Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jesse Klaver heeft kotsbeu van kansloze asielplaag

Het heeft even geduurd, maar na de godganse NPO en z'n moeder doet nu ook Jesse Klaver eindelijk mee aan dé favoriete grachtengordeldierenhype van het moment: Het gesprek aangaan met PVVers. Nog nooit heeft er een Groenlinkser ook maar één seconde wakker gelegen van de diepste beweegredenen van de PVV-stemmert, maar sinds de glorieuze verkiezing van The Donald vinden getriggerde linkschmenschen het opeens massaal tijd om nader tot elkaar te komen en schaamteloos op proletensafari te gaan. Maar wat blijkt? Een erwtensoepje eten bij den gewonen man doet wonderen voor Klavers redelijkheid: Zelfs Jesse "meer meer meer vluchtelingen" Klaver is de kansloze asielplaag nu helemaal ZAT. Oja, en mocht er hier ooit oorlog uitbreken, dan gaat Barack O'Klaver in het verzet. Geruststellend, vindt u niet?

Reaguursels

Inloggen

Captain H.M. "Howling Mad" Murdock op 00:14!!!

mexicano-curry | 11-01-17 | 20:49

2
Nu ik dat weet begrijp ik dat Jesse zijn Marokkaanse broeders maar al te graag graag binnen halen! GL Een enge linkse partij! GL mensen zoals Duyvendak en de Revolutionaire Anti-Racistische Actie van (RaRa)! GL Toch maar niet!

Lexus01 | 11-01-17 | 18:01

Volgens het internet is de Groen linkse Jesse Feras Klaver een halfbloed Marokkaan, met een Nederlandse moeder?

Lexus01 | 11-01-17 | 17:29

"Zelfs Jesse "meer meer meer vluchtelingen" Klaver is de kansloze asielplaag nu helemaal ZAT."
-
Na de verkiezingen wil ie weer MEER, MEER, MEER gelukszoekers.
Trap er niet in.

Raider Twix | 11-01-17 | 17:12

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 14:37

Disagree.
Dát is weer een interpretatie van links over de PVV stemmer. Ik dacht dat je niet hield van zulke "projecties"?

De verkiezingsuitslag bepaalt wie er samen moeten werken.
Op het moment dat je als partij 100% zeker wil zijn dat een stem op die partij betekent dat de kiezer zegt "ik wil niet dat je met die andere partij samenwerkt", dan moet je dat in je verkiezingsprogramma expliciet vermelden. Zo niet, dan is het pure interpretatie en hooguit een afspiegeling van de eigen belangen. Ik denk niet dat er ook maar één partij is, die dat daadwerkelijk zal doen, daar zijn ze dan weer te opportunistisch voor.

Het zou ook meteen duidelijk maken dat die betreffende partij het demokratisch grondbeginsel niet respecteert, dus nee, dan liever een beetje in de schreeuwen, dan kun je altijd nog de keutel intrekken wanneer je de grond onder de voeten te heet wordt. Wat dat betreft doet links niet voor rechts onder.

Ter vergelijking: een paar zaken waarvoor Janmaat werd veroordeeld staan tegenwoordig in verkiezingsprogramma's van de partijen die toentertijd die veroordeling aangezwengeld hebben.

Gladiator Fap | 11-01-17 | 14:53

Gladiator Fap | 11-01-17 | 14:17
Maar dat zeggen alleen PVV-stemmers. Andere stemmers zeggen: je moet niet met de PVV samenwerken.
Zeker door de scherpe tegenstellingen is een stem voor een linkse partij vaak een stem tégen Wilders

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 14:37

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 14:13

simpel: omdat de kiezers in een democratisch process zeggen: "kan me niet schelen of je denkt dat iemand alleen maar ruzie schopt, een heleboel mensen zijn het met hem eens, dus je móet met hem samenwerken of je dat nu leuk vind of niet".

Dat heet democratie!

Gladiator Fap | 11-01-17 | 14:17

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 14:07

het enige punt waarom dat "iets van links" is, is omdat door de jaren het morele superioriteitsprincipe van de linkse gedachtenwereld er letterlijk door de media, de politiek en op de scholen er met de paplepel wordt ingegoten. Een tegenstrijdigheid komt dan nèt iets harder aan omdat je zo overtuigd bent van je eigen gelijk, dat elke kritiek meteen racistisch, nazistisch of xenofoob is.

Geert heeft zijn breekpunt IN een onderhandeling aangepast. Sommige Linkse politici doen het nu opportunistisch vóór de verhandeling om zodoende een paar stemmen te winnen.
Geert was van plan de AOW zo door te zetten, maar is het niet gelukt. Jesse zal zijn "terugsturen- uitspraken" never ever nooit nie gaan uitvoeren, simpelweg omdat zijn eigen partij al jaaaaaren precies het tegenovergestelde doet. En toegeven dat je ongelijk hebt (wannner dat zo is) is voor een mens een kwaliteit, maar Staat jammer genoeg voor een politicus gelijk aan zelfmoord. Zie Merkel and I rest my case...

Voor de rest ben ik het met je eens!

Gladiator Fap | 11-01-17 | 14:15

Gladiator Fap | 11-01-17 | 14:08
Waarom zou je samenwerken met iemand die alleen maar ruzie maakt? Met Wilders valt toch gewoon niet fatsoenlijk samen te werken? Het is wat hij wil, of niks.
Bovendien hebben deze partijen van tevoren al aangegeven niet te willen samenwerken. Dus de kiezer weet dat zijn partij niet gaat samenwerken met de PVV

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 14:13

en dan ook nog eens dat verschrikkelijke Cordon sanitaire... de uitspraken als "wat er ook gebeurd, we gaan nooit samenwerken met de PVV" (en dan voor de bühne zogenaamd met PVV-kiezers in gesprek gaan...). Dat maakt je meteen ongeschikt als volksvertegenwoordiger. Het volk bepáált met wie je moet gaan samenwerken.

Moet ik eens op werk mee aankomen bij een projectopdracht... sorry, maar met hem werk ik niet samen, want het bevalt me niet wat hij zegt.
Dan kan ik meteen mijn koffer pakken, want mijn baas zou terecht zeggen: je werkt met hem samen en je komt er maar samen uit, dat is deel van je werk. En als je dat niet bevalt, dan ga je maar ergens anders werken.

Waarom geldt dat voor iedereen, behalve voor politici?
Is het dan geen baan? Is het een roeping? of ben je dan gewoon een klootviool die er uiteindelijk alleen maar zit om er zelf beter van te worden? In het laatste geval is namelijk weinig sprake van het Linkse "nivelleren". En rechtse Kapitalist doet tenminste zelf ook dat, waarvoor hij politisch staat. Hier komt de mooie term "links lullen, rechts vullen" vandaan. Heeft iets met -weeral- integriteit te doen. En die is bij Jesse ver te zoeken klaarblijkelijk.

Gladiator Fap | 11-01-17 | 14:08

Gladiator Fap | 11-01-17 | 14:01
Waarom is dat iets van links? Wilders had AOW als breekpunt opgesteld en 24 uur later was het van tafel. Maar dan lees ik hier: "ja, hij is vet goed in compromissen sluiten." Het was een breekpunt!
Daarnaast stemt hij tegen maatregelen die gunstig uitpakken voor ouderen. Hoe dan?
Links is zeker naief geweest de afgelopen jaren. En ze zijn steeds rechtser geworden door achter dingen als privatisering van de zorg te staan etc. Verder waren het vooral vage beloftes en was het beleid vooral gericht op niemand voor het hoofd stoten. Dat is wat links te verwijten valt en dat heeft bijgedragen aan de immigratieproblematiek.
Wat Wilders ontzettend goed gedaan heeft is duidelijk maken dat we duidelijke regels moeten vaststellen. Zijn visie daarop is wat anders dan die van mij, maar het benoemen van die problemen is een ontzettend belangrijke bijdrage aan de politiek. Maar vervolgens ontbreekt het wel aan realistische oplossingen.
Dus hebben we van links geen oplossing en van rechts een onrealistische.

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 14:07

Het gaat me er niet eens om dat het volk genaaid wordt...Het gaat me op de manier waaròp het gebeurd. Uitspraken doen en vervolgens, wanneer het erop aan komt, niet alleen het Nederlandse volk naaien, maar zelfs de éigen achterban, de burger steevast voor dom en naief houden, elke vorm van terechte kritiek als "racisme" bestempelen en vervolgens, als het niet meer te ontkennen valt, schouders ophalen en weglachen.
Misschien is "Volksverraad" en zeer zware term, maar "Kiezersverraad" is ook al een probleem als je enige funktie is, die kiezers te vertegenwoordigen.
Niet meer en niet minder.

Gladiator Fap | 11-01-17 | 14:01

Gladiator Fap | 11-01-17 | 12:30
Maar het gáát niet tegen de principes van de partij in.
Zoals ik al zei: het gaat in tegen het beeld dat jij van de partij hebt. Linkse partijen onderkennen al jaren de problemen, maar zoeken andere oplossingen. Niemand ontkent dat er problemen zijn met immigranten.

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 12:57

Zo lang GL door de jaren steevast iets anders verkondigt, dat schijnbaar volgens jou tegen de principes van GL in gaat en hij nu ein-de-lijk de "ware koers" van GL verkondigt, geef ik elke kiezer die door deze uitspraken plotseling wegloopt van GL het voordeel van de twijfel.

Verder wat @ ruud2794 | 11-01-17 | 13:05 zegt

Gladiator Fap | 11-01-17 | 13:55

Beetje arrogant van Jesse. Waarom zouden PVV-ers hun tijd willen verprutsen met Jesse. Bij GL kijken ze al jaren de andere kant uit zodat hun multiculturele ideaal niet hoeft te worden bijgesteld en als in 75% van de AZC's christenen en homo's ongestraft door moslims worden getreiterd dan beweren ze bij GL nog dat dit land gesteisterd wordt door islamofobie.

Rot toch op Jesse, de gemiddelde PVV-er heeft geen enkele boodschap aan jou en al helemaal niet aan GL, de partij die de PVV met D66 het meest heeft uitgekost. Zeker niet nu het moment akelig dichtbij komt dat de PVV met stip de grootste partij van Nederland gaat worden.

jochum1980 | 11-01-17 | 13:26

@ ruud2794 | 11-01-17 | 13:05
+1

telelezer | 11-01-17 | 13:16

"(..)Linkse partijen onderkennen al jaren de problemen, maar zoeken andere oplossingen(..)."
@ ikzalhandhaven | 11-01-17 | 12:57
.
maar waarom gaan die linkse Gutmensch "oplossingen" dan altijd ten koste van het Nederlandse volk dat zich moet rotwerken en levenslang belastingen en premies betaalt om gelukszoekers die nog nooit een cent hebben bijdgedragen gratis woningen en levenslange uitkeringen voor de 3 (of meer) volgende generaties voor hen en hun "gezins-herenigde" families te dokken, terwijl er zogenaamd geen geld is voor onze eigen oudjes die in tehuizen in de stront liggen, en wijzelf en onze kinderen 10 jaar op een woning wachtlijst moeten, maar ons wel rotbetalen aan gratis zorg voor immigranten met levensgevaarlijkke besmettelijke ziektes als Aids, syphillus, ongeneeslijke TBC en noem maar op..!
-
Ik mag nu dan in linkse ogen misschien een smerige fascistische racistische ultra rechtse haatzaaiende xenofobe PVV stemmer zijn, maar bij mij komen onze armen en oudjes (net als bij Fleur Agema van de PVV) op de eerste plaats!

telelezer | 11-01-17 | 13:14

Jesse , pleur op!!

Ik snap er niks van! | 11-01-17 | 13:11

-weggejorist-

ruud2794 | 11-01-17 | 13:05

"(...)dat hij nu dingen roept die zó duidelijk tegen de principes van zijn eigen partij gaan, dat hij óf:
1) vergeten heeft voor welke partij hij Staat
óf
2) gewoon de boel belazert om een paar stemmen te krijgen(..)"
@ Gladiator Fap | 11-01-17 | 12:30
.
Ik "hep-kotsbeu" van die Jesse; maar ach, eerdaags verkiezingen in aantocht....

telelezer | 11-01-17 | 13:03

Gladiator Fap | 11-01-17 | 12:30
Maar het gáát niet tegen de principes van de partij in.
Zoals ik al zei: het gaat in tegen het beeld dat jij van de partij hebt. Linkse partijen onderkennen al jaren de problemen, maar zoeken andere oplossingen. Niemand ontkent dat er problemen zijn met immigranten.

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 12:57

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 12:06

Cool, Topic loopt altijd nog.

Weetje, het is echt onbelangrijk wat voor stempels links, rechts, groot, klein, blau, groen etc etc we elkaar opdrukken. Niemand kan met droge ogen zeggen dat er geen probleem is met de huidige migratiepolitiek. Iedere politicus en ieder mens roept dingen. Het enige, waarvan ik Jesse Klaver beschuldig na het zien van dit filmpje, is dat hij nu dingen roept die zó duidelijk tegen de principes van zijn eigen partij gaan, dat hij óf:

1) vergeten heeft voor welke partij hij Staat
óf
2) gewoon de boel belazerd om een paar stemmen te krijgen

Élke politicus doet verkiezingsbeloften, dat is het spelletje, maar op het moment dat het gedraai naar 180 graden gaat verlíes je kiezers omdat ze je gewoon niet meer vertrouwen. Ik noem dat naief! De tijd is voorbij dat politici via de media en de polls de kiezers voor de gek kunnen houden. Anno 2017 haalt de kiezer zijn eigen informatie via Internet. En ze hebben geen flauw idee wat ze daartegen kunnen doen.

Één tip, nogmaals, Jesse, free of Charge: gewoon zeggen wat je écht denkt en doen wat je zegt. Zelfs als dat minder stemmen betekent, want in dat geval zijn gewoon minder mensen het met je eens. Maar dan verdien je in ieder geval wél de Status als "volksvertegenwoordiger" en vinden de mensen je ook nog een aardig en integer mens.

Op het Moment dat je daar schijt aan hebt, heeft de kiezer schijt aan jou, wacht maar af.

Gladiator Fap | 11-01-17 | 12:30

Ik kan het mis hebben maar ondergaat Jesse wat plastische chirurgie om meer op Justin Trudeau te lijken?

batvoca2 | 11-01-17 | 12:21

OT
Ben eigenlijk benieuwd of je komend voorjaar nog steeds met een vrachtwagen over de boulevards van de badplaatsen kunt rijden.

Voor wat betreft Scheveningen hadden ze die antitankblokken uit WOII beter kunnen bewaren.

Pieter V | 11-01-17 | 12:07

@pieter v
Links heeft helemaal niet per definitie gelijk. Je hebt werkelijk waar niks gelezen wat ik heb geschreven. Mijn kritiek op de politiek van Wilders gaat ook niet over zijn opvattingen over de Islam. Daar ben ik het niet mee eens, maar dat is niet relevant.
Het gaat om zijn hypocrisie als hij zegt dat hij voor de ouderen opkomt, maar in zijn stemgedrag het tegenovergestelde doet.
Het is gewoon droevig dat zowel links als rechts een geprojecteerd beeld hebben van elkaar dat voor geen meter klopt. Dat zeg ik al de hele tijd, maar je komt nog steeds aanzetten met 'linkse doctrine'

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 12:06

@ikzalhandhaven | 11-01-17 | 09:37

"Dat er heel veel mensen samen boos zijn wil niet zeggen dat ze ook gelijk hebben."

Kijk, alweer de meest bekende linkse doctrine! En wel als volgt:
Heel veel mensen zijn boos maar die kunnen geen gelijk hebben want die zijn gek en ze vinden iets anders dan ik.

En ik ben links en links heeft per definitie altijd gelijk. Zo heb ik mij vanaf de kleuterschool laten hersenspoelen en ik ben te achterlijk om dat in te zien en om die achterlijke linkse doctrines eens goed tegen het licht te houden.

Pieter V | 11-01-17 | 11:57

@ikzalhandhaven | 11-01-17 | 01:09

Follow the money! Wie denkt u dat er hemeltje schatrijk worden van al die voorzieningen voor die zogenaamde "vluchtelingen'?

Wie verdient er aan al die tijdelijk oplossingen?
Zo goed als failliet vakantie park Oranje misschien?
Of al die touringcar bedrijven?
Misschien de verhuurbusiness, installateurs, aannemers, etc. etc.

Daarom is de VVD, evenals het koningshuis links. Met een links, zogenaamd sociaal masker, vang je het meeste geld.

U snapt er echt geen bal van. Kom nu eindelijk eens uit je hol en kijk met open ogen en zonder roze bril eens naar wat er gebeurt!

Pieter V | 11-01-17 | 11:51

Asielplaag? Etnische pest! Beschavingsrot!

McSnor | 11-01-17 | 11:35

@ikzalhandhaven | 11-01-17 | 01:07

Ga eens met de wat christenen of atheïsten in het MO over de islam praten, als je er nog een paar kunt vinden die hun mond nog open durven te doen, in plaats van als wereldvreemde politiek correcte sukkel van achter je veilige polderdijkje te blijven roeptoeteren.

Pieter V | 11-01-17 | 11:29

@ikzalhandhaven | 10-01-17 | 23:18

U noemt dat gedram van u over details een discussie? U kunt het grote geheel niet zien. Sneu hoor.

Wilders wordt niet voor niets door vriend en vijand gezien als een van de beste politici. Hij kiest er voor om juist niet met de wolven in het bos te gaan huilen. Maar ook niet om, zoals de PvdAchterlijken openlijk verkondigt dat wel te doen als het van de PVV komt, wetsvoorstellen van andere partijen die voor het land nodig zijn principieel te blokkeren puur en alleen uit kinnesinne. Dat is pas asociaal, ondemocratisch typisch linkse hufterigheid, de Partij van de Aso's dus.

Pieter V | 11-01-17 | 11:21

@ikzalhandhaven | 10-01-17 | 23:05

De islam heeft ieder land waar het de klauwen in heeft geslagen compleet met list, bedrog, terreur, geweld en moord onder controle gekregen.

En een halve zool als Rutte zegt dan "Wij zijn met meer", alsof de islam zich ooit iets van ongelovigen heeft aangetrokken, ook al was dat de meerderheid.

Pieter V | 11-01-17 | 11:11

@Nehemia | 10-01-17 | 22:51

De islam is GEEN religie maar een gewelddadige veroveringsideologie vermomd als religie om hun werkelijk boodschap te verhullen.

Koran al eens van kaft tot kaft gelezen?

Pieter V | 11-01-17 | 11:07

@ikzalhandhaven | 10-01-17 | 22:54

Ieder realist weet dat je een euro maar een keer kunt uitgeven.
Linkse luchtfietsers zijn dan dan ook beslist geen realisten.

Pieter V | 11-01-17 | 11:04

@ikzalhandhaven | 10-01-17 | 22:29

Ik ben zo een smerige PVV tokkie! Heb iets van 25 jaar in heel veel landen van het MO en Afrika gewerkt en deels ook gewoond. Heel veel met moslims gewerkt en de achterlijke islam ideologie van dichtbij leren kennen.

Veel gesprekken gevoerd met christelijke Libanezen, ook tijdens hun burgeroorlog, in en buiten Libanon en de nodige koptische Egyptenaren over de verschrikkelijke terreur van de islam.

Ik weet wel zeker dat veel van die mensen die ik heb gesproken helaas voortijdig het leven hebben gelaten met dank aan de terreursekte die islam heet.

Pieter V | 11-01-17 | 11:01

Voor mij het prototype van een gladde, leugenachtige, socialistische en visieloze plucheklever. Ongelooflijk dat deze man zoveel aandacht krijgt in de media.

caspert79 | 11-01-17 | 10:51

Het is trouwens wel leuk dat hij zegt dat gelukszoekers gelijk terug gestuurd moeten worden... Maar de praktijk is dat er in den lande 100k+ uitgeprocedeerden rondlopen die mede dankzij inbreng van ZIJN PARTIJ (GL) op lokaal niveau Bed, Brood en Bad genieten of -als het ze te min is- een mooi pandje kraken.

Dus minimaal 6 op de 1000 in Nederland verblijvende mensen heeft hier niets te zoeken. Geen mens is op zich illegaal, maar hun verblijf alhier wel. (En wat ze allemaal uitspoken waarschijnlijk ook).

Rommelende Onderbuik | 11-01-17 | 10:47

@StemBlanco | 10-01-17 | 20:00

U snapt er niets van maar dat geeft niet want volgens uw theorie stemt u PVV. Dat is dan weer mooi meegenomen.

Pieter V | 11-01-17 | 10:45

@ikzalhandhaven | 10-01-17 | 19:46

Als je het niet snapt kun je beter je mond houden.
Al die verdreven en inmiddels vermoordde christenen in Libanon, Egypte, Ceylon (Sri Lanka), Indonesië, Egypte, etc., etc., hadden het allemaal mis natuurlijk.

Nuance is tegenwoordig niks meer en niks minder dan wat men vroeger een "praten met gespleten tong" noemde

Pieter V | 11-01-17 | 10:32

@prov1nciaal | 10-01-17 | 19:36
GL "De Gore Leugenaars", al decennia een onderkomen voor extreem linkse, uiterst gewelddadige, criminelen en ander ons land vernietigend spul Zoals Mohammed Rabbae.

Pieter V | 11-01-17 | 10:25

Zolang EU het verschil niet ziet tussen criminele migranten terroristen en een echte asielzoeker krijg je bewoordingen als asielplaag.....dan snapt de redactie van een krant en een burger het ook niet meer.... laat staan onze regering.

ali komijnekaas | 11-01-17 | 10:18

Toen Jesse 1 op 1 Obama speeches ging citeren was jhet laatste beetje respect (als ik dat al had) volledig kwijt. Wat is doe gast toen door de mand gevallen. Oh, ja zijn moeder was gescheiden, wat een overeenkomst met history Obama. Flapdrol.

Hiesjes | 11-01-17 | 09:50

Gladiator Fap | 11-01-17 | 01:19
Dat is gewoon bullshit man. Je hebt zelf bedacht hoe die linkse doctrine eruit ziet. Maar daar klopt geen meter van. Ik ken veel linkse mensen en niemand, werkelijk níémand denkt zo. Waar links niet begrijpt dat rechts niet bestaat uit laag opgeleide tokkies met nazi-sympathieën, begrijpt rechts niet dat links niet een grote knuffelgroep is die terroristen wil toelaten in dit land.
Dat zijn de extremen, niet het gemiddelde.

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 09:39

Rosenmuller, Halsema, Sap, van Oijik, Klaver.
-
Ze zijn aardig aan het terugboeren, daar bij Groen Links.

bisbisbis | 11-01-17 | 09:37

pannekoekgezicht | 11-01-17 | 01:25
Ah, dus je wil dat ik gedwee alle bullshit overneem die hier in de reaguursels worden beschreven? Kijk eens naar hoe doitdoit reageerde. Hij is niet één keer inhoudelijk op mijn argumentatie ingegaan.
Dat er heel veel mensen samen boos zijn wil niet zeggen dat ze ook gelijk hebben.

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 09:37

Linksen parasiteren op productieven. Net als die zgn. asielzoekers. Natuurlijke bondgenoten, wat links ook zegt.

Poekieman | 11-01-17 | 09:23

Wel een mooi plaatje van Jesse die naast overdreven gevulde borden, volgevreten achterover leunend mijmert over eerlijke verdeling en de ellende in de wereld, ik neem aan dat hij na een korte visie over het milieu in zijn 20 jaar oude diesel nog na-tranend richting kasteel in een witte wijk rijd .

Castor12 | 11-01-17 | 09:09

Jezus.F. Barack O. Klaver King, iedereen duizend miljoen miljard er bij en de complete wereld armoe vangen we op in de achtertuin .
Yes we can, echt waar !

Castor12 | 11-01-17 | 08:58

Klaver is ook weer alle contact met de realiteit verloren...
"Ik ben ook een halve marokkaan". Tja knul, maar door een NL moeder in een NL dorpje in brabant opgevoed worden volgens NL normen en waarden met een Marokkaanse biologische zaadcel als vader maakt je geen halve Marokkaan zoals je ze tegenkomt op Kanaleneiland om maar een voorbeeld te noemen... en dat is aar 1 heel klein voorbeeld van dit verder absoluut niet gescripte *kuch* Groenlinks promotiefilmpje....

balletje_1967 | 11-01-17 | 08:58

Ten eerste hadden we lekker heel ver weg moeten blijven van Syrie, dan hadden wij nu deze problemen niet gehad, ten tweede: het "vrij simpele" van Klavert over het terugsturen van kansloos asieltuig is blijkbaar niet zo simpel want dan zou het wel gebeuren. Ik zou willen dat hij eens met mij in debat gaat. Of nog beter, laat Geert het maar doen ten overstaan van miljoenen kijkers.....

Waakvlam | 11-01-17 | 08:46

Helaas, ik heb het niet gered. Na de eerste serieuze zin van Klaver werd door mijn rechterbovenhoekreflex het filmpje onderbroken. Laat ze eerst eens met Wilders gaan praten, daar waar het hoort, in plaats van dat cordon sanitaire. Stelletje hypocriete wegkijkers.

Cynevisie | 11-01-17 | 08:33

Voor GroenLinks is een economische vluchteling gelijk aan iemand die vlucht uit een oorlogsgebied. Het gaat om de oorlog tegen het kapitalisme en niet linkse mensen. Zoiets als een oorlog tegen het vrije westen. Daarom zijn linkse mensen dol op de islam. De islam is tegen het vrije westen en dus een bondgenoot van links.

derksje | 11-01-17 | 08:22

"Om nader tot elkaar te komen" dus na jaren te hebben geslapen, worden ze 2 maanden voor de verkiezingen wakker? Blijf lekker slapen klaver, Nederland heeft al gekozen.

Voor-de-5e-keer | 11-01-17 | 08:18

Economische vluchtelingen? Nog steeds begrijpt hij het niet.
Verdrag van Geneve:
Een vluchteling is iemand die een ‘gegronde vrees’ heeft voor vervolging op grond van ras, godsdienst, nationaliteit, politieke overtuiging of het behoren tot een bepaalde maatschappelijke groep en die in het herkomstland geen bescherming krijgt.
Je hebt dus azielzoekers, waaronder mensen die een oorlog ontvluchten, en die worden statushouders, uitgezet of worden illegaal alhier verblijvend.
Dan heb je rotzooischoppers die vooral onder de radar willen blijven en niet eens ah-ziel-ig aanvragen. Dat zijn -soms pas na een maand of 3 toeristenstatus- ook illegaal alhier verblijvende.
En daarnaast heb je natuurlijk ook reguliere immigranten die soms illegaal hier verblijven omdat ze verdwaald raken in het circus van vergunningen.

Rommelende Onderbuik | 11-01-17 | 08:10

De lege arrogantie van dat mannetje is stuitend.

knutsel | 11-01-17 | 07:51

Koketteren met "studiegenoten" :
klaver verliet de middelbare Vrije School in Prinsenbeek met een vmbo-diploma.
Naast zijn bestuurswerk studeerde hij enige tijd Social Work aan de Avans Hogeschool en volgde hij een schakelprogramma om toegelaten te worden tot de master politicologie aan de Universiteit van Amsterdam.
Met het schakelprogramma is hij voortijdig gestopt.
klaver kan lullen als Brugman , hij lult een roestige kromme spijker nog recht , klaver zou het goed doen als standwerker op de markt , in de politiek zakt hij binnen 2 jaar door de mand.

alshetware | 11-01-17 | 06:55

Hilarisch, de totale vervreemding kan niet aburdistischer in beeld worden gebracht. Jammer dat dat ventje wel best talent heeft, ziet er leuk uit, vrij welbespraakt, bakfietsmoeders kirren

Bokito ergo sum | 11-01-17 | 06:33

Dat irritante heeft ie van zijn vaders kant...

Ali Bi | 11-01-17 | 03:13

Het maakt geen bal meer uit wat onze Kamerleden zeggen we pissen ze terug vol in de bek .

Jetstream | 11-01-17 | 03:06

Dat tuigvloggen gaat het helamaal worden.

McMarx | 11-01-17 | 01:39

Onze mickey-mouse-Obama, lekker losjes zo van ik-ben-even-weg-uit-m'n-drukke werkzaamheden
"Dan heb je nog economische vluchtelingen..dat zijn geen echte vluchtelingen , dus die stuur je terug ..dat is vrij simpel"

Ja,beste hypocriet in verkiezingstijd kun je weinig anders zeggen. Gewoon met ze meelullen is de nieuwe strategie.

btw : " studievriend" ??? ...lol

daytripper | 11-01-17 | 01:26

@ikzalhandhaven
Je blijft argeren tegen de feitelijke realiteit van vandaag.
Laat dat nou ook dé nummer 1 ergernis zijn van de meerderheid die zich nu laat horen.
Maar goed ter onderbouwing, hoe noem jij een partij klakkeloos uitvoerd wat de linkse dictatuur "Brussel" ze opdraagt? Volgens mij gaan er nog steeds tientallen miljarden naar multicul projectjes en wij helpen de hele hele wereld idealisme.
Is mede door dit kabinet in 2050 één op de drie "Nederlanders" van arabische afkomst, hoe krankzinnig links wil je het hebben?

pannekoekgezicht | 11-01-17 | 01:25

Mijn taalgebruik lijdt duidelijk onder de vermoeidheid. Schluss für heute.

Gladiator Fap | 11-01-17 | 01:21

En dan praat ik nog niet eens over het feit dat door de linkse doctrine tegenwoordig élke grap automatisch rassistisch is...élke flirt is meteen seksistisch en elke vorm van kritiek automatisch nazistisch.

De samenleving is soft geworden, omdat aan het ideaalbeeld te kunnen voldoen.
We vergeten het feit dat we in Nederland al 70 jaar zonder oorlog leven, in de geschiedenis helemaal niks, nakkes nano betekent. Het is eerder een uitzondering. We worden automatisch te goed van vertrouwen, te gemakzuchtig.

Op het moment dat je je vrouw of vriendin "for granted" neemt, loopt een ander er met haar vandoor. En waag er eens iets van te zeggen, dan krijg je ook nog op je bek.

De linkse doctrine is de pooier die je dan als dank daarvoor op ook je bek geeft.

Gladiator Fap | 11-01-17 | 01:19

Probleem is dat groot deel van de kiezers in grote gemeenten eigenlijk al monddood gemaakt is/zijn, en niet eens meer de moeite nemen om te kijken naar enig nieuws. Of dat nu NPO, RTL of wat dan ook is. Dus die Jesses kan zeveren wat hij wil die mensen bereikt hij zeker al niet meer die hebben hun conclusie allang getrokken. Alles is k*t

Ik heb dat brallende ventje bij de zin; dat zijn economische vluchtingen die sturen we gelijk terug.... al gelijk door. Helaas geldt dat niet voor de *multi cultie* wijk waarin ik in woon helaas niet. Maar ik blijf het roepen hier tegen iedereen die het wil horen. Laat je niks wijsmaken de verkiezingen komen eraan! Afgelopen jaar toch wel wat mensen op de been gekregen om tegen die Oekraine deal te stemmen.

Geeft toch hoop of nie dan?

Kakkeloeri | 11-01-17 | 01:14

en voordat gereageerd wordt met "ja maar VVD is rechts en het meest aan de macht geweest in de laatste 30 jaar":

1) De VVD lijkt ondertussen meer op een PVDA-Konijnenkeutel dan op een rechts-liberale partij
2) Zolang iedere reclamefolder, elk schoolboek, elk jeugdjournaal, openbare reclamezuilen, maatschappijleer op school, etc etc tot vervelens aan toe het verplichte hoofddoekje MOET afbeelden, terwijl dat niet eens een serieuze afspiegeling van de Nederlandse maatschappij is, kun je geloof ik met vertrouwen vaststellen dat de linkse doctrine meer op een ingestampt kerkelijk Dogma lijkt dan op realiteit.

'tis verdomme nog aan toe genoeg geweest met dat gemekker.

Gladiator Fap | 11-01-17 | 01:13

VVD rechts?
Liberale graaiers ja, maar zo links als het maar kan om hun rug schoon te houden ten behoeve baantje na de politiek.
pannekoekgezicht | 11-01-17 | 01:06
Onderbouw hun linkse gedrag eens. Want ik heb t niet gezien.

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 01:09

Gladiator Fap | 11-01-17 | 01:03
Ons land is niet naar de mallemoer. We hebben een prima land met uitstekende voorwaarden. De situatie is niet achteruit gegaan. Dat is voornamelijk perceptie. Ons land gaat al 50 jaar naar de kloten, maar het is nog nooit gebeurd. Dat naar de mallemoer gaan is een zeer vaag begrip dat nooit heel duidelijk gemaakt kan worden. Wat bedoel je daar precies mee?

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 01:07

VVD rechts?
Liberale graaiers ja, maar zo links als het maar kan om hun rug schoon te houden ten behoeve baantje na de politiek.

pannekoekgezicht | 11-01-17 | 01:06

Gladiator Fap | 11-01-17 | 00:24

Wel knap. Al die zelfbedachte projecties over hoe linkse mensen denken. Daar zijn zelfs allemaal naampjes voor bedacht (SJW, gutmensch, slinks, etc etc) en die moeten allemaal voldoen aan het geschapen beeld.
Omgekeerd doet links dat ook zo bij rechts. Die projecties doen compleet afbreuk aan de realiteit. Dat zorgt voor misverstanden en verlamd ons politieke systeem. Het zou toch prettig zijn als we daar overheen zouden kunnen stappen, nietwaar?

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 00:39

Ja en nee. In principe heb je gelijk met één groot verschil: Links heeft aantoonbaar Nederland in de laatste jaren naar de mallemoer geholpen en will het gewoon niet waar hebben. De projectie van links naar rechts is zo ongeveer gebaseerd op "als je het niet eens bent met mij, ben je een nazi". En een Nazi wil natuurlijk niemand zijn. Op het moment dat rechts dan tegen links zegt "het kan me niet schelen hoe je me noemt, maar doe alsjeblieft je ogen open, want ons land gaat naar de mallemoer" en links staat dan daar als een vierjarig kind met vingers in beide oren...tsja, dan krijg je ook bepaalde projecties.

Punt is dat ons land naar de mallemoer gaat. Feit is dat links de afgelopen 30 jaar de politiek domineert heeft, dus de verantwoordelijkheid is duidelijk. En dan maakt het me echt niet uit of je dat nu "projectie" noemt of "rechts" of "links" etc etc. Feit is dat er eindelijk eens wat moet gaan gebeuren. En dat kan geen zinnig mens -links of recht- geloof ik met droge ogen ontkennen.

Gladiator Fap | 11-01-17 | 01:03

Als dat eerder vanuit links gebeurd zou zijn was er nu geen wereldwijde anti-elite revolutie aan de gang.
Maar zoals reeds boven geschreven, volhouden tot het wéér te laat is.
pannekoekgezicht | 11-01-17 | 00:47

Ach kom op man. Rechts en links hebben beiden schuld aan de huidige situatie. De elite staan niet gelijk aan links. Sterker nog, de meeste (multi)miljonairs zijn rechtsliberaal VVD volk. Overigens niet ontoevallig de partij die het meest heeft geregeerd. Daarna het CDA. Daarna pas een linkse partij.
Dat vingertje wijzen mag best stoppen.

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 00:50

Ik moet lachen als ik zie dag Jesse klaver zijn eigen tweets (die niet door zijn 'team' worden gestuurd, afsluit met -J. Net als z'n voorbeeld -bo.

Elmauro | 11-01-17 | 00:50

@ikzalhandhaven

Als dat eerder vanuit links gebeurd zou zijn was er nu geen wereldwijde anti-elite revolutie aan de gang.
Maar zoals reeds boven geschreven, volhouden tot het wéér te laat is.

pannekoekgezicht | 11-01-17 | 00:47

-weggejorist-

pannekoekgezicht | 11-01-17 | 00:44

@Gladiator Fap,
Mooi geschreven!
Helaas zal onze vooral "hoogopgeleide" mede "gutmensch" blijvend het podium van toekomstige dictators blijven bouwen.
De ironie hiervan is dat ze als slachtoffers telkens de geschiedenisboeken ingaan.

pannekoekgezicht | 11-01-17 | 00:44

Gladiator Fap | 11-01-17 | 00:24

Wel knap. Al die zelfbedachte projecties over hoe linkse mensen denken. Daar zijn zelfs allemaal naampjes voor bedacht (SJW, gutmensch, slinks, etc etc) en die moeten allemaal voldoen aan het geschapen beeld.
Omgekeerd doet links dat ook zo bij rechts. Die projecties doen compleet afbreuk aan de realiteit. Dat zorgt voor misverstanden en verlamd ons politieke systeem. Het zou toch prettig zijn als we daar overheen zouden kunnen stappen, nietwaar?

ikzalhandhaven | 11-01-17 | 00:39

@Willemientje | 10-01-17 | 19:56
Prachtig! Het rijmt en is zo waar!
Ik heb het geplaatst op feestboek met uw naamvermelding.
Verder wat Evocatus zegt.

keestelpro | 11-01-17 | 00:38

Het lijkt wel leuk. Al die Gutmenschen die geen oorlog willen. Maar als anderen jou de oorlog verklaren dan zul je daar toch op moeten reageren. Zo niet dan maken ze je dood.

Orakel1958 | 11-01-17 | 00:01

Geen enkel zinnig mens wil oorlog.
De zogenaamde Gutmensch zal, wanneer het foutloopt zichzelf misschien de vraag stellen "waar is het dan toch fout gelopen, waarom heb ik het niet zien aankomen?" Maar ja, als dat het geval was geweest, was hij/zij in de eerste plaats helemaal geen "Gutmensch" geweest, want enige realiteitszin past niet in het wensdenken van de Gutmensch.

Als je het mij vraagt: self-fullfilling prophecy.

Beetje vergelijkbaar met "gelijk hebben in het verkeer". Mensen die weigeren aan de kant te gaan omdat ze weten dat ze voorrang hebben. Tegen beter weten in dan de verkeerssituatie in gevaar brengen en zelfs het risiko te lopen dat je laatste woorden in de ambulance zijn: "maar...ik...had...gelijk...". In plaats van je verstand te gebruiken en een stapje terug te doen om erger te voorkomen.

Gelijk hebben is iets anders dan gelijk halen.
Dat zou de Gutmensch eens moeten begrijpen, maar enfin, zoals eerder gezegd: daarmee zou het begrip "Gutmensch" ook verleden tijd zijn en dat moeten we natuurlijk niet willen met zijn allen...zei de Gutmensch en liet zich vallen in een zwaard met daarin de woorden "ignorance is bliss" gekerft...

Gladiator Fap | 11-01-17 | 00:24

Iemand die niet van zichzelf houdt kan niet van anderen houden.
Mensen die niet van de eigenen houden kunnen ook niet van de anderen houden.
Eigenhaat is een egoïstische ziekte. Bij eigenhaat is niemand eerlijk. Laat staan oprecht. De dragers zijn parasieten. Ik... Ik... Ik... is hun enige beweegreden.

Orakel1958 | 11-01-17 | 00:05

Het lijkt wel leuk. Al die Gutmenschen die geen oorlog willen. Maar als anderen jou de oorlog verklaren dan zul je daar toch op moeten reageren. Zo niet dan maken ze je dood.

Orakel1958 | 11-01-17 | 00:01

Nehemia | 10-01-17 | 23:48

Plagiaat is voor sommige mensen een goed alternatief voor het ontbreken van:
a) intellect
b) talent
c) integriteit
d) een combinatie van a, b en c

Do your pick, maar bij Jesse zet ik al mijn centen op d.

Gladiator Fap | 10-01-17 | 23:58

Jaja, de verkiezingen komen eraan. Dan lieg je wat af.

Patatter | 10-01-17 | 23:56

Gladiator Fap 2341
Je hebt gelijk ook. Cognitieve dissonantie ten voeten uit.

Nehemia | 10-01-17 | 23:48

Heb zojuist die tweet van Tofuck Dibi gelezen en nu van Klaveren, omg dat groenslinks hangt van gekken aan elkaar.

kneuterzak | 10-01-17 | 23:47

@ Nehemia, Ik mix elke dag een beetje D66 door haar koffie, en maal Jesse door haar ontbijt, bedankt voor de tip ;-)

Ce ca! | 10-01-17 | 23:46

mp in opleiding klaver is in zijn leerprogramma nu aangeland bij het hoofdstuk 'draaien en liegen, politieke vluchtwegen open houden'.
Want diederik lukte het ook om zijn electoraat door valsheid en doortraptheid te verdubbelen.
rutte beweegt zich als een aal in een emmer snot. Past de waarheid aan naar eigen believen en negeert (tot nu iig) zijn kiezers. Motief: eigen cv en eigen portemonnee.
Rolmodel pechtold doet het zijn gehele politieke carrière al. En is er zo in geslaagd, ondanks zijn redelijk onbenullige en niet bijster intelligente persoon, toch een riant Schtaatschpensioen bijeen te roven.
klaver's toekomstvisioenen zijn gelukkig te ijl van samenstelling om realiteit te worden.
Ook bezig met de cv, jesse?

pennestront | 10-01-17 | 23:45

@Willemientje | 10-01-17 | 19:56

H.U.L.D.E!
@Redactie,
Benoem haar spoorslags tot Dichteres des GS
met een navenant riant emolument.
Excelsior! Evocatus

Evocatus | 10-01-17 | 23:43

Nehemia | 10-01-17 | 23:38

Stop met vrezen. Het gaat aan hem voorbij, no doubt.

Gladiator Fap | 10-01-17 | 23:41

Pierre Tombal 2324
Opgestroopte hemdsmouwen. Speeches gemodelleerd qua vorm en retorica aan Dronebama. Het is bijna gênant om te zien. Fons de Poel schoot raak toen hij Jesse Klaver een snotneus noemde. Hij weet van toeten nog blazen. Ernstig geconditioneerd. Hij zou zich de komende jaren eens goed moeten inlezen. Laat die een voorbeeld aan Omzigt nemen. Te hopen dat de wet van het voortschrijdend inzicht niet aan Klaver voorbij gaat. Ik vrees.

Nehemia | 10-01-17 | 23:38

"die stuur je terug"
Wat hij daar eigenlijk mee wilt zeggen is: die stuur je terug naar het AZC in afwachting tot er een paar nieuwe kindjes zijn bijgeneukt in het kader van het jeugdjournaal "laat ze blijven" en "oh wat zijn ze hier toch geïntegreerd"
offensief. GL stuurt niet terug, die zijn voor afwachten tot het generaal pardon.

Admiraal Balthasar | 10-01-17 | 23:34

Pierre Tombal | 10-01-17 | 23:24

Exactly!
Ik ben het niet met de Groenlinks gedachte eens op vele punten, maar ik kan een politisch leider voor die club wél respekteren op het moment dat hij de integriteit laat zien die past bij die functie.

Op het moment dat je dat niet doet, belazer je gewoon de boel en ben je geen knip voor je neus waard, vooral niet in een representatieve funktie.

Dat zou ik eens moeten doen op werk, wanneer binnenkort de targets voor 2017 worden vastgesteld, iets beloven om in een hogere loonkategorie te komen en vervolgens vanaf dag één iets anders te doen... In het bedrijfsleven maak je het einde van het jaar dan niet meer mee en terecht.

Gladiator Fap | 10-01-17 | 23:30

@Gladiator Fap | 10-01-17 | 23:12
Hopeloze zaak. Klaver is GroenLinks en erft daarmee het verleden van zijn partij. Zelfs al zouden mensen hem geloven, dan nog blijft die schaduw daar overheen hangen. Als Klaver iets had willen betekenen had hij met veel kabaal de tent moeten verlaten en duidelijk maken dat hij alleen de echte GroenLinks gedachte uitdraagt. In de stijl van Monasch zeg maar. Maar ja, nu is hij de lijsttrekker van de Volker van der Graaf fanclub. Gemiste kans, maar toch gefeliciteerd hoor knul.

Pierre Tombal | 10-01-17 | 23:24

-weggejorist-

doitdoit | 10-01-17 | 23:21

@ik zal handhaven
Dank, groet. het was me een genoegen.
Moet nu bedstee opzoeken.
Werk.

doitdoit | 10-01-17 | 23:20

doitdoit | 10-01-17 | 23:14
Heel knap inhoudelijk de discussie ontweken.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 23:18

Islampislam 2305
Exact! Dat hele Syriëdraaiboek is één van de vele smerige CIA oorlogen waarbij de doelstelling een regimechange is. Sinds president Truman de CIA in 1947 oprichtte hebben ze door de loop van de geschiedenis niks anders gedaan dan dit soort rattenstreken. Activeer financieel en bewapen een aantal proxylegers tezamen met een jarenlange demonisatiecampagne en installeer op het eind een puppetregime. Beproefde methode. Toen Syrië nog een schitterend land was, was deze agenda al beklonken. Zo hebben ze Irak en Libië ook naar de ratsmodee geholpen en wat te denken van het steunen van het drama in Yemen. Daarom zijn ze ook des duivels op Rusland die roet in het eten gooit. De honderdduizenden onschuldigen kan die haviken echt gestolen worden. Tranen voor de bühne.

Nehemia | 10-01-17 | 23:17

@ikzal handhaven
Goed zo. Ik zie dat ik je al wat wijsheid heb kunnen bijpraten. Mooi, dan gaan deze wijze regels niet helemaal verloren. Jouw volgende stap is over je (sorry) infantiele tegendraadsheid heen springen en gewoon toch op Wilders stemmen. Het hoeft je held niet te worden, hij is de mijne ook niet. Je kunt het, echt!

doitdoit | 10-01-17 | 23:14

doitdoit | 10-01-17 | 23:08
Zegt de term wegkijken je iets? Inhoudelijk ingaan op mijn punten doe je bijvoorbeeld niet. Je vraagt mij om punten te noemen waarop de PVV tegen haar eigen standpunten stemt. Die geef ik je netjes en vervolgens wil je het alleen over je eigen 'kernissues' hebben.
.
Daarnaast is je beeld van de Islam wat gekleurd, om het zachtjes te zeggen. En absoluut, daar is Wilders bijzonder consistent in.
.
Zelf geloof ik daar niet zo in, maar dat is een verschil van mening en totaal irrelevant aan het gespreksonderwerp.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 23:14

Als Klavertje twee in het verzet gaat,laat hem dan ook de feldwebel van de VVD,PVDA,D66 en het CDA meenemen, zijn we daar ook van af.

rexm | 10-01-17 | 23:12

Het is heel simpel, Jesse: gewoon zeggen wat je denkt en doen wat je zegt.

Dat simpele stukje integriteit is een belangrijke voorwaarde om succesvol te kunnen zijn in het leven, in relaties, vriendschappen, op werk...eigenlijk met alles...

Pim Fortuyn deed dat. Daarom kreeg hij stemmen en daarom moest hij kapot van links. Geert idem dito.

Op het moment dat je iets zegt -egal ob politieke campagne of daily business- Maar het vervolgens niet doet ben je af. Integriteit en geloofwaardigheid weg. Punt uit. Op het moment dat je dan ook maar één stemmer daarmee verloochent, verdien je de titel "volksvertegenwoordiger" niet meer.

Niet iedereen hoeft het met je eens te zijn, maar je moet wel duidelijk maken waarvoor je staat. En niks is duidelijker dan de handelingen die je doet.

Dát is de reden waarom het huidige kabinet in Maart waarschijnlijk gedecimeerd gaat worden.

De mensen zijn het zat met deze zogenaamde beroepspolitici. C'est ca!

Gladiator Fap | 10-01-17 | 23:12

@ik zal handhaven
Laat ik er eens van uit gaan dat jij ook het beste met de wereld voor hebt. Ik ben de lulligste niet. Vertel me dan eens, beste. Lijkt het jou nog steeds een goed plan om in ons land grote groepen mensen binnen te halen die westerlingen naar het leven staan? Mensen die een ideologie aanhangen waarvan de oprichter zich het vermoorden en afslachten van ongelovigen/joden tot zowat het hoogst haalbare doel heeft gesteld? Een ideologie die "onderwerping" betekent. Vat dat jouw visie op de ideale samenleving in Nederland een beetje samen? En dan de EU. Kunnen we het ook over hebben, maar 1 ding tegelijk, vind je ook niet? Anders wordt het allemaal zo onoverzichtelijk.

doitdoit | 10-01-17 | 23:08

Walgelijk mannetje die Jesse Klaver, een kat in het nauw neemt rare sprongen. Ik geloof geen bal wat je allemaal loopt te raaskallen. Ik stem 15 maart toch lekker op Geert Wilders van de PVV: Direct uit de EU, de islamisering van Nederland keihard tegen gaan en geen moslim meer naar binnen en dat zijn standpunten waar ik 100% achter sta!
PVV maakt Nederland weer van ons! (Sorry GeenPeil, waar ik je kan helpen, help ik je, maar mijn stem blijft naar de PVV gaan.)

WitteGrunneger | 10-01-17 | 23:05

doitdoit | 10-01-17 | 22:57

Overigens hebben jou voorouders en de mijne ook gevochten voor een tolerant land. Een land dat niet oordeelt op afkomst of religie, maar op je houden aan de wet. DIE moet gehandhaafd worden. Ben je moslim? Prima, maar wel volgens onze wet. De wet maakt geen uitzondering op basis van afkomst of religie. De wet kijkt naar feiten en nergens anders naar.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 23:05

@tipo | 10-01-17 | 21:33
Tsja, Syrië wilde geen gasleiding door hun land laten lopen vanuit Qatar naar Europa omdat hij Rusland niet tegen het hoofd wilde stoten. Daar moet hij nu voor boeten van Obama en z'n vriendjes in de EU (waaronder schoothondje Klaver). Ik vertrouw geen woord van wat die VMBO-er zegt.

IslamPislam | 10-01-17 | 23:05

doitdoit | 10-01-17 | 22:57
Cognitieve dissonantie is vervelend he? Krijg je bewijs aangedragen over het stemgedrag van je held, ga je maar op de ad hominem tour.
Ik wil helemaal geen uitschot in ons land die hier komen om te profiteren. Dat mag dan wel je beeld van mij zijn, maar dat maakt het nog niet waar. En daar zit het 'm nou net. Je ziet alleen je eigen waarheid.
Ik wil dat de IS verdreven wordt, dat Syrië weer veilig wordt en dat de VS stopt zich te bemoeien met het Midden Oosten. Alleen zo kun je de stroom vluchtelingen en profiteurs stoppen.
Want ja, het zijn nogal wat profiteurs die ertussen zitten. En die moeten veel makkelijker te filteren zijn. Je komt hier binnen als je wat toevoegt aan de economie, of als je vluchteling bent die in eigen land onveilig is. Anders niet.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 23:02

Op welk moment stemde Wilders er dan tegen om te de-islamiseren? Uit de EU te stappen? Je neuzelt en probeert de kern-issues uit de weg te gaan. Slap verhaal, erg doorzichtig allemaal.
doitdoit | 10-01-17 | 22:51

hahaha, is het ouderenbeleid geen kernissue meer? Volgens mij is dat één van zijn kernpunten.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 22:58

@ikzal handhaven
Wat jij probeert te handhaven is dat Nederland haar souvereiniteit overdraagt aan de EU die niet in staat is gebleken haar (en dus onze) grenzen te bewaken. Fysiek niet, monetair niet, helemaal niet. Wat jij handhaaft is de toestroom van personen die een haatdragende ideologie aanhangen. Verkrachters. Sissers. Criminelen. Gelukzoekers. De toestroom van terroristen en het Westen verfoeiende personen. Jij staat pal voor de vernietiging van alles waar mijn voorouders voor gevochten hebben. Jij handhaaft de voortgang richting ondergang. Ik bestrijd jou.

doitdoit | 10-01-17 | 22:57

Nou, vertel het me eens.
doitdoit | 10-01-17 | 22:46
Hij stemde voor een bijdrage voor politici om de arbeidsmarkt te betreden nadat ze stoppen.
Hij stemde voor een verlaging van lonen van thuiszorgmedewerkers
Hij stemde tegen het afschaffen van het eigen risico van ouderen.
Hij stemde meerdere malen voor marktwerking in de zorg
Voor bezuinigingen op de politieopleiding

En dit is nog maar een fractie.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 22:54

@ikzalhandhaven | 10-01-17 | 22:19
Onzin. Voor dat soort haathutten moet net zo goed een vergunning worden aangevraagd als voor ieder ander gebouw. Compleet met inspraakprocedures voor belanghebbenden. Het enige dat de PVV hoeft te veranderen is het vervangen van bestuurders die het argument vrijheid van godsdienst aanwenden om gerede bezwaren onder de tafel te vegen. Gelukkig heeft het merendeel van deze bestuurders op voorhand al aangegeven te zullen vertrekken wanneer de PVV aan de macht komt. Helaas zal het merendeel zich waarschijnlijk niet aan die belofte houden. Het blijven tenslotte toch kansarme figuren die niks anders kunnen.

"Allemaal stemmen tegen hun eigen standpunten in."
Inderdaad. Hetgeen wanneer D66 of GroenLinks dat doen in jouw vocabulaire dus "constructief oppositie voeren" heet. Het verschil is dat toen het daadwerkelijk ergens over ging Wilders zijn poot stijf hield en zlfs het feit dat hij daarmee zijn verkiezingsbeloften gestand deed noem jij verraad richting zijn kiezers omdat direct daarop D66 en GroenLinks een mes achter in hun rug staken.

Hallo-ho! We waren er allemaal bij hoor. We zagen wie het geld uitgaven en wie ons vervolgens met de rekening opzadelden. En wie al twee jaar lang tevergeefs "stop, hou op" aan het roepen was. Het grappige is dat die drie woordjes bij kleuters in de correcte leeftijd wél werken.

Pierre Tombal | 10-01-17 | 22:51

Ikzalhandhaven 2233
De VVD sluit het niet helemaal uit. Bij sommige punten slaat Geert te ver door. Hoe weerzinwekkend een religie ook is. Je kunt het niet verbieden. Het sentiment is ergens te begrijpen. Hij zit al meer dan tien jaar in een soort van gevangenis. Veel mensen zijn ook bang dat Nederland steeds meer en meer een braaf knikkende provincie van de Federale Staten van Europa moeten worden onder de suprematie (lees dictatorschap) van Brussel. Vrijwel elke politieke partij is een stem op Straatsburg/Brussel met dit verschil dat in de ene partij meer dan wel minder Brusselse 'nicotine' zit. Als een Nexit de wens is, ben je automatisch op deze partij aangewezen.

Nehemia | 10-01-17 | 22:51

@ik zal handhaven
Op welk moment stemde Wilders er dan tegen om te de-islamiseren? Uit de EU te stappen? Je neuzelt en probeert de kern-issues uit de weg te gaan. Slap verhaal, erg doorzichtig allemaal.

doitdoit | 10-01-17 | 22:51

Is Jesse ook al afgemaakt door wat er nog over is van de extreem linkse falanx?? Mensen terugsturen! De wereld was toch van iedereen Jesse? Trap er niet in trouwens, want deze Obama wannabee gaat in de komende ALDE/CDA/GL/CU coalitie volgens oud-links gebruik een generaal pardon regelen waar een paard de hik van krijgt. Met hulp van ALDE component D66, CU en de linkervleugel van CDA. Let goed op dat je je stem niet weggooit aan een partij die geen kans maakt op regeringsdeelname!!!

BlowingBubbles | 10-01-17 | 22:47

@ikzalhandhaven
Nou, vertel het me eens.

doitdoit | 10-01-17 | 22:46

Jesse in het verzet. Welk verzet? Pro Pallies en tegen Trump, Putin, Wilders en Israel? Dat lukt GL, zonder in verzet te komen, al ruim voldoende als u het mij vraagt. Politiek neem ik ze niet serieus maar dat maakt hen niet ongevaarlijk.

padbuffel | 10-01-17 | 22:46

doitdoit | 10-01-17 | 22:42
Waarom stemde hij dan tegen zijn eigen standpunten?

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 22:43

En Jesse Klaver is natuurlijk een kind. Een snotjoch.

doitdoit | 10-01-17 | 22:42

Wilders vaart een rechte koers, zeker. Dat is voor hem ook de enige manier om stand te houden in de wind die hij tegenkrijgt. Daar horen rechtlijnige uitspraken bij. Eerlijk gezegd vond ik de concessies die Wilders eerder bereid was te doen (pensioengedoetje?) pleiten voor zijn flexibiliteit en concessiebereidheid in geval van (mee) regeren. Niet wars van realisme, onze Greet.

doitdoit | 10-01-17 | 22:40

sry ik haakte na 3 seconden af

Ir. Wilhelmus | 10-01-17 | 22:39

@ikzalhandhaven 22:29
Dan onderschat je de PVV-stemmer, want het kan wettelijk helemaal niet geregeld worden. En dat weet iedere PVV-stemmer ook wel. Het zijn enkel provocaties in een tijd dat de PVV moest schreeuwen voor zendtijd, omdat ze anders genegeerd werden. Net als de Provo-beweging in de jaren 60 deed. Een PR-dingetje en bedoeld als signaal, niet als serieus in te voeren maatregel, want onmogelijk. Enkel om de PVV en de boodschap in de markt te zetten.

tipo | 10-01-17 | 22:34

Nehemia | 10-01-17 | 22:30

Dan heeft Wilders te hoog ingezet. En op de verkeerde manier. Want (vrijwel) niemand wil met hem regeren.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 22:33

Ikzalhandhaven 2219
De soep wordt niet zo heet gegeten als die wordt opgediend. Politiek is ook een beetje koehandel. Zet hoog in en je komt in het midden uit. Pingelcultuur.

Nehemia | 10-01-17 | 22:30

De drie K's (koranverbod, kopvoddentax en knieschoten) is allemaal bedoeld als aandachtstrekkerij. Dat snapt elke PVV-stemmer ook wel.
tipo | 10-01-17 | 22:24

Nee, dat denk ik niet. En daarmee bedoel ik dat ik niet denk dat het aandachtstrekkerij is. Ik gok dat de meeste PVV'ers hier dit (bij uitzondering) met mij eens zullen zijn.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 22:29

@ikzalhandhaven 22:19
De drie K's (koranverbod, kopvoddentax en knieschoten) is allemaal bedoeld als aandachtstrekkerij. Dat snapt elke PVV-stemmer ook wel.

tipo | 10-01-17 | 22:24

Trap er niet in!

jcvjcvjcvjcv | 10-01-17 | 22:22

Wie stemt er nou op een kind.
très cool | 10-01-17 | 19:37

Jongens en meisjes.

TheBurnerMan | 10-01-17 | 22:21

@Is dit nog nieuws? 22:05
"De Nederlandse delegatie wist de geste van Bashar al-Assad te waarderen en was onder de indruk van zijn openheid."
www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article...

(Mind You: Groen Links ging buiten het programma om met Hamas-kopstukken in Syrie praten destijds)

tipo | 10-01-17 | 22:21

Pierre Tombal | 10-01-17 | 21:58
Wilders' maatregelen voor verboden op Islamitische gebedsgebouwen etc. gaan tegen de grondwet in. Die kunnen nooit worden bewerkstelligd. Ook wel grappig dat de grondwet van vrijheden moet worden ontdaan om de Partij van de Vrijheid blij te maken.

Daarnaast heeft de PVV oa. voor het korten van loon van thuiszorgmedewerkers, tegen het afschaffen van het eigen risico voor ouderen en voor loopbaanbegeleiding van kamerleden gestemd. Allemaal stemmen tegen hun eigen standpunten in.

Dat het instemmen met de verhoging van de AOW met hoon werd ontvangen is omdat Wilders het 24 uur daarvoor een 'breekpunt' noemde.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 22:19

Qua diepgang zou Jesse het goed moeten kunnen vinden met Sylvana en Denk.
Mensen die als laatste zien wat er aan de hand is, die zouden het beste nog niet eens een fiets besturen.

watergeus | 10-01-17 | 22:19

Even serieus nu.
Het tij keert. Tergend langzaam en het is laat. We hebben het paard van Troje al lang binnen de poorten gesleept. Met dank aan Jesse Klaver en zijn naieve vrinden, de Policor gemeenschap. Neemt niet weg: ik ben vol hoop dat we onze samenleving alsnog gaan beschermen. Hoop doet leven.

doitdoit | 10-01-17 | 22:12

ikzalhandhaven 22:03
Nee, Assad strijd de goede strijd tegen islamitisch extremisme. Hij is (op zijn positie tegen Israel na) helemaal geen slechterik.

Hiroshima en Dresden waren ook niet slecht, omdat ze bij de goede strijd horen. Jammer dat je het niet wil zien.

tipo | 10-01-17 | 22:09

Als overtuigd PVV-er praat ik niet met Groenlinksers. Ik verlaag me niet tot dat niveau.

FCDenBosch | 10-01-17 | 22:05

tipo | 10-01-17 | 22:01
Dit is hetzelfde als Wilders met Hitler vergelijken. Je kunt dingen vinden die ze allebei gezegd hebben maar het slaat helemaal nergens op.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 22:03

@ikzalhandhaven | 10-01-17 | 21:15
Nee. Je bent een trol en je zult roemloos eindigen, ergens in een goot. Had je verder nog wat?

doitdoit | 10-01-17 | 22:02

ikzalhandhaven 21:37
Lees het interview in die link dan. Je hoort Assad in 2011 hetzelfde zeggen als Groen Links al jaren zegt. En kijk hoe het vijf jaar later afliep. De ideologie van Groen Links eindigt altijd in bloedbaden. De geschiedenis bewijst dat. En ja, Assad heeft meer gemeen met Groen Links (en D66, CDA, PvdA en VVD) dan hen lief is.

tipo | 10-01-17 | 22:01

@ikzalhandhaven | 10-01-17 | 21:15
Wilders heeft al eens compromissen gesloten, waaronder het verhogen van de AOW leeftijd naar 66 (dus niet 67). Volgens mijn observatie werpen figuren als jij dat nog steeds richting de voeten van mensen die PVV stemmen om "te bewijzen" dat Wilders (net zo) onbetrouwbaar is. Het is altijd hetzelfde met figuren zoals jij: als de in jouw ogen foute politicus concessies doet is het verraad aan zijn achterban en als jouw eigen favoriet dat doet is het constructief en in het belang van een stabiele regering. En het komt dus echt niet in die weke massa die jij een brein durft te noemen op dat de andere kant daar op precies dezelfde manier naar zou kunnen kijken.

Hoe wil Wilders de Grondwet veranderen vraag je? Wat dacht je van hoe iedere andere coalitie dat tot nog toe heeft gedaan? Tot en met het daarin opnemen van het in een (bindend!) referendum afgewezen Verdrag van Lissabon aan toe! Los daarvan: het merendeel van Wilders' voorstellen baseert zich op staande wetgeving waar op dit moment uitermate vrijzinnig mee wordt omgegaan of welke omwille van politieke correctheid wordt genegeerd.

Pierre Tombal | 10-01-17 | 21:58

Zoals hierboven al vermeld is praat Mr. Klaver over rebellengroepen in Syrië,economische vluchteling en jezelf aansluiten bij het verzet.. Dit komt uit de mond van iemand die nooit een normale opleiding heeft afgerond na de middelbare school, buiten iets wat hij zelf een "werkbezoek" noemt of vakantie in Marroko geen kennis van de wereld heeft en nooit over de wereld heeft moeten trekken om zijn brood te verdienen. Mr. Klaver denkt dat aangezien hij in een (half) Marrokaans gezin is opgegroeid hij de wereldpolitiek begrijpt. Een persoon met een normaal intellect kon een hoop van wat er nu aan de gang is in Europa al lang zien aankomen. Dit is toch allemaal geen hogere wiskunde? Als iemand een populist is, is het Mr. Klaver zelf...Hij heeft totaal geen wereldkennis, maar schopt het toch zover een groot deel van Nederland achter zich te krijgen met zijn propaganda, zo ver zijn me met zijn allen gezakt hier.

Vrrtex | 10-01-17 | 21:58

Jesse Klaver... dat is toch dat politieke zwaargewicht die Diederik Samson opvolgt?
www.doorknokken.nl/

Is dit nog nieuws? | 10-01-17 | 21:50

Wat de onwetende kwezel wellicht niet wil weten is dat zijn grote idool Obama van meet af aan al dat jihadistische tuig in Syrië van wapens en training heeft voorzien en dat hij tevens samen met Hillary Libië naar de kleauten heeft geholpen. We came, we saw, he died.

Nehemia | 10-01-17 | 21:47

Ik probeer me Jesse bij het verzet te visualiseren...... op de één of andere manier lukt me dat niet.

Oepsie1234 | 10-01-17 | 21:47

tipo | 10-01-17 | 21:33
Vergelijk je nu werkelijk Assad met Nederlandse politieke partijen? Werkelijk, hoe kom je erop. Dan ben je gewoon op zoek naar je eigen waarheid.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 21:37

Weet wat u kiest in maart! Dit maal moet het roer om!

poepdoos | 10-01-17 | 21:36

De verkiezingen komen er weer aan

Stephan Bijzitter | 10-01-17 | 21:36

@ikzalhandhaven 21:15
Gesprekken hebben geen zin, als:
-1- niemand bij zichzelf te rade gaat.
-2- er te makkelijke dingen klakkeloos worden gezegd.
-3- niemand bereid is zijn mening bij te stellen.

Klaver gaat bij alledrie die punten de mist in, dus heeft een gesprek met hem geen zin.

Lees dat interview uit 2011 uit de Vogue met het echtpaar Assad: www.presidentassad.net/index.php?optio... (ff doorscrollen voorbij de plaatjes)

Assad heeft 1 miljoen Iraakse vluchtelingen opgenomen (een soort Merkel dus). Assad propageert Multiculturalisme en secularisme (een soort Groen Linkser dus). Assad wil vluchtelingen gratis onderwijs geven, om te voorkomen dat ze extremist werden (een soort D66 dus). Assad wilde kunst inzetten tegen extremisme (een soort Groen Links dus). Assad was een moslim met een kerstboom die naar de kerstviering ging en 'Jingle Bells Rock' meezong (een soort CDA-er dus).

Het is nu 5 jaar later en kijk wat er van die droom van Assad (die de droom is van al die partijen in NL, behalve die van de PVV). De waarheid is hard.

Als Klaver werkelijk waar in zijn maag zat met kansloze migranten, dan zei hij morgen het EVRM op. Als Klaver werkelijk waar tegen islamitisch extremisme was, dan trok hij morgen de motie Halsema in. zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-3...

tipo | 10-01-17 | 21:33

"Waarom vinden jullie alles maar goed". Jesse Klaver steekt van wal en ik verwacht een antwoord. Antwoord blijkt een gemakkelijke broodje slachtoffer. De voor mijn idee geënsceneerde rechtsmensen slikken het weg met een glas melk: "Ja ma met jou valt goed te praten". Wat een klucht. Heb niet verder gekeken.

Van Urk | 10-01-17 | 21:33

Graaf_van_Hogendorp 2116
Inderdaad. Dat is dan de criteria om op iemand te stemmen. Dat zijn van die momenten dat je bijna alle hoop laat varen.

Nehemia | 10-01-17 | 21:32

Ce Ca 2109
Er is nog tijd om mevrouw op andere gedachten te brengen. Elke dag een kleine dosis Klaver antigif. Niet teveel in één keer en wellicht als het maart is, zal het kwartje vallen.

Nehemia | 10-01-17 | 21:27

"stemmen" bedoel ik zetels mee. ;)

Graaf_van_Hogendorp | 10-01-17 | 21:16

Wie gaat erop Groen Links stemmen? Wat soppende sneeuwvlokjes.
Nehemia | 10-01-17 | 20:51
Zelfde publiek die ooit naar verluid acht extra stemmen schonken aan Wouter "lekker kontje" Bos.
.
Kort pittig.

Graaf_van_Hogendorp | 10-01-17 | 21:16

Hahaha het ad hominem leger is aan komen kakken. Heb Wilders nog nooit in gesprek zien gaan met links. Het enige wat Wilders kan is andere partijen tegen zich in het harnas werken en vervolgens janken dat niemand naar hem luistert.
Hij wil niet regeren. Hij wil miskend zijn.
.
Klaver is op initiatief van PVV-stemmers (hulde voor de heren) in gesprek gegaan. Was niet neerbuigend, op hun grondgebied en met wederzijds respect. Maar het enige wat de engnekken op GS kunnen is iemands poging om samen te werken om zeep helpen.
.
Daarom deze vraag: Hoe gaat Wilders ooit regeren? Stel dat hij de grootste wordt. Hoe gaat hij compromissen sluiten? Met wie moet hij samenwerken? Hoe wil hij de grondwet veranderen?
Met andere woorden: hoe kan Wilders ooit zijn beloftes waarmaken?

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 21:15

Jesse we can gaat hoogstens in het naoorlogse verzet. Mits hij zo geshamed is dat hij nog durft terug te komen. Want hij zal door zijn netwerk samen met het koninklijke familie en de regering als eerste het land uit vluchten wanneer hier de pleuris uitbreekt.

Graaf_van_Hogendorp | 10-01-17 | 21:14

@ Nehemia, mevrouw Ce ca! is ook zo een GL stemmer, wilt niets weten van de echte wereld en zingt nog net niet lalala de gehele dag.Maaaar... Ik hoop dat ze stiekem ook PVV of Geenpeil stemt in Maart. (work in progress :-P

Ce ca! | 10-01-17 | 21:09

Proletensafari...draag-me-weg.

Kaltsnautzige | 10-01-17 | 21:04

Ach, groen flinks.

Carryon | 10-01-17 | 20:55

Gooit -en- naar boven.

Ce ca! | 10-01-17 | 20:52

Want het moge duidelijk zijn. Klaver Obamafan is makkelijk te paaien met gladde praatjes. Hij heeft amper enige dossierkennis en komt met plattitudes aankakken die elke zeggingskracht allang verloren hebben. Het is nog een kind die denkt te weten hoe het allemaal in elkaar steekt. Wie gaat erop Groen Links stemmen? Wat soppende sneeuwvlokjes.

Nehemia | 10-01-17 | 20:51

-weggejorist-

Ce ca! | 10-01-17 | 20:50

In het verzet ? Het Marokaanse verzet neem ik aan ?
Snowflake doet stoer..........

Goatboy2014 | 10-01-17 | 20:49

@ Tirade, geheel met je eens wat betreft het links/rechts denken. Men wil verdelen en heersen.Ik weet zeker dat iedereen (99,9%) een mooi leven wil leiden met respect voor anderen.De bedoeling is om met een sociale blik naar de mens te kijken,maar niet zijn waarde uit het oog verliezen.(Economisch of in kunde) Een streng doch rechtvaardig beleid.
Tegenwoordig ben je niets meer dan een sofinummer. Jesse is bekeken te licht bevonden en wordt hopelijk in Maart wakker met angststoornissen. :-)

Ce ca! | 10-01-17 | 20:48

Nu komt de invasieve aanval nog maar van één kant. Het is pas een burgeroorlog als de samenleving het bestuurlijke wegkijken niet meer pikt en zich gaat verdedigen. Van de staat, en ook niet van heertje Klaver hoef je maar enige weerstand te verwachten. Die hebben de capitulatie sinds het linkse wensdenken al getekend.

Antitheïst | 10-01-17 | 20:47

Als je iemand met het niveau van Jesse K. hardop hoort denken, krijg je vanzelf een slappe lul

Handsomeboy | 10-01-17 | 20:44

Eigenlijk was ik na 12 seconden al klaar met deze video.
Qua inhoud: "ik hoop... oorlog.. verzet" bla bla.
Maar vooral zijn lichaamstaal, de houding van 0.04 tot 0.12.
Die beroeps-politici houding a la Pechtold of zo'n Europarlementariër Verhofstadt, onderuit gezakt, overhemd quasi nochalant-gepland open, het toontje en de valse lach.
Bah.
Je merkt aan alles dat hij de rol van "oppositie" ambieert, niet echt bouwen of meedenken aan een betere toekomst. Dit is dan de nieuwe generatie Femke "do as I say, but don't do as I do" Halsema met qua houding zelfs een vleugje Peggold..

datzouzomaarkunnen | 10-01-17 | 20:44

Ik zou liever een discussie zien tussen Yernaz Ramautarsing en onze Neerlandse Justin Trudeau kloon. Geheid dat Klavertje 'vier' wit van ellende zou wegtrekken.

Nehemia | 10-01-17 | 20:44

Ha ha. Hoe partriarchaal onze Jesse Klaver probeert over te komen. Het lijkt wel zo een Sesamstraat filmpje waarin uit Dikkie Dik wordt voorgelezen.

Nehemia | 10-01-17 | 20:40

Zolang Klaver er in slaagt, de toch al zwevende linkse kiezers weg te houden bij de PvdA (en weg van de SP), vind ik dat Klaver z'n functie heeft bij 't onbetrouwbaar laten blijken te zijn van de traditionele partijen.
Die man 'mag' van mij best wel 'n politiek opvangcentrum zijn voor de politiek daklozen.
Simpel.
Dat de PvdA klein gehouden wordt.
Dat de SP sowieso geen regeringspartij is.
Dat GroenLinks echt geen politieke factor van betekenis kan vormen, want in elke coalitie zal hij worden gebruikte als nuttige idioot.
Herinnert u zich nog Jolande Sap, opvolgster van Femke Halsema (?), die probeerden ook mee te doen met echt regeren en in 't gevlij komen bij PvdA, CDA en VVD.
Herinnert u zich 't afhaken van Femke Halsema nog (was bang).
Herinnert u zich 't gedogen van Jolande Sap nog van de missie in Afghanistan, die geen militaire missie mocht heten *proest*.
En nu wil Jesse Klaver de volgende tuinkabouter worden die vrolijk de wereld in marcheert.
Eh, zoals mijn vader al zei: 'er zijn mensen die altijd weer opnieuw willen worden bedrogen'.
En meneer Klaver vervult nu, in 2017, de rol van Jodenlijm voor de goedgelovige linkschen.
(verklarende toelichting: Jodenlijm is spuug, dat slechts enkele seconden iets aan elkaar plakt; en daarna alweer als lijm is uitgewerkt; goedkope, maar waardeloze 'lijm' dus)

Der Paulie | 10-01-17 | 20:38

Totaal ongeloofwaardig deze mafklapper. Dat Groenlinks nu bijdraagt in hun standpunt tov vluchtelingen, is precies de reden dat niemand meer vertrouwen heeft in de politiek.

rhov-ion | 10-01-17 | 20:37

Studiegenoot??? van het vmbo? Hahahahahahahaha

spuit-12 | 10-01-17 | 20:35

Wat is toch die ongezonde fascinatie van Geestijl voor het zo door hun zo verachte en verfoeide NPO? Hebben die 'journalisten' een een neiging tot zelfkastijding dat ze zich elke.dag.weer. blootstellen aan DWDD, Paul Witteman, Jeroen Pauw en de misselijkmakende aanwezigheid van cabaretiers, kleinkunstenaars, D66-ers, professoren, deskundigen, politici van Linksche Huize, wegkijkers, collaborateurs, musici, en zelfs kamerleden van DENK. Ga toch lekker naar de malle strapatsen van Geer en Goor kijken, jongens! Fijn kijken waar waar Patricia Paay zich op heden mee bezighoudt.

Donkersloot | 10-01-17 | 20:34

Trouwens, hij trekt wel een kop alsof 'ie het kotsbeu is. Kan ook aan die maaltijdservice broodjes liggen..

Titaantje | 10-01-17 | 20:33

Het ding is, als er hier oorlog uitbreekt dan worden figuren als Klaver jouw officier.
En al tijdens mijn dienstplicht ben ik mij bewust geworden van het reële existentiële gevaar dat dit soort figuren dan voor je betekenen. En toen heb ik de plechtige belofte gedaan, dat de eerste die ik afknal in die oorlog is mijn wachtmeester (sergeant).

Titaantje | 10-01-17 | 20:30

Jesse Klaver, samen met A(dolf)Pechtold de grootste landverraders van de 21ste eeuw.
Uw Psychiater | 10-01-17 | 20:24

En hoe verraden zij het land dan precies?

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 20:30

Haha "studievriend".

Hij bedoelt natuurlijk schoolvriendje.

Q.Bert | 10-01-17 | 20:29

Oh wat fijn! Ik ben nu helemaal gerustgesteld.

croque monsieur | 10-01-17 | 20:28

Groenlinks is van oorsprong zeer bekend met geweld.

roze_bril | 10-01-17 | 20:26

Jesse Klaver, samen met A(dolf)Pechtold de grootste landverraders van de 21ste eeuw.

Uw Psychiater | 10-01-17 | 20:24

Klaver, die neemt zelfs een Makaak op zn rug voor publiciteit.

Tjemig | 10-01-17 | 20:23

Aangezien het binnenkort carnaval is en de verkiezingen komen eraan , ben ik benieuwd welke politicus als eerste op de televisie de polonaise gaat lopen...alles voor de stem van de burger.

pontius | 10-01-17 | 20:23

Wat een gelul. Dat hele links-rechts denken is onzin. Ik ben net zo links als klaver, in het verleden ook regelmatig op zijn partij gestemd. Ik ben alleen helemaal klaar met islamitische migranten. Dan hoor je er niet meer bij op links. Nou Jesse kom maar langs. Ik wil graag effe sparren.

Tirade | 10-01-17 | 20:20

Het is vrij makkelijk voor GroenLinks om voor Assad te kiezen hoor. Zeker voor mevrouw Assad, die in 2011 nog een multicultureel droomverhaal aan de Vogue vertelde, zoals Groenlinksers dat juist graag zien: www.presidentassad.net/index.php?optio...

Goed, ze zijn tegen Israel, maar dat is voor Groen Links eerder een aanbeveling zou je denken.

Onbegrijpelijk dat Jasse Klaver zijn bondgenoot dus niet steunt. Die bondgenoot is Assad. En niet Obama.

tipo | 10-01-17 | 20:19

@Hufter | 10-01-17 | 20:12
Inderdaad, net zo weinig verstand van de materie als gekke Greet.
Die mensen stuur je helaas niet "zomaar" terug.

Berbaar | 10-01-17 | 20:17

"We kunnen een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."

Appie E.

padbuffel | 10-01-17 | 20:15

Wat een schaamteloze populist met z'n "die stuur je gewoon terug, dat is simpel".

Hufter | 10-01-17 | 20:12

@ikzalhandhaven wellicht de praatjes van Klaver, maar ik heb het over de daden van GL de afgelopen decennia. Wat Klaver in verkiezingstijd roept is irrelevant want slechts voor de bühne.
Franker | 10-01-17 | 19:58

En over welke daden hebt u het dan precies?

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 20:11

Alleraardigst hoe het bij nephelden werkt:
Voor de oorlog zeggen ze dat ze in het verzet gaan.
Na de oorlog zeggen ze dat de oorlog gewonnen is - dankzij hen. Toch? Kennedy Obarack Klaver?

paridae | 10-01-17 | 20:11

Totaal ongeloofwaardig. Jesse = links = de hele wereld redden (de zielige Afrikanen die hun eigen puinhopen aan zichzelf te danken hebben) op kosten van de hardwerkende Nederlander. Als het daar niet lukt dan moeten ze allemaal hiernaar toekomen. Voeg daarbij het VVD beleid = bazenpartij = continu opzoek naar gratis arbeiders en de ramp is compleet.

Dat blijkt wel. Iedereen voor nop aan de slag behalve de bazen en de elite.

Daarnaast is Jesse Klaver er uitstekend in geslaagd om samen met de VVD en PvdA het klimafaat in te voeren. Kost 200 tot 500 miljard maar dan komen er op elke vierkante kilometer 6,6 klimafaatminaretten te ronken.

Zaken waar de PVV allemaal tegen is en Jesse Klaver voor.

Ik zie derhalve niet in hoe Jesse de kiezers naar zijn afschuwelijke klimafaat partij kan lokken.
Op zijn hoogst zou dat kunnen met de belofte: op elk dak een klimafaatminaret.

ProAsfalt | 10-01-17 | 20:08

Proletensafari : geweldig bedacht, dat mag hét nieuwe woord van 2017 worden

thelarge | 10-01-17 | 20:07

Ik kan niet wachten tot de Tweede Kamer terug is van hun winterreces. Eigenlijk had ik verwacht dat ze hun reces ingekort zouden hebben, aangezien er nog zoveel debatten op de wachtlijst staan (zie www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plen... ).

Maar, om het on-topic te houden: in week 3 staat het debat gepland over de screening van asielzoekers (zie: www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plen... ).

kweethetooknietbeter | 10-01-17 | 20:07

Jesse zit er ongemakkelijk bij, logisch want hij zit voor het eerst van zijn leven aan een eettafel zonder quinoa rommel.

Stinkendzadel | 10-01-17 | 20:06

Nou mooi verhaal van die gozer, maak eens plannen om het waar te maken om illegale migranten en kansloos volk weg te trappen, nee joh blijf lekker lullen kansloos groot kind.

zustert | 10-01-17 | 20:04

bisbisbis | 10-01-17 | 19:54

Hihi, het snotneusje. Pensje..
Trouwens die van snelpraatKerk weet ook waar ie het laten moet.

Oprisp | 10-01-17 | 20:04

Haakneus en krulletjes met gel. Zowel volbloed als halfbloed Arabieren zijn er mee behept en ze zijn niet positief aangaande ons Landje.

McMarx | 10-01-17 | 20:01

alleen voor klavertje drie zou de dienstplicht weer terug moeten komen

eriksweet | 10-01-17 | 20:01

@bisbisbis | 10-01-17 | 19:54
Dat betekent meer werk voor het bedrijf wat de overhemden van Ton Elias in elkaar moet zetten.

necrosis | 10-01-17 | 20:01

Aha! Economische vluchtelinge - die stuur je terug.

Begin maar met vluchtelingen uit Eritrea.
nl.wikipedia.org/wiki/Eritrea
Ja, wel in oorlog geweest: tot in 2000.

De VN, daar o.a. sindsdien met toezicht, roept dat de mensenrechten worden geschonden?
Klopt.
De regering daar houdt de bevolking arm, werkloos en uitzichtloos. Maar faciliteert ook ladingen reizen voor jeugdigen om het elders te vinden, mét een claim om 2% van de verworven uitkering dan wel salaris terug over te maken áán die regering.

Feitelijk gaat dit niet eens over economische vluchtelingen, maar een economische vlucht-regering.
En het Westen trapt er massaal in.

Neem ik m'n sinds klein jaar nieuwe buurvrouw iets kwalijk? Mwuah, haar niet.
Maar wel d'r lover (die zogenaamd haar broer is, maar dat komt weer doordat ze uit het zelfde dorp komen).

Haar *kuch* echt man, de jonge dame is 26, zit in asiel in Israël. Ze wacht op hereniging.
En zolang troost haar broer d'r - hoe zoet en lief.
Werken voor eigen centjes kan nog niet, want eerst nog taalles. Ook na 2 jaar, voor die broer, die het toch razend goed snapt en best kan spreken.
Vooral de rrrr, dat is ongeveer de basisletter in het Tigrinya, een van de best begrepen talen in Eritrea.

@ Jesse Klaver: dít zijn dus ook de economische vluchtelingen die je terug wil sturen.
Als je eerlijk zou zijn.

Kudtkip | 10-01-17 | 20:00

De PVV vindt zijn bestaansrecht in dat andere partijen niet naar het volk luisteren en het volk vindt dat er niet voor zijn of haar belangen wordt opgekomen.
De Groene Khmer komt voort uit diverse communistische en pacifistische bewegingen en leden van de kraakbeweging die onder leiding van rijkeluiszoontje Paul Rosenmuller een socialistische heilstaat wilden stichten waar het partijkader weet wat goed voor het volk is.
Beiden partijen claimen voor het volk op te komen. De ene door zogenaamd te luisteren en allerlei onhaalbare dingen te roepen. De ander door zich elitair en regentesk op te stellen omdat Gutmenschen nu eenmaal weten wat het best voor het volk is..
En Jesse Klaver met enkel zijn VMBO diploma is noch een Kennedy noch een Obama, hoe graag hij dat ook wil en hoe vaak hij dat ook roept.

Osdorpertje | 10-01-17 | 20:00

Ahhh de verkiezingsretoriek van links. 4 jaar lang alles ok vinden, 4 jaar lang massaimmigratie stimuleren, 4 jaar lang wegkijken, 4 jaar lang alles doen om Wilders/rechts "niet in de kaart te spelen" en dan opeens, een paar maand voor de verkiezingen het tegengestelde gaan beweren. Hoe achterlijk wil je het hebben.

Badderbeest! | 10-01-17 | 20:00

PVV stemmers hebben geen "diepste beweegredenen" voor wat ze stemmen. Ze kiezen waar de media het meeste lawaai over maken.

StemBlanco | 10-01-17 | 20:00

Patje2011 | 10-01-17 | 19:58
Armand is al weer een tijdje dood hoor.

Graaf van Egmont | 10-01-17 | 20:00

Dé oplossing voor het hele probleem is trouwens Mina, het permanente tentencamp in Saudi Arabie waar genoeg tenten met airco en stromend water voor 3 miljoen mensen zijn, en normaal maar twee weken per jaar gebruikt wordt.

DaJonkel | 10-01-17 | 19:59

Snotneus

Confused | 10-01-17 | 19:58

Ik ken iemand die altijd stoned is, half om half is, een eeuwigdurige vreetkick heeft en zweeft, met bloemkransen op zijn hoofd, in de linkse met inheemse planten afgebrokkelde linkse kerk. Iemand?

Patje2011 | 10-01-17 | 19:58

@ikzalhandhaven wellicht de praatjes van Klaver, maar ik heb het over de daden van GL de afgelopen decennia. Wat Klaver in verkiezingstijd roept is irrelevant want slechts voor de bühne.

Franker | 10-01-17 | 19:58

Prachtig gebaar van aanstaand verzetsheld Klaver.

Mocht hij onverhoopt sneuvelen in het verzet dan is er nog een heel mooi kerkhof in Zeeland. Daar liggen meer helden die Nederland hebben bevrijd!

mister niet scherp | 10-01-17 | 19:57

Op feestboek van Jesse en GL wordt dit gesprek heeeeeel anders uitgelegd.
Die gemene pvv personen hebben nu het licht gezien...ofzo...

General Dripple | 10-01-17 | 19:57

Nederland huilt, waar het eens heeft gelachen
Nederland huilt, voelt nu echt de pijn
we hebben ons welzijn laten versloffen
de welvaart ging voor,en dat is geen gein.

We hebben ons allemaal laten bedotten,
het ging ons toch goed, we hadden het rijk,
we hoefden geen geld meer op te potten,
ons boerenverstand, dat nam de wijk.

Een auto, een huis, en dure vakanties,
steeds groter en verder,man wat een bof
door al die praatjes van onze banken
leefden we lekker op de pof.

Wat we vroeger liever vermeden,
een te hoge schuld, was niet meer taboe
we werden daarmee wel steeds minder tevreden
en dat is een waarheid als een koe.

En onze regering gaf het “goede” voorbeeld,
strooide ons geld met handen vol rond
haalde de halve wereld naar binnen
maakte het zelf wel heel erg bont.

Als je niet wilde, moest je niet werken,
je kon je eigen gangetje gaan
integratie was niet nodig,
je cultuur hoefde je immers niet af te staan.

Nu, jaren later, nu komt de kater
we hebben met z’n allen niet goed opgelet
die multiculti zou ons volk gaan verbinden
we hebben ons door mooie praatjes laten verblinden.

Nu zijn we voor een groot deel eindelijk wakker,
onze eigen cultuur en traditie steeds zwakker
we zien er ons land niet door verfraaien
de grote steden zijn al ver naar de haaien.

Nederland huilt, waar het eens heeft gelachen
we krijgen de messen nu in onze rug
de regering blijft haar handen in onschuld wassen
stem deze keer goed, dan komen die rovers
in elk geval niet meer terug!!

Door:
Willemientje

Willemientje | 10-01-17 | 19:56

Laag_opgelijdt | 10-01-17 | 19:53
Nee, ze spelen een doortrapt spelletje. Alles is gescript. Je pakt 2 als links bekend staande personen en die laat je dan tegen elkaar in praten. Als de camera's weg zijn lachen ze zich achter de coulissen kapot.
Alles wat je op tv ziet daar is over vergaderd en er is nooit iets echt.

Graaf van Egmont | 10-01-17 | 19:56

neuqt die aap dat hert?
Jesse toch!

nomo | 10-01-17 | 19:55

Het is zeker verkiezingstijd.

TeeJee | 10-01-17 | 19:55

De snotneus krijgt een pensje.

bisbisbis | 10-01-17 | 19:54

Klavertje 3 werkt zich weer lekker in de nesten...

- Sinds wanneer is het VMBO een studie?
- Arbeidsmigranten of kennismigranten zijn toch altijd welkom, dit is een aanvulling op onze economie (deze hebben geen sociale voorzieningen nodig)
- Uitkeringsmigranten, terroristen en ander tuig wat met de asielstroom meekomt is het grote probleem, wat wederom niet wordt benoemd.

Huftert | 10-01-17 | 19:54

Miko 6101 DK deelnemer kan je haarfijn uitleggen hoe momenteel de Zweedse socialisten het dun door de broek loopt. De komende 1,5 jaar.

duitse herder | 10-01-17 | 19:53

@Normpje | 10-01-17 | 19:38
Zo zie je maar, Jesse heeft genoeg, die heeft nog zoveel te geven.

miko | 10-01-17 | 19:53

Het bizarre is het post-fact moment waar mensen het niet meer uitmaakt wat de waarheid is. Je kunt een meningsverschil van mening hebben of wat je aan iets kunt doen. Maar gewoon selectief negeren, slopen van waardevolle vormen van informatie, dat is voor Henk en Ingrid die het van belang vinden wat er gaande is onbegrijpelijk. Noem je het plaag of niet. Open je ogen Klaver.

kloopindeslootjijook | 10-01-17 | 19:53

ojjo | 10-01-17 | 19:46

Hij wordt dubbel óf trippel spion, afhankelijk van wie uiteindelijk de oorlog wint natuurlijk.

DaJonkel | 10-01-17 | 19:53

Die oplichter van een Klaver heeft gewoon niks te bieden. Geen flauw benul die knul.

LibertasSimplex | 10-01-17 | 19:53

Wat is er aan de hand? Gisteren viel ik zowaar van m'n kruk toen ik Claudia hoorde en nu Jesse. Maar menen zij het ook. Hebben ze eindelijk een piep klein lichtpuntje gezien?

Laag_opgelijdt | 10-01-17 | 19:53

Jesse, samenwerken met de islamitische bezetter noemt men "collaboreren". Da's niet "bij het verzet gaan" he?

funkyd | 10-01-17 | 19:52

Begint mavomessias Jesse nu een beginnende dikke nek te krijgen van het goede leven in het rode pluche?... Dat komt niet van de uitgebreide broodje kaas met glaasje melk lunch. Gaat ie naar Brussel wordt het net als Eurofielen Frans en Hans een strakgespannen saucijzenhansworst of in dit geval een Merguez worstje

HetOorAakel | 10-01-17 | 19:51

@Ad Pendix | 10-01-17 | 19:37
Het is me meteen weer duidelijk waarom ik dat zo een enorm kudtnummer vind.

miko | 10-01-17 | 19:50

"Give me a subject and I will tell you if I am left or right"-George Carlin. (Mijn held!)

Ce ca! | 10-01-17 | 19:50

@keestelpro | 10-01-17 | 19:29
Jesse is toch half/half??
Mooi, kunnen we die underkuffer inzetten. Om de terroristen te bestrijden een tijdje bij ze aansluiten, voorzichtig, eerst een beetje tietjes en billen laten knijpen.

miko | 10-01-17 | 19:49

Hangt Klavertje gewoon onderuit?
Of begint hij een postuur a la Elias te kweken?

necrosis | 10-01-17 | 19:48

Even dat feestboek account van de snotneus bekeken. Vol met loftuigingen van kortpittige, moeilijke brillen dragende dames in de menopauze die van zijn verhalen een vochtige spons krijgen en van hun stoel glijden.
Als je voor naïeviteit een cijfer zou kunnen krijgen hadden ze allemaal een 10.

JanvandeBiertent | 10-01-17 | 19:48

De Polen terugsturen, Klaver stuurt aan op een coalitie met de PvdA.

de honden blaffen... | 10-01-17 | 19:47

Als ik het goed begrijp zit Klaver nu bij de collaborateurs maar op het moment dat de kogels ons om de oren vliegen verandert hij van kamp en gaat hij bij het verzet? Waarom dan nu collaboreren en de vijand massaal binnenlaten en pas als het te laat is aansluiten bij het verzet?

ojjo | 10-01-17 | 19:46

Wanneer zijn er ook al weer verkiezingen?

botbot | 10-01-17 | 19:46

Franker | 10-01-17 | 19:43
Dat is dikke onzin, maar dat komt er wel van als je alleen maar gelooft wat Wilders verkondigt. Klaver heeft deze boodschap al tijden, maar die wordt niet opgenomen, omdat er nogal wat nuance in zit. En voor guurrechts is het woord nuance een dooddoener.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 19:46

5e kolonne

Kwatz | 10-01-17 | 19:46

Niks in het verzet. Als de pleuris uitbreekt zijn Barak o Klavertypes waarschijnlijk de oorzaak, niet het verzet.

krijgdetiefusmaar | 10-01-17 | 19:46

Het heeft allemaal niets met de islam te maken. Ik denk: ik groenlinks hem even voor.

Sliptong | 10-01-17 | 19:45

Jesse heeft het over een studievriend, bedoelt hij niet een medeleerling (van de vmbo)?
Hij heeft over arbeidsmigranten die hij economische vluchtelingen noemt. Toch nog weer mooi een zielige vluchteling van gemaakt.

J.Slavink | 10-01-17 | 19:45

Pondje door het mondje en niet alles door het kontje. Klaver gaat misschien wel het weegschaalrecord van Ton "ik lust je rauw" Elias (Elias is ook een griekse vleesschotel van runderen en varkens) verbreken als hij 60 is in de 2e kamer.

Patje2011 | 10-01-17 | 19:45

"studievriend" ??? VMBO telt tegenwoordig als 'studeren'?

e.kenie | 10-01-17 | 19:44

'Dan stuur je ze gewoon terug, dat is heel simpel'

uh ja, als jullie dat nu de afgelopen jaren ook daadwerkelijk hadden gedaan, Ja Jesse, ook jij, dan hadden we nu geen probleem dat Wilders zo in de kaart speelt, toch..toch.

Jesse gaat deze week samen met die andere 2 malloten naar de Keuning in Rabat om ze 'gewoon'terug te sturen verdrag te regelen, Volgende week probleem opgelost!

fikkieblijf! | 10-01-17 | 19:44

Geluid loopt niet synchroon met de beelden van zijn Marokkanus.

RickTheDick | 10-01-17 | 19:44

Had je goed moeten luisteren. Hij zei dat we asielzoekers moeten opnemen, maar dat het tuig er uitgefilterd moet worden. Nu haalt GS twee dingen door elkaar.

ikzalhandhaven | 10-01-17 | 19:44

Jesse zit inderdaad bij het verkeerde verzet. Het lijkt 40-45 wel. Toen zeken de katholieke verzetsstrijders ook de communistische af.

Graaf van Egmont | 10-01-17 | 19:44

@Crematorium-de-Asbak

Dat zijn gewoon normale broodjes hoor. Als jij dat verdomd luxe vind vreet je zelf waarschijnlijk uit een vuilnisbak. En die 5 euro voor die broodjes wil ook nog wel in mijn eentje ophoesten.....

StijlvolRechts | 10-01-17 | 19:44

De enige reden waarom links nu plots bezorgd is, is dat ze niet willen dat de Nederlanders nu door krijgen wat de gevolgen zijn voor de autochtonen als de moslimmigranten de meerderheid vormen, dat roept alleen maar weerstand op tegen hun islamiseringsagenda. Ze willen eerst nog een paar jaar door met de sluipende instroom, gezinshereniging, generaal pardonnen en dan pas mag de ware aard worden getoond.

Franker | 10-01-17 | 19:43

Volgens Rutte zijn we in oorlog, maak een keuze Barak Klaver. Al die linksen die de laatste dagen ineens kritisch zijn over de asieltsunami, er komen zeker verkiezingen aan?

faz | 10-01-17 | 19:42

Hij kijkt op die foto nogal glazig uit z'n ogen. Wat zit er in die melk?

bisbisbis | 10-01-17 | 19:42

Verdomd luxe broodjes op tafel, wie zou dat toch allemaal betalen??

Crematorium-de-Asbak | 10-01-17 | 19:41

De gisteren sneu door de Vara verraden Deug Jansen gaat vanavond om 21:15 bij de EO deugspreken over arme asielzoekers...

Hufter | 10-01-17 | 19:41

Met de afgunst in de ogen, om tafel zitten met PVV'ers, om stemmen te scoren?

YES WE CAN.

- Barrack Jesse Obama

R0BB3RT | 10-01-17 | 19:40

"Dan stuur je ze gewoon terug, dat is heel simpel" Nou kennelijk niet he lelijke lampenkap anders hadden we nu niet met die plaag gezeten.

StijlvolRechts | 10-01-17 | 19:39

Het eten is gebeurd. Smaakte niet blijkbaar. Of te grote ogen gehad maar er is voldoende over.

Normpje | 10-01-17 | 19:38

. . dat is vrij simpel !? dat is nu juist het grote probleem Jesse . GroenSimpel

krelus | 10-01-17 | 19:38

Jesse, paint your pictures 'bout how it's gonna be.
By now I should know better, your dreams are never free.
But tell me all about our little trailer by the sea.
Jesse, you can always sell any dream to me.
Oh, Jesse, you can always sell any dream to me.

Not...

Ad Pendix | 10-01-17 | 19:37

Van de zomer maakt het knulletje ophef dat NL en Rutte de vluchtelingendeal niet nakomen en de geregistreerde vluchtelingen in Griekenland niet opnam, of doorverdeelde over Europa.
Nu creperen ze in tentjes nauwelijks verwarming bij -20 en hoor je hem er niet meer over, te druk met de zeteltjes.
Opdat we niet vergeten 15maart

Flatuleerder | 10-01-17 | 19:37

Wie stemt er nou op een kind.

très cool | 10-01-17 | 19:37

Trap er niet in!

Cynevisie | 10-01-17 | 19:36

Hoe zit het met de rest van Groenlinks?

prov1nciaal | 10-01-17 | 19:36

"Jesse we can" toch niet?

Koning Onderbuik | 10-01-17 | 19:36

"Dat zijn geen vluchtelingen, dus die stuur je terug. Dat is vrij simpel".
Volgens mij proberen we dat al dertig jaar maar het is nog steeds niet gelukt. Jesse.
Tenzij we het EVRM opzeggen. Jesse.

pjotr nicknaamtov | 10-01-17 | 19:35

Barack O'Klaver in het verzet? Mhoehahaha!!

Wasbakplasser | 10-01-17 | 19:33

Naïeve Klaver spreekt over rebellengroepen in Syrië... dat voor een groot gedeelte door het westen getrainde en gesteunde huurlingen en terroristen zijn. Klaver snapt het globale machtsspel niet helemaal.

XaleX_2 | 10-01-17 | 19:33

Maar, de islam is ons toch al het binnen vallen? Hij zit bij het verkeerde verzet.

DaJonkel | 10-01-17 | 19:33

De oorlog is al uitgebroken. Islamitische terroristen hebben ons immers de oorlog verklaard. Maar wij zijn met meer.
Zeker nu Jesse Klaver zich bij het verzet heeft aangesloten.

keestelpro | 10-01-17 | 19:29

REAGEER OOK