Zondagochtendpreek. Met ds PJ Watson
Gemeente. Komt u allen tezamen om te luisteren naar voorganger Paul Joseph Watson, buitengewoon ouderling van de AltRechtse Kerk, die in luttele vijf minuten het tumultueuze inauguratieweekend des doods even met u doorneemt. Ware woorden waren nog nooit zo waar. Amen.The truth about the anti-Trump riots.
— Paul Joseph Watson (@PrisonPlanet) January 21, 2017
SHARE: https://t.co/7h1y05IaBk pic.twitter.com/K12IROgTin
PS: De meneer, die in Watsons filmpje uit het niets op zijn bek wordt getimmerd door een anoniem linkslafbekje is overigens Richard B Spencer.#USA : @RichardBSpencer a été frappé au visage lors dune interview par un partisan anti-Trump à #Washington..😕 pic.twitter.com/n11jhMCaH4
— LEDOUAISIEN (@LEDOUAISIEN) January 21, 2017
Reaguursels
InloggenLees veel reacties over de beloofde 1000,-
We hebben +- 450.0000 werkenden in "Nederland" , er is in 2016 7,5 miljard extra aan buitenlanders uitgegeven, dat is 1666,- per werkende, zou me daar meer druk over maken.
@Bezorgde_Burger | 22-01-17 | 22:25
Er zijn zoveel slimme zwarte mensen, een bekende voorbeeld is Obama, ik ben niet eens met zijn slappe beleid, maar hij is wel charismatisch en intelligent, ik vind hem een sympathieke vent, maar als leider is hij ongeschikt, want hij is te lief om een echte leider te zijn, maar toch hij heeft veel hoger IQ dan heel veel blanken, en er zijn ook heel veel blanken met hoger IQ dan zwarte mensen, maar dat heeft dus helemaal niets met huidcellen te maken, wel met hersencellen, en natuurlijk ook invloed van de omgeving en de opvoeding.
Kortom, wat je zegt over huidcellen en IQ is pure onzin, verzonnen door stelletje racisten om hun eigen ras als superieur te beschouwen en domme mensen als je trappen er ook nog in en op deze manier ontstaan oorlogen, hou er alstublieft mee op, deze wereld is al naar de klote vanwege achterlijke mensen als je, die denken dat ze superieur zijn, toon respect voor je medemens, je medemens is niet beter dan je, maar jij bent ook niet beter dan je medemens, beoordeel mensen op basis van hun gedrag, niet hun ras of huidskleur.
En trouwens, ik ga op 15 maart op Wilders stemmen, omdat ik tegen fascisten en tegen racisten ben, Wilders wilt de islam als fascistische ideologie aanpakken, daarom steun ik hem, gelukkig hij heeft niks tegen huidskleur of ras, wel helaas veel van zijn achterban zijn tokkies, racisten en hebben laag IQ, heel jammer.
Al sinds George W Bush accepteert de verliezende partij de overwinning van de verkozen president niet. De Republikeinen die de legitimiteit van Obama in twijfel trokken, gaven de Democraten die datzelfde bij Dubya deden, een koekje van eigen deeg, en dat krijgen ze nu op hun beurt weer geserveerd door het Clinton-kamp.
Ik kan helaas niet meepraten over de inhoud
MultiPlex | 23-01-17 | 00:57
Paradoxaal en inconsistent handelend doet U dat nu juist wel.
Die PJ Watson heeft in elk filmpje exact dezelfde emotie: een mengelmoesje van verontwaardig, woede, frustratie en eigengereid. Die gast kan beter gaan schrijven, want na een paar filmpjes gezien te hebben, is het niet meer om aan te zien. Ik kan helaas niet meepraten over de inhoud. Jammer...
De historie van Egypte beslaat een periode van meer dan 3000 jaar B.C, de allervroegste bewijzen voor het ontstaan van wortels van die cultuur zelfs 2000 jaar eerder. Een in hoge mate georganiseerde maatschappij die 5000 jaar geleden de piramides kon bouwen. Stelt U zich die zee van tijd eens voor, vergeleken met de stormachtige ontwikkeling van de westerse cultuur in een millennium. Van de late middeleeuwen tot het heden, de ontwikkeling van een globaal dominante cultuur. Geen overmatige dwingelandij, vaak vrijwillig overgenomen als beter maatschappelijk model.
China kent ook een diep in de tijd gewortelde cultuur die volgens laatste inzichten ten tijde van Chin beïnvloed is door de Griekse cultuur. Daar is het waar sociale wetenschappen verklaringen voor moeten vinden en niet de naweeën van de industriële revolutie die maatschappelijk niet meer relevant zijn.
"Dat gaat echter niet helemaal op, want ja, slimme ouders krijgen over het algemeen slimme kinderen en in China heerst veel armoede, en toch een hoog gemiddeld IQ."
Kijk dat is nu precies waar het cultuur-relativisme de fout in gaat. De cultuur is een niet genetisch doorgegeven maar orale, oude mannen/vrouwen wijsheid bij het kampvuur, en wel degelijk bepalende component voor het succes van culturen. Van belang is dan de levensfilosofie en religie die verdere ontwikkeling stimuleert dan wel remmend werkt.
En een onderzoek dat stelt dat er geen "intelligentie-gen" is, maar dat een combinatie van indirecte genen en externe factoren invloed hebben op intelligentie:
www.pnas.org...
Gualtiero | 22-01-17 | 21:38
Niemand stelt dat er een intelligentie gen bestaat maar dat er genetische verschillen bestaan tussen etnische groepen, rassen zo U wilt, die het gemiddelde IQ en gedrag beïnvloeden. Evolutionaire duiding is onder meer de invloed van een koud klimaat - inherent verbonden met een lagere melamine concentratie in huidcellen op zich zelf genetisch bepaald - waar een hogere intelligentie plannen voor barre tijden en meer controle over impulsief gedrag betere overlevingskansen bood.
@Gualtiero | 22-01-17 | 22:22
Ja dat is we waar.
Maar denk anders eens aan een bulldog en een Herdershond. Een Herdershond is gemiddeld veel slimmer. Zelfs als je die bulldog perfect opvoed en de beste brokken geeft, die Herdershond blijft gemiddeld veel slimmer. Zelfs als je de Herdershond verwaarloost zal hij slimmer blijven, al zal dit mogelijk wel wat negatieve invloed op zijn IQ hebben.
Sinds wanneer denkt een mens door zijn/haar huidcellen i.p.v. zijn hersencellen? Het gedrag van een mens wordt door de hersenen gestuurd, niet door de huid hé, slimme rik, man man man, jij bent ook zo'n voorbeeld van wat er mis is met deze mensheid.
Wonderful-Life | 22-01-17 | 21:55
Kille cijfers tonen aan dat er een verband is tussen de melamine concentratie in huidcellen en het IQ. Dat leidt dan tot de vermakelijke filmpjes www.youtube.com/watch?v=ZpWI06L1-oQ die niet bepaald intelligent humaan gedrag tonen.
Over dat NoNoNo in die video bestaat nog een oude grap. Over een jager die in Afrika op jacht was en veel NoNoNo's afgeschoten had. Op navraag wat dat dan voor beesten waren verklaarde hij: ze zitten in het struikgewas en als je aanlegt springen ze op en maken NoNoNo geluiden druk met hun poten gebarend.
Die linksche roedels hebben niet eens door dat ze aan cognitieve dissonantie lijden.
Episch.
pluk-87 | 22-01-17 | 21:59
Zij is sociaal-wetenschapper, daar heb ik toch iets meer moeite mee dan biologie. Bovendien baseert zij zich op The Bell Curve, wat een waanzinnig slecht boek schijnt te zijn, gestoeld op verkeerde aannames en krakkemikkige methodologie. Maar goed, dat is sociale wetenschap eigen.
@Bezorgde_Burger | 22-01-17 | 21:53
Interessant! Ja het cultureel marxisme is tegenovergesteld aan de natuur, het is gedoemd te mislukken. Het is een ideologie van leugens en wensdenken.
Ergerde me laatst weer kapot aan die minister die 100 vrouwelijke hoogleraren erbij wilt.
In de toekomst gaan ze zeggen dat er meer Afrikanen ingenieur moeten worden, let op.. ;d
Of dat er te weinig Somaliërs wiskunde studeren.
Voor de liefhebbers retractionwatch.com/ de moderne versie van de schandpaal waar wetenschappelijke fraude uit de academische doofpot wordt gehaald.
Onze allereigenste Frits Bolkestein met een opinie op WUWT met een leuke opinie: "About intellectuals and climate alarmism"
wattsupwiththat.com/2017/01/20/about-...
-weggejorist-
-weggejorist-
@pluk-87 | 22-01-17 | 21:28
Ja ja, een groep met laag IQ verzint onzin en leugens, vervolgens iemand met laag IQ vindt die onzin en leugens interessant en dan noemt ze feiten.
Sinds wanneer denkt een mens door zijn/haar huidcellen i.p.v. zijn hersencellen? Het gedrag van een mens wordt door de hersenen gestuurd, niet door de huid hé, slimme rik, man man man, jij bent ook zo'n voorbeeld van wat er mis is met deze mensheid.
Maar leer een ding, jij kunt haten natuurlijk en geen respect voor je medemens tonen, dat kan, maar als je geen respect voor je medemens hebt, alleen omdat hij/zij een ander huidskleur heeft, dan moet je ook niet verwachten dat je door anderen gerespecteerd wordt, en zo ontstaan oorlogen, dood en verderf, want wie haat zaait zal haat oogsten, dat ies ook natoer.
Kortom, het is gewoon walgelijk, als je anno 2017 nog steeds denkt dat een huidskleur het gedrag van een mens bepaalt, het is echt te triest voor woorden.
pluk-87 | 22-01-17 | 20:45
Stefan Molyneux is mij zeker niet onbekend en waardeer dat hij zijn filosofie aanpast met inzichten die hij verkrijgt door terugkoppeling, interactie met zijn publiek.
De als sociaal wetenschapper opgeleide Harald Eia - een gewaardeerd komiek - presenteerde een uit zeven afleveringen bestaande documentaire over de sociale wetenschappen in Noorwegen. Merkwaardiger wijs hebben de progressieve NPO media programmeurs nooit van de man en zijn documentaire gehoord.
Eia onderzoekt onder meer de "Nordic Gender equality paradox" die maakbaarheidsideologen en feministen in de gordijnen jaagt. Een aanrader voor eenieder die de totaal faal van de sociale wetenschappen en de kille, inhumane ideologie van cultuur-marxisten wil begrijpen.
en.wikipedia.org/wiki/Hjernevask
pluk-87 | 22-01-17 | 18:51
Hier nog een onderzoek naar de relatie tussen geboortegewicht en intelligentie:
www.bmj.com/content/323/7308/310.long
En een onderzoek dat stelt dat er geen "intelligentie-gen" is, maar dat een combinatie van indirecte genen en externe factoren invloed hebben op intelligentie:
www.pnas.org/content/111/38/13790.full...
@Wonderful-Life | 22-01-17 | 21:05
Als je je hebt ingelezen in de materie moet je maar terugkomen, dan mag je mee discussiëren. Wat je nu doet is wensdenken en dit aan mij willen verkopen als feiten. Daar kan ik niks mee. Je hebt duidelijk geen enkele kennis van deze onderwerpen, dus ga je eerst verdiepen. Ik zal je op weg helpen:
www.youtube.com/watch?v=U2RVIi6M7oM
www.youtube.com/watch?v=CZPsXYo7gpc
www.youtube.com/watch?v=nTdMY9RI-7E
-weggejorist-
@pluk-87 | 22-01-17 | 17:30
Wel, ik ga op de PVV stemmen, alleen omdat Wilders de islam wilt aanpakken. Voor mij maakt geen reet uit wat voor huidskleur men heeft, huidskleur zegt he-le-maal niks over de beschaving van een mens.
Er zijn veel onbeschaafde blanken, er zijn ook veel beschaafde zwarte mensen, en andersom ook, het heeft vooral met opvoeding en mentaliteit te maken. Bijvoorbeeld, als men een zieke ideologie als de islam aanhangt en uitvoert, dan toont men gestoord gedrag, of het nou blank of zwart is, kijk bijvoorbeeld naar de blanke Tsjetsjeniërs en blanke westerse bekeerlingen naar de islam, ze zijn zwaar gehersenspoeld, achterlijk, agressief en levensgevaarlijk.
Kortom, je zit hier veel onzin te verkondigen. Beoordeel mensen niet op basis van huidskleur, maar op basis van hun gedrag en de ideologie die ze aanhangen.
En wat multiculturalisme betreft, multiculturalisme hoeft geen probleem te zijn hoor, multiculturalisme kan succesvol zijn, als alle culturen in een multiculti samenleving tolerant zijn. Maar multiculturalisme is in het Westen mislukt, omdat veel domme naïeve linkse westerlingen dachten, dat ook intolerante en gewelddadige cultuur/ideologie als de islam welkom kan zijn in een multiculti samenleving, en dat was een fatale fout, die fatale fout van die linkse sukkels drijft nu veel mensen zoals je naar extreem rechtse idiotie en zo gaat het Westen (vooral Europa) naar de klote, vanwege domme mensen aan beide kanten, links en rechts. Daarom zei ik eerder vandaag, deze wereld is helaas terminaal ziek, het gaat van de regen in de drup.
@Bezorgde_Burger | 22-01-17 | 20:34
Het is weerzinwekkend allemaal idd. Dieptepunt was dat Nobelprijswinnaar en ontdekker van DNA Watson zijn toon moest matigen, ondanks dat hij gelijk had.
Gelukkig is er internet. Hier een kanaal waar wetenschappers uit controversiële wetenschapsgebieden aan het woord komen.
m.youtube.com/watch?v=4x-tYmyJSVo
@La Bailaora | 22-01-17 | 16:40
"Dus hou nou eens op met die valse narrative dat er weinig Trumpsupporters waren. Het is vals en het deugt niet."
Tel de witte vlakken, jouw filmpje laat de mensen zien in 4 witte vakken die volstaan, mijn filmpje laat 4 volle witte vlakken zien en 5 lege vlakken. do the math.
Verder is CNN niet te vertrouwen volgens Trump dus waarom ben je hun nieuws aan het pushen als trouw volger van Trump.
-weggejorist- sickworld | 22-01-17 | 20:14
Tsssssss.
pluk-87 | 22-01-17 | 18:51
Pas maar op! Buikhuizen werd door linkse goed mensen academisch werken in Nederland onmogelijk gemaakt voor het blote feit een onderzoek voor te stellen naar mogelijke erfelijke componenten met betrekking tot criminaliteit. Linkse intellectuelen lezen dan wel weer met rode oortjes "wetenschappelijk onderzoek" niveau Diederik Stapel en Roos Vonk en daarmee een puur ideologische mens en maatschappijvisie. Vanuit die basis hebben ze Nederland - het maakbaarheidsideaal en cultuur-relativisme als leidraad - tot maatschappelijke puinhoop verbouwd.
Het grootste deel van de wetenschappelijk productie waar de component "sociaal" in voorkomt voldoet niet aan de wetenschappelijke methode en kan ongelezen de vuilbak in. Dat vakgebied, de sociale wetenschappen en onderdelen van de psychologie, moet vanaf de basis opnieuw opgebouwd worden. Richard Feynman voorspelde die ontwikkeling al eind jaren dertig vorige eeuw nadat hij met sociale wetenschappers en hun onderzoeksmethoden terzijde kennis maakte.
Braboblanke | 22-01-17 | 12:50 Viel mij ook direct op. Onmiskenbaar.
@DearMud | 22-01-17 | 13:57
Gewoon omdat niemand op deze lange maar prachtige en duidelijke tegel heeft gereaguurd: + veel DearMud!
-weggejorist-
Waaruit blijkt trouwens zijn neo-nazi-sympathie.
Vanwege het Heil-Trump?
In de Romeinse tijd was het Heil-Ceasar. En ook met de hand schuin omhoog. Het feit dat onze Oosterburen dat zwaai- en groetgedrag voor een periode van 12 jaar in de 20e eeuw hebben geïntroduceerd betekent natuurlijk niet dat dat voor de rest van de toekomst besmet blijft. Dus niks aan de hand.
-weggejorist-
-weggejorist-
Wat ik daar nog aan toe wil voegen is dat het gelijkheidsideaal niet geïnterpreteerd moet worden als een verlangen iedereen als grijze muizen te gaan zien, waar elke afwijken naar boven of beneden afgestraft moet worden. Gelijkheid (voor de wet) betekent dat een minderheid beschermd wordt tegen een meerderheid, mocht dat nodig zijn, en dat iedereen beschermd wordt tegen dogma's, maar ook de vrijheid om in dogma's te mogen denken. Het betekent niet dat iedereen ook werkelijk gelijk is; een Westerse cultuur is objectief gezien beter dan elke andere en iemand die intelligenter is dan een ander kan meer bereiken dan de ander.
pluk-87 | 22-01-17 | 17:30
Bedankt voor uw reactie.
"Het weer vooruitstrevend worden, het verder komen, het 'reiken naar de sterren', de ruimte verkennen, criminaliteit decimeren (hetgeen makkelijk kan in een etnostaat van geciviliseerde mensen, zie Japan), etc"
Joden hebben een grote bijdrage geleverd aan de Westerse wetenschap. Bovendien kan de wetenschappelijke ontplooiing in Europa niet losgekoppeld worden van de na-middeleeuwse bevrijding van dogma's. Diezelfde bevrijding heeft gezorgd voor bijvoorbeeld het vrijheidsideaal. Daarbij komt vroege Westerse wetenschap veel te danken heeft met een culturele uitwisseling met het Midden- en Verre-Oosten (het Midden-Oosten had op zijn beurt weer heel veel te danken aan de oude Grieken). Bovendien heeft Japan lage misdaad cijfers omdat de sociale druk daar immens hoog is; ook al zou bijvoorbeeld Nederland een etnostaat zijn, dan zou dat de criminaliteitscijfers allicht verminderen, maar bij lange na niet decimeren.
"Veel van die uitvindingen werken ons nu enorm tegen. We hoeven niet alles wat Europees is te behouden. Wat we willen behouden is vooral ons volk en onze identiteit.
Staatsvorm, religie etc is secundair."
Daar ben ik het deels mee eens. Het is gezond om de maatschappij te aller tijden te bevragen. Zo hebben wij ons immers ook ooit weten te ontwikkelen. Daarbij komt dat ik het tolereren van intolerante een belangrijke vraag vind die wij ons nu moeten stellen. Hoe ver gaan wij hier in? Hoe ver kunnen wij zelf intolerant zijn? Verder, wat verstaat u onder identiteit? Persoonlijk ontleen ik mijn identiteit niet aan mijn etniciteit, maar aan de maatschappelijke positie die ik bezit en de persoonlijke ontwikkelingen die ik heb doorgemaakt (door ervaring en opvoeding). Dat gezegd hebbende, ik ben niet kleurenblind noch kosmopoliet; ik voel mij toch echt het meest thuis in een Westerse samenleving en omring mij met soortgelijke mensen (met name sociale klasse is hierin belangrijk).
"Hij wil mensen niet 'het land uittrappen omdat ze een andere kleur hebben'. Kijk, genen en cultuur zijn nauw met elkaar verbonden. Je kunt geen Amerikaanse stad vol met Afro-Amerikanen stoppen en dan denken dat het een Amerikaanse stad blijft (zie Detroit). Zoek voor de grap eens criminaliteitscijfers per ras op, dan begrijp je misschien iets beter waarom sommige blanken liever tussen hun eigen volk wonen. Ik zal je op weg helpen: Elk jaar verkrachten Afro-Amerikaanse mannen tienduizenden blanke Amerikaanse vrouwen. Blanke Amerikanen verkrachten daarentegen vrijwel GEEN Afro-Amerikaanse vrouwen. Deze schokkende cijfers zijn er op elk vlak. Beroving, moord, etc."
Maar dan ga je er vanuit dat die correlatie tussen genen en cultuur bestaat. Dat zwarte Amerikanen hoge criminaliteitscijfers kennen (en sterfcijfers, lage gezondheidcijfers), kan veel te maken hebben met de achtergestelde positie waaruit zij vandaan komen. Er is ooit onderzoek naar Afro-Amerikanen gedaan die waren gestationeerd in Duitsland na WOII, als ik me niet vergis. Hun kinderen hadden een veel hoger IQ dan Afro-Amerikanen die opgroeien in Amerika. Aangenomen wordt dat dat komt door de stimulerende invloed van een welvarend Duitsland en het krijgen van goede voeding.
"Dat lijkt me een hele legitieme vraag. Neem nou een Asscher, hij is Joods, maar doet alsof hij Nederlands belang vertegenwoordigd. Ondertussen geeft hij geld van Nederlandse belastingbetalers ten onrechte aan Israëliërs, zet hij zich in om een Nederlandse traditie (zwarte piet) af te schaffen terwijl hij toegeeft het zelf niet te vieren (want hij is Joods) en hij zet zich in voor open grenzen voor Nederland, terwijl dat uiteindelijk onvermijdelijk resulteert in het verdwijnen van het Nederlandse volk en cultuur."
Dus vanwege Asscher moeten alle Joden weg uit Europa? Veel Joden hebben zeer liberale opvatting vanwege hun historisch besef, overigens.
"Die zogenaamde Europese idealen ondermijnen ons. Kijk maar eens om je heen op straat als je in de stad bent, kijk opsporing verzocht of speur cbs.nl af."
Extreemlinks idealisme ondermijnt Europa. De klassiek-liberale ideeën worden m.i. ondermijnt. Maar niet alleen door extreemlinks, maar ook door een groeiend verlangen naar totalitarisme.
"Rassen, personen, culturen, sexe etc."
En klasse?
"In een etnostaat zouden we het concept 'probleemwijk' helemaal niet kennen, op een volksbuurtje na."
Dat vind ik een zeer gewaagde uitspraak. Voorafgaand aan het socialisme heeft Europa eeuwenlang nagedacht over hoe de "ongeciviliseerde burger" opgevoed moest worden. Als een land geen etnische minderheden heeft, wordt hun plek opgevuld door mensen die op een andere manier buiten de boot vallen.
-weggejorist-
Bezorgde_Burger | 22-01-17 | 16:55
Flinke mental gymnastics om van niet weten dat iets niet waar was, naar wegkijker die nazi's in Oekraïne vergoelijkt te springen. Beticht jij mij nou van domheid? Wie is hier nou het goed volk.
@TheOneWhoKnocks | 22-01-17 | 11:40
Je hebt volkomen gelijk, dat verhaal van dat brievenbuspissen was een broodje aap.
necrosis | 22-01-17 | 11:51
Subliem voorbeeld van "Fake News" door de Nederlandse MSM in omloop gebracht als onderdeel van haatpropaganda naar de PVV. Wegkijkers en toekomstige "we wisten het niet" roepers zoals Gualtiero doet het niets. De werkelijke opvolgers van de nazi's in de Oekraïne zijn volgens hun ook minder gevaarlijk dan de PVV. Zo rolt goed volk dat anderen domheid verwijt.
Duidelijker kan het niet idd. De echte fascisten zijn de linkse 'democraten'. In ons land is het niet anders en ik verwacht ook nog wel wat 'spontane' Soros protesten tijdens onze verkiezingen.
@Nathan R Jessup | 22-01-17 | 16:25
Mijn film overziet het hele gebied van achteren genomen, CNN die van voren. Overal mensen, ook al is het niet helemaal vol. Mijn conclusie, er zit een tijdsgat tussen waar jouw filmpje volstroomt en leegstroomt met mensen. Er zitten geen volle gaten in op 00:38, bij jouw wel. Kan niet kloppen.
En by the way, er zitten nog veel meer gaten in de oficiele narrative als zou het niet druk zijn geweest.
Velen konden niet eens komen:
#Trump supporters trying to attend #Inauguration told "this checkpoint is closed" by #DisruptJ20 protesters at #BlackLivesMatter blockade
twitter.com/AlexR_DC/status/822435603...
Dus hou nou eens op met die valse narrative dat er weinig Trumpsupporters waren. Het is vals en het deugt niet.
De aarde is er al wat langer dan de thermometers , en de aarde zal er ook nog zijn zonder mensen,... die soort is maar een soort. Vind zichzelf belangrijk , maar telt in positieve zin niet mee voor de aarde.
medelmo | 22-01-17 | 11:41
Gemiddeld genomen bestaan hogere diersoorten - zover mij bekend - rond de 3 miljoen jaar. Homo Sapiens kent dan ook vele voorgangers die uitgestorven zijn of beter: vervangen door een meer aangepaste/succesvollere soort. Kakkerlakken en hun voorlopers bestaan daarentegen meer dan 200 miljoen jaar. Biologische systemen met hogere ordes complexiteit zijn gevoeliger voor veranderende externe invloeden waardoor aanpassing daaraan sneller nieuwe soorten doet ontstaan.
Wonderful-Life | 22-01-17 | 16:26
"Islam fascisme is het ergste, maar op 2e plaats van de fascisme lijst staat linkse fascisme, gevold door rechtse fascisme."
Fascisme is niet links en niet rechts en heeft niets met religie, fascisme is het antwoord op mensen die een maatschappij radicaal willen veranderen.
pluk-87 | 22-01-17 | 15:45
Oh, dus een man als Richard B. Spencer is geen voorstander van een etnische zuivering? En als je zegt dat je weer glorieus wilt zijn, iets dat ook klinkt in de speeches van Spencer - het bewaken van Europese idealen -, wat wordt daar dan onder verstaan? Verlichtingsidealen? Gelijkheids- en vrijheidsidealen, democratie, humanisme; dat zijn allemaal Europese uitvindingen. Ik kan dat niet zo goed rijmen met iemand die mensen met een andere kleur er uit wilt trappen, omdat hij of zij een andere kleur heeft, of een Alt-Right beweging, die zich openlijk afvraagt of Joden wel een plek moeten hebben in Europa en tegen liberaal-humanisme ageren. Ethnocentrisme staat m.i. haaks op Europese idealen.
En als je het hebt over de "gelijkheidsleugen", dan neem ik aan dat je het hebt over ongelijkheid tussen rassen. Maar hoe kijk jij dan tegen klassenongelijkheid aan? Mensen uit falende volkswijken (ongeacht kleur) hebben aantoonbaar een lager IQ, zijn oververtegenwoordigd in criminaliteitscijfers, zijn een zwaardere last op de staatskas en hebben veel hogere vruchtbaarheidscijfers dan mensen uit hogere sociale klassen. Vind jij dat die mensen een andere behandeling verdienen, ook als ze blank zijn? Moeten voor hen andere wetten gelden?
Islam fascisme is het ergste, maar op 2e plaats van de fascisme lijst staat linkse fascisme, gevold door rechtse fascisme.
Conclusie. Deze wereld is helaas terminaal ziek.
"La Bailaora | 22-01-17 | 16:13
Tel de witte vakjes. in mijn filmpje en jouw filmpje en je ziet dat dezelfde witte vakjes vollopen, jouw filmpje is genomen aan het eind van de menigte, mijn filmpje van het hele gebied.
Dat is niet afglijden, dat is het licht zien.
pluk-87 | 22-01-17 | 15:25
Leg eens uit, hoe is sympathiseren met neonazi-achtige figuren "het licht zien"? Oprecht benieuwd naar. Niet dat u mij kunt overtuigen, maar ik vind het een curieuze ontwikkeling dat die beweging weer tractie begint te krijgen.
Gualtiero | 22-01-17 | 15:31
Merk op dat hij niet het gebruik van het woord "nazi-sympathisanten" bestrijdt, hij vindt het gewoon geen afglijden. Zie ook pluk-87 | 22-01-17 | 15:45. Wat een figuur, ik denk dat we in zijn geval het toevoegsel "sympathisant" wel kunnen weglaten.
@Nathan R Jessup | 22-01-17 | 15:57
Wie doet er nou nepnieuws verspreiden? Kijk op 00:39 in de volgende video, heel andere beelden dan die van jou:
www.youtube.com/watch?v=4vmX6w1dugA
Aan de beelden van CNN te zien (3d, overal mensen) kan dat alleen maar zijn dat jou beelden niet kloppen, en dus nep zijn.
@gepost op | 22-01-17 | 15:46
1. Er staan mensen, dat is wat je ziet, gewoon oogjes open doen, als er namelijk grote gaten waren zou je geen mensen zien staan.
2. Die foto's met lege plekken zijn van 3 uur voor de inauguratie:
twitter.com/DriesseWout/status/823183...
Dus nee, ze zijn niet gemanipuleerd of er in gemonteerd, ze zijn simpelweg van een ander tijdstip. Als je vandaag opnames gaat maken staat er niemand.
3. Het regende tijdens de inauguratie van Trump, dan komen er sowieso al minder mensen op spektakels af dan wanneer het droog is.
Kortom, dat hele gejank dat het niet druk was tijdens de inauguratie is een grote clusterf*ck.
Nathan R Jessup | 22-01-17 | 15:57
Rond 00:45-00:48 seconde is ongeveer het hoogtepunt, aangezien het na 00:49 leegstroomt? Wauw.
@La Bailaora | 22-01-17 | 13:35
"Ze gebruiken de verkeerde foto's, dat waren foto's van een paar uur voor de inauguratie."
Een impressie met foto's genomen gedurende de gehele dag.
www.youtube.com/watch?v=PdantUf5tXg
Jij verspreidt nepnieuws.
@La Bailaora | 22-01-17 | 15:44
Ah, op deze foto lijkt het inderdaad voller te zijn dan op de luchtbeelden, waar duidelijk meerdere vakken waren waar alleen vooraan wat mensen stonden. Als je goed kijkt zijn er meer lege plekken dan rechts achterin.
@La Bailaora | 22-01-17 | 15:33
Die beelden met witte vlekken kwamen voorbij tijdens de inauguratie, en wel op zodanige wijze dat ik twijfel of ze ingemonteerd zijn.
Op de foto die je stuurt zie ik helemaal geen grond achter de verste mensen. Dat kan ook niet, vanwege de hoek waaronder de foto is genomen. Ook als er witte plekken waren, zouden ze op dit soort foto's niet te zien zijn. Gewoon omdat de mensen vooraan in een vak het zicht op de rest van het vak (en die erachter) wegnemen.
Zoals gezegd, dit issue is op zich niet spannend. Wel zou ik graag de waarheid weten, gewoon uit principe.
@Gualtiero | 22-01-17 | 15:31
Ten eerste, stop eens met het buzzwoord 'nazi'. We leven nu in 2017, de tijden dat je mensen monddood kunt maken door ze nazi te noemen liggen achter ons.
'The altright' dankt haar stormachtige ontwikkeling aan het feit dat blank-zijn inmiddels haast een zonde is geworden, vooral wanneer je ook nog een man bent. Er staat een nieuwe generatie op die geen zin meer heeft in zelfhaat en opgelegde schaamte. Wij zijn blij met ons volk en willen weer glorieus worden, in plaats van leven in multiculturele shitholes. We hebben genoeg van de gelijkheidsleugen, van de omvolking, van een volkshatende staatsomroep etc.
Altrechts is de toekomst. Het is dat, of steeds verder vervagen (qua cultuur, volk, identiteit) en uiteindelijk verdwijnen. Wij gaan niet rustig wachten tot blanken in alle westerse landen een minderheid zijn.
Hier cnn zelf, 3d, alleen helemaal rechts achterin is het niet helemaal gevuld. Overal beeld: gewoon veel mensen op de been voor Trump, narrative over dat er geen mensen waren achterin is vals:
edition.cnn.com/interactive/2017/01/po...
En ja, Obama had meer mensen op de been in 2009, maar toen wisten de mensen nog niet dat ze zouden worden voorgelogen.
Met Trump is dat overigens ook gewoon afwachten.
keestelpro | 22-01-17 | 10:20
Arme meid met zo'n neo-nazi als een vader.
@gepost op | 22-01-17 | 14:12
Ja, die beelden kan je gewoon gezien hebben, want die zijn van voor de inauguratie. Er zijn zoveel meer beelden waar je geen witte vlekken ziet, die witte vlekken zijn gewoon opnames ervoor. Kan niet anders. Kijk bv. hier maar, geen witte vlek tot achteraan:
twitter.com/MrSrsly/status/8230344148...
Dat is niet afglijden, dat is het licht zien.
pluk-87 | 22-01-17 | 15:25
Leg eens uit, hoe is sympathiseren met neonazi-achtige figuren "het licht zien"? Oprecht benieuwd naar. Niet dat u mij kunt overtuigen, maar ik vind het een curieuze ontwikkeling dat die beweging weer tractie begint te krijgen.
@Gugong | 22-01-17 | 14:10
Dat is niet afglijden, dat is het licht zien.
@dezenicknameisbezet | 22-01-17 | 13:58
"Maar hij is een naaaaaziiiiiiiiiiii". Kleuter.
De fatsoensrakkers van links keuren het fysieke geweld natuurlijk goed. Vrijheid van meningsuiting is prima, zolang het links is. Geweld is altijd fout, behalve als het tegen niet-links is. Simpele waarheid van links.
www.krapuul.nl/wereld/elders/amerika/n...
Misschien is dat hele internet achteraf toch niet zo'n goed idee geweest...
Arknow | 22-01-17 | 10:17
Vroeger was inderdaad alles beter voor deugmensen.
Overigens is het Internet min of meer spontaan geëvolueerd uit research van DARPA naar gedecentraliseerde, gedistribueerde communicatienetwerken die atoomaanvallen konden weerstaan. Analoge netwerken waren gekoppeld door kwetsbare knooppunten die met een beperkt aantal paddenstoelwolken alle communicatie onmogelijk deed maken. Ten einde het doel van sterk verminderde kwetsbaarheid te bereiken werd "packet switching" als concept geaccepteerd en daarna technologisch geïmplementeerd.
-weggejorist-
@Guido | 22-01-17 | 14:27
Je moet nog veel leren. Maar gelukkig is er internet!
Bij de inauguratie(s) van Obama waren er ook rellen. Waar was GS toen?
@PureYak - bovendien is Clinton hoog bevriend met dubieuze m. oosten belangen (d.m.v. donaties aan haar foundation). Begrijp daarom de homo beweging niet. Zouden juist blij moeten zijn met iemand die daar een bezem door gaat halen.
@Gualtiero | 22-01-17 | 14:41
Het zal zeker zijn ego zijn, hij heeft nazaten genoeg.
gepost op | 22-01-17 | 14:28
Het viel mij ook op hoor. Helemaal als het beeld vanaf de Lincoln Memorial richting het Capitool kwam, was het overduidelijk. Dat een persvoorlieger vervolgens gaat staan liegen dat er echt wel superveel mensen waren getuigd van Trump's ego en micropenis.
Ligt het aan mij of draait de anti-Trump kant (en ook in NL) een beetje door? Bijna letterlijk openlijke oproepen tot geweld (en geweld).
Sure, hij is niet de meest charismatische President ooit, en hij moet zich nog maar bewijzen... maar.. WTF?
@Gualtiero | 22-01-17 | 14:23
Tuurlijk, dit is op zich helemaal niet belangrijk.
Ik wilde alleen @La Bailaora even laten weten dat die lege plaatsen (echt of niet) duidelijk te zien waren op die stream.
@pluk-87 | 22-01-17 | 11:37
Aha, een White Lives Matter-activist. Inderdaad geen haar beter dan BLM en al die andere SJW's. Maar geen reden om zijn pruik - niet eens een blonde! - af te trekken.
Dus er wordt een homodansfeest gehouden buiten de woning van Mike Pence? Is iemand van hun iets overkomen? Zo te merken niet, anders hadden we er al over gehoord. Dus wat hebben ze hiermee bewezen? Dat Christenen je niet dood maken als ze het niet met je eens zijn. Ga eens zo'n feest houden buiten het huis van een Saoedische prins en kijk eens of je dat kunt navertellen.
gepost op | 22-01-17 | 14:12
Dat ook zo'n persvoorlichter dan gaat lopen toeteren dat er heus wel heul veul mensen kwamen kijken bij de inauguratie vind ik ook zoiets. Man, of het nou waar is of niet, trek het je als nieuw kabinet en president niet zo veel aan! Zo kinderachtig. Doet allemaal heel Noord-Koreaans of Ali Chemicaliaans aan.
Sqbar | 22-01-17 | 13:16
Op zich een interessante benadering. Echter moet u niet vergeten dat VP Pence een enorm conservatieve christen is, en al is aangegeven dat Pence een zeer actief VP gaat worden. Dat gezegd hebbende, wat voor gevolgen dat zal hebben voor homo's en mensen die voor abortus zijn, weten we niet. Er zal weer wat meer geageerd worden om bepaalde rechten iets in te perken, maar dat zal niet direct betekenen dat homo's weer shock-therapie krijgen en in de kast moeten, enzovoorts. Die protesten zijn wat mij betreft allemaal wat voorbarig. We moeten het maar aanzien.
@La Bailaora | 22-01-17 | 13:35
Nu heb ik de inauguratie live gevolgd op CNN, daar viel het mij ook op hoeveel witte ondergrond er in de laatste vakken op de Mall te zien was op de luchtbeelden. Dit is natuurlijk niet zichtbaar als je alleen foto's genomen vanaf de voorkant toont.
Het is mogelijk dat deze luchtbeelden eerder op de dag zijn opgenomen, maar dan zijn ze er wel erg kunstig in de live beelden tussengevoegd. Uit het hoofd zijn er beelden tussen die doorzoomen naar het koor en het orkest, dat zou hele knappe montage vergen.
Ah, we zijn hier bij de GeenStijl van niveau "prettig rechts" afgegleden naar niveau "Nazi-sympathisanten" merk ik?
@dezenicknameisbezet | 22-01-17 | 13:58
de nieuwe fascisten zullen zich anti-fascisten noemen...
Lafbekje is snel weg. Links is eigenlijk overal hetzelfde, ze hebben nu éénmaal gelijk dus mag het. En anders is er altijd nog hun vadeuuur die het oplost.
Ik zit er helemaal niet mee, Nazis op hun smoel timmeren.
Paul Joseph Watson is geweldig. Ik heb mezelf aangeleerd om voor buitenlands nieuws het buitenland op te zoeken, leve het internet. Ik zie menig reaguurder die eveneens waarschijnlijk meer weet dan Maarten van Rossem, mijn diepste respect daarvoor.
Mijn interesse ligt vooral in de VS. Omdat beleid dat daar wordt ontwikkeld, hier slaafs wordt gevolgd. Niets mis mee, we zijn tenslotte NAVO bondgenoot en culturele verwanten, en Europa kan na 70 jaar nog steeds niet zijn eigen broek ophouden. Mijn interesse werd vooral gewekt door twee dingen: de 'Ground Zero mosque' en 'Obamacare'. Het eerste omdat het mij bevreemde dat op de plek van de grootste islamitische terreurdaad van de afgelopen 10 jaar men het een goed idee vond om hier een islamitisch gebedshuis te plaatsen. Een beetje alsof je op het terrein van Auschwitz 'Oktoberfest' gaat vieren. Het tweede, Obamacare, omdat dat pakket wel erg leek op de Nederlandse zogenaamde ziektenkostenverzekering, waarbij een ieder grof geld betaalt voor dingen die men niet wil, premies bepaald en opgelegd door de overheid. Per toeval stootte ik op talkradio, ene meneer Mark Levin die tegen een of andere linkse beller uitriep 'get off the phone you dummy!' en ik was verkocht.
Ik heb dankzij deze meneer, die ik dagelijks volg, heel veel geleerd over het Amerikaanse systeem, maar ook over de Amerikanen. Het was voor mij ook gesneden koek dat op het moment dat Trump als enige overbleef van de legio goede kandidaten die de Republikeinen hadden, dat 'common-sense' Amerika voor Trump zou gaan. Niet omdat ze zo gek zijn op Trump maar vooral omdat men kotsbeu was van de waanzin die de Democraten hadden veroorzaakt. Hoe je het ook wendt of keert, het merendeel van de bevolking heeft geen moeite met naar de WC gaan, en dus ook geen begrip voor die 1% die blijkbaar niet weet of hij/zij jongetje of meisje is. Dit en nog meer ideologisch gedreven waanideeën die geen debat dulden maar zonder morren geslikt moeten worden, dreef de 'average American' tot razernij. Of het nu het vijvertje in je tuin was dat ineens bestierd wordt door de overheid, het electoraal opportunistisch gedreven gehuil over 'je ID-kaart laten zien bij het stemmen is racisme', het gelieg en bedrieg van Hillary Clinton met haar badkamer-server (O, ze heeft verloren, meteen is het Clinton Global Foundation failliet want niemand is nu nog geïnteresseerd om haar invloed te kopen), het doorlopende gepreek van Obama over 'white privilege' en 'racism in your dna' (over de blanke Amerikaan), de Iran-deal die zo slecht uitpakt voor de Westerse veiligheid omdat Iran nu een kernwapen kan ontwikkelen en het voortdurend frustreren van hun oude bondgenoot Israël ten voordele van Palestijnse terreurgroepen als Hamas. Oude linkse 60's radicalen hadden het heft in handen en toverden Amerika om tot een karikatuur van zichzelf, en de schreeuwmillennials en hun afstotende demonstraties zijn hier een uitwas van.
Wat je nu ziet plaatsvinden, in Amerika zowel als in Europa, is de diepe angst van linksradicalen overal dat hun tijd voorbij is. Hun ideologie inspireert niet meer, en in plaats van mensen te proberen te winnen voor je 'geloof' met argumenten, is men volledig dolgedraaid en weet van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen om nog hun gelijk te halen. Feit is, beste linksmens, is dat je de ander niet gaat overtuigen door hem te beledigen en te schofferen. Dat jij denkt door middel van schreeuwen, aanstellen en terreur je gelijk te gaan halen, bewijst eens te meer hoe hopeloos achaïsch en achterhaald je ideeën zijn.
Feit is dat Hillary veel minder stemmen ophaalde dan Obama, en dat het niet heeft geholpen hun electoraat uit te maken voor racisten. Deze les heeft men in Engeland ook nog niet geleerd. Daags na Brexit begon de mainstreammedia weer de oude plaat af te draaien. Ook Nederland is hopeloos. De NPO volgen is een aanslag op je zenuwstelsel, je zult gebombardeerd worden met fatsoenspropaganda net zolang tot je de partijlijn onderschrijft. Dat er een hele wereld is buiten Amsterdam, mag de pret niet drukken, iedereen moet en zal zo denken als zij.
Ik vraag me echter af of de serieuze 'fatsoenlijke' politici zelf wel blij met de aanhang die ze nog over hebben. Heiligt het doel alle middelen of hebben zij soms nog bedenkingen bij de uitwassen van deze massapsychose? Vraagt men zich niet soms af om men stelling zouden moeten nemen of is men zo bang voor Wilders dat alles geoorloofd is?
Madonna roept al dat ze het Witte Huis wil opblazen met Trump erin, en Rosie O' Donnell vond het nodig om het 10 jarig zoontje van Trump in de media aan te vallen. Dit is het gevolg van Democraten die hun achterban niet tot de orde roepen. Waar CNN openlijk speculeert over kernbommen bij de inauguratie, en de NOS die er graag aan meedoet. Deze enge ontwikkeling voltrekt zich dus hier ook (weer) met het constante geroep over 'witte privilege' en 'inherent racisme'. Is dit de verbinding die zij voorstaan? De enige verbinding die hier past is die van de enkele mouw van een dwangbuis.
Wilders moest afstand nemen van zijn Marokkanenuitspraak, ik zie menig linkse hotemetoot met enige regelmaat strooien met beledigingen en doodsbedreigingen, als 'grapje'. We hebben de gekte indertijd gezien die leidde tot de moord op Fortuyn, een klimaat die Nederlandse politici mede hielpen ontstaan en actief cultiveerden. Ook nu staat men weer voor een campagne waarbij terreur en beledigen van het electoraat op nummer 1 van de agenda staat. Lessen worden niet geleerd, verandering zal niet in Nederland plaatsvinden.
@Ravissant | 22-01-17 | 13:22
Ze gebruiken de verkeerde foto's, dat waren foto's van een paar uur voor de inauguratie.
Uit jouw link:
"Photos of the National Mall from his inauguration make clear that the crowd did not extend to the Washington Monument. Large swaths of empty space are visible on the Mall."
Dit klopt niet. Kijk maar gewoon naar genoeg foto's van tijdens de inauguratie:
twitter.com/DAILY_AMERICAN/status/823...
twitter.com/YoungDems4Trump/status/82...
twitter.com/AnthonyFlyer40/status/823...
Foto's zat waar de leugens van de MSM (alweer) worden blootgelegd.
geloof mij maar deze termijn van Trump zal ontsierd worden door gesponsorde demonstraties, rellen en verhinderen van zijn ambt. De MSM , linkse kliek en antifa worden gesteund door die vieze democratische partijen (stichtingen ) en o.a. Soros één gore vieze bende is het. Die tolerantie liberalen zijn zo voor democratie en mensenrechten dat zij zich niet kunnen neerleggen bij het tegengeluid dat naar voren is gekomen bij de verkiezingen
Filmpje draait weer eens niet.
Zelfs Foxnews bevestigt ongelijk van Trump met factcheck:
www.foxnews.com/us/2017/01/21/fact-che...
Driewerf hurray voor Dr. Watson.
Het lichtelijk bizarre aan die mensenrechten protesten trouwens, zo bedacht ik me, is dat ze eigenlijk pro Trump zijn. Trump heeft meermaals aangegeven dat hij niks tegen homo's en homohuwelijk heeft en hij heeft vrouwen op strategische plekken binnen zijn bedrijven. Alleen om de Republikeinen achter zich te krijgen heeft hij moeten inschikken op dit soort punten. Het blijkt dus in feite een protest tegen de conservatieve ideeën van de Republikeinen waarbij de standpunten van Trump zelf alleen maar ondersteund werden.
"(..)De media zijn blijkbaar op handen en in handen van dezelfde elite die ook de politieke macht in handen heeft. Waarin verschillen we dan nog van een dictatuur? We zijn als volk overgeleverd aan de tirannie van een minderheid en zij die onze ogen en oren zeggen te zijn houden ons moedwillig doof en blind."
TheOneWhoKnocks | 22-01-17 | 12:28
+ 1
@ heppykemper | 22-01-17 | 13:04
Ik begin me toch echt serieus af te vragen hoeveel sponsoring U krijgt van Soros
-weggejorist en opgerot-
Braboblanke | 22-01-17 | 12:50 correct , betaald door Soros's en vriendjes.
Die chick in haar groene jasje...... iemand opgevallen dat ze eerst even kort opkijkt of ze in beeld is, voordat ze begint te schreeuwen? Alsof ze op de cue wacht. Of ben ik nu heel cynisch?
Lieve stijlloze editors, zouden jullie de speech van Marine Le Pen kunnen laten zien in de roze panelen?
Die van het AfD congres. Echt inspirerend!
Trouwens ook het stuk over "nudging" van Frauke Petry.
Dat raakt de essentie..
Nog zo'n voorbeeld uit de VS. Toen Romney een aantal jaren geleden president wilde worden zei senaatleider Harry Reid dat hij van een vriend had gehoord dat Romney zijn belastingen niet betaald. Toen de pers vroeg of hij dat kon bewijzen zei Reid dat het de taak van de pers was om dat uit te zoeken. Dus stonden de kranten vol over Romney's vermeende belastingontduiking. Toen Reid later werd gevraagd of hij spijt had van de destijds geuite beschuldigingen aan Romney's adres was zijn reactie "nee, waarom? We hebben toch gewonnen?" Dat politici elkaar aanvallen is prima, liefst wel op beleid en gedane beloften en niet op persoonlijke tekortkomingen en ruzies in de familie. Pechtold en Samsom zijn ook gescheiden, wie weet wat daar allemaal is gezegd en gedaan. Het is aan de journalist om feit en fictie van elkaar te scheiden en de macht aansprakelijk te houden aan de hand van controleerbare feiten. We zien nu echter dat de journalistiek alles eraan gelegen is om een kleine elite aan de macht en uit de wind te houden. Zodra die zittende macht wordt uitgedaagd dan gaat de journalistiek er pontificaal voor liggen. Als die macht aan de kant wordt geschoven zoals in de US zie je diezelfde journalistiek alles uit de kast trekken om de nieuwe leiders uit het zadel te wippen. Deden ze hier ook met de gedoogsteun van de PVV. De media zijn blijkbaar op handen en in handen van dezelfde elite die ook de politieke macht in handen heeft. Waarin verschillen we dan nog van een dictatuur? We zijn als volk overgeleverd aan de tirannie van een minderheid en zij die onze ogen en oren zeggen te zijn houden ons moedwillig doof en blind.
-weggejorist-
groot spreker
Niets zo intolerant en gewelddadig als links. Men denke aan Stalin, Mao en Hitler, want ja, linksen, Hitler was een Nationaal Socialist.
TheOneWhoKnocks | 22-01-17 | 12:09 volgens vvd is pvv de latenklapper van het kabinet rutte 1 , maar dat was ook het CDA .
Politiek en waarheid is als water en vuur..
Inderdaad een broodje aap maar bedenk hoeveel schade het heeft aangericht. Dat ene broodje aap heeft er enorm toe bijgedragen dat je er nauwelijks open voor uit kan komen dat je PVV stemt. Want dat is toch die partij van brievenpuspissers. En zo besmeurd links dus tegenstanders. Geeft ook een signaal af naar mensen die zich bij de fractie willen aansluiten. Doe het niet want elke burenruzie die je ooit hebt gehad, iedere scheet die je hebt gelaten komt op de voorpagina van iedere krant. We maken jou en je familie kapot. Als de PVV als een normale partij was behandeld wie weet of een Baudet en Hiddema zich erbij hadden aangesloten. Maar dat is dus de reden waarom ze al dat vuil over een Wilders en Trump spuien. Die zin een regelrecht gevaar voor de zittende macht. Fortuyn is erom vermoord. Op dit moment zijn niet de moslims het grootste gevaar voor onze democratische rechtsstaat, het is de zittende macht en hun lakeien in de media en de rechtspraak.
Paul Joseph Watson zijn filmpjes is het enige wat ik volg op YouTube.
Inderdaad kinderachtig stemmetje maar hij legt de vinger op de zere plek.
Hoop dat hij er nog veel maakt.
Telkens weer en opnieuw. Vrijheid van meningsuiting is alleen als je dezelfde mening hebt als links. Anders is geweld toegestaan door links om hun mening erin te slaan.
En rellen bij de inhuldiging van Trump zullen de meeste ouderen wel een deja vu gevoel geven ten tijde van dat Beatrix koningin werd. Toen eveneens links krakerstuig half Amsterdam sloopten.
keestelpro | 22-01-17 | 10:20
Door de media en vooral ook scholen worden onze kinderen volop volgegoten met het linkse gedachtengoed. Als zo'n 30 jaar terug ga in gedachten naar mijn schooltijd en het vergelijk met het aanbod aan mijn kinderen nu, zie ik wel heel veel overeenkomsten.
Pas als je gaat werken en wat verder leert kijken dan je neus lang is ga je de dingen anders bekijken. Niet opgevoed zijn met puur rechts populisme word je in ieder geval geen kortzichtig iemand en ben je links noch rechts.
Van het rechtse kamp heb je weinig tot niks te vrezen en kun je normaal debatteren. Wat ik merk van de linksmensch is dat het drammerig, betweterig, arrogant, verbitterd, soms agressief en bovenal in mijn ogen maatschappelijk gevaarlijk volk is.
Volledig geïndoctrineerd en voor weinig rede vatbaar. Immers, hun opvatting is waarheid en als je het er niet mee eens bent, ben je een dommerdje...
Holy s.h.i.t.
En ik dacht dat extreme indoctrinatie de vrije wereld wel enigszins uit was. De mensen die hier in de protesten meedoen hebben het zelfs actief hun zelf opgelegd.
Lezend over die altright beweging is de indoctrinatie daar in de VS met links en rechts flauwekul nog veel sterker dan in Nederland.
.
Geen enkele beweging gaat uitsluitend naar rechts of naar links. Beweegt zich uitsluitend op rechts of links. Dus die classificatie is sowieso enorm lek, onjuist en daarmee achterhaald.
.
Het is echter een uitstekende manier om een tegenstander in een bepaalde hoek te duwen om er niet naar te hoeven luisteren. Noem het extreem en je kan het direct afschrijven.
Echt heel bizar dat zelfs Wikipedia daar voluit in meegaat.
Waar links droopy geluid uiteindelijk in eindigt altnews.nl/2017/01/jihad-migranten-ve...
Wegkijkers verliezen hun stad, Dat gaat in VS niet gebeuren.
Inmiddels vliegen 's avonds de handgranaten in verschillende wijken om je oren.
Welkom en hier wonen de dochters van de linkse kant , de moeders niet grabben maar aaien . Anders gaan ze heel erg boos worden en een liedje zingen..... ja een liedje zingen.
Grachtengordelliedjes doen het goed tegen , aanrandend addergebroed.
OT wie democratie niet accepteerd , heeft niet meer dan lagere school geleerd.
@TheOneWhoKnocks | 22-01-17 | 11:40
Je hebt volkomen gelijk, dat verhaal van dat brievenbuspissen was een broodje aap.
p.s. sterkste argument in dat filmpje was die over de gay dance party voor de S-A embassy. Waarom is dat toch zo, dat die complete SJ beweging zo'n oogkleppen op heeft en blind is voor de rot in eigen kring? Hoe kun je je boegbeeld laten financieren door het meest achterlijke land ter wereld, dat zelfs nog minder ontwikkeld is dan Noord Korea (dat tenminste nog een stukje degelijk communisme heeft kunnen voortbrengen waar saoedie arabie letterlijk niets toevoegd aan het culturele saldo van deze wereld)
@necrosis
@TheOneWhoKnocks
Het is @roze_bril die over het brievenbuspissen begon. Ik vroeg of dat niet gewoon waar was (ik heb me er werkelijk nooit in verdiept, kan me verder ook geen zak interesseren). Als dat allemaal onzin is, prima, nooit gebeurd. Dat vind ik niet lastig te accepteren, als dat zo is. Maar die door GS aangehaalde en door menig reaguurder geadoreerde Spencer doet gewoon, zonder ironie, de Hitlergroet. Op camera. Een marginale ex-PVV kan me niet boeien, een in aanzien groeiende (en in mijn ogen gevaarlijk) denker wel.
Weet iemand wie de kapper van die Richard B Spencer is
dan zal ik daar geen afspraak maken
veuls te kort opgeschoren on the sides
met uitermate raarr resultaat
Alle argumenten vóór census kiesrecht in één kort filmpje. Spot on!
Nogal een kinderachtig filmpje dit. Wanneer je het nodig vindt jezelf met al die jankgeluidjes te verlagen tot dit niveau heb je wat mij betreft niets op GS te zoeken. Nergens voor nodig ook, want plenty inhoudelijk argumenten om de grond gelijk te maken met de excessieve jankerts op twitter.
PureYak | 22-01-17 | 11:28.zelfs het stukje over Global warming is over 2 jaar gelukkig geaccepteerd, laat je niet door de klimaatlinksies gekmaken , na het effect van el nino en el nina lopen over een paar maanden de temps weer in de pas.... winters komen ,meer dan je lief is;-)
De aarde is er al wat langer dan de thermometers , en de aarde zal er ook nog zijn zonder mensen,... die soort is maar een soort. Vind zichzelf belangrijk , maar telt in positieve zin niet mee voor de aarde.
OT Een KEK aanhanger krijgt klappen ,,Hail KEK , fear the frog.
Gualtiero | 22-01-17 | 11:08
Eh nee, hij had beslist niet in een brievenbus gepist. Even voor jou, een buurtbewoner had z'n hond bij dat kamerlid in de tuin laten schijten danwel pissen waarna betreffend kamerlid de man had gevraagd hoe hij het zou vinden als hij bij hem door de brievenbus zou pissen. Dat was het hele verhaal. Het linkse journaille is als een dolle op zoek gegaan naar rotzooi om de PVV maar in diskrediet te kunnen brengen want linkse is als de dood voor effectieve tegenstand. Wat je nu dus ook bij Trump ziet. Ze doen dit elke verkiezingsronde weer. Iets rommelt er in de PVV? Voorpagina, liefst daags voor de verkiezingen. Rotzooi bij PVDA, D66 of GL? Geen of zo min mogelijk aandacht aan besteden. Als je dit nu nog steeds niet in de gaten hebt, als je dit mechanisme niet herkent dan ben je of gruwelijk dom of je vind het eigenlijk wel prima. Dan weten we meteen aan welke kant je staat en is verdere discussie zinloos.
@Gualtiero | 22-01-17 | 11:08
Eric Lucassen heeft niet in een brievenbus gepist.
Zijn woorden waren letterlijk: als je hond of kat in mijn tuin schijt, hoe zou jij het het vinden als ik in je brievenbus pis?
De waarheid is lastig, nietwaar?
@Arknow | 22-01-17 | 10:17
Dan moet je gewoon andere plekken op het internet gaan bezoeken. Misschien is reddit.com/r/aww beter voor je tere ziel.
Nou dat was een goed stukje van Paul Joseph Watson om voorstander te zijn van massale geboortebeperking.
Als je je gedraagt als de SA, kleed als de SS, de straat opgaat en roept dat je antifascist bent, mag je blijkbaar je eigen kristalnacht uitvoeren.
Dit zijn geen antifascisten dit zijn geen links denkenden, dit is tuig van de bovenste plank.
Steriliseren dat tuig en na de goelag er mee.
Smiert Spionam
Ik heb ook mijn bedenkingen bij Trump, maar hij is wel democratisch gekozen.
Dat ik en anderen ons afvragen of hij echt het beste is dat de VS te bieden heeft, lijkt me meer als logisch.
Hier een korte video over de kern van Richard Spencer en daarmee the Altright. www.youtube.com/watch?v=-qKcPzgsj9g
Heb de gebeurtenissen van de afgelopen dagen met enige mate van verwondering aanschouwd. Het complete gebrek aan zelfreflectie bij dit soort mensen is toch wat stuitend. Trump heeft een programma voorgehouden en de zwijgende meerderheid heeft dat dermate aantrekkelijk gevonden dat hem dat het presidentschap heeft opgeleverd.
Dit is door toedoen van Amerikaanse burgers die op basis van Amerikaanse wetgeving hun stem hebben uitgebracht en dat heeft een resultaat opgeleverd. De verwijten dat Trump verdeeldheid zaait is nergens op gestoeld. De verdeeldheid was er al en dat komt door het beleid van de democraat Obama. Trump kan best een verhaal uitrollen over een falend zorgstelsel en het belang van het voorop stellen van het eigen land maar als dat totaal geen aansluting vindt dan was hij in de voorronde allang afgeserveerd.
En hoe erg is dat nu eigenlijk ? Een leider die gaat staan voor zijn eigen land ? De Koning van Marokko doet het. De president van Turkije doet het. En wij mogen het doen met een bestuur dat meent dat het belangrijk is dat wij wijken in ons eigen land t.a.v. van ons eigen ras, cultuur, normen en waarden opdat mensen uit of met roots in Marokko en Turkije vast kunnen houden aan ras, cultuur, normen en waarden uit die landen.
Moest ik kiezen en daar worden we in deze tijd dus toe gedwongen vanuit overheidswege, dan is de keuze voor mij klip en klaar. Ik kies voor Nederland. Ter afsluiting is de ontwikkeling eigenlijk fantastisch. We hebben nu een Amerikaans project met Amerika eerst, een Brexit project met een vaarwel tegen de unie en een autistisch EU-project waarbij de fascistische kenmerken steeds meer toe nemen en men zich lang heeft kunnen bogen op een globale beweging waarbij het eigen gelijk bekrachtigd werd door te roepen en te wijzen op het eigen gelijk.
Gezien de ointwikkeling aan de andere zijden van de plas gaat die vlieger niet meer op en moet men nu echt aan de bak in Brussel om de meerwaarde van het project aan te tonen. We weten allemaal dat het niet gaat lukken en mogen ons troosten met de gedachte dat de geschiedenis uitwijst dat Europa altijd wat achter Amerika heeft aangelopen.
Mede guurders houdt moet, onze tijd komt eraan. Fijne zondag allemaal.
@Rimmer | 22-01-17 | 11:18
Sorry, herinner me niet dat na inauguratie van Obama hordes rechtse tokkies, hillbillies of alt-right los gingen. Ook niet bij Bill Clinton. Ook niet bij J.W Bush overigens (wat ik pas echt een onbegrijpelijke keuze vond). Misschien is het een generatie dingetje.
Kan in eigen land alleen maar de ongeregeldheden bedenken n.a.v. plaatsing AZC Geldermalsen. De rest van het geweld, verheerlijking van moord op foute mensen en intimidatie van andersdenkenden komt structureel van linkse zijde.
Ik snap die lefties niet; waarom worden ze nu pas wakker? Hillary is met haar clinton foundation én de duurste campagne ooit niets anders dan een trekpop van; wallstreet, de militaire- en de olie-industrie. Ze zal net zoals Obama mooie woorden spreken, maar ondertussen iedereen en z'n moeder een oor aannaaien in belang van de grote bedrijven. (Obama is een grote leugen, blij dat hij weg is). Trump haalt Hillary op veel standpunten links in, maar z'n visie op global warming is aanstaanjagend fout. Bovendien is Trump inderdaad een botte hork met weinig kwaliteiten voor het presidentschap. Maar goed; als die lefties nu eens hun energie in de voorverkiezingen hadden gestoken en nog feller Bernie Sanders hadden gesteund.. Dan waren we meteen van dit gezeik af. Achteraf een beetje gillen en janken. Was eerder wakker geworden onder het zachte dekentje van de corporate oorlogsleugens waarmee Obama de wereld in slaap heeft gesust. "Het is zo'n vriendelijke man... Tss.. maar wel van fukking 2 oorlogen naar momenteel 7. Amerika heeft letterlijk geen bommen meer om op het midden oosten te gooien." Fok dat. Dan liever Trump; die roept eerst en begint dan pas te denken. Ook niet ideaal. **rant uit **
Zo waar. Je eigen gevoelens belangrijker en groter vinden dan duizenden doden door oorlogen of islamitische aanslagen is gewoonweg crimineel. En dom.
Ga dan inderdaad je gay-dansje doen (zag er leuk uit trouwens) voor de ambassades van islamitische landen als SA die vrouwenrechten als iets heel anders zien.
Amerika loopt echt achter op Nederland. Wij hadden dit soort linkse rellen al 40 jaar geleden.
-weggejorist-
dit is precies het soort dat in de tijd van frank boeien negers neerstaken
De rellende meerderheid in VS staat op loonlijst van dem,s en Soros,s afa groepjes..
Dat er minder mensen waren is alleen maar goed , had met een grotere massa misschien al wel de eerste veldslag geworden, ( daar was op gehoopt en ten doel gesteld).
Nu mogen ze stil naar huis en verder met het slikken en verwerken van het onafwendbare...
Voor de Nlse demonstrantjes en pussies, Als jullie op straat hadden gestaan voor de duizenden vrouwen die inmiddels al verkracht en mishandeld zijn ,europawijd (niet alleen duitsland, maar vooral zweden ,denemarken en noorwegen tijdens concerten en evenementen , dan hadden jullie nog enig respect vergaard.
Nu het alleen maar om vals opgehitste en door Trump's tegenpartij betaalde organisaties gaat , is het misschien handiger om je druk te maken over de politieke poppenkast hier.
Stem hier eens met verstand , nadat je je blik verruimd hebt via andere sites en nieuws als alleen de tv en je volkskrant/Parool/NRC.
Hypocriet en met een tiet, jou Pussy is waarschijnlijk alleen voor een islamiet.
@Muxje | 22-01-17 | 11:19
Gebeurt bij mij gewoon hoor. #Chrome.
@Muxje | 22-01-17 | 11:19
Gebruik de [CTRL]-toets bij het klikken op de link...
@joost2 | 22-01-17 | 10:57
Ach voor een paar rooitjes zit iedereen aan tafel bij Harry en ik kan het weten ;)
Allemaal interessant en heel erg en zo, maar iets anders: kunnen jullie er *alsjeblieft* voor zorgen dat de links in die embedded Twitter crap voortaan in hun eigen tab openen.
Onze infowars held Paul Joseph Watson heeft altijd wel een mooie kijk op de actualiteiten. #baas :)
@atheïstisch stemvee | 22-01-17 | 11:10
Ach, het zou vanuit AltRight niet anders zijn geweest als Clinton was verkozen. In al die kampen zitten gekkies waar je gekkiesfimpjes over kan maken.
keestelpro | 22-01-17 | 11:07
Goeie morgen. Boem, pats, raak.
keestelpro | 22-01-17 | 11:07
Goeie morgen. Boem, pats, raak.
Trump wint ook deze slag. Ze, SJW/policor zullen steeds wanhopiger worden. Ik vind mooi.
Mark_D_NL | 22-01-17 | 10:39
Mwah.. hier de Greg Gutfeld Show www.youtube.com/watch?v=gDdtmOJx8_s , een rechtse talkshow uit de VS, op een als behoorlijk rechts bekendstaande zender Fox News. Ik vind het leuk om maar naar te kijken, maar vraag me af of het niet wat gewenning vraagt om naar te kijken - van de andere kant als je die clipjes bovenaan dit topic kan afkijken, dan is dit behoorlijk 'premium content' naar welke standaard dan ook.
De eerste 8 minuten gaan ze los op alles wat 'links' is - daarna bespreken ze een aantal zaken die gebeurd zijn sinds de inauguratie van Trump en de conclusie is ongeveer dat ze hier een hele termijn vermaak aan gaan overhouden (als die rechtse mensen Trump en nu ook zijn woordvoerder al niet serieus kunnen nemen.. ).
En ik heb het idee dat een aantal partijen die dachten dat het allemaal makkelijker zou gaan worden met Trump stevig gas aan het terugnemen zijn..
Lijkt me prima dat ook de Amerikaanse gekkies verdeeld zijn. Des te meer kans voor Nederland, hoeder van de superieure moraal, als rechtmatig leider in Europa en de over de wereld te heersen.
Maak Nederland groter!!
@keestelpro | 22-01-17 | 10:51
Daar kan ik me iets bij voorstellen en is zeker triest.
Mooi filmpje om de dag mee te beginnen, zal vast door Matthijs vertoond worden, btw dat gillende wijf op de grond is echt awesome muhahahahahaha.
@Gualtiero, natuurlijk joh. Volgens jou heeft een PVVer ook in de brievenbus gepist.
roze_bril | 22-01-17 | 11:01
Hiermee wil je zeggen dat brievenbuspissen en de Hitlergroet van Spencer FAKE NEWS!!1 zijn? Dat laatste staat gewoon op camera hoor...
Mentaal uitgedaagde personen moet je niet uitlachen maar petjes, sjaaltjes en buttons verkopen.
Zij blij, jij blij.
Goed voor de economie.
En wie kan daar mooi de credits voor opstrijken? Juistem.
@checkmate123 | 22-01-17 | 11:04
'Pat Condell kijk ik veel liever. Pat heeft een boodschap. Watson is een kleuter.'
Maar kleuters kijken niet naar Condell.
Daarom is het goed dat Watson voor deze doelgroep deze educatieve filmpjes maakt.
En dat is nu het probleem. Zo een filmpje van Watson kan je net zo gemakkelijk dagelijks maken over Trump supporters.
@Rimmer | 22-01-17 | 10:59
Deden ze dat maar, liefst nog op inhoud. Maar dat doen ze niet. Liever schreeuwen, slopen en geweld gebruiken. Hopen op sluipschutters en afvragen of de democratie niet beter afgeschaft kan worden. Een patroon dat steeds pijnlijker zichtbaar wordt sinds het Oekr. referendum, Brexit en nu Trump. Ik heb zo langzamerhand grote vraagtekens bij de mentale leeftijd van dit soort volk.
roze_bril | 22-01-17 | 11:01
Een PVV-er had toch ook in de brievenbus gepist? Wat hij van zichzelf vindt doet er niet zo veel toe. Een SJW vindt zichzelf een goed mens, Kanye West vindt zichzelf een goed muzikant, een moslim vindt zichzelf goed voor vrouwen en Hitler vond zichzelf een kunstenaar (Godwin). If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
Welja, meer dan 3 miljoen vrouwen komen op voor mensenrechten maar laten we ons concentreren op de Soros gesponsorde rent-a-riot idioten die elk protest weer opduiken om de boel te verstoren. Ik ben beter gewend van deze webstek.
Richard Spencer, onthou die naam, pionier in de strijd van het opnieuw glorieus maken van ons volk.
Simon_GS | 22-01-17 | 11:04
Dat heb ik ook bij hem. Erg irritant, dus niet de moeite waard.
@franck7020 | 22-01-17 | 10:55
'Hypocriete bende die vrouwen tegen trump schreeuwen maar wat gebeurd is in Keulen toen ware ze stil.'
Trump is een vrouwenhater vanwege een vage verborgen camera opname van jaren geleden ergens in een kleedkamer opgeduikeld om Trump in een kwaad daglicht te zetten. En dat gaat over een uitspraak, niet over een daad. Naar aanleiding van dit soort laster gaan er een half miljoen vrouwen de straat op in Washington.
Er zouden miljoenen vrouwen de straat op moeten gaan tegen de onderdrukking en verkrachting van jonge meisjes en vrouwen in islamitische landen en in de Europese binnensteden.
Maar nee...
Kritiek hebben op linksgekkies: altijd ++
Kritiek hebben op onkritische media: altijd ++
In een post dan maar nazis (AltRight) top gaan staan vinden: je bent waar je je mee associeert, en kritiek van bovengenoemde randdebielen zal je terechte deel zijn. Your enemy's enemy is NOT your friend.
Nou zo'n kinderachtige preek met kinderstemmetjes hoeft van mij ook niet. En ik denk niet dat het zo rustig was in Washington door de barricades van de demonstranten. Het heeft een hoog Powned gehalte die er ook van houden om wat gekkies in beeld te brengen om hun punt te maken en verder inhoudelijk weinig brengen.
Pat Condell kijk ik veel liever. Pat heeft een boodschap. Watson is een kleuter.
@checkmate123 | 22-01-17 | 10:41
Ik denk dat dat meer te maken had met het veiligheidsaspect. En als er wel minder mensen naar toe zijn gekomen, wie hebben de mensen dan opgehitst om vooral niet te komen en Donald J Trump te haten?
Maar, straks gebeurt er iets waardoor Trump moet handelen en dat op een voortreffelijke manier doet en dan zijn de wegblijvers ineens de grootste fans van dag 1, de anti-Trump-ophitsters incluis.
@Gualtiero, natuurlijk joh. Volgens jou heeft een PVVer ook in de brievenbus gepist. Hij vindt zichzelf geen neonazi, maar nationalist. Maar een nazi is hij gewoon niet.
checkmate123 | 22-01-17 | 10:41
En dat is nu het probleem. Zo een filmpje van Watson kan je net zo gemakkelijk dagelijks maken over Trump supporters.
Ondertussen is er een president die zit te ontkennen dat er nauwelijks mensen zijn komen opdagen bij zijn inauguratie en terwijl die dat (via Sean Spicer) zegt mag a: de pers geen vragen stellen en b: krijgt de pers een waarschuwing dat het verantwoordelijk wordt gehouden voor zijn verslaggeving.
Na de volgende economische implosie, die geen jaren meer op zich laat wachten, zal een aanzienlijk deel van deze generatie jongeren (de zgn. 'millennials') mentaal volledig imploderen en gewillige beulen worden voor de VN doelstellingen van Agenda21. De details en consequenties hiervan laat ik aan uw research- en voorstellingsvermogen over.
Goede preek , de inhoud kan ik volledig beamen
Gedverdikkie, gaat nu met de zondagmorgen Harry Mens met zn TV business class ook nog die Pechtold uitnodigen?
Dat wordt weer de president van Amerika en vooral Wilders bashen en ik kots van die schijnheilige advertentie in de kranten van zaterdag.
Weg met dat nare nep D66.
Gauw afgezet en naar de tafel van Kees.
Over Pechtold kan iok n.lk. nkiks positiefs bedenken.
Hier wat muzikale begeleiding voor de SJW.
www.youtube.com/watch?v=tpsD4HmpuR8
knutsel | 22-01-17 | 10:52
Het is een vorm van haat zaaien. Dat is waar de NPO voor staat en de VARA voorop. Ik denk dat het volk zich maar eens kenbaar moet maken daar en ervoor moet zorgen dat ze vleugellam moeten worden gemaakt. Zoveel materiaal als bewijs te vinden!
Mooi filmpje. In Nederland is het nog steeds zo de kogel kwam van links. En Volkert van der G die schijt heeft aan alles. Alle mensen die tegen trump zijn, zijn anti democraten. Andere mening en je wordt weggezet als racist etc blablablabla. Net als vrijdag bij Dwdd. Het is ook logisch dat er zo weinig beroemdheden mee willen doen. Je wordt kapot gemaakt en bedreigd.
Over de navo heeft Trump gelijk. Al jaren geeft Nederland en andere Europese landen te weinig geld uit aan defensie. Schijt aan afspraken die gemaakt zijn. Zonder de Amerikanen was de Kosovo oorlog nog steeds bezig. Laten we eerst eens zien wat we gaat gebeuren. Hypocriete bende die vrouwen tegen trump schreeuwen maar wat gebeurd is in Keulen toen ware ze stil.
roze_bril | 22-01-17 | 10:50
Iemand die zonder ironie de Hitlergroet brengt en Joden haat is een nazi. Ergo, Richard Spencer is een nazi. Of vind jij Constant Kusters een nazi noemen een Godwin?
@Mr_Pikibelly | 22-01-17 | 10:50
Beter is om een student er op te sturen om de uitzending een paar uren plat te leggen. Of nog beter; de uitzending/stream hacken en zorgen dat er tegengeluid kan worden uitgezonden. ;)
@Mr_Pikibelly | 22-01-17 | 10:50 De dag dat de NPO wordt opgeheven ga ik juichend de straat op, getooid in een Nederlandse vlag.
@Spinazi | 22-01-17 | 10:44
Ik maak me vooral zorgen over zijn veiligheid.
Geen hoever we dat linkse kamp moeten toelaten. Er komt een dag dat alle redelijkheid verloren is en dat geld ook voor het NPO. Zelfreflectie is bij ze ver te zoeken en dan moet het volk maar eens spreken. Misschien maar eens een demo houden voor alle in en uitgangen bij die omroepen. Beter geen nieuws dan nep nieuws!
@Gualtiero, nl.m.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwi...
Gaan we hier ook nog krijgen. De slechte verliezers, de linnen tasjes en het AFA tuig. Het wordt een roerig jaar.
Sinister weer.
checkmate123 | 22-01-17 | 10:41
Je liegt. Zoals je zelf ook weet. Te makkelijk NOS slaaf.
@checkmate123 | 22-01-17 | 10:34
Geen zin om koddig te lachen? Heel begrijpelijk.
In dat geval adviseer ik u de video's van Pat Condell.
Die hebben ongeveer dezelfde strekking van dan ernstiger.
www.youtube.com/user/patcondell
Jammer dat Condell nog geen video over de inauguratie heeft gemaakt.
Fijnstoffer | 22-01-17 | 10:27
U haalt me de woorden uit de mond. Waar was deze unfettered outrage toen "Keulen" had plaats gevonden? Rotherham? Iemand? Trump zit nauwelijk 1 dag in office en ze doen alsof de hemel ieder moment op ons hoofd kan komen storten. En dan die vrouw aan het begin van Watsons video. Mijn hemel, dan sta je toch echt compleet voor joker als volwassene met een hissiefit die een 3 jarige niet zou mistaan? Het is ieders goed recht te demonstreren maar dat stopt op het moment dat men overgaat tot moedwillig geweld en rucktsichlose vernieling. Dat heeft niets meer te maken met het recht op vrije demonstratie. En Paul zegt het geweldig. Links is voorstander van "democratie" zolang het resultaat maar in hun straatje past. Zo niet, dan krijg je dus wat je nu ziet. Kafka zou het niet verzonnen kunnen hebben.
Statler en Waldorf | 22-01-17 | 10:32 | Het is wel zo dat wat nu kan vroeger niet kon. Janmaat zei dingen die de SGP en zelfs de PvdA nu zegt. En dat Trump president werd kon je een jaar geleden eigenlijk ook niet geloven. Het wordt niet radicaler in woorden maar wel groter en opener.
Arknow | 22-01-17 | 10:17
Dat heb ik ook wel ééns, al die bagger, elke dag, komt je de strot uit!
keestelpro | 22-01-17 | 10:08
Inderdaad, zeer vermakelijke man! Wel weer een mooie bijkomstigheid van het internet!
Mark_D_NL | 22-01-17 | 10:42
Niks Godwin. Een Godwin is een Hitler-vergelijking en Spencer is letterlijk een nazi.
En toch maak ik me zorgen dat de Donald president of de oenaaitetsteets is.
Komt goed, mensen. Ze doorlopen slechts de 5 fases; van ontkenning tot aanvaarding:
Fase 1: Ontkenning
Fase 2: Protest (of boosheid)
Fase 3: Onderhandelen en vechten
Fase 4: Depressie
Fase 5: Aanvaarding
Volgens mij zitten we nu in fase 2.
Gualtiero | 22-01-17 | 10:39
De Godwin omdat hij moet.
koosnaam | 22-01-17 | 10:33
You're welcome!
Bij Trump was het nog kleedkamerpraat, deze dwaas laat over zich heen schijten.
Hahaha Trump leest de presscore de les en probeert ze te overtuigen, dat zijn inauguratieopkomst de grootste was(which it was not). Het is wel een behoorlijke flaw van m. Niet kunnen omgaan met kritiek.
@Mo het varken | 22-01-17 | 10:22
En met veel succes want dankzij Volkert van der Graaf krijgt het Nederlandse Volk nu al weer 15 bonus jaren links propaganda-gif geïnjecteerd via de staats TV.
De tegenstanders van Trump hebben het meer op het plunderen van winkels voorzien zag ik. Niet vreemd want het merendeel zal leven van het geld van uitkeringen. leuk stelletje waarmee je een land kan opbouwen.
Je moet er toch niet aan denken dat die anti-Trumpers, met hun maskers en stokken, diefstal, inbraak en geweld, aan de macht komen. Het is meer dan duidelijk welk deel van de bevolking fout is, en dat zijn zeer zeker niet de aanhangers van Trump.
Acuntofaday | 22-01-17 | 10:30
Het gaat niet over wat de groep officieel vindt, het gaat er over hoe ze het uitdragen.
Natuurlijk zijn dit geen fascisten als je alleen naar de ideologie kijkt. Als je kijkt naar het gedrag om iedere laatste ideologische hype met geweld te verdedigen is het wel hetzelfde soort mensen die er aan mee doet.
Trump wint ook deze slag. Ze, SJW/policor zullen steeds wanhopiger worden. Ik vind mooi.
-weggejorist-
Stelletje Jopers.
Puik stukje duiding. Komt zeker in de volgende uitzending van dwdd of nieuwsuur ?
En de praattafels bij onze NPO zitten vol met mensen die het volledig eens zijn met dit soort demonstranten. Ik denk maar weer eens aan de uitspraak van Winston Churchill over fascisten
Een liberal vriendin van me in de VS is bang dat Trump-supporters gaan schieten bij de demonstraties en durft het huis niet uit. Dat de Trump-supporters allang naar huis zijn en het juist haar liberal friends zijn die aan het rellen geslagen zijn gelooft zij niet. Totaal van de werkelijkheid geslagen.
Daarom ook hier in NL kom in verzet tegen de MSM!
Ik ben de lokale krant (De Gelderlander - DeMeute) aan het trollen met Pro-Trump comments.
Kom in verzet, zet uw lokale krant voor schut!
www.google.nl/amp/s/amp.businessinsid...
En dus ga je als links activist Starbucks-ruiten intrappen?
Ik kan die idioten echt niet begrijpen...
In een woord: weerzinwekkend. Misschien dat bepaalde partijen en pers wel blij zijn met zo'n achterban.
Die watson videos zijn zwaar vermoeiend.alleen maar bashen met one liners. tweets mondeling herhalen is suf.Met zon stemmetje erbij haak ik af. Continu linkse jankers uitlachen met kinderachtige youtubevideos maakt jezelf ook een jankerd.
Het is weer eens duidelijk geworden dat linksgeorienteerden teveel tijd hebben. Ontevreden en teleurgestelde uitkeringgenieters zonder eigen visie die geen andere wegen kunnen zien dan wat de media hen voorschotelen. Voor elk fout karretje te spannen; voor elke foute en hysterische oproer/demonstratie te porren.
@Mastermattie | 22-01-17 | 10:20
What has been seen cannot be unseen. Daar ging zojuist een slok koffie via neus naar m'n beeldscherm. Je ziet hem in ieder geval niet pussygrabben.
Er is een houding in de media dat rechts radicaliseert. Echter het is juist aan de linkerzijde, waar steeds meer mensen afdrijven in extremisme, geweld en anti-democratische houding.
Ashely Judd Rants About Tampons and Her Period - Womens March in D.C.
www.youtube.com/watch?v=b6Ech3hTSKU
Madonna Threatens to Bomb the White House - During Women's March Speech in D.C.
www.youtube.com/watch?v=jhVgCfYmEm4
De politiek correcte geschiedenis doet de nazi beweging af als ultra-rechts. National Sozialismus, het woord zegt het al, was ultra-links.
Het domme linkse geblaat slaat nergens op. Laat Trump eerst eens laten zien wat hij kan voordat je begint te schreeuwen.
Je moet het ze nageven, die goedmensen. Zij mogen ongestraft en ongehinderd agressie en geweld toepassen en de media praat het wel weer goed op tv omdat ze hun "gevoelens begrijpen". Als mensen met een andere mening dat doen is de wereld te klein.
Links bekrompenheid en oogkleppen ... angstwekkend. Aanrandingen in Keulen, verkrachtingen in Rotherham en heel Zweden, vrouwen afgeranseld in Arabische landen, Bill Clinton ... dan hoor je ze niet. Maar één keer een jolijterig "grab'm" van de Donald, en de pleinen stromen vol hysterische wijven.
De eerste (en tevens laatste keer) ik dat ik me subcribed heb voor een Youtube channel is dat van PJ Watson. Heeft heel vaak van dit soort treffende video's. Overweeg het eens! Echt de moeite waard.
Laffe aanval op deze man ,maar what's new van deze linkse gewelddadige lafbekken .Altijd maar geweld gebruiken is een teken van onmacht ; having said that lijkt het me onvermijdelijk dat rechts ook naar geweld zal moeten reiken omdat dat het enige is dat ze begrijpen... kennelijk.
Wat zijn het toch voor een primaten.
Ook al ben je het niet met elkaar eens dan nog moet men zijn handen thuis laten.
Dat zie je ook met die demonstranten tegen Trump we zijn het er niet mee eens dus gaan we plunderen slaan en vernielen.
Gemakshalve wordt maar even vergeten dat zij protesteren tegen de democratie.
Die anonieme lafbek die Spencer slaat is niet zo heel anoniem meer het is peopeter Ray slaaf van mandy: saboteur365.wordpress.com/2017/01/21/...
Je wilt nu toch echt niet meer geassocieerd worden met domlinks. Gelukkig neemt de msm, Obama... op resolute wijze afstand van dit soort individuen die geen andere mening kunnen verdragen. De onverdraagzamen.
Weer een goed voorbeeld van wie de échte fascisten zijn, al die lui hebben goed naar de grote 'voorbeelden' zoals Stalin en Mao gegekeken zie ik wel.
Links.... het trekt met bivakmuts en zwarte kleding slopend door de stad of het gelooft in la-la-land en de fabeltjeskrant en zien de wereld aan voor een bloem. Beide stromingen accepteren geen andersdenkenden, rationeel denkend en reagerend links is nauwelijks nog aanwezig.
Als links zijn gelijk niet krijgt schakeld het altijd over op geweld.
Nooit een speld tussen te krijgen wat deze jongeman verkondigt.
Watson brengt het nog met een greintje humor maar het is toch in triest. Deze anti-Trump beweging zit zo vol haat en zo vol onredelijkheid dat ik er wanhopig van wordt.
Onze eigen NPO laat bijna alleen maar de krankzinnige protesten tegen Trump zien in plaats van de prachtige beelden en woorden van de inauguratie zelf. De laffe aanvallen en de fascistische doodverwensingen van de antifascisten worden door de NOS zorgvuldig uit beeld gehouden. De de gehele extreemlinkse Nederlandse media.
'Heb jij nou tranen in je ogen papa?' vroeg mijn 16 jarige dochter aan mij tijdens de inauguratie. 'Trump is een foute man hoor'.
Dit figuur? twitter.com/BakedNorwegian/status/822... .
Hey, daar is Tricky Dicky Spencer. Die heeft wel ballen om in zo'n demonstratie te gaan rondlopen. Mooie vent.
Volgorde van filmpjes even omgedraaid, das fijner wakker worden.
Verder sluit ik me volledig aan bij Paul j, de massa hysterie gaat door.
Ik hoop dan ook dat Trump nog veel gepeperde politiek incorrecte uitspraken gaat doen! Grab 'm!
Toch vreemd dat geweld nooit van de andere kant komt.
Dat er bijvoorbeeld bij een BLM demonstratie een gepigmenteerd gehandicapte boven op zijn/haar neus wordt gepompt door iemand die het daar niet mee eens is.
Dat kan nog leuk worden de komende tijd.
En volgens de Paus zijn de populisten de nieuwe Hitlers. Heil Wilders!
Als er echt een nieuwe fascistische president komt zou ik daar niet over twitteren...
Erdogan had een paar kogels door al die demonstranten gejaagd.
Hijs altijd grappig :-)
Misschien is dat hele internet achteraf toch niet zo'n goed idee geweest...
Erg laag, een man zijn toupetje aftrekken op live TV. En Paul mag een beetje een gekkie zijn, hij brengt het altijd leuk!
Korte preek deze zondag.De collecte vandaag is voor de slachtoffers van aanslagen van de ideologie van de sprookjes.
Plemp alles wat Paul Joseph Watson post voortaan maar als topic op GeenStijl Pritt. Die gast is altijd spot-on en het is het ideaal discussievoer voor ons om vol op het reaguurorgel te gaan.
Wakker. Grote kudt naaien om voor lul te lopen.
REAGEER OOK