Een MOAB op hartje Amsterdam. Zo ziet het eruit
Geen mooier dingetje om het lijden van Christus te vieren dan een dikke BIEM op de bakkessen van een paar Mohammedaans angehauchte haatbaarden, nietwaar? De Amerikanen gaven het goede voorbeeld door MOAB te droppen op vml. Talibantunnels waar nu IS-wereldverbeteraars zitten, in het heilloze Afghanistan. De Mother of All Bombs, het grootste explosief zonder dat er atoompjes gescheurd worden. Machtig mooi speelgoed. Nou, allahoe akbar and enjoy the virgins, jommes!Known as "mother of all bombs," MOAB is 30 feet long, weighs 21,600 lbs. and packed with 18,000 pounds of explosives https://t.co/IbANmQbY3e pic.twitter.com/MrbZNuBYRp
— CNN (@CNN) April 14, 2017
Dat plaatje wat rondgaat op twitter met effect MOAB op Amsterdam is onjuist, Verwarren ton met kiloton, betere kaart https://t.co/0iVsUcSJWy pic.twitter.com/tNTcmKBLPp
— seven (@seven__) April 14, 2017
Reaguursels
InloggenAangezien 020 is gedaald tot het niveau Afganistan vind ik dit best een goed idee.
Talibantunnels die door de CIA zijn gemaakt: www.nytimes.com/2005/09/11/magazine/lost-at-t...
Het aantal moslims is wel hoger dan in Afganistan, hahaha.
In een oorlog is het eigenlijk helemaal niet rendabel om een bom te gebruiken die veel doden veroorzaakt, de ultieme bom is er een die de slachtoffers net genoeg verwond dat ze niet meer inzetbaar zijn maar lang genoeg uitgeschakeld om tot last te zijn, want ja ook de militairen weten een gewonde tegenstander schakelt er 3 uit om hem weer op te lappen.
-weggejorist-
Doe zo'n ding maar op de schilderswijk in den haag treffen ze meer IS strijders dan nu in afghanistan
Dodental blijkt hoger.
www.elsevier.nl/buitenland/achtergrond...
Een paddestoelwolk met bakfietsen.
Iemand al een overlay gemaakt met het kaartje van het topic?: "Tipje voor LHBTI'ers. Blijf weg uit DENK-getto's".
Ja, ja, Joris, ik ga al ! *hard wegrent*
-weggejorist-
Hee, maar voor dit gaat het Westen ergens binnen drie maanden vreselijk afgestraft worden...
-weggejorist-
PS Aangezien die dingetjes best prijzig zijn, $ 16 mln per stuk, was deze wel verbazend effectief ingezet: Hoge ratio, weinig collateral, en extragratis goede PR / afschrikking.
De take away: we hebben er dus meerdere nodig om het hele gebied binnen de A10 ring weer op orde te krijgen.
Ahh, ik zit net aan de 0.1 psi grens.
No worries :-PPP
Mooi de hele linkse/bn grachtengordel elite uitgeroeid waar kan ik tekenen.
moab, foab, hierna god of all bombs, de goab?
Tientonsbommen hadden ze in WOII ook, de Grand Slam van de RAF:
en.m.wikipedia.org/wiki/Grand_Slam_(b...)
De moeder aller kanonslagen. De Cobra6 van het serieuze vuurwerk.
Overigens schijnen de russen een Foab te hebben. Naar verluidt is pappa-bom vier keer krachtiger. Misschien is die nog goedkoper ook?
Toch blijft het allemaal maar een beetje een pr-dingetje. Een B-52 bommentapijtje met wat meer penetrerend spul richt veel grotere schade aan.
de Voorzittert | 15-04-17 | 06:42
.
Klink en klaar omschreven wat ons te wachten staat, lijkt mij dat de zogenaamde geleerden onder ons dit scenario ook zien maar hopelijk in hun geheime Kalersi agenda dan ook de oplossing hebben staan hoe ervanaf te komen.
Dan kun je snel die metro-tunnels en parkeergarages aanleggen, dan de boel weer dicht gooien ...
en een mooie, moderne auto-vriendelijke stad neerzetten.
Ben alleen bang dat het tijdelijk huisvesten van de bevolking (al bestaat die voor een groot deel uit AirBnB'ers) en het veiligstellen van wat cultuur historisch-goed te kostbaar gaat worden om dit verder best originele en houtsnijdende plan ten uitvoer te brengen.
Hoelang duurde het de vorige keer met dat leger? Een paar dagen? Eén MOAB op rotjeknor en we roepen geen pangpang meer.
knutsel | 14-04-17 | 22:50
... een dag langer dan de Fransen.
@knutsel, ik schijn een gouden pik te hebben. Neemt u die ook aan?
Zolang het nog kan zet ik lekkere cappuccini en espressi per tutti neer.
Zojuist een moab laten. Luchtalarm !
Gaat er nog wat gebeuren in Korea? Ik ben bijna door mijn popcorn heen.
Gebied iets meer DENK centreren graag.
Achterhoutje | 14-04-17 | 23:37
.
Een MOAB wordt volgens mij gedropt uit een C-130 Hercules, niet uit een B52. Enfin,... in beide gevallen waarschijnlijk alleen geschikt als er reeds overwicht is in de lucht.
Is er een moab op amsterdam gevallen? Gaat er een moab op amsterdam vallen? Neen. Dus wat is je punt?
@de Voorzittert | 15-04-17 | 06:42 - joh, niet zo somberen! Wij zijn met meer. -Exit Rutte-
Ben er ook bang voor dat de wedstrijd gespeeld is eer hij begonnen is. Lastig hoor volleyballen met 2 handen op je rug gebonden.
Ben je wel in 1 keer van die vreselijke rolkoffertjes af....
@Graaf van Egmont | 15-04-17 | 01:24
Uw ouders hadden gewoon gelijk. Vermoedelijk konden ze daar niet bij denken dat we de vijand als Paard van Troje zouden binnenhalen, compleet democratisch gefaciliteerd door een kartel aan wegmetons partijen.
.
We zijn natuurlijk al zeker sinds 2001 in oorlog met de Islam. Automatisch in meegetrokken door Bush. De gevolgen zijn al sinds 2004 voelbaar in Europa: links en rechts worden af en toe burgers afgeslacht, opgeblazen of neergemaaid. Wet van de Grote Getallen maakt dat je dit als reaguurder nog vrij eenvoudig ontloopt.
.
De ware terreur is natuurlijk de 'gematigde' Islam. De Islam die flink wortel schiet in onze samenleving. Een Islam die ongevraagd al een enorm deel uitmaakt van ons leven. De radicalen plaveien de weg, de wegmetons nuance zorgt voor een structuur, voedingsbodem en wegdrukken van de oorspronkelijke cultuur.
.
Het op afstand oorlogje voeren levert trouwens werkelijk niets op. Nou ja, een leuk baantje voor de Hoop Scheffer en straks Koenders. Op lange termijn is er geen houden meer aan. Zowel etnisch als demografisch is de wedstrijd gespeeld en geen weg meer terug.
Ooit zal de blanke, werkende man de aboriginal van het continent zijn. Daar gaat geen oorlog in welke woestijn dan ook nog iets aan veranderen.
Keyboardspeler | 15-04-17 | 01:13
.
Na het verorberen van die dikke bruine bonen ga je een chemische reactie krijgen waarbij je de schuilplaats moet verlaten om op adem te komen.
seven | 15-04-17 | 01:16
.
Dank voor de grafische weergave van het tsar bomba effect op 020, ik zie nu wel dat het stalen valluik van de ondergrondse schuilkelder in mijn tuin toch maar beste met een dikke laag asbest moet bekleden zodat de gehamsterde proviant niet gelijk aan de kook komt.
Mijn ouders zeiden vroeger tegen mij, dat elk mens wel een oorlog gaat meemaken in zijn leven. Ik denk dat ze daarmee "persoonlijk meemaken" mee bedoelden.
Komt die kudt EU er weer tussen en is het al 60 jaar vrede. Maar als het dan toch los moet gaan, dan moet het maar. Voorlopig is het nog aan de andere kant van de wereld.
Maar als Putin van de gelegenheid gebruik gaat maken om zich tegen ons te keren, terwijl de Yanken in Korea bezig zijn.......... ik weet het niet.
-weggejorist-
Pffff.., MOAB...
T-12 Cloudmaker, twee keer zo vet: fotos.miarroba.es/fo/f44c/2450C7354631...
Koeienflat | 14-04-17 | 23:18
De Tsar Bomba waterstof-atoombom op 020
twitter.com/seven__/status/8528266915...
Operatie " Red Down"
Operatie " shake and owesome"
Operatie "mocking blow"
Blijft gezellig, niet dan?
Ben de laatste dagen druk bezig, want Keyboardspeler heeft WEL een trapkast om te schuilen waar ook meteen de hoofdstroomkabel binnenkomt (380V), heb via MP een stel leger noodrantsoenen liggen (vervaldatum 10-'69, maar dat kun je 50 jaar later nog eten, zegt men), verder een knijpkat, waterflessen en blikken bruine bonen.
--
Het enige wat mij wat zorgen baart is, of de WIFI het nog doet na een kernaanval en of 50x60x120 cm qua ruimte niet wat aan de kleine kant is.
Maar ik zal zorgen dat ik CNN kan kijken in de trapkast... tenslotte : ZIJ die gaan sterven groeten u.
Keyboardspeler | 15-04-17 | 00:33
Gedesillusioneerd zullen die mini Moabs richting Atlas-gebergte gaan en missen ze hun doel. Helaas, trek eens aan mijn finger: fart!
@knutsel | 15-04-17 | 00:12
Dat is natuurlijk waar :)
@La Bailaora | 15-04-17 | 00:16
Thx.
Als WWIII uitbreekt mogen jullie bieden op een onderduikadres in mijn vakantiehuis. Tip. Ik neem alleen goud aan.
-weggejorist-
Zolang die Noord Koreanen Willem Barentz maar niet kennen/zijn route achterwaarts varen. "welkim welkim"
Wie is trouwens nu de minister van veiligheid en justitie?
@Lewis Lewinsky | 14-04-17 | 23:56
Over China is fake nieuws. Niemand weet precies wat ze gaan doen:
pauwnieuws.nl/news/552/steunt-china-d...
@Lewis Lewinsky | 14-04-17 | 23:56 In China woont wat zal het zijn, eenvierde of eenvijfde van de wereldbevolking. Zij zijn met meer als het ware.
Op Amsterdam? Doe maar zeg ik dan als Rotterdammer. Succes!
Ik zeg..... Doen.
Bij Pauw was Sylvana op bezoek.
Nu tweet Pritt dit:
twitter.com/Pritt/status/8529949809898...
Foei Pritt, schrijf een keer iets positiefs over Sylvana.
Ik weet het, het is moeilijk.
Zelf fantaseerde ik dat Sylvana bovenop een MOAB zit, zwaaiend als de Baron von Münchhausen op zijn bezemsteel.
-weggejorist-
@knutsel | 14-04-17 | 23:54
China doet niets. China heeft troepen langs de grens geplaatst om eventuele vluchtelingenstromen vanuit Korea terug te schieten.
@Lewis Lewinsky | 14-04-17 | 23:43 Kwaitnait. Sinds een vorige keer en het advies van Storma probeer ik geo-politiek als een spel Risk te zien. Maar je moet niet denken aan de consequenties voor zuid-Korea. En wat gaat China doen, etc.
Koeienflat | 14-04-17 | 23:46
Als ze een verrassingsaanval uitvoeren komen ze niet aan die kernproef toe dat kan ik je wel alvast verklappen.
NK heeft geen Kernwapen. Wel de onderdelen.
-weggejorist-
De n-koreanen willen geen gezichtsverlies en zullen de kernproef uitvoeren mogelijk zullen ze eerst een preventieve verassings aanval op de konvooien inzetten
@knutsel | 14-04-17 | 23:39
Wat voor scenario zie jij, waarde knutsel?
@botbot | 14-04-17 | 23:38
Dat weten we binnen 24 uur.
@Lewis Lewinsky | 14-04-17 | 23:28 Dat is niet helemaal het scenario wat ik zou schetsen maar vooruit :)
Lewis Lewinsky | 14-04-17 | 23:28
Ik denk niet dat zij morgen een kernproef houden dan moet de VS wel reageren omdat zij anders gezichtsverlies lijden.
Ik vraag mij af of het raketschild in ZK al operationeel is anders zullen zij wel even wachten met de gepaste maatregelen.
Maar ik hoop dat de stille diplomatie zijn werk zal doen.
Die Moab is een faal eerste klas. Leuk in de woestijn waar ze nog geen papieren vliegtuig neerhalen. Niet inzetbaar waar die b52 door s400 sitting duck is.
In N-Korea is het nu half 7 geweest het zonnetje komt over de horizon en wie weet mogelijk snel een aantal kruisraketten erachteraan.
Jan Dribbel | 14-04-17 | 23:09
Hallo geachte Dribbel: ik woon in een achterstandswijk! Mag ik wel even een waarschuwing dat ik nog weg kan?
mother of all beards
Lewis Lewinsky | 14-04-17 | 23:20
Of dat een blunder was weet ik niet Assad en Poetin zijn even op hun plek gezet.
Maar goed het is aan de EU en Timmermans voorop gegund om een derde wereldoorlog uit te lokken niet door Trump.
@knutsel | 14-04-17 | 23:23
Hoezo? Ik verwacht het volgende scenario:
- Morgen houdt Noord-Korea een kernproef.
- Overmorgen verwoest Trump zoveel plekken in dat land dat een volgende kernproef de komende decennia niet gehouden kan worden.
- Daarna is het heel lang heel stil in Pyongyang.
Niets om bezorgd over te zijn, lijkt mij.
Een nucleaire oorlog, als die komt, zal niet worden gewonnen door de Amerikanen de Russen de Chinezen. De winnaar van de derde wereldoorlog zal de kakkerlak zijn
Hoe laat begint CNN met uitzending NK? Of is het gewoon pikje vergelijken?
@Jan Dribbel | 14-04-17 | 22:42
18 miljoen USD is niet zo veel voor een PR campagne. Een spotje tijdens de superbowl is duurder en bereikt minder mensen (wereldwijd).
En geen enkele Amerikaan heeft risico gelopen, dat is ook wat waard.
Doe eens niet daar op Adam, is slecht voor internet, daar leef ik van. Zoek ff ander plekje, of DOAB als die btje precieserT is.
@Lewis Lewinsky | 14-04-17 | 23:20 Ik vind de toestand met Noord-Korea wel een beetje eng zeg maar...
@knutsel | 14-04-17 | 23:14
De kruisraketten op Syrië waren een blunder. De Moab op Afghanistan was een schot in de roos. Als hij het bij die ene blunder laat, mag Trump door van mij.
Die MOAB stelt qua TNT in feite niets voor tegenover de Tsar Bomba met zijn 50 megaton TNT die in 1961 op Nova Zembla werd gedropt, wie weet wat er nu 56 jaar later in de geheime voorraad ligt.
Mijn linkse fb-vrienden zijn ook al een aantal dagen opgehouden met Trump-bashing. Ze zijn waarschijnlijk verward.
Zo een MOAB heeft 36 IS-ers tot mest gebombardeerd: news.xinhuanet.com/english/2017-04/14/...
@Lewis Lewinsky | 14-04-17 | 23:11 Ik ben blij dat je er bent. Zeg, zullen we gewoon toegeven dat we ons vergist hebben in die Trump?
En vanuit politiek Den Haag geen enkele reactie. Geen enkele politicus durft zich te wagen aan commentaar op de MOAB.
Konijnen in de koplampen. Dat zijn het.
Volgens de rerun van het journaal wordt alles in een straal van tientallen kilometers verwoest.
Over nepnieuws gesproken.
Zo'n MOAB is wel een effectief middel om achterstandswijken in één keer met de grond gelijk te maken.
Dat scheelt jarenlange sloop.
Natuurlijk heb ik het alleen over de bouwkundige aspecten.
@Peter_K | 14-04-17 | 22:52
Nee, meer of met de inventaris begint te smijten.
Volgens de rerun van het journaal wordt alles in een straal van tientallen kilometers verwoest.
Over nepnieuws gesproken.
Stoffig land dat Afghanistan, stoffig.
Naam: Eberhard van der Laan
Adres: Groundzerolaan
020-west dan gaarne. Of, beter nog, 010 in zijn geheel. Dat vraag ik aan Kim Jung in mijn schoentje.
Waar is 0.1 psi mee te vergelijken? Een ooievaar die voorbij komt vliegen?
Die hele kilotonverwarring was gisteren al ingezet door the Independent. Inmiddels rechtgezet, maar blijft grote biem.
Hoelang duurde het de vorige keer met dat leger? Een paar dagen? Eén MOAB op rotjeknor en we roepen geen pangpang meer.
Wanneer we nog een leger zouden hebben. We hebben nou wel panda's. Ok moi.
Zo,n MOAB op Afghanistan kostte $18 miljoen.
En dat voor 36 haatbaarden.
De baarden zijn duur daar in Afghanistan.
@Worst_kaas_scenario | 14-04-17 | 22:37
En daarna moet iedereen in een straal van anderhalve kilometer een schwalbe maken.
@Nonkel Frituur | 14-04-17 | 21:17
Wat een onmenselijke en nare opmerking maakt u daar en nee, ik ben geen Rotterdamse.
Rotterdammers verdienen alle goeds van de wereld.
Als het Nederlandse leger met zon ding zou oefenen zouden ze heel hard BOEM moeten roepen
Als ik het goed begrijp wordt alles binnen een straal van 1,5 km min of meer met de grond gelijk gemaakt.
Nou, daar wordt ik niet vrolijk van.
knutsel | 14-04-17 | 21:53
Fijnstoffer.
Ohh wacht het is een Moab? kom hem toch maar met de auto ophalen dan. of de C130:)
een MOAB op Sylvana. Zo ziet het eruit. www.relatably.com/m/img/ugly-black-guy...
knutsel | 14-04-17 | 21:53
Tevens alvast de coördinaten van precisiebombardement instellen doet van de shariadriehoeken. Bij ophalen hoeve we niet te tillen, druk namelijk zelf heel graag op de rode knop om te vuren op dat doelwit. Dat ding vliegt dan vanzelf, hoeft niet eerst vervoerd te worden.
Dat is echt worst case scenario achterhoutje. Dikke peop in de ventilator 3.0.
Een MOAB op hartje Europees Parlement. Zo ziet het eruit
www.youtube.com/watch?v=e_aMS9ejumM
Stel dat...
Kim doet morgen feestelijk vuurwerk. Trump schiet uit zijn pantoffel, en doet 50 Tomahawks. Kim verherbouwt Seoul en plant een zowaar geslaagde paddestoel op Guam. Trump antwoord met tactical nukes uit een onderzeeër. China en Rusland zien hun kans schoon en verglazen alle US bases die een bedreiging vormen. Dan rest Trump nog de laatste kaart. Steden nuken.
Zelfs dan is er geen enkele reden de Moab in te zetten.
Wat nou Moab?
youtu.be/Z6hKwjoKa-c
In '47 grootste niet nucleaire biem.
@Sliptong | 14-04-17 | 20:50
Nou, de ingang, de apenrots en tot aan de pinguïns wordt Artis vernietigd, alleen de zeeleeuwen en de grote roofvogels overleven het. Heineken wordt al lang niet meer in bij het Weteringencircuit gebrouwen en pretpark de wallen moet ook als verloren worden beschouwd.
Naast de MOAB van de Amerikanen heb je de FOAB (Father of All Bombs) van de Russen:
www.youtube.com/watch?v=S2FGA3Z-oYM
Eéntje maar? Dat ze dat Isisselonië maar helemaal met de grond gelijk MOABben!
Vuilniswagen vol peut rondteulen tijdens koningsdag is toch veel goedkoper. Kunt de centjes maar 1 keer uitgeven en zo'n moab schijnt prijzig te zijn.
@Dr. Frambozenjam | 14-04-17 | 21:53
OK. Deal. M'n C130 crew komt er 1 halen.
@Dr. Frambozenjam | 14-04-17 | 21:51 Als je effe helpt met tillen hebben we een deal.
Fijnstoffer | 14-04-17 | 21:49
Voor die shariadriehoeken uiteraard geschikt!
Gratis samba.. ehh imperiaal bij.
Met 1 bom de hele PvdA weggeblazen van de grachtengordel! Hoe is het mogelijk!
@Dr. Frambozenjam | 14-04-17 | 21:44
Geschikt voor shariadriehoeken?
*ziet zichzelf al rijden in de stationwagon met zo'n ding erachter uitstekend*
Iemand een MOAB?
Heb er nog 2 liggen.
Valt wel mee toch?
Raad_maar_raak! | 14-04-17 | 20:54
.
Vind ik eigenlijk ook. Die 100 meter diameter.. pff.
Een strijkertje in bommenwereld toch ?
Dan heb je er veel van nodig om een stad een beetje plat te leggen.
En het was nog lang onrustig in Bamsterdam.
@ Killroy49 / 21:28
Ja stel dat, dat vermindert de criminaliteit in de rest vh land dus niet
toch voorlopig maar niet dat touwtje uit je brievenbus hangen
@kapitein_iglo | 14-04-17 | 21:25 Is het een beetje leuk vertoeven daar, in je eigen hoofd?
Doen!
Een MOAB op 020 zou de belastingen in heel NL met de helft verminderen en de criminaliteit halveren
@kapitein_iglo | 14-04-17 | 20:41
"many hipsters in Amsterdam died that day"
- dan wordt het trouwens voortaan: RIPsters -
Zit veilig in Oost. Pfffft.
@ Sliptong / 20:50
Juist, als er een beetje goed gericht wordt
heb ik straks een 'mooi' uitzicht vanuit Zuid op reservaat Noord
dakarswordfish | 14-04-17 | 21:10
Totaal zinloos om een bom op Rotterdam te gooien. Ze overleven zelfs een atoombom.
www.rentokil.nl/blog/kunnen-kakkerlakk...
Een MOAB op Amsterdam.
Dat zou een ramp voor AirBNB zijn.
En voor wat hippe koffieleveranciers.
@knutsel | 14-04-17 | 21:13
Waarschijnlijk waren ze wapens van massa destructie in elkaar aan het zetten van vogelstront,houtskool en kamelenvet.
@ IJzervreter / 20:41
Omdat jullie in '40 al een stel Mütter aller Bomben op het enige mooie deel 010 gekregen hebben
moeten wij er ook maar eens aan geloven zeker
@Aristotalloss | 14-04-17 | 21:09 Het was vast weloverwogen "intelligence" die met dit advies kwam. *kuch*
@Aristotalloss | 14-04-17 | 21:09
@knutsel | 14-04-17 | 20:59
Ik weet een beter doel!
www.youtube.com/watch?v=N2Vx0RYA1J0
Rotterdam zou logischer geweest zijn gezien de hamas-conferentie dit weekend daar
knutsel | 14-04-17 | 20:59 |
Idd. Zal de 'exp. date' wel genaderd zijn. En dan kun je 'm beter gewoon ergens op pleuren. En in dat geval: waar beter op dan op dark Afghanistan!?! En helemaal als er ook nog een nest IS zit.
Eindelijk plaats om te parkeren.
Jesus! Amsterdam, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Dit stopt de oorlog wel... not
@miko | 14-04-17 | 20:57 Ah joh, was gewoon een kwestie van testen en laten zien.
Ik vraag me af wat dat ons nu eigenlijk oplvert dat baarden bestoken in die landen met een economische importantie van de provincie Drenthe?
Het kan me geen reedt schelen wie er in Afghanistan aan de macht is want ze zijn met hetzelfde sop overgoten.
Straathonden laat je ook vechten,als er een de pijp uitgaat is er een probleem minder en als je er tussen springt word je misschien gebeten en heb je meteen een etterende wond. Beter belonen we landen die beter bestuur heben en laten we de Afghanistans, de Zimbabwes en andere failed states voor wat ze zijn.
Dat wordt flink crowdfunden, eentje zet geen zoden aan de dijk.
Is het al bevestigd dat ie op Amsterdam gaat vallen? Of alleen geruchten?
Gewoon de Russen even bellen voor FOAB, dan is het Amsterdamprobleem ook opgelost en hoeft er niet eens gemikt te worden!
Valt wel mee toch?
Daarom heeft de PvdA dus dat megalomane grachtenpand na 500 jaar verlaten. De ratten verlaten het schip.
De helft van de dieren in de dierenkliniek De Jordaan gaat dat dus never nooit overleven. Wat zal Marianne Thieme dit verschrikkelijk vinden.
Slotervaart en nog wat stadsdelen kunnen wel een aardbevingseffect van de moeder der bommen gebruiken... Centrum ook qua NIMBY-gehalte maar toch zonde van al dat erfgoed. Blijft toch een verdomd mooie stad en prima plek om te wonen.
Nou, Artis en Heineken blijven gespaard. Valt me alles mee!
@Mark_D_NL | 14-04-17 | 20:48 Alleen als je ze allemaal bij elkaar krijgt.
Ik ben eigenlijk banger van de die opblaasbare jacuzzi, die zit misschien vol boze palestijnen.
-weggejorist-
Voor Nederland heb je dus 2 van die MOAB's nodig om politiek correct NL naar de eeuwige jachtvelden te sturen.
Heb toch liever met hipsters te maken.
Afghanistan telt overigens toch geen enkele IS'er? Dat heb ik onlangs hier of op een tijdlijn gelezen van een of andere wannabe maar totaal gefaalde politicus.
Tja, die Trump is een regelrecte bedreiging voor de wereldvrede...
Mijn god, wereldvrede.
Een MOAB op 020, in 010 dromen we er wel eens van.
IJzervreter |
Dat wilde ik nog net niet zeggen... ;)
"many hipsters died that day"
We all remeber them as th national "Hipster day"
Een MOAB op 020, in 010 dromen we er wel eens van.
Is dat alles op dat plaatje in die tweet van seven? Kzou er gelijk een paar meer gebruiken.
Raar plaatje. Waarom niet links naast de ring A10-west? Daar hoort ie.
REAGEER OOK