Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Brits sluiten Almeerse onthoofdingsTaliban 6 jaar op

Ons Diets hart zwelt van trots bij het zien van bovenstaande Britse bodycamfootage. Ja, dat hebben we weer geweldig gedaan met ons rechtsstaatje aan de Noordzee. U kijkt naar Jamshid Piruz, de totaal verknipte onthoofder uit Almere die in Nederland na een verkort strafje met de groeten van onze magistratuur op de boot naar Albion werd gezet. Alwaar Jamshid zich helemaal de pestpokken schrok van het feit dat de mensen aan de linkerkant van de weg reden, en daarom aan het inbreken sloeg. Toen de politie, die in Engeland slechts met tasers is bewapend, hem wilde arresteren, reageerde hij een beetje ongepast. Dat vinden de Britten ook en die sluiten hem voor minimaal zes jaar op. Als hij geen parole krijgt, zou hij dus de rest van zijn leven achter de tralies kunnen blijven zitten. Lezen we even mee, mensen die roepen dat de straffen in Nederland best wel streng zijn en dat het helemaal niet erg is als de dader van een gruwelijke onthoofding na een jaartje of zes à zeven weer op straat staat? Fijn zo.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Rhinoperator | 16-01-17 | 09:17

Zo'n lul arresteren met Fikkie aan de lijn en batterijen met een paar draadjes eraan. Die Britten zijn ook niet goed wijs.

Rien7847 | 16-01-17 | 01:54

-weggejorist-

Rhinoperator | 15-01-17 | 22:25

Dus Britse agenten hebben enkel beschikking over speelgoed dat onschadelijk wordt gemaakt door met je armen te zwaaien als een peuter na een Jackie Chan film? Lekker effectief.

Markuz2661 | 15-01-17 | 13:00

-weggejorist en opgerot-

D.Trumph | 15-01-17 | 06:53

-weggejorist-

D.Trumph | 15-01-17 | 06:53

Wat is dat voor schepsel? Voer dat stuk vreten aan de varkens!

Overtwar | 14-01-17 | 23:18

Hoi Jesse Klaver. Ik wil verbinden en ik wel best tolereren dus aan mij ligt het niet. Maar in deze maatschappij lopen bovenstaande stukken stront rond. Misschien kun je je aandacht beter op hen richten. Het zijn trouwens overwegend getinten die blanken beroven, als hoer uitschelden, mishandelen of op andere manieren overlast bezorgen. Daar hoor je de Quinsy's, Sylvana's en Jesse's nooit over. De kakkerlak in het filmpje; afzinken in de Noordzee. Dat soort gajes heeft in mijn wereld geen enkel recht meer.

Rest In Privacy | 14-01-17 | 22:13

Excuses voor de tikfouten op mijn galaxy mini :(

Moneytron | 14-01-17 | 21:30

Dure joke zo lang opsluiten met wetenschap dat je deze figuren tijdelijk uit de radicale jihad wereld kunt verwijderen, maar deze niet uit hun zekf kunt krijgen.
Daarom;
In de Pyreneeën moeten de gieren nu bijgevoedert wordend. Bied hem een gratis vrije val aan, enkeltje heen en op 24000 voet uitzetten,...... zonder vakscherm uiteraard.

Moneytron | 14-01-17 | 21:28

@John Lamaer | 14-01-17 | 16:14
Doe es niet. Deze pisvlek is GEEN Nederlander en zal dat ook nooit worden. Al draagt hij een rugzak vol met NL paspoorten. Ze haten ons, ons land en alles waar het voor staat. Het enige dat dit soort schuim komt doen is misbruik maken van onze voorzieningen en ons dan als dank nog een keer in het gezicht spugen. Ik ben zó klaar met al dit gezijk. Het moet maar eens over zijn. Gewoon d'ruit met al dat kutvolk. En het kan me niet bommen hoe zielig je k*tverhaal is of hoeveel paar schoenen je versleten hebt om illegaal je neus hier binnen te wringen. Ga a.u.b. terug naar je stoffige berghut in the middle-of-nowhere in je achterlijke inteeltland. Iedereen blij. Dagdag en dikke doei.

Sjefke7807 | 14-01-17 | 20:32

Wapenstok tegen een mes ik zie het probleem niet zo en begrijp dat hysterische gegil helemaal niet.

stormtijd | 14-01-17 | 20:31

Engelse politie had deze booslim gewoon op een headshotje moeten trakteren onder het mom van selfdefence! Waren van wij van dit scrapuul verlost en was hij eindelijk bij zijn 72 maagden. Nu moet hij nog 50 jaar op kosten van de belastingbetaler in leven gehouden worden. Beetje van zonde van de tijd en het geld.

Mark zit te Dutten | 14-01-17 | 19:22

-weggejorist-

D.Trumph | 14-01-17 | 18:57

-weggejorist-

D.Trumph | 14-01-17 | 18:57

Gevangenisstraf heeft vier doelen: vergelding, bescherming van de maatschappij, heropvoeding en ter preventie. In dit geval zijn ze alle vier niet gehaald.

Heeft VNL al kamervragen gesteld trouwens?

nietoftochwel | 14-01-17 | 17:39

Waarom schieten ze dat stuk stront niet dood?
Vragen vragen
LonelyWanker | 14-01-17 | 12:10
Ongewapende politie in dat land. Fijn idee he? Dat je zelf geen wapen mag dragen, maar de politie ook niet. Tenminste nog iets dat hier in Nederland beter is geregeld

Rest In Privacy | 14-01-17 | 17:33

Er zijn genoeg landen waar je zo'n actie maar één keer KUNT uitvoeren.

The_Black_Knight | 14-01-17 | 17:04

Als zoals in het VK de agenten standaard geen vuurwapen hebben en de taser doet het niet dan moet je zo'n gek die zwaait met een mes, hamer of ander voorwerp dus met je blote handen te lijf gaan, soort van kooigevecht waarbij de tegenstander een wapen heeft en jij niet. Ik zou er voor bedanken.

Frits de Vriez | 14-01-17 | 16:47

-weggejorist-

John Lamaer | 14-01-17 | 16:14

Slipsnifter | 14-01-17 | 15:18

Niet alleen in de VS, in Nederland en Duitsland (om maar twee voorbeelden te noemen) was hij ook allang neergeschoten.

Diabhal | 14-01-17 | 16:14

nemoj me jebat | 14-01-17 | 12:11

Een dame ? Of afgunstige toetsenbordheldin ?

Rammstein | 14-01-17 | 15:34

In de US of A hadden ze dat toch beter aangepakt.

Slipsnifter | 14-01-17 | 15:18

Schiet dan gewoon op zijn poten, ik snap dat niet hoor..
Een groep zwaarbewapende agenten met honden die in paniek raken van een krielkip met een hamertje..

Slipsnifter | 14-01-17 | 15:17

'Leuk zoon maatschappij waarin vrouwen en mannen "gelijk"zijn maar ondertussen het niet zijn'.

yentl555 | 14-01-17 | 14:51

mannen en vrouwen zijn gelijk maar anders... hoef niet in detail te treden neem ik aan?

fikkieblijf! | 14-01-17 | 15:05

Waarom nou weer "ons Dietse hart" (zie nl.wikipedia.org/wiki/Diets )?. Of verlangt Ronaldo naar een "Volksgerichtshof" die hem niet met "een verkort strafje.... op de boot naar Albion" (ook zo'n term die in Duitsland populair was) had gezet? Of ben ik nu te sarcastisch?
Hoezo onthoofding? Dat wordt uit het vonnis niet duidelijk. Jamshit heeft weliswaar de hals van de arme Chinese mevrouw volledig doorsneden, maar niet haar nek.
Heeft hij haar uit racistische motieven vermoord? Uit het vonnis wordt dat niet duidelijk, alleen dat het slachtoffer "jij stinkt", tegen hem gezegd had.
Je mag de straf van 12 jaren te weinig vinden, maar is 8 (en niet 6) jaar een "strafje"?
En is de automatische vrijlating, na tweederde van de straf afgezeten te hebben, niet inmiddels in NL afgeschaft?
Is dit niet gewoon een gestoorde crimineel die terecht achter slot en grendel zit? En zal hij na de volgende vrijlating, vroeger of later, niet weer achter de tralies belanden omdat het een agressieve gek (ongeacht zijn afkomst) is?
Gaan de Engelsen hem, na het uitzitten van zijn straf, naar NL of Afghanistan uitzetten? Of "houden" ze hem?
De grote vraag blijft waarom deze ellendeling niet naar Afghanistan is afgevoerd. Vermoedelijk was dat om praktische en juridische redenen niet mogelijk. Wat mij betreft zou daar de discussie om mogen gaan.

NoblesseOblige | 14-01-17 | 14:55

De UKSF SAS heeft daar een remedie tegen en dat is de double tap

HetOorAakel | 14-01-17 | 14:53

Leuk zoon maatschappij waarin vrouwen en mannen "gelijk"zijn maar ondertussen het niet zijn.

Dat geschreeuw van die vrouw is natuurlijk helemaal geaccepteerd enzo maar kom op dat maakt de situatie alleen maar "erger" ja oke ze werd aangevallen en kon de kracht niet opbrengen om zich te verdedigen of rationeel blijven en de situatie proberen naar je hand te zetten.

Dus krijg je dat gegil uit doodsangsten omdat je niet op de goede plek zit. En nu heeft ze zeker een trauma? goh wie had dit kunnen bedenken... de mensen in dit filmpje in ieder geval niet xD. als ik ooit in een situatie zit waarin ik van een vrouw aan moet. en ik weet dat het fysiek kan worden en zij mijn backup is dan zou ik een reus van een OLGA willen als collega.

Die zou op haar plek zijn hier.

yentl555 | 14-01-17 | 14:51

Alle moslims hebben een slechte jeugd gehad. En daarna werd het ook niet veel beter eigenlijk. De stakkers, ze zouden een knuffel moeten krijgen i.p.v. zo'n ontmenselijkende gevangenisstraf, waarvan linksen altijd beweren dat ze er alleen maar slechter van worden.

Poekieman | 14-01-17 | 14:45

Graaisnaaiert | 14-01-17 | 14:26
Ik weet al een goeie eerste opdracht voor de gedetineerden om een heel klein zakcentje bij te verdienen onder strenge bewaking; Palmyra weer van steen tot steen opbouwen.

haat | 14-01-17 | 14:44

In Nederland tot 12 jaar veroordeeld wegens doodslag en dan na 6 jaar al weer vrij. Hoe kan dat? Het volk wordt belazerd. Welke journalist gaat hier eens onderzoek naar doen en ook naar vergelijkbare gevallen?

Bena | 14-01-17 | 14:42

*Iets mompelt over preventief ruimen*

Nehemia | 14-01-17 | 14:39

En met excuses aan de Engelsen ....

Wekkertje | 14-01-17 | 14:31

Joke.
Bobbys uitgeruste met taser,..... die ook nog eens niet werkt.

donjon | 14-01-17 | 14:31

Iemand die in ander in koele bloede de strot doorsnijdt staat naar een paar jaar weer op straat. De maatschappij als experimenteertuin van D66 rechters.
Je moet toch echt als rechter van god los zijn om zo'n psychopaat ooit nog los te laten ?

Wekkertje | 14-01-17 | 14:29

Duitse herders houden niet zo van verknipte geitenmisbruikers en koppensnellers.

Nehemia | 14-01-17 | 14:28

@haat | 14-01-17 | 13:37
.
Ja, maar dan wel zonder waterboarding etc en andere Abu Graiph-misstanden. Gewoon een penitentiaire inrichting waar ze veilig zitten, te vreten krijgen en waar ook eventuele beroepszaken worden afgewikkeld, gewoon om nodeloos slepen met de heren te voorkomen. En dus eentje in Afghanistan voor Afghanen, eentje in Algerije voor Algerijnen, meerdere in Marokko want u weet, aan eentje hebben we daar niet genoeg.
Categorie jullie onderdanen, hier zorgen ze voor problemen, wij moeten ze niet meer, is niks mee aan te vangen dus opbergen. Desnoods laat je ze nog wat knaken bijverdienen door onder zware begeleiding/bewaking wat aan opbouw te doen, want ze hebben natuurlijk voldoende stukgemaakt daar en dan is hun situatie ook niet zo uitzichtloos meer, maar nogmaals, daar en niet hier.

Graaisnaaiert | 14-01-17 | 14:26

@Carlitros | 14-01-17 | 13:55 : Een Engels arrestatieteam zal toch wel bewapend zijn?

Guido | 14-01-17 | 14:07

Blijkt maar weer eens,wijven horen niet bij de politie,hooguit op het bureau administratie doen.

janmetdepet | 14-01-17 | 13:58

-weggejorist-

Carlitros | 14-01-17 | 13:55

@ haat
Raar maar waar, in de UK willen de agenten zelf geen vuurwapens, iig de ruime meerderheid daarvan. Hebben ze zelf meerdere keren aangegeven, zijn bang dat als ze zich zelf bewapenen, de criminelen gaan terug schieten, met zwaardere wapens etc. Echt waar. Waar dat toe leidt hebben we een aantal jaren geleden in Cumbria kunnen zien, waar ik op dit moment woon: een doorgedraaide taxi chauffeur going helemaal los in een killing spree. Vermoorde 12 mensen, verwondde er 11. De ongewapende politie kon hem alleen van afstand volgen, machteloos toeziend hoe hij de ene na de andere neerschoot op een trip van enkele uren.

Enige uitzondering is de politie in Noord Ierland, die zijn standaard wel bewapend, gezien de problemen met de IRA in het verleden. Voor de rest zijn er enkele duizenden speciaal getrainde politie officieren die wel bewapend zijn voor noodgevallen, maar deze zitten vnl in Londen. Hou dan ook mijn hart vast voor een Isis aanslag alla Parijs buiten London, als de politie gewapend met taser en pepperspray mag wachten tot de armed forces zijn overgevlogen van weet ik waar. Het aantal slachtoffers zal dan iig een enorme veelvoud van Parijs zijn

Carlitros | 14-01-17 | 13:55

Dat zo'n pareltje een Nederlands paspoort krijgt is mij echt een raadsel. Bovendien vraag ik mij af of al dit tuig dat in Europa rondwandeld ooit een baan zullen krijgen. Zo niet dan zitten we dik in de shit. Levenslange uitkeringen.

Paintertje | 14-01-17 | 13:54

Als hij mazzel heeft kan hij over een tijdje gebruik maken van het feit dat de UK straks niet meer bij de EU hoort. Kan hij zijn straf (conform WETS-regelgeving) in NL uitzetten en dat betekent dat hij meteen wordt vrijgelaten. Zucht.......

Wijnkoeler71 | 14-01-17 | 13:47

Graaisnaaiert | 14-01-17 | 13:26
Dat vind ik nou serieus een goed plan. Zorgt voor wat werkgelegenheid daar en de inmates hebben geen bontkraagjes nodig want lekker warm. Beetje Amerika op Cuba verhaal, mijn stem heb je.

haat | 14-01-17 | 13:37

Wat een pathetische vertoning, Engelse agenten neem je toch niet serieus met hun tasertje. Als die terrorist een blaffer had gehad afwas het einde oefening voor de faalhazen.

TheBigKirth | 14-01-17 | 13:37

Geef die mensen een fatsoenlijk wapen, dit kan toch niet waar zijn? Mag je zeiken over de straffen in Nederland, maar er zijn er hier voor minder doodgewurgd.

haat | 14-01-17 | 13:33

Ja,grootspraak van de rechtspraak, Die vent loopt over zes jaar buiten . Dat engels strafrecht is ook een lachertje.
Ik zou ook graag zien dat ze die andere hoofdafhakker uit Almere echt om zeep is.

miko | 14-01-17 | 13:31

Die had hier toch wel een kogel om zijn oren gehad.

Tjemig | 14-01-17 | 13:30

Kost klauwen met geld, deze ongein. Waarom leasen we in die landen van herkomst geen gevangeniscomplex, zetten er wat arme lokalen tegen een goed salaris op voor de bewaking en beveiliging ( uiteraard wel een NL-directeur/management om corruptie en vriendjespolitiek te voorkomen ) et voila. Het schorem is daar en blijft daar en wij besparen klauwen met geld...

Graaisnaaiert | 14-01-17 | 13:26

Does this dog bites?

namensmijnhond | 14-01-17 | 13:25

Ars Vivendi | 14-01-17 | 13:07

Het is de bedoeling dat dat beest al dood is voor je het klaarmaakt, hoor.
Ik kan me dat gekrijs wel voorstellen als ze het beest zelf nog moet slachten...

Bijtendehond | 14-01-17 | 13:21

Lewis Lewinsky | 14-01-17 | 12:25
In een gezond land zou t 'nekschot & verbranden' zijn. Mijn tweede tip van vandaag voor de aankomende min v&j. Werkelijk niemand mist iets aan het verdwijnen van zo'n figuur en in Afghanistan hebben ze er al genoeg, zitten ze er ook niet op te wachten.

BlowingBubbles | 14-01-17 | 13:21

Gevangenissen zijn rekruteringscentra.

DaJonkel | 14-01-17 | 13:19

nisaframo | 14-01-17 | 12:50

Ik kan geen "Joop" lezen. Dat kan slecht aflopen voor mijn monitor. Ik krijg dan de neiging een baksteen erdoor te gooien...

Bijtendehond | 14-01-17 | 13:18

Binnenkort is Jesse Klaver premier en dan zijn alle problemen opgelost.

Watching the Wheels | 14-01-17 | 13:17

De term "Dutch" stond al voor weinig positiefs in het Engels, daar gaan ze vanuit Den Haag, in de nabije toekomst, nog wat nieuwe context aan toevoegen.

hovawart | 14-01-17 | 13:17

Hoe is het in hemelsnaam mogelijk al dat gestuntel.

Muggenmepper | 14-01-17 | 13:16

Wat mij betreft wordt ie na 1 week al vrijgelaten. Onthoofd, dat wel natuurlijk

Ron van Zon3948 | 14-01-17 | 13:15

Lewis Lewinsky | 14-01-17 | 12:25

Ja goh, dat lees ik in elk vergelijkbaar topic. Alleen het.gebeurt.NIET!1

Stem in maart in elk geval niet op het huidige regerings kartel anders weet je dat het nooit meer gaat gebeuren.

doskabouter | 14-01-17 | 13:14

In Nederland zou men het al kwetsend vinden voor die jongen dat hij 4 agenten en een hond voor de deur had staan. Maximaal een jaartje vanwege alle doorstane stress.

jip_86 | 14-01-17 | 13:13

Raad_maar_raak! | 14-01-17 | 13:02

Zat het me net af te vragen. Een beetje pakhond had hem al in zijn halal reet gehapt.

doskabouter | 14-01-17 | 13:12

'Mooi' om te zien dat de Britse politie net zo incompetent is als de Nederlandse. Dat dan weer wel.

Kapitein Stijlvol | 14-01-17 | 13:10

In sommige gevallen helemaal zo gek nog niet, zo'n sharia.

Hetkanverkeren | 14-01-17 | 13:08

Sommige vrouwen kun je beter achter het aanrecht laten...
@nemoj me jebat | 14-01-17 | 12:11
Ik stel me dan een vriendin voor die krijsend mijn sukadelap klaarmaakt.

Ars Vivendi | 14-01-17 | 13:07

"Als hij geen parole krijgt, zou hij dus de rest van zijn leven achter de tralies kunnen blijven zitten."-Wees gerust, in Engeland hebben ze ook D66 rechters.

Panos88 | 14-01-17 | 13:02

Was die hond weggerend ofzo? Die dacht bekijk het maar.

Rest In Privacy | 14-01-17 | 13:02

Vermoedelijk was dit in de VS anders gelopen. Zeker als hij zwart was en niet O.J. heette...

bitterpete | 14-01-17 | 13:02

-weggejorist-

CtrlAltDel | 14-01-17 | 13:01

@eerstneukendanpraten | 14-01-17 | 12:27
100% zeker weten.
Die hadden ze helemaal de typhus geschoten.
Dan was links overal in de wereld verbaast en boos en had Israël weer de zoveelste resolutie aan hun broek gekregen en dan had links dat terecht gevonden.

plaszak | 14-01-17 | 13:01

wat zeggen ze op Joop hierover?
@nisaframo | 14-01-17 | 12:50
Niets, joop is een inzamelingsactie aan het voorbereiden om dit slachtoffer van racisme, discriminatie en aan-de-verkeerde-kant-van-de-weg-rijden terug te halen naar Nederland.

Ars Vivendi | 14-01-17 | 13:00

Fijne collega's die eerst de hoek om rennen als meneer spastisch zwaaien tegemoet komt.

Fred van Ria | 14-01-17 | 12:58

Ze hadden gewoon die blauwe deur dicht kunnen doen en opgelost.

Watching the Wheels | 14-01-17 | 12:58

Tazer shot at thick coat equals fail.

Cuban8 | 14-01-17 | 12:58

@Dr. Vigilante | 14-01-17 | 12:19
Vraag dat eens aan een D666 stemmerT...

Wijze uit het Oosten | 14-01-17 | 12:57

General Clark: "If the only tool you have is a hammer, ..." youtu.be/9RC1Mepk_Sw?t=58

Watching the Wheels | 14-01-17 | 12:55

Over 6 jaar weer slap lullen als gast aan tafel bij Umberto.

blauwe zander | 14-01-17 | 12:55

"If I had a hammer ... in the morning, in the evening ... about the love between my brothers and my sisters." youtu.be/u3_Yee_b6QY?t=26

Watching the Wheels | 14-01-17 | 12:55

Er is duidelijk niets veranderd in het Nederlandse beleid om gevaarlijke buitenlandse terroristen geruisloos het land uit te werken. Dat deed men 30/40 jaar geleden met IRA terroristen, en nu dus met dit figuur.
Dit is niet gedaan uit barmhartigheid of sentimentaliteit, maar omdat men bang was voor represailles uit een bekende hoek. Nederland wil graag neutraal blijven, dat was in 1914 ook zo.
Wel je overal mee willen bemoeien, met het vingertje wapperen en ongewapende militairen overal heen zenden om sociaal werker te spelen ter meerdere eer en glorie van de politiek, maar niet de consequenties willen dragen voor het feit dat je je eigen grenzen wagenwijd open laat staan en sinterklaas speelt voor de hele wereld. 'Wir schaffen das' is al decennialang Nederlands beleid.

Rest In Privacy | 14-01-17 | 12:53

wat zeggen ze op Joop hierover?

nisaframo | 14-01-17 | 12:50

Zij hadden die hond moeten losgooien.

Hettiet | 14-01-17 | 12:48

Al dat gedoe duurt veel te lang en veroorzaakt te veel kabaal. Gewoon doodschieten.

arc-en-ciel | 14-01-17 | 12:27

uh ja maar met pief paf paf roepen schiet je ze niet deuad hoor..

fikkieblijf! | 14-01-17 | 12:45

Wat is het toch met Almere en buitenlandse onthoofders?
Toen ik de kop van dit artikel zag hoopte ik even dat het die Irakees uit Almere die bij Daesh aan het moorden is in Syrië die gepakt was.

Tapu | 14-01-17 | 12:43

Zoveel met Nederlander aangeduide mensen zijn echt geen Nederlanders. Zij vervloeken ons volk maar ja Taqyia he?
We hebben een heel andere regering plus nieuwe wetgeving plus nieuwe rechters hard nodig. Weg met de watjes en sneeuwvlokjes.

ALLESANDERSSHOW | 14-01-17 | 12:43

@Marcello Christiani | 14-01-17 | 12:27
Hij had al een tijdje in voorarrest gezeten, dat trekken die ook van de tijd dat je moet zitten af.
12 jaar min een derde min (plm) twee jaar voorarrest = 6 jaar zitten na uitspraak.
Leuker kan ik het niet maken.

necrosis | 14-01-17 | 12:42

Wat een gekloot van die politie. Een vuurwapen is onmisbaar in de hedendaagse wereld waar jan en alleman een mes of voorwapen bezitten. Haal je kop is uit de blubber!

doskabouter | 14-01-17 | 12:34

Nederland fopstraffen land.
Wordt dit inzet van de verkiezingen? Natuurlijk niet! Gewoon weer vier jaar lang hoofdschuddend de D66-rechters die wettelijk gerechtvaardigd de dienst uitmaken.

de Voorzittert | 14-01-17 | 12:29

Al dat gedoe duurt veel te lang en veroorzaakt te veel kabaal. Gewoon doodschieten. Dat doen de moslims met westerlingen ook.
Case closed.

arc-en-ciel | 14-01-17 | 12:27

Maar hoe kan het zijn dat deze mijnheer twaalf jaren had moeten zitten en na zes jaren vrij komt? Na een onthoofding... Als dat niet TBS waardig te werk gaan is, wat dan wel?

Marcello Christiani | 14-01-17 | 12:27

In Israël had hij een paar kogels mogen koppen, gegarandeerd.

eerstneukendanpraten | 14-01-17 | 12:27

Dat soort geïmporteerde achterlijkheid past niet in een westerse beschaving. Die achterlijkheid heeft ook shariawetgeving met middeleeuwse straffen om het in toom te houden. Wij hebben westerse straffen voor middeleeuwse praktijken.
De maatschappij wordt harder. Straffen middeleeuwser, en de beschaving achterlijker door dit middeleeuwse import.
Positief dingetje is dan wel dat de guillotine ook weer bon ton is voor de politici die het mogelijk hebben gemaakt.

Wim Venijn | 14-01-17 | 12:27

Ja... maar... iedereen verdient een tweede kans hoor! En een derde. En een vierde... het is de schuld van de maatschappij dat zo'n jongen is ontspoord. Vast. Dus... en opsluiten is ook best verschrikkelijk. Regenboog, eenhoorn, bloemetjes, elfjes. Tralalala...

Stormageddon | 14-01-17 | 12:26

Rechtspraak in NL is stuk.

De enig juiste straf voor onthoofding in Almere hoort te zijn: denaturaliseren en terugsturen naar Onthoofdië.

Lewis Lewinsky | 14-01-17 | 12:25

Die zou je gewoon moeten laten inslapen. Levensgevaarlijk monster

PopperFlopper | 14-01-17 | 12:24

spamzuiger | 14-01-17 | 12:10
Nee, dat doen ze om Amerikaanse toestanden te voorkomen. T stamt ook nog een beetje uit de tijd dat de bevolkingssamenstelling nogal homogeen was en dat men doorgaans respect had voor de politie agent.
Advies aan de diverse politiediensten mijnerzijds is om eens te kijken of het formaat van de gemiddelde Herdershond nog wel voldoet. De Zuid Afrikaanse Boerboel is ook prima op te leiden, iets imposanter van formaat en heeft een net iets pittiger 'bite'. Zomaar cadeau voor de aankomende min v&j.

BlowingBubbles | 14-01-17 | 12:22

terrifying images! Maar laat die hond dan ook los

Handsomeboy | 14-01-17 | 12:21

Waarom laten ze in godsnaam die hond niet gewoon los?

Joffri | 14-01-17 | 12:21

Je moet wel lef hebben om zo'n gozer te benaderen zonder fatsoenlijk wapen...

Yesper | 14-01-17 | 12:21

Nederlander..
Tuurlijk.

Wijze uit het Oosten | 14-01-17 | 12:20

Waarom laten ze die hond niet op hem los, en eventjes laten doen, is hij zo bekeerd.

Ibn rushd | 14-01-17 | 12:19

Daarom is het ook zo'n slecht idee om iedereen direct de Nederlandse nationaliteit te geven. Nergens voor nodig. Een permanente verblijfsvergunning zou het hoogst haalbare moeten zijn, blijken het dan toch criminelen te zijn kan je ze nadat ze hun straf hebben uitgezeten de grens overzetten. En hoe halen we het in ons hoofd om iemand die voor de fun (zie de krantenartikelen uit 2007, psycho had z'n computer vol met onthoofdingsfilmpjes en er was verder geen motief) iemand onthoofd na 6 jaar weer op straat te zetten?

Dr. Vigilante | 14-01-17 | 12:19

-weggejorist-

Joop2768 | 14-01-17 | 12:18

This video contains noise that some viewers might find upsetting.

keestelpro | 14-01-17 | 12:17

Varkensvoer maken van elke ISbaard zou de norm moeten zijn in Europa als straf.

Rest In Privacy | 14-01-17 | 12:16

Lekker actueel filmpje jongens

de_landloper | 14-01-17 | 12:16

@spamzuiger | 14-01-17 | 12:10
Een koppensneller vangen met een taser.
Ik vind het echt een grap.

keestelpro | 14-01-17 | 12:16

De Nederlandse staat is indirect verantwoordelijk, of in ieder geval het rechtssysteem wat vervroegde vrijlating mogelijk maakt voor dergelijke zware delicten. Schandalig.

spamzuiger | 14-01-17 | 12:15

wtf? ineens rennen ze allemaal weg.
Enkel vrouwelijke agente in der uppie even..

Lekker dan

J.T | 14-01-17 | 12:15

Tja... Laat dat die bolle excuustruus van justitie maar even uitleggen!

‘Why was the information that he was a violent offender not available to us from our EU partners?

Misschien kan ie het nog op Brexit gooien?

Read more: www.dailymail.co.uk/news/article-41180...

Rommelende Onderbuik | 14-01-17 | 12:14

spamzuiger | 14-01-17 | 12:10
Misschien hadden ze de opdracht hem levend te vangen?

Neem aan dat je zo'n persoon nog wel even wil ondervragen.

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 12:13

@LonelyWanker

1 antwoord alvast: agenten dragen hier (UK) nauwelijks pistolen. zonder pistool schiet je niet zo makkelijk.

3747 | 14-01-17 | 12:13

Mooi hoor,dat vrij reizen.Die engelsen zijn niet dom.

van stampij | 14-01-17 | 12:12

Import uit de middeleeuwen gaat compleet middeleeuws. en dan zitten de Britten tot zijn laatste adem met de gevolgen. Helaas hebben ze zelf een contingent geimporteerd dat achtelijker dan achterlijkk is, dus deze kan er ook nog wel bij. Leve de zegeningen van de migratie.

Glasgow Argus | 14-01-17 | 12:11

Ja dat krijg je als je een gruwelijke moord met voorbedachte rade pleegt en je afkomst (is dat ook niet etnisch profileren) als excuus mag worden ingezet. Zodat het in Nl geen moord meer is maar zware mishandeling met dood tot gevolg of dood door schuld of zo.. maar ja.. trauma he..
In Amerika hebben ze daar andere 'gedragscorrecties' voor.

fikkieblijf! | 14-01-17 | 12:11

Sommige vrouwen kun je beter achter het aanrecht laten dan de straat op te sturen als politieagent.
Was getekend,
een dame

nemoj me jebat | 14-01-17 | 12:11

Er zal best een trauma achter kunnen zitten maar dan hoef je nog niet los te lopen. 35 jaar en nu al zo'n gedrag, levenslang opsluiten dan maar ? Of doodschieten, misschien is dat beter ? Zeg het maar. Dit komt niet meer goed.

Nichtsneues | 14-01-17 | 12:11

Kan ie wel een "Dutch citizen" zijn maar dat maakt 'm nog geen Nederlander.
Bizar dat Britse orderhandhavers enkel de beschikking hebben over een taser, dat moet haast een grap zijn.

spamzuiger | 14-01-17 | 12:10

Vond het een beetje stuntelig gaan.

Maarja ik zit hier ook lekker warm op de bank met mijn hondje.

Nacho_Vidal | 14-01-17 | 12:10

Werken die tasers daar niet of zo?
Had de hond geen zin?
Waarom schreeuwt dat wijf zo?
Waarom schieten ze dat stuk stront niet dood?

Vragen vragen

LonelyWanker | 14-01-17 | 12:10

Die man is zo gek als een deur en zo gevaarlijk als een tijger met maagkrampen van de honger.
Niet meer loslaten, of het nu gevangenisstraf, tbs of platspuiten is.

Koos Knak | 14-01-17 | 12:09

Hij had vast ook kritiek op Israël.

eerstneukendanpraten | 14-01-17 | 12:09

Wat een agenten..

joostzilla | 14-01-17 | 12:08

Soms lees je tegenwoordig nog wel leuk nieuws..

roberto9715 | 14-01-17 | 12:07

Het probleem is dezelde straffen niet even zwaar zijn voor iedereen. Een half jaar gevangenisstraf kost je je baan, en je huis.
Als je die niet hebt is het een extra lange vakantie.

frank87 | 14-01-17 | 12:07

Hoe heet dat ook alweer in het Engels?
Oh ja, stealth.
Zeer professioneel.

keestelpro | 14-01-17 | 12:06

zucht, die Nederlanders weer..

fikkieblijf! | 14-01-17 | 12:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken