Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Video. NL vindt Wilders een weigerambtenaar

Ja, natuurlijk embedden we dan ook maar meteen de duiding van een Groenlinks-historicus met ondermensenkennis, die een videootje deelt van 's lands hoogleraar Vooroorlogse Collaboratie, Martijn de Koning. Dan weten we direct wat de juiste manier is om dit voorval te bezien, namelijk als een racistisch geboren Nederlander die het vanuit het diepst van zijn racistische hart weigert zo'n minderwaardig moslimvrouwtje als een gelijkwaardig mens te begroeten. Goed. Ten eerste voor de volledigheid even hier het gehele fragment, waar Dion Graus de vermeende ondermensen joviaal tegemoet treedt en hen helpt met de vraag of ze Wilders te zien kunnen krijgen. Na de dames netjes een handje te geven luidt het "het werkt enkel averechts als ik me er mee ga bemoeien." Vervolgens geeft roze Rutger ze het advies om "vriendelijk en open, zoals jullie zijn gewoon," op Wilders af te stappen. En exact dat lukte dus niet. "Meneer Wilders, hallo," wordt uitgesproken met een passief agressieve betuttelende vriendelijkheid die ademt dat juist jij Wilders niet als gelijkwaardig ziet, maar als een gevaarlijke en misleid circusdier met wie jij even op de foto wil. Maar goed, dan nog had Wilders er voor kunnen kiezen natuurlijk gewoon wel een handje te geven. Dat deed hij niet, maar dat zegt minder over hem dan Joop er nu natuurlijk gewillig van maakt. En het is nou niet alsof Wilders andere journalisten nooit straal voorbij loopt op weg naar zijn safe zone omdat hij op een islamitische dodenlijst staat.

Reaguursels

Inloggen

zo ie zo dom dat deze moslima überhaupt een podium krijgt,

ali komijnekaas | 13-12-16 | 13:47

Een moslimvrouw mag een man helemaal geen hand geven. Dus wat is het probleem?
Het is juist het ultieme voorbeeld dat hij hun *kuch* cultuur *kuch* respecteert.
Hij is dus geen racist.

Bijtendehond | 13-12-16 | 11:08

Wilders zou niemand vlak bij moeten laten ,aangeien er een moordaanslag te verwachten is ,een ring met gifnaaldje is genoeg bij handje geven.Dus van de veiligheidsmensen mag ie dat niet.

pedro300 | 13-12-16 | 08:49

Schoonmaaksters zie zojuist een toilet hebben gereinigd kan je beter geen hand geven omdat er fecaliën aanwezig kunnen zijn en een overbrenging van een ziekte tot de mogelijkheden kan behoren.

alshetware | 13-12-16 | 04:34

Die flohr is niet wijs. Zogenaamd geschiedenis gestudeerd maar daar zitten in nijmegen (want daar heeft ie gestudeerd) ook echt wel heel wollige linkse sokken zoals deze gaperd.
Met deze extreme groenPUNTlinks attitude laat je zien dat je van je vakgebied compleet niks begrepen hebt!
Docent selectieve geschiedenis. Ga toch koken man!

Cobalt bomb | 13-12-16 | 01:41

Wilders hoort 20 journalisten die hem roepend iets vragen. Wij horen in dit fragment maar 1 muts van Halal omdat zij de microfoon van deze uitzending bij zich draagt.

Swedish Chef | 13-12-16 | 00:22

Je kan niet om hem heen: Martijn de Koning, collaboratie-koning, betaald door de hem gehate en geminachte belastingbetalers.

Jan Dribbel | 12-12-16 | 23:59

Als antwoord op die tweet; dat zijn ze ook.

Conservenblik | 12-12-16 | 22:57

Wilders pastte zich juist goed aan. Je geeft een vrouw en vooral een moslimvrouw geen hand. Ies koeltoer!

A la snackbar | 12-12-16 | 22:16

Ze blinken niet uit in wetenschap
Ze blinken niet uit in kunst
Ze blinken niet uit in sport
Ze blinken slechts uit in overlast
Vervelend ras, zeg maar

pennestront | 12-12-16 | 21:45

Omdat het haram is als een ongelovige een moslimvrouw een hand geeft. Sowieso geven'echte'islamieten islam vrouwen geen hand. Daarom.

LostSandWich | 12-12-16 | 19:57

Mark van Leeuwen | 12-12-16 | 10:04

Joop is gewoon Volkert V2.0, die blijven net zo lang demoniseren totdat Wilders onder de grond ligt.

Sweetlakecity | 12-12-16 | 19:09

Hilarisch het nr van de black eyed peas hey mama gebruiken voor zo'n programma. Erg grappig dat mag van alllah.

franck7020 | 12-12-16 | 19:08

Als Greet en zijn aanhang een land hebben,wordt dat toch een land dat zich niets kan veroorloven.Tja,dan staat niemand bij hen op de deur te kloppen.Al die gelukzoekers gaan naar mensen die wat kunnen en willen bieden,dat is Greet en zijn aanhang dus niet.

kzegje | 12-12-16 | 17:58

Hadden die meiden van halal nou Giel Beelen of Hans Teeuwen gepijpt? Best hypocriet om dan nog steeds met een hoofddoek te lopen. Ik snap best waarom Geert niet Jan en alleman zomaar een hand geeft. Voor hij het weet schieten ze hem neer!

Accident_Prone | 12-12-16 | 16:41

Dat filpmje kritisch bekijkend schort er toch heel wat aan de beveiliging van Geert Wilders.
Hoe is het verdorie mogelijk dat dergelijke oproerkraaiers zo dicht bij Wilders kunnen vertoeven ? ligt het niet logisch voor de hand dat de "beveiligers" nog ruim voordat Wilders de meute passeerd er gvd zorg voor dragen dat deze op ruime afstand blijven.

Koeienflat | 12-12-16 | 16:25

Ik zie nu de NTR logo pas.... nu is de context helemaal duidelijk. NTR is een extreem links Nederlandhatende omroep dat niets te zoeken heeft op de Nederlandse Staats-TV.

XaleX_2 | 12-12-16 | 15:46

Niet echt gek als je met de islamitische vlag om je kop passief-agressief de hand wil schudden van de partijleider die een schurfthekel heeft aan islamitische uitingen in het publieke domein. Dat handje schudden kan gewoon gezien worden als een poging tot provocatie en stemmingmakerij.

XaleX_2 | 12-12-16 | 15:43

-weggejorist-

Janneus | 12-12-16 | 15:35

Poging tot framing. Verder negeren.

Janneus | 12-12-16 | 15:35

Volgens mij zijn de beveiligers wel op de hoogte waar de kogel vandaan kan komen, en volgt Wilders hun advies gewoon op.
Wedden dat ie mij wel een hand zou geven?

3*links=rechts | 12-12-16 | 15:28

-weggejorist-

tegenalles | 12-12-16 | 14:55

met een groep 'blanke autochtonen' naar Den Haag, Ahmed Marcouch een hand geven, en als ie ook maar iemand over het hoofd ziet meteen aangifte doen. Dat lijkt me een goeie oplossing.

cm25 | 12-12-16 | 14:52

Hij schudt NIEMAND de hand. Dus hij maakt totaal geen onderscheid. Wat wil dat wijf nu duidelijk maken ? Ik zou haar ook niet bij voorbaat en hand geven want ik ken het hele mens niet. Ben ik nu ook een nazi ?

Rest In Privacy | 12-12-16 | 14:49

Dit gaat niet over ras, over geloof, niet over etniciteit, niet over politieke voorkeur, niet over goede smaak, niet over iets emotioneels of wat zou kwetsen....

Dit is gewoon baby-gedrag om aandacht. En niet eens een goeie schreeuw om aandacht. Wat maakt het allemaal nog uit he, we kunnen net zo goed met zijn alle gewoon vanaf nu als halve debielen rondlopen te krijsen, net als vroeger op de basisschool, haha, toen was dat wel leuk. Laten we vooral nergens over nadenken. haha.

cm25 | 12-12-16 | 14:49

Voor hetzelfde geld draagt ze een bom gordel.

Duck Twacy | 12-12-16 | 14:48

-weggejorist-

cm25 | 12-12-16 | 14:43

wat is het nu?

Moet je wel of niet een armlengte afstand houden !

Obsi | 12-12-16 | 14:40

Voor de linkse sukkels die het nog niet begrepen hebben:
U trapt tegen Trump, u krijgt Trump.
U trapt tegen Brexit, u krijgt Brexit.
U trapt tegen Wilders, u krijgt Wilders.
Ik zou zeggen trap er lekker op los, een betere pro Wilders campagne bestaat er niet.

Memek | 12-12-16 | 14:29

De term ondermensen zal ongetwijfeld refereren aan Untermenschen. En dat wordt door nieuw links dan ongeconditioneerd gekoppeld aan Hitler, NAZI´s en noem maar op. De oorspronkelijke betekenis van Untermensch is overigens niet die van inferieur of iets dergelijks. Het is meer gemaksmensen. En is niet verzonnen door Nationaal-Socialisten. De term werd alom gebezigd in de dertiger jaren. Nu zouden we zeggen ¨tokkies¨.

squadra | 12-12-16 | 13:59

Deze dame was er alleen op uit om een " discriminatie" te provoceren.

En Miko Flohr heeft blijkbaar een Godwin-diarrhea en dat laten we zo, want GL houd van vies.

MistaRazista | 12-12-16 | 13:49

Ik wil, als jonge Nederlandse vrouw, wel stage lopen bij de mama's; gaan we bij de moskee staan, of bij het koffiehuis.. eens kijken hoeveel mannen mij dan een hand willen geven.... verbeter de wereld, begin bij je eigen geloof...

Theodora | 12-12-16 | 13:48

Kwis: wie van de drie draagt een directoire maat XLLL ?

topsporter | 12-12-16 | 13:40

Wilders past zich naadloos aan, vrouwen geen hand geven. Wat een heer! Wat mopperen ze nou nog?

miss error | 12-12-16 | 13:36

Ik zou je ook geen hand geven. Niet alleen omdat je een vrouw met een hoofddoek bent maar je bent vooral een moslim en dus potentieel een IQ beperkte fanatiekeling met geweld tendens. Kan me voorstellen dat ie dit wicht voorbij loopt.

WatZalIkErvanZeggen | 12-12-16 | 13:28

Hoe komt dat wijf aan kijkers, zou je denken?
Allochtonen kijken toch alleen maar naar Toerkije en weer anderen naar zenders uit Noord Afrika?
Of zijn er uberhaubt geen kijkers en is dit een afgekeken trucje om toch nog een paar dwazen te trekken?

Maxim253 | 12-12-16 | 13:26

GS op z'n best!
In een paar zinnen vinger op de zere plek

charissa | 12-12-16 | 12:59

De NTR is voor iedereen zeggen ze, maar voor sommigen zijn ze wat meer, lijkt het wel. We zullen die ideologie door de kijkers geperst krijgen of we willen of niet, en dan met zo'n opgelegd-pandoer-truukje.
Gadverdamme!
Komt dat schot! Evocatus

Evocatus | 12-12-16 | 12:45

Als iemand mij op deze manier (neerbuigen en vergenoegd) zou aanspreken gaf ik die persoon ook never nooit een hand. Dit is pure uitlokking en linkse framing, as usual.

lady Di | 12-12-16 | 12:41

Ik geef straatverkopers en Jehova's getuigen aan de deur ook geen hand. Elkaar de hand schudden hoort bij kennis maken, ontmoeten en feliciteren.
Het lijkt me logisch dat iemand met haast ook niet alle journalisten de hand gaat schudden.
Het "hij schud m'n hand niet" van die dame met hoofddoek is misselijk makend onoprecht. Ze weet donders goed dat het hele "handenschuddenweigeren thema" iets van islamieten is. Door dat nu in een neppe set-up dituatie terug te kaatsen wil ze dat respectloze gedrag:
a: bagatelliseren, doen alsof iedereen dat doet en het normaal is
b: Wilders te kijk zetten, alsof hij net zo erg is
Waarschijnlijk trouwens was haar enige doel aandacht krijgen, en was het nogal ondoordacht, want erg doorzichtig.

cabbit | 12-12-16 | 12:33

Het schijnt toch ècht in de Koran te staan, dat het van respect getuigt om vrouwen juist GEEN hand te geven.

Dus, wat willen deze wijven nou precies? Als Wilders hen juist wèl een hand had gegeven, dan hadden ze hem waarschijnlijk beticht van 'het overtreden van de islamitische regels' of zo. Win-win, dus.

Fraai stukje framing dus weer. Lekker bezig NPO. Ga vooral zo door. Binnenkort kijkt er helemaal niemand meer naar jullie rotzooi.

EefjeWentelteefje | 12-12-16 | 12:26

Hij loopt iedereen voorbij en dat conform veiligheidsprotocol .
Waarom een uitzondering voor de haldol dames?
Mislukt provocatiemomentje

Goatboy2014 | 12-12-16 | 12:26

Hoezo zou je de bezetter of bijvoorbeeld een post-NSBer de hand moeten schudden?
Zeker als je weet dat bijv. (valse-) vrind Pauw daardoor weer een itempje scoort?

pennestront | 12-12-16 | 12:23

Dat zo,n potentiele bomgordel nog in de buurt van Geert kan komen snap ik nou weer niet.

komtdatschot | 12-12-16 | 12:21

Geeft Geert wel een handje dan is hij in ieder geval mijn stem kwijt !!

Texacoballletje | 12-12-16 | 12:19

Deze dames zuigen.

topsporter | 12-12-16 | 12:15

Waar is nu die bekeerling die uit de islam is gestapt
???

Reeldutch | 12-12-16 | 12:00

Als hij haar wel een hand zou geven zat ze nu onder haar boerka vol blauwe plekken. Hij is juist heel meedenkend deze heer Wilders. Chapeau!

Vout | 12-12-16 | 11:59

Wilders toonde juist respect voor de islam!
Hij weet dat een moslima vanwegen haar geloof geen hand mag geven aan een (Vreemde) man.

a4p | 12-12-16 | 11:43

+damn if you do, damn if you don't.
Altijd prijs dus!

Einde van de Domheid | 12-12-16 | 11:41

Wat? Jezus heeft die dames toch al twee keer gewaarschuwd. Met een brutale Hans T. op een spijkerbed en met een neerstortend vliegtuig in een weiland?
Kom op Jezus, laat van je horen.

RickTheDick | 12-12-16 | 11:38

Tja, dingen uit verband rukken gaat nog eens heel groot worden.
Misschien mag W van de beveiliging geen handen schudden?

Einde van de Domheid | 12-12-16 | 11:38

Normaal willen of mogen ze de mannen geen hand geven en nu reiken ze in eens een provocatie handje voor de pers wetende wat er kan gebeuren.

BigShow | 12-12-16 | 11:36

Stoer zou zijn als Wilders had geantwoord: "Doe maar niet ik heb jullie stem niet nodig".

Copycrauw | 12-12-16 | 11:33

Vrouw, moslim: probeer het dan maar eens goed te doen...
ojmg | 12-12-16 | 11:07

Probeer te integreren en jullie aan te passen aan de cultuur waar jullie heen geïmmigreerd zijn en waar jullie op voorhand gastvrijheid en bescherming krijgen is een voor de hand liggend gemeengoed deze normaliteit wordt ook verwacht van westerlingen die zich vestigen in moslimlanden.
Dit soort geregiseerde excessen zoals kort filmpje laat zien zijn tegengesteld bedoeld en zaaien nog meer verdeeldheid en polarisatie.

Koeienflat | 12-12-16 | 11:31

Heb ook de hele aflevering gekeken. Hoe is het toch mogelijk dat moslims zich standaard 0% verantwoordelijk voelen voor alle ellende die ontstaat zodra er een iets groter groepje van hen zich ergens vestigt?
Net weer vrij gelaten, stelt één van de broeders van die dames dat 80% van de gevangenen Marokkaan is. En nog steeds wordt van normale mensen verwacht dat we dat normaal vinden.
Als ik tot een groep zou behoren die over de hele wereld alleen maar voor verdriet, dood en verderf zorgt, zou ik me, vanwege te grote schaamte, nooit meer ergens vertonen.

Er moet iets zijn wat deze mensen missen. Empathie, begrip van oorzaak en gevolg, het vermogen iets verder te kijken dan je eigen lapje? Een combinatie hiervan?
Wat er niet aanwezig is, wordt in elk geval gecompenseerd met een overvloed aan arrogantie, superioriteitsgevoel, zelfgenoegzaamheid en hypocrisie.

En daarvan zie je in de uitzending, hele, schijnbaar onschuldige, maar zeer betekenisvolle voorbeelden van.
Hé, Dion Graus, ren jij eens voor mij naar beneden van de roltrap! Je kan het!
Afschuwelijk.

Poesmobiel | 12-12-16 | 11:22

Dat "alsof ze ondermensen zijn" is tekenend voor wat die halalgleuven hier proberen te flikken. Handenschudweigeraars die zich in hun handelen beroepen op de Koran beweren bij hoog en bij laag dat ze de vrouw nou juist de hand niet schudden uit respect, en ze krijgen dan in de meeste gevallen meteen bijval van de Meulenbeltjes in deze wereld, gleuven die verraad hebben gepleegd aan hun eigen uitgangspunten, alsmede van de de Koninkjes van deze wereld, pikkies die ooit begonnen zijn de apologeet uit te hangen en daarin hopeloos verstrikt zijn geraakt. Maar als ene Wilders lijkt te weigeren om die halalgleuven de hand te schudden, dan wordt meteen een Godwin van stal gehaald.
De pot verwijt de ketel.
Dat er simpelweg alles geprobeerd wordt om Wilders in een kwaad daglicht te stellen, lijkt me volstrekt evident. Maar waarom zou je er nog een schepje bovenop willen doen? Hij is toch veroordeeld? Het recht heeft toch gezegevierd?
religionresearch.org/closer/2016/12/10...

Schoorsteenveger | 12-12-16 | 11:16

Aha weer een of andere sukkel die meent in de rij te moeten aansluiten van: "ik heb iets gevonden waarmee ik Wilders te kakken kan zetten"; en dan ook nog op een "frame" manier.
Nou gefeliciteerd met je prestatie.
Wat die sukkel niet begrijpt is, hoe meer je Wilders aanpakt, des te meer het in je eigen gezicht terugslaat en Geert er garen bij spint.
Ga zo door, wij zij wel wat gewend.

Memek | 12-12-16 | 11:14

Die stemmen van die vrouwen... Vreselijk.

diederik12345 | 12-12-16 | 11:12

Wat doorzichtig en voorop gezet zeg. Oeeeeh hij geeft me geen hand. Had ik ook niet gedaan

msgambler | 12-12-16 | 11:10

Vrouw, moslim: probeer het dan maar eens goed te doen...

ojmg | 12-12-16 | 11:07

We gaan 10 jaar na dato kijken hoe het gesteld is met discriminatie. Ehmm, hallo moeders van Halal, zijn jullie tien jaar thuis opgesloten door jullie mannen? Jullie weten toch wat er wel/niet speelt.

Montu | 12-12-16 | 11:04

Voor je het weet beginnen ze je te pijpen. Brrrr

miko | 12-12-16 | 11:01

-weggejorist-

jan den hollander | 12-12-16 | 10:57

"Meneer wilders!". De toon alleen al verraad haar echte denken. Wilders is een "afvallige" zelfs een "Djin" in haar ogen. Dit soort smerige journalistiek is de reden waarom Geert groot gaat worden in dit land. Zowel Geert als de gemiddelde Nederlander prikt dwars door dit soort gedrag heen.

nerugaer | 12-12-16 | 10:56

Desmoulins | 12-12-16 | 10:19
Waar heb je het over? Paulus hing een kleine, eschaton-georiënteerde joodse sekte aan, binnen de context van een polytheïstisch romeins imperium. Het was zijn inschatting dat het laten vallen van de joodse wet voor niet-joodse bekeerlingen tot zijn sekte de aanwas ten goede zou komen, want lagere drempel. De tijdsgenoten van paulus die in palestina waren en bleven wilden wel aan de joodse wet vasthouden. De mensen daar liepen toch al verminkt rond. De inschatting van paulus, zeer actief buiten palestina, bleek juist: niet-joden hadden geen zin om over die drempel te stappen om christen te worden, omdat mensen verleid moesten worden tot bekering

De islam heeft te vuur en te zwaard een wereldrijk veroverd en iedereen die geen moslim was politiek buitengesloten, extra belasting opgelegd en maatschappelijk en sociaal een ondergeschikte status toebedeeld. Met tot gevolg dat over een periode van vele honderden jaren een meerderheid van de bevolking bekeerd is tot de islam, met de oorlogen van later tijden zijn uit veel landen bijna alle overgebleven niet-moslims weggevlucht.

door specifieke historische omstandigheden heeft het christendom het penismutileren al vroeg opgegeven, de islam heeft dat nooit gehoeven. Als er al moslims zijn die vinden dat je met een intacte penis moslim kunt zijn, dan zijn die in een hele kleine minderheid.

aight.. | 12-12-16 | 10:55

Waarom mag je met religieuze uitingen rondlopen in het Nederlandse parlement?
Wilders hoeft hier helemaal geen hand te schudden, hij loopt gewoon langs. Er staat geen ontmoeting gepland.

Duifmans | 12-12-16 | 10:53

Deze opgezette poppenkast geregiseerd door gewiekste islamfanaten met nsb aanhang geeft voor mij eens te meer aan dat Wilders mijn stem krijgt.

Koeienflat | 12-12-16 | 10:51

Gags Beasley | 12-12-16 | 10:38

De bewaking is niet goed, men kan veels te dicht bij Wilders komen, er is geen sprake van een cordon om hem heen, levensgevaarlijk.

gatito | 12-12-16 | 10:48

Altijd weer provocerend. Verandert gewoon niks.

ET007 | 12-12-16 | 10:45

provocerend iritant kudt wijf .
Ze Gaat er nu al van uit dat iedereen die niet moslim is in nederland als een hondje op gaat zitten en pootjes geven .op een commando van haar .
Ondertussen zichzelf halal noemen en schijnheilig de heilige maagd maria uithangen met haar hoofddoekje .. Maar als een willekeurig iemand haar vader een paar geiten geeft; laat zich meteen door degene onberkt uitwonen , wanneer diegene er ooit nog maar zin in krijgt .

sparrow | 12-12-16 | 10:44

Ja, dat gebeurde in 2009 dat die imam weigerde om Rita een hand te geven. Ik hej nog fotokes van de rest van dat jaar flic.kr/s/aHskGpQc59 veur 'n bietje de sfeer van die tijd terug te halen . . .

Ikbeneenzelfbouwer | 12-12-16 | 10:41

Waarom voorkomt zijn bewaking dit soort situaties niet!

Gags Beasley | 12-12-16 | 10:38

Hahahaha

En nu eens andersom.
Een leuke vrouw die bij "hoge" moslims langs gaat en om een hand vraagt.

Maar daar zal Joop geen energie in steken.

Reden | 12-12-16 | 10:35

Dank weer voor dit mooie voorbeeld. Het links framen werkt wederom weer averechts. Allemaal in scene gezet en ge-edit en de gütmensch zag dat het goed was. Wilders heeft groot gelijk om door te lopen. De media in dit land is door en door verrot.
Zum kotzen, was het maar vast maart!

Wolfgang Axis | 12-12-16 | 10:33

-weggejorist-

Foezela | 12-12-16 | 10:33

Provoceren , zuigen , sarren , irriteren, alles om maar weer die twee woorden te kunnen gebruiken.
Hij geeft me geen hand , nee logisch , pinguins bijten.
Saut up .

medelmo | 12-12-16 | 10:31

hij had d`r recht in d`r bek moeten spuwen, dikke roggel alsjeblieft en nu optiefen.

S802 | 12-12-16 | 10:31

gelukkig meten we in nederland niet met 2 maten .
toen denk politicus kuzu weigerde netanyahu de hand te schudden was hij een held ,hij deed tenminste wat hij voelde hij was het niet eens met netanyahu en dus was hij een held om die hand te weigeren , maar laat wilders eens en handje weigeren ook nog net na de uitspraak ,en voor hetzelfde geld was deze mevrouw ook nog een van degene die aangifte had gedaan nee dat mag niet ik ben blij dat in nederland een meter een meter is

enzoe | 12-12-16 | 10:25

-weggejorist-

Cuyahoga | 12-12-16 | 10:25

En nu maar wachten dat ze bij Pauw hun beklag mogen komen spuien.

smirmoff | 12-12-16 | 10:24

Maar, eerlijk is eerlijk, de dames spreken beter Nederlands dan hun mannelijke rasgenoten.
Ook 'mooi' om te zien dat ze gelijktijdig zwanger zijn geweest. Die ene is nog beter geislamiseerd dan die andere twee. Die anderen poepten hun nageboorten één voor één uit maar dat ging die ene niet snel genoeg. Ook verheugend dat één van de drie alweer zwanger is. Zo gaat het hard lieve mensen...

Petrus Poortwachter | 12-12-16 | 10:22

Ik was ze ook straal voorbijgelopen, met hun jeugdjournaalstemmetjes, hun instant slachtoffergeblaat en hun achterlijke hoofddoekjes. Linkse set-up om te 'bewijzen' dat Wilders 'niet deugt'. Hoe langer dit doorgaat, des te groter de kans dat Geert alsnog mijn stem krijgt. Puur vanwege dit soort links gekonkel en gejank.

KlunsJohannus | 12-12-16 | 10:22

De beveiliging is ook niet helemaal goed.

gatito | 12-12-16 | 10:19

Als ik dit doe bij die vrouw dan weet ik zeker dat ik ook geen hand krijg.

TouchSmart | 12-12-16 | 10:19

ZegMaar | 12-12-16 | 10:16

Was het maar enkel een recept. Die lui vreten pillen per kilo.

kwark001 | 12-12-16 | 10:19

necrosis | 12-12-16 | 10:09

Een besnijdenis is absoluut niet verplicht om je te bekeren. Apostel Paulus zag een paar duizend jaar geleden ook al in dat het gewenste aantal bekeringen achter blijft wanneer je dit als eis stelt. De kans dat je hoofd er bij uittreding af gaat, ligt aanzienlijk hoger.

Desmoulins | 12-12-16 | 10:19

Ach, Wilders geeft ze geen hand.
Andere politici compenseren dat, die geven ze het land.

Nuchternederland | 12-12-16 | 10:18

En wat toont deze vrouw hiermee aan? Juist, dat is ontzettend onbeleefd is om vrouwen geen hand te schudden en dat het een duidelijk gebrek aan respect toont. Nou, lieve schat, ga eens voor de deur staan van een willekeurige moskee en film even hoeveel mannen jou een hand gaan geven. Misschien voor een leuk bij-effect: Zeg daarbij dat je een lesbische Jood bent.

salsaparilla | 12-12-16 | 10:16

@jawor36 | 12-12-16 | 09:33
Alle argumenten die je aanhaalt (inclusief het handweigeren) gelden in tienvoud voor de islam. Dat is ook waarom Wilders zo'n "enge man" is tegen moslims. Er is schijnbaar niets anders gewassen tegen het taqqiya bedrijvende, intolerante, opdringerige, hatende, nietsontziende geloof dat islam heet.
Ik had het ook liever anders gezien. Maar zeg nou zelf: hoeveel kansen hebben die lui wereldwijd gekregen om er iets van te maken? En overal waar ze zijn maken ze er een grote teringbende van met geweld en intolerantie. Zelfs in landen waar alleen moslims leven. Dat hele geloof is een recept voor mislukking.

ZegMaar | 12-12-16 | 10:16

Waarom jullie op wilders zouden moeten stemmen???

Omdat jullie dan verzocht wordt de islam mee naar huis (zandbak) te nemen.

Het is eten of gegeten worden.

En dan sneaky lachje van je: dat bevestigt het. Jullie haten het westen. En dat mag hoor, geen zorgen, maar dan haten vanuit je zandbak en niet tussen ons in. Dat schiet niet op. Ik wil graag mijn kinderen vrij opvoeden en dat gaat alleen als ze zich zonder opgedrongen religie (islam) kunnen ontwikkelen.

Gegroet,

Een zeer zeer bezorgde burger

Taxi!! | 12-12-16 | 10:16

Wat een hoop gedoe om niks weer. Hoe vaak per jaar lopen politici gewoon verder? Hoe vaak lopen alleen al de infiltranten van denk powned en geenstijl voorbij? Maar als wilders een kopvod voorbijwandelt is hij ineens hitler.

nu ook zogenaamd verontwaardigd over het feit dat wilders ze geen hand geeft, terwijl er tien- zo niet honderdduizenden bedoekte vrouwen in dit land zijn die geen man aan willen raken en al zeker geen autochtone, en die al helemaaaaal nooit met een niet-moslim zouden trouwen. Wie voelt zich nou superieur aan wie in deze? Dat gaat toch echt twee kanten op

aight.. | 12-12-16 | 10:15

Ontzettend geil zo helemaal ingepakt.
Ik zou ze doen - alledrie tergelijkertijd.

McMarx | 12-12-16 | 10:15

Zo te zien, gedraag ik me net als Wilders jegens moslims. Ik groet ze niet, kijk ze niet aan, ga ze uit de weg, negeer ze, koop niet van ze, verkoop niet aan ze, weiger bijvoorbeeld bij ze in de rij voor de kassa te staan bij AH, geef ze geen voorrang op het zebrapad (bijvoorbeeld) en als het even kan verneuk ik ze. Het is een klasse waartoe ik me niet verlaag. Als ze elkaar verneuken, negeer ik dat. Zie ik ze een blanke verneuken, dan mep ik erop los.

The_iron_boar | 12-12-16 | 10:14

Als ik op een islamitische dodenlijst sta waarbij moslims worden opgeroepen mij te vermoorden, zou ik ook geen hand geven als een moslim(a) op me af loopt, maar de andere kant oplopen en de beveiliging de ruimte geven om mevrouw op afstand te houden. Zo luidt de instructie.

MyCatIsDoingThis | 12-12-16 | 10:13

@roze_bril | 12-12-16 | 09:53
De hoofddoekjes werken ook prima.
Het is alsof Wilders ze niet ziet staan.
De imam zal tevreden zijn.

keestelpro | 12-12-16 | 10:12

Wilders trek eens aan mijn vinger?

keestelpro | 12-12-16 | 10:10

1. Het zijn geen journalisten, maar (slechte)programma-makers/tv-presentatrices/opiniemakers (met hun eigen agenda).
2. Journalisten geven elkaar geen hand als er zoveel andere journalisten erbij staan.
3. Ze bejegent hem cynisch wat haar recht is, maar dat betekent dat je dan niet meer ultra-beleefd hoeft te doen.

Deze wijven werden ingemaakt door o.a. Hans Teeuwen en Floris vd Berg (die nu een beetje is doorgeslagen) en moeten 10 jaar na dato weer goedkoop scoren.

Günther Schneider | 12-12-16 | 10:10

Waarom zou je iemand die, via haar uiterlijk vertoon met islamitische kleding, uitdrukking geeft jou te haten nog een hand geven?

sinar2 | 12-12-16 | 10:09

@Roeieber | 12-12-16 | 10:04
Een reaguurder (ik weet niet meer wie) kwam ooit met een waanzinnig comment.
"bekeer je je tot de islam, dan raak je je voorhuid kwijt.
Wil je diezelfde club weer verlaten, dan raak je je hoofd kwijt"

necrosis | 12-12-16 | 10:09

Iets met slakken en zout.

General McAuliffe | 12-12-16 | 10:09

Waarom zou hij geen zin hebben? Het zal toch niets met de islam te maken hebben?

Patatter | 12-12-16 | 10:09

propper1000 | 12-12-16 | 09:51

Nee, Wilders gokt op de Nederlanders die iets om Nederland geven en de tanende soevereiniteit en islamisering een halt willen toeroepen. 50+ zijn er louter voor de ouderen. Misstanden in de zorg aan de kaak stellen, heeft niets te maken met een overfixatie op ouderen.

Desmoulins | 12-12-16 | 10:06

@Bokito ergo sum | 12-12-16 | 09:58
Als ik me verveel, neem ik wel eens een kijkje op het bedelblog van die schoolkrantredacteur.
Die vent loop zo te fulmineren en te schuimbekken dat het bijna lachwekkend is.

necrosis | 12-12-16 | 10:06

Als Joop dit goed uitmelkt hebben ze weer voor drie weken eerk voor de zeker niet vooringenomen bloggers

Mark van Leeuwen | 12-12-16 | 10:04

Ik heb net het hele programma bekeken (bespaar je de moeite) en die mamma's denken dat ze na en hele opvoeding onder de Islam een moment krijgen waarin ze kunnen kiezen of ze ermee doorgaan. Vervolgens zeggen hun ouders hetzelfde als een Nederlandse vrouw die ze van racisme beschuldigen en hebben bekeerlingen het moeilijk. Wel bekeerling naar Islam, bekeerling uit Islam wordt niet over gezegd. Genoeg naïviteit voor vandaag alweer.

Roeieber | 12-12-16 | 10:04

NIET nieuwswaardig. Zonde van mijn tijd, iedereen zijn tijd en de energie.
Deze mensen zijn heel moeilijk in staat hun minachting naar niet moslims en bovendien Nederlandse kaaskoppen te onderdrukken en daarom is hun toon naar ons altijd licht agressief, verongelijkt en ongepast direct. Net als de Marokkaans gasten in het winkelcentrum die door oom agent worden gecorrigeerd na natuurlijk het zoveelste overlast geval. Meneer! MENEER, Ik normaal doen. Waarom!? WAAROM. Mensen kennen dat en negeren dat gedrag en zo doet Wilders dat hier ook.

Dirk III | 12-12-16 | 10:03

Was deze meneer ook zo boos toen die gozer van DENK Netanyahu de hand weigerde te schudden?

XverderNix | 12-12-16 | 10:02

Hoe durven ze zomaar een hand uit te steken naar een getrouwde man, de hoeren!

Dommelsch | 12-12-16 | 10:00

Nou nou, voor handenschudgeweiger en untermensch-footage hoef ik mijn ongelovige vriendin maar naar de eerste de beste moskee te sturen hoor. Niets aan het handje hier.

ZegMaar | 12-12-16 | 09:58

Varkenswijven! Ze begrijpen niet dat ze hun zaak zo meer kwaad dan goed doen. Wilders is niet de oorzaak, Wilders is het gevolg. Doe normaal, pas je aan en zorg dat je niet continue negatief opvalt.

Promedio | 12-12-16 | 09:58

Leest eigenlijk iemand de Joles persoonlijke opinie pagina eigenlijk wel. Zelfs voor ouderwetslinkse mensen moet de zuurstof daar toch te stroperig zijn

Bokito ergo sum | 12-12-16 | 09:58

Vrouwen mogen de handen van mannen helemaal niet schudden. Dit was een heel onbeleefde actie van het hoofddoekvrouwtje en Wilders toont gepast respect voor de Religie van de Vrede door de uitgestoken hand te weigeren.

Sans Comique | 12-12-16 | 09:57

Provoceren. Een provocatie dus. Ik heb meer dan 30 jaar dit soort dames om mij heen gehad en dit is de aller eerste keer dat ik dames zo spontaan van dit soort een hand uit zie steken, meestal word het geweigerd, want mag niet.

Mr_Pikibelly | 12-12-16 | 09:56

Groot gelijk, Geert. Deze "dames" hadden (en hebben) niet het beste met je voor. De uitgestoken hand was waarschijnlijk gevolgd door de dolk in de rug!

kommabijmebinnen | 12-12-16 | 09:55

Waarom zou je vrouwen met een stuk textiel vol bacteriën op hun hoofd een hand moeten geven, die verplichting bestaat helemaal niet. Ik geef trouwens mensen nooit een hand, want wat hebben ze er allemaal eerst mee gedaan, ik ben ook nog nooit ziek geweest, en houd dat ook liever zo.

FreeVogelaar | 12-12-16 | 09:55

Wat doen die wijven daar, zijn dat journalisten? Irritante provocerende irritante jankerts.

doskabouter | 12-12-16 | 09:54

Wilders houdt tenminste rekening met de gevoeligheden omtrent het handen schudden binnen de Islamitische gemeenschap. Is het weer niet goed.

roze_bril | 12-12-16 | 09:53

Grappig hè, dat die Miko Flohr gewoon GroenLinks mag zijn en tegelijkertijd werkzaam bij een universiteit. En dat gewoon openbaar op zijn profiel, allemaal prima. Is hem gegund hoor, daar niet van. Moet een PVV-er eens doen, kan die meteen de WW in.
.
Overigens hebben PVV-ers helemaal niks te zoeken bij de politie. www.youtube.com/watch?v=4WCTnEF6DGI
.
Misschien kan DENK dit meenemen in hun racismeplan?

lulkoekhapper | 12-12-16 | 09:52

Desmoulins | 12-12-16 | 09:36
Brexit? Trump? Ik kan me niet herinneren dat ik het hierover gehad heb. Ik heb slechts aangevoerd dat Wilders mikt op ouderen. Dat is een simpel aan te tonen feit. Electoraal waarschijnlijk slim, maar niet zo gunstig voor de gemiddelde reaguurder.

propper1000 | 12-12-16 | 09:51

De dames van haldol hebben veel lol. Dat zie je zo bij de NPO.

kwark001 | 12-12-16 | 09:51

linkse framing en die dames van halal houden er standpunten op na die niet passen in ONZE cultuur

lasttango2016 | 12-12-16 | 09:50

Ze horen ook geen hand te krijgen. Met hun theedoek maken ze een statement, eentje die zegt "wij hangen een ideologie aan die vrouwen als minderwaardig ziet, dit accepteren wij, als een man ons aanraakt zijn wij vieze hoeren dus blijf aub zo ver mogelijk van me vandaag".
En dan ga ik natuurlijk geen risico lopen op een neef en broer in een die eerwraak ideeën krijgt.

Flapuidt | 12-12-16 | 09:49

Hij loopt iedereen voorbij maar blijkbaar is het voorbij lopen van een moslima wel erg? Mooi voorbeeld van gelijke behandeling, echter wie kruipt er weer in de slachtofferrol?

Copyrechts | 12-12-16 | 09:49

Foei Wilders, wist je niet dat er speciale regels zijn voor speciale personen van dat speciale geloof, waar jij je aan moet houden van moreel Nederland?

heldheino | 12-12-16 | 09:49

-weggejorist-

vanBarchum | 12-12-16 | 09:48

Volgens de koran en de sharia is het meer dan uitstekend dat Wilders weigert de onderdanige vrouwtjes van een andere man aan te raken.

Jonkheer Wttewaall | 12-12-16 | 09:48

@jawor36 | 12-12-16 | 09:33
Voor sommige mensen in dit land bent u per definitie al een 2e-rangs burger.

TeeJee | 12-12-16 | 09:46

Vier gedachten na het zien van dit filmpje.
a) Henk en Ingrid zouden ook geen handje hebben gekregen. b) De islam heeft een monopolie op handenweigeren. c) Ik mag toch hopen dat deze vertegenwoordigers van de islam vooraf grondig op wapens en explosieven zijn gecontroleerd.
d) Miko Flohr is een miezerige oorlogshitser.

Professor Superhirn | 12-12-16 | 09:46

TeeJee | 12-12-16 | 09:45

Goed zo! U mag door voor de koelkast.

kwark001 | 12-12-16 | 09:45

Voor je het weet sta je als politicus op de foto vrolijk handen te schudden met een terroriste. Dat zou toch wel dom zijn.
Janloel7282 | 12-12-16 | 09:40
.
Precies. Dat laat Geert graag aan Rutte over...

Lupuslupus | 12-12-16 | 09:45

Op Joop doen ze dikke boehoe, maar is Francisco van Jole dit momentje alweer vergeten, ook iets met weigeren de pers te woord te staan
www.youtube.com/watch?v=BVi1OSpsR1U
*actie op 3:10*

necrosis | 12-12-16 | 09:45

Filmpje knippen, selectieve verontwaardiging, hypocriet gedrag en moreel gelijk veinzen.


Laat me raden; NPO.

TeeJee | 12-12-16 | 09:45

@jawor36 | 12-12-16 | 09:33

Volledig onterecht?
Duidelijk uw woorden en visie.
De onafhankelijkheid van de rechtsstaat/rechtspraak al even ter discussie niet gek wanneer culturele/religieuze gevoeligheden regelmatig onevenredig zwaar wegen of supranionale wetgeving per definitie omarmt en geimplementeerd wordt. Dat heeft een effect. Ook dat het zwaartepunt al tijden niet meer bij vergelding of boetedoening ligt maar bij resocialisatie en rehabilitatie is niet bevordelijk. Onze rechtsstaat is steeds meer een vazalstaat aan het worden.

Desmoulins | 12-12-16 | 09:44

Wauw,ze wil een handje.... En ze komt niet in de problemen met de vrouwonteerende zandmannen? Geef wilders eens ongelijk.... kutvolk wil m het liefst dood.

rattenvanger XL | 12-12-16 | 09:41

Voor je het weet sta je als politicus op de foto vrolijk handen te schudden met een terroriste. Dat zou toch wel dom zijn.

Janloel7282 | 12-12-16 | 09:40

Fragment op Twitter gezien. Vraag: Wat is het probleem? Ik zie het probleem niet. Spijker-laag water. Hond-stok. Wilders geeft niemand hier een hand en staat niemand te woord. Dus, van discriminatie kan geen sprake zijn. Daarnaast, je weet natuurlijk nooit of iemand een ring-met-gif draagt aan de rechterhand, die ongemerkt bij het handen schudden gif je lichaam spuit via een vlijmscherpe naald. En ja, als ik op de dodenlijst stond, zou ik voorzichtig zijn met wie je allemaal de handen schudt. Waarmee ik niet beweer dat, etc, etc.

kweethetooknietbeter | 12-12-16 | 09:40

Fascisten moet je geen hand geven.

maar toch | 12-12-16 | 09:40

-weggejorist-

Ingpe | 12-12-16 | 09:39

Tja, als je van de kopvoddenclub bent verwacht je in dit land natuurlijk altijd een uitzonderingspositie.
Blijkbaar werkt dat niet altijd zo en dat dat dan tegenvalt...
Deed mij meteen denken aan dat groepje dat Pim een taart kwam brengen. Ging ook zo 'spontaan'.

Petrus Poortwachter | 12-12-16 | 09:38

propper1000 | 12-12-16 | 09:33

Natuurlijk. Net zoals louter de blanke, xenofobe ouderen een Brexit en Trump voor elkaar hebben gekregen... of zijn het toch de Russen?
No sane person is buying your BS.

Desmoulins | 12-12-16 | 09:36

Moslims die helemaal in de war raken van een geweigerde uitgestoken hand. Wat een leugenachtig volk is het toch.

très cool | 12-12-16 | 09:36

Geen belastinggeld naar Religie!
Waarom betaal ik met mijn belasting geld gehersenspoelde hoofddoeken?
Hoofddoeken, ramadan, halal etc. worden opgedrongen genormaliseerd. Er wordt gedaan alsof het normaal is zodat het volk niet meer ziet dat dat gewoon uitingen zijn van een zeer radicaal als godsdienst verpakt haatidealisme.

Antitheïst | 12-12-16 | 09:36

Was Hans Teeuwen er niet?

Kromme Banaan | 12-12-16 | 09:34

Nou ik wil het antwoord op die vraag wel beantwoorden: jullie stem heeft ie niet nodig. Stempt maar op Denk ofzo

mydogandmyself | 12-12-16 | 09:33

Als je goed luistert hoor je hem gewoon 'dag' zeggen tegen die mevrouw, lijkt mij toch best vriendelijk. En er is geen enkele journalist die in het voorbijgaan een hand krijgt zonder dat er een vraaggesprek is gestart. Much ado about nothing, windje in een glaasje water.

Realisties | 12-12-16 | 09:33

Duidelijk verhaal. Deze mevrouw is geen bejaarde en behoort dus niet tot de focusgroep van onze Geert-aow op 65-Wilders.

propper1000 | 12-12-16 | 09:33

Tjah, hij doet niets verkeerd,het zijn helemaal geen journalisten, dus hoeft hij ze ook niet te woord te staan.
Maar goed, we kennen de tactiek van dit tuig, provoceren lukt niet,dan maar in slachtoffer rol schieten.

endtotrolling | 12-12-16 | 09:33

Los van zijn politieke ideeen is Wilders gewoon een beetje een enge man. Niet alleen door dit soort fratsen, maar vooral hoe hij stelselmatig de NLse rechtstaat in twijfel trekt. Wanneer je dat - volledig onterecht - blijft doen, gaan je volgelingen het vanzelf wel een keer geloven.

Ondertussen zou hij - gezien zijn politieke visie - als hij de kans kreeg, als eerste aan de poten van die rechtstaat gaan zagen door 2e rangs burgers te creeeren en vrijheden te beperken.

jawor36 | 12-12-16 | 09:33

Mali | 12-12-16 | 09:30
+1

Normpje | 12-12-16 | 09:33

Wat een opzichtige actie tot framing...
Kunnen ze weer in de zo comfortabele slachtofferrol.
Genoeg waterdragers onder de weg-met-ons'ers.
Ook Flohr is niet vies van een Godwin, zo ken ik er nog een paar.

Desmoulins | 12-12-16 | 09:32

Als je o.a. wordt beveiligd omdat je op islamitische dodenlijsten staat en er komt er onverwachts één op een vreemd moment in vol jihad-ornaat op Wilders af, mag ze blij zijn dat Wilders gewoon doorloopt en ze niet gelijk tegen de grond wordt gewerkt door de beveiliging.

Bruno Alaska | 12-12-16 | 09:32

Ik zou iedere moslim die zich normaal gedraagt de hand schudden maar deze beroepsmuzzelvrouwtjes zou ik ook straal voorbij lopen.

plint eastwood | 12-12-16 | 09:32

@ Sven Hoek | 12-12-16 | 09:26

Verbaast het je? Zit net een heel oud boekje van wijlen mijn oma te lezen: 'Hilversum, onderdrukking en verzet, 1940-1945'. Heb net het stukje NPO/omroepen gehad. Die waren toen ook al fout en er is sedertdien weinig veranderd.

Robin Hood | 12-12-16 | 09:31

Die halal-mevrouwen bestaan van uw en mijn belastingcenten.
-
De treitervloggers van de publieke omroep, met de maatschappelijke impact van een natte dweil en de hoogstdenkbare doorzapfactor.
-
Een beter argument voor het kopvoddenverbod van Wilders hadden ze niet kunnen verzinnen.

bisbisbis | 12-12-16 | 09:31

Ik snap dit topic niet. Ik zie drie schoonmaaksters die niet aan het werk zijn en de toekomstige premier.

Pedronegro | 12-12-16 | 09:31

Daarbij heeft hij groot gelijk. Deze meiden zijn er enkel op uit om e zelf beter van te worden.

Rollins | 12-12-16 | 09:31

Religie is de manier om alles te begrijpen zonder iets te weten.

kwark001 | 12-12-16 | 09:30

Aangezien het moslims zijn die hem om zeep willen helpen kan ik het me wel voorstellen dat hij ze geen hand geeft.

Zzzzooooffff | 12-12-16 | 09:30

Leef je een keer de regels van de islamitische cultuur na, is het weer niet goed.

Mali | 12-12-16 | 09:30

Uit veiligheidsoverwegingen kan ik mij voorstellen om dit niet zomaar te doen maar alleen als de beveiliging hiervan op de hoogte is.
Die jongens houden niet zo van spontane akties.

General Dripple | 12-12-16 | 09:30

-weggejorist-

Cuyahoga | 12-12-16 | 09:28

Het gebeurt zo vaak dat beroemdheden doorlopen en geen zin hebben in handen schudden of op de foto gaan. Maar omdat het hier om Wilders en mevrouw halal gaat is het opeens wereldnieuws. Is dit niet wat fake news is?

davidka | 12-12-16 | 09:28

Waarom draagt die vrouw eigenlijk zo'n klein microfoontje en niet zo'n grote hand microfoon?

hoofdleeg | 12-12-16 | 09:28

Ik stem PVV. Maar dit vind ik een kinderachtige actie van Greet. Maar Goed. Ik ken de context van dit filmpje niet.

1+1 | 12-12-16 | 09:27

Waarom op Wilders stemmen? Nou, omdat ze dan ook een reisprogramma mogen maken genaamd: "Op een vlotje naar Marotje."

Normpje | 12-12-16 | 09:27

Dat nerveuzige lachje op 't eind zegt alles. Ze weet dat ze niet oprecht is.

klön | 12-12-16 | 09:27

-weggejorist-

Sven Hoek | 12-12-16 | 09:26

De zeikers van halal zouden geen podium moeten krijgen.

BeertjeKolleKol | 12-12-16 | 09:26

Guttegut, wat zullen hun mamma's trots zijn op deze briljante actie. En progressief Nederland n natte onderbroek om de week mee te beginnen. Whoop whoop!

GormSuil | 12-12-16 | 09:26

-weggejorist-

Rombombom | 12-12-16 | 09:26

Ah, de ZeikWijven van Halal, Jihad als ik het goed hoor. Wilders geeft niemand zomaar een hand, tenzij hij ze goed kent, de beveiliging zegt dat het oké is of in een rustige en door zijn beveiliging gecontroleerde omgeving (en dat is niet op weg naar de plenaire zaal). En weet je waarom? Omdat al die klote haatbaarden van 'jullie' het nodig vinden hem letterlijk een kopje kleiner te maken. Dus trek eerst dat kopvod maar eens af, ga je gedragen als een Hollander, begrijp waarom je PVV moet stemmen en probeer het dan nog eens een keertje. Succes.

Robin Hood | 12-12-16 | 09:25

Brrr. Vreselijke televisie. Wat een wijven zeg.
Ze stralen "slachtofferschap" maar tegelijkertijd ook "in je kracht staan" uit. Twee termen die mij vreselijk de strot uit komen.
Werd er gewoon chagrijnig van, leuk begin van de dag.

Raad_maar_raak! | 12-12-16 | 09:24

Nu snap ik het even niet meer.
De ene moslim wordt boos omdat je ze een hand wil geven.
(iets met geen wc papier gebruiken ofzo)
En nu staat er een raar te kijken dat ze geen hand krijgt?

Wat is het nu?
Wel of geen hand geven?

hoofdleeg | 12-12-16 | 09:24

Niet erg vriendelijk van Greet. Maar het is natuurlijk niet gebruikelijk om het voltallige journaille te begroeten met handdrukken en kussen.

Rommelende Onderbuik | 12-12-16 | 09:23

Ies koeltoer.

Schoorsteenveger | 12-12-16 | 09:23

Moslimvrouwen mogen geen handen geven.

lulleficatie | 12-12-16 | 09:22

Ondermensen?
Het zijn übermenschen, daar wil Wilders niets mee te maken hebben.

de honden blaffen... | 12-12-16 | 09:22

Godver... uh.... Allahverdomme. De manier waarop ze net om het hoekje op een cue van iemand staat te wachten totdat Wilders in de buurt is en ineens met uitgestoken hand af loop op iemand die zo te zien helemaal geen handjes schudden verwacht. En er dan ook direct een uit het hoofd geleerde "Hij geeft me geen hand!" er achter aan. Zum kotzen! Minder minder minder!

DerFoehrer | 12-12-16 | 09:21

De dinges van Halal, dat zijn helemaal geen journalisten. Dat zijn domme fundamentalistische aandachtshoeren. Nog nooit een zinnig woord uit gekomen.
Natuurlijk negeer je dat.

TheEgg | 12-12-16 | 09:20

Staaltje linkse framing van de bovenste orde.
Bah !

Futurus Aurum | 12-12-16 | 09:18

Meneer wilders waarom zouden wij op u moeten stemmen?
Oké dan geef ik wel antwoord.
U als islamitische vrouw heeft geen schijn van kans om onder het juk van de islam af te komen. Maar als u in de privacy van het stemhokje voor de Vrijheid kiest, kunt u toch revolte plegen tegen de onderdrukking van u en uw zusters wereldwijd.

keestelpro | 12-12-16 | 09:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken