Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LinksTV kritisch op domlinkse trut. Links verbijsterd

Jeroen is een man die 200+ vrouwen zijn bed in wist te lullen en inzake vrouwen dus niet al te kritisch lijkt te zijn, maar van een naïef-hysterisch bokkenkind gaan zelfs bij een Pauw de nekharen recht overeind staan. Baudethater/Wildershater Anne-Fleur mocht oreren over het wel en wee van haar grimmige puberteit en warempel: de Pauw had helemaal geen zin in dat slappe geneuzel. Samen met 'liberaal' Ed Nijpels, die er met zijn slome gebrabbel juist weer voor zorgde dat de Pauw-trein vaart minderde, legde de siervogel het kind met haar chagrijnige kop aan een televisieinfuus. Nu krijgt DE LINKSE NPO genoeg kritiek dat het zouteloze televee is, maar deze mocht er wel degelijk zijn. Dat een milieuradicalist op de NPO de wind van voren krijgt is blijkbaar zo zeldzaam, dat het grappig genoeg zorgt voor een zondvloed aan verbijsterde en verontwaardigde linksmensjes op de sociale media. O ja, en één ultraconservatieve rechtsnationalist uit Marokko.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Aanhettypen | 30-03-17 | 03:24

Millennials die net uit het ei gekropen zijn, geen flauw benul van onze maatschappelijke geschiedenis hebben en hier ook weer een links podium met applaus krijgen. Tja, wat kun je daarvan verwachten..?

afdankert | 29-03-17 | 23:37

Gelukkig heeft Nederland wijs gestemt, wijsheid komt met de jaren toch?
Al 30 jaar zien we de cijfers negatief stijgen, onze verzorgingsstaat compleet de vernieling in en we gaan gewoon verder met de partijen die dit veroorzaakt hebben.
Nog acht tot twaalf jaar en dan begrijpt iedereen waarom dit naïef was, maar dan is het weer te laat...

pannekoekgezicht | 29-03-17 | 20:45

piratenpartij | 29-03-17 | 17:45
trol

Zuidwest6 | 29-03-17 | 19:15

Wat is die Anne Fleur toch tenenkrommend hypocriet. Bah. Links ten voeten uit.

Ceristimo | 29-03-17 | 18:39

Dat domme wijf heeft niks van de moord op Fortuyn geleerd kennelijk, zo iemand is een gevaar voor de samenleving en moet opgesloten worden.

Meisje1985 | 29-03-17 | 18:39

"Omdat ik vrouw ben" is dus hetzelfde als "Omdat ik zwart ben". Dan houdt elke discussie kennelijk op. Zucht.

Carryon | 29-03-17 | 18:00

Ze had een stukje geschreven over Baudet en werd nav dit stukje proza op Joop bedreigd door stel onverlaten waarna zij moest onderduiken daar ging het eigenlijk om.
Pauw was irritant bezig, mot hem sowieso niet.

piratenpartij | 29-03-17 | 17:45

Dit hoort niet bij Pauw maar gewoon voor de rechter, klaag die trut maar aan. Glashelder gevalletje aanzetten tot geweld.

Markuz2661 | 29-03-17 | 17:42

En zo gaat de linkse inquisitie door

Zuidwest6 | 29-03-17 | 17:35

Anne-Fleur roept op tot geweld, vervolgens krijgt ze wat ze vraagt en gaat huillie huillie doen. Wat een verwend nest.

Rotterdammert1965 | 29-03-17 | 17:28

Dr.Oeftoetker | 29-03-17 | 10:20

Super!!!

NiftyFifty | 29-03-17 | 17:06

Anne Fleur is een problematisch geval en die gaat het nog heel moeilijk krijgen in haar leven. Naast haar betweterige puberale gedrag is ze gemakkelijk beinvloedbaar en doet zich beter voor dan ze is. Ze communiceert zwak en grossiert in ontwijkende antwoorden. Ze overziet de gevolgen van haar (mis)daden niet en erger nog: het kind kent geen spijt en juist dit gewetenloze gedrag is zeer zorgelijk. Voor nu maar ook voor de toekomst en dan met name gezien de radicale kringen waarin zij verkeert.

Ik vond de vraagstelling en reacties van Pauw overigens buitengewoon correct.
Moet hij echt eens wat vaker doen.

Gravin v Kippenbouth | 29-03-17 | 17:05

"Als ik een man was was dit niet gebeurd"

Complete onzin
Als je een man was geweest hadden de reaguurders gezegd dat je een geit moest neuken of je moest laten pakken door Bubba. Of nog andere creatieve perversiteiten.

Je bent niet zielig, je bent een dader en geen slachtoffer. Geheel terecht dat er aangiftes tegen je lopen.

Ik zelf als vrouw zeg. Anne-Fleur ga ajb een man zoeken en wordt een fatsoenlijke huisvrouw en leef je leven in je eigen wereldvreemde bubbel. Laat een carrière over aan vrouwen die Nederland wel wat te bieden hebben. Jouw zienswijze en handelen zorgen voor haat en nijd.

ikhouvanregen | 29-03-17 | 16:53

telelezer | 29-03-17 | 16:25
Het is gewoon waar, maar vergis je niet latina's zijn geweldig, maar ze spelen met je als je niet oplet.

lingo star | 29-03-17 | 16:27

Slipsnifter | 29-03-17 | 15:21
Wat denk je dat er gebeurt? Het Nederlandse elftal voetbalmannen speelt slap en staat 32e, het onderwijs is al jaren gefeminiseerd, het is een grote ramp, was ik maar homo!

lingo star | 29-03-17 | 16:25

nederlandse vrouwen..........
Je zou er als nederlandse man homosexueel van worden.
@ Slipsnifter | 29-03-17 | 15:21
-
Nee brrr, niet nodig! Er zijn gelukkig nog echte vrouwelijke vrouwen op de wereld (zals de natuur al miljoenen jaren heeft gewild) die niet zo zijn als de tegennatuurlijke "anti-vrouw" Anne-FLeur.
Paar jaar geleden op vakantie in Portugal een heerlijke Portugese meid versierd. Inderdaad miljoen-miljard maal beter in bed en veel liever en gezelliger en lieftalliger en aardiger en mooier en vlotter en vooral vrouwelijker, dan de gemiddelde Nederlandse boosvrouw.
Ja hoor dames, kom maar op en wees maar boos; ik trek me er lekker niks van aan want dan ga ik gewoon weer op vakantie naar Portugal

telelezer | 29-03-17 | 16:25

het is wat hè, die mensen die kritiek hadden op Fortuyn
@ StevenQ | 29-03-17 | 09:26
-
Dat was ZESTIEN jaar geleden toen Wilders nog gedwongen was de mening van zijn werkgever: de VVD te verkondigen,
Niet alleen kunnen mensen, doordat ze door ervaring de realiteit gaan inzien, van mening veranderen maar tevens zit hij niet meer onder het VVD juk.
Als je dat allemaal (nog) niet had begrepen dan heb je weinig levenservaring

telelezer | 29-03-17 | 16:17

Thieme gaf toe aan het aloude mechanisme waarbij vrouwen in de bres springen voor andere vrouwen als ze vinden dat een man lelijk tegen een medegleuf doet.

Willibald von Klúúúk | 29-03-17 | 16:16

"Jeroen is een man die 200+ vrouwen zijn bed in wist te lullen"
@ Mosterd | 29-03-17 | 08:39 .
Ergo: Het spreekwoord "Praatjes vullen geen gaatjes" is fout.
Praatjes vullen dus WEL gaatjes

telelezer | 29-03-17 | 15:42

Anne en helpertjes hebben van Baudet intussen al een aardig romanfiguurtje gemaakt.
So very cliché.

Gezien de puberale hormonale ondertoon in deze strijd tegen het verbeeldingsfascisme:
Misschien is Anne Fleur een ex van Baudet en payback is bitch?

MistaRazista | 29-03-17 | 15:27

-weggejorist-

Alco-de-Holist | 29-03-17 | 15:24

Vreemd dat dit soort would-be gewelddadige gekkies altijd aan de linkerkant van het politieke spectrum opduikt. Ik zeg: would-be, want zodra je er doorheen prikt, blijft er niks van over en te stom om voor de duvel te dansen. Geert zou zich er niet zo druk over moeten maken.

oliebolletje123 | 29-03-17 | 15:24

Overigens gaat mijn bloed echt koken als een vrouw wordt aangesproken op haar daden en vervolgens gaat beweren dat het is omdat ze een vrouw is. Niemand heeft het over haar geslacht gehad totdat ze het zelf gebruikte om de slachtofferrol aan te nemen.

Jaap Brulaap | 29-03-17 | 15:21

nederlandse vrouwen..........
Je zou er als nederlandse man homosexueel van worden.

Slipsnifter | 29-03-17 | 15:21

Niemand? Echt helemaal niemand? Ik zou haar doen! En dat terwijl alles in haar mij enorm tegenstaat, ze heeft een enorm kutkarakter. Maar gvd ik zou haar doen. Ik zou haar zo hard neuken dat die linkse neusbel eruit valt.

janalleman | 29-03-17 | 15:20

Ik begin die Pauw bijna te mogen zeg. Altijd een hekel aan gehad maar sinds de verkiezing van Trump lijkt hij toch een beetje uit de linkse circlejerk te zijn gestapt.

Jaap Brulaap | 29-03-17 | 15:14

Ik zag gisteren in de Twitter-stroom dat veel mensen de kritiek van Pauw niet begrepen. Ik ken die hele Anne-Fleur niet en volg ook niet echt Geen Stijl op dit onderwerp, maar zij kwam niet sterk over. Zij mompelde iets dat de oproep tot het gooien van stenen ludiek was, maar een echt weerwoord had ze niet. Volkomen terechte benadering van Pauw dus. Een tijdje geleden viel hij Asscher ook al kritisch aan. Het is dus niet zo dat de NPO per definitie links is. Het is maar hoe je het wilt zien.

Mannes | 29-03-17 | 14:54

Door middel van Anne Fleur
beken je politieke kleur.
Gebruikt ze de goede of juist de verkeerde scheur?

Wayne Schlegel | 29-03-17 | 14:51

Wat had ze eigenlijk allemaal in haar neus en oren hangen? Is dat wel goed voor het milieu?

Toninhocerezo | 29-03-17 | 14:50

Pauw deed het prima, vond alleen dat ze met haar slotopmerking niet weg had mogen komen toen ze de PVV en FvD openlijk lieerde aan extreemrechts en fascisme door op 'trekjes' te wijzen.

Toninhocerezo | 29-03-17 | 14:48

Vaders van dochters kennen de vele valkuilen en Fettnäpfchen waar de dochter ten volle in kan tuinen. Iedere keer weer hou je je hart vast. Met veel scenarios probeer je geen rekening te houden anders heb je geen leven. Maar als je dochter deze Anne-Fleur-weg op gaat kun je je net zo goed gaan klemzuipen, want de kans dat het ooit nog goed komt is wel zo goed als nihil.

van Oeffelen | 29-03-17 | 14:46

Wat een stomme kut! Je ouders zullen trots op je zijn .. NOT

zeefert | 29-03-17 | 14:45

Extreem links blijkt weer, is zo gevaarlijk als het maar zijn kan. Zij accepteren niets, relativeren niets.
Zijn vol haat, blind doof, voor de mening en zorgen van anderen. Het gelijk altijd aan hun kant.
Iedereen moet zijn en denken als zij.
Gevaarlijk clubje.
Thiemme viel mij tegen, en van Nijpels met zijn herhaalde het was een grapje, verwacht je niet anders.
Ik stemde ooit VVD, maar toen Nijpels in zicht kwam, ben ik voorgoed afgehaakt.
Pauw eindelijk eens niet blind.
Wat is dat toch met typjes als Anne Fleur? Een obsessie met Geert en nu ook Baudet, ze staan er mee op en gaan er mee naar bed. Je zou bijna er wat van gaan denken, "waar het hart vol van is"

animalia | 29-03-17 | 14:16

knutsel | 29-03-17 | 12:45
Volgens mij had er al veel eerder ergens op getikt moeten worden bij Anne-Fleur, maar aan die ogen te zien is het nu te laat.

corbiere | 29-03-17 | 14:11

Waar links zich nog het meest eigenlijk aan ergert is dat ze zo verschrikkelijk dom is, daar is geen redden meer aan. Vervolgens wordt de vrouw-kaart uitgespeeld, bij gebrek aan beter. Ook altijd een lekkere dooddoener in deze eeuw. Jaren van gelijke kansen en voorkeursbehandeling te ten spijt, is dit schaap het resultaat. Al wel nattigheid voelend in die linkse broekjes, wordt vervolgens de (dit keer) kritische talkshowhost weggezet als oud en verzuurd. Pauw reageerde precies zoals het gros van de mensen die de uitzending hebben gezien zou hebben gedaan; namelijk dit tenenkrommend achterlijk groen/links meisje fileren en confronteren. Maar uiteraard vind links dat niet echt prettig. Uiteraard is de site Joop helemaal pro dom-schaap en is de rest van de wereld heel gemeen. Wat een verrassing. Met nog idioter argumenten wordt het meisje in bescherming genomen. Dat hadden ze beter kunnen doen door haar geen platform te geven voor dat puberale meisjes geblaat. Laat haar in hemelsnaam een blog beginnen over make-upjes oid. Wat links echt nog het meeste van baalt is echter dat het geen gekleurd meisje is, liefst Islam. In dat geval hadden werkelijk alle kaarten uit de kast getrokken kunnen worden en had de gehele redactie daar de rest van de week op een zeiltje kunnen gaan zitten soppen.

FrummelPummel | 29-03-17 | 14:05

Anne Fleur Dekker is Volkert fähig. Anders denkenden zijn fascisten die gestopt moeten worden. En dat mag gewoon met geweld, dat is heel gewoon in groen linkse AFA kringen. Marianne Thieme schurkt inmiddels ook voorzichtig tegen deze denkwijze aan blijkbaar.

drs. P | 29-03-17 | 13:58

Wel opvallend dat zo'n nietszeggend neusbelgrietje zoveel exposure krijgt. Hoe kan dat ?

van Oeffelen | 29-03-17 | 13:56

Zo zeg, Anne Fleur segt niet verantwoordelijk te zijn voor wat anderen nav heur tweet(gedrag) vervolgens gaan doen
Ga dat even tegen de Milo Yiannopoulos haters vertellen
waaronder jijzelf
Dat wordt een ongemakkelijk gesprek, waar geen Jeroen Pauw voor nodig is

Tobi | 29-03-17 | 13:54

Dat noem ik nog met fluwelen handschoentjes aangepakt hoor. Het domlinkse trutje is een gevaarlijke radicaal. Alles wordt er bij gehaald; en de moslims dit , en de vrouwen dat. Sjesus wat een diep gestoord kind is dat.

npo | 29-03-17 | 13:51

Coyote | 29-03-17 | 08:57
Om die reden ben ik blij dat ik dat land reeds jaren geleden ontvlucht ben.
Het vervelende is dat je roots daar zijn waardoor je toch op de hoogte wilt blijven.

watmagjenogwel | 29-03-17 | 13:45

Ach Anne Fleur, dom geboren wordt niet wijs
niets meer aan doen, opsluiten misschien maar het beste
Dit alles als ludieke actie natuurlijk
want dat bloemenmeisje vast te waarderen

Tobi | 29-03-17 | 13:44

mallekater | 29-03-17 | 13:08
Krijgen we gelijk een beetje zicht op wat voor mensen daar rondlopen bij de fractie van "Yes we can".
Het is tot nu toe, nog niet erg geruststellend. Is ook best vreemd dat GL zich niet distantieert van deze extreeme activiste, kan ze tien keer Anne-Fleur heten maar ze gedraagt zich als een Helga.

corbiere | 29-03-17 | 13:30

@solcama | 29-03-17 | 12:55
.
Dit. Kies Klaver en je krijgt dit soort zeloten er gratis bij. Heb een enorme grafhekel aan neo's, maar net zo'n grafhekel aan dit soort Khmerfacisten en kraakterroristen. Beide uiteinden van hetzelfde hoefijzer, sporen allebei voor geen meter...

Graaisnaaiert | 29-03-17 | 13:27

@René5934 | 29-03-17 | 13:18
Het lijkt erop dat extreemlinks begint te radicaliseren.
Lekkere ontwikkeling, met al die "tandartsten uit Aleppo" die het land binnenstromen.

Slipsnifter | 29-03-17 | 13:23

En dan haalt ze ook haar grote roerganger Assher ten Broeke er nog even bij...
Wegwezen hier, voordat mijn lunch eruit komt.

Slipsnifter | 29-03-17 | 13:21

Want een verschrikkelijk kind, die anne fleuwrrrrrr.
Helaas barst het in dit land van dat soort types, kweekvijvers vol.

Slipsnifter | 29-03-17 | 13:19

Wel heel apart dat een extreemlinks podium als Pauw, nu door diverse Joop adepten nu wordt neergezet als zure oude, rechtse man...... verlies van de Partij van de Allochtonen schijnt erg pijn te doen en vertroebeld het linkse beeld.....

René5934 | 29-03-17 | 13:18

'Als een vrouw of een moslim een sterke mening heeft krijgt die meer kritiek.' Aldus Anne Fleur. Zal een kern van waarheid in zitten. Maar op het moment dan activistische feministen of moslims tegengas of weerwoord krijgen dan wordt gelijk de discriminatie kaart getrokken. Dat vind ik zo hypocriet.
Natuurlijk wordt er nogal wat peop de wereld ingeslingerd. Dat kan best wat beschaafder tot zover ben ik het eens met Anne Fleur. Maar verlies niet uit het oog waar die verbale stront vandaan komt (altijd beter dan een taart vol stront in iemands gezicht). De islamitische wereld is nou niet bepaald het toonbeeld van gelijkwaardige samenlevingen als we kijken naar landen die volgens de principes van de islam worden geregeerd. Althans niet vanuit een westers perspectief. Om maar te zwijgen over de retoriek van de radicale islamisten die wordt omgezet in daden. En laten er nou ook activistische links meisjes zijn die zich dan opwerpen als verdedigers van de islam. Terwijl ex-moslima's (bijvoorbeeld Ayaan Hirshi Ali of dit verhaal www.ad.nl/den-haag/de-pijn-van-afvalli...) monddood worden gemaakt door de islam. Terwijl dat wordt verdedigd door de linkse kerk (diversiteit). Dat maakt verontwaardiging los in mensen.
Oproepen tot geweld is fatsoenlijk ( dat woord heeft associaties met links) tegen rechtse politici. Geweld in naam van de islam heeft niets met de islam te maken. Dat soort linkse peop. Tja dat maakt dat rechtse of volkse verontwaardiging, niet altijd eloquent, wordt geverbaliseerd.

ratelaar | 29-03-17 | 13:18

Ja hoor, vrouw, zwart, pot, homo, iedereen wordt gediscrimineerd! Dit kind is ontspoord door een verschrikkelijke linkse brainwashing. En Marianne Thieme, ga je schamen om dit wicht in bescherming te nemen.

lanexx | 29-03-17 | 13:16

Cor Netto | 29-03-17 | 10:46
Dus juist niet he, want ze wil wel een grote bek op twitter opzetten maar niet opdraaien voor de gevolgen. Als ze "een wijf" geweest was had ze excuses aangeboden, en toegegeven dat dit niet zo verstandig was, maar nee ze ging zielig doen en draaien en keren.
Deze jongedame is niet alleen dom, onvolwassen en slecht opgeleid, zit een serieuze fout in de bedrading, die moet inderdaad in de gaten gehouden worden en vooral voor wat ze anders andere mensen aan doet.

corbiere | 29-03-17 | 13:13

@mallekater | 29-03-17 | 13:08 Ah joh, ik ben allang blij dat er nu eens geen PVV-er werd uitgenodigd om belachelijk te maken.

knutsel | 29-03-17 | 13:12

@Niederländer | 29-03-17 | 13:08
En een steen doorslikken is ook bijzonder onprettig, laat staan 500 stuks.

Lafayette | 29-03-17 | 13:10

Uw Psychiater | 29-03-17 | 12:18
Nee, want zaad kan je zonder schade aan het lichaam veilig uitspugen. Het terugkoppen van 500 stenen is iets minder ongevaarlijk.

Niederländer | 29-03-17 | 13:08

Verder is Pauw natuurlijk zelf schuld, wie nodigt nou een geestelijk minder bedeeld meiske uit om daarmee een discussie te beginnen?

Ik bedoel gezien haar reacties heeft ze niet het minste benul van wat ze gezegd heeft en de uitwerking daarvan op andersdenkenden.

mallekater | 29-03-17 | 13:08

@Nosky | 29-03-17 | 11:27
Mooi, heb ik toch nog een keer Joop.nl gehaald. Bij deze mijn dank aan Van Jole.

Lafayette | 29-03-17 | 13:02

Zolang achter de schermen bij GL types als Duyvendak en Rosemuller nog actief zijn, blijven dit soort activisten zich gesteund voelen. Groen Links is een actie partij bestaande uit de daders van MAKRO, nertsenfarms, SHELL enz.

Graaf van Egmont | 29-03-17 | 12:59

Er zijn veel meisjes als Anne Fleur.
Grootgebracht in een welvaartsstaat, het ontbrak hen aan niks, nooit ergens voor hebben moeten vechten en dan moet die energie er op een andere manier uit.
En wat is er dan mooier om je te profileren als vechter voor een 'deugdelijke' zaak? Voel je je toch een beetje Mandela.

Carmelita | 29-03-17 | 12:57

Anne Fleurtje blijkt niets geleerd te hebben, is weer aan het tweeten geslagen. Nu over de boze witte man Pauw. Uiteraard gesterkt door het linkse rapaille en ons Mocro kamerlid. Wat een verzetsheldin is dit kind. Zalig zijn de armen van geest.

Kwatz | 29-03-17 | 12:56

@Ton-de-Lange | 29-03-17 | 12:50
Ze is 22, werkzaam als fractiemedewerker Groen Links Hilversum. Volwassen en politiek actief, geen 16-jarige puber.

solcama | 29-03-17 | 12:55

En gaan we nu voortaan iedere naieve puber bij Pauw uitnodigen?

Dat GroenLinks dit soort types serieus neemt begrijp ik. Je moet je stemvee toch ergens zoeken. En dat dit soort pubers hun ongefundeerde, onervaren mening als waarheid op social media plempen, ze gaan hun gang maar.

Maar zullen we dit soort bakvissen (M/V) verder negeren totdat ze wat levenservaring hebben opgedaan en hun mening er toe kan doen?

Ton-de-Lange | 29-03-17 | 12:50

@De Koreaanse Slet | 29-03-17 | 10:37 Persoonlijk zou ik geen aangifte doen. Maar ik ben Wilders niet die al 10 jaar opgesloten zit. En zoals ik al heb proberen uit te leggen: actie - reactie. Minder minder minder Marokkanen is ook uit de context getrokken. Als ik zou worden aangeklaagd voor iets dat ik heb gezegd kun je er donder op zeggen dat ik wél op elke slak zout ga leggen.
Als je als PVV-er constant door de AFD's van deze wereld wordt weggezet als fascist, racist, etc, moeten je dan maar zwijgen? Nogmaals: het is oorlog (der ideeën). Dat niet iedereen in staat is een roman te schrijven die passages bevat die dan ook weer uit de context worden gerukt moge duidelijk zijn...

En met dat geen aandacht aan schenken ben ik het ook niet helemaal eens. Het was dan misschien jeugdige dan wel dommige overmoed, maar als niemand je op de vingers tikt zul je het nooit leren.

knutsel | 29-03-17 | 12:45

Jeroen voelt de veranderende tijdgeest aan. Maar is hij nog op tijd of is het straks met hem gedaan?

J.Slavink | 29-03-17 | 12:45

Henk, Ingrid, Mustafa , Fatima en zelfs Wilders, Baudet, Klaver, Buma, Rutte of welke politicus dan ook, je bedreigt gewoon geen mensen zelfs niet als 't politici zijn. Monsieur l’abbé, je déteste ce que vous écrivez, mais je donnerai ma vie pour que vous puissiez continuer à écrire. (ik verafschuw wat u zegt maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen) (Voltaire) Dat is 't principe van een open debat, dat is 't principe van een open samenleving waarin we iedereen aan 't woord laten hoe abject wij hun mening ook mogen vinden, als je dat niet begrijpt en oproept tot geweld jegens anders denkenden verspeel je wat mij betreft je recht van participatie. Oproepen tot geweld of het plegen daarvan is gewoon een einde aan de dialoog en juist die dialoog is zo hard nodig om als samenleving niet in een grote anarchistische clusterfuck van geweld en onderdrukking te geraken.

Ceevoo | 29-03-17 | 12:41

@Nosky | 29-03-17 | 11:27
Bizar dat die Han van der Horst geheel buiten beschouwing laat dat Anne Fleur Dekker oproept tot geweld tegen een persoon. Dat is de ergernis van reaguurders niets anders. Dan heeft ze het ook nog over het gooien van een taart naar Thierry Baudet, de gelijkenis met de geschiedenis in aanloop naar de moord op Fortuyn dringt zich op. Na Volkert van der Graaf moeten mensen die menen boven de wet te staan op tijd gestopt worden, Anne Fleur Dekker medewerker van GroenLinks dient op tijd gecorrigeerd te worden. Ik vond Pauw de juiste vragen stellen en Nijpels de zaak als goede vader de zaak bagatelliseren.

Beroep = Boerenlul | 29-03-17 | 12:41

Als linkse maffe figuren niet hun zin krijgen, gaan ze muiten en als ze dan nog niet hun zin krijgen, worden het anarchisten, zeer gevaarlijke ontwikkeling.
Uit zulke figuren is de RAF ook uit geboren, die Anne moet eigenlijk een her opvoeding krijgen.

rexm | 29-03-17 | 12:36

Heb wat artikelen en reacties gelezen op joop,maar nou weet ik zeker dat joop de tbs kliniek van internet is.

komtdatschot | 29-03-17 | 12:31

Ik ben nog het meest verbaasd over de steun van Mw Thieme voor de linkse deugniet.
Ik had haar hoger ingeschat tot dusver.

Janneus | 29-03-17 | 12:29

Wekkertje | 29-03-17 | 09:05
Precies "zwevende moeder""

corbiere | 29-03-17 | 12:29

Gelukkig is de Lijfwacht van Wilders bewapend. Baudet moet zich ook maar laten beveiliging vrees ik als ik de Marxisten-Leninisten en ander Groen Links Soros-gespuis zo aan het woord hoor.Pauw is allesbehalve mijn type:verwaamde kwast die het liefst zichzelf hoort ouwehoeren,maar hier sabelt hij dat meisje terecht neer.
En met dit soort volk wil Rütte een regeringscoalitie vormen.
Die regering houdt nooit lang stand als hij er al überhaupt komt...

FrieslandDashond | 29-03-17 | 12:25

Marianne Thieme liet even haar Volkert-achtige fanatici-kant zien. Heel eng die superieure blinde vlek voor goed en kwaad.

Jack Jersey | 29-03-17 | 12:21

Heel interessant dit. Mevrouw die schreef over 500 stenen gooien naar moskee in België. Deze mevrouw lijkt uit België te komen. Deze mevrouw lijkt reageren naar aanleiding van de gebeurtenissen in Nice. Vervolgens wordt geert wilders erbij gehaald. Anne fleur is van de context. Bij deze wat meer duiding. Na dit gelezen te hebben zie link hier onder, is Anne fleur nog dommer. Leuke is wel dat bij Joop.nl boos zijn op pauw. Ps ik ben het beide mensen niet eens hou eens op met geweld reageren en ga met elkaar in debat zonder taarten en stenen

michelspekkers.nl/is-waarom-wilders-aa...

franck7020 | 29-03-17 | 12:18

Als ik zeg dat deze GroeneKhmer-fascist 500 zaadlozingen in haar muil moet krijgen, ben ik dan ook strafbaar?

Uw Psychiater | 29-03-17 | 12:18

Wilders roept: "Minder Marokkanen" en komt voor de rechtbank, naïef linksmutsje roept: "Stenig Wilders" en en nu is de Heilige Linkse Kerk verontwaardigd...
.
Bedenk, fascisme komt altijd van Links...

Brou Is Back | 29-03-17 | 12:17

Het is eng hoe jonge mensen zoals zij compleet zijn gehersenspoeld. In Amerika wordt dit gedachtengoed via overheidsinstellingen er al ingepompt: In colleges hebben ze daar een vak genaamd 'social justice' en hier wordt letterlijk alles wat mevrouw zegt in hun hersenpannetjes geïnjecteerd. Zogenaamd feminisme, 'Mansplaining', racist, xenofoob, alle 'straight white males' zijn fascisten, zwarte mensen kunnen nooit racistisch zijn, en vrouwen in de westerse wereld, de plek waar vrouwen gelijke rechten hebben als mannen en het ontzettend goed hebben, zijn zielig terwijl ze de vrouwen die echt in onderdrukking leven in andere wereldelen compleet negeren.

Het is overduidelijk een gedachtengoed waarmee de establishment deze zwakke geesten voor hun karretje spant en de indoctrinatie begint al vroeg. De marionet-professoren die deze vervuiling verspreiden is de laatste fase, waardoor veel 'millennials' ook zo in de war zijn met deze onzin.

Kijk eens hoeveel van dit soort extreemlinkse stichtingen Soros sponsort. Deze naïevelingen zijn slaven van de agenda die wordt uitgevoerd door de Clintons, Bushes, Obama's en Soros. Ze denken dat ze 'activisten' zijn, maar zijn in werkelijkheid de fascisten aan het werk voor de establishment zonder dat ze het door hebben. Zombie army.

hijger | 29-03-17 | 12:17

Op Joop veel artikelen hierover. Een is de volgende: www.joop.nl/nieuws/als-er-fascistoide-...

Daar staat dat Anne Fleur reageerde op iemand van de PVV. Maar volgens mij kan dat niet. Het zou iemand zijn die in Beringen stenen naar een moskee wilde gooien. Nogal debiel. Maar Beringen ligt in België. Ligt het dan niet voor de hand dat die persoon een Belg is en dus geen PVV'er. Is dit niet framing?

Fien8651 | 29-03-17 | 12:16

Dom wicht die denk dat ze alles kan zeggen omdat ze links is en dus in haar ogen van het goede kamp.

Dirk III | 29-03-17 | 12:16

Je zegt wat, en om wat je zegt, zelfs al roep je niet op tot geweld, word je meteen bedreigd en moet je onderduiken, om te voorkomen dat je om zeep wordt geholpen.
Dat overkwam Anne Fleur niet, dat overkomt Geert, dag in dag uit.
Anne Fleur heeft wel degelijk opgeroepen tot geweld, al beweert ze van niet, en is willens en wetens toegetreden tot de groep van radicale lieden die publieke figuren direct schade willen berokkenen met het doel ze uit te schakelen.
Marianne Thieme oordeelde vanuit haar moederlijk instinct dat meisje Anne Fleur wellicht wat overmoedig was met haar tweets, maar dit is een tikkeltje méér dan overmoed, dit is haat, gekanaliseerd door enge groeperingen die er uiteindelijk niet voor terugdeinzen om geweld te gebruiken. Anne Fleur voelt zich heel wat in haar naïeve onschuld, maar is slechts een gerecruteerd soldaatje dat braaf doet wat de apparatsjiks haar influisteren. Het lijkt me dat ze te dom is om dat ooit te doorzien. Of ze blijft in dat enge milieu hangen en radicaliseert, of ze treedt op een gegeven moment teleurgesteld uit en besteedt de rest van haar leven aan op zure wijze de schuld geven aan die verderfelijke wereld die maar niet naar haar wilde luisteren.
Get a life, truttebol.

Schoorsteenveger | 29-03-17 | 12:14

Thierry doe er wat aan!

konijnvandeburen | 29-03-17 | 12:13

You-On-A-Gin | 29-03-17 | 09:04

We want more!

flat out | 29-03-17 | 12:11

Verzoek: kunnen tweets niet gewoon binnen twitter blijven en niet worden doorgedrukt naar andere media?
Ik heb er bewust geen account omdat ik verschoond wens te blijven van de hersenscheten van anderen.
En nog iets: het moest onmogelijk worden gemaakt dat twitteraars hun in een dronken of anderszins benevelde toestand dingen de lucht ingooien waar ze de volgende dag ( of maar al te vaak eerder) spijt van hebben en ze weer schielijk verwijderen.
Het feit dat ik op dit artikel zit te reageren is al erg genoeg en zonde van mijn kostbare tijd en gemoedsrust.

loze stijl | 29-03-17 | 12:08

-weggejorist-

Bataafsche Lente | 29-03-17 | 12:06

Ze wordt bedreigd weh weh. Tranen wegpinkt.
Maar tot op heden heb ik geen enkele tweet of mail of brief gezien die dat bevestigt.
Fantasie is toch een groot goed.

BBmetR | 29-03-17 | 12:05

Eindelijk was Jeroen in de objectief kritische journalistiek modus, gaat die gekke Ed een beetje de vaderrol spelen. Was Jeroen terecht pissig over. En Thieme ging vervolgens bijna in de Wijnand Duyvendak modus, oppassen Marianne.

ad melkert | 29-03-17 | 12:05

@Nietgetk: de reden dat linkse mensen niet kritisch willen zijn op de Islam is dat ze een hekel hebben aan de Westerse cultuur. Dat maakt dat zij elke andere cultuur het voordeel van de twijfel geven en bij exponenten van de Westerse cultuur altijd slechte motieven zoeken.

JoopRe | 29-03-17 | 12:05

@Graaisnaaiert | 29-03-17 | 11:47
Vooral ook die blik nadat jeroen begon over suggesties wat er in de taart zou moeten zitten. Mevrouw kon maar net haar lach inhouden. Ze zag het al helemaal voor zich.

GOEM | 29-03-17 | 12:03

Haha, al 4 artikelen op joop.

Dat handjevol quasi-intellectuelen daar is compleet van de leg. Heel hun fantasiewereld ingestort. Poofff...

Johnweer | 29-03-17 | 12:03

Dat die griezel nog zo kan lullen met die dubbele tand op rechts.

R.B.Scott | 29-03-17 | 12:00

Sorry, Joris.
Dat krijg je met smartphone en worstenvingers.

Hollander01 | 29-03-17 | 11:59

Ben ik de enige vrouw die het spuugzat is dat vrouwen zich verschuilen achter het vrouw zijn? Wat een onzin.

Man-on-the-moon | 29-03-17 | 11:58

Heb -toevallig- dat stuk van die uitzending gezien.
En was na 3 woorden van dat kind al helemaal klaar met dat wicht.
Dat is nou een standaard voorbeeld van ronduit belabberde en volslagen mislukte opvoeding.
Volkert 2.0 wil niets anders dan alleen haar mening horen. De rest zijn fascisten en hufters.
Dit soort gekkies zijn letterlijk de bijl aan de voet van de samenleving.

Hollander01 | 29-03-17 | 11:58

Heb -toevallig- dat stuk van die uitzending gezien.
En was na 3 woorden van dat kind al helemaal klaar met dat wicht.
Dat is nou een standaard voorbeeld van ronduit belabberde en volslagen mislukte opvoeding.
Volkert 2.0 wil niets anders dan alleen haar mening horen. De rest zijn fascisten en hufters.
Dit soort gekkies zijn letterlijk de bijl aan de voet van de samenleving.

Hollander01 | 29-03-17 | 11:58

Wat een dom eigengereid schaap, amper 22 jaar oud die Anne Fleur Dekker.
Amper ervaring, amper kennis en geen kennis van democratie.

ALLEEN mijn mening, mijn inzicht, mijn wereldbeeld telt. En dat is raadslid.
Ze kwam over als een verongelijkt jong mens wat niet weet hoe de verhoudingen, de mores, de geschiedenis en democratie werkt. Kan geen fictie, een roman onderscheiden van realiteit.
Als we alle schrijvers moeten aanpakken die boeken schreven waar sex met lichte dwang of moord in voort kwam dan krijgen vele nog een taart in AF Dekker haars wereld.

Een verongelijkte houding van een 14 jarige zat daar, niet in staat te begrijpen wat de nuances zijn, dat er mensen zijn met een andere mening die evengoed recht hebben op hun gelijk. Doof voor uitleg want zwaar gekwetst door haar eigen kromme interpretaties. Nogmaals, dat zit in Hilversum in de raad. Belachelijk.

Ik raad ze aan een tijd in Saoedi Arabië, Iran, Congo, Mexico of zelfs Bulgarije te gaan wonen ten lering en vermaak.
Sterker is stel voor dat ze zelf ervaart hoe het is om een smerige taart te ontvangen. Hoewel begrip voor de andere zijde zal dit wicht er niet door krijgen want o wat zijn al die mensen slecht die niet zoals haar denken.

Moneytron | 29-03-17 | 11:58

de media over de media, dit gaat nog lang duren...

van heinde en verre | 29-03-17 | 11:58

Herbert_von_Caravan | 29-03-17 | 11:31
Hahaha. Creatief!

Mahatma | 29-03-17 | 11:54

Dat soort linkse domkutjes schrijven nooit iets kritisch over de islam want dat durven ze gewoon niet en wat weet dit meisje wat het k3 jurkje net ontgroeid is nu van de problemen die er in Nederland zijn, ze moet met mooi weer een kort rokje en topje aantrekken en dan door de schilderswijk lopen het liefst nog vergezeld van iemand met een keppeltje dan krijgt ze wel een andere mening.

Nietgek | 29-03-17 | 11:54

Die Thieme zat toch in dezelfde kringen vroeger als Volkert of was het een andere van pvdd.

Blanke man gooit brandbom naar moskee, is terrorisme 4 jaar zitten.
marokkaanse tiener gooit brandbom naar kerk, kinderstreek dus taakstraf.

vinzDH | 29-03-17 | 11:53

Je moet ze aanvallen Groenslinks waar je kan, verzamel de troepen!

eismctwee2 | 29-03-17 | 11:52

Zorgelijk vond ik dat gezeik over dat ze hard wordt aangepakt "omdat ze een vrouw is". Dat is net zo min relevant als het gegeven dat Duyvendak een man is; een terrorist is een terrorist, en zo iemand verdient kritiek en waarschijnlijk vervolging door het OM.

JoopRe | 29-03-17 | 11:50

Alweer=aldaar, excuus

Upendo | 29-03-17 | 11:49

De reacties op Joop van de reaguurders alweer vallen me alleszins mee.

Upendo | 29-03-17 | 11:49

Conservatisme is de nieuwe tegencultuur, populisme de nieuwe punk. - Johnny Rotten

hStripe | 29-03-17 | 10:24
En hij kan het weten! Wonder overigens dat hij nog leeft.

Nuchternederland | 29-03-17 | 11:48

"De haat en agressie die uit ogen van dame AnneFleur straalden,kwamen op mij vrij pathologisch over.
Enkele sociopathische trekken lijken me haar niet vreemd.
roberto9715 | 29-03-17 | 09:19"
.
Hehe, eindelijk iemand die dat ook opvalt. Het mens heeft de blik van een waanzinnige...

Graaisnaaiert | 29-03-17 | 11:47

Als je Anne Pleurop hoort praten dan weet je het zeker: Onze Westerse samenlevingen zijn alle zo verdeeld en gespleten dat het nooit meer goed gaat komen. De verschillen zijn zo groot dat dit onoverbrugbaar is. Wat een naïef dom wichtje is zij zeg. 1 ding voor de rechtszaak vast: Ze bedoelde het niet als grap en heeft er geen spijt van, dit moet zeer zwaar wegen mocht het ooit tot een rechtszaak komen. Pechtold heeft wel een rechtszaak voor elkaar gekregen tegen een PVV'er.

Grrraaien | 29-03-17 | 11:43

Ik hoorde hem toch echt zeggen: "Zeg gaan we nu? Kom maar neuken." Of ligt het aan mijn selectieve gehoor. Ze is nog minderjarig Pauw, kijk uit.

Dirk III | 29-03-17 | 11:43

-weggejorist-

Accident_Prone | 29-03-17 | 11:42

Ze verdient een torte-de-poop in d'r bakkes zo dom is ze. WHAPPPPP!

Accident_Prone | 29-03-17 | 11:41

Ed raket, ooit de jonge god en tijdelijke meidenmagneet ala Klaver word wel erg vroeg oud , hij luisterde wel maar hoorde niets en dommelde terwijl hij zelf praatte haast weg .

Castor12 | 29-03-17 | 11:41

Verbazend inderdaad hoe beroepsdeuger Pauw dat Groen Linkspsychopaatje A.F.D. ( weet zij trouwens wel waar haar initialen in Deutschland voor staan? *grinnik* ) haarscherp fileerde tot wat zij was, een bommenlegstertje in de dop. Mens is levensgevaarlijk, of zij nou zelf gaat taarten of 1 van haar ongewassen kraakvriendjes daartoe inspireert, maar we hebben aan Fortuijn kunnen zien waar dat soort oproepen toe kunnen leiden.
En ook Thieme viel behoorlijk door de mand om het voor dat veganisties-aktievistiese mormel op te nemen; kennelijk is geen vlees eten toch behoorlijk schadelijk voor je bovenkamer.

Graaisnaaiert | 29-03-17 | 11:38

@12pints | 29-03-17 | 10:10
De bemanning van de voormalig Hr.Ms. Witte de With bestaat tegenwoordig uit ongeveer 200 Chilenen. Toch een soort Geenstijl nostalgie, dat dan weer wel.
nl.m.wikipedia.org/wiki/Hr.Ms._Witte_...)

GOEM | 29-03-17 | 11:33

Fleur op!

wijzegeit | 29-03-17 | 11:32

Een meisje met een mening. Dat het überhaupt zendtijd krijgt zegt iets over de kwaliteit van 's lands nieuwsgaring / amusementswaardering.

Jaap de Paap | 29-03-17 | 11:32

pH 14: natronloog van 1 mol/l
pH 13: natronloog of kaliloog van 0,1 mol/l
pH 12: ovenreiniger
(...)
pH 4: zure regen, tomatensap, bier
pH 3,3: het vagijn van Anne-Fleur
pH 3: consumptieazijn, wijn, zuurkool
pH 2,8: cola
pH 2,3: huisbereide "patisserie" van Anne-Fleur
pH 2: maagzuur, citroensap
pH 1: zwavelzuur (accuzuur)
pH 0,1: de blik van Anne-Fleur
pH 0: zoutzuur (1 mol/l), zwavelzuur (1 N)

Herbert_von_Caravan | 29-03-17 | 11:31

Die dame trekt dus gewoon even de 'vrouwkaart', wat een ongelooflijk laag niveau heb je dan.

Solar666 | 29-03-17 | 11:31

Gisteren ook getuige geweest van Anne Fleur. De linkse media mag dan wel commentaar hebben dat dit meisje eens stevig op haar plaats werd gezet (geheel onverwacht bij Pauw die ik zonder Eva al niet meer serieus neem, Eva wil ik wel overwegen serieus te nemen), maar dit kind is een product van allerlei onderwijshervormingen. Zonder enkel probleem bevestigde dit meisje precies wat iedereen al weet, ze is erg dom. Niet gewend om ook maar op iets in haar eekhoorntjes-leven aangesproken te worden stond dit kleutertje nog net niet te stampvoeten van ongeloof dat er mensen bestaan die haar domme kijk op de wereld niet willen delen. Een normaal argument kan dit schepseltje niet verzinnen laat staan formuleren. Zoals elke goede journalist blijft ze staan achter haar uitspraken, het probleem is echter dat ze nauwelijks origineel genoemd kan worden, geen mening heeft, niet nadenkt, de gevolgen van
haar acties niet eens kan overzien (wel heel erg simpel en naïef voor iemand die geboren is in deze tijd) en al helemaal geen journalist is. Zelden een 22 jarige zo vol in de pubertijd zien zitten van een 13 jarig meisje. Man o man, kan iemand haar niet gewoon tegen zichzelf beschermen. Helemaal negeren, domme praat is er genoeg en niemand zit te wachten op dit soort quasi opstandig gedrag. Dat er jonge mensen zijn die daadwerkelijk eens een knuppel in het hoenderhok gooien en echt iets hebben te vertellen dat is alleen maar goed. Maar werkelijk, dit schaap heeft echt nog nooit iets meegemaakt en/of zelf bereikt in het leven. Bijzonder beschermde en gemakkelijke jeugd gehad, met de financiële bijdrages van pa en ma en nu met een volkomen misplaatst illusie leeft dat ze iets te vertellen heeft wat er toe doet. Historisch besef ontbreekt geheel en kritiek is ze blijkbaar niet gewend Laat staan dat ze argumenten heeft om achter haar uitspraken te staan. Verder dan "en toch.." en "Ik vind.." komt ze niet en de vraag "maar waarom.." zal altijd onbeantwoord blijven. Misschien zou ze eens een half jaartje koffie moeten gaan schenken in een verzorgingstehuis, stuk zinvoller dan haar schrijfsels.

FrummelPummel | 29-03-17 | 11:31

Walgelijk kind die Anne-Fleur. Je kan gewoon de minachting in haar schele ogen zien wanneer een blanke man ook maar iets van kritiek op haar gedrag durft te uiten. Overduidelijke combinatie van onvolwassenheid en extreem linkse indoctrinatie.

IslamPislam | 29-03-17 | 11:29

Een huilbaby eerste klas en Pauw was op dreef. Het linkse goedvolk weer een keer en masse hysterisch. Typisch voorbeeld van: if you can ẗ stand the heat, stay out of the kitchen.

PijlVader | 29-03-17 | 11:28

-weggejorist-

Alco-de-Holist | 29-03-17 | 11:27

isitsoornot | 29-03-17 | 11:10
Inderdaad. Wel jammer dat niemand aan Dierenpoes vroeg of zij dan vindt dat Greet vervolgd moet worden voor wat hij zegt.

Mahatma | 29-03-17 | 11:27

Dit is 1 grote reclameshow voor het desnoods met een sonde inbrengen van copieuze hoeveelheden vlees in onze kinderen. Stop ze zolang ze onder je ouderlijk gezag vallen helemaal vol met speklappen, karbonades en gehaktballen, please!
Anders krijg je serieuze hersenverkleiningen, onvermogen tot zelfreflectie en manko's in de moraal. Kijk maar....

elfenstein | 29-03-17 | 11:25

Dat ik $#@! niet twitter en geen $#@! tv meer kijk is niet omdat ik weet dat GeenStijl me toch wel op de hoogte houdt van wat er $#@! getwitterd wordt over die %$#@! tv.

simpelman | 29-03-17 | 11:24

"Wat doet wilders dan..?"
.
Wilders roept niet op tot geweld, domme k*dt!!
En ja hoor, weer zeer vakkundig in de slachtofferrol gekropen.

Dit soort mensen zijn nog een grotere bedreiging voor de westerse waarden dan IS. Wat verschrikkelijk dom, kortzichtig en hypocriet zeg.

Nosky | 29-03-17 | 11:23

Die Anne Fleur is gewoon een nieuwe Volkert. Ze roept op tot geweld en ze ziet absoluut niet in dat dat niet kan. Zo iemand hoort in de TBS.

JoopRe | 29-03-17 | 11:22

Wat is dat mense dom zeg. Allejezus.

Nosky | 29-03-17 | 11:20

@Ardbeg | 29-03-17 | 10:22
Nou, grote mond. Bewijs het. Bedreig jij hier Pechtold maar eens. Eens kijken hoe snel Pechtold, terecht, aangifte tegen je gedaan heeft, en hoe snel je een weggejorist en opgerot aan je broek hebt.
Daarnaast is het ja-maar-hunnie natuurlijk zo'n beetje het slechtst mogelijke argument.

TheEgg | 29-03-17 | 11:19

Thieme heeft an sich gelijk. Maar had zo wijs moeten zijn dat in deze context niet te zeggen. Valt me erg tegen, zeker gezien het feit dat dierenactvisten nogal agressief kunnen zijn (hè, Volkert) Denk niet dat de bekende Nederlanders op haar lijst dat goedkeuren.

Ci Ty33 | 29-03-17 | 11:16

Wanneer doet Thieme een keertje haar bek open over het ritueel slachten,wat een waardeloos wijf .

blauwe zander | 29-03-17 | 11:16

Anne Fleur, bij de naam denk je aan een liev welopgevoed meisje, en dan zit daar een domme puber, vol haat.
Waar die haat vandaan komt? Ze leeft in een gouden bubbel, misschien is ze wel van streek en zo ontevreden, door elke morgen in de spiegel, dat rare oog te zien en een kop die druipt van ontevredenheid en diepe haat.
lelijkheid van binnen en buiten, arm schaap dat komt niet meer goed.

animalia | 29-03-17 | 11:15

Ardbeg | 29-03-17 | 10:42
Serieus? Iemand die een taart wil bakken van menstruatiebloed, poep en kots en aan gelijkgestemden oproept om mee te doen?
Over aggresieve achterban gesproken, de haat komt van links. Noem eens een voorbeeld van een linkse politicus die vermoord wordt mede door een hetze van de media, dat kun je niet, over hypocriet gesproken.

Implants | 29-03-17 | 11:14

-weggejorist-

Alco-de-Holist | 29-03-17 | 11:10

Thieme nam het op voor A-F wijzend op de vrijheid van meningsuiting. Maar wat A-F deed is opruiing en dat is ex art 131 Sr strafbaar. Wilders kan aangifte doen maar het OM hoeft daar niet op te wachten. Het kan zelfstandig tot vervolging overgaan. Mag ik aannemen dat het OM in deze zaak dezelfde fanatieke ijver aan de dag zal leggen als bij de strafzaak tegen Wilders?

isitsoornot | 29-03-17 | 11:10

hahahahhahhaaaaahahhahahaha...

ik vraag me wel eens af of de twilightzone bestaat en ik er onderdeel van ben.

man man man (oh wacht "vrouw, man, gender-onbekend")

Anne Fleur,

Cogito ergo sum. jouw gelijk is zo omdat het zo is, toch?

In een tuin waar men niet snoeit groeit van alles. En in deze tuin ben jij de Belladonna....

vriendelijke edoch rechtse groet

H.

(ik wilde mijn naam wel voluit schrijven, maar dan staan er straks verfspatten op mijn twee (2) garage deuren.)

Hdw | 29-03-17 | 11:08

Ardbeg | 29-03-17 | 11:01
Je trekt de meest rare conclusies.
De regels zijn voor iedereen hetzelfde, alleen zijn er aan de linkerkant opvallend veel mensen te vinden die geweld richting andersdenkenden wel in orde vinden.

spanarchist | 29-03-17 | 11:06

Volgens Thieme is er vrijheid van meningsuiting. Heb ik haar nog nooit horen zeggen als Wilders twittert.

MoonBeebe | 29-03-17 | 11:04

Arachne | 29-03-17 | 09:04
Dat is ook een enorm probleem, leren niet wat de ismes inhouden, krijgen gekleurde geschiedenis en worden nog steeds volledig geindoctrineerd in het onderwijs, dus lullen maar wat. Ze willen zg. "gelijk zijn"maar beseffen niet, dat dat inhoud dat ze dan dezelfde prestatie moeten leveren, en dan ze dan ook "hetzelfde" beoordeeld worden. Erger me kapot aan, dat ze niet beseffen dat ze als feministes echt woest zouden moeten worden op de Islam en Moslims, maar niets van dat alles, ze zijn woest op Wilders en Baudet.
Leren ze niet dat moslimvrouwen voor de Sharia maar de helft waard zijn van een moslimman? Dan heb je het nog niet over de hoofddoeken, die zouden moeten voorkomen dat ze aangevallen worden door hitsige moslimmannen, daar moeten ze tegen ageren. Men is zo geindoctrineerd dat ze niks meer willen zien, ik snap het niet, zelfde verhaal inzake de EU.

corbiere | 29-03-17 | 11:04

Een schattig meisje bevangen door grootheidswaanzin en wat paranoïde neigingen ? Ik kan me de ergernis van Pauw goed voorstellen. Anne-Fleur overdrijft en misleidt om in de publiciteit te komen. Ik kan me voorstellen dat ze geschrokken is van de reacties op die walgelijke berichtjes van haar maar bedreigt wordt ze niet. Vrezen voor haar leven is al helemaal bullshit. Diep triest eigenlijk. Rijp voor de psychiater deze jongedame.

Croisantneuf | 29-03-17 | 11:04

Lees trouwens dat ze veganiste is. Is Volkert van de Graaf dat ook niet?

Libertinowitz | 29-03-17 | 11:01

spanarchist | 29-03-17 | 10:52
En dus gelden er voor linkse mensen andere grenzen aan de vrijheid van meningsuiting en belediging dan voor rechtse mensen? Lijkt me niet. Daarnaast wordt Geert beveiligd omdat hij op een dodenlijst van Al Qaida staat en niet vanwege twitterende Groenlinks meisjes. Het meest recente geval van een politieke moord in Nederland laat btw zien dat het geweld ook van ultraconservatieve religekkies met zware anti-abortus en euthanasieopvattingen kunnen komen.

Ardbeg | 29-03-17 | 11:01

Wat is toch die enge fascinatie van links met politiek geweld?

arbanafal | 29-03-17 | 10:59

blauwe zander | 29-03-17 | 10:54
Dat had ik zelf moeten bedenken.

Ci Ty33 | 29-03-17 | 10:58

Anne Fleur heeft geen geld voor een beugeltje en dat is allemaal de schuld van Wilders en Baudet.

henk vintage | 29-03-17 | 10:58

Oh trouwens, ik heb gekeken. Wat is dat wicht dom en geïndoctrineerd!! Vreselijk, zo jong en nu al naar de kloten.

langzullenweleven | 29-03-17 | 10:58

Ik schrok gisteravond best wel. Hoe kan een meisje van 22 zo agressief zijn? Door wie is ze zo geindoctrineerd? Maken haar ouders zich geen zorgen? En waarom krijgt ze o.a. van joop.nl een podium. Dit meisje is overduidelijk een gevaar voor zichzelf en haar omgeving.

Libertinowitz | 29-03-17 | 10:58

als zelfs Jeroen Pauw je niet ziet zitten dan ben je dus écht een afstotelijk lelijk wijf, naar geest en uiterlijk.

langzullenweleven | 29-03-17 | 10:56

Ty33 | 29-03-17 | 10:47
Gewoon op YouTube te zien .

blauwe zander | 29-03-17 | 10:54

Boeit me niet, ik erger me aan de enorme hypocrisie. Had dit meisje dit tegen Pechtold geroepen dat hadden
Ardbeg | 29-03-17 | 10:42
-
Pedante corpsbal Pechtold heeft al 25 keer aangifte gedaan.
En de Baudet Terriër bij mijn weten nog niet.
Die staat zijn mannetje wel, maar als de leugen regeert..

Ben-Bataaf | 29-03-17 | 10:54

Hoe zit het trouwens met alle bedreigingen die journalisten, media personen, politici etc. krijgen van - je raadt het niet - PVV adepten?

Men gaat hier helemaal koekwaus over een 'sarcastische' opmerking in reactie op maar het is doodstil over bedreigingen aan het adres van Sylvana, Freek, Pechtold om er maar een paar te noemen die vooral via internet belaagd worden door dom PVV volk. Kan dat wel?
De Koreaanse Slet | 29-03-17 | 10:02

Ook die kunnen daarvoor gewoon aangifte doen bij de politie.

Maar over die 'sarcastische' opmerking: wat maakt deze opmerking sarcastisch volgens jou? Bij de eerste verderfelijke tweet over stenen gooien naar een moskee heeft Wilders nog niks te maken, en in de tweet daarna van Anne Fleur wel opeens. Daarna vraagt ze aan vrienden waar Thierry een volgend publiek optreden heeft. Nogmaals... waar zit dan het sarcastische aspect in deze tweet van haar? Is het dan gewoon geen regelrechte bedreiging?

Sarcastisch varken | 29-03-17 | 10:52

solcama | 29-03-17 | 10:47
Fractiemedewerker van Groenlinks in Hilversum, nee dan heb je inderdaad wat te zeggen in dit land. :D
Is bezorgde burger Judith Brockhoven eigenlijk al gevonden? Die heeft precies dezelfde soort humor als Anne Fleurtje. Dat willen we niet toch?
pbs.twimg.com/media/Cnra0fRWYAA_v74.j...

Ardbeg | 29-03-17 | 10:52

Ardbeg | 29-03-17 | 10:42
Dat is wel heel veel onzin in een comment.
Het feit dat Klaver en Pechtold de grootst mogelijke kolder kunnen roepen en zonder beveiliging de straat op kunnen, terwijl dat bij Wilders niet het geval is, geeft al aan van welke kant het grootste gevaar te verwachten is.
Het recente verleden laat duidelijk zien dat het geweld toch vooral van de zelfbenoemde anti-fascisten op links komt.

spanarchist | 29-03-17 | 10:52

ik denk dat anne fleurtje die hokt met een asielzoekertje uit irak - nog nooit een dag in haar leven gewerkt heeft - ik volg haar al langer of twitter en deze mevrouw zaait haat en nog eens haat . Ik zou zeggen dat me haar niet hard genoeg kan aanpakken . Haar tweets zijn uitermate dom en uiterst beledigend . Als ik baudet was sleepte ik haar voor de rechter wegens aanzetten tot haat.

lasttango2016 | 29-03-17 | 10:50

@Ardbeg | 29-03-17 | 10:42
Het gaat hier over een fractiemedewerker van Groenlinks Hilversum. Niet zomaar een burger die eens in de vier jaar een bolletje rood kleurt.

solcama | 29-03-17 | 10:47

Video doet het niet.

Ci Ty33 | 29-03-17 | 10:47

Pauw pakte haar weliswaar aan, maar Anne Fleur mocht toch het laatste woord hebben door op de valreep nog even te stellen dat FVD fascistisch is.
Daar gaf Pauw geen weerwoord op.

Net als dat Marcel van Dam er bij Witteman mee weg kwam toen hij Fortuyn een minderwaardig mens mocht noemen.

FVD in de extreem rechtse hoek positioneren is pas minderwaardig.
FVD is een middenpartij die voornamelijk de fractiediscipline ondergeschikt wil maken aan het vrije stemmen van de kamerleden.
FVD stelt een zakenkabinet voor van diverse politieke kleuren.
Dat voor haar plannen de gunst van een Kamermeerderheid moet zien te krijgen.

Dat is hoe parlementaire democratie bedoeld is.

Wat is daar mis mee, mevrouw de objectieve parlementair verslaggever Wouke van Scherrenburg?
U spreekt over inquisitie? Ga u schamen.
Ga van uw pensioen genieten. Want u bent een farce.

Ben-Bataaf | 29-03-17 | 10:47

Anne-Fleur, product van de emancipatie. Snel mee stoppen.

Cor Netto | 29-03-17 | 10:46

waarom denken dat soort meisjes dat ze leuker, knapper of interessanter worden als ze zich maar volhangen met sieraden. Dacht dat we dat ordinaire gedoe sinds de jaren '80 wel gehad hadden....

HaHaHarry | 29-03-17 | 10:45

spanarchist | 29-03-17 | 10:32
Boeit me niet, ik erger me aan de enorme hypocrisie. Had dit meisje dit tegen Pechtold geroepen dat hadden we hier geroepen dat Pechtold zich niet aan moet stellen en hadden we die tweet wél in de goede context willen lezen. Maar kom je aan Wilders of die pedante corpsbal dan is de wereld te klein. Het ergste vind ik nog dat beiden nooit hun agressieve achterban tot de orde roepen. Als ze het echt zo schandalig vinden wat Anne Fleurtje heeft geroepen dan zouden ze eens naar hun eigen achterban moeten kijken en de uitwassen een flinke schop onder hun reet moeten geven. Maar daar hoor je de selectieve moraalridder Wilders niet over.

Ardbeg | 29-03-17 | 10:42

Heel goed, dat GroenLinks van Wynand Duyvendak steeds meer hun ware gezicht laat zien en met dit soort engerds wil Ruttogan & Alexander & Buma in zee.
De extreem linksche ziekte moet tezamen met de islam bestreden worden, Nederland wordt steeds verder verdeeld en linksch <-> rechts komt steeds verder uit elkaar, daar linksch ideologisch verliest en dan gaan ze oorlog voeren. Kijk naar de pvda'ers ze stemmen op Ruttogan ten gaan zelf kapot, maar Wilders zal kapotdood moeten.
Linksch is een heel enge nare ziekte en zit te diep in de bestuurlijke regionen, neem twee moordenaars;
de moordenaar van Pim Fortuyn zit al weer thuis bij zijn gezinnetje, want Linksch.
de moordenaar van Theo van Gogh, komt als het goed is niet meer thuis, want gelukkig en terecht levenslang, want Niet Linksch.
Je vraagt je af of Ruttogan niet een linksche mol is, daar hij zo zijn best doet elke keer extreem linksch (Samsom) in zijn regeringen te krijgen en nu Duyvendak.

Theo-Pim-Riv | 29-03-17 | 10:39

Overigens. Dezelfde Pauw heeft Terry Bidet voor de verkiezingen in een hinderlaag gelokt over de "Homeopathische verdunning". Dus hoezo niet kritisch op Terry?

Mahatma | 29-03-17 | 10:39

@Ardbeg | 29-03-17 | 10:22
Ik heb nog nooit tegen iemand getwitterd. De vele bedreigingen tegen Sylvana Simons vond ik ook fout. Op Facebook sta ik ook niet te ranten. Er zijn natuurlijk wel dictators waarvan je hoopt dat hun natuurlijke dood niet al te lang op zich laat wachten. Ik ben bijvoorbeeld erg blij dat Lenin, Stalin, Mao en Franco nog steeds dood zijn.

Jezus_Boeddha | 29-03-17 | 10:38

knutsel | 29-03-17 | 10:30

Stenen gooien naar een moskee of kerk of een woning mag ook niet. Maar ik zie niet in waarom deze mevrouw voor haar domme tweet voor de rechter moet verschijnen. Het is selectief shoppen van de PVV aanhang en ronduit hypocriet.

Ik heb gisteren al uitgelegd waarom. Let wel iemand, wie dan ook, daadwerkelijk bedreigen is strafbaar en moet wel degelijk keihard aangepakt worden. Dit is een storm in een glas water en op alle slakken zout leggen o.i.d. het zou eigenlijk geen aandacht mogen krijgen.

De Koreaanse Slet | 29-03-17 | 10:37

Volkert was een milieuterrorist. Net als vele Groenlinksers zoals dit meisje. Het is dus niet gek dat fel wordt gereageerd op haar oproepen tot geweld.

Mahatma | 29-03-17 | 10:36

"Bedreig Alexander Pechtold en je bent een bezorgde burger waar we naar moeten luisteren..."
Ardbeg | 29-03-17 | 10:22

Hoe kom je daar nou eigenlijk bij? Heb je dat zelf bedacht of hebben anderen je dat ingefluisterd? Of kom anders gewoon effe meteen met bewijsmateriaal... dit gewoon roepen is te makkelijk kerel!

Sarcastisch varken | 29-03-17 | 10:35

Ardbeg | 29-03-17 | 10:22
Je bent nog vergeten te plempen hoe je benadeeld wordt als je een vrouw, moslim of iemand van kleur met een sterke mening bent. Kom op, doe je best, die slachtofferrol vervul je verder prima.

spanarchist | 29-03-17 | 10:32

@De Koreaanse Slet | 29-03-17 | 09:58 Ik vraag me af wat dat links in groenlinks überhaupt betekent als ze niet solidair zijn met de mensen die hun belachelijke idealistische plannen helemaal niet kunnen betalen.

Daarnaast zeg je dat het geen oproep tot geweld was.
Dan moet ze nadenken over wat ze tweet. Als je vindt dat mensen geen stenen naar moskeeën mogen gooien moet je dát zeggen, niet laten we stenen naar Wilders gaan gooien. Kijk, ik ben van mening dat geweld in de mens zit ingebakken. Dat moet ook wel als je in de natuur wilt overleven, tenzij je een prooidier bent maar zelfs een schaap kan je kopstoot geven. Dat is echter niet de manier die de beschaving ons gebracht heeft. Geweld kanaliseren, prima, je tweet maar narigheid zoveel je wilt. Je houdt je echter aan de wet, stenen gooien naar mensen mag niet. En losse tweets hebben geen context.

knutsel | 29-03-17 | 10:30

Wat mij stoort is dat niemand wat zegt als Anne-Fleur het heeft over politici die fascistoïde trekjes vertonen. De vergelijking met fascisme wordt zoveel herhaald dat het bijna vanzelfsprekend is geworden. Eventjes de definitie van fascisme erbij: "Een extreme vorm van autoritair nationalisme en is antidemocratisch, anticommunistisch, antiliberaal, antiparlementair en anti-intellectueel." We weten dat ze op Baudet en Wilders doelt, maar geen van beiden zij voor alles democraten en ook aan de meeste andere kenmerken voldoen ze niet, waarschijnlijk op anticommunistisch na. Voor fascist uitgemaakt worden vind ik zeer ernstig en voedt een haatzaai-cultuur. Anne-Fleur is extreem links geïndoctrineerd en denkt dat ze goed bezig is door te demoniseren. Ze weet wel dat het niet mag en zit daarom ook gewoon keihard te liegen over haar motieven en wentelt zich in de slachtoffer rol. Natuurlijk was haar tweet geïnspireerd door de taart van Fortuyn, en "ludiek?", laat me niet lachen. Het zou me niet verbazen als Baudet binnenkort dezelfde bewaking als Wilders nodig heeft.

Short | 29-03-17 | 10:30

Is Anne Fleur nu wereldberoemd?

Jezus_Boeddha | 29-03-17 | 10:30

@BadLieutenant | 29-03-17 | 10:24
Het realiseren van haar stoute dromen is nu niet bepaald een straf...

Lafayette | 29-03-17 | 10:26

@de Voorzittert | 29-03-17 | 09:57
Ik mis dus niks als ik die tenenkrommende rommel niet bekijk? Ik voel altijd plaatsvervangende schaamte als ik over tafelgesprekken van Pauw lees. Erger dan slechte&#8203; griezelfilms.

Jezus_Boeddha | 29-03-17 | 10:25

-weggejorist-

Moremeattoeat | 29-03-17 | 10:24

Conservatisme is de nieuwe tegencultuur, populisme de nieuwe punk. - Johnny Rotten

hStripe | 29-03-17 | 10:24

Ik zie een rebels hockeymeisje die lekker aan het trappen is tegen haar milieu en/of ouders en dit alles voor aandacht, aandacht, aandacht!
Een stevige billenkoek zou haar goed doen en haar in de realiteit doen belanden, mits goed uitgevoerd!

BadLieutenant | 29-03-17 | 10:24

@StevenQ | 29-03-17 | 09:26
Kritiek uiten en met geweld bedreigen zijn twee héél verschillende dingen.

Peter_K | 29-03-17 | 10:23

Bedreig Alexander Pechtold en je bent een bezorgde burger waar we naar moeten luisteren, roep wat tegen Wilders of Baudet (wat ook nog eens totaal uit z'n context wordt gehaald) en je bent gevaarlijk en krijgt een leger agressieve Baudetjugend achter je aan. Een tikkeltje hypocriet is het wel. Voor die ene tweet van dit meisje tegen Wilders staan er weer tientallen tegen Pechtold of weet ik veel wie. Groei eens een paar ballen altright en roep die online stormtroopers eens tot de orde.

Ardbeg | 29-03-17 | 10:22

De Koreaanse Slet | 29-03-17 | 10:02

Nee, dat kan zeker niet. Iedere bedreiging is er één teveel. Of deze nu van links of van rechts komt. Wat ik wel stuitend vind is dat "links" geen hand in in eigen boezem steekt en deze tweets veroordeelt. Van Muiswinkel en Schaap tweetten ook al van die enge dingen, maar alles is schijnbaar geoorloofd.
Vorige keer kwam de kogel ook van links. Daar ben ik bang voor. Henk en Ingrid die een dreigtweet sturen, heeft minder maatschappelijke impact dan het complete linkse establishment dat rechtse politici demoniseert via de media.

Johnny_Hoogerland | 29-03-17 | 10:22

Anne-Fleur, archetype van een links goedmensje dat zich stiekem het liefst laat uitwonen door een arrogante blanke rechtse corpsbal, om zich er daarna heel vies door te voelen en daardoor alle blanke mannen de schuld zal geven van haar hypocriete complexen.

PS: Thieme verspeelt hier elke credit die ze nog had. Die gaat de komende periode vooral aan de kant van Groen Links staan, dat moge duidelijk zijn.

Lafayette | 29-03-17 | 10:21

Persoonsbeveiliging is booming, net weer een aavraag van ene J. Pauw binnen gekregen.

Acidbrain | 29-03-17 | 10:21

@ De Koreaanse Slet | 29-03-17 | 10:02
Dit zijn geen zwarte letters op witte achtergrond. Echt niet.

Kouwe Kees | 29-03-17 | 10:20

@mallekater | 29-03-17 | 09:44

Dan heb ik het fout. Het is inderdaad van die partij van Obama imitator Yasserr Klaver

RenHoek | 29-03-17 | 10:20

-weggejorist-

High-Roller | 29-03-17 | 10:19

@TheseDays00 | 29-03-17 | 09:49
Vergeet ook niet dat daar een Wijnand Duyvendak rond loopt bij GroenLinks. Dat wil regeringspartij worden, misschien handig als ze eerst hun terroristen en bedreig afdeling even wegjorissen.

Beroep = Boerenlul | 29-03-17 | 10:19

Ik heb dit interview nogmaals goed beluisterd en bekeken. Annefleur kijkt heel vreemd uit haar ogen, ik weer zeker dat er een paar schroefjes los zitten, er is ergens een disconnect. Meisje moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Medicatie of gedwongen opname en dwangverpleging kan noodzakelijk zijn..

High-Roller | 29-03-17 | 10:18

Humorloze doos, niet bijster intelligent ook. Gegrepen en bevangen door de radicale riedel van tot geweld bereid links. Aangeleerde woordspelletjes die de indruk moeten wekken dat we binnen de lijntjes van de wet zitten te kleuren.

van Oeffelen | 29-03-17 | 10:17

Nou ik vind Anne wel schattig, lekker zo naïef, heerlijk!

ikdenkwat | 29-03-17 | 10:15

@Herr Zimmermann | 29-03-17 | 09:55
Jij hebt tijdens je Nederlandse lessen zitten slapen toen "sarcasme" werd uitgelegd?

TheEgg | 29-03-17 | 10:15

Exii | 29-03-17 | 10:00
Ach wat schattig. Dit meisje mag de grootst mogelijke kolder tweeten maar een kritische vraag daarover krijgen mag niet want anders springt ze misschien onder de trein.
Als ze in haar jeugd eens wat kritiek gehad had, dan was het nooit zo ver gekomen.

spanarchist | 29-03-17 | 10:14

Het hele scala van standaard Linksig dom discussiëren komt voorbij:
- Thieme gaat niet in op wat Nijpels zegt en draait het argument om.
- Heksje gaat over op komma's neuken
- Heksje verandert van onderwerp
- Heksje trekt de slachtofferkaart

Het zijn net gelovigen, valt niet rationeel mee te praten.

klön | 29-03-17 | 10:12

Met zulke vrienden in de twitter heb je geen vijanden meer nodig. Leve de bubbel!!

batvoca2 | 29-03-17 | 10:12

-weggejorist-

12pints | 29-03-17 | 10:10

Ze maken ons kapot, meneer.

cat22 | 29-03-17 | 10:05

Exii | 29-03-17 | 10:00
En als Wilders onder de trein gevonden wordt? Einde links Nederland? Nee, waarschijnlijk in jouw gedachten kronkel einde NS.

Herr Zimmermann | 29-03-17 | 10:03

Johnny_Hoogerland | 29-03-17 | 09:56

Dit is geen bedreiging of oproep tot geweld. Echt niet. Wilders krijgt er zat maar deze telt niet mee.

Hoe zit het trouwens met alle bedreigingen die journalisten, media personen, politici etc. krijgen van - je raadt het niet - PVV adepten?

Men gaat hier helemaal koekwaus over een 'sarcastische' opmerking in reactie op maar het is doodstil over bedreigingen aan het adres van Sylvana, Freek, Pechtold om er maar een paar te noemen die vooral via internet belaagd worden door dom PVV volk. Kan dat wel?

De Koreaanse Slet | 29-03-17 | 10:02

Dat er destijds geen afkeuring was over de 500 stenen naar de moskee, is natuurlijk onzin. Die was er wel degelijk maar alleen moet je wel opletten. Wouke heeft het over inquisitie. Ammehoela, kijk eens wat er voor de verkiezingen in P&J voor schandaligs gebeurde met bv Rutte en Krol, en in veel mindere mate of niet met Pechtold en Klaver.
Bij fascisme is de leer belangrijker dan de mens; Anne Fleur laat dat zien. Ze zou geen gek figuur slaan in het extreem rechtse Turkije of Noord-Korea.

weeseensnuchter | 29-03-17 | 10:02

Zie die ogen van dat meisje,dan zie je al dat het niet goed zit.Linkse mensen staan er om bekend om geweld te gebruiken om hun doel te bereiken.Fortuyn kwam ook zo om het leven.
Het blijven enge mensen die van groenlinks.

ron_78 | 29-03-17 | 10:01

En wat als Anne Fleur depressief raakt en over een week onder de trein gevonden wordt? Juist, Pauw. Einde carrière.

Exii | 29-03-17 | 10:00

knutsel | 29-03-17 | 09:46

Ze heet Anne Fleur, ze komt uit het Gooi en ze zet zich in voor GroenLinks. Wat wil je nog meer weten?

Voor arbeiders is er de SP, PVV en vroeger PvdA.

De Koreaanse Slet | 29-03-17 | 09:58

Deze meid is ongetwijfeld ook Feminist. Geef dr 5 jaar en ze is net zo moddervet als Jabba ten Broeke. Feministen hebben de neiging zich zo onaantrekkelijk mogelijk te maken, zal bij dit naïeve meisje niet anders zijn. Er is één voordeel van dit alles: Deze relpuber is nu in the picture bij de veiligheidsdiensten.

Admiraal Balthasar | 29-03-17 | 09:57

Mijn hemel. Toch even het fragment aangeklikt maar niet eens uit kunnen kijken wegens spontane buikpijn. Jeugd en politiek is per definitie een tenenkrommende combinatie. Het jongeren lagerhuis was ook altijd al de ergste vorm marteling die de NPO heeft uitgezonden.
.
Thieme moet dat ook niet trouwens. Uit medelijden een lulverhaal gaan ophangen. Ging Anne-Fleur mee aan de haal en zette Thieme daarmee in haar hemd. En bedankt. Groene mafklepper met neusbel.

de Voorzittert | 29-03-17 | 09:57

@Steven asQ | 29-03-17 | 09:26
Wilders riep en roept niet op tot geweld. Kritiek oké, geweld nee. Het demoniseren van Wilders en Baudet nu schept hetzelfde klimaat als waarin Fortuyn toentertijd werd vermoord. Enge ontwikkeling.

Johnny_Hoogerland | 29-03-17 | 09:57

@Steven asQ | 29-03-17 | 09:26
Wilders riep en roept niet op tot geweld. Kritiek oké, geweld nee. Het demoniseren van Wilders en Baudet nu schept hetzelfde klimaat als waarin Fortuyn toentertijd werd vermoord. Enge ontwikkeling.

Johnny_Hoogerland | 29-03-17 | 09:56

@cucaracha | 29-03-17 | 09:50
Geen reden om vanwege haar leeftijd vergevingsgezind te zijn. Ze is 22, volwassen. Oud genoeg om zich met een automobiel in het verkeer te begeven, oud genoeg om een hypotheek af te sluiten, enz.

solcama | 29-03-17 | 09:56

You-On-A-Gin | 29-03-17 | 09:04
***In de jaren '80 ging dat ook al zo: Hans Janmaat kon maar van alles roepen en dat is nooit zonder enige gevolgen gehad.***
Behalve dat je zin redelijk krom is, is je herinnering blijkbaar ook zeer selectief. Dat eerste vind ik geen probleem, dat tweede des te meer.
www.vergetenverhalen.nl/2015/09/16/een...

Herr Zimmermann | 29-03-17 | 09:55

@Joris. Tegel van 09.50 ksn gejorist worden wegens brak tikken op de foon. Dank en excuus

cucaracha | 29-03-17 | 09:55

Links. Twee fases:

1. Verbaal - deze fase eindigt altijd in een mislukking.

2. Geweld - eerst via HR e.d., uiteindelijk altijd fysiek.

Het is een patroon dat je overal in Linksdraaiestan ziet.

Balsaq | 29-03-17 | 09:55

Zo te zien is dit meiske een zeer representieve achterban van Groenlinks. Griezelig dat een partij met terroristen op invloedrijke posten en een activistische achterban mag onderhandelen om een kabinet te vormen. Hoop dar Rutte, Bume en Pechtold weten waar ze mee bezig zijn.

watazooi | 29-03-17 | 09:55

Jeroen Pauw stemt toch D66? Dat is nu niet bepaald, ondanks de urban legend hier, 'links' te noemen. D66 is dan wel liberaal en staat op bepaalde punten links van het centrum maar als je hun programma doorneemt kun je niet stellen dat ze links zijn.

Verder ben ik Anne Fleur moe. Laat die domme gans toch. Het is geen bedreiging, het is geen oproepen tot geweld het is hooguit onhandig of dom.

De Koreaanse Slet | 29-03-17 | 09:55

Hey Anne Fleur, het zijn wel de 'fascisten' die er op tegen zijn een cultuur te importeren waarbij kutjes als jij legitiem verkracht mogen worden om vervolgens gestenigd te worden (ongeveer 500x) wegens 'overspel".

Maar ik vergeef je, wegens jong, naief en niet al te snugger.

Ps. Trek de volgende keer eens iets leuks aan en niet een overhemd uit de garderobe van Chuck Norris. Hebben we misschien nog iets aan een onvermijdelijk vervolgoptreden.

Kusjes,

cucaracha | 29-03-17 | 09:53

Pauw is altijd onder elke maat.

isotope 465 | 29-03-17 | 09:52

solcama | 29-03-17 | 09:41

Tsjah, de nieuwe anti racisten zijn de nieuwe racisten.

En het maar raar vinden dat binnen nu en een paar jaar de helft van Nederland gevuld is met singles.
Ik weet wel waarom,.. domme Hollandse kutten.

Tuborg øl | 29-03-17 | 09:52

Hoe 'ludiek' waren de acties tegen Pim Fortuyn en het 'ludiek' oproepen tot geweld tegen hem?
Totdat hij opeens heel 'ludiek' een 9mm kogel moest koppen.

Allemaal door mensen zoals de ontzettend naïeve "ik kan geen echte baan krijgen dus ik ga rechtse benen schoppen" Anne Fleur.

LangeTijdGeleden | 29-03-17 | 09:51

Hey Anne Fleur, het zijn wel de 'fascisten' die er op tegen weet dat je meeleest, zijn een cultuur te importeren waarbij kutjes als jij legitiem verkracht mogen worden om vervolgens met gestenigd te worden (ongeveer 500x) wegens 'overspel".

Maar ik vergeef je, wegens jong, naief en niet al te snugger.

Ps. Trek de volgende keer ees iets leuks aan en niet een overhemd uit de garderobe van Chuck Norris. Hebben we misschien nog iets aan een onvermijdelijk vervolgoptreden.

Kusjes,

cucaracha | 29-03-17 | 09:50

Zolang er nog nóóit een enkele linksdraaiende 'activist' in Nederland op straat is neergeschoten, moeten ze gewoon hun bek mond over 'geweld' en 'agressie' van rechts. Bestaat niet, afgezien van wat online geneuzel, en een enkel vandalisme.

Het is verder wel des dames eigen om eerst een grote bek te hebben, en dan bij een zuchtje tegenwind meteen terug te vallen in hun slachtoffer geneuzel en seksisme gemekker ("Als ik een man was geweest bla bla").

Zware Guy | 29-03-17 | 09:50

@ janleuk | 29-03-17 | 09:43
Ah, tegen mevrouw is het georganiseerd (tuurlijk), maar mevrouw wordt boos als GL Hilversum vraagt eens wat te matigen ("de toon" dat dan wel weer), maar gelukkig staat GL landelijk bureau achter haar. Jesse, kun je deze extremist eens normal laten doen? Het lijkt er nu op dat dit oproepen tot geweld georganiseerd is binnen je partij.

TheseDays00 | 29-03-17 | 09:49

Dat Wouke van Scherrenburg oproepen tot geweld goedpraat is verbijsterend. Zou van een D66 mevrouw dat niet verwachten.

i-Wonder | 29-03-17 | 09:49

Wat een hypocriete bitch zeg! Snapt ze dan niet dat ze aanzet tot geweld!? Justitie grijp haar en zorg dat ze een strafblad krijgt.

zeefert | 29-03-17 | 09:48

Wat ik nooit begrijp is waarom die linkse mafketels nooit een keer de oh zo zielige minderheden hun eigen boontjes laten doppen.
De eerste twee feministische golven? Dat waren toch echt de vrouwen zelf.
De homo-emancipatie? Dat kwam toch echt vanuit de LGBT-gemeenschap zelf.
Het doorbreken van rassensegregatie in de VS? Dat kwam toch echt vanuit de zwarte gemeenschap zelf.
Als ik onderdeel van een minderheid zou zijn, zijn dit soort SJW's de ware vijand - Wie denken ze wel niet dat ze zijn, dat ze het nodig vinden om voor "minderheidsbelang" op te komen? Alsof "de minderheid" dat zelf niet kan, alsof ze zwakzinnig zijn. Als er iemand door superioriteitsdenken getekend wordt en het eigen racisme / discriminatoire gedrag goed praat, dan is het wel de linkse activist.
Dierenrechten zijn nog tot daar aan toe, maar voor de rest moeten die lui echt een keer hun mond houden.

Den Heerscher | 29-03-17 | 09:48

Het Boze Meisje ageert tegen fictieve uitspraken van een hoofdpersonage uit een roman van Thierry Baudet. En beperkt daarmee de vrijheid van expressie van een kunstenaar. En links zag dat het goed was? Dit is een heel eng meisje. Zij is meer fascistisch dan het gedachtegoed van normaal-rechts.

Droop | 29-03-17 | 09:47

@Rheia | 29-03-17 | 09:34 Ik wed tien tegen één dat die ouders juist niet links waren. Ik ken die types wel die vroeger de kraakpanden bevolkten. Vrijwel allemaal komend uit de hogere sociale klassen. Arrebeiers hadden er niets te zoeken, dat wil zeggen mensen die dan misschien wel links waren, maar verder gewoon wilden werken en hun leven leiden met kleinburgerlijke hobby's. Als je aan die "activisten" vroeg wat de gewone man nu eigenlijk opschiet met gewelddadige acties, bleef men je het antwoord schuldig. Altijd.

knutsel | 29-03-17 | 09:46

Een hele groep mensen waar je de naam van moet onthouden/opschrijven. Zij zijn degenen die de eerste steen zullen werpen en hopelijk ook de eersten die voor een tribunaal mogen verschijnen. En dat soort tuig durft te praten over mensenrechten.

bergsbeklimmer | 29-03-17 | 09:46

Wat was die Ed Nijpels irritant zeg. 5 Keer exact dezelfde dooddoener.

SidewinderNL | 29-03-17 | 09:46

RenHoek 0911

Sorry, de tutmuts is GL domina.
De SP zou, wat mij betreft, niets van haar willen weten.

mallekater | 29-03-17 | 09:44

Ik ben niet slim genoeg, maar er schijnt software te zijn, die kan controleren of een stuk geschreven is door één en dezelfde persoon. Ik vermoed namelijk dat het stuk wat AnneFleur heeft geschreven op Joop.nl helemaal niet door haar geschreven is. Er zijn ghostwriters bezig bij Joop.nl die in haar naam stukken publiceren. Wie helpt me op weg?

NiftyFifty | 29-03-17 | 09:44

De laatste eeuw laat zien dat links probeert te waarschuwen tegen geweld terwijl links zelf het eerste naar geweld grijpt. In Europa waren er na de oorlog 50x (!!) meer linkse gewelddadige groepen dan rechts gewelddadige groepen.

Bytemaster | 29-03-17 | 09:44

De aanleiding van dit debacle wordt weer op het conto van de PVV geschoven. De werkelijke aanleiding was de dreiging die uitging van een demonstratie van ik meen turken.

bodemloos | 29-03-17 | 09:44

Het fascisme wordt onder andere gekenmerkt door een autoritaire gezagsuitoefening. Verander 'gezagsuitoefening' in 'linkse ideologie' en ineens blijken ook alle andere aan fascisme klevende kenmerken te kloppen. Als daar zijn: Totalitaire politieke stroming die berust op het beginsel van Jesse Klaver, geflankeerd door geweldverheerlijkende organisaties, gebruik makend van terreur jegens andersdenkenden.
Links maakt zich zelf schuldig aan zaken die men anderen verwijt. En niemand die het ziet.
En Thierry Baudet in één zin noemen met het opkomend rechts extremisme getuigt nogal van een hardnekkige blindheid voor je eigen ongelijk. Dit is laatste is dan weer een eigenschap die wel meer pubertjes te beurt valt.

jekalemoeder.nl | 29-03-17 | 09:43

@ mgtow | 29-03-17 | 09:25
Misschien moet ze volw3assen worden, heft ze een slechte opvoeding gehad of heft ze gewoon hulp nodig om de kortsluiting weg te krijgen, maar je gezever (zie de slavermij parallel) slaat nergens op. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn Eigen gedrag en niet zijn uitgestorven voorvaderen.

TheseDays00 | 29-03-17 | 09:43

-weggejorist-

janleuk | 29-03-17 | 09:43

Het is de week van de crimineel bij Pauw & co. Meisje had daar helemaal niet moeten zitten. En wie tweet er ook weer, de Hizbollah van DENK. Bah Bah Bah.

Rico den Hollander | 29-03-17 | 09:42

Die activistjes zijn er zogenaamd voor de mensen van kleur, lgbt's en vrouwen. Oftewel: voor iedereen behalve voor de blanke heterosexuele man.

solcama | 29-03-17 | 09:41

Wat Jan Dijkgraaf zegt. Dat extreemlinkse tuig hoopt dat er een nieuwe Volkert opstaat om het vuile werk op te knappen. Daarna hun handen in onschuld wassen en verbinding prediken.
Vies volk is het.

atheïstisch stemvee | 29-03-17 | 09:41

Als ze voor gelijke behandeling is, dan zeurt ze niet als ze dezelfde behandeling krijgt als een man zou krijgen. Maar nee, 'gender is a social construct', tenzij je vrouw (of een minderheid) bent en er een slaatje uit kunt slaan.

'Je moet niet als dader slachtoffer gaan spelen.' Helemaal waar, Jeroen. Goed gezegd.

zwarte_weduwe | 29-03-17 | 09:41

Voor het eerst sinds tijden met enige goedkeuring naar Pauw gekeken.
De idiote linkse wegkijkerij als het gaat om hysterische wijven die hun zielige-vogeltjescomplex , gevolg van gefrustreerde baarmoeders, op TV willen uitventen, is even aan de kant gezet want veel normaal gezond verstand heeft het meiske niet in huis.
Het zousuper zijn geweest wanneer Hiddema ook aan tafel had gezeten.

mallekater | 29-03-17 | 09:40

Omdat het een roomblank blond meisje is met een typisch Gooise hockeytrutjesnaam zou ze met fluwelen handschoenen aangepakte moeten worden?
Is dat het?

leo de pejo | 29-03-17 | 09:40

Ja maar Ja maar.. Sexisme en en Racisme. Bah.. Dom wicht.

KutFilosoof | 29-03-17 | 09:37

Een linkse haatzaaister die oproept tot geweld tegen Baudet en Wilders wordt terecht terecht gewezen. Daar kunnen linkse jankerds niet tegen. Fleur hoopt met haar tweets een tweede Volkert aan te wakkeren om daarna haar hypocriete handen in onschuld te wassen. Zeer geestelijk ziek meisje. Product van haar linkse ouders.

Rheia | 29-03-17 | 09:34

@RenHoek | 29-03-17 | 09:11
Wat betreft die krijsende kleuters, dat is niet alleen Nederland hoor. Zie Engeland na het Brexit referendum. Zie de VS na Trump.
Jarenlang heeft alles mee gezeten, kregen ze op van alles hun zin. En nu het een keertje tegen zit weten ze niet wat te doen, en grijpen maar naar geweld.

Gisteren een heel klein stukje AnneFleur meegekregen. Over de "dubbele moraal" dat alles zo maar getwitterd mag worden. Nee AnneFleurtje. Nog even afgezien dat stenen gooien naar een moskee vernieling is, en stenen gooien naar een mens zware mishandeling, is oproepen daartoe beide strafbaar, en wordt je voor beide veroordeeld. Juist als jij niet opgepakt en veroordeeld wordt, kunnen we spreken van een duidelijke dubbele moraal. Maar dat bedoelde je niet.

Bovendien is dit niet je eerste geweldsoproep (hiervoor was je richting Baudet bezig). Kun je zielig doen. Trappen we niet in.

Eigenlijk zou je dit soort mensen gewoon hard moeten straffen door te namen en shamen, en dan de rest van haar leven geen werk meer. Maar ja, voor dit soort types is dat a: geen straf en b: met Duivendak als campagneleider bij GL wordt dit soort gedrag natuurlijk alleen maar aangemoedigd.

Blijft over dat we maar moeten vertrouwen in de consistentie van het Nederlandse justitiële apparaat. Als zelfs Pauw het te ver vindt gaan, durven zij misschien ook.

TheEgg | 29-03-17 | 09:32

@keestelpro | 29-03-17 | 09:31
*D naar boven schopt*

keestelpro | 29-03-17 | 09:32

@StevenQ | 29-03-17 | 09:26
Voortschrijden inzicht heet dat.
Het zal iedereen overkomen uiteindelijk.

keestelpro | 29-03-17 | 09:31

Juffrouw Dekker vergeet dat de tijden veranderd zijn. Stonden de mensen vroegah nog wezenloos en verbaasd te kijken én te zwijgen als er weer eens een aanslag uit de extreem-linkse hoek kwam, komt er nu een duidelijk tegengeluid, mogelijk gemaakt door de sociale media en andere online vormen.

Omdat de linksen eerder volledig overtuigd waren van hun gelijk en geweld als legitiem beschouwden om te strijden voor "de goede zaak", zijn zij letterlijk de oorzaak van een tegengeluid op de sociale media en andere online platvormen.

Dus juffrouw Dekker, als u denkt dat de mensen die Fortuyn graag als premier hadden gezien, nu nog steeds zwijgend de gewelddadige linkse "superioriteit" aanvaarden als de waarheid, zou ik nog een keer nadenken, als dat tot de mogelijkheden van uw beperkte verstandelijke vermogens behoort.

Het is tijd voor harde actie tegen de fascisten of iets in die strekking hoor ik u bij Pauw zeggen, geen thee meer drinken. Be careful what you wish for is de engelstalige uitdrukking die hierop van toepassing is.
Als u met stenen of taarten gaat gooien, gooit men nu keihard terug.

knutsel | 29-03-17 | 09:29

haha.
Even nagekeken op uitzending gemist, en wat ze toch z'n slachtoffer.
Dit is een typisch dame van de internationale socialisten. "boeh boeh boeh geweld is goed!!!" "fuck vrijheid van meningsuiting naar mensen die niet precies willen wat ik wil!!!"
.
En ja hoor:
nl.wikipedia.org/wiki/Anne_Fleur_Dekk...

fifi23 | 29-03-17 | 09:29

Anne Fleur is een stereotyp linksch deugmensch: anderen voor het minste of geringste uitmaken voor fascist (zonder überhaupt te weten wat het betekent) en bij de eerste de beste inhoudelijke kritiek hysterisch om zich heen krijsen.

Door deze mensen een podium te geven houden we het in stand. Dus vanaf nu wat mij betreft: Anne wie? Next.

Sgnietzel | 29-03-17 | 09:29

Dacht niet dat ik het ooit nog ging zeggen maar.....kuddo voor Pauw....

Maximus Cesar | 29-03-17 | 09:29

Wat is die Marianne Thieme een engnek zeg door zo die tweet te verdedigen. Dan kan ze haar smoel beter voor wat anders gebruiken.

Gervano | 29-03-17 | 09:28

Grote bek voor een 22-jarige. En die blik ook, inderdaad totaal gebrainwasht door het extreemlinkse volk, en weinig begrip waar vrijheid van meningsuiting begint en eindigt. En dan die stomme Thieme die, als een vrouw bekritiseerd wordt, het vrouwtje speelt en haar meteen begint te verdedigen. Ook door de mand gevallen dus. Anne-fleur zal wel eindigen in levensdurende subsidiebaantjes in de linkse sfeer. Grote bek en lekker profiteren op kosten van anderen.

Ruud5 | 29-03-17 | 09:27

-weggejorist-

Schroedinger | 29-03-17 | 09:27

Deze enge mediageile puber heeft een Iraakse vriend en komt uit een Goois D66/Groen Links gezin.Dus dit enge mokkel komt gekropen uit een rattennest!!

De gelukszoeker | 29-03-17 | 09:25

@Thieme...de grens ligt bij GEWELD.
@ Wouke...een groot politicus heeft jou eens verteld dat je moest gaan koken. Doe dat dan ook stomme nitwit.

RenHoek | 29-03-17 | 09:25

-weggejorist-

mgtow | 29-03-17 | 09:25

You-On-A-Gin | 29-03-17 | 09:04
Meesterlijk.
Jammer dat hij dit nooit zal lezen.

Roadblock | 29-03-17 | 09:24

De uhm, het vingertje en de referentie aan (vrouwen)discriminatie.
Heerlijk zo'n GL-trut die nog even bevestigt dat mooiboy Klaver slechts een dun laagje glazuur is op een taart van stront.

Rommelende Onderbuik | 29-03-17 | 09:23

De joop zit ook gewoon nog oproepen tot geweld en proberen iemand tot zwijgen te brengen te verkondigen als de vrijheid van meningsuiting. Kan iemand de stekker uit joop.nl trekken?

Pauw had pas echt een statement gemaakt als hij niet een dom wicht een podium (hoi Meewind, Ismeel) geeft maar het slachtoffer uitgenodigd had voor een goed gesprek. Vullis moet je laten liggen.

TheseDays00 | 29-03-17 | 09:23

Huilie huilie doen die Anne Fleur, maar ze zet wel degelijk aan tot geweld. Goed dat Geert dit hard wil aanpakken. En ze bazelt over fascistische Baudet, en "Extreem"rechts. Slaat helemaal nergens op. En nu maar hopen dat de rechter dit ook stevig aanpakt. Dit walgelijke uitschot moet de gevolgen maar ondervinden. En kudo's voor Jeroen Pauw!!

hans6100 | 29-03-17 | 09:23

De links-'activistische' stoottroepen van GL zijn verjongd. Duyvendak kan tevreden zijn.

De Vrijlansier | 29-03-17 | 09:22

Linkse meisjes geilen op rechtse praatjes. Pauw weet dat best. Annefleur zit gewoon te soppen.

postmodernismisdead | 29-03-17 | 09:21

Deze domme doos bij Pauw gezien waar ze weg kwam ermee. Niet in de eerste plaats omdat baantjes jager Nijpels bleef zeiken dat het een grapje was. Maar haar verweer was zo een grote gatenkaas. Laten we het even omdraaien, stel een moslim pleegt een aanslag, dan mag een niet moslim ook een aanslag plegen zoiets? Dat was dus de kern, omdat een dwaas iets over een moskee twittert ziet deze doos het gerechtvaardigd om ook maar iets in die trand over Wilders te doen. Kinderachtig vooral, omdat zij het doen mag ik het ook.... en dat op de NPO, betaald door u allen.

Barbara Drijfzand | 29-03-17 | 09:21

Filmpje gezien.
"Mensen van kleur"? Help! Tumblr en amerikanismen beginnen door te sijpelen via de barsten in het betonrot van onze samenleving!

You-On-A-Gin | 29-03-17 | 09:21

Wat is dat meisje arrogant en zelfvoldaan.

i-Wonder | 29-03-17 | 09:20

De rijen gesloten houden mensen, de rijen gesloten houden.

Kom, nu weer verder tekeer gaan tegen Trump, Brexit, islamofobie, witte mannen, grootkapitaal en Israël. Maak ze maar weer uit voor Nazi's. Werkte gisteren nog.

TheseDays00 | 29-03-17 | 09:20

@ Satria | 29-03-17 | 09:18

Mensen die menen dat ze anoniem anderen minderwaardig kunnen noemen vind ik dan weer intens triest.

Enter Yeti | 29-03-17 | 09:19

De haat en agressie die uit ogen van dame AnneFleur straalden,kwamen op mij vrij pathologisch over.
Enkele sociopathische trekken lijken me haar niet vreemd.

roberto9715 | 29-03-17 | 09:19

mensen die zo nodig via twitter moeten communiceren zijn sowieso minderwaardig

Satria | 29-03-17 | 09:18

@ You-On-A-Gin | 29-03-17 | 09:04
"en dat is nooit zonder enige gevolgen GEWEEST."

Sorry voor de overlast.
* meer koffie *

You-On-A-Gin | 29-03-17 | 09:16

-weggejorist-

svppb | 29-03-17 | 09:16

Je zou maar elke doordeweekse dag voor het slapengaan naar zo'n programma kijken. Je droomt je de tyfus.

kwark001 | 29-03-17 | 09:16

Pauw was goed bezig en Thieme ziet er best wel lekker uit.

bft | 29-03-17 | 09:15

Het is dan ook gewoon dom om als politica te zeggen dat je oproept om maar stenen naar Wilders moet gooien. Zeg dat het dom was, neem je verlies en ga verder. Maar ga niet bij Pauw zitten huilen over de (onvermijdelijke) hetze die daarop volgt.

Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat zo'n beetje elke lul met vingers die een twitt0raccount heeft, denkt daar maar de meest debiele zooi op ten toon te mogen stellen. Daar geef ik haar dan wel weer gelijk in.

Enter Yeti | 29-03-17 | 09:15

Linkschmenschen denken te vaak alleen maar met hun warme, vochtige, broeierige, rottende, stinkende onderbuiken! Dat is het probleem!
Leer eens te denken met die prut in je hoofd!

Aristotalloss | 29-03-17 | 09:14

Het leek er erg op dat "Pauw" gaat stoppen met zijn programma en dat we in het vervolg verder gaan met "Nijpels" om 11 uur.

pa_niek | 29-03-17 | 09:13

PvdA en GL, het kan niet door één deur.

Tabernakel | 29-03-17 | 09:13

Treurige reacties op twitter over deze uitzending. Niks inquisitie, of keihard neerhalen. Ik zie en hoor Jeroen Pauw op inderdaad scherpe, maar nette, toon dit suffe type op haar plaats zetten met haar arrogantie en agressie.

Bizar ook dat zij aan komt zetten met " dit zou niet zo'n reactie oproepen als ik geen vrouw was" . Zwelg, zwelg, zwelg in zelfmedelijden.

Jeroen Pauw is met regelmaat heus wel scherp op dit soort idioten uit de linkse en/of allochtonen hoek. ik lees hier vaak dat reaguurders hem vreselijk vinden en een exponent van polcor, deugmensen enz, maar dat valt echt wel mee. Een goede presentator, heeft wel zo zijn eigenaardigheden, maar uiteindelijk toch wel OK.

Nuuk | 29-03-17 | 09:13

Anne-Fleur is het product van een politiek correcte opvoeding. Een type opvoeding dat in de allereerste plaats wordt uitgedragen door de NPO.
De NPO moet een beetje respect tonen voor haar eigen producten.

jemagookniksmeer | 29-03-17 | 09:12

Sorry, maar ik zie toch echt een hysterisch wijf (niet thieme, die werd later hysterisch) oproepen tot geweld en er alvast delen van plannen. Los van het feit dat ze strafbaar is, en ja domme gans ook als anderen het gaan doen, geeft het precies het niveau weer waar we in Nederland zijn aanbeland.

Het is verworden tot een zandbak met krijsende kleuters die of niet met elkaar willen spelen of met zand naar elkaar lopen gooien. Zuur, naar en ontevreden landje geworden

Hij zegt het, dus ik mag het ook zeggen...boehoe...Een vrouw twittert over stenen gooien dus ik haal Wilders erbij (geen idee wat hij in de discussie te zoeken had).

Fuck people, grow up en SP, haal dit hysterisch wijf uit je gelederen joh. Trap het terug in een kraakpand waar het vandaan kwam.

RenHoek | 29-03-17 | 09:11

Wat een dom verongelijkt kutkind. Ga lekker terug naar je studie sociologische-blabla-wetenschappen en laat de discussie over vrijheid van meningsuiting en het land runnen lekker over aan de mensen die wel een beetje gevoel met realiteit hebben.

Rest In Privacy | 29-03-17 | 09:10

die linkse trut is uit de hoek van geweldsdrollen tegen het leven van onschuldigen ,alles moet kunnen als het maar zerstorung gebt

pedro300 | 29-03-17 | 09:09

-weggejorist en opgerot-

svppb | 29-03-17 | 09:08

Links krijgt kritiek en je ziet gelijk wat er gebeurd. Huilie huilie huilie..........

chrisjuh | 29-03-17 | 09:08

Nauwelijks uit de puberteit en nu al een wappervingertje..

ChatBot | 29-03-17 | 09:06

Don't stick your dick in stupid

WC Experience | 29-03-17 | 09:06

@ Mosterd

Even in de taalnazi-modus: volgens mij moet het zijn stortvloed, niet zondvloed.

Braboblanke | 29-03-17 | 09:05

'Anne-Fleur' geeft al een bepaald vermoeden.

Wekkertje | 29-03-17 | 09:05

Klopt, Jan-Bert Vroege. "Rechtse tokkies" mogen zomaar zonder consequenties van alles roepen, en al helemaal op Tetter™.
www.nrc.nl/nieuws/2016/01/20/u-twitte...
Besloten, privé Facebook circlejerks worden dan ook nooit geïnfiltreerd door uitgerangeerde, aandachtsverslaafde misdaadjournalisten om alle betrokkenen aan de schandpaal te nagelen.
Sherry Berdet kan ook maar van alles roepen zonder dat mensen op het idee komen, of zelfs openlijk oproepen om die iets aan te doen.
In de jaren '80 ging dat ook al zo: Hans Janmaat kon maar van alles roepen en dat is nooit zonder enige gevolgen gehad.
Wij zijn namelijk géén land waar onwelgevallige cartoonisten door een arrestatieteam van hun bed gelicht worden (CDA stemmers, nog bedankt hè!) en tot stoppen geïntimideerd wegens onwelgevallige meningen.
Stel je voor dat zo iemand met wat 'rechtsere' meningen, vooral een opklimmend politicus doodgeschoten zou worden en dat de moordenaar nu weer vrij rond zou lopen.
Nee, het hele land is in de ban van "domrechts", en de hele politiek, media en politie zijn de facto de slippendragers van Grote Greet. Vraag maar aan Peter Breedveld, die weet dingen.

Je bent zo te zien weer lekker vroeg opgestaan, Jan-Bert Vroege. Mentale gymnastiek zoals op het niveau dat jij etaleert vereist dan ook een gedegen nachtrust. Neem maar een lekker sappig wormpje, zoals vroege vogeltjes verdienen, en klop jezelf maar op je schouder met je vleugeltje.
Want; liever door het leven gaan als een blinde vink, dan als een dove kwartel, nietwaar?

You-On-A-Gin | 29-03-17 | 09:04

Weten linkse vrouwen als AnneFleur eigenlijk wat fascisme en al die andere -ismes inhouden? Of plakken ze gewoon graag een label op iets of iemand wiens ideeën, mening, enzovoorts niet in hun bubbel te pas komt. Vervolgens zich beroepen op de vvmu, echter deze voor anderen constant inperken en begrenzen. Deze linkse vrouwen (zij haalt Asha aan) kunnen ontzettend slecht tegen inhoudelijke kritiek of afkeuring. Wanneer worden ze eens volwassen?

Arachne | 29-03-17 | 09:04

O bah weer zo'n seksistisch tutje die met "vrouwen, gekleurden en moslims" aankomt, want de blanke man heeft alles gedaan.

Helemaal zat van die tutjes, alsof het een privilege is om een blanke vent te zijn. Met minder gezondheidszorg, veel meer gevaarlijke beroepen, militair zijn, kortere levensverwachting, meer zelfmoorden en dan ook nog voor racist / seksist worden uitgemaakt voor je je mond open doet.

Rot toch op zeg.

GerMonster | 29-03-17 | 09:04

Is Anne-Fleur een vrouw? Ah ok, dan snap ik het wel. Vrouwen zijn niet net als mannen, het zijn compleet andere wezens met weke hersenen en oscillerende hormoonspiegels. Dat ze in de grotemensenwereld wil meedoen is zelfoverschatting, maar goed dat Pauw haar even op haar plek terugzet. In de hoek, dat is.

Bakkeleures | 29-03-17 | 09:04

Pauw is sterk als hij zich zichtbaar irriteert.

Aan de andere kant, Anne Fleurrrrr zat bij de F'jes van hockeyclub het Gooise Gooise Gootje toen Pim bloedend op de parkeerplek van het Mediapark lag.

De weg voor Volkert is niet zelf bewandeld, maar geplaveid door de NPO, Paars en de redacties aan de Wibautstraat. Deze oncomfortabele waarheid wordt niet graag herhaald tijdens geschiedenisles, op TV of in het collectief linkse geheugen.

Dus is het niet zo gek, dat er een generatie kinderen aankomt die geen greintje historisch besef hebben.

Linkse Zakkenvuller | 29-03-17 | 09:02

Linkse media die eindelijk eens kritisch zijn op (extreem)linkse geluiden.
Wat is er gaande in dit land?

HetPhantom | 29-03-17 | 09:02

Waarom spelen ze op links toch altijd het slachtoffer? Zelfs als ze een oproep tot geweld doen en iemand durft ze daar op aan te spreken, direct de slachtofferrol in. Wat een laf mens.

panadol_extra | 29-03-17 | 09:01

Omdat ze een vrouw is, haha. Totaal de weg kwijt.

jip_86 | 29-03-17 | 09:00

Ongelofelijk die reacties op Joop. Dit is Pim Fortuyn all over again, maar ze hebben daar totaal geen historisch besef. Anne Fleur is zielig, want ze wordt bedreigd om haar mening... Ze roept op tot geweld, droeftoeters!

Johnny_Hoogerland | 29-03-17 | 09:00

'Als dader moet je geen slachtoffer spelen.' Geldt ook voor Jabba ten Broeke. En graag de volgende keer eens terug naar de basis. Bijvoorbeeld: Baudet fascistisch? Leg eens uit, fascisme + Baudet?

Poesmobiel | 29-03-17 | 09:00

Wilders moet al 12 jaar onderduiken en AnneFleur gaat dikke boehoe doen?
Als Wilders iets roept over 500 stenen, is de linkse wereld te klein.

necrosis | 29-03-17 | 09:00

Volgens tentsletje Anne-Fleur zitten er fascisten in de Twee Kamer, daarmee doelend op Baudet en Hiddema. Waar blijven de aangiftes?

eerstneukendanpraten | 29-03-17 | 08:58

klamme.vla | 29-03-17 | 08:57
Gelijk* lul. Gelijk.

klamme.vla | 29-03-17 | 08:58

Als je Anne Fleur heet dan groei je geheid op als extreem-links huppelkutje.
Wat een kind is het nog eigenlijk. Zou ze al wel eens geneuqt hebben?

plaszak | 29-03-17 | 08:57

Bijzonder is ook dat continu Wilders door de puber erbij wordt gesleept. Laat mij 1 fragment zien of horen waarin Wilders oproept tot geweld. In al die jaren. Niet te vinden. Maar LammeZeur vindt het gerechtvaardigd wel op zoiets te hinten. Wat heeft dat wicht een slechte jeugd gehad, zonder dat een liefhebbende naaste ingreep in haar leven. Ze ziet haar fouten niet. Verdronken in haar eigen destructieve geliujk.

klamme.vla | 29-03-17 | 08:57

Dit land is niet meer te redden. Er staat ons nog heel wat te wachten.

Coyote | 29-03-17 | 08:57

Dienstplicht herinvoeren. Mijn god, wat een reacties op social media. Eindelijk wist Pauw (met steun Nijpels) de kern te raken dat de grens overschreden was, is er alsnog aanhang. En Thieme. Wat ben je af als je dat verdedigt.

klamme.vla | 29-03-17 | 08:54

Wat denkt dat domme wicht in godsnaam te bereiken met haar walgelijke uitspraken en achterlijke getweet?
Get a life, biatch!
En ook die tweet van @Joop_nl...
*zucht*

Manus Olie | 29-03-17 | 08:53

die thieme zit haar ook nog te verdedigen, die moet toch ook weten hoe een hetze start en waar zoiets kan eindigen.

deluiegriek | 29-03-17 | 08:53

-weggejorist-

svppb | 29-03-17 | 08:52

2002

swassannuf | 29-03-17 | 08:49

Bij de aankondiging van de gasten toch maar afgehaakt omdat ik de linkse bui al zag hangen. Maar meer dan terecht dat die deugmillennial eens op haar plek gezet wordt. Al zal ze zich nu alleen nog maar meer in de slachtofferrol plaatsen.

Prof. Cor Rupt | 29-03-17 | 08:49

Spring is in the air! Wat zijn linkschmeisjes toch woest lekker om te zien.

PandaBeep | 29-03-17 | 08:49

Twitter maakt meer kapot dan je lief is. Maar ja, die aandacht is zo verslavend he? En dan ook nog eens je 'vrouw-zijn' in de strijd gooien. Die jongen achter in het publiek kijkt dwars door het zieligheids argument heen en Marianne (lekker hypocriet door je eigen inschatting van de tweet als waarheid te poneren) zie je kijken alsof ze denkt: 'wat zeg je nu?!?'

zonder_moeite | 29-03-17 | 08:49

Pim kreeg ook eerst "ludiek" een taart over zich heen en nadat de hetze almaar voortging kopte hij uiteindelijk een 9 mm van een milieuterrorist. Die daarna in vergelijking met de moordenaar van dikke Theo een belachelijk lage straf kreeg.

eerstneukendanpraten | 29-03-17 | 08:49

Een steen tegen een gebouw gooien is heel wat anders dan een steen tegen een mens gooien.
Bovendien is het krankzinnig dat Wilders er door deze Anne-Fleur aan de haren bij wordt gesleept.
Wilders is niet de opper-God van de anti-islam beweging.

keestelpro | 29-03-17 | 08:44

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken