Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

TV-Tip: Kansloze DWDD-plaag over TelevaagKop

Hedenavond op de VARA - u weet wel, die omroep die dodenlijsten van rechtsmensen publicieert - de waan van de dag discussie over volstrekt terechte krantenkoppen over asielzoekende criminelen uit Marokko, Tunesie, Algerije. Deze nepvluchtelingen trekken rovend en plunderend door Europa, proberen in Duitsland, Zweden, Frankrijk en Nederland poot aan de grond te krijgen met neppaspoorten en in afwachting daarvan plunderen ze het plaatselijke MKB, omaatjes en de Vomar, wetende dat ze toch niet uitgezet kunnen worden, want die Europeanen zijn slappe zakken hooi. Maar als je daar iets van zegt (als krant of als mensch), dan komen moreelnazi's als Dolf Jansen, Rutger Breglul en Peter Rechterarm de Vries op je voordeur bonken. Of u zich aub een beetje kalm en waardig wilt gedragen als u beroofd wordt. Wel zo fatsoenlijk...

Reaguursels

Inloggen

Heerlijk om te zien hoe het Nederlandse linkse luchtkasteel van stinkende deugmens adem langzaam instort. De realiteit heeft de linkse illusie van wereldburgerschap en globalisme ingehaald. Een paar stuiptrekkingen van Dolf Jansen en andere neo-policor capo's blijft nog over.

Old_Spice | 10-01-17 | 22:42

Binnenkort bij DWDD: DJLZVV (Dolf Jansen Lult Zichzelf Verder Vast)

Zenzeo | 10-01-17 | 22:14

'Asielplaag' vind ik nog vergoelijkend. 'Asielterreur' was passender geweest.

Papa Jones | 10-01-17 | 20:13

-weggejorist-

Jacometti | 10-01-17 | 19:35

-weggejorist-

Jacometti | 10-01-17 | 19:14

De hetze tegen De Telegraaf is inmiddels internationaal. de linkse activistenbeweging Avaaz kwam met deze oproep:

"Advertisers: break ties with xenophobic De Telegraaf

Sign the petition
Within five days De Telegraaf used the words “invasion”, “scum”, and “plague” to refer to asylum seekers. Dehumanizing terms that were also used by the Nazis. Before the Second World War De Telegraaf spread hate and bigotry towards Jews, and we all know what happened next. Let’s make sure that it doesn’t get that far now.

Asylum seekers, are our fellow human beings who have suffered hardship and persecution. When they arrive in our country they shouldn’t face hate campaigns from one of our largest national newspapers. Sign this petition calling on companies to refrain from advertising in De Telegraaf until the paper changes its course -- once 50,000 people have signed we’ll deliver to the CEOs of KLM, Corendon, Wehkamp and other major companies.
"

JoopRe | 10-01-17 | 18:50

De mening van Dolf is precies zoals hij er zelf uitziet. Hulde voor dit verrassende geluid van beide dames en dát bij de vara, notabene.

Anjin Mohammed | 10-01-17 | 18:43

Dolf Jansen zou auditie moeten doen voor de serie: The walking Dead. Een 'all natural zombie' Make-up effects zijn van nature aanwezig en het dogmatische, zelfdestructieve linkse geratel is zeer angstaanjagend.
-
Hoop dat de kritische noot van Claudia de Breij gebaseerd was op haar gezonde verstand en dat ze niet lijd aan een of andere postconference winterdepressie ofzo.
-
Heel erg eng ook om te lezen hoe vervolgens het deugvolk op twitter zich als een stel hongerige
kannibalen om Claudia heen verzamelen. Het deugvolk is schijnbaar zelfs bereid om (figuurljjk gezien hè) het eigen vlees te verorberen vanwege een onwelvallige mening die niet aansluit bij de linkse policor ideologie.

manneslang | 10-01-17 | 16:46

-weggejorist-

Jacometti | 10-01-17 | 16:38

70 jaar en dan nog marathonlopen?petje af voor Dolf.

storm op komst | 10-01-17 | 16:18

@ TalkingHead | 10-01-17 | 14:26
wie is het dan..?

telelezer | 10-01-17 | 15:53

Policor links is verslagen.

ZegMaar | 10-01-17 | 15:47

Dat hoge arrogante toontje van die (A)Dolf is Zum Kotzen
En wij maar via de belasting betalen voor de VARA, bah!

telelezer | 10-01-17 | 15:38

Mirja, je weet het toch, policor multicul Nederland komnt helemaal klaar bij het gevoel iets lelijks te kunnen zeggen over critici van crimineel walgelijk frauduleus moslimspul.
Want kritiek op rotzooi dat probeert onze samenleving te ontwrichten is uit den boze.

mallekater | 10-01-17 | 15:38

Mirja, je weet het toch, policor multicul Nederland komnt helemaal klaar bij het gevoel iets lelijks te kunnen zeggen over critici van crimineel walgelijk frauduleus moslimspul.
Want kritiek op rotzooi dat probeert onze samenleving te ontwrichten is uit den boze.

mallekater | 10-01-17 | 15:37

Mmm Claudia kwam best goed uit de hoek, had ik niet verwacht.

Noem ze (die misbruik maken) trouwens gewoon nep-vluchtelingen, ben je overal vanaf.

harry21 | 10-01-17 | 14:47

-weggejorist-

TalkingHead | 10-01-17 | 14:26

Kijk naar het vooropgezette plan om de mevrouw, die term asieltuig verdedigde, in de hoek te drukken. Dolf had het over de Britse media en immigranten en zie: Daar waren de plaatjes van de Britse kantenkoppen al beschikbaar. Oftewel niet een eerlijke discussie maar een vooropgezet plan van redactie+Dolf om deze mevrouw even weg te zetten. Zo draait de NPO/Vara.

kortebroek | 10-01-17 | 14:23

de VERKIEZINGEN komen er aan.Toneelspel van Claudia.Na de verkiezingen word iedereen die niet tot de linkse übermensch kliek behort weer als vanouds vor rotte vis uitgemaakt

bleufisch | 10-01-17 | 14:10

Toch blijft het televaag en die heeft er een handje van om stemmingmakerij, sensatie en schreeuwende koppen tot algemeen goed te maken. Die columniste draait er omheen ze kwamen niet to de kern....en das toch dat het handiger is je toon te matigen bij een tokkie krant waar mensen vooral de koppen van lezen....tjaaaaa...de tafelheer zei het goed, we moeten gewoon door het midden glijden....al het andere is minder voor Nederland....

ergveelstijl | 10-01-17 | 13:04

Toch wel vermakelijk. Een niet leuke dolf jansen die afgevallen wordt door een ook niet leuke claudia. Met oudjaar nog groot gemaakt door de vara en nu afvallige. Nou ja aan ieder nadeel is ook een voordeel. Het voordeel minder claudia . Het nadeel meer dolf. Voor 2017 zou er voor nederland pas 1 echt gelukzalig moment zijn. Het opheffen van DWDD. Zodat we enkel nog voordeel hebben.
Geen claudia en geen Dolf. En geen van nieuwkerk meer met altijd die zelfde nietszeggende meute. Tsja dan pas kun je zeggen . De wereld draait door. Inplaats van na iedere uitzending terug in de tijd.

tweetybird | 10-01-17 | 13:02

Wat een eng mannetje is die Dolf.. als hij het voor het zeggen heeft zit straks half midden oosten en noord Afrika hier omdat er misschien wel een paar echte vluchtelingen tussen kunnen zitten.. Over dat aanslagen, verkrachtingen en islamitisering in hoog tempo zullen toenemen hoor je dit soort lieden niet over..

Kondor1971 | 10-01-17 | 12:47

-weggejorist-

AnnaJL | 10-01-17 | 12:40

Ik zie het maar zo als je het kaf van de koren scheid blijft er maar verrek weinig koren over, maarja vooral onder de links- en gutmensch bevinden zich een boel mensen die zich van dezelfde praktijken bedienen om zich hier staande te houden dus die voelen zich bedreigd in hun bestaan dus dan gaan ze doen wat ze goed kunnen stennis schoppen om hun zin door te drijven.

Umberto die trotzoni | 10-01-17 | 12:33

Op de Joop nog een fraai lijstje gevonden, van deugrkranten die iets een "plaag" vinden:

NRC – vluchtelingenplaag – www.nrc.nl/nieuws/2016/01/02/de-zeven...
EenVandaag – Dronken vliegtuigpassagiers plaag – binnenland.eenvandaag.nl/radio-items/7...
Metro – Plaag van wifi misbruikers – nl.metrotime.be/2016/12/15/must-read/w...
Trouw – Plaag van criminele Roemenen – www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article...
Volkskrant – Plaag van het toerisme – www.volkskrant.nl/archief/de-plaag-van...

Abject | 10-01-17 | 12:16

Ik heb duidelijk iets gemist met Claudia de Breij. Dus snel even googelen. Tja kom ik via Joop bij DWDD. Inderdaad Claudia scoort punten bij mij. En ja Bert Konterman je hebt gelijk zelfs die irritante Dolf hield zijn bek dicht of viel hij juist open van verbazing.

Lichtstadfan | 10-01-17 | 11:36

Inmiddels is de linkse kerk op haar twitter direct tot excommunicatie over gegaan, net als met Giel Beelen zal kruipen haar niet meer redden .

Castor12 | 10-01-17 | 11:22

toen Claudia zei het helemaal met Marianne eens te zijn... Alsof je de complete npo in elkaar zag pleuren. Mediamoment van het jaar.

Bert Konterman | 10-01-17 | 11:07

Emile Roemer sluit zich aan bij Dolf Jansen.
Tijd voor een nieuwe SP-lijsttrekker.
Jan Dribbel | 09-01-17 | 23:19

Ach,die man is bezig met een electorale zelfmoordmissie.
De tijd dat de SP zeer kritisch tov islam en immigratie stond,ligt alweer deccenia achter ons (jaren 80)
Intussen vergeten ze,dat een groot deel van hun achterban in de achterstandswijken woont.En dagelijks met de zegeningen van multiculti te maken heeft.
Geen wonder dat ze in de peilingen zo beroerd staan.

roberto9715 | 10-01-17 | 10:58

Overigens zou dit voor Nederland best eens een belangrijk kantelmoment kunnen zijn: een gepokte en gemazelde VARA-deugcabaretière die openlijk, in eigen huis, haar extreemlinkse deugcabaretier(ex)vriendje afvalt en partij kiest voor een 'rechtse' publiciste. Die kop van Dolf J.: alsof hij zojuist heeft vernomen dat Sylvana Simons en Sunny Bergman zich gezamelijk hebben aangemeld als lijstduwer voor de PVV...

Zenzeo | 10-01-17 | 10:42

Die Jansen heeft vanuit zijn enclave ergens in het westen geen idee wat een impact het rondschuimen van geretardeerd islamtuig op de plaatselijke bevolking heeft.
Het mannetje wil zo graag geweldig gevonden worden dat het een obsessie en een fixatie is.

daytripper | 10-01-17 | 10:39

"Wat voor land wil je", vraagt Deug Jansen. Nou Deug, ik wil in ieder geval géén land waar iedereen wegkijkt als noordafrikaans tuig hierheen komt om onze gastvrijheid onder te zeiken.

Zenzeo | 10-01-17 | 10:26

De asielplaag is een logisch gevolg vd linksplaag die NL al sinds... Den Uyl eh... plaagt.

En ja, CDA en VVD zijn ook links.

Poekieman | 10-01-17 | 10:19

Het is waar!! Eindelijk is Claudia de Breij het met MIJ eens!!!

Ik snap er niks van! | 10-01-17 | 10:11

mensen, we kunnen ons weer enorm druk om dit soort overbetaalde idioten maken maarrrr we kunnen ze ook gewoon doodzwijgen en niet meer kijken naar dit sort propaganda programma's. de kijkcijfers flikkeren compleet in elkaar en houd het vanzelf op en zijn we verlost van die Mathijs, Dolf en peter R. de Vries.

mondkapje | 10-01-17 | 09:48

En ik zit nog steeds met 0 euro op m'n rekening, met m'n 42 jaar. (en vechtscheidingen, en gezeur en gezeik met vrouwen)

Ing. Van der Pik | 10-01-17 | 09:44

Watching the Wheels | 10-01-17 | 09:35
Er gaat in elk geval ontzettend veel geld naar de staatsomroep. (NPO) En de Super Matthijs kan ook makkelijk een keer vervangen worden; die heeft z'n zakken nu wel genoeg gevuld. Met z'n vrijstaande woonboerderij in het oosten van het land, en 3 auto's voor de deur.

Ing. Van der Pik | 10-01-17 | 09:42

Voor VARA begrippen vond ik dit een zeer opmerkelijke discussie. Dank GeenStijl voor dit stuk. Het zou mij niets verbazen dat de discussie zoals de hier gevoerd werd symbool gaat staan voor een kanteling van het asiel debat in Nederland.

Stop de immigratie van islam zolang er geen werkend integratie beleid is voor deze groep.

Foolonthehill | 10-01-17 | 09:30

Niet "generaliseren", opgelost.

Watching the Wheels | 10-01-17 | 09:23

Alsof met Donald Trump, een Nazi-regime opnieuw voor de deur staat...dat lijkt me dus allemaal totale onzin.

Ing. Van der Pik | 10-01-17 | 09:15

-weggejorist-

Remi 1 | 10-01-17 | 09:08

@DitjaarkrijgikAOW | 09-01-17 | 23:53
Claudia de Breij zit niet in de politiek voor zover ik weet.

keestelpro | 10-01-17 | 09:05

En Meryl Streep die weer zo overdreven in beeld werd gebracht...man man man wat een geframe weer bij de staatsomroep.

Ing. Van der Pik | 10-01-17 | 09:05

@Duck Twacy | 09-01-17 | 23:44
Dat was een moment om over de inhoud te discussiëren ipv de vorm. Natuurlijk is dat niet gebeurd. Gebeurt nooit op de NPO.

keestelpro | 10-01-17 | 09:03

Zou eens tijd worden dat er wat criminele asielzoekertjes de buurt van Dolf zouden komen verrijken, z'n wijf aanranden, z'n dochters in d'r broek zitten, z'n ouders beroven, z'n oma in d'r bek spugen. Eens kijken of hij nog zo pro-asielzoeker zou zijn.

Waakvlam | 10-01-17 | 09:02

fikkieblijf! | 10-01-17 | 08:44
Tegen m'n principes in, heb ik ook maar weer even gekeken ja, naar de staatsomroep (onze Super Matthijs, van de Wereld Naait Door).

Ing. Van der Pik | 10-01-17 | 08:57

Links schijt in dr broek. Ik heb geen idee waarom ze het criminele tuig in Nederland willen houden, maar 15 maart wordt D-Day

Waakvlam | 10-01-17 | 08:55

Er gaat iets van 900.000 euro per jaar naar de staatsomroep (NPO). Daar moet iets aan gedaan gaan worden, na de verziekingen, pardon, de verkienzingen in maart a.s..

Ing. Van der Pik | 10-01-17 | 08:53

Oja, Dolf, hoezo mag je criminele Marokkanen en Algerijnen geen asielzoekers noemen.
Ze komen onder de noemer van asielzoeker de AZC (asielzoekerscentrum) binnen en verblijven er totdat duidelijk is dat ze geen asiel krijgen.
Dan asielhoppen ze vrolijk weer een paar duizend kilometer verder en we weten dat dat easy going is voor criminelen en terroristen, om in het volgende EU land binnen een dag weer verder te gaan met hun enigste doel, asiel zoeken!

Noemen we ze voortaan maar Asozielhoppers dan!

fikkieblijf! | 10-01-17 | 08:52

@Papenblok | 09-01-17 | 23:15
Toch knap dat hij van zijn handicap zijn beroep heeft weten te maken. #logorroe

keestelpro | 10-01-17 | 08:48

Ze zijn bang voor wat er komen gaat en Nederlanders kiezen dan snel voor de tegenpartij, een soort van lafheid. Was 75 jaar geleden ook zo.

Ko Ranzig | 10-01-17 | 08:47

@Dinand | 09-01-17 | 23:07
Terwijl er gewoon lijsten van namen voor handen zijn van mensen die een ander geluid kunnen laten horen.

keestelpro | 10-01-17 | 08:47

Kranten dat zijn toch dode bomen? In hoeverre denken deze linkse wegkijkers nou echt dat kranten(koppen) nog alles bepalend zijn voor de algemene meningsvorming in Nederland? En daarbij zijn Nederlandse kranten nog super mild vergeleken met bijv. de Duitse of Engelse tabloids. Daar draait alles om de kop en daar loopt toch ook niet iedereen in ganzen pas met een stahlhelm rond? Hoewel de problemen groter zijn dan ooit zijn we feitelijk weer terug in de jaren '90, toen problemen je met minderheden / asielzoekers niet kon benoemen zonder voor racist uitgemaakt te worden. Professor Pim zou zich omdraaien in zijn graf... En Claudia de Breij had gelijk: alle linkse wegkijkers / politieke partijen die dit probleem niet durven te benoemen of van een geloofwaardige oplossing durven te voorzien doen feitelijk maar 1 dingen: ze drijven de Nederlandse kiezer alleen maar verder richting de persoon/partij die dit probleem wel blijft benoemen. En dus schieten zij alleen maar in hun eigen voet. Helaas hebben ze de uitslag van 15 maart nodig om dat zelf ook te gaan beseffen.

Mark zit te Dutten | 10-01-17 | 08:45

pffff toch maar even gekeken voor mijn mening te hebben gevormd.. wat een vermoeiende irritante man die Dolf weerwolf.. is een cabaretier toch..voor liefhebbers van dat genre... zwetsen zonder te kletsen.

fikkieblijf! | 10-01-17 | 08:44

@KapiteinClaus | 09-01-17 | 22:58
Typisch geval pot ketel.
Want precies wat hij mensen verwijt is wat hijzelf gedaan heeft.
Misschien is hijzelf wel één van de weinigen die het artikel niet doorgelezen heeft en voorbarig zijn mening op de twitters heeft geplempt. Gewoon een afgang van deze woordsalade patient.

keestelpro | 10-01-17 | 08:44

Deze hele discussie wordt aangezwengeld, zodat Koenders en Rutte zomeren kunnen zeggen - in het kader van de verkiezingen - dat zij ervoor hebben gezorgd dat Marokko en Algerije deze criminele asielzoekers (worden gezocht en vervolgd in eigen land en hier niet) terugnemen.
* trap er niet in ! *
Stem Geert

Astroturfer | 10-01-17 | 08:38

Vermoeiend die BN-ers die zich als dominee gedragen.

franck7020 | 10-01-17 | 08:24

Het zou mij een worst wezen hoe men ze noemt. Als ze overlast bezorgen moeten ze weg, en zo snel mogelijk.

Voor-de-5e-keer | 10-01-17 | 08:17

Beste Dolf, wanneer ga je beseffen dat door jouw opvattingen de PVV steeds groter wordt?

niemandzielig | 10-01-17 | 08:17

@komtdatschot | 10-01-17 | 08:00
De nick van jou raakt straks echt wel doel yep.

Goed bedoeld confrère ;)

Houtbar | 10-01-17 | 08:14

Kijk de NPO en vrienden hebben aandelen van multinational COA en zoiets moet je natuurlijk wel koesteren.

komtdatschot | 10-01-17 | 08:04

@[email protected] | 10-01-17 | 07:46
Lieve schat, wij zijn hier gewoon mensen net als jij. Ieder heeft zijn mening net als jij..
De een genuanceerd,de ander niet, net als jij..

En nee, ik zie ons niet de wereld redden, niet als jij vraagt...mag ik dan bij jouw..

Houtbar | 10-01-17 | 08:02

Waarom denkt zo'n uitgemergelde zak die die tig keer modaal binnen harkt en ver van de problemen woont dat ie iemand de maat kan nemen die wel te maken heeft met dat tuig, met berovingen, in een steeds onveilige buurt moet wonen waarvan de vrouwen worden lastig gevallen en dagelijks met kanker word uitgescholden .
Ik heb het helemaal gehad met marginale presentatoren, zangers, komedianten of acteurs op Nederlands boerenkool niveau die de rest van het land even vertellen dat de toon van het politieke debat ze hier niet bevalt, wie ben je dan ? LUL !

Castor12 | 10-01-17 | 07:50

Wat een intens linkse lul is die Dolf ook. Jezelf eerst 10x verontschuldigen voor je komt waar het om gaat. Dat getuigt al niet van enige zuiverheid. Hij weet dat hij poep praat, maar wil eigenlijk liever dat iemand met een wc-rol klaarstaat om z'n bek schoon te schrobben als hij klaar is met praten. PVV is ook niet echt mijn kopje thee, heb 'ns zitten browsen bij die partij van Thierry. Echt zo gek nog niet!

ro je | 10-01-17 | 07:46

Zeg die Dolf hé...zou die nou 50+ stemmen of geweaun bonkerhard PvdA...of toch GL?

Aluhoedje opzet.

Houtbar | 10-01-17 | 07:40

@ploppy,
Ik vind echt alles wat Claudia de Breij doet kudt. Of het nou zingen of optreden is.

ristretto | 10-01-17 | 07:39

Linksmenschen zijn de nieuwe fascisten, hoe het in die krankzinnige koppies van hun werkt, ik heb geen idee. Zou het een virus of een genetisch bepaalde aandoening zijn ?

GerMonster | 10-01-17 | 07:39

ploppy | 10-01-17 | 07:17
Misschien in tegenstelling tot u die verstandig geboren is, ben ik vroeger behoorlijk links geweest. Psp en GroenLinks. Ben nog steeds goed voor de medemens. Deel graag en probeer duurzaam te leven. Meer GroenRechts nu.
De verandering of bekering zoals sommigen het noemen heb ik ook meegemaakt.
Er is niemand die Claudia de Breij in de armen sluit. In tegenstelling tot zure mensen zien we hier op GS graag als iemand iets goeds doet. Dan krijgt ie zoals Berbaar opmerkte de credits die hij of zij verdient.
En mensen veranderen.

ristretto | 10-01-17 | 07:34

dwdd is verworden tot een oeverloze zwambak.. waar een klein(zielig) land groot in kan zijn. Lieve hemel.. we mogen het niet meer benoemen. TUIG !

Juliass | 10-01-17 | 07:32

En dit is nou een ideaal voorbeeld waarom er weinig zal veranderen na maart. Claudia de Breij is een linkse niet geestige onzinbrabbelende schatermuts. Het gedrocht heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ze een professionele gutmensch is en zich als zodanig al jaren manifesteert. Dat is terecht niet onopgemerkt gebleven bij talloze reaguurders. Echter; er is maar 1 doodnormale opmerking nodig om haar hier massaal in de armen te sluiten. Over hypocrisie gesproken. De PVDA heeft straks genoeg om 1 keer aan te geven dat we misschien toch een klein immigratieprobleempje hebben en het gepeupel is verkocht.

ploppy | 10-01-17 | 07:17

Adolf werd de les gelezen.

zeefert | 10-01-17 | 07:16

2 mensen die een woord andere betekenis geven.

Dat zou betekenen dat er zoiets is als een telegraaf-bubble, dat de telegraaf alleen slim woorden in de koppen uitkiest die hun lezers welgevallig zijn want geld en een beetje multi-uitlegbaar zijn. Dan krijg je dus dit soort woordenuitlegverschil.
Ze gaan ook helemaal niet in op wat het woord zou kunnen betekenen. Vreemd genoeg.

kloopindeslootjijook | 10-01-17 | 07:16

En voor Peter R weer 2500 Euro ín het handje... En diezelfde avond nog even bij RTL boulevard langs voor een mening te geven over een nietszeggend onderwerp en wéér 2500 euro erbij...

Muskatnuss!!! | 10-01-17 | 07:12

Vanaf dag één wordt er gelogen over de aantallen en de samenstelling van de vluchtelingenstroom.
Opvang in de Bijlmer Flierbosdreef: 500 mensen. 30 kinderen, 20 vrouwen. De rest jongemannen. Hoezo gezinnen? Hoezo mentaliteit van: vrouwen en kinderen eerst?

Eerste 20 statushouders: Analfabete Eritreers zonder opleiding. 1 Syriër. 1 vrouw. Ze werden als schapen op een veemarkt aangeboden aan de hulpverleningsindustrie. Dan zie je pas hoeveel instanties en stichtingen afhankelijk zijn van deze " industrie"
Ook hierin moet een onderscheid gemaakt worden tussen echte vrijwilligers die met een oudere Irakees naar de tandarts gaan omdat hij echt geholpen dient te worden en de hulpverleningsindustriemafia die elkaar de kansloze lastige analfabeten proberen toe te schuiven.

ristretto | 10-01-17 | 07:08

en dat alles van ons belastinggeld. Bah Bah Bah

Rico den Hollander | 10-01-17 | 06:51

Als Dolf echt iets voor asielzoekers wil doen moet ie het misbruik ervan bestrijden. Weet niet hoeveel asielzoekers hij kent, maar ik ken er aardig wat en de meesten gaan gewoon naar familie of op vakantie zodra de verblijfsvergunning er is. Sommigen laten er zelfs een optrekje neerzetten als ze hier eenmaal wat geld hebben gespaard. Nog even los van het feit dat de politie het in een gemeente een stuk drukker krijgt als er eenmaal een AZC staat.

Ik wil niet in een land wonen waarin wij veel geld uitgeven aan de opvang van lieden die hier niets te zoeken hebben, terwijl wij voortdurend bezuinigen op onze eigen kwetsbare groepen.

jochum1980 | 10-01-17 | 06:37

Claudia ziet het licht.
Ook netjes verwoord door Marianne.

Victorianus | 10-01-17 | 06:36

Claudia de Breij zette het hele zwikkie zanikpatatten voor paal.
Bravo, meid.

mallekater | 10-01-17 | 06:36

-weggejorist-

Donkersloot | 10-01-17 | 06:29

Dolf vond het een rotkop . . . .

alshetware | 10-01-17 | 06:22

Je weet toch dat je de waarheid niet hardop mag zeggen.

protonplof | 10-01-17 | 06:22

En vanavond schuift Dolf aan bij Tijs.

ploppy | 10-01-17 | 06:06

Ben blij dat ik dit weer gemist heb
*aan zijn bloeddruk denken doet*

Katvangert | 10-01-17 | 05:39

-weggejorist-

Orakel1958 | 10-01-17 | 05:27

Het eerste plusje van mijn kant voor Claudia.
*****
Gutmenschen: Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
*****
Waarom zijn er nog steeds mensen die ontkennen dat we met elkaar een gigantisch probleem hebben?

Orakel1958 | 10-01-17 | 05:12

-weggejorist-

DaJonkel | 10-01-17 | 04:27

PS, zit toch maar even daadwerkelijk te kijken en gadverdamme wat typisch. Dolf zelf is natuurlijk harstikke slim, en de enige reden dat hij vragen stelt is omdat de gewone Nederlander niet in staat is inhoudelijk na te kunnen denken over dit soort kwesties en simpelweg zo'n kop als complete waarheid overneemt.
Dolf is de bewaker van uw moraliteit omdat u te dom bent, of racist.

DaJonkel | 10-01-17 | 04:26

@Cabana Boy
wat ben jij voor hyperlinkse Volkert. Ga lekker nertsen vrijlaten.

RickTheDick | 10-01-17 | 04:18

Ik vind dat iedere TV persoonlijkheid die meer dan 30K per jaar verdiend dat extra geld moet doneren aan de vluchtelingencrisis.
Zo niet? Dan zijn ze duidelijk elitaire xenophobische racisten. Wat voor land willen ze anders? Eén waar -zij- de moraliteit bepalen vanuit een ivoren toren?
Antwoord op Dolfs vragen: 1. Omdat het woord "plaag" duidelijk verwoord hoe ze als parasieten het, willekeurige gekozen, land leeg komen zuigen. 2. Ze hopen hopelijk te bereiken dat mensen niet blind toelaten dat deze plaag hun land leegzuigt. En 3. een land dat niet van binnenuit wordt leeggezogen, maar dat zijn welvaart en verlichting exporteert.

DaJonkel | 10-01-17 | 04:16

Cabana Boy | 10-01-17 | 02:09
Doe ff normaal man! Dreigen met geweld hoort in geen enkel debat thuis hoe oneens je het ook bent met de ander.

Dinand | 10-01-17 | 03:18

Pritt. Doe mij eens deblokkeren? Je zegt zinnige dingen die ik nu niet altijd kan lezen.

Stijl-vol | 10-01-17 | 02:48

-weggejorist en opgerot-

Cabana Boy | 10-01-17 | 02:11

-weggejorist-

Cabana Boy | 10-01-17 | 02:09

ca12nag3 | 10-01-17 | 01:38
appelvink | 10-01-17 | 01:42
Het wordt tijd voor een nieuwe actiegroep tomaat.
www.google.nl/search?client=safari&am...
Gericht tegen VARA cabaretiers, met hun als vermaak vermomde propaganda.

de honden blaffen... | 10-01-17 | 01:58

Al dat gepeupel dat steeds weer opnieuw komt opdraven bij DWDD, woont zelf in riante bunkers en hebben nauwelijks reëel contact met wat er echt in de wereld gebeurt.

opaduck | 10-01-17 | 01:49

Deugmensen? Waren NSB-ers dan ook deugmensen? Nee toch?

Nelis SplitBloes | 10-01-17 | 01:42

de honden blaffen... | 10-01-17 | 01:13
Dolf deugt. Heeft een warm hart voor alles en iedereen, zelfs voor criminelen en illegalen, want Dolf deugt en wat van ver komt is lekker, ongeacht het gedrag van crimigranten.

Aanzienlijk minder tolerant is DeugDolf tov van autochtonen die niet zo gecharmeerd zijn van crimigranten. Tegenover hen heft DeugDolf zijn knokige vingertje, verdwijnen zijn warme menselijke meelevende gevoelens als sneeuw voor de zon. Dolf lijdt aan oikofobie. Een vreselijke aandoening waarmee vele BNers zijn besmet.

appelvink | 10-01-17 | 01:42

@de honden blaffen... | 10-01-17 | 01:13
Dolf is zo fatsoenlijk dat hij nagenoeg het hele lezers publiek van de Telegraaf voor debielen uitmaakt die niet verder lezen dan de kop van een artikel.
Het probleem is niet zozeer wat de kop zegt maar meer wat deze linkse lui vinden van het "gewone" volk. Het liefst geen kiesrecht en laat ome Dolf maar voor jou beslissen wat het beste is. Want plebs zijn nog te stom om hun eigen veters te strikken.
Zo vinden ze ook van alle asielzoekers, M'bombo T'umbo, Ali Al Gifgas en wie verder dat ze ook hulp moeten hebben want zijn zielig en kunnen niks zelf.
Linkse lui zijn zo blindgestaard op hun eigen goedheid en beter-wetend-heid dat ze gehele volken en groepen als mindere mensen zijn. Huisdieren.

ca12nag3 | 10-01-17 | 01:38

Wilders krijgt nu wel vanuit heel veel kanten steun voor, ook, zijn verhaal.
Mark_D_NL | 10-01-17 | 01:00
Als je maar niet denkt dat Claudia ineens Wilders steunt. In dit geval heeft ze gewoon haar gezond verstand gebruikt voor de verandering. Ze blijft nog steeds zo links als de pest alleen ziet ze nu ook hoe walgelijk links kan zijn door haar nu op twitter onderuit te halen. Zal me niks verbazen dat ze om een boycott van haar shows zullen roepen.

Dinand | 10-01-17 | 01:27

Graaf van Egmont | 09-01-17 | 23:05

Dat jij dat niet doet, betekent helaas niet dat heel veel anderen dat niet doen.
Dit programma heeft kijkcijfers en ze zijn pijnlijk hoog.
Dus hoe doorzichtig deze onzin van deze grachtengordel gekkies ook is, en hoe weinig ze ook weten van wat dan ook, veel mensen laten zich beïnvloeden door dit soort lui.
Dat is vervelend en onwenselijk, maar wel een feit helaas. :)

robertdoesnEro | 10-01-17 | 01:24

Ja, Dolf Jansen, die is heel fatsoenlijk, echt:
"Ik ben gek op Almere, dat weet u, maar als de PVV daar echt wint zeg ik opofferen!!".
Dan praten we wel over 200.000 mensen, van vlees en bloed.
Maar Dolf is wel heel fatsoenlijk, echt.

de honden blaffen... | 10-01-17 | 01:13

Lewis Lewinsky | 10-01-17 | 01:08
Wanneer we niet oppassen hebben we volgende jaar ook
Internet 1, 2, en 3.

Mark_D_NL | 10-01-17 | 01:12

Ik hoop werkelijk dat die hele NPO wordt opgeheven. Weg ermee. Zeikerds.

Lewis Lewinsky | 10-01-17 | 01:08

Wilders krijgt nu wel vanuit heel veel kanten steun voor, ook, zijn verhaal. En voor een stem op de PVV.
--
Wordt wel een beetje eng. Teveel PVV is ook weer niet goed.
--
Ik durf op mijn werk namelijk niet meer te zeggen dat ik geen PVV stem.

Mark_D_NL | 10-01-17 | 01:00

Het is gewoon simpel als je asiel vraagt in Nederland doe je extra je stinkende best om Nederlander te worden en je te gedragen naar onze waarden en normen. Zo niet dan even goede vrienden "bye bye, zwaai zwaai". Dit zou de overtuiging moeten zijn van den Nederlander. Dan hadden we deze non-discussie niet hoeven voeren.

MinAsPoppestront | 10-01-17 | 00:59

Hulde voor Marianne Zwagerman. Alles rustig en helder uitgelegd.

Lewis Lewinsky | 10-01-17 | 00:52

Dolf de Deuger kreeg tegengas, hulde voor de dames die het waagden in het hol van linkse leeuw hun mening te uiten.
Dolf de Deuger verkrampte, zijn schrale vingertje bleef wapperen. Plots begon hij te reutelen over hutu's en tutsi's, en toen wist ik het zeker: Dolf is een parodie van de VARAdeugmens, een flapdrol die voor veel geld zijn ADHD kunsten komt vertonen bij VARAgrootverdiener en mede ADHDer van Nieuwkerk.
Deugen op kosten van de NL belastingbetaler, goedkoper volk bestaat niet.

appelvink | 10-01-17 | 00:45

Jarenlang werd elke gelukzoeker "vluchteling" genoemd, maar daar hoorde je Dolf niet over. Nu zitten er in de asielstroom, -procedure, -regelgeving, -demografie subjecten en aspecten die ervoor zorgen dat deze misbruikt wordt en dan mag van Dolfje ineens het woord asiel (waar hem toch echt de crux zit) niet worden geassocieerd met iets negatiefs. Weer lekker selectief links gedram. Oh ja, en Marianne Zwagerman = MILF.

IslamPislam | 10-01-17 | 00:44

Stormageddon | 10-01-17 | 00:07
Je kunt toch niet ontkennen dat Zwagerman een prachtige verandering heeft ondergaan in haar leven? windkracht.jouwweb.nl/blog-1/marianne-... ze blijft mijn ultieme MILF fantasie en das op zeker!

Dinand | 10-01-17 | 00:41

Duidelijk gevalletje "Ja je hebt wel gelijk, maar het is de manier waarop je het zégt"

Papa Jones | 10-01-17 | 00:39

ja claudia verschuil je maar achter wilders.
Geert Wilders, de stoerste man van nederland!!!

eriksweet | 10-01-17 | 00:36

Het hele argument van Dolf Jansen is stierenpoep; kijk naar hoe de media Trump gedemoniseerd heeft...

kamelenfiets | 10-01-17 | 00:34

M6 is blij! Marokko wordt steeds veiliger. Want?

Dr. Frambozenjam | 10-01-17 | 00:28

Net weer zielig-item bij NPO journaal; vluchtnegerts hebben het koud in Zuid-Europa...Joh!! Het is winter, welkom in Europa! Het is noordelijker dan jullie warme vechtoord! Je weet wel, die plek die jullie verrekken om te verdedigen en er iets van te maken met jullie laffe, barbaarse "mannen eerst, dan vrouwen en kinderen" voorkomen! Van mij mogen jullie verrekken en terugkeren naar plaats van herkomst. Als jullie niet in staat zijn om iets van je eigen omgeving te maken en te overleven zonder elkaar de hersens in te slaan/schieten, dan is dat maar zo! Lees vooral eens "On the Origin of Species" van Charles Darwin!

Nederlanddraaitdoor | 10-01-17 | 00:20

Ah, hebben ze Dolf J. ook weer onder z'n steen vandaan getrokken om wat links geleuter ten toneel te brengen... Gelukkig was daar Marianne Z., die met valide argumenten zowel Dolf J. als Claudia de B. enigszins tot realiteit wist te brengen. Tja, tegen valide argumenten valt weinig in te brengen natuurlijk... Wat een hautain gedrag van Dolf J. ook om aan te nemen dat Telegraaflezers slechts "koppensnellers" zijn en niet het daadwerkelijke artikel lezen. Ergo; wat een vreselijk programma is dat dwdd overigens; moeten al die heren zo snel praten? Krijgen ze per uitgesproken woord betaald?

Jodelahiti | 10-01-17 | 00:20

@metzonderzijwieltjes | 09-01-17 | 22:55
Geweldig! Eentje om in the lijsten.

Alpengeist | 10-01-17 | 00:17

eriksweet | 09-01-17 | 23:17
Vond je het ook zo verwonderlijk dat bij een voorbeeld welk Dolf J. uitsprak daar door de regie meteen de betreffende plaatjes op het scherm werden vertoond? Hoezo het programma de strategie voorbesproken ten faveure van jouw gelijkgezinden en je opponent op achterstand te zetten. Walgelijk gewoon.

gemeentereiniging | 10-01-17 | 00:11

Logorroe (zoek op in wiki)
dysdiadochokinese | 09-01-17 | 21:46
Topklasse, dat je met een woord kan benoemen wat Dolf Janssen mankeert. Chapeau, petje af!

DitjaarkrijgikAOW | 10-01-17 | 00:10

Dinsdag een speciale uitzending bij DWDD om het bourkha-verbod in Marokko te veroordelen.

Jan Dribbel | 10-01-17 | 00:08

@Dinand | 09-01-17 | 23:49
Ik klikte even door op de tweets en kwam uit bij een jong meisje Marianne met een au-pair-achtige negerslavin. Althans, zo lijkt het.
En verder vind ik niks stijlvols aan heur. Ze kleedt zich als een escort uit het middensegment (allemaal net niet), om twintig jaar carrière najagen als grijze mus op de burelen van de Telegraaf te compenseren. Zal allemaal, en ik gedoog haar omdat ze vriendin is van mijn heldin Annabel, maar verder is het een pretentieus Goois kutwijf met een veel te grote bek voor haar herseninhoud en IQ.

Stormageddon | 10-01-17 | 00:07

@pontius | 09-01-17 | 21:59
Prachtig moment toen er tegenspraak kwam uit onverwachte hoek van Claudia de Brei. Je ziet hem echt denken: ook gij Brutus?!?

keestelpro | 10-01-17 | 00:06

jazekerhoor | 09-01-17 | 22:56
De oplossing is een verlenging aan de Pier van Scheveningen. Zo'n kilometer of 5 zeewaarts. De keuze is eenvoudig. Of vrijwillig naar je geboorteland, of doorlopen tot voorbij het einde over de Scheveningse loopplank.

metzonderzijwieltjes | 10-01-17 | 00:06

Nieuws: Marokko verbied de verkoop van Bourkha's.
Las ik op teletekst.

Jan Dribbel | 10-01-17 | 00:05

@dysdiadochokinese | 09-01-17 | 21:46
Hahaha ik wordt steeds slimmer hier. logorroe!

keestelpro | 10-01-17 | 00:05

spek | 09-01-17 | 22:57
Ah, jouw afwezigheid in de bewoonde wereld is voor jou de maat der dingen?
Waar bevindt jouw plaggenhut zich? Verstoken van alle media, verstoken van electriciteit en internet?
De plunderaars komen niet naar die contreien waar nog geen riolering ligt. De plunderaars zijn op zoek naar buit waar ze wat mee kunnen. Vraag eens aan willekeurige middenstanders, aan mensen die wel al een pinpas hebben, aan mensen met een flatscreen of gewoon bejaarde dames met een gouden collier, woonachtig in de nabijheid van een AZC.
De D66 burgemeester van Weert heeft niet voor niets een voor D66 extreem standpunt ingenomen.
Dat jij geen last hebt van asieltuig zegt meer over jou dan over dat tuig.

appelvink | 10-01-17 | 00:02

Wat een naieveling is Claudia de Breij door te denken dat vrouwen overal ter wereld hetzelfde worden behandeld als in Nederland.

Jan Dribbel | 10-01-17 | 00:01

Je ziet die Dolf helemaal in het nauw komen, hij voelt dat hij verliest, laat andere mensen dan niet laten uitpraten en haalt dan allerlei andere dingen erbij die de discussie alleen maar vertroebelen. Ik hoef die Dolf niet meer te horen, zulk onfatsoenlijk volk is het aanhoren niet waard. Doe maar een cordon sanitaire net zoals de PvdA om de SP doet.

DitjaarkrijgikAOW | 10-01-17 | 00:00

De grootste plaag is uiteindelijk de deugmensplaag, de een na de ander komt langs om de ,,boze mens,, de les te lezen en te intimideren met non argumenten.
De ,,toon,, van het debat is onbelangrijk als het land naar de klote is en volgestopt met AZC ,s gevuld met crimigranten.
Los van het feit dat de ruif leef is voor interne ontwikkelingshulp.

maasdonk | 09-01-17 | 23:56

@Raad_maar_raak! | 09-01-17 | 21:23
Ze zag er wat bezopen uit.
Kinderen en dronken mensen....

keestelpro | 09-01-17 | 23:54

Ik heb het geen 5 minuten uitgehouden ****ZAP****

Kwatz | 09-01-17 | 23:53

Kan je op 15 maart ook stemmen op die blonde juffrouw?

DitjaarkrijgikAOW | 09-01-17 | 23:53

@Barbarous_Relic | 09-01-17 | 21:20
Uit mijn anus komt intelligenter geluid.

keestelpro | 09-01-17 | 23:53

"Als ik de zendtijd maar doorpraat en zo min mogelijk tegenargumenten krijg dan win ik de discussie uiteindelijk."

Eerst dedain gaan lopen doen over de gemiddelde Nederlander om vervolgens de gehele zendtijd vol te kakelen met nietszeggende argumenten en stellingen. Een opvallende discussie methode is ook dat hij de scope van het onderwerp constant wijzigt en daardoor een goede inhoudelijk discussie om zeep helpt.

Claudia is mijn vriendin niet maar ik moet haar kudos geven voor haar objectieve blik.

Bobdesloper | 09-01-17 | 23:53

@Osdorpertje | 09-01-17 | 21:13
Hij zit in een vergevorderd stadium van het syndroom van marathon.

keestelpro | 09-01-17 | 23:52

DWDD, Pauw, Late Night en die tuttebol van een Jinek (een jaarsalaris van 100K is volgens haar een 'middeninkomen', weet u het nog?) worden hier direct weggezapt.

Jammer in dit geval, ik schijn de 'bekering' van Claudia de Breij gemist te hebben. Wie had dat nou gedacht? Goed teken sowieso. Beter laat dan nooit.

EefjeWentelteefje | 09-01-17 | 23:50

@Handsomeboy | 09-01-17 | 21:07
Zijn ouders zijn televaaglezers dus waarschijnlijk is zijn naam een eerbetoon. /cynismemodus off

keestelpro | 09-01-17 | 23:50

Stormageddon | 09-01-17 | 23:40
Dat weet ik niet maar Zwagerman heeft vaker op haar twitter geschreven dat ze enorm op negers valt. Omdat ze het woordje 'neger' gebruikt als term, is ze nu een public enemy bij dat links groepje rond Arzu Aslan. Wat ik niet snap want Zwagerman is juist complimenteus richting zwarte man maar ja, woordje 'neger' mogen we blijkbaar ook niet gebruiken. Ik vind haar wel een mooie en stijlvolle vrouw. Eén van de best geklede vrouw van Nederland.

Dinand | 09-01-17 | 23:49

Hutu's en Tutsi's kan hier ook gebeuren. Zeker, maar Dolf heeft nog niet door de dan de blanke Nederlander dan de uitgemoorde Tutsi's zullen zijn...

Duck Twacy | 09-01-17 | 23:44

@Dinand | 09-01-17 | 23:34
Oh, hielden ze bij de familie Zwagerman slaven voor de opvoeding voor de kids? Wist ik niet.

Stormageddon | 09-01-17 | 23:40

Women rule ! De dames hebben het door waar het over gaat. Noem het bij de naam, en praat erover, want het IS een probleem en het WAS de spijker op de kop in het artikel. En ja een krant moet ook verkopen. Dolf is een ratel, die niet helemaal mis zit, maar hij blijft hangen in "het gelijk" en het "WILLEN" deugen. Daar gaat ie gewoon mank. Geeft niet. Was goed om te zien. En Mathijs...tja...hij stond erbij en keek er naar....maar kwam er zelf niet uit. Och Mathijs ik zie je regelmatig in het vliegtuig naar Zuid Frankrijk. Ook daar zie ik je worstelen met je hpiding.Geeft niets. Komt goed

Stoker | 09-01-17 | 23:40

PS is die Marianne niet wat voor Geinpeil?
Kan Pinokkio van tafel lullen en oogt ook nog eens prettig.

hotmint | 09-01-17 | 23:29

Nou... dat was weer een fraai staaltje deughypocrisie aan de tafel van Eva. Een burgemeester in Brabant wil Nederlandse criminelen in drugshandel "uitroeien", "uitroken" en tot ver over de gemeentegrens wegjagen. Applaus voor de burgervader die zijn bevolking wil beschermen. In terminologie die de criminelen wegzet als plaag. Als ongedierte.
Maar 5 minuten eerder was de tafel verontwaardigd over de kop van de Telegraaf over de Marokkaanse en Algerijnse criminelen die de asielprocedures misbruiken... die joodse mafklapper voorop, gesteund door een voormalig Brabants wethouder: je mag niet zulke woorden gebruiken, dat is ontmenselijking, en doet denken aan de jaren '30, je moet mensen niet met beesten vergelijken. Daartegen mag je de eigen bevolking niet beschermen, die mag je niet over de grens jagen.
Brabantse criminelen... ja, die mag je uitroken en uitroeien. Marokkaanse niet, dan ben je nazi.

Stormageddon | 09-01-17 | 23:26

Die Marianne Zwagerman heeft ze allemaal op een rijtje en weet het ook correct te verwoorden. Als een sloopkogel tegen de betonnen VARA-plaat voor de kop. Hulde voor Claudia, die ondanks dat ze met handen en voeten door de VARA is vastgebonden oprecht durft te zijn (komt zelden voor bij vaste VARA panelleden, zal ze wel last mee krijgen).
De enige troost die Dolf had was de circa 1.500 euro's belastinggeld die hij krijgt voor zijn deugrede en Mathijs, tja die is onbetaalbaar goed (toch proberen ze hem 'at all cost' te behouden bij het VARA sterrenteam, net als Messi).
-
Walgelijk om een krant hiervoor te demoniseren, waar mensen keihard werken voor hun brood. Dit zonder overheidsgeld en zonder FC Barcelona sterrenteam salarissen.
Typerend voor huidig naïef moraal verheven links.

bananabanana | 09-01-17 | 23:23

Ha, fijn dar hier een topic van gemaakt is.
Ik heb het gezien en alle lof voor Marianne Zwaagstra, die pleitte voor eerlijkheid in de media en problemen ook durven te benoemen als problemen.
Dolf werd m.i. van tafel geveegd, en terecht.
.
Uiterst links-tragisch weer dat het alleen over "de koppen " en "de toon" ging.
Het echte probleem kwam niet aan bod.
Terwijl notabene iedereen aan tafel het eens was dat er Een Probleem Is!
En dat dat in het Telegraaf artikel goed beschreven was.
.
Met groot genot hoorde ik dat Claudia het wel met Marianne eens was.
Dat snap ik ook wel, en ze vertelde het later waarom:
Ze heeft Arabische landen bezocht en gezien hoe ze daar met vrouwen en lesbiennes omgaan (niet best, om het maar voorzichtig uit te drukken, zoals zijn ook deed).
.
Toen trok Matthijs maar snel de stekker er uit. Gemiste kans...
.
@Claudia, ik heb erg genoten van je oudejaars.
NL is inderdaad een fantastisch land om te wonen. Heel tolerant en vrijmoedig, nog...
De kunst om dat zo te houden. Voor andere vrijmoedige denkers, a-religieuzen en anders-geaarden. I love you all!

hotmint | 09-01-17 | 23:19

Emile Roemer sluit zich aan bij Dolf Jansen.
Tijd voor een nieuwe SP-lijsttrekker.

Jan Dribbel | 09-01-17 | 23:19

en dan is xenofoob televaag # trending, man schiet mij maar lek, zijn we nou al zo ver afgezakt hier in NL? De telegraaf, geheel op eigen wijze, kopt hier gewoon de harde realiteit. Of moeten die etterbakken die hier de boel komen uitvreten, plunderen en intimideren ook al vredelievend toegesproken worden. Dus hoezo vraagt die doodloper wat er mee bereikt moet worden? Maak eens een item over de middenstand mbt tot die illegalen in Weert, Ter Apel etc. Nee, weer lekker moreel superieur zitten zijn op mijn kosten.

gelachewoar | 09-01-17 | 23:17

nu het sprookje na 30 jaar niet meer te verkopen is probeert de vara via glibberige toneelstukjes en het offeren van de ouderen en nu ook de zwakkeren hun 'mening' zo ongezien mogelijk bij te draaien.
übergriezel nieuwkerk heeft het hele draaiboek ervan allang voor zijn neus liggen.

eriksweet | 09-01-17 | 23:17

-weggejorist-

Papenblok | 09-01-17 | 23:15

De Dolf moet eens op logopedie...

Papenblok | 09-01-17 | 23:15

De grootste rat is toch wel weer ex telegraaf journalist Petuurrh R de Vries over het eigen nest bevuilen gesproken. Sinds meneer met programma maken gestopt is dagelijks op TV door z'n vriendje John de Mol die hij van advies voorzag in de afpersing zaak. Sleept zo dagelijks €1800 vergoeding binnen is inmiddels miljonair en tot de elite doorgedrongen en ja daar hoort ook een nieuwe veel jongere stoeipoes bij. Crimefighter behalve als het een (nep) asielzoeker is dan is z'n anti wilders syndroom sterker.

mierus | 09-01-17 | 23:13

Dolf bepaalt wel voor de gemiddelde Nederlander wat ze wel of niet lezen of zien in zo'n artikel. Walgelijke arrogantie. Oprecht geïnteresseerd waarom die kop ? Omdat die kop de lading dekt van hetgeen waar het over gaat. En het gaat NIET over alle echte asielzoekers en niet over alle moslims. Wie generaliseert hier nu Dolf ? Je leest generalisaties waar ze niet zijn en waar het niet staat. Dat is best vies. Ik ben oprecht geïnteresseerd waarom je het zo vies speelt. Ik ben oprecht geïnteresseerd waarom je die kop misbruikt over de mensen die de krant maken en kopen. Je zeilt er zo naast met je punt. Zonde van ieders tijd.

Tutanchamon | 09-01-17 | 23:11

@ spek, of moet ik zeggen beste Hans?
Ik ken die mensen ook niet persoonlijk. De familie Tokkie wél dus hou je grote muil eens ff.

ristretto | 09-01-17 | 23:09

Het lijkt wel of Claudia persoonlijk tot een harde confrontatie met de werkelijkheid m.b.t. haar geaardheid is gekomen. Toch maar even afwachten.

ThePeet | 09-01-17 | 23:09

Eerst Dolf Jansen bij DWDD en nu Arnon Grunberg bij Jinek. Gaat wel goed hé Shula met ook andere geluiden laten horen?

Dinand | 09-01-17 | 23:07

NPO heeft geen politieagenten, brandweerlieden of hulpverleners uitgenodigd, deze mensen hebben dagelijks te maken met het schorem waar het NPO-volkje zo mee begaan is. Hulpdiensten trekken al jaren aan de bel maar worden nooit gehoord, gemakkelijk in de studio aan tafel lekker lansen breken voor zielige mensen die onze samenleving zien als attractiepark waar alles kan en je nog gratis kunt verblijven. Dit soort teevee is honderdmaal kwetsender voor de domme Hollanders dan een kop in een zieltogende krant, dat al stuiptrekkende nog abonnees probeert te vangen.
Het is duidelijk dat de NPO er alles aan gelegen is om twijfel te zaaien en Nederlanders in een moral dilemma te laten verzuipen.

hovawart | 09-01-17 | 23:06

Jezaja, heb je alles gehad komt nu de woordvoerder van de deugmensen, Arnon Grünberg bij Pauw.

Jan Dribbel | 09-01-17 | 23:06

Ik kon het niet afkijken sorry. Dolf weet dat hij geen gelijk heeft maar hij is zo "fatsoenlijk" dat hij dat niet toe kan geven.
En dan ook het wegzetten van het pleps als ongeletterde eencelligen door hem. Het is tenenkrommend.
Als je in een maatschappij zaken niet mag benoemen of vrij bent om zaken te benoemen zoals jij dat wilt vanwege een deugbrigade dan is deze maatschappij defect.

Dirk III | 09-01-17 | 23:05

Zo wie zo erger ik me vaak aan Adolf J, maar het dedain waarmee hij nu stellig denkt te weten dat alleen hij en nog enkele intellectuelen uit de gordel het stukje onder de kop hebben gelezen en het gewone volk dat dus niet doet. Het plebs neemt genoegen met de kop boven een artikel en leest niet verder, maar trekt wel de natuurlijk onterechte conclusie: alle asielzoekers zijn tuig. Alsof wij geen flauw benul hebben wat er aan de hand is in Nederland.

Graaf van Egmont | 09-01-17 | 23:05

Wat Dolf van krantenkoppen vind doet er totaal niet toe. Welk signaal hij er van uit ziet gaan ook niet. Ik bepaal zelf wel wat ik met zo'n kop doe, daar heb ik de VARA/PVDA niet voor nodig. De kop gaat exact over waar het over gaat; tuig dat asiel misbruikt. En de overlast die het met zich meebrengt voelt als een plaag. Dat linksextremisten daar in lezen dat elke echte asielzoeker uit zou zijn........ tja, daar moet je een gutmensch met het IQ van een pinda voor zijn. En voor dat soort vervuiling op de NPO betalen we dan belasting :-( Minder minder minder.

Tutanchamon | 09-01-17 | 23:03

Het belangrijkste is nu niet te vragen waarom maar deze realiteitszin gewoon in dank aanvaarden en overgaan tot de orde van de dag.

ristretto | 09-01-17 | 23:02

Sorry, had even moeten F5-en...

Samui07 | 09-01-17 | 23:01

Goed, dan gebruuken we vanaf vandaag de woorden allochtoon en allochtuig om het onderscheid te maken. Zo goed, Dolf?

ViagraFalls | 09-01-17 | 23:00

Risttetto: en vergeet Haatoma Groentemannen niet. Zij was ook langzaam aan het ontwaken

Samui07 | 09-01-17 | 22:58

Zo'n Dolf Jansen verandert ook niet. In de 50 en dan als een puber met ADHD en 10 blikjes in je mik red bull los gaan, zonder een argument te noemen. Hij roept in de woordenbrij nog ergens dat mensen artikelen niet lezen, maar alleen de kop zien. De Telegraaf, hoe schreeuwerig vaak ook, wordt duidelijk overschreeuwd door Jansen.

KapiteinClaus | 09-01-17 | 22:58

Ik ken persoonlijk niemand die echt last heeft van asielzoekers. Ik vind daarom zulke berichten (in de telegraaf en volkskrant) nergens toe leiden. Alleen maar haatzaaien en een goed gevoel geven aan de tokkiemensen waarvan hun (voor)ouders zogenaamd zo hard gewerkt hebben.

spek | 09-01-17 | 22:57

Koerdische boos-Turk-vrouw Arzu Aslan is een beetje aanvoerder van anti-Telegraaf campagne op twitter, zij en haar basket of deplorables vriendjes. Ik volg het wel op twitter want het is wel erg vermakelijk hoe boos en belachelijk ze zich maken. Er is geen leuker vermaak dan leedvermaak ten koste van links. Wel grappig hoe links zich nou verraden voelt door Claudia. Zij was toch wel een beetje poster girl voor links.

Dinand | 09-01-17 | 22:56

Kortzichtige reaguursels zeg. Dolf doet, wat mij betreft, keurig mee aan het debat. Ben het totaal niet met hem eens, maar het slaat dan weer helemaal nergens op dat de meeste reaguursels hier puur ad hominem zijn.
Jammer wel dat het teveel over de kop ging. De dames wisten inhoudelijk enigszins wat toe te voegen, maar ik mis oplossingen! Een duidelijke strategie om dat tuig het land uit te krijgen, en ervoor te zorgen dat er niet meer de EU binnenstromen.

jazekerhoor | 09-01-17 | 22:56

Het begint al met die nieuwe "tafelheer" , waar halen ze zo'n totaal-neuroot vandaan?
Worden de deugmensen schaars?
Claudia zal wel ingefluisterd zijn door de moeder van alle wegkijkers, Hanneke Groenteman.
Je weet wel, Hanneke die door jeugdige kut-marokkanen voor een k-k-jood,(die dood moet), werd uitgemaakt.

Jan Dribbel | 09-01-17 | 22:56

Alpengeist | 09-01-17 | 22:29
Aha! Boos, blank en bierdrinkend. Mooie naast bed, bad en brood.

metzonderzijwieltjes | 09-01-17 | 22:55

Als een anus kon praten, zou het op de mond van Dolf Jansen lijken.

eegters | 09-01-17 | 22:53

Heerlijk hoe het deugvolk langzaam maar zeker ontmaskerd wordt.

hatsaflats! | 09-01-17 | 22:52

-weggejorist-

FirmaLenB | 09-01-17 | 22:52

Je bent compleet gestoord als je tijd besteedt aan het kijken naar zulke tv-programma's.

Montgomery Burns | 09-01-17 | 22:51

Mijn hemel, zijn er nog mensen die DWDD kijken?

Franker | 09-01-17 | 22:51

Ik vind het mooi dat Hanneke groenteman's ogen zijn geopend over het antisemitisme na het maken van de kanarie in de kolenmijn . En dat Claudia nu gewoon zelf een vluchtelingenkamp heeft bezocht en dat ze er achter is gekomen dat er veel tuig tussen zit. Conclusie: zet mensen als Dolf Jansen verplicht in een vluchtelingenkamp/zwarte wijk/arabisch land

tostimaker | 09-01-17 | 22:51

@ ristretto | 09-01-17 | 22:47
Dank voor de zorgen.
Ik ben al een poosje zwaar aan het minderen.
Helaas staat daar dan weer tegenover dat ik wel Twitter hebt ontdekt, dus dat schiet niet erg op.

Lewis | 09-01-17 | 22:51

Wijze uit het Oosten | 09-01-17 | 21:59
Ik beloof helemaal niets.. :)

Wasbakplasser | 09-01-17 | 22:48

Bubbels
Ik sta al lang in de keuken (auw)

Langshetrandje | 09-01-17 | 22:47

@lewis, gelukkig, maakte me al wat kleine zorgen. Druk is goed. Anders ga je steeds meer reaguren. Kijk maar naar necrosis.

De lijst van ex deugmensen groeit met 100%! Eerst alleen pauw. Nu al met zijn tweeen; pauw en de Breij.

ristretto | 09-01-17 | 22:47

@J.Slavink | 09-01-17 | 22:40 LOL. Gelukkig dat er nog een medialand, een msm, een onafhakelijk blog , politici zijn/is die over deze waanzin dagelijks berichten. GS, pfft.
/S

en définitive | 09-01-17 | 22:46

en définitive | 09-01-17 | 22:33
Het zwakke geslacht? Ik weet t niet hoor.... Nog de Olympische spelen gevolgd afgelopen zomer. Geen NL man enige noemenswaardige prestatie bij het boksen zien leveren. Wel een vrouw. Zoals ook bij hockey, zeilen, hardlopen, etc. De gemiddelde NL vrouw heeft meer ballen, doorzettingsvermogen, vechtlust en opofferingsgezindheid in haar kleine teen dan de meeste 'mannen' in hun hele lichaam. Zeker als het gaat om alles dat na 1980 geboren is. Naar mijn mening.

BlowingBubbles | 09-01-17 | 22:44

Onze Dolf, spreekbuis van het Nederlandse liberale geweten, met een Hollands huisje aan de Vecht, en een belastingtechnisch (woninkje) in Ierland, jaja iets zegt mij dat dit een gevalletje is van "Links lullen,en rechts zakkenvullen".
Over een dubbel paspoort zult u mij niet horen.

hovawart | 09-01-17 | 22:44

Natuurlijk gebruik je als fatsoenlijk het woord plaag liever niet als je het over mensen hebt(ook als is het tuig),soms is het gewoon nodig om te benadrukken dat je echt last hebt van die lui.Geen mens haalt het in z'n hoofd om die gasten te gaan verdelgen,gifgas wordt al een tijd niet meer gebruikt of verkocht door ons land.https://nl.wikipedia.org/wiki/Frans_van_Anraat

kzegje | 09-01-17 | 22:44

Nou Dolf Nogwat, ik geloof wel dat mensen dom zijn, want 5 extreem overbetaalde retards zonder enige kennis van zaken doen net alsof ze het niet eens zijn, en ik vermoed dat mensen dat daadwerkelijk geloven.
Dus iedereen die jullie toneelstukje beschrijft als meer dan 5 apen die toevallig het geluk hadden om overbetaald te doen alsof ze kennis van zaken hebben is extreem dom. :)

robertdoesnEro | 09-01-17 | 22:43

-weggejorist-

J.Slavink | 09-01-17 | 22:43

Natuurlijk wil Dolf een betere kop. Wat had u dan verwacht?

J.Slavink | 09-01-17 | 22:43

@ en définitive | 09-01-17 | 22:26
Zo'n vaart zal het niet lopen waarschijnlijk nee, maar we zullen zien.
De wal keert vele schepen.

Lewis | 09-01-17 | 22:41

Het is wel erg met ons gesteld dat de mening van een paar cabaretiers voor ons van enig belang zou zijn.

J.Slavink | 09-01-17 | 22:40

@ ristretto | 09-01-17 | 22:22
Neuh. Beetje druk. (Lees: te snel tikken zonder nog even door te lezen.)

Lewis | 09-01-17 | 22:39

@Geitekeutel | 09-01-17 | 22:05

Het socialisme heeft de strijd allang geleden verloren, het is failliet, daarvoor in de plaats hebben de inmiddels contra socialistische links mensen een nieuwe stroming weten te ontwikkelen die zich kenmerkt door geldwolverij (zie de PvdA en NPO)en propagandistische, linkse guerilla-achtige ontregelende media (zie Joop en NPO), gericht op de creatie van een angst overheersende maatschappij.
Want angst en armoe houdt netjes (niet waar Groen Links).
En in dat klimaat leven zij genoegelijk en weltevreden, wetende dat zij zich verheven hebben (zoals gebruikelijk ten koste van anderen).

Memek | 09-01-17 | 22:39

@Normpje | 09-01-17 | 22:33
Klopt, zou ik ook moeten doen, maar soms heb ik er zin in. Gewoon ouderwets flamen.

ristretto | 09-01-17 | 22:39

Daarnaast. Dolfs apocalyptische vergezichten raken kant noch wal. Als je door gierende overlast in je buurt al een knokploeg of burgerwacht wil opstarten openen de gemeentecowboys je tuinhek al.

Nehemia | 09-01-17 | 22:37

Als mensen, zoals Jansen, minstens twee keer zeggen dat ze 'oprecht geïnteresseerd' zijn en dan constant door mensen heen gaan tetteren vind ik dat altijd heel grappig.
Had 'm graag gevraagd naar een betere kop. En ook had ik willen weten of hij mensen inderdaad zo erg onderschat dat hij denkt dat ze zelf geen onderscheid kunnen maken tussen oorlogsvluchtelingen en illegale criminelen.

Poesmobiel | 09-01-17 | 22:36

@BlowingBubbles | 09-01-17 | 22:33 Eensch dat het zwakke geslacht zich in groteren getale laat gelden.

en définitive | 09-01-17 | 22:36

Wanneer durven gasten die uitgenodigd worden om bij DWDD of Pauw/Jinek hun mening te geven nou eens weg te lopen op het moment dat Dolfachtigen het woord kapen en de gespreksleider niet ingrijpt? Zou pracht-tv opleveren, vooral als de doorratelaar het niet eens merkt en gewoon in zijn eentje doordieselt. En de techniek is natuurlijk prima in staat om, à la Tweede Kamervoorzitter, de overbelaste microfoonset uit te schakelen.

piloot47 | 09-01-17 | 22:35

Mijn Oma zei altijd "Hardlopers zijn doodlopers".

Mark_D_NL | 09-01-17 | 22:34

ristretto | 09-01-17 | 22:11
Jij bent ook flauw van die Berblabla heb ik in de gaten. Beste is niet meer reageren, maar moeilijk. Toch doen.

Normpje | 09-01-17 | 22:33

Mr_Pikibelly | 09-01-17 | 21:51
De dames, en zeker de lesbiennes, beginnen in steeds grotere getallen door te krijgen dat zij het grootste slachtoffer gaan worden van de onbeperkte instroom van islamtische hardline testosteronbommen met het gemiddelde IQ van een minderjarige. Mijn hoop op het ontstaan van breed maatschappelijk verzet ligt ook bij de vrouwen.

BlowingBubbles | 09-01-17 | 22:33

Claudia is natuurlijk niet echt om. Doet wat stekelige uitspraken, veroorzaakt door de hormonale huishouding tijdens de stonde. U weet wel.

Graaf van Egmont | 09-01-17 | 22:32

@Langshetrandje | 09-01-17 | 22:19
Dat is het strafbankje.

Alpengeist | 09-01-17 | 22:32

top wijf. Kan ik op haar stemmen?

msgambler | 09-01-17 | 22:31

Dolf kan het leuk brengen, de waarheid is echter dat naarmate hij ouder word, hij toch steeds meer een rechtse mening uitspreekt, wat je als lastige puber ook van je vader vind, je gaat er later toch op trekken.
Dat hij zich toch blijft voordoen als een typische NPOer, heeft een hoog cabaretier-gehalte en zal goed betaald worden, en zal hij vast vaker worden uitgenodigd, (zolang hij geen politieke partij gaat beginnen).

hovawart | 09-01-17 | 22:31

Dolf Jansen, hou je bek eens als iemand anders het woord heeft.

niks mis mee | 09-01-17 | 22:30

"Claudia, kan je verklaren waarom je al die jaren hebt weggekeken. Was dat het geld of het aanzien? En voel je geen wroeging omdat je bewust miljoenen, terecht bezorgde burgers zeg jij nu ook, jaren hebt weggezet als racisten, xenofoben en tokkies".

Mark_D_NL | 09-01-17 | 22:30

ik heb meer respect voor dingen die ik van mijn schoenzool afschraap dan voor de lelijkerd zonder naam

eriksweet | 09-01-17 | 22:29

Grappig om te zien hoe hypocriet links is.
Men schuwde geen leugens tijdens de massale asielzoekersstroom in 2015/16. Het waren allemaal hoogopgeleide Syriers die oorlogsvluchteling waren,(hoe bedoel je, iedereen over 1 kam scheren?) wanneer je daarbij wat kritiek over had werd je gelijk voor xenofoob en racist uitgescholden.
Nu is men bang over de toon van het debat en dat asielzoekers voor tuig worden uitgemaakt en dat elke asielzoeker over 1 kam wordt geschoren...
Links stapelt graag mensen op 1 hoop wanneer het hun uitkomt, wanneer hun projectjes in hun ogen zielig zijn en waarbij ze hun zogenaamde solidariteit kunnen tonen.

Al was men al vanaf dag 1 gewoon EERLIJK geweest: dat wij met dit beleid gewoon mensen binnenlaten waarvan we niet weten wat ze zijn: oorlogsvluchteling/ crimineel/ gelukszoeker, dat ze moeilijk zijn uit te zetten en dat wij als samenleving hiervan voor de gevolgen mogen opdraaien.

Julia | 09-01-17 | 22:29

@Oprisp | 09-01-17 | 21:55
Lol, nu zit er bier op mijn beeldscherm.

Alpengeist | 09-01-17 | 22:29

CoffeePatch | 09-01-17 | 21:22
Geslacht worden op Twitter.... T lijkt me minder erg dan de brandstapel of een steniging. Raar medium, ik doe er niet aan mee, lijkt me heel onrustig. Voordeel voor mevrouw is dat ze haar account kan beeindigen. Toch?

BlowingBubbles | 09-01-17 | 22:28

Naast de kromme jodenvergelijking komt Dolfje ook nog eens aankakken met de Hutu's en de Tutsi's. Man, man, man.

Nehemia | 09-01-17 | 22:28

Les 1: marathonlopers hebben altijd gelijk.
Les 2: marathonlopers hebben geen humor
Les 3: marathonlopers cabaretiers hebben slechte knieën

Langshetrandje | 09-01-17 | 22:27

@Lewis | 09-01-17 | 21:51
Is (s)links NL nu op z'n retour met de aanreiking van dit snoepje of heeft zij, de Breij idd -een policore muts tot de deaudt heur scheidt van het aardse, plotsklaps het licht mogen omarmen? Waag het te willen betwijfelen.

en définitive | 09-01-17 | 22:26

En voor Zwagerman en Claudia respect.

Mo het varken | 09-01-17 | 22:25

Dit zijn dezelfde mensen die Geert keer op keer als een gevaar voor Nederland wegzetten. Dat vinden ze allemaal prima. Als Fortuyn als minderwaardig wordt weggezet, dan is het muisstil aan de overkant en heeft niemand het over dehumaniseren. Nee, deze mensen deugen van geen kant. Deugmens is nog een veel te lieve benaming voor dit soort troep.

roze_bril | 09-01-17 | 22:25

Algerije en Marokko. Landen die resoluut weigeren om hun eigen onderdanen weer terug te nemen zouden economische sancties moeten krijgen. Kan dat niet geregeld worden. Men is die muiterij van dat couscousvolk spuugzat.

Nehemia | 09-01-17 | 22:24

Petje af voor Marianne Zwagerman die Deug Jansen helemaal in z'n hempie zette.

Hufter | 09-01-17 | 22:24

Overigens, die oudejaarsconference was gewoon kut.

Stormageddon | 09-01-17 | 22:23

Ha die kop van dolf als claudia het heeft over de besmetting van tuig asielzoekers naar oorlogvluchtelingen..

wie zal het zeggen | 09-01-17 | 22:23

@lewis,

Alles goed Lewis? Porcodio man, ben je zó van de leg af door de comingout van Claudia?

ristretto | 09-01-17 | 22:22

Het gezicht van Dolf is goud op het moment dat Claudia hem afvalt!!!

marrretje | 09-01-17 | 22:22

Claudia zat wel mooi helemaal alleen op dat bankje

Langshetrandje | 09-01-17 | 22:19

Eigenlijk vind ik het welhaast wetenschappelijk indrukwekkend om te zien hoe een Matthijs (niet gehinderd door intellect of competenties) en Dolf (niet gehinderd door intellect of competenties) zich in een slinkend vijvertje linksdenkers totaal geen zelfinzicht of -reflectie toont. Een door staats- en Vara geld gefaciliteerd uitgesleten patroon van eenrichtingsdenken is bij deze mensen echt niet meer om te buigen. Zelfs niet door door iemand uit eigen gelederen.

metzonderzijwieltjes | 09-01-17 | 22:18

@ Lewis | 09-01-17 | 22:16
Lekker bezig.
Dat was een reactie op Berbaar | 09-01-17 | 22:04.

Lewis | 09-01-17 | 22:18

@Wijze uit het Oosten | 09-01-17 | 22:13
Ik heb heel weinig met haar en de eindejaarsconference was ronduit slaapverwekkend maar dit was super. Dit gaat haar duur komen te staan. Alhoewel ze nu wél bij pauw welkom is. Ze zijn nu beide ultrarechts volgens Jolo en Janssen.

ristretto | 09-01-17 | 22:17

@ Lewis | 09-01-17 | 21:51
Man(?), die lopen hier al vele jaren bij bosjes rond.

Lewis | 09-01-17 | 22:16

@Geitekeutel | 09-01-17 | 22:05
Zorgelijk,
Ronduit zorgelijk...

Wijze uit het Oosten | 09-01-17 | 22:15

@ristretto | 09-01-17 | 22:01
Het bekijken van het indalen van realiteitszin was best een aparte gewaarwording...
Ik vrees een grote hoeveelheid linkse wappervingertjes voor Claudia.

Wijze uit het Oosten | 09-01-17 | 22:13

Mensen die zich, zoals vaak genoemd, tot de deug (gut)menschen hebben verheven zijn voor mij degenen die zich gewoon in een soort reservaat moeten laten opnemen.
Hoge muur eromheen, geen kranten of andere media want dat is allemaal veel te echt, te schokkend en onmenselijk. Dan kunnen ze daar een nieuw land uitvinden en de dingen wegstrepen die ze niet kunnen verdragen en datgene inkleuren waar zij behoefte aan hebben. (Cuyahoga tekst)
.
De wereld daarbuiten nemen wij, niet deug mensen, wel voor onze rekening, wij ruimen de rotzooi op en doen de grote schoonmaak zodat we hopelijk na zoveel jaren weer eens veilig op een station, luchthaven, winkelcentrum of waar dan ook aanwezig kunnen zijn met mensen die het gewoon snappen.
Snappen dat je je land niet laat infiltreren door hordes onwenselijk volk, waar ze dan ook vandaan komen.
.
Dat land dat ik wens heeft ooit bestaan, met koele nuchtere mensen die een stootje konden verdragen.
Ach gelukkig hoeven mijn pa en ma die de 1e en 2e WO hebben meegemaakt, plus alle crises die daartussen zaten, dit niet meer aan te horen.
How the west was lost.

Memek | 09-01-17 | 22:13

Het is al heel wat dat Mattijs in DWDD deze discussie nu best wel los laat.
Men neemt schijnbaar de beschuldiging van niet onafhankelijk nieuws brengen nu eindelijk wat serieuzer.

Ik denk dat er een kentering aan het plaats vinden is als zelfs Claudia het kaft van het koren scheidt.

Ik denk dat best veel NPO-ers die betaald worden door de linkse propaganda machine dadelijk stiekem in het stemhokje toch (eenmalig) een zwenk naar rechts, dan wel anti-EU maken.

PVV zullen ze waarschijnlijk verrekken, net als VNL, GP en SGP.
Wellicht dat SP en PvdD door hun anti EU standpunten hier nog wat winnen.
FVD wordt echter de grote verrassing.

Ben-Bataaf | 09-01-17 | 22:12

Gemeen girls kent girls lachje trouwens om 15:47uur

Thanks for having my back, let's scissor!

Raad_maar_raak! | 09-01-17 | 22:11

@berbaar. De enige die denkt dat het hier een pvv clubhuis is ben jezelf.
Je gaat tekeer als een dolle zonder echt te lezen of na te denken. Laatst tegen Feynmann zonder knikkers in je zak.

Net zoals je pochte hoe je mensen tot de bedelstaf aan het procederen was. Grow up.

ristretto | 09-01-17 | 22:11

maar credit where credit is due.
Berbaar | 09-01-17 | 22:04
Yep, heb ook zo'n buuv. Plots weloverwogen een (1)meedenkend en alleraardigst woordje in de rondte uitbrengen ...

en définitive | 09-01-17 | 22:10

Die linkskoppeling van Dolf de linkse marathongnoe met de joden gaat volledig mank. Van de joden had niemand last. We willen alleen van het illegale tuig verlost worden waar de regering faalt om ze echt weg te krijgen.

Nehemia | 09-01-17 | 22:09

De laatste stuiptrekkingen van de bangepoeperds.

Sliptong | 09-01-17 | 22:09

@Wijze uit het Oosten | 09-01-17 | 21:58
Sterker nog, er mag van mij wel meer van dit soort redelijkheid in de media weerspiegeld worden. Dit was werkelijk verfrissend om te zien.

Alpengeist | 09-01-17 | 22:08

De lijst van mensen-die-we-voor-de-buhne-via-het-debat-moeten-bestrijden-maar-eigenlijk-zouden-we -het-niet-erg-vinden-als-er-een-linkse-activist-komt-die-hem-of-haar-omlegt-daarom-herhalen-we-deze-lijst-met-minderwaardige-mensen-elke-week is vandaag wel een stukje langer geworden.

kadoendra | 09-01-17 | 22:07

@pontius | 09-01-17 | 21:59
Ehhhh,
Liever niet....

Wijze uit het Oosten | 09-01-17 | 22:07

@Lewis | 09-01-17 | 21:51
Probleem is dat sommige reaguurdertjes denken dat het hier een soort van (PVV) clubhuis is.
Allemaal achter de leider, geen kritiek en Claudia is kudt.
Gelukkig lopen er nog steeds mensen hier rond die voor zichzelf kunnen denken.
En ja wat Claudia zei was dapper en realistisch, daar wordt ze niet ineens leuk van maar credit where credit is due.

Berbaar | 09-01-17 | 22:04

@gast128 | 09-01-17 | 21:43
Als hij maar gehoord werd..
Windbuil...

Wijze uit het Oosten | 09-01-17 | 22:04

@Tom Hagen | 09-01-17 | 21:42
De mening was ietwat onwelgevallig..

Wijze uit het Oosten | 09-01-17 | 22:02

Die deugmensen worden steeds fanatieker en het deug-criterium steeds strakker. Uiteindelijk marginaliseren zij zichzelf.

ChatBot | 09-01-17 | 21:58
Uiteindelijk blijft er maar één überdeuger over en is de rest allemaal geëxcommuniceerd, omdat ze ooit 'ns, ergens in een onbewaakt moment, een 'slip-of-the-tongue' hebben gehad.
Spaanse Inquisitie 2.0

Titaantje | 09-01-17 | 22:02

@Feynman | 09-01-17 | 21:33
Verdienmodel er over heen, en dan plots-na enige weerstand op HQ, lølt men aldaar mee met diegene die aandacht in de breedste zin des woord genereert. *start de persen* is hun devies. Nu nog de uitkoop van soevereiniteitsoverdrachten terugschroeven. Word lastig, maar kán wel. Zie brexit.

en définitive | 09-01-17 | 22:02

Dit is dan wel weer mooi van Claudia de Breij, maar geheid dat ze nu ook aan het lijstje van Francisco van Jole wordt toegevoegd.

Nehemia | 09-01-17 | 22:02

@Parafernalio | 09-01-17 | 21:40
Ik vond dat Dolfje Weerwolfje zich beheurlijk vergaloppeerde...
En zelfs Claudia viel hem af.

Wijze uit het Oosten | 09-01-17 | 22:01

Soms gebeurt het voor je ogen en komt het verstand of tenminste de rede of realiteit. Dat zag je voor het eerst bij Claudia de Breij. Het leek een welbewuste comingout. Respect. Want ze weet dat ze ten eerste een shitstorm te verwerken krijgt. Ten tweede een berufsverbot en ten derde morgen een ultrazuur stukje van Grünberg.
Hulde.
Ze wordt as we speak aan het kruis genageld.

ristretto | 09-01-17 | 22:01

Dit was het zoveelste goedpraatgezelschap dat op kosten van ons belastingbetalers het brandschattende, rovende en verkrachtende naffersvolk de hand boven het hoofd houdt.

donkeyman | 09-01-17 | 22:01

Eindelijk werd (a)Dolf gigantisch op z,n nummer gezet.
Deze loser dacht even mee te liften op de zogenaamde woede van policor Nederland, alleen merkt hij nu dat policor Nederland steeds kleiner wordt, om hem heen.
Die paar BN,ers en zo,n 50.000 ghroenlinksers, en thats it!

De rest van Nederland is Wakker!!!

Gerrit gordijnstok | 09-01-17 | 22:01

Ik kijk er niet meer naar. Dan hoef ik me ook niet meer zo op te winden. In maart krijgt de heer Baudet mijn stem en ik ga ervan uit dat-ie daar goed mee om gaat. Of in ieder geval beter dan dat de heer Rutte dat deed met mijn laatste...

Happy People | 09-01-17 | 22:00

@ Lewis | 09-01-17 | 21:51
Iemand steekt haar nek.
Zucht. Sufferd.

Lewis | 09-01-17 | 22:00

Kan iemand een Gifje maken van dat verbeten hoofd van Dolfje ?

pontius | 09-01-17 | 21:59

Titaantje | 09-01-17 | 21:58
Nou, dat is niet één van mijn best geschreven reacties, maar allah.

Titaantje | 09-01-17 | 21:59

@Wasbakplasser | 09-01-17 | 21:34
Beloofd ?

Wijze uit het Oosten | 09-01-17 | 21:59

Claudia de Breij, wat een heldin. Ongelooflijk. Als je dat durft in het hol van de leeuw.

La Bailaora | 09-01-17 | 21:59

Nadat ze 2 weken opgerot zijn naar de bahamas terwijl ik werk voor m'n centen mogen ze lekker zelf met elkaar circel jerken.
Ik boycot alles wat een zomerstop en winterstop heeft op TV.

GateKeeperNL | 09-01-17 | 21:58

@J.Slavink | 09-01-17 | 21:29
Nou,
In dit geval nam ze een behoorlijk redelijk standpunt in.
"Benoem de ellendelingen en geef de echte slachtoffers de ruimte"
Ik ben het vaak niet met haar eens, maar hier was ze alleszins redelijk..

Wijze uit het Oosten | 09-01-17 | 21:58

Die deugmensen worden steeds fanatieker en het deug-criterium steeds strakker. Uiteindelijk marginaliseren zij zichzelf.

Ik mag hopen dat zij allemaal de komende maanden al schuimbekkend hun zegje mogen komen doen op de TV en hun gratuite verontwaardiging mogen ventileren, zodat iedereen kan zien waartoe een overdosis aan fanatisme kan leiden en in maart de juiste stem uitbrengt.

ChatBot | 09-01-17 | 21:58

In hetzelfde land waar "Tuigvlogger" het woord van het jaar 2016 is geworden, mag niet worden gesproken over "Asieltuig".
In het ene geval maakt de "toon" een woord hip en in het andere zorgt diezelfde toon ervoor dat een banvloek over een woord wordt uitgesproken.
En dan zijn we verbaasd over moeizaam verlopende integratie van allochtonen. Maar welke allochtoon kan zo'n bizar land en zijn bevolking wel makkelijk doorgronden, als ik dat als geboren en getogen Nederlander al niet kan?

Titaantje | 09-01-17 | 21:58

Volgens de deugwellen moet je spreken van ondernemende kwajongens. Of zo.

Stormageddon | 09-01-17 | 21:57

Misschien is mevrouw de Breij ook de laatste tijd wat minder bejegend door licht getintiërs. Ze is van de vrouwenliefde en dat mag niet van dingest. Of, god verhoede, is over gegaan naar de Dark Side.

Staatsbaard | 09-01-17 | 21:56

@Alpengeist | 09-01-17 | 21:25
Ah,
Ik was dus niet de enige die dat continu uitgestoken wappervingertje zag...

Wijze uit het Oosten | 09-01-17 | 21:55

dysdiadochokinese | 09-01-17 | 21:46
Logorroe, krijg je dat ook door ongebreideld geknaag aan preistengels en gesmeer met schorseneer?

Oprisp | 09-01-17 | 21:55

Mag Ik Dan Bij Jou.. nee nooit als je zo'n gedrocht bedenkt ben je niet te vertrouwen

Bram van Ojik | 09-01-17 | 21:53

@ breakingnews | 09-01-17 | 21:36
Hoezo nou? Iemand van wie je het niet verwacht steekt haar nek en zegt iets wat gevoelig ligt maar waarmee ze de spijker op de kop slaat. Waarom zou je haar dan niet prijzen - júíst zo iemand zelfs?
Dat vind ik nou ook nog altijd het mooie van GeenStijl: als iemand iets achterlijks doet wordt hij aangepakt, doet hij iets goed dan wordt hij geprezen, zonder aanzien des persoons. En zo hoort het.

Lewis | 09-01-17 | 21:51

Petje af voor de dames. Een terechte opmerking dat waar de feel-good mens zich druk kan maken om niets terwijl de heldere uitleg eronder staat. Vanuit (s)links perspectief gezien is dit een dolksteek in hun rug en er zullen meer van dit soort gevallen gaan komen. Ook het persoonlijk benaderen van adverteerders, medewerkers geeft mij duidelijk te kennen dat het (s)linkse kamp niets schuwt om hun tegenstanders aan te vallen op alle mogelijke manieren die hun goed dunkt. Ik kan het weten! Binnenkort kun je op hun gebouw (telegraaf) ook wel geklieder verwachten om hun ongenoegen nogmaals kenbaar te maken. Zo zijn ze. Mark my words! (s)links. Het fascisme anno 2000+

Mr_Pikibelly | 09-01-17 | 21:51

Deugneus Dolf ratelt er weer eens op los in een poging het onverdedigbare recht te kletsen.

Vrijhetzelaar | 09-01-17 | 21:51

-weggejorist-

Leefbaar | 09-01-17 | 21:49

@ CoffeePatch | 09-01-17 | 21:22
Natuurlijk. En dat wist zij ook wel, dat dat ging gebeuren.
Dat maakt het juist zo moedig van haar.

Lewis | 09-01-17 | 21:48

Berbaar | 09-01-17 | 21:37
Hey lullo, sinds wanneer schrijven wij islam met een hoofdletter?

Wasbakplasser | 09-01-17 | 21:47

Ik ben zo dom geweest ook enkele minuten naar dit " programma" te kijken. Wat me vooral opviel was dat Dolf Jansen de dame aan tafel geen enkel moment de kans gaf uit te spreken en Matthijs greep uiteraard niet in. De aandoening die meneer Jansen heeft is, naast dwangmatig bukken voor het Kwaad, logorroe. nl.wikipedia.org/wiki/Logorroe

dysdiadochokinese | 09-01-17 | 21:46

De opinie van het gewone volk wordt enkel gevormd door krantenkoppen. Aldus dominee Jansen. Bah, wat een arrogantie.
En trouwens, staat de Telegraaf niet bekend om het gebruik van "prikkelde" koppen? Nee nu het om asielzoekers gaat worden er ineens vragen gesteld door de heer Jansen (pH waarde van 6 zij met hem).

J.Luns | 09-01-17 | 21:44

Dolf Jansen gaf al gelijk toe dat er inhoudelijk met het stuk in de Telegraaf niets mis was. Dat weerhield hem er vervolgens niet van om een half uur door te schreeuwen zonder ook maar een inhoudelijk argument ter tafel te brengen. Het blijkt wel weer dat je niet alleen vocht verliest als je actief aan marathon lopen doet.

gast128 | 09-01-17 | 21:43


Boodschap: noem ontlasting geen schijt, dan praat je poep. Altijd maar die asielmannen als sledehonden je moraalkar laten trekken. En dan trommelt ie nog triomfantelijk op tafel ook, de neokolonialist.

RickTheDick | 09-01-17 | 21:43

Links Nederland is radeloos. Zelfs fopkomiek Dolf Jansen en DWDD huismuts Claudia maken geen indruk meer. Jammer dat dit geleuter zo veel geld kost.

doskabouter | 09-01-17 | 21:43

Claudia sluit zich aan bij Marianne; Matthijs rond af... :-D

Tom Hagen | 09-01-17 | 21:42

-weggejorist-

sjoerdploert | 09-01-17 | 21:42

Verbazingwekkend dat aan een tafel vol deugmensen in een discussie over Islamitisch tuig de term sociaal-economische omstandigheden niet is gevallen.

Vind het eigenlijk al heel wat dat er consensus is over het feit dat de AZC's vol met tuig zit dat zo snel mogelijk het land uitgebonjourd moet worden.

The times they are a-changing.

Parafernalio | 09-01-17 | 21:40

@Datkanjenietmenen | 09-01-17 | 21:17
Ja daar hebben normale mensen weinig last van dat ze de Islam overal aan de haren bijslepen.
LutserT!

Berbaar | 09-01-17 | 21:37

Gaat nu het reaguurdersteam Claudia de Breij in de armen sluiten? Grappig hoe het kan lopen. Ik vind het nog iets te vroeg om op basis van haar verleden, op basis van een kort helder momentje (waarom?) opeens net te doen alsof dit nu het nieuwe einde is. Maar ja, de door de Correspondant verfoeide waan van de dag hè...

breakingnews | 09-01-17 | 21:36

Waarom praat iedereen over 'Kansloze asielplaag'? Doe wat aan dat 'ongehinderd verder'.

Hoen | 09-01-17 | 21:36

Dat was waarschijnlijk de laatste tv optreden van Claudia de Breij.

Wasbakplasser | 09-01-17 | 21:34

Ná Sylly Syl zal ook de Breij het wel kunnen schudden bij van Nieuwkerk. Haar mening doet er inderdaad over het algemeen niet toe, maar binnen de DWDD rekent men je erop af wanneer je tegen de baas z'n poot piest!

demaup | 09-01-17 | 21:34

Kijk dit is nog eens een staaltje echte democratie.
Aanvaard je niet de landelijke/ lokale gewoonten dan kun je fluiten naar een paspoort.
Wanneer zullen wij dat hier krijgen?
www.telegraaf.nl/binnenland/27398429/_...

ProAsfalt | 09-01-17 | 21:34

Geert Wilders werd veroordeeld voor het weglaten van de nuancering "criminele". Die zie ik niet in de Volkskrant of de Telegraaf.

Feynman | 09-01-17 | 21:33

Als er iemand recht van spreken heeft dan is het Dolf wel. Iedereen kan toch zien dat hij enorm heeft geleden aan een ongelofelijke hoeveelheid plagen in zijn kop.

down | 09-01-17 | 21:30

Alsof de mening van Claudia de Breij er ook maar iets toe doet.

J.Slavink | 09-01-17 | 21:29

Het feit dat ze geen fatsoenlijk onderscheid kunnen maken tussen vluchtelingen en uitvreters zegt toch eigenlijk alles al. Als we maar deugen.

Bvdb | 09-01-17 | 21:29

Heeft alien (A)Dolf al zo'n koppeltje asieltuig in zijn huis genomen?

Uw Psychiater | 09-01-17 | 21:25

Goed, Dolf, ik mag van jouw het probleem benoemen...(Ja mag dat, o eeuwige morele verhevene wijsneus?!)
Mijn god, het afschuwelijke dedain wat die nicht uitstraalt. En dan dat eeuwige gewapper met dat morele vingertje in de lucht! Bah!

Alpengeist | 09-01-17 | 21:25

Is dat Claudia de Breij? Is dat een cabaretier? Ik vind haar serieus goed.

Raad_maar_raak! | 09-01-17 | 21:23

Lewis | 09-01-17 | 21:06
Ik zie op twitter dat de deugmensjes nu Claudia gaan aanvallen.

CoffeePatch | 09-01-17 | 21:22

Zegt toch alles over de Vara ,dat ze door een paar van dit soort imbecielen een mening moeten laten geven . Hoogste tijd voor de stekker eruit ,en de belastinggelden niet meer uit te geven aan dit soort pulp .

fleurtje | 09-01-17 | 21:21

Als een anus kon praten, zou het op de mond van Dolf Jansen lijken.

Barbarous_Relic | 09-01-17 | 21:20

Dolf is hypocriet. Hij zei "het gaat teveel over de toon en niet over de inhoud en ik ben heel erg voor de inhoud", maar vervolgens gaat hij zich kwaad maken over de toon. De inhoud - dat er tussen de asielzoekers nogal wat tuig zit - wil hij helemaal niet bespreken.

JoopRe | 09-01-17 | 21:20

Maar hoe willen ze dan anders noemen? Klein onbeduidend plaagje?
Ik wou dat die hagedis eens een keer goed te grazen werd genomen door dat niet te noemen plaagje en dat sneeuwbloempje ook met zijn beschimmelde arm. Zolang dat nafvolk hier zomaar binnen kan komen en dito niet weg gaat is het wachten op de hagedis en schimmelpenninck het domste wat je maar kan doen.

Oprisp | 09-01-17 | 21:20

-weggejorist-

Tom Hagen | 09-01-17 | 21:20

Lezen, moeilijk....

Tom Hagen | 09-01-17 | 21:20

@Osdorpertje | 09-01-17 | 21:13: proest: ik lolde! Dank. Avond gemaakt.

Handsomeboy | 09-01-17 | 21:19

Wat links nu doet is framing. De Joden werden vervolgd en dat gegeven willen ze gebruiken om de asieleisers/economische migranten vrij te pleiten van hun overlastgevende gedrag, terwijl men destijds geen overlast had van de Joden.

Osdorpertje | 09-01-17 | 21:19

Ik vond het eigenlijk wel een mooie discussie. Dat uiteindelijk toch WOII erbij moet komen is wel wat treurig, zeker als de dood van Theo even later als iets totaal anders weg gezet wordt.

nietoftochwel | 09-01-17 | 21:18

Geen zorgen. Nederland wordt steeds veiliger.

ProAsfalt | 09-01-17 | 21:18

Was zum #kotzen en #islam niet eens benoemd.

Datkanjenietmenen | 09-01-17 | 21:17

Naïef links denkt wederom dat de mening van het volk door 'krantenkoppen' wordt bepaald en niet door de feitelijke ellende die islamitisch tuig veroorzaakt... Hij leert het niet he die arme vent.

nerugaer | 09-01-17 | 21:17

Gevoelig mannetje die dunne. En wat is hij mooi van binnen.

RickTheDick | 09-01-17 | 21:15

Claudia de Breij, daar heeft regressief links opeens helemaal noooit wat aan gevonden...

Bert Konterman | 09-01-17 | 21:13

Wat ziet die Dolf Janssen er slecht uit, volgens mij zit ie in de laatste fase van wat ie ook heeft.

Osdorpertje | 09-01-17 | 21:13

Lewis | 09-01-17 | 21:06
Haar excommunicatie is nu live te volgen op De Twitters.

Gualtiero | 09-01-17 | 21:13

Ach laten we nou niet voor de slachtofferrol gaan, we benne toch geen Moslims? Die krantenkop was dan wel ergens te begrijpen, maar echt netjes kunnen we hem ook niet noemen. Laat dat linkse castratenvolk maar komen, any day..

Panos88 | 09-01-17 | 21:12

Jammer, als Dolf een A voor zijn naam had, keken we heel anders naar hem.

Handsomeboy | 09-01-17 | 21:07

Pet af voor de moedige en eerlijke Claudia de Breij.

Lewis | 09-01-17 | 21:06

REAGEER OOK