Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Lekker doofpotten met terror-azc

sneken.pngKent u Schalkhaar? Een soort Amstelveen van Amsterdam of Schiedam van Rotterdam, maar dan van Deventer. Nu is Schalkhaar een dorp waar niet heel veel te beleven is, maar het plaatsje heeft mooi wel een toeristische trekpleister van heb ik u daar: een azc. En niet zomaar een azc; een van de rotste vergaarbakken van Nederland. Incident na incident stapelt zich op en dorpeling en middenstand is he-le-maal klaar met het Noord-Afrikaanse en Oost-Europese gepeupel. Kinderen mogen niet meer alleen naar school, want de logeergasten meppen met stokken, mishandelen vrouwen en roven de winkels op grote schaal leeg. Wat is nu het geval? In het kader van openheid en transparantie (maar dan precies andersom) richting de burgers meldt de politie de grove incidenten niet. Gewoon niet. Vier ernstige incidenten? Dat hoeft het volk niet te weten! We houden de boel lekker onder de popopet, want asielzoekertje pesten doen we al genoeg in Nederland. Die mensen hebben het zwáár. Wijsvingertje op de lipjes, doorlopen mensen! Here come the wegkijkexcuus: "Het is niet zo dat we zaken achterhouden. Integendeel, ik durf te zeggen dat de politie nog nooit zo open is geweest als nu", aldus een pennenlikker van de pliesie tegen de media. Whaha! Dat is echt nog grappiger dan de grappigste grap OOIT van Drolf Jansen. Maar een doofpotje, neehee, geen doofpotje. En dus knikt de bureaupopo minachtend naar de wijkagenten die de dagelijkse drek op hun bordje krijgen WANT ZIJ TWITTEREN NAUWELIJKS. Ja, u leest het goed: ernstige delicten worden niet doorgegeven door de politie want wijkagenten twitteren nauwelijks. Dit land. Horrorincidenten na de breek. 26 januari 2017 Steekpartij in azc Schalkhaar. Op 10 oktober zou de 23-jarige Libiër Nasra F. een Algerijnse asielzoeker met een mes hebben gestoken. 29 december 2016 Brandstichting in azc Schalkhaar. Op 17 september 2016 zou de 24-jarige Iraniër Reza G. brand hebben gesticht op het azc. 8 november 2016 Steekpartij bij de kerk in Schalkhaar. Een 34-jarige asielzoeker uit Tunesië gaat een 31-jarige man te lijf met een mes. 6 september 2016 Ontucht in noodopvang Laan van Borgele. Op 1 maart zou de 22-jarige Syriër Mohammed A. een 6- jarig meisje in de noodopvang hebben aangerand of verkracht.

Reaguursels

Inloggen

Waar is de Nederlandse Trump?

tegenalles | 29-01-17 | 23:22

Waarom mogen deze mensen het terrein af?? Ze zijn niet ingeburgerd, ze weten niet hoe de waarden en normen zijn in ons land. Afsluiten dat terrein!

Necramonium | 28-01-17 | 23:16

Vroeger werd elk diefstalletje in de gemeente Tytsjerksteradiel keurig gepubliceerd in Actief. Diefstal was toen in Burgum een weinig voorkomend misdrijf, maar dat veranderde met de komst van een AZC. Plotseling ging het aantal winkeldiefstallen fors omhoog en de plaatelijke middenstand klaagde steen en been. Ook de bevolking morde. De oplossing van de ongewenste toename van winkeldiefstal werd gevonden in een verzoek van de gemeente aan Actief om de diefstallen niet meer te publiceren. Succes verzekerd en het gebeurt dus al jaren.

jochum1980 | 28-01-17 | 12:48

Van deze 4 meldingen komt er dus maar 1 persoon uit een onveilig bestempeld gebied. De rest is hier heen gekomen om de ruif leeg te vreten en de boel te verzieken.

Hiesjes | 28-01-17 | 10:22

Die gasten doen niks verkeerd .. die komen uit een ander cultuur ... is uw dochter 15 jaar in dit land en niet uitgehuwlijkt.... een sloerie en vrijwild ... gewoon een idee van het geloof ... sorry

kereltie_ut_drenthe | 28-01-17 | 00:53

Wegkijken, ontkennen en uit het nieuws houden is nog steeds gebruik bij de West Europese overheden en MSN.
Iemand ooit nog iets vernomen van het daderprofiel van degene die drie vrouwen doodsdoodschoot buiten een restaurant in een Fins stadje?
Ben net terug uit Stockholm; in de trein naar heeft vliegveld Arlanda nieuws op scherm waar chef van de politie in Malmö burgers opriep te helpen de rellen te beëindigen. Zojuist gezocht op internet; nergens iets over te vinden.
Pers helpt massaal mee met nieuws onder de pet te houden.

Franker | 27-01-17 | 23:54

NIETS gaat eraan gedaan worden. Wedden dat ze allemaal inclusief die kinderverkrachter nog vrij rondlopen?

Rest In Privacy | 27-01-17 | 23:32

En ze blijven maar wegkijken, de politie, de politiek, de asiel-industrie.
Zucht.
NL: wegkijken is ons devies.

Jan Dribbel | 27-01-17 | 22:40

Tsja ik moet zeggen dat deze keer de wegkijkende en deugende media gelijk heeft. Als je het niet vraagt, dan hoef je ook niets te melden. En als je niet mag twitteren, omdat je anders baan kwijt bent, tja dan hoor je ook niets.
-
Waar je als VARA journalist peutert en alles uitzoekt om te deugen en over de hele wereld komt van belasting centjes. Zo fanatiek wordt er weggekeken en worden feiten vervormd over deze realiteit!

bananabanana | 27-01-17 | 22:05

De modale vluchteling van het Mediteraansche tot aan het Middenoostersche type schept behagen in het steken, hakken, slachten, hanteren van den Machete en zich bekwamen in het stenigen dan wel het voortslepen van een lichaam achter een ezelskar. Nu is het zo dat vermits dit binnen de muren van het AZC plaatsvindt ik er niet zo'n moeite mee heb.

Ferry Boring | 27-01-17 | 22:03

In de Tweede wereldoorlog werd in juli 1941 het Politie Opleidings Bataljon Schalkhaar opgericht en gehuisvest in de Westenberg Kazerne. Deze politie-eenheid stond onder duits toezicht en had veel gemeen met de SS.

Leefbaar | 27-01-17 | 21:49

Het is allemaal de schuld van hitler. Zonder hem zou die overdreven policor poppenkast niet bestaan. En dan zouden 'werk' kampen ook niet zo'n slechte reputatie hebben.

Blobber_NL | 27-01-17 | 20:01

EefjeWentelteefje | 27-01-17 | 16:26

Dijk van een column op TPO!
Ik ben geen vrouw, maar luisterend naar mijn vrouw haar reactie op die..... tja, dat dus, dan vraag ik me af of die Antifa/anarchisten betogers echt in de meerderheid zijn of dat ze slechts een grotere mond hebben. Ik ben zo vrij het laatste van mening te zijn.
De missus (bèta afgestudeerd) wijt het aan het toenemende hoge alfa pretstudies. Om me heen luisterend naar de geluiden uit de samenleving men ik geneigd haar gelijk te geven.

@Sjefke7807 | 27-01-17 | 16:16

Ik zie het net zo somber in, niet in de laatste plaats omdat sommigen die olifant niet willen zien en duizend maal liever de boodschapper monddood zullen maken. Die olifant is er niet, die giftige slang is lief! Mja, tot ze gebeten worden en verzuchten in hun laatste adem: maar ik was toch altijd goed voor u, waarom beet u mij?
Tja....

toetssteen | 27-01-17 | 18:50

M'n kop eraf als de drijvende kracht achter zo'n doofpot niet de burgemeester is. Dat is een bestuurslaag bestaande uit lichtschuwe kruideniers die bang zijn dat ze van Racisme beschuldigd worden. Oovalkend vaak van PvdA signatuur dus met ingebouwde aversie tegen realiteit.

LanzVonLiebenfels | 27-01-17 | 18:47

Wel raar eigenlijk. Ik ben de afgelopen jaren op 4 plekken geweest waar een aanslag was.(NYC-Tunesie_Parijs-Antwerpen) De tijd heeft mij gelukkig een ander moment gegund om er te zijn.
(of ik heb nog 5 levens te gaan)
Ce ca! | 27-01-17 | 11:37

Ja nu je het zegt ik ook: NYC-Gambia-Tunesië-Egypte... In Düsseldorf geen aanslag, maar wat hebben ze het daar uit de hand laten lopen wat betreft import zeg! Zo erg, dat ik me afvroeg of er ook nog autochtone Duitsers wonen daar pff

Sarcastisch varken | 27-01-17 | 18:35

Waar is de sniper die voor trump bedoelt was? Is hij geturnd en de trein naar Deventer gepakt? Wat erg! Sorry voor mijn fake-fake nieuws.
Denk dat t wel zou werken zo'n motivatie.

rattenvanger XL | 27-01-17 | 18:29

@necrosis | 27-01-17 | 10:21
*Aproof afpakken doet en approve aanreiken doet...*

Wijze uit het Oosten | 27-01-17 | 18:27

nee nee nee nee nee We gaan een onderzoek opstarten naar geweldplegingen tegen asielzoekers want er word van alles onder de pet gehouden. Zelf gezien op de staats TV

Toontje-lager | 27-01-17 | 17:45

Onder de pet houden?O, da's hier in het veiligste dorp van vernederland normaal.Ik ben 60 jaar en ik weet niet anders dan dat hier in hoogeveen misdaad verzwegen wordt.

Zei ik veiligste dorp......?

Ben5570 | 27-01-17 | 17:17

@Sjefke7807 | 27-01-17 | 16:16
Dank voor de 'boosmaker du jour'!
Ja, verschrikkelijk, die hemeltergende hypocrisie van die zogenaamde 'feministen'. Dáár heb ik maar één uitdrukking voor: stelletje MUTSEN!

Fraaie column van Roderick Veelo op TPO over hetzelfde onderwerp: politiek.tpo.nl/column/kleinburgerlijk...

...

EefjeWentelteefje | 27-01-17 | 16:26

Sjefke7807 | 27-01-17 | 15:08
Je kunt niet eens zomaar naar één van onze gemeentes in Caribisch Nederland! Alleen hier staan de grenzen wagenwijd open!

Claudia M. | 27-01-17 | 16:25

Tip voor de reaguurders op de 112 meldingen in je regio bij te houden. Hoe vaak er hulpdiensten naar een azc moeten, zonder dat er iets in de media komt..

pauperflikker | 27-01-17 | 16:22

@toetssteen | 27-01-17 | 15:55
Graag had ik ook dat ik wat luchtigere tegels kon plaatsen. Helaas is de tijd van dien aard dat er te veel op het spel staat om de kop in het zand te steken. Heel soms klik ik, tegen beter weten in want zowel ik als mijn oude desktop zijn bijzonder allergisch voor de Joop.nl, op een link die iemand hier verschaft. Vaak kom ik niet verder als de 1e paar reacties. Over volledige verstandsverbijstering gesproken zeg! Deze lieden zijn zo ver van de realiteit verwijderd, de enige uitdrukking die bij me opkomt is; "It baffles the mind..." Het is werkelijk schokkend te zien hoe mensen bij hun gezonde verstand zo makkelijk alle ratio en realiteit overboord zetten. Beangstigend en treurig tegelijk.

En mijn waarde Eefje, hier speciaal voor u de boosmaker du jour:
www.youtube.com/watch?v=r3NDeyR_1-U

Gaat u er maar eens goed voor zitten en laat doordringen wát daar nu precies plaats vond. En dikke kudo's voor Paul die weer eens met die heerlijke Britse humor het geheel van commentaar voorziet.

Sjefke7807 | 27-01-17 | 16:16

Sjefke7807 | 27-01-17 | 15:40

Net op de Joop even wat gelezen.... Uw commentaren, hoe zwart ook, maken dat ik besef dat ik niet alleen sta in mijn waarnemingen en mening. Veeleer dat het zo is dat een fiks aantal scribenten en reaguurders op de Joop volkomen van het pad zijn.

toetssteen | 27-01-17 | 15:55

@Sjefke7807 | 27-01-17 | 15:40

Ik lees uw stukjes met plezier - of, beter gezegd, met waardering en instemming. :-)

Ja, ook in tpo al een stuk over die islamitische vrouwenhaat in Parijs: nieuws.tpo.nl/2017/01/27/bonusquote-fr...

Wáár blijven de demonstraties???
En maar blijven fulmineren tegen Trump...

We staan er inderdaad gekleurd op bij de US. Geef ze eens ongelijk.

EefjeWentelteefje | 27-01-17 | 15:54

@ Sjefke7807 | 27-01-17 | 15:40

Die laatste link zegt alles! Maar dan ook alles!

Rest In Privacy | 27-01-17 | 15:50

@EefjeWentelteefje | 27-01-17 | 15:17
Mijn dank voor het compliment, Eefje. Ik schrijf mijn tegels in de hoop dat er ergens iets beklijft zodat we dit tij misschien nog kunnen keren. Al vervliegt die hoop wel met de dag op het moment.

Niet alleen de U.S. etc. stellen die eisen. Eigenlijk zo'n beetje elk zichzelf respecterend land ter wereld doet iets vergelijkbaars in meer of mindere mate. Ze komen hier binnen spoelen en krijgen zo Eu 10,000 in de mik gedouwd om de boel even leuk te stofferen. En onze ouderen mogen verkommeren in hun volle pisluiers na een leven lang werken. Kafka had het niet verzonnen kunnen hebben.

Ikzelf kan me met een beetje hulp bij mijn oom op het Reservaat in een uithoek verbergen mocht de nood echt aan de man zijn. Aan de ene kant zou ik willen blijven en vechten voor dit eens zo mooie land. Maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van; "Klap maar! Het is jullie járen langs werkelijk alle uithoeken gezegd dat dit geen goed plan is. Maar wouden jullie er iets van weten?!? Neehee, want dat is toch zo "racistisch, xenofoob en Islamofoob"! Hoe durf je kritiek te hebben!" Welnu, zie hier het resultaat. Succes en geluk er mee!

Maar u heeft verder gelijk. Geen enkel land zal zeggen; "Joh, kom allemaal lekker hierheen. We hebben zo'n meelij met jullie!" Elders wijst men nu al op het voorhoofd over hetgeen dat zich hier aan het afspelen is. Wie had ooit kunnen bevroeden dat hele straten, nee wijken, o.a. in Parijs nu geen vrouwen meer in het dagelijkse straatbeeld zouden hebben?!? www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic...

En een "leuk" weetje: o.a. de U.S. etc. merkt Europa, en dan bepaalde gebieden in het bijzonder, aan als Oranje gebieden qua reisadvies. travel.state.gov/content/passports/en... We staan dus fier tussen landen als Ethiopië, Burundi etc.. Nou, dan heb je het echt goed voor elkaar hoor... NOT. *face palm*

Sjefke7807 | 27-01-17 | 15:40

Zoals de eerste reaktie. Dergelijke misstanden vernemen we al jaren. In plaats van dat het afnam werd het erger, meer, meer, meer.

Puur omdat onze overheid verzaakt en weigert maatregelen te nemen die wel helpen. Plus Bussel de dikke vinger geven omdat zij mede schuldig zijn.
Nee we laten het lekker door rotten totdat de burgers het echt niet meer pikken.
Fakkels en hooivorken. Pek met veren.

Echter de burgdr van tegenwoordig is een mak schaap wat zich continue laat koeineren, wat een land, wat een volk.

Moneytron | 27-01-17 | 15:39

@Peter Emile | 27-01-17 | 14:57
Niet alleen is er geen speld tussen uw goed doorwrochte tegel te krijgen, ik deel uw pessimistische insteek ook nog in het geheel. Mensen zijn in slaap gesust en hébben zich in slaap laten sussen. Want; de wereld is toch van iedereen en geen mens is illegaal?!? Welnu, een volk dat zijn identiteit en grenzen niet verdedigt is uiteindelijk gedoemd te verdwijnen. De jeugd is helemaal dramatisch. Geen enkele kennis van de geschiedenis en hoe hard wij ook híer hebben moeten vechten voor de verworvenheden en vrijheden die zij nu genieten. Dat is ons echt niet zomaar aan komen waaien! Pas als men écht onder het repressieve juk van de totaal intolerante en compromisloze Islam zucht, zal men langzamerhand door krijgen wat men verloren heeft. Maar dan is het al veel te laat. *head desk*

Sjefke7807 | 27-01-17 | 15:20

"Het is de zotheid zo ver voorbij dat je niet weet waar je beginnen moet met kijken."

@Sjefke7807 | 27-01-17 | 15:08

Fraaie tegel weer! En volledig eens - waarom stellen landen als de USA, Australië, Canada, Nieuw-Zeeland e.d. strikte eisen aan nieuwkomers en werkt dat daar prima, en laten we in Europa fluitend allerlei achterlijk woestijnvolk binnen zonder ook maar enige eisen te stellen, en sterker nog, ze meteen te voorzien van oetkering en huis???

Het is inderdaad van de gekke.
Als hier de pleuris uitbreekt, zullen we dan welkom zijn in bovengenoemde landen? Ik betwijfel het, want aldaar zal men waarschijnlijk zeggen: "jullie hebben het aan jezelf te danken". En dan hebben ze nog gelijk ook.

EefjeWentelteefje | 27-01-17 | 15:17

@Graaisnaaiert | 27-01-17 | 14:12
Het verstand blijkt er niet te zijn. Waar het gebleven is, is een raadsel.

Rest In Privacy | 27-01-17 | 15:09

@Graaisnaaiert | 27-01-17 | 14:12
Uw quote: "(.....100% van de gevallen en migratie alleen mogelijk maken indien ondertekend arbeidscontract i.c.m. rechtsgeldig dilpoma of een zak met geld om hier wat op te starten, max. 6 maanden ww na afloop contract, daarna nieuw contract of weg )."

Dat is elders in de wereld gewoon gemeengoed. Ikzelf was in 2003 al bezig met emigratie (Nieuw-Zeeland) omdat ik toen al zag waar het hier heen zou gaan. Welnu, op éigen kosten alles uitzoeken, relevante papieren kunnen overleggen, evenals een VOG. Daarnaast Engelse test afleggen (op eigen kosten!) en bij niet met goed gevolg uit eigen zak een cursus betalen. Nu is mijn 2e moedertaal Engels dus dat was het probleem niet echt. Evenals de andere vereisten. Mijn enige probleem was dat ik die zak geld niet had. Het merendeel van de mensen heeft een eigen huis dat verkocht wordt en dáár betaalt men dan het e.e.a. van. Heb je net als ik een sociaal huurflatje resten alleen deze opties. Namelijk als men niet gesponsord kan worden door; A) een bedrijf, of B) familie aldaar, dan moest je toen zo'n slordige 100,000 tot 150,000 dollar mee brengen zodat je daar niet op hun zak zou gaan zitten teren bij onverhoopte tegenslagen. Dat vangnet zoals hier hebben ze daar ook. Maar; pas nadat je daar 3 jaar actief gewerkt en bijgedragen hebt, heb je misschien kans dat je er aanspraak op mag maken. Dus niet de volledige waanzin die hier gemeengoed is! Hoe de regels nu zijn weet ik niet. Maar ik kan me niet aan de notie onttrekken dat e.e.a. nog strenger is geworden in de tussentijd.

En dan nog het volgende. Toen ik in 2015 dankzij gulle gevers naar mijn doodzieke oom en tante in Pine Ridge kon werd mijn bagage op Schiphol door 2 dikke scanners gehaald. Mijn Ruimbagage en carry-on moesten met een TSA approved slot vergrendeld zijn en niet uit mijn blikveld geweest zijn. Verder moest ik een paspoort hebben waar op een chip al mijn biometrische gegevens stonden. Ikzelf mocht vervolgens óók door een bodyscanner die zo'n beetje elke zaadcel in mijn testes kon zien zitten. Hier lopen hele volksstammen zónder wat-dan-ook zo naar binnen en wordt er als klap op de welbekende vuurpijl gezegd dat we ze niet kunnen wegsturen. Het is de zotheid zo ver voorbij dat je niet weet waar je beginnen moet met kijken.

En ik ben iets pessimistischer als u. Ik denk niet dat het nog 20-30 jaar gaat duren. Mijn oom had het begin December over 2-3 tot 5 jaar. Hooguit. Want die x-te generatie gaat dus nooit never niet "emanciperen". Vergeet het maar. De Koran zegt dat ze dat niet mogen en Mo's wil is wet.

Sjefke7807 | 27-01-17 | 15:08

Aan allen die hier steeds maar roepen dat alles anders wordt na 15 maart:
Vergeet het maar.

De PVV zal waarschijnlijk wel met afstand de grootste partij worden; zo tussen de 30 en 45 zetels, schat ik zo in. Splintertjes als GeenPeil - íf, at all - VNL, SGP en FvD meegerekend, zal 'Rechts' daarmee op een slordige 45-50 zetels uitkomen. Dat betekent in het meest gunstige geval dat zo'n 125 van de 175 zetels in handen zijn & blijven van de politiek correcte niksigheid. Want VVD, GroenLinks, D66, CDA, CU, SP en PvdA zijn één pot ingedikte, niksige behanglijm die te lang heeft gestaan en als je er in roeren wilt, zet je je gezondheid op het spel. Niet alleen door de giftige gassen die eruit vrijkomen, maar vooral ook door de dodelijke uitputting als gevolg van de pogingen om door het roeren nog wat beweging erin te krijgen.

Dat betekent dat minstens driekwart van de bezetting van het Parlement bestaat uit mensen die hun uiterste best zullen doen om de PVV niet alleen buiten spel te houden, maar tevens te besmeuren met hun politiek correcte buikloop.

En zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat de PVV deel mocht gaan uitmaken van een nieuwe regering, dan nog heeft die regering te maken met de uitzaaiingen van linkse, dan wel islamitische elementen die de ambtenarij, de lokale besturen, de universiteiten, de scholen, de media en talloze andere instituties blijvend hebben besmet.

Dit sneue, verwende volk dat zijn weerbaarheid volledig is kwijt geraakt, ontwaakt pas uit zijn diepe, politiek correcte sluimer als zich taferelen gaan afspelen met een welhaast apocalyptisch karakter, die een einde dreigen te maken aan alle (schijn)zekerheden waaraan het de afgelopen decennia gewend is geraakt. Te denken valt aan grootschalige rellen, straatterreur, de inzet van vuurwapens waar naar mijn overtuiging de islamitische wijken inmiddels van vergeven zijn, grootschalige aanslagen vanwege islamitische boosheid over een of andere maatregel of over een of ander opgeblazen incident, enzovoort.

Maar ja. Als het volk dan eindelijk wakker wordt en zijn bleke, bange gezicht vanonder de bloemetjes-overtrek durft uit te steken, is het te laat.
En de zo belezen elite zal zich dan realiseren dat het opbouwen van al die gewichtige, torenhoge boekenkasten vol sociologische duiding verspilling van tijd & geld is geweest.

Kortom: ook na maart 2017 zie ik geen verandering van enige betekenis aankomen. We blijven masochistisch doormodderen, pappen & nathouden totdat de vernietiging van onze cultuur, onze tradities en onze levensstijl, definitief is.

Voor échte verandering is een revolutie nodig. Maar dat zie ik hier nooit gebeuren, omdat het polderen, het eindeloos door-ouwehoeren en discussiëren en tenslotte toegeven, zich in onze genen heeft vastgezet.

Peter Emile | 27-01-17 | 14:57

@umeli | 27-01-17 | 13:36

Nee hoor, of Halsema moet in Rozendaal (Gld.) wonen

litebyte | 27-01-17 | 14:47

Onzin om het op blank of niet blank te gooien. Roemenen en Bulgaren zijn ook lelieblank en leveren voornamelijk problemen op, hier. Gaat erom dat we asielstromen en migratiestromen gescheiden houden ( ergo, asiel = besloten opvang tot veilig, dan terug, 100% van de gevallen en migratie alleen mogelijk maken indien ondertekend arbeidscontract icm rechtsgeldig dilpoma of een zak met geld om hier wat op te starten, max. 6 maanden ww na afloop contract, daarna nieuw contract of weg ).
We hebben genoeg problemen met 2e, 3e en inmiddels 4e generatie migranten hier, laten we die eerst maar eens door de emancipatiemolen halen, zowel cultureel als economisch, voordat we weer aan zo'n rampzalig idee gaan beginnen. En daarnaast is er nog een hoop te doen voor de autochtonen, zieken, bejaarden en werkzoekenden. Je kunt niet de halve wereld waar mensen het minder hebben dan wij hier binnenhengelen, dan hebben wij binnen 20-30 jaar dezelfde problematiek en hetzelfde dalende welvaartsniveau als zij daar nu hebben, en kunnen we helemaal niemand meer helpen, niet eens onszelf. Kwestie van verstand...

Graaisnaaiert | 27-01-17 | 14:12

Zie het positief: de messentrekkende, brandstichtende en verkrachtende kansenparels komen ook naast de gutmenschen te wonen. Ze lopen door dezelfde straten waar ook de vrouwen en kinderen van de PVDAers, GLers en SPers doorheen lopen en fietsen. Socialer kunnen we het niet maken.

Rest In Privacy | 27-01-17 | 14:03

De waarheid achterhouden om stigmatisering te voorkomen kan misschien nobel klinken. Maar wanneer wordt het de waarheid verdraaien voor politieke doeleinden, ofwel propaganda?

Zosima | 27-01-17 | 13:50

@Guido | 27-01-17 | 12:12

"Maar het is niet zo dat we zaken achterhouden."
Meneer bedoelt dat de transparantie binnen zijn corps eerst nog erger was dan in Noord Korea.

"Integendeel, ik durf te zeggen dat de politie nog nooit zo open is geweest als nu."
En dat hij dat durft te zeggen betekent dat hij nog harder kan liegen dan Rutte.

Onze overheid is onder aanvoering van Van der Steur en Rutte gemuteerd in een criminele organisatie.

Pieter V | 27-01-17 | 13:42

@Guido | 27-01-17 | 12:12

"Integendeel, ik durf te zeggen dat de politie nog nooit zo open is geweest als nu"

Meneer bedoelt dat de transparantie van zijn corps eerst nog erger was dan in Noord Korea.
En dat hij dat durft te zeggen betekent alleen maar dat hij nog harder kan liegen dan Rutte.

Pieter V | 27-01-17 | 13:37

@ litebyte
dan zitten uw kinderen waarschijnlijk op dezelfde school, als waar Famke Halsema haar kinderen heeft geplaatst na wat negatieve ervaringen.

umeli | 27-01-17 | 13:36

@EefjeWentelteefje | 27-01-17 | 11:36

Is het oude REM eiland er eigenlijk nog?
Lijkt me meer dan genoeg voor dat doel.
Wie er af valt heeft pech gehad.

Pieter V | 27-01-17 | 13:30

@Ce ca! | 27-01-17 | 10:31

Wel eens een kat gezien die niet gewoon doet waar hij/zij zelf zin in heeft. Daar helpt alleen oppakken en naar buiten / andere ruimte.
Moesten ze met het naffer- en links tuig ook doen.

Pieter V | 27-01-17 | 13:19

@umeli | 27-01-17 | 13:06 - ".. kijk nu eens naar de lagere scholen, amper meer een blank kind te zien.."

Geen idee waar u op school zit, maar waar mijn kinderen op school zitten, is het roomblank wat de klok slaat... met uitzondering van net na de vakantieperiodes, want dan zijn ook de roomblanke huidjes licht getint.

litebyte | 27-01-17 | 13:15

samenleving als geheel het gelukkigst is als (..)
geenspam | 27-01-17 | 13:01
Het probleem met de socialisten is dat eind jaren 70 hun werk in feite "af" was en daardaar zijn ze decadent geworden
geenspam | 27-01-17 | 13:01
Een socialist met geld uit duizenden ben je. Maar zie je de overeenkomst niet met je mede socialisten, die decadent zijn geworren?

En weer gaat het om geld. Je praat over geld. Communisten en de zware socialisten zijn de grootste kapitalisten. Heeft allemaal niks met graaierij en oneerlijkheid en kleine vissers te maken.

Ik ben trouwens zelf een kleine visser. Hoor je mij klagen?

chicago river | 27-01-17 | 13:13

laatste kans voor het Nederlandse volk. stem over een paar maand met uw verstand. kijk nu eens naar de lagere scholen, amper meer een blank kind te zien. over 30 jaar zitten we in de shit. stop de collectieve zelfmoord van ons volk en gooi nu de grenzen dicht.
dat heeft niks met rassisme van doen, maar je mag best wel een beetje nationalist zijn, trots op je eigen land, waarden en normen. het liefst ook nog over 30 jaren en daarna.

umeli | 27-01-17 | 13:06

@chicago river | 27-01-17 | 12:49
Ik behoor tot de bovenlaag, ik maak me dus niet direct druk om geld. Het is alleen zo dat ik omhoog heb kunnen klimmen door door socialisten bevochten verworvenheden, Oorspronkelijk was mijn familie straatarm (kleine vissers en handarbeiders). Ik ben dan ook van mening dat een samenleving als geheel het gelukkigst is als mensen met talent omhoog kunnen klimmen in plaats van wegkwijnen in een fabriek waarin ze 7 dagen per week 14 uur per dag moeten werken zonder enige vorm van verzekering. Het probleem met de socialisten is dat eind jaren 70 hun werk in feite "af" was en daardaar zijn ze decadent geworden en de belangen van de arbeiders uit het oog verloren.

geenspam | 27-01-17 | 13:01

geenspam | 27-01-17 | 12:31
Graaiende bovenlaag.
Middenklasse.
Lager dan middenklasse.

Waarom moet de derde trap zichzelf als individu opheffen? Ik behoor tot de graaiende onderlaag. En waarom maak jij je zo druk om geld?

chicago river | 27-01-17 | 12:49

Was vroeger een leuk dorp, Schalkhaar. Toen zat het 13e PAINFBAT GFPI gestationeerd in de kazerne waar nu dit AZC zit. Die (waaronder ikzelf) hadden wel raad geweten met dat tuig.

Ds. GVD | 27-01-17 | 12:49

Wanneer je het vergelijkt met cijfers uit de daklozenopvang valt nog mee.

Ravissant | 27-01-17 | 12:44

@Grasnaaiert, was idd de boosmakerT van de week voor mij.

roze_bril | 27-01-17 | 12:43

@Wingload:
.
Wat dachten we van een "verbod om buiten het AZC te lopen"?
Dit is veel beter, in WO-I interneerden we de Belgen ook, en dat was een bevriende natie en zowel in religieuis, cultureel als welvarend opzicht een gelijkwaardig land met gelijkwaardige mensen als wij.
Dit zijn lager opgeleide mensen met een lager iq dan wij, andere cultuur, andere religie, andere leef- en eetgewoontes, gewend aan een veel losser leven dan wij ion een maatschappij waar gelijkwaardigheid niet vanzelfsprekend is, het recht van de sterkste geldt en vrouwen/meisjes/homo's/ongelovigen minderwaardig zijn. Deze mensen hebben hier dus niks te zoeken, anders dan een afgesloten opvang in afwachting van de mogelijkheid tot repatriering. Elke andere vorm van opvang is onverantwoord, zowel naar ons toe als ook naar henzelf.

Graaisnaaiert | 27-01-17 | 12:43

De wegkijkers en islamontkenners hebben bloed aan hun handen. Hoe bloedig willen ze de op handen staande burgeroorlog hebben?

Antitheïst | 27-01-17 | 12:38

@chicago river | 27-01-17 | 11:30
Ja, in 1850 hadden arbeiders het goed wou je zeggen? Trickle down is puur bullshit om een graaiende bovenlaag een soort van moreel excuus te geven voor hun gedrag, de middenklasse en lager heeft er helemaal niks aan.

geenspam | 27-01-17 | 12:31

En de verantwoordelijke minister van VEILIGHEID en JUSTITIE moet voor een "bonnetje" het veld ruimen.
Laat iemand uit de partij van Geert het maar eens proberen.
(Fritsma?)
Het kan er nooit slechter op worden.
Een probleem, de kiezer.
Wel klagen maar de verkeerde keus maken.

Dostranamus | 27-01-17 | 12:30

Wat dachten we van een 'verbod om met messen, … (breipennen, schroevendraaiers, etc.) buiten het AZC te lopen'? Als je dezelfde rechten wilt hebben als de plaatselijke bevolking dan moet je eerst laten zien dat je dat verdient.

wingload | 27-01-17 | 12:29

@Umberto die trotzoni | 27-01-17 | 12:15
Op de vlucht voor de eigen popo en boze stamleden.

Guido | 27-01-17 | 12:24

Ik vraag me wel eens af mede gezien de samenstelling van de vluchtelingen en hun bereidheid tot het gebruik van extreem geweld als hun iets niet aanstaat wat de achterliggende reden van hun komst is want vluchteling zijn kan het niet wezen, wanneer moeten wij wegvluchten voor deze horde en vooral waarheen.

Umberto die trotzoni | 27-01-17 | 12:15

@roze_bril | 27-01-17 | 11:53:
.
Even bekend als witheetmakend.
Maar als je er wat van zegt - of in ieder geval jezelf hardop afvraagt of dat niet een beetje vreemd is - ben je een rechtsextremist, een racist, een xenofoob en een Islamofoob.
Bah!
Vraag me trouwens af waar ze die vliegtickets van betalen, want zo hoog is zo'n bijstandsuitkering niet, werken doen 4 op de 5 niet - en als ze al werken zal het geen topfunctie zijn -, dus waar doen ze het van?

Graaisnaaiert | 27-01-17 | 12:14

",,Maar het is niet zo dat we zaken achterhouden’’, zegt Ronald van der Leeden, coördinator media en publiciteit van de politie Oost-Nederland. ,,Integendeel, ik durf te zeggen dat de politie nog nooit zo open is geweest als nu.’’ "

Mist die meneer wat essentiële onderdelen in zijn hersenpan, als dat zijn reactie is? Of heeft hij persoonlijk bijles gehad van Ivo & Ard?

Guido | 27-01-17 | 12:12

In Balk Friesland zelfde verhaal met AZC al zeker 2 maanden, landelijke media schreven er geen woord over.
Het is nu al zover dat dorpelingen een Burgerwacht hebben opgezet, ze worden volkomen in de steek gelaten door Politie.
Wachten is op eerste dode of zwaar mishandelde dan komt er misschien iets in de media.
Ik weet nog vroeger was ik sluiswachter, kreeg men een brief vanuit leiding er mocht geen woord met journalisten gewisseld worden, zelfs niet over wat je in winter deed, hoeveel zout je gebruikte,niets alles moest via persvoorlichter.

Flatuleerder | 27-01-17 | 12:10

opmerkelijk; 5 van de zwaarste incidenten zijn gepleegd door 'asielzoekers'uit veilige landen.
Dus voorlopig in de AZC tot ze eruit worden geflikkerd omdat er geen enkele grond tot asiel is.. doorlopen menschen en migranten (naar het volgende land van 'wir schaffen das'.volgers.

fikkieblijf! | 27-01-17 | 12:06

Approved by the US & UN! :-)

En mischien is er olie?

Rest In Privacy | 27-01-17 | 12:02

Het lijkt wel nepnieuws als het niet zo kudt was ! op naar 15-3.

Lichtstadfan | 27-01-17 | 12:01

@ roze_bril | 27-01-17 | 11:53

Ons stoere, capabele en toekomstige Europese leger wilt dadelijk toch lekker gaan "oefenen" met zijn allen?

Doe dat dan in lekker warm Eritrea.

Even oud kolonialistisch de boel overnemen en na een volledige repatriëring van alle in Europa levende Eritreeërs, weer weggaan.

Rest In Privacy | 27-01-17 | 12:00

Ik word moe van de vergelijking tussen Trump en Wilders, sommigen menen het nog goed ook. Voor de duidelijkheid: Trump is een oridnaire vlerk met geld die net POTUS is geworden. Wilders is een intelligente man die niet rijk is, beschaafd praat, respect heeft voor vrouwen, homofielen en ja ook voor andere culturen. Hij is eerlijk over het gigantische islam en allochtone probleem in NL. Maar gaat geen mensen deporteren, geen muur bouwen, mensen uitschelden etc. Hij is ook veel socialer dan Trump met zijn programma. De vergelijking gaat volledige mank.
ILF2 | 27-01-17 | 11:18
Eensch!
Daarom; Stem 15 maart op de PVV!

WitteGrunneger | 27-01-17 | 11:53

Ik zeg, stem in maart op de Piratenpartij :)

IgNOraNcE | 27-01-17 | 11:52

Schalkhaar past het Zweedse model toe.

roze_bril | 27-01-17 | 11:50

PS Brussel ipv Antwerpen.

Rest In Privacy | 27-01-17 | 11:50

@ EefjeWentelteefje | 27-01-17 | 11:36

Weet je hoeveel gevangenissen er leeg staan?

Zolang illegaal niet meer illegaal is (= woordverkrachting) Zullen er horden nietsnutters hier naartoe komen. Onze wetgeving maakt dit mogelijk. Het einde van de verzorgingsstaat is in gang gezet. Ieder voor zich (net als in de USA-lees-Die kant wilt men op) Het aantal werkenden ten opzichten van het aantal uitkeringsgerechtigden is volledig uit balans.

Onze staatsschuld loopt maar op. Maar voor dit soort zaken is geld genoeg. Net als alle andere hobbies van onze "lijders". Ondertussen wordt er gekort op alle belangrijke zaken. Ik zeg u, dit stinkt!

15 Maart hoop ik dat wij (het volk) krachtig hiertegen stemmen.

Rest In Privacy | 27-01-17 | 11:48

Het ergste is nog niet eens dat dit wéér eens onder de pet is gehouden. Iedereen die hier wel eens komt weet dat dit soort dingen schering en inslag is en dat al jaren. Wat mij het meeste steekt is dat straks de mensen wéér gewoon op dezelfde laaielichters gaan stemmen die dit alles veroorzaakt hebben. Dát is hetgene dat me pislink maakt! Hoeveel betonnen bunkers moet je voor je kop hebben om nu nog niet te zien dat we hier niet één maar scheepsladingen aan Trojaanse Paarden hebben binnen gehaald. Alle bewijzen stapelen zich zodanig op dat de stapel een lawine dreigt te worden die ons allen gaat verzwelgen. En hier ten lande loopt men nog steeds te teutemieren over de tóón van het debat. Voor de rest laat ik het hierbij omdat de rest van mijn betoog niet Joris-compatibel is....

Sjefke7807 | 27-01-17 | 11:41

Wel raar eigenlijk. Ik ben de afgelopen jaren op 4 plekken geweest waar een aanslag was.(NYC-Tunesie_Parijs-Antwerpen) De tijd heeft mij gelukkig een ander moment gegund om er te zijn.

(of ik heb nog 5 levens te gaan)

Rest In Privacy | 27-01-17 | 11:37

Eens kijken of jan met de pet op 15 maart nog zo dom is om weer te stemmen op de-weg-met-jan-de-pet-partijen.

Ik vermoed van wel want jan met de pet is een gezagsgetrouw mens die zich van alles en nog wat wijs laat maken door de weg-met-jan-de-pet-partijen.

komtdatschot | 27-01-17 | 11:37

@ Naar mijn weten is Tunesië een vakantieland. Wat moet dit soort falderappes hier überhaupt???
Oh, natuurlijk... 'oetkering'
EefjeWentelteefje | 27-01-17 | 11:30
Volgens de website van buitenlandse zaken niet:
www.rijksoverheid.nl...
Maar inderdaad, we zijn een geldmagneet voor die "oorlogsvluchtelingen".
Ce ca! | 27-01-17 | 11:34
Bestaansrecht creeëren voor de asielindustrie.

TheBurnerMan | 27-01-17 | 11:36

@Ce ca! | 27-01-17 | 11:34
Een prettig landje is Tunesië wellicht niet (meer - hoera, 'Arabische Lente'!), maar er is naar mijn weten géén oorlog aan de gang, of wat dan ook.
Hetzelfde geldt voor Marokko, Albanië, Roemenië en ga-zo-maar-door.

Ophoepelen! En als dat niet kan, we hebben toch nog een eilandje in de Waddenzee, Rottummerplaat of zo?
Lijkt me prima geschikt om ze daar maar neer te poten.

EefjeWentelteefje | 27-01-17 | 11:36

In juli 1941 werd in Schalkhaar het Politie Opleidings Bataljon in de Westenberg kazerne opgericht. Deze opleiding stond onder direct bevel en toezicht van Rauter , dus de SS. Elke aankomende politieman moest naar deze opleiding en wist dat men tevens les in de nazi-ideologie kreeg. De Schalkhaarders werden onder andere ingezet om de huizen van weggevoerde Joden leeg te halen.
Schalkaar, van 1941 tot 1945 een omstreden begrip en nu kennelijk dus weer in een andere context.
bron o.a.Jan Jaap Kelder: de Schalhaarders

Jan Boule | 27-01-17 | 11:35

Gut, alweer lastige Algerijnen? Die hebben die naam al erg lang. Vond ik altijd lastig volk, gemiddeld.

Nichtsneues | 27-01-17 | 11:34

@ Naar mijn weten is Tunesië een vakantieland. Wat moet dit soort falderappes hier überhaupt???
Oh, natuurlijk... 'oetkering'
EefjeWentelteefje | 27-01-17 | 11:30

Volgens de website van buitenlandse zaken niet:

www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reis...

Maar inderdaad, we zijn een geldmagneet voor die "oorlogsvluchtelingen".

Rest In Privacy | 27-01-17 | 11:34

En waarom is een "incident" niet meteen reden om zo'n druiloor per direct op het vliegtuig te donderen retour afzender? Steken en verkrachten is misschien usance in de Halvemaangordel, maar hier doen we dat niet, en al helemaal niet als je hier te gast bent. Dikke doei en wegwezen.

Graaisnaaiert | 27-01-17 | 11:33

geenspam | 27-01-17 | 10:20
Sorry je droom te doorprikken. Een arbeider heeft een baan nodig en alles wat riekt naar vereniging of partij gaat de laatste cent in de partijkas. Of in de rechterzak van de partijleider. Kies maar. It´s the economy stupid!

chicago river | 27-01-17 | 11:30

Tsja, wat moet je hier nog van zeggen. "Het houdt niet op", of zo?
En 't volk pikt het allemaal maar. Sterker nog, het zal me niets verbazen als er straks wéér op hetzelfde zooitje gestemd gaat worden...

Naar mijn weten is Tunesië een vakantieland. Wat moet dit soort falderappes hier überhaupt???
Oh, natuurlijk... 'oetkering'

EefjeWentelteefje | 27-01-17 | 11:30

Wanneer gaat dat zooitje lamstralen van bestuurders eens wakker worden? Sluit dit geteisem op, achter slot en grendel met een bijzonder sober regime. Als ze het zat zijn en naar huis willen, dat nog net faciliteren en meer niet!

Claudia M. | 27-01-17 | 11:29

-weggejorist-

ALLESANDERSSHOW | 27-01-17 | 11:29

@ ILF2 | 27-01-17 | 11:18

Beiden zijn een tegenstem tegen de huidige elite?

Daarom wellicht de vergelijking.

Rest In Privacy | 27-01-17 | 11:22

De SGP.

Ze stelde pas een vrouw aan nadat de rechter ze had bedreigd met opzegging van de partij.

Het gaat ze alleen maar om de macht, en het geld (meer niet!!).

Stem SGP ?

Rest In Privacy | 27-01-17 | 11:19

Ik word moe van de vergelijking tussen Trump en Wilders, sommigen menen het nog goed ook. Voor de duidelijkheid: Trump is een oridnaire vlerk met geld die net POTUS is geworden. Wilders is een intelligente man die niet rijk is, beschaafd praat, respect heeft voor vrouwen, homofielen en ja ook voor andere culturen. Hij is eerlijk over het gigantische islam en allochtone probleem in NL. Maar gaat geen mensen deporteren, geen muur bouwen, mensen uitschelden etc. Hij is ook veel socialer dan Trump met zijn programma. De vergelijking gaat volledige mank.

ILF2 | 27-01-17 | 11:18

De incidenten zijn niet in het nieuws gekomen, want de agenten twitteren niet ... Ehm ... Wordt er door de agenten op persoonlijke titel getwitterd of door bureaus? In dat geval zie ik al wat het probleem is: wie uit de school klapt, wordt er van hogerhand intern op aan gesproken. Om dat te voorkomen, houden agenten strak de mond dicht, want die weten ook wel dat de politiek dit soort incidenten graag onder de mat moffelt. Hou het volk dom en de politie onder de duim is het devies.

mirvink3478 | 27-01-17 | 11:18

@ heavydigit | 27-01-17 | 11:01

Jouw oplossing tegen meer dogma, is meer dogma??

Rest In Privacy | 27-01-17 | 11:09

Kijk, zij komen veelal uit een andere cultuur. Dat heeft meestal niets te betekenen. Sommige echter, die zul je moeten (her)opvoeden. Dat kost een aantal jaartjes maar dat loont zeer zeker de moeite. Zij zullen naast die andere nieuwkomers gewoon verschrikkelijke harde werkers worden. Allemaal. En het mooie is. Zij kosten geen fluit aan loon voor de bazen. Zij zullen eerst een paar jaar via de bijstand werkervaring op moeten doen. Zo heeft Jetta Klijnsma (PvdA) en diens voorganger dat geregeld. Dat kost de bazen helemaal niets. Daarna komen ze in dienst voor een fooi.

Geweldig toch?

ProAsfalt | 27-01-17 | 11:09

@Xirdalan | 27-01-17 | 11:00
Die ene aanslag is het grootste gevaar niet. De miljoenmiljard moslims overal om je heen die gewoon -via de democratische weg- de Islam door je strot duwen. Dáár krijgen we last van. Een beweging die al lang is ingezet maar door het relatief kleine stappen zijn went het volk er gewoon aan en lijkt het minder erg. Het beste voorbeeld is het jorissen van Kerst en daar Winterfeest van maken. Vinden we volgend jaar niet eens gek meer. En zo gaat het maar door. En de massa vindt het verder prima.

de Voorzittert | 27-01-17 | 11:08

-weggejorist-

Willy Keutel | 27-01-17 | 11:07

Xirdalan | 27-01-17 | 10:54
Weer mezelf copy pasten, maar in jouw lijn: ik ben voor het praktisch opdoeken van de Nationale Politie Eenheid zoals we die kennen en al het in de put gepleurde geld (admin )doorgeven aan meer specialistische eenheden. Niet per se a la de Guardia Civil, maar eerder naar goedgetrainde alleskunners die langer mogen doorwerken dan 4 jaar. Minder is meer is waar.

chicago river | 27-01-17 | 11:04

@ Xirdalan | 27-01-17 | 11:00

Dank je wel! Point made!

Rest In Privacy | 27-01-17 | 11:03

@Eppo | 27-01-17 | 10:46
Yep, SGP is zo'n beetje de enige echte partij. Kennis van zaken, stabiel en betrouwbaar (ja, sinds 1918!!). Ok, misschien niet alles even jofel, maar van het kansloze geleuter van vrijwel alle andere partijen krijg je spontaan jeuk.
De uitverkoop van de afgelopen tig jaar heeft ons land niet bepaald vooruit geholpen.

heavydigit | 27-01-17 | 11:01

Petrus Poortwachter | 27-01-17 | 10:49 onduidelijk filmpje , wie niet wil .maakt zijn eigen keuze.
Wat zei ie toen ie aan de poort kwam bij jou;-)
Nu ben ik een italiaan, maar ik kan nog steeds niet zwemmen.

medelmo | 27-01-17 | 11:01

Het is ook een achterlijke gedachte. In een klein dorp met alleen boeren een azc. Zet gewoon midden op de dam een azc voor 10.000 mensen. In 020 vallen ze niet op, en zullen asielzoekers minder verveeld rond lopen dan tussen de weilanden.

Henk de Vries2074 | 27-01-17 | 11:00

Hopelijk vind er in Nederland een grote bloederige aanslag plaats,
@Ce ca! | 27-01-17 | 10:45
Ik stel voor dat jij je vrijwillig aanmeldt als figurant. Voor de goede zaak uiteraard.
atheïstisch stemvee | 27-01-17 | 10:48
.
Ik snap wat Ce ca! bedoelt, ik woon in Duitsland en helaas (!) zijn een paar (!) aanslagen broodnodig nodig om een groot gedeelte van de slapende linkse sukkels eens goed wakker te schudden.
.
Sommige mensen (met name linkse mensen die oogkleppen voor realiteit hebben) worden helaas pas wakker als ze met de feiten om de oren geslagen worden, en ondanks Keulen, ondanks de aanslagen van afgelopen zomer, en ondanks dat vermoorde meisje in Freiburg, en ondanks de aanslag op de Kerstmarkt in Berlijn heb je hier in Duitsland nog steeds van die linkse sukkels die het niet willen zien. Helaas was het blijkbaar nog steeds niet genoeg...

Xirdalan | 27-01-17 | 11:00

-weggejorist-

Rest In Privacy | 27-01-17 | 10:59

Wordt het niet eens tijd om een openbare website te lanceren waarbij mensen die slachtoffer zijn van geweld of een ander misdrijf melding kunnen maken dat ze aandifte hebben gedaan en de aard van het misdrijf? Dan kunnen de autoriteiten nooit meer iets ontkennen en zullen uiteindelijk wel aktie moeten ondernemen. Taak voor GeenStijl?

hxl | 27-01-17 | 10:58

Zet. Ze. Nou. Gewoon. Vast. Op Schiphol. En dan met de eerste de beste vlucht van Dijkhof Airlines terug naar het zand van herkomst. Godverdomme politiek, hoe moeilijk is het nou?

Enter Yeti | 27-01-17 | 10:58

Stel, waar je vandaankomt liggen alle boodschappen achter een kastdeur of een hek en je moet eerst betalen en dan "krijg je waar voor je geld". Die lui snappen het concept van een supermarkt echt niet hoor.

Tjemig | 27-01-17 | 10:57

we wisten allemaal dat dit ging gebeuren...

Kris | 27-01-17 | 10:56

@ Verder is het onkundig feministisch geleuter dat deze partij vrouwonvriendelijk zou zijn. Het resultaat van liberaal feminisme is zichtbaar in Zweden en Keulen, dat is pas vrouwonvriendelijk.
Doe dan maar een beetje spuitjeslucht, mijn stem gaat naar Kees.
Eppo | 27-01-17 | 10:46

Sorry,onkundig feministisch geleuter?? Nee, eerder een kundig grondrechtelijke uitspraak.

In elke grote religie is de vrouw ondergeschikt aan de man. Trouwens iberaal feminisme is ook zo een religie. Dat ben ik wel met je eens. Maar,.... ga jij maar tegen de vrouwen stemmen met je SGP. (En spruitjes zijn vies ;)

Rest In Privacy | 27-01-17 | 10:54

En als een boze witte man een ei tegen het raam van het AZC aan zou gooien. Zou dat ook stilgehouden worden?
jemagookniksmeer | 27-01-17 | 10:19
.
Precies, jij zegt het!
.
De politie is door zorgvuldige selectie van snowflakes en andere politiek correcte watjes en d.m.v. boetequota gewoon een verlengstuk van de linkse politiek.
.
Boeven oppakken? Hells Angels aanpakken? Diefstallen en inbraken oplossen? Ho maar! Lekker veilige met een thermosfles warme koffie naast een snelweg flitsen, of heul stoer een fuik opzetten om fietsers die een stukje over het trottoir fietsen te beboeten. Dat kunnen en durven ze wel, net als die heule stoere losers van Blik op de Weg of Wegmisbruikers heel stoer "zet 'm maar aan de kant" kunnen zeggen voor de camera.
.
Wanneer zegt de politie eens "pak 'm maar op" als het over de loodzware criminaliteit gaat?! Niet dus!

Xirdalan | 27-01-17 | 10:54

Een volk krijgt, wat het verdient. Hadden ze maar op de juiste partij moeten stemmen.

M.uppet | 27-01-17 | 10:54

klinkklaar | 27-01-17 | 10:38
Ongelooflijk. Dat ze met een gaar busje je huis komen stuuken en vervolgens de deursleutel kopieeren is totdaaraantoe, maar wat doen ze in zo´n door links bolwerk opgetrokken schijthuis met ZAKGELD.

Even mezelf copy pasten. Als ik dit vertel aan Japanners, Koreanen, Amerikanen en Chinezen die je wel eens spreekt in bepaalde gelegenheden, dan beginnen ze allemaal eerst heel hard te lachen. Ik lach dan eerst hard met ze mee. Zo hard dat ik begin te huilen.

Hebben ze vaak niet door. Vaak met dank aan de sterke thee en de vele kopjes sake.

chicago river | 27-01-17 | 10:54

lachenjoh | 27-01-17 | 10:38

Die heeft het de laatste tijd erg druk met een discussie in de Balie waar iemand zou hebben geroepen om moslims uit Nederland te deporteren. GroenLinks in Amsterdam wil wellicht aangifte doen. Dit terwijl een zéér prominent lid van deze partij een groot bewonderaar van deportaties is. Deportaties naar de 'killing fields', dat dan wel weer. En dan zie ik deze smerige rat ook nog onlangs op TV optreden als overbetaalde voorzitter van één of andere adviesraad in het onderwijs. Paul Rosemöller is en blijft een uiterst minderwaardig mens...

eerstneukendanpraten | 27-01-17 | 10:52

Ce ca! | 27-01-17 | 10:25
Liever zou ik zien dat het benoemen van de feiten binnen de media- en debatsfeer uit de taboehoek wordt getrokken en dat is gelukkig aan het gebeuren momenteel. Het is alleen hopen dat de verandering nog op tijd is.
Vage_eddie | 27-01-17 | 10:34

Denk het jammer genoeg niet. Ook de NL pers is in handen van een paar grote jongens. (zie Soros en hoe de duitse pers is verkocht)

Rest In Privacy | 27-01-17 | 10:48

Hopelijk vind er in Nederland een grote bloederige aanslag plaats,
@Ce ca! | 27-01-17 | 10:45
Ik stel voor dat jij je vrijwillig aanmeldt als figurant. Voor de goede zaak uiteraard.

atheïstisch stemvee | 27-01-17 | 10:48

02 februari 2016 16:18
Dijkhoff: We moeten het doen met opvang die we hebben
Argos
Escalerende problemen in de asielopvang
29 mei 1998
Vaker problemen in asielzoekerscentra
De beveiliging van het asielzoekerscentrum Budel-Dorplein heeft twee weken geleden de politie ingeschakeld toen een ruzie
AD Redactie 24-11-14, 12:03 Laatste update: 06-02-16, 19:1
4460 incidenten bij asielzoekerscentra, 121 problemen in West-Brabant

Ik zou ook mijn eigen mening kunnen geven maar dit is grofweg(pun) wat pagina 1 van google mij oplevert. Geen sterke onderzoeksjournalistiek geef ik toe. Maar ik wilde het toch met de wereld(pun) delen. Lezen jullie mee, jolo'achtigen? Heeft Tineke Bennema uit Breda nou eindelijk eens zo´n zielzoeker in huis geneumen? Of toch maar niet?

chicago river | 27-01-17 | 10:48

'Het naar buiten brengen van delicten ligt sinds de hervorming van de politie vooral op het bordje van de wijkagenten'.

zo is dat.. en diezelfde wijkagenten zijn de raadgevers,vertrouwenspersonen,oren en ogen, van een wijk...
Die mogen na het oppakken van politie voor de criminelen in de wijk vervolgens naar buiten brengen dat ze zijn opgepakt om vervolgens die wijk weer in te gaan als, vertrouwenspersoon,raadgever, oren en ogen...

maar goed... zo'n omvorming van hogeraf opgelegd door een ministerie die zelf niet echt.. ja, ach laat maar..

fikkieblijf! | 27-01-17 | 10:48

SGP is de enigste partij die vertrouwen inboezemt.
Ze schreeuwen niet, spreken duidelijke taal, staan ergens voor, veranderen uiteindelijk ook mee (vrouwenstandpunt).
Beetje ouderwets, maar wel degelijk, vertrouwd en veilig.
Verder is het onkundig feministisch geleuter dat deze partij vrouwonvriendelijk zou zijn. Het resultaat van liberaal feminisme is zichtbaar in Zweden en Keulen, dat is pas vrouwonvriendelijk.
Doe dan maar een beetje spuitjeslucht, mijn stem gaat naar Kees.

Eppo | 27-01-17 | 10:46

-weggejorist-

Rest In Privacy | 27-01-17 | 10:45

... en maar flitsen en parkeerboetes uitdelen...

Xirdalan | 27-01-17 | 10:43

Dit zijn allemaal nog schermutselingen die afleiden van de werkelijke gevolgen van de immigratiehausse: de dwingende en sluimerend versnelde islamisering van Nederland. Checkt u maar even in uw plaatselijke gemeente, vaak ondersteund door lovende, plichtsgetrouwe stukken in het plaatselijke sufferdje: statushouders gaan het helemaal worden in 2017!
.
Het COA is al enige tijd bezig deze kansloze nieuwe Nederlanders versneld door de procedure te rammen en op te dringen cq te verspreiden over het hele land. Complete gezinnen met vaak kleine kinderen die zonder baan en zonder vertier bij u in de vinexwijk gedropt worden. Vaak in lege scholen of omgebouwde overheidsgebouwen (wie daar rijk van worden is een apart onderzoek waard, hup Haan).
.
Deze mensen zitten dan met 6-8 gezinnen in zo'n gebouw en vervelen zich massaal de moeder. Mobiliteit 0,0 dus gaan ze zwerven door de wijken. Kinderen groeien op met een waanzinnige achterstand en zullen in krap 10 jaar u leuke nieuwbouwwijkje omtoveren in onbegaanbare ghetto, althans voor uw blonde dochter van 14.
.
Mensen. Doe uw oogkleppen af. We zijn aan de verliezende hand.

de Voorzittert | 27-01-17 | 10:43

Krijg toevallig net een linkje naar een nieuwsbericht dat de 'gewone mensen' in Venetië een asiel/geluks-zoeker hebben laten verzuipen zonder een poot uit te steken, maar het hele gebeuren wel hebben voorzien van racistisch commentaar.
Zo ver is het dus al gekomen.
Bedankt politiek.

Petrus Poortwachter | 27-01-17 | 10:41

Baudet verwoordt het scherp: Nederland lijdt aan een auto-immuunziekte.

Janneus | 27-01-17 | 10:39

Het is wachten op de reactie van Francisco van Jole.

lachenjoh | 27-01-17 | 10:38

Is dit nep-nieuws?
Nee. Was het maar zo.
Asielzoekers uit balkan-landen?
What the fuck doen die hier?
Dat is dus; illegaal tuig uit balkan landen.
Sowieso tuig uit welk land ook die het gastland op deze manier beloont
Het wordt in de kiem gesmoord zodat de bevolking zelf geen orde op zaken gaat stellen op eigen initiatief omdat de politie zelf niks doet.
En als de bevolking het zou doet gaat de overheid natuurlijk keihard optreden tegen diegenen die dat doen.
Want geen eigen rechter!
Alles heb je maar te slikken.
Linea recta de grens over trappen dit tuig.
Hier komt nooit iets goeds van.

klinkklaar | 27-01-17 | 10:38

Rutte; Wanneer rot jij eens op landverkrachter!!! Je helpt het eens zo mooie Nederland compleet de vernieling in galbak die je bent! Huisvest die inteelt rifapen in Benoordenhout.

hans6100 | 27-01-17 | 10:35

@jemagookniksmeer | 27-01-17 | 10:22
Bedankt voor de correctie, en niet meteen slaan.
Ik heb een teer huidje.....

necrosis | 27-01-17 | 10:34

Laat die bewoners van dat gehucht eens wat vertellen dan.....

Frosties | 27-01-17 | 10:34

Ce ca! | 27-01-17 | 10:25
Liever zou ik zien dat het benoemen van de feiten binnen de media- en debatsfeer uit de taboehoek wordt getrokken en dat is gelukkig aan het gebeuren momenteel. Het is alleen hopen dat de verandering nog op tijd is.

Vage_eddie | 27-01-17 | 10:34

Ce ca! | 27-01-17 | 10:25
Stel dat dat niet ga gebeuren is er nog een plan b?

Bennie Boos | 27-01-17 | 10:31

@ MyCatIsDoingThis | 27-01-17 | 10:24

Vertel je kat ff dat die niet met zijn pootje op de enterknop moet blijven staan ;)

Rest In Privacy | 27-01-17 | 10:31

Wel gezeur over "bonnetjes" en het wel of niet mogen aanblijven van v.d. Steur...
maar de WERKELIJKE problemen daar durft dit fop-kabinet en deze fop-2eKamer niet te benoemen en aan te pakken.

meneer Q | 27-01-17 | 10:30

Sinds wanneer is zelfregulering een ernstig incident?

Handsomeboy | 27-01-17 | 10:30

@ geenspam | 27-01-17 | 10:20

Neeeee,.. De SGP is de meest vrouwonvriendelijke partij die er is. Zoals ik al tegen necrossis zei.lijken ze evengoed op DENK. Wilders is voor mij een tegenstem en bij een gebrek aan betere leiders wil ik graag dat hij 4 jaar de kans krijgt (Een soort Trump in the Netherlands) Na die 4 jaar kijken we wel verder.

Als je het nu nog niet weet is er altijd de dierenpartij. (maar dat is stemmen in de marge)

Rest In Privacy | 27-01-17 | 10:29

@ Vage_eddie | 27-01-17 | 10:19

Na 16 Maart kan GW wellicht de wet hierin aanpassen?

Rest In Privacy | 27-01-17 | 10:25

-weggejorist-

MyCatIsDoingThis | 27-01-17 | 10:24

Als ik zou twitteren zou ik door Nederland gearresteerd worden en door Trump's rapid action force bevrijd.
Wat een land....

MyCatIsDoingThis | 27-01-17 | 10:24

Ook dit gaat veranderen na Maart.
Net zoals in Amerika worden Uitvoerders en Gemeenten gekort als ze niet meewerken aan een meer realistisch beleid.

meneer Q | 27-01-17 | 10:24

Leuk weetje in dit verband en geen nepnieuws In Schalkhaar werd in de oorlog de politie opgeleid door de Duitsers.

batvoca2 | 27-01-17 | 10:24

Wat verwacht je anders? En laat die bewoners lekker genieten van die multikul.

Mr_Pikibelly | 27-01-17 | 10:23

@ Herr Zimmermann | 27-01-17 | 10:14

Ze hadden nog een ja knikker nodig.

Rest In Privacy | 27-01-17 | 10:23

*approve

jemagookniksmeer | 27-01-17 | 10:22

@Rommelende Onderbuik | 27-01-17 | 10:19
Ja, ik snap goed waarom dat volk hierheen wil komen maar ik begrijp ook heel goed waarom mensen ze hier niet (meer) willen.

geenspam | 27-01-17 | 10:22

Ik heb hoge nood.
Sorry, waar ging het over?

MyCatIsDoingThis | 27-01-17 | 10:22

Doe wat Trump doet. Een wekelijks overzicht met misdaden begaan door asieleisers en illegalen. En daar vallen vervelende uitspraken ook onder want die worden autochtone Nederlanders ook ten laste gelegd. Eens kijken of er dan nog zo'n 'brede maatschappelijke steun' is voor de opvang van jonge kerels in de bloei van hun leven die vrouwen, kinderen en bejaarden in de steek hebben gelaten in naar het schijnt oorlogsgebied.

TheOneWhoKnocks | 27-01-17 | 10:22

@keestelpro | 27-01-17 | 10:11
In Canada is het doorgaans veel kouder, dus minder rokjesdagen.
*necosis does not aproof*

necrosis | 27-01-17 | 10:21

Ik heb al lang geen vertrouwen meer in de informatie verstrekking door de overheid.
.
Twitter wordt overigens gerund door een commercieel bedrijf, idioot dat de overheid geen eigen kanaal zou gebruiken.
.
Verder worden nogal wat mensen die iets getwitterd hebben tot de grond afgefakkeld, zeker als iets niet politiek correct is.
.
Dus dan moet je als wijkagent politiek correct twitteren over misdrijven waarvan asielzoekers verdacht worden. Logisch dat je dan besluit helemaal niets te twitteren.

Peter_K | 27-01-17 | 10:21

Nieuwsuur komt vast weer met een schokkende onthulling over hoeveel racistisch geweld er wel niet is tegen vluchtelingen. Dat het andersom net zo goed of misschien wel veel vaker gebeurt doet er niet toe voor de staatsmedia.

henkiedenkiedenkie | 27-01-17 | 10:20

@Aristotalloss | 27-01-17 | 10:11
Had me voorgenomen om dat nooit te doen, Wilders zelf trek ik nog wel, maar die club trawanten (Grauss, need I say more) van hem heb ik het niet zo op. Maar wat moet je als de PVV de enige partij is die dit soort amokloperij incidentjes benoemt en er iets aan wil doen (realistisch of niet), ik ben er nog niet uit. Waarom is een arbeiderspartij als de SP zo voor het binnenhalen van allerlei uitschot? Een arbeider heeft er helemaal niks aan, eerder veel last. De PvdA is al lang geen arbeiderspartij meer. De VVD is niet te vertrouwen, en D66 al helemaal niet. Misschien toch maar SGP stemmen ofzo, met die mensen weet je tenminste wat je er aan hebt.

geenspam | 27-01-17 | 10:20

En als een boze witte man een ei tegen het raam van het AZC aan zou gooien. Zou dat ook stilgehouden worden?

jemagookniksmeer | 27-01-17 | 10:19

@geenspam | 27-01-17 | 10:14
Van dit beleid word ik wel uiterst cynisch. En dat is inderdaad niet goed voor mijn zieltje.

atheïstisch stemvee | 27-01-17 | 10:19

Als ik een azieligzoeker zou zijn die geen kans heeft op een definitieve verblijfsstatus, dan zou ik me ook gaan misdragen. Aldus solliciteren voor verlenging van verblijf maar dan in een staatshotel. Geen eigen Miele en minder bewegingsvrijheid, maar ook best comfortabel.

Rommelende Onderbuik | 27-01-17 | 10:19

Ce ca! | 27-01-17 | 10:15
Policor wegkijken IS ook landverraad.
Het is het bewust weglaten van feiten, ten koste van de eigen bevolking en ten faveure van een haast vijandige invasiemacht.

Vage_eddie | 27-01-17 | 10:19

Alles zal en moet verzwegen worden door de linkse kliek, opdat ze lekker in het pluche Mogen blijven zitten en hun zakjes kunnen blijven vullen. Maar 15 Maart nadert met rasse schreden. Ik zeg: Trap er niet in en stem in ieder geval tegen die hele politiek correcte bende

Waakvlam | 27-01-17 | 10:18

Meer olie op het vuur, ik vind het prima.

XAUUSD | 27-01-17 | 10:18

Niemand is illegaal en de wereld is van iedereen, dus alle grenzen open. Maar ondertussen zetten ze bij het kopen van een huis meteen een hek om de tuin en politiekeurmerk sloten.

kwark001 | 27-01-17 | 10:17

nog grappiger dan de grappigste grap OOIT van Drolf Jansen

Dat is geen vergelijking GS. Ik heb ooit al meer moeten lachen bij het lezen van overlijdensadvertenties dan om Dolf

Petrus Poortwachter | 27-01-17 | 10:17

"de grappigste grap OOIT van Drolf Jansen"

Helaas heb ik dat groene scharminkel nog nooit op een grap kunnen betrappen.

necrosis | 27-01-17 | 10:16

Asielzoekers die geen verblijfsvergunning hebben intern houden.

Rest In Privacy | 27-01-17 | 10:15

",We informeren over de zaken zonder naar de afkomst van verdachten te kijken."

Kijk dat is nu het beleid dat dient te worden aangepast. Gewoon het beestje bij de naam benoemen.

Policor wegkijken moet dezelfde status krijgen als landverraad. Een kogel of de strop, mag men van mij krijgen hiervoor.

Rest In Privacy | 27-01-17 | 10:15

Doet me denken aan de keer dat ik mishandeld werd door een neger in coffeeshop bulls Deventer.

NOULEUKHOOR | 27-01-17 | 10:14

Beter dan de grappigste grap van Dolf Jansen? Das een eitje. Dolf is zowat van on-grappig dat je het beter kan omdraaien. Wie is er nog on-grappiger dan Dolf. Dat is pas een uitdaging. Van de week zat hij ‘s avonds ook weer ergens bij die Vara incest bende op tv. Bij het zappen op de tv zag ik mij dat heel even aan. Ik snap werkelijk niet wat Dolf toevoegt aan zo’n tafel.
Ok….de stoel is bezet, maar dat is dan ook alles.

Herr Zimmermann | 27-01-17 | 10:14

Ok, je hoeft dus niet te weten dat er mensen binnengehaald worden die je samenleving van binnenuit kapot maken, want daar wordt je alleen maar racistisch van en en dan is je zieltje verloren. ofzo.

geenspam | 27-01-17 | 10:14

Het zal tijd worden dat we er eens een miljoen uit donderen. En dan bedoel ik niet alleen gelukszoekers.

kwark001 | 27-01-17 | 10:13

Ik twitter ook nauwelijks, of eigenlijk niet. En dat is maar goed ook, anders stond de politie wel bij mij op de stoep.

Nuchternederland | 27-01-17 | 10:13

"De wijkagent die in de eerste helft van 2016 een oogje hield op de noodopvang aan de Laan van Borgele ontkende in augustus tegenover een verslaggever van deze krant dat zich ernstige incidenten hadden voorgedaan in de noodopvang. Een maand later bleek een Syriër verdachte in een zedenzaak met een meisje van zes jaar. Van der Leeden: 'Dit specifieke geval staat me niet bij, maar het staat de media altijd vrij om vragen te stellen aan de communicatie-afdeling. We zijn opener dan ooit.' "

ZUM KOTZEN

Beta_Alanine | 27-01-17 | 10:13

Die politie heeft waarschijnlijk banden met de asielmaffia.

Fijnstoffer | 27-01-17 | 10:12

Je kunt sowieso al bijna nergens meer aangifte van doen. En nu dus ook nog wat er wel aan politiewerk gebeurt onder de pet houden. Vandaar die geweldige criminaliteitscijfers van Rutte.
Misschien toch maar PVV stemmen dit jaar!?

Aristotalloss | 27-01-17 | 10:11

Misschien moesten we maar eens helemaal stoppen met het betalen en gedogen voor een ons aangepraat schuldgevoel. Noodhulp en opvang in de regio.

atheïstisch stemvee | 27-01-17 | 10:11

Verdomme wat duurt 15 maart nog lang. En dan waarschijnlijk weer 4 jaar, en weer, en weer.
En verdomme wat is 2002 al lang geleden.
Kunnen we niet gewoon allemaal ergens anders opnieuw beginnen?
Een Nieuw Nederland ergens in een afgelegen gebied in Canada.
Dit land is kapot.

keestelpro | 27-01-17 | 10:11

En in plaats van dat de huidige policor media en heersende partijen eens in de realiteit gaan leven, gaan ze straks weer zeuren dat dit soort berichten 'Wilders in de kaart speelt'.

Vage_eddie | 27-01-17 | 10:11

Het is Keulen all over.

Rest In Privacy | 27-01-17 | 10:10

Fakkels en hooivorken; onze enige redding

beschuitfluiter | 27-01-17 | 10:08

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl