Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

D66-kindermepper Eemnes doet huilie in Telegraaf

y0uLRL6M_400x400.jpeg"Er wordt een conclusie getrokken aan de hand van de getuigenis van één persoon. Jullie stasi-journalisten hebben je verhaal al klaar. Ik kom te zijner tijd met mijn kant van het verhaal. Het is beter om het even weg te laten zakken omdat PVV-minnend Nederland al allerlei bedreigingen aan het uiten is. Daar heb ik helemaal geen zin in. Weet je wat voor rare snuiters er rondlopen?” Agressief tokkie raadslid Ed van der Vaart van bijlmoordenaarspartij D66 reageert in de Telegraaf op de ontstane ophef van afgelopen jaarwisseling, toen hij -zwaaiend met een hamer- een veertienjarig meisje (met een hoofdwond van een eerder ongeluk) toebeet: ZAL IK ER NOG EEN GAT BIJ MAKEN? (Foto: Twitter)

Reaguursels

Inloggen

Dacht natuurlijk , al dat geweld momenteel ,de PVV groeit alleen maar , dat ga ik ook doen ,
En dat is nou het verschil ,met de PVV .
Daar zitten mensen ,en bij D66 oliebollen .

fleurtje | 04-01-17 | 07:17

Draak uit Brabant | 03-01-17 | 14:04
De inhoud van haar tas is niet van belang bij wat zich hier heeft afgespeeld.

Orakel1958 | 04-01-17 | 01:49

-weggejorist-

XGesch1kt | 03-01-17 | 23:52

Ik denk dat die rooie alcoholkop van hem boekdelen spreekt.

ren-forrest-ren-e | 03-01-17 | 23:26

Ahum, meneer gaat over de rooie omdat zijn hondjes niet van vuurwerk houden. Mmmmm, wie moet hij dan de schuld geven? Denk, denk, denk (nee, die partij niet) Oh ja, die Steurvis geeft altijd een PVV of Geenstijl de schuld, dat kan ik ook....... enz...

Use less | 03-01-17 | 20:58

-weggejorist-

cobes | 03-01-17 | 20:09

Het is de schuld van Wilders dat die lui een hakbijl in huis moeten hebben. Stel je voor dat er nog meer PVV tokkies daar komen wonen. Geert ga je schamen. Not 17 Maart bijltjesdag voor D'66.

alibenbelazer | 03-01-17 | 20:06

Typisch D66 om altijd direct over de PVV te beginnen. Wat een hypocriet, die man.

Dr. Vigilante | 03-01-17 | 19:52

Het is dus toch weer allemaal de schuld van de PVV.
Aldus een geflipt D66 raadslid.
Tsja.

Negatyfus | 03-01-17 | 19:38

Hahahahaha........... en dan komt hij als D66 er voor een D66 rechter......... hahahaha..... voor straf een hekje in elkaar zetten..... met zijn hamertje

Donnie Brasco | 03-01-17 | 18:28

Hey... hoe zat het ook alweer met het leerlingmeppend raadslid Abbenes, uit Den Helder?

Oh ja, die hoefde niet op de time-out stoel maar mocht het pluche van zijn raadslidstoel warmhouden.

Zal met dit kereltje niet veel anders zijn.

Snoeshaantje | 03-01-17 | 18:14

leuke meisjes mep je niet...

Noodaggregaat | 03-01-17 | 17:33

Hey een verwarde politicus.

DasVakuumBombe | 03-01-17 | 17:01

Zijn er dan helemaal geen echte vaders meer in dit land...... Ik had toch echt geen aangifte gaan doen als dit mijn dochter was... Ik had letterlijk met pek en veren die 50 meter verderop eens een bezoekje gebracht... Beetje oefenen voor als we eindelijk naar Brussel gaan met zijn allen.

sobokan | 03-01-17 | 16:56

Klagen dat er geen wederhoor is gepleegd en vervolgens je verhaal voor je houden.

T.H. | 03-01-17 | 16:35

Jullie stasi-journalisten ??
Kijk naar je eigen kop , je kan nog precies zien aan het randje op je voorhoofd waar die duitsche helm heeft gezeten.

alshetware | 03-01-17 | 16:18

Als ik hem was dan vertelde ik dat ik gehackt was door de Russen

Goatboy2014 | 03-01-17 | 16:02

Eén kant van het verhaal, is dat ook nepnieuws?

Papa Jones | 03-01-17 | 15:26

Gemiste kans van Ed dat hij zijn kant van het verhaal niet aan de stasi-journalisten heeft verteld maar de PVV de schuld geeft.
De bevriende D66 rechters zullen de zaak wel seponeren.

poisonivy | 03-01-17 | 15:16

Ik heb het artikel gelezen. Het was het relaas van moeder en dochter. Er ging een botsing aan vooraf. Ben dus inderdaad benieuwd wat de kindermepper te melden heeft.

Papa Jones | 03-01-17 | 15:15

Sans Comique | 03-01-17 | 15:09
Dit schreeuwde deze opgeblazen breedbekkikker waarschijnlijk: Ik sla je de moeder!"

Ommezwaai | 03-01-17 | 15:13

Doodziek en kotsmisselijk word ik van zo'n partijtje als D66.
Altijd heeft een ander het gevreten, maar nooit de hand in eigen boezem slaan. Het lijken verdomme wel moslims.
.
De partij die zuiver en alleen zeteltjes vergaard door het constant maar bashen en zwartmaken van Greetje Wilders. Tegenstanders van Wilders wrijven in hun handen als onze kleine grote man (Pechtold) weer eens zijn altijd voorspelbare tirade tegen wilders begint. Deze dwerg is werkelijk zo voorspelbaar als een blok hout waar de kloofbijl in moet.
Wat mij betreft mag de kiesdrempel zo snel als mogelijk naar 10 zetels, hopende dat D66 er dan 9 weet te behalen....
Dit clubje engerds -Pechtold voorop- hoort niet thuis in de politiek.

Ommezwaai | 03-01-17 | 15:11

Ik had begrepen dat er ook een moeder bij was?

Sans Comique | 03-01-17 | 15:09

Verscholen achter de rechtstaat.
Perverse vent,onderdrukte gevoelens van kudtleven botvieren op klein kind.
Verdiend een tjoelkert behandeling mijns inziens.

LosFeratu | 03-01-17 | 15:00

14 jaar en dan met een rugzak vol vuurwerk op stap?
"Weet je wat voor rare snuiters er rondlopen?"

Barry Hay | 03-01-17 | 14:59

Joh, d666, groenl of pvda? Daar wil ik niks mee te maken hebben. Zij zijn een gevaar voor de staatsveiligheid.

Fi-Bu-Bla | 03-01-17 | 14:49

Petroselinum crispum | 03-01-17 | 14:30
Een fiets als moordwapen? Maar ze wel een petskats geven? Beetje opgeblazen allemaal. Ik las gisteren nog ergens op GS een item over tunnelvisie bij justitie. Soms maak ik me wel eens wat zorgen over het meelopersgehalte onder de reaguurders.

Promedio | 03-01-17 | 14:48

Een Boze Witte Man. En dat bij deug66 nog wel ... royeren zal nu niet lang meer duren, toch?

CynicalBastard | 03-01-17 | 14:46

Arrogantie ten top is een partijafspraak.
Schuld bij anderen neerleggen is een partijafspraak.
Nooit zelfreflectie toepassen is een partijafspraak
Indien mogelijk alles op het bordje van de PVV schuiven ..is een ja inderdaad een partijafspraak.
Democratie de das om doen is een partijafspraak.
Alleen D666 ers kunnen nadenken en voor anderen beslissen,is een partij dogma.
Proficiat met het behalen van de top van de partij ,volgende keer kinderen niet alleen bedreigen maar uitvoeren , en je bent lijsttrekker .
Broertje van arrogander pechtoldyouso.
Gelukkig hoef je niets te kunnen bij D666, ze hebben tenslotte een partijafspraak ,

medelmo | 03-01-17 | 14:32

dat van die jongeren klopt Petskast dan geef je ze een klap voor hun kop en ga je eventueel vechten maar pak je niet een hamer en gebruikt je niet je fiets als moordwapen (door volle kracht op ze in te rijden)

Petroselinum crispum | 03-01-17 | 14:30

Op feestjes bij D66 draaien ze altijd nummers van Trini Lopez.

Tjemig | 03-01-17 | 14:28

Het mooiste vind ik nog die opmerking over stasi-journalisten. Ik zou zeggen dat je nooit de hand die je voert moet bijten.

Joffri | 03-01-17 | 14:26

Onschuldige tieners m'n reet.
Als je een grote bek terug krijgt na een verzoek tot aanpassing van hun gedrag, dan moet het respect op een andere manier worden afgedwongen. Niemand anders gaat dat voor je doen, ook de ouders niet.

Petskast | 03-01-17 | 14:26

Merkel was echt van de Stasi maar daar hoor je nou niemand binnen D66 over.

Sans Comique | 03-01-17 | 14:22

sterker nog ze was op weg naar vriendin om vuurwerk af te GAAN steken

meisjes die van vuurwerk houden altijd + heel veel

maar goed hij zal we getriggerd zijn door illegaal zware knallen maar om dan helemaal door te slaan en willekeurige KINDEREN aan te gaan vallen

dan moet je opgenomen worden oh wacht dat is allemaal wegbezuinigd die gekken zitten allemaal in de politiek tegenwoordig

Petroselinum crispum | 03-01-17 | 14:20

Zijn kant van het verhaal zal wel iets zijn als, nee hoor het was helemaal geen hamer maar gewoon een vlijm scherpe hakbijl die ik had geleend van Pechtold om bevroren hout mee te hakken. En van die tas in die sloot is ook een gore leugen ik gooide hem gewoon in het kanaal. Maar het aller ergste is dat ik de moeder bedreigd zou hebben door te roepen ik weet waar je woont. Oke ik wilde wraak, dus vroeg ik vriendelijk buurvrouw gaat u eens gebukt staan, dan kan ik u voor de k.t slaan.
Zo was het en niet anders.

gratias | 03-01-17 | 14:13

swuinm71 | 03-01-17 | 13:57
Inderdaad, maar om daarvoor nou een hamer te gaan halen tegenover kinderen van 14 waaronder meisjes, en met je fiets als een malloot te gaan doen, da's toch andere koek.

Draak uit Brabant | 03-01-17 | 14:06

Raar excuus van die man. Je zou zeggen, dat als die kinderen zo'n gevaarlijke stunts uithaalde, dat z'n verweer daarop zou focussen ipv op de PVV-aanhang etc.
Als iemand zwaar illegaal vuurwerk naar dieren, mijzelf, vriendin of auto zou gooien zou ik ook uit m'n plaat gaan.
Maar ik twijfel sterk dat dat bleue meisje van 14 op die foto meer bij had dan een paar legale kanonslagen en grondbloemen.
Geen reden om dan agressief te worden dus.

Draak uit Brabant | 03-01-17 | 14:04

Aan Tokkieraadslid Ed: beste Ed, als een PVVer beschuldigd wordt van het DREIGEN met pissen door een brievenbus (mee eens, misselijk en enorm fout) dan gaan ze bij jouw partij vol op het orgel over die persoon. Dan wordt het in de tweede kamer gebruikt om een hele partij af te zeiken. En dan kom jij: als volwassen vent een kind in elkaar meppen, haar vriendjes mishandelen en bedreigen en zelfs haar moeder bedreigen. Je eindigt met: "weet je wat voor rare snuiters er rondlopen ?" Weet je wat voor tuig en gajes er rondloopt Ed ? Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen. Gestoorde mafklapper. En dat noemt zichzelf fatsoenlijk. Willen we meer of minder geflipte D66ers ?

Rest In Privacy | 03-01-17 | 14:04

Ik hoef zijn kant van het verhaal al niet meer te horen, zijn conclusie op basis van zijn eigen éénpersoons getuigenis is: PVV heeft het gedaan.
Waarvan akte.

Memek | 03-01-17 | 14:00

Zou zo maar kunnen dat er vuurwerk naar zijn honden is gegooid. Dan is het een ander verhaal. Als er vuurwerk naar mijn honden wordt gegooid doen ze dat één keer.

swuinm71 | 03-01-17 | 13:57

Éénpersoons getuigenissen tellen niet mee, net als éénpersoon huishoudens en éénpersoons bedovertrekken.
Nee, bij die club van Ed van der Vaart beginnen ze pas te tellen vanaf 66.
D,0066: een stelletje rare snuiters, die maar één schuldige kent, en dat is de PVV.
Geïnpregneerd met de Pechtold obsessie.

Memek | 03-01-17 | 13:49

PS De topic titel had ook kunnen zijn:
"Kindemishandeling schuld van PVV/GS"
;-)

hotmint | 03-01-17 | 13:40

Tja Ed, waren meerdere kinderen bij betrokken en er liggen 5 aangiftes. Ik ben zeer benieuwd naar *jouw* verhaal...

hotmint | 03-01-17 | 13:38

Twee weken terug bij Buitenhof.
Pechtold krijgt uitgebreid de tijd om, zoals het een regent betaamd, vooral niets te zeggen. Behalve dan dat alle problemen in de wereld de schuld zijn van "de anderen" en niet van zijn clubje. Vervolgens komt Leon de Winter aan het woord. Gaat Pechtold op de achtergrond gekke bekken zitten trekken. Imbeciel.
De gehele uitzending:
https://www.youtube.com/watch?v=_msr2-JbkDE

Orakel1958 | 03-01-17 | 13:36

Hamer + fiets = voorbedachte rade.

Of is het een D'66 cultuur om een hamer op de fiets mee te nemen om altijd de goede weg in te slaan?

Jos Tiebent | 03-01-17 | 13:17

@nikolaiOsaka | 03-01-17 | 13:03
Doe eens normaal, Tokkie. Zijn vrouw heeft niets gedaan toch?

ZegMaar | 03-01-17 | 13:17

D66 zijn mensen zeggen altijd dat je het gesprek moet aangaan. Maar zelf er op los timmeren. Dit is het gedrag dat ze pvv'ers verwijten. Wat een eikel. Een muilpeer kan hij krijgen.
De groeten.

shimanski | 03-01-17 | 13:17

D66 zijn mensen zeggen altijd dat je het gesprek moet aangaan. Maar zelf er op los timmeren. Dit is het gedrag dat ze pvv'ers verwijten. Wat een eikel. Een muilpeer kan hij krijgen.
De groeten.

shimanski | 03-01-17 | 13:17

Ik weet nog dat de bovenmeester voor me stond. Ik was toen 12 jaar. Gebalde vuisten, een vernietigende blik in zijn ogen. "Ik ben niet boos"! "Ik ben verdrietig"! bulderde hij. Ik bleef rustig. En wist dat ik schijt had aan de man. Voor altijd. En mijn geweldige vader nam het voor me op. Hij gaf me gelijk. Toen was de bovenmeester echt verdrietig.
*****
Wat was er gebeurd? Er was een jongen "uit de stad" bij ons op school gekomen en die koos mij uit om te treiteren. Na een paar waarschuwingen heb ik hem 3 tanden uit zijn bek geslagen en een paar schoppen in zijn kruis gegeven. We hebben het gore flikkertje nooit meer terug gezien.
*****
Jasmijn en haar vriendjes zijn geweldig. Harder kinderen, harder. Geef die klootzak op z'n donder.

Orakel1958 | 03-01-17 | 13:16

Mooi hoe dit soort gelijkheidsminnende sociaal-democraten uiteindelijk zelf met een hamer erop los rammen en daarna via reacties nog op anderen in gaan hakken. Anderen die note bene pas NA het voorval in de picture kwamen.
Zelfs al had die meid iets geflikt: je woont op 50m afstand (en "weet waar ze woont"). Doe aangifte.
-----
Ik ben wel benieuwd hoe hij weet dat zijn bedreigers "PVV-minnend" zijn trouwens. Staat dat in de handtekening van de dreigmails? Of zou hij er gewoon gemakshalve vanuit gaan dat iedereen die met geweld dreigt en eigen rechter speelt op de PVV stemt? Oh wacht...

ZegMaar | 03-01-17 | 13:13

En wanneer komt het deze d666 meneer wel gelegen om zijn kant van het verhaal te vertellen?

Onderbuik2 | 03-01-17 | 13:12

O, sorry, volgens de D66 rechters is de man al in de media zwaar genoeg gestraft, geen taakstrafje van een 1/2 uur derhalve.

Boy Cot | 03-01-17 | 13:09

Gelukkig voor deze man dat alle rechters D66 aanhangers zijn. Een taakstrafje van 1/2 uur zal volstaan, is zeker niet niks.

Boy Cot | 03-01-17 | 13:05

D66 tokkie die met hamer kinderen, meisjes zelfs, bedreigd heeft, maakt zich zorgen om rare types bij PVV minnend Nederland????

Hier moet een D66 rechter zich........ oh nee..... laat maar.......

Nuuk | 03-01-17 | 13:05

-weggejorist en opgerot-

nikolaiOsaka | 03-01-17 | 13:03

Guido | 03-01-17 | 12:13

Zelfde hier (ik hou dan wel van honden maar dat terzijde). Maar die vermoorde onschuld die dat meisje speelt. Ergens heb ik idd dan toch wat twijfels. Kom zelf uit zo'n provinciegat en dit is volgens mij echt zo'n verhaal waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.

Basil Fawlty | 03-01-17 | 12:57

De rechter is toch van dezelfde club, waar maakt 'ie zich zorgen om. Even een dag in het plantsoen om de blikjes op te ruimen en alles is vergeven en vergeten.
.
Is er al een benefiet opgezet voor deze arme man?

Gezwelgje | 03-01-17 | 12:57

Er mag ook niks in Eemnes.

Dr.Dushkind | 03-01-17 | 12:55

Vanmorgen op de fiets.. een stevige hagelbui; verdomde kudt-PVV.

meneer Q | 03-01-17 | 12:52

Sorry Ed. Je bent het eikeltje van de maand.

Orakel1958 | 03-01-17 | 12:52

Ik kies nog steeds de kant van de man. Dat kind heeft een typische tokkiekop. Ze hebben het vast zelf uitgelokt. Wel stom dat d66-man meteen over PVV'ers begint te zeuren

Rest In Privacy | 03-01-17 | 12:46

Stoeresleffers---"Man spat uiteen in winkelcentrum"...

Wienerschnitzel mit | 03-01-17 | 12:46

Nou als ik hier al zie, hoe de jeugd zich manifesteert, hoe erg moet het dan in de steden zijn. Dus ja, al ben ik geen D66 fan, ik kan mij voorstellen dat het wel eens rood voor de ogen wordt. De jeugd weet niet hoe het zich dient te gedragen, hebben ze absoluut geen weet van. Wat ze wel goed kunnen is hun omgeving vervuilen, zelfs bij een afvalbak!
Een ouderwets pak rammel, zou hun goed doen!

Radijsje | 03-01-17 | 12:46

Ik zou maar even naar de cardioloog gaan meneer de kindermepper. Aan uw hoofd te zien gaat uw tikker er over niet al te lange tijd de brui aan geven...

StoereSleffers | 03-01-17 | 12:42

Goh, grappig dat het altijd PVV'ers zijn die dreigementen uiten. Hoe weet hij dat eigenlijk? Komen ze allemaal met PVV-bordjes bij z'n deur langs? Of met naamkaartjes of zo? Misschien zijn het wel gewoon alledaagse mensen die een schoft die met losse handjes kinderen met een hamer bewerkt, die even verhaal komen halen. Maar nee... iedere ouder die hier woest om wordt en verhaal komt halen bij een dergelijk misbaksel is meteen PVV'er.

… dat is racisme!

kanon0503 | 03-01-17 | 12:42

@ Tostiman | 03-01-17 | 12:02

Aha is dat het. Een PVVer is dus geen ras, maar een dier dan? Zondebok ofzo?

Rooddraakje | 03-01-17 | 12:42

Bokohalal- met rugzakken vuurwerk rondlopen, doen vooral die "anderen" waar deze kerel en z'n "partij" zo gek op zijn.

Wienerschnitzel mit | 03-01-17 | 12:41

Bedreigingen? Bewijs het maar. Al aangifte gedaan?

Bokito ergo sum | 03-01-17 | 12:39

Tostiman | 03-01-17 | 11:54
Zou die zijn handen vuil maken? Deze meneer heeft alleen een grote mond en pakt kinderen hard aan. De boefjes.

Mr_Pikibelly | 03-01-17 | 12:38

Jan den Hollander 11.42--- Heel erg goed gelachen even :-)

Wienerschnitzel mit | 03-01-17 | 12:35

"Jasmijn was met een rugzak vol vuurwerk onderweg....". Ik denk dat die D666'r een aanslag heeft voorkomen, eigenlijk.

BokoHalal | 03-01-17 | 12:35

Ik vind al die Dagdromers '66 gewoon alleen maar heel erg zielig eigenlijk.

Wienerschnitzel mit | 03-01-17 | 12:33

66 stokslagen, dan praten we nergens meer over.

Kapitein Stijlvol | 03-01-17 | 12:33

Kan er in dit geval aangifte gedaan worden door de journalisten wegens uitgemaakt worden voor stasi? Dit is toch groepsbelediging?

En kan er aangifte gedaan worden door PVV-minnend Nederland wegens groepsbelediging? Ik voel me namelijk behoorlijk gekwetst. Maar misschien is beter om het even weg te laten zakken.

kweethetooknietbeter | 03-01-17 | 12:27

Hoe hoe hoe hoe hoere zoohooi
Het is allemaal niet zo moohooi
Neem me hamertje mee
door die kut PVV
Ta ha ha ha hakke zoohooi

bruutje | 03-01-17 | 12:27

OK, ik was er niet bij (wie wel?) maar toch... Meisje met zak vol vuurwerk onderweg naar vriendinnetje.. Zonder enige aanleiding komt mr. D66 in aktie? Er is niets gebeurd? Jongens uit de buurt willen hem stoppen? Niet stompen? Moeders (categorie, mijn kind doet nooit iets) gaat verhaal halen ("met de jongens uit de buurt") en de zaak loopt gierend uit de klauw.. Daarna 112 gebeld.. Nogmaals, ik was er niet bij en wil geen conclusies trekken, maar een beetje raar verhaal is het wel.. En nee, ik stem geen D66..

Tom Hagen | 03-01-17 | 12:27

D66 heeft excuus aangeboden.
Maar Tokkie66 is ook lid van de VARA, Staatsbosbeheer enz. Die zullen dus ook wel met excuses komen. Spannend!
Positief (?) is wel dat volgens zijn zojuist afgesloten basisverzekering eindeloze psychiatrische therapie wordt vergoed.

Musset | 03-01-17 | 12:26

**brekend**
Telegraaf openbaart naam van de schutter in de Turkse Club Reina.

necrosis | 03-01-17 | 12:23

Ja, lekker volkje die D66'ers. Herinneren jullie die Steenbergen wethouder van een jaar geleden nog? Vincent van den Bosch. Korte lontjes zijn een handelsmerk van D66. Misschien toch maar weer eens een lijstje maken.

Stijlicoon | 03-01-17 | 12:21

Toch weer de sneer naar PVV, D66 is van het padje los en begint zo langzamerhand een fundamentalistische Volkert beweging te worden. Wat een walgelijke partij..

Sweetlakecity | 03-01-17 | 12:17

HET ZIJN DE PVV-ERS

Maar even serieus, bedreigingen ontvangen voor kindmeppen is niets meer dan de samenleving die zichzelf corrigeerd.

Dit soort gedrag zit in ons instinct ingebouwt, als mensen tegen de normen en waarden van de samenleving in geweld gebruiken zal de uitgesproken meerderheid van de samenleving hierop reageren

niemand specifiek | 03-01-17 | 12:17

@uninvited guest | 03-01-17 | 11:26
Hij moest even wachten tot de spinners van D66 weer nuchter genoeg waren om hem te souffleren.

Guido | 03-01-17 | 12:15

@très cool | 03-01-17 | 11:18
'Al die D66-ers zijn helemaal PVV-geobsedeerd. Wat is dat voor zieke haatcult.'
Sommige schrijven zelfs boeken over Geert Wilders. Hoe obsessed ben je dan...

De PVV erbij slepen! Hoe koooomt hij er op!

keestelpro | 03-01-17 | 12:14

@Basil Fawlty | 03-01-17 | 11:30
Ook toen ik veertien was, gooide ik geen vuurwerk naar andere mensen. Zelfs niet naar honden, en ik was en ben bepaald geen dierenvriend.

Guido | 03-01-17 | 12:13

Kijkende naar de foto van deze man, vermoed ik dat hij een drankprobleem heeft, en dat hij zich onder invloed van alcohol heeft misdragen.

zeeman73 | 03-01-17 | 12:13

Lijkt wel of die D66 partij een hekel aan kinderen en toekomst heeft, eerder al kinderen opzadelen met enorme studieschulden in leenstelsel en nu ook nog met agressie.

Flatuleerder | 03-01-17 | 12:13

Deze meneer lijkt het lekker kloven bij koud weer van Peggie een beetje verkeerd geïnterpreteerd te hebben.
Verder klein bier, D66 Eemnes proest en er zal vast een andere kant aan het verhaal zitten maar ach boeien.
Next!

Berbaar | 03-01-17 | 12:12

Tostiman | 03-01-17 | 11:58

Aha! Dat is dus ook de PVV. Goed dat Mark (hahaha) Rutte daar onderzoek naar doet. Misschien vindt hij een geitenpaadje naar de onderste steen of sok in dit geval.

Basil Fawlty | 03-01-17 | 12:11

Vraagje aan deze boze witte D666 meneer. Bij wie gaat er het eerst een steen door de ruit , bij iemand die een D666 poster heeft of bij iemand die een PVV poster achter zijn raam plakt. U mag er even over nadenken.

ja,diedus! | 03-01-17 | 12:08

Prinsjes van de PVV-adepten aanpakken heeft hetzelfde effect als de prinsjes van de Marokkanen aanpakken.

Nathan R Jessup | 03-01-17 | 12:05

Hij lijkt wel erg op Timmerfrans. Zowel in uiterlijk als gedrag.

sinar2 | 03-01-17 | 12:05

@WC Experience | 03-01-17 | 11:55
En toen werd je wakker?

Tostiman | 03-01-17 | 12:05

Je kan er inmiddels hele boeken mee volkrijgen: infantiel getwitter wat leidt tot ontslag, aangiftes of levenslange gêne. Volwassen mensen met teveel tijd en te weinig invulling in het offline leven, tis een trieste peilstok in het leven anno 2017.

de Voorzittert | 03-01-17 | 12:04

Elke keer als een D66-achtige probeert te deugen over de rug van zal zich dat in de nabije toekomst wreken. En terecht.

RickTheDick | 03-01-17 | 12:03

Hoe weet die man dat het PVVers zijn die hem bedreigen, normaal als je iemand bedreigd ga je niet als eerste zeggen, ik ben van de PVV, lijkt mij?

BigShow | 03-01-17 | 12:03

@Rooddraakje | 03-01-17 | 11:42
PVV'ers zijn geen ras en dan mag het

Tostiman | 03-01-17 | 12:02

@Barkruk2 | 03-01-17 | 11:36
Dat verhaal moet nog gespinned worden. Op dit moment zijn ze bezig om dingetjes te vinden over dat meisje zodat ze haar zwart kunnen maken (Sorry Sylvana)

Tostiman | 03-01-17 | 12:01

Gelukkig wordt Wilders al aangeklaagd/veroordeeld, dus dat gedeelte hebben we al achter de rug.

Nuchternederland | 03-01-17 | 12:01

@Tostiman | 03-01-17 | 11:54
Dat is natuurlijk 'aan de weg timmeren'.
Tjesus, alweer een regauurpauze. Snel weer aan de slag - aan de weg timmeren zo gezegd.

Rest In Privacy | 03-01-17 | 11:58

@Basil Fawlty | 03-01-17 | 11:41
PVV'ers zijn ook de schuldige voor het laten verdwijnen van 1 van de 2 sokken. Rutte doet al onderzoek en ik hoorde dat ze waarschijnlijk onder de onderste steen liggen

Tostiman | 03-01-17 | 11:58

Ik vind het zo apart dat een verhaal over een man die een kind mishandeld hier na een paar reacties alweer over niets anders gaat dan hoe zielig de PVV-ers wel niet zijn volgens de meeste mensen hier en hoe stom de D66-ers.

Ik ben ook erg benieuwd wanneer het bij dit soort berichten weer eens over de kern ervan gaat en niet over de politieke onzin erachter.

Een volwassen man moet met zijn poten (en al helemaal met zijn hamer!) van kinderen van 14 afblijven. Het feit dat hij D66-er is en in een reactie verwijst naar Pvv-ers, waar hij volgens mij iedereen bedoeld die het met hem oneens is, die hij blijkbaar niet slim vind en waar hij bang voor is, zou eigenlijk alleen belangrijk moeten zijn in het bepalen van zijn IQ...

Wat mij betreft dus back on-topic:
De man is een eikel als het verhaal klopt ongeacht zijn politieke voorkeur.

RogiervB | 03-01-17 | 11:57

Wel hartverwarmend om te zien dat de meeste reaguurders vinden dat het te ver gaat om agressief op te treden tegen vuurwerk gooiende jeugd.
Dat het volgend jaar nog maar een tandje erger mag worden.

kadoendra | 03-01-17 | 11:57

Ik dacht dat D(ood)66 zich alleen voor de dood inzette.

Einde van de Domheid | 03-01-17 | 11:57

Laatst ook een meisje aan het huilen gekregen.
"Heb ik je pijn gedaan?" vroeg ik nog.
"Nee," sprak ze door haar tranen heen "... het was magisch"

WC Experience | 03-01-17 | 11:55

+1 voor de alttext

Part Beek7581 | 03-01-17 | 11:55

Dit is exemplarisch voor een D66er. Zelf een vreselijke fout begaan en anderen er de schuld van geven. Waar ik ken ik dit gedrag toch van?

roze_bril | 03-01-17 | 11:55

Inkijkje in de belevingswereld van D'66 mensen: als je maar tegen de PVV bent, dan deug je en sta je aan de goede kant van de fatsoenskloof. Maakt niet uit hoe je je verder in het dagelijks leven gedraagt.

raskol | 03-01-17 | 11:54

Als ik niet beter wist zou ik denken dat hij Marrokaans is, die kruipen ook altijd en de slachtofferrol. En tuuuurlijk...... het ligt altijd aan de ander, en de PVV.
Wat 'n mafkees!

slipsniffer | 03-01-17 | 11:54

@Mr_Pikibelly | 03-01-17 | 11:28
Hij ging aan de weg spijkeren

Tostiman | 03-01-17 | 11:54

Pedronegro | 03-01-17 | 11:46

Dan had ie gewoon de pliesie moeten bellen met 112...

fikkieblijf! | 03-01-17 | 11:54

Vuur met vuur bestrijden.
Dus ook maar met hamers en fietsen achter hem aan, en vervolgens de schuld bij de PVV neerleggen.
Eens kijken hoe meneer daarop reageert.

.:. Two Pillars .:. | 03-01-17 | 11:53

Vanacht nog, ik moest pissen, doe het licht niet aan om mijn geliefde niet wakker te maken, trap ik op een wasknijper.
Godgloeiendegloeiendegloeiendegloeiende kudt-PVV-ers.
Cuyahoga | 03-01-17 | 11:36

Dank!!.. die houd ik erin...
*spetters koffie van scherm vegen doet..

fikkieblijf! | 03-01-17 | 11:52

@wapster | 03-01-17 | 11:22
Waar haal jij vandaan dat zij vuurwerk naar hem hebben gegooid?

Tostiman | 03-01-17 | 11:51

@Ikdus | 03-01-17 | 11:16
Als Geert er niet was geweest dan was dit niet gebeurt, dat is toch logisch volgens de linksche kerk

Tostiman | 03-01-17 | 11:50

Mijnheer D66 vindt het heel normaal om met een hamer achter kinderen aan te zitten.
Koekoek...

Lilia2 | 03-01-17 | 11:50

En de tyfus voor die ouders ook: mijn prinsje mag gewoon alles en daar heb jij niks van te vinden.

wapster | 03-01-17 | 11:50

Stomme ouwe zak! Met je PVV obsessie, bah!

Rest In Privacy | 03-01-17 | 11:50

Volgens mij gewoon een verwarde man hoor, jongens...

Samper | 03-01-17 | 11:48

Hij ziet er ook precies uit zoals je zou verwachten, zo'n gefrustreerde kop die makkelijk ontploft.

1989 | 03-01-17 | 11:48

O, juist.. mijnheer Doorgedraaidedolle malloot wijst meteen richting hullie, jullie en al die anderen van Geert???.
Ja Mijnheer D66 wij weten welke malloten er in Nederland en binnen en buiten de EU rondlopen. En Uw partij is daar 100% verantwoordelijk voor!
Sterker, D66 wil meer, meer, meer malloten in deze maatschappij en daarom moeten er vooral nog meer D66 malloten bij.. minder, minder, minder.

Kun je wel GVD! Kinderen die wat baldadig zijn als gevaarlijke jihadisten benaderen..

fikkieblijf! | 03-01-17 | 11:47

Benieuwd wat de D66 rechters met dit verweer doen. Waarschijnlijk volgt vrijspraak en krijgt de PVV de schuld. Wat een zielige vertoning van dit D66 gemeenteraadslid.

Dutch_Holland | 03-01-17 | 11:46

En daarbij.
Wie weet hebben Jasmijn, Lotte, Roos Wesley(excuusneger), XessXava(excuusturk)en Sterre wel een zevenklapper in een kat zijn sterre gestopt.
Ik kan me voorstellen dat mister Ed pissig is en de bom-rugtassen in de sloot gooit.
Dat je vervolgens met je Fiets Scania gaat en probeert de mede dorpelingen om te kegelen is to much.
Hoe dan ook Eemnes wordt nooit meer hetzelfde.

Pedronegro | 03-01-17 | 11:46

Wat heeft in godsnaam de PVV ermee te maken dat hij een kind met een klauwhamer de hersens wil inslaan over een rotje. My god wat een denkniveau...

Dutchbeaurouge | 03-01-17 | 11:46

Heeft hij geleerd van zijn baas Alexander, die heeft ook losse handjes.

roodborstje1 | 03-01-17 | 11:45

Ik zou mij als kind dood schamen met zo een opa.

mia | 03-01-17 | 11:43

Met je hamer en je Prednisolhoofd... StakkerD66

arc-en-ciel | 03-01-17 | 11:43

Een van die doorkliklinks: "Verschillende geleerden zijn van mening dat het afsteken van vuurwerk gewoon is toegestaan! Er is wel een maar! Vuurwerk afsteken om oud & nieuw te vieren is ´not done´, omdat je als moslim dan het feestje van niet-moslims gaat meevieren. Je kunt wel vanaf 18:00 uur vuurwerk gaan afsteken, als je maar de intentie niet hebt dat je dit doet vanwege oud & nieuw."
.
Wat een verbinding weer. En, nu snap ik ineens dat vuurwerk niet alleen maar in de lucht wordt afgestoken maar ook op mensen en auto's enzo. Want ja afsteken is prima maar het moet natuurlijk niet de intentie zijn dat je oud en nieuw viert.

lulkoekhapper | 03-01-17 | 11:42

Als ome Geert iets zegt over een bevolkingsgroep ligt deugend Nederland in een kramp en doet aangifte.

Maar andersom is het kennelijk bon ton om meteen met het vingertje te wijzen.

Rooddraakje | 03-01-17 | 11:42

als die vent dat met mijn dochter had uitgehaald dan zou zijn foto er echt heel anders uitzien.

jan den hollander | 03-01-17 | 11:42

Volwassenen met gebrekkige zelfbeheersing die kinderen fysiek te lijf gaat = fout. Logisch dat hij zijn politieke baantje kwijtraakt. De rest van het verhaal boeit niet.

Voorburg | 03-01-17 | 11:41

Straalt slecht af op D66 Eemnes

Samper | 03-01-17 | 11:41

Cuyahoga | 03-01-17 | 11:36

Ah! Het wasknijpercomplot van de PVV. "It all fits in the grand scheme!"

Basil Fawlty | 03-01-17 | 11:41

Typisch D666.

maar toch | 03-01-17 | 11:40

Ed van der Vaart was vroeger lid van de partij Dorpsbelang in Eemnes, maar kon in 2012 blijkbaar niet meer door 1 deur met zijn partijgenoten: webcache.googleusercontent.com/search?...
Daarna is hij lid geworden van D66 en heeft hij zich kennelijk beijverd voor het aanstellen van een "objectieve" D66 freelance journaliste in het lokale sufferdje "De rotonde" : dorpsbelangeemnes.nl/?p=94

ChatBot | 03-01-17 | 11:40

Aanleiding boeit geen hol, hamers en je fiets gebruiken als wapen tegen kinderen. Wat voor een mongool ben je dan?!

.:. Two Pillars .:. | 03-01-17 | 11:39

@ 1+1 | 03-01-17 | 11:31

Hij gooide de fiets tegen het meisje aan. Als je daar gekneusde ribben aan overhoudt en bont en blauw bent is die fiets op zijn minst van de 15e verdieping gegooid.

Desolator | 03-01-17 | 11:39

Wat mij opvalt is dat D66 hem er meteen uitgooit. Dat is toch raar. Normaal is D66 toch van mensen een 2e 3e 8e kans geven? En normaal zeggen ze toch dat ze geen oordeel hebben over zaken die nog onder de rechter zijn?
*snapt niet*

New Quacka | 03-01-17 | 11:39

Al die D66-ers zijn helemaal PVV-geobsedeerd. Wat is dat voor zieke haatcult.
très cool | 03-01-17 | 11:18

Populistisch gezwatel en een gebrek aan een eigen agenda. Wat dat betreft is D66 net zo'n one issue-partij als de PVV. Zonder PVV geen D66.

FrankVeer | 03-01-17 | 11:38

Diotima | 03-01-17 | 11:36
Welke functie bekleed je precies binnen D66?

spanarchist | 03-01-17 | 11:38

Kinderen hebben waarschijnlijk het bloed onder zijn nagels vandaan gehaald, mijn handen jeuken ook wel eens.
Ik denk dat menig verwend nest wel een ouderwets pak slaag kan gebruiken.

MindCircus | 03-01-17 | 11:38

Naar aanleiding van de eerdere berichtgeving had ik nog zoiets van: tja, iemand die toevallig in de politiek zit heeft zich ongewild laten kennen en is de fout in gegaan door het kutgedrag van een tyfuskind.
Maar nu is mij wel duidelijk dat het een gefrustreerde hater is die bij iedereen behalve bij zichzelf de schuld legt, zoals we dat gewend zijn van islamietjes en linksdragers.
Ik hoop dat hij zijn functie kwijt raakt en vervolgd word, de onverbeterlijke kneus.

jemagookniksmeer | 03-01-17 | 11:37

Dat zijn soms echt kliertjes, die meiden.
maar goed, ik ken het hele verhaal niet.

gatito | 03-01-17 | 11:37

Vraag me wel af wat zijn kant van het verhaal is al moet je met een flink goed verhaal komen wil je het aanrijden en mishandelen van een 14 jarig meisje goed lullen.

Barkruk2 | 03-01-17 | 11:36

Lekker gratuit D66 afzeiken? Als het een eenvoudige gast was die met een klauwhamer achter islamitische kindertjes ging vanwege dagenlang irritant knalvuurwerk dan staan de reaguurders te juichen.
_
Niemand is perfect. In een gemeenteraad zitten ook maar gewone mensen met gebreken net zoals overal in Nederland. Ga dan zelf lekker de politiek in als je het beter weet.

Diotima | 03-01-17 | 11:36

Ook een beetje een deja-vu momentje, iemand van d66 stoot zn eigen neus en dat is allemaal de schuld van de pvv. (en gs, vanzelfsprekend)

noerg | 03-01-17 | 11:36

Vanacht nog, ik moest pissen, doe het licht niet aan om mijn geliefde niet wakker te maken, trap ik op een wasknijper.
Godgloeiendegloeiendegloeiendegloeiende kudt-PVV-ers.

Cuyahoga | 03-01-17 | 11:36

Eerst maar eens afwachten wat Snowflake, Millennial cs. uitgespookt hebben... Want dusdanige verwondingen aanrichten met een fiets lijkt me een beetje sterk.

Desolator | 03-01-17 | 11:35

Onderschat een pubermeisje van 14 met een engelen gezichtje niet.

swassannuf | 03-01-17 | 11:35

Weerduivel | 03-01-17 | 11:29
Inderdaad, niets zo leuk om als puber vuurwerk in de buurt afsteken van iemand die daar boos op reageert. Maar dan nog is dat geen reden voor deze man om met een hamer op het eerste persoon in te rijden die hij ziet. En de schuld aan PVV geven is wel heel sneu.

Sadomassochristus | 03-01-17 | 11:34

Als ik het goed begrijp, heeft de boze geest van blonde Greet (de duivel zelve) bezit genomen van Ed van der Vaart. Hierdoor had Ed zichzelf niet meer in de hand en is hij kinderen gaan meppen. Het is allemaal de schuld van Wilders.

Tietmier | 03-01-17 | 11:33

Deze man heeft een achtergrond in de bouw dat merk je aan alles.
Daar weet iedereen dat twee gaten beter ventileert. Vooral tegenover elkaar.

Pedronegro | 03-01-17 | 11:33

Iemand bedreigen en dan klagen dat je bedreigd wordt.. hmm.
Misschien had ie best reden om boos te zijn, maar hij zou als d66er toch moeten weten dat je het recht niet in eigen hand mag nemen. Tas met vuurwerk in de sloot gooien is ook een rare actie, het-is-niet-van-jou ouwe.. en nog milieuvervuiling ook. Bel de politie maar, net als iedere andere jan doedel.

noerg | 03-01-17 | 11:33

Maar wat heeft PVV ermee te maken.
Die meiden kunnen klieren zijn, trouwens jongens ook .
Maar moet je toch anders oplossen, je bent toch pedagoog.

gatito | 03-01-17 | 11:32

En inderdaad, er kan een andere kant aan het verhaal zitten. Maar door het over "PVV-minnend Nederland" te hebben als je vanwege een rare actie bekritiseerd wordt diskwalificeer je jezelf al op voorhand.

spanarchist | 03-01-17 | 11:31

Beetje onsamenhangend verhaal. De hamermijnheer heeft dus niet met de hamer geslagen. Maar hij bedreigd te gaan slaan met de hamer. Zij werd wel aangereden (fiets) door de hamermijnheer.

1+1 | 03-01-17 | 11:31

Jongeren van 14..... Met dat vuurwerk van tegenwoordig (Cobra etc) kun je heel wat mee aanrichten. Deze vd Vaart schrikt en mept. Tsja, moet niet. Goed gesprek over moeilijke jeugd doet wonderen. Misschien een vlogcontract.
Iig is ie uit de fractie gezet. Wat valt er nog meer anti-d66 gedoe te geven. Alexander die hout hakt?
Kom met niks of met iets goeds...

TB2318 | 03-01-17 | 11:31

Hoewel ik D66-ers bij voorbaat wantrouw, wil ik met vuurwerk verhalen altijd beide kanten horen voor ik oordeel. Wellicht heeft het groepje jeugdigen zich eerst misdragen met het gooien van zwaar vuurwerk naar bejaarden, kinderen of dieren.

Franker | 03-01-17 | 11:30

Plaatselijke D66 geeft aan dat hij per direct uit de partij is gezet. En dat terwijl de D66 een partij is die niet met onderbuikgevoelens vanaf de heup schiet, ze zijn dus bekend met het korte lontje van deze malloot.
Ik denk dat er wel nog even een followup check gedaan moet worden of dit daadwerkelijk wordt doorgezet.
Verder sterkte aan het meisje en haar familie.

Sadomassochristus | 03-01-17 | 11:30

beste d66 meneer. als je maar lang en hard genoeg roept en tiert dat het een schijnproces is en de rechters partijdig wordt je wel schuldig bevonden maar krijg je geen straf. en mag je blijven zitten.
en krijg je nog meer stemmen ook.

maar de fatsoenerT in mij zegt: Oprotten, en heel gauw.

two ball cane | 03-01-17 | 11:30

Zwartbroek | 03-01-17 | 11:22

Ik ook eigenlijk. Iedereen hier is 14 jaar geweest (duh) en ik weet van mezelf dat ik een etter kon zijn. Aan de andere kant dat hij dan weer met dat standaard D66 "PVV" gezeik aan komt zetten helpt hem natuurlijk niet echt.

Basil Fawlty | 03-01-17 | 11:30

Ik zag in een van 's lands kranten dat 14 jarige wicht naast haar moeder op de bank zitten. Compleet in de vermoorde onschuld stand met mams als supporter. Iets zegt mij dat dit groepje jongeren de boel aan het terroriseren waren. Iets met wind storm en oogsten.

Weerduivel | 03-01-17 | 11:29

Zijn baas was vroeger ook van het afhameren.

Normpje | 03-01-17 | 11:29

NoNoVio | 03-01-17 | 11:27
Prima idee, wil ook wel eens waarom hij op de fiets een hamer bij zich had. Jij niet?

Mr_Pikibelly | 03-01-17 | 11:28

"PVV-minnend Nederland al allerlei bedreigingen aan het uiten is" - Tuurlijk, het is weer eens de PVV.. typisch D66.. Zelf de boel verkloten en dan de PVV de schuld geven!

WellusNietus | 03-01-17 | 11:28

Jasmijn is nog 2 jaar te jong voor licht vuurwerk (catF2) en 4 jaar te jong voor zwaar vuurwerk (catF3).

Wel gek dat de D66 mijnheer van zijn eigen onmacht een PVV hetze maakt.

Bluto Blutarsky | 03-01-17 | 11:28

Journalisten die niet onvoorwaardelijk D66-politici verdedigen zijn stasi-journalisten, mensen die hem bekritiseren zijn PVV-aanhangers.
Wat kan het leven toch simpel zijn als je wilt. Was ik maar een moreel superieur D66-Gutmensch.

spanarchist | 03-01-17 | 11:28

Beste D666 hufter. De PVV-ers zijn degenen die consequent bedreigd worden o.a. door D666 ers. Volgens mij heb je niet goed naar je baas geluisterd.

bergsbeklimmer | 03-01-17 | 11:28

Een doortastende D66'er. Daar zijn er maar weinig van.

deEerlijkeLeugenaar | 03-01-17 | 11:27

Ben ik de enige die benieuwd is naar zijn kant van het verhaal?

Waarom werd hij zo boos? Wat is er aan vooraf gegaan? Telegraaf is mijn iets teveel een sensatie beluste krant om dit allemaal maar klakkeloos te geloven.

NoNoVio | 03-01-17 | 11:27

Er was eens een kindermepper uit Eemnes
Die zat naar t schijnt te vaak aan de fles
Hoorde hij vuurwerk vanuit zijn kamer
Greep hij rap naar zijn hamer
En mepte die koters... alle zes.

ginosino | 03-01-17 | 11:27

D66 is for losers.
As well as fireworks.

wezen | 03-01-17 | 11:27

Blijkbaar moet hij nog even nadenken over 'zijn kant van het verhaal'. Moet wel plausibel klinken natuurlijk.

uninvited guest | 03-01-17 | 11:26

Wat heeft de PVV hiermee te maken? Deze man wordt verdacht van een misdrijf. Laat hij zijn verhaal maar bij de rechter doen, die beslist wel over z'n partijmattie.
Wat is het toch een minderwaardig volk, dat D66-kader.

De echte Stolwijker | 03-01-17 | 11:26

" toen hij -zwaaiend met een hamer- een veertienjarig meisje (met een hoofdwond van een eerder ongeluk) toebeet:"

Tja, beetje gezocht dit. Een veertienjarige kan inderdaad het bloed onder je nagels vandaan halen. Hij heeft het dus niet gedaan

Mark van Leeuwen | 03-01-17 | 11:25

Zwartbroek | 03-01-17 | 11:22
Wat zijn verhaal mogen zijn, je hakt niet met een hamer op een kind in. Punt.

1+1 | 03-01-17 | 11:25

Aan zijn hoofd te zien heeft hij een hoge bloeddruk en een daarmee gepaard drift probleemp. Uiteraard is hij niet fout en dragen andere mensen schuld aan zijn agressie.

i-Wonder | 03-01-17 | 11:24

Nou ja! Meneer heeft wel een punt, namelijk, de kans dat als je bedreigt wordt zou wel een kunnen komen van een PVV-er. Heel veel mensen zijn de PVV? Deze Coke snuiver van D66 zou pas op de plaats moeten maken, weg met hem, stuk vuil! Kinderen bedreigen? Lucky him. Hij was er niet zo makkelijk vanaf gekomen als het om mijn kinderen zou gaan, dan had je een ex Pim Fortuijn aanhanger, cq PVV aanhanger in levende lijve mogen ontmoeten en raad eens wat voor foto je dan in de krant had gezien. Iemand die namelijk heel creatief is met een bloemetjes gordijn. Lief hé?

Mr_Pikibelly | 03-01-17 | 11:23

Wat een idioot, geen vader die ook eens is gaan meppen.
Gewoon tikkie in zijn gezicht.

gatito | 03-01-17 | 11:23

Adviseur duurzaamheid met een kort lontje..... is niet zo duurzaam he Edje?

Prof. Pim Pam Pet | 03-01-17 | 11:23

Wat een mafklapper, helemaal doorgedraaid. Tijd voor een rustpauze, want overspannen zijn los je niet op door met je handjes te gaan wapperen.

Solar666 | 03-01-17 | 11:23

Ik ben eigenlijk serieus wel nieuwsgierig naar zijn kant van het verhaal. Als het hier gaat om pubers die strijkers naar kleine kinderen of huisdieren aan het smijten waren kijk ik toch weer anders tegen dit verhaal aan.

Zwartbroek | 03-01-17 | 11:22

Rond oud en nieuw moet je volgens GS gewoon accepteren dat pubers explosieven naar je hoofd staan te gooien. En al helemaal als je je inzet voor de politiek.

wapster | 03-01-17 | 11:22

Niemand slaat zijn eigen kind alleen

Mark van Leeuwen | 03-01-17 | 11:22

Twitter van kindermepper op zwart in 3, 2, 1.......

necrosis | 03-01-17 | 11:20

"Sympathieke man. Wel vervelend voor hem dat de PVV-ers het hem zo moeilijk maken." Ik probeer de D66-gedachtengang te volgen, maar ik kan er echt niets van maken.

Bertie Wooster | 03-01-17 | 11:20

Weet je wat voor rare snuiters er rondlopen?
Zeker, Ed, dat weten we nu. Het blijkt uitkijken voor D66-minnende hamerboys.

TheBigKirth | 03-01-17 | 11:19

Dat zegt de KAMPIOEN van rare snuiters.

blauwe zander | 03-01-17 | 11:19

-weggejorist en opgerot-

GirlsOnDuty | 03-01-17 | 11:19

Al die D66-ers zijn helemaal PVV-geobsedeerd. Wat is dat voor zieke haatcult.

très cool | 03-01-17 | 11:18

Dus je slaat wat kinderen op hun muil maar het is de schuld van de PVV.
Nieuw jaar, zelfde gezeik.

Ikdus | 03-01-17 | 11:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken