Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Typisch weer. 40 procent Belgen is pro-verkrachting

guy100.jpgTja, schokkend nieuws hè, dat 27% van de Europeanen het wel okee vindt om seks te hebben met een vrouw (m/v) die daar geen toestemming voor gegeven heeft. Zo vindt 7% van de Europeanen het prima om te seksen met iemand die geen toestemming geeft, maar wel 's avonds laat alleen over straat loopt. Daar is een woord voor en dat is verkrachting, stelletje vieze uitwoon-Europeanen. Maar wacht eens even. 'De' Europeaan bestaat niet, om de gratuite opmerking van onze Koningin te parafraseren. Zouden er grote nationale verschillen zijn die de Euro-propaganda types handig buiten de aandacht houden en door de overtikmedia over het hoofd gezien worden? Nee toch? Een boer op het Bulgaarse platteland is toch precies hetzelfde als een genderneutrale hoogleraar Identity Politics aan de universiteit van Uppsala? Heel gek, maar als je naar de antwoorden kijkt, is er weinig unie in Europa. Nederland doet het met "slechts" 15% op de schaal van verkrachting-moet-soms-kunnen een stuk beter dan gemiddeld, en u kunt uw dochters pas echt met een gerust hart op vakantie sturen naar Zweden, Finland of Spanje. U moet dan weer verdomd goed uitkijken in Roemenië, Bulgarije en Hongarije. Grof gezegd: Noord-Europa is de ideale schoonzoon, Oost-Europa een bepotelviespeuk. Maar er is natuurlijk weer één West-Noord-Europese uitzondering op deze wetmatigheid, en dat is het mislukte land waar ze de viespeukerij zo'n beetje uitgevonden lijken te hebben: met 40% van de respondenten dat zich kan voorstellen dat de dikke Vlaamse frieten best zonder toestemming in de zure mayo mogen, staan de Belgen op een gedeelde vijfde plaats op het EK Verkrachtingsgoedpraten. Allez, gefeliciteerd, vuilakken! Hele ranglijst (bron, pdf) na de break. Gebaseerd op tenminste een keer 'ja' bij deze vraag: schaamvraag1068.png 1. Roemenië, 55% 2. Hongarije, 47% 3. Bulgarije, 43% 4. Tsjechië, 42% 5. België, 40% 5. Slowakije, 40% 7. Letland, 38% 7. Luxemburg, 38% 9. Kroatië, 37% 10. Malta, 36% 11. Cyprus, 35% 12. Griekenland, 32% 12.Oostenrijk, 32% 14. Frankrijk, 31% 15. Polen, 30% 16. Litouwen, 29% 16. Portugal, 29% 18. Italië, 28% 19. Duitsland, 27% 20. Estland, 26% 21. Verenigd Koninkrijk, 22% 22. Ierland, 21% 23. Slovenië, 20% 24. NEDERLAND, 15% 25. Denemarken, 13% 26. Finland, 11% 27. Spanje, 8% 28. Zweden, 6% Feldwebel Schulz schoffeert slachtoffers bondage-verkrachting.

Reaguursels

Inloggen

Verkrachters zijn mannen die geen versierverhaal kunnen verzinnen en slim gespeelde liefde veinzen , om zo hun kwakkie in een stuk rosbief te dumpen .

alshetware | 26-11-16 | 08:47

-weggejorist-

®oge® | 25-11-16 | 23:09

In dit soort onderzoeken wordt er b.v. over "Nederlanders" gesproken, maar ik zou daar eens graag een onderscheid willen zien naar momenep allochtonen en originele NLers.

zbb | 25-11-16 | 20:16

-weggejorist-

Rene046 | 25-11-16 | 19:11

Wilhelmina kudtje | 25-11-16 | 13:53
Wat is het dilemma?

IncomingHuey | 25-11-16 | 17:11

Het punt is dat Belgen geen vragen kunnen lezen. Heel goed mogelijk dat de verhoudingen dus precies andersom liggen. Van de andere kant wordt er veel verkracht in België. Acht keer per dag, zeggen ze zelf.
www.standaard.be/cnt/dmf20160108_02056...

IncomingHuey | 25-11-16 | 16:58

Vraag me af wie ik viezer vind, Verhofdinges of Demmink...

mad love is coming | 25-11-16 | 16:36

Om Verhofstadt nu direct weer ( met foto ) aan viespeukerij te linken lijkt mij toch wel een beetje te ver gezocht .

likmegaties | 25-11-16 | 16:29

Zweden 6%? neuh!

incompetente bels | 25-11-16 | 15:46

Hele verkeerde manier van vragen stellen. Als je zoveel situaties onder elkaar presenteert zijn veel geneigd op zoek te gaan naar een 'goed antwoord'.

Dikr | 25-11-16 | 15:42

pedronegro laat het onderzoek ook even doen in de moslimlanden en Afrika even kijken wat dan de uitkomst is, je gaat schrikken

vuttertje | 25-11-16 | 15:33

@Bram van Ojik | 25-11-16 | 14:00
ja, in de rest van europa houden ze zich natuurlijk keurig aan de wet, dat zeggen ze zelf immers, dus dan is het waar.

BroederBlockchain | 25-11-16 | 15:32

Realisties | 25-11-16 | 15:18
+1

telelezer | 25-11-16 | 15:23

Met alle respect, maar de onderzoeksvraag is redelijk vaag geformuleerd: "Some people believe that having sexual intercourse without consent may be justified in certain situations. Do you think this applies to the following circumstances?" Hier wordt dus niet direct gevraagd naar wat je zelf vindt, maar "of een bepaalde situatie van toepassing is bij sommige mensen die het wel oke vinden om zonder (expliciete?) toestemming sex te hebben." Ingewikkelder kan je de vraag niet stellen, en het geeft mij sterk de indruk dat deze vraag met opzet zo obscuur gesteld is om het gewenste effect te krijgen, nl. Schokkende Uitkomsten. Heb beroepsmatig met enquetes gewerkt, heb er wel enig zicht op. Daarnaast kan er bij de vertaling nuanceverschil in deze vraag optreden, zeker als ie zo omslachtig en bijna multi-interpretabel gesteld is. Zo, dat wou ik even melden.

Realisties | 25-11-16 | 15:18

"Not clearly saying no or physically fighting back"

In dat geval heb ik Mw. Lastig al ontelbare keren verkracht, en zij mij.

James Lastig | 25-11-16 | 15:16

Ik geef ook nooit toestemming. Vind ik ook niet nodig. Achteraf, 's ochtends, voel je je wel eens vies en vraag je je af hoe je in vredesnaam met die persoon het bed hebt kunnen delen, maar ach... dat gaat dan na een paar aspirientjes, een sloot koffie en goed douchen wel weer weg.

Stormageddon | 25-11-16 | 15:07

De uitkomst van dit "onderzoek" is irrelevant vanwege de subjectieve vraagstelling. Bijvoorbeeld: heeft de tolk de vragen wel correct vertaald op een niveau dat de ondervraagde analfabeet of de anderstalige begreep, en had de geïnterviewde überhaupt wel een toereikend IQ om zijn antwoord geloofwaardig te doen zijn. En wat is het doel van dit onderzoek? Het kneden van de publieke opinie of het vrijpleiten van armlengtiërs? Verkrachting nee is voor mij het enig correcte antwoord. Elk ander antwoord is een vrijbrief voor, of zelfs een aanmoediging tot verkrachting. Dat is voor mij onacceptabel en argumenten als koeltoer of religie gelden voor mij niet. Nee is automatisch Nee, tenzij de vrouw expliciet Ja heeft gezegd. Natuurlijk is er een grijs gebied, bijvoorbeeld bij spijt achteraf. Maar het uitgangspunt moet Nee zijn, en niet Ja.

Nivelleermarionet | 25-11-16 | 14:40

als je aangeeft in welke situatie sommige mensen iets denken, dan zeg jet toch nog niet dat je dat zelf ook denkt? Het odnerzoek toont alleen maar aan dat Belgen zijn de enigen die begrijpend lezen onder de knie hebben.

Rest In Privacy | 25-11-16 | 14:35

Zijn deze percentages mensen die er echt zo over denken, of is het aangevuld met mensen die graag zouden willen dat het zo is maar eigenlijk gewoon braaf de wet volgen?

Lifecanbesimple | 25-11-16 | 14:20

Eerst moest zwarte piet opbokken en nu worden de verkrachters weer zwart gemaakt. We zitten in een viezezeuse cirkel.

Pedronegro | 25-11-16 | 14:18

Kleine correvctie op de lijst van R0BB3RT | 25-11-16 | 12:35
Nu op godsdienst:

1. Roemenië, 55% > Grieks Orthodox en zigeunergoden.
2. Hongarije, 47% > Onbekend.
3. Bulgarije, 43% > Russisch Orthodox.
4. Tsjechië, 42% > Protestant
5. België, 40% > Rooms.
5. Slowakije, 40% > Orthodox/Protestant.
7. Letland, 38% > Communistisch Atheist.
7. Luxemburg, 38% > Roomser dan de Belgen.
9. Kroatië, 37% > Rooms.
10. Malta, 36% > Anglicaans.
11. Cyprus, 35% > Grieks Orthodox.
12. Griekenland, 32% > Grieks Orthodox.
12.Oostenrijk, 32% > Rooms.
14. Frankrijk, 31% > Rooms.
15. Polen, 30% > Roomeser dan hun eigen Paus.
16. Litouwen, 29% > Atheist.
16. Portugal, 29% > Rooms + Frans/Engelse enclave.
18. Italië, 28% > Rooms (incl.Vaticaan).
19. Duitsland, 27% > Noorden: Luthers/Protestant Bayern: Zwart Katholiek.
20. Estland, 26% > Atheist.
21. Verenigd Koninkrijk, 22% > Anglicaans.
22. Ierland, 21% > Bezopen en Rooms.
23. Slovenië, 20% > Zie Kroatië.
24. NEDERLAND, 15% > Zuiden Rooms/ BibleBelt: Protestant/Rest: Islam.
25. Denemarken, 13% > Luthers.
26. Finland, 11% > Luthers.
27. Spanje, 8% > Manana.
28. Zweden, Luthers en Islam.

Brulboei_61SB | 25-11-16 | 14:13

Wilhelmina | 25-11-16 | 13:53 Tja, het bestaan is een raar iets. Het is goed dat je bestaat en je leven is oneindig veel waard. Maar als jouw "voormoeder" jouw oma niet had verwekt, en jij dus niet had bestaan, dan had je daar geen seconde last van ondervonden. Er zijn al teveel mensen, dus wellicht was dat toch beter geweest, hoe onaardig dat ook klinkt ;)

Ramsesz | 25-11-16 | 14:02

BroederBlockchain | 25-11-16 | 12:50
Deense doc, slechts uitgezonden door Zembla (VARA). Een korte Shula Rijxman reflex wellicht.

Bram van Ojik | 25-11-16 | 14:00

Gewoon die middeleeuwse cultuur blijven importeren. Komt goed mensen. Uiteindelijk hebben we Zwarte Piet ook verjaagt.... oh wacht.

Betweetert | 25-11-16 | 13:59

Ik vind het geen schokkende cijfers. Het schijnt dat veel vrouwen een verkrachtingsfantasie hebben. In die zin van "ik hoop dat een knappe vreemdeling waarvan ik de naam niet ken, opeens mijn rokje optilt en m erin schuift". Ook vinden veel vrouwen het een afknapper als je vraagt: hey wil je seks? en willen vele dat je haar gewoon begint te zoenen en verder gaat.

Rest In Privacy | 25-11-16 | 13:57

Als het een EU onderzoek is , geloof ik er sowieso geen bal van !

Olympus | 25-11-16 | 13:56

Dit "onderzoek" is geen topic waard. Het is niet juist, daardoor niet relevant en daarnaast ook nog eens niet grappig.

Ramsesz | 25-11-16 | 13:55

Zweden onderaan, maar toch rape capital van Europa. Knap.

Bram van Ojik | 25-11-16 | 13:55

Verkrachtingsdilemma: Wanneer in 1909 een boer zijn dienstmeid niet verkracht had, was ik er niet geweest. De dienstmeid is zwanger geraakt en daar is mijn oma uit geboren.

Wilhelmina kudtje | 25-11-16 | 13:53

@Gen. Maximus | 25-11-16 | 13:09
die docu zou vertoond moeten worden in 2e kamer, moet je wel iemand met een verwrongen geest van het kaliber grunberg hebben om daar nog bij weg te kunnen kijken.

BroederBlockchain | 25-11-16 | 13:51

@McMarx | 25-11-16 | 13:42:
Raak.

Ome Gijs | 25-11-16 | 13:44

Ik ken ook iemand die een NEE als JA ziet.

Rest In Privacy | 25-11-16 | 13:42

De trieste nep onderzoekjes om alle ellende van de massa immigratie toe te dekken en de witte man een hoek in te drukken komen nu uit alle hoeken en gaten. Policor gooit er nog een schepje bovenop.

Mark_D_NL | 25-11-16 | 13:42

Waar blijft het EU onderzoek over geestelijke penetratie !

bodemloos | 25-11-16 | 13:37

Wijven mogen verkrachten wegens provocerende kleding ? Wat is dat voor vraagstelling ? Optieven met dat soort gasten, ook die 15% hier. Religieuzen en beroepsklagers voorop, jullie zijn onze verlichte maatschappij niet waard.

netniet | 25-11-16 | 13:36

Bij 100% stellen we een D66/GroenLinks/PvdA/DENK-commissie in. Rutte voorzitter voor de vrolijke noo(d)(t).

Musset | 25-11-16 | 13:26

@Tel Aziaat | 25-11-16 | 13:21
Ik moet nog aanvullen dat er een derde regel is:
- Toestemming moet als ingetrokken worden gezien als iemand niet meespeelt, tegenzin uit of de situatie er niet naar is. Bij twijfel, niet doen.

Rest In Privacy | 25-11-16 | 13:25

Op basis waarvan? Toestemming vragen?

stel dat je na een avond stappen en speekselwisselen thuiskomt met een dame die vervolgens niet weet hoe snel ze zich moet uitkleden en je meteen naar de slaapkamer sleurt.

Dan ga je toch serieus niet vragen 'mag ik je neuken?'

niemand specifiek | 25-11-16 | 13:24

Ik ben benieuwd naar de relatie tussen de percentages 'ja'-zeggers en het percentage Finnen in een land...

pandalicious | 25-11-16 | 13:23

Ja mooi, wat is "consent"? "Ik wil je neuken" is iets wat de meeste meisjes toch liever impliceren dan zeggen aangezien ze anders weer als 'makkelijk' over de tong gaan. Maar heb je dan dus geen 'consent'? Dan seksen we hier straks net zo weinig als in Japan. Vraag is meer: Donder je op als een meisje 'Nee' zegt? Dat moet sowieso. De rest is een grijs gebied in man-vrouw communicatie, dat maakt zo'n onderzoek lastig.

Upendo | 25-11-16 | 13:21

Niemand geeft in de normale gang van zaken expliciet toestemming voor seks, met als enige uitzondering de prostituees.

Toestemming kan echter wel op ieder moment worden ingetrokken. Zo moeilijk is het niet:
- Een man/vrouw die zich tegen je aandrukt, met je meedoet en steeds een stap verder gaat, geeft geen toestemming, maar heeft deze ook niet ingetrokken.
- Een man/vrouw die ineens zich van je af duwt of nee zegt, trekt de toestemming in en dus stop je.

In ieder mogelijk scenario kom je door bovenstaande stappen/situaties heen, dus ook op straat en dit zou dus de richtlijn moeten zijn.

Rest In Privacy | 25-11-16 | 13:21

Ach als je de Roma in Oost-blokkië vraagt, dan klopt dat wel. Die doen ook aan uithuwelijken, kindbruidjes en vrouwen slaan als ze niet luisteren. Net muzels en net zo gehaat.

Tevens: Suggestieve vraagstelling. Geloof er geen bout van dat een dergelijk aandeel "verkrachting" ok vindt. Tevens: Wanneer is er sprake van "consent"? Spijt achteraf maakt het nog geen verkrachting, da's alleen in Zweden zoals iemand hierboven al geplempt heeft.

Den Heerscher | 25-11-16 | 13:20

1000 ondervraagden per land.

Allemaal inwoners van vluchtelingenkampen?

Vogelbeest | 25-11-16 | 13:16

Als ze deze enquete in Genk of Anderlecht of Bogerocco hebben gedaan dan snap ik het resultaat wel.

freeborder | 25-11-16 | 13:14

Wat een raar onderzoek, met rare, onlogische uitkomsten. Ik zou de werkwijze wel eens onderzocht willen zien. Dit zaakje stinkt.

KlunsJohannus | 25-11-16 | 13:10

Peiling dat niks waard is, doe je roze bril en strandslippers uit en doe die roze limonade maar terug in de koelkast Ronaldo!

echtekutbelg | 25-11-16 | 13:09

Wonen wel veel islamieten in België.......

chrisjuh | 25-11-16 | 13:09

Verkrachting is het gevolg van verval van normen en waarden in een samenleving.
Verval van normen en waarden in onze samenleving komt door Geenstijl.
Dus Geenstijl is verantwoordelijk voor verkrachtingen in Nederland.
Volgens mij is daar geen speld tussen te krijgen.

jemagookniksmeer | 25-11-16 | 13:09

BroederBlockchain | 25-11-16 | 12:50
Heb het zitten kijken eergisteren. Shocking op m het zo in beeld te zien hoewel je weet dat het gebeurt. Nog meer Shocking dat NB de Vara het uitzond....

Gen. Maximus | 25-11-16 | 13:09

-weggejorist-

Buurtbev | 25-11-16 | 13:05

Deed ik natuurlijk altijd bij een one night stand, even ontnuchteren met een kopje koffie, alcohol -en drugstest uitvoeren, wat referenties van betreffende dame nabellen of ze handelingsbekwaam was, formeel toestemming bij ouders / voogd vragen en uiteindelijk haar een contract van 80 pagina's laten lezen en ondertekenen voordat wij tussen de lakens duiken.

flashforward | 25-11-16 | 13:04

Johan Stellingwerf is overigens weer aangehouden op verdenking van verkrachting. Ongetwijfeld weer geheel ten onrechte volgens papa en mama Stellingwerf.

Ad Hominem | 25-11-16 | 13:04

Even off-topic , ik zie weer een spetterend onderwerp op joop.nl aankomen : www.telegraaf.nl/binnenland/27106242/_.... Iemand trouwens nog iets gehoord over die donkere man met kinderwagen of die vrouw met hoofddoek die bier over zich heen kreeg , beide ook bij Connexion ?

ja,diedus! | 25-11-16 | 13:03

Al ik zo'n onderzoek zie van de EU, vraag ik me altijd weer af wat ze willen. Met hun EU nepondezoekjes.
Blijkbaar wil het maar niet lukken met integratie in de westerse beschaving van de genetische achtergestelden. Dus als zij niet integeren, moeten wij dan maar aanpassen? Is dit de EU oproep om ook maar te gaan verkrachten, moorden en geweld te gaan plegen?
Vast wel. En ze hebben gelijk. Laten we beginnen om eerst te gaan onthoofden. Brussel is een mooi startpunt.

Wim Venijn | 25-11-16 | 13:01

Grab em by the pussy

MichelDenHaag | 25-11-16 | 13:00

Net zoals in de V.S. gaat het onderzoek er dus van uit dat bij drugsgebruik of dronkenschap geen 'consent' gegeven wordt en daarvoor dus feitelijk toestemming nodig hebt.

Toestemming voor seks is bespottelijk in vrijwel elke situatie. Verkrachting is het seksueel penetreren van iemand die niet wil of zich gedwongen voelt. Seks na een avondje stappen met de nodige alcohol op leidt regelmatig tot one-night stands en daar is niks mis mee.

Suggestief dus.

Tdawg | 25-11-16 | 12:58

Er komen regelmatig dit soort onderzoeken voorbij, maar ik ken niemand die daar ooit aan deelgenomen heeft. Waar vindt je die enqueteurs?

EllaRouvoet | 25-11-16 | 12:56

@IslamPislam 12:27: Je hoeft alleen maar naar de vragen te kijken. Hier wordt wel een van de meest ruime definities van verkrachting gehanteerd: de vrouw heeft Formulier D: notice of romantic entanglement niet in 3voud getekend, dus was er geen consent, dus is het verkrachting. Alleen in Zweden gaan ze nog wat verder, daar is er bijna al sprake van verkrachting als de vrouw zegt dat er sprake van is, ook als ze dat zegt omdat ze na vrijwillige seks alsnog spijt kreeg.

Als een vrouw met je flirt, met je mee naar huis gaat, en niet "nee" zegt als je voorzichtig met haar begint te klooien of er enige blijk van geeft dat ze daar niet van is gediend (3 vragen van het onderzoek), dan mag zowel de man als de vrouw er gevoegelijk van uitgaan dat consent impliciet gevraagd en gegeven is. En elke normale rechter zal dat eventueel beamen. Wat dat betreft vallen de scores mij nog alleszins mee.

Muxje | 25-11-16 | 12:55

En wat als "verkrachting moet kunnen", maar je kunt niet? Zoals bij Sharon Dijksma?

kadoendra | 25-11-16 | 12:52

Het is vreselijk dat je als vrouw zijnde niet meer 's avonds alleen over straat kan. Want wat is "uitdagend" gekleed? Nee, ik draag idd geen boerka of hoofddoek maar dat geeft dan vlgs andersdenkenden een vrijbrief voor ongecontroleerd en ongewenst gedrag.
De mentaliteit, normen en waarden in ons land denderen achteruit.

waarmotdatheen | 25-11-16 | 12:51

Goh, de aanstaand president van Amerika vindt het ook normaal om vrouwen bij de vagina te grijpen. Die dient toch een beetje als voorbeeld voor de rest van de wereld.

jawor36 | 25-11-16 | 12:51

@sPainkill | 25-11-16 | 12:35
Bij de sharia raden wordt ze gewoon verteld dat ze hun bek moeten houden als manlief ze op hun bek mept, ze binnen het huwelijk verkracht, of er meerdere wijven op na wil houden, kan me voorstellen dat ze daar dus ook andere dingen "leren" over verkrachting.

over sharia raden heeft de vara (ja echt, die mensen die dr van der zee afzeken) een leuk filmpje gemaakt trouwens:

www.uitzendinggemist.net/aflevering/37...

BroederBlockchain | 25-11-16 | 12:50

Ja, maar die hostie-venters gaan voornamelijk voor de kleine jongetjes, toch?
Brou Is Back | 25-11-16 | 12:32
Ik denk dat je gelijk hebt, maar de omschrijving "vrouw m/v" laat veel, erg veel, ruimte voor interpretatie.
En zoals Helder Groentje | 25-11-16 | 12:30 betoogt is het statistisch een onderzoek van nog minder dan niks.
Dit rammelt blijkbaar aan alle kanten. Ronaldo is wellicht een belgenhater.

Gajus | 25-11-16 | 12:48

Als een meisje nee zegt bedoelt ze dus ja begrijp ik.

Rest In Privacy | 25-11-16 | 12:48

steekproef in Molenbeek genomen neem ik aan?

kadoendra | 25-11-16 | 12:48

In het Luxemburg, van Jean Claude-Juncker doen ze er ook niet zo moeilijk over.

Toetsiemonster | 25-11-16 | 12:47

-weggejorist-

PookaE | 25-11-16 | 12:46

Het hoofd van Guy kinda sums it up waar het Belgische ras voor staat in deze. De rassenleer zoals gedebiteerd en gedefinieerd door "onze" OvJ en OM laat dus zien dat er verschillen bestaan tussen rassen. Ik zeg laat die aangiftes maar binnenstromen want verschil is de duivel.

Dutchbeaurouge | 25-11-16 | 12:43

@panadol_plus | 25-11-16 | 12:29
Niet in de bijbel, al komt er wel verkrachting in voor.
Deut. 22 "En indien een man een ondertrouwde jonge dochter in het veld gevonden, en de man haar verkracht en bij haar gelegen zal hebben, zo zal de man, die bij haar gelegen heeft, alleen sterven;
Maar de jonge dochter zult gij niets doen; de jonge dochter heeft geen zonde des doods; want gelijk of een man tegen zijn naaste opstond, en sloeg hem dood aan het leven, alzo is deze zaak."

Gen. 34: Dina, de dochter van Jacob, wordt verkracht door Sichem waarna hij aanbiedt om met haar te trouwen. De familie van Jacob lijkt hier op in te gaan maar Sichem wordt met alle inwoners van de stad waar hij woont op verraderlijke wijze vermoord.

Verkrachting is dus een doodsvonnis.

Guido | 25-11-16 | 12:43

Je moet je oordeel laten afhangen van wat mensen doen en niet van wat ze zeggen. Zweden, hier nummer 28, is als het op daden aankomt de verkrachtingshoofdstad van het Westen, de nummer twee van de wereld met dik 105 verkrachtingen per 100.000 vrouwen.

Het is wel erg vreemd dat nu net die futiele 6 % Zweedse goedkeurders extreem actief zijn en ook nog eens schaamteloos hun gang kunnen gaan in nota bene een land dat in overweldigende meerderheid zegt verkrachting af te keuren.

Jonkheer Wttewaall | 25-11-16 | 12:43

Hoe zeg je :"Grab her by the pussy." in het roemeens ?

cat22 | 25-11-16 | 12:41

Hahaha Zweden onderaan met 6%. Als het ergens is toegestaan, want koeltoer en mits uitgevoerd door de moslimitische medemens, om blonde vrouwen te verkrachten dan is het daar wel.

kadoendra | 25-11-16 | 12:40

als ze dronken is
provocerend gekleed is
niet heel duidelijk nee zegt
zich niet verzet

Dit lijstje komt me bekend voor. Hoe heten die lui ook alweer die dit altijd zeggen? Toe, het ligt op het puntje van mijn tong.

knutsel | 25-11-16 | 12:38

Toch maar eens een weekje Zwarte Zee boeken dan maar.

Ome Gijs | 25-11-16 | 12:37

... en eerlijk gezegd vind ik de positie van Spanje nog onrealistisch sterk deugend. Met name vergeleken met de cultureel sterk gelijkende landen Frankrijk en Portugal. Dit roept vragen op ten opzichte van de uitvoering van het onderzoek.

CynicalBastard | 25-11-16 | 12:37

Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw instemt met verkrachting dus als er evenveel mannenmensjes als vrouwtjes ondervraagt zijn, dan vinden wel heel veel mannen verkrachting ok. Klopt dus waarschijnlijk niet zo heel veel van.

sPainkill | 25-11-16 | 12:35

Nou, hier dan een klein beetje "statistische" broekpoeperij en duiding bij dit nonsens onderzoekje van de EU Proletariërs.

1. Roemenië, 55% > Oostblokkers.
2. Hongarije, 47% > Oostblokkers.
3. Bulgarije, 43% > Oostblokkers.
4. Tsjechië, 42% > Oostblokkers.
5. België, 40% > Finnen.
5. Slowakije, 40% > Oostblokkers.
7. Letland, 38% > Finnen.
7. Luxemburg, 38% > Finnen.
9. Kroatië, 37% > Oostblokkers.
10. Malta, 36% > Finnen.
11. Cyprus, 35% > Finnen.
12. Griekenland, 32% > Finnen.
12.Oostenrijk, 32% > Finnen.
14. Frankrijk, 31% > Finnen.
15. Polen, 30% > Oostblokkers.
16. Litouwen, 29% > Oostblokkers.
16. Portugal, 29% > Engelse toeristen.
18. Italië, 28% > Finnen.
19. Duitsland, 27% > Finnen.
20. Estland, 26% > Hakbars.
21. Verenigd Koninkrijk, 22% > Hakbars.
22. Ierland, 21% > Ieren.
23. Slovenië, 20% > Oostblokkers.
24. NEDERLAND, 15% > Finnen en Kenianen no doubt.
25. Denemarken, 13% > Finnen.
26. Finland, 11% > Finnen.
27. Spanje, 8% > Engelse toeristen.
28. Zweden, 6% > Finnen en Hakbars.

R0BB3RT | 25-11-16 | 12:35

Tot zover de analyse van weer een DeugDex. Dit verrast toch helemaal niemand meer?

CynicalBastard | 25-11-16 | 12:35

In Zweden stoppen ze dus allemaal hun vingers in hun oren, handen voor de ogen en dan keihard roepen:
"Dåt möten wö ni villen med sijn ällen"

En hard roepen hè, anders komen ze niet boven het geschreeuw uit van de vrouwen en kinderen die voor hun neus verkracht worden.

Cuyahoga | 25-11-16 | 12:32

Met dit soort onzin onderzoeken houdt de EU zich bezig. Rechts boven in pdf staat onderzoek nummer 6680. Wow en reken maar dat dit heel veel van onze belastingcentjes heeft gekost.

Blonde Nel | 25-11-16 | 12:32

@Gajus | 25-11-16 | 12:26
.
Ja, maar die hostie-venters gaan voornamelijk voor de kleine jongetjes, toch?

Brou Is Back | 25-11-16 | 12:32

Ah, Schulz, de rat die het zinkende Europese schip verlaat om lekker veilig in Germania's armen aan de verkiezingen mee te doen bezoedelt ons landje nog een laatste keer door met diezelfde handjes die tot zijn ellebogen in de Islamitische Beerput hebben gezeten onze nationale kleur te beroeren.
Bah. Driewerf bah, meneer Schulz. U is een enorme hypocriet die te laf is om het echte probleem te benoemen, namelijk van de importjakhals die vanwege hun verderfelijke ideologie nooit heeft geleerd normaal met vrouwen om te gaan.

Graaisnaaiert | 25-11-16 | 12:30

Wat heerlijk dat een onderzoek dat is uitgevoerd onder ZO weinig mensen zo generaliserend kan worden geplakt op een groot aantal mensen.
Ik ben blij dat de media ook totaal geen lerend vermogen heeft op dit gebied. Stel dat ze eens wel zouden prikken door de ongelooflijk slecht vorm gegeven onderzoeken en deze standaard direct de prullenbak in gooien. Dan zou het zomaar zijn dat ze ineens wel moeten gaan werken voor het vullen van hun pagina's met echte content.
.
Echt, Facebook is niet de enige met meer dan 50% nep nieuws. De echte media hebben een even zo groot percentage.

Helder Groentje | 25-11-16 | 12:30

Jeetje; welcome, again, to the dark ages!!

Jastno | 25-11-16 | 12:30

Dan moeten we misschien toch maar die boerka weer invoeren.

metagod | 25-11-16 | 12:29

-weggejorist-

panadol_plus | 25-11-16 | 12:29

'Application has finished searching the document for: "islam".

No matches were found.'

Rapport kan dus gewoon de prullenbak in.
Alsof je gaat vragen wie de beste voetballer van dit moment is, maar Messi en Ronaldo staan niet bij de antwoorden.

Cuyahoga | 25-11-16 | 12:27

Kenmerk van een onderzoek waarbij de uitkomst een ver buiten de verwachtingen liggend resultaat oplevert, is toch meestal een slecht uitgevoerd onderzoek. Ik ga het eens even nader bekijken.

IslamPislam | 25-11-16 | 12:27

sprakeloos

hunny | 25-11-16 | 12:26

Schokkend.... Is inmiddels al 15% van de Nederlanders Moslim? Ik dacht nog dat het minder was.
Brou Is Back | 25-11-16 | 12:22
Ho ho, we hebben ook nog kerkelijke lieden die hun hostie graag ongevraagd inbrengen

Gajus | 25-11-16 | 12:26

Oostblok afstoten! België in quarantaine.

B*tchmeister | 25-11-16 | 12:26

Schande politiek!!!!!!!!!!!1

hunny | 25-11-16 | 12:25

maar geen splitsing op ideologische overtuiging zeker?

Cobalt bomb | 25-11-16 | 12:24

Huh. Zweedse steden staan bovenaan met verkrachtings statistieken. Uiteraard door mensen met een tintje/kleurtje, maar dat mag niet in de Zweedse statistieken staan.

En wat voor mensen hebben ze uberhaupt ondervraagd?

LangeTijdGeleden | 25-11-16 | 12:22

Schokkend.... Is inmiddels al 15% van de Nederlanders Moslim? Ik dacht nog dat het minder was.

Brou Is Back | 25-11-16 | 12:22

WimLex naait maxima, Rutte minima. Beide gewillig.

Gajus | 25-11-16 | 12:19

Brussel doet niets anders dan Europeanen naaien. Zo schokkend is dit niet.

Ik was in Haren | 25-11-16 | 12:18

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland