Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Voicemail. Eenmanslezersonderzoek over GeenStijl

Belangrijk, af en to een lezersonderzoekje tussendoor. Voeling houden met demense, weten wat er speelt. Gelukkig was een zekere trouwe fan zo lief om onze voicemail minutenlang vol te blaffen vol constructieve feedback. We moeten zijn boodschap "goed in onze tyfusoren" knopen. "Er moet iets met ons gebeuren": zijn suggesties zijn faillisement, van een dak springen of voor morgen onszelf opheffen. Hm, kleine kans, maar we nemen de suggestie mee in de maandelijke stand up. Intussen, qua nuance, wil Gerard Joling de knieschijf van de verspreider eruit schieten. Joe!

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Dum Fuk | 11-02-17 | 22:09

Is dit niet een grote stalker die belt uit de tbs inrichting?

Dum Fuk | 11-02-17 | 22:05

Klazien uut Zalk zei het al. Pis is goed voor de huid. Dat ontsmet de poriën.

youtu.be/cIjocklJ7No

Croisantneuf | 11-02-17 | 21:18

Rip, Geenstijl.

Yummy | 11-02-17 | 17:56

used to be an adventurer like you, then I took an arrow in the knee.

Yummy | 11-02-17 | 17:53

Hartelijk bedankt voor alle complimenten, maar wat is nu precies het probleem?

automobilaterealist | 11-02-17 | 17:52

Is ze al dood dan?

DaJonkel | 11-02-17 | 17:29

".. GS. is verschrikkelijk, GS is abject, GS is ongelofelijk, er moet iets mee gebeuren...."
Haha .. heeerrrlijk dat we zulke randdebielen kwaad kunnen krijgen..
Ga zo door GS..!

telelezer | 11-02-17 | 17:07

Ik ben met 'm eens! Dat van patricia Paay was diep onder de gordel en totaal ongepast!

verlangnaaranders | 11-02-17 | 16:34

Zoals ik al eerder schreef, het is een mooi filmpje, voor wie van urolagnie houdt, maar hoe liefdevol zij de straal tot zich neem, en met de vloeistof in haar mond speelt, daar is niets geks aan. Wel is het zo, dat Geen Stijl dit niet doet om iemand dood te treiteren, het is meer om dat te laten zien, wat er werkelijk speelt, of het nu iemand goed of kwaad doet maakt niet uit. In feite doet dit haar goed, al vinden velen niet, want het laat zien hoe liefdevol Patricia kan zijn, en eigenlijk altijd al was.

Doe mij maar twee ! | 11-02-17 | 15:52

Dandruff | 11-02-17 | 13:59

Bedankt, interessant. Wist ik niet allemaal. En leuk stukje van Dijkstra.

De Vries is dus feitelijk gewoon fout, ondanks dat hij een paar goede dingen heeft gedaan. Heel erg fout.

Devadip | 11-02-17 | 15:16

Hoi Wouter,https://www.youtube.com/watch?v=6Cpkgft6NjY

candypepper | 11-02-17 | 15:11

Ojee... nou hebben jullie ook nog een viva-dame boosgemaakt.

mereggie | 11-02-17 | 15:07

Devadip | 11-02-17 | 09:54,

Je zegt; "Pim Fortuyn werd massaal gedemoniseerd en getreiterd en Petertje R was in geen velden of wegen te bekennen".

Dat is niet helemaal juist.
Petertje R was wel degelijk uitdrukkelijk aanwezig. Hij was namelijk één van de vele "pesters" die Fortuyn in het hoekje "steniging afwijzen = alle moslims vergassen" probeerde te duwen. Precies zoals Petertje R dat nu nog steeds doet met Wilders.

Zelfs na de moord op Fortuyn kwam Petertje R nog met een programma waarin hij bijna anderhalf uur lang suggereerde dat Fortuyn minderjarige jongens zou hebben misbruikt. Pas aan het eind van het programma zegt hij terloops "maar er is geen enkele vorm van mogelijk bewijs".
De hele aflevering was namelijk gebaseerd op AIVD diskettes waarin een pathologisch leugenaar werd geïnterviewd. De meeste "informatie" die hij gaf was aantoonbaar onjuist; de rest vrij onwaarschijnlijk. De geïnterviewde beschuldigde ook een Rotterdams PvdA-politicus; bij de BDSM-kelder in diens huis zou Fortuyn dat misbruik hebben gepleegd. Vervolgonderzoek bij die nog levende verdachte ligt dan voor de hand.
Zou je zeggen tenminste, maar raadt eens naar wie Petertje verder geen onderzoek meer deed?
Precies.

Petertje R de V is zelf iemand die er naar streeft zoveel mogelijk andersdenkenden de dood in te jagen.
- Zo pleitte hij op zijn website voor het afschaffen van de beveiliging voor Wilders en Hirsi Ali. Beiden zouden islamitische wetten hebben overtreden waarop in de sharia de doodstraf staat (islamkritiek en afvalligheid). Volgens Petertje hebben moslims alle recht om die doodstraffen hier uit te voeren.
- In het programma "jouw vrijheid, mijn vrijheid" verdedigde hij de executie van cartoonisten en joden in Frankrijk. Ook het maken van cartoons en het bestaan van joden is in de islam verboden.
- Verder "nuanceerde" hij het doodschoppen van grensrechter Nieuwenhuizen met de mededeling "sommige grensrechters zijn ziekelijk partijdig".
Of dat bij Nieuwenhuizen ook het geval was wist hij niet, maar het maakte het doodschoppen van grensrechters wel begrijpelijk, aldus Petertje R de V. Die overigens doodstraffen voor seriemoordenaars verwerpt, want die zijn kennelijk minder kwaadaardig dan grensrechters, joden en afvallige moslims.

Prachtig, dat soort rolmodellen op de NPO, èn op de commerciëlen.
En verder wat Dijksma zegt;
vrouw.nl/artikel/wat-hij-vindt/41325/...

Dandruff | 11-02-17 | 13:59

Zo jammer dat je hier niet meer kan plussen
bijv Stormageddon | 11-02-17 | 01:52

Organische evolutie | 11-02-17 | 13:04

Geen verdere bezuiniging op psychologische hulp en hulp bij alcohol- en drugsverslaving aub.

ET007 | 11-02-17 | 12:17

Klinkt als 2 druppels water als die gast uit de Goorhoeve.. ff aangifte doen lijkt me.. Zou ook zo maar de vriend van die tattoo boy zijn Maurice Dit. .Die heeft Paay ook nog even geprikt ze gingen in de Goorhoeve lief met bejaarden om..

Tonythelonley | 11-02-17 | 12:00

Ach, wat jammer nou... ik had graag subseven nog even gelezen voor hij naar de eeuwige zwijgvelden werd gestuurd. Was vast heel fraai.

Stormageddon | 11-02-17 | 12:00

Leuk idee! Hoe kan ik een reaguursel met voice en zo doen? En als mijn stem wat kudt klinkt kunnen jullie hem dan audioshoppen?

Breinbrouwsels | 11-02-17 | 11:46

Jeroen de Kreek?

MNTCK | 11-02-17 | 11:36

@necrosis | 11-02-17 | 07:50
Nou een poll op geenstijl daarover zou me niet verbazen als mensen het ook eens gingen proberen. Een pispaaytje.

ca12nag3 | 11-02-17 | 11:01

Hoor ik daar volkert van der graaf zijn laatste gedigt opdreunen....

Kanarie_Geil | 11-02-17 | 10:19

Westfriese tongval, richting Heerhugowaard, Noord/Zuidskarwau? Wel lachwekkend.

jacobh | 11-02-17 | 10:13

Kijk, zulke debielen zijn er. Gooien ze een broodje spek maar een moskee, dan krijgen ze lange celstraffen in door moslims beheerste delen van een achterafgevangenis en overlijden soms. Zijn ze tegen rechts, met name tegen iblanke mannen, dan is dat volkomen logisch en mag dat rechts () zich beter in de handen wrijven dat ze deze welbedoelde adviezen überhaupt krijgen (ipv standrechtelijke executie, waar linksmensen veel meer affiniteit mee hebben).

Weet je wie wél getreiterd, nu ja stukkie erger maar goed kniesoor die daar op let, dat was een Buikhuisen door de Volkskrantexecuteur Brandt Corstius. Daar komt dit filmpje van deze mevrouw niet in de buurt. Die was al bekend met naaktlopen, alle soorten seks (zei ze zelf), naakt poseren en dit imago en publiciteit.

Ook Pim Fortuijn werd massaal gedemoniseerd en getreiterd en Petertje R was in geen velden of wegen te bekennen.

Om over Hansje Janmaat maar te zwijgen. De man heeft nimmer iemand gepest, getreiterd of belaagd maar was gewoon een weinig communicatief persoon met niet politiek coerrecte standpunten.

Petertje R nimmer gezien. Toen niet en nu niet. Nee, seksoma Paaij, immer met naakt en seks in het nieuws, komt in beeld met een door haarzelf gemaakt filmpje waarvan het niet de bedoeling was dat het zou uitlekken.

Ik wil het niet zien en GS kan best fout zitten maar dat dat zo erg zou zijn, is een gotspe van formaat.

Devadip | 11-02-17 | 09:54

Wrijven in een vlek op een tapijt dat niet van jou is, daar komt alleen maar meer stront van. Hier hebben ze het begrepen. Zelf je sussende zingende zussie kan je niet meer helpen (hahaha!!!)
www.geilegraaf.nl/ik-heb-er-gewoon-gee...

Organische evolutie | 11-02-17 | 09:46

Er is wel iets voor te zeggen om een maximum lengte voor voicemail berichten aan te houden van 1 minuut.

Simon_GS | 11-02-17 | 09:34

-weggejorist-

SubSeven2 | 11-02-17 | 09:28

@SubSeven2 | 11-02-17 | 09:13
Jij durft!
Nadat je zelf een ban kreeg, iemand vertellen dat hij zijn account maar moet deleten.
Ga 'subseven3' maar vast aanmaken, druk ik vast even op je [!]
*zwaait*

necrosis | 11-02-17 | 09:25

-weggejorist-

Eenhoorn7 | 11-02-17 | 09:23

De Dommies begrijpen er weer eens niets van. Als je inkomsten opdrogen omdat er niets meer te melden valt, dan creeer je weer iets opzienbarends, en dan betaald de Story, of DWDD, of wie dan ook opnieuw veel geld aks je komtbopdsgen. Dan fotografeert Heleen van Rooyen een bebloede tampon tussen haar schaamlippen, of is Gordon weer een leidde kwijt, dat werk. Maar nu heeft Patricia werkelijk een bom laten ontploffen
Zoveel aandacht, nooit gedacht! Talk of the toen, land, universe! Heel bewust georkestreerd, de inkomsten voor 2017 zijn gegarandeerd
Patricia kan niet anders, maar die Peter R de Vries is de grootste smeerlap die er is! Freek de Jonge zei het al: jij gaat over lijken
Ik zegen de dag dat we op zijn lijk mogen dansen

Eenhoorn7 | 11-02-17 | 09:23

-weggejorist en opgerot-

SubSeven2 | 11-02-17 | 09:13

Zal hij haar ook gedaan hebben?

boombap | 11-02-17 | 09:11

-weggejorist-

Heinzelmann | 11-02-17 | 09:11

Over één maand hebben we verkiezingen, kunnen we nu niet beginnen met het massaal bashen van Jesse Rashid Mohammed Klaver?

eerstneukendanpraten | 11-02-17 | 09:11

@Robin Hood | 11-02-17 | 07:58
Het is ALTIJD de schuld van GeenStijl, vraag maar na bij Joop, FN en alle deugmensen.
Maar hier mag je tenminste je mening geven, binnen het kader van de huisregels.
*proud to be die-hard reaguurder*

necrosis | 11-02-17 | 08:58

@Bigi Bana Boy | 11-02-17 | 08:45
Op compromitterende video's van Gordon ga ik niet klikken, ik houd mijn maag graag in mijn lijf, niet op mijn schoenen.

necrosis | 11-02-17 | 08:50


ca12nag3 | 11-02-17 | 06:05
Die reactie van Gordon doet vermoeden dat er van hem vast ook een compromitterende video bestaat.

Bigi Bana Boy | 11-02-17 | 08:45

Leave her alone!! Leave patricia alone!!!

duitintzakje | 11-02-17 | 08:42

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:36
Ach, wij zijn tenminste eerlijk. Leedvermaak mag dan verwerpelijk zijn, het is zo wijdverspreid dat ik geaccepteerd heb dat het nu eenmaal bij de mens hoort. En als het dan ijdeltuiten of niksnutten treft dan genieten we er van. Zo is het. Vallende sterren compenseren ons eigen sneue leven. En dat hypocriete gejank ergert mij. Kijk eens naar het succes van RTL Boulevard en "de bladen". QED. Niks populairders dan het leed van de sterren.

Bigi Bana Boy | 11-02-17 | 08:39

De man is uitstekend geïntegreerd in de Nederlandse samenleving. 2017.

duitse herder | 11-02-17 | 08:23

2017 wordt een gouden jaar.
keestelpro | 10-02-17 | 20:54

I see what you did there :-)

MarcS | 11-02-17 | 08:18

Zet GS een keer een filmpje níet online, krijgen jullie alsnog de schuld. Ik snap eigenlijk wel waarom jullie die telefoon nooit zelf opnemen en daar een voicemail voor misbruiken.

Los van het feit dat je als BN'er (aandachtsgeil ook in dit geval) weet dat je kwetsbaar bent qua privé en het dan op zijn zachtst gezegd nogal dom is om zulke filmpjes te laten maken (meer personen betrokken), is het natuurlijk wel haar privé. Maar om nu op GS te gaan lopen bitchen? Ik heb werkelijk waar geen medium voorbij zien komen -van de gehele NPO tot álle dode bomen, commerciëlen en persoonlijke logjes, blogjes, stekjes etc- waar dit nieuws niet verder verspreid is. Maas as usual krijgt GS weer de schuld. Kan iemand het blauwe busje effe bellen?

Robin Hood | 11-02-17 | 07:58

@DeEeuwigeZwitsal | 11-02-17 | 07:46
De meeste mannen zouden willen dat hun vrouw op die leeftijd seksueel nog zo actief en attractief is.

necrosis | 11-02-17 | 07:53

@ca12nag3 | 11-02-17 | 07:40
Ondertussen vraag ik me af hoeveel stellen elkaar hebben ondergezeken na het zien van die video.
Maar dat lijkt me geen onderwerp voor een poll op GeenStijl.

necrosis | 11-02-17 | 07:50

Is dit Paay op hormonen? Ik heb een jaarlijks toiletdag gemaakt voor haar om DE dag te herinneren. Nu goed?

DeEeuwigeZwitsal | 11-02-17 | 07:46

@VictimaDelAmor | 11-02-17 | 07:29
Volgens mij was ze al niet chantabel als je het filmpje online zet.
Chanteren doe je meestal door te DREIGEN dat je dergelijk materiaal op internet gooit.
Het IQ van de uploader kan nooit groter zijn dan mijn schoenmaat.

necrosis | 11-02-17 | 07:41

@Raad_maar_raak! | 11-02-17 | 07:00
Briljant! dat ik er zelf niet op gekomen ben. If i could give you a 1000 kudos I would.

ca12nag3 | 11-02-17 | 07:41

@franck7020 | 11-02-17 | 07:12
T volk er omheen kijkt al net zo geïnteresseerd als dat de meeste mensen nu zijn in d'r. Niet dus. Paay is old news. En dat ze wel een kinky oudje was wist iedereen al, alleen nu zijn er beelden van...

ca12nag3 | 11-02-17 | 07:40

@balletje_1967 | 11-02-17 | 07:26
Misschien heeft de bellerT last van een lekkende incontinentieluier, dat zou een hoop verklaren.

necrosis | 11-02-17 | 07:33

nou, net effe zitten luisteren naar dit stuk ongedierte.

Gossiedikkie zeg, word een mens ook niet vrolijk van zo in de vroege ochtend. Wat een accent, wat een drooglupperij en wat een op-zichzelf-geilend-ranzig-stuk-onmens hoorde ik hier.
Alsof Paay daarop zit te wachten.

On the bright side: ze is nu niet meer chantabel.

VictimaDelAmor | 11-02-17 | 07:29

Ik krijg hele enge kriebels van dat accent, en waarom gebruikt hij toch zo vaak het woord pisvlek?

balletje_1967 | 11-02-17 | 07:26

-weggejorist-

franck7020 | 11-02-17 | 07:12

Meneer heeft shownieuws privé etc ook gebeld begrijp ik Nl onderwerp gaat weer nergens over zijn belangrijkere zaken in het leven maar hier maakt men zich druk over.

franck7020 | 11-02-17 | 07:05

HET grote voordeel van dit soort topics: men heeft het over Paay (ik zou haar doen, jawel) en NIET over die mevrouw van DENK.
Laatstgenoemde zal wel balen wegens gebrek aan aandacht.
*grinnik*

necrosis | 11-02-17 | 06:42

" best belangrijk een lezersonderzoekje tussendoor" ...!
Dan ben jij wel de enige Zentgraaf, want als er nu iets is waar Geenstijl een bloedje hekel aan lijkt te hebben... als je het in je harses haalt de redactie te mailen of in de panelen uitleg vraagt ... no answer.
Een beetje navrant want uit de koker van Geenstijl is de grootste poging tot democratie ontsproten.
Ter zake : meneertje in het filmpje heeft een groot burn-out probleem en heb dat niet lander dan 1 minuut volgehouden. Zielig.

daytripper | 11-02-17 | 06:08

Gordon is nog prachtiger btw. Zegt dat 't niet kan om zoiets online te zetten.
Nee een vrouwtje met de illusie dat ze kan zingen uitlachen en een nekschot toewensen mag wel op de buis.
Dus onbekenden in de zeik zetten is ok maar als het een bekende van je is mag het weer niet.
Dit is wat er mis is in de wereld. Elite die zich boven het volk plaatst en er mee weg denkt te komen. Nu gaat 't nog over beeld materiaal waar je om kunt lachen of huilen. Mensen zijn gelijk dus ook paay, dat Iraanse vrouwtje en Gordon.
Ik kan die selectieve verontwaardiging niet uitstaan.
Ik vind het vele malen erger als iemand niet tegen zichzelf in bescherming wordt genomen en staat te blèren in een microfoon en heel Nederland iemand uitlacht dan dat paay d'r bek laat volpissen kijkend in de camera.

ca12nag3 | 11-02-17 | 06:05

Iedereen vergeet dat wat zij zelf vindt het belangrijkste is. Zelf zegt ze er niks van aan te trekken in de zin van, having fun.
Dat het online is gezet vindt ze wel spijtig en klote.
Meneer de beller is duidelijk teleurgesteld dat hij d'r niet de bek vol mocht spuiten of is lekker in d'r kont rammen.
Zo een noem je een vuile beta-male.
Wat paay doet in d'r privé leven moet ze zelf weten en eerlijk gezegd boeit me niet zo of dat wereldkundig gemaakt wordt. Vermoeden was er altijd wel. 't vrouwtje houdt van jongere veel jongere mannen die er boven gemiddeld goed uit zien. Dan mag je er toch vanuit gaan dat ze graag genomen wordt. Dat het er zo kinky aan toe ging. De gemiddelde goed geïnformeerde gast wist dit in zijn achterhoofd wel.
Alleen naivelingen zoals de bellert niet.
White Knight beta ten top.

ca12nag3 | 11-02-17 | 05:52

@De Koreaanse Slet | 11-02-17 | 05:38
BetaalD, slet
En wie betaalt jouw salaris?
Soros?

necrosis | 11-02-17 | 05:49

necrosis | 11-02-17 | 05:20

Stil. Jij wordt betaalt door GeenStijl als een Wim Heitinga. ;)

De Koreaanse Slet | 11-02-17 | 05:38

Heeft de technische dienst van GeenStijl de beller al achterhaald?

necrosis | 11-02-17 | 05:20

Dit gaat om de Paay/Pis video? Nee? Geen idee.

Niet dat het me echt boeit. (Duidelijk) Maar hebben we geen grotere problemen dan roddelen of daarover klagen?

Is er niemand hier die gewoon doodziek wordt van al die woorden en geen daden?

Dat geleuter over een privé momentje van een oud wijf scoort gewoon meer dan serieuze zaken over jihadisten die ons willen vermoorden. Over een Turkse dictatuur. Over Vladimir Poetin. Over totaal eikel Trump. Zijn we hier zo laag gezonken?

Echt? Zo laag....

De Koreaanse Slet | 11-02-17 | 04:59

Als iemand met zijn woorden reaguurt, word'ie weggejorist. Deze misleide man krijgt een eigen artikel op de site.
.
Beetje krom?

Appsole | 11-02-17 | 04:28

De ironie, het engagement, uiterst herkenbare metaforen. Lange tijd geleden dat ik zo heb genoten. Wil eigenlijk een belletje plegen, want ik ben bang dat dit soort zooi de hele dag door op de voicemail staat, en dat gun ik deze pure opiniemakers niet. Daarentegen zal JOOP hetzelfde ervaren met pvv-gekkies. Bestaat het domein nuance.nl nog?!

Patricia Pis:
Dat uitroepteken achter het vraagteken staat voor extra nuancebedoeling. wat dan weer staat voor .. zoek het maar op als je al zover bent in dit kulverhaal

jazekerhoor | 11-02-17 | 03:32

Deze man snapt het leven niet zo goed.

Bram van Ojik | 11-02-17 | 03:25

Nou, nou, nou.

Maar goed: heb je een zusje of broertje dat niet al te slim is, leg even uit dat als je "iets prive" aan het doen bent, en iemand staat dat te filmen, dat het filmpje OVERAL kan opduiken.

EnNouJijWeer | 11-02-17 | 03:02

@Mark_D_NL | 11-02-17 | 01:45
Shit! Gotverdomme,smerige tyfusleijer zo maar filmpjes van mij op het net gooien!
*meteen onder de douche springt*

miko | 11-02-17 | 02:54

Oh wow waar heeft die man 't over? Een filmje van Patricia Paay? Klink wel lekker heftig als ik die man zo hoor.
Ik vond haar al flink gestoord toen ze zichzelf op TV een klysma gaf, of was dat Patty Brard, nu weet ik het even niet meer.
Overigens, die man is wel een beetje grof in de mond zeg.

Munchhausen | 11-02-17 | 02:35

next

Duck Twacy | 11-02-17 | 02:34

een domme actie van meneer
een voicemail vol schelden en er vervolgens een eigen topic over krijgen was vast niet wat hij in gedachten had.

ko uit groningen | 11-02-17 | 02:19

Ik heb net het complete ongecensureerde filmpje gezien, ik vind het een prachtig schouwspel, en een compliment voor Patricia Paay, om haar zo liefdevol bezig te zien, hoe ze geniet van de straal urine in haar mond, hoe ze ermee speelt door het niet door te slikken, maar het er weer uit laat gaan met bubbels, dan laat ze het even op de bodem vallen, maar begint opnieuw. Patricia ziet er knap en jong uit, en nogmaals, ze ervaart het gebeuren met genot. Nee, daar hoeft ze echt niet angstig over te zijn, ik vind de film een toppertje !

Doe mij maar twee ! | 11-02-17 | 02:16

@VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:53
MAAR,..... we maken hem beter!
*nu echt een goed gevoel heeft over zichzelf*

miko | 11-02-17 | 02:13

Ik stel voor als wiedergutmachung - als knieval, verzoeningsoffer en teken van goede wil tegen dit ontvlamde element die ons de huid heeft vol gescholden we ala reaguurdersgilse het lied 'heal the world' aanheffen teneinde het verschil te kunnen maken. *aansteker inschakelt*

Nehemia | 11-02-17 | 02:11

Is dit de meneer die bij de pissende piemel op het filmpje hoort ?

Technisch is het inmiddels al morgen, nog niet aan de pisvlekken, tyfus of kanker bezweken daar op de redactie ?

Ik zal een fruitmand sturen, wist niet dat jullie er zo beroerd aan toe waren.

Waarom zou Paay haar zelf wat aandoen ? beetje pis in de bek. Poeh poeh, nou nou..

Ik kan zo een paar dames noemen die mij wel onder mogen zeiken hoor.

Croisantneuf | 11-02-17 | 02:07

@Typecast | 11-02-17 | 02:00
Daar is het nu te laat voor.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 02:02

Holy shit deze man is gestoord. Geenstijl heeft geen filmpje online gezet, het stond al een behoorlijke tijd op twitter idioot. Meneer als u dit leest, zoek hulp en snel.

Typecast | 11-02-17 | 02:00

Telefoonmijnheer begrijpt het concept internet geloof ik niet helemaal, hoe linkjes werken, etc. Het eufemistische 'pisvlek' vond ik dan wel weer een aardige insert.

klamme.vla | 11-02-17 | 01:59

Hahaha ik hoor z'n vrouw al, ergens in een achterwijk: "Heeeenk, pas nou op je bloeddruk, je weet toch wat de dokter zei?"

Upendo | 11-02-17 | 01:57

@miko | 11-02-17 | 01:48
Het is een slechte wereld waar mensen het van ons moeten hebben.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:53

@SubSeven | 11-02-17 | 00:26
Je weet dat het hele Gooi- en Eemland dat filmpje al een week lang via whatsapp had gedeeld? Dat het al dagen nieuws was in RTL Boulevard? (dat programma waar Peter R. regelmatig voor 2,5K zit te lullen). Dat het filmpje donderdag op twitter circuleerde? En dat pas toen, niet eerder, pas toen! GS er over berichtte? Omdat heel twitterend Nederland, ca. 7 miljoen mensen, het al gezien had besloot GS er een topicje aan te wijden met niet meer dan een linkje (geen hosting van het filmpje op dumpert ofzo) naar een tweet.
Wat is er dan lager dan laag? Wat is er dan nog aan GS te verwijten? Leg me dat eens uit?
Waar zit GS fout en bijvoorbeeld de redacties van RTL boulevard, Voetbal Inside en de eigenaren van whatsapp, twitter.com niet? Als je me dat kan uitleggen, in het licht van de genoemde feiten (controleer ze maar), dan geef ik je gelijk. Anders ben je gewoon een leugenachtige lasteraar en een luldebehanger die Peter R. nablaat zonder kennis van zaken.
Doe je best.

Stormageddon | 11-02-17 | 01:52

Mark_D_NL | 11-02-17 | 01:45

Oprisp | 11-02-17 | 01:51

@Oprisp | 11-02-17 | 01:28
Haha, zie je wel,VVD en ik zijn goede mensen die het beste voor hebben met de evolutie van de mens.

miko | 11-02-17 | 01:48

Pi Mol | 10-02-17 | 21:20
Doe er maar 2 van. Vond het de moeite waar dom nog een keer naar te luisteren met een ander oor. regio A'dams accent. Ergens in huis op een vaste telefoon en hij waande zich veilig, dus aparte kamer. (fluister mode) . Gepast schelden zeg maar. Als ik een definitie van reaguurder ervan moet maken. A'dam e.o. In een kamer, lopende door ruimtes, beetje aandachts-geil. Vind Patricia leuk, vermoed muziek smaak. Piste in de ongezouten bek van zijn ex en zijn kinds zijn in de buurt van hem. Verder morgen niets. ontbijtje, koffie en daarna op GeenStijl kijken naar onze reacties. Lachen en verder niets. Nutteloze Zondag tot de maandag en weer werken. Slaaf van zijn eigen leven. aandachtsgeil, en geslaagd. Potentieel zelfmoord kandidaat!

Mr_Pikibelly | 11-02-17 | 01:47

@miko | 11-02-17 | 01:42
Gast, ik opereer mezelf...

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:45

@VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:59
Prima. aan deze kant ook geen problemen hoor.
Mijn teen stinkt naar groene kaas? is dat slecht?
Even snijden
www.liveleak.com/view?i=da9_145477121...

miko | 11-02-17 | 01:42

@Flapuidt | 11-02-17 | 01:37
Dat ligt eraan. Bent u van vreemde smetten vrij? In dat geval heb ik slecht nieuws.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:42

Patricia Paay kan moeilijk doen, maar op haar website staan aleen maar sex advertenties. Misschien is het wel een grote setup voor aandacht en clicks, dus geld, van PP. patriciapaay.nl/

Mark_D_NL | 11-02-17 | 01:41

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:29

Nee. Ben geen liefhebber van pispoep genre. Gewoon even gezocht of leedvermaak het beste vermaak kon zijn.

Oprisp | 11-02-17 | 01:39

Waar kan ik een vooraf ingevuld aangifteformulier ondertekenen wegens groepsbelediging en aanzetten tot haat?

Flapuidt | 11-02-17 | 01:37

Hij heeft wel een punt. Al zou ik andere woorden gebruiken.

ZoltarTheMagnificent | 11-02-17 | 01:36

En die naaktfoto's van Kaas worden niet gepubliceerd, dat vergeet hij nog te vermelden die gast.

Watching the Wheels | 11-02-17 | 01:33

Pi Mol | 10-02-17 | 21:20
Grolsch, en de beugel versie graag.

Mr_Pikibelly | 11-02-17 | 01:33

@Mark_D_NL | 11-02-17 | 01:30
Kasthomo? Zouden daar geen filmpjes van zijn? FF aan Poro vragen.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:33

Het klinkt als een stem met een hele grote tattoo die doet aan plas sex ...

Jetstream | 11-02-17 | 01:31

Ik heb het nu wel gehad met patries van de pies en de moraal ridders. Was leuk, we hebben gelachen, de grappen waren goed, en patries heeft haar rol als entertainer compleet waargemaakt. Morgen weer kudt Moslims bashen, drankorgel Pechtold afzeiken en kasthomo Rutte uitlachen?

Mark_D_NL | 11-02-17 | 01:30

@Oprisp | 11-02-17 | 01:19
Eh ok. Is dit een persoonlijk verhaal?

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:29

Heeft hij al opgehangen? Dat zou die vriend van Theo Maassen wel eens geweest kunnen zijn youtu.be/BB98iok2yB4?t=565

Watching the Wheels | 11-02-17 | 01:29

@Oprisp | 11-02-17 | 01:04
Misschien wel.Maar de maatschappij heeft een zekere dosis jaloezie nodig.

miko | 11-02-17 | 01:23

@VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:15 nou ja, over smaak valt niet te twisten. Vond ik het heel shockerend? Nee. Totaal niet en evengoed, moet ze zelf weten. Denk wel dat zo'n filmpje met sylvana, me meer walging zal opleveren

IJzer Oxide | 11-02-17 | 01:20

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:07

Leedvermaak is het wanneer men met twee man tegenover Paay staat en er kan er maar eentje pissen. De ander gaat mokken maar moet opeens hard lachen wanneer Patrijs de ander hard in zijn snikkel bijt. Het gaat dan van kwaadheid ineens over in lol. Hij was eerst afgunstig maar ineens zijn ze gelijk.

Oprisp | 11-02-17 | 01:19

Wat een zeikstraal ...

Russ Meyer | 11-02-17 | 01:18

@IJzer Oxide | 11-02-17 | 01:11
Ik snap niet waarom iedereen (ook op het werk) zo heftig op dat filmpje reageert. Dat was nog vrij braaf. Maar P.P. is nog prima te doen hoor.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:15

@VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:05 overigens, heeft een pis filmpje van pp jouw leven wel vervolmaakt?

IJzer Oxide | 11-02-17 | 01:11

Dit is verbrande Herman van de docu foute vrienden.
Youtube maar.

Sjörz en Dhimmi | 11-02-17 | 01:10

Ik ook niet

IJzer Oxide | 11-02-17 | 01:07

@Oprisp | 11-02-17 | 01:04
Het correcte woord is afgunst. Jaloezie is voor gebruik in de liefde.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:07

@Jan Dribbel | 11-02-17 | 01:02
Sorry, maar ik heb geen zin een pisfilmpje met Sylvana.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 01:05

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:45
@miko | 11-02-17 | 00:41

Er zijn er die zeggen dat leedvermaak voortkomt uit jaloezie

Oprisp | 11-02-17 | 01:04

En nu weer een beetje aandacht voor Sylvana.
Er gaan geruchten dat Sylvana al die aandacht voor La Paay maar niets vindt.

Jan Dribbel | 11-02-17 | 01:02

Excusez moi. Per ongeluk 2x op de post knop gedrukt kennelijk. Zal verder weer normaal doen. Las wel dat ene necrosis mij vroeg of zich afvroeg, of ik wel een spellchecker of zo had. Hep ik tog niet nodig?
Goed weekend allemaal en be carefull, het schijnt glad te kunnen worden. Een pak sneeuw mag wel even van mij, kan ik de nieuwe cross climate m.s. banden op mijn 4x4 eens even goed testen, bij regen en in de blubber doen ze het erg goed.

h.a.k. blok | 11-02-17 | 01:02

Hmm, de woordenschat is enigszins beperkt bij de geachte voicemail inspreker.
Zoals gisteren te lezen viel was ik het er ook niet mee eens dat zulk soort zaken op het internet gedeeld worden. Wat mensen in hun slaapkamer doen of in hun badkamer is geheel van henzelf en daar heb ik niets mee te maken en wil ik ook niet weten. Het is het niet waard om te weten.
Mijn commentaar is keurig blijven staan en wat me opviel was dat de meeste reaguurders dezelfde insteek als mij hadden.
Dat had de geachte voicemail inspreker toch moeten opvallen. Nu is zijn woordenschat beperkt dus het kan maar zo zijn dat hij de meeste reaguursels niet begreep.
Zoals ik zou willen zeggen tegen mensen die het leuk vinden dat zulk soort filmpjes geplaatst worden maar ook tegen de geachte voicemail inspreker.... Get a life.

bakoenin | 11-02-17 | 01:00

@miko | 11-02-17 | 00:56
Hoezo, is-ie aan het afsterven ;-) Nee, heb niks tegen jou. Wel eens een keer niet met elkaar eens. Dan kun je de wind van voren krijgen. Dat gebeurt.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:59

Wat een debiel met zijn zelfmoord fantasietjes, over lijken pissen en veel schelden met kanker.
Neem je medicijnen in, geschifte !

Castor12 | 11-02-17 | 00:58

@VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:47
Ik heb vandaag mijn teen gestoten.
Wat een mooi weekend heb je nu!!
;-)

miko | 11-02-17 | 00:56

@miko | 11-02-17 | 00:52
Als ik op m'n bek ga, is het eerste wat ik doe kijken of niemand het gezien heeft en daarna pas of ik niets heb. Soms kun je een lach van een kilometer ver horen.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:55

@Paradijs | 11-02-17 | 00:38
De stand up bij ons is om 10.15 maar dan nog mis ik hem 80% van de tijd ;-) Fuck that, it's ready when it's ready.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:52

@VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:45
Ben ik het wel mee eens. Het geeft je een plaatsvervangende schaamte dat je lacht, je weet dat het in zekere zin gemeen is. Vind ik van keiharde zwarte humor ook.

miko | 11-02-17 | 00:52

cocktailsmaak | 11-02-17 | 00:44 oh, dat ben ik zeker met je eens. Kreeg gisteren middag grappige foto's doorgestuurd van pp die ik niet begreep en daardoor de clou volledig miste. Pas gisteravond hoorde ik wat er speelde. Dus voor mij had het zeker geholpen als ze er zelf geen ruchtbaarheid aan gegeven hadden. Maar ik kan alleen voor mezelf oordelen. Vraag blijft of GeenStijl zich er toe moet verlagen (verhogen)

IJzer Oxide | 11-02-17 | 00:51

Dit is niet grappig. De inspreker van de voicemail, aan de dreigementen te horen een echt deugmens, heeft zéér dringend hulp nodig. Sterkte meneer. En welterusten en een fijn weekend.

Schaaldier | 11-02-17 | 00:51

IJzer Oxide | 11-02-17 | 00:36
Dat artikel op vrouw.nl legt gewoon de hypocrisie van een Peter R de Vries bloot. Niet meer en niet minder. Daarop wijzen is alleen maar goed.

cocktailsmaak | 11-02-17 | 00:50

SubSeven | 11-02-17 | 00:26
Ben blij dat je even een account aangemaakt hebt. U is zeker de beller. Ziet u wel dat u het ook netjes kunt?

Graaf van Egmont | 11-02-17 | 00:48

@miko | 11-02-17 | 00:41
Het vermaak is natuurlijk het grootst bij mensen die dat het meest verdienen. Dat snap je wel.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:47

@Ton8695 | 11-02-17 | 00:40
Ben je gek, gewoon een oude fan die dit soort dingen met Patricia al duizenden keren heeft gedaan in zijn dromen,zijn wildste dromen. Mag hij kwaad zijn toch, er is namelijk iemand die het wél gedaan heeft,doet zeer.
s2.quickmeme.com/img/a8/a8f1dd7eadc58b...

miko | 11-02-17 | 00:47

Iedereen mag vinden wat hij of zij wilt over de PP item. Zonder GS krijgt men het ook wel te zien aangezien het toch 'gelekt' is. Zelf vind ik het niet GS waardig, mensen moeten ook beschermd worden. t zal wel een ding zijn van deze tijd. Elke media spreekt er zijn gal over totdat ze zelf een 'nieuwtje' hebben en dan mag het ineens wel. Ps ik dacht dat je maar 1 minuut kon lullen in een voicemail?

Kris | 11-02-17 | 00:46

@miko | 11-02-17 | 00:41
Leedvermaak is het beste vermaak. Zeggen ze.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:45

IJzer Oxide | 11-02-17 | 00:02
Toen ik het zag dacht ik dat het een op Paay likende dame was. Kortom een nep dingetje. Door alle latere heisa was het dus toch een echt filmpje. Denk dat als er verder geen ruchtbaarheid was aangegeven (door de MSM) de zaak niet zulke proporties zou hebben aangenomen. Streisand effect heet zoiets met een moeilijke term.

cocktailsmaak | 11-02-17 | 00:44

@VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:36
Hmmmm en jij neemt mij wel eens de maat dat ik te kort door de bocht gaat maar jij verkneukelt om leedvermaak. ok.

miko | 11-02-17 | 00:41

Klinkt alsof meneer zelf nogal het mikpunt is geweest van pesterijen. En zijn en zijn woede daarover, projecteert hij nu op de 'pesters', auteurs, van nodeloos kwetsend Geenstijl.

Meneer vat alle grove en kwetsende teksten en uitspraken van Geenstijl op als de pesterijen zoals hij ze zelf heeft meegemaakt.

Mijn advies aan meneer. Meng je lekker tussen mensen die je woede niet triggeren. Alleen op een eiland bijvoorbeeld.

Ton8695 | 11-02-17 | 00:40

@h.a.k. blok | 11-02-17 | 00:28
Ik vraag me af of dat nog een staartje krijgt. iedereen snapt dat Gerard een mietje is die dat nooit zou doen,maar toch...

miko | 11-02-17 | 00:39

Lekker agile aan het werk met de stand up?

Paradijs | 11-02-17 | 00:38

@cocktailsmaak | 11-02-17 | 00:23 dat is het, ja maar zij doen het ook, argument. Laat hen lekker doen. Alsof ik rtl boulevard serieus ga nemen. En Peter r al helemaal niet. Nou ja, andersom nog minder eigenlijk. Ik verwacht iig wel van GeenStijl dat zij naar zichzelf kijken en correct handelen.

IJzer Oxide | 11-02-17 | 00:36

@Bigi Bana Boy | 11-02-17 | 00:31
Mijn oma zat vroeger voor het raam 's winters om te kijken hoe iedereen op z'n bek ging. Ik heb het daar van denk ik ;-) Er zijn maar 2 talen die het woord 'leedvermaak' kennen overigens.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:36

Nou vond ik het ook niet zo'n geweldige actie van GS om de home made prôn van La Paay door te linken of te Dumperen, maar deze meneer heeft ook een probleem; wat het is weet ik niet, maar psychiaters hebben boekjes waar "DSM xx" op staat en daar staat in wat hem mankeert en welke pillen / injecties / dwangbuizen / bosrojke omgevingen / gesloten inrichtingen moeten worden aangewend om de maarschappij tegen dit heerschap te beschermen.
Gevalletje Gilles de la Tourette i.c.m. een ernstige persoonlijkheidsstoornis, denk ik.

Brou Is Back | 11-02-17 | 00:33

Ik snap al die ophef niet waarom iedereen zo boos is op geenstijl. Ik zie het zo: iemand verkoopt drugs, mag niet, maar gebeurt. Wat RTL doet is zeggen dat je van persoon x drugs kan kopen, laten ze aan iedereen, de familie van iedereen en hun hond weten. Moet je zelf uitzoeken waar persoon x woont, is niet zo moeilijk tegenwoordig met dat vuile vieze internet. Wat Geenstijl doet is zeggen dat persoon x drugs verkoopt en geven je een lift naar persoon x toe.

Verkopen ze zelf de drugs? Nee.

En die hele ophef van die media dagen voordat Geenstijl erover berichtte heeft veel meer schade aangericht. Als zij het stil hadden gehouden was er niks gebeurd. Maar nee, ze moesten het natuurlijk wel luidkeels schreeuwen dat P.P. in de bek gepist werd. Iedereen moest het weten, komt dat zien komt dat horen P.P. heeft nog een seksleven.

Stelletje hypocriete kneuzen die de verkeerde aan de schandpaal knopen. Ik zou Peter Rrrrrrrrrrrrr. de Vries aanklagen voor smaad.

Sorry als het wat incoherent is. Heb ongeveer drieënhalve marijuana's geinjecteerd. Zal er niet dood aan gaan zoals die vriend van Ivo Opstelten, ik ken mijn grenzen.

Dickbutt | 11-02-17 | 00:33

-weggejorist en opgerot-

Djengo123 | 11-02-17 | 00:31

Ach, ik zei het al eerder, niks mooiers dan imploderende sterren. Pure kleinburgerlijke paupernijd, ik geef het grif toe. Amy, Kurt, Elvis, Sinnaéd, Paay. Ik geniet er van. Afgunst en leedvermaak in zijn meest pure menselijk vorm.

Bigi Bana Boy | 11-02-17 | 00:31

-weggejorist-

h.a.k. blok | 11-02-17 | 00:28

@Geenstijl

Mag ik zijn nummer aub?

Tipped Relic | 11-02-17 | 00:26

-weggejorist en opgerot-

SubSeven | 11-02-17 | 00:26

Ach, over het werkelijk kapotmaken gesproken.
.
.
"Toch nog even een vraagje: hoe heet het tv-programma waarin Mr. Knowing It All (Peter R de Vries) met schuim op de mond z’n gal zit te spuwen? RTL Boulevard.

Uhhh, is dat niet de showbizzrubriek, die stiekeme beelden liet zien van een vreemdgaande Georgina Verbaan, waardoor aan haar relatie met Jort Kelder een eind kwam? Ja die. Waarvan Albert Verlinde zo ontwapenend zei: ‘Je heet RTL Boulevard, dan kun je moeilijk zeggen, als het zo dichtbij komt: dat doen we maar niet’. Presentatrice Daphne Bunskoek was er zo beroerd van dat ze eerst riep ‘schande dat we dit hebben uitgezonden’ om vervolgens op te stappen.
Meer van Bert Dijkstra

De enge mevrouwen van republiek Amsterdam
Zuivere hypocrisie

En wat deed medewerker Peter R. de Vries? Hij bleef, voor een buitengewoon forse vergoeding. Tijdje later kwam RTL Boulevard weer met zo’n gluurfilmpje, dit keer van Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder, zoenend in een parkeergarage. Bij de beveiligingsdienst van deze opbergplek voor auto’s achterbaks geritselde beelden. ‘Kijk, daar is de auto van Jan’, hijgde Albert Verlinde. Van Jan Smit dus, voor de buitenwereld nog het vriendje van Yo."
.
vrouw.nl/artikel/wat-hij-vindt/41325/...

cocktailsmaak | 11-02-17 | 00:23

Iemand het woordje “verschrikkelijk” geturfd? De laatste fan van Patries, goed dat hij even zijn emoties de vrije loop laat. Maar hij kent Joris, dus misschien is een laatste ban hier op GS wat verkeerd gevallen? Nominaties? Alle pisvlekken verzamelen.

scheleschoft | 11-02-17 | 00:21

@Jan Dribbel | 11-02-17 | 00:16
*schraapt keel* "Beste landgenoten,"

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:20

Wat kan deze vent slap zwammen zeg, ongelofelijk. Wel komisch, bedankt voor het uploaden. Nu heb ik weer een lachertje voor de avond.

Stride | 11-02-17 | 00:19

Graaf van Egmont | 10-02-17 | 23:51

Die gast moet je op de korrel nemen alsook met een loopje.

Oprisp | 11-02-17 | 00:18

gemeentereiniging | 11-02-17 | 00:09
Ach, in de aanloop van de verkiezingen in de VS waren hier ook Trump-trollen actief.
Verspreiders van leugens en na de verkiezingen zijn ze verdwenen.

Jan Dribbel | 11-02-17 | 00:16

Als je iets doet dat dom is (gebeurd ons allemaal wel eens) moet je je excuses aanbieden en het daarna nooit meer doen.
Als je echter dingen gaat roepen als: ik ben niet fout, wat ik doe is normaal hoor, als die ander zo dom is, enz. dan gedraag je je als een ontkennende lichtgetintier.
Niet doen, is heel onhollands.

Koos Knak | 11-02-17 | 00:14

@Stormageddon | 11-02-17 | 00:05 hahaha, oja. Ik heb al moeite om me het vorige weekend te herinneren, dus verder terug wordt al helemaal lastig. Leren doen ze dus blijkbaar niet of het is gewoon expres. Beetje trollen en uiteindelijk toegeven. Ik zie toch liever dat m'n favoriete website altijd gelijk heeft.

IJzer Oxide | 11-02-17 | 00:11

@IJzer Oxide | 11-02-17 | 00:02
Jawel hoor. Louske, Majesteit Vieux, Manon Thomas, Wendy van Dijk... allemaal verwijdert.

Stormageddon | 11-02-17 | 00:05

Echt, heel grappig GeenStijl. Wie is die voice actor? Het ligt er te dik bovenop.

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:04

@Stormageddon | 10-02-17 | 23:56 Oké, dat volg ik. Maar dan vind ik het interessant om de beweegredenen te weten om het in eerste instantie wel te linken. Was toch bewust van GeenStijl en ik neem aan dat zij toch ondertussen best goed zitten in deze juridische materie. Ik heb ze iig nog niet eerder zien terugkomen op een besluit.

IJzer Oxide | 11-02-17 | 00:02

hoofd schudden doet.

ehud | 11-02-17 | 00:00

Nederland is gelukkig nog niet verloren. Als deze beller zich hier al druk om kan maken (bekende van Patries?)wat moet het dan worden op 15 maart?

Graaf van Egmont | 11-02-17 | 00:00

@Bigi Bana Boy | 10-02-17 | 23:41
Treitermafia out ;-)

VerenigingVanDieven | 11-02-17 | 00:00

@rick13 | 10-02-17 | 23:52
Ik ben geen beller. Maar als ik voicemail in zou spreken zou ik toch wel even melden wie ik ben. Common courtesy.

Stormageddon | 11-02-17 | 00:00

Duidelijk gevalletje,:Met een slok op effe bellah!

miko | 10-02-17 | 23:59

Ik heb het dan trouwens niet tegen GS. Dat filmpje is toch op twitter verspreid?

Makro777 | 10-02-17 | 23:58

@IJzer Oxide | 10-02-17 | 23:49
Het verschil is dat dit een filmpje is dat zonder toestemming van gefilmde en blijkbaar filmer wordt verspreid, en dat was bij de foto's van Britt anders. Dat was een naaktshoot voor een blad waaarvoor Britt toestemming heeft gegeven voor publicatie en waarvan de foto's voortijdig zijn gelekt en op internet gezet. Niet door GS, overigens, evenmin als dit filmpje.
Maaar daar zit strafrechtelijk een verschil. Bij Britt ging het om copyright en het recht te linken naar illegale content, hier gaat het om portretrecht en inbreuk in de privésfeer. Het eerste is juridisch een interessant gevecht, het tweede verlies je geheid.

Stormageddon | 10-02-17 | 23:56

Ja ik vind 't eigenlijk ook te ver gaan. Echt veel impact op veel mensen om haar heen ook.

Makro777 | 10-02-17 | 23:56

@ormageddon | 10-02-17 | 23:49 Rustig maar mien jong. We gaan hier niets duiden zonder hem ooit gezien te hebben :)

knutsel | 10-02-17 | 23:53

Stormageddon | 10-02-17 | 23:49
Uw echte naam is ook niet Stormageddon....
Als dat wel zo is hebben uw ouders ook iets uit te leggen.

rick13 | 10-02-17 | 23:52

Ik vind de man wel een punt hebben. Zou er zo een lading Schultenbrau mee willen drinken in een bruine kroeg.
En hem dan helemaal onderpissen.

Graaf van Egmont | 10-02-17 | 23:51

Wie maakt hier even een leuke remix van en zet er een leuke beat onder?

Oeloeboeloe | 10-02-17 | 23:49

Ik was wel verrast dat GeenStijl een linkje verwijderd. Heeft het overleg met de juridische afdeling toch als uitkomst gehad dat weghalen beter was? En de rechtszaak met playboy dan? Ben reuze benieuwd naar de beweegreden van GeenStijl om toe te geven hieraan.

IJzer Oxide | 10-02-17 | 23:49

Wat ik dan wel jammer vind is dat meneer zichzelf niet eerst even netjes voorstelt met naam en toenaam. Als het werkelijk zo diep zit dan ga je toch niet anoniem een beetje old-school via de voice-mail trollen? Dat is een beetje raar. En zoveel scheldwoorden voor iemand die zichzelf zo fatsoenlijk vindt is ook wel bijzonder. Is er een psycholoog in de zaal voor wat duiding? Zo'n meneer heeft toch psychische hulp nodig, lijkt me. Naakt aan de ketting, een een kuurtje xanax, zoloft, of iets dergelijks.

Stormageddon | 10-02-17 | 23:49

@necrosis | 10-02-17 | 22:44
Aha,tja was te verwachten. hij ko best zinnige dingen zeggen als het niet eeuwig over Jetta ging.
*bloemen op pro-asfalt zijn graf legt*

miko | 10-02-17 | 23:44

Waar is toch GeenStijl gebleven waar ik ooit zo gek van was?

rick13 | 10-02-17 | 23:43

Hahahahaha.... de weggejoriste comments bevatten vooral de linkjes naar het filmpje. Meneer weet niet waar hij het over heeft. Geen kennis van zaken en toch een mening. Het lijkt wel een reaguurder (nou ja, een van de 80%).
Zal het de onderpisser van Patries zijn? Zo klinkt hij wel... emotioneel betrokken, dat kun je meneer niet ontzeggen.

Stormageddon | 10-02-17 | 23:41

Nou nog 19 minuten jongens. En dan opheffen maar.

Bigi Bana Boy | 10-02-17 | 23:41

Zo laag bij de grond zijn, dat je uit de lucht moet ??

FredReset | 10-02-17 | 23:40

Die is sneu, hij zit volgens mij vooral met zichzelf in de knoop. Lijkt me het soort zwam wat ook personeel in winkels, helpdesks en ziekenhuizen probeert te intimideren en vernederen als het niet naar zijn zin gaat.

sarcastro | 10-02-17 | 23:39

Ik moest zo lachen om die knakenvoicemail dat ik bij deze bij zijn haatsubject wil horen.
Hij gaat er al bijna van uit dat ze zichzelf voor een verdwaalde russische raket flikkert.

Wat me alleen wel eens aan nadenken zet; je bent dus bezig. Met zo'n voicemail. Dat je dan niet halverwege denkt 'waar de hel ben ik mee bezig, op dit uur van de dag'.

Dodenakker | 10-02-17 | 23:38

@kweethetooknietbeter | 10-02-17 | 22:53
www.youtube.com/watch?v=rI05Z0TNXe8
En toen was ze nog errug lekker. Die zou ik toen zo in der bek gepist hebben al stond Cris Stein erbij te janken

miko | 10-02-17 | 23:37

ik zei het toch | 10-02-17 | 23:23
Ik ben hier erg vers.
Ben echter van mening dat diegene die zich door een pornolul in de bek laat zeiken best tegen een stootje kan of zou moeten kunnen. Ze is bovendien niet 14 jaar oud en enigszins bekend in de wereld van de media. Misschien vindt ze deze aandacht ook wel geil.

Langshetrandje | 10-02-17 | 23:34

Kunnen we met zn allen duimen dat deze man de door hem zo gekoesterde ziekte in elke cel van zijn lichaam krijgt?
mundusvultdecipi | 10-02-17 | 23:24
Ik duim voor een GGZ behandeling, dat kan hij gebruiken.

XaleX_2 | 10-02-17 | 23:32

ik heb de hele 7 minuten geluisterd en heb de indruk dat deze meneer boos is

oudroze | 10-02-17 | 23:31

@Prof. D.A.H. Vintik | 10-02-17 | 22:44
Die het opneemt voor een Paayse hoer! KOUWES!!

miko | 10-02-17 | 23:30

Klinkt als Volkert v.d Graaf.

XaleX_2 | 10-02-17 | 23:27

@ik zei het toch | 10-02-17 | 23:23 Ach als je niet dood gaat als iemand urineert in je mondje dan toch zeker wel als je de speelbal bent van de media.

knutsel | 10-02-17 | 23:26

Leave Patricia alone! Leave her alone!!

His Lordship | 10-02-17 | 23:25

Kunnen we met zn allen duimen dat deze man de door hem zo gekoesterde ziekte in elke cel van zijn lichaam krijgt?

mundusvultdecipi | 10-02-17 | 23:24

Ik ben er een van het eerste uur. Heb Geenstijl van begin aan bewonderd maar na de laatste dagen ben ik het helemaal eens met deze kerel.

Dit is gewoon iemand de dood in jagen.

ik zei het toch | 10-02-17 | 23:23

Het achterhalen vanaf welk telefoonnr. deze positief ingestelde man zijn boodschap kondigde is toch niet zo moeilijk, dus zoek zoek (tip: de tapdienst van plassterk kan helpen).

stroopa | 10-02-17 | 23:22

@Keyboardspeler | 10-02-17 | 22:06
Waarom? Omdat je een beetje een rare seksfantasie hebt?

miko | 10-02-17 | 23:19

Ik wens deze man keel-neus en oog syfilis toe. Handen af van GS en haar reaguurders!

Uw Psychiater | 10-02-17 | 23:14

@necrosis | 10-02-17 | 23:06
Ach was even humor om te lachen maar persisteren zal onvermijdelijk een schop opleveren.

Berbaar | 10-02-17 | 23:11

@h.a.k. blok | 10-02-17 | 22:57
Heb jij geen spellchecker?
Mijn tenen staan achterstevoren na je plemps.

necrosis | 10-02-17 | 23:06

De vraag is of we hier nog meer over gaan horen. Paay cum suis is behoorlijk over de zeik.

Nehemia | 10-02-17 | 23:01

-weggejorist-

Provocative | 10-02-17 | 23:00

hele dag dumpert f5'en tot de remix er staat.

Arie Boom-SWA | 10-02-17 | 22:59

Ik vond meneer op een uiterst beheerste en ingetogen wijze een verhandeling geven over de ziektes Typhus en Kanker uit het Zakwoordenboek der Geneeskunde (voorheen de 'Kloosterhuis')
Wat mij opviel bij deze Hypochondrie-lijder is dat hij meteen bij de letter K (van Kanker) begon en een aantal interessante aandoeningen, eerder in het alfabet, onbesproken liet. Ik denk daarbij aan de Atriumfibrilleren, Builenpest, Chlamidia, Cholera, Dementie, Druiper, Etterbuil etc.... (U weet er vast meer!)

TonyD | 10-02-17 | 22:58

Deze man kwetst mensen met kanker en tyfus. Ik vindt dat niet kunnen. Aangifte doen misschien?

DeRobber | 10-02-17 | 22:57

En al die opgekropte emoties moeten er dan uit. Was Paay niet slechts de trigger die de dam brak van zijn eigen leven? Kamervragen.

Nehemia | 10-02-17 | 22:57

Heeft deze beller toevallig een grote tattoo van een tijger op zijn rug?

GOEM | 10-02-17 | 22:57

Sorrie hoor nog een vragie. Klop ut dat gerard jolig een schietschijf soekt of is dat ook weer tiepies gelul op geen steil? Ik hep dur nog wel een paar legge sie je.

h.a.k. blok | 10-02-17 | 22:57

@h.a.k. blok | 10-02-17 | 22:52
lmao "intensuf ker"

bambi1970 | 10-02-17 | 22:55

Zijn reactie was behoorlijk emotioneel. Volgens mij zaten er ook wat oude demonen uit zijn eigen verleden bij ingebakken.

Nehemia | 10-02-17 | 22:53

Ik snap dur niks van. Hep het fillumpie niet gesien en niet naar Jijnek gekeke toen ik in de priefioew sag dat peuter air de v. ook aan tafel sat. Hep ik het nouw goet begrepe dat peuter patje in dur bek seek en dat er een over de rooie eensellige naar geen steil hep gebelt om dat ie de tiefus dur in het dat hij niet in dat fillumpie sat en peuter wel? Patje sal wel pijn an dur strot hebbe gehat dan hellupt ut toch as je met sout water roggelt uh gorgelt, toch? Patje heb dur ijge toch selluf in dur bek late seike en de hoofdrol gespeelt in dur ijge fillumpie of hep geen steil dat fillumpie stiekum gemaakt en op internet geplempt? Nauw mense ik hoop dat die jaloerse bellert nog leeft en niet erreges op de intensuf ker legt an een confuus of so. Maak dur een mooi weekent van sou ik segguh en pas op want het gaat friesuh en dooje en as je dan niet goet uit je doppe kijk onderweg dan falle die.Ik hoop dat jullie van me stukkie hebbe genote, doen ik het meschien nog welderus. Dag hor.

h.a.k. blok | 10-02-17 | 22:52

Pislink die gast.

Nehemia | 10-02-17 | 22:51

Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich zo druk kan maken om... ddit?

heldheino | 10-02-17 | 22:51

Een verliefde droom van vele jaren spatte gisteren uiteen in de met pis gevulde centenbak van zijn muze Patricia.....
Plassex is een bitch!!!

Aristotalloss | 10-02-17 | 22:51

En toen hoopte die zichzelf ophitsende ouwe geilneef klaar te komen, ware het niet dat ie al impotent blijkt te zijn?

deraderendraaien | 10-02-17 | 22:49

Precies de linkse kerk, ze kunnen niet hebben dat mensen een andere visie hebben dan zij. Dan moet je maar oprotten. Het lijkt op het boeren accent zoals in Alblasserdam, misschien de echtgenoot van PP?

Ikbeneenzelfbouwer | 10-02-17 | 22:47

Net als je denkt dat dit best wel een lekker achtergrond-geluid is tijdens het tandenpoetsen is het alweer afgelopen.

Raad_maar_raak! | 10-02-17 | 22:45

@miko | 10-02-17 | 22:41
Dat kan je zelf wel verzinnen.
*tip: herhalio*

necrosis | 10-02-17 | 22:44

Klinkt als een liefdesbaby van Nico Dijkshoorn en Lange Frans.

Prof. D.A.H. Vintik | 10-02-17 | 22:44

@Gears | 10-02-17 | 21:16
Hou eens op om kanker speciaal te doen lijken! of het een reedt scheelt of men dood gaat aan kanker of hartfalen of een zware infectie of ongeluk.

miko | 10-02-17 | 22:43

@miko | 10-02-17 | 22:41
Wegens vervelio, herhalio en volledig off-topic jankeballen.
Althans dat vermoeden heb ik, het antwoord ligt bij onze alwetende Joris.

Berbaar | 10-02-17 | 22:43

Even goed luisteren wat dit "fatsoenlijk" individu ventileert. We citeren na het delen van een linkje:
* Tiefusleijers
* Tiefusoren
* Tiefushonden
* Lafbekken
* Tiefuszooi
* Klootzakken
* Tiefushonden
* Pisvlekken (pis ?)
* Vuile tiefushonden
* Tiefustuig
* Kankerlijders
* Tiefushonden.
* Julie pissen ze onder (de pot verijt)
* Stelletje tiefushonden
* Vuile gore tiefusleijers
* Tiefus kankerhonden
* Tiefusmuil
* Godverdomme
* Kankergezwel
* Tiefus geholpen
* Vieze vuile gore smerige kankervlek
* Kanker kanker leijers
* Tijfushonden.
* Tijfushonden
* Vuile kankerleijers
* Tijfus kanker website
* Tijfushonden
* Vuile gore tijfushonden
* Vuile vieze gore tijfushonden
* Hele tijfuszooi

Tja, dit was een citaat. Zo rolt de andere kant. GS wijst op een filmpje dat viral gaat. Tja, la Paay kickt op aandacht en nu deelt iemand iets. Niet mijn smaak en niet mijn keuze. GS linkt er naar. Maar dan. Zie bovenstaande letterlijke citaat. In het citaat komt een fatsoenlijke man op voor Patries. Zie die woordkeuze. Ik krijg er enorm PVDA/VARA gevoel bij maar ach, dat soort "mensen" heeft ook stemrecht. Dat soort "mensen" heeft recht op alcohol, coke en wereldvreemdheid. Ook met een IQ onder de 80 heb je gewoon stemrecht. En dat moeten we zo houden he. Ik wens de man uit de geluidsopname een fijn weekend. Blijf vooral je fatsoenlijke rol vervullen want het inspireert enorm...... not. Minder minder minder.

Rest In Privacy | 10-02-17 | 22:43

Denkhetnjet | 10-02-17 | 22:37

"Vanaf 2 meter schieten op een olifant en trots zijn dat je raak schiet".

Ik had die foto's wel eens willen zien. Iemand?

nos.nl/artikel/2006372-jachtfoto-s-van...

Oprisp | 10-02-17 | 22:42

@necrosis | 10-02-17 | 21:15
Waarom is proasfalt weg gejorist?/

miko | 10-02-17 | 22:41

De kogel komt van links

Rest In Privacy | 10-02-17 | 22:40

@Aeque | 10-02-17 | 21:08
Ik heb het niet gezien.

miko | 10-02-17 | 22:40

"Blijf het maar in die Piesvlek (lol) van jullie smeren."
"Daar pissen jullie zeker over" (Lol)

Voor de rest heeft meneer denk ik speed gesnoven en zit nu in de laatste (depressieve) fase.

Raad_maar_raak! | 10-02-17 | 22:39

Ik nag het vast niet zeggen, maar ik vind het ook afvoerputje media. Paay kan morgen wel dood gevonden worden. Iets met internet pesten.

Vanaf 2 meter schieten op een olifant en trots zijn dat je raak schiet. Geweldig hoor, terwijl je politieke partij wilt worden. Mij ontgaat de logica. Entertaining? Sure. Etisch? Vul zelf maar in.

Denkhetnjet | 10-02-17 | 22:37

@hfakker | 10-02-17 | 21:05
Nee de grens ligt bij dingen doen in de privésfeer.
Als Paay in besloten kring in haar bek gepist word, zich laat uitwonen door vier kerels en ondertussen ook nofg eens controleert of Ella Bandita een jongen of een kerel is moet ze dat lekker zelf weten en hoeft niet gepubliceerd te worden.
Zou ze het flikken in een openbaar park vind ik het een ander verhaal.
Wat jij zegt is dat mensen die stiekem in je slaapkamer filmen dat uit mogen zenden?? Mooie boel.

miko | 10-02-17 | 22:36

Ik heb 16 mensen gekend die door die ziekte zijn opgegeten en er komen er dit jaar een paar bij. De Paay zal walgen van je telefoontje. Ik zou je graag verrot willen beuken en willen pissen op je wonden. Voor Paay, Bowie en de rest.

RickTheDick | 10-02-17 | 22:35

Als wij al die energie die de afgelopen week in Patricia Paay is gestoken, nou eens in de energietransitie hadden gestoken, dan draaiden er inmiddels een paar bedrijven op aardwarmte zonder dat de overheid er subsidie in hoeft te steken.

Tel Aziaat | 10-02-17 | 22:33

@macmiep.nl | 10-02-17 | 21:13
Nou je neus ophalen lijkt me in deze situatie nu niet echt een goed idee.

Berbaar | 10-02-17 | 22:33

@ja hoor ! | 10-02-17 | 22:07
Staat nog gewoon op internet, gewoon even zoeken.

necrosis | 10-02-17 | 22:32

@ macmiep.nl | 10-02-17 | 21:13

Piss is my life! in dit geval.

Hiesjes | 10-02-17 | 22:30

Jan Dribbel | 10-02-17 | 22:23,

Nee, dit is geen weggejoriste reaguurder; de haat zit te diep.
Hij geeft GeenStijl de schuld van alle ellende in de wereld, en dat klinkt meer als "geïnformeerd" door NPO, dodebomen en dejoop.nl.

Dandruff | 10-02-17 | 22:29

Heerlijke rant, geweldig gelachen!
-
Dat mejuff uitgerangeerde aandachtsh. loopt te soppen van alle krantenkoppen en zelf geen mogelijkheid onbenut laat om zich exhibitionistisch pikant danwel kinky te etaleren is het opgefokte schaap wellicht ontgaan. Evenals dat er na de laatste necrologie ((c) Maassen) annalen weinig meer te schnabbelen viel voor $subject. Dit display brengt haar nog jaren pensioen aanvulling in de vorm van tabloids, schrijfsels en ´hoe ik ben geslachtofferd´ tv praatjes. Elk nadeel hepp ze voordeel druktemakert, zeker voor BN-ers.

HdJ | 10-02-17 | 22:28

Ik denk dat het Bunt_ is.
Van de week op dramatische wijze zijn 'laatste post' geplaatst bij Heel Holland piest. Daarna gejorist en opgerot en met al zijn frustraties blijven zitten.
In ieder geval zou ik deze bel-meneer willen adviseren om in de toekomst een scriptje te maken voordat hij gaat bellen.
Zo'n cabaretvoorstelling komt niet lekker over als je steeds dezelfde woorden laat terugkomen. Tyus is één keer leuk maar verliest daarna al snel alle kracht.
En het moet voor ons ook leuk blijven nietwaar?

Petrus Poortwachter | 10-02-17 | 22:27

Boosmeneer is wel langdradig.
Het zal een weggejoriste reaguurder zijn of zoiets.
Ik heb hem niet horen dreigen met een zweepje, anders had ik het wel geweten.

Jan Dribbel | 10-02-17 | 22:23

You... shut up you... You had me at pisvlek...

Mocro070 | 10-02-17 | 22:23

Boeser_Onkel | 10-02-17 | 21:50,

Tegen onrecht strijden en opkomen voor de zwakkeren is altijd +1.

Maar zoals peterdh om 21:53 al zegt; GeenStijl is niet de boosdoener. Dit is alsof je de internationale drugshandel bestrijdt door BNN uit te schelden vanwege "spuiten en slikken". En LaPaaij lijkt me ook geen "zwakkere", al vind ik dit wel heel erg voor haar. Maar ze is toch geen klein kind meer, dat ze zich zo in de maling laat nemen?

GeenStijl is niet het probleem. De boze oom in kwestie heeft zich dus gewoon laten misleiden door het nep-nieuws van de NPO, Peter R de V, BNdeStem, etc.
Dat pleit niet voor hem, want zeker een Peter R de V wordt sinds zijn "nuancering" van het doodschoppen van grensrechters eigenlijk niet meer serieus genomen.

Dandruff | 10-02-17 | 22:20

@Dr. Vigilante. Ik kan me wel vinden in je tegel, maar vanuit een verwijzing in een krant moet iemand wel iets meer actie ondernemen, dan alleen een muisklik natuurlijk.

IJzer Oxide | 10-02-17 | 22:19

Open, inspirerend en communicatief. Verbaal krachtig. Iets voor de praatgroep.

HijgentHert | 10-02-17 | 22:17

@jahoor. Doe je telefoonnummer ff, dan zorg ik dat je hem krijgt. Oh nee, GeenStijl is geen telefoonboek. Nou ja, dan maar goed zoeken. Succes!

IJzer Oxide | 10-02-17 | 22:15

Mooi verhaal kjel. 'Is de schuld van Geenstijl' is een beetje gedateerd,hè? Zo te horen kent de beste man zijn vijand best goed. We moesten hier lachen.

meervoudig complex | 10-02-17 | 22:13

De taal herken ik heel goed, zo scheld ik ook wel eens, moet ik eerlijk bekennen.
Maar dan gaat het wel over iets grotere zaken dan de fetish van 1 of andere Nederlander die ooit bekend was.
Het maakt mij niet uit wat mensen op seksueel gebied uitvoeren, zolang ze anderen daarmee niet in de problemen brengen (dingen zoals Findom is wel iets wat aangepakt moet worden, en gedwongen prostitutie ook), ga verder lekker je gang.
Als iedereen met een gekke fetish die ze ooit uitgevoerd hebben van het dak zou moeten springen, slaan liften op hol en ontstaan er rijen op de trappen. :)

robertdoesnEro | 10-02-17 | 22:12

Ik ben Hagenees (hardcore) en dit klinkt niet echt (hardcore)Amsterdams terwijl het zo wel moet overkomen.
Klinkt meer als elite klootzakkie die popie wil doen.
Sterf mafkees met je nep accent.

hebbuh | 10-02-17 | 22:12

ja hoor ! | 10-02-17 | 22:07
Wie zoekt zal vinden.

Goldpaay | 10-02-17 | 22:07

-weggejorist-

ja hoor ! | 10-02-17 | 22:07

Conclusie: Hij heeft gelijk, tenminste, het is zijn gelijk.

Jan Hagel | 10-02-17 | 22:06

Is het bij die mijnheer (nou ja?) nooit opgekomen dat een vrouw van 67 zich laat onderzeiken.... die camera zeker heeft gezien en dan toch doorgaan met dat stukje porno?
Sorry hoor, dit figuur moet nodig langs een Psych.

Keyboardspeler | 10-02-17 | 22:06

Is dit nog steeds bezig? Wat een drama..

Goldpaay | 10-02-17 | 22:04

3:14 whahahaha jagen we haar de dood in ..... moeten we haar nog onder pissen ook.

Barbosa | 10-02-17 | 22:03

@necrosis | 10-02-17 | 21:51Misschien is beller wel een bndestem-lezer, wie zal het zeggen?

Ik citeer:

"GeenStijl heeft willens en wetens Patricia beschadigd, juist terwijl dagblad De Telegraaf had gezegd niets met de beelden te doen. 'Mijn broek zakte af toen de beelden bij GeenStijl verschenen,' zegt Langelaar. 'Want GeenStijl en de Telegraaf zijn van hetzelfde bedrijf.'"

bron: www.bndestem.nl/algemeen/binnenland/ad...

kweethetooknietbeter | 10-02-17 | 22:02

en... intussen onder het rookgordijn van de Golden Paay en peter Factuurtje is Silvana weer eens aangeschoven bij de factuurtjes verspreiders van publiek geld DDWD. De Nationale politie is er niets bij.

Rest In Privacy | 10-02-17 | 22:02

Ik vind het ook maar niets, plasseks met Patricia Paay. De indiener van de klacht had het filmpje beter niet kunnen kijken, ik begrijp wel dat zijn dag verpest is.

Wat ik alleen nooit snap is dat mensen linken zien als publiceren/verspreiden. Linken is vertellen waar iets gebeurd of iets zich bevind. Linken naar een locatie op internet waar iets illegaals gebeurt is wat mij betreft hetzelfde als bijvoorbeeld in de krant schrijven dat in café X of wijk Y criminele activiteiten plaatsvinden. Kan best zijn dat dit allerlei volk aantrekt dat in die criminele activiteiten geïnteresseerd is, maar dergelijke informatie verspreiden valt gewoon onder de vrijheid van meningsuiting.

Dr. Vigilante | 10-02-17 | 22:01

Heeft er iemand de moeite genomen om er een transcriptie van te maken. Ik wil het later op mijn gemak nog eens teruglezen, zo voor het slapen gaan bijvoorbeeld.

Kaft | 10-02-17 | 22:00

Volgens mij herken ik die stem! Ik geloof dat dit een oud leraar van me is op de uva...

Alpengeist | 10-02-17 | 22:00

@Jan Lange3373 | 10-02-17 | 21:44
Volgens mij heeft GeenStijl het filmpje niet op de site gezet, maar een linkje gepost naar de boosdoener.
En ter informatie: het filmpje staat nog steeds op internet.
En daar kan GeenStijl weinig aan doen.

necrosis | 10-02-17 | 21:59

Meneer zal zijn hele kamer wel vol hebben hangen met de dollys.

Het Noorden | 10-02-17 | 21:59

saintinel | 10-02-17 | 21:54
Dergelijke onderwerpen worden altijd op exact dezelfde manier ingeleid:
"We zouden het er niet over moeten hebben..."
Onderwerpen die zo beginnen duren altijd het langst.

Langshetrandje | 10-02-17 | 21:59

Tsja,,heeft een punt...

Brimstich | 10-02-17 | 21:57

@Langshetrandje | 10-02-17 | 21:42
Precies! En dan ook nog eens GeenStijl de schuld geven, dat ze alles voor de clicks doen... Zo'n hypocriete zooi die NPO!

saintinel | 10-02-17 | 21:54

Hij haalt verleden tijd en tegenwoordige tijd door elkaar. Patries al dood dan?

Rest In Privacy | 10-02-17 | 21:53

Ongelofelijk hoe dom mensen kunnen zijn in de zin van klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt.

Geenstijl heeft dat filmpje niet gemaakt. Geenstijl heeft dat filmpje niet online gezet. Geenstijl had geen rol in het filmpje. Dat waren allemaal *andere* mensen. Paaij (wie mijn inziens *niets* te verwijten valt, laat haar lekker gek doen in een geile bui, moet zij toch weten...) de filmert, de pissert en de uploadert. *Dat* zijn de mensen die iets te verwijten valt...

Stond het niet op dumpert dan hadden ze het op 9gag gegooit of 4chan of weet ik wat voor sites er allemaal zijn, die een veeeeeeeeeel minder sociale plicht voelen dan de nodeloos kwetsende geenstijl.

Dat die uberdomme gast het ziek en verwerpelijk vind kan ik nog begrijpen. Dat snap ik best wel, maar de ongelovelijke onwetendheid om het medium aan te vallen, met de agressie waarmee hij dat doet, en de daadwerkelijke *daders* van dit zieke grapje (de filmert/uploadert) hiermee *volledig* buiten schot te laten dat overstemd echt enige logica. Hoe dom en misplaatst aggressief kun je zijn. Geen woorden voor.

peterdh | 10-02-17 | 21:53

Wat zou de beller ingesproken hebben op de voicemail van Rutte.. MH17 is toch heus wel erger dan Paay. Ik verwacht een uur of wat durende rant tegen onze PM

Tha Analyzer | 10-02-17 | 21:53

@Accident_Prone | 10-02-17 | 21:49
Patries is een stoer wijf dat komt wel goed.
Dat U applaudisseert voor een tokkie als deze is dan weer een tikkie tokkiëde.

Berbaar | 10-02-17 | 21:53

is het Gordon?

marrretje | 10-02-17 | 21:52

Een beetje overspannen wat ordinair heerschap.

Hettiet | 10-02-17 | 21:52

@jemagookniksmeer | 10-02-17 | 21:40
Ik zou even zoeken tussen de mensen die een permaban kregen tijdens de Paay-topics, al wil ik natuurlijk geen nsb'er zijn.
Ik heb toch al zo'n slechte naam.....

necrosis | 10-02-17 | 21:51

Neemt Volkert het nu ook al op voor strakgetrokken oma's?

Admiraal Balthasar | 10-02-17 | 21:50

Veni_Vidi_Vici | 10-02-17 | 21:43 "Deze meneer heeft broodnodig zware medicatie nodig, een dwangbuis en een kamertje met zachte wanden."

Waarom? Deze meneer is boos. Hij neemt het op voor een slachtoffer. Hij strijdt tegen onrecht. Dat mag toch? Ik heb daar geen problemen mee. Hij bedreigt niemand. Hij deelt alleen zijn ongenoegen. Hij zal opgelucht zijn na dit gesprek [herstel] na deze ingesproken boodschap en daarna doet iedereen zijn ding.

[Ik vroeg mij wel af wat collega's van deze meneer denken als ze zijn stem herkennen. Maar ach, hoe kun je iemand kwalijk nemen dat hij het opneemt voor de zwakkeren?]

Boeser_Onkel | 10-02-17 | 21:50

@jemagookniksmeer | 10-02-17 | 21:40
Ik weet er eentje maar die kan het niet zijn want die is al te lui om zijn/haar/het nest uit te komen ;)

Berbaar | 10-02-17 | 21:49

Persoonlijk denk ik dat Patricia genoeg kloten heeft om dit zelf af te handelen maar ik applaudisseer de manier waarop deze man zijn mening verkondigd. Ik kan geloven dat iemand meevoelt met een slachtoffer van zulke laffe misdaad.

Accident_Prone | 10-02-17 | 21:49

Mevrouw Paay moet maar zo denken: heel Nederland wordt dagelijks in de bek gescheten...

kweethetooknietbeter | 10-02-17 | 21:47

@Boeser_Onkel | 10-02-17 | 21:37
Als iemand jou zo in een donker steegje toespreekt voel je je dan geintimideerd cq bedreigd? Lijkt me toch wel, ik zou het niet vreemd vinden als een rechter dat ook zou bepalen. Zo niet, moet je een rechter eens zo toespreken, kijken wat ie dan vind.

peterdh | 10-02-17 | 21:47

Hihi LOL en jullie mogen jezelf gelukkig prijzen, de laatste diehard fan van Patries in de voidemail ;)
Wel de deur op slot houden boys, je weet maar nooit.
#waarjejeallemaalnietdrukoverkuntmaken

Berbaar | 10-02-17 | 21:46

Prachtig optreden van Nico Dijkshoorn!
Goed gedaan, Kouwes!

King of the Oneliner | 10-02-17 | 21:45

Geen Amsterdams accent maar meer richting Ijmuiden, Noord-Hollandse kust. Hij heeft wel een punt, dit was niet nodig.

Jan Lange3373 | 10-02-17 | 21:44

Ik zag het schuim op zijn waffel er al denkbeeldig bij, dit is hondsdolheid 100% zeker.
.
Deze meneer heeft broodnodig zware medicatie nodig, een dwangbuis en een kamertje met zachte wanden.

Veni_Vidi_Vici | 10-02-17 | 21:43

saintinel | 10-02-17 | 21:36
Bij de NPO vind men nog wel meer normaal.
Ze zijn al tijden gewend zich uitermate flexibel in allerlei bochten te wringen om bepaalde kwesties die louter bij deugnieten leven, als normaal te becommentariëren. Een kleine seksuele uitstap kan daar wat hen betreft kinderlijk eenvoudig bij. Bovenaldannietteplus zeer goed voor de kijkcijfertjes.

Langshetrandje | 10-02-17 | 21:42

"Een stijve lul die is toch gemaakt om mee te pompen of nie dan? Hè? Probeer maar eens te pissen met een stijve lul, dan kom-de wel achter!"
H.Teeuwen

bambi1970 | 10-02-17 | 21:42

The_iron_boar | 10-02-17 | 21:32,

Goed punt.
Ik merk namelijk heel vaak dat mensen die zich boos maken over non-issues, geen ene fuck geven als er ergens duizenden mensen tegelijk worden afgeslacht.

Neem zo'n Peter Ruk de Vries.
Kan zich lekker boos maken over een (ruimschoots) volwassen vrouw die zich als een kind laat groomen...
Maar binnenkort zien we hem weer op de NPO om het executeren van joden en cartoonisten goed te praten.
Zoals in dat k*tprogramma "jouw vrijheid, mijn vrijheid".

Dandruff | 10-02-17 | 21:41

Oei dat klinkt net als heel boos,straks moeten sommigen nog onderduiken ook.

kzegje | 10-02-17 | 21:40

Volgens mij is dit gewoon een reaguurder die niet helemaal kan verteren dat hij een permaban heeft gekregen.

jemagookniksmeer | 10-02-17 | 21:40

"Jullie reaguurders, wat zijn zijn jullie een stelletje apen [...] dat jullie iemand de dood injagen". [of zoiets]

Sorry, maar ik ben een aap (nl.wikipedia.org/wiki/Apen) noch heb ik de indruk dat ik iemand de dood injaag.

De beller is tamelijk boos. Maar hij dreigt of bedreigt niemand. Niets aan de hand dus. Grappig om iemand woorden te horen gebruiken die ik soms alleen denk. Dat met die ziektes, dat is echt heel Nederlands. Folklore!

Boeser_Onkel | 10-02-17 | 21:37

Goeie bodyguard lijkt me

Oprisp | 10-02-17 | 21:36

Man, man, man wat een betoog, ... lekker hypocriet ook.
En alsof GeenStijl zich in de bek laten zeiken en het ook nog eens laat filmen.
Het is gewoon goor! Maar blijkbaar is vindt iedereen het bij de NPO doodnormaal om in elkaars mond te pissen. (zie die aflevering van Jinek gisteren) Gatverdamme!

saintinel | 10-02-17 | 21:36

Iemand uit de vriendenkring, lijkt me? Hij staat in ieder geval wel achter zijn woorden.

De Griezelaar | 10-02-17 | 21:35

Goed verhaal.

Lekker kort ook.

Parsons | 10-02-17 | 21:35

Wat voor tato heeft ie op zijn rug?

stenenbeen | 10-02-17 | 21:34

Volgens mij is die gozer een beetje jaloers dat ie niet zelf in '2 pee 1 paay' mee mocht doen.

destemmert | 10-02-17 | 21:34

Wel jammer dat jullie morgen worden opgeheven.

Pierke Smulders | 10-02-17 | 21:33

Hoe zou deze gast reageren als er daadwerkelijk iets aan de hand zou zijn? Zelfs met 9/11 ben ik namelijk niet zo geflipt als deze gast. En deze gast flipt hem compleet omdat een vies wijf (van het D-garnituur) zo achterlijk is zich te laten filmen terwijl ze zichzelf in haar bek laat zeiken.

The_iron_boar | 10-02-17 | 21:32

Tja dat krijg je ervan als je mag bellen vanuit de Kijvelanden.

RenHoek | 10-02-17 | 21:30

Dit is vast de muilenzijkerfilmverspreider die gezocht wordt, wat een smeerlap om over de rug van Paay nog een schep gesteukel erbij te doen.

Koeienflat | 10-02-17 | 21:30

Lol, and that is where you're wrong. Dus alleen omdat een grijze cameraslet als een Peter R de Vries iets op de tv kotst geloven mensen dat. Geloof me die vent verhuurt zich aan iedereen met een camera. Voor genoeg geld doet ie de nieuwe Jumbo-reclame. Shop bij Jumbo, hallo! Dan heb je altijd een alibi!

Asah1y0sh1mura | 10-02-17 | 21:29

Hij gaat nog net niet huilen. Dat Amsterdam Noord kut is, daar heeft ie wel gelijk in.

brutus68 | 10-02-17 | 21:28

Volgens mij ken ik die vent. Ouwe hippie krakert uit de Nieuwmarktbuurt.
Gewoon laten lullen. Doet iedereen al jaren.

ristretto | 10-02-17 | 21:27

Is dit nou die "boze oom" uit de VVD-propaganda?
Net zo zwakbegaafd als de joop.nl, maar dan ook nog eens laagbeschaafd?

Dandruff | 10-02-17 | 21:27

Zo te horen is deze meneer PISNIJDIG op Geen Stijl !!

De gelukszoeker | 10-02-17 | 21:24

@Pi Mol | 10-02-17 | 21:20
Bier hier, dank u wel!

kapitein_iglo | 10-02-17 | 21:24

"Tyfus", "kanker", "oprotten", "vuile", "smerige" en "honden" in de bullshitmatrix plaatsen en dat vat deze ruim 7 minuten monoloog wel aardig samen.

Verder ben ik blij dat iemand eindelijk eens een keer vanuit goed fatsoen Geenstijl op zijn verantwoordelijkheden wijst en vanuit goed voorbeeld pleit voor normherstel.

Chiant | 10-02-17 | 21:23

Internet is kapot, ik wil een nieuwe.

MogeWijEveOvergeve | 10-02-17 | 21:23

@omanders | 10-02-17 | 21:16: Precies! En na De Donald is het taboe er toch wel zo'n beetje af? Gewoon dikke vinger naar iedereen.
NB: er zijn genoeg mensen die des morgens hun eigen pis opdrinken omdat ze denken dat dat gezond is (nee ik niet) en dat moeten ze toch ook zelf weten?

MacMiep.nl | 10-02-17 | 21:22

Ik wil niet weten wat er gebeurt als boosmeneer een bekeuring of belastingaanslag krijgt.

McNulty | 10-02-17 | 21:22

Heeft ie een tatoeasje op de rug? Is het borderline Gordon na een pilsje? Vragen, vragen voor de profiler

HetOorAakel | 10-02-17 | 21:22

@Pi Mol | 10-02-17 | 21:20

Kom maar op dan!

Kattenbakkorrels | 10-02-17 | 21:21

Een krat bier voor degene die het hele fragment heeft afgeluisterd :-)

Pi Mol | 10-02-17 | 21:20

ik hoor niets anders dan complimenten en de reden waarom Geenstijl bestaat

kapitein_iglo | 10-02-17 | 21:20

Snuif gewoon wat minder jòh, ouwe pisnicht.

Jackanders | 10-02-17 | 21:19

Zo te horen kost deze rant meneer z'n hart. Trillend van woede zijn leven op het spel zetten omdat hij zo nodig (ongeïnformeerd) zijn mening met ons moet delen. Sterkte, lieve booschmeneer!!

Lege Vaas | 10-02-17 | 21:18

-weggejorist-

Langshetrandje | 10-02-17 | 21:18

Wat staat er op haar graf? Zeik me de bek niet vol? GS verhuizen naar Marokko of Turkije? LOL.. Het gast, dit is internet! Helder eentje bij, van jullie uit de buurt. Maar goed, smakelijk gedeeld, kan daar ook een kop op? * Ff pissen hoor, zo terug! Oja... Vroeg me vroeger altijd af waar je nu witte tanden van Krijgt, zou zei me oma. Nu geloof ik haar, zout!

Mr_Pikibelly | 10-02-17 | 21:17

Hah, komedie op de late avond.

Brainder | 10-02-17 | 21:17

Aan kanker gaan 100,000 mensen per jaar dood... hoe moeten de nabestaanden zich voelen, als ze deze video zien? Hypocriet.

Rest In Privacy | 10-02-17 | 21:16

Overigens, is die hele PR afdeling van Mevrouw Paay dan helemaal de weg kwijt? Er is een briljante oplossing:


"Wij steunen de moed die Patricia Paay heeft laten zien in het uit de taboesfeer halen van plasseks".


Klaar. Moet ik dan alles voordoen?

omanders | 10-02-17 | 21:16

Die 'trouwe fan' heeft zeker een ban wegens kritiek op GeenStijl zonder de huisregels ooit te hebben gelezen.
Daar hebben wel meer mensen last van.
Maar die lieden help ik graag op weg.
*gnehehe*

necrosis | 10-02-17 | 21:15

'The medium is not the message.' Wanneer leren mensen dat nou eens.

RBlake | 10-02-17 | 21:14

*serieuze modus aan*
het betreffende filmpje was privé en slechts bedoeld voor persoonlijke consumptie
*uit en gieren*

Langshetrandje | 10-02-17 | 21:14

Tsja... ze had ook gewoon heel trots kunnen zijn dat ze op haar leeftijd van 68 jaar nog zo kan doen met zo'n lichaam en in het openbaar gewoon haar neus ophalen voor iedereen. Remember Shirley Bassey: "This is my life".
We hebben nu toch echt het Barbra Streisand effect - in het kwadraat.

MacMiep.nl | 10-02-17 | 21:13

@Aeque | 10-02-17 | 21:08


Hè, hè. Het werd verspreid op twitter. Er was al tijden een hype dat er zoiets was. Reken maar dat er dan een twitter-shitstorm (pun very much intended) opsteekt.

omanders | 10-02-17 | 21:13

Deze man is wel erg hysterisch, heeft hij ergens belang hier? Lijkt me niet iemand die het buskruit heeft uitgevonden.

lanexx | 10-02-17 | 21:13

@hfakker | 10-02-17 | 21:07 Staat nog gewoon op Twitter hoor. Wel even zelf opzoeken.

FreeGuana | 10-02-17 | 21:12

-weggejorist-

ChronischeKlager | 10-02-17 | 21:12

Welk land wordt het Zentgraaf??

ChronischeKlager | 10-02-17 | 21:11

@Wedstrijdkrokodil | 10-02-17 | 21:10

Dat is een idee zeg!! ik kan niet wachten.

Kattenbakkorrels | 10-02-17 | 21:11

@boze meneer:

Geenstijl was een van de vele die het tijdelijk op hun pagina had staan. Ze waren zeker niet de eerste.

Kattenbakkorrels | 10-02-17 | 21:10

Coke?

omanders | 10-02-17 | 21:10

Komt er nog een audioboard? Dit kan in de remix!

Wedstrijdkrokodil | 10-02-17 | 21:10

Aeque | 10-02-17 | 21:08
beste man heeft een zwakke blaas en dat vind ze een beetje een turn off.

Langshetrandje | 10-02-17 | 21:10

Dat gezeik over die plasseks, het zal wel, Ik heb het filmpje niet eens gezien. Whatever turns you on.
Wat ik dan wel weer erg dom vind is dat je het zelf filmt en het vervolgens veronachtzaamd op je pc laat staan. Tenzij het de bedoeling was dat het zou gaan lekken.

knutsel | 10-02-17 | 21:09

@hfakker | 10-02-17 | 21:05

Nah, geweld is op porno na de mooiste entertainment op TV/Internet. Kijk maar naar Dumpert/BestGore/Crazyshit etc.

Kattenbakkorrels | 10-02-17 | 21:09

Daar zat vast een snuifje/blowtje of drankje in.
Men wordt voor minder opgeborgen tegenwoordig.

Ommezwaai | 10-02-17 | 21:09

Net alsof half Nederland het filmpje niet gezien zou hebben als het hier niet zou hebben gestaan. Aardig dat hij zich zo zorgen maakt om haar, maar ga dan niet hier de voicemail vol blaffen. Zoek haar dan op en troost haar. Als hij zich afvraagt hoe dan moet hij maar een bepaald filmpje bekijken.

Aeque | 10-02-17 | 21:08

Deze boze meneer is heel boos. Hij zal zelf wel heel fantastisch en eerlijk zijn, dat kan niet anders.
Zo'n lieve, lieve, lieve man die één en al goedheid is.
Wat een lieve aardige zachtaardige man! Lievvv!!
Zo jammer vanwaar al die haat boze blanke GeenStijl?
Nu is deze blanke pit helemaal boos.

keestelpro | 10-02-17 | 21:07

Overigens kan ik het vieze smerige abjecte gore tyfus tering filmpje nergens vinden... niet dat ik dat wil hoor.

hfakker | 10-02-17 | 21:07

ik vind honden zelf op zich best lief. Mag dat niet meer?

Langshetrandje | 10-02-17 | 21:05

@Kattenbakkorrels | 10-02-17 | 21:04
Nee, nee, de grens ligt bij geweld.

hfakker | 10-02-17 | 21:05

Van mij mag je alles plaatsen en iedereen voor lul zetten, het boeit mij geen ene flikker, niks is wat dat betreft mij heilig. Uitkijken zou ik bij Geenstijl wel, het word een of andere idioot een keer teveel en dan is het ineens huilie huilie doen. Maar ook dat kan mooie beelden opleveren, ik zie het allemaal wel. Beide top entertainment.

Kattenbakkorrels | 10-02-17 | 21:04

Over Twitter, Google en Mark Zuckerberg (Whatsapp) geen woord...

Lafayette | 10-02-17 | 21:03

Ik mis iets; de tattoos op de armen van die gaylord.

necrosis | 10-02-17 | 21:03

Zou ook heel merkwaardig zijn na zo'n smeeuige flirt-carrière met hier en daar uit de school klappen van hoe geil je wel niet bent, doet, deed...
Dat je dan om zoiets jezelf iets aandoen.

hfakker | 10-02-17 | 21:02

Ach, dat geplasch was dan wel ranzig, maar verder? Ik denk dat een beetje vent z'n vrouwelijke metgezel ook wel eens van achteren neemt.....

Ommezwaai | 10-02-17 | 21:02

Ik kreeg ergens een beetje de indruk dat deze meneer geen groot fan is van GS...

Binnenbaan | 10-02-17 | 21:01

Ik trek dat amsterdamse accent welgeteld 14seconden, toen afgehaakt.
Die kerel meent het wel serieus, GeenStijl HQ naar brabant joh, hier ben je iets veiliger.

MinderStijl | 10-02-17 | 21:01

En dan zelf drie of vier keer pisvlek zeggen.

Conqueror2 | 10-02-17 | 21:01

Amsterdams accent. Next!

knutsel | 10-02-17 | 21:00

En daarom moet je nooit filmen als je bezig bent. zet je smeerpijperij dan ook niet op een medium dat online kan, lutser!

TP 1984 | 10-02-17 | 21:00

@mambo43 | 10-02-17 | 20:55: Zeg lullo: GS heeft dat filmpje NIET geplaatst.

MacMiep.nl | 10-02-17 | 20:58

"Ga in Marokko wonen. Ga in Turkije wonen (..), dan kun je je zelf lekker opwinden." zegt beller. Misschien moet beller dan zelf ook maar verhuizen; als er ééntje zich aan het opwinden is, dan is dat beller zelf wel. Maar dat is maar mening van deze onderbuik-reaguurder-aap.

kweethetooknietbeter | 10-02-17 | 20:57

-weggejorist-

Hetkanverkeren | 10-02-17 | 20:57

Het antwoord is: 'Ja'.

poepdoos | 10-02-17 | 20:57

Wat hebben Turkije en Marokko nou weer gedaan?

M_ams | 10-02-17 | 20:57

Ik zie niet alles en ik lees niet alles, maar deze meneer schijnt nogal boos op geenstijl te zijn. Hebben jullie iets fout gedaan?

Langshetrandje | 10-02-17 | 20:56

Pfff wat een drol.

Patje2011 | 10-02-17 | 20:56

@macmiep.nl | 10-02-17 | 20:56
Precies. En het is pas februari. :-)

keestelpro | 10-02-17 | 20:56

Zeer welsprekend. En er moet iets gebeuren van meneer, voor morgen nog al. Nu, dank voor de verstrooiing de afgelopen jaren, voor de snedige stukkies, de openbaringen, de open deuren ook, de filmpjes.
Nog drie uur te gaan, wanneer meneer zijn zin krijgt.
Tot morgen!

Glasgow Argus | 10-02-17 | 20:56

wat een zure pisser is dat zeg

eriksweet | 10-02-17 | 20:56

Jullie hebben iemand dood gemaakt? "op d'r 69ste over 5 jaar is ze er waarschijnlijk niet meer"?? okeey, ze is dus weer opgestaan?

Zilver | 10-02-17 | 20:56

Kent iemand de 06 scheldlijn nog? Die was ook goud!

keestelpro | 10-02-17 | 20:56

@keestelpro | 10-02-17 | 20:54: Hoho, niet zoveel eer naar Paay; Donald was de trendsetter!

MacMiep.nl | 10-02-17 | 20:56

Elke kritiek is opbouwend. Trala

LickmyNick | 10-02-17 | 20:55

Deze joker is niet helemaal goed wijs, maar om eerlijk te zijn snap ik ook niet waarom dat hele filmpje van PP nu zonodig online moest ?
Zat iemand te wachten op een filmpje waarin ze zich in de bek liet zeiken ? Ik in ieder geval niet. Krijg geen natte droom van zo'n filmpje. Zie ook eerlijk gezegd de nieuwswaarde er niet van in, dus dit was een beetje een misser. Niet alles wat Geenstijl doet is perfect, iedereen maakt fouten, dit was zo'n fout.
NIet meer doen dus.

mambo43 | 10-02-17 | 20:55

Het is dat de stem te jong klinkt, maar gezien de feiten:

- Niet eens weten dat GS geen filmpje heeft geplaatst.
- Niet gehinderd door kennis van zaken daar toch GS de schuld van geven.
- Blijk geven van geen idee hebben hoe social media werkt.

zou ik gokken op Han van der Horst. Die wordt ook zelden gehinderd door enige vorm van intellect.

Maar goed, deze stem lijkt me te jong, zal evengoed vast ook van Joop afkomen, je weet wel, die links extremistische site.

Johnweer | 10-02-17 | 20:55

Ik denk juist dat Patricia Paay een nieuwe rage in gang heeft gezet. Hoewel het een privéaangelegenheid betrof welke nooit gefilmd had moeten worden en in de openbaarheid had mogen belanden blijkt dat heel Nederland het super interessant vindt.
2017 wordt een gouden jaar.

keestelpro | 10-02-17 | 20:54

Ik merk dat u boos bent. Klopt dat?

atheïstisch stemvee | 10-02-17 | 20:54

-weggejorist-

dydxsq | 10-02-17 | 20:51

Die meneer is niet helemaal lekker uit de vrijdagmiddagborrel gekomen. Nooit met drank op op dingen reageren, dat werkt niet.

Hannibeaul Lectuur | 10-02-17 | 20:50

Eeeeh... meneer? Zou u niet beter eerst wat feitjes checken voor u mijn favoriete blogje de tiefus wenst? En dan vlot uw excuses aanbieden?
Zo niet, dan kunt u bij deze zelf de teering krijgen. En teering is erg vervelend, vooral de resistente!

MacMiep.nl | 10-02-17 | 20:49

Beetje laffe voicemail, mist wat zout.

blackwater990 | 10-02-17 | 20:49

Deze stem lijk verdomd veel op de stem van Wouter de Vries (broer van PrdV).
Hij geeft les aan UvA. Ik zie graag reacties tegemoet van mensen die dit kunnen bevestigen.

Astroturfer | 10-02-17 | 20:48

Onbegrijpelijk dat je je zo druk kan maken om een uitgerangeerde vierderangs bekende Nederlander die zichzelf heeft laten filmen.

Misschien moet meneer even contact opnemen met de huisartsenpost voor een paar valiumpjes.

sadfkasdhfd | 10-02-17 | 20:48

Ik voel me bijna aangesproken. Bijna dan he...

keestelpro | 10-02-17 | 20:47

Wie is er dood?

lady blabla | 10-02-17 | 20:46

Er zijn dus tóch nog mensen die Peter R de Vries geloven.
Raar.

Q.Bert | 10-02-17 | 20:41

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken