Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Slomo. Blanke politie mept Piet-hatende negert

"De arrestatie van Jerry in slowmotion. Zie de gelaatsuitdrukkingen van de agenten" luidt de titel van deze YT-slomo over het Zwarte Piet Gezeik in 010. Jerry = Jerry Afriyie. Ghanees om utens, wereldberoemd sinds het topic TopTien Stomste Vluchtelingen van Nederland. Jerry werd in Rotterdam tamelijk stevig in zijn taas gevat door de Presidentiële Garde van onderkoning Aboutaleb. Omdat er een demonstratie-verbod in Rotterdam was. (Een demonstratieverbod betekent dat je niet mag demonstreren -red.) Doe je dat toch, dan krijg je gedoe met De Wet. Want Noodbevel = Noodbevel. Jeffrey Afriyie ging toch demonstreren, mocht daarop plaatsnemen in een bus (keurig voorin, dat dan weer wel) maar verknalde het gratis ritje door strontvervelend tegen te werken. Ja, dan krijg je te maken met de Lange Zwarte Lat en De Roomblanke Stompvuist. Eigen schuld, dikke bult. De selectieve geweldsverheerlijkers AFA, Correspondent, Indymedia, Joop & Frank gaan nu helemaal huilie om deze slomo-video & hou u vast voor een poepstorm voor de Rotterdamse pliesie. Want zo gaat het in dit land.
PS: Hoe gaat het met de ophef in de NPO-mediaas om deze poging tot moord op een PowNews-journo? Ah, okee. Tuimelgras. Wuivende rietkragen. Krekels.

Reaguursels

Inloggen

@kudtkip
lul niet zo pretentieus, lutser.

Dr00gkl00t | 16-11-16 | 08:27

Reaguurder009 | 15-11-16 | 16:40
Dank voor de forward, hoe schrijnend ook.

"De man... wordt ervan verdacht dat hij een verslaggever van PowNed voor een optrekkende auto zou hebben willen duwen".

ZOU hebben willen duwen? DUWDE - opzettelijk geduwd.

Voilà, OM.
Minimaal poging tot ernstige mishandeling.
Precies zoals, per direct filming, een van de nabij aanwezige agenten al verbaal concludeerde en subiet deze dader met collega in de boeien nam.

Terecht dus, om dit sujet als verdachte aan te blijven merken.
Het roept flink veel vraagtekens op dat diens ter recht te beoordelen wandaad pas op 31 januari 2017 voor komt.

Wat ZAL de Nederlandse bevolking zolang moeten ervaren, gedogen?
Verweer in NPO-Talkshows, met als metgezel de getarte treuradvocaat?

Extreem links janked bij Elite links - dat ZOU dit worden.
Wordt het niet hoor.

Althans, niet zoals vermeend flink rechts (als dat al bestaat) het graag zou zien.
Sterker, zulks zou extreem links het graag zien, dát het rauw uit de klauwen loopt, en er daarmee reden is om te rauwdauwen.

Point is: extreem links daagt niet alleen onbeheerst rechts uit, maar álles wat hen enige wederkracht biedt.
Denkkracht, fysieke bieding - het maakt niet uit.

En daar dus ligt, in de vorm van Publieke Opninie TV bij monde van de duur betaalde linkse VARA-elite een klipklare opdracht om dit aangezicht eens aan te gaan.

De rest komt wel in de rechtbank.

Kudtkip | 16-11-16 | 04:13

Ik denk dat ook veel agenten genoeg hebben van dit soort onhebbelijke figuren.
Ik neem aan dat ook 80 procent van de agenten voor zwarte piet is en ze zien de boosdoener van deze "discussie" voor zich staan en dan mag je lekker uithalen.
Zou ik ook doen.
Dit individu is duidelijk een ongewenste vreemdeling.
Een zwart persoon met een migratie achtergrond die voor teveel situaties van anderssoortige wenselijkheid zorgt.
Dit is zeker geen aanwinst voor onze maatschappij.
Dit soort types ontwrichten onze maatschappij en zouden daarom zonder pardon het land moeten worden uitgezet.
Want dit gaat van kwaad tot erger.
En straks krijgen we nog een soort burgeroorlog aan de broek.
Omdat de regering en de media aan dit soort ondankbare klagers nog gehoor geeft ook en ze BOVEN de rest van de Nederlandse bevolking stelt.
Hij zal wel op DENK stemmen.
De partij van elk allooi.
Als je maar tegen de autochtone bevolking wil schoppen ben je bij die partij zeer welkom.

klinkklaar | 16-11-16 | 02:02

Komt u maar met de minnetjes, btw ik ben een roomblanke hollanderT.

westcoast | 16-11-16 | 00:03

Nu begrijp ik waarom ze vroeger aan kettingen liepen en zo de boot in gingen. De politie probeert je een bus in te duwen en je hebt meer dan een minuut nodig voor zo´n simpele handeling om in een bus te komen.
Het valt nu allemaal op zijn plek.

EmilioEsteves | 16-11-16 | 00:03

Aangifte tegen deze agent is op zijn plaats, ben pro piet , maar dit kan niet.

westcoast | 16-11-16 | 00:01

Hij loopt weer vrij rond, jongens... www.rijnmond.nl...
Reaguurder009 | 15-11-16 | 16:40

"Justitie onderzoekt nog wat er precies bij het kruispunt aan de voet van de Erasmusbrug is gebeurd. De verdachte verschijnt op 31 januari weer voor de politierechter.".

Filmbeelden op het Internet, soms is het vak van waarheidsbevinder niet zo moeilijk... Ze hebben tot 31 Januari de tijd genomen om dit zo te spinnen dat de reporter de uitlokker was met voorbedachte rade door zich juist op dat moment dusdanig te manoevreren tussen verdachte en optrekkende auto, dat verdachte bij het horen van die beledigende vragen hem maar één kant op kon duwen.
En dat die reported wist dattie geduwd zou worden is evident want die reporter zit vol vooroordelen. En dat duwen, ja dat is nou eenmaal het temperament van dat soort mensen (wat veel vrouwen ook zo aantrekkelijk vinden, kuch), is cultuur en er is niet zoiets als een superieure cultuur.

Sans Comique | 15-11-16 | 22:34

Ardbeg | 15-11-16 | 19:45
Je dient een demonstratie wel aan te kondigen en een vergunning aan te vragen. Zo niet dan istie illegaal. De vergunningverlener moet met goede redenen komen om een vergunning te weigeren.
Echter, als ik bijvoorbeeld de uitspraken van Abouthaleb hoor geloof ik niet zo in een onbevangen blik bij de aanvraag. Hij was laatst boos op Antipieten in Rotterdam omdat deze overduidelijk van plan waren om te rellen, en 'als extreem rechts daar via de social media lucht van hadden gekregen waren zij misschien ook gekomen en DAN pas zou er van rellen sprake zijn'.
Ik wilde je net de link naar dat artikel sturen, hij kwam hier op GS al eerder langs, maar de server kan die pagina niet meer vinden. GeenStijl, plaats AUB snel een screenshot, hij zit nog in de cache;

webcache.googleusercontent.com/search?...

Hierin zegt Aboutaleb LETTERLIJK (copy/paste);
"Ze hebben ons willens en wetens, en dat verklaart ook mijn boosheid een beetje, het bos in gestuurd door ons niet hun ware bedoelingen van meet af aan te vertellen", zei Aboutaleb tegen NOS-correspondent Tim de Wit in Londen, waar hij is voor een conferentie met burgemeesters. "Want blijkbaar was de ware bedoeling, lees ik nu in de krant, dat ze gebruik wilden maken van een verrassingstactiek. Veel Rotterdamse politie zat in Maassluis, dus kwamen ze naar Rotterdam."

Aboutaleb verwijt de demonstranten dat ze niet hebben nagedacht over de risico's die deze tactiek met zich meebracht. Via sociale media zou de komst naar Rotterdam snel bekend zijn geworden, zegt hij. "Daar komt extreem-rechts op af. Dan heb ik voor je het weet een enorm gevecht ter hoogte van het Willemsplein met duizenden ouders en kinderen in de buurt."

Okee, demonstranten lokken politie weg want snode plannen (anders lok je de politie niet weg). Maar hé dat is het probleem niet. Tijdens het intimideren van kleine kinderen en vrouwen kunnen er misschien mensen op af komen die daar wat tegen zouden willen doen, en ja, dat kan natuurlijk niet.

Sorry maar wat een verschrikkelijke puist is die Aboutaleb toch. Hij meent het vast goed, maar die doctrine ietsandersvinden=fascisme zit er bij hem ook veel te diep in om geloofwaardig een rol van betekenis te kunnen spelen na een eventuele regime change.

Sans Comique | 15-11-16 | 22:19

GEvlucht uit Ghana; een veilig land. Waarom heeft die eikel een verblijfsvergunning gekregen?
We kunnen zwarte Piet niet opgeven. Want, ik denk nu even aan Trump, dan tonen we onze zwakte. En dan is vervolgens de kerstman aan de beurt. En de straatnamen, en de standbeelden, en dan wijzelf.

Poes Fiep | 15-11-16 | 21:56

die Jerry moet ook zijn handjes thuis laten...
en vooral bij een agent.

Rene046 | 15-11-16 | 21:24

Een demonstratieverbod bestaat voor de wet niet, net als een vrijheid van meningsuiting-verbod niet bestaat. Je moet wel met een héle goede reden komen wil je een demonstratie verbieden, dat is namelijk een recht dat we als burgers hebben en een vrijheid die ons in staat stelt om druk uit te oefenen op onze machthebbers. Maar goed ook, anders zou een regering zomaar alle kritische demonstraties de kop in kunnen drukken onder het mom van 'het zou weleens uit de hand kunnen lopen'. Dan krijg je Erdogan praktijken. Een intocht van Sinterklaas een paar kilometer verderop is geen reden om burgerrechten in te perken in Rotterdam. Dit gaat in de rechtszaal geen stand houden, maar dat weet Aboutaleb zelf ook.

Ardbeg | 15-11-16 | 19:45

-weggejorist-

Claudia M. | 15-11-16 | 17:38

Zet even die smoel van de Pownedaanslagpleger op het net.

ad melkert | 15-11-16 | 16:33

Ik vind leuk

WC Experience | 15-11-16 | 16:31

Ik reageerde op het bovenste filmpje, die onderste: GVD/WTF! Hij probeert die gozert gewoon voor een auto te gooien?!!!

PieterC | 15-11-16 | 16:20

GVD!!! Waar zijn mijn tissues?!!!

PieterC | 15-11-16 | 16:17

Prima optreden van de agenten. Zijn die Nederland-haters inmiddels al uitgezet?

pluk-87 | 15-11-16 | 16:17

Blootkapje | 15-11-16 | 16:01
Amnesty International is de organisatie bij uitstek die objectief gesproken het proces van Wilders als politiek gemotiveerd zou moeten bestempelen.
Ze zijn zo ver van hun eigen pad naar links tot extreem links afgeweken dat ik al jaren geleden mijn lidmaatschap heb opgezegd. In dezelfde periode nam ik afstand van het Vrije Volk, De Volkskrant en de Vara. Niet noodzakelijk in deze volgorde. Per seconde wijzer en Twee voor twaalf zijn volgens mij de enige vara programma's die ik nog kijk inclusief de ergernis over de invuloefeningen van de presentator en de presentatrice.

ristretto | 15-11-16 | 16:15

Die onder-de-auto-duwer die staat (1) goed in beeld en is (2) toch al aangehouden door de politie in dat filmpje?

Die zit hopelijk al bij het Pieter Baan centrum voor een schedelmeting en opvolgend TBS.

KayakFun | 15-11-16 | 16:02

Net mocht op NPO1 Amnesty International hun zure gal spuien over deze kwestie. Amnesty International meent dat de wereld al zo perfect is dat dit aandacht verdient. Ongelooflijke idioten zijn het.

Blootkapje | 15-11-16 | 16:01

Bennie Boos | 15-11-16 | 12:05

De mevrouw liep door rood; dan hebben de auto's groen en gaan uiteraard rijden.

t.zeefje | 15-11-16 | 15:42

Lilia2 | 15-11-16 | 14:53

Zoals ik al aangaf was/is dat mijn ervaring met Rotterdam. Maar ik weet ook dat er een andere kant van het verhaal is.

Ik heb in Crooswijk, De Tarwewijk en op Feijenoord gewoond. Dus bepaald niet de beste wijken ofzo. Zelf heb ik gelukkig weinig negatieve dingen meegemaakt. Maar misschien is dat omdat ik man + kaal + postuur heb/ben. Misschien heb ik gewoon geluk gehad.

Maar ik heb bv wel 'gezien' dat een man in Crooswijk helemaal de aapjes is gerost door een groep Marokkanen in zijn huis, omdat hij wat durfde te zeggen van hun gedrag op straat. Dat is slechts 1 voorbeeld, van velen die ik gehoord of 'gezien' heb.

Dus de zorgen begrijp ik heel goed en ik kan mij voorstellen dat een dorpje in het oosten van het land een verademing is.

Ik zou zelf niet zo snel op Wilders stemmen, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen het doen. Dat terugtrekkende en zichzelf ver-excuserende gedrag van onze 'elite' op basis van aangepraat en ingebeeld schuldgevoel is stuitend.

Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 15:21

Hierheen komen om rotzooi te trappen. In plaats van naar eigen moederland terug te gaan om daar de zaak op te bouwen. Wat een ongelooflijke Lullo's.

ljcoster | 15-11-16 | 15:01

Het zou niet moeten uitmaken wie de politieagent aanvalt. Aanvallen van politieagent = vuistslag. Mocht de politie maar altijd zo doortastend zijn, in dit soort situaties.

Schaaldier | 15-11-16 | 14:59

@Baron_Joan_Derk ik vondt de woonomstandigheden in Rotterdam totaal niet relaxt.
Van Rotterdam west verhuisd naar een buitenwijk.Zelfs die buitenwijk was niet meer te harden.Verpaupering wegens vuil op de grasvelden ipv de containers.Constante ruzie onder buurtbewoners.Waarbij mijn 75 jarige buurvrouw een klap met een stofzuiger kreeg.Pssst op straat naar mijn dochters.Zwembad niet veilig voor mijn 16 jarige.Waarbij zwembadpersoneel noet ingreep.Halalkantine's op school.Zijn maar kleine voorbeelden.Zijn een half jaar verhuisd naar een klein dorpje vlakbij Arnhem en een wereld gaat voor ons open.Dochter kan weer zwemmen en over straat.En de mensen zijn zo relaxt.Ook de Syrische buurman en de Marokkaanse buurman paar huizen verderop die zijn kinderen wel opvoed.Wel hoor ik veel mensen op straat die in een Cda gemeenschap aangeven dat ze Wilders gaan stemmen.En die hebben niet eens in Rotterdam gewoond.

Lilia2 | 15-11-16 | 14:53

Tjemig | 15-11-16 | 14:13

Klopt.

eigen-mening | 15-11-16 | 14:48

Lessen van vandaag:

Als je neukt met Nederlandse tradities en gewoontes krijg je zwaar klappen. Mag voor mijn part in de grondwet worden opgenomen.

Demonstreren terwijl je niet mag demonstreren, dan krijg je zwaar klappen. Mag voor mijn part in de grondwet worden opgenomen.

Niet luisteren naar Oom Agent, dan krijg je zwaar klappen. Mag voor mijn part in de grondwet worden opgenomen.

Achteraf janken omdat je rotzooi hebt geschopt (Treinkaping ofzo, ander verhaal) en geld eisen vanwege media-exposure, slachtoffer-rol, geen stageplaats, dan krijg je heleboel zware klappen.

Elke neger die huilt vanwege slaafverleden zou dankbaar moeten wezen. Zonder dat was je al opgevreten door leeuwen, tegen een kapmes aangelopen, weggebrand door de zon of doodgegaan aan AIDS/EBOLA. We hadden dan ook geen basketbal, rapmuziek of Kentucky Fried Chicken.

Alfred1977 | 15-11-16 | 14:41

Over welke demonstratie gaat het eigenlijk? Die demonstratie die niet plaats vond?!
Berichtgeving valt dus in de categorie 'man op fiets bijna aangereden'
Tendentieus en ongefundeerd. Dus dat past dan wel goed.

catharsis | 15-11-16 | 14:35

Als je een trauma van het slavernijverleden hebt overgehouden, dan is het toch logisch dat je inmiddels (zal eens tijd worden) iets geleerd heb. Je verzetten tegen vrijheidsberoving bijvoorbeeld.

Rest In Privacy | 15-11-16 | 14:32

Het 2e filmpje is gewoon een poging tot zware misghandeling, die toevallig goed afloopt.
Duwer aanklagen dus.

hotmint | 15-11-16 | 14:29

eigen-mening | 15-11-16 | 14:11

In wat voor zin bedoel je?

Ik weet niet of het vooropgezet is. Je moet naar mijn idee altijd oppassen niet te snel in complot denken te vallen.
Persoonlijk denk ik dat links nooit precies heeft kunnen inzien hoe 'het' zou lopen. Neem de moord op Fortuyn. Links dacht: 'Opgeruimd staat netjes, nu zijn we van het probleem af'. Helaas de volgende stond al klaar.
Ook de backlash van hun aanval op Zwarte Piet hebben ze zwaar onderschat naar mijn idee.

Maar ik denk dat ze het wel degelijk proberen te plannen/beïnvloeden

Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 14:28

Tja, als de hermandad je eenmaal te pakken heeft,
die dan ook gewoon rustig wat oom agent zegt.
Anders kan er een motiverende tik uitgedeeld worden.

hotmint | 15-11-16 | 14:27

Q.Bert | 15-11-16 | 13:57
En gij benne geweun een jankert!

ikdenkwat | 15-11-16 | 14:23

Van mij hadden ze die irritante Afrikaan met een nekklem onschadelijk mogen maken! Opzouten met al die Bijlmernegers uit Rotterdam.

BadLieutenant | 15-11-16 | 14:18

Als die linkse nietsnutten nu gewoon eens luisteren, en proberen mee te doen in onze maatschappij, komen ze misschien ook nog eens ergens....

De Hardwerkende Nederlander noemt dat ' persoonlijke ontwikkeling'
Ben je ineens nuttig voor de maatschappij, wordt je serieus genomen en is het leven ineens zoveel leuker.

slipsniffer | 15-11-16 | 14:15

Een paar keer zitten kijken, vooral naar het eind, maar ik kom toch tot een heel andere conclusie. Hij moet de bus niet in, hij moet er juist uit. Kennelijk ishij aangehouden, geen geldige OV kaart of zo iets. Pas op het eind lukt het ze om hem eruit te trekken.

Tjemig | 15-11-16 | 14:13

@F. von Zeikhoven | 15-11-16 | 12:28,

Zo te zien heeft verkeer wat naar rechts afslaat groen. Mevrouw met stok wandelt door rood.

basweetutwel | 15-11-16 | 14:12

Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 14:09

Het neigt voor het gevoel naar een vooropgezet plan.
Verdeel en heers.

eigen-mening | 15-11-16 | 14:11

Ik zie zes agenten die wanhopig proberen de dab te doen. Meer niet.

RenHoek | 15-11-16 | 14:10

eigen-mening | 15-11-16 | 13:55

De situatie in Rotterdam (ik woon er) is nog steeds relax. Maar voor hoelang nog? Mensen met verschillende achtergronden zijn hier altijd redelijk goed met elkaar om gegaan is mijn ervaring.

Maar ja, zolang die haatkaravaan van beiden zijden door blijft gaan is het volgens mij een kwestie van tijd voordat de boel losgaat.

Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 14:09

Geef die Piet ook meteen een ferme trap in zijn zak.

gotha! | 15-11-16 | 14:08

Baas opmerking "heeft hij geen thuisland te hervormen" :')

mrjl_n | 15-11-16 | 14:07

Goh. Erg zeg dat allemaal.

RenHoek | 15-11-16 | 14:04

Moet toch heerlijk zijn als agent om zo'n klootzak eens goed om zn bek te rammen. Eindelijk eens wat terug kunnen doen tegen volk dat je normaal gesproken staat te treiteren, uit te lachen en over het algemeen totaal scheit aan je heeft.
Harder slaan jongen!

WatZalIkErvanZeggen | 15-11-16 | 13:59

Er is een westers land waar ze negers (durf ik weer te zeggen sinds gister braboneger op tv) harder aanpakken dan hier.

--testament van zijn jeugd-- “en de klappen kreeg waarom ik vroeg”

Tjemig | 15-11-16 | 13:59

@ikdenkwat | 15-11-16 | 13:34
Stoer!

Q.Bert | 15-11-16 | 13:57

ikdenkwat | 15-11-16 | 13:34

Toen ik in Rotterdam woonde viel het mij op dat de meeste culturen niet erg onder de indruk waren van andere culturen. De mengelmoes (Rotterdam is 70% allochtoon) is normaal. Niemand is echt de baas of angstig voor elkaar.

In Maastricht zie je een grotendeels wat angstige blanke bevolking die daardoor het relatief kleine allochtone deel (vooral rond de blowbootjes bij de bruggen) veel meer "macht" geven dan er eigelijk dreiging is.

Dit uit zich onder andere in ontwijkende blanke mensen en opdringerige allochtone dealertjes(in dit geval) die op hun beurt stomverbaasd uit hun ogen kijken als (in dit geval) ik totaal niet onder de indruk van ze ben en ze simpelweg afwimpel om daarna vrolijk verder met mijn eigen leven verder te gaan.

Balans is de sleutel. Als iedereen "normaal" doet is er weinig aan de hand.

eigen-mening | 15-11-16 | 13:55

Hahaha, maar hoe meer van dit soort figuren een podium krijgen, hoe meer burgers het stront ziek worden. Zie ook: Brexit. Zie ook: Trump.
Ze hadden hem niet hard genoeg kunnen meppen. In de VS had ie al een paar kogels gehapt.

Ketchupbadger | 15-11-16 | 13:53

-weggejorist-

Bofkut | 15-11-16 | 13:51

Dat agfa, afa whatever is een zwakzinnige organisatie. Net als krakers. Zoek een baan ofzo. O nee, niemand wil jullie........

chrisjuh | 15-11-16 | 13:49

De wet geldt alleen voor Linksch als het hun uitkomt.

Als de wet Linksch niet uitkomt is alles geoorloofd.

Rechts moet zich altijd aan de wet houden.

Vogelbeest | 15-11-16 | 13:39

Graaf van Egmont | 15-11-16 | 13:29

Wat heeft u het over?

Ik geef nergens aan dat de politie verkeerd heeft gehandelt. Dat maakt U ervan.

Ik kan onmogelijk de complete context beoordelen.

Prachtig dat u wilt "strijden" maar u doet het met de verkeerde.

eigen-mening | 15-11-16 | 13:37

eigen-mening | 15-11-16 | 13:27 en 28

Haha.. tja met dit soort nit-wits ga je de strijd niet winnen. Maar ja, dat zou ik ook niet willen. Ik ben wel rechts maar niet extreem rechts. Al zeg ik dat zelf.

Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 13:35

In Rotterdam moet je ook niet kutten, dan wordt je gewoon voor je muil geslagen. "Als je nog nooit iemand voor ze muil heb geschopt, zallie nooit een echte Rotterdammer worden!"

ikdenkwat | 15-11-16 | 13:34

Jesaja | 15-11-16 | 13:28

Als hetgeen wij over de VS zien maar een beetje klopt, is segregratie daar aan de orde van de dag. En dat in zo'n beetje de gehele samenleving.
Daar is in Nederland vele malen minder sprake van dan sommige figuren ons wijs willen maken.

eigen-mening | 15-11-16 | 13:33

Zelfde gedoe met krakers die verontwaardigd reageren als ze uiteindelijk na veel gepraat uiteindelijk met harde hand uit een pand worden gezet. Best kinderachtig gedrag eigenlijk.

salsaparilla | 15-11-16 | 13:32

eigen-mening | 15-11-16 | 13:15
Waarbij je dus impliceert dat de klappen door de politie onterecht waren. Leer mij de gedachtegang van vol idioten als jij kennen. Studeer jij rechten of zo?
Dan ga ik je nu uitleggen dat bij verzet van een verdachte tegen zijn arrestatie, de politie het volste recht heeft om proportioneel geweld te gebruiken om dat verzet te breken. Dat zie ik hier.
Ga even op YT kijken hoe de politie het doet in Afrikaanse landen of zelfs Aziatische landen. En verheug je dat je in Nederland woont.

Graaf van Egmont | 15-11-16 | 13:29

Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 13:22

Toevoeging.
Die zijn dus makkelijker te herkennen en te ontwijken. ;)

eigen-mening | 15-11-16 | 13:28

www.youtube.com/watch?v=Ehyf5hO3MX8&a...

Deze vrouw heeft een aantal boeken geschreven over immigratie, voor de US, overigens. Ook in de VS is een debat over onbeperkte immigratie.

Jesaja | 15-11-16 | 13:28

Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 13:22

De gemiddelde rechts extremist ziet er een beetje uit zoals de google afbeelding search aangeeft.
www.google.nl/imgres?imgurl=http%3A%2...
Zo dus.

eigen-mening | 15-11-16 | 13:27

wat een rotland is dat Nederland... de politie grijpt zo af en toe in.
TIP: vlucht dan ergens anders heen; asjeblief

dondonna | 15-11-16 | 13:25

Sovy | 15-11-16 | 13:20

Nee, de hand gaat een fractie nadat de rechterarm van de agent zich "klaar" maakt voor de uithaal omhoog en faalt volkomen met wering en timing waarna de rechterarm van de agent er bij strekking vol overheen gaat en dus de vuist vol op de kokosnoot terecht komt. Dit is een slecht uitgevoerde maar menselijke reactie. Kweste van frames bekijken.

eigen-mening | 15-11-16 | 13:23

Jesses Klaver | 15-11-16 | 12:58

Er wordt zeker met twee maten gemeten. Je moet ook niet vergeten dat extreem links goed georganiseerd is en achter veel een plan zit. Ze zijn zichzelf als sinds de jaren 70 en 80 aan het organiseren en krijgen steun vanuit de linkse politiek. En ondanks dat dit een publiek geheim is vindt niemand het vreemd.

Rechts wordt dus door links heel effectief bestreden. Zowel in de politieke arena als via die soort.. ja, hoe moet je het noemen.. clandestiene operaties.

Rechts stelt daar nog bitter weinig tegenover. De meeste rechts acties zijn in mijn ogen vrij naïef en amateuristisch. Logisch ook, links heeft veel meer tijd gehad om zich voor te bereiden.

Als 'we' echt wat terug willen doen zal de organisatie op rechts veel beter moeten worden. Maar ja, als iedereen heel begrijpelijk bezig met zijn baan, zijn vrouw en zijn kinderen is dan wordt het lastig om ook nog eens een goed functionerend verzet in elkaar te draaien.

Maar goed, hoe erger het wordt hoe meer mensen mensen op rechts er tijd in zullen gaan steken. Dat is mijn hoop voor de toekomst. Tot die tijd kunnen die linkse idioten niet genoeg acties ondernemen om de rechtse woede te wekken.

Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 13:22

wie niet luisteren wil moet maar voelen sukkel

mmkk | 15-11-16 | 13:22

Ach kijk, de zeurpiet krijgt de roomblanke roe op z'n muiltje. Tja, karma is een bitch zeggen ze dan.

Alpengeist | 15-11-16 | 13:21

idd is die vent van die moordaanslag al opgepakt ?
Weetje wel, die gast die een duw kreeg van pownews reporters en die terugduwde?

Rest In Privacy | 15-11-16 | 13:21

eigen-mening | 15-11-16 | 13:15
Lul niet zo. De hand van die zeurpiet gaat als eerste omhoog richting agent.

Sovy | 15-11-16 | 13:20

Ik ben anti Zwarte Piet lui helemaal moe. Ik negeer ze vanaf nu dan ook maar. Discussiëren met ze heeft geen zin en ze gaan net zo lang door tot het feest is afgeschaft. Vout is out.

Vout | 15-11-16 | 13:18

Graaf van Egmont | 15-11-16 | 13:02
Muxje | 15-11-16 | 13:05

Ik zeg NIETS over het optreden van de politie in de situatie. Ik beschrijf enkel wat wij kunnen zien in de eerste 5 seconden van het filmpje. Dus niet meteen verontwaardigd reageren omdat jullie schijnbaar denken dat ik de gehele situatie (al dan niet in het nadeel van het politieoptreden) beoordeel.

Ik stel alleen dat de veronderstelde "klap" (serieus, dat een klap?..) in de eerste paar seconden van het filmpje geen klap is.

eigen-mening | 15-11-16 | 13:15

Ligt het aan mij of is de laatste tijd de geenstijl pagina ontzettend traag te laden via je mobiel?
Oetiohnegentechnik | 15-11-16 | 12:04
---
Dat is zo ja, veel te veel filmpjes worden al in de hoofdpagina verwerkt, dat doet de snelheid van Geen Stijl geen goed, daarvoor zouden ze eigenlijk veel snellere computers moeten hebben.

Doe mij maar twee ! | 15-11-16 | 13:12

MarcS | 15-11-16 | 12:52

Heeft niets met liegen te maken, maar als de tulp als reden had gegeven dat hij bang was voor geweld vanuit extreem linkse hoek was heel politiek correct Ned over hem heen gevallen. Want bladibla 'vreedzame' betogers beletten gebruik te maken van hun democratisch recht bladibla

Dat debat in de Rdam Raad is niet voor niets aangevraagd door de PVDA. Doel is de coalitie onderuit te halen door het weke linkse deel D66 van de rest van de coalitie te scheiden. Misschien dat ze dat nog steeds gaat lukken. Maar door de argumentatie van de maroc tulp wordt het in ieder geval lastiger voor ze.

Dit is van te voren gepland en zorgvuldig uitgevoerd door extreem links, zoals ze altijd doen. Zogenaamd vreedzaam protesteren en via provocatie 'geweld' bij de politie uitlokken. Zie ook de stiekem schoppende zittende linkse extremist waarna de agent moet reageren en het geweld ontstaat. Allemaal uitgelokt.

Als de tulp ook maar iets anders had gehint dan 'noodverordening omdat mogelijkheid extreem rechts geweld' dan had PVDA alleem maar meer tools gehad om hem en politie in een hoek te drukken van 'extreem politiegeweld'. Als hen dat lukt en hetb gaat rommelen in de coalitie omdat Leefbaar ook zijn standpunt gaat verdedigingen kan de hele coalitie vallen

Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 13:10

Die polities hebben harde knuppels !

Doe mij maar twee ! | 15-11-16 | 13:07

Weet nou echt niemand het meer dat crimineeltjes en ander links zuigtuig alleen maar respect heeft voor lichamelijk pijn?
Dat kunnen ze voortaan altijd krijgen als het aan mij zou liggen.
Ik ben uitgedialogiseerd.

swassannuf | 15-11-16 | 13:07

@Graaf van Egmont | 15-11-16 | 12:51
Het probleem tegenwoordig is de hoeveelheid mobieltjes.
Je kan er alles mee filmen en naderhand kan je tonen wat je WIL dat mensen zien, en eruit laten wat je niet zo goed uitkomt.
Als er een filmpje opduikt waarin een agent een arrestant de typhus slaat met zijn knuppel, spreekt iedereen schande.
Maar het is een klein kunstje om het stukje film waarin arrestant eerst een andere agent een gebroken kaak slaat te wissen.

necrosis | 15-11-16 | 13:05

@eigen-mening 12:59: Het zal wel. En het is goed om de politie aan hoge standaarden rond toepassing van geweld te houden. Maar het is een droom om te denken dat je in dit soort situaties koel en beheerst de geweldsinstructie blijft hanteren. En we mogen verwachten dat mensen die de politie bewust aanvallen of zich met geweld verzetten tegen hun arrestatie dat ook weten. Aanleiding genoeg om in dit soort situaties terughoudend te zijn met het onder een vergrootglas leggen van beide partijen.

Muxje | 15-11-16 | 13:05

Bestuurlijke elite laat dit gebeuren, zolang er profit te halen is in dit land, op de dag dat winst veranderd in verlies zijn ze weg en heeft de burger de zondvloed.
Lekker die liberale toekomst.

Flatuleerder | 15-11-16 | 13:04

Hoor wie klopt daar kind'ren hoor wie klopt daar kind'ren lalala lala lalaaaaaa.

aardappelninja | 15-11-16 | 13:03

Lange lat van politie is ook zwart zal ook wel weer gezeik geven.

drielenaar | 15-11-16 | 13:02

eigen-mening | 15-11-16 | 12:59
Ja, lul het maar weer recht. Jerry had gewoon moeten doen wat de politie hem vertelde. Maar dat schijnt tegenwoordig not done te zijn in zekere kringen.

Graaf van Egmont | 15-11-16 | 13:02

Even ter objectieve nuance.
Wat wij kunnen zien is dat Jerry zijn hand omhoog gaat zodra hij ziet dat de agent gaat uithalen. Het is moeilijk te zien door de timing maar het is te zien.
Dit zou dus betekenen dat zijn "uithaal" een reflexmatige slecht uitgevoerde wering is.

Ik heb geen idee wat er vooraf en omheen gebeurt is, ik zie enkel een direct geval van actie=>reactie.

eigen-mening | 15-11-16 | 12:59

Er hadden balkjes over de ogen van die agenten gemoeten, van die agitator niet.

lanexx | 15-11-16 | 12:58

Simon_GS | 15-11-16 | 12:52
De agenten stonden vlakbij en hebben het zelf zien gebeuren, daarom werd de communist ook meteen aangehouden. Filmpjes kunnen dienen als ondersteunend bewijs.

Graaf van Egmont | 15-11-16 | 12:58

Meer meer meer zwarte piet chocolade poppetjes

Goatboy2014 | 15-11-16 | 12:58

Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 12:45:

Eens,zij het tandenknarsend. Zou zelf de wapenstok graag eens laten rammelen, believe me.En met mij velen schat ik. Dan maar second best: volgend jaar maart Bijltjesdag!

Mijn punt blijft: de legitimiteit van de Staat gaat er op deze manier aan. Er wordt met 2 maten gemeten: het linksche tuig en hun troetelkonijnen worden anders behandeld dan de compliant NL financiers van het feestje.

Jesses Klaver | 15-11-16 | 12:58

Je wordt aangehouden, je werkt niet mee en maakt een slaand beweging. Tja dan is het geweld van de Popo binnen de regels. Een andere brolnegert houdt hem vast en daarom moet de Popo er een schepje boven opdoen. Heeft nog niet een hoog guardia civil gehalte maar het gaat de goede kant op. Hulde politie 010 en de burgemeester die zijn poltie een goed en ruim mandaat geeft voor handhaving openbare orde.

Goatboy2014 | 15-11-16 | 12:57

"Vroeger" zou ik hier nog een tegel neerplempen met een soort betoog. Maar aangezien de mongolen in dit busje zich nergens iets van aantrekken (demonstratieverbod, ambtelijk bevel, gevoelens van andere burgers), zeg ik nu gewoon: "De tyfus voor dat volk. Fuck ze, allemaal!".
Tijd voor een revolutie.

ZegMaar | 15-11-16 | 12:55

Wat is het probleem? Als ik agent was geweest had ik ook gezegd: 'Of je stapt zelf die bus in, of ik sla je dr in'.

Erdee | 15-11-16 | 12:55

Het wordt tijd dat deze lui eens fatsoenlijk Nederlands leren spreken, laten we beginnen met Aap, Noot, Mies!!!

Use less | 15-11-16 | 12:55

Dennis onder een auto proberen te duwen is een schande. En de gast die het doet stond ook op andere filmpjes van Pownews en is ook gearresteerd. Maar ook om deze poging Dennis voor een auto te werpen?

Simon_GS | 15-11-16 | 12:52

@Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 12:23 - ja, want liegen over de oorzaak zal aaibaar NL precies doen inzien wie er fout zaten! Laat die zwitsal maar eeuwig staan.

MarcS | 15-11-16 | 12:52

"... het simpele feit dat er marsepeinen zwarte pietjes in zijn vitrine staan. Maar de vakman houdt voet bij stuk en weigert zeurpieten hun zin te geven."
Ik houd mijn hart vast voor deze man..."
@ Sans Comique | 15-11-16 | 12:04
.
hij is niet de enige..
Het toppunt van hypocrisie! Niet alleen Zwarte Piet is racisme maar ook het eten van poppetjes van chocola; dat mag niet meer want chocola is immers zwart. En dus is het racisme (hier ook volgens de franse “Quinsies”). Maar als de bakker witte chocola had gebruikt dan was er niets aan de hand geweest.
www.thelocal.fr/20150304/french-baker-...

telelezer | 15-11-16 | 12:51

kat-de-kat | 15-11-16 | 12:45
Je hebt waarschijnlijk niet in de gaten hoe moeilijk het is om een (doorgesnoven?)demonstrant, die zich moreel gesteund weet door zijn matties in de bus, in het gareel te krijgen is. Hij probeert daarmee, als een ware martelaar, zijn vriendjes te verleiden om zich ook fysiek in de strijd te mengen. Die agenten weten dat. Jij ziet alleen het resultaat van een mogelijk verbod op een nekklem. Ook geslagen worden doet pijn.

Graaf van Egmont | 15-11-16 | 12:51

Vragen in 1e 2e 3e en 4e Kamer!
Letselschade-advocaten staan handenwrijvend te lachen... er vallen bakken met geld te verdienen.

meneer Q | 15-11-16 | 12:51

Overigens kan de DVD Wild Geraas nog steeds besteld worden voor €12,95 incl. verzendkosten!

Dommelsch | 15-11-16 | 12:50

@Bennie Boos | 15-11-16 | 12:05

U bedoelt die vrouw die bij een rood verkeerslicht vrolijk naar de overkant stiefelt?

GOEM | 15-11-16 | 12:50

@Herr_Kalashnikov | 15-11-16 | 12:40
Laat het Sylvana maar niet horen....

necrosis | 15-11-16 | 12:47

De kans dat je zoon of dochtertje op straat per ongeluk wordt doodgeschoten door de mocromafia wordt ook iedere dag groter. De ouders van slachtoffer Naoufal Mohammadi willen waarschijnlijk ook minder, minder, minder mocromafia. www.parool.nl/amsterdam/minuut-stilte-... Waarom zijn er geen lawaaidemonstraties?! Of moeten we dit maar normaal gaan vinden en er aan wennen? Never.

Piet Karbiet | 15-11-16 | 12:46

Volle vuistslag op de bek valt niet echt onder arrestatie methode... agent zal daartegen ook wel t nodige naar zn harses hebben gehad maar zal helaas op de beelden afgerekend worden... het is krom allemaal... heel krom....

kat-de-kat | 15-11-16 | 12:45

Stokmevrouw loopt door rood

am*dam | 15-11-16 | 12:45

Jesses Klaver | 15-11-16 | 12:40

Ik begrijp en deel het sentiment. Helaas ben ik bang dat als je blanke knopploegen gaat inzetten je de beroepszeikers en links extremisten precies geeft wat ze willen.

Als je ze wilt dwars zitten moet je dat slimmer organiseren, maar een tegenreactie zou wel fijn zijn.

Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 12:45

In Ghana is geen racisme. Helemaal niet. Veel burgerrechten ook, voor iedereen. Daar gaat iedereen heel fatsoenlijk met elkaar om en kun je gewoon procederen en verwachten dat je een eerlijke behandeling krijgt. En in de pers is er dan hoor en wederhoor. Echt waar, alles is daar. Dus daar moeten wij ons aan aanpassen.

Maar waarom vraagt hij dan asiel aan in Nederland?

van heinde en verre | 15-11-16 | 12:45

@ Piet Karbiet | 15-11-16 | 12:37
Precies. Zoals daar nog steeds is Fort ElMina voor de kust van Accra. Deze doku is ook uitermate kijkenswaardig: The Origins of Slavetrade, Africans sold Africans as Slaves youtu.be/RfIcDEI1jWU

F. von Zeikhoven | 15-11-16 | 12:43

Wat opa Van Egmont de laatste maanden heeft gezien qua rellen door het linkse AFA tuig, doet me denken aan de rellen in de jaren 60 in Amsterdam. Toen tegen de autoriteit van politie en bestuur. Nu tegen zelfbenoemde hobby's zoals Zwarte Piet, kapitalisme, islamofobie, xenofobie en genderdingetjes.
Ik wil daarbij opmerken dat de overheid destijds heeft verloren en, als we 15 maart niet het goede hokje rood maken, het weer met verve gaat verliezen.
Het wordt tijd om die hele linkse kliek die het al 60 jaar voor het zeggen heeft, geminimaliseerd wordt. Stemp desnoods SGP of Christenunie, maar PVV en Fvd ligt meer voor de hand.

Graaf van Egmont | 15-11-16 | 12:42

-weggejorist-

Fridtjof | 15-11-16 | 12:42

@Chef-70 | 15-11-16 | 12:36
Heel mooi!

Conan de Rabarber | 15-11-16 | 12:42

Sinds wanneer is Ghana trouwens een onveilig land? Ik heb begrepen dat veel Ghanezen zelfs terugkeren omdat het (voor hen) uiteindelijk toch een relaxeder land vinden dan NL. Misschien een idee voor die Afriyie om daar in een resort een strandtentje te beginnen en dat 'Pieterbaas' te noemen?

Skorzeny2017 | 15-11-16 | 12:41

we moeten geld terug vragen aan die geniepige Ghanees ...
De door zijn enge voorvaderen gecreëerde slaven hebben ons alleen maar ellende opgeleverd !

sparrow | 15-11-16 | 12:40

-weggejorist-

Jesses Klaver | 15-11-16 | 12:40

@Teleo | 15-11-16 | 12:11

1 Banaan?

Herr_Kalashnikov | 15-11-16 | 12:40

Ik wou eigenlijk hier een advies geven aan Jerry, de blek-penter-wannabees en hun afa-tuigh psychohelpers, om een voorbeeld te nemen aan de braboneger, gisteren rond pauw-tijd op Staats3, en te gaan werruku met hun zwarte donder, dan heb je geen tijd meer voor dit soort nichterige aanstellerij, maar tegelijkertijd realiseer ik me dat dat hele kleffe racistische zootje gewoon te lam is om te werken.
Of dacht er iemand dat, als ZP er helemaal niet meer zou zijn, die gasten dan zouden ophouden met klagen en janken en blanke mensen demoniseren?
Niemand denkt dat, right?
Nou dan.

Voor de rest van de mensen die behoefte heeft aan wat nuance en feelgood-televee: Terugkijken, Braboneger, www.npo.nl/npo3/nieuw-de-braboneger-ve...

Cuyahoga | 15-11-16 | 12:39

AH, de benz negeert ook nog haaientanden. Maar even een melding van het geheel gedaan op pliesie.nl. "Uw referentienummer is: 161115-00495505403" ....

F. von Zeikhoven | 15-11-16 | 12:38

Goeie TKO op 0.05

His Lordship | 15-11-16 | 12:38

Vluchteling uit Ghana en klaagneger Jerry Afriyie adviseer ik even naar de rijke geschiedenis van de slavenhandel door de Ashanti-stammen in Ghana te kijken:

nl.wikipedia.org/wiki/Ashanti_(volk)
Zijn voorvaderen aldaar waren berucht om het gevangen nemen van andere stammen in Afrika. Die zij vervolgens weer doorverkochten aan de Arabieren en Europeanen. Doei.

Piet Karbiet | 15-11-16 | 12:37

Wie stout is krijgt de roe.

brutus68 | 15-11-16 | 12:37

En nu dus een nóg platter reukorgaan?
Mooi zo.

R.B.Scott | 15-11-16 | 12:37

Deze man is niet bekend met de uitspraak "pick your battles" en gaat dus falikant op zijn plaat. Soort van net niet darwinisme.

eigen-mening | 15-11-16 | 12:36

@Oetiohnegentechnik | 15-11-16 | 12:04
Er word eerst een kopie van wat u doet op de servers van de NSA gezet. En soms is de transatlantische verbinding gewoon wat trager. Vandaar.

sinar2 | 15-11-16 | 12:36

Die agent verdient een bos bloemen en een onderscheiding. Van mij hadden ze die beroepsloser wel wat harder mogen meppen.

Uw Psychiater | 15-11-16 | 12:33

Is dit een hoax? Agenten proberen persoon mee te nemen die zich verzet. Moeten ze daar ook nog vriendelijk bij kijken?
Maaiveld | 15-11-16 | 12:05

Ik vind dat ze hooguit wat ernstig kijken. Kom op, vrolijker jongens. Dit soort akkefietjes maken het werk toch juist leuk?

Sans Comique | 15-11-16 | 12:33

@Elessir | 15-11-16 | 12:20
Ik weet niet wat jij verstaat onder 'de blanke sabel', maarre...

necrosis | 15-11-16 | 12:32

De leiding van de politie is compleet links en zal er alles aan doen om u via de straatagenten dwars te zitten. Zorg maar dat je niks met straatagenten te maken krijgt. Ze reageren hun frustraties op u (=de oorspronkelijke bewoners) af !
Bertus Bolknak | 15-11-16 | 12:29

Van Riessen mag gewoon op PrimeTime TV wensen dat er iemand opstaat die Wilders omlegt...

Sans Comique | 15-11-16 | 12:31

Probeerde die onderste 'm nou voor een auto te duwen?
Ben niet snel voor geweld maar dat is wel hoe je een baksteen tegen je hoofd verdient.

niemand specifiek | 15-11-16 | 12:30

Dat Jerry recalcitrant is, is op zich niet zo erg. Je hoeft je ook niet zomaar gewonnen te geven. Officieel behoort de politie de-escalerend te werken, maar dat gaat wel eens mis. Agenten zijn immers ook maar mensen en geen robots. Er zijn geen gewonden gevallen, er is weer aandacht gegenereerd, dus iedereen kan tevreden zijn. En volgens mij is de aanvaller van Dennis ter plaatse aangehouden.

Mannes | 15-11-16 | 12:30

@F. von Zeikhoven | 15-11-16 | 12:24
AFA-geweld is altijd met voorbedachte rade. Ze hebben iedereen die kritisch tegenover hun boodschap staat bij voobaat ontmenselijkt (no bad tactics, only bad targets) Gewoon een paar van hun pamfletten of plempsels op indymedia uitprinten en een onafhankelijke rechter beseft dat dit een moordaanslag is.

solcama | 15-11-16 | 12:30

Als je 6 witte mannen nodig hebt om 1 neger is een bus te krijgen hoeveel witte mannen waren er dan nodig om 600 negers op een boot te krijgen?

Teleo | 15-11-16 | 12:11

Ze kregen hulp van de plaatselijke bevolking

Sans Comique | 15-11-16 | 12:29

Musset | 15-11-16 | 12:20 Wishfull thinking. De leiding van de politie is compleet links en zal er alles aan doen om u via de straatagenten dwars te zitten. Zorg maar dat je niks met straatagenten te maken krijgt. Ze reageren hun frustraties op u (=de oorspronkelijke bewoners) af !

Bertus Bolknak | 15-11-16 | 12:29

@lanexx | 15-11-16 | 12:09 Je zou bijna gaan denken, zullen we de politie maar oprollen en zelf meer, meer, meer, het heft in handen nemen?. Immers, steeds meer zie je de politie aan de burger om hulp vragen terwijl het andersom zou moeten zijn.

gnor | 15-11-16 | 12:28

Overigens maakt die dikke Benz een keiharde verkeersovertreding. Er staat nota bene een mevrouw die slecht ter been want met wandelstok is midden op het zebrapad over te steken en die klootzak rijdt gewoon door? Pliesie, doet is bekeuring naar die mafkees sturen?

F. von Zeikhoven | 15-11-16 | 12:28

Zolang die knuppel niet een meter in z'n reet zit vind ik het allemaal wel meevallen hoor.

Rooyco | 15-11-16 | 12:27

Mijn vader zat bij de pliessie. In zo'n geval als dit draaide hij één arm op de rug, goed hoog, en trok het hoofd/haar naar achteren (Niet hard, pijn is niet nodig) met de andere hand. Die arrestant ging wel mee, hoor. Raar dat hier 6 man voor nodig schijnen te zijn.

Sans Comique | 15-11-16 | 12:26

Nacho_Vidal | 15-11-16 | 12:22
Hij was voorheen beveiliger, (hoe ironisch) maar sinds de vorige x dat hij 'gedemonstreerd' had tegen Zwarte Piet is er een rechtszaak tegen hem gekomen en is zijn Verklaring omtrent gedrag ingetrokken, waardoor hij nu niet meer kan werken als beveiliger.... stond van hem een enorm jankverhaal op Joop dat hij werkloos was en zijn gezin niet kon onderhouden...
Die gemene witte blanken toch ook altijd.... zal me niets verbazen als hij nu fulltime beroepsactivist zal worden.

Julia | 15-11-16 | 12:26

Dat was geen stomp, dat was een zeer plaatselijke duw.

eu=shit | 15-11-16 | 12:25

persoonlijk had ik die mevrouw op de zebra geholpen met oversteken en gevraagd haar stok te mogen lenen. Dan die een met die rugzak eens flink tussen zijn ballen porren.

gnor | 15-11-16 | 12:25

Pritt, dat op de Powned-oosterling, dat was geen poging tot moord. Moord is doodslag met voorbedachte rade. Hier is duidelijk sprake van een impulsieve aktie, dus poging tot doodslag. Nou maakt de rechter tegenwoordig de grens tussen voorbedacht en impulsief handelen steeds dunner, maar toch. Hou je een béétje aan de feiten, je weet tenslotte beter...?

F. von Zeikhoven | 15-11-16 | 12:24

Vlucht dan ergens anders heen lul!

zeefert | 15-11-16 | 12:24

Handig die slowmotion, die zwarte knakker maakt zelf eerst slaande beweging, daarna krijgt hij een tik, niks mis mee

Loner | 15-11-16 | 12:23

Sans Comique | 15-11-16 | 12:13

Nee joh, dat was een prima (re)actie van onze Marrokaanse tulip. Het gaf hem precies de juiste reden om die noodverordening af te geven. Hij weet zelf ook wel dat het extreem linkse tuig het gevaar is.
Maar door het zo te formuleren speelt hij zichzelf (en Leefbaar) vrij van eventuele 'aanklachten' uit linkse hoek (PVDA, NIDA, Groenlinks etc.).

Baron_Joan_Derk | 15-11-16 | 12:23

Wat doet Jerry Afriyie voor werk?

Nacho_Vidal | 15-11-16 | 12:22

Dit zijn uitgelezen situaties om de politie weer eens met de blanke sabel te laten oefenen.
Denkt met weemoed terug aan vroeger.

Elessir | 15-11-16 | 12:20

Na jarenlang gesard te zijn gaat de politie er nu eindelijk op los. De grootste partijen PVV en VVD zullen dit volledig ondersteunen.
Afsluiting van het tijdperk wegkijken is een feit.
Wegkijken wordt: Pats - Focus - Waarheid.
FF een Zwarte Pietje bij de bakker (held) in de Jordaan kopen.

Musset | 15-11-16 | 12:20

Er bestaat al jaren zoiets als Negro-Fatigue in de ons eveneens getroffen omringende landen. Ik begin er ook flink last van te krijgen moet ik eerlijk toegeven. Ben benieuwd of de behandeling er tegen in het basispakket zit ?

Texacoballletje | 15-11-16 | 12:18

Ik ben dat ethnisch profileren jegens blanke ordehandhavers meer dan spuugzat. Een demonstratieverbod overtreden alleen maar om werkende blanken in een slecht daglicht te plaatsen. zum kotzen.

netniet | 15-11-16 | 12:17

lanexx | 15-11-16 | 12:09
Het ergste is dat de managers van die agenten het eerste overstag gaan en ze geen rugdekking geven. Daarop laat oom agent het de volgende keer zitten, doet hij geen overwerk meer op sinterklaas intochten en krijg je ook het advies om voortaan maar geen aangifte meer te doen tegen marokkanen als je bent bestolen.

ChatBot | 15-11-16 | 12:16

Een ford die stilstaat op het Zebrapad. Een voetganger die oversteekt bij rood licht. Een mercedes die de voetganger de pas afsnijdt. Een moordpoging op een journalist. En een agent op zijn motor die het verder niets interesseert.

de euro middenweg | 15-11-16 | 12:16

Terwijl een kleine minderheid zich druk maakt om zwarte piet, komt er in Afrika en Azië nog steeds slavernij voor, zijn de bestuurders corupt (hoi Zuma) dus ga eens lekker daarheen.

Dutch_Holland | 15-11-16 | 12:16

Laffe moordaanslag op Pownews verslaggever. Dat wordt 120 uur voorwaardelijk schoffelen voor de dader.

de Voorzittert | 15-11-16 | 12:16

Poging tot moord of toebrengen zwaar lichamelijk letsel. Door dat blanke stuk tuig.

Raider Twix | 15-11-16 | 12:15

-weggejorist-

Ommezwaai | 15-11-16 | 12:14

Wat ben je voor een complete idioot als je hier als vluchteling wordt verwelkomt, alles van ons krijgt, en vervolgens niet gaat werken maar gaat rellen over één van onze tradities. De ondankbaarheid is stuitend. Terugsturen die Jerry Afriyie zonder oprotpremie wat mij betreft.

Old_Spice | 15-11-16 | 12:14

Aboutaled;
"Aboutaleb verwijt de demonstranten dat ze niet hebben nagedacht over de risico's die deze tactiek met zich meebracht. Via sociale media zou de komst naar Rotterdam snel bekend zijn geworden, zegt hij. "Daar komt extreem-rechts op af. Dan heb ik voor je het weet een enorm gevecht ter hoogte van het Willemsplein met duizenden ouders en kinderen in de buurt."

Ah, dus toch weer de schuld van rechts wanneer het uit de klauw zou lopen. En of we dit even willen onthouden voor de volgende keer wanneer het het verbond AFA-GL-PvdA-BNers-universitairklapvee wel gelukt om een massale rel uit te lokken. Als rechts er niet was geweest was er niets aan de hand geweest. Ok er zouden duizenden kinderen geïntimideerd worden maar dat is opvoeding en dus voor een goed doel. Hoe sneller die kinderen afstand nemen van hun koloniaal verleden en hun genenpoolbesmetting erkennen, hoe beter.
Anders komt de Zwarte Piet/de Moor ze net als nog niet zo lang geleden halen en naar Marokko brengen om ze in de pepernotenmolen te gooien.

Sans Comique | 15-11-16 | 12:13

-weggejorist-

capra | 15-11-16 | 12:13

Is een directe poging tot moord , gepleegd door linkse beroeps demonstrant op verslaggever.
Is deze linkse crimineel al opgepakt en voorgeleid?

phman68 | 15-11-16 | 12:12

Dus hij haalt eerst zelf uit en is daarna verbaasd dat hij een paar tikken op zijn porem krijgt van de Polizei? Rare jongens, die anti-Pieten...

Enter Yeti | 15-11-16 | 12:12

-weggejorist-

Trek123 | 15-11-16 | 12:11

-weggejorist-

Teleo | 15-11-16 | 12:11

Bennie Boos | 15-11-16 | 12:05
Dat viel mij ook ineens op. Is dat geen boete van iets van 500,- ?
Kunnen ze alsnog cashen, die rovermafia van CJIB

Herr Zimmermann | 15-11-16 | 12:11

Dit soort dwazen denkt boven de wet te staan. Gaap gaap, ik word er zoooo moe van

Ron van Zon3948 | 15-11-16 | 12:11

Conan de Rabarber | 15-11-16 | 11:57
Volgens mij is deze internationale socialist degene die ze niet meteen vrij hebben gelaten.
Zat zondag nog vast, nu weet ik het niet.
Maar dit is poging tot doodslag, geen twijfel mogelijk.

Cuyahoga | 15-11-16 | 12:11

èn ? riep hij om z'n pappa ?

nemeton | 15-11-16 | 12:11

Eigenlijk best zorgwekkend dat ik daar met erg veel genoegen naar keek...

Sarcastisch varken | 15-11-16 | 12:10

Oscar winning!!!

kutkersrman | 15-11-16 | 12:09

Let op, ze, de politici zijn zo bang geworden in Nederland van alle aangiftes van deze agitators, dat we gaan zien dat ook hier aangifte volgt, en wordt opgenomen.
Hopelijk is Powned niet zo angstig, meteen aangifte doen, het wordt een soort van: wie is het snelste met aangifte doen, hilarisch is het!

lanexx | 15-11-16 | 12:09

Boven op zijn pepernoot.

RickTheDick | 15-11-16 | 12:09

Wie niet luisteren wil moet maar voelen. Doen ze in alle landen ten Zuiden en Oosten van de Middellandse Zee ook. Je weet tog, knecht.

Guusje Nadorst | 15-11-16 | 12:09

Attempted murder Jerry, attempted murder!

LibertasSimplex | 15-11-16 | 12:08

Oetiohnegentechnik | 15-11-16 | 12:04
Nee dat ligt een die advertentie die eerst geladen moet worden voor GeenStijl geladen wordt.
Maar even on-topic, wat kan die Jerrie kronkelen zeg.

Osdorpertje | 15-11-16 | 12:08

hup, sitrA inschoppen en daar laten zitten tot uitzetting retour Africa

CtrlAltDel | 15-11-16 | 12:06

De PVDA (who else) is inmiddels een haat campagne opgestart tegen de politie die gewoon hun werk deed en het oproerkraaiende tuig bij de onschuldige kinderen weg hield .
Dat kan je rustig aan de verdeeldheid zaaiers over laten, negen zetels is nog veel te veel .

Castor12 | 15-11-16 | 12:06

Verzetten tegen aanhouding, mwah. Ik ben wel eens voor minder in elkaar geslagen.

ouwespamhoer | 15-11-16 | 12:06

Jerry kreeg forse klappen, misschien leren dat soort gasten het dan een keer.

necrosis | 15-11-16 | 12:06

Je moet van tijd tot tijd gewoon iemand voor een auto kunnen gooien als je het niet met hem eens bent.En gewoon niet de wet opvolgen ook.Is normaal bij demochtoonlinks.

van stampij | 15-11-16 | 12:06

Bedreigingen van links krijgen wel vaker hun beslag in de werkelijke wereld.

Sans Comique | 15-11-16 | 12:06

Haha zoveel politie op de been en gewoon niemand stoppen voor die vrouw met stok op de oversteekplaats. Respectloze Rotterdammers weer. Politie tijd om eens wat aan je imago te gaan doen.

Bennie Boos | 15-11-16 | 12:05

Is dit een hoax? Agenten proberen persoon mee te nemen die zich verzet. Moeten ze daar ook nog vriendelijk bij kijken?

Maaiveld | 15-11-16 | 12:05

-weggejorist en opgerot-

Konthaar-kandelaar | 15-11-16 | 12:05

Op Telegraaf.nl...
"Bakker behoudt Zwarte Piet
Amsterdam -
Een argeloze Jordanese banketbakker werd dit weekend het mikpunt van spot op het internet om het simpele feit dat er marsepeinen zwarte pietjes in zijn vitrine staan. Maar de vakman houdt voet bij stuk en weigert zeurpieten hun zin te geven."
Ik houd mijn hart vast voor deze man.

Sans Comique | 15-11-16 | 12:04

Ligt het aan mij of is de laatste tijd de geenstijl pagina ontzettend traag te laden via je mobiel?

Oetiohnegentechnik | 15-11-16 | 12:04

Hij werkt er wel hard voor. Doe dit ook eens met Marokkanen.

Piet Karbiet | 15-11-16 | 12:04

Ik neem toch aan dat Powned achter die poging tot doodslag aangaat en aangifte doet?

Rutgerr | 15-11-16 | 12:04

Typische nestbevuiler die Afriye. En graag 5 jaar cel voor die AFA terrorist alstublieft.

Panos88 | 15-11-16 | 12:03

Waarom is een vluchteling in ons land aan het protesteren tegen zwarte piet? Volgens mij heeft hij nog een land van oorsprong om te hervormen en te protesteren HENCE hij is een fucking vluchteling!

TheBurnerMan | 15-11-16 | 12:02

zo'n roe is ook geen pretje...

oplooprem | 15-11-16 | 12:00

Hebben ze de dader van die moordaanslag op Dennis al opgepakt? Nee? Schande!

Conan de Rabarber | 15-11-16 | 11:57

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl