Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hey @AIVD, IS-beul Mohammed Reza Haque stond op De Dam

Hey, AIVD, aangezien @SheikhWatch jullie werk al een aantal jaar pro bono op zich neemt, en jullie budget inmiddels weer aardig gestut is, kunnen jullie dit soort geteisem er met die miljoenmiljard telefoontaps en camera's voortaan wel gewoon uitpikken? Toegegeven, in 2012 was er nog geen IS, maar 4 jaar later bracht hij slechts in praktijk wat hij en de zijnen altijd al verkondigden. Dus willen we toch graag even retroactief man man, gut gut, poe poe kunnen verzuchten dat dit allemaal maar kan in Nederland. Trouwens, als Frank Buis er een filmpje over maakt met een apocalyptische hymne eronder, is de persoon sowieso staatsgevaarlijk natuurlijk. Een van Mohammed Reza Haque's executievlogs, onderaan (tweede van rechts).

Reaguursels

Inloggen

Wat een indrukwekkend filmpje! Word er verdrietig van.Dat dit allemaal maar kan. En de heer Wilders wordt vermoedelijk veroordeeld om zijn marrokanen uitspraak! Bizar! Zou stemmen op de PVV helpen? Wist ik het maar.

Debloemhof | 28-11-16 | 14:31

Lekker bezig AIVD!

chrisjuh | 28-11-16 | 10:43

Moet je eens een demostratie proberen verkleed als groepje neonazis compleet met hakenkruis vlaggen , uniformen en dergelijke oproepen tot een totalitaire staat waarin pedofilie toegestaan is en iedere niet-nazi heropgevoed moet worden.

Bier en worst | 28-11-16 | 04:24

Om maar weer HET afgezaagde cliché te gebruiken; gelukkig heeft dat allemaal NIETS met de islam te maken.

Nelis SplitBloes | 28-11-16 | 01:37

Inderdaad de hele privacy van burgers is verkocht en ter inzage van iedere onbetrouwbare die er mee aan de slag mag, tot zelfs de medische dossiers van u en ik om fraude en flauwekul te bestrijden. Al staan ze naast de MP te zwaaien en te selfie en.. echt dit land is zo maf en ziek als ieder bananenrepubliek in donker zwart Afrika. ja, dat gaat goed overigens, al die politici die zich bemoeien met zwarte pieten een paar dagen per jaar.. man man man

fikkieblijf! | 28-11-16 | 00:17

In 2012 was wel al bekend dat de Amerikanen ISIS sponsorden. Dit zou de AIVD moeten weten.

van heinde en verre | 27-11-16 | 23:37

-weggejorist-

Guiermo | 27-11-16 | 22:40

Smerig van die Salafisten, wel eerst van ons land vreten krijgen, om vervolgens op ons en onze bevolking te schijten..

Doe mij maar twee ! | 27-11-16 | 22:23

Aan het gedrag van een hond herken je het baasje.

Wolly | 27-11-16 | 20:46

"Boete voor bedreiging Geert Wilders was 750 euro..."
@ Schietmijmaarlek | 27-11-16 | 18:46
-
bedreigen kost 750= euro
maar een simpele vraag stellen kost 5000,00 euro.s
Over rechtsgelijkheid gesproken zeg...
Maar ach,...als een moezzzzliem het doet is het immers niet zo erg

telelezer | 27-11-16 | 20:33

asielzoekers kraken opnieuw pand
http://www.telegraaf.nl/binnenland/27115854/__Asielzoekers_kraken_weer_pand__.html

telelezer | 27-11-16 | 20:30

-weggejorist-

Eeuh | 27-11-16 | 19:19

Inteeltkop met varkensoogjes en zoeftanden, zware psychische problemen want het slijm en speeksel loopt uit zijn bek. Waanideeën over een of andere Sharia die het zou gaan overnemen... gatverdamme moet dit nou op zondag?

Copycrauw | 27-11-16 | 18:53

Moet de lengte van de baard, van deze griezels, die van het lontje compenseren?

Wolly | 27-11-16 | 18:51

Boete voor bedreiging Geert Wilders was 750 euro.
Maar gelukkig zijn straffen voor bedreiging nu aanzienlijk hoger.
Vraag maar aan Ismail.
Ow... wacht ff.....

Schietmijmaarlek | 27-11-16 | 18:46

Weet je, ik geloof er geen fuck van dat er "maar" rond de 1-1,5 miljoen "moslims" in Nederland zijn. Ik woon omgeving Eindhoven, en of je nou om 2 uur snachts op Zaterdag bij Stratum, of op een dinsdag om 11 uur smorgens bij ons in het dorp gaat kijken, de ene na de andere hoofddoek/bontkraag komt voorbij. En dan moet het in de drukst bevolkte gebieden van Nederland/de randstad, nog veel erger zijn.
Ik schat het zelf eerder op 4-5 miljoen. Wat ook zou moeten kloppen, als je kijkt dat "ons" geboortecijfer al sinds 12-13 miljoen rond de 2 hangt.
Mij maakt het niet meer uit, noem me een racist of een xenofoob, ik ga het niet toelaten dat Nederland, en de Nederlandse/Westelijke cultuur, verdwijnen omdat de geboortecijfers in het MO op 4-6 en in Afrika op 7-9 liggen, en een kleine groep mensen hier menen dat wij verantwoordelijk zijn om AL die monden te moeten voeden en hen zonder tegenprestatie een deel van onze economie te moeten geven en nog veel belangrijker, dat wij onze cultuur aan de hunne zouden moeten gaan aanpassen.

DaJonkel | 27-11-16 | 18:34

Rustig aan, het zijn gewoon een paar verwarde mannen. Niets aan de hand. Gewoon weer gezellig sinterklaasjournaal, dwdd, journaal, en pauw kijken. En dan weer lekker slapen. Na ons de zondvloed.

Fadz | 27-11-16 | 17:19

-weggejorist-

BlowingBubbles | 27-11-16 | 16:53

In een gezonde samenleving waren zowel deze beul als de haatzaaier Anjem Choudary zo'n 10 jaar geleden al 'verdwenen'.

BlowingBubbles | 27-11-16 | 16:52

Met Rutte aan het hoofd is Nederland het debieltje van de klas . Oprotte Rutte !

alshetware | 27-11-16 | 16:28

-weggejorist-

edwinemanuelposse | 27-11-16 | 16:17

DearMud | 27-11-16 | 15:31
Ik beweer niet iets dat ik moet onderbouwen, dat staat nergens. Nu moet je niet kwaad worden omdat ik jou om een onderbouwing vraag en jij die niet kan leveren. Dat moet jij jezelf aantrekken en niet de schuld afschuiven op mij, je bent toch geen klein kind?
Ik begrijp de frustratie wel en zal in het vervolg geen onderbouwing vragen van dat wat u hier neer zet, want kritisch zijn, dat moeten we niet willen toch?
Wil je een snoepje? ;)

Ongeblustekalk | 27-11-16 | 15:50

Geef hem nou eerst de kans om ook met Rutte op de foto te kunnen gaan. Daarna kijken we wel of we hem kunnen arresteren denken ze bij de AIVD.

Tikkie Terug | 27-11-16 | 15:50

Wat jammer toch dat die Sharia & IS-gasten niet ergens rondom Mosul of Raqqa in de shit zitten. Dat zou toch wel ronduit rechtvaardig zijn.
En verder wens ik ze allemaal -geen 1 uitgezonderd- het allerslechtste toe. En dat gaat verder dan het uitglijden over een bananenschil of dat de pin-automaat de pinpas inslikt op vrijdagavond.......

LaatmaarLu? | 27-11-16 | 15:34

Ongeblustekalk | 27-11-16 | 14:47
O nou moet ik huilen. Ik heb jouw reacties wel vaker gezien, het bestaat uit niet meer dan andere meningen aanvallen, zelf heb je geen onderbouwing voor wat je zelf meent te moeten verdedigen.
Waar is jouw onderbouwing dan? Waar is jouw bewijs? Kom op, slimmerik, jij weet het toch zoveel beter? Zelfs dit topic van Geenstijl is al bewijs genoeg, ben jij de Jules de Korte van het toetsenbord?
Nee, jij trekt volle zalen met je gezanik.

DearMud | 27-11-16 | 15:31

Marokkaanse t.v. geeft advies aan mishandelde vrouwen hoe ze met make-up blauwe-ogen kunnen verbergen. Het lijkt wel of Marokkanen op een andere planeet leven. metro.co.uk/2016/11/27/moroccan-state-... onderaan het artikel staan maar liefst drie hulplijnen voor dito moslims in Engeland.

Ci Ty33 | 27-11-16 | 15:07


"Wij schaduwen", aldus Aivd en blijven vooral in de schaduw staan.
"En als hij boe roept rennen we gauw weg voordat wij beschuldigd worden van het discrimineren van een ras".

jufrouw theelepeltje | 27-11-16 | 15:01

DearMud | 27-11-16 | 14:41
Jammer, ik zat me net te verheugen op onderbouwing zodat ik nieuwe inzichten zou opdoen om mijn mening en opinie beter vorm te kunnen geven ipv een omdraaiing om mij de zwarte piet toe te schuiven om jouw falen te maskeren. U bent af.

Ongeblustekalk | 27-11-16 | 14:47

Het is toch beschamend dat deze moordenaar met zijn aanhangers bij het Vrijheidsbeeld, hun verderfelijke praktijken kunnen uitvoeren.
Het monument wordt op zeer oneerbiedige wijze, misbruikt, bij wijze van spreken met bloed besmeurt!
Op de plek van vrede, wordt een nieuwe bloederige oorlog tegen de ongelovigen aangekondigd! Schandelijk, dat men hier de ruimte voor krijgt!!!!!!!!!!

Radijsje | 27-11-16 | 14:44

Ongeblustekalk | 27-11-16 | 14:11
Joh, ik merk al uit welke hoek jij komt waaien, laat maar, ik heb wel betere dingen te doen dan verantwoording aan jou af te leggen. Blijkbaar heb ik een gevoelige linkse snaar geraakt, des te beter.
Figuren zoals jij zijn niet te overtuigen, jij zit volledig vastgeroest in je eigen gelijk. Laten we de zaken eens omdraaien, waaruit blijkt volgens jou dan dat Nederland alles doet om terreur tegen te gaan. Waar is het bewijs dat de Nederlandse overheid er alles aan deed om Fortuyn te beschermen? Waar is jouw bewijs dat extremistische jihadi's aan de grens worden tegengehouden? Minstens een van de daders van Bataclan kwam via Schiphol, wil jij dat ontkennen?
Slaap lekker verder, jongen, je verkwist mijn tijd.

DearMud | 27-11-16 | 14:41

necrosis | 27-11-16 | 14:26
Bij wilders wel, maar bij sommige linkse gekkies die erachteraan hollen niet. Sommigen zijn zo gestoord als het paard van gristus, zoals Geert soms wel eens zegt.
Dat soort volk hoor thuis bij een groenlinks of de pvda, die zijn ook goed in andere mensen hun mond te willen snoeren.

Ongeblustekalk | 27-11-16 | 14:34

Die koppen, die ogen ... uitstekend materiaal voor een serie horrorfilms. Hoe krijgen die moeders en vaders dat toch geproduceerd? Hulde.

Fijnstoffer | 27-11-16 | 14:30

@Ongeblustekalk | 27-11-16 | 14:21
Bij Wilders kun je anders prima je eigen mening verkondigen zonder met je hoofd op het hakblok te eindigen.
Probeer dat eens bij Pauw of DWDD, de regie staat al klaar om elke onwelgevallige mening vakkundig de mond te snoeren.

necrosis | 27-11-16 | 14:26

Dit op de Dam; dieptepunt in de Nederlandse geschiedenis...

fram | 27-11-16 | 14:21

Man, man, man...
.
Als je de feed op @SheikhWatch checked kun je bijna realtime zien waar die debielen overal ter wereld rondhuppelen, en veiligheidsdiensten laten ze gewoon hun gang gaan!
.
Maar ondertussen iedereen hier zijn privacy inleveren. En maar geld weggooien om te tappen en te loggen... want wie weet 'kunnen ze ooit een keer een terroristje vangen' met al die miljarden terrabytes aan data van de burgers...
.
Gelul van de grootste orde. De overheid die ons zou MOETEN beschermen wil ze gewoon niet pakken! Ze schijten in hun broek! Sterker nog, ze gaan er liever mee op de foto, toch Rutte!?

davimore | 27-11-16 | 14:21

Lupuslupus | 27-11-16 | 12:46
Ik durf ook bijna niets anders te stemmen dan pvv, bang dat ik ben dat ik anders een links activistische mondsnoerder achter mij aan krijg die me in de bak gooit vanwege een andere mening ;)

Ongeblustekalk | 27-11-16 | 14:21

IS'er op de Dam. Repost?

abortuskliniek | 27-11-16 | 14:15

MarcS | 27-11-16 | 14:02
Ik weet niet wat de reden ervan is, dit noem ik geen bewijs. Een FEIT is dat er hier nog geen grote aanslagen zijn gepleegd en in de ons omringende landen wel. Dus er wordt wel iets goed gedaan, dunkt me,dit heeft niets met mazzel te maken.
DearMud zijn redenen hebben hier denk ik niets mee te maken, of hij moet kunnen aantonen dat dit wel zo is.

Ongeblustekalk | 27-11-16 | 14:14

Hoeveel bomgordels heeft die vent eigenlijk onder zijn kleding zitten?
Of is dat een gevalletje forse obesitas?

necrosis | 27-11-16 | 14:14

Goh ja jeetje hoe kan het nou dat de PVV de grootste is in de peilingen. Ja nou geen idee allemaal racisten en tokkies hoor die op de PVV stemmen. Nee stelletje idioten!!! Omdat deze baardapen hun ongebreidelde haat tegen de Nederlandse maatschappij kunnen spuien op HET plein van Nederland en een Nederlandse man die ze tegenspreekt door 3 man politie wordt afgevoerd. Om meneer de IS beul in bescherming te nemen! En dat is dan nog maar 1 voorbeeld. Dit land is het zat! C'est ca!

medusa324 | 27-11-16 | 14:12

DearMud | 27-11-16 | 14:06
Je noemt en benoemt slechts een klein deel om jouw betoog te onderbouwen.
Waaruit blijkt dat nederland een soort financiëel, materiële en fysieke draaischijf voor terroristen is die elders in Europa aanslagen plegen en dat er touringcars vol wapens worden getransporteerd?
En je moet mij geen waarden en opinies in de schoenen schuiven die ik nooit heb beweerd.
Ik wacht de onderbouwing van jouw uitspraken af.

Ongeblustekalk | 27-11-16 | 14:11

@Tirade | 27-11-16 | 14:05
Geen idee, maar ik hoop het niet meer mee te maken....

necrosis | 27-11-16 | 14:09

Ongeblustekalk | 27-11-16 | 13:23
Ja, google b.v. maar op José Maria Sison, die zit hier op een uitkering en wordt gretig op GroenLinks bijeenkomsten gefeteerd.
Er is trouwens zat te vinden als je duckduckgo gebruikt:
www.powned.tv/artikel/nederland-is-do...
(nederland als doorgeefluik wapensmokkel)
En natuurlijk ons aller Geenstijl:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/02/...
en meer:
www.vn.nl/het-barst-hier-van-de-afgha...
Je zult waarschijnlijk moeite hebben met het feit dat het 'fatsoenlijke Nederland waar het leven goed is' zo cynisch te werk zou kunnen gaan, maar zeg nou zelf, als je als overheid weet dat dit gebeurt, en je onderneemt geen actie, dan is dat duidelijk je beleid. Weer een vorm van gedoogbeleid dus, het lachwekkende beleid van 'we trekken een grens en negeren hem meteen'.

DearMud | 27-11-16 | 14:06

In welk jaar bereiken we het magische aantal van 2 miljoen moslims in Nederland ?

Tirade | 27-11-16 | 14:05

@Ongeblustekalk | 27-11-16 | 13:23 - Is het feit dat dit soort onderkruipsels in NL vrijelijk kan rond darren, niet genoeg bewijs? Laatst nog in het nieuws dat ze wittevterroristen zochten in Noord NL. Op aangeven van buitenlandse veiligheidsdiensten. Of dat het buitenland ons probeert te waarschuwen, maar onze telefooncentrale al in weekendstand stond?

NL is gatenkaas.

MarcS | 27-11-16 | 14:02

Er is toch niemand die het idee had dat verdwenen privacy iets met veilgheid te maken heeft.
van stampij | 27-11-16 | 12:47
Waarschijnlijk komt de veiligheid terug als iedereen ook zijn privacy weer terugheeft. Er lijkt geen relatie tot de overheid overal toegang toe verschaffen en terrorisme.

General McAuliffe | 27-11-16 | 14:01

Als je alle extra geld alleen maar gooit in compensatie van AOW gaten en 2% salarisverhogingen van ambtenaren dan blijft er weinig over om die islamratten te vangen.
Raamkijkers eerst!

swassannuf | 27-11-16 | 13:59

NL, The little Engine that could. Faalt op elk gebied.

Heinzz | 27-11-16 | 13:58

Kom maar hoor, gezellig, spaans biertje erbij. Komt goed.

gatito | 27-11-16 | 13:58

@gatito | 27-11-16 | 13:38
Ik heb geen kabel meer, mag ik bij jou kijken?

necrosis | 27-11-16 | 13:56

Waarom bijv niet alleen de Syrische christenen, als we toch zo nodig moeten helpen. Het lijkt mij dat die nog iets verdrukter zijn, en meer verworpene der aarde. Plus dat ze cultureel allicht wat minder incest in de familie hebben qua neven-nichten trouwen e.d. en dus allicht ook wat geestelijk en lichamelijk gezonder zijn.

Misschien ook iets: nadat we eerst eens wat doen aan kindhuwelijken, ook restricties op neef-nicht huwelijken en dat soort mensen buitensluiten, niet binnenlaten, en/of geen kinderbijslag etc.
Hemmenaar7 | 27-11-16 | 13:12

Christenen hebben met de Kruisvaarders heel erg veel leed gebracht bij de moslims en ze zeer erg heel verschrikkelijk onderdrukt. Alleen dáárom al zijn moslims áltijd zielig (los van het kleurtje). Voor hun waardigheid is het daarom belangrijk dat zij hun achterlijke cultuur mogen importeren. En als u dat niet snapt, BENT U EEN MINDERWAARDIG MENS (*klapvee klapt en juicht*).

Sans Comique | 27-11-16 | 13:54

@rwininfinity | 27-11-16 | 13:19
Dat riep je ook al in het vorige topic om 13:28.
Ga eens elders lopen toeptoeteren, ui!

necrosis | 27-11-16 | 13:54

En is Denk al doorgelicht?

swassannuf | 27-11-16 | 13:54

Waarom bestaat er zoiets als de AIVD, ze kunnen dit gewoon niet en dat ligt echt niet alleen maar aan het budget

Bokito ergo sum | 27-11-16 | 13:50

"IS-beul Mohammed Reza Haque stond op De Dam".

U weet dat, ik weet dat, maar ondanks de massale taps van tegenwoordig is de AIVD nog steeds niet op de hoogte. Daar zijn al die taps dus niet voor bedoeld. Wel zijn ze op de hoogte van iedere negatieve tweet richting de overheid of AZC's. Het kan verkeren.

Sans Comique | 27-11-16 | 13:46

Mochten deze taferelen zich nogmaals afspelen op de dam of waar dan ook in NL, dan moet de regering direct aangeklaagd worden voor steun aan terroristen.

Astroturfer | 27-11-16 | 13:43

We moeten van de islam af. Ik dacht dat dat wel duidelijk was nu. Er zijn geen gematigden. Dat is een sprookje. Als het er op aankomt hebben we ze allemaal tegen. En als het zo door gaat zijn zij binnenkort met meer. En dat is onwenselijk. Maart volgend jaar. PVV.

Normpje | 27-11-16 | 13:42

momenteel 1 miljoen over 18 jaar 2 miljoen. Daarna gaat het pas echt hard. Bron: rekenmachine
Tirade | 27-11-16 | 13:33

Slaap jij lekker verder joh! In 2000 bijna 13 miljoen autochtone Nederlanders met 2,4 kinderen/gezin en dus een bevolkingsgroei van bijna NUL. Nu zitten we op 17 miljoen 'nederlanders', dus jouw rekenmachine heeft een internal error ergens. Bron: CBS (wel de cijfers goed doorrekenen en uitpluizen anders zie je de juiste getallen niet)

kunnenzedanniks | 27-11-16 | 13:42

Meer taps, minder privacy, elke burger een RFID chip!!!
Want Veiligheid.

Methylfenidaat | 27-11-16 | 13:42

Hij kwam alleen maar de groenten van Haque aanbevelen.

Dr.Dushkind | 27-11-16 | 13:40

-weggejorist-

gatito | 27-11-16 | 13:38

Dat die fascisten überhaupt op de Dam mogen demonstreren geeft al aan dat wij door 'n zooitje laffe, labbekakken klootzakken worden geregeerd.
Na 15 maart 2017 gaat er 'n andere anti-islam wind waaien. Een storm zal het zijn zoals er nog nooit een anti-islamfascistische storm geraasd heeft.

Van Zessen Klaar. | 27-11-16 | 13:37

de NPO wil toch verbinden met de gewone man. dus morgen organiseren vast en zeker van Nieuwkerk, Mulder, van Rossum, Marcouch, Sylvana, Rottenberg, Groentemen en nog meer verschillige burgers een optocht waarbij voorgedrukte aangifte formulieren aan alle Nederlanders worden uitgedeeld,

Progresievelng | 27-11-16 | 13:36

momenteel 1 miljoen over 18 jaar 2 miljoen. Daarna gaat het pas echt hard. Bron: rekenmachine

Tirade | 27-11-16 | 13:33

Was dit niet dezelfde demonstratie waar een Nederlandse man, die met ze in discussie ging, werd gearresteerd door de Amsterdamse dhimmie politie, terwijl de radicale moslims hun ophitsende haatteksten vrijelijk mochten spuien?

Franker | 27-11-16 | 13:33

Oepsie1234 | 27-11-16 | 13:02
Ja, maar Rutte ziet het gevaar niet.
En hij is niet de enige.

nemoj me jebat | 27-11-16 | 13:33

Feynman | 27-11-16 | 12:37
Nou, voor extra bonusartikelen. Voor gratis apps. Voor Freebees. Voor korting. Om een mobiele telefoon te kunnen. Om auto te kunnen rijden. Om te kunnen betalen. Omme ... nou, om te kunnen leven.

nemoj me jebat | 27-11-16 | 13:31

Laffe varkens zijn het. En bijzonder lelijk overigens.
Gek dat mij een gevoel bekruipt dat ik hetzelfde met hun zou kunnen doen.
Grappig dat ie met een geladen pistool wijst naar zijn camera nicht

msgambler | 27-11-16 | 13:29

DearMud | 27-11-16 | 13:21
Correct. De naam van dat beleid heet 'De rust bewaren"..

Mark_D_NL | 27-11-16 | 13:26

@Hemmenaar7 | 27-11-16 | 13:12
Dat vraag ik mij al sinds de jaren '90 af. Geen idee. Misschien zit er een plan achter. Voor hetzelfde geld is het zoiets banaals als de angst van bestuurders om hun vingers hieraan te branden. Verder doet de-escaleren het (op korte termijn) natuurlijk altijd beter in de statistiekjes dan krachtig ingrijpen. Dat laatste is alleen al om de media-aandacht gevaarlijk.

atheïstisch stemvee | 27-11-16 | 13:25

DearMud | 27-11-16 | 13:21
wat een verhaal vol beschuldigingen, ik neem aan dat je dit kan onderbouwen door één of meerdere bronnen op te voeren?

Ongeblustekalk | 27-11-16 | 13:23

Inderdaad, toen was er nog geen IS. Hij zal nu dan ook wel goed in de gaten worden gehouden.

Ongeblustekalk | 27-11-16 | 13:21

Feynman | 27-11-16 | 12:37
Inderdaad is dat altijd het grote excuus voor verregaande bespionering van de burger. Tot en met het willen kunnen uitlezen van burgermannekes auto, en nog zijn ze niet in staat de koppensnellers te pakken te krijgen. Niet verbazingwekkend aangezien dat ook nooit in de lijn der bedoelingen lag. Stiekem hoopt de Nederlandse overheid, dat door het stilzwijgend toestaan en faciliteren van dit soort groeperingen - via linkse activistenclubjes die fundraisen voor Hamas - dit soort griezels hun terreurdaden buiten Nederland zullen plegen. Inmiddels is Nederland een soort financiëel, materiële en fysieke draaischijf voor terroristen die elders in Europa aanslagen plegen. In Nederland wordt het geld bijeen geschraapt, via de open grenzen worden tourincars vol wapens getransporteerd, en via Schiphol komen de 'soldaten' het land binnen. Een gewoonte die Nederland nog heeft bewaard vanuit de jaren '70, toen de IRA en RAF hoogtij vierden en in Nederland een vrijhaven hadden. Er zijn meerdere internationale terroristen die op de watchlist staan die gewoon in Nederland wonen met een uitkering. Zolang het maar stilletjes de voordeur voorbij gaat, is het motto.
Nee, die surveillance is niet om dit soort types te pakken, maar puur om de burger in de gaten te houden. Er zal niet 1 terrorist meer gepakt worden door een overheid die nog niet in staat is gebleken gauwdiefjes van 15 en overvallers van 20 op te pakken.

DearMud | 27-11-16 | 13:21

Herinnert u zich ook vooral ome Roon nog met de 'uitreiscijfer-bingo': euuh, om en nabij de 20, werden er al gauw 40, toen 60, toen 80, toen 100, toen 130, daarna 140, vervolgens 200, en ja het ging door, 210. Men had geen idee, of men bracht het in kleine stapjes, zoals geleerd in de geschiedenisboeken van weleer.

Nanker Phelge | 27-11-16 | 13:21

Dick Schoof en Ard van der Steur. Peppi en Kokki.

metzonderzijwieltjes | 27-11-16 | 13:21

@PikinhetBlik | 27-11-16 | 13:02
Ik denk eerder New York pizza, dat adverteert al jaren met 100% halal.

Joffri | 27-11-16 | 13:20

-weggejorist-

rwininfinity | 27-11-16 | 13:19

hoe hebben we het zover laten komen. optiefen met die hele islamzooi ! ze willen geen democratie, hekel aan de westerlingen ? pleur dan maar op, pak ze op en flikker ze de middellandse zee over, want daar komen ze allemaal vandaan. inclusief het nageboorte. als we nu niet beginnen met minder, minder, minder, dan zullen wij ( de oorspronkelijke Nederlander ) in rap tempo in de minderheid zijn! met alle gevolgen van dien .

umeli | 27-11-16 | 13:18

Gelukkig zijn we met meer...

Mark_D_NL | 27-11-16 | 13:16

Nog een meevaller dat ze het monument op de Dam hebben laten staan.
De politie had ze vast wel even geholpen als ze gevraagd hadden naar de Gamma.

Kaltsnautzige | 27-11-16 | 13:14

atheïstisch stemvee | 27-11-16 | 12:55

waarom zouden onze overheden eigenlijk niet op kunnen treden zoals het UK in Noord-Ierland deed? Dat verdiende natuurlijk niet de schoonheidsprijs en de maatschappij was zeker niet echt fijn, maar ja, zonder ingrijpen gaat het ook mis.

Maar ja, zolang we nog alsmaar meer moslims binnenlaten. Waarom bijv niet alleen de Syrische christenen, als we toch zo nodig moeten helpen. Het lijkt mij dat die nog iets verdrukter zijn, en meer verworpene der aarde. Plus dat ze cultureel allicht wat minder incest in de familie hebben qua neven-nichten trouwen e.d. en dus allicht ook wat geestelijk en lichamelijk gezonder zijn.

Misschien ook iets: nadat we eerst eens wat doen aan kindhuwelijken, ook restricties op neef-nicht huwelijken en dat soort mensen buitensluiten, niet binnenlaten, en/of geen kinderbijslag etc.

Hemmenaar7 | 27-11-16 | 13:12

Ik voel me echt heel veilig met onze veiligheidsdiensten, marechaussee en politie...

Tapu | 27-11-16 | 13:11

Nalika | 27-11-16 | 13:06
Spijker, kop. Er staat veel op het spel. En waarom zelf doen wanneer je via proxy je tegenstander kan laten uitschakelen.

Mark_D_NL | 27-11-16 | 13:11

wanneer komt de dag dat wij dat soort misbaksels ook mogen afknallen? elke dag gaan ze een stapje verder en dat gespuis dat zich onze regering noemt laat het allemaal maar toe. waar is het gezond verstand toch gebleven? als je hier niet op tijd ingrijpt dan wordt het een nieuwe slachting, wij zijn binnenkort aan de beurt, let maar op. Eerst Frankrijk, Belgie en Engeland, en nu is het onze beurt. Als die vent al in 2012 dit op de Dam stond te verkondigen, hoe veel verder zijn ze nu dan al, 5 jaar later? of te later?

jan den hollander | 27-11-16 | 13:08

Zwak begaafde geitenneukers zijn het.

metagod | 27-11-16 | 13:07

Als je G.Wilders niet kan stoppen ,laat je gewoon dit soort ongehinderd binnen in de hoop dat zij jou probleem oplossen.

Nalika | 27-11-16 | 13:06

Dat er alleen al zo iemand rondliep in Nederland doet mij oprecht huiveren.
Ik hoop echt dat de AIVD zulke types meer dan alleen in de gaten houdt.

Raad_maar_raak! | 27-11-16 | 13:05

.....en Rutte....., Rutte gaat er vrolijk mee op de foto.

Oepsie1234 | 27-11-16 | 13:02

Zo te zien is ie wel eerst even langs de Burger King gegaan

PikinhetBlik | 27-11-16 | 13:02

Eigen richting gaat nog eens heel groot worden. Want in tegenstelling tot de politie is een deel van ons volk NIET bang voor die baardapen. Denk maar aan wat de man met het helmpje zei: veel mensen zijn WOEDEND. Nu uit zich dat nog in filmpjes maar wanneer je de autochtone bevolking steeds verder in een hoek trapt ten gunste van de mohammedanen gáát dat veranderen.
Zie het maar als een snelkookpan, op een gegeven moment vliegt de stop er toch echt af.

Lupuslupus | 27-11-16 | 13:02

Nederland,vakantieland. Is dit "soort" zo makkelijk even kan genieten van een vakantie in ons land, dan weten we allemaal nu wel zo'n beetje wat we al wisten. (schijnveiligheid!) We moeten maar weer eens serieus rond de tafel en kijken of er toch nog uitzonderingen kunnen worden gemaakt om de doodstraf te herinvoeren.

Mr_Pikibelly | 27-11-16 | 13:00

@Hemmenaar7 | 27-11-16 | 12:51
Mooi hé, dat de-escalerende optreden. Als een groep van 20 moslimjongeren jou belaagt en de politie komt toevallig een keer wel te hulp, dan word jij weggestuurd om de groep te kalmeren. Wat kan er misgaan?

atheïstisch stemvee | 27-11-16 | 12:55

Begrijp ik nou goed dat dreigfimpje aan het adres van Geert Wilders en ons allemaal op TV komt bij de NPO. IS dat geen etnisch profileren?

Janneus | 27-11-16 | 12:52

Begrijp ik nou goed dat dreigfimpje aan het adres van Geert Wilders en ons allemaal op TV komt bij de NPO. IS dat geen etnisch profileren?

Janneus | 27-11-16 | 12:52

-weggejorist-

tata1981 | 27-11-16 | 12:52

-weggejorist-

tata1981 | 27-11-16 | 12:52

WTF rond 2:35 wordt iemand die die klootzak een klootzak noemt, gewoon weggesleurd door de politie.

Serieus, het wordt echt tijd dat de politie met iets meer discretie dit soort mislambaksels een beetje ruw in elkaar mag tikken, en zeer ook steel- en ander vervelend tuig. Meer Guardia Civil-achtig, en als dat zou betekenen dat mensen als ik af een toe een tik oplopen als ze wat te diep in t glaasje hebben gekeken, so be it. Maar naar tuig in gropejes kan dan ook gewoon met de lange lat krijgen, en heterdaadjes als diefstal die toch snel weer lopen en heel misschien maanden later een fopstrafje krijgen hebben dan wel ff instant-justice op t politiebureau gehad. Van justitie moeten we t toch niet hebben, en als we niet meer instant-Guardia Civil gaan, dan gaat eigenrichting nog eens heel snel heel groot worden, en dat wordt dan een stuk naarder, ben ik bang, met grote escalatierisico's.

Hemmenaar7 | 27-11-16 | 12:51

Ik heb eens gehoord dat wanneer je iets van plan bent, je een telefoongesprek eerst over sex moet laten gaan. Als men dan luistert denken ze dat het helemaal over hetzelfde gaat. Je kunt het ook eerst over spruitjes hebben natuurlijk

Oprisp | 27-11-16 | 12:50

Ja dat was toch ook het doel van de war against terror het westen maakt een klerezooi van het midden oosten, Libië, Irak, Syrië, Jemen ( met behulp van vriendje SA , importeert vervolgens de haatbaarden die ze daar hebben gecreëerd en bewapend en wij mogen al onze vrijheden inleveren bij onze overheid die zelf verantwoordelijk is voor alles ellende.

endofdays | 27-11-16 | 12:48

Er is toch niemand die het idee had dat verdwenen privacy iets met veilgheid te maken heeft.

van stampij | 27-11-16 | 12:47

Het lijkt erop dat de elite in Den Haag zich meer druk maakt om GeenPeil dan om IS.

lightyears | 27-11-16 | 12:46

Het is gewoon gruwelijk dat die moordenaars ons gewoon openlijk in ONS land staan te bedreigen. Niet in een obscure haathut, nee gewoon op de Dam op klaarlichte dag! En de AIVD slaapt verder. Wat een schande!!
Stem PVV!!

Lupuslupus | 27-11-16 | 12:46

Feynman | 27-11-16 | 12:37
Voor schijnveiligheid. En volgens onze regering (en D66) zorgt dat toch echt voor heel veel meer veiligheid, je wilt tenslotte toch niet hè dat jezelf omkomt bij een aanslag..

Boris die Sauertopf | 27-11-16 | 12:43

Man man man...

weet-ik-veel | 27-11-16 | 12:43

leeft ie nog?
if so, doe daar es wat aan dan, Dronebama & co

Hemmenaar7 | 27-11-16 | 12:43

Islam is liefde en vrede... zon lieve onbegrepen apotheker

Graftak | 27-11-16 | 12:42

De wereld na Snowden.

Jack Jersey | 27-11-16 | 12:41

We ruilden privacy voor..., voor..., voor wat eigenlijk?!?

Feynman | 27-11-16 | 12:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken