Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Eagles of Death Metal GEWEIGERD bij Bataclan

Het goeie nieuws: concertzaal Bataclan is een jaar na de islamitische massamoord die 90 onschuldige levens eiste eindelijk weer open. Het slechte schreeuwend bizarre WTF-nieuws: twee bandleden van Eagles of Death Metal, waaronder zanger Jesse Hughes, mochten de popzaal vanavond NIET in. De band die op vrijdag de 13e november 2015 op het podium stond toen de jihadistische vrienden van Abdeslam hun machinegeweren leegschoten op een zaal vol jongeren, met DIT eindresultaat, is geweigerd aan de deur vanwege Hughes' uitspraken in een interview uit maart, waarin hij onaardige dingen zegt over moslims. (Hij blies zich dus niet op, schoot dus niemand dood en bedreigde niemands leven uit naam van zijn eigen God, noch die van iemand anders. Hij zei enkele onaardige dingen.) De directeur van het podium heeft ze buiten laten staan (foto onder, duiding in dit artikel ofdanwel deze matige google translate). De heropening van de zaal werd gedaan door Sting, bekend van driemansband The Sharia Police. Die speelde zijn liedje "inshallah" - 'Als Allah het wil'. Gaat over vluchtelingen(*). Ter herinnering: van de dertien Parijse aanslagplegers kwamen er zeven via de refugee-route. De Simpsons voorspelden niet alleen Trump. Ze hadden ook gelijk over de Fransen. Cheese eating surrender monkeys, allemaal. UPDATE 13/11: Manager EODM zegt dat band niet geweigerd werd bij Bataclan, en noemt directeur popzaal een lafaard die hoaxes verspreidt.

Reaguursels

Inloggen

Mensen zijn hier compleet de weg kwijt. Ze geven links op een of andere manier de schuld van een beslissing van een directeur. Vrijheid van meningsuiting wordt er dan geroepen, dit concept is de meeste reaguurders dus totaal niet duidelijk. Je mag iemand in je eigen club weigeren, hoef je niet te motiveren. Verder beschuldigd hij het personeel van een aanslag, is het dan gek dat hij geweigerd wordt? Nee.
Hughes heeft genoeg krediet gehad, hij heeft het verspilt.
suqmadic | 13-11-16 | 16:48

Je mag idd iedereen in je club weigeren, en je mag zelfs zo asociaal zijn om niet te willen motiveren waarom je die persoon weigert. Wat politiek correcte wegkijkers zoals jij echter maar niet willen begrijpen is dat je jezelf daar mee weg zet als een inhoudloze asociaal. Als je die leipe Mocro flavour uit je tent wilt weren is de wereld grappig genoeg gelijk te klein, maar iemand die een Islamitische massa moord aan zijn netvlies voorbij heeft zien trekken ga je uiteraard weigeren als hij een kritisch geluid laat horen na de aanslag op zijn leven. Zelfs die notie lijkt aan crimineel domme mensen zoals jij niet besteed. De aanslag op het Bataclan was ook een aanslag op het leven van Jesse Hughes, maar die heeft een jouw onwelgevallige mening, dus Jesse moet maar lekker oprotten. Mensen zoals jij zijn het probleem, domm eikel met je kut mening. Harteloze sukkel, met je geveinsde empatische intelligentie. Je bent een inhoudloze, domeme, harteloze sneuneus als je het normaal vind om de band op wie de aanslag werd gepleegd te willen weren om welke reden dan ook. Er is namelijk geen enkele moreel etische reden te verzinnen om dit te doen! Dat heb ik namelijk de afgelopen 25+ jaar van moreel verheven wijsneuzen zoals jij ook bent mogen vernemen, en iedereen is gelijk droppie!

Veel plezier verder met moreel verheven zijn, ik neem gasten zoals jij al 15 jaar niet meer serieus.

Dr.Tatta.Macamba | 14-11-16 | 10:30

@nonloso | 13-11-16 | 20:01
Catharsis

atheïstisch stemvee | 13-11-16 | 20:26

wat ik niet begrijp,als sting inshallah zingt, dat het publiek het maar slikt of zijn ze te dom?

nonloso | 13-11-16 | 20:01

Tijdens de aanslagen was de club in handen van Qatar airways....

Roy_01 | 13-11-16 | 18:22

Er is één positief aspect aan dit verhaal: elke ontwikkeling rondom Bataclan levert een flinke handvol extra stemmen op voor FN.

Professor Superhirn | 13-11-16 | 18:13

@Bram van Ojik | 13-11-16 | 17:17
Ah zo werkt dat. Jij bent een terrorist, waar zijn de bewijzen dat dit niet zo is Bram?

Vind je echt dat je alles kan zeggen als de tegenpartij niet kan bewijzen dat het niet klopt? Lijkt me overigens een prima reden tot weigering.

suqmadic | 13-11-16 | 17:28

Verder beschuldigd hij het personeel van een aanslag, is het dan gek dat hij geweigerd wordt?
suqmadic | 13-11-16 | 16:48
Waar zijn de feiten dat wat hij zegt niet klopt?

Bram van Ojik | 13-11-16 | 17:17

Dandruff | 13-11-16 | 13:29
Akkoord, met die theorie kan ik wel meegaan inderdaad.

Bigi Bana Boy | 13-11-16 | 17:14

Mensen zijn hier compleet de weg kwijt. Ze geven links op een of andere manier de schuld van een beslissing van een directeur. Vrijheid van meningsuiting wordt er dan geroepen, dit concept is de meeste reaguurders dus totaal niet duidelijk. Je mag iemand in je eigen club weigeren, hoef je niet te motiveren. Verder beschuldigd hij het personeel van een aanslag, is het dan gek dat hij geweigerd wordt? Nee.

Hughes heeft genoeg krediet gehad, hij heeft het verspilt.

suqmadic | 13-11-16 | 16:48

links lullen rechts vullen..." salon socialist "
hetzelfde als die lui die alleen met mooi weer op de motor zitten .... of alleen op zondag auto rijden ... etc
Roxanne was een mooi nummer...
maar toen was het de GVD Police....

RigorMortis | 13-11-16 | 16:01

Hier een beetje van Inshallah gaan zingen is gewoon... intriest. En dat men Sting kiest voor de muzikale omlijsting is helemaal niet zo verbazend - uit die ruggengraatloze, zo nu en dan op een barokluit tokkelende droplul komt, wanneer hij niet bezig is met tantrische zelfbevrediging tenminste - al meer dan dertig jaar niks anders dan slap, lauw, oeverloos gezeik.
Laat dàt nu nét zijn wat de MSM uitsluitend nog wil verkondigd zien dezer dagen.
Excellent choice, sir!

Herbert_von_Caravan | 13-11-16 | 14:35

Nou kan ik Nederland ook niet echt betrappen op een vastberaden houding als het gaat om bestrijding van terreur. Diverse Jihadi's kwamen via Schiphol binnen, de grens staat wagenwijd open voor wie dan ook en in de openbare ruimte geld het recht van de sterkste.
Maar ik moet lachen om figuren als Sting, die bij de club horen die roepen 'de wereld is van iedereen' en 'open borders'. Zelf wonen ze in riante villa's en kastelen met omheiningen, muren en bewaking, Sting is geen uitzondering:
www.google.com/maps/d/viewer?mid=1EtS...
Nu zeg ik niet dat Sting niet in een villa of zo mag wonen, met omheining en bewaking, maar wij hebben als gewone plebs toch ook recht op veiligheid? The hypocrisy of the left, altijd.maar.weer.

DearMud | 13-11-16 | 14:12

Die Sting solliciteert zeker naar een vaste aanstelling als Huisbard van het Saoedisch koningshuis.
Wat mij betreft is de grens tussen "goed bedoeld" en "gevaarlijke demagoog" met deze actie wel overschreden door deze deugmeneer...

Graaisnaaiert | 13-11-16 | 14:06

Dat de Fransen regelmatig geblunderd hebben bij het bestrijden van terreur kun je overal nalezen.
Dat Hollande verantwoordelijk is voor de islamitische broeinesten die links geïmporteerd heeft staat ook vast.
De zanger,die ook misschien getraumatiseerd was na die terreurdaad,heeft excuses gemaakt over zijn opmerkingen over de beveiliging.Wel waren er 6 beveiligers gelijk pleite toen het begon.En Frankrijk zal natuurlijk nooit zeggen dat ze gefaald hebben, want dat kost geld.
En Sting,de wegkijker en dromer ,zegt natuurlijk dat het verwarde idioten waren die niks met islam te maken hadden.

pejoar | 13-11-16 | 13:41

Bigi Bana Boy | 13-11-16 | 12:54,

Ook als de Franse geheime dienst hun werk grondig gedaan hebben kunnen ze er naast zitten.
Het is daarnaast nog mogelijk dat de Franse geheime dienst net zo over sommige beveiligers denkt als Jesse Hughes, maar niks kon bewijzen. In een rechtsstaat ben je dan onschuldig, en terecht; maar dat maakt Jesses constateringen niet minder juist.

Een ander punt; als 6 beveiligers zich onverwacht ziek melden zijn ze misschien niet zozeer medeplichtig, als wel vooraf op de hoogte geweest. Maar dat is onmogelijk te bewijzen; net zo onmogelijk als bewijzen dat ze niet ziek waren.
Geen enkele aanklager gaat daar moeite in stoppen, temeer daar het in die 6 gevallen niet om daadwerkelijke aanslagplegers gaat.

Dandruff | 13-11-16 | 13:29

Ik dacht dat ik las lynch allah, maar dat zou teveelhumor zijn op zo'n avond.
Logischer is het dan om het gedrag van Allah z'n discipelen goed te praten met een mooi lied. En aan wie is beter toevertrouwd dan aan Sting, want iedere artiest heeft verstand van politiek en weet wat goed is voor iedereen. Omdat ze zelf ook vinden dat ze doorgaans veel te veel verdienen voor hetgeen ze doen, doen ze dit er even bij. De wereld verbeteren, ondanks dat ze zelf helemaal naast de realiteit leven, gaat hij even aangeven hoe het moet.
En de enige realistische kritische noot van een bandlid die erbij heeft gestaan laat je buiten staan, insallah! Als teken van verzoening door de islamitische Franse bevolking! Bahhhhhhh.
-
Er zijn trouwens veel mooiere steden voor een bezoek in met name Oost Europa, een goed alternatief voor het zwaar belegerde Parijs met z'n steeds vreemder wordende bevolking. En als je gaat wel in één van de authentieke banlieu's een hotel boeken en niet schijnheilig dat soort wijken ontlopen (PVDA gedrag). Welkom in Parijs! En dan dit erbij, kots!!!

bananabanana | 13-11-16 | 13:29

Wordt dit de toekomst? Naast de metaaldetector een meningscanner om zeker te zijn dat alleen mensen met de juiste mening binnen gaan.

Moeten we bij nader inzien "Don't stand so close to me" zien als een pleidooi voor hoofddoekjes omdat de arme leraar verward raakte? En is Roxanne eigenlijk synoniem voor alle westerse vrouwen. Gij ook Sting?

Sunir | 13-11-16 | 13:24

en als je zegt"zum kotzen"wordt je hier weggejorist

pejoar | 13-11-16 | 13:15

Simpel verhaal. Je mag er vanuit gaan dat de Franse geheime dienst hun werk grondig gedaan zullen hebben. Als er daadwerkelijk bewakers bij betrokken waren zullen die zonder meer gevonden zijn. M.a.w. Jesse sprak vanuit zijn begrijpelijke emotie maar heeft ongelijk. Maar om hem dan maar te weigeren is volstrekt idioot. Dat doe je niet met iemand die zoiets meegemaakt heeft.

Bigi Bana Boy | 13-11-16 | 12:54

Altijd groot fan van The Police en Sting geweest. Ook zo'n beetje alle concerten meegemaakt. Begon met concert in de Jaap Edenhal in Amsterdam in 1980. Wat mij betreft kan die schijnheilige lul nu het dak op. Beetje de moraalridder uithangen met zijn Toscaanse landgoed. Deze mensen staan inmiddels zo idioot ver van gewone mensen af dat ze in lalalaland leven. Ik ben klaar met zo'n beetje alle bekende figuren ter wereld. Allemaal dezelfde links kliek.

catomar | 13-11-16 | 12:50

-weggejorist-

panadol_plus | 13-11-16 | 12:31

Wanneer zijn de WELKOM-gansjes niet meer welkom?

Jack Jersey | 13-11-16 | 11:46

Als die personeelsleden nou later toch gelinkt worden aan de aanslag? Bloemetjes? Doofpotje? Het zou zomaar kunnen, hij was er wel bij en heeft t wel gezien. Dus schiet mij maar lek (ha ha) als een zooi mensen die er belangen bij hebben anders oordelen. Personeel had toch kunnen handelen tegen de terroristen? Leven die nog?

rattenvanger XL | 13-11-16 | 11:31

Hij werd geweigerd wegens het uitventen van complottheorieën (er was hulp van het personeel bij de aanslag). Als ik de directeur was had ik hem ook de deur geweigerd. Mijn personeel is belangrijker dan zo'n fantast.
Koos Knak | 13-11-16 | 09:56

Niet in dit geval, In dit geval gaat het herdenken van tientallen doden voor alles. Niemands gelijk telt hier. Niemand zou geweigerd mogen worden. Die directrice is gestoord, punt.

F#ckingAwesome | 13-11-16 | 11:24

-weggejorist-

Julia | 13-11-16 | 11:23

Als Hughes vorig jaar vermoord was in Bataclan, was hij een zielig slachtoffer geweest. Maar hij was niet dood en ook niet monddood en hij heeft in tegenstelling tot alle andere slachtoffers een enorm mediaplatform.

Of zijn beschuldigingen terecht zijn geweest of niet, iedere psycholoog weet dat bij ernstig trauma gevoelens en reacties van woede, verdriet, achterdocht etc normaal kunnen zijn. En dan is er ook nog een mogelijkheid dat hij het niet helemaal verkeerd heeft gezien...

Ik zou me schamen als ik gisteren bij het 'openingsfeestje' was geweest.

Pense-el | 13-11-16 | 11:23

Hoe halen ze in hun kop om Sting daar met die song neer te zetten. Wat is er mis met die programmeur en directrice? Ik kan daar niet bij, met geen enkele mogelijkheid. Je begeeft je niet op het vlak van het uitspreken van een oordeel over moraliteit over de rug van tientallen fucking doden die in je eigen club vermoord zijn.

Echt, normaal kan ik me zelfs in het argument van de grootste cultuurrelativist op zijn minst verplaatsen, maar nu... niks

F#ckingAwesome | 13-11-16 | 11:23

Hij werd geweigerd wegens het uitventen van complottheorieën (er was hulp van het personeel bij de aanslag). Als ik de directeur was had ik hem ook de deur geweigerd. Mijn personeel is belangrijker dan zo'n fantast.
Koos Knak | 13-11-16 | 09:56

Omfg, hoe vol ben je in jouw geval wel niet van je eigen mening! Deze fantast stond op the best spot in the house om als eerste de slachting van rond de honderd onschuldige slachtoffers van moslim terrorisme te zien beginnen. Deze fantast heeft moeten rennen voor zijn leven, niet als duiding van iets spannends, maar godverdomme echt. Deze fantast is persoonlijk aangevallen, net als het instituut Bataclan een al haar medewerkers die onwetende waren van hetgeen dat is gekomen.

Maar jij had net gehandeld als jij directeur was geweest van het Bataclan. Nou Koos, Dan ben jij net zo'n domme inhoudloze droplul als de echte directeur van het Bataclan. Jij hebt je hoofd zo diep in je reet steken dat die er aan je nek weer uit is gekomen. Ik heb nieuws voor je Koos, het is jouw mening welke onzuiver is, jij bent de facist, met je policor populistische papegaaien mening van je over dit onderwerp. Schaam je kapot zou ik zeggen, dat zou ik namelijk wel doen als mijn mening niets meer inhield als de verbale diarree die er zojuist uit jou kwam.

Dr.Tatta.Macamba | 13-11-16 | 11:22

Heer Sting moet, net als alle andere links-extremistische populisten, nog even doorkrijgen dat er een andere tijd is aangebroken. Meningen aan anderen opdringen, eventueel met geweld, lastige zaken ontkennen, onderbuikgevoelens van bezorgde mensen bespotten, de kop in het zand steken, dat ligt allemaal achter ons. De regenten zullen dat gaan merken.

jacobh | 13-11-16 | 10:51

DeTgenpartij | 13-11-16 | 10:15,

Je hebt het stuk en de reacties niet gelezen, begrijp ik?

Dandruff | 13-11-16 | 10:45

LePenn heeft nog iets te weinig stemmen; .. Hopen dat er weer enkele mensen in Frankrijk met deze subtiele actie wakker worden

sparrow | 13-11-16 | 10:39

Blijkbaar was er ook geen autochtone chansonier beschikbaar?

Hetkanverkeren | 13-11-16 | 10:39

Ja hoor. Meer meer meer van dit soort berichten 2017 wordt een heel belangrijk jaar. Ga zo door.

zwartzondersuiker | 13-11-16 | 10:34

@DeTgenpartij | 13-11-16 | 10:15 Je bedoelt het personeel dat wegbleef en zo aan de aanslag ontkwam? Ja heel vervelend voor ze...

knutsel | 13-11-16 | 10:34

Zucht...... niets geleerd dus.....

Rete irritant | 13-11-16 | 10:27

@Martinspire | 13-11-16 | 02:35

Dus het zou ok zijn als ik in mijn kroeg mensen weiger die een andere mening hebben dan ik, die dingen geloven die ik niet geloof en waar ik het grondig mee oneens ben.

Als ik een kroeg had zou ik D66'ers weigeren. Mooi bordje op de deur: "Verboten fur D66", mooi geel, oud Saksisch lettertype. Kijken hoe lang het duurt voordat ze me op komen halen.

peterdh | 13-11-16 | 10:16

@Redactie - hier klopt helemaal geen fluit van. Wat een dom tendentieus artikel weer. Die zanger loopt al maanden de beveiliging van Bataclan te beschuldigen van betrokkenheid. Dat zijn dus personeelsleden die dezelfde traumatische ervaring hebben mee gemaakt en nu dit van deze zanger nog eens over zich heen krijgen. Dan begrijp ik wel dat je als directeur zegt dat deze man weg mag blijven. Het gaat dus NIET om de uitspraken van hem over welk geloof dan ook maar om het beschuldigen van zijn personeel. Kan je je voorstellen hoe dat voelt als je dat door maakt en vervolgens beschuldigd wordt van betrokkenheid?

DeTgenpartij | 13-11-16 | 10:15

kw_nl2 | 13-11-16 | 09:59,

Juist het feit dat de zanger vooraan stond en dus richting daders keek, geeft aan dat hij veel meer kon zien dan het publiek dat met de rug naar de schutters stond.
Belangrijker; zijn getuigenis gaat niet over de aanslag zelf, maar over de aanloop daar naar toe;
- iedereen kon zo binnen en buiten lopen;
- hij stelde daar die dag al vragen over;
- 6 beveiligers waren ziek;
- een getinte vriendin werd aangesproken of ze moslima was.

Vage kreten over onbekenden die teleurgesteld waren in de leadzanger kan ik weinig mee. Waren er 2 mensen teleurgesteld of 20, en hoeveel waren er totaal?
En wat is jouw definitie van "rare dingen roepen"?
Ik heb ook wat interviews van die man gelezen, en kan me in veel van zijn punten wel vinden. Bijvoorbeeld in zijn bewering dat er nauwelijks Westerlingen zijn die zich nog kunnen verdedigen. We blijven ons hele leven kleine kinderen die eisen dat de overheid ons ons huizen, uitkeringen en bescherming geeft.

Dandruff | 13-11-16 | 10:15

Zie hier een van de grootste reden dat Trump de Amerikaanse verkiezingen heeft gewonnen. En dat is echt niet omdat het zo'n vriendelijke persoonlijkheid is. Mensen zijn die hele politieke correctheid h-e-l-e-m-a-a-l zat. Hopelijk hier ook. Ik in iedergeval wel.

broodjemetkaas | 13-11-16 | 10:13

Of om Ozzy Osbourne aan te halen: "What's it like to be Ozzy? Could be worse, I could be Sting."

knutsel | 13-11-16 | 10:13

kloopindeslootjijook | 13-11-16 | 09:53
Er wordt toch ook helemaal niet geclaimd dat 50% vd migranten terrorist is? Begrijp je punt niet. Feit is dat vd 13 aanslagplegers er 7 via de Balkan route kwamen. Is het dan kies om een dergelijk migratieliedje te zingen, NB getiteld Insjallah?? Ben benieuwd....

Gen. Maximus | 13-11-16 | 10:12

Nou ja, als het niet waar is en Hughes niet naar binnen wilde geloof ik dat ook wel. Ik bedoel Sting, tja. Persoonlijk zou ik het ook hebben overgeslagen.

knutsel | 13-11-16 | 10:10

Fantastisch! Net als Trump hoeft ook populistisch rechts in Frankrijk, niet veel te doen om met grote overmacht de verkiezingen te winnen. Dat doet onderworpen links gratis en voor niks met acties zoals deze.
Dus even resumerend: De getraumatiseerde leden van de Eagles, die het gelukkig overleefd hebben, worden vernederd, letterlijk in de kou gezet. Binnen verzorgt een slijmerige onwaarachtige gratuite bejaarde babyboomer, de heropening van de Bataclan door als god (alla) het wil, te scanderen. De meest effectieve manier om Marine le Pen het Elysee binnen te vliegen. bedankt!

Rest In Privacy | 13-11-16 | 10:08

Fantastisch! Net als Trump hoeft ook populistisch rechts in Frankrijk, niet veel te doen om met grote overmacht de verkiezingen te winnen. Dat doet onderworpen links gratis en voor niks met acties zoals deze.
Dus even resumerend: De getraumatiseerde leden van de Eagles, die het gelukkig overleefd hebben, worden vernederd, letterlijk in de kou gezet. Binnen verzorgt een slijmerige onwaarachtige gratuite bejaarde babyboomer, de heropening van de Bataclan door als god (alla) het wil, te scanderen. De meest effectieve manier om Marine le Pen het Elysee binnen te vliegen. bedankt!

Rest In Privacy | 13-11-16 | 10:08

Koos Knak | 13-11-16 | 09:56,

Niks complottheorie, heb ik om 9:39 uur uitgelegd.
Bovendien, stel dat je gelijk hebt dat de EODM getraumatiseerd zijn, en daarom van links nooit meer iets mogen zeggen.
Dan nòg is dat geen excuus om Sting daar uit te nodigen.

Laat staan om Sting daar de door de Plunderende Proleet tot necrofiele demon uitgeroepen maangod allah te laten aanbidden.
Een héle slechte timing.

Dandruff | 13-11-16 | 10:04

Piet Karbiet | 13-11-16 | 08:17
"Lalalalalinks is aan het verliezen en ze weten het."
De progressieven winnen, de conservatieven verliezen. De progressieve PVV en SP doen het goed, omdat ze bij de menselijke maat blijven. Ze hebben de feedback vanuit de dagelijkse praktijk. Wat iets anders is dan opportunisme van D66.
Eigenlijk verdampen de conservatieven, ze missen de aansluiting. De VVD met het geweteloze laat-maar-waaien komt-vanzelf-goed-beleid, en wat de PvdA wil snapt niemand meer. Wat dat betreft is het CDA een merkwaardig geval aan het worden. Wie had gedacht dat ze anno 2016 nog zouden bestaan? Best weird.

kloopindeslootjijook | 13-11-16 | 10:03

Islam is een besmettelijke ziekte waar maar één remedie voor is.

eerstneukendanpraten | 13-11-16 | 10:02

@Dandruff
Het Bataclan heeft 2 maanden na de aanslag een nieuw optreden met de EODM georganiseerd in een andere zaal. De avond daarvoor konden overlevende samen met de band praten over hun belevingen. In meerdere interviews heb ik gelezen dat de overlevende hevig teleurgesteld waren in de leadzanger. Hij riep de hele avond rare dingen. De overige leden trouwens niet van wat ik begrijp.

Al je andere punten zijn verdachtmakingen zonder bewijs of betrouwbare bron. De politie heeft groot onderzoek gepleegd. Er zijn tientallen zo niet honderen mensen opgepakt. Je kunt niet zeggen dat er een doofpot is gecreëerd. De leadzanger was niet bepaald de enige getuigen. Je kunt je zo en zo afvragen van wat hij zelf heeft gezien. Hij stond immers vooraan op het podium. Terwijl de aanvallers achteraan zijn begonnen met schieten.

kw_nl2 | 13-11-16 | 09:59

Dandruff | 13-11-16 | 09:51
Wat denk je dat dit zegt over het Franse volk? Dat ze het wel best vinden/zouden vinden.

Bram van Ojik | 13-11-16 | 09:59

Hij werd geweigerd wegens het uitventen van complottheorieën (er was hulp van het personeel bij de aanslag). Als ik de directeur was had ik hem ook de deur geweigerd. Mijn personeel is belangrijker dan zo'n fantast.

Koos Knak | 13-11-16 | 09:56

Dat die zanger er niet in mag is idioot maar nog enigszins verklaarbaar. Maar dat je Sting de boel laat heropenen met een begripvol liedje over migratie getiteld Insjallah, dan ben je gewoon niet meer te redden. Niets meer toe te voegen aan die cartoon, says it all.

Gen. Maximus | 13-11-16 | 09:53

@Dutch_Holland | 13-11-16 | 09:36
Nee lolbroek. De vergelijking vind ik nog mild.
Op een plek, waar uit naam van de islam - of een interpretatie daarvan - recentelijk een massamoord is gepleegd. Op die plek dan Sting uitnodigen in plaats van een overlevende, om aldaar Inch Allah te gaan zingen. Dan word je toch wel grotesk in je bek gespuugd. Ik ben niet snel kwaad. Maar nu wel.

atheïstisch stemvee | 13-11-16 | 09:53

"van de dertien Parijse aanslagplegers kwamen er zeven via de refugee-route"

Pas nou op, straks wordt GS weer weggezet als mensen die niet met cijfers om kunnen gaan en zichzelf voor gek lopen te houden met verkeerd gebruik van percentages en zo.

7 van 13 aanslagplegers namen de refugees-route, maar dat wil niet zeggen dat 7 van de 13 refugees ook aanslagplegers zijn (dit soort dingen zijn meestal deels of niet omkeerbaar). Dat zou betekenen dat meer dan de helft van alle refugees aanslagplegers zijn.

Het is ook niet nodig om in die aantallen te denken. Als van elke 10000 refugees er 1 aanslagpleger tussen zit heb je er al te veel, want er zijn errrrg veel refugees. 1 is al te veel.

kloopindeslootjijook | 13-11-16 | 09:53

Wow! Niet te geloven dit...

Maria.1 | 13-11-16 | 09:52

The Nameless | 13-11-16 | 09:24,

Toch opmerkelijk dat juist een links-extremist van de Bataclan dit bericht de wereld in geholpen heeft.
Als dat bericht niet eens klopt dan zou de Bataclan die idioot direct moeten ontslaan vanwege het met linksdraaiende stront besmeuren van de Bataclan. Nota bene tijdens de heropening.

Dandruff | 13-11-16 | 09:51

Ik wist trouwens niet dat Sting moslim was. Maar getuige zijn lied "inshallah" is hij blijkbaar moslem. Want alleen moslems zeggen dat tegen elkaar, die ook in allah geloven.
Bovendien staat er geen "Gloria" op het repertoir, of een "Halleluja" bij deze fijne zanger met zijn piepstemmetje.

Van Duyvenbode | 13-11-16 | 09:51

@meneer Q | 13-11-16 | 09:39
In Nederland is het nog erger: als een minderheid tegen zwarte piet is, krijg je roetveegpieten, regenboogpieten of stroopwafelpieten.
En de politiek geeft die minderheid aan zeurpieten gewoon hun zin.
Wat mij betreft worden die politici gelijk uit hun ambt geschopt zonder wachtgeld.

necrosis | 13-11-16 | 09:49

meneer Q | 13-11-16 | 09:39
En Trump wordt nu president van de VS. Ha!
Het policore establishment ziet het eigen einde naderen, want ook in Europa zal het weggevaagd worden - vroeg of laat, goed- of kwaadschiks.
Maar nu Trump nu president van de VS wordt, beginnen de ratten op het policore piratenschip nattigheid te voelen.

Van Duyvenbode | 13-11-16 | 09:48

Sting altijd -1

Bofkut | 13-11-16 | 09:48

Laat ik voorop stellen dat ik de details niet ken. Ik weet niet wat ie exact gezegd heeft en ik weet niet hoe goed dat is onderzocht, of er medewerkers zijn verhoord, of opgepakt en vrijgelaten. Ik weet dat je er vandaag de dag niet blind van uit kan gaan dat onderzoeken deugen.. maar als er ook maar 1 aanwijzing was dat iemand van het personeel radicale contacten had lijkt het me sterk dat daar niets mee gedaan zou zijn. Hij zou het ook oprecht mis kunnen hebben, je geheugen doet vreemde dingen na traumatische situaties, dat is niet uit te sluiten maar tegelijk ook niet verwijtbaar.
Buitengewoon triest dat het niet mogelijk is geweest dat bandleden hier gewoon bij aanwezig waren. Ik ga er vanuit dat ze dat wel wisten voordat ze voor de deur stonden maar ik geef ze groot gelijk dat ze toch gingen.
En dan is er nog het optreden van sting, een nogal belegen artiest met belegen, grijsgedraaide muziek en meningen. Een stuk tijdsgeest dat totaal niet aansluit bij 2016 en de toekomst. En dat er niet 1 concert voorbij kan gaan in die zaal, sinds de aanslag, waarin er geen inshallah wordt uitgesproken is zo fucking triest. Op de avond waarop je wil laten zien dat je doorgaat en nooit zal buigen voor geweld moet je die achterlijke cultuur compleet negeren. Het heeft geen toegevoegde waarde, het is zeker geen woord van hoop. Het is fatalisme, je eigen verantwoordelijkheid verschuiven naar allah. Het is een zwakte. Als god het wil doen we X, X mislukt. Dat komt niet omdat je een prutser bent, dat komt omdat god het zo gewild heeft. Geen wonder dat dat regressieve kut geloof nooit een stap vooruit maakt.

noerg | 13-11-16 | 09:47

@keestelpro | 13-11-16 | 08:48
Op zich wordt het gemeld. Dat is winst. Het wordt niet onder het tapijt geschoven wat ik eigenlijk verwacht had. Wat de "journalisten" nalaten is hoor en wederhoor.

Maar de mensen (deplorables) zijn niet dom. Een groot gedeelte prikt hier door heen. De politiek correcten die het niet willen zien zullen het zelfs niet geloven wanneer het door Hollande op televisie verkondigd zou worden.

Joris Klam | 13-11-16 | 09:46

Rommelende Onderbuik | 13-11-16 | 08:45,

Volgens Merkel en Sting moeten we chanteurs juist met miljoenen tegelijk binnen laten.
Zij claimen dat die miljoenen merkkleding en nieuwe iPhones eisende kleine crimineeltjes de pakweg 10% meereizende zware criminelen en extremisten enisgzins in toom kunnen houden.
Hoe precies dat weet niemand; maar dat hoeft gelukkig ook niet bij linkse wetenschap.

Dandruff | 13-11-16 | 09:46

The Nameless | 13-11-16 | 09:24
Dit maakt het niet minder waar.

Bram van Ojik | 13-11-16 | 09:41

De laffe Franse regering noemt daders van islamitische terreur "daesh".
Maar niet alleen in Frankrijk het hele doodsbange Westen kruipt voor de islam uitgezonderd Wilders en Trump.
Politici roepen: "als de meerderheid de sharia wil dan moet dat kunnen". "fijn suikerfeest" "fijne ramadan".

meneer Q | 13-11-16 | 09:39

kw_nl2 | 13-11-16 | 08:21,

Stel dat je gelijk hebt dat die zanger getraumatiseerd is en daardoor onzin uitslaat. Dan zou het de Bataclan sieren als ze slachtoffers van die aanslag zouden helpen met het verwerken van hun trauma.
Dat de linkse kerk haar linkse aanhangers verbiedt om slachtoffers van geweld te helpen klopt, maar aan de andere kant is de Bataclan in de eerste plaats een (ongetwijfeld gesubsidieerde) concertzaal. En geen linkse tempel/kerkgebouw.

Maar los van de vraag of linkse mensen van hun geloof getraumatiseerde mensen mogen helpen. Ik heb geen enkele reden om aan het verhaal van EODM te twijfelen; Zij waren er bij.
En anders dan de Bataclan hebben de EODM geen enkele reden om te liegen over;
- hoe iedereen die dag in en uit kon lopen;
- dat toen ze daar naar vroegen, het antwoord was dat 6 beveiligers ziek waren;
- dat een Mexicaanse vriendin werd aangesproken of ze moslim was
- het is ook heus niet uniek dat beveiligers moslimextremisten zijn, zie de vele berichten over personeel op de vliegvelden van oa Zaventem, Heathrow, München;, etc.
nieuwreligieuspeil.net/node/6447
nieuwreligieuspeil.net/node/6448
nieuwreligieuspeil.net/node/1913

Nog los daar van;
- is er geen excuus om linksextremist Sting uit te nodigen;
- en te laten smeken om méér méér méér aanslagplegers in Europa.

Dandruff | 13-11-16 | 09:39

@atheïstisch stemvee | 13-11-16 | 09:35

Gisteravond porno gekeken?

Dutch_Holland | 13-11-16 | 09:36

-weggejorist-

Infidel66 | 13-11-16 | 09:36

Alsof je gvd net verkracht bent door een horde geile priesters en daarna onderwezen moet worden over Gods liefde. En doorslikken die liefde, kreng. Gadverdamme. -out-

atheïstisch stemvee | 13-11-16 | 09:35

Met zoveel moslims in je land is de infiltratie natuurlijk immens.

Dutch_Holland | 13-11-16 | 09:33

@peterdh
Djezus, je snapt er echt geen fuck van.
Het gaat niet alleen om zijn moslimhaat, het gaat erom dat hij het Bataclan ervan beschuldigt onderdeel te zijn van de aanslag.

Nogal wiedes dat ze hem dan vervolgens niet uitnodigen.
kw_nl2 | 13-11-16 | 00:20

Nee jij snapt het! Zijn band stond te spelen toen de kankergezwellen met moslim fundamentalistische haat in hun met haat gevulde hoofden daar hun ziekelijke massa moord pleegde. Dat het Bataclan niet is heropend met the eagles of dead metal is een grove schande. Dat bandleden van the Eagles of dead metal zelfs de toegang worden ontzegd tot de her opening is van een ongehoorde ziekelijke botheid. En het moslim addergebroed met haat gevulde hoofden lachen, en zien dat hun gedrag goed is! Dombo

Dr.Tatta.Macamba | 13-11-16 | 09:28

Zie de overeenkomsten met de reflexen van onze vertegenwoordigers op uitingen van moslimgeweld. Die bezoeken glashard moskeeën en theehuizen als er weer eens iets gebeurt. De boodschap is is immer: moslims zijn slachtoffer, islam is vrede, blanke verontruste onderlaag is racisme. Semireligieuze viering van verbondenheid en eenheid tegen beter weten in. Onderwerp u, schik in uw lot, dat houdt de boel tenminste bij elkaar. Dan blijft het een beetje gezellig.

@Pauw: het zijn dit soort berichten die mij ontzettend boos maken. Met mijn vieze witte onderbuik.

atheïstisch stemvee | 13-11-16 | 09:27

@Piet Karbiet | 13-11-16 | 09:17
De politie zal blij zijn met die dode vogel die op mijn balkon ligt.
Enne... je vindt schrijf je natuurlijk met een 't' op het eind.
Zal ik jou even afleveren bij de dichtstbijzijnde sgool voor een opfriscursusje ;)
*gnehehe*

necrosis | 13-11-16 | 09:24

Dan dooft het licht .....

kat-de-kat | 13-11-16 | 09:22

Schandalig dit. Dus dat de zanger wordt geweigerd en dat sting zo'n nummer durft te spelen. Hoelang pikken we dit nog?

Karelklep | 13-11-16 | 09:19

@necrosis | 13-11-16 | 09:05
Wat je vind moet je bij de politie afleveren.

Piet Karbiet | 13-11-16 | 09:17

keestelpro | 13-11-16 | 08:31 Je zegt het, ik kan op de interwebs niks vinden over de rol van die beveiligers. Mijn kennis van het Frans beperkt zich tot de camping dus daar kan het ook aan liggen maar na zo'n beschuldiging zou ik openbaar mijn naam gezuiverd willen zien....

knutsel | 13-11-16 | 09:16

Het criterium voor toelating bij Franse concerten is dus dat de artiesten geen mening horen te geven die tot verdeling aanzet.

Men hoopt hiermede te bereiken dat de moslims bij een volgende gelegenheid wat minder bezoekers zullen doodschieten.

Als straks de shariapolitie regeert in de straten, zullen de concertorganisatoren lijsten afgeven van artiesten met een 'verdelende' mening, zodat razzia's soepeltjes verlopen.

Vod Kanockers | 13-11-16 | 09:07

Overigens vind ik Eagles of Death Metal maar een matige garage-rockband met een naam die de lading niet dekt.
En ik kan het weten als specialist in grafherrie.

necrosis | 13-11-16 | 09:05

@suqmadic | 13-11-16 | 07:38
Policor = vrijheid van meningsuiting, zolang jouw mening maar voldoet aan de mening van de goedmensen.
Addergebroed = mensen die met gespleten tong spreken, niet te verwarren met mensen die met dubbele tong spreken.
*hips, en burp*

necrosis | 13-11-16 | 08:54

Chanteurs moet je ook niet naar binnen laten.

Rommelende Onderbuik | 13-11-16 | 08:45

Slappe leiding daar ,iedereen had wel wat te zeggen onder de stress. bij die club ben je dus niet veilig.

pedro300 | 13-11-16 | 08:45

En de boodschap richting militante moslims is..?
Dit is zo bizar dat zelfs Houellebecq dit niet kunnen verzinnen. Truth is weer eens 10x stranger than fiction.

Bert Konterman | 13-11-16 | 08:43

Sting, de zingende francisco van jole. Als die de tent mag heropenen dan weet je dat het een capitulatie is.

dulcinea | 13-11-16 | 08:37

@knutsel | 13-11-16 | 08:20
Misschien is dit wel een mooi moment voor de Franse justitie om een grootschalig onderzoek te doen naar het personeel van de Bataclan. Hier lijkt men wel heel opzichtig een bepaalde beerput te willen dempen.

keestelpro | 13-11-16 | 08:31

We leven in een fascistische westerse wereld, waar je voor een andere mening ontslagen, gestraft of zelfs soms gedood wordt. Maar het interesseert de meesten niet. Want het gaat toch maar om mensen met die inferieure andere mening. Ze hebben het verdiend. Het is veel erger dan de meesten denken. Het broeit ook onderhuids. De mensen met die andere onwelgevallige mening hebben nog nauwelijks geweld gebruikt. Dat kan ineens veranderen. Want zij zien dat nu in de VS geweld gelegitimeerd is.

roze_bril | 13-11-16 | 08:30

Tijd voor Le Pen om heel wat puin te ruimen.

Muggenmepper | 13-11-16 | 08:30

Wat een gigantisch schandaal.

Muggenmepper | 13-11-16 | 08:30

Zo zet men de verkiezingsoverwinning van Le Pen nog wat beter in de steigers.
En wat zullen ze weer verrast zijn.

Memek | 13-11-16 | 08:30

Als er ooit een politiek vacuum op rechts is geweest dan is het nu. Had professor Pim nog maar geleefd. Nu was de tijd echt rijp geweest met een bondgenoot in Amerika.

keestelpro | 13-11-16 | 08:28

@atheïstisch stemvee | 13-11-16 | 08:16
Deugen is
In elke dader een slachtoffer zien.
En in elk slachtoffer een dader.

Deugen is de omgekeerde wereld.

keestelpro | 13-11-16 | 08:25

Je Suis Rechts

McKtoom | 13-11-16 | 08:22

Wat een achterlijk beleid. Hoe kun je zo iets verzinnen. Islam religie van vrede me reet, ga lekker terug naar de zandbak met dat Islam en neem die beleidsmakers aldaar lekker mee. Te zielig voor woorden dit

ChronischeKlager | 13-11-16 | 08:22

@appelvink
Hahahaha, je beweert nu dat de terroristen binnen werden gelaten? Dat niemand ze tegen liet?
Ze kwamen met geweld naar binnen. De beveiliging was zelf niet bewapend. Is het trouwens al aangetoond dat de bewaking daadwerkelijk islamitisch was?

kw_nl2 | 13-11-16 | 08:21

Nog even:
- ca 6 bewakers komen niet opdagen.
- 89 mensen worden beestachtig afgeslacht.

En dan beledigd zijn dat de zwaar getraumatiseerde zanger van de band die op het podium stond deze twee feiten aan elkaar verbindt.

Het zou de Bataclan sieren als zij dit zouden hebben erkend en Jesse Hughes de mogelijkheid geven bij de herdenking aanwezig te zijn. Maar nee, ze laten Sting Inchallah zingen.

De daders zijn moslims en Jesse Hughes houdt van de second amendment en van Trump. Als de Bataclan beschuldigingen willen kunnen ze ze krijgen. J'accuse!

knutsel | 13-11-16 | 08:20

Lalalalalinks is aan het verliezen en ze weten het.

Piet Karbiet | 13-11-16 | 08:17

Deugen is
In elke dader een slachtoffer zien

atheïstisch stemvee | 13-11-16 | 08:16

@Kapitein Stijlvol | 13-11-16 | 07:54

Tja het is werkelijk niet te filmen wat er in die hoofdjes afspeelt bij links, worden die s'ochtends wakker en denken die zoiets als "laat ik eens een paar islam terroristen verdedigen, want dat is goed voor de mensheid" ?
.
Links is geen mening, links is een geloof lijkt het wel, vol haat venijn en realiteit verlies, waarom we het nog accepteren is mij een raadsel.

GerMonster | 13-11-16 | 07:58

Dju Sting, jij ook al?
Hoorde je graag, in de tijd van "Russians", zelfs nog verschillende concerten bezocht. Toen.
Nu zeker niet meer.

McKtoom | 13-11-16 | 07:57

suqmadic | 13-11-16 | 07:29
Mijn wekker stond zoals gewoonlijk afgesteld op cynisme en sarcasme. Dus ik word altijd stipt wakker.

Kapitein Stijlvol | 13-11-16 | 07:54

Build that wall, build that wall, build that wall....

netniet | 13-11-16 | 07:45

Het is soms bijna griezelig:

The Italy Concert/All This Time
www.youtube.com/watch?v=CV2sdtSCdgo
Is op genomen op 9/11/2001 en begon met Fragile:

If blood will flow when flesh and steel are one
Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away
But something in our minds will always stay
Perhaps this final act was meant
To clinch a lifetime's argument
That nothing comes from violence and nothing ever could
For all those born beneath an angry star
Lest we forget how fragile we are

Helaas vinden sommige mensen dat je het leven van een ander mag nemen omdat ze anders denken over iets. Terwijl juist die ander vind dat dat eigenlijk zo niet kan. Daar zit iets tegenstrijdigs in, wat ze blijkbaar zelf niet doorhebben.

kloopindeslootjijook | 13-11-16 | 07:43

NOS Teletekst slaat dit incident maar even over en noemt alleen het optreden van Sting,
Eerder werden optredens van Eagles of Death Metal ingetrokken bij twee Franse festivals vanwege de uitspraken van Jesse Hughes.

Vod Kanockers | 13-11-16 | 07:43

@suqmadic | 13-11-16 | 07:31

Graag een uitleg van wat ik dan niet snap van de linkse beweging van de aflopen decennia. Want zoals gebruikelijk geen argumenten behalve verwensingen zie ik al.

GerMonster | 13-11-16 | 07:43

raskol | 13-11-16 | 07:32
Policor addergebroed?
Wtf is dat?

suqmadic | 13-11-16 | 07:38

Er komt, nog eerder dan de clash met de islam in onze niet-islamitische landen, binnenkort een enorme aanvaring tussen de moraalfappende arrogante wijzijnbeter-mensen en de rest van de bevolking die het kapotmaken van samenleving, cultuur en cohesie door het policor addergebroed kotsbeu is.

Laten we hopen dat die woede zich blijft kanaliseren via het stemhokje.

raskol | 13-11-16 | 07:32

-weggejorist-

suqmadic | 13-11-16 | 07:31

@Kapitein Stijlvol | 13-11-16 | 07:20
Weet je zeker dat je goed bent uitgeslapen? Je wenst even mensen de dood in omdat ze anders denken, vermoed je. Je bent geen haar beter dan die terroristen.

suqmadic | 13-11-16 | 07:29

Was het dan niet af met links of duurt dat nog even in europa ? Eruit met de links fascisten, cry bullies en alle andere marxistische cultuurontkenners en islam enablers.
.
Schiet toch eens op, ik wil nog een echte vrije wereld meemaken in de 30 jaar die mij nog rest.

GerMonster | 13-11-16 | 07:23

-weggejorist-

Kapitein Stijlvol | 13-11-16 | 07:20

Het valt me nog mee dat Sting zijn gage niet aanneemt, maar doneert aan de slachtoffers en nabestaanden van Bataclan.
Dat zie ik Bono nog niet doen.

necrosis | 13-11-16 | 06:58

Zaterdagochtend op radio1 een item over een van de (ex-Syrie) daders van Bataclan. Dat dat eigenlijk zo'n slachtoffer is.
Ik heb de radio echt snel uit moeten zetten.
Ik kon het niet meer aanhoren...

Hufter | 13-11-16 | 06:23

kw_nl2 | 12-11-16 | 23:59
"De zanger is dan ook behoorlijk van het padje. Hij beschuldigt constant het personeel van Bataclan dat ze onderdeel waren van het complot. Dat mensen in de zaal zich verdacht gedroegen en waarschijnlijk ook onderdeel waren van een complot.
Veel overleefdende van die avond willen niks met hem te maken hebben.
Niet zo vreemd dat hij wordt geweigerd dus."

De waarheid kan niet vaak genoeg herhaald worden.
respect kw_nl2

the Jackdawn | 13-11-16 | 05:17

Het is natuurlijk fout als je een slachtoffer, die een jouw ongevallige mening en/of idee heeft, de toegang gaat weigeren. Zeker als het bij zijn concert gebeurde en de meest afschuwelijke dingen heeft gezien. Dan laat je als directie van Bataclan zien dat van je echte vrijheid van meningsuiting (zie Voltaire) niets begrepen hebt. Daarmee tast je onze vrijheid en democratie aan en laat je de terroristen een beetje winnen.
Aan de andere kant zijn er wel diverse vraagtekens bij de mening van Jesse Hughes te plaatsen. Ten eerste is hij een "christen" van het soort "omdat de bijbel opgeschreven is, is het waar" (zie interview) en dol op wapens is. Dat mag, maar lijkt me strijdig met de geweldloze boodschap van Christus. En zonder christendom bestaat er volgens hem geen moraliteit en is islam het enige alternatief. Van de verlichting heeft hij kennelijk nooit gehoord of is dat strijdig met zijn godsdienst?.
Daarnaast zegt hij dat het liberalisme ervoor gezorgd heeft dat mensen zich als makke lammeren hebben laten afslachten. Liberalen zijn automatisch weerloos? Werkelijk? Mij lijkt eerder dat de meeste mensen zich sowieso als schapen gedragen en velen bij noodsituaties in paniek raken en verlamd van angst zijn, ongeacht hun politieke denkbeelden. En is een gemilitariseerde samenleving dan de oplossing? Want als allemaal gewapende (ex)soldaten en politieagenten zijn we dan beschermd tegen terrorisme? En hoe ver is een dictatuur dan nog?
Dan is de grote vraag: is er bewijs voor zijn mening dat er personeelsleden (of 1?) de terroristen hebben geholpen om binnen te komen? Is er een personeelslid gearresteerd en en door een rechter veroordeeld? Was dat een moslim? Jesse Hughes heeft een beveiliger nerveus om zich heen zien kijken, is dat voldoende bewijs? Er waren tegelijkertijd buiten moslims de aanslag al aan het vieren dus "there must have been coordination" . En welk bewijs heeft hij daarvoor? (en dan hebben we het dus niet over de noord-Afrikaanse klootzakjes die achteraf juichend door de straat liepen). Het is zeker mogelijk dat ze hulp van binnenuit hebben gekregen maar het kan ook dat ze het gebouw al eerder verkend hadden of het gebouw kenden omdat ze bij eerdere concerten waren geweest. Wie weet het?
Jesse Hughes wekt de indruk dat alle Bataclan personeelsleden met een moslimachtergrond mededader zijn. En zonder overtuigend bewijs.
Is het dan raar als mensen boos reageren als ze valselijk beschuldigd worden? En dan zeggen: "die willen we er niet bij hebben"? Dat is geen rechtvaardiging, maar gebeurt overal: bij verkiezingsbijeenkomsten van Donald Trump werden mensen met een afwijkende mening er toch ook uitgegooid?
En is dit " schreeuwend bizarre WTF nieuws"? Of gaat GS ook graag kort door de bocht?

NoblesseOblige | 13-11-16 | 03:56

@Batavi Magistralis | 13-11-16 | 01:34
We zullen eens kijken wat de amerikaanse Chaves gaat doen.

miko | 13-11-16 | 03:55

@peterdh | 12-11-16 | 23:57
Zo is het.

ben kokhals | 13-11-16 | 03:47

Oh wat erg dit, de naiviteit is zo erg doorgeslagen dat zelfs nabestaanden van afgeslachte mensen worden geslachtofferd op het socialistische hakblok. Walgelijk.

-=PyP=- | 13-11-16 | 03:37

Dus als iemand iets in een emotionele staat roept, dan zijn de mensen er omheen niet meer in staat om dat te scheiden van de feiten? Die man moet je ondersteunen ipv afwijzen.

-=PyP=- | 13-11-16 | 03:32

'Ik vind 'iets negatiefs over Moslims zeggen' en 'het personeel van Bataclan beschuldigen van medeplichtigheid bij een massamoord' een heel groot verschil.'

Volkomen gelijk in Ardbeg. Daarnaast zou de politie hun werk niet goed doen, dit zei hij tijdens het lopende onderzoek. Dit deed hij geen 1 keer maar meerdere kerel. Gezeik over vrijheid van meningsuiting gaat nergens over, ze mogen hem daar gewoon weigeren. Het personeel wordt door hem immers beschuldigd van een aanslag. Lijkt me nogal logisch dat ze hem daar niet willen zien.

suqmadic | 13-11-16 | 03:17

Nou Sting, je hebt een nieuw record neergezet voor de morele afgrond onder artiesten.

VerenigingVanDieven | 13-11-16 | 03:00

@de honden blaffen... | 13-11-16 | 02:20
Dat zou zeer vermakelijk zijn inderdaad, al hoop ik dat er niet een toestand als nu in de VS aan voor af hoeft te gaan.

Panos88 | 13-11-16 | 02:46

@Ohja | 13-11-16 | 02:24
Nee hoor, op een paar fanaten na zijn de meesten gewoon bang (zij het onderbewust) dat een fundamentele moraal onder de heersende machtsstructuur wegvalt, met alle onrust die volgt. Vergelijk het met wat het creationisme betekent voor bepaalde groepen Christenen.

Panos88 | 13-11-16 | 02:44

@koter | 13-11-16 | 01:09
De grootste toevoer van marokkanen kwam op gang NA de arbeidswerving. Vooral onder CDA hun gezinshervorming kwamen ze aan mass.
www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2004/30/twee-...

miko | 13-11-16 | 02:43

@Ongeblustekalk | 13-11-16 | 00:32
Het Vichy regime verdedigen,goed joh.

miko | 13-11-16 | 02:38

@Cuyahoga | 13-11-16 | 00:18
Eem Godwin, maar hij is je vergeven.
Ik moest lachen.

miko | 13-11-16 | 02:36

Ik bedoel dit allerminst grappig maar had Jesse Hughes een officieel toegangsbewijs? Of dacht hij dat-ie zomaar naar binnen kon? Lees wel in de media dat hij geweigerd is door de directeur Jules Frutos vanwege het geven van zijn mening. Op zich is dat al bespottelijk. Is Jules Frutos de gedachtenpolizei oder was? Jules Frutos is een paardenlul maar Jesse Hughes moet zichzelf niet in deze positie manoeuvreren.

Mr.Robot777 | 13-11-16 | 02:35

@peterdh | 13-11-16 | 00:03
Sinds wanneer is dit een openbare gelegenheid? Je moet een kaartje kopen, wat al meteen zorgt dat het niet publiekelijk toegankelijk is. Een hotellobby is openbaar, de hotelkamer niet meer.

Dit is gewoon een bedrijf die een klant weert vanwege een bepaalde reden. Een reden die het bedrijf vrij is om zelf te bepalen en waar de klant niets tegen kan doen. Net als dat ik ook iemand mag weren die ik niet in mijn huis wil hebben.

Martinspire | 13-11-16 | 02:35

Wat doet die kut Sting daar? De Eagles of death metal hadden de gelegenheid moeten krijgen hun concert af te maken zonder schietende terroristen.

seasicksteve | 13-11-16 | 02:26

Sommige mensen gaan liever politiek correct dood. Weird.

Ohja | 13-11-16 | 02:24

Panos88 | 13-11-16 | 02:09
Ik zie uit naar de dag, dat de NPO, gedwongen door de omstandigheden, een zelfde verklaring publiek maakt...

de honden blaffen... | 13-11-16 | 02:20

We kunnen gewoon niet samenleven met dit geloof, gaat gewoon niet lukken want als het de gelovigen zelf niet is dan zijn het de gelovigen van de linkse kerk wel die het westen afbreekt.

Lyin Ted | 13-11-16 | 02:18

@ristretto | 13-11-16 | 01:03
Die avond waren ook Nederlanders in de Bataclan, en Britten, en Belgen. Zou zomaar een (stiekem) losbandige moslim tussen kunnen zitten. Waarvan de slachters geen weet hadden, of misschien wel maar met genoegen deze losbandigen ook afslachtten, want concert = haram. Het argument van kw nl2 slaat dus nergens op. Trap er niet in!
Het is een feit dat zwaarbewapende slagers die avond gewoon binnen konden komen. Niet vreemd dat overlevenden van dit bloedbad vraagtekens hadden bij de beveilinging van dit evenement.
Mohammedaans personeel, en vervolgens worden met grof geschut bewapende mohammedanen zonder enige belemmering binnengelaten. Bij wie gaan er dan geen alarmbellen rinkelen?

appelvink | 13-11-16 | 02:17

*omringd

Panos88 | 13-11-16 | 02:11

Ardbeg | 13-11-16 | 02:00
OK ik respecteer uw standpunt, maar mijn gevoel geeft weinig vertrouwen in de waarheid ervan..
Ook al ligt de waarheid in het midden dan is de uitkomst nog steeds heel kwalijk. Het uitmoorden van Europese jongeren (Bataclan) om hun vrije wil, uit naam van een of andere NEP god.. Een god waar geen Europaan NOOIT in dit tijdperk of enige dimensie zal in geloven.. zeer kwalijk allemaal..

Batavi Magistralis | 13-11-16 | 02:09

@de honden blaffen... | 13-11-16 | 02:03
Eerst zien dan geloven, het zou betekenen dat de redactie met republikeinen moet worden aangevuld; want je kunt je zelf wel voornemen onpartijdig te zijn, maar als je de hele dag omringt wordt door mensen die telkens het zelfde mantra herhalen wordt het erg moeilijk om te zien wat die onpartijdigheid precies inhoudt.

Panos88 | 13-11-16 | 02:09

@koter 01:57
Nederlanders hebben de blauwdruk voor de onafhankelijkheidsverklaring van de VS geschreven. En voor het tweede amendement. De Modern Time Dutch Barn: Ook een icoon.

De VS heeft meer van Nederland geïmporteerd, dan Nederland van de VS. Ja, daar schrik je van he? Stop eens met de calimero uithangen. Duitsland kan niets zonder Rotterdam.

tipo | 13-11-16 | 02:07

Graaf van Egmont | 13-11-16 | 01:59
Sterkte!

de honden blaffen... | 13-11-16 | 02:05

tipo | 13-11-16 | 02:02
Het is een trol, of Alexander Pechtold.

de honden blaffen... | 13-11-16 | 02:04

@koter 01:57
Je hebt nog niet eens voor de helft in de gaten wat voor een powerhouse Nederland is.

tipo | 13-11-16 | 02:02

@koter | 13-11-16 | 00:54
'Dus moslims zijn heel redelijk als ze Westerlingen haten?'

Ja. Een echte moslim haat het Westen.
Het zou onredelijk zijn als ze dat zouden ontkennen.

keestelpro | 13-11-16 | 02:01

tipo | 13-11-16 | 01:24
Precies.
Batavi Magistralis | 13-11-16 | 01:52
Ik trol niet, ik meen wat ik zeg. Daarnaast staat het ook nog eens in de tweet van die Katy Lee. Ik vind 'iets negatiefs over Moslims zeggen' en 'het personeel van Bataclan beschuldigen van medeplichtigheid bij een massamoord' een heel groot verschil.

Ardbeg | 13-11-16 | 02:00

de honden blaffen... | 13-11-16 | 01:52
Ja, terug gaan naar de plaats des onheils kan helend werken. Zelf heb ik ervaren dat dat niet het geval is. je kunt beter visualiseren onder begeleiding van een therapeut. Ik heb allebei gedaan, maar 3 jaar later kom je toch weer een trigger tegen die alles weer op nul zet. En je ziet het niet aankomen.

Graaf van Egmont | 13-11-16 | 01:59

Naja tot nu toe heeft de rest er ook niet veel van gebakken dus slechter kan het niet worden
peterdh | 13-11-16 | 01:49

Nederland heeft een sterks internationaal georienteerde economie. We zijn in grote mate van andere landen afhankelijk - met name Duitsland. NL is geen eiland dat totaal onafhankelijk opereert en functioneert van de rest van de wereld, we zijn er actief onderdeel van. Op cultureel vlak zijn we importeurs. We importeren op grote schaal de Amerikaanse normen, waarden en culturele uitingen (Halloween bijvoorbeeld).

koter | 13-11-16 | 01:57

@ristretto | 13-11-16 | 01:03

Ahja want alle moslims hebben een of ander secret communicatienetwerk waarmee ze in contact staan met terroristen die aanslagen plegen?

Of andersom als er dan toch moslims niet op de hoogte waren van de aanslagen, hebben de terroristen ze niet herkend alvorens ze in het wilde weg op de menigte inschoten.

Of hun magic bullets waren niet in staan om om de aanwezige moslims heen te viegen en de ongelovige achter hun alleen te raken???

Echt hoe onderbouw je dat punt van kwnl2? Ik ben benieuwd....

peterdh | 13-11-16 | 01:53

Graaf van Egmont | 13-11-16 | 01:48
Daar naar toe gaan kan hem helpen dat trauma te verwerken.
Die kans wordt hem niet gegeven, een schoftenstreek.

de honden blaffen... | 13-11-16 | 01:52

@Ardbeg | 13-11-16 | 01:18
Ardbeg is geweldige Islay Whiskey, maar uw betweterige en trol-achtige entree, doet sterk vermoeden, dat u een oud reaguurder bent met een negatieve stempel, of zo gezegd een perma-ban trol.. Excuseer mij als het niet waar is.. Dan is het slechts een normale trol:) Ik reaguur al enkele jaren, en het komt mij gewoon slechts bekend voor..

Batavi Magistralis | 13-11-16 | 01:52

@koter | 13-11-16 | 01:00

Naja tot nu toe heeft de rest er ook niet veel van gebakken dus slechter kan het niet worden

peterdh | 13-11-16 | 01:49

De frontman of EODM is natuurlijk getraumatiseerd. Dat hij doet of dat niet zo is is een veeg teken. Dat gaat hem jaren later nog opbreken. Geen twijfel over mogelijk. Je ziet het eigenlijk al dat hij naar de bataclan wil. Je denkt dat dat een goed teken is, maar dat is het niet.

Graaf van Egmont | 13-11-16 | 01:48

koter | 13-11-16 | 01:42
Neen, en als beveiliger al helemaal niet.
Ik zou potloodkluiver worden, in jouw geval.

de honden blaffen... | 13-11-16 | 01:47

@koter | 13-11-16 | 01:31

Dus? Eigenlijk acht je de beveiligers ongeschikt voor hun taak van *beveiligen* , en moeten we politieagenten voor de deur hebben. Ok.

Maar dan is het dus helemaal niet zo vreemd dat die gast de "beveiligers" (ja laat ik het nu maar tussen kwootjes zetten want het zijn niet meer dan veredelde puppets in een pakje) verdenkt van het toelaten van mensen met een kalasknikov. Het is immers hun eerste taak om zichzelf in veiligeheid te brengen, dan pas de rest.... Ok...

peterdh | 13-11-16 | 01:47

koter | 13-11-16 | 01:37
'Het gaat nu relatief goed' Dat zei de stuurman van de Titanic ook vlak voordat hij de ijsberg in zicht kreeg.
Zonder visie en/of verder naar voren durven te kijken zegt het helemaal niks komma nul. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Harry Turtle | 13-11-16 | 01:46

koter 01:37
Zwitserland gaat beter. Eigendomsrechten, privacy, grenscontroles, echte democratie, vrij wapenbezit om je te verdedigen tegen de overheid en bezetting en buiten de EU.

Tuurlijk, Als je Nederland met Zimbabwe vergelijkt, is het hier een walhalla. Maar waarom zou je Nederland zo laag inschatten. We weten beter.

tipo | 13-11-16 | 01:43

Ongeschikt...
de honden blaffen... | 13-11-16 | 01:36

Zeker, voor het salaris van een beveiliger (ongeveer 11 euro bruto per uur) ga ik niet voor een actieve AK-47 staan. Voor geen enkel salaris eigenlijk. Het eerste wat ik zou doen is mezelf in veiligheid brengen... niemand heeft wat aan me als gatenkaas.

koter | 13-11-16 | 01:42

En Sting is kennelijk aan t 'verbinden' geslagen? Voor grof geld?

Tijl U | 13-11-16 | 01:41

@koter | 13-11-16 | 00:52

Ahja, mensen beschuldigen van moord. Het word al gekker. Luister hier eens het gewraakte stukje: www.foxbusiness.com/features/2016/03/0... .... Ik krijg dagelijks zwaardere beschuldigingen naar mijn hoofd hoor. Deze actie van de Bataclan was Political Correctness en Social Justice Worrier ten top.

peterdh | 13-11-16 | 01:40

Quote: 'De zanger is dan ook behoorlijk van het padje.' - Vind je t gek? ( Nav kw_nl2 | 12-11-16 | 23:59)

Tijl U | 13-11-16 | 01:40

Parsons | 13-11-16 | 01:27

Ik zeg niet dat het goed gaat. Dit is immers een gevoel dat van mens tot mens verschilt. Ik zeg dat het relatief goed gaat i.e. in vergelijking met andere landen. Dit is de meest objectieve maat die we kunnen hanteren. Als je persoonlijk van mening bent dat het niet goed gaat is het misschien handig eerst naar jezelf te kijken... wellicht ligt het aan jezelf dat je ontevreden over je leven bent.

koter | 13-11-16 | 01:37

Mochten moslims er wel in? Was dat niet kwetsend voor het perosneel dan?

Tijl U | 13-11-16 | 01:36

@Ongeblustekalk | 13-11-16 | 00:48

Ruimen jullie nou eerst maar je eigen bende op na een Brexit, Trump in het witte huis en een Oekraine referendum voordat je deze beschuldigingen probeert te backslingen aan degene die ze terecht uitten....

peterdh | 13-11-16 | 01:36

koter | 13-11-16 | 01:31
Die eerste zin, zegt alles.
Ongeschikt...

de honden blaffen... | 13-11-16 | 01:36

De man kwam op voor de doden en gewonden. Niet voor het personeel dat de deuren wagenwijd open liet staan.

Tijl U | 13-11-16 | 01:35

-weggejorist-

Batavi Magistralis | 13-11-16 | 01:34

Is het niet de taak van beveiligers om mensen met kalasjnikovs buiten de deur te houden???
de honden blaffen... | 13-11-16 | 00:58

Nee, nee dat is hun taak zeer zeker niet. Een van de eerste zaken die je wordt geleerd is ten alle tijden jezelf eerst in veiligheid te brengen. Een beveiliger is materieel en juridisch gezien heel beperkt in zijn mogelijkheden. Ze kunnen in de praktijk eigenlijk ook heel weinig... beveilgers zijn er vaak vooral om het gevoel van veiligheid te versterken... met nadruk op GEVOEL. Dit soort Bataclansituaties zijn in de kern politiewerk; zij zijn het die een geweldsmonopolie hebben en dus de vuurkracht en de wet achter zich hebben. Als beveiliger verschil je in een dergelijke situatie weinig van de gasten/bezoekers.

koter | 13-11-16 | 01:31

"Ze zijn gekomen en ik heb ze weggestuurd. Sommigen dingen vergeeft men mensen niet"aldus directeur Jules Frutos.
Maar dan heeft hij bij zijn koranstudies toch niet goed opgelet:
“O zoon van Adam, voorwaar, zolang jij Mij aanroept en op Mij hoopt, dan zal Ik jou vergeven, wat je ook maar gedaan hebt, zonder hier naar om te kijken. O zoon van Adam, al zouden je zonden tot aan de hemel reiken, waarna jij Mij om vergeving vraagt, dan zal Ik je vergeven. O zoon van Adam, al zou je tot Mij komen met zoveel zonden dat ze de aarde zouden kunnen vullen en Mij dan treffen, zonder dat jij iets als deelgenoot aan Mij hebt toegekend, dan zal Ik tot jou komen met een gelijke omvang hieraan aan vergeving.”
Overgeleverd door at-Tirmidhie (3540) en Ahmad (21804).

de honden blaffen... | 13-11-16 | 01:30

@koter | 13-11-16 | 01:17
Sinterklaasintocht.

Eén woord.

De rust.

Parsons | 13-11-16 | 01:29

Ik kan de zanger wel volgen. Ten eerste aanschouwt hij het bloedbad, hij kijkt Abdelsalam in de ogen en weet dat hij die al eerder die dag in de Bataclan heeft gezien (let wel, adrenaline scherpt ook de geest) en na dat alles gaat hij zich afvragen: hoe konden die gasten voorbij de security komen. Nou zijn in Frankrijk bijna alle mensen in de beveiliging of zwart of Noord Afrikaan. Geen wonder dat hij vermoedt dat daar de krux zit.
Maar nou komt het, hij is vier dagen door de politie verhoord en zal dus ook zijn vermoedens aan de politie hebben meegedeeld. Die politie heeft hem dus na gedegen onderzoek ook niet verteld, dat hij er naast zat vwb de beveiliging. Dus blijft hij het verhaal maar door vertellen.
En wat zijn mening over de millennials in de zaal is,is te makkelijk. Ook in Amerika zouden zoveel slachtoffers zijn gevallen door niet op het juiste moment het juiste te doen.

Graaf van Egmont | 13-11-16 | 01:27

@koter | 13-11-16 | 01:17
Dank voor je antwoord.

Je komt nooit buiten dus. Je gelooft in bullshitlijstjes en dat het hier allemaal wel goed gaat. Muhwahahahahaha.

Ik rust mijn koffer.

Parsons | 13-11-16 | 01:27

@Panos88 01:23
Hoi knul. Ik mag hopen dat 88 je geboortejaar is. Anders wens ik je veel lekke banden toe in je leven.

tipo | 13-11-16 | 01:26

@de honden blaffen... | 13-11-16 | 01:09
Dat dus. Sterker nog... enfin... die überpolitiekcorrecte pophoer sting is me de ban niet waard.

Parsons | 13-11-16 | 01:25

Ardbeg 01:18
Ze hebben allemaal slachtofferhulp nodig. En elkaar. Het is een trap na, om de medewerkers na zo een avond te gaan lopen beschuldigen. Aan de andere kant snap ik dat je spoken ziet na zo een avond als zanger. Dus begrip voor iedereen. Maar beter was dat ze met een fles wijn of zes om de tafel gingen zitten...

tipo | 13-11-16 | 01:24

@tipo | 13-11-16 | 01:17
Mensen als jij zijn levensgevaarlijk.

Panos88 | 13-11-16 | 01:23

En waarom hoorden we dat niet vanavond in het NOS Staatsjournaal?

Pater Henk | 13-11-16 | 01:18

De reden waarom ze hem weigeren is vanwege zijn aluhoedje uitspraak dat het team van Bataclan betrokken was bij de aanslagen en dus mede verantwoordelijk is voor de dood van al die jongeren. Staat ook in die tweet. En niet omdat ze 'iets over Moslims hebben gezegd'. Vanwege die suggestie is de Bataclan uiteraard piswoest. Maar goed, die gast is sowieso niet al te snugger en heeft zijn excuses aangeboden en daarmee hoort de kous af te zijn. Hij heeft die avond in dezelfde hel gezeten.
www.theguardian.com/world/2016/mar/12...

Ardbeg | 13-11-16 | 01:18

@kw_nl2 | 13-11-16 | 00:32
En dan *nog* wat:
--------
Overigens heeft de zanger kennelijk ook al twee dagen erna zijn excuses aangeboden: www.dailymail.co.uk/news/article-34887...
Het trauma van je publiek afgeslacht te zien worden weegt natuurlijk niet op tegen een beschuldiging. Die niet eens zo vergezocht leek.
knutsel | 13-11-16 | 00:42 | | Reageer+ | 0
--------

peterdh | 13-11-16 | 01:17

Tsja. Dit kon je natuurlijk al van duizend kilometer aan zien komen. En dan heeft die zanger natuurlijk vast ook nog op Trump gestemd! Maar serieus: is íemand hier nog verbaasd over?

Lagonda | 13-11-16 | 01:17

@Panos88 01:09
De bron is net zo betrouwbaar als De Speld. Maar dat check ik natuurlijk niet. Het is Zaterdagavond! En ik kan me voorstellen dat het zo gegaan is. Wat niets zegt.

tipo | 13-11-16 | 01:17

Parsons | 13-11-16 | 01:02

In Nederland gaat het in vergelijking met andere landen behoorlijk goed. Tuurlijk kunnen voor je gevoel zaken altijd beter, maar objectief bekeken doet NL het zeker niet slecht in vergelijking met de 194 andere landen die de wereld telt. NL zit vrijwel consequent in de top tien van de goede lijstjes: kwaliteit van leven, levensverwachting, onderwijs, welvaart, criminaliteit en veiligheid etc.

koter | 13-11-16 | 01:17

Dit is een hoax, toch?

Tijl U | 13-11-16 | 01:15

Ik heb zojuist besmet afval in m'n kliko gegooid. Ik zal geen nummer van Sting meer beluisteren. In mijn huis een dikke vette ban voor deze onbeschofte proleet die de nagedachtenis van de op gruwelijke wijze afgeslachte doden bezoedelt met de smerige tekst 'inch allah', uitgerekend in de Bataclan.. Weerzinwekkend!

appelvink | 13-11-16 | 01:11

Parsons | 13-11-16 | 01:06
Iemand die op die locatie bij die gelegenheid inch allah gaat zingen is volslagen krankzinnig.

de honden blaffen... | 13-11-16 | 01:09

Ja, des te vreemder dat ze hier willen wonen en leven.
ristretto | 13-11-16 | 00:56

Het percentage moslims dat hier vanuit die landen komt is extreem klein. De meeste blijven in eigen land of blijven in de regio. Degene die hierheen komen doen dat vaak op uitnodiging (ze indringers/invaders noemen slaat dus als een tang of een varken). Marokkanen en Turken zijn letterlijk door Nederlanders uit de landen gehaald, met het verzoek of ze aub in NL wilden komen werken. Syriers zijn letterlijk door Merkel uitgenodigd. De stroom is pas echt op gang gekomen na "wir schaffen das".

koter | 13-11-16 | 01:09

@ristretto | 13-11-16 | 01:03
Nee, het gaat erom dat het zomaar zou KUNNEN zijn dat degenen waarvan BEKEND was dat het mohammedanen waren (de bewaking!? Is daar onderzoek naar gedaan!?) op de hoogte waren.

Het hele verhaal riekt een beetje naar 9/11 waar de Bin Laden's in no time het land uit zijn geholpen.

Maar hoe dan ook, het doet helemaal niet ter zake of het verhaal van de zanger waar is of niet, dat is volledig bezijden de pointe.

Het ampele feit dat deze twee de toegang is ontzegd is feitelijk een samenvatting van de MSM shock die nu gaande is in de USA.

Dat laatste hoef ik hopelijk niet uit te leggen, want ik ga zuipen.

Parsons | 13-11-16 | 01:09

@tipo | 13-11-16 | 01:02
Je had zelf ook de moeite kunnen doen om te checken of die quote ook daadwerkelijk van Fox News afkomstig was. Een simpele google search geeft aan dat jouw link de enige bron is. Is het nou echt zo moeilijk om een beetje na te denken?

Panos88 | 13-11-16 | 01:09

tipo | 13-11-16 | 01:02
Als Hillary Clinton je dood wil, heb je een probleem, een heel groot probleem.

de honden blaffen... | 13-11-16 | 01:07

En inshalla zingen na de minuut stilte is geen fout van die linkse popsnol Sting, maar een boodschap.

Denk daar maar eens heel goed over na.

Parsons | 13-11-16 | 01:06

@kw_nl2 | 13-11-16 | 00:32

En nog wat... Even de "constante beschuldigingen op de Bataclan": www.foxbusiness.com/features/2016/03/0...

Valt wel mee toch? Ik krijg meer te voortduren aan beschudigingen. Dagelijks. Lijkt me nogal fucking extreem als mij de toegang geweigerd word op basis daarvan. Laat staan dat de toegang geweigerd word als hij dat zo zegt. Wat je daar letterlijk kan horen.

peterdh | 13-11-16 | 01:05

@parsons, kwnl2 heeft een punt. Als de moslims van te voren gewaarschuwd zouden zijn, zouden er inderdaad geen moslimslachtoffers geweest zijn.

ristretto | 13-11-16 | 01:03

Waarschijnlijk zal de bataclan, uit respect voor de daders, binnenkort tot moskee worden omgebouwd.

down | 13-11-16 | 01:02

Of topic voor de nachtploeg: Volgens een medewerker van Clinton rageerde zij als volgt direct na het verlies:

"When it finally hit her that Trump was going to win, she went silent with an almost dead look on her face. Then she turned to Bill and, shaking with a frightening look in her eyes, told him ‘I hope someone kills the f*cker. I want him gone.’ Bill kind of backed away and Chelsea put her arm around Hillary. It was the single most terrifying experience of my life. I really think she’d do it if she thought she could get away with it."

bron: thelastlineofdefense.org/clinton-overh...

Te mooi om dood te checken. Klinkt als Ad Melkert.

tipo | 13-11-16 | 01:02

@koter | 13-11-16 | 01:00
Ja, we zien wel hoe goed het gaat in de landen waar geen populisten aan de macht zijn heh.

Kom jij wel eens buiten?

Parsons | 13-11-16 | 01:02

@kw_nl2 | 13-11-16 | 00:54 Vast, maar Hughes is ook pro-gun en pro-Trump...

knutsel | 13-11-16 | 01:01

En dan weer raar opkijken als Marine Le Pen straks de verkiezingen wint.

Parsons | 13-11-16 | 00:54

Laten we hopen dat populisten aan de macht komen... voor een tijdje. Ze maken het in de praktijk nooit waar. Kunnen we tijdens hun regeerperiode even afkoelen en zaken weer in perspectief zetten. Spijtig genoeg is chronische ontevredenheid een bijwerking van democratie.

koter | 13-11-16 | 01:00

@kwnl2, Grazie ik wist dit niet. Dank je.

ristretto | 13-11-16 | 00:59

@koter | 13-11-16 | 00:54
Weet jij wat een contorsionist is?

Pak een spiegel, dan jij snapt.

Parsons | 13-11-16 | 00:58

koter | 13-11-16 | 00:52
Is het niet de taak van beveiligers om mensen met kalasjnikovs buiten de deur te houden???

de honden blaffen... | 13-11-16 | 00:58

@kw_nl2 | 13-11-16 | 00:32
In de islam (lees eens wat) is het helemaal niet erg om in een terreurdaad ook mohammedanen mee te nemen naar het hiernamaals.

Althans, de mohammedanen die per abuis omkomen in de jihad gaan rechtstreeks naar dat hiernamaals.

De ongelovige honden verdwijnen naar de hel.

Informeer jezelf en verdiep je in zaken alvorens je jezelf volslagen belachelijk maakt hier in de panelen.

Parsons | 13-11-16 | 00:57

De waanzin in de beschaafde wereld grijpt steeds verder om zich heen. Men is totaal van 't padje en radicaal de weg kwijt. De "vaart der volkeren" jakkert met duizelingwekkende snelheid richting het diepe ravijn. Ik huiver.
En treur om al die onschuldigen die wreed werden/worden afgeslacht door gewetenloze, hersenloze religekken, door de volgers van het pure kwaad.

appelvink | 13-11-16 | 00:56

@koter, Ja, des te vreemder dat ze hier willen wonen en leven.

ristretto | 13-11-16 | 00:56

Glasgow Argus | 13-11-16 | 00:30

En wat dacht van hun verraad aan Dutchbat in Sebrenica?
Waarbij de Franse bevelhebber, ondanks de vele verzoeken van de Nederlanders, geen luchtsteun wilde verlenen bij de aanval van de Serven op Dutchbat. En wie kregen de schuld? Ja natuurlijk, die naïeve Nederlanders. Lekker betrouwbaar, die jongens.

rooie vogel | 13-11-16 | 00:55

@ristretto
Dat het zijn complottheorie idd voor een gedeelte onderuit haalt. Volgens zijn theorie waren moslims gewaarschuwd...

@knutsel
Klopt, hij naam het terug. Om het een paar dagen erna opnieuw te roepen. Tijdens de reünie in L'Olympia met overleefde riep hij ook constant beschuldigingen. Heeft veel kwaad bloed gezet bij ze.

kw_nl2 | 13-11-16 | 00:54

@nattekalk, nee, neem ik het de bevolking kwalijk dan? Nee, ik reageer op je opmerking dat ze hun mannetje staan en stonden. Hun vluchtgedrag en slechte moraal waren net als bij de Italianen erg berucht.

ristretto | 13-11-16 | 00:54

Als je aangevallen wordt door nazi's haat je nazi's.
Als je aangevallen wordt door moslims haat je moslims.
Zo denkt een normaal mens. Heel begrijpelijk.

keestelpro | 13-11-16 | 00:42

Dus moslims zijn heel redelijk als ze Westerlingen haten?

koter | 13-11-16 | 00:54

En dan weer raar opkijken als Marine Le Pen straks de verkiezingen wint.

Ze.

Leren.

Het.

Nooit.

Parsons | 13-11-16 | 00:54

Kan me in het besluit van Bataclan wel vinden. Mensen beschuldigen van moord of medeplichtigheid aan moord is een zware aantijging. In dit geval ook nog eens eentje zonder redelijke grond. Als werkgever moet je vierkant achter je personeel staan... zeker in het geval ze valselijk worden beschuldigd.

koter | 13-11-16 | 00:52

Sting, het achterlijke neefje van Bono (of was het nou andersom?) moet zich niet met politieke aangelegenheden inlaten op avonden als deze. Misplaatst en vulgair.

Het weigeren van bandleden die nota bene zelf slachtoffer hadden kunnen zijn van deze islamistische massamoord is vulgair in het kwadraat,

Inshallah in je broekje! Grow up!

Reinaert | 13-11-16 | 00:50

Sta nu op een rommelmarkt! kopen kopen!
De slogan: het vrije woord!! Prijs: een kogelrest van de slachtoffers van Bataclan!!!

Dr. Frambozenjam | 13-11-16 | 00:48

Henk de Vries2074 | 13-11-16 | 00:41
Nieuw rechts begint dat klimaat nu ook te creëren. Men levert de ene dictator in voor de andere, wat een vooruitgang.
Ik pas ervoor om gewoon mijn bek te houden voor een stelletje dictators, van welke kant dan ook.

Ongeblustekalk | 13-11-16 | 00:48

Het blijft Frankrijk. De DDR met mooi weer.

winkelwagenmuntje | 13-11-16 | 00:47

@kw_nl2 | 13-11-16 | 00:32

Laatste poging. Ik word dagelijks beschuldigd van rascisme en allerlei andere zaken omdat ik PVV stem, door D66 stemmers. Trump stemmers worden beschuldigd van het einde van de westerse beschaving. Mijn vriendin werd van de zomer beschuldigd van het aanhebben van een kort rokje, door middels van de niet missttane opvatting dat het een hoer is. Dat zijn ideeen. Dat zijn opvattingen. Die hebben een uitting. Dus nogmaals "Verboten fur Moslims unt D66 stemmers".

Tja en met die laatste opvatting, wat wil je daarmee zeggen? Dat die gasten met kalashnikovs eerst een backgroundcheck hadden moeten uitvoeren op de mensen die ze neerschoten? Dat we voortaan maar moslims met een bandje met logo op de arm moeten uitrusten zodat ze niet neergeknalt worden? Of dat het ok is om mensen te weigeren vanwege hun opvattingen omdat terroristen ook moslims neerschieten?

peterdh | 13-11-16 | 00:46

Steeds als je denkt dat het niet gekker kan...

de honden blaffen... | 13-11-16 | 00:46

@kwnl2, wat wil je daarmee zeggen dat er ook moslims omgekomen zijn? Dan kan de beschuldiging niet waar zijn? Of dan is het minder erg? Of dan was het niet op ons, ongelovigen gericht? Wat?

ristretto | 13-11-16 | 00:45

ristretto | 13-11-16 | 00:38
Kan je dat de bevolking aanrekenen, of de regering? Had de franse bevolking een keuze?

Ongeblustekalk | 13-11-16 | 00:44

Als je aangevallen wordt door nazi's haat je nazi's.
Als je aangevallen wordt door moslims haat je moslims.
Zo denkt een normaal mens. Heel begrijpelijk.

Nederland werd in de jaren 40 aangevallen door nazi's met als resultaat dat Duitsers tot op de dag van vandaag door de gehele Nederlandse gemeenschap van die generatie aangezien en verguist worden als moffen.

Nederland wordt anno nu aangevallen door moslims maar we moeten ons mondje keurig dicht houden want kwetsend voor de goedwillenden.

Fuk dat!

keestelpro | 13-11-16 | 00:42

Overigens heeft de zanger kennelijk ook al twee dagen erna zijn excuses aangeboden: www.dailymail.co.uk/news/article-34887...
Het trauma van je publiek afgeslacht te zien worden weegt natuurlijk niet op tegen een beschuldiging. Die niet eens zo vergezocht leek.

knutsel | 13-11-16 | 00:42

Tja links heeft een klimaat gecreeerd waarin je niets mag zeggen wat niet door links is goed gekeurd.

Henk de Vries2074 | 13-11-16 | 00:41

Is die claim van Jesse hughes dat het moslim personeel meegedaan hád om de slachting mogelijk te maken wel eens grondig onderzocht? Of is het onder het mom van morele vérontwaardiging als onzin weggeschoven? Zoals altijd gebeurt als het moslims betreft.
@ ongeblust, Dat is wat anders dan je mannetje staan. Dat is collaboreren. In Vichy france was geen verzet.

ristretto | 13-11-16 | 00:38

Glasgow Argus | 13-11-16 | 00:30
Nappie was nogal succesvol voordat hij naar rusland trok en het feit dat de fransen een koliale macht waren te land en ter zee vergeet je maar even voor het gemak.
Ga zelf eens naar skool, natte krant.

Ongeblustekalk | 13-11-16 | 00:34

@peterdh
Laatste poging, het wordt geweigerd om zijn beschuldigingen niet om ideeen.

Btw, er zijn ook moslims in de zaal omgekomen.

kw_nl2 | 13-11-16 | 00:32

ristretto | 13-11-16 | 00:28
Hadden ze een keuze dan? De ander helft van Frankrijk was daar naartoe gevlucht.
Komt jou dat bekend voor, vluchten?

Ongeblustekalk | 13-11-16 | 00:32

Zowel de Bataclan als Charlie Hebdo zijn linkse bolwerken,dat willen velen niet weten.

kzegje | 13-11-16 | 00:31


Ongeblustekalk | 13-11-16 | 00:25
Ga je lesgeld eens terughalen, trollemans.
Napoleon werd in de pan gehakt door de russen.
In de eerste wereldoorlog is het Franse leger in een grote vleesmachine gelopen bij verdun. Alleen de komst van de Engelsen, de Canadezen en de Amerikanen heeft het grote Frankrijk gered.
In de tweede wereldoorlog werden de Fransen verpletterd door de Duitsers en ging het leger onder de grote maarschalk petain verder heulen met de Duitsers in Vichy.
Alleen een paar wildemannen onder de gaulle hebben zich bij de geallieerden aangesloten. De geallieerden vertrouwden de Fransen zo goed, dat de Gaulle pas op de hoogte werd gesteld van de invasieplannen toen de stranden al bestormd werden.

Glasgow Argus | 13-11-16 | 00:30

Goed, niks geleerd van Trump zijn overwinning dus.
Andere meningen zijn per definitie abject, racistisch, sexistisch, beledigend en kwetsend. Dus wie niet meeloopt in de fatsoenlijke pas is af.
Lekker makkelijk, scheelt een hoop moeilijke discussie en zelfreflectie.

Harry Turtle | 13-11-16 | 00:30

Cuyahoga | 13-11-16 | 00:18
Wedden dat ie als toegift voor "Wir haben es nicht gewust" kiest?!

nemoj me jebat | 13-11-16 | 00:29

@ongebluste kalk,
Pffft, de helft van Frankrijk deed vrolijk mee onder de vichyregering.

ristretto | 13-11-16 | 00:28

De schuld van dit alles moet gezocht worden in de leiders die dit alles faciliteren en geboren beroeps wegkijken's zijn , zij zijn diegene die dit ons door de strot gedrukt hebben zie vandaag de Sint intocht gewoon belachelijk voor woorden !! ik zal zeggen regering jullie zijn kapot en aan vervanging toe en er moet een totaal andere bewind gaan vloeien .

Jetstream | 13-11-16 | 00:27

Zouden ze ook moslims weigeren om hun mening over Joden?
Panos88 | 13-11-16 | 00:03
Heel spits gezien de geschiedenis van Bataclan.
jonet.nl/bataclan-vaak-bedreigd-om-pr...

Roadblock | 13-11-16 | 00:26

Totaal gestoorde snapniksen al die kutcucks.

Bram van Ojik | 13-11-16 | 00:26

Glasgow Argus | 13-11-16 | 00:20
Regelrechte onzin, de fransen hebben met hun militaire vermogens een heel koloniaal rijk weten op te bouwen, in de eerste en tweede wereldoorlog stonden ze ook hun mannetje, wat jij doet is het gezemel van een stel engelsen napraten die op een veilig eilandje wonen.

Ongeblustekalk | 13-11-16 | 00:25

Dit wordt een landslide voor Le Pen. Zoveel is duidelijk

PopperFlopper | 13-11-16 | 00:25

#chutzpah

RonnieKray | 13-11-16 | 00:25

@kw_nl2 | 13-11-16 | 00:20

Jezus jij snapt er ook geen fuck van. Het gaat niet om moslimhaat, het gaat erom dat je iemand de toegang tot je lokaal ontzegd omdat je het niet eens bent met zijn ideeen. Als ik dat principe toepas op de rest, dan vind jij het OK als ik een bordje op mijn deur plak "Verboten fur D66-walher unt Moslims".... Echt geen fuck.

peterdh | 13-11-16 | 00:24


Cuyahoga | 13-11-16 | 00:18
Nee, dat is ter nagedachtenis van de Marokkaanse legers die west Europa bevrijd hebben.

Glasgow Argus | 13-11-16 | 00:23

Iemand een link met uitsluitsel waarom die 6 beveiligers niet zijn komen opdagen?

knutsel | 13-11-16 | 00:22

@knutsel | 13-11-16 | 00:17
txs, dat maakt veel duidelijk.

La Bailaora | 13-11-16 | 00:22

Cuyahoga | 13-11-16 | 00:18
What a joke!

Ongeblustekalk | 13-11-16 | 00:21


afikoman | 12-11-16 | 23:53
Exact tot op de letter

metzonderzijwieltjes | 13-11-16 | 00:21

@peterdh
Djezus, je snapt er echt geen fuck van.

Het gaat niet alleen om zijn moslimhaat, het gaat erom dat hij het Bataclan ervan beschuldigt onderdeel te zijn van de aanslag.

Nogal wiedes dat ze hem dan vervolgens niet uitnodigen.

kw_nl2 | 13-11-16 | 00:20

Frankrijk toont zijn heldhaftigste kant.
Niet voor niets luidt de kreet: "this is the French army. We surrender."
De Fransen zijn sterk in vlagvertoon en loze symboliek. Wanneer het erop aankomt rennen ze weg, struikelend over de staart tussen hun benen.
Wanneer ze enige trots zouden hebben gehad, dan was Bataclan geopend met een optreden van de EoDM. Niet met een sopshow van wegkijker in primo Sting. Een multimiljonair met lekkere linkse meninkjes. Valt me mee dat de miljardair Bono er niet bij op het podium sprong.

Glasgow Argus | 13-11-16 | 00:20

Gosat | 12-11-16 | 23:58
Ho ho vriend, laat je eerst informeren voordat je domme redneck begint te blaten.
Het gaat hier om de moslimbeveiligers die zich toevallig allemaal ziek gemeld hadden op die dag.
En iemand die door moslims bijna is doodgeschoten mag natuurlijk geen kritiek hebben op moslim?
Voel je je wel goed?
xandernieuws.punt.nl/content/2016/07/F...

Roadblock | 13-11-16 | 00:19

*Not even surprised*

Nanker Phelge | 13-11-16 | 00:19

Het schijnt dat Groenlinks en Denk dat idee wel zien zitten.
Die willen Sting uitnodigen voor 4 Mei, om ter nagedachtenis aan de overleden Duitsers in WO 2, zijn nieuwste hit 'Sieg Heil' te komen zingen.

Cuyahoga | 13-11-16 | 00:18

gelijke monnikken gelijke kappen, dan mogen moslims dus vanaf nu ook in elke gelegenheid geweerd worden?

mmkk | 13-11-16 | 00:18

Niets meer dan pure intimidatie van het linkse tuig. Terroristen die een ander hun wil willen opleggen moet je aan de kant schuiven.
Gewoon doordrukken totdat ze ophouden. Fucking enablers!

Ongeblustekalk | 13-11-16 | 00:18

Krankzinnig, die Sting.

La Bailaora | 13-11-16 | 00:17

De wereld op z'n kop. Hij heeft niet gezegd dat al het personeel in een complot zat, wel dat hij achteraf Arabische types backstage zag waarvan hij denkt dat ze dus met hulp van enkele personeelsleden binnen zijn gelaten. het publiek: 2 vrouwen in traditionele moslim kleedjes . Zal hij toen wellicht niets van gedacht hebben, wie wel? , hooguit dat het niet de doorsnee EODM fans zijn. Achteraf zal je er zeker wat van denken.

Hoe dan ook schandalig dat slachtoffers buiten moeten blijven omdat een goedmensch als Sting zo nodig zijn moreel blazoen moet etaleren.

Nuuk | 13-11-16 | 00:15

Links moet echt kapot, en dat gaat gebeuren ook.
Mafketels zijn het.

Provocative | 13-11-16 | 00:15

En dan ook nog zo'n kansloze uitgerangeerde rukker als een sting. Net zo'n Bono figuur...voelt zich ook ver verheven boven het klootjesvolk. Zal het de massa wel even uitleggen hoe ze moeten denken.

Has beens.

RenHoek | 13-11-16 | 00:14

Buiten De Bataclan lopen honderden zwaarbewapende militairen om booslims tegen te houden.
En als je tegen de booslims ben wordt je ook geweigerd.
Dat is Franse logica.

Jan Dribbel | 13-11-16 | 00:13

WTF??? Nog even en de Bataclan was een aanslag op molslims.

miko | 13-11-16 | 00:13

@3*links=rechts | 13-11-16 | 00:04

Ja idd, gelooft. Het is zaterdagavond laat. Fill in the blanks. En ja, dat is wel raar. Je bent het niet eens met de opvattingen en meningen van iemand. Wat hij denkt dat de waarheid is. En daarom weiger je hem toegang. Ok. Ik heb een slagerij. Ik weiger de toegang voor D66 stemmers morgen, want ik ben het niet eens met hun mening, en ik acht die gevaarlijk voor mijn welzijn want immers het binnenlaten van asielzoekers heeft mijn vriendin (die vorige maan bij een AZC hier in amsterdam lastig is gevallen door asielzoekers) in gevaar gebracht. Volgens jou zou ik nu iedere aanhanger van het D66 idee mogen weigeren. Wat zij denken en vinden vind ik niet kunnen en van hun gedachtegoed denk ik dat het mij gevaar op kan leveren. Idem voor moslims. Hoppa "Verboten fur Moslims" op een geel briefje naast de deur. Toch?

peterdh | 13-11-16 | 00:12

Ronduit schandalig! Een ding hierover, hoog tijd voor Front National, hoog tijd voor Marine Le Pen...
Wat een labbekakkers :(

Batavi Magistralis | 13-11-16 | 00:12

3*links=rechts | 13-11-16 | 00:04
"De mannen hadden geweren zoals kalajsnikovs en schoten wild om zich heen.
Heb je weleens een kalajsknikov gezien? Hoe krijg je die in godsnaam binnen? Zelfs zonder fouilleren? Probeer voor de grap morgen even.
En nog iets: als je zoiets hebt meegemaakt, aan de lijve hebt ondervonden, dan mag je van mij dat soort uitspraken doen, zeker gezien de omstandigheden.
Maar nee, jij niet. Jij gaat lekker ishallah zingen. Met Sting.

nemoj me jebat | 13-11-16 | 00:11

Smerig van Sting om de heropening van de Bataclan te misbruiken om de islamisering een hart onder de riem te steken. Hij is al net zo'n draak als die Bono.
Links lullende kapitalisten die zich Mohammed wanen.

Nelis SplitBloes | 13-11-16 | 00:10

Dit is écht fout.
Jesse Hughes heeft niemand gedood met zijn uitspraken.

Duifmans | 13-11-16 | 00:10

Tja beweren dat muslims iets met de slachtpartij te maken hebben is natuurlijk veel erger dan een zaal vol mensen uitgemoord zien worden.
Ook hier is PC aan het werk. Of Jesse Hughes maar even zn muil wil houden.

Ook sterke beurt van Sting overigens! Waarom heeft hij niet gezorgd dat zijn mede-musicus bij dit concert aanwezig kon zijn?

Munchhausen | 13-11-16 | 00:09

Gosat | 12-11-16 | 23:58

Neem van mij aan dat de beveiligersgroep grotendeels of waarschijnlijk in zijn geheel ingehuurd personeel is. En iemand die wereldwijd optreed, zeker in kleinere theaters of zalen, en daardoor ervaring heeft met personeel terplekke, met hen ook werkafspraken moet maken, merkt direct op als er afwijkend gedrag is, er afwijkende handelingen zijn.

swapper | 13-11-16 | 00:08

Een grof schandaal dit!

MacMiep.nl | 13-11-16 | 00:08

-weggejorist-

du Roi Soleil | 13-11-16 | 00:08

Sommigen doen hun oogkleppen nooit af. Zelfs niet als ze ternauwernood zelf aan een moordpartij ontkomen zijn.

du Roi Soleil | 13-11-16 | 00:08

Marie le Pen wordt alleen maar populairder.
De fransen boycotten haar,zelfs de franse banken ,zodat ze geld moet lenen bij de russen voor haar campagne (feit)

pejoar | 13-11-16 | 00:08

Om te huilen. Maar echt om te huilen. Ik voel een kilte om mijn hart waar warmte was. Theatraal ja. Maar o zo waar. De wereld is stuk.

mujer | 13-11-16 | 00:07

We blijven fijn weg kijken!

Radijsje | 13-11-16 | 00:07

Islam je t'emmerde.

RenHoek | 13-11-16 | 00:06

@kw_nl2 | 12-11-16 | 23:59

Ik vind moslims die geloven dat mohamed de profeet is behoorlijk van het padje. Eens kijken als ik die weiger. Linkse mensen vind ik ook behoorlijk van het padje. Laat ik die ook weigeren als klant. Moet kunnen toch? Geen probleem. Wil ik niks mee te maken hebben, sommige van mijn andere klanten ook niet. Dus ik zie niet in waarom ik gewoon moslims en gutmenschen kan weigeren. Toch? Dat zeg je toch?

peterdh | 13-11-16 | 00:06

-weggejorist-

pejoar | 13-11-16 | 00:04

peterdh | 12-11-16 | 23:58
Ik neem aan dat je "gelooft" bedoelt? Anyway hij beschuldigde het personeel van Bataclan er van dat die wapens en terroristen naar binnen gesmokkeld hadden. Dat heeft ie ook nooit terug genomen. Niet zo raar dus, he?
Oh dat moet anders: Niet zo raar dus he????????????????????????????

3*links=rechts | 13-11-16 | 00:04

Daarom hebben Franse tanks 7 versnellingen.
1 voor vooruit, 6 voor achteruit.
Manmanmanmanmanman.
Inshallah.
In-be-fokking-croyable.

Cuyahoga | 13-11-16 | 00:03

@Gosat | 12-11-16 | 23:58
Zouden ze ook moslims weigeren om hun mening over Joden?

Panos88 | 13-11-16 | 00:03

Wow ik wilde net een linktip doorgeven over deze kwestie, supersnel van Rossem, hulde.

Anyway, misselijkmakend natuurlijk.

knutsel | 13-11-16 | 00:03

@Gosat | 12-11-16 | 23:58

Mmmm, toegang tot openbase gelegenheden weigeren op basis van persoonlijke overtuigingen en opvattingen. Klasse hoor... Dat is vaker gebeurd in de geschiedenis.

peterdh | 13-11-16 | 00:03

Getsiederrie, Sting! Ben je wel fris, of wat?!
Dan kies je toch zeker een ander liedje uit voor op je setlist? Iets neutraals of zo.
Maar nee:
"Sea of worries, sea of fears,
In our country, only tears.
In our future there's no past,
If it be your will, it shall come to pass.
Inshallah, Inshallah,
If it be your will, it shall come to pass.
Inshallah, Inshallah,
If it be your will…"

nemoj me jebat | 13-11-16 | 00:02

Bij Bataclan wordt voortaan iedereen gecontroleerd op zijn/haar mening. Mijn sympathie voor de club zelf is ineens verdwenen. En wat is die Sting een droeftoeter eerste klas zeg.

arkhitektor | 13-11-16 | 00:01

Precies dit links fascisme heeft Trump het witte huis in geholpen.

Panos88 | 13-11-16 | 00:00

Het is natuurlijk wel een idee, religieuze mensen zetten hun religie wel vaker boven wetgeving.

Ommie de HaatMoker | 13-11-16 | 00:00

De zanger is dan ook behoorlijk van het padje. Hij beschuldigt constant het personeel van Bataclan dat ze onderdeel waren van het complot. Dat mensen in de zaal zich verdacht gedroegen en waarschijnlijk ook onderdeel waren van een complot.

Veel overleefdende van die avond willen niks met hem te maken hebben.

Niet zo vreemd dat hij wordt geweigerd dus.

kw_nl2 | 12-11-16 | 23:59

Beschamend.

RenHoek | 12-11-16 | 23:59

@3*links=rechts | 12-11-16 | 23:54

Ja? Je vind het genoeg reden dat je de toegang geweigerd word op basis van je mening? Op wat jij geloofd? Zeg je dat nu echt??????????

peterdh | 12-11-16 | 23:58

Wat een mongool die Sting.

Nilfisk | 12-11-16 | 23:58

"denied entry to Bataclan's reopening show for his claim Muslim staff were involved in attack"

Dat vind ik wel een zware beschuldiging en belediging. Vind ik wel een juiste geste naar je personeel, welke daar ook doodsangsten hebben uitgestaan, gruwelijke dingen hebben gezien en waarschijnlijk ook collega's hebben verloren.

Dus ja, ik zou ook mijn personeel belangrijker vinden dan deze redneck.

Gosat | 12-11-16 | 23:58

Toute honte bue!

Poesmobiel | 12-11-16 | 23:57

Om nog even op het topic te blijven van alle andere topics de afgelopen dagen. En *dit* is dus waarom mensen het gevoel hebben niet meer serieus te worden genomen en gehoord te worden. Door dit soort praktijken. Politieke correctheid die je opgedrongen word. Door het negeren en wegkijken, door het bang zijn, door het niet dulden van een anders mening. Door het laffe 'je moet er maar aan wennen', door het 'wij weten wat beter voor je is'.

Ga zo door, vind je het vreemd dat mensen dan in het stemhokje zeggen "FUCK YOU!!!!!1!". Ik geef ze groot gelijk.

peterdh | 12-11-16 | 23:57

Tja, je zou maar mensen aanspreken op gedrag van gelijkgelovigen die niet te accepteren zijn in de westerse samenleving.. Dan kan je maar beter ze te vriend houden, want anders pakken ze je misschien wel (eerder)..

Met zo een zwakke instelling leg je dus de rode loper uit voor die ideologie. Head first naar de klote..

BootVluchteling | 12-11-16 | 23:55

Hun christenfundamentalistische uitspraken waren ook afkeurenswaardig. En dat "more guns more guns" en "inside job" geraaskal is ook genoeg reden.

3*links=rechts | 12-11-16 | 23:54

Soumission, Houellebecq...

afikoman | 12-11-16 | 23:53

De wereld op z'n kop!

nemoj me jebat | 12-11-16 | 23:52

Sting ook zo links als de neten.
Maar wel zijn zakken vullen.

Carpe@diem | 12-11-16 | 23:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken