Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

IntegratieFaal. Moslimkids dansen niet want haram

topicverzuiling.jpgHet is weer eventjes helemaal jarendertigverzuilië toen Katholieke kindertjes niet met de protestanten mochten voetballen: leerlingen van de islamitische As-Siddieq school in Amsterdam zijn weggelopen bij een debatmiddagje in De Balie, want er werd gedanst. Kindertjes van basisschoolleeftijd worden natuurlijk rammend GHEYL van duivelse dansmoves, als je de pedofiele praatbaarden mag geloven die richting geven aan de oerconservatieve islam. Lekker, profetische overspanning over de seksualiteit. Het lijkt verdomme Staphorst in 1961 bij het verschijnen van The Beatles wel. Geen wonder dat al die Naffertjes later in de publieke ruimte zich niet kunnen gedragen richting hosmeaux en kortgerokten. En het allerallerallerergste van de zaak? Zo'n droevige diversiteitsprofessional die roept dat dit "juist een voorbeeld is van integratie" omdat de mossels ook meedoen met het debat. Right. Ja, drammerig, demonstratief en compleet hysterisch meedoen aan een debat is inderdaad beter dan niks, maar manmanman, wat doen we onszelf toch aan als Nederland door dit soort middeleeuws apengedrag telkens maar weer te subsidiëren. En verder wat Hitch zei.

Reaguursels

Inloggen

Waarschijnlijk is er één zo'n islamitische randdebiel die ooit in de wandelgangen van de moskee heeft opgevangen dat naar dansen kijken haram is. Voor het oog van het moskeevolk kan 'ie dan laten zien dat 'ie autoriteit is op het gebied van islamitische woestijnleer en probeert iedereen te overtuigen dat de school naar huis moet.
De rest van dat volk zal dat nooit betwisten, want dan ben je immers aan het discussiëren over de regels van de islam en dat gaat natuurlijk niemand in zo'n kring doen, want kritisch denken oei dat is van de duivel.
Dus die school vertrekt.
En zo gaat het altijd bij dat soort volk.
Zo gaat het overigens bij dom volk altijd over elk onderwerp.

Draak uit Brabant | 17-04-17 | 08:40

Er zijn bekende Nederlanders die er een graantje van meepikken van dit theedrinken 3.0. Blijft dus gewoon doorgaan.
youtu.be/0ILyc7VJJ1o?t=248

Mark Bouwman | 16-04-17 | 08:05

Dansen doen ze niet, maar bommengooien is dan weer WEL haram?

mallekater | 16-04-17 | 06:49

Heel erg langzaam begin ik medelijden met dat soort mensen en de grote steden bewoners te krijgen. Als men vanuit een geloof niet meer mag zijn wie men is, of beperkt word door een geloof om zich zelf te zijn en vreugde te hebben in het leven ... kan men beter stoppen met het leven. Proost.

kereltie_ut_drenthe | 16-04-17 | 00:10

-weggejorist-

Denco | 15-04-17 | 22:33

Dat kunnen ze alleen in Amsterdam verzinnen. Dat je voor en na een debat moet gaan dansen, dat je daar subsidie voor krijgt en dat een groep kan gaan en komen wanneer ze willen.

Mark Bouwman | 15-04-17 | 20:13

Mag deze man van het filmpje beveiliging?
Cobalt bomb | 15-04-17 | 16:11

Niet meer nodig, maar zoek zijn materiaal maar eens op.

kr8 | 15-04-17 | 19:21

Gotdomme, wat mis ik Hitch. Vijf jaar alweer. Gelukkig heeft hij zoveel wijsheid en profetische woorden achtergelaten dat we nog lang vooruit kunnen.
Maar wat had hij toch een boel gelijk. Over vrijwel alles. Je zou bijna... bijna... een kerk kunnen beginnen met hem als messias. Bijna.
Hij had de ironie wel kunnen waarderen, denk ik.

Stormageddon | 15-04-17 | 18:02

Above all

Someone asked me who is God
And I answered I am God
So I need to decide for myself
If I will be impressed or be awed

I have to make my mind up
Will I hate or will I love
Shall I gather green dragons
Or just a simple white dove

Are the monsters going to haunt me
Or are the fireflies having a ball
It is just very simple
I love people above all

ceadomile | 15-04-17 | 16:41

Elke doctrine waarvan de leer oproept tot het doden/verkrachten/uitzuigen van de niet-gelovers en ex-gelovers, zou verboden moeten worden en zeker niet moeten worden erkend als "normale" religie. Het wordt tijd dat Wilders de koran en bovengenoemde excessen inhoudelijk bespreekt in media en Kamer...

RichardBandler | 15-04-17 | 16:26

Mag deze man van het filmpje beveiliging?

Cobalt bomb | 15-04-17 | 16:11

En heel links nederland is weer totaal verrast.
Het is net alsof die mongeaulen zich de laatste 30 jaar niet verdiept hebben in bepaalde mensen en geloven.

alphapapatango | 15-04-17 | 15:47

Dat dit soort scholen, waar kinderen worden 'opgeleid' in achterlijkheid en primitief bijgeloof, nog überhaupt worden toegestaan - en gesubsidieerd! - in Nederland, is een gotspe.

Het lijkt wel alsof grote groepen deugmensen, inclusief onze regering en het complete partij- en mediakartel, collectief hun gezond verstand hebben ingeleverd bij een onguur type met een baard en in een soepjurk. Met een beleefde buiging ook nog.

Kinderen worden hier massaal (zie linkje onderaan) geestelijk vergiftigd met puur obscurantisme en segregationisme. En wij staan erbij en kijken ernaar.

Het meest onpasselijk - én woedend - word ik nog van de domme ganzen en schapen die dit goedpraten en zelfs faciliteren.

www.ad.nl/binnenland/steeds-meer-kinde...

Peter Emile | 15-04-17 | 15:45

Saq my dieq

NACademicus | 15-04-17 | 15:34

Refo's mogen ook niet dansen. Want dat is zondig.

Sendis | 15-04-17 | 15:31

Toch heb ik vaak zat moslims zien dansen.
Na het ineenstorten van de Twin Towers, bijvoorbeeld.

Hypocriete tyfussekte.
Cartoons en dansen zijn "haram", verboden. Maar als er een heleboel onschuldige mensen afgeslacht zijn mag het allemaal wel.
Zingen mag ook niet; tenzij de tekst het afslachten van joden propageert;
www.youtube.com/watch?v=rpmANGeIo-8
Ook homofilie is verboden; maar een man of jongetje verkrachten mag wel, want dan is er sprake van perversie; en dat is "halal".

Ook feitenkennis en intelligentie zijn in de islam verboden, omdat de bedenker van die religie naar eigen zeggen een analfabeet was die dacht dat de aarde plat is, en de zon 's nachts ondergaat in een plas water.
Maar als kennis wordt ingezet om mensen af te slachten mag het ineens weer wel.

Dandruff | 15-04-17 | 15:30

En hoe zit het dan met die knapenkoortjes als achtergrond bij onthoofdingsfilmpjes? Mag dat dan wel?

Nogood Boyo | 15-04-17 | 15:06

Waarom Uberhaupt een "islam" school voor die lui? Ze leven (kuch) in NL, worden geacht hier gewoon mee te doen, en te leren wat ieder NL kind op school meekrijgt. Wat is het bestaansrecht van zo'n school??
Doe die so called religie van je gewoon thuis.

Wienerschnitzel mit | 15-04-17 | 14:58

Life stinks when you have the wrong manual.

cat22 | 15-04-17 | 14:53

Paljas 13.39---"onderbuikgevoelens" oh jee, dat verwijten de Grachtengordel menschen de PVV ers altijd, dat is "fout", "doemdenken", enz. Helaas komt het bijna altijd uit, en klopt het onderbuikgevoel geheel.

Wienerschnitzel mit | 15-04-17 | 14:45

Fundamentalistische identiteiten. Lovely.
Wollah, nu allemaal jullie I-Phones laten zien en dan kijken we ter controle wat daar op staat.

Hm.. rappers... uiuiui... ja, kan je inderdaad geen muziek noemen en dat gezwaai met handen en vingers ook geen dansen.
Dus daar komen jullie inderdaad mee weg.

MistaRazista | 15-04-17 | 14:44

Het gedram zal ook steeds luider worden, er komen er steeds meer,recent als zgn vluchteling, wederom 100.000 en binnengesluisd, die deze haatzooi aanhangen. Nee, die gaan niet integreren, want dat mag niet, die haten ons net als de rest van die lui. Maar regeren is dan ook vooruitzien, handig gedaan hoor, petje af.

Wienerschnitzel mit | 15-04-17 | 14:42

Ik ben dankbaar dat ik heb mogen opgroeien in de meest liberale tijd in het meest vrije land. Ik denk dat we de liberale hoogtijdagen wel gehad hebben en dat het niet snel ergens ter wereld terugkomt. Gelukkig heb ik het meegemaakt.

Ben Hetzat | 15-04-17 | 14:36

Ben dit zogenaamde "geloof" total zat. Geen handen schudden, wijven verpakken, nou weer "weglopen" voor muziek, want dat is ook weer "haram" blijkbaar.
In mijn ogen zijn vooral zij "Haram" met hun monopolie op overlast in de publieke ruimtes, plofkraken, dagelijks aanslagen, onvedrdoofd slachten, Homo's aftuigen, Ongelovige vrouwen voor hoer uitmaken, sissen, weet ik wat die mafketels allemaal doen.
Maar --OH!!!!!-- Een stukje miziek.. dat is natuurlijk wel verschrikkelijk!!!!! ja, dan moet je natuurlijk meteen weglopen. Sluiten die zgn. scholen van hen, ze worden daar alleen maar afgericht tegen ons, nix meer nix minder.

Wienerschnitzel mit | 15-04-17 | 14:36

DearMud | 15-04-17 | 11:29,

Goed stuk! Het grootste gevaar zijn niet de aanslagen maar de achterbakse wijze waarop ze (de politieke moslims) te werk gaan. En ze verstoppen zich achter religie. Terwijl Europa als een robot op 'error' slaat als men het erover heeft om daar iets aan tedoen.
Soms lijkt het wel een absurd stroomschema waar alle tegenmaatregelen van tafel worden geveegd omdat er zoiets is als vrijheid van religie en vrijheid van meningsuiting. No surrender kan nog iets leren van de islam. Als ze zich omvormen tot een religieuze organisatie kunnen ze zich behalve beroepen op het recht van verenigen ook beroepen op de doctrines van de religie.
En zo kom je dus weg met subversie.

ratelaar | 15-04-17 | 14:33

De moslims(uitzonderingen nagelaten) dansen enkel maar op het graf van de ongelovige varkens.
En de ongelovige varkens willen het maar niet geloven en dansen zichzelf naar de untergang.

komtdatschot | 15-04-17 | 14:23

Mijn geloof is gevestigd op mensenrechten, gelijkwaardigheid en wederzijds respect. Vanuit die overtuiging neem ik aanstoot aan deze politiek georienteerde gelovigen. Het is in mijn ogen volstrekt onacceptabel dat de ongelijkheid tussen sexen en 'gelovigen' zo erg wordt benadrukt. Er wordt een vijandschap gecreeerd. Het is van de proportiesvan een mislijkmakende sekte.
Maar zeg iets over het achterlijke geloof, het explosieve boek geschreven door wat de gelovigen als hun profeet beschouwen. Deze mensen wil ik helemaal niet tolereren. Het gif waarmee de schoolkinderen worden geïnfecteerd vindt ik zeer kwalijk. Daarbij groeit het onbegrip richting de islamitische gemeenschap bij mij steeds verder. Wél huilen over uitsluiting en ongelijke kansen, wel zeuren om subsidies voor meer gelijkheid terwijl de ongelijkheid vanuit de islamitische gemeenschap wordt onderwezen.
Het is hier werkelijk een lui lekkerland voor hen die zich slaafs onderwerpen aan de islam. Als prinsjes en prinsesjes eisen ze hun rechten op, maar van plichten hebben ze minder gehoord. Ik heb iets wat de moslim niet zal kennen; vrijheid en onafhankelijkheid!
En maar afvragen hoe de kloof en het wantrouwen groeit. Vertrouwen is twee richting verkeer, je moet geven om te krijgen. Ondanks dat er een krimpende groep progressieven is die onvoorwaardelijk blijft geven zal het niet lang meer duren voordat het op is. En op raakt, het geduld, de tolerantie, de acceptatie, het zwijgen, het goedpraten. De rekening zal gepresenteerd worden.

ratelaar | 15-04-17 | 14:11

@Bill Cosby | 15-04-17 | 11:36
Helaas voor ons wordt het slaafse volk niet kwader maar stemt gewoon nóg een keer op diegenen die meer, meer, méér! van dit alles zullen faciliteren. *head desk*

Sjefke7807 | 15-04-17 | 14:10

Dus als ik het goed begrijp doen zij alleen mee als ze daar zin in hebben of als het wat oplevert, maar hoe dan ook met behoud van identiteit. En wij moeten rekening houden met hun gewoontes, gevoelens en denkbeelden, ook als we daar geen zinnen hebben, ook als het ons niets oplevert maar alleen maar kost. En onze identiteit opgeven. Trump is right. Worst deal ever.

Stijlicoon | 15-04-17 | 14:01

@ EefjeWentelteefje | 15-04-17 | 13:21

Dat gaat inderdaad niet goed, maar het verbaast mij niets. Het was immers niet voor niets Eva die at van de boom van de kennis van goed en kwaad, en daarmee de zondeval veroorzaakte!

HoogToontje | 15-04-17 | 13:59

Ultieme vingerwapper en mag-niet cultuur. Gewoon de nieuwe farizieers en schriftgeleerden, die tot op de vierkante centimeter de moraallat leggen. Jezus kan er over meepraten. Kijk eens naar de vele jonge meisjes in Nederland die al een hoofddoek moeten dragen ver voordat ze geslachtsrijp zijn. En dat dit geneuzel over muziek en dans. En wat er verdel allemaal niet mag of op een bepaalde manier moet. Verontrustender is dat onze tolerante, multiculturele en ruimdenkende meningsleiders dit heimelijk best wel interessant vinden.

batvoca2 | 15-04-17 | 13:58

Kindertjes die uit zichzelf weglopen van een hoop lol en plezier? Meer hoef je eigenlijk niet te weten.

arc-en-ciel | 15-04-17 | 13:55

Die kinderen mogen heus wel dansen, hoor. Er was volgens hun ouders hier geen enkele aanleiding toe. Immers, er waren geen door explosies of ploegende trucks uiteengereten westerlingen te bekennen.
.
Het lijkt me dan ook zaak dat het organiserend comite de volgende keer meer oog heeft voor een meer divers palet aan doelgroepen.
.
Tsja, die verdomde eenzijdige blanke focus op het behouden van onschuld in kinderen. Wanneer komen we daar nou eens vanaf?
.
Er is nog zoveel meer te verrijken...

Parel van het Zuiden | 15-04-17 | 13:49

Bytemaster | 15-04-17 | 13:08
Inderdaad, en in tegendeel; de streng-christelijke gemeenschap is economisch zelfvoorzienend en veelal zeer succesvol. De onderlinge solidariteit is groot. Terminale patienten worden tot hun laatste snik thuis verzorgd, waarbij kerkleden beurtelings thuis komen slapen om de familie te helpen met de zorg in de nacht. Vergelijk dat eens met een instelling waar door bezuinigingen en onderbemensing de menselijke maat voor bewoners soms ver weg is.

Dr. Ka wo lo | 15-04-17 | 13:47

Ik heb het onderbuikgevoel dat we dit tij niet gaan keren. Het komt opeens van alle kanten.

Paljas | 15-04-17 | 13:39

Beter alleen publiek geld gebruiken voor openbaar onderwijs. Religieuzen kunnen hun kroost op eigen kosten vergiftigen.
De Koreaanse Slet | 15-04-17 | 12:36
-
Nee, nee en nog eens, nee. Openbaar onderwijs voor iedereen. Ook de moslims en andere religies. Een kind dient vrij te zijn van alle dogma,s. Dit is een mensenrecht en al helemaal zou het een uitgevoerd kinderrecht moeten zijn. Zoals eerder gesteld , men is gek in Nederland.
Ce ca! | 15-04-17 | 13:08

-----------------

Bij de financiering van het onderwijs ontvangen scholen gelijke financiële middelen. De bijzondere scholen financieren zelf onderwijs gerelateerd aan hun overtuiging/gezindte. Deze financiering kan plaatsvinden door een vorm van ouderbijdrage, inzetten van vrijwilligers enzovoorts. Hiervoor dient een administratie te worden bijgehouden. Over het algemeen gaan (in ieder geval de basisscholen) zuiniger met hun budget om en hebben ze een ruime pool van vrijwilligers en ondersteuners.

Verplicht openbaar staatsonderwijs is iets wat alle inperkende stromingen voor staan. De PvdA wil altijd de post van onderwijs in een kabinet en in het verlengde daarvan D'66
die onvermoeibaar (kenniseconomie) de nadruk op onderwijs (noot: niet op scholing) er in blijft hameren.

Arachne | 15-04-17 | 13:37

-weggejorist-

tata1981 | 15-04-17 | 13:36

Wat als zwarte en blanke Nederlandse kindertjes weglopen bij een bezoek aan een moskee? Dan zijn ze natuurlijk doordrenkt met racistische, islamofobische, haatideeen!!!

Nuuk | 15-04-17 | 13:30

"... ze zitten hier nu al ruim 45 jaar. Al die tijd heb ik nooit iets gehoord over problemen met dansen en muziek e.d.,en nu opeens staan al die kinderen op en lopen weg?..."
@ DearMud | 15-04-17 | 11:29
-
Beste Diarmuid, al die tijd waren ze in de minderheid dus hielden zich heel sluw "gedeist" en gedroegen zich lievv; pure "taqiyya" dus!
Maar dankzij de krankzinnige onverantwoordelijke instroom van "nieuwen" beginnen ze in diverse ghettos nu steeds meer in de meerderheid te komen en gaan dus hun werkelijke karakter en gedrag vertonen
Dit zal steeds erger gaan worden naarmate er meer meer meer binnenkomen.
-
Het verbijsterende en vooral beangstigende is, dat mensen zoals Fortuyn, Van Gogh, Wilders enz, die hiervoor al meer dam 10 jaar waarschuwen, hier in de bananenrepubliek Nederland, net als in Zuid Amerika, hier doodgewoon op straat vermoord worden.
En als ze het geluk hebben om in leven te blijven dankzij het feit dat ze voor de rest van hun leven in een virtuele kooi met lijfwachten moeten leven, dan worden ze door hun eigen overheid en de door de overheid, m.m.v. hun trawanten van de MSM gehersenspoelde landgenoten, stelselmatig gedemoniseerd en zelfs voor de rechter gesleept.
-
Waarschuwen voor de realiteit wordt steeds strafbaarder in Nederland.
Wat een land...
-
Bedankt Den Haag
Bedankt Hilversum
Bedankt Brussel
Bedankt debiel kiesvee

telelezer | 15-04-17 | 13:24

-weggejorist-

tata1981 | 15-04-17 | 13:23

@tata1981 | 15-04-17 | 13:01

Uw sarcasme-detector werkt niet zo best...

EefjeWentelteefje | 15-04-17 | 13:22

-weggejorist-

tata1981 | 15-04-17 | 13:21

@HoogToontje | 15-04-17 | 12:57

Haha. Laat dat Azijnbode-abbo maar zitten, de NRC is hier een maand of zes geleden - na die krant maar liefst 30 jaar gelezen te hebben - definitief gejorist.

Ik ben reddeloos verloren... :-D

EefjeWentelteefje | 15-04-17 | 13:21

@ tata1981 | 15-04-17 | 13:01

Ik veronderstel dat u geen Arabisch spreekt? U heeft deze informatie ongetwijfeld van een bron die niet het beste voorheeft met de islam.

HoogToontje | 15-04-17 | 13:17

De woordvoerder van de school:

We doen veel aan burgerschapsonderwijs. Muziek is niet verboden in de islam, maar meestal doen ­jongens en meisjes dit gescheiden. Wij bereiden onze leerlingen voor om deel uit te maken van de samenleving en het is de keuze van het kind wat het wel en niet doet."

Hoezo voorbereiden om deel uit te maken van de samenleving? Vrouw en man zijn gewoon gelijk aan elkaar toch?

En hoezo eigen keuze? Die kinderen liepen uit eigen beweging weg? Yeah right..

Op basis van zulke uitspraken moet je zulke scholen al verbieden man man, Islamitische scholen in Nederland

NoNoVio | 15-04-17 | 13:10

@Dr. Ka wo lo | 15-04-17 | 12:01
.
Maar die streng-christelijken lopen achteraf niet te klagen dat ze zich buitengesloten voelen, dat ze zich gediscrimineerd voelen, dat ze geen werk of stageplek krijgen, en ze vormen niet 70% van de criminaliteit.
Bij moslims is het zo dat ze zich eerst van de samenleving afkeren en vervolgens de problemen die daaruit voortvloeien afwentelen op de samenleving waarvan ze zich hebben afgekeerd.

Bytemaster | 15-04-17 | 13:08

Beter alleen publiek geld gebruiken voor openbaar onderwijs. Religieuzen kunnen hun kroost op eigen kosten vergiftigen.
De Koreaanse Slet | 15-04-17 | 12:36
-
Nee, nee en nog eens, nee. Openbaar onderwijs voor iedereen. Ook de moslims en andere religies. Een kind dient vrij te zijn van alle dogma,s. Dit is een mensenrecht en al helemaal zou het een uitgevoerd kinderrecht moeten zijn. Zoals eerder gesteld , men is gek in Nederland.

Ce ca! | 15-04-17 | 13:08

Als ik een winkel binnenstap en ik zie een hoofddoek achter de kassa dan stap ik de winkel weer uit. Zelfde principe.

jacobh | 15-04-17 | 13:04

Ik wil Nederland terug.
@ Muggenmepper | 15-04-17 | 11:08
-
Nee hoor, want "Nederland Is Van Iedereen" zegt Mohammed Klaver zelf, dus dan is het waar

telelezer | 15-04-17 | 13:04

manmanman, wat doen we onszelf toch aan als Nederland door dit soort middeleeuws apengedrag telkens maar weer te subsidiëren
@ Zentgraaff | 15-04-17 | 10:54
+1

telelezer | 15-04-17 | 13:03

-weggejorist-

tata1981 | 15-04-17 | 13:01

@GhostwriterAvitas | 15-04-17 | 11:47

Ik heb vele jaren in islamitische landen gewoond en gewerkt en uitgerekend daar de islam in al zijn verschrikkingen van dichtbij leren kennen.

Islam is een buitenlandse filosofie?
Tja, als je een verschrikkelijke gewelddadige oorlogsdoctrine filosofie wilt noemen sla je de plank toch behoorlijk mis.

Bij het boeddhisme kan ik me bij het woord filosofie wel heel wat voorstellen.

Ik verzet mij al decennia lang tegen de import van de islam in Nederland en om exact dezelfde reden moeten wij een eind maken aan de dictatuur van de EU. Beide zijn een onvoorstelbaar groot gevaar voor de vrije democratische samenleving.

En heel toevallig liggen die EU dictators met de islam in bed.

Pieter V | 15-04-17 | 12:59

@ EefjeWentelteefje | 15-04-17 | 12:42

Kom kom Eefje, je weet toch dat Mohammed de vrouwenrechten heeft uitgevonden? In de tijd van de jahilliyah hadden vrouwen geen rechten, daar heeft Mohammed toch maar mooi een einde aan gemaakt! Eigenlijk was Mohammed de eerste feminist. Jij verzet je daar alleen maar tegen uit onwetendheid (of is het stiekem toch rassies), het wordt tijd dat je ook ontwaakt uit die onwetendheid. Ik schrijf een recept voor van drie maal daags de Volkskrant lezen. Over een maand graag op controle, dan zullen we de voortgang monitoren.

HoogToontje | 15-04-17 | 12:57

-weggejorist-

Frits_v_Schuttingen | 15-04-17 | 12:54

Beter bedoelde ik.

Skeptic70 | 15-04-17 | 12:53

Ik snap nog steeds niet wat het hogere doel is van het ons opgedrongen multiculturalisme. De "Gutmenchen" en middenpartijen zijn niet de werkelijke oorzaak. Zij zijn in mijn ogen slechts de nuttige idioten. Types zoals Rutte zijn de opportunisten die zelf beter denken te worden van het door gen gevoerde beleid ( denk hier in aan lucratieve vaantjes bij de EU etc.) zelfs de Verhofstadts en de Schultzen zijn slechts talking heads, verblind door macht en geld. Maak mij niet wijs dat men op dat nivo en daarboven niet weet wat er gebeurd of onmachtig is om er iets aan te doen. De EU is de filosofie van van Coudenhoven Callergi in de praktijk aan het brengen en reikt prijzen uit met die naam aan types zoals Angela Merkel. Waarom denkt men dat we daar veter van worden?

Skeptic70 | 15-04-17 | 12:51

-weggejorist-

tata1981 | 15-04-17 | 12:51

@botbot | 15-04-17 | 11:34
En dat christendom beveelt u ook om nooit met ongelovigen om te gaan, om ongelovigen met leugens, intimidatie en geweld te bekeren en als dat niet lukt ze maar te vermoorden?

Lees de koran eens zelf. En ja het kost veel moeite.

Ik ben ook katholiek opgevoed maar had voor mijn 18e daar al afscheid van genomen. Gewoon zelf logisch nadenken.

Pieter V | 15-04-17 | 12:46

Als het muziek je niet bevalt kun je ook gewoon weg gaan,maar om daar nou religieuze motieven voor te gebruiken gaat wel heel raar klinken.Religies zijn eigenlijk gewoon sektes die niet als sektes gekenmerkt worden.

kzegje | 15-04-17 | 12:45

@DearMud | 15-04-17 | 11:29

Al in de jaren 1980-1990 waren er wel degelijk mensen die probeerden te wijzen op het gevaar van de opkomende pIslamisering.
Dhr. Janmaat uiteraard, volledig verketterd als een 'nazi', maar ook de SP - ere wie ere toekomt.

De mensen dus die zich serieus zorgen maakten over de toekomst van de gewone 'Jan-met-de-Pet', maar helaas, hun verstandige en nuchtere analyses werden volledig weggewuifd door de Linkse Kerk (waar overigens de VVD, CDA et al. al net zo hard deel van uitmaakten en NOG STEEDS deel van uitmaken, laat dat duidelijk zijn!).

Het was in die jaren gewoon volstrekt onmogelijk om je twijfels uit te spreken over die zogenaamd fantastische multikul.
Heb ik persoonlijk ervaring mee, als èchte feministe zijnde... in die jaren heb ik er meermaals op gewezen dat je vrouw dwingen verstopt te gaan onder een laag donkere lappen doodgewoon vrouwendiscriminatie was, en NIETS ANDERS!

Uiteraard werd ik weggezet als een angstige vrouw - als niet gewoon direct een rassiest! - die niet openstond voor 'nieuwe ontwikkelingen in de maatschappij' en dergelijke. Domheid konden ze me toen al niet verwijten met een drs. titel in de biochemie, maar toch.

Verdorie verdorie!!!

EefjeWentelteefje | 15-04-17 | 12:42

En maar klagen dat ze zich buitengesloten voelen in de Nederlandse maatschappij... Wanneer krijgt dat volk eindelijk eens in de gaten dat ze zich ZELF buiten de maatschappij plaatsen?

Bytemaster | 15-04-17 | 12:41

@DearMud
Hear, hear.

Snolkie | 15-04-17 | 12:41

@Kosmos | 15-04-17 | 11:13

De islam is GEEN religie maar de meest gewelddadige oorlogsdoctrine ooit!

Pieter V | 15-04-17 | 12:40

@kwark001 | 15-04-17 | 12:27
Dat was mijn vraag niet lez0n!!
Verder heb ik niks tegen confessioneel bijzonder onderwijs, mits van de verlangde kwaliteit en laten we daar nu net de Onderwijsinspectie voor hebben.

Berbaar | 15-04-17 | 12:39

Hulde aan Hitchens, hij wist dit al jaren geleden te benoemen, nu onze regressief linkse populatie nog...

kr8 | 15-04-17 | 12:37

In wat voor rare kronkels moet je jezelf bewegen om dit ultieme integratie te noemen? Koop een woordenboek.

dakarswordfish | 15-04-17 | 12:37

En die Simone Kukenheim van D666 draaide ook weer om de hete brij heen.

Wanneer gaat ze Amsterdam nu onafhankelijk verklaren?
Dat is het moment om er een grote open GGZ inrichting van te maken.

Pieter V | 15-04-17 | 12:37

kwark001 | 15-04-17 | 12:27

Beter alleen publiek geld gebruiken voor openbaar onderwijs. Religieuzen kunnen hun kroost op eigen kosten vergiftigen.

De Koreaanse Slet | 15-04-17 | 12:36

Terecht wordt verwezen naar de achteraf belachelijke strijd tussen katholieken en protestanten. Ook binnen huidige geloofsgemeenschappen gelden nog strenge regels. Dansen is geen verplichting, maar laat vooral kinderen daar vrij in. Schaf het bijzondere onderwijs af (zowel christelijk als islamitisch) en vorm openbare scholen. Laat de kinderen weer kind zijn, dan gaat de integratie vanzelf.

Mannes | 15-04-17 | 12:32

Er zouden geen religieuze scholen mogen zijn. Maar dat vinden de heren van SGP, Christen Unie en CDA niet leuk. Dus nemen ze dit soort wanvertoningen er maar gratis bij.

Ik kan er mee leven als christenen of moslims het zelf dokken. Zelfs dan heb ik ernstige bezwaren maar toch.

De Koreaanse Slet | 15-04-17 | 12:30

Berbaar | 15-04-17 | 12:25

Inderdaad. Het is beter om die islamitische scholen te sluiten.

kwark001 | 15-04-17 | 12:27

@dalskog | 15-04-17 | 12:20
Dus politici moeten er voor gaan zorgen dat een dansje doen bij een buitenschoolse activiteit verplicht wordt?
Nein Danke!!

Berbaar | 15-04-17 | 12:25

@ klön | 15-04-17 | 12:12

Juist, links is ontspoord gevoels'denken'. Als het maar goed voelt! Het aslim taslam klinkt wijd en zijd en de linksmens kirt 'wat een mooie taal is het toch ook!' en 'die baarden zijn zo modieus!'. Als het kromzwaard zoeft zal men nog steeds de poorten openzetten, de mensenrechten weet je, een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar en de wereld is van iedereen!

HoogToontje | 15-04-17 | 12:24

MarcS | 15-04-17 | 12:15

Uw Dr. geeft perspectief, niets meer en niets minder. Voor anderen praten dat "wij" het wel weten is aan u, net als de abjecte pedo-vergelijking die u mij in de mond probeert te leggen.

In zijn eerste post heeft uw Dr. het spanningsveld tussen godsdienstvrijheid en onderwijsvrijheid weergegeven. Daar dient de discussie over te gaan. Heeft u daar ideëen over wellicht?

Dr. Ka wo lo | 15-04-17 | 12:24

we waren bijna van religie af totdat de muzelmannen kwamen en links er een nieuw programmapunt van maakte en stemvee zag.
pejoar | 15-04-17 | 12:13
.
U bedoelt 'we waren bijna van het Christendom af'. Dat al die Christen-haters er nu de islam voor in de plaats hebben gekregen - die niet tegen zich aan laat trappen en niet de andere wang toekeert, waarover niemand zijn bek durft open te doen, laat staan bespotten op t.v., - ik vind het helemaal geweldig.

Lupuslupus | 15-04-17 | 12:22

Verplicht als een homootje dansen heb ik ook altijd vermeden op de basisschool. Ik geef ze groot gelijk.

Panos88 | 15-04-17 | 12:22

@Dr. Ka wo lo | 15-04-17 | 11:54
U heeft een punt bekrompenheid is van alle religies.
Neemt niet weg dat het vrij sneu is kinderen hun dansje/liedje te ontzeggen maar het enige positieve dat ik uit dit bericht kan halen is dat men iig wel aan het debat mee deed (en in Uw geval aan de koningsspelen).

Berbaar | 15-04-17 | 12:21

Wanneer gaat nu eindelijk eens iemand een grens stellen?!?
Politici hebben de taak dit voor ons te doen; wij hebben ze daarvoor aangesteld, dus doe er verdorie eens wat aan! Gewoon duidelijk stellen dat dit ONZE leefregels zijn, zo doen we het hier en je hebt dat maar te volgen. Als je er niet mee kan leven zijn er genoeg landen om naar toe te emigreren waar je je als zielige moslim vast beter op je plek voelt.

dalskog | 15-04-17 | 12:20

Valt mij de laatste tijd op dat jullie nog nauwelijks boven de 100 reacties uitkomen.
daytripper | 15-04-17 | 12:11
necrosis doet het wat rustiger aan. Scheelt toch zo maar een stuk of 30 reaguursels per topic.

Mark_D_NL | 15-04-17 | 12:17

@Tabernakel | 15-04-17 | 12:09
Of dat nu zo'n goed plan is waag ik te betwijfelen.
Dan kan in no-time geen protestantse kerk meer de poorten open houden, katholieken kunnen misschien nog een beetje op het Vaticaan teren en moskeën blijven gewoon gefinancieerd worden uit den vreemde.
Was dat wat U voor ogen had?

Berbaar | 15-04-17 | 12:17

op 15 maart hadden we het verschil kunnen maken. Helaas nog minstens 4 jaar van het zelfde...

borus | 15-04-17 | 12:17

Hoe vaak moet As-S nog als Nedermadrassa opvallen voor de school eindelijk wordt gesloten?

De Vrijlansier | 15-04-17 | 12:17

Zucht.

Nietgek | 15-04-17 | 12:16

@Dr. Ka wo lo | 15-04-17 | 12:01 - achterlijkheid is geen specifiek moslim dingetje, dat is toch wat u bromt? Stop daar maar mee, dat weten wij wel. Ergens bekruipt mij het gevoel dat u daarmee iets goed praat. Stop daar zeker mee.

U praat (als voorbeeld) verkrachtende kinder moordenaars goed, door te stellen dat er ook mensen zijn die dat zelfde doen, maar de kinderen ook nog maanden in een kelder opsluit.

MarcS | 15-04-17 | 12:15

, want niemand grijpt in.
janmetdepet | 15-04-17 | 12:12
Dat zal je zelf moeten doen. Of nu, of wanneer je tegenover een man met snor en ak47 staat. Jij mag kiezen...

Mark_D_NL | 15-04-17 | 12:15

het meest storende vindt ik die NLers die maar wegkijken en begrip tonen bij die achterlijkheid.
we waren bijna van religie af totdat de muzelmannen kwamen en links er een nieuw programmapunt van maakte en stemvee zag.

pejoar | 15-04-17 | 12:13

Ik ben zoo moslimmoe het zal nooit iets worden ze gaan net zolang door totdat ze hun zin hebben,en dat krijgen ze, want niemand grijpt in.

janmetdepet | 15-04-17 | 12:12

Het probleem zit hem toch echt bij ons, de dommige linksdraaiende Hollander ( heel vaak de vrouwelijke variant ) die de 'edele wilden' de ruimte wil geven, want anders guurrechts enzo.
Deze hoorde ik laatst: Goed hoor dat die hoofddoekjes/burka's er zijn want dat geeft moslimvrouwen toch maar mooi de gelegenheid ook buiten de deur te komen en hun blik te verbreden.
Lijkt op: Mooi toch dat homo's ook zonder dat ze hand-in-hand lopen over straat kunnen en dan niet het risico lopen te worden lastig gevallen.
Het linkse brein is ziek.

klön | 15-04-17 | 12:12

er is ook geen tool die alles aan de rechterkant "verbind". Rechts Nederland is versnipperd er is geen event of groep of organisatie die die rechterkant organiseert. Dat doen de policor linksgekkies veel beter. Die hebben 100-en organisaties (Subsidie!) die zorgen dat alles aan de linkerkant een beetje bij elkaar hokt en dus een vuist kunnen maken.

Mark_D_NL | 15-04-17 | 12:11

Valt mij de laatste tijd op dat jullie nog nauwelijks boven de 100 reacties uitkomen.

daytripper | 15-04-17 | 12:11

In Italië is de islam als religie niet erkend. Dat geeft te denken.

ristretto | 15-04-17 | 12:11

@ sterrefleur | 15-04-17 | 11:17

Nee hoor, voor de muzelmannen is het lokale danspaleis jachtterrein waar men de vijand kan verslaan en buit kan vergaren.

HoogToontje | 15-04-17 | 12:10

@kwark001 | 15-04-17 | 11:56
Als daar die moslims in passen, gelijk doen.

necrosis | 15-04-17 | 12:09

Stop het subsidiëren van religie en laat ze belasting betalen.

Tabernakel | 15-04-17 | 12:09

als vraag nar Hitchens (als het ware) Hoe gaan we verzet doen dan. Stemmen is 1 ding maar het dagelijks leven? mijn buurt?

roflastc | 15-04-17 | 12:08

De moslims in het westen zijn enorm aan het radicaliseren (bijna) zonder tegenwerking.

lady blabla | 15-04-17 | 12:06

@DearMud | 15-04-17 | 11:29

Chapeau voor uw bijdrage! Het feit dat er circa 45 jaar lang geen problemen waren met muziek en dans en de mohammedaanse kindertjes nu plotseling " braaf " protesteren tegen deze vorm van levensvreugde, erg eng. De video met Christopher Hitchens is eveneens huiveringwekkend. Dat de meerderheid van de westerse wereld blijft weigeren de olifant in de kamer te zien is gek-makend.

dysdiadochokinese | 15-04-17 | 12:02

Nog zo'n voorbeeldje: de lokale ijssalon geeft bij de opening van het seizoen alle leerlingen van de basis-scholen een gratis ijsje kado. Briljante marketing want zo weten alle kids dat ze open zijn en waar ze moeten beginnen met vragen om een ijsje.

Alle scholen doen mee, behalve de streng-christelijke school. De reden: de ijssalon is ook op zondag open.

Religeus gedreven gedrag aanleren is geen exlusief migranten verschijnsel. Het niet kopen van een ijsje bij een bepaalde winkel is echter wat anders dan homosuelen de tanden uit de mond rammen met een betonschaar.

Dr. Ka wo lo | 15-04-17 | 12:01

Wie denkt er in vredes naam nog dat het wel goed gaat komen met assimileren (integratie werkt niet blijkt). Het loopt al jaren spaak want segregatie is nou eenmaal een van de kernwaarden van de haatislam.
En er worden er alleen maar meer uit de haatzandbaak hierheen gevaren.
Vergeet niet dat er door gezinshereniging over een aantal jaren een kwart miljoen haatislamitische kansloziërs over onze vrije welvaart heen gestrooid worden.
Maak onze borst maar nat. Woekerende segregatie hebben we aan ons zelf te danken. Wen er maar aan: hek er om heen!.
Assimileren of remigreren!.

Antitheïst | 15-04-17 | 11:57

necrosis | 15-04-17 | 11:55

Gaat even FedEx voor u bellen. Die hebben grote dozen.

kwark001 | 15-04-17 | 11:56

Ik ben zo moslim moe.
Kunnen die lui niet verhuizen naar een moslimland?

necrosis | 15-04-17 | 11:55

Tjah, heel veel van wat wij "hier" doen is Haram.
Moslim kinderen kunnen hier daarom geen "goede" opvoeding krijgen.
(Goed in de zin van wat Islam goed vind.)
Daarom moeten maar opgevoed gaan worden in landen waar dat wel kan.
En hier dus weg gaan.
.
Want ik wil niet ook leven in een land waar mijn vrijheden continu bedreigd en verafschuwd worden.
.
Linksemensen, wordt alsjeblieft wakker. Dit is niet houdbaar.
En vrolijk Pasen iedereen...

hotmint | 15-04-17 | 11:54

In het dorp waar uw Dr. resideert is een streng-christelijke school die met afstand het beste onderwijs in de regio geeft. Op koningsdag komen hun leerlingen op de koningsspelen NADAT het openingsdansje gedaan is, want dansen is niet in lijn met hun religieuze denkbeelden.

Kortom het is geen exclusief islam probleem maar een geval waar de vrijheid van godsdienst wringt met Artikel 23 oftewel de vrijheid van onderwijs.

De regionale kranten alhier kijken van dit soort bekrompenheid niet meer op, fijn dat het Parool er tenminste nog een artikel aan wijdt.

Dr. Ka wo lo | 15-04-17 | 11:54

Er kan dus écht geen dagdeel voorbij gaan of er komt weer iets van een aantal van die leden voorbij waar je als zelfbenoemd weldenkend mens zoiets bij hebt van:
" Een aantal van jullie wil dus gewoon ECHT niet erbij horen..."
Ga. Dan.
Tief. Op.
Ga ergens anders dwarsliggen en 'boehoe' doen...
Zo klaar met dat gedrag...

Hollander01 | 15-04-17 | 11:49

Vaak zijn deze strenge regels bedoelt om volgelingen te beschermen van manipulatie en verleiding in de westerse maatschappij. Doorsnee mensen snappen dit niet omdat ze zich moedwillig elke dag laten manipuleren en verleiden door alles in de maatschappij.

Als je de betekenis van buitenlandse filosofie niet snapt, heb je misschien te lang als een koe in je eigen kleine weilandje gestaan. Blaim de boer die je achter het gaas zet, niet de hond die je vanaf de andere kant van de sloot uitlacht omdat hij wel buiten het weiland kan komen.

GhostwriterAvitas | 15-04-17 | 11:47

Wordt het geen tijd dat we gaan reageren meteen onverschillig schouderophalen. Wil je niet dansen? Nou, dan niet. Wil je niet eten, nou dan niet. Voel je je slapjes omdat je de hele dag niet hebt gedronken? Jouw probleem.
Laat hun geloof hun geloof zijn, maar er rekening mee houden: dat niet. Dat geldt trouwens net zo hard voor alle andere geloven. We zijn een seculiere samenleving. En als we dat niet zijn dan moeten we dat heel rap worden.

Koos Knak | 15-04-17 | 11:47

ThePriest | 15-04-17 | 11:29
Wat zijn dan precies normale moslims?
Het probleem is dat Saudie-Arabie met hun oliegeld een zeer conservatieve islamitische stroming aan het verspreiden is. Waar ontvangende moslims maar zeer blij mee zijn want, geld.
Kijk naar Afghanistan, Iran, SaudieArabie, Indonesie. Waar voorheen in de jaren 70 meisjes met korte rokjes mochten rondlopen moeten ze nu gesluierd en bedekt rondlopen. Ik zag laatst een plaatje van traditionele klederdracht van vrouwen in het Midden-Oosten/SaudieArabie. Erg kleurrijk, veel beter dan die zwarte hobbezakken, alleen werd het natuurlijk wel 'geshowd' door jonge meisjes. Want als het vrouwen waren dan was het haram.
Wat zegt het over de islam en over de 'normale' moslim? Is kritiek toegestaan in de islam? Hoe staat het met het verlaten van het islamitisch geloof? Een van de oorzaken is denk ik ook dat in de islamitische cultuur en islam zelfreflectie of kritiek niet toegestaan is, veilig in de slachtofferrol wentelen etc.

Julia | 15-04-17 | 11:45

Ik wil niet meer meebetalen aan deze imbeciliteiten. Hoe pak ik dat aan?
jacobh | 15-04-17 | 11:04
*
Crowdfunden voor erkend buro dat alle kosten van reli-subsidie's en belastingvoordelen berekent en dat bedrag aftrekken bij de inkomstenbelasting, plus crowdfund voor de daarop volgende rechtzaak.
Iemand zal die kar ooit moeten gaan trekken.

bodemloos | 15-04-17 | 11:44

Nieuw Nl:
Nl kinderen niet naar moskee: foei, nazi's
Moslim kinderen niet dansen: bravo, goed geïntegreerd.
Ligt NL ook ineens ruim boven de zeespiegel?
Ergens is, zonder dat we het gemerkt hebben, de pannenkoek NL omgedraaid. Wat goed was os fout wat fout was is ineens goed.
Voorspelling: binnen de nieuwe kabinetsperiode zak de sharia in NL voet aan de grond krijgen als GL mee gaat regeren. Yasser moet ook wat krijgen....

InAnumPerRegimine | 15-04-17 | 11:43

Hoe meer moslims in het land hoe groter de brand. Zonder harde repressieve maatregelen is dit niet op te lossen en zullen moslims steeds gewelddadiger worden en meer en meer publieke ruimte opeisen gesteund door de linkse kerk en de verraders in de politiek.

StijlvolRechts | 15-04-17 | 11:43

"Muziek is niet verboden in de islam"
Wat wel of niet Verboten ist in islam doet er helemaal niet toe.
Nederlandse wetgeving is leidraad en als je dat niet bevalt dan pleur je maar op naar zandbak van keuze.

plaszak | 15-04-17 | 11:41

En we blijven in het goede geloven. Gisteren npo1: twee Syrische vluchtelingen in de noordelijkste azc boven de poolcirkel. Ze verveelden zich kapot en moesten twee jaar op hun procedure wachten. De een was ingenieur en de ander arts. De een sprak iets van Engels de ander na bijna twee jaar geen woord over de grens. Hoelang wil je de boel blijven voorliegen en belazeren?

ristretto | 15-04-17 | 11:37

De eerste generatie verdient een vermogen, de tweede behoudt het en de derde verkwanselt het.
Met Nederland is het iets anders:
Van renaissance tot verlichting en van oorlog tot wederopbouw hebben tientallen generaties Nederland gemaakt tot één van de meest welvarende, vrije en veilige landen ter wereld.
En slechts 3 generaties waren er nodig om de voordeur wagenwijd open te zetten voor een invasie van laaggeletterden met middeleeuwse opvattingen. Welvaart, vrijheid en veiligheid zijn niet meer vanzelfsprekend.
Who can we blame and how can we fix it?

Zeddegeizot | 15-04-17 | 11:36

Valt het jullie ook op dat het nu ineens een issue wordt? Ik bedoel, ze zitten hier nu al ruim 45 jaar. Al die tijd heb ik nooit iets gehoord over problemen met dansen en muziek e.d., en nu opeens staan al die kinderen op en lopen weg? Jongens, dit leren ze in de moskee. Die zijn aan het opruien en dus gaan ze steeds meer obstinaat gedrag vertonen. Je dacht toch zeker niet dat dit een spontane actie is? Net zoals ineens posters in abri's afgeplakt moesten worden en het Paasfeest op scholen ineens moet intomen. Dit is een cultureel Ardennenoffensief. Men ziet de kans schoon, men kiest de zwakste tegenstander en gaat tot de aanval over.
De Jihad blinkt zich nu eenmaal niet uit in openlijk de strijd aangaan. Nee, alles moet stiekem, achter je rug om, via kinderen en vrouwen, verbergen in de bosjes, stiekem tussen een groep reizigers staan met je bomgordel.
Dit is de Dawah, en zij wiens naam wij niet meer in het openbaar noemen (Ayaan Hirsi Ali) heeft er uitgebreid over geschreven. Veel gevaarlijker dan de terrorist is de 'stealth-Jihad', de sluipende achterbakse 'bekeer' Jihad die door middel van drammen, jengelen en dreigen langzamerhand Europa en het Westen wil omvormen naar sharia. Polderlanden als Zweden en Nederland lenen zich hier uitstekend voor. Liever dan staan voor je eigen principes geef je gewoon vrijheden uit handen in de illusie dat het dan allemaal een grote gezellige multiculti-samenleving gaat worden. Let wel: de tolerantie komt slechts van 1 kant! Uw Westerse kindertjes moeten naar de moskee om 'cultuur te proeven', de islamitische kindertjes hoeven niet naar de Katholieke kerk, en men haalt zoveel mogelijk Christelijke symboliek uit de publieke ruimte teneinde zoveel mogelijk aan de islam tegemoet te komen. Hoe denk u dat dit overkomt? Als ik een moslim was, dacht ik dat ik aan het winnen was, u niet? Ja maar je moet het niet zien als een strijd maar een poging de gelijkwaardigheid van culturen na te streven.
Hoezo is onze cultuur gelijkwaardig aan een cultuur die niet eens gelooft dat een maanlanding mogelijk is? Waar homo's ter dood worden veroordeeld en verkrachte vrouwen met hun verkrachter moeten trouwen? Waar jonge meisjes met scheermes besneden worden? Waar mannen blijkbaar leren dat vrouwen zonder hoofddoek 'Freiwild' zijn? Als die cultuur zo geweldig is, waarom is er dan oorlog in ieder land waar deze cultuur in aantallen behoorlijk aanwezig is? Waarom vlucht men vervolgens hierheen om hier dezelfde dingen na te streven die ze daar zijn ontvlucht? Ja maar er zijn ook goede moslims. Ja, er waren ook goede Duitsers, maar toch gingen er 6 miljoen Joden naar de gaskamer.
Je mag bovenstaande bericht wegwuiven als irrelevant en 'waar maak je je druk om', maar dit is politieke agitatie, men streeft een bepaald doel na en men rust niet tot deze is bereikt. Uw multiculturele minderheid is met een sluipende invasie bezig, en ofschoon u ook goede moslims kent doet niet af aan het feit dat dit nu plaatsvindt. Buurman Mohammed met zijn taxi is niet de vijand, maar de extremisten in zijn kring zullen buurman Mohammed dwingen partij te kiezen. En op Nederland hoef je eigenlijk niet meer te rekenen aangezien ze zich niet eens boos kunnen maken over het wegmoffelen van een aanslag op een vliegtuig. Mohammed ziet dat ook, en dan wordt het overleven.
Hier nog iets over Dawah:
www.whaleoil.co.nz...
Wil je meer weten over wat er werkelijk in de Koran staat, volg dan Dr. David Wood op Youtube.
DearMud | 15-04-17 | 11:29
Zeer helder beschreven en waarheid als een mekka varken. Het mekka volk heeft zich volledig te schande gemaakt en probeert door taqiyya allerlei vrijheden in te perken. Allemaal onder toeziend oog van onze politieke wegkijkers. Het slaafse volk wordt hierdoor kwader, tot de bom barst.

Bill Cosby | 15-04-17 | 11:36

och , misschien moeten we dit jaar niet tot na de kerstvakantie wachten met het aansteken van de denneboompjes.
Zij doen het al heel lang met de zonder denneboompjes.;-)

medelmo | 15-04-17 | 11:36

Waar te beginnen? Die kinderen zijn gewoon kind en doen wat de juf of meester opdraagt. Mocht willen dat alle kindertjes in de klassen zo waren.
Het gaat al redelijk fout bij de leerkracht (uiteraard zijn die allemaal bevoegd, neem ik aan?) die de klas weghaalt. Nog fouter is de directie en bestuur van die school / vereniging die stug hun verwrongen ideologie loslaten op de kinderen.

Waar het pas echt vreselijk uit de rails loopt is bij de diverse goedpraters van Nederlandse origine. Dit soort beleidsmakers bieden telkens ruimte voor het verkeerde, praten recht wat krom is en verdedigen de verkeerde partijen. Ik heb een paar jaar zijdelings met dit type beleidsmakers gewerkt en kan u verzekeren dat het compleet wereldvreemde, naïeve figuren zijn die slecht tegen kritiek kunnen. Ze zorgen het best voor zichzelf en hun kennissenkring terwijl de implicaties van hun wanbeleid slechts bijzaak blijft. Het is een zichzelf in stand houdende industrie van managers en 'bestuurders' die dit soort vreemde acties als genoemd, juist toejuichen en goedpraten door zo veel mogelijk 'zachte sector' taal te gebruiken. Dáár zou GS eens een echt, eigen onderzoek naar moeten uitvoeren in plaats van telkens artikelen uit dode bomen over te typen, deze te larderen met leuke kretologie. Steeds vaker heb ik het idee dat GS enkel het lontje in het kruitvat steekt, de reaguurders het laat aansteken maar zelf vervolgens de benen neemt. Ik stel voor dat GS een volgende stap in de ontwikkeling door gaat maken en dit soort artikelen niet enkel plaatst, maar zélf initiatief neemt en doorpakt. Er zullen vast reaguurders zijn die vanuit hun eigen ervaring en expertise GS zouden kunnen helpen meer diepgang in een artikel te verzorgen?

EEnzame SchizofrEEN | 15-04-17 | 11:35

Desmoulins | 15-04-17 | 11:22
Luister, vroeger werd ik zeer christelijk opgevoed en wat ze er als kind instampen krijg je er nooit meer uit.
U en ik zullen en kunnen nooit vergeten dat 1+1 2 is.
Als men ouder wordt kan men vragen stellen over de bijbel omdat de levenservaring andere dingen leert.
Mijn normen en waarden zijn gebaseerd op het christendom of ik nu geloof of niet.

botbot | 15-04-17 | 11:34

@DearMud | 15-04-17 | 11:29 - hear hear.
Kleine PS, de goede moslim is de moslim die vooruit geschoven wordt met zand om in onze ogen te strooien.

MarcS | 15-04-17 | 11:33

Dit gedrag is niet normaal, ook niet voor normale moslims. Ik zit nu in Marrakech, de lokale bevolking is hoofdzakelijk traditioneel, bedekte kleding, vrouwen soms gesluierd, desalniettemin.. Iedereen geniet hier, maakt of luistert naar muziek, danst. En nog belangrijker, trekt zich van niemand iets aan. Leven en laten leven. Die achterlijkheid van As-Siddieq moet per direct gestopt worden.

ThePriest | 15-04-17 | 11:29

Of, hoe goedbedoeld wegkijken onbedoeld een open samenleving verandert in een Noord-Ierse. Waar iedereen dezelfde taal spreekt maar niemand elkaar verstaat. Iedereen zijn eigen tv, straat, wijk, winkel en school. Binnenkort ook in dit theater. Man man man.

atheïstisch stemvee | 15-04-17 | 11:29

Valt het jullie ook op dat het nu ineens een issue wordt? Ik bedoel, ze zitten hier nu al ruim 45 jaar. Al die tijd heb ik nooit iets gehoord over problemen met dansen en muziek e.d., en nu opeens staan al die kinderen op en lopen weg? Jongens, dit leren ze in de moskee. Die zijn aan het opruien en dus gaan ze steeds meer obstinaat gedrag vertonen. Je dacht toch zeker niet dat dit een spontane actie is? Net zoals ineens posters in abri's afgeplakt moesten worden en het Paasfeest op scholen ineens moet intomen. Dit is een cultureel Ardennenoffensief. Men ziet de kans schoon, men kiest de zwakste tegenstander en gaat tot de aanval over.
De Jihad blinkt zich nu eenmaal niet uit in openlijk de strijd aangaan. Nee, alles moet stiekem, achter je rug om, via kinderen en vrouwen, verbergen in de bosjes, stiekem tussen een groep reizigers staan met je bomgordel.
Dit is de Dawah, en zij wiens naam wij niet meer in het openbaar noemen (Ayaan Hirsi Ali) heeft er uitgebreid over geschreven. Veel gevaarlijker dan de terrorist is de 'stealth-Jihad', de sluipende achterbakse 'bekeer' Jihad die door middel van drammen, jengelen en dreigen langzamerhand Europa en het Westen wil omvormen naar sharia. Polderlanden als Zweden en Nederland lenen zich hier uitstekend voor. Liever dan staan voor je eigen principes geef je gewoon vrijheden uit handen in de illusie dat het dan allemaal een grote gezellige multiculti-samenleving gaat worden. Let wel: de tolerantie komt slechts van 1 kant! Uw Westerse kindertjes moeten naar de moskee om 'cultuur te proeven', de islamitische kindertjes hoeven niet naar de Katholieke kerk, en men haalt zoveel mogelijk Christelijke symboliek uit de publieke ruimte teneinde zoveel mogelijk aan de islam tegemoet te komen. Hoe denk u dat dit overkomt? Als ik een moslim was, dacht ik dat ik aan het winnen was, u niet? Ja maar je moet het niet zien als een strijd maar een poging de gelijkwaardigheid van culturen na te streven.
Hoezo is onze cultuur gelijkwaardig aan een cultuur die niet eens gelooft dat een maanlanding mogelijk is? Waar homo's ter dood worden veroordeeld en verkrachte vrouwen met hun verkrachter moeten trouwen? Waar jonge meisjes met scheermes besneden worden? Waar mannen blijkbaar leren dat vrouwen zonder hoofddoek 'Freiwild' zijn? Als die cultuur zo geweldig is, waarom is er dan oorlog in ieder land waar deze cultuur in aantallen behoorlijk aanwezig is? Waarom vlucht men vervolgens hierheen om hier dezelfde dingen na te streven die ze daar zijn ontvlucht? Ja maar er zijn ook goede moslims. Ja, er waren ook goede Duitsers, maar toch gingen er 6 miljoen Joden naar de gaskamer.
Je mag bovenstaande bericht wegwuiven als irrelevant en 'waar maak je je druk om', maar dit is politieke agitatie, men streeft een bepaald doel na en men rust niet tot deze is bereikt. Uw multiculturele minderheid is met een sluipende invasie bezig, en ofschoon u ook goede moslims kent doet niet af aan het feit dat dit nu plaatsvindt. Buurman Mohammed met zijn taxi is niet de vijand, maar de extremisten in zijn kring zullen buurman Mohammed dwingen partij te kiezen. En op Nederland hoef je eigenlijk niet meer te rekenen aangezien ze zich niet eens boos kunnen maken over het wegmoffelen van een aanslag op een vliegtuig. Mohammed ziet dat ook, en dan wordt het overleven.
Hier nog iets over Dawah:
www.whaleoil.co.nz/2017/04/dawah-dang...
Wil je meer weten over wat er werkelijk in de Koran staat, volg dan Dr. David Wood op Youtube.

DearMud | 15-04-17 | 11:29

Kosmos | 15-04-17 | 11:13

Wat een zwaktebod.
De islam zou helemaal niet geclassificeerd moeten worden als een religie. Dit soort door u gewenste maatregelen geven fijntjes aan hoe diep we al gezonken zijn. Uit pure wanhoop verklaren we alle religies de oorlog. Zwak, laf en zal onherroepelijk leiden tot een nieuw, radicaal dogma.

Desmoulins | 15-04-17 | 11:27

@Ommezwaai | 15-04-17 | 11:06 - de remmende werking van de 'voorsprong' zal zorgen dat wij afremmen tot ze bij zijn. We zijn al aardig stilgevallen qua positieve ontwikkelingen in onze samenleving omdat men trekjes van de achterop lopers over neemt.

MarcS | 15-04-17 | 11:27

-weggejorist-

osolemio | 15-04-17 | 11:23

eerstneukendanpraten | 15-04-17 | 11:12
Die vinden elke dag plaats. Overvallen, aanrandingen, slopen van de openbare ruimte, straat terreur, gesis, gescheld, jatten uit publieke middelen noem maar op...

Mark_D_NL | 15-04-17 | 11:23

@botbot | 15-04-17 | 11:16

Het fundament van het islamitische onderwijs staat haaks op alles waar het Westen ooit voor stond.
Het is niet dat men een Koran-light gebruikt of een gekuisde versie van het leven van de pedofiele rovershoofdman.

Desmoulins | 15-04-17 | 11:22

sterrefleur | 15-04-17 | 11:17

Inderdaad. Een reden om dat soort volk uit de discotheken te weren met hun eigen doctrines.

kwark001 | 15-04-17 | 11:20

Dit wilde de gemiddelde Nederlander toch...
Meer islam, meer segregatie en minder Nederland.
Islam en integratie staan haaks op elkaar, islam en assimilatie is een heuse utopie.
Wij passen ons wel aan.

Desmoulins | 15-04-17 | 11:18

Maar wel het lokale danspaleis binnen willen. Raar of niet?

sterrefleur | 15-04-17 | 11:17

De inspectie voor het onderwijs moet maar eens kijken of moslimscholen wel voldoen aan onze westerse normen en waarden.
Kinderen lopen niet weg als er gedanst wordt het moet een bevel geweest zijn van hogerhand.
Dit voorval is een hele goede reden om het islamitisch onderwijs weer eens tegen het licht te houden.

botbot | 15-04-17 | 11:16

@Dick Luyenlomp | 15-04-17 | 11:07
Ik had ook lang hoop op dat eerste scenario, maar ons volk is gewoon te gebrainwashed en zwak. De meeste mensen verdienen daardoor ook niet beter dan dat wat komen gaat.
Ik richt me maar op het redden van mijn eigen hachje.

pluk-87 | 15-04-17 | 11:16

Christopher Hitchens, veel te vroeg gegaan

Peniskokertje | 15-04-17 | 11:15

Willen we dit anders?
NEE!
15 maart 2017.
.
Gewoon nog even ruim 4 jaar wegkijken bij het wegkijken. En dan weer een nieuwe kans. We islamiseren vrolijk door.

de Voorzittert | 15-04-17 | 11:14

eerstneukendanpraten | 15-04-17 | 11:12

Ze spugen niet op 'hun' eigen grond.

kwark001 | 15-04-17 | 11:13

Hoop dat er een tijd komt dat georganiseerde religie (niet alleen islam) verbannen wordt. Toch bizar dat mensen met ongewenst gedrag kunnen wegkomen omdat hun geloofsovertuiging dat goedpraat.

Kosmos | 15-04-17 | 11:13

Maar wanneer komt de eerste islamitische aanslag in Nederland eigenlijk? Oh wacht...

eerstneukendanpraten | 15-04-17 | 11:12

Hard times create strong men.
Strong men create good times.
Good times create weak men.
Weak men create hard times.

kwark001 | 15-04-17 | 11:11

Yamapama | 15-04-17 | 11:10
Mocht joris je verwijderen heb jij altijd nog twitter... ;-)

Mark_D_NL | 15-04-17 | 11:11

Inmiddels zo'n hekel gekregen aan die schijt-ideologie en haar volgelingen dat ik er maar verder niet over ga commenten, want Joris.

Yamapama | 15-04-17 | 11:10

Ik wil Nederland terug.

Muggenmepper | 15-04-17 | 11:08

Binnen nu en 10 - 15 jaar slaat de vlam in de pan in heel Europa. Onze 'leiders' mogen dan graag wegkijken, de veenbranden blijven niet onopgemerkt bij de bevolking.

Laten we hopen dat het een soort tweede Wenen of Granada gaat worden en we deze uitheemse soort wederom van ons territorium kunnen verdrijven.
Ik vrees echter dat het een andere wending gaat nemen. Niet noodzakelijkerwijs in ons voordeel.

Dick Luyenlomp | 15-04-17 | 11:07

Dit is geen nieuws meer. Islamisering is een gegeven feit en een welbewuste keuze van de Nederlandse kiezer (weet u nog 15 maart VVD stemmers?).
--
Dus niet zeuren, hoofddoek op je vrouw en rammen maar. We zijn immers een islamitisch land uit vrije keuze van de minderheid.

Mark_D_NL | 15-04-17 | 11:06

De gemiddelde moslim loopt een paar honderd jaar achter. Zoiets haal je nooit meer in, al willen de koranknuffelaars dat ons wel doen geloven.
.
Maar goed, onze westerse beschaving moet gewoon kapotstuk...

Ommezwaai | 15-04-17 | 11:06

As-Siddieq gaat echter wel meedoen aan het "project Oorlog in mijn buurt".
Dus komt helemaal goed qua integrazi .

R van Perzie | 15-04-17 | 11:04

Ik wil niet meer meebetalen aan deze imbeciliteiten. Hoe pak ik dat aan?

jacobh | 15-04-17 | 11:04

Beter toch dat de integratie flopt? Als alles zou assimileren zou ons volk uiteindelijk verdwijnen en worden we etnisch gezien een Brazilië aan de Noordzee.

pluk-87 | 15-04-17 | 11:03

Ik ben zo moslim moe... Heb ook geen zin meer de goeden te scheiden. Geloof in die zak van een Allah en je bent bij mij automatisch een dikke sjomp.

Doc Damage | 15-04-17 | 11:00

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken