FAIL! Joop.nl spoort verkeerde AltRight rapist op
Oei, there had Wouter the Leg no account with gehouden. Schrijf je een cliché-stuk op DeJoop waarin je braaf Alt-Righters afzeikt omdat ze hoaxes verspreiden, trap je zelf in de 'social media val'. Mike Cernovich mag dan wel een gecertificeerd rechtsgekkie zijn waar ze zelfs bij FOX News hun handen nog vanaf trekken, een veroordeelde verkrachter is hij niet. Nou hou je als je alle onzin uit DeJoop verwijdert een blaadje over dat niet dikker is dan de Donald Duck, maar iemand zonder bewijs uitmaken voor verkrachter is een beetje strafbaar. Dat vond Mike na het lezen van een Google Translate-versie van dit stuk ook, dus die begon als een gorilla op zijn juridische borst te trommelen en dreigde met een rechtszaak. Jolo heeft kennelijk geen 5000 euro ledengeld meer liggen want hij liet Wouter als de wiedeweerga vijftig strafregels plus excuusupdate tikken. Binnenkort verschijnt op DeJoop ongetwijfeld een doorwrocht artikel over de leugenachtigheid van Alt-Links in Nederland. Toch?Dutch Newspaper Joop Apologizes for Libeling Mike Cernovich pic.twitter.com/5CqBeb6Nwz
— Mike Cernovich 🇺🇸 (@Cernovich) 17 november 2016
Reaguursels
Inloggen@ Japannert | 19-11-16 | 12:09
Ze blokkeren daar inderdaad elke ongewelvallige post! Vooral als je met een linkje met harde cijfers komt van bv het cbs, dan blokkeren ze het. Een facebook post is voor hen meer bewijs voor al het kwaad in de wereld. Het is echt een heel eng clubje. Schandalig alleen dat het ze gesubsidieerd worden door de overheid, en dus door ons. Maar ja, wat kan van Jole dan? Hij weet niet eens hoe hij in zijn eigen levensonderhoud kan voorzien, maar verteld wel het hard werkende volk hoe ze de wereld moeten bezien. ;-)
Ik heb een tijdje op Joop gepost, en was altijd best redelijk, nooit beledigend geweest,altijd met argumenten en feiten, en toch kwam zeker een kwart van mijn posts niet door de censuurstasi. Laatste keer werd ik gecensureerd omdat ik een beetje kritisch was op het reactiebeleid van Joop.
Het is echt een heel eng clubje.
They have no Leg to stand upon.
Cernovich is niks mis mee. Daarom valt JOOP hem aan. Afgelopen maanden gevolgd. Zat helemaal goed met Trump en ontmaskerde MSM onzin bijvoorbeeld op de beide conventies waar hij aanwezig was.
Joop een newspaper! == Proest ===
@Carles de Batz
www.youtube.com/watch?v=tUh40bMmxBo
Ik zou er eerst even een stevige kop koffie bij nemen. Deed ik ook, vandaar dat ik nog wakker ben.
Sarcastisch varken | 18-11-16 | 23:27
Uhm inzake Alfred zijn er You Tube animaties. Ehhh mja, aanrader in de morgen na drie koffie en dan wilt u om meer, meer, meer koffie. Ik verzeker het u.
Ow lange tijd terug ben ik voorzien van een block, was het niet eens met de economische betweter.In the and of the days heb ik mijn gelijk gehaald. Het heeft me geen vreugde opgeleverd omdat een beetje econoom de crisis van mjlver aan ziet komen. Ja ook die hiephiep stemming op dit moment is een soort graftak lachen. De economie, die rust op her fractioneel bankieren, is broke, kapot, stuk.
Tjah, om Joop een "newspaper" te noemen is wat te veel old-school eer voor dit uitingskanaal.
.
Maar goed dat dit ff recht gezet is.
Beter je best doen, J (den Uyl?)
Charles de Batz | 18-11-16 | 23:12
Ik probeer bij namen vaak personages te denken. Bij Alfred zie ik altijd Arjan Ederveen-achtige tronie. Een bleek mongoloïde gelaat met Himmler-brilletje...
FrankVeer | 18-11-16 | 22:31
Nee, het is een asperger met OCD. Serieus.
De allerergste is nog altijd Alfred Blokhuizen.
FrankVeer | 18-11-16 | 22:31
Is 'Neerlandicus'kuch ahum proest, Henk Witte/Zanb.
Lol Joop.nl
Binnen een halve dag een permaban. Trots ben ik weggegaan en weggebleven.
Ohhh moet je hen bij Joop.nl naar de mond praten om een comment geplaatst te krijgen? Crap... dat lukt me nooit!
Vooral ene ZandB lust daar wel pap van, volgens mij is dat een betaalde troll? Zou me niks verbazen.
martymcfly | 18-11-16 | 17:23
Ja, die valt wel op inderdaad. Ik heb eerlijk gezegd het idee dat hij een overspannen ambtenaar of leraar is die op kosten van de staat de hele dag door bij elke opmerking op Joop weer een opmerking plaatst.
Vandaag weer zo'n debiel die vindt dat we meer met elkaar moeten praten en en passant oproept om alle Wilders aanhangers uit te roeien. Gek zijn ze, Knettergek
Sinds wanneer is Joop een "newspaper"?
Waarschijnlijk heeft iemand, Sylvana S. bijvoorbeeld bewegende beelden gezien?
Raad_maar_raak! | 18-11-16 | 17:04
*Vinger opsteekt"
Een Joopje met de waarheid nemen......
Die Mike is geen verkeerde Kerel. Hart op de tong, direct maar geen extreme idioot. Ik volg hem al een tijd, en hij zegt vaak rake dingen. En soms mist hij de boot volledig, maar wie doet dat niet af en toe.
Waarom de ophef. Het wezen van een socialitisch propganda medium is dat het leugens verspreid, dat was zo bij de sovjets, de nazi's, de maoïsten en dat is anno 2016 nog steeds zo bij de Nederlandse socialisten.
necrosis | 18-11-16 | 17:10
Iedere omroep krijgt subsidie behalve de Vara
Met een ledenaantal van 400.000 die een tientje betalen kunnen ze amper het salaris van Pauw betalen.
Dus optie 2 lijkt mij het meest voor de hand liggend.
Joop zijn The Young Turks (Turds) van Nederland, en Geenstijl is Breitbart. En laat nu ook in Amerika Breitbart precies op dezelfde manier gelabelled worden als Geenstijl hier destijds. Wij lopen vooruit in Nederland, onze Trump was Fortuyn, dik tien jaar terug al. Wat mij ook verontrust overigens, wetende hoe het hier geeindigd is.
Zal je net ien. Als je het over de duivel...... .https://youtu.be/N2osfOvhjrE
Op Joop komen echt de meest absurdistische artikelen tegen, echt om te janken hoe gekleurd en onfeitelijk. En dat wordt gesponsord met ons belastinggeld, bizar. Er zitten ook wat notoire reaguurders op die site die wel 100 posts per dag plaatsen, wat eigenlijk alleen maar misplaatste jij-bakken zijn op elk een beetje kritische comment. Vooral ene ZandB lust daar wel pap van, volgens mij is dat een betaalde troll? Zou me niks verbazen.
Alexis de T. | 18-11-16 | 16:13
Aha! Suggereren...
Heeft Knoops die kaart al gebruikt in zijn Wilders verdedigingsarsenaal? Want linkslul Wouter lijkt er -hoewel niet voor de rechter- mee weg te komen.
Directoire Francisco van Jole, wie kent hem niet.
LOL om Amerikaan die Google Translate gebruikt en dan Wouter the Leg als naam ziet staan.
@Bokito ergo sum | 18-11-16 | 17:02
Dat kan niet want volgens Joop wordt de website betaald uit ledengeld van de Vara.
Twee opties:
1- de scribenten krijgen geen cent van Joop voor hun stukjes
2- Jole is het geheime broertje van Rutte en liegt iedereen de moeder.
*ik ga voor optie 2*
'Unethical Journalism'? Cernovich kan natuurlijk niet weten dat de Nederlinkse journalist gestuurd wordt door niets anders dan 'incompetence' en 'self-righteousnessness'.
Iedereen die ooit een Ban gekregen heeft op Joop steek een vinger op! en typ: #Zoekhetuit
Ik doe niet eens de moeite om te checken of mijn ban al opgeheven is.
Ronaldo je plaatst de hele cultuur in een word
die ik zelf ook het liefst gebruik , TOCH!
Als je dat hoord dan weet je waar je mee hebt temaken .
Wanneer gaat de stekker eens eruit, onverteerbaar dat ik er aan meebetaal
Had Joop destijds ook niet de verkeerd Breivik opgespoord?
Je zal als belastingbetalende burger maar opgepakt worden door 20 zwaarbewapende leden van een AT en een zwart busje ingeslagen worden.
Ronald je plaatst de hele cultuur in een word
die ik zelf ook het liefst gebruik , TOCH!
Ik kijk dagelijks op Joop (hou je vijand dichtbij) maar de complete leugens die daar op staan het is een schande. Totaal van de pot gerukt dat die site belastinggeld krijgt.
Kan iemand die Mike aanklagen dat die Joop een krant noemt?!?
Op de Joop zijn ze inmiddels helemaal van het padje. De ergste van allemaal is die redactrice van ze, Hasna El Maroudi. Op kosten van de belastingbetaler naar NY gegaan om de overwinning van Clinton te vieren. Dat werd dus een epic fail. Vervolgens een venijnig artikel waarin ze even los ging op de witte man. Ze kreeg m links en rechts om de oren, heerlijk. De Joop wordt trouwens steeds meer gekaapt door AFA tuig, dat moet zelfs de VARA te ver gaan lijkt me.
Grappig. Wouter is onderzoeker. Lekker blijven doen Wouter, want daar is voor jou nog veel te winnen. Publiceren zou ik daarentegen even op een laag pitje zetten.
@Charles de Batz | 18-11-16 | 16:49
Jole houdt niet van kritiek.
Ben je het niet met hem eens, dan krijg je een permaban.
En het kost hem niets want elke maand stort de Vara en PvdA weer de maandelijkse bijdrage op zijn rekening.
Een normaal bedrijf/ website was allang failliet gegaan met zo'n natnek aan het roer.
Rutger (die metrosexueel) probeerde het een keer en dit was het resultaat:
www.youtube.com/watch?v=BVi1OSpsR1U
*even doorscrollen naar 3.00*
De Control-Left en de Alt-Right.
Altrechts is een heel nieuw beest en dat gaat Joop nog wel vaker merken.
Ik weet al waarom ik van Joop ben geflikkerd. Ik waagde het om een beetje kritiek te hebben op Herr Obersturbahnfuhrer Jole. VERBOTEN!
Schitterend.
Is toch fijn voor Joop dat iemand hun nog enige vorm van journalisme veronderstelt.
Joop haalt niet eens level paparazzi.
-weggejorist-
Tja, de Joop, een schijnheiliger site bestaat niet. Ik heb daar ook wel eens een paar tegeltjes geplempt die soms zelfs werden geplaatst.
Maar toen ik in een reactie op een zoveelste artikel ove racisme door die verderfelijke witmannen verwees naar dit verhaal www.parool.nl/parool/nl/4024/AMSTERDAM... werd ik geband wegens overtreding van de huisregels. Die Jolo en zijn kornuiten zijn echt volkomen van het padje.
"AltRight"
.
Dat zijn de nieuwe media. De rest heet riool en doet staatsgezinde propaganda.
Het ergste wat je daar kunt overkomen is dat er gesteld wordt 'dat je xeker PVV stemmer bent'. Hier tegenin gaan en om tekst en uitleg vragen niet want te heet onder den voeten en je reactie komt gewoon niet op de site. Erg èèn richting op daar. Soms leuk, meestal stemmingmakerij. Zonder discriminatie, zwarte piet en zielig als onderwerp houd je inderdaad drie A-4tjes over. Geldt ook voor Frontaalnaakt. Zonder Geenstijl als haat dondert het daar volledig in
Nare gesubsidieerde haatclub, dat Joop.nl.
Hadden we de Muur nog maar.
Fappelmoes | 18-11-16 | 16:13
Er moet een website komen waarin alle afgewezen comments worden geplaatst, om te laten zien hoe ze hun eigen bubbel in stand houden.
Ben het wel eens met een aantal twitteraars ' go get 'em'. Procedeer ze helemaal de moeder, gewoon omdat het kan.
Zoals Kees de Kort vandaag al zei. Als je 1 kakkerlak op je redactie hebt, weet je dat er meer zijn.
@Lyin Ted, dat heet projectie. Datgene waar links iemand van beschuldigt is hetgeen ze zelf schuldig aan zijn of van plan zijn.
Gezien het steeds meer opgaan in het wereldje van de Internationale Socialisten en de AFA zou je denken dat de VARA zo ongeveer wel een beetje klaar was met die mafklappers in hun rukbunker. Zelfs Wilders weet het land niet zo te polariseren als die halve gare Gario-adepten onder leiding van Jole. Hoezo staat hij nog niet voor de rechter?
Ik vind de linkse Marxisten eng, het engste vind ik dat ze 'rechts' beschuldigen van de dingen die ze ZELF doen, om zo de dans te ontspringen.
.
Om een paar dingen te noemen:
- mensen racist noemen maar zelf overal ras bij halen en iedereen in een hokje plaatsen;
- zeggen dat rechts oorlogszuchtig is maar zelf landen zoals Rusland uitdagen, oorlogsdaden die hen uitkomen goedkeuren;
- zeggen te zijn tegen kapitalisme zijn maar wel corporatisme enablen in hun globalisatie droom;
- zeggen dat nationalisme het grootste gevaar is maar wel voor een ondemocratische superstaat vechten met eigen vlag;
- zeggen dat Hitler het grote voorbeeld van het rechtse kwaad is maar het nationaal socialistische negeren en Staling en Mao nooit aanhalen;
- enorm tegen de kerk zijn, maar wel een nieuwe linkse kerk met nieuwe dogma's creeeren;
- zeggen dat Trump gevaarlijk is omdat hij niet vantevoren wenst te zeggen of hij de verkiezingsuitslag zal accepteren, en dan zelf niet de uitslag accepteren;
- zeggen dat de Trump aanhang geweldadig is, maar zelf mensen betaald erheen sturen om mensen uit te dagen, en na de verkiezingsuitslag de stad kapot te slaan;
- zeggen dat rechtse mensen mensen aanvallen, maar het zelf doen;
- zeggen voor liberalisme te zijn, maar het rechtse geluid op Universiteiten te verbieden of spreken onmogelijk te maken, censuur toepassen.
.
Kan nog wel even doorgaan.
Wie besteedt er tijd aan linksextremisme....... Gevaarlijk en onwenselijk. We weten al tientallen jaren dat het JOOP/VARA/PVDA met fatsoen nada noppes niets te maken heeft.
Houdt er ook iemand bij de hoeveelste keer dat nou is dat ze zich zo vergissen bij Joop? Want dit is toch zeker niet voor het eerst.
Roflol, Joop een 'newspaper'
Oi Jeauleau, het wc papier weer zitten misbruiken, oude viespeuk
Joop, helemaal van 't padje los waar mensen dit soort zaken plempen : De Nationaal Coordinator Terrorismebestrijding zou zich moeten concentreren op het bestrijden van moslimhaat, en radicaliserende PVV-ers nog harder moeten aanpakken dan radicaliserend moslims.
Dit is dus LINKS Nederland,
Ooit gaan ze schrijven dat Wilders 911 heeft geregisseerd samen met Israël.
Welk universum ben ik nu beland? Joop en journalisten? Niet in mijn werkelijkheid.
Trap er niet in, Joop zaait bewust haat en plaatst zeer bewust leugens en laster, het is onderdeel van hun gesubsidieerde ideologie.
Joop, Francisco van Jolo.... als ergens basket of deplorables van toepassing is.... Maar goed, dat alt-links groepje is meer parodie dan serieus nieuws. Mooi om te lezen dat ze nu op hun bek zijn gegaan.
@LangeTijdGeleden | 18-11-16 | 16:16
Mike is een advocaat en laat zich niet intimideren door de gebruikelijke laster van extreemlinks. Hij heeft ook al aangegeven Twitter aan te klagen wanneer ze hem bannen www.youtube.com/watch?v=zyxhEkTjRAw
Unethical journalism is de pijler waar joop op draait.
@Fappelmoes | 18-11-16 | 16:13
U bent dus frequent aan het reaguren op de Joop? En ook nog eens slechts 20% effectief? Lijkt me een vrij vermoeiende hobby.
Goh, slechte onderzoek door Joop.nl?
Je verwacht het niet.
Ik verbaas me al dat er uberhaupt een rectificatie heeft plaatsgevonden. Doen ze namelijk nooit al maken ze er soms een enorm leugenachtige soepzooi van.
Huh? Firstwordcapslockfriday?
"Unethical journalism" ? Duidelijk dat Mike nog nooit van joop gehoord heeft als hij denkt dat er journalisten werken, laat staan dat ze ethisch zijn.
Ongeveer 80% van mijn comments op Joop.nl wordt nooit geplaatst. De VARA wil kennelijk geen antigeluid horen. En dat terwijl ik zelf de salarissen van die omroep betaal! Nee, ik ga niet op die link klikken. Ze zijn mijn bezoek niet waard.
In de excuusupdate: "Ik suggereerde..." Nee lul, je bracht het als feit.
fake-news-roepers gonna fake news.
Die link bij 'dit' klopt niet denk ik.
REAGEER OOK