Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Video. Nieuws van het front: Vught is gevallen

*comms static* "This is hitman actual, hoe vordert operatie Overgaylord?" Nou. Blijkbaar niet zo goed als Operatie Betonschaarmanoeuvre van het Berberse Leger van God. Onderschepte comms hunniezijds suggereren een onstuitbare opmars. "Wholla allemaal zemmelflikkers hier. Positie innemen broers. En onthoud onze rules of engament hè. We wachten tot zij onze groep van zes man met z'n tweeën aanvallen, want zo zijn die homo's." Straks zit advocaat Smeets van betonschaarbelangenvereniging Spong Advocaten overigens bij Pauw, om uit te leggen dat hij per ongeluk advocaat werd van het op het bi-culturele altaar geslachtofferde homostel, en dat hij natuurlijk veel liever een roedel Riffijnen tegen Alt-Rechtse hobbypianisten had verdedigd (zie onderstaand). NPO-debat binnen dat keurig binnen de lijntjes blijft alhierrr. Ook hielden een aantal protestnichten onder leiding van zelfverklaard "homovader van Nederland" Henny Huisman vanmiddag een hartverwarmende Human Centipide door Amsterdam.

Reaguursels

Inloggen

Ik zie zware fietskettingen nog mode worden voor uitgaande homo's

frank87 | 07-04-17 | 15:34

Alpengeist | 05-04-17 | 23:30
Dank voor uw vermogen om dreiging van satire te kunnen scheiden. Alleen al wat dat betreft zouden meer mensen homo moeten doen.

Johanvb | 06-04-17 | 16:04

De enige die hand in hand mogen lopen zijn de Feyenoord supporters.
Met die rare foto,s van die malloten die hand in hand lopen krijgt ons cluppie weer een slechte reputatie en dat willen we natuurlijk niet hebben.

Zo.ik heb gesproken

komtdatschot | 06-04-17 | 13:14

Een gebaar maken naar dovemans oren.

Yummy | 06-04-17 | 12:25

Ik hou er niet van Homo's het in het openbaar te zien bekken. Maar dat geldt ook voor hetero's, biseksuelen etc. Maakt mij niet uit wat voor geslacht of geaardheid je hebt. Maar je blijft gewoon met je poten van andere mensen af en accepteert dat dit in Nederland normaal is. En anders sodemieter je maar een end op.

Brainwash | 06-04-17 | 12:22

whoahahaha heb net de maiden speech van Hiddema gezien. prachtig. weg met meldpunten (aka subsidies), als je gediscrimineerd bent naar de politie, en op houden met zeiken

HipsterBrood | 06-04-17 | 11:58

Dit soort Spong-adepten als Smeets hebben Nederland al lang aan de afgrond gebracht. Gezien de politieke linkse nederlagen is het verstandig dat deze types even nadenken voordat ze wat zeggen.

Tis nie waar! | 06-04-17 | 11:50

"Intolerantie ten aanzien van homo's is een probleem voor heel veel moslimjongeren."
Nee hoor, voor die moslimjongeren is het geen enkel probleem. Voor de rest van Nederland, en vooral het homofiele deel daarvan, wel.

MAD1950 | 06-04-17 | 11:27

Allemaal gelul dit hele gedoe bij mekaar. Plots is iedereen pro homo; "kijk hoe tollerant WIJ zijn! Kijk naar onze handen!" allemaal een afleiding van het daadwerkelijke probleem want geen één moslim organisatie, marokaan of wat dan ok uit die hoek voegt zich toe aan deze actie van aandachtstrekkerij en niemand doet iets aan dit probleem omdat iedereen elkaar een keertje op de rug klopt van "joh ik denk er zo ook over" en gaat dan weer door met wat ze hiervoor deden. Word er misselijk van! Die linkse knuffel politiek!

Blauwe Wafel | 06-04-17 | 11:26

gristus. nog steeds dat hand in hand gebeuren?! 1 vraag:
-
Waar zijn alle Marokkanen solidair met de gay community?

HipsterBrood | 06-04-17 | 11:20

Het zijn de mensen zoals Der Smeetsss die over de rug van Baudet alt linkse ideeën probeert te verkopen en te verdedigen !!!

postbus51 | 06-04-17 | 11:01

De Koreaanse Slet | 06-04-17 | 09:15
Gelul, heel het stuk. Het enige wat je hiermee probeert is het probleem van de oerconservatieven (SGP) in de schoenen probeer te schuiven van nieuwe rechtse partijen.
.
Alt-Right is het zoveelste label gecreëerd om vooral de nieuwe partijen op een hoop met "onwensbare" te gooien, daar trap ik niet in.
.
Links probeert zoals gewoonlijk weer recht te lullen wat krom is, de constante aanvallen op homo's komen vanuit die kant, en niet vanuit de boeman die als "alt-rechts" wordt bestempeld. Ik kan me niet voorstellen dat aanhangers van nieuwe rechtse partijen een probleem hebben met de lgbt gemeenschap, op de extreem overdreven uitwassen (waar we overigens meer van zien in de USA dan hier) na dan.

HaatAth3ist | 06-04-17 | 10:34

Wat mij opvalt dat hedendaagse soldaten er volvet uitzien; bolle kop+bolle buik.
Dat was volkomen anders toen ik in de jaren zestig dienstplichtig werd.

meneer Q | 06-04-17 | 10:29

@Brou Is Back | 06-04-17 | 10:19
.
En van Moslim-probleemontkennende advocaten wordt ik nog misselijker...

Brou Is Back | 06-04-17 | 10:23

Wat een smerige gehuichel allemaal. Vooral die Smeets is een vuile linkse wegkijker. Daarnaast is Defensie helemaal van de pot gerukt. De Nederlandse krijgsmacht die zich bezig houdt met zulke praktijken is geen krijgsmacht maar een softe bedoening. Toen ik voor de keuring moest voor beroepsmilitair behoorde tot één van de vragen of ik homoseksueel geaard was? Dit vanwege het feit dat homoseksuele mannen niet welkom waren in het Nederlandse leger.

F1802 | 06-04-17 | 10:17

@necrosis | 06-04-17 | 08:40
"Nee het zijn mannen die hun kwakje kwijt willen en een man verkrachten bij gebrek aan vrouwen."

Tijdens zijn verovering van het MO had Alexander genoeg vrouwen tot zijn beschikking, toch koos hij voor mannen. Vergeet niet dat in die tijd er geen gezondheidszorg was die het geslacht van een baby bepaalde wanneer dit onduidelijk was bij de geboorte.

Nathan R Jessup | 06-04-17 | 10:06

Dit is weer een van die gevolgen van de jaren zestig: Het solidariteits-virus. Alsof je solidariteit betuigen ook maar iets uithaalt. Ja, in Polen in de jaren tachtig was Solidariteit een moedig iets. Maar dat lag iets anders.


Mijn nieuwe held, Nassim Nicholas Taleb, die van de Zwarte Zwaan, stelt dat je het gedrag van mensen op bepaalde gebeurtenissen kan onderscheiden op grond van het feit of ze "skin in de game" hebben. Ik vind dat een fraaie waarneming.

omanders | 06-04-17 | 09:50

Hoe het wel moet:
youtu.be/-yvU6sifwkI?t=63
En verder.. the enemy of my enemy is my friend... Er is overal een soortement homohaat. Er zijn dan ook heel veel homomoppen. En wellicht dat tokkie en nazi een schurfthekel heeft aan homo's, maar homo's hebben nog nooit hun zoon in het ziekenhuis getrapt, of het begrip loverboy geïntroduceerd, of aanslagen gepleegd. De homo als kanarie.
Dertig procent mensen, dertig procent als overlastgevend ervaren minderheid voordat de overgebleven 70% daadwerkelijk reageert. Deze reactie escaleert altijd. Beschaafd zou zijn deze kennis over menselijk handelen toe te passen om de escalatie te voorkomen.

Alquest | 06-04-17 | 09:34

oorzaak en gevolg, Smeets snapt het niet.

Bert Konterman | 06-04-17 | 09:26

Van de Dam naar de Westerkerk? Waarom niet gewoon van Bos en Lommer naar Osdorp? Daar bereik je tenminste de mensen waar het om gaat. Wel een ruim busje meenemen om de relschoppers van de religie van de vrede in af te voeren.

nooitgrappig | 06-04-17 | 09:20


HaatAth3ist | 06-04-17 | 08:52

Dat zegt hij niet. Hij stelt deels terecht dat het 'alt-rechts' zeker onderdeel van het probleem is. Marokkanen en Turken zijn doorgaans aartsconservatief en hebben inderdaad een zeer intolerante opstelling naar homo's maar de conservatieven van alt-rechts zijn weinig beter die omarmen de zogenaamde slachtoffers van islam puur voor hun eigen agenda en dat is ook weinig tolerant te noemen. Zo los je dus niets op. Leuk hoor al die selectieve verontwaardiging maar uiteindelijk zit er weinig verschil tussen het ene uiteinde van het spectrum en het andere. Allemaal gevoed door vooroordelen en primitieve gedachten.

De ruime meerderheid van Nederland staat in het centrum of gematigd links of rechts van het centrum. Met een voorkeur voor progressie. Dat is ook de enige oplossing we zijn met de laatste decennia nogal ver gekomen met volk wat homo en jodenhatende ideologieën aanhangt of hing. Te weten katholieken en protestanten. Simpel gezegd door keer op keer te blijven stellen dat joden niet verantwoordelijk zijn voor de dood van Christus en dat homo's lekker moeten en mogen doen wat ze zelf willen zolang het maar binnen de wet valt.

Het is nog lang niet voorbij die strijd. Er loopt nog steeds enorm veel intolerant allochtoon en autochtoon volk rond.

De Koreaanse Slet | 06-04-17 | 09:15

Zal je net zien, gaan ze het weer uitleggen als uitlokking ;)

Betweetert | 06-04-17 | 09:13

Die Smeets moet eerst eens leren debatteren i.p.v. door zijn gesprekspartner heen te praten, wat een onbeschofte hork is het.

Solar666 | 06-04-17 | 09:12

De regels van de Islam zijn in beton gegoten. Homohaat is daarmee voor de islamiet gelegitimeerd. De Westerse mens probeert hun eigen homoafkeer te beschaven, te emanciperen, maar wint uiteindelijk niet van de starre Islam.
Vrees ik.

Carmelita | 06-04-17 | 09:07

Die Marokkanen hebben niks te vrezen, ze hebben immers helemaal geen plichten in dit land, bijgestaan door die linkse idioot Roethof, ze lachen zich allemaal dood om hoe ze dit land in de tang hebben. Wat doet Nederland, die gaan weer hand in hand flowerpower doen, marsjes houden en kaarsjes of bloemetjes neerleggen, een compleet absurde vertoning van nietszeggendheid en onmacht. Met die advocaat Smeets zie je hoe dit land er aan toe is, zwaar ziek.

lanexx | 06-04-17 | 09:02

Nieuw speeltje van links.
marslopen

luto | 06-04-17 | 08:57

Altijd snoezig om de reacties te zien.
Opeens wordt de homo-gemeenschap in de armen gesloten.
Vind ik prima hoor, maar had vele jaren eerder moeten gebeuren, béétje hypocriet... (hoewel beetje?)

Maar ja, alles wordt uit de kast getrokken om die stoute moslims in de hoek te drukken.
De Nederlandse potenrammers van weleer zijn regenboog-activisten geworden... proest...

Geloof je het zelf?

Blue_Peanut | 06-04-17 | 08:54

Die Smeets duidt in het korte videofragment aan wat er mis is met dit debat, namelijk het smerige neo-marxistische riedeltje dat "alt-rechts" het echte probleem is.
.
Ze hebben godverdom het jarenlang stemvee geïmporteerd, niet gedwongen te integreren, en blijven lekker wegkijken als het allemaal uit de klauwen loopt.
.
De tyfus voor de typetjes Smeets, linkse leugenachtige honden, lekker door alles en iedereen heen schreeuwen en hysterische ongefundeerde verwijten maken. Als er vervolgens weer een homo in elkaar getrimd wordt door een groepje naffers zijn ze er als de kippen bij om lekker te deugen, onnozele acties en stille tochten te organiseren en toch vooral de bijzaken van "de witte man" (overigens ben ik Blank en kan links ongezien optyfen met hun "witte man" term) die iemand voor homo uitmaakt erbij te halen; want woorden doen meer pijn dan een betonschaar die je voortanden eruit rammen.

HaatAth3ist | 06-04-17 | 08:52

Groene baretten? Allemaal heaumeaus!

eerstneukendanpraten | 06-04-17 | 08:47


Ik vind het opmerkelijk dat een universitair geschoolde man als Smeets met zo'n opmerking uit de hoek komt. Ik wil hem vragen: waar zijn de krantenartikelen/statistieken enz. dat "rechtse mensen" geweld gebruiken tegen homo's?

Paljas | 06-04-17 | 08:44

@Nathan R Jessup | 06-04-17 | 08:30
In gevangenissen worden mannen gedwongen om zeepjes te rapen.
Zijn het daarom homo's?
Nee het zijn mannen die hun kwakje kwijt willen en een man verkrachten bij gebrek aan vrouwen.

necrosis | 06-04-17 | 08:40

@miko | 06-04-17 | 02:10
"Ach de meest geharde soldaten uit de oudheid, de Spartanen, waren mannen die het graag met elkaar deden dus wat dat betreft maakt het niets uit."

Alexander de Grote heeft met zijn homo leger zo'n beetje het hele MO aan zich onderworpen. Niet gek dat de religieuze boeken uit die streek zich negatief uitlaten over dit gedrag.

Nathan R Jessup | 06-04-17 | 08:30

Wat betreft dat 'hand in hand', dat zingt Het Legioen ook.
Lijkt me niet dat die mocro's (al zijn ze met 30 man) iets durven uithalen.
Tenzij je de harde kern van 010 achter je aan wil hebben, want dan heb je echt een probleem.

necrosis | 06-04-17 | 08:29

@eerstneukendanpraten | 06-04-17 | 08:11
Hij zit in ieder geval achter het filter, dus hoef ik dat gelul niet meer te zien/ lezen.
Overigens dacht ik bij Smith eerder aan The Jackdown, en die heeft een ban!
Waarschijnlijk omdat hij (bij mij) op de man ging spelen.

necrosis | 06-04-17 | 08:25

Overweldigend de hand in hand van Feyenoord gisteren.

Nathan R Jessup | 06-04-17 | 08:24

Die Smeets lult net zo dom als Sylvana.

henk vintage | 06-04-17 | 08:13

Alweer een anti blanke racist in blanke vorm, wat is er toch met deze nestvervuilers aan de hand. De krankzinnige gedachtespinsels die in zo'n stuk vlees in een 3 delig pak zitten zijn totaal onbegrijpbaar.

moslim jongeren zijn tegen homo's, joden, vrouwen en alles wat niet moslim is, dat is een simpel feit. Als je daar overheen wil kijken ben je niet goed bij je hoofd. Als je dan ook nog een racist blijkt te zijn naar je eigen soort, waar praten we dan nog over.

Afvoeren in een dwangbuis.

GerMonster | 06-04-17 | 08:12

necrosis | 06-04-17 | 07:08


Dacht een hele tijd dat het een nieuwe nick was van Superior B, Igor, Smith etc. maar dat ontkende hij keihard. Maar je weet het niet...

eerstneukendanpraten | 06-04-17 | 08:11

Henny Huisman ziet er al jaren uit alsof hij moeite heeft met poepen. Maar hij is altijd welkom op de wc van Tofik Dibi.

eerstneukendanpraten | 06-04-17 | 08:09

Dus als ik het goed begrijp kijken rif-apen te veel naar Thierry en naar Jan Roos en daarom slaan ze homo's in elkaar?

deonbekendebekende | 06-04-17 | 08:07

Mr_Pikibelly | 06-04-17 | 00:45
----------------------
Ja ,op de een of andere manier zien Nederlandse militairen er meer uit als boekhouders .

Koning BongoBongo | 06-04-17 | 07:55

Hoorde ik gisteren weer zo'n LGBT activist zemelen dat geweld geen oplossing tegen geweld is. *zucht* ..... Geweld is geweldig. Waarom heet het anders zo ? Vooral toegepast in geconcentreerde en brute vorm tegen de juiste personen. Maar dit land, en vele andere Westerse landen, wil er niet meer aan en is ten dode opgeschreven.

Bigi Bana Boy | 06-04-17 | 07:48

"Het is óók het probleem van alt-rechtse witte mensen, en daarom doen we he-le-maal niks aan het probleem van de moslims..".
Ofwel:
"Lalalalala! I can't hear you!!"

marcoplarco | 06-04-17 | 07:46

@Lewis Lewinsky | 06-04-17 | 00:45
Koeien hebben geen lul!

necrosis | 06-04-17 | 07:44

En heeft het hand-in-hand lopen geholpen? Zijn er al cijfers bekend?

zeefert | 06-04-17 | 07:15

@roze_bril | 06-04-17 | 06:59
Ik heb DKS achter het reaguurdersfilter gestopt zodat ik zijn comments niet meer kan lezen.
Het werd een beetje vervelend hoe hij praktisch elk topic wist om te buigen naar Trump en Poetin.

necrosis | 06-04-17 | 07:08

Even helemaal los van homo, mocro, advo, demo, poli en hype. Ik moet dus serieus geloven dat het tandmissende slachtoffer op zondagochtend 2/4 om 4.00 al dan niet met een betonschaar in zn bakkes is geslagen. Zijn FB post daarvan geplaatst op 1/4 rond 23.45, optioneel met -9 uur tijdsverschil FB server. Zelfde avond nog TV interviews van de twee uitgeslapen mannen. Geen wallen, bloeduitstorting, geen blauwe plekken en al helemaal geen verse - net gehechte - wond. Dit verhaal klopt imho voor geen vierkante centimeter, mede extra curieus door de ongekende hoeveelheid politieke en MSM aandacht die men hiervoor ´spontaan uit de kast´ heeft getrokken. Voeg daar nog een vleugje standaard lichaamstaal analyse bij (eerste interview zelf na te checken met deze cheatsheet www.nlp-pnl.be/uploads/9/3/5/5/9355336...) en probeer zelf tot een andere conclusie te komen dan dat hier niet (geheel) de waarheid wordt gesproken.

HdJ | 06-04-17 | 07:08

Wat zou Milo hier van denken?
Ik denk in ieder geval dat de al dagen aanhoudende verontwaardiging in de media, ook al wordt er links gespind dat religie er niets mee van doen heeft, beter is dan de reactie op een Joods echtpaar dat beroofd en gemarteld is onder gescandeer van anti-Joodse leuzen. Joden hebben we al laten vallen in Nederland.
Hoe kunnen we nu de homo's ook laten vallen en er gevoelsmatig mee weg komen? Gelukkig is mijn morele kompas heel, anders zou ik een nazi zijn en moslims voor hun ideologie veroordelen.

Zoltan | 06-04-17 | 07:08

Nou, dan is het homogeweld/haat in ieder geval opgelost. Good job! Zo makkkelijk is het nu. En dan zit de Koreaanse slet maar te zaniken over moeilijke problemen met moeilijke oplossingen.

roze_bril | 06-04-17 | 06:59

Die Smeets, daar wil ik meer van horen en zien. Wat een vermakelijke man.

Ben Adam | 06-04-17 | 06:36

knutsel | 05-04-17 | 23:17 nice, alles is niet verloren.
&@ LuckyGirl | 05-04-17 | 23:32 mooi ge-un-doublethink-ed. (rechtgezet)

hallevvezool | 06-04-17 | 06:04

@Freddie Stobart | 06-04-17 | 05:41
Beter neem je een Boerboel, die zijn heel beschermend naar de familie waartoe ze behoren.
Behoor je niet tot 'zijn' familie, dan heb je een enorm probleem.
Zo'n hond maakt letterlijk gehakt van je.

necrosis | 06-04-17 | 05:52

Dat dit over geweld tegen homo's gaat en dit echt niet kan begrijp ik, maar ik hoor niks meer over waarom een groepje jongeren in de nacht met een betonschaar rondloopt.
Dat is blijkbaar normaal? Waarschijnlijk ook een cultuurding?
Dus mijn vraag aan de deugders is nog steeds, waarom met een betonschaar over straat?

Damoos | 06-04-17 | 05:52

Alpengeist | 05-04-17 | 23:05
Neem een beetje knappe hond kerel. Een Belgische herder of zoiets. Dat is het enige waar dat tuig bang voor is.

Freddie Stobart | 06-04-17 | 05:41

'Intolerantie ten aanzien van homo's is een probleem voor heel veel moslimjongeren.'
Zucht... Als je niet snapt wat je uitkraamt, moet je gewoon stoppen met dat getwitter. Hier staat dus dat moslimjongeren homo-intolerantie een probleem vinden.

F. von Zeikhoven | 06-04-17 | 02:56

Die advocaat zit met dat onderbreken van Baudet's verhaal te doen waar advocaten in de rechtbank ook alle ruimte van de rechter voor krijgen: de spreker van z'n verhaallijn drijven en z'n spreektijd beperken. Volkomen asociaal gedrag, in de rechtszaal resulteert dat een oneerlijke procesgang omdat de verstooradvocaat bereikt, en daar de opzet ook toe heeft, dat de spreker de rechter niet helemaal volledig meer kan informeren. Dit stoorschreeuwen heeft zich jaren geleden een plaats in de usance van de rechtzitting verworven, maar dat mag geen reden zijn voor de rechtbanken om een eind aan dat kinderachtige wangedrag te maken. Het recht is gewoon géén debatarena. Verder is Smeets een sneue broodadvocaat...

F. von Zeikhoven | 06-04-17 | 02:52

@Princess_F.W.Bolkiah | 05-04-17 | 23:54
Dus iemand die D66 stemt, zich druk maakt over oppervlakkige politiek verdiend het om tikken te krijgen??
Goh, wat een leuke gedachtegang heb jij.

miko | 06-04-17 | 02:15

Die Smeets is echt een eng mannetje met zijn 'witte mensen'. Dit soort mensen moeten snel hun muil gaan houden in het land. Het is hun soort verwrongen wereldbeeld dat de ellende in huis heeft gehaalt.

XaleX_2 | 06-04-17 | 02:14

@deministerpresident | 05-04-17 | 23:46
Mwoah, niet anders dat ik niet moet denken aan het feit dat mijn ouders vroeger seks hadden. Maar verder denk ik er eigenlijk nooit aan. Ook niet als er vrienden in de buurt zijn die het zijn.

miko | 06-04-17 | 02:13

Bizar om te zien hoe die advocaat onmiddellijk Baudet in de rede valt en overschreeuwt. Hoogst onbeschoft ook. Tijs van den Brink grijpt in en zegt dat Baudet het woord heeft, maar de man komt er doodleuk nog een tweede keer doorheen.

Wat is dat toch, met die bizarre reflex? Ik zag het laatst op TV ook toen een vrouw vertelde over intimidatie op straat. Ze merkte op dat de daders vooral allochtonen zijn. Onmiddellijk hoor je er iemand op sussende toon "nou, nou, nou..." doorheen roepen.

Vanwaar toch die bizarre drang om de waarheid te maskeren in ruil voor een sociaal-wenselijk, hooguit half juist, verhaaltje? Het is zo klaar als een klontje dat Marokkanen ook bij anti-homogeweld zwaar zijn oververtegenwoordigd, net zoals ze dat ook zijn in criminaliteit en andere vormen van wangedrag.

Daarmee is uiteraard niet gezegd dat er geen blanke homohaters zijn, want die zijn er ook. Maar bij elk geval van Marokkaanse homohaat steeds weer de aandacht naar blanken verschuiven is ronduit bizar. De problemen moeten worden benoemd en aangepakt. De cultuur / religie van Marokkanen is daar een wezenlijk onderdeel van.

stefanboy78 | 06-04-17 | 02:13

@dysdiadochokinese | 05-04-17 | 23:38
Ach de meest geharde soldaten uit de oudheid, de Spartanen, waren mannen die het graag met elkaar deden dus wat dat betreft maakt het niets uit.

miko | 06-04-17 | 02:10

Heb het lidmaatschap bij een schietvereniging aangevraagd, de puinhoop wordt al hoe groter/vager & laat me niet als een schaap moedwillig naar de slachtbank leiden.
Met mijn achtergrond werd het VOG zonder problemen afgegeven.
Met een paar maand krijg ik een wapenvergunning voor elk groot/klein kaliber aan denkbaar wapentuig wat beschikbaar c.q. voorhanden is.
De overheid laat je in de stront zakken, maar er bestaat nog steeds het recht op zelfverdediging & dat punt nadert met rasse schreden....

Undefined_variable | 06-04-17 | 01:47

De islam-politie heerst in Zweden, Stockholm:
www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic...

Maar ze blijven wegkijken in Zweden.
Apartheid in Stockholm, links zegt het moet kunnen.

Jan Dribbel | 06-04-17 | 01:40

@Alpengeist | 05-04-17 | 23:42
ben je gek, bepaalde zaken doen advocaten graag pro deo, zeker als het in het nieuws komt. Levert meer klanten op en geeft meer reclame dan je kunt kopen!

miko | 06-04-17 | 01:39

Weer zo'n politiek correct gefrustreerd mannetje, weer zo eentje die maar één methode heeft: overstemmen van kritische geluiden door er op onbeschofte wijze doorheen te gaan adhominemmen. Advocaat Smeets in dit geval dus.
-
En kom op zeg, de termen links en rechts zijn allang verouderd. We hebben nu alleen nog pro-EU en anti-EU over.
Voorheen vaak op SP gestemd, nu op FvD. Een complete ommezwaai? welnee. Simpelweg het punt dat het antidemocratische aspect van de EU alles overheersend is geworden, en nationale samenlevingen wil vervangen door een fascistische dictatuur van technocraten die van hetzelfde soort zijn als Smeets hier. Verknipte figuren die een religieus fundamentalisme gemaakt hebben van hun politieke ideologie, en zichzelf daarom superieur vinden.
Drammen overal tussendoor met hun grote smoel.
En dat heeft niets meer met links of rechts te maken.
We moeten dit soort figuren lozen, en daarmee moeten we de gehele EU lozen als fascisto-religieus bolwerk.
De politieke partij die Brussel wil behouden levert ons over aan figuren zoals Smeets, of zoals Rob Riemen - die overigens verdacht veel op Heinrich Himmler lijkt.

BSE rundfunk | 06-04-17 | 01:34

dysdiadochokinese | 05-04-17 | 23:57
Dit is precies waar het om draait. Jij denkt dat het een hobby is maar dat is het niet. Jij en ik lopen aan vrouwen te friemelen.. dat is toch ook geen hobby. Dat is je geaardheid. Kun je niks aan doen toch? Hoezo moet je "er"dan niks van hebben/

deministerpresident | 06-04-17 | 01:28

Gaudet Alt-right noemen, een witte racistische beweging uit de VS. Yeah, right!
Die homo's waren natuurlijk ook racistisch toen ze zich niet wilden laten intimideren door een 6 man grote groep aan homofobe tuig Marokkaantjes en hun witte aanhang (ook tuig).
Baudet heeft deels gelijk: een onderzoek van de Universiteit van Amsterdam uit 2009 naar anti-homogeweld in Amsterdam de conclusie trok dat autochtonen en Marokkanen beiden 36 procent van de verdachten uitmaakten. Marokkanen vormen slechts 2% van onze bevolking. Een oververtegenwoordiging van Marokkanen dus.
webcache.googleusercontent.com/search...

Flappie2006 | 06-04-17 | 01:26

Hahahaha die kop van Thierry als Smeets alle drogredenen achter elkaar opnoemt.

Harry Turtle | 06-04-17 | 01:25

Ik weet niet wie die Smeets is en of ik hem zou moeten kennen. Maar dat hij onderdeel is van het probleem en niet van de oplossing lijkt me evident.

Dick Luyenlomp | 06-04-17 | 01:25

En die mars, dames en heren, hoe sympathiek ook, daar ga je dit niet mee winnen.
Knuppels, betonscharen en eventueel een Kalashnikov zal meer indruk maken.
Er zijn grenzen aan de tolerantie.

de honden blaffen... | 06-04-17 | 01:19

de strijdkrachten (wat er dan nog van over is)
Berbaar | 05-04-17 | 22:55

Ach, weet je, dit alleen nog maar:
www.youtube.com/watch?v=VbJoC2Plc34

Tien seconden van de 36 minuten en 38 seconden kijken is wel genoeg om een goede indruk te krijgen wat er nog over is van ons leger.

hoogstetijd | 06-04-17 | 01:08

knutsel | 06-04-17 | 00:53:
Hij is vast heel lief voor zijn/haar kind.
Fotogeniek is anders.
Slaap lekker, ik ga er ook zo in.

Lewis Lewinsky | 06-04-17 | 00:45:
dakarswordfish noemde hem een cuckold, maar om koeielul moest ik ook erg lachen.

LuckyGirl | 06-04-17 | 01:02

Met deze advocaat (van de duivel) heb je geen officier van justitie meer nodig.

Wilder Wein | 06-04-17 | 01:00

LuckyGirl | 06-04-17 | 00:43
Ja, grenzen, een heikel onderwerp tegenwoordig.

de honden blaffen... | 06-04-17 | 00:56

Heer Smeets zijn stropdas en zijn lul zijn bruin.
Dat maakt hem niet minder blank.
Kan iemand hem dat voorzichtig mededelen, liefst een goede vriend maar ik denk niet dat hij die heeft.

LuckyGirl | 06-04-17 | 00:54

@de honden blaffen... | 06-04-17 | 00:33
Serieus, dit keur ik als homoseksueel niet goed. Wat. Een. Vertoning.

Alpengeist | 06-04-17 | 00:54

@LuckyGirl | 06-04-17 | 00:43 Waarom zou je een grens trekken? Waarom niet gewoon observeren en je verwonderen over alle verschijningsvormen?
*is zelf ook vermoeid van het hippiehoekje in zijn geest en gaat maar naar bed*

knutsel | 06-04-17 | 00:53

Die Smeets gaat even lomp tekeer zeg, wat een hork. Laat een mens uitspreken, ook als je het er niet mee eens bent. Laffe hond.

Upendo | 06-04-17 | 00:52

@Batavi Magistralis | 06-04-17 | 00:03
Chapeau, u begrijpt het .

Slipsnifter | 06-04-17 | 00:52

Ik begrijp dat deze heer Smeets zelf een homo is, of tenminste latent. Zijn angst voor Marokkaans riftuig wordt overschaduwd door zijn haat tegen wat hij alt right noemt. Guur rechts dus. Heer Smeets is echt niet meer te helpen.

Graaf van Egmont | 06-04-17 | 00:47

Mooi hoe Smeets probeert Baudet te framen. Het echte probleem is dat rechtse mannen praten over wat zij een probleem vinden. Dat is pas echt slechtn volgens Smeets, niet het geweld tegen homo's. En daarmee is Smeets de echte homo-hater.

i-Wonder | 06-04-17 | 00:46

Ik zie 2 homo's in een leger pakje. Dat moet ons verdedigen? Zulke mietjes zijn kanonnenvoer en zouden boven alles moeten staan. Als ik zo vrij mag zijn loop ik die 2 conditioneel gezien, he-le-maal stuk en doen die leger groene aapjes mee omdat ze wel dromen hebben, maar gaan voor het bedrog. Ga een gauw naar de belastingdienst, daar passen ze beter bij. Ik krijg er een Rompuy onderbuik van bij het zien van deze twee! www.youtube.com/watch?v=dranqFntNgo

Mr_Pikibelly | 06-04-17 | 00:45

Wat een koeielul, die Smeets.

Lewis Lewinsky | 06-04-17 | 00:45

de honden blaffen... | 06-04-17 | 00:33:
Wanneer je zo'n plaatje ziet...
Ik weet het, een open geest en zo, maar toch dringt de vraag zich op waar de grens te trekken.

LuckyGirl | 06-04-17 | 00:43

Spreeuw Smeets, een maatje van Spong. Brrrr, wat een genante vogel.

Ernst Oosters8389 | 06-04-17 | 00:28

Homohaat. Alsof je God tegen je zegt: "Er is iets in mijn schepping niet goed gegaan en ik wil dat jij er tegen strijdt". Volledige achterlijkheid.

knutsel | 06-04-17 | 00:28

AntiSoof | 06-04-17 | 00:08
"En hij klopt geloof ik ook nog."
Zelfspot altijd +1!

LuckyGirl | 06-04-17 | 00:17

Deze VVD advocaat mocht ook ooit stukkies schrijven op Joop, dus geheel objectief is de man niet.
Een linksche VVD-er dus.
www.joop.nl...

Ommezwaai | 05-04-17 | 23:51

Dientengevolge een ordinaire en, a la Rutte, linksachtig lullende doch riant rechts zakkenvullende en mediageile Eye Wish brillendragende, edoch geen bakfietsberijder, vanwege het ontbreken van de benodigde goedgekrulde en gekapte modieuze nazaten, reeds!

Nelis SplitBloes | 06-04-17 | 00:14

@Jan Dribbel | 06-04-17 | 00:00
Ja. En hij klopt geloof ik ook nog.
Maar het gaat om de idiotie van verkeerde zinnen.

AntiSoof | 06-04-17 | 00:08

LuckyGirl | 06-04-17 | 00:01
Dank, heb ik nog een goede daad verricht vandaag ;)

Jan Dribbel | 06-04-17 | 00:07

@ Ommezwaai / 23:51
Lijkt alsof meneer zich bij de verkeerde liberale partij heeft ingeschreven

Tobi | 06-04-17 | 00:07

Hokjesdenken lijkt zeer sterk te zijn.
Er werd een psychologisch experiment met een schoolklas gedaan:
De ene helft kreeg een groen petje op,
de andere een rood petje.
Toen werd de kinderen vertelt dat kinderen met een petje anders dan in hun groep rare domme luie en slechte mensen waren. Daarna werden de kinderen weer in de klas gezet, met petje op.
Die dag was de sfeer idioot slecht. De mensen in met het blauwe petje op kregen echt een hekel aan de mensen met het andere petje.
Dat ziet men ook bij sport en zo. Als de mensen zich identificeren met iets of iemand, dan gaat die innerlijke bril zo staan. Men ziet het ook sterk bij religie ...

AntiSoof | 06-04-17 | 00:06

De Gütmenschen hebben ook weer hun momentje gehad, en kunnen weer met een gerust hart gaan slapen, wat hebben ze weer fijn gedeugd vandaag ;)

In de echte wereld worden de homohaters versneld dit continent binnen geloodst, wat uiteraard maximaal gefaciliteerd wordt door het stemgedrag van die zelfde deugmensen. En zo zakken we steeds dieper weg in dit moeras van deugdzaamheid en valse empathie..

Batavi Magistralis | 06-04-17 | 00:03

AntiSoof | 05-04-17 | 23:50
Dat is een lange zin.
Jan Dribbel | 06-04-17 | 00:00:

Mooi ik voel me iets minder dom ;)

LuckyGirl | 06-04-17 | 00:01

@deministerpresident.. Als toevoeging nog; de cultuur en religieuze overtuigingen van Moslims leert hen dat homo's minderwaardig zijn. Ze gunnen homo's het licht in de ogen niet omdat dit erin gebrand zit. In de cijfers is de oververtegenwoordiging vast en zeker zichtbaar.

Elke fundamentalistische religie fanaat heeft hier een handje van, maar de Islam loopt nou eenmaal +/- 1400 jaar achter met hun ontwikkeling.

Jasperados | 06-04-17 | 00:00

deministerpresident | 05-04-17 | 23:46:
Ik kan alleen voor mezelf spreken, ik hou niet van opgeplakt relnicht gedrag.
Dat heeft niets met seksuele geaardheid te maken maar met gedrag.
En er zijn ook zat mensen die niet van op straat zoenende hetero's houden.

LuckyGirl | 06-04-17 | 00:00

AntiSoof | 05-04-17 | 23:50
Dat is een lange zin.

Jan Dribbel | 06-04-17 | 00:00

Wat is die Smeets nou voor een figuur met zijn Eye Wish Bril en gladde kapsel. Nou zit ie a.v.d. (g.v.d. is al gedoemd te verdwijnen) de daders en hun achtergrond te verdedigen i.p.v. de slachtoffers d.m.v. bagatelliseren.
Nu zit ie weer bij Pauw de lezing van de slachtoffers te verdedigen. Wat moet je hier nou mee als argeloze kijkert. Is deze man wel de aangewezen figuur om homo's te verdedigen. Vreet ie niet van twee walletjes? Of zit ie in een spagaat tussen twee werelden? Die van D66/GL of de werkelijkheid?
Nou, met de vuist sla je iemand niet zomaar 4 a 5 tanden uit de bek, daar is echt een harder voorwerp voor nodig dan een vuist!!!

Nelis SplitBloes | 05-04-17 | 23:59

@deministerpresident | 05-04-17 | 23:46

Zeker weten moet ik "er" niks van hebben. Alleen mag iedereen van mij lekker doen waar hij /zij zin in heeft zolang niemand anders last heeft van die hobby.

dysdiadochokinese | 05-04-17 | 23:57

De homo's die ik ken stemmen allemaal D66 of nog linkser en ze schamen zich inn het buitenland dat het "populisme" in Nederland zo groot is. Ik word uitgemaakt voor racist.
Ik ga me dus niet druk meer maken over geweld tegen homo's.

Princess_F.W.Bolkiah | 05-04-17 | 23:54

@deministerpresident... Dat het je 'cup of tea' niet is en onderwerp van spot tijdens de lockerroomtalk, is wat anders dan ze de tyfus in schoppen of ze agressief te bejegenen. Of denk je daar anders over?

Jasperados | 05-04-17 | 23:52

Parafrase: 'Dit is onzin, dit is een alt-rechts verhaal, dat is volstrekte nonsense, dat is rechts...'

Schuld door associatie? Dus alt-rechts is per definitie onjuist?


Parafrase: 'Het gaat om mensen zoals meneer Baudet die homo's alleen maar zien als een slachtoffer.'

Stroman. Nergens zegt Baudet dat hij homo's "alleen maar ziet als slachtoffer". Daarnaast volgt het logisch gezien uit de hierop volgende argumentatie ook niet hoe Baudet aanstichter zou zijn van homohaat.

Parafrasese: 'Mensen zoals Jan roos en meneer Baudet die de premier uitmaken voor homo zijn het probleem.'

Heeft Baudet de premier voor homo uitgemaakt? Of kan ik anders ook zeggen: mensen zoals Hitler en Smeets die hun intellectuele tegenstand zwart proberen te maken zijn het probleem? Daarnaast, hoe leidt iemand homo noemen tot homohaat? Als ik iemand roodharig noem leidt dat toch tot roodharigen haat?

En vervolgens stelt hij zelf dat Baudet het over "slachtoffers" heeft. Vervolgens benadrukt hij dat Baudet daarmee stemmen wil winnen over de rug van..... slachtoffers. Waarmee hij juist zelf het slachtofferschap benadrukt en homo's in dat hokje duwt.

Links heeft als jaren lang als tactiek om de tegenstand zwart te maken. Door hun veelvuldige gebruik van termen als: homofoob, islamofoob, racist, bekrompen, hebben deze woorden al hun waarde verloren. Dingen die in overvloed aanwezig zijn verliezen hun waarde, ook woorden. Zo heeft links de mensen immuun gemaakt tegen deze woorden en mede daardoor is de populistische rechtse Frankenstein ontstaan.

1337haxxor | 05-04-17 | 23:52

knutsel | 05-04-17 | 23:43:
Dank.
Ik heb een neus voor elke zweem van downplay.

LuckyGirl | 05-04-17 | 23:51

Deze VVD advocaat mocht ook ooit stukkies schrijven op Joop, dus geheel objectief is de man niet.
Een linksche VVD-er dus.
www.joop.nl/author/sidney_smeets

Ommezwaai | 05-04-17 | 23:51

@deministerpresident | 05-04-17 | 23:46 Ah wat nou. Een gezonde Hollandse jongen denkt gewoon: homo's, mooi man, meer vrouwen voor mij.

knutsel | 05-04-17 | 23:50

@LuckyGirl | 05-04-17 | 23:32
"Intolerantie ten aanzien van homo's is een probleem voor heel veel moslimjongeren".
Men bedoelt denk ik "Intolerenatie van heel veel moslimjongeren ten aanzien van homo's is een probleen voor heel veel homo's en daarmee creëren de eerstgenoemde een slechte naam voor de groep, maar aangezien wij iets duidelijker willen spreken zeggen wij dat er -volgens ons waarnemen, of van dat wij hoorden of lazen of zagen in een film of zo- wel eens mensen van een bepaald slag zijn die zich beklagen over hun bejegening door, wat zij zelf ervaren, of dat wij of zij hoorden, lazen of zagen, jongeren voor wat door hen aangeduid wordt als jongeren met een bepaalde geloofs-opvatting, al dan niet ingegoten vanaf de moederschoot of later bekeerd, of wat dan ook, maar hoe het ook zij, ze zeggen zich naar (de homo's dus, wat de andere groep voelt is ongezegd) te voelen en of er wat aan gedaan kan worden.".

AntiSoof | 05-04-17 | 23:50

Hey Smeets, ik ben niet wit, ik ben blank. Kan ik nu aangifte gaan doen jegens racisme tegen de blanke mens? Wacht, ik weet het antwoord al.

Alpengeist | 05-04-17 | 23:47

Dat moslims homo's haten weten we allemaal. Maar ga nou niet ontkennen dat helft van de reaguurders hier ineens supertolerant is als ze 2 homo's op straat zien zoenen of zich erg homo gedragen. En ontken ook niet dat je homo als pesterijtje gebruikt op de voetbalclub en als je weet dat er een homo in je team zit, douche je toch wat onprettiger.... Toch? Je zegt alleen dat je homo's accepteert maar stiekem moet je er niks van hebben.

deministerpresident | 05-04-17 | 23:46

"Ook hielden een aantal protestnichten onder leiding van zelfverklaard "homovader van Nederland" Henny Huisman vanmiddag een hartverwarmende Human Centipide door Amsterdam."
.
Issie al gemaakt? Nee? Ok! De Henny Centipide!

Hem | 05-04-17 | 23:46

De integriteit van Smeets en Spong valt trouwens ook aardig te betwijfelen met hun jarenlange kennis over de CBS statistieken inzake dit soort kwesties. Zou toch bijna denken dat het handpoppen zijn, bijna hoor!

Jasperados | 05-04-17 | 23:43

@LuckyGirl | 05-04-17 | 23:32 Scherp :)

knutsel | 05-04-17 | 23:43

dakarswordfish | 05-04-17 | 23:38:
Lekker scheldwoord hé hahaha.

LuckyGirl | 05-04-17 | 23:42

Jezus te paard Thierry bijt eens van je af man, je laat je toch niet overschreeuwen door zo'n AzC-advocaat? Wat een onzinargumenten brengt die man aan dan: "De witte man".

Behangdelul | 05-04-17 | 23:42

Jezus te paard Thierry bijt eens van je af man, je laat je toch niet overschreeuwen door zo'n AzC-advocaat? Wat een onzinargumenten brengt die man aan dan: "De witte man".

Behangdelul | 05-04-17 | 23:42

@Jan Dribbel | 05-04-17 | 23:34
Dat kunnen ze ook niet, zal vast een of ander hol-maatje zijn die dat geregeld heeft voor ze. Gewoon in ruil voor een strak gaatje of een sloppy blowjob, weet ik veel.

Alpengeist | 05-04-17 | 23:42

Die Smeets heeft gelijk joh! Het is allemaal de schuld van de boze witte man! Man, wat haat ik mezelf nu! Weg met ons! Sharia for the Netherlands!

PlatteHoofd-IpneHaar | 05-04-17 | 23:42

Die blikken van thierry zijn fantastisch. Geen idee wie die apologist is die door hem heenpraat maar daarover hoef ik ook verder niet te worden ingelicht. Cheerz

Joffri | 05-04-17 | 23:39

Die Smeets vecht tegen zijn eigen innerlijke rascist. Zoals die latente gaysensuele mocroboys losgaan op homo's gaat hij los op het 'fascisme' van rechts. Bijna religieus. Iets niet kunnen verklaren en dan is de bliksem xe torn van Thor. En wie zegt dat de wereld rond is is een ketter en zal branden. Of leegbloeden op een parkeerplaats naar keuze.
.
I rest my case

flat out | 05-04-17 | 23:39

Wat is die Smeets een ongelofelijke cuckold

dakarswordfish | 05-04-17 | 23:38

-weggejorist-

dysdiadochokinese | 05-04-17 | 23:38

@Dirk III | 05-04-17 | 23:21
Weet je, het kan me ook geen flikker (haha) meer schelen. Ik heb m'n maatregelen getroffen en ik zal mijn huis en haard verdedigen. En dat van mijn homoseksuele vrienden ook.

En ja, in mijn vriendenkring zitten genoeg PC nichten die al ziende blind zijn qua moslims, geweld en intolerantie jegens homoseksuelen. Zij vallen vanzelf met de neus in de boter, het is slechts een kwestie van tijd voordat zij ook wakker worden.

En om je ideeën even te bespreken: jouw oplossingen zijn precies hoe ik het zelf graag zie qua aanpak. Kort, hard en geen gezeik. Kom maar op met die patrouilles!

Alpengeist | 05-04-17 | 23:36

@Alpengeist

Laat je niet gek maken, de normale NL'se mensen met gezond verstand staan aan jullie kant.

Jasperados | 05-04-17 | 23:35

dysdiadochokinese | 05-04-17 | 23:27
Als Moszcowicz nog advocaat was hadden ze Moszcowicz
gevraagd.
De vraag is hoe kan 14-jarig tuig zo'n dure advocaat betalen.

Jan Dribbel | 05-04-17 | 23:34

Die zin onder dat filmpje:
"Intolerantie ten aanzien van homo's is een probleem voor heel veel moslimjongeren".

Ik dacht juist dat tolerantie ten aanzien van homo's een probleem is voor heel veel moslimjongeren.

Intolerantie van heel veel moslimjongeren ten aanzien van homo's is een probleem voor homo's.

LuckyGirl | 05-04-17 | 23:32

Er worden toch wel eens video's gemaakt waarbij een zeker persoon gefilmd wordt door de voorganger; Jood in een Moslimwijk VS. Moslim in een Jodenwijk, een vrouw die langs kerels loopt, een blanke die door de New York Bronx wandelt etc.

Lijkt me een relevant experiment om in de beruchte wijken te doen, voor een aantal dagen. Niet geënsceneerd, gewoon 'n normaal mannenstel wat hun dagelijkse wandel maakt.
Bouw aan de hand van de beelden een statistiek op en publiceer op de geschikte kanalen on the webs.

Kijken hoe het probleem hierna nog gebagatelliseerd wordt.

Jasperados | 05-04-17 | 23:31

@Johanvb | 05-04-17 | 23:21
Lol, geweldige satire!
Maar even eerlijk, ik zie het serieus nog zo ver komen dat homoseksualiteit weer verboden wordt... Want uitlokking en weet ik wat nog meer.

Alpengeist | 05-04-17 | 23:30

Deze non-verbale geste zal die barbaren doen sidderen van angst ... NOT, die lachen de nog niet ingedaalde balletjes uit den broek!
Ze hebben al geen hoge pet op van de Nederlandse man en dit zal alleen maar een bevestiging zijn van de in hun ogen slappe, feminiene, mannelijke deel van de autochtone bevolking!

BadLieutenant | 05-04-17 | 23:29

Hoe komt het dat marokkaanse criminelen na een misdaad juridisch worden bijgestaan door hele dure en tv-bekende advocaten? Kennen de criminelen de telefoonnummers of worden ze vanzelf gebeld door Roethof, Ficq en al dat andere tuig met een duistere agenda?

dysdiadochokinese | 05-04-17 | 23:27

@knutsel | 05-04-17 | 23:17
Geloof me, dat heb ik al gedaan. Knuppel bij de achterdeur, iets anders naast mn bed, pepperspray voor als ik met de hond de deur uit moet, you name it. Mij pakken ze niet zomaar.
En thanks, goed om te horen dat er nog behulpzame mensen zijn. Dat doet me goed.

Alpengeist | 05-04-17 | 23:26

hotmint | 05-04-17 | 23:20
Smeets pakt niets aan hij maakt alleen zichzelf volkomen belachelijk en is af in zake "gezond verstand" en ethiek.

Dirk III | 05-04-17 | 23:23

Vrij pijnlijk dat juist de Joodse gemeenschap voorop het probleem niet alleen in stand houdt, maar tevens aanzienlijk verergert. En nog erger: het zijn geen domme mensen. Het zijn zij die gemankeerd worden door een blinde vlek. Zolang de ontkenning blijft bestaan dat dit een probleem is met ankers in religie in het algemeen en de islam in het bijzonder dat gaan we hele spannende tijden tegenmoet. The point of no return is reeds gepasseerd. Al tijden. En dat maakt van lijdzaam toezien, enkel toezien. Het is erg.

Rollins | 05-04-17 | 23:23

Och gut, die arme Marokkaantjes spelen weer voor slachtoffer. Man, man, man wat een land. Wat een mensen. Nu gaan ze zelfs al ernstige mishandeling van homoseksuelen goedpraten. Als je een kleurtje hebt kun je werkelijk alles flikken in deze maatschappij. Dat heeft niks meer met gelijkheid of gerechtigheid te maken.

Pomposus | 05-04-17 | 23:22

Ja, steeds weer dat homogeweld. Ik zou er ook genoeg van krijgen. Maar die Marokkanen zijn ook niet van die lieverdjes, hoor! Ik vraag me trouwens af wat er gebeurt bij een actie om solidariteit met transgenders te tonen (die zullen toch ook wel eens in elkaar geslagen worden?). Lopen de deugmensen, Pechtold en Koolmees bijvoorbeeld, dan ook weer hand in hand of laten ze uit solidariteit ook iets bij zich weghalen?

JvanDeventer | 05-04-17 | 23:21

@Alpengeist | 05-04-17 | 23:05
Dat heb je allemaal aan jezelf te wijten. Tussen de Dam en Westerkerk kan je zo te zien veilig hand in hand over straat lopen en op het Binnenhof kan het ook en op een kazerne terrein kan het ook.
Dat jij er voor kiest om homo te praktiseren op andere plekken is dus geheel je eigen schuld (dat zeg ik niet, dat zie ik in de media hé)

Johanvb | 05-04-17 | 23:21

Alpengeist | 05-04-17 | 23:05
Ik vind het echt rot voor je dat we zo'n links kabinet hebben dat kiest voor de islam in plaats voor de vrijheid die we met vallen en opstaan hebben opgebouwd.
Verhuis, ga weg uit de stad en leef je leven zoals jij dat wil.

Daarnaast. De politie moet gewoon lokhomo's door Amsterdan Noord/West/Oost en Zuid-Oost laten lopen.
De eerste die er wat van zegt meteen de lange lat in de nek leggen. Dit volhouden tot alle klootzakjes niet meer weten wat voor en achter is.
Of een stel homo's die zich organiseren en met een man of tien elkaar in de gaten houden als ze door de grote steden lopen. Camera erop en alles vastleggen en zelf ook klappen uitdelen. Gewoon genoeg bewijs om de klootzakjes erbij te kunnen lappen.

Dirk III | 05-04-17 | 23:21

Die @Smeets is typisch wat er mis is met links.
Iemand die feitelijke problemen benoemd (Baudet)
1 Niet eens laten uitpraten
2 Er overheen lullen met iets totaal ongerelateerds.
.
Beste Smeerts: Zet je oren even open en denk even na.
Homo's en moslims wel *wel* een probleem.
Dat is geen mening, dat is een feit.
Hoe ga *jij* dat aanpakken?

hotmint | 05-04-17 | 23:20

@Alpengeist | 05-04-17 | 23:05 Bereid jezelf voor. Zorg dat je je kan verdedigen. De politiek gaat je niet redden en die militairen en BN-ers ook niet. Het land is niet persé kapot, ik zou je helpen op straat...

knutsel | 05-04-17 | 23:17

-weggejorist-

rattenvanger XL | 05-04-17 | 23:13

Advocaat Smeets houdt zich in.
Het liefst zou hij advocaat Roethof (allochtonen-knuffelaar) een leugenaar en een fantast noemen.
Wat natuurlijk weer not-done is.

Jan Dribbel | 05-04-17 | 23:13

Hand in hand. Ach guttegut wat deugen we weer.

knutsel | 05-04-17 | 23:10

Smeets? Zijn ze allemaal zo dom, arrogant en wereldvreemd in die familie?

Mr_Natural | 05-04-17 | 23:07

Wat een faux oplossing voor iets wat je waarschijnlijk gewoon met geweld moet afdwingen. Een andere taal spreken de moslims niet, of wel? Maar we deugen weer lekker met z'n allen en daar gaat het de media om.

Je kunt als homoseksueel niet eens zonder wapen/pepperspray je deur uit, laat staan dat je jezelf nog veilig voelt na alle recente gebeurtenissen. Het is triest gesteld in Nederland, diep triest.

Ik krijg gedurende mijn 28 jarige leven al sinds mijn 14e regelmatig met homofoob geweld te maken. En dat zuigt.

Klappen vangen op de kermis omdat je hand in hand loopt met je vriendje? Been there, done that.
Klappen vangen omdat je jezelf goed kleedt, er vlot uitziet en een leuke lach hebt? Been there, done that.
Bedreigd worden voor je eigen appartement omdat je je mannelijke vrienden een vriendschappelijke kus geeft? Been there, done that. En de politie? Die doet NIETS! Dit land is naar de klote.

Alpengeist | 05-04-17 | 23:05

-weggejorist-

Dostranamus | 05-04-17 | 23:04

Smeets moet niet door mensen heen praten die het wel hebben begrepen. Jan Roos aanvallen? Mijn profeet aanvallen? Nu wordt je onthoofd in naam van profeet roos. Met zn halve zetel.

rattenvanger XL | 05-04-17 | 23:04

Als dames aangerand worden in Keulen gaan vrouwen naakt protesteren. Als homo's in elkaar gemept worden gaan we hand in hand een protestmars lopen. Dat zal ze leren.

gast128 | 05-04-17 | 23:02

Hartverwarmend om die immense vertegenwoordiging van Marokkanen en moslims te zien - een sterk signaal dat het niet een cultureel defect betreft maar slechts een paar tokkies met tokkie ouders en tokkie-opvoeding.

pvpb | 05-04-17 | 23:00

...'Don't mention the offenders'...

Zenzeo | 05-04-17 | 23:00

Wat fijn, weer een optocht tegen holibi-haat.
Dat zal ze afschrikken, het mocro-tuig.
Maar echte maatregelen worden weer niet genomen.

Jan Dribbel | 05-04-17 | 22:56

Mooi gebaar!!
Ook positieve mensjes bij de strijdkrachten (wat er dan nog van over is) blijkt.

Berbaar | 05-04-17 | 22:55

Leger neutraal?
Leger moet in ultimo onze staat beschermen tegen de vijand.

Hemmenaar7 | 05-04-17 | 22:55

Prachtig die mars.

Moestuinier | 05-04-17 | 22:54

Die advocaat Smeets weet iemand wel monddood te maken met zijn gelul tussendoor. Daar bovenop komt nog dat hij glashard ontkend dat homo acceptatie iets met integratie/religie te maken heeft. Misschien is een studiereis (liefts enkeltje) naar Syrie of Irak wel iets voor hem.

ff serieus nu! | 05-04-17 | 22:53

Wie is die Smeets en waarom vernaggelt hij de lucht die ik adem? :(

Beta_Alanine | 05-04-17 | 22:53

Filpmje niet beschikbaar:(

rolandet | 05-04-17 | 22:50

Leger en politie moeten sowieso neutraal blijven.
Boven de partijen staan.

Lewis | 05-04-17 | 22:50

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken