Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Belgen verijdelen aanslag met Palestijns rijbewijs

We wilden het er eigenlijk niet over hebben omdat 1 keertje islam op wielen per week wel genoeg is, en we zo het verkeerde populisme in de kaart spelen. Maar ja, dit schijnt er volgens mensen die er voor doorgeleerd hebben bij te horen als je in een grote stad leeft. Dus eigenlijk is dit gewoon een soort Urban lifestyle topic. Wat wil? Een beige belhamel van lichtgetinte komaf met een Palestijns rijbewijs ging even pedal to the metal. HLN meldt: "Volgens onze bronnen zou de wagen - een rode Citroën met Franse nummerplaat - eerst met hoge snelheid over de Meir gereden hebben. De aanwezige militairen op de Meir wilden de bestuurder controleren, maar die kon ontsnappen richting Scheldekaaien. Daar is hij overmeesterd door militairen en politiediensten. De bestuurder was een Franse Tunesiër en hij had een wapen in zijn koffer. Hij is aangehouden. In de koffer werd ook legerkledij en een jerrycan aangetroffen. De Federale gerechtelijke politie afdeling terrorisme is bezig met de zaak." Ja, dat klinkt wel alsof hij iets islamitisch in z'n schild voerde. Maar, onschuldig tot schuld is bewezen hè! Het blijft natuurlijk wel een rechtstaat, ook al is het geen staat.

Reaguursels

Inloggen

"Maar je hebt nog steeds 3000% meer kans om te sterven in een auto-ogeluk of een val van de trap."

Chris P. Bacon | 24-03-17 | 15:43

Incidentje.

3*links=rechts | 24-03-17 | 06:58

Doorlopen mensen. Man was dronken (want moslim en 1 haram biertje is dan al fataal). Belgische veiligheidsdiensten wilen in de nasleep van Londen een mooie pr-beurt maken en zijn daar genadeloos (dank MS media en GS) fraai in geslaagd.

batvoca2 | 24-03-17 | 00:11

Ach, er is toch niks gebeurd!
-
Als ie pech heeft regent het bij het schoffelen. En na z'n proefrit kan ie gewoon weer zijn gang gaan. Want wat wil je dan? dat soort gasten het land uit trappen? paspoort afpakken? dat zou pas echt erg zijn, want dan ben je xenofoob!
-
Tijd voor een waarschuwingssticker op de koran "let op na twee keer lezen ontstaat er blijvende schade aan de hersenen" doen we bij sigaretten toch ook.

bananabanana | 23-03-17 | 21:25

Nee nee gewoon iemand met een slokje te veel op, hoorde ik op de radio. Bij Nice en Duitsland waren het drugs. Al die middelen verbieden, droogleggen. Zijn we van alles af. En auto's verbieden (steun van GL), en trottoirs. Zijn toch al debiele dingen.

Bottleneck | 23-03-17 | 20:40

Ze gaan de pislam moderniseren. Het kromzwaard in het logo wordt vervangen door een AK47....
Hoe meer islam, hoe meer mitrailleurs op straat.
Ordinaire onverdraagzame ruziezoekers, dat zijn 't!!!

jarretelli | 23-03-17 | 20:30

Is er aanstaande zaterdag in Amsterdam weer een demonstratie tegen islamofobie of zou de belangstelling niet meer zo groot zijn?
Vraag me af wat die mensen die afgelopen zaterdag meeliepen er nu over denken?

Boer Willem | 23-03-17 | 19:24

Har, har, "beige belhamel" :-))
.
Oef, deze keer weer ontsnapt aan zo'n vermomde Dalai Lama.
Of zoiets...

hotmint | 23-03-17 | 18:58

Onze bondgenoot de waardevolle Geesteszieke Erdogan tovert de ene na de ander islamitische aap uit de hoed.
Wist U dat religie wordt gezien als een vorm van geestesziekte in de wetenschappen.
Wetenschap wordt daarom ook verworpen door de Islam. Op de universiteit leert men wetenschappen.

Dus ik begrijp niet dat U als belastingbetaler de Islamitische Universiteit van Rotterdam heeft gefinancierd. Ik zeg .. terugbetalen en heuuul snel.

Mooi voorbeeld van Takiyya

U bent er in getrapt.

ali komijnekaas | 23-03-17 | 18:55

Sinds de gestoorde Turk Erdogan de Europeanen deze week heeft bedreigd, lijkt het erop dat jihadisten hier gehoor aan geven door aanslagen te plegen.

Erdogan en zijn clan zijn een gevaar voor Europa en dienen als ongewenste personen verklaard te worden!

MRF2739 | 23-03-17 | 18:40

Lang geleden was het hier ook een mooie stad, ben er geboren, alles verknoeid door al die linkse klootzakken !

Alberti-capo | 23-03-17 | 18:31

Uiteraard weer een 'eenling'. Net zoals ooit vele 'eenlingen' samen de SS vormden.

Vrijhetzelaar | 23-03-17 | 18:30

Koreaanse slet
KKK kan niet beweren dat ze zich laten inspireren door de levensloop van Jezus. De Mo-fans kunnen zich wel beroepen op de biografie van Mo. Een fundamenteel verschil.

Toninhocerezo | 23-03-17 | 18:19

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:43
Wij zijn het probleem dat er aanslagen worden gepleegd omdat we ze niet pamperen? Een gemiddelde bejaarde kan de typhus krijgen van de overheid omdat ze 'kansenjongeren' hebben binnen gehaald. En deze kans bestaat uit de hele dag op bed liggen, want werken is not done.
En jouw mening hierover laat mij koud, die is net als een erectie, je hebt hem zo, maar om hem staande te houden...?
Je bent rijp voor het PBS zo te zien.

Met vriendelijke groet,

Implants | 23-03-17 | 18:06

cultuurverrijking.. dat klopt, er gebeurd zo weer iets nieuwswaardigs toch.. *sick*

boerk | 23-03-17 | 18:02

En de politiek slaapt verder en verzint weer uitvluchten om vooral niets te doen. Wakker worden aarsgaten, waar betalen we jullie nog voor stel labbekakken ? Binnenkort weer medeleven via TV , stille tochten enz enz enz. Kopen we niets voor politiek ! Blijf vooral 30 jaar achter de feiten aanlopen. Klopt precies met de gemiddelde tijd die jullie over een (waarschijnlijk geschiedenis)studie hebben gedaan.

FrummelPummel | 23-03-17 | 18:01

-weggejorist-

botbot | 23-03-17 | 17:45

De Fransman Mohamed R.

Juist. Ehm. Nee, laat maar.

Stormageddon | 23-03-17 | 17:28


'Ik heb toch niets te verliezen' is reden nummer één voor crimineel en zelfs terroristisch gedrag"

toch grappig. Ik heb al talloze (undercover)videos gezien waar radicale moslims praten over terrorisme. Ze hebben het altijd over het eeuwige paradijs, waar het beter is dan hier. Hmm, zou dat niet de nr.1 reden kunnen zijn voor terrorisme?

Gears | 23-03-17 | 17:25

Ik vermoed dat indien Belgie niet had ingegrepen deze islamiet zomaar aan de NLse grens welkom is geheten met zelfgebakken koekjes. Maar zeker de komende regering (mocht de draak VVD/CDA/D66/GL werkelijk bewaarheid worden) zal volharden dat in dit lieve landje opeens geen gevaar is, behalve voor kerncentrales net over de grens.

ThePeet | 23-03-17 | 17:25

-weggejorist-

Alco-de-Holist | 23-03-17 | 17:22

@De Koreaanse Slet
Mattheus 12:33 "Wanneer een boom goed is, dan zijn ook zijn vruchten goed. Is een boom daarentegen slecht, dan zijn ook zijn vruchten slecht. Want aan de vruchten herkent men de boom."

Het is maar dat je het weet.

VerenigingVanDieven | 23-03-17 | 17:17

Nix aan de hand mense, doorlopen!

Vix707 | 23-03-17 | 17:13

Nix aan de hand mense, doorlopen!

Vix707 | 23-03-17 | 17:09

@de koreaanse slet grappig hoe je ff tussendoor halal vlees noemt. De reinste dierenmishandeling. Ja dat benoem ik graag apart in onze maatschappij.

reizenderoel | 23-03-17 | 17:07

DKS | 23-03-17 | 16:22
Je ziet het nog steeds niet?

Quote: “Natuurlijk zijn en waren er nare Russen van keiharde vuile zakenmannen tot terroristen. Maar veruit de meeste Russen zijn en waren gewoon hardwerkende lieve mensen. Toch vinden sommige lieden het nodig om alle Russen over één kam te scheren.” (einde DKS citaat).

Je ziet het nog steeds niet?

Welnu, vertel eens iets meer over uw ontkenningssyndroom… de reden en motivatie waarom we wel iets tegen de ene-, maar niet iets tegen de andere stronthoop zouden moeten ondernemen. Weet u, mijn Opa zaliger leerde ons prioriteiten stellen in tijden van pressie: de grootste klootzakken eerst zeg maar. Hij sprak uit ervaring… (Pegasus, 6th Airborne Devision).

Gasten zoals u hadden ze zonder parachute allang uit het vliegtuig getrapt...

Veluwse-Eikel | 23-03-17 | 17:07

Het was een floplim.

automobilaterealist | 23-03-17 | 17:05

Misschien tijd voor n nieuw paspoort, niet n land maar waar gewoon staat sharia lover?

reizenderoel | 23-03-17 | 17:03

Palestijns rijbewijs? Niets over te vinden (blijkbaar slechts de visie van een zionistisch haatprediker).

kalescheet | 23-03-17 | 17:00

Die koetfransen met hun fijne koloniale vrienden. Die dubbelekoetduitsers met hun fijne ongebreidelde import islamnazi's. Als er landen zijn die bonuspunten verdienen voor uitermate nare politiek t.a.v blind vooruitkijken met een lsd-roze bril. Alle Euro-Linkse kinderen moeten moeten de shit maar een keer opruimen; worden ze realistischer van.

rattenvanger XL | 23-03-17 | 17:00

@dugo | 23-03-17 | 16:39
-
... als je uit Frankrijk komt, dan vallen die Belgische dieselprijzen behoorlijk tegen...

bisbisbis | 23-03-17 | 16:59

"De simpele ziel ziet de gehele islam met alle verschillende stromingen en sektes en interpretaties uit pure luiheid en laksheid als het grote gevaar en is eigenlijk net zo obsessief en gestoord bezig als dat groepje mafketels die aanslagen plegen met als enige verschil dat het geen aanslagen pleegt, althans niet vaak."
De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:31
Dus Wilders is gelijk aan aanslagplegers zeggen jullie. Aha.
Afgezien van het zekere feit dat jullie altijd tegendraads zijn, maakt niet waar het over gaat, duurt het ook nooit lang voor de beledigingen komen.
Probeer nu eens een dagje niet te beledigen, of desnoods 10 minuten. Voelen jullie je echt beter bij.
In een ander topic:
"ik heb zojuist 10 minuten lang iedereen lopen beledigen, om te voelen hoe het is om een Koreaanse slet te zijn"

Nuchternederland | 23-03-17 | 16:52

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 16:24

zelf spoor je niet
vergelijking van niks.

pkk ira eta enz enz zijn niet te vergelijken met deze moslim aanslagen ook van kkk niet. Zijn binnenlandse kwesties, zijn ook gekken daar niet van. en ja de ira oa was ook buiten GB actief bv aanslag hier in Den Haag maar was Brits georienteerd.

Hoeveel moslim aanslagen zijn er al geweest in het voormalig Oostblok.

vinzDH | 23-03-17 | 16:51

Hij heeft alleen door rood gereden, verder geen gewonden, dus die komt vrij na 24 uur max. Ivm die wapens, als hij geen vergunning heeft dan is de kans groot dat hij een geldboete krijgt, maar dat wordt afgekocht, waarschijnlijk heeft hij al een gelddonatie gekregen van zijn medestanders. En straf, minder dan 3 jaar en hij hoeft niet eens naar de gevangenis.

Advies aan Theo Franken: terug vliegen naar Tunesië aub en een dikke envelop meegeven voor de gevangenisdirecteur met de vraag om hem niet meer te laten terug komen.

> Straffen
.
> Illegaal en/of verboden wapenbezit maakt een overtreding uit van de wapenwet. Deze > > overtreding kan worden gestraft als volgt :
.
> Een geldboete van 100 EUR tot 25.000 EUR (te vermenigvuldigen met 5,5); of
> Een gevangenisstraf van één maand tot vijf jaar. Een minimum gevangenisstraf van één jaar moet worden opgelegd als de overtreding gepleegd wordt door een erkend wapenhandelaar of ten aanzien van een minderjarige;
> Het wapen moet verplicht worden verbeurd verklaard en wordt vernietigd.

g[E]ulden | 23-03-17 | 16:47

Een jerrycan in de auto, het moet niet gekker worden!

dugo | 23-03-17 | 16:39

@De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 16:30
Dat is helemaal aan Ali zelf. Als Ali zich als moslim identificeert en niemand er verder mee lastig valt, dan doet Ali maar wat Ali niet laten kan.
Als Ali echter de straat op gaat om te schreeuwen dat iedereen die het niet met zijn godje eens is dood moet, of Allahu Akbar roepend met Turkse vlaggen gaat zwaaien vanwege ethno-nationalisme, of wanneer Ali het nodig vind dat zijn vrouw 2 meter achter Ali moet lopen, ja - dan duw ik Ali in het hoekje van islamitische radicaal. En of hij dan Ali, Mo of Jan-Willem heet doet er niet zoveel toe.
Islam moet bestreden worden - Dat lijkt me niet hetzelfde als moslims bestrijden. Op het moment dat je islam ridiculiseerd en aan scherpe kritiek onderhevig maakt, dan is het aan Ali om kleur te bekennen. Blijkt hij dan iemand die gewoon z'n leven leidt en schijt heeft aan wat ik van islam vindt? Prima. Als Ali dan echter radicaliseert, dan is dat toch zeker niet mijn schuld?

Den Heerscher | 23-03-17 | 16:36

Radijsje | 23-03-17 | 16:04

Voorkomen kan niet. Maar het faciliteren door ze in een hoekje te douwen lijkt me niet bevorderlijk. Dat is dus het hele punt.

Ga jij van Ali een terrorist kweken door hem te haten omdat je islam haat of ga je hem betrekken in de strijd tegen de moordenaars en terroristen die niet alleen het westen aanvallen maar ook en vooral de normale moslims.

Ik snap best dat de tunnelvisie reaguurders radicaliseren in hun blinde haat. Maar is dat verstandig....

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 16:30

Mohammed R. . Toevallig geen familie van YaSSer F.?

-Het heeft niks met de islam te maken, want de angst voor de islam is ons aangepraat, aldus Roemer, Pechtold en Feras.

Uw Psychiater | 23-03-17 | 16:27

-weggejorist-

Teiltje_Uilenspiegel | 23-03-17 | 16:27

Een Palestijns rijbewijs heeft hier dezelfde geldigheid als een Turks rijbewijs: je mag er alleen geiten mee berijden.

Steinway | 23-03-17 | 16:26


De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:47

De grens tussen genialiteit en waanzin is flinterdun en af en toe denk ik dat jij op het randje staat slet!

BJtheman | 23-03-17 | 16:24

vinzDH | 23-03-17 | 16:05

Je spoort niet. Je bagatelliseert nu de honderden moorden, aanslagen en lynchpartijen die de KKK heeft gepleegd. Op negers. Althans vooral op negers. Ook blanken met een afwijkende mening waren en zijn niet veilig.

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 16:24

tipo | 23-03-17 | 16:03

De tering. Krav Maga komt uit Bratislava en is ontwikkeld door een Slowaakse jood. Waarom? Om tegen antisemitisme te knokken. Natuurlijk zijn en waren er nare joden van keiharde vuile zakenmannen tot terroristen. Maar veruit de meeste joden zijn en waren gewoon hardwerkende lieve mensen. Toch vonden antisemieten het nodig om alle joden over één kam te scheren.

Je ziet het nog steeds niet?

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 16:22

Op naar de volgende dan maar. 20 jaar geleden waarschuwden mensen hiervoor. Die waren rechts extremistisch.

Dirk III | 23-03-17 | 16:18

Citroën, auto's van de vrede...

Hadena | 23-03-17 | 16:17

De lente is weer daar, zo ook de jihadisten die de bloemetjes willen buiten zetten.
Wat een fijn volk toch.

ratelaar | 23-03-17 | 16:15

TheBigKirth | 23-03-17 | 16:09

moslims staan nu in een cirkel om het Britse parlement heen.
ja echt.. oh wacht

vinzDH | 23-03-17 | 16:11

Het wachten is op de volgende "verwarde" man/vrouw die zoiets doet. Omdat ze compleet wappie zijn.

BeunDeHaas | 23-03-17 | 16:09

Mooi & hartverwarmend, die demonstraties, sociale media acties, ingezonden artikelen, facebook pagina's etc. van moslims tegen het geweld en voor een islam light.

TheBigKirth | 23-03-17 | 16:09

Stop met die ongebreidelde import van die moezelmannen. Hoe meer er binnenkomen - des te groter de vijfde colonne. Er zal enig moment komen dat al die cellen tegelijk los gaan. Europa danst op een theocratisch mijnenveld.

Nehemia | 23-03-17 | 16:07

De Ku Klux Klan is immers ook niet representatief voor alle christenen.

Al hun terroristische aanslagen in moslimlanden wat een schande de KKK oh wacht!!!

vinzDH | 23-03-17 | 16:05

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:57
Hoe denkt u extremisme te kunnen voorkomen!
Ik heb 13 a 14 jaar, moslim kinderen over de drempel gehad, hoe jong ze ook waren, de halssnede was een reactie, als ze boos waren!

Radijsje | 23-03-17 | 16:04

@De Koreaanse Slet 15:56
Dat doe je wel. Je zegt dat Joden ook slecht reageerden op het verdomhoekje door knokploegen op te stellen die aan Krav Maga deden.

Punt is juist dat Joden niet reageerden op het verdomhoekje, en toen er nogal veel in rook zijn opgegaan, toen hebben ze zichzelf een klein beetje weerbaarheid aangeleerd met behulp van een slimme en sterke Hongaar. Waarbij de eerste regel is: Kijk of je kunt vluchten. Zo niet, dan pas wapens verzamelen en knokken zonder op te geven.

tipo | 23-03-17 | 16:03

Lewis Lewinsky | 23-03-17 | 15:43

Jij bent ook zo gek als een deur. Sterkte.

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 16:00

Alweer de islam op wielen? Het kan niet op. Gisteren in Engeland en in december ging de vrachtwaggel de kerstmarkt in Berlijn nog op. Alahu truckbar!

Nehemia | 23-03-17 | 15:59

Mr.Robot777 | 23-03-17 | 15:44

Ik denk dat het probleem juist is dat je jezelf nergens in kan verdiepen. Deed je dat wel dan zou je wat intelligenter overkomen. Helaas. Maar probeer het opnieuw.

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:59

Radijsje | 23-03-17 | 15:52

De meeste moslims wel. Lang niet genoeg en lang niet allemaal. Wat ga jij doen om extremisme te voorkomen? Voorkomen is immers beter dan verhelpen.

Oh en nee. Er is geen simpele oplossing.

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:57

tipo | 23-03-17 | 15:52

Dat doe ik niet en deed ik niet. Leer lezen.

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:56

@knutsel | 23-03-17 | 15:54
ROFLOL

Lewis Lewinsky | 23-03-17 | 15:55

Welkom. vooral allemaal welkom nieuwe halve broeders zegt jasses.

blauwe zander | 23-03-17 | 15:55

Toninhocerezo | 23-03-17 | 15:37

Simpel. Gewoon alle kanker van blinde haat aanpakken.

Toninhocerezo | 23-03-17 | 15:43

Het slaat overal op. De KKK zijn een religieuze sekte die bomaanslagen, lynchpartijen en moorden pleegde uit het geloof dat zij de ware christenen waren en derhalve het morele gelijk hadden om dit te doen.

De KKK (een christelijke organisatie) verschilt in essentie weinig met extremistische islamitische groepen.

Echt niet. Nu ja. Extremistische Islamitische groepen/sektes zijn minder racistisch want neger of niet zolang je extreme islam onderschrijft ben je hun broeder.

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:54

@Lewis Lewinsky | 23-03-17 | 15:46 Ah ok. Sorry.
*speelt "Imagine" op de piano*

knutsel | 23-03-17 | 15:54

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:43
Zou de islam en zijn aanhangers, ook zo genuanceerd denken, zoals jij aangeeft, wij moeten zijn!
Wat is daarop uw antwoord!

Radijsje | 23-03-17 | 15:52

De Koreaanse Slet 15:43
Mijn dochter zit op Krav Maga. Zij leert daar niet op weerloze mensen inrijden. Een gotspe om Krav Maga met terreur te vergelijken.

tipo | 23-03-17 | 15:52

Zou de islam en zijn aanhangers, ook zo genuanceerd denken, zoals jij aangeeft, wij moeten zijn!
Wat is daarop uw antwoord!

Radijsje | 23-03-17 | 15:52

@De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:47
Laat je opnemen, Slet. Je bent ziek in je hoofd.

Lewis Lewinsky | 23-03-17 | 15:49

@Mr.Robot777 | 23-03-17 | 15:44
België?

Lewis Lewinsky | 23-03-17 | 15:48

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:47

Een duidelijker bewijs dat die gasten het IQ van een visstick hebben kan je toch niet krijgen.
Je auto vol met explosieven en wapens en dan een aanslag plegen met een palestijns ríjbewijs, nou vraag ik je???

pa_niek | 23-03-17 | 15:46

@knutsel | 23-03-17 | 15:27
Hoe meer je De Koreaanse Slet in een hoek drukt, hoe harder hij gaat radicaliseren.

Het is jouw sguld!

Lewis Lewinsky | 23-03-17 | 15:46

Het is een lone wolf jongens! Gewoon doorlopen!
Er is in 10 jaar dus niets veranderd. Mevrouw May is bang voor haar islamistische burgers die Birmingham in hun greep hebben!

Langehalensnelthuis | 23-03-17 | 15:44

De Koreaanse Slet Algemeen:

It's the islam stupid... verdiep je toch eens ergens in. In elke oorlog is de goedwillende meerderheid irrelevant, alhoewel ik bij moslims mijn twijfels heb of die goedwillende meerderheid wel bestaat. Nee, niet elke moslim zal naar de wapens grijpen (hoop ik) maar ze sympathiseren wel met hun doorgedraaide broeders. Niet elke moslim is een probleem, de interpretatie (nou ja, interpretatie) van de islam sinds 623 tot nu toe is dat wel. Noem mij 1 moslimland op waar het prettig is om te vertoeven?

Mr.Robot777 | 23-03-17 | 15:44

-weggejorist-

Teiltje_Uilenspiegel | 23-03-17 | 15:44

De KKK vergelijken met moslims slaat nergens op. Jezus heeft nooit aangezet tot geweld, Mo heeft zelf keurslager gespeeld.

Toninhocerezo | 23-03-17 | 15:43

Lone wolf my ass. Wolven leven altijd in een roedel.

Dutch_Holland | 23-03-17 | 15:43

@De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:37
"Hoe meer je moslims in het hoekje duwt hoe meer er zullen radicaliseren*.

Lekker bezig, Slet. Probeer nou deze:

"Hoe meer mensen een bekeuring krijgen, hoe harder ze zullen rijden".
"Hoe meer politie. hoe meer misdaad. De politie is onderdeel van het probleem".
"Als je roken verbiedt, gaan er nog meer mensen roken. Niet-rokers zijn het probleem".

Lewis Lewinsky | 23-03-17 | 15:43

Gajus | 23-03-17 | 15:27

Veruit de grootste groep die lijdt aan terroristische aanslagen zijn moslims. Veruit. Het gaat hier om een groep krankzinnigen. En het blijft hetzelfde. Niet onderdeel zijn van een oplossing is onderdeel van het probleem zijn.

M.a.w. als jij spuugt op moslima's omdat ze een hoofddoekje dragen. Of kankert omdat ze halal vlees eten. Of weigert met moslims te werken gewoon puur omdat ze moslim zijn ben jij dus onderdeel van het probleem.

Iemand in het verdomhoekje zal altijd slecht reageren.

De joden gingen ook knokploegen oprichten overal om zichzelf en hun identiteit te beschermen. Ooit gehoord van Krav Maga?

Joods terreur is ook niet onbekend. Of wel?

Dus als je mee doet met het demoniseren van alle gewone normale moslims ben je onderdeel van het probleem.

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:43

Maar dat was vroeger toch ook daar met de Bende van Nijvel, Dutroux en de moord op Cools? / GL modus uit

Toninhocerezo | 23-03-17 | 15:41

Het viel me in m'n overzicht van betalingen op dat ik nog steeds betaal voor een lidmaatschap van Powned of Geenstijl whatever. Dus ik dacht 'hey, eens ff kijken weer', maar nee.. still the same ol' roeptoeters zonder inhoud. Dus ik doe lekker mee goed? Wanneer krijg ik weer een kalendar van jullie of iets van een gadget? Anders ga ik mezelf weer verlagen tot het uitspreken van onzinnige dingen zoals: de Wever zal het wel over zichzelf uitgeroepen hebben of misschien was de nog niet bevestigde franse terrorist op bezoek in Borgerokko en kon hij de weg niet vinden om vervolgens maar even over de Meir te rijden. Helemaal vergeten dat z'n riotgun in den otto lag en de militair hem nog netjes richting had aangegeven met de melding: 'Ge moet uwen otto zetten aan de kaai zeg manneke!'

Ik zeg maar wat he?

Burt Cokain | 23-03-17 | 15:41

Echt serieuze terroristische acties kan je dit niet meer noemen, en die van London ook niet. Wat slecht voorbereid zeg.

flame_me | 23-03-17 | 15:39

@Koreaanse slet
Maar hoe wil je het dan aanpakken? Het laten voortkabbelen is ook geen optie in verband met Mo's claim op wereldsuprematie.

Toninhocerezo | 23-03-17 | 15:37

knutsel | 23-03-17 | 15:27

Nee. Andersom. Hoe meer je moslims in het hoekje duwt hoe meer er zullen radicaliseren. Derhalve ben je onderdeel van het probleem.

Het is niet zo moeilijk hoor. Gewoon psychologie 101, een kat in het nauw maakt rare sprongen.

'Ik heb toch niets te verliezen' is reden nummer één voor crimineel en zelfs terroristisch gedrag en dus hoe meer je bijdraagt aan dat 'gevoel' als buitenstaander, hoe meer je onderdeel bent van het probleem.

Ik weet het. Het is moeilijk om hier lang en hard over na te denken maar het klopt als een bus.

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:37

@De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:33
Dus volgens jou zijn degenen die "stop met roken" roepen, verantwoordelijk voor longkanker?

Lewis Lewinsky | 23-03-17 | 15:36

Mohamed... die naam heb ik eerder gehoord.

meneer Q | 23-03-17 | 15:35

Palezwijnse islamiet die graag wil moorden... dat verwacht je niet...

Ezeltjeprik | 23-03-17 | 15:35

Lewis Lewinsky | 23-03-17 | 15:25

Ja. Want een islamofobische reaguurder is koren op de molen voor een jihadistische recruiter. Dus ja jij bent onderdeel van het probleem. Het is niet anders.

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:33

Gaat nu elke dag wel gebeuren. De Europese lente kan beginnen.

HipsterBrood | 23-03-17 | 15:32

Zijn die eikels van DENK daarvoor blijven staan in de kamer?

miachel2003 | 23-03-17 | 15:31

James Lastig | 23-03-17 | 15:19

Dat doen alle media. Altijd. Ergens in de koppies van de aluhoedjes is iets misgegaan als ze weer eens denken dat er een complottheorie bestaat om de islam te beschermen. Sterker nog vrijwel alles wat je weer m.b.t. islam en islamitisch terreur komt uit de media. De mainstream media wel te verstaan. 'Alternatieve' 'media' (lees propaganda) geeft daar slechts een meestal foutieve eigen interpretatie aan.

Je bent echt gehersenspoeld als je denkt dat men zich niet bewust is van het gevaar van jihadistisch terreur en dat men daar niet over bericht.

Feitelijk is het enige verschil nuance. De simpele ziel ziet de gehele islam met alle verschillende stromingen en sektes en interpretaties uit pure luiheid en laksheid als het grote gevaar en is eigenlijk net zo obsessief en gestoord bezig als dat groepje mafketels die aanslagen plegen met als enige verschil dat het geen aanslagen pleegt, althans niet vaak.

De ander ziet gewoon de verschillen en kan nuanceren tussen islam, islamisme, jihadisme en jihadistisch terreur.

Die is wat intelligenter.

De Ku Klux Klan is immers ook niet representatief voor alle christenen.

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:31

Kuddo's Spartacus. On topic; de Islam-promotietour, powered by 'the nohing to do with Islam'- apologeten.

Coyote | 23-03-17 | 15:31

Off topic maar wel gerelateerd: ik hoorde gisteren ergens op de radio dat het dreigingsniveau in de UK substantieel hoog is. Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat er agenten ongewapend rondlopen? En die krokodillentranen van dat wijf May: wij gaan gewoon door. Ja, jullie wel... de gewone burger/toerist is de sitting duck. Vanavond kruip jij gewoon weer achter je hoge muur, Theresa, inclusief GEWAPENDE beveiliging.

Mr.Robot777 | 23-03-17 | 15:29

@Road to serfdom | 23-03-17 | 15:17
Gebeurtenissen als deze die in België afspelen moet je voorleggen aan een Belgïe-deskundige. En daar het mogelijk met terrorisme te maken kan hebben moet je ook terrorisme-deskundige een en ander laten duiden. En natuurlijk een paar keer schakelen met de verslaggever ter plaatse voor de laatste ontwikkelingen. Nieuwsuur in een notendop.

kweethetooknietbeter | 23-03-17 | 15:28

Dit is precies wat Bea bij Pauw gisteren nog even aanstipte als terrordeskundigeres.

De eenvoudige middelen zoals met voertuigen waren al via de glossy geadviseerd door ISLAMTUIG om groot shock en doodeffect mee te bereiken.

Zie Nice, Berlijn, Frankrijk (Orly vorige week) en Londen.
Daarbij, voeg ik toe: valt sinds Orly op dat de daders doelbewust op de beveiliging afgaan. Met de laatste optie om ter plekke onverwacht meer munitie te verwerven, ofwel om zelf snel de laffe dood in te worden gegleden.

Lone wolves als verwarde personen m'n reedt.
Dit is exact de uitvoering van verdelging zoals islam het eindeloos creatief voorschrijft.

En bij dezen (misschien nogmaals): moslims, rot op naar grotten en woestijnen. Daar is niks, was niks, en hoeft ook niks.
De enige plek waar jullie god van levensverbod gelukkig kan zijn om het leven dat ie eigenlijk niemand gunt.

Kudtkip | 23-03-17 | 15:27

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:22
Daar zijn ze dan nog even te vroeg mee. Volgens Rubberen Rutte "zijn wij met meer".

Dus moet het guerrilla-style. Ik ben het met je eens dat ze helemaal krankzinnig zijn. Zolang ze onder ons zijn maken ze kans, maar als ze hun strijd vanuit het MO moeten voeren wordt het een ander verhaal. Hadden wij namelijk niet nog wat nukes liggen op Volkel?

Gajus | 23-03-17 | 15:27

De islam moet verboden worden.

Wonderful-Life | 23-03-17 | 15:27

@De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:22 Ja je hebt gelijk. Als we ze niet meer haten plegen ze geen aanslagen meer.

Pannenkoek.

knutsel | 23-03-17 | 15:27

@De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:22
Het polariseren is een gevolg hè, niet de oorzaak. Niet dat het bijdraagt, eens maar ik snap de frustratie van boos wit Nederland. Laten we wel wezen, in Chili hebben ze een stuk minder last van islamitisch terreur.

de Voorzittert | 23-03-17 | 15:26

@De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:22
Mohammedaanse moordenaar wil moorden, maar een reaguurder is het probleem?

Lewis Lewinsky | 23-03-17 | 15:25

@TheseDays00 | 23-03-17 | 15:16

Dat weten die britten zelf ook wel ze kalken niet voor niks op de weg LOOK LEFT voor de domme niet eilandbewoners.

Umberto die trotzoni | 23-03-17 | 15:25

Ze zijn zó onnozel.
Allahzijdank.

de Voorzittert | 23-03-17 | 15:23

DerFoehrer | 23-03-17 | 15:14

Fransman. Iemand met de Franse nationaliteit. Ja dat koloniale verleden gooit best roet in het eten.

Verder.

"Ja, dat klinkt wel alsof hij iets islamitisch in z'n schild voerde."

Je bedoelt terroristisch. Je kan ouwehoeren tot je een ons weegt maar het polariseren van moslims, hoeveel ik ook vind dat onaangepaste moslims beter af zijn onder hun eigen soort, schiet niet op.

Als je dat wel doet ben je gewoon onderdeel van het probleem.

Het meester 'plan' van terreurgroepen is namelijk niet zoveel mogelijk 'ongelovigen' vermoorden maar een apocalyptische eindstrijd te veroorzaken tussen vrome moslims, 'ongelovigen', 'kinderen van het boek' en andere/zondige moslims.

Die gasten zijn helemaal krankzinnig en je speelt ze dus in de kaart als je aanzet tot islamofobie of moslimhaat.

Het is maar dat je het weet.

Je bent geen oplossing maar een actieve deelnemer aan het probleem.

De Koreaanse Slet | 23-03-17 | 15:22

De man zal wel de politie aanklagen wegens etnisch profileren. Er was helemaal geen gegronde reden om hem aan te houden!

Ibu | 23-03-17 | 15:22

Marx Rutte haalt nog een paar honderd duizend van deze frisse jongens naar Nederland. Wat kan er mis gaan? Veel succes nog in het beste land ter wereld hè!

De Nederlander is zo dom dat als je maar hard genoeg roept dat alles geweldig is, hij het nog gelooft ook.

James Lastig | 23-03-17 | 15:21

Valt het jullie ook op dat de Belgen gewoon het beestje bij de naam noemen en zeggen dat het om een Noord-Afrikaan gaat?

James Lastig | 23-03-17 | 15:19

Ach, in NL maken we ons druk op welke plek iemand moet plaats nemen in de 2e kamer! (zucht)

Ik snap er niks van! | 23-03-17 | 15:19

Vanavond in Nieuwsuur: Twan Huys die zich afvraagt of het motief van deze aanslag iets te maken zou KUNNEN hebben met het motief van Londen, Berlijn, Nice etc etc etc.

Om te huilen.

Road to serfdom | 23-03-17 | 15:17

Dat mensen echt geloven dat ze na hun overlijden iets krijgen en beloond worden voor hun (slechte) daden, daar moet je wel geen westerling voor zijn tegenwoordig.

Patje2011 | 23-03-17 | 15:17

Als die rijdende robot ooit een bewegingsgevoelig explosief moet verplaatsen houd ik mijn hart vast. Of nee, dan ren ik zo ver mogelijk bij het plaats des onheils vandaan. Maar laten we eerst en vooral hopen dat het helemaal nooit zo ver zal komen.

kweethetooknietbeter | 23-03-17 | 15:16

Opwarming van moslims is een groter probleem dan opwarming van de aarde.

Dutch_Holland | 23-03-17 | 15:16


Nuchternederland | 23-03-17 | 15:00
Nee joh, gewoon een goed geïntegreerde Tunesiër.
.
Oh, en niet te vergeten, een eenling. Verder zijn het allemaal vredelievende mensen die gewoon een eigen cultuur hebben.

Boerentrut | 23-03-17 | 15:16

Van Jole vanmiddag op radio 1: "er gebeuren in Londen iedere dag meer ongelukken doordat mensen bij oversteken de verkeerde kant opkijken. Ze rijden daar links" (goh, wat moet jij een dom publiek hebben als je dat moet uitleggen) en nog gniffelen om zijn eigen grap ook. Terwijl je zou denken dat hijzelf de hele tijd de andere kant opkijkt. De onverschillige lamlul met zijn debiele smoesjes.

TheseDays00 | 23-03-17 | 15:16

Groen Links help ons tegen deze wrede monsters!!!

freakin77 | 23-03-17 | 15:14

'De verdachte van de verijdelde aanslag in Antwerpen is de 39-jarige Fransman Mohamed R.'
--
'Fransman'... Uhu..

DerFoehrer | 23-03-17 | 15:14

* iets mompelt over het verschil tussen dag van de aanslag of aanslag van de dag *

Robin Hood | 23-03-17 | 15:14

Wij witte Hollanders lachen om dit soort kansloze wannabe islamietjes!

funkyd | 23-03-17 | 15:14

De Meir is een autoloze straat, de winkelstraat van Antwerpen. Een geluk dat hij echt niemand geraakt heeft.

Fien8651 | 23-03-17 | 15:13

'De verdachte van de verijdelde aanslag in Antwerpen is de 39-jarige Fransman Mohamed R. In zijn wagen Citroen C5 werden steekwapens en een riot gun gevonden.'
twitter.com/DreigingNL/status/8449129...

Prof. D.A.H. Vintik | 23-03-17 | 15:11

*zucht*.
Geef zo'n gast nou gewoon bij aanhouding preventief een headshot, dat is de enige taal die ze verstaan...

Graaisnaaiert | 23-03-17 | 15:10

Dit straalt slecht af op de islam

rifraf | 23-03-17 | 15:10

Tijd voor de herinvoering van de kruistochten.

van Oeffelen | 23-03-17 | 15:10

We ain't seen nothing yet.
Parsons | 23-03-17 | 14:58
-
I second that. Ik maak mij niet zorgen over het nu, maar over waar we naartoe gaan.

Lyin Ted | 23-03-17 | 15:09

Toekomstig minister Jesse zal dit soort terreur keihard aanpakken door auto's te verbieden.

Harry Turtle | 23-03-17 | 15:09

Weten de Belgen wel zeker dat het om een terroristische aanslag gaat? Als een gek veel te hard rond rijden, is namelijk overal en altijd de normaalste zaak in België.

fredflange | 23-03-17 | 15:08

Ik slaap wel eens op een Palestijns luchtbed. U weet wel, zo'n ding dat zichzelf opblaast. Verbazingwekkend hoe snel terrorisme een gewoon onderdeel wordt van onze vocabulaire.

Gajus | 23-03-17 | 15:08

Klinkt meer als een verdwaalde drugsrunner.

TheEgg | 23-03-17 | 15:03

Allah verdomme alweer!!!! Het houd niet op met die religie van de vrede, zucht!!!

Kennethhagers | 23-03-17 | 15:02

-weggejorist-

Stijlicoon | 23-03-17 | 15:02

Nee joh, was gewoon een 'verwarde man'...

*ZUCHT*

EefjeWentelteefje | 23-03-17 | 15:00

Wordt het leven iedere dag toch een tikje spannender, mooie tijd. Ideaal voor bedrijven als twitter en instagram en consorten.

Cobalt bomb | 23-03-17 | 15:00

Wel erg knullig dit.
Eerst te hard rijden, niets raken, wel een wapen hebben, en je ook nog eens laten aanhouden zonder het te gebruiken.
Ik geloof er niets van dat dit een Tunesiër is. Dit klinkt echt als een belg.

Nuchternederland | 23-03-17 | 15:00

Zouden ze met opzet gewacht hebben tot na de defintieve uitslag van de verkiezingen....?

R van Perzie | 23-03-17 | 15:00

Grafschrift dader: Hij was een opgeruimde jongen.

LibertasSimplex | 23-03-17 | 14:59

Overigens wel complimenten voor de militairen en veiligheidsdiensten daar.

Bertie Wooster | 23-03-17 | 14:58

We ain't seen nothing yet.

Parsons | 23-03-17 | 14:58

Jemig wat kansloos.
Als je aanslagen wilt plegen kan dat echt vuiler, gemener en massaler.
Islamietjes.

Gajus | 23-03-17 | 14:58

Typisch Belgisch. Een aanslag plegen met de benodigde spullen nog netjes in je koffer.

LibertasSimplex | 23-03-17 | 14:58

Erg goed gedaan weer van die Belgen. Op de kaai een auto met een robot op explosieven controleren en het scheepvaart verkeer niet even stilleggen.

Graaf van Egmont | 23-03-17 | 14:58

Wen er maar jongens, de islam is liefde.

Antitheïst | 23-03-17 | 14:58

Het voorjaar is weer begonnen, dan komen de Islammetjes weer

Bertie Wooster | 23-03-17 | 14:58

Ze zijn beter voor bereid dan wij en met meer om te vechten voor hun zaak. ze wachten gewoon dat er iemand in Europa wraak gaat nemen, dan hebben ze echt een reden volgens hun om de ongelovige te straffen. maar ja wat lul ik nou, door lopen graag, er is niets aan de hand.

bert.s | 23-03-17 | 14:58

Islam? Iskut

Hemmenaar7 | 23-03-17 | 14:57

die boeddhisten toch altijd weer met hun maffe geloof

braincell | 23-03-17 | 14:56

Het Europa van de EU is een spel zonder grenzen.
Dit houdt niet op. Niet vanzelf.

keestelpro | 23-03-17 | 14:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken