Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

EU-rechter nodigt Midden-Oosten uit in Volendam

cultuurkomlekkerbinnen.pngNederlandse rechters zijn al een Peggoltoïde subcultuurtje. Kunt u nagaan hoe het met de rechters van het Hof van Justitie van de Europese Unie gesteld is. Recht is ook maar gestolde cultuur, dus de post-culturele EU zorgt er natuurlijk graag voor dat rechtspraak zover mogelijk bij demense vandaan ligt, in Junckerland Luxemburg. De advocaat-generaal van dit hof sprak het advies uit dat België een 'humanitair visum' moet verstrekken aan een gezin uit Tandartsië dat momenteel stennis schopt op de Belgische ambassade in Libanon, zodat het vervolgens in België asiel aan kan vragen. Meer specifiek luidt het advies dat "EU-lidstaten inderdaad een humanitair visum zouden moeten geven, wanneer duidelijk is dat de kans groot is dat een asielaanvraag wordt ingewilligd. Dit advies is niet bindend, maar het gebeurt vaak dat de mening van een advocaat-generaal de basis van een vonnis vormt." Kortom, iedereen met een stel goede UNICEF-ogen zou overal ter wereld bij EU-ambassades een humanitair visum kunnen krijgen, en vervolgens afreizen naar het land van bestemming om de asielaanvraag te doen. Het Nederlandse kabinet laat inmiddels weten doodsbang te zijn dat prof. dr. Hans Jansen postuum gelijk krijgt en we allemaal vervangen worden. Staatssecretaris Dijkhoff: "Iedereen kan dan overal ter wereld asiel aanvragen. Als de uitspraak zo wordt, ga ik meteen in overleg met mijn Europese ambtgenoten om tafel om dit probleem te fixen." Ja-ha, VVD'ers van de (Ver)hofstad(t)groep, leuk hè, supranationale rechtbanken!? En maar goed ook, want volgens EU MinBuza Mogherini heeft het vergrijzende Europa viriele Mohammedanen nodig en volgens de Duitse MinFin Schäuble vervallen we zonder hen in inteelt. De advocaat van het Syrische gezin wordt overigens betaald door misdaadsyndicaat Vluchtelingenwerk Nederland. Want dat kan allemaal maar tegenwoordig.

Reaguursels

Inloggen

Nehemia | 13-02-17 | 12:32
Na het artikel van Julia gelezen te hebben ben ik ervan overtuigd dat het zeker wel verklaard kan worden door (onbewust) conformisme, zelfselectie en wereldvreemdheid binnen de EU top, in stand gehouden door cognitieve dissonantie. Dit is ook niet zo heel vreemd als je ziet hoe 'normale' nationale partijtoppen de problemen rondom immigratie dikwijls negeren. De EU top is dat in het kwadraat.
De conspiracy verklaring is natuurlijk ook nog een optie, maar daar ben ik niet zo van.

Zosima | 13-02-17 | 21:05

De inkomsten van VluchtelingenWerk Nederland zijn grotendeels afkomstig van donateurs. Daarnaast ontvangt de vereniging financiële steun van de Nationale Postcode Loterij.
Alweer die Postcodeloterij, gaven ook al eens 25 miljoen dollar aan Hillary:
www.postcodeloterij.nl/goede-doelen/o...

theo-is-dood | 13-02-17 | 20:02

Pechtoldiaans klinkt apocalyptischer ...

Wekkertje | 13-02-17 | 19:26

bijna_raak | 13-02-17 | 11:
De EU streeft naar 60 000 000.

Lotus15 | 13-02-17 | 18:41

Al dit soort ambtenarij topics gaan helemaal nergens over zolang de duvel, zijn ouwe moer en de hele familie zonder check de grens over mag komen waaien.

DearMud | 13-02-17 | 18:05

@ Nehemia | 13-02-17 | 15:02

Juistem. Hou ze bezig met niets-zeggende hersenbedwelmende meuk. Onderwijl alles waar onze voorouders zo hard voor geknokt hebben en gestorven zijn op een achternamiddag weg pissend. Want EU. En hoe langer het duurt voordat die wal het schip gaat keren, hoe zwaarder de prijs zal zijn. Ik spreek wekelijks met de States via Skype en ik krijg het allang niet meer uitgelegd. Ze snappen niet waarom de Nederlanders zich zo gewillig laten verdrijven en ondersneeuwen. Waar de voorouders van mijn oom zich tot aan de laatste man en vrouw doodvochten, vaak tegen beter weten in, zit men hier wezeloos voor zich uit te gapen. Er rotsvast van overtuigd dat het zo'n vaart allemaal niet zal lopen. En denkend dat er nú wel iets gaat veranderen als men toch weer op diezelfde oude wijn en nieuwe zakken stemt. Ik heb er slechts één zin voor; "It baffles the mind..."

Wanneer tolerantie leidt tot de vernietiging van je land en cultuur dan is het geen tolerantie maar ZELFMOORD!

Sjefke7807 | 13-02-17 | 16:29

Coudenhove-Kalergi plan, meer is het niet.

Alpengeist | 13-02-17 | 15:55

... en drie maal raden wie er jaarlijks 27 miljoen aan Vluchtelingenwerk Nederland bijdraagt? ...

bisbisbis | 13-02-17 | 15:32

En daarom zijn er maar drie partijen waarop je met goed fatsoen kunt stemmen op 15-3: FvD, VNL en (in mindere mate) PVV. Al het andere wil meer, meer, meer EU en globalisering. Oók als ze net als bijvoorbeeld SP doen alsof ze erg sceptisch zijn t.o.v. de EU

Ruif_Vuller | 13-02-17 | 15:31

Gelukkig dient het EVRM als leidraad voor GeenPeil...

Desmoulins | 13-02-17 | 15:09

telelezer 1421
Het grenst bijna aan sadomasochisme. De graagte waar ze alles wat we zo zwaar bevochten hebben en met hard werken hebben opgebouwd teloor willen laten gaan en ze hun wensen en gebruiken willen laten prevaleren boven onze cultuur die we al zo lang kennen. Hier zijn krachten bezig die in geen enkel model passen.

Nehemia | 13-02-17 | 15:06

Sjefke7807 1333
Het is triest, maar de meesten laten zich als geconditioneerde zombies verdoven door Facebook, talentenshows, GTST of andere soappulp, Studio Sport en andere meuk. Brood en spelen luidt het devies van de boven ons gestelden en in de tussentijd wordt de ene na de andere maatregel afgekondigd door Brussel of ander globaal instituut. De vrije pers aan banden gelegd. Uiteindelijk keert de wal het schip, maar het zal een hoge prijs worden.

Nehemia | 13-02-17 | 15:02

@telelezer | 13-02-17 | 14:25
Het begint al met de domheid dat 2 miljoen dromers een stemadvies nodig heeft voor 15 maart. Ik vraag mij af, onder welke steen hebben die leibandslaven vierjaarlang geleefd dan.

FreeVogelaar | 13-02-17 | 14:48

Rechters en regenten zijn net mensen.
Alleen van het verkeerde slag.
De meest zelfingenomenen van het stel.
Zogenaamd staan rechters los van de politiek maar ondertussen bepalen ze de politiek want ondanks hun zogenaamde onpartijdigheid passen ze de wet toe zoals die hen uitkomt.
Hun politieke voorkeur druipt af van hun beslissingen.
Het is dus geen aparte rechterlijke macht maar zij zijn onderdeel van de huidige politieke macht die ze graag willen laten continueren.

klinkklaar | 13-02-17 | 14:32

"Welkom, welkom, welkom in mijn land ♫ ♫ ♫..."
@ meneer Q | 13-02-17 | 14:12
-
Deze beangstigende nachtmerrie voltrekt zich gewoon rechtstreeks voor onze ogen, en niemand schijnt er iets aan te kunnen (willen?) doen.
En de enige roepende in de Haagse woestijn die zijn bek durft open te trekken wordt als vuil neergezet door de collaborerende MSM landverraders.
Het meest beangstigende is dat een (te) groot deel van het naieve schapenvolk er in blijft trappen en in coma door blijft maffen; helaas ook op 15 maart a.s..
Nederland is verloren!
www.youtube.com/watch?v=6vct7-R9vL0

telelezer | 13-02-17 | 14:25

Dan grenst het toch aan krankzinnigheid dat je dergelijk beleid blijft voorstaan? Dit is gewoon geplande volksvervanging.
@ Nehemia | 13-02-17 | 12:32
-
Inderdaad krankzinnig en verder grenzend aan culturele volkerenmoord
Zie mijn commentaar van
telelezer | 13-02-17 | 14:04

telelezer | 13-02-17 | 14:21

-weggejorist-

meneer Q | 13-02-17 | 14:12

@ HenkyPanky | 13-02-17 | 13:04
Ik verwacht dat het ooit de Oost-Europeanen zijn die ons zullen redden van de verweggiers.
Dit deden ze al eeuwen geleden
www.youtube.com/watch?v=X8zCv0AHnCs&a...

telelezer | 13-02-17 | 14:11

Slim mannetje die Orban!
www.jihadwatch.org/2017/02/orban-hung...
@ HenkyPanky | 13-02-17 | 13:04
-
Wanneer kijgt Hongarije het EU voorzitterschap?
"Orban for EU president" dat zou pas lachen zijn

telelezer | 13-02-17 | 14:07

We halen met die Verweggiers ook hun ni=ormen en waarcdxen en tradities binnenm, terwijl ze de ONZE gaan verbieden.
Dat heet culturele volkerenmoord..!
=(....) een van de volgende handelingen, gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen: (....) het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging; (....)" enz.
nl.wikipedia.org/wiki/Genocide

Ik citeer als een van de ontelbare voorbeelden:
"In Pakistan mogen mensen dit jaar geen Valentijnsdag in het openbaar vieren. Dat heeft een hoge rechtbank in Islamabad bepaald. Volgens de Pakistaanse krant Dawn mag er geen reclame voor de dag van de liefde worden gemaakt of verstuurd.
Een inwoner in Pakistan had de rechtszaak aangespannen, omdat het vieren Valentijnsdag niet past bij de Pakistaanse cultuur en religie."
www.telegraaf.nl/buitenland/27609979/_...

telelezer | 13-02-17 | 14:04

@Nehemia | 13-02-17 | 12:25 Ik begrijp u helemaal!

Al eerder heb ik het hier geschreven en ik zeg het opnieuw; mijn Lakota oom gaat zó gelijk krijgen. En wat doet het merendeel van de NL bevolking?!? Naar "Boer zoekt Vrouw" etc. kijken want dat is toch zo belangrijk! Ze laten zich nog steeds gewillig volgieten met propaganda door de Nationale Propaganda Organisatie 1, 2 en 3. En gaan toch weer stemmen op CDAPvdAVVDD666GL want "dat deden mijn ouders ook". De klok slaat op dit moment 12 uur. Wat hierboven iemand ook al zei; "De Titanic zinkt en we spelen als gekken door op die violen." Als we nu niet in het geweer komen dan is het naar alle waarschijnlijkheid te laat. Ik zal eens polsen of die hooch bij mijn oom nog vrij is want hier zie ik het somber in... *telefoon pakken doet en Pine Ridge bellen gaat*

Sjefke7807 | 13-02-17 | 13:33

Zosima | 13-02-17 | 11:53
Het is idd gewoon beleid. Je kan mij niet wijsmaken dat ze niet doorhebben dat het alleen maar problemen gaat geven. Deze mensen zitten bv. niet in Brussel voor jou en mij.. maar enkel en alleen voor zichzelf. Deze politiek correcte mensen zitten hoog verheven in hun witte elitaire toren, lekker moreel bezig zijn tegenover het klootjesvolk. Druk makend over de peperdure vakantie en welke peperdure internationale school ze voor hun kinderen moeten kiezen.(die betaald word door de europese comissie) Ze geven werklijk geen ene fuck om de gewone normale burger... maar die normale burgers mogen wel opdraaien voor de idealen van die elitaire (....)!

Julia | 13-02-17 | 13:23

Hoe dan ook... Ik stem populistisch.
Autochtoons Europees Populistisch that is....
Om mijn vege lijf te redden!
Weg met die EUgenetici daar in Brussel.

Aristotalloss | 13-02-17 | 13:05

Dat topic van Hans Jansen was een behoorlijke redpill voor velen hier. Dit is nog geen twee jaar geleden en ik denk dat Hans niet had durven dromen wat dit artikel teweeg heeft gebracht. Deze grote man zal voor altijd een plek in mijn hart hebben. Strijd de goede strijd.

MogeWijEveOvergeve | 13-02-17 | 13:01

Steeds meer (linkse) rechters gaan schrijven in plaats van dat ze lezen. Zij maken dus wet terwijl dat nou juist bij de wetgever zou moeten liggen. Zoals bij het proces Wilders een nationaliteit plotseling een ras is geworden.
Omwille van politieke doelstellingen wordt de werkelijkheid verkracht. En als je dan foprechtspraak zegt ben je xenofoob. Ja,ja, gaat lekker zo.

squadra | 13-02-17 | 12:56

Nou ja, ik ben in elk geval72 geworden. Zal mijn tijd wel duren.

Papenblok | 13-02-17 | 12:48

Het is sowieso absurd dat indemocratische clubjes zoveel informele macht weten te vergaren. Politieke lafheid. Het niet aan het volk durven verkopen van je beleid en het dan maar middels subsidiering en beinvloeding buigen stutten en blokkeren van allerlei soorten beleid door private clubs van ultralinkse snit.

Slecht, ondemocratisch, heimelijk en de westerse wereld vernietigend. Voor deze mensen zijn buitenlanders net zoveel waard als Nederlanders. Iedereen is immers gelijk. Levensgevaarlijk, minder is het niet.

Devadip | 13-02-17 | 12:44

En Afrika schiet qua geboortes het melkwegstelsel in. Veel vrouwen daar zijn lopende kraamkamers. U weet al waar ze graag naar toe willen - de nareis komt er dan ook nog bovenop.

Nehemia | 13-02-17 | 12:42

jemagookniksmeer 1232
De aow zal in het verschiet alleen nog beschikbaar zijn voor de mensen die nooit of amper gewerkt hebben. De rest die wel gewerkt heeft mag enkel terugvallen op het pensioen van hun werkgever. Zo zal het gaan. Er is straks geen geld meer door de 'je bent welkom' hobby van links.

Nehemia | 13-02-17 | 12:36

Ok dus er is in het land waar men zich bevindt nog een operationele ambassade van minimaal 1 EU land? Mooi dat is dan het criterium om vast te stellen dat de asieleiser zich in een veilig land bevindt en dat de asielaanvraag derhalve niet gehonoreerd dient te worden.
NEXT

ikhouvanregen | 13-02-17 | 12:35

Denkt men nou werkelijk dat die Brusselse hotemetoten niet doorhebben dat al die nieuwkomers niet tot zeer slecht assimileren? Natuurlijk weten ze dat. Hun zien ook al die statistieken en berichten voorbijkomen. Al vele jaren lang. Dan grenst het toch aan krankzinnigheid dat je dergelijk beleid blijft voorstaan? Dit is gewoon geplande volksvervanging.

Nehemia | 13-02-17 | 12:32

Is het omdat er gemengede huwelijke moeten ontstaan, en we daardoor beter in de hand worden gehouden door de elite, bedoel je dat.

gatito | 13-02-17 | 12:32

Nehemia | 13-02-17 | 12:27
Natuurlijk wel.
Alleen zult u naar evenredigheid worden gekort op uw aow.

jemagookniksmeer | 13-02-17 | 12:32

Inteelt komt vooral voor onder mohammedanen. Die trouwen (uithuwelijken) alleen hun eigen soort..........

chrisjuh | 13-02-17 | 12:32

En u dacht serieus dat er later nog geld overblijft voor een pensioen? Hilarisch.

Nehemia | 13-02-17 | 12:27

Kom in verzet. Ik meen het.

Statler en Waldorf | 13-02-17 | 12:26

De haren rijzen mij ten berge. Het Avondland gaat naar de vaantjes en de meesten laten het gewoon gebeuren.

Nehemia | 13-02-17 | 12:25

Jawel, maar de hele reden erachter blijft me een raadsel.

gatito | 13-02-17 | 12:23

Rutte - onze studentikoze VVD jakhals zal de lijn van Brussel en EU-keizerin Merkel blijven volgen de komende vier jaar. Dat betekent weer veel nieuwe kansarmen in de Lage Landen en dat betekent weer extra bezuinigingen. Die Ikea goldcard en nieuw te bouwen huizen moeten immers ergens van betaald worden.

Nehemia | 13-02-17 | 12:23

Het inmiddels véél te machtig geworden Vluchtelingenwerk Nederland (met tentakels in 90 procent van de Nederlandse gemeenten en zwaar gesubsidieerd door de overheid, door de Postcode Loterij en door de VN) is één van de grootste onderdelen van het immigratie-probleem en één van de belangrijkste motoren van de continue en aanzwellende sociaal-culturele catastrofe die het gevolg is van de massa-immigratie.

Het Nederlandse asielbeleid - dat grotendeels wordt bepaald door mensen & instellingen ter linkerzijde - wordt in belangrijke mate gestuurd door Vluchtelingenwerk Nederland. Afgezien van de talloze andere linkse vluchtelingenclubjes die voor een groot deel zijn ontstaan in hippiekringen in de bloemetjestijd van de jaren '70.

Dat enorme leger van links-geïnspireerde goedmutsen is grotendeels verantwoordelijk voor de islamisering van Nederland. En dus voor de sociaal-culturele ramp die zich al decennia lang in onze steden voltrekt.

Grootste aandrijfkracht van deze bewegingen en clubjes is emotie. Er komt geen greintje nuchter verstand aan te pas. Vluchtelingenwerk drijft op de zelfde sentimenten en emoties als die van de talloze clubjes die zielige straathondjes uit Spanje, Portugal & Griekenland hier naartoe halen.

Ze hebben geen idee van wat ze aanrichten. En daar willen ze ook niet eens over nadenken - de vraag is of ze dat überhaupt zouden kunnen, overigens, omdat hun beweegredenen immers zijn beneveld door emoties.

Peter Emile | 13-02-17 | 12:22

Beter dat we alleen de mensen die pro asiel zijn, laten betalen voor asielopvang; zij willen immers asielopvang.
Ik legde dit eens voor aan een linksmensch.
Zijn reactie: "ja, maar dan is er natuurlijk ineens niemand meer die pro asielzoekers is!".
Ik: "dus eigenlijk zijn mensen alleen maar pro asielzoekers als een ander ervoor betaalt".
- * krekels *

jemagookniksmeer | 13-02-17 | 12:21

Zijn er nog steeds mensen die niet doorhebben dat er een doelbewuste agenda wordt voltrokken?

Nehemia | 13-02-17 | 12:17

Wat een vooruitziende blik hadden ze daar in de UK. Hier begint het voorzichtig bij de Rabobank te schuren. Zou het gekraak in de grond door gaswinning komen of is het een aankondiging voor het ineenstorten van de EU. Heeft de NAM(Nieuwe Aardbevingen Maken) hier al onderzoek naar gedaan? Het is vroeg, te vroeg, maar ik neem er een Nexitje op en daarna nog een tweede. Cheers!

Een vrije paling | 13-02-17 | 12:17

misschien moeten we NL maar eens opdelen in 1 stuk dat pro EU en pro asiel is en 1 stuk dat daar in ieder geval tegen is.
hoe groot zouden die 2 stukken zijn en in welk stuk van NL is het beter toeven denk je.
als we de GP enquête als lijdraad pakken dan is het pro EU/asiel kamp 40% van NL.
daarbij wordt in dat gebied geen geld verdient maar alleen opgemaakt.

pejoar | 13-02-17 | 12:15

jemagookniksmeer | 13-02-17 | 12:04

En ze mogen ook terug betalen met schelpen.

Oprisp | 13-02-17 | 12:12

We staan op de Titanic met zijn allen lekker viool te spelen .

Castor12 | 13-02-17 | 12:07

Ik zou het voorleggen aan de Raad van State.

rechtsdwalendeautist | 13-02-17 | 12:07

Je zou er eigenlijk nog met een laptop moeten rondlopen.
Oprisp | 13-02-17 | 11:42
Goed idee! Kunnen ze meteen alvast een DigiD, uitkering en toeslagen aanvragen. Die kunnen dan verstrekt worden per datum aanvraag, want tja, vroeger zouden ze die aanvraag hebben gedaan in Nederland, en dan had Nederland ook kosten gehad voor huisvesting etc.
En mocht de asielaanvraag dan onverhoopt toch afgewezen worden, dan wordt het ontvangen geld omgezet in een renteloze lening, die ze dan kunnen aflossen als ze voldoende inkomen hebben.

jemagookniksmeer | 13-02-17 | 12:04

Zosima | 13-02-17 | 11:53
Het is gepland. dat is nu wel duidelijk, heel erg duidelijk. En tegen deze geplande invasie kan je maar 1 ding doen. Een tegen offensief beginnen. Indien noodzakelijk met geweld.
--
Iedereen die hier niet hoort/past gaat weer terug naar zijn eigen stekkie, en gaat daar een leuk leven bouwen.. De Africaretourexpress gaat vanaf 16 maart rijden! All on board, Tuut, Tuut.

Mark_D_NL | 13-02-17 | 12:03

Inderdaad zo kan je het ook zien als een eerste stap naar aanvraag en selectie in de regio.
Nu nog iets van veilige opvang en is voor echte vluchtelingen weinig reden om voor veel geld de plas over te dobberen.

Berbaar | 13-02-17 | 11:52
Nee, nee en nog eens nee, daar gaat het niet over.
Het gaat er over dat een niet-gescreende persoon bij een ambassade in den vreemde al asiel kan aanvragen.
Dus die stroom van migranten blijft, alleen niet illegaal meer. Sterker nog, die stroom zal ongekende proporties aannemen op deze manier.
Want wat let een stam uit Centraal-Afrika om langs onze ambassade te gaan en onder het mom van "wij worden vervolgd door een andere stam" asiel aan te vragen.
Bij toekenning gaat men echt niet in een kampje zitten, vrijwillig, als je ook het vliegtuig naar het paradijs mag pakken.
Alleen de KLM, eh Air France wordt hier beter van.

Nuchternederland | 13-02-17 | 12:01

Maar waar vraag ik dan asiel aan?
Het wordt zo een stoelendans, en als de muziek stopt is er een Europeaan die weg moet. Maar waarheen?
Zou er zo een liedje over kunnen schrijven...

Nuchternederland | 13-02-17 | 11:57

Vogelbeest | 13-02-17 | 11:28
Inderdaad, hoe debiel of 'economistisch' moet je zijn om te denken dat je zomaar een horde immigranten uit de Derde Wereld kan toelaten om je eigen beroepsbevolking aan te vullen? En dan ga je nog voorbij aan de immense culturele problemen die op gaan spelen. Werkelijk wereldvreemd.
De conspiracy-freak in mij denkt dan dat dit een EU plan is met als doel het kapotmaken van de nationale identiteit. Overigens zou dat averechts werken, als de nationale identiteit wordt bedreigd wordt nationalisme alleen maar feller.

Zosima | 13-02-17 | 11:53

@Den Heerscher | 13-02-17 | 11:43
Inderdaad zo kan je het ook zien als een eerste stap naar aanvraag en selectie in de regio.
Nu nog iets van veilige opvang en is voor echte vluchtelingen weinig reden om voor veel geld de plas over te dobberen.

Berbaar | 13-02-17 | 11:52

@Zosima | 13-02-17 | 11:45

No shit. Daarom gaat Trump ook naar het congres toe met een wetswijziging in de hand als hij zijn gelijk niet krijgt van het hooggerechtshof.

roze_bril | 13-02-17 | 11:52

Omdat mensen geen tijd en geld meer hebben om kindertjes te maken gaan we de mensen maar ergens anders vandaan halen waanzin.

Sjonie01 | 13-02-17 | 11:49

Al deze ellende is reeds jarengeleden voorbereid, 60 miljoen immigranten moesten naar Europa worden gehaald, vooral uit landen als Afrika. Dat staat in een intern Europees document uit 2009, alleen niemand besteed enige aandacht aan dat document. Het zijn slecht een zeer klein aantal personen die hier duiding aangeven, waaronder ik zelf. Bij de reguliere Media zal je het zeker niet terug gaan vinden, die hebben hun gelederen potdicht gemetseld.

FreeVogelaar | 13-02-17 | 11:49

roze_bril | 13-02-17 | 11:35
Rechters passen de wet toe, politici kunnen de wet veranderen.

Zosima | 13-02-17 | 11:45

Krijgt die gekke Trump toch weer gelijk: Rechters zijn kut.

Zeddegeizot | 13-02-17 | 11:45

Eeuwen geleden werd de islamitische invasie tot enkele malen aan toe afgeslagen. Nu word het rode(!) tapijt uitgerold.

EnNouJijWeer | 13-02-17 | 11:44

Het kan dus wel, dat asiel aanvragen in het land van herkomst zonder eerst op een rubberbootje te stappen, enz. enz. enz.
Nu nog dat stukje opvang en filteren in de regio en we komen er uiteindelijk wel.
Goede manier om de gelukszoekers / economische migranten zonder kans op status eruit te filteren.
Laat ze dan ook even in een tentje bij de ambassade de uitslag afwachten en ik ben dik tevreden.

Den Heerscher | 13-02-17 | 11:43

Belachelijk dat die mensen helemaal naar de ambassade moeten om asiel aan te vragen.
In deze tijden van digitalisering zou dat gewoon via internet moeten kunnen.
jemagookniksmeer | 13-02-17 | 11:20

Vind ik ook. Je zou er eigenlijk nog met een laptop moeten rondlopen.

Oprisp | 13-02-17 | 11:42

We moeten als de sodemieter alle ambassades in MiddenOostië en Afrikië sluiten. En Mexicoië.

Steinway | 13-02-17 | 11:40

@ Vogelbeest | 13-02-17 | 11:28
Als de productiviteit en efficiency verbetert niet voor de binnenlandse economie. Bovendien kan groei in het buitenland bij beleggingen gewoon helpen. Als het goed met Afrika gaat, kan ik daar mijn pensioen beleggen. Niks aan de hand. Modellen die dit tegenspreken moeten eens een sanity check doen.

TheseDays00 | 13-02-17 | 11:38

@ duitse herder | 13-02-17 | 11:26
We kunnen gewoon bij de Deense ambassade terecht: Koninginnegracht 30, 2585 Den Haag. Vandaag geopend tot 5 uur. Je gaat een NL-invasie meemaken!

TheseDays00 | 13-02-17 | 11:35

He maar wacht eens. Gaat Dijkhof hier nu tegen een uitspraak van de rechter in? Heeft hij dan geen respect voor de scheiding der machten. Gaat Dijkhof op de stoel van de rechter zitten. Want rechters zijn onafhankelijk, dat weet Dijkhof ook wel.

roze_bril | 13-02-17 | 11:35

Stem PVV.
Rechters voor het leven? Lijkt mij niet zo'n goed idee. Rechters gaan steeds vaker op een politieke stoel zitten.

Dutch_Holland | 13-02-17 | 11:35

Knettergek. Compleet de weg kwijt.

Zzzzooooffff | 13-02-17 | 11:33

@ deense dog
Dat kleine stukje varen op een rubberbootje durf ik best wel aan. Kga wel via Fano; daar ken ik de weg goed.

Dr. Blechtrummel | 13-02-17 | 11:32

Wie heeft ooit internationaal recht bedacht? Het is verworden tot een gebruiksvoorwerp van linkse agressie. Voorspelbaar want allemaal gericht op helpen van slachtoffers en aanpakken van vermeende boeven in andere landen. Dus geen keihard slachtoffer en eigen land bepaalt de straf, nee dat niet. Ook niet dat we met dat land in oorlog gaan omdat dat land als land bedreigend is, nee dat ook niet. We gaan ons gewoon met inwoners en besturen van landen bemoeien omdat we van een afstandje, met het onternationaal rcht in dehand, vinden () dat de bestuurxers niet deugen en de slachtoffers daarvan dan maar uit het land moeten worden gehaald. Alsof niet ieder land min of meer het bestuur krijgt dat het verdient. Alsof besturen willekeurig neerdalen en bevolkngsgroepen zich willekeurig onder die besturen verzamelden.

Wat een stelletje levensgevaarlijke luchtfietsers. Maar mind you, zeer machtige door de poltieke elite gerespecteerde en bewierrookte hellereizigers van luchtfietsers.

Devadip | 13-02-17 | 11:31

OT:
De laffig tot eind april, dus ná de verkiezingen,
uitgestelde documentaire over aantoonbaar inreizende IS'ers kan nu toch worden uitgezonden wegens vrijgekomen zendtijd ivm het cancelen van het lijsttrekkersdebat?

R.B.Scott | 13-02-17 | 11:29

Nexit.
Next.

de honden blaffen... | 13-02-17 | 11:28

Volgens sommige economische modellen moet er groei zijn. Het geboortecijfer in de EU ligt te laag voor die groei, dus laten ze immigranten toe. Alleen zijn die immigranten statistische gezien zwakbegaafd tot ronduit debiel. Dus levert het niets op. Het kost alleen maar.
Als je de EU ziet als een zuivelboerderij wordt het lage geboortecijfer onder de koeien opgevangen met de import van geiten. Je hebt net zo veel beesten, ze eten even veel. Er komt alleen haast geen melk uit.
En de onderbouwing is hier: static.iq-research.info/201.../img/iq...

Vogelbeest | 13-02-17 | 11:28

De moslims zijn het probleem niet, het zijn die landverraders die ze binnenhalen. Het is tijd om met ze af te rekenen en ze uit hun functies te zetten.

Wat is er toch mis in de hoofdjes van linkse mensen..

GerMonster | 13-02-17 | 11:27

Vluchtelingenwerk gesubsidieerd door de Postcode, net als Oxfam Novib. En als u dan niet meespeelt doneer dan vooral gul. Ik zou van Peggie wel eens willen weten hoeveel vluchtelingen kan de NL samenleving jaarlijks aan 50.000, 500.000 of 5 miljoen, roep maar wat. Wwe kijken niet op een meer of minder, minder, minder.

bijna_raak | 13-02-17 | 11:27

Om inteelt te verminderen moet je juist geen moslims gaan importeren, met al die neef-nicht huwelijken.

Tapu | 13-02-17 | 11:26

Gelukkig zijn de Deense grenzen gesloten. Geen Nederlanders dus naar Denemarken. Ik schrok me al kapot.

duitse herder | 13-02-17 | 11:26

Erg ongebruikelijk dat een AG dit soort specifieke suggesties maakt op het gebied van beleid.

Panos88 | 13-02-17 | 11:25

Als we iemand de schuld moeten geven voor onverantwoorde EU integratie zijn het wel Europese rechters. Als recht inderdaad gestolde cultuur is, is Europees recht een gedrocht.

Zosima | 13-02-17 | 11:25

Tijd voor een revolte...

Toontje50 | 13-02-17 | 11:25

Je wist dat dit eraan zat te komen. De volgende stap naar de hel.

Devadip | 13-02-17 | 11:23

Grappig van die Duitse minister.
Van keihard in de rassenleer
naar compleet geen centen meer.

miko | 13-02-17 | 11:23

Hoeveel nagels passen er eigenlijk nog in die doodskist die EU heet?

General McAuliffe | 13-02-17 | 11:23

Er is een dreigend gaatje in de wetgeving Klaas. Dus dat fix je nu meteen. Je repareert het dak als het droog is, niet als het regent.

Alexis de T. | 13-02-17 | 11:20

Belachelijk dat die mensen helemaal naar de ambassade moeten om asiel aan te vragen.
In deze tijden van digitalisering zou dat gewoon via internet moeten kunnen.

jemagookniksmeer | 13-02-17 | 11:20

Zonder deze import vervallen wij in inteelt? Met deze import zullen de importbruidjes nog steeds door eigen volk bezwangerd raken, want moslim dus rein, terwijl onze blonde dochters hun kinderen alleen moeten opvoeden, want Mo gaat echt niet trouwen met zo'n hoer.

Sadomassochristus | 13-02-17 | 11:20

Het echte begin van het einde..

MinderStijl | 13-02-17 | 11:19

Er zijn een paar landen in de wwereld waar Nederland geen ambassade heeft, is daar al aan gedacht?

TheseDays00 | 13-02-17 | 11:18

Kijk naar Japan die doen niet mee aan die migratie onzin omdat ze weten dat technologie zo'n 2 miljard banen wereldwijd zal wegvagen..... daarom zal Japan binnen 30 jaar No1 van de wereld zijn... de enige partijen die belang hebben bij meer mensen (consumenten) zijn de Unilevers van deze wereld... deze bedrijven adviseren EU...... ik zeg dicht die grens

Ronnie_Tober | 13-02-17 | 11:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken