Video. Poolse MEP over gender wage gap
"Wat betekent het om nu vrouw te zijn? In een reeks interviews stelt de Volkskrant die kwestie aan de orde. Columnist Asha ten Broeke (34): 'Ik hoef geen piemel, maar zou wel graag boos kunnen worden zonder dat men mij hysterisch vindt.'"
"Ons doel is om leesbare stukken te produceren met een kritische en intersectioneel feministische ondertoon. We willen graag duidelijk maken hoe seksisme op zowel macro- als microniveau werkt, veelal in combinatie met andere ongelijkheidsvormen zoals racisme en homofobie. En dan op zon manier dat het leuk is om te lezen en je aan het einde van een stuk hopelijk denkt: Hey, zo gek is dat feminisme ook weer niet!"

Reaguursels
InloggenGaap.
Kan me over de mening van snorremans echt niet opwinden.
Feminisme is saai. Ik ben van de v5.
vrouw - veelverdiener - veel kinderen - veel sport - veel sex
Next topic.
Zosima | 04-03-17 | 16:17
Ik heb helemaal niets gezegd over het IQ van vrouwen of van mannen. Ik wilde alleen maar zeggen dat je als Pool beter niet kan spreken over capaciteiten. Als je kijkt naar Top schakers of nobel prijs winnaars dan scoren de Poolse mannen ongeveer net zo goed al vrouwen. Dus waarschijnlijk zitten de Poolse mannen allemaal bij de extreem domme mannen.
Is Asha een trannie? Het ziet er namelijk niet uit, ik zie geen man en geen vrouw.
derksje | 04-03-17 | 16:01
Om dan tot de conclusie te komen dat Polen untermenschen zijn?
Maar even serieus, as je naar de iq distributie bij mannen en vrouwen kijkt zie je dat die van mannen meer is verdeeld. Er zijn dus meer extreem slimme en extreem domme mannen, vrouwen zitten dichter tegen het gemiddelde aan. Vandaar ook het geringere aantal vrouwen aan de top van de wetenschap en filosofie. Google maar eens.
Die mollige Spaanse had natuurlijk ook kunnen vragen hoeveel Polen er bij de Schaak Top-100 staan. Het feit is wel dat die Pool Engels praat en die Spaanse blijkbaar niet. Dit is gunstig. Best gunstig, de klaplopers uit het oosten en zuiden die elkaar in de haren vliegen.
Ander loon krijgen voor gelijk werk is onwettig, zo simpel als wat. Dat vrouwen gemiddeld minder verdienen is logisch als je rekening houdt met zwangerschap, andere carrièrebeslissingen en het feit dat vrouwen gewoon veel vaker deeltijd werken. Om het met Milo te zeggen; "the gender pay gap is a myth"
Feminisme is toch van toepassing op vrouwen? Ik vind Asha eigenlijk meer een dik jongetje.
Hi hi hi,
de Amerikaanse evenknie van asha tuinbroekje.
-
Trigglypuff,
www.youtube.com/watch?v=Y69tkCbeC5o
-weggejorist-
Ach mens, ga toch koken. (Ken uw klassiekers)
Mali 19:16
Als ik de hele dag niets hoef te doen mag ze best flink verdienen hoor. Ga ik mijn Ducati en Porsche wel uitlaten en poetsen.
Nou nog eentje dan:
www.youtube.com/watch?v=PwYN7l--3oY
Hij heeft gewoon een punt. Ze hadden nooit stemrecht moeten krijgen! Worden die wijven opstandig van en dat ontwricht de samenleving. Hierdoor krijgen winnen de marxisten momentum!
Ik pleit voor een vreedzame coup in het EC/EP in 2019, inhoudende de kanteling van de EU en een forse hervorming via een meerderheid van Populisten/Conservatieven: de PopCon. De populisten zijn zich mogelijk nog niet voldoende bewust van de mogelijkheden en blijven hangen in Nexit, Frexit en Eurobashing terwijl er laaghangend fruit te plukken is. Aan ons de taak ze bij te sturen.
Ik daag iedere Libero uit mij te overtuigen GEEN strategische stem uit te brengen voor de PVV, wetende dat het doel verderop ligt, namelijk:
1 een verenigd en uiteindelijk federaal seculier Europa,
2 met één gemeenschappelijke taal voor onderwijs, openbaar bestuur en media en
3 één codex voor wet-en regelgeving.
4 Niet onder leiding van wensdenkers maar van realisten.
Meanwhile bij Uber, Sterling Jewelers, Bill Cosby....
@Pieter V | 03-03-17 | 19:35
Haha klopt. Het zijn eigenlijk allemaal een soort van mannen geboren in een verkeerd (hemel)lichaam.
Cis-seksuele bullshit. Volgens dr Cartman.
Voor wie niet bekend is met de Poolse politieke scene: Janusz Korwin-Mikke is een persoon die graag provoceert en de clown uithangt. De meeste mensen die op hem stemmen zijn anti-establishment. Toen hij in de lokale politiek niets meer kon bereiken is hij uitgeweken naar Brussel..... Prima salaris en een beetje zieken in de betaalde tijd. Met succes valt te zien.
Haha wat een mega troll. Hij trapt haar lachend op haar teentjes. Schitterend!
google over vrouwen:
www.google.nl/search?q=vrouwen&so...
Kijk je mee Asha?
Kijk die grijns op zijn gezicht, hij doet het er gewoon om en de huil generatie trapt er weer met twee voeten in. Deze vrouwen zijn niet emancipeert maar denken met veel klagen persoonlijk voordeel te halen. Over het paard getilde prinsesjes.
Penisnijd is van alle tijden.
@chicago river
Verschil moet er zijn is wat ik zeg. Maar de pussy gaat altijd boven de dick.
Die Poolse MEP is een gekkie, wisten we al langer, zegt soms dingen die kloppen maar komt ook vaar met oer-conservatieve onzin.
The gender wage-gap en het glazen plafond zijn onzin in het kwadraat, dat durf ik gewoon zo te stellen. Iets met kinderen, geen zin in 40 uur durende werkweken en andere onzin. Volgens mij is iedereen voor de wet ook gelijk, dus kan je aan een man of vrouw geen ander contract aanbieden; het enige waar je op kan korten is dan de productiviteit van een werknemer.
Accident_Prone | 03-03-17 | 20:29
Met peren appels ben ik het niet mee eens. Ja, ´we´ zijn gelijkwaardig (tenzij je Tineke Bennema uit Breda heet) maar verder zie ik vooral peren die soms appels zijn en appels die soms peren zijn.
RenHoek | 03-03-17 | 20:24
Net als de nazi's voelen dit soort mensen zich tegelijkertijd superieur en onderdrukt.
En Ascha moet eens haar okselhaar bijhouden. Gadverdamme.
Mannen vrouwen appels peren. We hebben elkaar nodig en we zijn gelijkwaardig.
@Abject | 03-03-17 | 18:26
Woehahahaha PPPP, zo zie je maar, geen moslims in je land zodat je je met grappigere dingen bezig kunt houden !! www.youtube.com/watch?v=msTytvFvSZM
miko | 03-03-17 | 19:23
Wat een verhaal. Plastisch verteld ook, niet te zuinig.
Vrouwen en mannen, mannetjes en vrouwtjes, hoeveel onderzoek daar naartoe ging. Elk vogeltje zingt een ander deuntje.
Sylvana wil een stoere queenbitch zijn maar tegelijkertijd graag gediscrimineerd, kwetsbaar en vernederd om zo de slachtofferrol met verve te kunnen dragen.
Niets is echt aan dat wijf.
Die wage gap mythe gaat tegen iedere vorm van logica in. Als een commercieel bedrijf voor een vrouw die exact hetzelfde werk doet 23% minder zou hoeven te betalen dan voor een man dan zou ieder weldenkende bedrijf direct allemaal vrouwen aannemen. Probleem met die 'onderzoeken' is dat ze gebaseerd zijn op cijfers over de gehele arbeidsmarkt, zonder te kijken naar individuele sectoren, ervaring etc.
Sylvana is een lelijke trollekop die een vent wil nadoen.
Manwijf.
SyntaxError | 03-03-17 | 20:13
Ja. Dan begin ik me toch af te vragen wat Silvana hiervan vindt.
@nivelleermarionet
Ben jij het Hans spekman? Misschien wordt je wijf wel chagrijnig van je stinktrui.
@Ing. Van der Pik | 03-03-17 | 19:02
je vergeet succes, macht, aanzien, respect en alle voorrechten en avonturen die een man daardoor meemaakt.
@necrosis | 03-03-17 | 18:20
Oplaadbare batterijen? Voor hun vibrators bedoelt u? Vroeger gebruikten vrouwen een Kango op draaistroom. Vandaar dat vrouwen tegenwoordig chagrijniger zijn dan vroeger.
@Zosima | 03-03-17 | 20:12
Artikel 1 toch?
Positieve discriminatie gaat in tegen de liberale fundamenten van onze maatschappij, namelijk tegen het gelijkheidsbeginsel.
@mvdwarsligger | 03-03-17 | 19:51
Positieve discriminatie is gewoon discriminatie, zoals ook profileren, of het kiezen van de kleur onderbroek die je wil kopen, discriminatie is.
Discriminatie is essentieel voor ons handelen, en zij die prediken dat slechts het discrimineren op punten die zij vastleggen geoorloofd is, zijn de ratio en de oorsprong van de term uit het oog verloren?
De term is gekaapt?
Vrouwen willen dit:
youtu.be/GL6BeJ2y5Mg
-weggejorist-
Ook geinig dat third-wave feminists steevast pro-islam zijn. Want dat is natuurlijk uitstekend te verenigen.
Vrouwen denken echter dit:
youtu.be/qBsEF7Qx09o
@Zoon van Boer | 03-03-17 | 18:43
Maar als de politiek correct linkse rakkers de import van honderdduizenden lieden wensen te importeren die onze maatschappij willen vernietigen omdat dat in hun boekje staat leidt dat niet tot overbevolking?
En dan ook nog overbevolking door lieden die niet mee wensen te betalen aan het onderhoud van onze samenleving.
Wat een held. Ik word gewoon vrolijk van zo'n Poolse MEP. Vergelijk dat eens met die gansjes die snateren over intersectioneel feminisme.
Hpothese:
Feministen zien vrouwen als
lh3.googleusercontent.com/-ykdG1QKIu0...
En hebben een hekel aan: ilarge.lisimg.com/image/6650968/760ful...
Mannen niet ...
@SyntaxError | 03-03-17 | 19:42
Positieve discriminatie, ook al zoiets waar ik pertinent tegen ben. Ongeacht welke minderheid waar je bij gerekend kunt worden. Je moet er toch niet aan denken dat mensen zich afvragen of je op je plekje zit vanwege positieve discriminatie. Lijkt mij in ieder geval verschrikkelijk.
Henk de Vries2074 | 03-03-17 | 18:47
Big L zei het al: no ends, no skins.
Vrouwen zijn geen minderheid.
@mvdwarsligger | 03-03-17 | 19:22
Een man krijgt een functie ook niet in zijn schoot geworpen. Je moet laten zien dat je het kan waarmaken, of je nu vrouw bent of man.
Sommige "minderheden" (waaronder vrouwen blijkbaar) menen recht te hebben op positieve discriminatie.
Maar wie geeft ze eigenlijk het idee, en zelfs de mogelijkheid, om zich "positief te laten discrimineren"?
@keestelpro | 03-03-17 | 18:09
Aan de meeste van dat soort activistische "feministen" is weinig vrouwelijks te ontdekken, niet qua uiterlijk en niet qua gedrag.
Zosima | 03-03-17 | 18:51
100% juist. Gelijkwaardig maar niet gelijk.
Overigens ben ik niet erg goed in het vervullen van de rol van de vrouw zoals evolutionair bedoeld, ik heb (en wil) namelijk geen kinderen. Ik verziek wel heel graag die van een ander trouwens.
Wat sommige mannelijke reaguurders hier schrijven, dat het voor vrouwen, zeker als ze er een beetje behoorlijk uitzien, makkelijker is dingen voor elkaar te krijgen, kan ik als vrouw alleen maar bevestigen.
Dankzij fopfeministes als Asha ten Broeke en andere Special Snowflakes heeft 'feminisme' een hele nare betekenis gekregen.
.
Maar het is gewoon heel erg simpel: beoordeel vrouwen niet op hun geslacht, maar gewoon op hun daden. Sta zie niet in de weg specifiek omdat ze vrouw zijn, maar behandel ze ook niet als teer bloempje.
Behandel een vrouw gewoon als mens.
-Trotse zoon van een echte feministe.
Feminisme stopt bij een lekke fietsband....
Ooh pete steele! Die had een hele grote lekkere...
@Accident_Prone | 03-03-17 | 19:20
www.youtube.com/watch?v=mYaUN3yNWLc
Stijlloze tip voor de ontevreden mannen hier: zoek een vrouw die ook iets anders kan dan mooi zijn, koop af en toe onverwachts een bloemetje, wees galant en liefde gaat vooraleerst door de maag (leer koken).
Maar genoeg gelachen, we kunnen weer even helemaal losgaan hier maar die snorsukkel in de video heeft een grote smoel maar als hij in zijn eentje tussen drie vrouwen zit likt hij hun bilspleet schoon.
Typisch gevalletje van paapse lul die zich stiekem af laat batteren in een enge club.
@Mali | 03-03-17 | 19:05
Mwoah,zou ik niet zo zeker van zijn.
pics.onsizzle.com/what-did-do-to-you-...
Dat gelijk verdienen vind ik prima hoor, maar als men zo'n werk maakt voor gelijkheid in alles, waarom wordt de pensioenleeftijd voor de man dan niet lager dan voor de vrouw? De levensverwachting van vrouwen is immers significant hoger en in onze maatschappij wordt 'werken en bijdragen aan de samenleving' als heilig goed beschouwd, hetgeen beloond wordt met een pensioen op onze oude dag.
Er zou dus gelijkheid moeten komen in de verwachte pensioensjaren en daarmee in de beloning op oude dag. Henk Krol, doe er wat aan!
@SyntaxError | 03-03-17 | 19:00
Dank.
Maar goed, waar het mij eigenlijk om gaat is heel simpel. Ik word zo moe van die zogenaamde feministen met hun vrouwenquota en andere aanstellerij.
Ja, ik heb me moeten invechten (om maar even op de Rutte tour te gaan). Ik kwam als eerste vrouw, bij een bedrijf met toentertijd 800 fte's, een fysiek zware, technische functie uitvoeren. Ik had/heb collega's die zich daardoor alleen al op hun pik getrapt voelen. De eerste afdeling waar ik werkte ben ik letterlijk, na 2 jaar, weggewerkt naar een andere functie. Voornamelijk vanwege mijn geslacht. Een jaar later, dacht mijn toenmalige afdelingsmanager mij nog even voor hem aan het werk te zetten met de mededeling "Je weet hoe een slijpbank werkt" Kon ik antwoorden: "Ja, maar jij denkt dat ik niets beters te doen heb?"
De zoete smaak van "wraak"
Moraal van het verhaal. Stel je niet aan. Ontwikkel eens een beetje incasseringsvermogen en als je het in je hebt, kom je er echt wel.
ps. Als ik ooit nog bij een bedrijf kom te werken waar de geslachtsverhoudingen gelijker liggen, bots ik tegen deuren aan. Krijg die galante kerels nog steeds niet aan het verstand gepraat dat ze de deur niet open hoeven te houden. :P
@Ing. Van der Pik | 03-03-17 | 19:13
"Vrouwen liegen beschaafd net zoals ene soepele machine en onze leugens beschadigen vaak niemand."
Uit het artikel; Vrouwen liegen vaker dan mannen, ze zijn er gevoelig voor:
plazilla.com/page/4295161363/vrouwen-l...
youtu.be/JfBhz6JCXs0
Hoef ik geen zure Asha voor te zijn.
Nog een tip voor de vrouwen. Als je veel geld verdient maakt dat je niet aantrekkelijker voor een man. Just FYI ;)
@Ing. Van der Pik | 03-03-17 | 19:10
Precies,ze stoppen weinig waarde in een relatie.Dus kunnen ze zich er snel over heen zetten. mannen hebben liefde voor een vrouw. Vrouwen willen vooral zekerheid.
Daarom zie je zelden een mooie vent met een lelijk wijf maar andersom volop.
kijk niet naar een ander, ieder zijn geluk, alles heeft zijn prijs
of je nou man of vrouw bent, een armoedzaaier met kanker of een rijke stinklul op een boot
@Abject | 03-03-17 | 18:29
En wie houdt mannen in het gareel? Niemand. Daarom is de wereld een voortdurend slagveld van vechthaantjes met klotsende ballen.
Wat dichter bij huis: de enige mannen die ik ken die vrouwen 'in het gareel' houden, zijn gezinsbazen met micropenissen en losse handjes.
SyntaxError | 03-03-17 | 19:11
Ja klopt. Van te voren speelt dat allemaal op de achtergrond.
@Ing. Van der Pik | 03-03-17 | 19:10
Ik moet altijd lachen als vrouwen de 30 passeren en erachter komen dat "leuke mannen" ze niet meer interessant vinden.
@Ing. Van der Pik | 03-03-17 | 19:10
Die hebben ze al van te voren man :D
Waarom zouden ze anders scheiden?
miko | 03-03-17 | 19:03
Bij een scheiding hebben vrouwen in no time, een nieuwe vriend/ man/ relatie. Dat gaat echt razendsnel. Dat hou je niet voor mogelijk.
In die vlinderdas moet een piemel, meerdere, langdurig en onderbetaald.
"If countries were ruled by women, there wouldn't be any war. Just a lot of countries not talking to each other." :)
@eriksweet | 03-03-17 | 18:46
Ow ja???
@Ing. Van der Pik | 03-03-17 | 18:33
Onzin. Mannen kunnen relaties veel beter onderhouden. Kunnen makkelijker over ruzies heenstappen en haten niet elke seksegenoot die er toevallig beter uit ziet. verder kunnen mannen veel beter meerdere dingen tegelijk.
Dat iets er vredelievender uitziet wil niet zeggen dat het zo is. Duiven en adelaars, wie zijn er het aardigst voor elkaar?
@Henk de Vries2074 | 03-03-17 | 18:39
Dat hebben de meeste reaguurders ook.
miko | 03-03-17 | 18:56
En ze bespreken echt alles, maar dan ook echt alles. Van opvliegers tot aan die vervelende buurvrouw. Een man wil gewoon veel geld verdienen, een sportauto, en af en toe BBQ'en. De kletspatronen zijn ook totaal anders.
@mvdwarsligger | 03-03-17 | 18:55
Hulde!
"Genetisch bepaalde rolverdeling geëvolueerd om reproductiviteit en kans op overleven te bevorderen is een oudbollig concept.
Daarom moet het nu allemaal anders. De man als mietje, de staat als vader, de "zwakken" als winnaar (positieve discriminatie).
Emotie is de nieuwe ratio" zei laatst iemand.
@Ing. Van der Pik | 03-03-17 | 18:28
Daarom hebben vrouwen nog zo vaak goede relaties met oude vriendinnen van de lagere en middelbare school.
Ik ben vrouw en technisch specialist. Door mijn collega's (voornamelijk mannen) word ik gewaardeerd vanwege mijn kennis en kunde. Niet om wat er al dan niet in mijn broek zit.
Dankzij "dames" als Asha ten Broeke wens ik op geen enkele manier met het feminisme geassocieerd te worden.
De moderne man is gewoon zo poes geworden dat men op een gegeven moment vrouwen stemrecht hebben gegeven. En zie wat ervan gekomen is. Geboortecijfer is nu 1,55 kinderen per vrouw in Nederland. Ik zeg stoppen met "werken" en doe je werk.
Haha, volgens mij las ik net dat die Asha een man heeft. Teveel bier op de nuchtere maag, ik ga maar even wat eten.
Jim Jefferies had het toch al uitgelegd: youtu.be/gvFi3A1GIJ8
Third-wave feminism is gestoeld op de onjuiste veronderstelling dat de biologische verschillen tussen man en vrouw geen enkele invloed hebben op gedrag. Door deze assumptie kunnen ze op marxistische wijze beargumenteren dat elk ongemak dat vrouwen verdragen het gevolg zijn van een onrechtvaardige maatschappij. Verschillen in gedrag zouden 100% sociaal construct zijn. Alles wat we over evolutionaire psychologie weten daargelaten, wel erg toevallig dat de man-vrouw dynamiek in elke maatschappij die ooit bestaan heeft in grote lijnen hetzelfde is. Oftewel: een belachelijke veronderstelling, die enkel wordt aangehouden om te zorgen dat de hele ideologie niet als een kaartenhuis ineen valt.
Henk de Vries2074 | 03-03-17 | 18:47
haha lol; jaja (net de kroeg hier, haha)
@Henk de Vries2074 | 03-03-17 | 18:47
Held. Wij begrijpen het.
Toch heeft ie wel een punt...
@Ing. Van der Pik | 03-03-17 | 18:44
eigenlijk zijn het allemaal hoeren. Ik heb een goedlopende zaak en nieuwe bmw 5 serie, en dat vinden ze allemaal wel interessant. Etentje betalen en neuken maar.
Ze worden dan wel altijd boos als ik vraag of ik een taxi voor ze moet bellen. En nee, hun nummer hoef ik ook niet :D
neuken is ook hard werk
@eriksweet | 03-03-17 | 18:43
Tja 80% van de daklozen is man. De meeste vrouwen neuken zich wel weer een dak boven het hoofd.
Henk de Vries2074 | 03-03-17 | 18:40
Het gaat tenslotte om de "copulatie-kans". Althans bij mij (zonder daar te veel voor te hoeven betalen).
Henk de Vries2074 | 03-03-17 | 18:40
Wil je de kans op copuleren vergroten, dan zijn er een aantal "regels" ja, bij "de vrouwtjes". Ik kan er een boek over schrijven (als vrijgezel).
en hulde aan de echte feministes, die zijn dun gezaaid.
als je nou echt denkt dat een man een beter leven heeft ben je vrij om het te proberen.
ik zal het je alleen niet willen aanbevelen
@netniet | 03-03-17 | 18:19
Wat? De overbevolking bevorderen? Dat is hun hoge doel? Als je bevolkingsgroei bevordert, bevorder je vervuiling. Maar ja, als je doel is de planeet zo te vervuilen dat de rijke mensen het op moeten gaan lossen, zul je zien dat je je eigen graf hebt gegraven, je zal sterven en die gaan pas ruimen als er voldoende dood is.
Om er maar een klassieker bij te halen, n.b. door een zwarte vrouwen verslinder:
www.youtube.com/watch?v=juTeHsKPWhY
en als ze allemaal zo gelijk zijn, waarom moeten wij ze dan nog steeds betalen na een scheiding. Of moeten wij het etentje of drankje betalen? Of de deur voor ze openhouden? Dat kunnen ze dan toch ook lekker zelf? Maar in die gevallen nemen ze zelf de mindere rol in.
Vrijwel alles wat vrouwen doen, doen mannen beter. En dat hele multitasken is ook een grap, dan doen ze 2 dingen half.
Maar goed, ze hebben wel tieten.
Ik haat Asha ten Broeke ook totaal niet, maar vind hem wel degelijk een enorme lul.
@Ja, nou tis toch ook gewoon zo? *duikt voor rondvliegend servies en afwas borstels*
Cobalt bomb | 03-03-17 | 18:11
Moest eerst even het beeldscherm schoonmaken want had net een slok bier genomen toen ik dit las. Erg gelachen.
@Ing. Van der Pik | 03-03-17 | 18:33
Lekker belangrijk. Kijk om je heen, werkelijk alles maar dan ook alles wat ze ziet is gemaakt door een man. Weten jullie Expeditie robinson 2002 nog? Kun je lachen.
Rustig feministen. Hier wordt het nog eens duidelijk uitgelegd.
www.youtube.com/watch?v=oNvzCjJG4Hg
Als je al die dingen tot in den treure moet analyseren en duiden in colums reeksen, moet je je eerder afvragen hoeveel legitimiteit je eigen in elkaar geknutselde kwetsgroepje nu werkelijk heeft. Makkelijker is het om te doen alsof iedereen gek is, maar jij de waarheid in pacht hebt.
geen speld tussen te krijgen.
en vrouwen moeten niet zeuren, ze verdienen misschien minder maar uiteindelijk krijgen ze allemaal meer.
Mali | 03-03-17 | 18:30
Mannen zijn beter in techniek, wetenschap en sport. Zodra het om relaties gaat, relatie-beheer, zijn vrouwen onverslaanbaar.
Zolang de Asha's van deze wereld over de rooie gaan is 't simpelweg geoorloofd.
Helemaal waar. Feminisme heeft de maatschappij kapot gemaakt. Het heeft vrouwen gelijk gemaakt aan mannen door ze uberhaubt te laten werken. Daarom geboortecijfers verneukt.
Mannen zijn gewoon beter.
En vrouwen aan de macht? Gaat nimmer lukken zolang er geen man is om ze in gareel te houden. Krijgen ze geheid constant ruzie.
www.bndestem.nl/breda/vrouwendag-breda...
keestelpro | 03-03-17 | 18:04
Op het gebied van liefde en relaties zijn vrouwen onverslaanbaar. Klopt.
Feminisme is intersectioneel racistisch en seksistisch.
Het is altijd de schuld van de blanke hetero man.
keestelpro | 03-03-17 | 18:04
Klopt als een bus... en bij/ in een scheiding hebben ze IN NO TIME een nieuwe vriend/ man/ relatie. Dat kost geen enkele moeite en zeker niet als ze er een beetje goed uitziet.
De VrijMiBo onderstreept wekelijks het belang en de waarde van vrouwen. Dit topic is derhalve dan ook simpelweg overbodig.
Is er ergens nog bier?
nl.wikipedia.org/wiki/Polska_Partia_P...
"Haar feministische identificering begon lang geleden door na thuiskomst uit de kleuterklas tegen haar (huis)vader heel verbaasd Er zijn ook mamas die thuisblijven! te roepen. Sindsdien was het proces onomkeerbaar."
Ik snap niet zo goed wat hier mis ging?
tpo.nl/2017/02/13/zweedse-feministen-b...
dit bedoelde ik dus.
Dit is waar die feministen naar toe gaan:
lekker met een kopvod op naar iran.
ja ja.
Iedereeen die ooit onder een vrouwelijke baas herft gewerkt, weet dat er gewoon nooit echt sprake kan zijn van gelijkheid. Vrouwen hebben veel goede punten maar leiderschap is er daar niet één van. Schaakskills blijkbaar ook niet.
Vrouwen zijn gewoon "minder ambitieus" (om het maar zo politiek correct mogelijk te houden): www.scp.nl/Nieuws/Nederlandse_vrouwen...
Kunnen we geen petitie oprichten om de gender studies studie in Utrecht op te heffen? Het doel er van is nota bene om sociaal activisten op te leiden.
Overigens lijkt Asha me wel degelijk een gevalletje van penis envy. Nog steeds balend dat ze geen pimmel heeft dus dan maar mannen aanvallen.
Voor het effectief plaatsen van een kritische noot bij de absurditeit van allerlei statistieken, moet je soms een beetje overdrijven.
Asha Tuinbroeke wil geen piemol, ik kan me niet voorstellen dat een vent daar zijn piemel in wil steken.
Maar gelukkig voor Asha zijn er zat winkels die plastic vleesvervangers verkopen.
Wel met oplaadbare batterijen, Asha, dat is beter voor het milieu.....
O.T.
Niek maakt er werk van:
In discussie met Operatie Libero (deel 1)
niek1953.wordpress.com/2017/03/03/in-...
Hij heeft ook twitter:
twitter.com/Niek1953/with_replies
@Risingson | 03-03-17 | 18:12
Hij meent het absoluut, net zoals andere Polen absoluut menen dat ze geen verplicht quotum aan migranten hoeven op te nemen ondanks bevel vanuit de Reichstag, die in Brussels.
Leuke mensen toch, die hele generatie vrouwen die voor 20 cent per dag, wel zelf betalen, de mogelijkheid is geboden om zichzelf middels de pil uit hun biologische waarden te zwendelen. Nu hebben we allerlei vrouwen op drift, een bevolking die zichzelf niet meer in stand houdt en een politiek bestel dat in moedwil andere landen ontwricht middels oorlog, om daar bevolking vandaan te jatten om hier de demografische tekorten aan te vullen. En ondertussen wordt het klimaat steeds minder leefbaar in dit land. Over capaciteiten hoeven we helemaal niet te twisten, het punt is wel gemaakt maar aan vrouwen behoort een hoger levensdoel dan werken.
In elke objectief meetbare prestatie, dan denk ik in de eerste plaats aan sport, presteren dames minder dan mannen. Dat is niet erg, maar dat vrouwen ook in minder objectief meetbare functies hetzelfde presteren, lijkt mij een volkomen belachelijke aanname. Daarnaast is het toch bijna altijd de vrouw die minder uren werkt bij kinderen, omdat vrouwen in overwegende mate dat graag zelf willen.
Dus dit feministische gezeik is belachelijk.
Als kereltje Samuels dit leest heeft het weer een kutweekend... Kloteweekend mag ook.
Interseksuele onderteen wie?
-weggejorist-
keestelpro | 03-03-17 | 18:04
Wat je nu doet is zeggen dat vrouwen in vrouwelijke dingen beter zijn (mooi, lief, zorgzaam). Net als dat ik zeg dat mannen beter zijn omdat ze onafhankelijker en sterker zijn. Maar moet je zelf weten.
Henkie Krol deed ook wel es wat seksistisch oid
www.tubantia.nl/regio/enschede-en-omge...
Asha bah, geef gewoon toe dat je een hekel hebt aan mannen, en slechts aan de blanke mannen. Haat die types echte feministen gaat het slechts om vrouwenrechten.
De t*ring aan deze neo-marxisten. Lekker Amerika achterna.
Als ze zo graag 50/50 willen, gaan we dan ook wetten maken die er voor zorgen dat de man 50% van de tijd de kinderen krijgt toegewezen bij een scheiding? Of ze dat willen en er ambitie voor hebben maakt toch geen ruk uit? Doet het ook niet als we het hebben over de top van het bedrijfsleven.
Wie in een (geestelijk, fysiek of allebei) zwaar beroep (ge)werkt (heeft) waar mannen en vrouwen gelijke functies bekleden, zal kunnen beamen dat deze MP objectief gezien gelijk heeft. Iedereen die anders beweert heeft klaarblijkelijk niet de mogelijkheid gehad om dat te vergelijken.
Alleen...
Dat betekent natuurlijk niet dat om die reden (wellicht wél om andere redenen) vrouwen ook minder zouden moeten verdienen in de 90% van de beroepen die niet zwaar zijn.
Lijkt mij dat die ouwe zit te trollen... Als ie het echt meent is het gewoon een droplul. En dat voor iemand die nota bene uit een vrouw is geboren.
Ja, nou tis toch ook gewoon zo? *duikt voor rondvliegend servies en afwas borstels*
@seven | 03-03-17 | 18:10
Dank
Ik denk (hoop) dat het merendeel van de vrouwen in Asha geen voorbeeld ziet.
Zelf denk ik: "Het ligt er niet aan dat je vrouw bent Asha, je bent gewoon ongeloofelijk irritant"
Haha, die MEP. Maar iets serieuzere video over de gender wage gap, wat dus een mythe blijkt. www.youtube.com/watch?v=1oqyrflOQFc
@keestelpro | 03-03-17 | 18:04
Als jij chanteren, "schaakmat" noemt, dan heb je een punt.
Om feministen op de kast te jagen is trouwens alles geoorloofd.
Wat deze aktievistun namelijk niet begrijpen is dat ze niet 'de vrouw' vertegenwoordigen.
Asha hoeft geen piemel, maar staat wel stijf van de testosteron, ongelofelijke lulhannes dat hij is.
Iemand een link naar die video (youtube bv) die ik wel kan zien?
Hij zegt het een beetje ongelukkig. Maar ik denk dat wat hij bedoelt te zeggen, als je hetzelfde werk doet met dezelfde kwaliteit dan moet je hetzelfde loon krijgen.
Puur omdat je een vrouw bent, betekent niet dat je hetzelfde loon moet krijgen voor hetzelfde werk als je niet dezelfde kwaliteit aflevert als een man.
Daar klopt geen bal van. Vrouwen zijn misschien minder goed in schaken maar in de relationele sfeer zetten ze veel vaker mannen schaakmat dan andersom.
En voor de rest zijn vrouwen gewoon beter.
Mooier, liever, zorgzamer en ze kunnen nog nieuwe mensen op aarde zetten ook. Onbetaalbaar!
REAGEER OOK