Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. Messenzwaaier bij basisschool gearresteerd

Geachte redactie, Hedenmiddag was ik getuige van een kordaat optreden van de politie Rotterdam Rijnmond bij inrekening van een messentrekker, deze messentrekker is volgens mij een verontruste "bewoner" van stichting Perspektief aan de Schoonegge te Rotterdam. Deze "bewoner" creëert i.v.m. onbekende reden een "incident" door als een malloot met een mes te zwaaien, te schreeuwen en mensen te bedreigen die zich binnen in het gebouw bevonden. De politie was zeer snel aanwezig en zoals iedereen in het filmpje kan zien en rekent op een kordate manier af met dit stuk tuig kansenparel nadat hij onze buurt hedenmiddag behoorlijk onveilig heeft gemaakt. Stichting Perspektief aan de Schoonegge in Rotterdam is een woonhotel waar kansenparels weer aan een leven in de maatschappij kunnen wennen. Deze opvang van kansenparel wordt sinds ongeveer 1,5 jaar verzorgd aan de Schoonegge 62A, 3085 CX Rotterdam in de wijk Zuidwijk. Het betreft een opvanglocatie midden in een woonwijk!!! Het pittoresk gelegen "woonhotel" ligt naast een basisschool de Steven Stemerdingschool!! Hoe de gemeente en alle betrokkenen dit ooit heeft kunnen verzinnen is voor mij een raadsel. Misschien kunnen hier kamervragen over worden gesteld. Incident na incident volgen elkaar op na de komst van dit "woonhotel" voor de kansenparels van onze maatschappij zie onderstaande links, op internet is nog veel meer te vinden. Voorbeeld 1 Voorbeeld 2 Voorbeeld 3 Mochten de reaguurders suggesties voor een nieuwe opvanglocatie en/ of tips om deze kansenparels te begeleiden naar een prettiger / beter leven in onze samenleving, dan kan deze worden gegeven via: schoonegge@perspektief.nu en/of https://concern.ir.rotterdam.nl/pkr-formulier/internet/type/overlast/adres?2 Groet, een bezorgde buurtbewoner Naschrift: Wij als buurtbewoners zijn het nu helemaal zat met woonhotel Perspektief en alle incidenten er omheen. Beelden en incident zijn ook doorgegeven aan alle instanties alleen wordt er onvoldoende aan gedaan. Tijdens dit voorval waren er kinderen aanwezig in de naastgelegen basisschool is tocht te gek voor woorden! messenpica.jpeg

Reaguursels

Inloggen

Beste buurtbewoners en alle andere lezers,

Ik hoop dat u de tijd wilt nemen om dit te lezen en daarvoor wil mij graag aan u voorstellen. Mijn naam is Vicky Broekhuizen. Ik ben 24 jaar. En ben tevens een bewoonster van stichting Perspektief. Ik ben gewoon in het bezit van meerdere diploma's en verschillende certificaten en ben op dit moment gewoon werkzaam, op dit ben ik zelfs in het bezit van 2 banen. Hiermee wil ik u duidelijk maken dat ik gewoon een actieve rol vervul in de maatschappij. Alleen is er een klein verschil tussen u en mij. Mijn leven is vrij turbulent geweest en heeft een hele andere verloop gehad als dat van u. Ik heb niet alle kansen gehad die een ieder ander voor zelfsprekend neemt. Kortom niet ieder heeft een eerlijke start gehad in het leven,  sommmige van ons moeten heel hard werken om te komen waar u al bent. ik ben zelf in de buurt opgegroeid en was vroeger woonachtig op het hijkerveld. Ik heb mijn basisschooltijd door mogen brengen op de stevenstemerding. Ik ben dus bekend met de buurt, het is zoals u kunt lezen ook mijn buurt en ook altijd al geweest! Persoonlijk vind ik het zeer spijtig om te lezen dat de buurtbewoners op zoon negatieve en felle manier reageren naar aanleiding van de incidenten die hebben plaatsgevonden in het gebouw of de directe omgeving van het gebouw. Ik vraag mij af of u zich er dan ook wel van bewust bent wat stichting Perspektief eigenlijk doet,  de stichting bied mensen die geen eerlijke kans in het leven hebben gehad, en vaak een vrij moeizaam leven hebben gehad vol tegenslagen en met situaties te maken gehad die je je in je ergste nachtmerrie nog niet zou kunnen voorstellen en dan is het ook vrij logisch dat sommige van ons daar ook psychiatrische problematiek aan over gehouden. Ik zelf persoonlijk ook, ikzelf heb last van PTTS (post traumatische stress stoornis) je kan het niet aan me zien maar ik heb het wel, Als stichting perspektief er niet was geweest hadden velen van ons op en waaronder ik zelf ook, dan op straat hadden moeten leven omdat er geen tot weinig opvang mogelijkheden zijn in rotterdam. En zijn deze er wel bedraagt de wachtlijst voor iets dergelijks meestal een periode van minimaal een jaar of langer. Iets waar velen van jullie waarschijnlijk niet van op de hoogte zijn of niet bij stil staan omdat het voor jullie niet van toepassing is. En als we even heel eerlijk zijn, op straat leven zal niet bevoordelijk zijn voor eenbterug keer in de maatschappij en zeer waarschijnlijk zelfs zo goed als onmogelijk worden. Toch begrijp ik uw reactie wel op de incidenten die hebben plaatsgevonden, maar in elke situatie is er adequaat gereageerd. En zijn er passende maatregelen genomen, neem hierbij de samenwerking met gemeente Rotterdam, waarop de plaatsing van speciale beveiligers heeft plaatsgevonden. Die waren zowel binnen het gebouw werkzaam maar tevens ook buiten in de wijk liepen. Cliënten die niet op hun plaats waren op de locatie of cliënten die werden gezien als zijnde risicofactoor vormde of konden gaan vormen, zijn overgeplaatst naar voor hun passende locaties. Het incident wat nu heeft plaatsgevonden betreft een EX-BEWONER, dat deze persoon, tot zoiets in staat is en ook daadwerkelijk instaat was om de gehele afstand te kunnen overbruggen. Had door niemand kunnen worden voorzien, zodoende ook niet voorkomen kunnen worden. Er is snel en adequaat gereageerd. En de hele situatie was ook snel opgelost. Dit zonder gewonden of verdere overlast voor omwonende ( behalve een beetje sensatie). Ik vraag nu aan een ieder om de moeite te nemen naar ons als persoon kijken en ons te leren kennen voor wie we zijn, mensen die na alle tegenslagen toch er alles aan doen en heel hard werken om terug te keren in de maatschappij, en wil ook graag verder met de buurtbewoners in gesprek om hun de kans te geven mij eventueel vragen te stellen of een persoonlijk gesprek aan te gaan.

En als laatst wil ik ook togen nog even kwijt dat de internet held die alles nog
Even erger probeert te maken als dat het is. Wat een hypocriete lafbek ben jij,
Hoe durf je zoon verhaal te schrijven terwijl je niet verder kijkt als dat je eigen neus lang is. Ik hoop dat je toch de ballen hebt om contact op te nemen en persoonlijk met me ingesprek wilt gaan!

U kunt contact met mij opnemen via:

v.broekhuizen@hotmail.com

Met vriendelijke groet

Vicky

VBroekhuizen | 14-01-17 | 06:59

Niets gelezen op GS over die scholier die gister dood gepest is door .... ?

labaria | 12-01-17 | 21:56

Ga eens op planeet steriel, mij gebeurt niets, ik ben perfect, lieg nooit, en beloof om nooit psychotisch te worden, wonen.

cat22 | 12-01-17 | 12:40

Wat heft dit met "kansenparel" te maken? Wonen denk ik beetje psycho lui, iets van alle tijden overigens.

Wienerschnitzel mit | 12-01-17 | 11:51

In Laren schijnen ze gek te zijn op integratie... probeer het daar eens...
Vraag me overigens altijd af bij dit soort ingezonden stukken of de briefschrijver ze ook stuurt naar Joop. Daar zitten de wegkijkers want met alle respect, ik denk dat dit soort voorbeelden echt op veel meer plaatsen voorkomen maar zolang we bomen blijven knuffelen en in onze blote reet kumbaya zingen bij volle maan, vredeskaarsjes aansteken en hopen dat het daarmee opgelost wordt... tja...

balletje_1967 | 12-01-17 | 10:19

Dat hogere gebouw in de achtergrond is bejaarden tehuis de Hoge Boekenrode.
Dus men plaats zo'n stichting tussen een basisschool en een bejaardentehuis in.....
Tel uit je winst.

Ikdus | 12-01-17 | 09:37

Geboren en getogen in de buurt daar.
Het had ooit de bijnaam "Het gouden randje van Rotterdam" maar daar moest de Gutmensch natuurlijk wel wat aan doen.
Het maakt me verdrietig en erg boos ook al ben ik er al 15 jaar weg.

Ikdus | 12-01-17 | 09:35

#kweethetooknietbeter

Je heb absoluut een put; hou het bij feiten. Wel nu: komen ze
- Perspectief is inmiddels ook gevestigd midden in Poeldijk.
- diefstallen
- drugsdealen-
- vandalisme
- winkeldiefstal

Dit zijn feiten gepleegd door de bewoners van de stichting. Zij beloven beter en hangen inmiddels camera's mom de bewoners beter te volgen...... godverdomme wat ene kut land zeg. Wie steelt zal op de blaren zitten werd mij vroeger geleerd. Als ik zou slopen zou mijn vader mijn poten breken. Ik heb nog nooit iets gedaan of uitgevreten waarbij ik mensen heb benadeeld. Dat dit nu schering en inslag is begrijp ik, maar dat er goddomme niets aan gedaan wordt ben ik zo vreselijk spuug en spuugzat aan het worden.

vokfeez | 12-01-17 | 08:56

Film nou godverdomme eens normaal man!

PantyHamster | 12-01-17 | 06:33

ik zal mijn eerst even voorstellen
Ik ben Michel Bruining, bewoner van Perspektief.
om al dat bullshit en gezeik eventjes tegen te spreken met de realiteit, van de dingen die daadwerkelijk echt zijn van fixtie
sinds ander half jaar ben ik inwonend binnen schoonegge bij stichting perspeKtief en ervaar ik dat deze stichting jongens en meisje begeleiden
op weg naar wat men noemt een samenleving de mensen uit de buurt kennen
mijn van het lopen met de hond elke dag heb namelijk een pitbull genaamd freya en een yorkshire terriër genaamd Simba ik woon samen met mijn vriendin ben sinds kort zelfstandig ondernemer geworden voor het verhuur
van licht en geluid.

wat er vandaag gebeurt is,met een ex-bewoner heeft de buurt een voorbeeld gehad wat genoemd woord handhaving de politie heeft juist gehandeld er zijn geen slachtoffers gevallen en daarbij ik weet niet of het de buurt is opgevallen
maar de beveiliging die door de gemeente ingezet werd voor orde en handhaving van orde en veiligheid van de buurt is sinds 01-01-2017 opgeheven
dit komt omdat de mensen binnen perspektief woonde en en daarbij opvielen zijn overgeplaatst naar een anderen onder komen.

ik hoor de buurt praten over dat men zich niet veilig voel binnen de omgeving
maar der is nooit een incident gebeurt waarbij omwonende rond om perspektief betrokken zijn geraakt in of rond om het project van perspektief dat men gezien heb
hoe politie constant handhaving uitvoeren voor of binnen perspektief heeft men alleen maar kunnen zien vanuit de geraniums.het woord kansloos zonder het een kans te geven
is kansloos.en ik wil de buurt dus vragen waar was u toen het buurt feest georganiseerd werd is er enig initiatief getoond om kennis te maken met de mensen die hier wonen?
of heeft iemand zich der in verdiept dat wij allemaal mensen zijn met de zelfde rechten en plichten die de maatschappij van ons vraagt ik wil dus ook vragen om geen nutteloze dingen op internet te plaatsen met Kamervragen want als dit het geval geweest zou zijn had het
dan al niet eerder gesloten geweest? de gemeente heeft hier ruimte voor gemaakt om mensen die altijd hard gewerkt hebben hun baan zijn verloren psychische problemen hebben te willen helpen door mee te werken aan het project perspektief daarom noem ik het ook niet kansloos
maar een toekomst met perspektief men moet blij zijn dat er instellingen bestaan die mensen op kunnen vangen die daarbij hard hulp nodig hebben want het kan iedereen gebeuren aangezien we allemaal mensen zijn.

nu hoor en lees ik belasting geld die u daar niet voor wilt uitgeven heeft u der ooit wel eens aan gedacht dat de politieke propaganda de mensen laad lijden naar dat gene wat hun willen en wij als burger zijnde een briefje krijgen met wat men stem recht noemt iets om over na te denken.

is het men nooit niet opgevallen dat sinds een half jaar er vooral veel nieuws over verwarde mensen op straat zijn die aangehouden worden geen plek voor is en de cellen der
mee vol zitten en dat er dan woord gezegd er is geen plek voor deze mensen om over na te denken waar gaat ons belasting geld dan heen?

om even af te sluiten orde en handhaving heeft zich gericht op kleine incidenten huishoudelijk geweld om de cijfers die de Nederlandse criminaliteit op kaart zetten
terug te draaien en de grote calamiteiten niet aan te pakken.

Dit is waarheid Dit is geen BULLSHIT mensen die hier op wat willen zeggen mogen mijn gewoon een mailtje sturen of kom gewoon een keertje langs krijg je nog een bakkie
koffie van mijn ook nogmaals wij zijn allemaal mensen en als uw een boeten krijg voor het fout parkeren ga je der ook tegen in.

debox.repair@gmail.com
heeft u vragen aarzel dan niet om ze via de mail te stellen

Groeten

Michel Bruining

010soundsystem | 11-01-17 | 23:51

-weggejorist-

Takki Yah | 11-01-17 | 23:00

-weggejorist-

rattenvanger XL | 11-01-17 | 22:24

Verrek, da's 5 minuten bij mij vandaan! Gezellig!
Om het een beetje in perspectief te brengen, er hangen bij mij regelmatig helicopters haast in mijn achtertuin omdat ze weer eens iemand kwijt zijn, of, zoals de laatste keer, er iemand dood in de sloot dreef.
Ja, het is hier echt geweldig. :(

EEnzame SchizofrEEN | 11-01-17 | 21:45

@telelezer | 11-01-17 | 17:10
Heerlijk jeugdsentiment. Ik snap die feministen wel als je die zingende domme kutten beschouwd. Dat het vervolgens naar de ander kant is doorgeslagen is weer een ander verhaal.

Rest In Privacy | 11-01-17 | 20:46

Ja dat is nieuw, dat ze mafketels tussen normale mensen pleuren. Men is van mening dat de mafketels zich dan door middel van osmose (of zo?) beschaving eigen kunnen maken. Ik zeg; gooi die veenkolonie maar weer open.

sarcastro | 11-01-17 | 20:21

-weggejorist-

John Lamaer | 11-01-17 | 20:19

DearMud | 11-01-17 | 19:15 .

Klopt precies wat je goed verwoord , Voor een goede kennis een keer geprobeerd om haar nichtje over te laten komen de kennis had onvoldoende middelen om garant te staan dus heb ik dit voor haar gedaan en wat denkt u afgewezen ik kon nog een bezwaar schrift indienen heb ik ook gedaan en kreeg een rare brief terug van dat ze niet konden inzien of haar nichtje weer na 4 weken terugkeerde naar haar eigen land en dus afgewezen ? terwijl ik garant stond met mijn hele hebben en houden , En ja het was geen Moslim maar orthodox burger van Armenië .

Jetstream | 11-01-17 | 20:18

@DearMud | 11-01-17 | 19:15
Zelfs hoogopgeleide moslima's betalen in dure dommen om hier te komen. Dat gooide bij mij een tak in mij logica ... het gaat hem dus om specifieke moslims. Wie het betaalt weet niet echt iemand, de waarom is nog veel enger als je uitgekeken bent op wie er voor betaalt, dat ben ik met u eens.

Zoon van Boer | 11-01-17 | 20:18

Debiele kiezers bedankt
telelezer | 11-01-17 | 17:30

Zeg JanJaap kort door de bocht, we hebben in 2005 & 2016 mogen meemaken wat men met onze mening doet.

MarcS | 11-01-17 | 20:15

@Havenwerker | 11-01-17 | 18:44 - pssssst, jullie zijn het eens hoor. Wapster constateert slechts waarom die voorzieningen altijd in dat soort wijken staan. Hij zegt niet, dat hij het er mee eens is.

MarcS | 11-01-17 | 20:14

Stem eens wat anders dan PvdA, VVD, GL, CDA enzo. Komt het wellicht nog goed.

Rest In Privacy | 11-01-17 | 19:58

Ik weet een plek: Woomera. Maar hier houden we zoveel van allochtoon crimineel tuig, dat we ze het liefste met scheepsladingen tegelijk importeren zodat directeurtje van stichting Zus en voorzitter van AZC Zo puissant rijk kunnen worden. Zij zitten voornamelijk in een dure, afgeschermde villa... u kan ongezien de typhus genieten in uw eensgezins tussen de psychopatische randdebielen en ongediplomeerde TBS'ers. U wel. Directeurtje neemt een hap kaviaar en laat de champagne goed over de keel strijken. U niet, u bent vuilnis.

Acar_ketimun | 11-01-17 | 19:54

Dit is helemaal niet belangrijk! Er zijn kogelgaten in de Islamitische Assidieq school in 020 noord aangetroffen door de conciërge na de vakantie. Npo1 rukte met groot materieel uit.
Rassies! Er moet beveiliging komen. Bij de joodse school wel hier niet. Aisha werd ook wat woorden in de mond gelegd. Je bent wel bang zeker hè? Het lijkt wel oorlog!

ristretto | 11-01-17 | 19:38

ProAsfalt | 11-01-17 | 17:19
Het is een deel van het verhaal, maar niet het volledige. 'Follow the money' is een goede stelregel, maar een van mijn favoriete Amerikaanse bloggers Dan Bongino zegt altijd 'the why matters'.
Dus, waarom wil men dit. Jij weet dat dit beleid is, goed gezien. Men wil dus gewoon ongebreidelde immigratie, ongeacht of het wat kan of wil. Dan is het niet zo zeer om de kosten van arbeid te drukken, want ze komen niet om te 'arbeiden'.
Bedenk dan het volgende: gisteren las ik iets over Asscher, hij wil Oost-Europeanen weren, omdat 'they took 'r jooobs' (South Park). Alsof hij daarmee zit.
Als het is om kosten van arbeid te drukken, dan hop, heel Oost Europa Nederland in. Dat is het dus niet. Waarom juist hen weren? Omdat ze willen werken?
Dan heb je (spreek uit ervaring in mijn kring) mensen die Aziatische dames leuk vinden en b.v. een Filippina willen trouwen. Probeer die maar het land in te krijgen, gaat je wel lukken, maar het gaat je duizenden euro's kosten. Aziaten zijn beleefd en werken hard. Waarom dus hen weren?
Wat hebben deze Aziaten (Filippina) gemeen met Oost-Europeanen? Ze zijn Rooms-Katholiek. Wat wordt er massaal geïmporteerd zonder ook maar een keer te kijken of dat Nashuatec paspoort nu wel klopt? Zonder antecedentencheck, zonder op terroristenlijsten te kijken, zonder na te gaan of er ook maar iets aan dat verhaal klopt? Moslims. 'Ja maar, vluchtelingen, ja maar zielig', als je niet checkt, scheidt je het kaf niet van het koren, dus wordt er misbruik gemaakt. Dat wordt dus geaccepteerd.
Dan kijk je naar het Midden-Oosten. Wie worden daar nu al een jaar of 2 gedecimeerd en afgeslacht op beestachtige wijze door ISIS? Christenen. Wat halen wij hier als vluchtelingen binnen? Moslims. Wat weert de VS als vluchteling? Christenen. Wat halen zij met bakken binnen? Moslims.
Ik zie dus een trend, hij is duidelijk. Hoe er geacteerd wordt, of niet, wie er alles voor mekaar krijgt en wie niet. Wie binnen mag en wie niet.
Rotterdam heeft dus ook een portie binnen, die stoppen ze dan in een of andere wijk die electoraal niet interessant is en geloven het wel. Rotterdam doet dit niet uit naastenliefde. Rotterdam krijgt hier grof geld voor betaald. Zo ook al de andere gemeenten die naastenliefde veinzen terwijl ze opoe Jansen in haar eigen strontluier laten kreperen met een koude magnetron maaltijd.
Ziehier het door de EU opgelegde scenario uit het draaiboek 'wir schaffen das'.

Rest In Privacy | 11-01-17 | 19:15

Aan de instelling en facilitators : "suus 'vestri limine, suus' vestri stercore" op grond van "(ego) te dico".

Artikel 93 W.v Strafrecht JanPeter, magniet het landje weggeven aan EU.
Tricks bezoekt marokkaans jongerencentrum argan na de moord op Theo

hallevvezool | 11-01-17 | 19:12

Beste links mens;
oncontroleerbaar nieuws is geen nieuws maar roddel

zeg het voort zeg het voort

dat weet je | 11-01-17 | 19:03

Racisme is ook getinten die blanken continue het leven zuur maken en die enkel blanken als slachtoffers kiezen. Maar........ daar hoor je de NPO/VARA/PVDA/JOOP nu nooit over en dat is behoorlijk vies en verwerpelijk. En laten nu net die aantoonbare wegkijkers zichzelf fatsoenlijk vinden. Wat zeggen ECHTE fatsoenlijke mensen dan ? Minder minder minder. Maart komt er aan. Dan kan de grote schoonmaak beginnen. Wil je er bijhoren dan heb je het leuk. Wil je de boel verrotten..................

Rest In Privacy | 11-01-17 | 19:03

Wij hebben in het 'durrep' naast ons ook zo'n fantastisch soortgelijk iets staan. Hier is het een plaats voor probleemjongeren tot 25 jaar die weer terug de maatschappij in moeten na behandeling voor 'psychische en/of gedragsproblemen. Ze zijn overigens verdacht vaak lichtgetint, en als ze dat niet zijn zijn het wannabees die het achterlijke cultuurtje hebben overgenomen.
Midden in een nieuwe woonwijk. Naast een bejaardentehuis en kinderopvang. Echt briljant. Geeft ook helemaal geen problemen hoor. Vooral de bejaarden zijn er dolgelukkig mee....

Boerentrut | 11-01-17 | 18:33

Niemand heeft uiteraard zien aankomen dat het vooral crimineel tuig is dat hierheen komt om te parasiteren en te rellen.
Hoe was de Oudejaarsshow van Claudia de Breij nu we het er toch over hebben?

Jack Jersey | 11-01-17 | 18:28

Kan men geen strafbattaljon in het leger creeëren in het leger. Dan kunnen ze zich nuttig maken voor de mensheid. Denk bijv. aan het opruimen van landmijnen.

ff serieus nu! | 11-01-17 | 18:28

@havenwerker
Ach, je had toch zelf ook wel gezien dat er een correlatie is tussen de vestigingsplaatsen verslaafdenopvang, reïntegratiecomplexen, statushouderswoningen, gevangenissen, rioolwaterzuiveringsinstallaties en de uitkomsten van de allochtoon-o-meter die al jaren op de frontpage van deze website prijkt? Hoe dacht jij dat dat kwam?

wapster | 11-01-17 | 18:18

Perspektief, met een k. Dan weet je al dat het niks wordt, net als Kommunes en Kollektieven...

Papenblok | 11-01-17 | 18:16

Lang leve Nederland!
Hoera, hoera, hoera.
Overheden zijn steeds weer in staat om inwoners die zich op alle fronten netjes gedragen (nou ja, af en toe eens een bekeuring voor een snelheidsovertreding krijgen of een parkeerboete [zijn dus verkeershufters volgens Koos Spee]) te straffen.
Inwoners die zich afwijkend gedragen worden met alle egards behandeld en vertroeteld met bakken belastinggeld van de normale burger die zich wel aan de wet- en leefregels houdt.
Nogmaals, lang leve Nederland!!!
.
M.i. Hoort het echter precies andersom te zijn.
Goed gedrag moet beloond worden en slecht gedrag bestraft.
Maar daar denken politici anders over, vandaar de enorme kloof tussen het electoraat en het volk.

Albert5000 | 11-01-17 | 18:09

Weer een beetje extra aandacht voor de GroenLinks/D66-achterban.

Uw Psychiater | 11-01-17 | 18:05

In het stadhuis aan de coolsingel hebben ze toch wel plaats voor deze gestoorden , ze vallen dan niet zo op tussen de ambtenaren.

alshetware | 11-01-17 | 18:04

@Flatuleerder | 11-01-17 | 16:14
Erg jammer dat de schuld bij het GGZ eindigt, die zijn al de Sjaak vanaf het moment dat men besloot dat je een directeur en managers nodig had in een zorginstelling. Geld ging richting management/vastgoed en niet maar naar behandeling en goede artsen.

Zoon van Boer | 11-01-17 | 17:55

@havenwerker
Het is wat je zelf zegt: griebuszooi. Daar vind ik dus zo'n voorziening prima bij passen. Mag ik dat vinden? Als je geld hebt, hoef je die shit niet mee te maken. Hoef je niet in een straat te wonen vol kansenparels en hoeven je kinderen op school het integratiefeestje niet te vieren. Zo werkt het in het leven vriend.

wapster | 11-01-17 | 17:55

En over drie maanden stemmen we weer vrolijk CDA want die lelijke wietrokers ook altijd.

Pedronegro | 11-01-17 | 17:48

VVS dus ik kijk het niet. houdoe

Rest In Privacy | 11-01-17 | 17:47

@Febofiel Inderdaad. De mensen in de poldert willen niets te maken hebben met dit volk. Houd dat tuig lekker in de stad, het zijn immers de stadsmensen die zo graag de multicul knuffelen. Wij, dorpsgekjes, zijn daar namelijk te dom voor.

Mozes Langebroek | 11-01-17 | 17:45

(Kan natuurlijk ook een ex-mijnwerker zijn natuurlijk!) Koempel uit Eritrea zeg maar!

Tikkie Terug | 11-01-17 | 17:43

Ik ga toch ook eens een stichting beginnen. Ik ben nogal muzikaal aangelegd dus wordt het 'stichting Stijkstok'

Loebas | 11-01-17 | 17:42

Etnisch profileren gaat het helemaal worden in 2017. Is ook noodzaak:
www.1limburg.nl/man-die-bomvolle-winke...

Nog niet gevonden? Ik zou zeggen, ga eens zoeken in de AZC's in de regio. Hoe moeilijk kan dit nu zijn!!!!!

Tikkie Terug | 11-01-17 | 17:41

In de polder huisvesten is geen optie, daar is het veel te groen. En zo'n school heeft natuurlijk een zandbak, dat is logisch.

Febofiel | 11-01-17 | 17:37

Waarom wordt dat nu weer weggejorist? Je mag het toch best eens zijn met de huidige locatie? Of moet iedereen van de redactie in koor roepen dat het allemaal schan-da-lig is? Het is gewoon een prima plek. Iedere plek heeft z'n nadelen. Maar dit is een stukje stad waar het prima bij kan. En als je dat als buurtbewoner niet bevalt dan moet je eens gaan kijken hoe je het voor elkaar kan krijgen dat je op een betere plek komt te wonen, waar je van al die ellende geen last hebt. Wassenaar bijvoorbeeld. Of op 't Loo.

wapster | 11-01-17 | 17:33

Hij voert toch gewoon campagne voor PVV? Niks mis mee...
En ja, we willen idd minder, minder, minder van soortgelijk afval.

Ezeltjeprik | 11-01-17 | 17:33

Stem nou gewoon PVV mensen, laat de grote schoonmaak beginnen!

funkyd | 11-01-17 | 17:30

"Nederland is stuk. Heel Europa trouwens... EU; bedankt!"
@ Arknow | 11-01-17 | 17:22
.
Naast "EU bedankt" vergeet U nog:...
Den Haag bedankt
en
Debiele kiezers bedankt

telelezer | 11-01-17 | 17:30

Een paar mooi betonnen gympies aanmeten en aquajoggen in de noordzee

hatschjoe | 11-01-17 | 17:28

Nederland is stuk. Heel Europa trouwens... EU; bedankt!

Arknow | 11-01-17 | 17:22

@Pieter V | 11-01-17 | 16:53
Nou, nou, nou.
Kunnen wij eraan doen dat de grenzen nog steeds wagenwijd openstaan ondanks de torenhoge werkloosheid?

Het gevolg is wel van die openstaande grenzen dat de werkloosheid nog hoger wordt. Door de grote voorraad aan gratis arbeidskrachten drukt dat natuurlijk de loonkosten voor de bazen. Immers meer aanbod dan vraag is dalende prijzen. Simpel.

Men dient te weten dat achter elk beleid, het nog steeds openhouden van de grenzen is bewust beleid, een agenda zit. Die agenda is in de bovenstaande alinea beantwoord.

Naast de vele goede mensen die het land binnenkomen, zitten er natuurlijk ook mensen tussen die kwaad in hun zin hebben. Echter zoals ik al schreef, dat is in alle gelederen van de bevolking het geval.

Dan heb je als klap op de vuurpijl het verschrikkelijke beleid van Jetta Klijnsma (PvdA). Werk met behoud van uitkering, een heel leven lang, zonder loonbetaling, zonder de arbeidsomstandighedenwet achter de hand. Klagen? Dat betekent als een slaaf behandeld worden en een korting op je uitkering, dus geen voedsel. Zo ging dat ook in de slaventijd. Kom je om van de honger. Dan staat er wel een nieuwe slaaf klaar, ik bedoel een nieuwe tewerkgestelde bijstandsgerechtigde zonder rechten.
Zijn de autochtone slaven op, dan staan de grenzen wel wagenwijd open.
Zij zijn hier naartoe gekomen met hoge verwachtingen. Leuk werk met goed loon, zo is hen beloofd. Wat is de praktijk?
Uitbuiterij met Jetta Klijnsma (PvdA) met haar zweep in de hand. Denk je van de zweep verlost te zijn van je voormalige stamhoofd, krijg je te maken met de zweep van Jetta Klijnsma (PvdA). Dat valt tegen.
Dan kun je net zo goed de criminaliteit ingaan. Pakkans nul. Een goed loon. Vrijheid. Wat wil je nog meer?

ProAsfalt | 11-01-17 | 17:19

"Nederland is ziek"
@ Moeimaker | 11-01-17 | 16:50
Maar er is echter 1 man die denkt de oplossing te hebben
youtu.be/iGtY83YQkT4?t=8

telelezer | 11-01-17 | 17:19

-weggejorist-

wapster | 11-01-17 | 17:15

Bram van Ojik | 11-01-17 | 16:37
dus dat. Ik heb weer iets gemist kennelijk.

deEerlijkeLeugenaar | 11-01-17 | 17:14

-weggejorist-

jip_86 | 11-01-17 | 17:12

Lastig, hier in mijn wijk zit ook zo'n plek. Een zorghuis waar mensen met psychische problemen en/of herintreders uit de gevangenis wonen.
Nooit last van. Je ziet ze niet, volgens mij slapen ze de hele dag, één keer zag ik een lange magere man tegen zichzelf schreeuwen op de fiets.

Rest In Privacy | 11-01-17 | 17:11

"(..)gelukzoekers uit de woestijn hier neergestreken, die met beertjes zijn onthaald
@ Lexus01 | 11-01-17 | 17:07
ze zijn echt allemaal welkom hoor!
www.youtube.com/watch?v=Cld0CgMZ7rc&a...

telelezer | 11-01-17 | 17:10

maar gelukkig geen coffeeshop binnen een straal van 250 meter. want Ard van der Steur kent mensen die daaraan overleden zijn.

van heinde en verre | 11-01-17 | 17:10

Dit alles U aangeboden door de incompetente kliek regeerders in Den Haag! Het wordt nog veel erger, er zijn vorig 64.000 gelukzoekers uit de woestijn hier neergestreken, die met beertjes zijn onthaald! Over 2 maanden stem ik PVV!

Lexus01 | 11-01-17 | 17:07

Top gedaan weer politie.

Panos88 | 11-01-17 | 17:07

Dit zijn kansenparels, bij ons in het dorp worden statushouders midden in de vinex geplempt. Leuk hoor, de eerste paar weken. Tot de verveling toeslaat en het toch niet zo'n pretje is met 16 gezinnen bovenop elkaar en de hele dag geen reedt te doen. Niks geen potentiele werkgevers of buurtcentra in een straal van 2 km dus rara wat gaan ze doen? Rondhangen. De jeugd? Ook rondhangen. De pubers? Rondsissen.
.
Gemeentepolitiek: louter een wit voetje halen in Den Haag en lekker deugen ter ere en glorie van de eigen carriere.

de Voorzittert | 11-01-17 | 17:03

Tijdens een werkbezoekje aan een multinational in Nederland, zag ik gisteren tijdens een koffiepauze, een baardmansteigerbouwer van een Duits bedrijf, een hilarische poging doen van het van achteren vastpakken en het maken van een neksnijdbeweging (commando-achtige poging tot keelsnijden) bij zijn collega (donkere jongen), tot groot vermaak van de andere baardmansteigerbouwers, het oefenen is een belangrijke stap om de techniek te perfectioneren natuurlijk, (een bekend oud-hollands gezegde luid "practice makes perfect").
Het geeft echter wel te denken, naar de motieven van deze man kunnen de politici slechts raden en wegkijken.

hovawart | 11-01-17 | 17:01

De locatie in een woonwijk naast een school is niet toevallig, daar zit een gedachte achter. Een foute gedachte, maar dat zal de geitenwollensokkenbrigade niet gauw erkennen.

Guido | 11-01-17 | 17:00

Bewoner zeurt. Hang een touwtje uit je brievenbus en ga eens in gesprek.

basweetutwel | 11-01-17 | 16:57

Misschien de Veenkoloniën weer openen?

nStilgar | 11-01-17 | 16:57

Stop eens met Zeuren domme buurtbewoner. Voor alles is een plek nodig. Eerst lopen we met elkaar (dus ook U buurtbewoner) van alles te regelen met elkaar en voor elkaar zodat we voor alles lekker sociaal kunnen zijn (des PVDA's) en nu het er is loop je potdorie weer te zeuren. Afschieten mag ook niet.

George6550 | 11-01-17 | 16:53

@ProAsfalt | 11-01-17 | 16:25

"De meesten van hen werken hard en voor nop."

Hou eens op beroepsdebiel!

Ben je nu nog niet dood na jaren slavenarbeid in de giftige kwikmijn van Jetta?

Nee? Dan valt het met die gevaarlijk dwangarbeid dus wel mee.

Pieter V | 11-01-17 | 16:53

Op 00:24 schiet de politie zijn hoofd eraf.

Marcel66664746 | 11-01-17 | 16:51

Nederland is ziek

Moeimaker | 11-01-17 | 16:50

@Jostifiel | 11-01-17 | 16:40
'de grote necrosis'?
Ik ben maar een gewone man met eenvoudige wensen.
Als je achter me (of voor me) in de rij bij de kassa van de supermarkt staat, zou je me niet eens herkennen.

necrosis | 11-01-17 | 16:48

@LangeTijdGeleden | 11-01-17 | 16:14

De enige allergische reactie die ik voorzie is dat die camera's in no time kapot geschoten worden.

Pieter V | 11-01-17 | 16:48

"Is wat anders dan je dagelijkse tirades over het verplicht moeten schoffelen voor je uitkering."
@ Jostifiel | 11-01-17 | 16:40
Sommigen doen andere dingen ter behoud van hun uitkering:...
youtu.be/oLdz4YHuNic?t=4

telelezer | 11-01-17 | 16:47

Nederland, alles om de dader te beschermen. Die schijnt namelijk de meeste rechten te hebben.

RenHoek | 11-01-17 | 16:46

"Mochten de reaguurders suggesties voor een nieuwe opvanglocatie en/ of tips om deze kansenparels te begeleiden naar een prettiger / beter leven in onze samenleving, dan kan deze worden gegeven via:..."

Een paar containers op de Maasvlakte is toch een prima oplossing? Wel een hek er omheen met hoogspanningslijnen aan de bovenkant.

Pieter V | 11-01-17 | 16:45

Welkom bij de club. Wij hebben ook zo'n kreng in onze (kinderrijke) wijk afgemeerd liggen. Eigenlijk willen we 'm met de buurmannen het liefst tot zinken brengen, maar het kanaal is te ondiep voor onze U-boot.

Gen. Maximus | 11-01-17 | 16:42

Hoe ziek is Nederland eigenlijk?

duitse herder | 11-01-17 | 16:41

@defrhymz | 11-01-17 | 16:28
Bij mij in de stad is een GGZ instelling.
Iemand die stomdronken was eiste opvang en een bed, wat hem geweigerd werd wegens het ontbreken van een verklaring van een huisarts.
Hij leende de auto van een maat een ramde de entree van de GGZ.
Uiteindelijk kreeg hij zijn opvang en een bed.... in het lokale politiebureau.

necrosis | 11-01-17 | 16:40

@necrosis | 11-01-17 | 16:34
Dat klopt.

ProAsfalt | 11-01-17 | 16:40

@ProAsfalt | 11-01-17 | 16:25
Sterke sarcasme hier. Zo sterk zelfs dat de grote necrosis het niet doorheeft dat het sarcasme is. Complimenten daarvoor. Is wat anders dan je dagelijkse tirades over het verplicht moeten schoffelen voor je uitkering.

Jostifiel | 11-01-17 | 16:40

Linkse projecten midden in de samenleving dragen een potentieel gevaar met zich mee, wederom bevestigt dus.

XaleX_2 | 11-01-17 | 16:40

Al die lui moeten naar werkkampen in Siberië. In die all-inclusive hotels wordt hun asociale gedrag niet effectief en structureel aangepakt.

niemandzielig | 11-01-17 | 16:39

Woonhotel. Een 5 sterren draaideur hobby van de ambtenarij dus.

Bram van Ojik | 11-01-17 | 16:37

Kamervragen voor een lokaal probleem. Man, man, man.

Geert Linkers | 11-01-17 | 16:35

@ProAsfalt | 11-01-17 | 16:25
Jij woont zeker niet in de buurt van Rotterdam?

necrosis | 11-01-17 | 16:34

@gestopt | 11-01-17 | 16:28
Iets waar je geen mes in moet steken denk ik.

Jostifiel | 11-01-17 | 16:34

Is toch niks nieuws dit, de onrendabelen opvang zit altijd centraal gelegen in dure pandjes. Eens in de X aantal dagen flipt er een en staat met een mes/end hout ergens mensen te bedreigen

TDB | 11-01-17 | 16:34

Ga er maar van uit dat je als "slachtoffer" zelf zult moeten verhuizen. De "kansenparels" zijn onaantastbaar, net zoals de gemeente. Komt door een prehistorisch verdrag uit de vroege bronstijd, dat onlangs is ontcijferd.

Steinway | 11-01-17 | 16:32

Beste buurtbewoner,

U heeft duidelijk last van uw emoties.

Getekend, de morele elite.

DaJonkel | 11-01-17 | 16:32

"Dirk" (van Koot en Bie) heeft een veel betere oplossing voor de opvang van kansenparels
youtu.be/RhMBkDGKWCI?t=119

telelezer | 11-01-17 | 16:29

Ja Oma, U had gelijk.

ali komijnekaas | 11-01-17 | 16:29

Suggestie nieuwe opvanglocatie: buiten Europa.

Antitheïst | 11-01-17 | 16:28

jongenss, jongens, weten jullie wat een vacuumbom is?

gestopt | 11-01-17 | 16:28

Hier in de buurt heeft een zorginstelling voor Gehandicapten ook besloten om een paar huisjes vol te gooien met dit soort malloten. De arme gehandicapten worden dikwijls aangevallen of bedreigd. Ook het personeel voelt zich niet meer veilig. Ze rammen de huisjes kapot, en doen maar wat ze willen. Maarja de instelling krijgt er flink geld voor van de overheid. De directie kijkt alleen naar de cenjtes.

defrhymz | 11-01-17 | 16:28

Ik ben gestopt met lezen na de zin: 'deze messentrekker is volgens mij een verontruste "bewoner" van stichting Perspektief aan de Schoonegge te Rotterdam'.

De schrijver schrijft 'volgens mij'. Met andere woorden, de schrijver weet dus niet eens zeker dat het een bewoner van die stichting betreft. Als schrijver iets wilt aankaarten, moet ie het enkel bij keiharde feiten houden.

Rest In Privacy | 11-01-17 | 16:27

Wat is met die duikplanken voor de deuren vanaf de 1e verdieping?

MonsantoSucks | 11-01-17 | 16:27

-weggejorist-

Moneytron | 11-01-17 | 16:26

Plaktong  | 11-01-17 | 16:14
Inderdaad.
Hoe meer PRIETPRAAT hoe meer legitiem en soepsidie.
Als je dit leest weet je gelijk dat er niets van terecht komt.
Valt nog mee dat ze geen termen zoals holistich etc gebruiken. Er verdienen daar velen hun easy money aan, effectiviteit 0, 0

Moneytron | 11-01-17 | 16:25

Het generaliseren van kansenparels.

Ik vind dat niet kunnen.

De meesten van hen werken hard en voor nop.

Slechts een paar vliegen af en toe uit de bocht, echter dat gebeurt in alle gelederen van de bevolking.

Ondanks dit soort vreselijke incidenten wordt Nederland steeds veiliger volgens de statistici en politici.

Derhalve vind ik dat het woonhotel daar gewoon kan blijven staan. Op termijn zal deze sluiten omdat Nederland steeds veiliger wordt en het woonhotel dus geen bewoners meer zal hebben.

Eind goed, al goed.

ProAsfalt | 11-01-17 | 16:25

Binnenhof misschien? Nu ze toch aan het verbouwen slaan kunnen ze daar wel een opvanglocatie alsnog implementeren. Fractiekamers PvdA en vvd misschien een optie? Kun je er zo 200 in kwijt. Alles onder het motto: 'de maatschappij komt naar je toe (wegkijken helpt niet)'.

Tikkie Terug | 11-01-17 | 16:24

Als de bezorgde buurtbewoner 'onze samenleving' verandert naar 'een willekeurige samenleving' dan weet ik wel een suggestie na 15 maart.

Jos Tiebent | 11-01-17 | 16:23

Als briefschrijver daar woont is het tokkie, een boze witmans die alleen met onderbuik reageert, een rat die alleen maar krantenkoppen leest. Daar vermoeid de elite, waar Dolf Kansen zichzelf toe rekent, zich niet mee.

MarcS | 11-01-17 | 16:22

Als kansenparel ben je in dit land het beste af. Gratis hotel, verzorging, zorg, hulp, alles durrop ender an.
Organisaties die bakken geld kosten. Sluit ze op in een wat minder luxe accommodatie. Verplichte arbeid zoals in een werkkamp. Na 2 jaar goed gedrag mag men de vrijheid in als men werk heeft gevonden en anders niet.

Moneytron | 11-01-17 | 16:21

Op een drijvende opvanglocatie opnemen, de waterweg uitslepen en aan het einde linksaf. Zolang het warmer wordt zit men op de juiste koers. Als je pinguïns tegenkomt ben je verdwaalt, succes ermee.

Eppo | 11-01-17 | 16:19

De toon meneer, de toon... ik wacht op een tweet van onze hardlopende voormalige komiek

batvoca2 | 11-01-17 | 16:19

Linkse hobby's met tuig altijd dicht bij kinderen, het gaat toch altijd goed .

Castor12 | 11-01-17 | 16:19

Wat een leuke kleine balkonnetjes. Valt daar nou nooit eens iemand van af?

BokoHalal | 11-01-17 | 16:18

Flatuleerder | 11-01-17 | 16:14

Inderdaad, de bijstand en toeslagen bubble barst binnenkort.

doskabouter | 11-01-17 | 16:18

Uitvloeisel van de totaal verknipte "visie" van den linksmensch dat er voor iedere ontspoorde, geesteszieke psychopaat altijd maar weer een plekje onder de zon moet worden gevonden en dat niemand mag worden afgeschreven.
Dat plekje onder de zon is echter nooit in een villawijk of aan de grachtengordel...

Prof. Pim Pam Pet | 11-01-17 | 16:18

Nederland is langzaam aan het veranderen in een open inrichting. Grote stad is tegenwoordig overleven. Je zal je kind maar naar school moeten laten gaan tussen dat tuig. Godverdomme wanneer doet de politiek nou is iets. Och laat maar, het is zo maart. Sterf maar met je vrede vrijheid en democratie.

doskabouter | 11-01-17 | 16:17

-weggejorist-

Bakkeleures | 11-01-17 | 16:16

Beste medebewoner,

U woont in een goedkoop, laag opgeleid woonwijkje.
De mensen die de touwtjes in handen hebben geven geen fuck om u.

Stem daarom lekker extreem de komende verkiezingen.
Mvg,
Gatekeeper.

GateKeeperNL | 11-01-17 | 16:15

Mochten de reaguurders suggesties voor een nieuwe opvanglocatie en/ of tips om deze kansenparels te begeleiden naar een prettiger / beter leven ....

Ik zou zeggen terug naar de sharia- ... eh zandbak

Ron van Zon3948 | 11-01-17 | 16:15

De Schoonegge op Zuid. Dat was 30-35 jaar geleden nog wel leefbaar. Maar ja, we hebben ons land weggegeven aan opvreters. Dank u PvdA/VVD/CDA!

LJBrinkhorst | 11-01-17 | 16:15

Er was nooit eerder een kabinet welke ons land zo erg in de vernieling hielp.
Een liegende MP Rutte laat ons land achter met enorme (onzichtbare) schulden een totaal onbetaalbaar zorgsysteem, met als gevolg leeglopende GGZ instellingen, die dat weer in woonwijken in andere vorm opduiken.
Maar ja zolang Jan doedel op de bank blijft zitten en niet stemt blijven de liberale parasieten de burger geselen en de zakken vullen.
Met weglachen houden ze het nog wel 4 jaar vol.

Flatuleerder | 11-01-17 | 16:14

Beste bezorgde buurtbewoner,

De gemeente, raadslieden en ander hooggeplaatst volk woont ver buiten de steden en dorpen die zij moeten helpen, regereren en ondersteunen. Daarbij worden dus ook de keuzes gemaakt om wapentrekkend kansenpareltuig midden in veilige (en vooral autochtone!) wijken te plaatsen ter bevording van multiculti genot- eh, spanningen.

Uiteraard zullen de mensen die deze keuzes maken de lasten hier niet van ondervinden en alleen de lusten naar hun bonus toe die ze kunnen verwachten voor het verrichten van een culturele, financiële of andere daad waar bij eigenlijk veel meer kosten op de lange termijn gemaakt zullen worden.

Wat u zou kunnen vragen is of er zeer duidelijk en véél camera's worden opgehangen in en rond het gebouw. Dit houdt kansenparels vaak weg want het werkt als een soort afschrikmiddel, ze krijgen er vaak allergische reacties van.

Hoogachtend,

LangeTijdGeleden

LangeTijdGeleden | 11-01-17 | 16:14

Het woonhotel heeft tot doel het inbouwen van prikkels tot betere prestaties en een grotere doelmatigheid ten behoeve van het goed functioneren binnen de maatschappij.

Plaktong | 11-01-17 | 16:14

Gaat hard nou. Mensen zijn 't zat.

Lagonda | 11-01-17 | 16:13

Vrij wapenbezit. Dan had de schooldirectuer dat stuk uitschot voor zijn kloten kunnen knallen. Nu blijven we met dat soort figuren zitten.

Mark_D_NL | 11-01-17 | 16:13

Jesse van Wieren, weten jullie nog? Die is indertijd vermoord door een bewoner van een exact vergelijkbare instelling in Kloosterburen.
www.dvhn.nl/groningen/Moordzaak-Jesse-...
Het is tuig van de richel wat daar woont. Inclusief de instelling, die er alleen maar geld op verdient. Deze heeft ook “locaties” midden in woonwijken in dorpen in Groningen.
www.keroazie.nl

De echte Stolwijker | 11-01-17 | 16:13

Kor Daat, dat was vroeger toch een stripverhaal in de krant of veronicagids o.i.d.??

eightfour | 11-01-17 | 16:11

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl