Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Duitsland verbiedt salafistengroep De Ware Religie

dwrpunktde.pngKijk, het kan dus wél: de Duitse politie doet vandaag invallen in 200 (!!) moskeeën in Duitsland om bewijs te verzamelen tegen salafisten van de terreuroproepgroep 'De Ware Religie'. De Ware Religie - alhier bekend van de gelijknamige opruiende website die Rudolph 'Abou Souhayb' Holierhoek, Abou Moussa en overige salafivriendjes van Martijn de Koning bestierden voordat ze het gevang in gingen - is namelijk een staatsgevaar, een opruiende beweging, een vereniging met religieus-terroristisch oogmerk, een bedreiging voor de samenleving en een maatschappij ontwrichtend moskeegenootschap. Althans, dat concluderen wij uit het Duitse verbod op basis van de beschuldiging 'in strijd met de grondwet', opgeteld bij de verklaring van de Deutsche Autoritäten dat De Ware Religie maar liefst 140 jihadisten heeft afgevaardigd naar Syrië e.o. om aldaar als ambassadeurs voor de religie van de vrede dood en verderf te zaaien met een Duits dubbelpaspoort op zak. Leider van de groep is ene Abou Nagie, die onder andere op de antiterreurradar verscheen door opmerkingen als "Democratie is tegen islam. Democratie is het tegenovergestelde van islam" (voorbeeld-video waarin hij 20 minuten lang doorzaagt over de islamitische strijdkreet 'Allah Akbar'). Ook zijn huis in Keulen wordt overhoop gehaald op zoek naar bewijs. Psst. Polizei. Als je in het westen van Duitsland een keertje te veel linksaf slaat, können sie ins Nijmegen misschien ook wat nedersalafistisch bewijs oprapen in het kantoor van Dr. Kromzwaard. In Nederland doet de VVD-pliesie namelijk geen fuck tegen georganiseerde haatbaarderij.

Reaguursels

Inloggen

@Onnosel; driewerf EENS!!

Jastno | 16-11-16 | 11:17

..intussen is een of andere muts van moslimpersuasie zo'n beetje uit de Bundestag geflikkerd omdat ze de actie van de politie veel te overdreven vond.Daar kreeg ze zelfs van Mutti Merkel een geestelijk pak klapjes voor.
En raad eens?
Ik weet het niet zeker maar ze was volgens mij van de Grünen.

mallekater | 16-11-16 | 06:35

Er zit héél veél kaf tussen het koran.

alshetware | 16-11-16 | 06:20

PrinsesStoepje | 15-11-16 | 15:20
Brrr, wat een enge FB pagina. Er zit ook weer zo'n doorgedraaide bekeerling op te reageren. Maar kennelijk valt dit onder de vrijheid van meningsuiting. Naar idee dat dit soort mensen tussen ons woont.

BlowingBubbles | 15-11-16 | 22:16

Het komt natuurlijk door extreem rechts dat er clubs als De Ware Religie zijn

lingo star | 15-11-16 | 19:22

Geloven moeten binnen de grenzen van de rationele opvattingen blijven over onze moderne samenleving.
In plaats van wat grijzig te blijven en dingen onder het mom van religieuze uiting te accepteren wordt hier een grens getrokken. En die grens kun je uitleggen. Dat lukt geloven meestal niet. Want als die iets kunnen onderbouwen, is meteen geen onderdeel van het geloof meer. Is dat Duitse denkkwaliteit tegenover Nederlands polderpreken?

kloopindeslootjijook | 15-11-16 | 18:57

Religie van vrede. Tuurlijk.

Infidel66 | 15-11-16 | 18:40

Onnozel
Niets aan toe te voegen. Gezond verstand en realistische verwachtingen aangaande onze gasten.

papillon46 | 15-11-16 | 17:56

onnosel | 15-11-16 | 16:25
Dat heet assimilatie, maar dat gaat allemaal veel te ver hebben we gister gehoord van Graaf Kuzu. Er moet in plaats daarvan 'wederzijdse acceptatie' komen. Als wij zien dat moslims hun eigen vrouwen discrimineren moeten wij dat accepteren. Discriminatie mag dus wel van Kuzu. Als moslims het doen is het ok. Dat moeten we gewoon accepteren. LOL

Bram van Ojik | 15-11-16 | 17:31

Er is in ieder geval één verkiezingsprogramma in Nederland - het past op een A4-tje- dat heel duidelijk is wat betreft de islam.
Verder helemaal eens met Peter Emile | 15-11-16 | 15:02
Willen wij, onze kinderen en kleinkinderen rustig en in vrede leven dan moet de islam zoals deze nu beleden en gepreekt wordt verdwijnen uit Europa.
Dan moeten moslims die hier willen blijven hun trouw uitspreken aan het land waar zij wonen en werken. Dan moeten zij één worden met dat land. De gewoontes ervan aannemen, de cultuur en wetten beschermen, de taal spreken als een autochtoon. Dan moeten hun kinderen het land van hun voorouders zien als een leuk vakantieland maar meer niet. Een nostalgisch studieobject. Geen schotels meer met niet-Europesche zenders, maar de wil om hier wortel te schieten. Hun verleden moeten ze achter zich willen laten. Hier begint men opnieuw. Hier bestaat de mogelijkheid om dat te doen. Nederland met haar democratische wetten en rare, leuke en interessante gewoontes. Zo is Nederland. Zo zijn we. Zo blijven wij. Nederland is zeker niet perfekt. Maar ik ben er wel trots op.

onnosel | 15-11-16 | 16:25

De islam.

Men neme een kooi, duurtje open.
Stop daarin:
Vrije wil
kritiek
zelfreflectie
persoonlijke/technische ontwikkeling
mensenrechten (vrouwenrechten)
respect naar anders gelovigen (joden)
vooruitgang (westen)
expressie in kunst/literatuur

enzv.

Deurtje van de kooi dicht en gooit de sleutel weg.

Alleen de Koran en Hadiths zijn gezaghebbend en de enige leidraad voor de moslim.

Wat de moslim niets dan achteruitgang brengt in bovenstaande opsomming. Laat staan qua geestelijke vooruitgang in de zin van ruimdenkendheid. 0,0

Dr. Frambozenjam | 15-11-16 | 16:05

Ik stel voor dat alle vrouwlijke beroepspolitici van CDU/CSU, SPD, FDP, DP en FDV uitbundig nieuwjaar gaan vieren in Keulen.

Maar alléén de vrouwen. Lekker rondlopen op pleinen en stations.
Zonder politie en lijfwachten.

Dan zit de hele EU voor eind januari potdicht. Maar dat durven ze natuurlijk niet. Die blijven veilig in hun villa-wijken.

Vogelbeest | 15-11-16 | 15:54

Stand van de islam, 2016:
2160 aanslagen
59 landen
18539 doden
23262 gewonden
Nog anderhalve maand te gaan
Met die halve maan.
Ars Vivendi | 15-11-16 | 14:24

Allemaal incidenten. Je moet het ruimer zien.
En anders steken ze je ogen uit.

Vogelbeest | 15-11-16 | 15:50

En die salafistfuckers staan ook bij BLM, anti ZP platform, DENK en meer van dat links islam-fascistisch actievolk en sympathisanten in de coulissen te wachten tot Nederland genoeg ontwricht is en het voor hen opportuun is zich in de strijd te mengen.

Van Zessen Klaar. | 15-11-16 | 15:33

Nog een nieuwjaar en in dld zijn de rapen gaar.
Waarom zo lang wachten? ,in een maand kunnen er al een paar honderduizend terug naar de woestijn zijn.
Omdat onze vrouwen dit jaar alle linkse wegkijkers uitnodigen op het kerkplein in Köln. Guten rutsch mit drei mal höschen.
OT. islam is een verderfelijke ideologie, uitbannen .

medelmo | 15-11-16 | 15:24

Er zijn nog een heleboel gare religies op FB. Wel heel eerlijk en leerzaam:

"En sinds wanneer is de Islam uberhaupt geliefd bij de kruisvaarders-achterban? En denk je werkelijk dat de kruisvaarders goed gaan denken over de Islam omdat jongeren geen ruiten meer ingooien, terwijl zij weten dat de Islam oproept tot het bestrijden van het kruis, het breken ervan, en tot het bestrijden van democratie en secularisme, het veroveren van hun landen en het aanbieden van drie opties aan hen, namelijk Islam, jizyah of de dood? Sinds wanneer zijn stenengooiende jongeren de reden dat zij de Islam haten?"

Aldus https://www.facebook.com/abu.asim.1438?fref=ts die ook Nourdeen Wildeman kwalijk nam dat hij joden en ongelovigen niet haatte. Want haat is een deugd in de islam.

PrinsesStoepje | 15-11-16 | 15:20

"De ware religie".

Er zijn - en waren - vele honderden "ware" religies op deze wereld. Een groot deel van alle bij elkaar verzonnen goden en godinnen ligt al op de vuilnishoop van de geschiedenis: Wodan, Donar, Zeus, Baäl, Horus, Neptunus, Quetzalquatl, de zon, de maan, en zo kan ik nog wel een kwartiertje doorgaan. En al die religies beweren (of beweerden) ten stelligste de 'enige ware' religie te zijn. Alleen al om die laatste reden, is het even onbegonnen als waanzinnig om je in de armen van welke religie dan ook te storten.

En het wordt hoog tijd dat óók God, Jahweh en Allah op die voornoemde vuilnishoop belanden.

Peter Emile | 15-11-16 | 15:13

Ik denk dat Duitsland de eventuele verdachten en de veroordeelde daders de grens met Nederlands over gaat zetten en dat ze daarna de grens met Nederland potdicht gaat gooien en gaat roepen dat Nederland beter op zijn jihadisten en moslim-radicalen moet letten. Maar dat is maar mijn mening.

En verder bij onze zuiderburen: Politie heeft traangas en een waterkanon ingezet bij een betoging van 8000 demonstrerende militairen. Zij demonstreren tegen het plan van hun regering om de pensioenleeftijd te verhogen van 56 naar 63 jaar. De militairen wilden door een politieafzetting heen breken.

kweethetooknietbeter | 15-11-16 | 15:10

Peter Emile | 15-11-16 | 15:02
en, misschien nog belangrijker, de Hadith.

Bram van Ojik | 15-11-16 | 15:08

Tot zover de leugen 'Salafisme heeft niks met terreur te maken.' De politieke islam is niet minder haatdragend, dus het is een micro-stap naar het uitvoeren van Jihad verzen. Maar ach, Pauw, wanneer mag Nourdeen Wildeman het allemaal komen krompraten?

Bram van Ojik | 15-11-16 | 15:07

-weggejorist-

ljcoster | 15-11-16 | 15:04

Alle Kromzwaarden de wereld uit. Te beginnen in Nijmegen.

ljcoster | 15-11-16 | 15:04

Een verbod op een salafistengroep. Zou een allereerste stap kunnen (of eigenlijk: móeten) zijn op weg naar een totaalverbod op de islam.

Elke zichzelf respecterende westerse democratie zou de islam moeten verbieden; een subversieve, anti-democratische, intolerante en regressieve ideologie die zijn bestaansrecht ontleent aan dwingelandij, onderdrukking, intimidatie, groepsdruk en geweld.
Nog afgezien van het pakket van even stuitende als primitieve vormen van bijgeloof.

Salafisten of 'gematigde' moslims: ze drinken allemaal even gretig uit de zelfde giftige bron: de koran.

Peter Emile | 15-11-16 | 15:02

Dat ze hier ook maar eens wat meer ondernemen tegen die zandvreters met een explosieve afwijking die zich voorovergebukt op hun knietjes laten nem..... Uhm, die zich voorovergebukt op hun knietjes elkaar in de oren fluisteren hoe geweldig het leven wel niet is.
Zucht....

DerFoehrer | 15-11-16 | 15:01

xenofoob

FasiscovanJole | 15-11-16 | 14:59

Morgen het artikel op JOOP.NL, "Duitse politie racistisch en xonofoob. Waar onderbuikgevoelens toe kunnen leiden!"

FasiscovanJole | 15-11-16 | 14:59

Ik ben bang dat ze er in Duitsland nog achter gaan komen wat Merkel met het opengooien van de grenzen heeft veroorzaakt..er lopen inmiddels meer dan honderd jihadistenrond, daar.

mallekater | 15-11-16 | 14:56

@Oprisp | 15-11-16 | 14:49
Ik heb geen kabelboer meer.
En dat bevalt me prima.

necrosis | 15-11-16 | 14:54

Zelfs het kom maar binnen allemaal van Merkel begint de islam lastig te vinden.
.
Wat doen wij?
Meer, meer meer islam. Met dank aan Pauw,MSM, en de regentenkliek wordt de islam zuil verder versterkt.
Wie gaat deze waanzin stoppen?
GS met de echte volksvertegenwoordigers en patriotten?
Wie o wie?

dijkbewaker | 15-11-16 | 14:52

Mantra dat het allemaal "niets met de Islam te maken heeft" is door de Duitse buren productief gemaakt en doorgetrokken naar: het raakt jullie "goede gelovigen" niet, dit is gericht tegen degenen die jullie religie misbruiken. Geen speld tussen te krijgen. Gestrikt in eigen woorden. Geniaal.
Kom, NL justitie, volg dit voorbeeld en doe overal invallen waar je extremisme vermoedt. We zijn niet meer geïnteresseerd in "observaties en taps" om te zien hoe de cellen zich ontwikkelen (etc). Beter dat ze zich helemaal niet "ontwikkelen" in dit land..

Homo homini lupus | 15-11-16 | 14:52

Er komt schot in mensen. Als de Duitsers zich eindelijk eens echt ermee gaan bemoeien, dan schaffen wir das!

deEerlijkeLeugenaar | 15-11-16 | 14:51

Ausweissen, so wie der Troemp in die Oe-es-Aa es beabsichtigt. Náchster !

Kaltsnautzige | 15-11-16 | 14:51

Als deze gezellige lieden dood en verderf zaaien in Syrië met een dubbelpaspoort op zak, dan moeten ze toch aardig in de Duitse samenleving geworteld zijn: pas vanaf vorig jaar is de dubbele nationaliteit in Duitsland toegestaan, voor mensen die tenminste acht jaar aaneengesloten en daadwerkelijk in Duitsland hebben gewoond OF voor jongelieden die er tenminste zes jaar aaneengesloten naar school zijn gegaan.
-
Als je je dan nóg laat overhalen om naar Syrië te gaan om jezidi's te onthoo - eeeeehhhh, pardon: humanitaire hulp komt verlenen, natuurlijk - dan moest je misschien maar gen Duitser worden.
-
Overigens: dat van die 'doppelte Staatsbürgerschaft'komt uit de koker van de nieuwe Bundespräsident, Steinmeier.

bisbisbis | 15-11-16 | 14:50

@ jemagookniksmeer | 15-11-16 | 14:35
Homofilie is alleen geen gedachtegoed of overtuiging.

You-On-A-Gin | 15-11-16 | 14:50

necrosis | 15-11-16 | 14:46

Nee, wordt te link. Maar zet hem op ned 1 en beziet met uw eigen ogen ergens link(s)

Oprisp | 15-11-16 | 14:49

Heeft DENK de Armeense genocide gepleegd door de Ottomanen, al erkend?

ljcoster | 15-11-16 | 14:48

Dus een religie, van, voor en door Zandbakkiërs op kamelen, eeuwen geleden uit de duim gezogen, in een taal, welke ik niet beheers en ook niet van plan ben te beheersen, zou voor mij de "ware religie" zijn?
Rot toch op met je schijtreligie.

plaszak | 15-11-16 | 14:48

@Oprisp | 15-11-16 | 14:41
Heb je daar een linkje van?
Ik geloof er namelijk niets van.

necrosis | 15-11-16 | 14:46

Alleen dode vissen gaan met de stroom mee.
Toen ik geboren werd leefde 90% van Nederland in de zuilen van het ongelijk. Protestant, Katholiek, Rood, Liberaal.
Af en toe zou je het niet zeggen, maar we gaan er op vooruit. Dank zij het internet is er nu ook een onafhankelijke bron van informatie. Wat blijft is dat velen het niet willen weten. Dus, GEENSTIJL, slopen die schijnheilige huisjes.

Orakel1958 | 15-11-16 | 14:42

-weggejorist-

Oprisp | 15-11-16 | 14:41

Mooi. Hier ook, svp!

Lagonda | 15-11-16 | 14:41

Ik denk dat iedereen er blij mee zou zijn als we dat in NL ook deden.....

Einde van de Domheid | 15-11-16 | 14:39

In duitsland zeg je ook geen "JIJ" tegen de politie. Daar zeg je nog "U" tegen de politie!

"Anti zwarte Pieten activisten" zouden hier ook moeite mee hebebn.

FasiscovanJole | 15-11-16 | 14:36

Toch moet je bedenken dat de maatschappij in Duitsland nog veel ernstiger policor geïndoctrineerd wordt dan in NL het geval is. Schuldgevoel dat ze collectief nog steeds hebben of zo. Maar gelukkig gloort er ook daar licht aan het einde van de tunnel (AfD).

BokoHalal | 15-11-16 | 14:35

MarcS | 15-11-16 | 14:17
Moord en verkrachting zijn daden, een gedachtengoed niet. Het uitdragen ervan wel, maar door het uitdragen ervan te verbieden, verban je niet het achterliggende gedachtengoed. Een gedachtengoed of overtuiging verdwijnt niet door het te verbieden. Kijk naar homofilie, religie, socialisme.

jemagookniksmeer | 15-11-16 | 14:35

Een dag geen topic op geenstijl over de islam is een dag niet geleefd, wolla!

eerstneukendanpraten | 15-11-16 | 14:33

Duitsland, invallen op 200 plekken tegelijk, ik denk dat ik al weet wat de eerste commentaren zullen zijn.

Schoorsteenveger | 15-11-16 | 14:32

Lekker vlot. Al 140 man naar Jihad gestuurd.
En Abou was al gevlogen. Eens met Trump: waarom al die acties vantevoren aankondigen...?!

de Voorzittert | 15-11-16 | 14:31

Stand van de islam, 2016:
2160 aanslagen
59 landen
18539 doden
23262 gewonden

Nog anderhalve maand te gaan
Met die halve maan.

Ars Vivendi | 15-11-16 | 14:24

Interessant om te zien: daar waar de kraan het hardste openstaat keert nu de wal het hardst het schip

kadoendra | 15-11-16 | 14:24

Ah, de Limburgse Buklaaf van Juncker, Erdogan en Obama/Wall Street/Soros laat ook weer een publicitair windje...
Vertel eens, Frans, op het moment dat 5 Marokkanen een roofoverval plegen in Duitsland, is dat dan een criminele daad van 5 Marokkaanse kudtkoters of een Marokkaanse aanval op Duitsland?

Graaisnaaiert | 15-11-16 | 14:23

"Democratie is het tegenovergestelde van islam."
Mooi gezegd, Abou. Die ga ik onthouden.

hotmint | 15-11-16 | 14:22

necrosis | 15-11-16 | 14:18
Ik vind "RAUS! Allen RAUS!" wel aardig.

J. Jarig | 15-11-16 | 14:22

Een ieder die wel een in Keulen, Duisburg, Dinslaken of Wuppertal is geweest weet dat ze 10 jaar te laat komen....

prov1nciaal | 15-11-16 | 14:22

Ik heb liever een oprechte Abou Nagie dan de zalvende maar oh zo leugenachtige woorden van de imams hier die in het openbaar roepen dat democratie en islam prima samengaan maar ondertussen in de moskee het tegenovergestelde prediken.

sinar2 | 15-11-16 | 14:21

Nee joh, niet 200 mokeeën. 200 gebouwen waar zich salafisten zouden (kunnen) bevinden. Dus ook woningen en buurthuizen en weet ik veel.

J. Jarig | 15-11-16 | 14:21

Kansenparels. Voor de wapenindustrie.

van heinde en verre | 15-11-16 | 14:20

Waarom niet gewoon islam in z'n geheel? Is de koran niet radicaal genoeg?

Chicagoo | 15-11-16 | 14:20

minder. Is dat goed duits? of weniger?
gestopt | 15-11-16 | 14:11

In dit geval is gein ook een goede keuze.
Ook maar meteen de betrokken moskeen sluiten. Ben benieuwd of andere Europese landen nu ook eens een beetje gaan doorpakken.

Andersdenkend | 15-11-16 | 14:18

Tsja... De Duitsers hebben nu eenmaal iets meer ervaring met razzia's. Maar goed, pak ze maar en sluit ze maar op!

Enter Yeti | 15-11-16 | 14:18

Gelukkig hebben wij een netjes in pak gestoken coördinator terrorismebestrijding die in zijn media geile momentje de brave burgers wel even komt waarschuwen dat er mogelijk misschien iets kan gebeuren vanwege de enorme polarisatie in de maatschappij.

nobodyknows | 15-11-16 | 14:18

@gestopt | 15-11-16 | 14:11
Weniger is goed Duits, maar kein, kein, kein vind ik persoonlijk wat .... treffender.

necrosis | 15-11-16 | 14:18

@jemagookniksmeer | 15-11-16 | 14:14 - moord ook maar weer als goed gedrag gaan zien? Of verkrachting?

MarcS | 15-11-16 | 14:17

Stoppen ze ook de import van salafisten?

Drugs en wapens zijn ook verboden, daarom zijn die nergens te vinden.

Dus zonder importstop zal dit niet veel opleveren.

Vogelbeest | 15-11-16 | 14:17

Invallen in 200 mosketen zal wel niet zo goed afstralen op de islam schat ik in.

Rest In Privacy | 15-11-16 | 14:17

Heeft Denk al afstand genomen van misdaden door Turkije gepleegd tegen de Koerden?

DeTT | 15-11-16 | 14:17

Ja, laten we het gaan verbieden, dan gaat het vanzelf weg.

jemagookniksmeer | 15-11-16 | 14:14

Zou ook wel toevallig zijn als van al die tienduizenden fantasieverhalen die onze voorouders hebben verzonnen omdat ze bang waren van onweer, regen, wind, elkaar, aardbevingen, vulcanen en de dood, dit de ware zou zijn, toch?

Cuyahoga | 15-11-16 | 14:14

En de racismetroefkaart van JANK-voorman Kuzu in 3, 2, 1...

Graaisnaaiert | 15-11-16 | 14:13

Ik DENK wel eensch Nuke 'em Donald, nuke'em! Opruimen dat haatbaardenafval.

Jesses Klaver | 15-11-16 | 14:13

adds on; pedofilie, dwang, dwingelandij, manipulatie.....

Einde van de Domheid | 15-11-16 | 14:13

En in Nederland zijn dat soort moslims met afwijkingen welkom.

gerrit5042 | 15-11-16 | 14:13

minder. Is dat goed duits? of weniger?

gestopt | 15-11-16 | 14:11

Alle religiën zijn waar.
Meer geen enkele gedoogd dood en geweld

Einde van de Domheid | 15-11-16 | 14:09

Ministerie van Binnenlandse Zaken dekt zich alvast in: 'Dit was niet gericht tegen de islam hoor lieve moslimvrienden, dit was gericht tegen misbruik van jullie schöne vredelievende godsdienst. Dus of jullie alsjeblieft niet óók nog eens willen gaan ontploffen naar aanleiding van onze actie van vandaag.'
twitter.com/BMI_Bund/status/798470093...

Prof. D.A.H. Vintik | 15-11-16 | 14:08

Salafistfucking nieuws!

Ars Vivendi | 15-11-16 | 14:07

De NARE religie.

necrosis | 15-11-16 | 14:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken