Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

"Yasser Feras". Nu ook al birther-mythe in NL

topicklavergekki1.pngMensen die bij ons een block hebben wegens te debiel en te racistisch hebben gelukkig altijd nog twitter. Op het medium zweeft sinds een aantal dagen een heerlijk meme rond onder de beschimmelde rechtsmuppets die uit de kelder van hun moeder met anonieme accounts de grootst mogelijke haat en bullshit de wereld in slingeren: Jesse Klaver heet eigenlijk geen Jesse Klaver, maar heet stiekem Yasser Feras! Natuurlijk Yasser, want Jezus was een Palestijn enzo en de mensen met "pro-Israël" in hun twitterbio willen natuurlijk gelijk Klaver terugkoppelen naar Arafat. Okee, Jesse heeft natuurlijk wel een buitenlandse pappie, dikte zijn ghetto-afkomst wel een beetje aan en ja die was er al snel vandoor, maar zijn voor- en achternaam komen toch echt van de Nederlands-Indische kant van de familie. Zouden de nationalistische gekkies toch juist mooi moeten vinden, in het kader van Indië verloren, rampspoed geboren. Man man man. Fijn toch hoe de complete batshittheorietjes uit de VS (remember Barry Soetoro?) nu ook onze kusten bereiken. Wisten jullie trouwens dat Mark Rutte eigenlijk op de achterkant van de maan geboren is als lizard person en alleen de menselijke gedaante aanneemt als de camera's draaien? Nee he? They live! topicklavergekkie2.png Glimmerveen. De naam zegt genoeg. topicklavergekkie3.png Laat u niet afleiden door de bakfiets. Jesse (zelfverklaard Rooms-Katholiek opgevoed) gaat 5 keer per dag zijn pik naar de vloer voor Allah. topicklavergekkie4.png En nog even een doodsbedreiginkje want why not.

Reaguursels

Inloggen

Ik bevind mij rechts van het midden van het politieke spectrum. Derhalve sta ik niet per definitie afwijzend tegenover voorstellen die uit de zgn. linkse hoek komen. Dan hebben wij het over zaken als sociale zekerheid, solidariteit en duurzaamheid. Naar mijn mening allemaal zaken die in essentie nastrevenswaardig zijn.

GroenLinks is echter de partij van blinde naïviteit, zelfgenoegzaamheid en wereldvreemdheid. Ze hebben het hart ongetwijfeld op de juiste plaats zitten, maar het feit dat zij ambities hebben om in de regering te gaan zitten is ronduit gevaarlijk.

Het boek van Halsema staat overigens nog wel op mijn lijstje.

de IJsman | 30-01-17 | 16:20

Het op voorhand uitsluiten van democratisch gekozen partijen vind ik ook ronduit discriminerend van de heer Feras.

24^7 | 29-01-17 | 16:59

Met KOEzoe en Osturk een coalitie vormen is de natte droom van Yes-r we can Klaver.

24^7 | 29-01-17 | 16:54

Kleuter Klaver, de babbelende graftak,die nooit met zn poten in de klei heeft gestaan, dus zonder enige werkervaring en levenservaring, wil premier worden. Ach waarom ook niet indachtig de Verelendungstheorie zal na hem de omkeer komen.

echt niemand | 29-01-17 | 14:24

@Jetstream | 29-01-17 | 12:18
.
Nou, daar hoef je echt niet hoogopgeleid voor te zijn; bovendien is hoogopgeleid niet hetzelfde als intelligent, zeker niet als het om hoogopgeleide gelovigen gaat.
.
Geloof en intelligentie gaan niet samen; intelligente mensen geloven immers niet, die wéten iets of ze weten het niet.

Brou Is Back | 29-01-17 | 13:27

Wat. Een. Engerd.

Arknow | 29-01-17 | 12:48

Als je bommen in elkaar kunt knutselen , vrachtwagen kan besturen , verkrachten , kalashnikov bedienen , met 4 verschilende ID uitkering kan aanvragen , inderdaad dan ben je hoogopgeleid want ik kan dit niet .

Jetstream | 29-01-17 | 12:18

Ies (g)een Ferrassing.

hallevvezool | 29-01-17 | 11:55

Zo is het. Croisantneuf / joost2
GroenLinks is 'n verzameling anarchisten (PSP) geloofsafvalligen (PPR), communisten (CPN), inbrekers in ministeries (Duyvendak), ziekte-inbeelders (Singh Varma), bedrogenen (Sap) en eigen-kinderen-eerst-hypocrieten (Halsema).
Maar nog steeds vind ik dat GroenLinks 't beste verzamelputje is van de linkse beerput.
Zolang de PvdA maar leeggelopen blijft in de komende verkiezing. En SP is sowieso niet aantrekkelijk door hun intern afpersende afdrachtsregeling.
Laat die engerdjes elkaar maar de tent uitvechten.
Dan komt er na de verkiezing ook niks terecht van 'n beoogde brede coalitie, te komen tot 'n zakenkabinet. En dan blijkt vanzelf, dat men niet om de PVV heen kan. Dan ontstaat er weliswaar geen hemel op aarde in Nederland, maar komt er 'n ander momentum in de sociale media. Dan blijken er ineens sociaal acceptabele opvattingen te bestaan bij de PVV en zijn er ineens wél nette en fatsoenlijke mensen te vinden die namens de PVV in de regering kunnen zitten (want Wilders zal wel zo tactisch-slim zijn, vanaf de zijlijn vanuit 't parlement te willen blijven besturen op afstand; lees; altijd met 'n slag om de arm, de anderen te kunnen wippen als 't hem niet zint, zonder zelf de kop van jut te zijn die zou moeten antwoorden als bewindspersoon); en dan kunnen de andere partijen, die door de bocht zijn gegaan, zeggen, dat weliswaar de PVV regeert, maar Wilders niét. (soit; is niet interessant op zich)

Der Paulie | 29-01-17 | 11:42

Jesse Klaver is niet zo slim als hij zelf denkt dat hij is. Groenlinks heeft kennelijk een cursus saturniale politiek in de USA gevolgd ? Het uitmelken van het dualisme. Kabbala en dat soort semi-religieuze mindfucks. Daar gaan de esoterische mutsen van druipen. Kijk maar eens naar dat androgyne stemvolk van hem.

Croisantneuf | 29-01-17 | 10:51

Wat vergeten wordt, want in politieke zaken is de Nederlander heel kort van memorie, is dat Groen Links in feite voortkomt uit: communisten, maoïsten, de kraakbeweging, de actiegroep RARA, en links radicalen.

Groenlinks heeft de meest vreemde politici voortgebracht, die in de 2e kamer kwamen en de belastingbetaler veel geld gekost hebben.
Leugenaars, oplichters en netwerk zakkenvullers en praatjesmakers. Google maar eens.
Nederland gaat failliet met groen links.
Het vreemde is dat dit soort lieden ook nog telkens een goed betaald baantje kregen al of niet via semi-overheid, verenigingen, stichtingen, adviesbureautjes etc. Het nepotisme in Nederland is groot.

Klaver presenteert nu zijn partijtje in een mooie verpakking met een strik er omheen. Maar groen links is in feite een gevaarlijke partij met vreemde denkbeelden.

De man Klaver, zou voor Nederland een heel matige leider zijn, met zijn gebrekkige opleiding en weinig levens ervaring.
Dat hij ooit zijn naam heeft veranderd, roept grote vragen op en maakt hem voor de politiek in Nederland helemaal verdacht.
De flauwe imitatie van hem van Obama is kinderachtig en nagemaakt.

Dus Klaver wordt het niet.

joost2 | 29-01-17 | 10:17

Een ‘Sander Terphuis’ 2.0 is deze Jesse Klaver, alias, 'n zoveelste 'Yasser’ (Arafat). We kennen dat deuntje al. 'Die mensen' mogen heus wel hun naam aanpassen zodat 't net lijkt alsof ze....oorspronkelijke bewoners van Nederland zijn. Maar doe dan niet hypocriet over 'alsof' Het wordt plaatsvervangend pijnlijk, als toneelspelers met misleidende andere naam, ook nog eens extra ontkennen dat ze toneelspelen. Toneelspelers die toneelspelen, maar dat ook toegeven, zijn goede of slechte toneelspelers. Toneelspelers die toneelspelen, maar ontkennen te willen misleiden met hun toneelspelen, zijn leugenaars, bedriegers, moreel corrumperende mispels. En ja, natuurlijk zullen deze leugenaars zeggen, dat ze 'alleen maar goede en integere redenen hebben bij 't misleiden van de andere mensen'. *proest* Dit doet me denken aan die vrouwelijke voorvechtster van de black people in America. Bleek ook toneel te spelen; was in werkelijkheid 'gewoon' 'n blanke vrouw, 'die zich zo identificeerde met de struggle for the rights of the black people'. Maar werd ontmaskerd door d’r biologische ouders uit Europa. Ook de zwarten in America wilden niets meer weten van deze hen voorliegende toneelspeelster; 'want zij kon niet weten, wat de zwarten 'echt' meemaakten'. (en jaloersmakend; die blanke had 'n keuzemogelijkheid, alsnog weer als blanke te gaan leven) Zo zal 't ook gaan met deze Jesse Klaver gaan. Zodra hij mislukt, heeft hij ook de mogelijkheid, weer te gaan leven als 'n echte allochtoon. Honing. Stroop. Vliegen. Als ze in de linkse kerk dan toch nog ergens op wil stemmen, dan graag op GroenLinks. Koude kermis. Jesse Klaver. Arafat (Yasser).

Der Paulie | 29-01-17 | 09:43

Net eens de standpunten van Extreem Groen Links gelezen, man man wat eeno gefundeerd basisschool idialisme.
Nu is Klaver weer aan het piepen tegen Trump omdat hij de kansparel stop heeft afgeroepen.
Met de kennis van vandaag en de dramatische statistische cijfers wereldwijd zou je je dood moeten schamem deze onzin nog uit je nek te persen.

pannekoekgezicht | 29-01-17 | 09:33

Fin in schaapskleding

dat weet je | 29-01-17 | 08:31

Overigens bemerkte ik van de week tot mijn ontzetting dat mijn kinderen waarschijnlijk( ze weten het nog niet zeker) op Jessis gaan stemmen.
Ze zijn te oud om ze dat te verbieden maar........gottegot.

mallekater | 29-01-17 | 08:20

Hemmenaar 7.
Joh, die gegevens staan gewoon op het internet hoor, dáár had je GS toch niet voor nodig?

mallekater | 29-01-17 | 08:18

Yasser alias Jesse is zelf nog een kind.
En bepaald niet hoog opgeleid, integendeel.

mallekater | 29-01-17 | 07:52

Wie is Jesse?

Katvangert | 29-01-17 | 03:04

Ik ben die Klavert helemaal zat en de campagne moet nog beginnen!

donkeyman | 29-01-17 | 01:09

WAT???
hij heet dus eigenlijk Yasser Feras!!
Zelf gelezen op GeenStijl (volgens mij heb ik het zelf gezien, Verticaal Gefilmd zelfs!).

Wat zei Goebbels er ook alweer over? Als ik het hier en op Twitter lees, dan is het dus echt waar echt waar.

Goh, die Jesse, Yasser dus.
hehe

Hemmenaar7 | 28-01-17 | 23:53

Sorry bijna vergeten , was een artikel in de blendle waarin Jesse vertelde dat hij net nog geen gedragen onderbroekjes in zijn brievenbus kreeg, dat kunnen we toch wel voor hem oplossen?

corbiere | 28-01-17 | 23:53

Nehemia | 28-01-17 | 16:28

Blijft staan en daar zijn jij en ik het over eens. Zeer goed opinie weekblad. En idd zoals jij al aangaf "last man standing."

Basil Fawlty | 28-01-17 | 23:48

-weggejorist-

Von Knarrenstein | 28-01-17 | 23:16

-weggejorist-

Der Paulie | 28-01-17 | 22:46

Multiplex.

Ik gok, dat je Wilders bedoeld. Zijn haren zijn dan wel weer Arisch wit.

jezusisonzin | 28-01-17 | 20:53

"(..)Wisten jullie trouwens dat Mark Rutte eigenlijk op de achterkant van de maan geboren is als lizard person(..)"
@ Zentgraaff | 28-01-17 | 13:59
-
en ik maar denken dat Markje eigenlijk "Malek Ramadan" heet
www.geenstijl.nl/archives/images/malek...

telelezer | 28-01-17 | 20:26

@Keyboardspeler Groen links meer zetels dan PvdA?
Liever niet.Groen links isbehoorlijk radicaal

Lilia2 | 28-01-17 | 20:22

Yasser Feras can eat my shit!

darmflora | 28-01-17 | 20:12

@Russells Teapot | 28-01-17 | 14:26
Obama was vaak te zien in gezelschap van mevrouw Obama. Dat zou ik wel willen meemaken, Jesse Klaver samen met mevrouw Klaver, een negerin van 1,88 m lang.

Rhenium | 28-01-17 | 20:10

Groen links is een overblijfsel van de RaRa groep, het zijn de slangensnijders van de Shell pompstations, de brandstichters van de Makro,de voorbeeld zombie's voor het in burgeren voor Maxima, de aanslagplegers van Dhr Kosto,enz,enz. Groen links is een vergaarbak van linkse aanslagplegers en domme meelopers.

Chinook Elsevier | 28-01-17 | 20:06

Russells Teapot | 28-01-17 | 14:26
"Het ergste is dat dit Jesse's waanbeeld dat hij de Nederlandse Obama is alleen maar gaat bevestigen. Dit is de beste reclame die GroenLinks zich kan wensen in dat opzicht."
---
Als Trump doorgaat in het tempo van zijn eerste week als POTUS, is er over zo'n anderhalve maand nauwelijks nog iemand te vinden die positieve gedachten krijgt bij Obama.

WirMachenMusik | 28-01-17 | 19:16

Ik mis de oude GeenStijl...!

Alpengeist | 28-01-17 | 19:10

Degene die dit gelooft, gelooft zeker ook dat iemand die niet eens accentloos ABN kan spreken, een Indonesische moeder heeft en een Hongaarse vrouw en een voorliefde voor Israel en Texas de Nederlandse cultuur zal gaan beschermen.

MultiPlex | 28-01-17 | 18:54

Goed, het GeenStijl verhaaltje over die roomblanke Groen Linksers ook gelijk weer doorgeprikt. Hij is trouwens wel goed geïntegreerd, die Yasser Klaver!

Short | 28-01-17 | 18:51

Ik had vroeger in de schoolkrant een rubriekje dat In het vizier heette.
Een interviewtje met een leerkracht en als illustratie een tekening eebij van een vizier. Zou dus nu als doodsbedreiging opgevat worden.

Badnews | 28-01-17 | 18:21

Zentgraaff begint wel steeds duidelijker te worden in zijn politieke voorkeur. Nog even en we kunnen zijn bio hier ook opschrijven.

In het kort: 'hij haat Wilders' en is 'groot fan van Groen Links en Klaver'.

We wachten op meer nieuws van Zentgraaff.

mambo43 | 28-01-17 | 17:57

Excuses voor iedereen die me eventueel voor was:
"They Live" heeft 1 van de beste filmquotes:
"I come here to kick ass and chew bubblegum.
And I'm fresh out of bubblegum".

LuckyGirl | 28-01-17 | 17:32

Dutch_Holland 1733
Natte bakfietsmoeders die pompoenzaden en cacaonibs in hun yoghurt mieteren.

Nehemia | 28-01-17 | 17:28

Die Yasser Klaver is een wolf in schaapskleren. Een opportunist met een overdosis zelfvertrouwen en een volledig blanke achterban die als klapver dient wat zijn ego nog meer streelt. Als dat sujet premier wordt, word ik republikein en verhuus ik naar joe es ee.

Sliptong | 28-01-17 | 17:28

Marrokaans of niet welke mongool stemt nu op GroenLinks.

Dutch_Holland | 28-01-17 | 17:22

Het maakt geen donder uit of ie jesse of yasser heet.
Wat wel uitmaakt is dat ie mensen op zijn kieslijst heeft staan die niet eens in nederland geboren zijn ,en nederlanders maar racisten vinden.
Dit soort mensen hoort geen volksvertegenwoordiger te mogen zijn.
Om te beginnen al niet waneer je niet in nederland geboren bent.
En nederland is dus niet suriname of de antillen of waar dan ook .

alphapapatango | 28-01-17 | 17:21

Toont weer aan dat alles aan die jongen nep is.

ThePeet | 28-01-17 | 17:20

-weggejorist-

Nehemia | 28-01-17 | 17:14

This topic is bait.

VerenigingVanDieven | 28-01-17 | 17:10

Lyin Ted | 28-01-17 | 17:02
Allemaal leuk en aardig maar zat Yassir Feras nou 'in da hood' of niet?

Pedronegro | 28-01-17 | 17:07

lingo star 1700
Exact. Mijn dochter is hoogblond.

Nehemia | 28-01-17 | 17:06

Het is de man die bijna altijd wegloopt. En Hawaï is niet zo rijk.
miko | 28-01-17 | 15:56
---
Ik had het anders moeten schrijven. Hij komt uit een rijk gezin dat in Hawaii woonde. Maar wel lekker meepraten met de 'peeps' 'in da hood' alsof hij zelf ook een moeilijk leven heeft gehad.
.
En daarnaast, Obama's vader was Keniaan, geen Afro-American, echte Afrikanen hebben niet die slachtofferrol die eerst genoemde wel hebben, sterker nog, Afrikanen hebben veelal zelf de slaven verkocht, toch schermde Obama hiermee.

Lyin Ted | 28-01-17 | 17:02

MogeWijEveOvergeve 1654
Juist. Er wordt geframed. De premisse is - persoon X zegt het - dus is het niet waar. Aangezien hij ook nog nazisymphatiën had, kan het al helemaal niet waar zijn. Je wordt hier bewust op een dwaalspoor gezet. Gemanipuleerd. Een stuip die je vaak in de media ziet. Een ander draadje van vandaag liet zien dat Bill Clinton net zo hard riep in zijn periode als POTUS dat illegalen het land uitgezet moesten worden, maar als Trump het zegt is de wereld te klein. Selectief winkelen in overdrive.

Nehemia | 28-01-17 | 17:00

Nehemia | 28-01-17 | 16:50
Ik heb überhaupt nog nooit gehoord van een kind van een Indische moeder en een Marokkaanse vader. Maar ik zou zeggen, als u er zo zeker van bent zou u bewijs moeten kunnen vinden. In de geboorteregisters bijvoorbeeld.

En waarom zou Jesse Klaver zijn naam veranderen? Bang om GroenLinks-stemmers te verliezen? Dacht 't niet.

Gualtiero | 28-01-17 | 16:59

@Nehemia | 28-01-17 | 16:18
Ja maar de vorm gaat boven de inhoud.
Het is waar, maar totdat iemand uit het verkeerde kamp het ook roept, en dan is het niet meer waar.

MogeWijEveOvergeve | 28-01-17 | 16:54

Gualtiero 1647
Ik heb mijn roomblanke dochter ook geen Fatima genoemd. Omgekeerd werkt dat net zo.

Nehemia | 28-01-17 | 16:52

Het maakt geen bal uit of Jesse RK, atheist dan wel moslim is, het gaat er om wat hij zegt en meent in de politiek. Voor wie werkt Jesse? Nogal duidelijk, voor GroenLinks. GroenLinks knuffelt allochtonen en Jesse wil dat ook, hij verbergt niks.

lingo star | 28-01-17 | 16:52

Gualtiero 1647

Wel eens gehoord van een Marokkaanse vader die zijn zoon Jesse noemt? Het dondert niet of het Yasser, Ali, Hassan of Abdullah was. Zijn vader heeft hem in ieder geval geen Jesse genoemd. Dat lijkt me uiterst ongeloofwaardig.

Nehemia | 28-01-17 | 16:50

Ok stel dat het waar is. Waarom hebben ze Jesse of Yasser uitgekozen om te infiltreren. Deze nietsnut, domoor, leeghoofd, onbenul en onnozelaar. Dat is het antwoord eigenlijk al.

roze_bril | 28-01-17 | 16:49

Je naam veranderen doe je alleen maar als je iets te verbergen heb of je afkomst wil verbergen.
waarom heeft hij dit gedaan??

mindblender | 28-01-17 | 16:47

Nehemia | 28-01-17 | 16:33
Ik zou zeggen, duik lekker de geboorteregisters in en tot zover geen enkel bewijs dat hij Yasser heet.

Gualtiero | 28-01-17 | 16:47

Vanochtend was de alu folie op.
En ja hoor, als je geen nieuw alu hoedje hebt gemaakt komen er weer allerlei ongelofelijke berichten binnen.

Koos Knak | 28-01-17 | 16:45

We weten stiekem allemaal dat ie oorspronkelijk Gerrit Soekarno heette !

Castor12 | 28-01-17 | 16:38

Nehemia | 28-01-17 | 16:28
Nee, de Shah was juist met hulp van de CIA op zijn plek als staatshoofd neergezet, ten koste van president Mossadeq in 1953. Dat had iets te maken met het feit dat laatstgenoemde de olie zou nationaliseren. Dat is iets totaal anders.

Gualtiero | 28-01-17 | 16:34

Gualtiero 1630
U denkt dat een Marokkaanse vader zijn zoon Jesse gaat noemen?

Nehemia | 28-01-17 | 16:33

Nehemia | 28-01-17 | 16:18
Staat daar Yasser Feras?

Gualtiero | 28-01-17 | 16:30

Basil Fawlty 1549
Dat geldt ook voor Afshin Ellian. Op televisie komt die niet uit de verf. Hij schrijft wel uitstekende stukken, maar dat hij nou netjes ABN praat. Niet echt. Dat de Shah was afgezet - naar mijn weten ook een CIA operatie is het slechtste dat Iran kon overkomen. Nu bestieren die gekke ayatollahs daar de boel. Ze zijn theocratisch gelukkig niet zo doorgesnoven als de soennitische IS barbaren, maar islam is altijd een gesel voor het mensdom. Churchill heeft veel mooie uitspraken gedaan: "Islam in a man, is as dangerous as rabies in a dog." Obama heeft zelfs zijn buste uit het Witte Huis verwijderd. Dan weet je dat Churchill uit het juiste hout was gesneden.

Nehemia | 28-01-17 | 16:28

Die Glimmerveen mag dan zo fout als een deur zijn, maar dat doet niks af aan wat er gezegd wordt. als je kijkt op Wikipedia staat er duidelijk Jesse Feras Klaver.
nl.wikipedia.org/wiki/Jesse_Klaver

Nehemia | 28-01-17 | 16:18


Musset | 28-01-17 | 15:25

Het is toch wel lekker en vereist dat een poliicus zijn eigen naam en adres zonder fouten kan schrijven, kan rekenen,beetje geschiedenis kent en dat hij weet welk land waar ligt, moeilijke woorden zoals racistisch gebruikt en dan ook weet wat dat werkelijk betekend, en bij een VMBO-er, is dat maar zeer de vraag. Heb hier in het bedrijf mezelf een keer laten ompraten om MBO-ers aan te nemen, en daar hield op na eigen NAW gevens, rekenen vergeet het maar, dus mag een hork zijn, maar wel een opgeleide intelligente hork met ervaring zijn, en als het effe kan zonder al teveel lulpraatjes, want die horen we genoeg van onze "beroepspolitici".
Jesse Klaver is nog niet eens voldoende gekwalificeerd om baas van een frietkraam te zijn, dus zeker niet van de BV Nederland. Dus spaar me.

Begreep dat vanwege het verwachte deficiet van de PvdA, de grootverdieners van de NPO verzonnen hadden dat ze, zo machtig waren, dat ze gingen regelen dat domme dwark Klaver MP wordt.
Heb geen probleem met Klavertje, maar is op een vernederlandste manier, natuurlijk net zo zeer onterecht over het paard getild, als zijn neefjes en halfbroertjes in Marokko. Jezelf, in zijn geval, vergelijken met een Obama of JFK, getuigt niet erg van enige zelfkennis, en is ronduitbelachelijk.
En dacht dan zelf bv gelijk" is die moeder dan ook een domme slettebak?".
Ben niet bepaald idolaat van een van beiden, maar Jesse komt nauwelijks tot het niveau van voldoende opgeleid om hun schoenen te poetsen.

Dus nee, geen elite gevraagd, maar een slimme opgeleide vent met meer dan alleen een grote muil.

corbiere | 28-01-17 | 16:17

Doodenge schandknaap die riedeltjes van mede-faalhaas Obama uit z'n hoofd leert.
15 maart = PVV.

R.B.Scott | 28-01-17 | 16:10

Is dit stukje aandacht voor ultrarechtse gekkies een soort onnodige poging om fair and balanced over te komen.

Jesse Klaver is een luchtfietser eerste klas. Met zijn jonge frisse uiterlijk krijgt ie waarschijnlijk extra stemmen vanwege de vrouwelijke gevoelsmensen die sowieso al niet uitblinken in rationeel denken. Ik ga er vanuit dat er nog steeds genoeg verstandige mensen in Nederland leven om te voorkomen dat de leider van deze linksradicale zeloten ooit in een positie kan komen dat ie daadwerkelijk kwaad kan doen aan deze toch al gekwelde natie.

Maar goed...dat is democratie. Ook domoren, schreeuwers, lilliputters, blanken, tokkies, alcoholisten, prutsers, korfballers en homoseksuelen, mogen stemmen.

Kun je niets aan doen. Dat hoort zo.

Statler en Waldorf | 28-01-17 | 16:03

En Zentgraaff heet eigenlijk gewoon Sjonnie Kwid.

basweetutwel | 28-01-17 | 15:58

@Lyin Ted | 28-01-17 | 15:31
Het is de man die bijna altijd wegloopt. En Hawaï is niet zo rijk.

miko | 28-01-17 | 15:56

Helaas doet de NL overheid precies wat deze gutmensch zegt, met haar open grenzen, multikul, islam-ondersteuning. GL is een establishment partij.

Van Duyvenbode | 28-01-17 | 15:54

Wiki: Jesse Feras Klaver (Roosendaal, 1 mei 1986) is een Nederlands politicus van GroenLinks.

de honden blaffen... | 28-01-17 | 15:53

Er zou een onderzoek moeten komen, waarom Jesse klaver zijn naam heeft veranderd.
Ik vind dit een misleiding van de kiezer.

Eigenlijk vele malen erger, dan dat bonnetje van vd. Steur.

joost2 | 28-01-17 | 15:52

Nehemia | 28-01-17 | 15:33

Klopt. En ik vind, zelluf dan, dat Elsevier veel genuanceerder is dan de Telegraaf maar daarom is het ook opinie weekblad. Telegraaf moet natuurlijk ook harder zijn. Dat hoort erbij net zoals je in Engeland rechtse en linkse tabloids hebt en linkse en rechtse "high brow" broad sheets hebt. Ik ben ook fan Wynia maar ik vind hem beter als schrijvend journalist dan op tv. En prof. Elian zelf gevlucht voor de radicale islam en mooie is hij geeft ook gewoon toe dat hij blij was toen de Shah werd afgezet maar daarna vielen zijn oogkleppen snel af en zag hoe giftig de Islam is. Jeugdzonde. Niks mis mee dat kan gebeuren als je een intellectueel in de dop bent. Zoals Churchill zei: "If You Are Not a Liberal at 25, You Have No Heart. If You Are Not a Conservative at 35 You Have No Brain." ;) :) En natuurlijk Simon Rozendaal die met gestrekt been menig klimaatsprookje en pseudo medische nonsens onderuit haalt.

Basil Fawlty | 28-01-17 | 15:49

Ach, een snotneus die trouw als een schoothondje doet wat de apparatsjiks op de achtergrond hem opdragen, fris gewassen in een net pakje ronddatelt en boekjes vol holle frasen oprispt om te verbloemen waar die partij eigenlijk voor staat. What's in a name? Het zijn verstokte communisten en blijven verstokte communisten, van de soort die systemen willen bouwen en ons willen nummeren. Vervangbaar, die Jesse.

Schoorsteenveger | 28-01-17 | 15:45

@happen naar de baas | 28-01-17 | 15:07
Nou, dan ga je toch??

miko | 28-01-17 | 15:43

@sinar2 | 28-01-17 | 14:55
Ongebreidelde leugens over Wilders??

miko | 28-01-17 | 15:37

Ik vraag me af waarom die man zich zo inspant voor de aangewaaide asielzoekers. Zou hij zich niet beter richten op de ongunstige Carbon Footprint die zoveel mensen hierheen halen met zich meebrengt. Dacht dat ze groen waren...

Accident_Prone | 28-01-17 | 15:33

Basil Fawlty 1519
Dat is waarschijnlijk het geval. Elsevier is een wereld van verschil met andere media. Hoe zij bijvoorbeeld verslag deden van de verkiezingen in Amerika was een verademing, maar ook over Syrië zitten ze veel dichter bij wat er nu echt gaande is. De stukken van Syp Wynia en Afshin Ellian zijn ook altijd de moeite waard. Elsevier en de Telegraaf behoren tot de laatste rechtse bolwerken die dit land nog rijk is.

Nehemia | 28-01-17 | 15:33

Beetje rommelig stukje maar wel komisch om te zien hoe bepaalde reaguurders dit soort shit nog verdedigen en Geenstijl een links geïnfiltreerde deugblog noemen.
Klik jezelf lekker weg naar stormfront.org of iets dergelijks.

BertDeBillenMan | 28-01-17 | 15:32

@Stormageddon | 28-01-17 | 14:39
Want intelligente mensen herken aan de rijke hoeveelheid woorden waar ze anderen mee kwalificeren.

MogeWijEveOvergeve | 28-01-17 | 15:32

miko | 28-01-17 | 15:27

Mooie!

Basil Fawlty | 28-01-17 | 15:32

@spanarchist | 28-01-17 | 14:25
Want de Zimmertrans en en adje patatje doen het zo goed.

miko | 28-01-17 | 15:32

Jostifiel | 28-01-17 | 15:26

Glimmerveen222 als in Joop Glimmerveen? Als dat die is. Ik dacht dat die inmiddels door de maden was opgegeten maar hij schijnt nog te leven. Marginale prutser. Maar die is inmiddels zo fossiel (88) dat het mij niet verbaast dat die nog radicaler is geworden.

Basil Fawlty | 28-01-17 | 15:31

Hij wil wel op Obama lijken, dus dan hebben ze dit ook gemeen. Typisch overigens altijd dat de buitenlandse kant heel vaak wegloopt, en dat het kind dan ervoor kiest juist die cultuur te verdedigen. Dat begrijp ik nooit. Ook Obama, die gewoon een blanke moeder heeft, geboren en getogen in rijk veilig Hawaii, en dan die 'tugs' loopt te verdedigen op basis van huidskleur. Dat maakt mij niet optimistisch in ieder geval voor de toekomst, want ze roepen wel allemaal dat huidskleur niet uitmaakt, maar dan wel zelf juist op basis hiervan keuzes maken.

Lyin Ted | 28-01-17 | 15:31

@happen naar de baas | 28-01-17 | 15:07
Ach ja, iedereen is gevoelig voor kuddegedrag, nietwaar? www.joop.nl/opinies/kuddegedrag

Jostifiel | 28-01-17 | 15:30

jesse klaver is er 1 van de 5 de colonne zoals pim fortuin zei.

bekijket | 28-01-17 | 15:29

@Stormageddon | 28-01-17 | 14:39
Kijk,als het hier een kroeg was, dan was jij de uitsmijter!

miko | 28-01-17 | 15:27

@Petskast | 28-01-17 | 14:25
Ik ken ook nog een band met een 'Jesse', die speelde op orkaansnelheid.
Even zoeken op Terrorizer en de plaat 'world downfall'.
Helaas is Jesse op 37 jarige leeftijd gaan hemelen.....

necrosis | 28-01-17 | 15:27

@Petskast | 28-01-17 | 14:25
Ik ken ook nog een band met een 'Jesse', die speelde op orkaansnelheid.
Even zoeken op Terrorizer en de plaat 'world downfall'.
Helaas is Jesse op 37 jarige leeftijd gaan hemelen.....

necrosis | 28-01-17 | 15:27

JeSSe Klaver, het zwakzinnige adoptiezoontje van A. Pechtold. Hoeveel krijgt deze snotneus per maand bijgeschreven om de agenda van S.A. uit te voeren

Uw Psychiater | 28-01-17 | 15:26

Gebeurt niet vaak dat GS het linkje naar de bron vergeet neer te zetten. Bij deze: twitter.com/ChristenZionism/status/82... web.archive.org/web/20170128141106/htt... Ik dacht eerst even dat dit ging om een trolaccount van Jesse Klaver om zichzelf op te waarderen, maar gezien het werk van @glimmerveen222 , die zichzelf opeens Politiek noemt archive.is/dTpIJ , denk ik toch dat we met geskillde alt-right trollen (die zich als PVV-supporters voordoen) te maken hebben.

Jostifiel | 28-01-17 | 15:26

Dat verhaal over Donald Drumpf is door liberaal Amerika ook dankbaar opgepakt.

Hoen | 28-01-17 | 15:25

....een 30-jarige LBO-er zonder enige werkervaring de geschikte persoon is om het land te leiden.
spanarchist | 28-01-17 | 14:25
.
U vindt dus dat een hoogopgeleide etitair in aanmerking moet komen?

Musset | 28-01-17 | 15:25

En met die opgerolde mouwen liep die ook voor lul.

gatito | 28-01-17 | 15:24

Voor dit soort info hoef je niet op twitter te zitten en je hoeft er niet eens racistisch voor te zijn. Genoeg alu-hoedjes sites die al lang bestonden voordat GS het levenslicht zag. En waarop dit soort amusement is te vinden. In Nld is Xandernieuws de bekendste.

cocktailsmaak | 28-01-17 | 15:24

@Lauwe Koffie | 28-01-17 | 15:08
als je kritiekloze bruinhemden pulp wilt ga je toch gewoon naar breitbart of eoa alt-rigt website?

geenspam | 28-01-17 | 15:23

Ik vind Jesse Klaver een zak stront, maar doodsbedreigingen kunnen nooit. Zeker niet richting een politicus. Die gekkies mogen maar eens aangepakt worden, goed dat GS zich hier tegen uitspreekt.

Wel hilarisch dat het afkeuren van een doodsbedreiging sommige reaguurders tegen de borst stoot.

Gualtiero | 28-01-17 | 15:22

They really live.
Zelfs met een andere naam herken je de Allien onder de Nederlanders.
Kinderen en macht , al jaren te zien waar dat naar toe verkocht wordt.
Niet voor nederlands belang in ieder geval.

medelmo | 28-01-17 | 15:20

@kwark001 | 28-01-17 | 14:52
Nee, je kunt niet meer geld uitgeven dan er binnenkomt. Wil je meer uitgeven dan zul je moeten bijlenen. Talloze gezinnen in de schuldhulpverlening weten inmiddels dat dit niet onbeperkt kan. Als landen zoiets doen krijg je Griekse toestanden waar de staatsschuld tot onhoudbare hoogtes stijgt. Dat inzicht is er niet bij Jesse Klaver. Hij wil geld uitgeven aan zijn ding, en dat geld, dat regelen ze maar.

Osdorpertje | 28-01-17 | 15:20

Nehemia | 28-01-17 | 15:10

Ben ik toch blij dat ik daar nog een abonnement op heb. Maar ook daar valt me op, zij zijn zwaar anti Erdogan maar artikelen worden nooit "ondertekend" door die Nederlandse journaliste met Turkse roots Elif Esitman maar altijd door haar puur Nederlandse collegas terwijl ik denk dat zij de "insight" heeft maar ook daar doet men waarschijnlijk helaas aan zelfcensuur om haar te beschermen.

Basil Fawlty | 28-01-17 | 15:19

GeenStijl moet de jonge meiden meer aan zich binden door in de Vrijmibo's tussen de kamelentenen en boobjobs meer Justin Bieber typetjes en sixpacks op te nemen met problem lovestories. Daarmee trek je ze wat meer weg van Jesse Klaver en wordt zijn populariteit minder en kunnen ze kennis en kunde opdoen over GeenPeil. Dan Jesse hij ook minder zetels in de Kamer. Want zeg nou eerlijk, voor de jonge meiden doen jullie niks, en op 15 maart a.s. gaan er een heleboel voor de eerste keer stemmen! Ai tel joe!

Ikbeneenzelfbouwer | 28-01-17 | 15:19

@happen naar de baas | 28-01-17 | 15:07

Kneus, heb je die bejaarden termen als links en rechts nog steeds nodig om je gefrustreerde ongenoegen te uiten?

litebyte | 28-01-17 | 15:18

happen naar de baas | 28-01-17 | 15:07,

Onzin.
Afstand nemen van laster en doodsbedreigingen is niet "links".
Integendeel; GS laat zien dat ze de totaalidioten bij rechts net zo hard aanpakken als de totaalidioten bij links. Dat onderscheidt GS van de vele totaalidioten bij de NPO, met name de joop.

Dandruff | 28-01-17 | 15:16

Een van de meest eng populistische narcistische politicus die er rondloopt in Den Haag.

Losstaande van dit afkomst geneuzel.

litebyte | 28-01-17 | 15:15

@happen naar de baas | 28-01-17 | 15:07
Jeetje guttegut je zou eens wat lezen wat Uw (verwrongen) wereldbeeld niet bevestigt.
De horror!!!

Berbaar | 28-01-17 | 15:13

happen naar de baas 15:07
Inderdaad. De laatste maanden loopt het helemaal de spuigaten uit. Straks blijft alleen de Elsevier nog over.

Nehemia | 28-01-17 | 15:10

Zentgraaff is meer van hetzelfde, als wat we via de mainstream media krijgen voorgeschoteld.

Lauwe Koffie | 28-01-17 | 15:08

Dat Jesse Klaver aanslagen bagatelliseert of doet voorkomen dat we overspoeld worden uit den vreemde met econometristen en data-analisten is de bekende roedelreflex. Dit soort dingen zal die ook blijven roepen. Vermogen tot introspectie ontbreekt op alle fronten, maar met die opgestroopte hemdsbouwen kan die bij menig huisvrouwtje natuurlijk wel een potje breken. Dat dan weer wel.

Nehemia | 28-01-17 | 15:07

Ik mis Spartacus.

Lauwe Koffie | 28-01-17 | 15:07

-weggejorist-

happen naar de baas | 28-01-17 | 15:07

Niveau van Geenstijl gaat neer neer neer.

TheBurnerMan | 28-01-17 | 15:06

Rutte glibbert en spreekt met gespleten tong, dus die lizard person vergelijking komt aardig in de buurt.

D.A.A.R. | 28-01-17 | 15:02

Gen. Maximus | 28-01-17 | 14:51,

Vroeg ik me ook af, inderdaad.
Als hij dat echt gezegd heeft, dan mag hij daar rond de verkiezingen best nog wel een paar keer aan herinnerd worden.

Ik heb effe zitten googelen op Klaver + bataclan, maar kan niks vinden. Zelf volg ik die snotneus niet zo sinds hij in een interview meermaals herhaalde dat het hem "niet kan schelen" of zijn roze wolkjes wel betaalbaar zijn.

Dandruff | 28-01-17 | 15:02

We leven in een mediatijdperk waarin alles draait om looks en of je wel of geen charisma aan je reet hebt hangen. Als je je als een oliemannetjes overal doorheen weet te glibberen en goed kan netwerken is de buit al binnen. Technocratie is van secundair belang. Kijk naar het hopeloze ICT falen van Den Haag of het Fyra debacle.

Nehemia | 28-01-17 | 14:58

Hij lijdt aan dezelfde kwaal als Humberto. Jezelf in alle ijdelheid, strak in het pak gestoken, op een platform hijsen om je weggelopen pappie te laten zien wat je allemaal wel niet hebt bereikt als product van de opvoeding van een al dan niet alleenstaande moeder. En dan de stille hoop koesteren dat die lul kijkt naar de treurbuis als jij er toevallig op bent. Kijk, papa, zonder handen! Voetballer Depay lijdt aan hetzelfde kwaaltje (inclusief overdressed zijn for the occasion). Totdat hij bewust afstand van zijn vaders achternaam om ineens slechts Memphis te gaan heten. En zie daar einde carrière in Engeland, voorlopig althans.

Nanker Phelge | 28-01-17 | 14:58

geenspam | 28-01-17 | 14:54

Steiner had ook iets van doen met het opkomende Nationaal Socialisme in Duitsland.

kwark001 | 28-01-17 | 14:56

Gezien de ongebreidelde leugens over Wilders mag je ook best wel wat verzinnen over Klaver hoor. Bij Rutte hoeft dat dan weer niet, die laat zelf openlijk wel zien totaal onbetrouwbaar te zijn.

sinar2 | 28-01-17 | 14:55

@Rommelende Onderbuik | 28-01-17 | 14:46
ja, staat op de gl website. groenlinks.nl/mensen/jesse-klaver

Fijne man die Steiner:

“Look at these colours, from the Negro to the Yellow population found in Asia. From those you have bodies which are once again containers of the most different souls, starting with the totally passive negro-soul, completely devoted to the surroundings, the outer physis, to the passive soul’s second level in the different parts of Asia.”

geenspam | 28-01-17 | 14:54

Wat is er nieuw, we weten toch ook al lang dat de Syrier Malek Ramadan zijn naam heeft veranderd in Mark Rutte

bergsbeklimmer | 28-01-17 | 14:54

Keyboardspeler | 28-01-17 | 14:42

Ik zal je vertellen als je moet kiezen tussen de 2 slechten dan toch liever PVDA. GL is veel radicaler dan de PVDA. PVDA hangt aan elkaar van clientalisme en zijn opportunisten maar dat is te "overzien". GL zijn echter nog meer van zichzelf overtuigd en hardcore van god los en links. "and believe you, me" Ik woon er tussen hier oppe gracht in Amsterdam en maak het dagelijks mee. GL-ers zijn veel verknipter dan PVDA-ers. Verhaal is, je hoopt dat die mensen het licht zien en uberhaupt niet meer links stemmen maar dat is helaas al een gepasseerd station.

Basil Fawlty | 28-01-17 | 14:54

Dat Rutte op de maan geboren is als lizard person, dat klinkt heel plausibel. Dan zal de rest ook wel waar zijn.

Franker | 28-01-17 | 14:52

Osdorpertje | 28-01-17 | 14:51

Zo is het toch ook?

kwark001 | 28-01-17 | 14:52

Jesse Klaver heeft ook nog een tweelingbroer die in Canada zit. Hij schijnt er zelfs MP te zijn.

Nehemia | 28-01-17 | 14:51

Maar ff los van die naamswijziging, kloppen die citaten wel? Dat is an sich al best shocking.

Gen. Maximus | 28-01-17 | 14:51

Het echte gevaar van Jesse Klaver is niet zijn Marokkaanse afkomst maar zijn wens om zo veel mogelijk geld uit te geven aan extreem linkse luchtfietserij en onrealistische wensdenkerij zonder er bij stil te staan hoe dat geld moet worden opgebracht. Dat boeit hem niet. Als echt linksmens gelooft hij waarschijnlijk dat je geld uit niets schept door een paar extra nulletjes in te voeren in een computer.

Osdorpertje | 28-01-17 | 14:51

Keyboardspeler | 28-01-17 | 14:42
Asscher gaat 10 zetels verkopen als 50% winst tov de laatste peiling onder Samsung.

Rommelende Onderbuik | 28-01-17 | 14:48

Alleen al het gegeven dat voor Jesse Klaver Obama een absolute heilige is die hij in alles wil navolgen. Zelfs hele speeches van hem heeft geïncorpeerd om in zijn eigen presentaties te verwerken. Dat is zo sneu. Dan moet je het sanatorium in.

Nehemia | 28-01-17 | 14:48

geenspam | 28-01-17 | 14:38
Wat? Ah, hij ging naar zo'n Rudolph Steiner School?
Ach, het zegt me meer over zijn overdreven zelfvertrouwen en ijdel egocentrisme.
Snowflake die denkt het middelpunt van de wereld te zijn.

Rommelende Onderbuik | 28-01-17 | 14:46

@BadLieutenant | 28-01-17 | 14:31 dus dat ie aan zoveel Marokkaanse invloeden is blootgesteld betwijfel ik.=DNA

gnor | 28-01-17 | 14:45

@Stormageddon | 28-01-17 | 14:39
Amen!!
Niets meer aan toe te voegen.

Berbaar | 28-01-17 | 14:44

Zolang Jesse maar zetels van de PVDA afpikt op 15 maart (en ook Asher gedwongen zal worden af te treden na de behaalde 10 zetels), vind ik het prima.
Verder natuurlijk een vreselijke partij dat GL, maar dat weten wij hier al jaren.

Keyboardspeler | 28-01-17 | 14:42

Stormageddon | 28-01-17 | 14:39

Hear, hear.

Basil Fawlty | 28-01-17 | 14:42

Ik heb nul komma nul niks met de snotneus maar je bent wel rijp voor het gesticht als je zo'n tweet met een vizier de wereld ingooit. Geen haar beter dan Volkert die tweet idioot.

Basil Fawlty | 28-01-17 | 14:40

@MogeWijEveOvergeve | 28-01-17 | 14:32
een shockblog is wat anders dan open inrichting en pseudo-thuishaven voor complotgekkies. Op een shockblog krijgen ook die mentaal uitgedaagden, zwakzinnigen met negatief IQ en anderszins doorgedraaide fantasten, of liever: juist die, een veeg uit de pan.
Dit is geen safespace en thuishaven voor dat soort psychiatrisch patiënten, mocht je die indruk hebben gehad en je je daarom hier genesteld hebben.

Stormageddon | 28-01-17 | 14:39

@Rommelende Onderbuik | 28-01-17 | 14:32

En weer die UvA! De Ukkeclub voor Achterlijken.

Pieter V | 28-01-17 | 14:39

@Rommelende Onderbuik | 28-01-17 | 14:32
vind het feit dat hij op een op racistische leer gestoelde (misschien daarom die voor de spiegel ik ben een racist toestand) school (vrije school) heeft gezeten erger, want daar leer je helegaar niks.

geenspam | 28-01-17 | 14:38

Weer een afgeraffeld stukje. En onduidelijk. Krijg het hier koud. Iedereen begint het pand te verlaten. En Zentgraaf doet de deur dicht.

Normpje | 28-01-17 | 14:38

Mocht het waar zijn. Yasser Feras was natuurlijk een no go. Dat lijkt veel te veel op Yasser Arafat. Jesse Klaver klinkt veel beter. Lekker Hollands ook. De islam voortdurend op het schild hijsen zagen we natuurlijk ook bij Barack.

Nehemia | 28-01-17 | 14:37

@Jan Gordelroos | 28-01-17 | 14:26

Dat zooitje crimineel gewelddadig tuig dat in het verleden door de Gore Leugenaars liefdevol is opgenomen waren toch echt niet half zacht te noemen.
Nog steeds denkt dat links geboefte dat geweld geoorloofd is om hun waanideeën aan anderen op te leggen.

Pieter V | 28-01-17 | 14:36

Illusionist.

M.uppet | 28-01-17 | 14:36

Russells Teapot | 28-01-17 | 14:30,

Verrek, nu zie ik het ook.
Dat maakt die twitteraar inderdaad een flink stuk walgelijker.

Dandruff | 28-01-17 | 14:36

Kom op, zeg - na incompetente melkmuil Rutte gaan wij het land toch niet overgeven aan een -zo mogelijk- nóg incompetentere melkmuil?. Kan niet rotten hoe hij wel of niet heet, maar iemand die (nota bene) g e c o a c h e d moet worden om vastberaden te kunnen kijken in hemdsmouwen?

bisbisbis | 28-01-17 | 14:34

Ik denk dat Jesse's liefde voor de islam eerder voorkomt uit dat hij onbewust zijn afwezige pappie trots wil maken.

IslamPislam | 28-01-17 | 14:34

Doet dat zeer zo een naamsverandering?

ministerSinister | 28-01-17 | 14:33

-weggejorist-

MogeWijEveOvergeve | 28-01-17 | 14:32

Ah, even gezocht op Wikipedia. Inderdaad staat er: Marokkaanse papa, dus het is waar.
Maar goed, wat mij meer zegt: mijnheer heeft met moeite VMBO gehaald om daarna via een "schakelprogramma" toegelaten te worden tot de studie politicologie aan de UvA.
Geen licht dus en daarmee prima geschikt voor een ministerspost in Rutte-III tussen de secretaresses en de mavo-flops.

Rommelende Onderbuik | 28-01-17 | 14:32

Yasser Feras, Bebber en Indonesische bloed, is bloedje groenslinks, schaamt zich voor zijn afkomst is ook in de veronderstelling dat hij gelijk staat met Obama of de nieuwe Jezus die in de gedaante van Jesse Klaver op de aarde is teruggekeerd. Ingeval klinkt Yasser Feras niet echt lekker.

Goedverdoemme | 28-01-17 | 14:32

Jesse Klaver. Daar krijgen al die baobabpoeder etende bakfietsmoeders natuurlijk wel een nat broekje van.

Nehemia | 28-01-17 | 14:31

Of ie nou Jesse Klaver of Yasser Feras heet, met die knuffelmarokkaan gaan die krakers en communisten van de Groene Khmer wel 14 zetels halen. Dat is 5 meer dan de PvdA.

Osdorpertje | 28-01-17 | 14:31

Ik zou ook mijn naam veranderen als je (Marokkaanse) vader al met de noorderzon is vertrokken, nog voordat je gezond en wel uit dat geboortekanaal bent getrokken.
Hij is ook opgevoed bij zijn Indische opa en oma, dus dat ie aan zoveel Marokkaanse invloeden is blootgesteld betwijfel ik.
Hij zou eerder een veel rechtsere blik hadden moeten hebben, gezien het feit dat erg veel Indo's een tamelijk rechtse kijk op de politiek hebben.

BadLieutenant | 28-01-17 | 14:31

Net van de lagere school de wereld willen veranderen. Wat ben je dan?

RickTheDick | 28-01-17 | 14:31

Aan de andere kant zie ik ook geen doodsbedreiging.
Die opmerking over 72 stoephoeren natuurlijk ook niet.

Dandruff | 28-01-17 | 14:26

De doodsbedreiging zit in het feit dat je over de loop van een vuurwapen naar Jesse kijkt, met Jesse centraal in het vizier. Ik had het in eerste instantie ook gemist.

Russells Teapot | 28-01-17 | 14:30

@Sven Hoek | 28-01-17 | 14:14

Zou zo maar kunnen. Betekent dit dat u niet meer kunt slapen omdat uw detectiesysteem voor nepnieuws niet meer werkt?

Pieter V | 28-01-17 | 14:28

Je was al lang geslaagd voor je toelatingsexamen tot Joop, Zentgraaff. Doe maar gaan.

radiatorknopje | 28-01-17 | 14:28

De naam van dit epistel was niet zo moeilijk te raden.
Zentgraaf en dat was zo gemakkelijk.

BBmetR | 28-01-17 | 14:27

Het ergste is dat dit Jesse's waanbeeld dat hij de Nederlandse Obama is alleen maar gaat bevestigen. Dit is de beste reclame die GroenLinks zich kan wensen in dat opzicht.

Russells Teapot | 28-01-17 | 14:26

Dit is toch al sinds jaar en dag algemeen bekend?

Mark de Grootte | 28-01-17 | 14:26

Dit is echt een van de grootste sukkels die er ronloopt in Den Haag. Ons land gaat kapot aan half zachte groenlinksers.
Pechthold mag ook opzouten.

Jan Gordelroos | 28-01-17 | 14:26

Snotneus Jesse Klaver heet al 14 of 15 jaar Jesse Klaver, dus dat gezeik over zijn naam slaat nergens op.

Aan de andere kant zie ik ook geen doodsbedreiging.
Die opmerking over 72 stoephoeren natuurlijk ook niet.
Per week blazen meer moslims zichzelf op, dan er per eeuw door islamcritici worden vermoord.
De gevaarlijkste islamofoben zijn moslims zelf.

Dandruff | 28-01-17 | 14:26

" onder de met beschimmelde rechtsmuppets"

" willen natuurlijk gelijk Klaver terugkoppel naar Arafat."

Probeer het eens in het Nederlands, Zentgraaff.

Tapu | 28-01-17 | 14:26

Wat de vraag ook is, politiek is nooit het antwoord.

postmodernismisdead | 28-01-17 | 14:26

@necrosis
Doe mij maar Operation Ivy, nummers met drie akkoorden en een frontman die Jesse heet zonder dat hij zijn naam moest wijzigen.

Petskast | 28-01-17 | 14:25

@MogeWijEveOvergeve | 28-01-17 | 14:21
Wat is er "deugend" aan wat twitter gekkies eventjes in het zonnetje te zetten?

Berbaar | 28-01-17 | 14:25

Ik zie Klaver als een domme linkse trol, zijn aanhangers allemaal van die geschifte Amsterdamse uni activisten!

lanexx | 28-01-17 | 14:25

Jesse of Yasser, het is volkomen irrelevant.
Wat wel relevant, en bijzonder zorgelijk is, is dat zo´n 10% van de Nederlandse bevolking blijkbaar vindt dat een 30-jarige LBO-er zonder enige werkervaring de geschikte persoon is om het land te leiden.

spanarchist | 28-01-17 | 14:25

Huh? Waarom tweedracht zaaien? Waarom nepnieuws Geen Stijl? Rutte is geen reptiel van de achterkant van de maan, gekkies. Het is een inwoner van de Middelaarde. Ja, zijn voorouders waren misschien reptielen.*zucht*

Pedronegro | 28-01-17 | 14:25

Een leuke jongen, moeders mooiste, de favoriete schoonschoon, goed gebekt, intelligent. Ik kan verder niets verzinnen. Oh, misschien kan hij een lekkere pot op tafel zetten gezien zijn Indonesische, marokkaanse achtergrond.
Dat die rechtsgekkies los gaan op hem. Wat een debielen. Wat een apekool. Een gebrekkige opvoeding en opleiding genoten? GroenLinks is zeer begaan met zulke kansarmen. Dus je weet waar je als kansloze op moet stemmen op 15 maart. Eénmaal in de GroenLinkse zieligheidsindustrie en je kostje is gekocht.

forecastle | 28-01-17 | 14:24

GeenStijl die het opneemt voor Jesse -snotneus- Klaver... Kunnen we nu weer normaal doen?

doskabouter | 28-01-17 | 14:23

-weggejorist-

FirmaLenB | 28-01-17 | 14:23

wat ik mij zo afvraag.. Heeft Jesse eigenlijk ook een dubbele paspoort..en zijn kinderen.. immers, enig Marocaans bloed in de aderen maakt automatisch een Marokkaan volgens de Keuning van Marokko.. tis maar een gedachte... iemand?

fikkieblijf! | 28-01-17 | 14:22

Voor mensen zoals Klaver zou de Hinderwetvergunning op van toepassing moeten zijn.

kwark001 | 28-01-17 | 14:21

Beetle goedkoop om dit zo te brengen hoor GS. "Kijk eens wat een onzin die gekkies schrijven" en dan zelf vol op het orgel.

très cool | 28-01-17 | 14:21

Van shockblog naar deugblog.

MogeWijEveOvergeve | 28-01-17 | 14:21

@Petskast | 28-01-17 | 14:13
Plantjes met driedelige blaadjes moet je voor uitkijken.
Google maar eens op 'Posion Ivy'

necrosis | 28-01-17 | 14:19

Ik ben absoluut voor moderne communicatie, maar het zou een mens sieren om Twitter links of rechts te laten liggen.
Mensen zijn al dom als ze onbeperkte ruimte krijgen om hun onzin te spuien, maar binnen 140 tekens wordt het simpelweg beschamend. :)

robertdoesnEro | 28-01-17 | 14:18

Loyale stap van Jesse en zijn ouders. Net zoiets als een EU vlaggetje naast je nummerbord plakken (als dat niet verplicht zou zijn). Als allochtonen zich allemaal hernoemen naar Klaver of Spekman, dan kan het als we niet uitkijken toch nog wel eens erg gezellig worden. Praat Nederlandse met me youtu.be/jlHZ_Z8sUMs?t=41

Watching the Wheels | 28-01-17 | 14:16

Hoog opleidde kinderen, klopt.
Ik kan geen bom in elkaar zetten.

necrosis | 28-01-17 | 14:15

-weggejorist en opgerot-

Sven Hoek | 28-01-17 | 14:14

Okee, Jesse heeft natuurlijk wel een buitenlandse pappie maar zijn voor- en achternaam komen toch echt van de Nederlands-Indische kant van de familie.=Dus van moeders kant mag je aannemen. Heeft hij zo'n hekel aan zijn vader van M-afkomst dat hij die naam niet wil gebruiken?

gnor | 28-01-17 | 14:13

Het is hoe dan ook gewoon een klavertje drie.

Petskast | 28-01-17 | 14:13


Naamsverandering, waarom? Wat is dit nu weer.
Of zit ik verkeerd te lezen.

gatito | 28-01-17 | 14:11

Klaver is een ontzettend naïeve nietszeggende snotaap.

keestelpro | 28-01-17 | 14:10

We weten idd. niet of Obama nou Soetoro heette of iemand anders was, maar wat we wel weten is dat zijn geboortecertificaat vervalst is. Daarom weten we niet wie hij wel is.

La Bailaora | 28-01-17 | 14:09

Ik vind dit wel een beetje slecht afstralen op de alu-hoedjes in de panelen hoor!

Berbaar | 28-01-17 | 14:09

Zullen wij zijn geboortecertificaat opvragen, kijken of hij ook op Hawaii geboren is.

Jesse Klaver. Politicus.....beroepspoliticus....kan niets....waarom luisteren we naar dit soort lui.

Deze man is het theehuis ontstegen en gaat ons nu de les lezen. Wat kan hij?! Niets.

Kaas de Vies | 28-01-17 | 14:04

Gekkies gonna gek.

Schmutz Geilmacher | 28-01-17 | 14:03

REAGEER OOK