Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

So it begins. Huillary-fans rellen erop los in USA

1 rel is een incident, 2 rellen is toeval, 3 rellen is niks aan de hand, 4 rellen is och, opstootje, HONDERDEN rellen IS EEN TOPIC! We hervatten de berichtgeving over de glorieuze overwinning van Die Meneer met Die Lekkere Wijvon. Er is onrust uitgebroken in diverse (studenten)steden. Amerikaanse vlaggen in de hens, ruiten ingegooid, mensen die roepen dat Donald Trump een Totale Lul is, en niet hun president, Riot Police. Kortom: Democrat Lives Matter! Volg het op de RealTime Riot-0-Meter. Love trumps hate. Of zoiets. Later meer.

Reaguursels

Inloggen

https://youtu.be/FkKWqlBJsU0

Methylfenidaat | 11-11-16 | 15:06

Ach wat had ik graag eens in een 'alternate reality' gekeken waar Clinton had gewonnen, en Rednecks de straat opgingen om te rellen, ruiten in te gooien bij de blacks en latino businesses, snelwegen af te sluiten en andere rotzooi te trappen.

Dan was het natuurlijk dat deze "vandalen" geen "respect voor de keuze van het volk" en "de democratie minachten".

Het is nodig tijd dat de psychiatrie (als vakgebied) eens een grootschalig onderzoek gaat doen naar "het linkse denken". Want in die bovenkamers zit iets goed fout.

EnNouJijWeer | 10-11-16 | 13:18

Nieuw huilie huilie na 15 maart
voor nederlandse linksche fascisten.

meneer Q | 10-11-16 | 10:31

Niet goed, sterker nog gewoon slecht dit. Maar igv winst door Clinton was het niet anders geweest, waren het alleen anderen. De wederzijdse haat zit diep na dit soort campagnes. Het failliet van een 2 partijen systeem volop in beeld en dan maar koeren over "united" hahaha ....

KomodoVaraan | 10-11-16 | 09:39

Hou op zeg paar mensen op straat op een land van 250 miljoen. Clinton had trouwens meer stemmen.

maruyama | 10-11-16 | 07:14

Goh... riots van Hillary's babies. Als ze maar lang genoeg duren om selfies te maken, want de attention-span van de snowflakes is kort.

MistaRazista | 10-11-16 | 00:58

Wel grappig, weten we direct wat voor rare losers op Hillary stemden. Tijdens de verkiezingen schreeuwen hoe erg Trump is en erna ff laten zien dat ze zelf nog erger zijn door te rellen. Zucht.

Artan83 | 10-11-16 | 00:28

METRO UK / BE / NL zijn stemming makende linksdraaiende propaganda krantjes en het lezen niet waard. Behalve voor diegene welke nog in de linkse doctrine geloven, en dat zijn er nog heel wat…

Veluwse-Eikel | 09-11-16 | 23:48

Links geweld als het niet naar de zin gaat, what else is new. De eerste buitenlandse kanselier van Duitsland wist zo ook ruim 12 jaar lang de macht te blijven.

Takki Yah | 09-11-16 | 22:38

@the Jackdawn | 09-11-16 | 21:08

Ben ik met je eens. Alleen heeft Trump geen reputatie als 'democraat' of iemand die zich iets aantrekt van partijpolitiek en hij heeft wel 'executive action' mogelijkheden.

We zullen het zien want veel keuze is er niet.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 21:33

Dit was andersom hetzelfde zo niet erger geweest. Dat gezegd hebbende... Ze moeten dit ZSM gaan accepteren, het volk heeft gesproken en daarmee is het over. Ik ben er niet blij mee, erg veel mensen zijn er niet blij mee, maar dit hebben we te accepteren.

suqmadic | 09-11-16 | 21:22

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 18:22

Je gaat over de top.
De meeste mensen die op Trump hebben gestemd, stemmen altijd op de GOP, Trump heeft alleen wat nieuwe kiezers toegevoegd die teleurgesteld zijn door de Democraten. Deze vogels zijn geen echte republikeinen dus waarom zou Trump zich druk maken dat hij zijn belofte aan die mensen niet kan nakomen.
Laten we Trump op zijn minst een kans geven en vertrouw nu gewoon op de GOP, zonder goedkeuring van deze partij kan Trump niets.

the Jackdawn | 09-11-16 | 21:08

Demonstreren is een democratisch recht. Goed, het is wat emotioneel geladen, maar wat wil je, ze moeten nu 4 jaar met deze clown door het leven. De helft van de bevolking daar kan zijn bloed wel drinken.
Dat gaat wat worden.

ui | 09-11-16 | 21:01

-weggejorist-

sickworld | 09-11-16 | 20:14

Hoezo rellen? Ik zie door George Soros georganiseerde uitingen van vrije expressie....

Prince Buster | 09-11-16 | 20:12

storm op komst | 09-11-16 | 18:16
"bij dit groote verlies geld trouwens ook voor the Jackdawn."

Hoezo verlies, de Republikeinen hebben gewonnen wat lul je nou.

the Jackdawn | 09-11-16 | 19:39

Typisch links. Zuur, ondemocratisch, gewelddadig, onfatsoenlijk en gevaarlijk. Maar: ze vinden van zichzelf dat ze deugen. Ach jha. Next.

Rest In Privacy | 09-11-16 | 19:27

Trump heeft met zijn leugens, agitprop en valse beloftes het Amerikaanse volk uit elkaar getrokken.

Als Hillary had gewonnen waren er ook rellen geweest. Trump moet samen met Obama en Hillary de boel weer verbinden. Hoe? Geen idee.
De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 18:25

Sure, het kamp Clinton heeft zich voorbeeldig gedragen en noooooit gelogen deze campagne zeker, echt niet hoor. Erg eenzijdig, dit verwijt. Voor iedere wandaad van Trump speel ik daaroverheen met eentje van Clinton, zinloze discussie dus. En samen verbinden... Ik heb zowel de speech van Trump als Clinton gezien, best wel beschaafd na de stront van de afgelopen tijd.

Sans Comique | 09-11-16 | 19:16

Trump mag dan wel terecht gewonnen hebben, we moeten wel beseffen dat dit onze laatste kans is voordat de millenials aan de macht komen. Then we are realy fucked!

pinoebk | 09-11-16 | 19:04

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 18:25,

Welnee, waar baseer je dat op?
Het is echt naïef te denken dat de VS het enige land ter wereld zijn waar "rechts" bijna half zo gewelddadig zou kunnen zijn als "links".
Ook in de VS is rond de 99,9 % van al het politieke geweld afkomstig uit de linkse hoek.
Het extreemrechtse islamitische geweld tel ik dan even niet mee, omdat de linkse kerk de extreemrechtse islam als bondgenoot tegen de joden en de christenen ziet.

Je zegt terecht steeds dat je niks van de VS afweet, maar ik neem aan dat zelfs jij wel weet dat Trump en zijn aanhang weinig op hebben met het door links bejubelde islamitische geweld.

Dandruff | 09-11-16 | 18:48

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 18:22,

De media hebben zichzelf buitenspel gezet, door consequent anti-Trump propaganda te verspreiden. Als Nederlander interesseerde Trump mij geen ene reet. Maar elke 2 minuten NPO gaven mij 3 redenen om Trump te stemmen. Amerikaanse programma's als de Daily Show laten zien dat het in de VS geen haar beter is.

Kortom, dat de media onbetrouwbaar leken ligt niet aan Trump.
Dat ligt aan die media zelf.
Check.

En zo zijn er nog wel een paar miljoen open deuren;
- dat de islam gewelddadig lijkt ligt niet aan Trump, maar aan de dagelijkse reeksen islamitische aanslagen;
- dat de elite corrupt lijkt ligt niet aan Trump, maar aan de corruptie bij de elite;
- dat immigranten relatief crimineel lijken ligt niet aan Trump, maar aan de relatief criminele immigranten.

Check, check, dubbel check.

En natuurlijk heb jij gelijk dat linkse mensen nooit naar feiten kijken, dat ze liever streven naar het belasteren van hun tegenstanders. Bijvoorbeeld door tegenstanders ongezien met Hitler of Stalin te vergelijken, zoals jij nu weer doet omdat je boos bent dat Trump niemand gaat executeren. Terwijl jij je zo had verheugd op een president die politieke tegenstanders laat "dronen", zoals Hillary aankondigde.

Dandruff | 09-11-16 | 18:42

@storm op komst | 09-11-16 | 18:16
Het zit mij helemaal niet diep dat Hillary verloren heeft. Ik vind en vond haar ongeschikt en besmet, ik had liever Joe Biden gezien. En als Jeb Bush of Ted Cruz had gewonnen had je mij niet eens gehoord. Hooguit wat grapjes over Jeb of Ted.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 18:28

@Dandruff | 09-11-16 | 18:20
Nee. Je kan niet begrijpend lezen.

Trump heeft met zijn leugens, agitprop en valse beloftes het Amerikaanse volk uit elkaar getrokken.

Als Hillary had gewonnen waren er ook rellen geweest. Trump moet samen met Obama en Hillary de boel weer verbinden. Hoe? Geen idee.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 18:25

Geweldig hebben ze z'n moeite gedaan om iedere Trump bijeenkomst te verzieken, blijkt het nu voor niks geweest te zijn.

Rene046 | 09-11-16 | 18:25

@bambi1970 | 09-11-16 | 18:11
Nee. Hij heeft middels leugens, valse beloftes en agitprop van aluhoedjes, alt-rechtse engerds en social-media een angstcultus en persoonlijkheidscultus gecreëerd bij goede hardwerkende mensen die angst, frustratie en wanhoop voelden en hem zagen als een messias. Dat heeft hem de winst gegeven.

De stappen.

Zorg ervoor dat de mensen de vrije pers niet meer geloven. CHECK

Maak je tegenstanders zwart tot op het bot door de meest absurde leugens/agitprop te herhalen tot het volk het klakkeloos geloofd - of ten minste denkt dat het een beetje waar is. CHECK

Zoek een zondebok om de woede van de menigte op te botvieren (in dit geval, immigranten, de elite, moslims e.d.) en zorg ervoor dat ze 'begrijpen' dat dit jullie vijanden zijn. CHECK

Zeg dat alles intens slecht is en dat het alleen maar erger gaat worden, zelfs als dit niet zo is. Beloof mensen betere tijden en dagen en overtuig ze dat jij en jij alleen deze betere tijden en dagen ze kan bezorgen.

Dit is exact wat Trump heeft gedaan. Stap voor stap.

Maar Trump kan de staalindustrie niet terughalen of de mijnwerkers weer aan de slag krijgen. Trump kan geen muur bouwen. Trump kan geen 12 miljoen illegalen het land uitschoppen. Trump kan vrijwel geen enkele belofte inwilligen. Grenzen op slot voor moslims? Dat gaat regelrecht tegen de constitutie in. Trump heeft iedereen besodemietert. Althans laten we dat hopen want anders gaat de vergelijking met Hitler of Stalin heel snel op en leren onze kleinkinderen over een paar jaar over Hitler, Stalin en Trump.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 18:22

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 18:11,

In deze discussie loop je wel degelijk achter de relschoppers aan.
Door te ageren tegen een democratisch gekozen president, die zich volgens jou heeft schuldig gemaakt aan het tegenspreken van stalinisten en fascisten die, bijvoorbeeld, streefden naar de executie van Assange (ik heb het uiteraard over Hillary Clinton).

Het is Trump die de dialoog aangaat.
Het is de stalinistische aanhang van de fascist Soros die rellen schopt.

Dandruff | 09-11-16 | 18:20

De Koriaanse Slet;
Het zit behoorlijk diep bij jou het verlies van de Clintons,neem een biertje en proost op Donald T.en veel sterkte bij dit groote verlies geld trouwens ook voor the Jackdawn.

storm op komst | 09-11-16 | 18:16

@MogeWijEveOvergeve | 09-11-16 | 18:04
Alleen bij ongewassen stinkhippies en anarchisten. Dus die moeten eerst maar terug naar school en leren wat fascisme eigenlijk is.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 18:12

@De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 17:42
Trump heeft de hele media tegen zich, maar met de steun van een advertentieblaadje uit Vegas heeft hij "de gehele bevolking tot op het bot uit elkaar getrokken"?
.
Was het de 'Las Vegas Review-Journal' of de 40 anderen in deze lijst?
http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user5/imageroot/2016/11/06/endorsements%20paper.jpg
.
"Hij heeft met zijn retoriek de gehele bevolking tot op het bot uit elkaar getrokken. En ja, als hij dat niet had gedaan dan waren er geen rellen geweest."
De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:50

bambi1970 | 09-11-16 | 18:11

@Dandruff | 09-11-16 | 18:01
Weet je zelf eigenlijk wat je wil zeggen?

Ik kan er niets van maken. Ik zeg helemaal niet dat ik achter relschoppers aanloop. Ik heb een hekel aan extremisten, links, rechts, religieus het maakt me niet uit. Ik geloof in dialoog en het uitbannen van extremisten.

Weet jij wat een stalinist is? Weet jij eigenlijk wel wat een wat een fascist is?

Een ding is zeker, begrijpend lezen kan je in ieder geval niet.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 18:11

Ik geloof heilig dat wij, het westen, beter zijn en dat wij hoe moeilijk ook zullen winnen!
De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 17:54

Op links heet dat fascisme.

MogeWijEveOvergeve | 09-11-16 | 18:04

Ja, ik snap die reflex van links wel. Dat zijn mensen die voor hun inkomen afhankelijk zijn van de herverdeling van de grote pot. Dan moet je natuurlijk geen figuur aan het roer hebben die de grote pot een kopje kleiner wil maken. Teren op de vruchten van andermans inspanningen went heel snel. En vanuit die comfortabele situatie een stapje terug moeten doen is vast en zeker heel frustrerend.

jemagookniksmeer | 09-11-16 | 18:03

@storm op komst | 09-11-16 | 17:54
Ja door te liegen en beloftes te doen die hij niet waar kan maken, door donaties te vragen van zijn achterban en door zelf geld te storten aan zijn eigen bedrijven. Oh man het is zo smerig...

Maar aan de andere kant moet ik wel zeggen dat hij het toch voor elkaar heeft gekregen. Hoe... Daar ben ik met geen woord over te spreken.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 18:02

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 17:49,

Jij zegt dat je altijd slaafs achter relschoppers aanloopt, maar klopt dat wel?
Volgens mij loop je slaafs achter de fascisten aan die die rellen hebben georganiseerd.

Want jouw argument dat alleen stalinisten rellen schoppen en stalinisten daarom "dus" altijd gelijk hebben, klopt niet. Tegenwoordig worden de meeste stalinisten betaald door extremistische miljonairs zoals Soros. Dus jouw argument dat wie fascistisch geweld gebruikt altijd gelijk heeft omdat hij een stalinist is klopt niet; fascistisch geweld kan net zo goed door fascistische leiders georganiseerd worden. Die het stalinisme alleen gebruiken als afleidingsmanoeuvre om stalinistische extremisten zoals jij te lijmen.

Dandruff | 09-11-16 | 18:01

@dijkbewaker | 09-11-16 | 16:57
De man heeft 18 maanden lang niets anders verkondigd dan (met leugens en onwaarheden) dat het zo vreselijk slecht gaat met Amerika en dat alles verschrikkelijk is. Sommige mensen hebben het zwaar maar die zullen er altijd zijn. Maar grosso modo hebben Amerikanen het STUKKEN beter dan ooit. Criminaliteit is minder, Economie groeit, er zijn miljoenen banen bijgekomen sinds 2008.

Dat is geen gevoel, dat zijn keiharde feiten.

Oh en de echt prutsers, de mensen die niet mee kunnen komen of dit nu roomblank trailor-trash is of pikzwarte ghetto-negers of latino bario-tuig die zullen toch nooit meekomen.

Dat is een procentuele onderlaag van ongeveer 20% die je hooguit 'kalm' kan houden met voedselbonnen en het minimale. Mensen moeten het uiteindelijk zelf doen. En denk maar niet dat Amerika over vier jaar voor deze onderlaag beter is geworden hoor. Hooguit slechter.

De rest hebben zich gewoon angst laten inpraten en is in ranzige agitprop gestonken. Ik heb het hele Hillary dossier bekeken en die van Donald Trump en waar het aantoonbaar niet helemaal snor zit het goed mis bij Trump.

Let maar op.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 18:00

@Napoleoni | 09-11-16 | 17:11
Giswerk.

solcama | 09-11-16 | 17:56

DeKoriaanse Slet 17:42;
Verder was er geen zichzelf respecterende republikein,krant,bedrijf of wat dan ook die hem wilde steunen;
Inderdaad hij heeft het helemaal alleen geflikt,in tegenstelling tot de Clintons die veel hulp kregen,knap hoor toch?

storm op komst | 09-11-16 | 17:54

@necrosis | 09-11-16 | 15:35
Waarom denk jij eigenlijk dat het een wedstrijdje voor me is?

Denk je echt dat ik vol overtuiging zat te denken dat het wel snor zat met het referendum, Brexit of Trump? Nee, absoluut niet. Ik ben me er weldegelijk van bewust dat het heel makkelijk is om mensen te misleiden. En als jij denkt dat al deze ontwikkelingen 'winst' voor je zijn dan moet je dat vooral doen maar de toekomst zal leren dat het een fikse klus zal worden om alles weer te normaliseren.

Aan de andere kant heb ik er nog steeds vertrouwen in dat de Britten een goede deal sluiten met de EU, dat het referendum gewoon genegeerd word, en dat Hillary en Obama samen met Trump de teringzooi in de Verenigde Staten zullen oplossen en een dikke middelvinger naar Poetin kunnen opsteken.

Ik geloof heilig dat wij, het westen, beter zijn en dat wij hoe moeilijk ook zullen winnen!

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 17:54

@sickworld | 09-11-16 | 17:04
Je snapt het verschil niet tussen veiligheidsdiensten en accountants? Wil je jezelf nog meer buitenspel zetten.

En nee verandering komt niet van beneden. Dat is een illusie. Verandering komt door verstandige (revolutionaire) leiders. Ik weet niet of je het zelf doorhebt hoor maar waar ik zwaar kritisch kijk naar mijn eigen vertegenwoordigers loop jij slaafs achter een Trump aan. Zonder kritiek. Zonder enige vragen. Zonder enige twijfel. Dat is pas eng en dom.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 17:49

@FustViking | 09-11-16 | 15:50
Trump heeft met zijn retoriek het land uit elkaar getrokken. Trump moet dit straks gaan oplossen. We gaan er vanuit dat Clinton die 'heks' samen met Obama die 'moslim' hem gaan helpen.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 17:44

@nemoj me jebat | 09-11-16 | 15:49
Omdat ik me in het hol van de leeuw sterk maak voor de waarheid? Is niet erg hoor doe ik met plezier en mensenliefde.


@bambi1970 | 09-11-16 | 16:19
Dat is de krant van een goede vriend van hem. Verder was er geen zichzelf respecterende republikein, krant, bedrijf of wat dan ook die hem wilde steunen.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 17:42

't risico van meedoen met een demoratisch proces is dat je kan verliezen, dan ga je niet rellen dan ga je er voor de volgende periode het beste van maken, het land en de maatschappij moeten door en dat is ieders belang. Dit soort idioten die omdat ze hun zin niet gekregen hebben gaan stampvoeten als een stel infantielen... stuur daar de ME maar op af, ze hebben duidelijk niet vaak genoeg een pak slaag gehad.

Ceevoo | 09-11-16 | 17:41

@FustViking | 09-11-16 | 16:30
Ja. Heel veel van de aluhoedjesmeuk komt regelrecht uit de agitpropmachine van Poetin. Dat is gewoon aantoonbaar gemaakt. Maar dat wil je niet weten.

En Poetin is inderdaad veel gekwiekster in desinformatie dat is namelijk zijn vak. Dat deed hij in de KGB. En over mensenrechten en dat soort zaakjes hoeft hij zich ook niet druk te maken.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 17:40

@Yummy | 09-11-16 | 16:28
Khadaffi? De man die terroristen steunde, Lockerbie?

Obama is zeker ook een moordenaar omdat Seal Team Six Osama Bin Laden kapot heeft geschoten.

Wat is er mis met je. Khadaffi is een aartsvijand van het westen die nota bene zijn eigen bevolking aan het uitroeien was.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 17:39

Overal in de wereld hetzelfde beeld linkse zure bekken kunnen niet tegen hun verlies en gaan meteen over tot geweld.
De slinkse media weet het alleen groot in beeld te brengen als zoiets op rechts gebeurd.

Toontje-lager | 09-11-16 | 17:37

@necrosis | 09-11-16 | 16:34
Nee dat is geen FEIT.

Er zijn aantijgingen... En zelfs die zijn ENORM onduidelijk.

Wat we weten:

***A new chain of Wikileaks emails alleges Chelsea Clinton used resources from the Clinton Foundation for her wedding to Marc Mezvinsky

***An email from Doug Band, a former top aide to president Bill Clinton and a former Clinton Global Initiative board member, complains about Chelsea

***Says she was conducting internal investigating of money within the Clinton Foundation and told George W Bush's daughters this information

***Band says this is conflict of interest because Chelsea allegedly used resources for her wedding

***It is estimated the cost of Chelsea Clinton's wedding was about $3 million, but it is unclear what Foundation resources might have been used

***Other emails from Band show him slamming Mezvinsky and saying Chelsea Clinton 'goes to daddy' to get her way on plans

Dit is hearsay...

Donald Trump is aangeklaagd voor fraude en moet over 19 dagen voorkomen. Dat is wel een FEIT.

Wat voor heksenjachten sta jij voor?

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 17:36

Hillary komt dks steunen -live
http://video.foxnews.com/v/1241186546001/?#sp=watch-live

bambi1970 | 09-11-16 | 17:35

-weggejorist-

MrBrilliant | 09-11-16 | 17:33

@Graaf van Egmont | 09-11-16 | 17:19
De Jeugdigen, de Millenials :

4th of July Zombies - Americans Don't Know Why We Celebrate Fourth of July!

youtu.be/2-Be9f7Ovgg?list=PLa8S4Gilqo...

Zwizalletju | 09-11-16 | 17:24

Ik zie een herhaling van zetten. Democratie moet wel de kant oprollen van de bezetters/oude kliek, want anders zijn de rapen gaar.

ad melkert | 09-11-16 | 17:24

o.t. maar bekend?
time.com/4563632/colorado-right-to-die...

Opponents of right-to-die legislation, which generally include religious groups and disability rights organizations, say it could lead to people ending their lives prematurely, as well as possible abuse by physicians or family members.

nomo | 09-11-16 | 17:22

MrBrilliant | 09-11-16 | 17:11
Internet Rule nr.1: een afwijkende mening is ALTIJD een paid troll.

Gualtiero | 09-11-16 | 17:20

De pijn zit dus diep. Mede mogelijk gemaakt door de corrupte MSM die deze jeugdigen lieten denken dat de verkiezingen een appeltje eitje voor Clinton zou worden.
Ikzelf had deze rellen niet verwacht, want dat is on-amerikaans.

Graaf van Egmont | 09-11-16 | 17:19

Toen Obama werd gekozen kwam dat door HOOP op een betere wereld.
Bij deze verkiezing ging het over het verder uitbouwen waar Obama mee was begonnen. Dus niets verandert. De elite blijft de baas en veel Amerikanen kunnen verrekken.
Nu is Trump gekozen om dezelfde HOOP op een betere wereld door een meerderheid van de bevolking.
.
Dus ook erg veel mensen die eerst op Obama gestemd hebben stemmen nu op Trump omdat je op gaan andere manier de verkiezingen KAN winnen. De kaart van de VS ziet bijna alleen maar ROOD. Veel vrouwen, zwarten en Mexicanen hebben op Trump gestemd wat niemand verwachtte.
Hoop op een betere wereld heeft gewonnen. De burgers hebben gewonnen. Democratie heeft gewonnen tegen alle voorspellingen in.
Ik ben blij. Dat zou iedereen moeten zijn.

dijkbewaker | 09-11-16 | 17:19

@MrBrilliant | 09-11-16 | 17:11
Het internet is groot geworden door retards met butthurt.

MogeWijEveOvergeve | 09-11-16 | 17:16

Zwizalletju | 09-11-16 | 17:11
Thx :)

MrBrilliant | 09-11-16 | 17:11
Vrijheid van meningsuiting en geeft een (lelijk) inkijkje in bepaalde denkprocessen.

Doper | 09-11-16 | 17:15

Gratis Brexit demonstranten advies: de opkomst was te laag, dus de verkiezingen zijn ongeldig.

Raider Twix | 09-11-16 | 17:14

CNN: Bush 41 heeft met Trump gesproken en hem gefeliciteerd.

Zwizalletju | 09-11-16 | 17:13

Natuurlijk draait GeenStijl het om. Maar er waren ook genoeg Trump-fans die los zouden zijn gegaan (met of zonder wapens) als er verloren werd. Dit is gewoonweg Amerika in 2016, ongeacht de winnaar.

Napoleoni | 09-11-16 | 17:11

-weggejorist-

MrBrilliant | 09-11-16 | 17:11

@Doper | 09-11-16 | 17:09
Klopt was 16:30 , is iets verlaat, want niet gepland, ze zijn de boel nog a/h inrichten.

Zwizalletju | 09-11-16 | 17:11

Democreatisch, linkse protesten, met het rechter armpje omhoog.
Hitlery zou daar toch niet voor hebben opgeroepen?
Nee, toch?

Raider Twix | 09-11-16 | 17:10

Zwizalletju | 09-11-16 | 17:04
Ik ben het wachten een beetje beu. De piepers staan zo op tafel. Ga ik morgen wel kijken. Hoop op net zulke verzoenende taal als Trump in zijn overwinningsspeech. Ben ik nou gek of zou het om 16:30 beginnen?

Doper | 09-11-16 | 17:09

toetssteen | 09-11-16 | 17:02
"De mens is niet meer zo dociel, hij/zij loopt niet meer aan uw leiband van het hevige gelijk."

Zonder mijn partij, de Republikeinen kan Trump niets, het Parlement bepaalt, niet Trump en de Republikeinen zijn na vandaag de baasin het Parlement. Trump heeft zijn doel, zijn naam in de geschiedenisboeken door te winnen en het geeft de Republikeinen nu de kans om hun beleid te maken.

the Jackdawn | 09-11-16 | 17:09

@ De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:52 ... Deze mensen hebben wel gezworen om ons te verdedigen en ons tot dienst te zijn.

Die duurbetaalde accountants van KPMG c.s. tekenden ook voor al die frauduleuze jaarrapporten. Niets waard allemaal en deel van pile of shit waarin we collectief zitten. Het vertrouwen is weg en dat komt niet terug door Rusland te tarten. De verandering komt van beneden, altijd al zo geweest.

sickworld | 09-11-16 | 17:04

De Ambulance met Clinton erin is onderweg naar haar Hotel voor haar Concession speech

Zwizalletju | 09-11-16 | 17:04

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:54

8 jaar geleden waren de VARA leden lyrisch over god Obama nu zijn de PVV-adepten lyrisch over Trump, beide groepen laten zich graag voor de gek houden dus gun ze dat plezier. Heel hun leven zijn ze al verliezer maar vandaag zijn het winnaars want Trump heeft gewonnen, vandaag zijn ze koning en morgen zien ze wel weer verder.

the Jackdawn | 09-11-16 | 17:03

the Jackdawn | 09-11-16 | 16:52
---Trump heeft de politiek hier een les gegeven dat het makkelijker is om mensen voor de gek te houden dan om mensen te vertellen dat ze voor de gek gehouden worden.---

Trump heeft de mensen geleerd om verder te kijken dan de mam hen als dagelijke kost serveert! De mens is niet meer zo dociel, hij/zij loopt niet meer aan uw leiband van het hevige gelijk.

toetssteen | 09-11-16 | 17:02

-weggejorist-

Kennethhagers | 09-11-16 | 17:01

-weggejorist-

Penus Decoratus | 09-11-16 | 17:01

FustViking | 09-11-16 | 16:54

Alles wat je benoemd over Rusland doen ze al je wil het alleen niet zien.

Hillary is geen heks maar een mens die je niet aardig vindt. Een bureaucratische saaie trut. Ik trouwens ook niet. En verder is ze het slachtoffer van een walgelijke demoniseringscampagne.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:59

-weggejorist-

Penus Decoratus | 09-11-16 | 16:58

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:47
------
Sorry, je begrijpt er NIETS van.
Je zal nog heel vaak teleurgesteld worden in je leven wanneer je in je eigen gelijk blijft geloven.
.
Het is geen " man die inspeelt op de ruwe basis-emoties van mensen. Angst, frustratie, woede en wanhoop".
'
Het is een man die mensen HOOP geeft voor een betere wereld.
.
DAAR stemmen mensen op.
En de burgers van de VS hebben dat goed begrepen.
Jij nog niet, en waarschijnlijk zal dat nooit gebeuren omdat je zelf te verzuurd bent zoals je karakternaam ook aangeeft

dijkbewaker | 09-11-16 | 16:57

Calexit, California wil uit de VS stappen :

http://metro.co.uk/2016/11/09/calexit-california-want-to-leave-the-us-after-donald-trumps-election-win-6245665/

Wellicht gaat San Andreas gehoor geven.

Sweetlakecity | 09-11-16 | 16:56

Penus Decoratus | 09-11-16 | 16:54

GeenStijl is de wereld niet. Praat eens met andere mensen.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:56

the Jackdawn | 09-11-16 | 16:52

Dat zeker. Dat staat buiten kijf.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:54

-weggejorist-

Penus Decoratus | 09-11-16 | 16:54

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:43
OK, Putin lacht. Wat is daar erg aan? Gaan de Russen ons aanvallen? Destabiliseren? Hoe dan? In de jaren '80 was ik bang voor de Sovjet, zo hoorde dat. Nu niet. Die Russen zijn veel en veel te naar binnen gekeerd. Als ze expansieplannen hadden, dan hadden ze wel wat American-Style oorlogjes gevoerd in vage lanen maar niets van dat al.
Maar ik begrijp dat ik héél bang moet zijn voor Vlad. Moest ook van die geschifte Heks maar ik doe daar niet aan mee. Maar wees gerust bang, ik houd je niet tegen.

FustViking | 09-11-16 | 16:54

sickworld | 09-11-16 | 16:39

Tsja. Alle veiligheidsdiensten in de westerse wereld zijn het eens dat Poetin als doelstelling heeft om de EU, NAVO en Verenigde Staten te destabiliseren. Dat zit hem namelijk nogal dwars.

Jij zegt dat deze mensen allemaal gestoord zijn en dat er niets aan de hand is.

Oké. Deze mensen hebben wel gezworen om ons te verdedigen en ons tot dienst te zijn.

Maar ik ga jou niet overtuigen hoor. Die illusie heb ik niet.

Hou het in je achterhoofd.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:52

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:43
"Ik zit hier niet om iemand te overtuigen. Hooguit om eentje te laten nadenken over hoe ernstig dit is."

Trump heeft de politiek hier een les gegeven dat het makkelijker is om mensen voor de gek te houden dan om mensen te vertellen dat ze voor de gek gehouden worden.

the Jackdawn | 09-11-16 | 16:52

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:43
Haal die kak eens uit je ogen en zie nu eens in wie hier de echte agressors zijn. Of heeft Rusland haar land te dicht bij de 250+ buitenlandse militaire basissen van de VS gestationeerd?
Welke land heeft na WO2 de meeste oorlog geinitieerd? Welk land wil koste wat kost het grootkapitaal van het militair industrieel complex versterken? Welk land moet door oorlog en resourcehijacking de Petrodollar in stand houden? Welk land heeft sinds WO2 meer burger slachtoffers gemaakt met bombardementen dan er joden in Polen zijn vergast? Krijg ze eens op een rijtje: NATO/VS en de expansidrift van de globalisten/ EU is het echte gevaar.
Op 7 novemeber nog een nieuwsbericht dat NATO 300.000 militairen gaat stationeren aan de grens met Rusland. Niet gek dat Rusland zich gealarmeerd voelt. Laatste keer dat er westerlingen en Duitse tanks aan de grens stonden moest Rusland het met miljoenen levens bekopen.
Ik zeg niet dat Putin heldere soep is, maar het westen, dat is tot op het bot corropt, enkel om een elite te dienen. En dat is al decennia, zo niet eeuwen, zo!

Ketchupbadger | 09-11-16 | 16:51

@De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:47

Deze uitslag is niet zo slecht voor ons als europianen. Denk ik.

Yummy | 09-11-16 | 16:50

Social Justice Hypocrites

Bram van Ojik | 09-11-16 | 16:50

De democratische onderbuik van de USA heeft diarree. Het moet er even uit.

Het is ongelooflijk..
Zoveel meer kandidaten. En waar kunnen ze uit kiezen?
Natuurlijk zijn er mensen kwaad.

Yummy | 09-11-16 | 16:48

dijkbewaker | 09-11-16 | 16:42

Het establishment is niet en was niet voorbereid op een man die inspeelt op de ruwe basis-emoties van mensen. Angst, frustratie, woede en wanhoop.

Wanneer iemand dat wel doet krijg je altijd ellende.

Maar geniet van 'jouw' overwinning.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:47

" Hilarisch" word nu officieel "hillarisch".

MistaRazista | 09-11-16 | 16:44

-weggejorist-

Yummy | 09-11-16 | 16:44

FustViking | 09-11-16 | 16:38

Ik geef een ferme waarschuwing. Wat je daarmee doet is aan jou. Maar het feit blijft dat Poetin lacht. Oekraïne. Hij lacht. Brexit. Hij lacht. Trump. Hij lacht.

Ik zit hier niet om iemand te overtuigen. Hooguit om eentje te laten nadenken over hoe ernstig dit is.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:43

En BTW: waar is de NATO nu we ze nodig hebben in Syrië? Met de Russen samen de stront opruimenwillen ze niet. Wat nou veiligheidsgarantie?

sickworld | 09-11-16 | 16:43

Liever thee met Putin dan met koreaanse slet

am*dam | 09-11-16 | 16:42

De allergrootste verrassing is het totaal ontbreken van kennis wat er eigenlijk speelt in je EIGEN land door het establishment.
Alle voorspellers gaven Trump 1%kans en Clinton 99% om te winnen. Dit is een overwinning van het volk op de regentenkliek, bestuurders, goedmensen die met een enorme arrogantie en dedain neerkijken op hun medeburgers die een andere toekomst voor ogen hebben.
Daarbij komt de mainstream media die voor de zoveelste keer bewijs levert niet objectief te zijn maar tot de regentenkliek te horen die totaal niet weten wat er speelt in hun land. De regentenzuil is in 1 dag afgebroken door de gewone man en vrouw die voor hun bestaan vechten.
De haat campagne tegen Trump en zijn kiezers is als een boemerang terug in hun gezicht ontploft.
.
Een fantastische overwinning waar we nog heel erg lang van kunnen genieten omdat veel wereldproblemen nu op een praktische manier zullen worden opgelost in plaats van oplossingen die de elite goed uitkomen.
Zonder meer een revolutie te noemen met een totaal vernieuwd speelveld.

dijkbewaker | 09-11-16 | 16:42

Waarom wordt mijn volgend "opbouwende" comment niet op Joop.nl geplaatst??????

Ingezonden comment:
""""Uw reactie moet goedgekeurd worden.
“From Pennsylvania to California, Oregon and Washington, hundreds protest Donald Trump’s presidential win.”
http://apne.ws/2feYKZ2

Waarom zulke slechte verliezers, hiermee maken de Clinton aanhangers zich uitermate belachelijk. Kan alleen maar uitmonden in vergelijkbare schermutselingen en rellen wanneer het progressieve kamp in Maart 2017 ook hier het onderspit gaat delven. Dit heet democratie, maak de borst maar nat.""""

Toch niets mis mee????

Robbie B. | 09-11-16 | 16:40

Jackanders | 09-11-16 | 16:35

Dat weet ik wel. Trump had al aangegeven dat het systeem corrupt zou zijn en dat hij daardoor zou verliezen. De loyale Trump-gekken zouden door het lint gaan. Absoluut. Onderschat de aanhangers van Trump niet. Daar zit veel prima volk tussen maar ook het slechtste van het slechtste.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:40

@ De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:11 Ja hoor. Veiligheidsgarantie tot de deur. Alsof Somalië bij Maastricht het land binnen komt vallen. En Pakistan London gaat nuken. Kom op man, oorlog is vuil spel en dat beheerst de USA voortreffelijk. In het veld en tussen jouw oren.

sickworld | 09-11-16 | 16:39

Want "democratie" betekent tenslotte dat je gelijk hebt en dat anderen dat moeten begrijpen en op jouw kandidaat moeten stemmen. Het betekent NIET dat die ander met meerderheid van stemmen mag winnen.
Hee MARK, luister je mee, enge nep-democraat? Dit doen hypocriete kleine mensjes als hun kandidaat democratisch verliest. Voel je de parallel met jouw Oekraïense ge-kontendraai?

Homer P. Simpson | 09-11-16 | 16:39

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:31
Overigens. Als mijn tante een pik had, was ze et cetera. Tip: bewaar nou wat van je waardigheid door, in plaats van als de bij de jostiband weggestuurde bassist te stampvoeten, je af te vragen wat er hier werkelijk gebeurd is. Dat begint bij de analyse waarom - bijvoorbeeld - er ook niet-boze blanke racistisch-fascistische haat-KKK'ers op Trump hebben gestemd. Dat is een reis naar binnen, en niet iedereen gegeven die het comfort van de terp van het morele gelijk zo ontzettend gewend is geraakt.

FustViking | 09-11-16 | 16:38

necrosis | 09-11-16 | 16:30

Ja kerel. Allemaal agitprop. Ik voorspelde laatst nog dat de kans veel groter was dat Trump zou winnen dan mensen denken. Sterker nog mijn telefoon stond bol van de berichtjes dat ik dus toch gelijk had.

Hoe dan ook het land is in chaos en dat mag Trump gaan opknappen want hij heeft dat veroorzaakt met roekeloos campagne voeren.

En nogmaals mocht Hillary gewonnen hebben dan was de ellende ook uitgebroken. Maar dan door de meest fanatieke Trump-jihadisten.

Je maakt nu eenmaal geen samenleving door te verdelen. Daar komt uiteindelijk altijd ellende van. Op welke manier dan ook.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:37

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:31
Dat is slechts een aanname, dat kunt u onmogelijk weten.

Jackanders | 09-11-16 | 16:35

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:14

We gaan het zien, de Republikeinen hebben gewonnen en dat is voor dit moment belangrijk en zoals traditioneel eten wij vanavond pulled pork zoals wij altijd doen na een Republikeinse overwinning, daar kan geen Trump iets aan veranderen.

the Jackdawn | 09-11-16 | 16:35

@De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:28
Mamma Clinton betaalde $3.000.000 voor de bruiloft van haar dochter Chelsea uit de Clinton Foundation.
Dat hoef je niet te geloven, dat is gewoon een FEIT!

necrosis | 09-11-16 | 16:34

Overigens. Als Hillary had gewonnen was de pleuris ook uitgebroken.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:31

@De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:20
CNN werd Clinton News Network genoemd.
Wat is het verschil met Poetin?
Alle grote nieuwszenders waren er zeker van: Clinton zou de nieuwe POTUS worden.
Alles werd uit de kast getrokken om dat wensdenken een feit te maken.
En toch moest die geriatrische muts het afleggen tegen The Donald.
En zoveel Russen wonen er niet in de VS.

necrosis | 09-11-16 | 16:30

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:25
Alternatieve media dus beheerst door Putin zeg je. Helemaal zelfs. Dat is dan héél knap van die man. Hij beheerst dan blijkbaar een trucje dat werkelijk niemand anders beheerst, zelfs mevrouw C. en haar campagneteam niet, met al dat geld, al die media-kennis en al die communicatie-power achter zich. Nee, oom Vlad: die heeft een soort magisch duizenddingendoekje waarmee hij, ongezien en ongemerkt, de alternatieve media he-le-maal in de hand heeft.
.
Zal ik meteen een aluhoedje voor je vouwen of doe je 't zelf?

FustViking | 09-11-16 | 16:30

necrosis | 09-11-16 | 16:18

Nee dat geloof jij. Dat is het hele punt.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:28

Een paar minuutjes nog, dan laat die draak haar gezicht zien op de beeldbuis.

Jackanders | 09-11-16 | 16:28

@De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:25

Nooit dat filmpje gezien van clinton 'we came, we saw and he dieded'?

Yummy | 09-11-16 | 16:28

@Yummy | 09-11-16 | 16:23 Oh heb jij het allemaal doorgespit dan? Dat is toch veel te veel, dat wordt nog máánden graven. Zoals CNN zei: Beste kijker, u weet toch dat het VERBOTEN is Wikileaks te bekijken he? Dus WIJ vertellen u wat u moet weten en wat erin staat. Dat kwam mij eerder MSM-erig over.

FustViking | 09-11-16 | 16:26

Hasna el Demoederi op Joop:

'Bizar: witte mannen haten vrouwen. Ze haten afro-Amerikanen, ze haten niet-hetero’s en ze haten moslims'

Totaal gestoord wijf zeg!

Ijsbrandtsz | 09-11-16 | 16:26

FustViking | 09-11-16 | 16:19

Men vertrouwt de vrije pers niet meer. Men herhaalt aantoonbare leugens tot ze gelooft worden. Men belooft het volk alles. Het is tekstboek.

Er verschijnen geen negatieve berichten over Trump in de alternatieve media hoor. Niets. En niemand leest de mainstream media of gelooft het niet.

Echt. Bekijk het zelf maar. Iedereen denkt dat Clinton een ziekelijke corrupte moordenaar is.

Daar is helemaal geen bewijs voor. Maar het volk gelooft het.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:25

Kijk naar deze mensen, allemaal nog niet droog achter de oren, maar al flink beïnvloed door de linkse kerk.

lanexx | 09-11-16 | 16:24

Ze zijn niet aan te slepen, die zure druiven.
Zelfs in deze draad niet.
*plop*

Jackanders | 09-11-16 | 16:24

@Fustviking

wikileaks = mainstream media.
aub stop.

Yummy | 09-11-16 | 16:23

-weggejorist-

MrBrilliant | 09-11-16 | 16:22

Teleo | 09-11-16 | 15:39

Poetin heeft controle over de alternatieve media en de massa gelooft dat alles. Alles alternatief is pro-Poetin. Denk er maar eens goed over na. Poetin.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:20

veel plezier met de volgende aflevering van 'The Apprentice'. :P

Yummy | 09-11-16 | 16:20

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:07
Wat een werkelijk originele gedachte om met Goebbels te komen! Dat niemand dat eerder heeft bedacht. Ik denk overigens dat mevrouw Clinton redelijk uit de wind is gehouden door de media, gezien het vuil dat zich via Wikileaks openbaarde en nog steeds openbaart. Daarnaast was het natuurlijk ook zéér verbindend van mevrouw om met haar briljante vergelijking te komen toen zij de Trump-aanhangers voor 'Xenofoob-racistische basket of deplorables' uit te maken. Kijk, dát verbindt een land, en het alleen jammer dat zo weinigen dat ingezien hebben. Hilaary Clinton: de beste POTUS die er ooit gekomen is. En ach, dan had ze misschien een wereldoorlog uitgelokt hier en daar, maar het was tenminste wél een vrouw geweest én de LBGFWTF community had gescheiden WC's gekregen. Ik zeg: een gemiste kans.

FustViking | 09-11-16 | 16:19

@De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:50
Het is echt heel erg, want Trump werd gesteund door de "Las Vegas Review-Journal".
.
http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user5/imageroot/2016/11/06/endorsements%20paper.jpg

bambi1970 | 09-11-16 | 16:19

@De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:07
Zullen we het even over de Clinton Foundation en de Clinton Family Foundation hebben?
Of wil je dat gewoon niet weten?
Hillary heeft 'corruption' met onzichtbare inkt op haar voorhoofd staan.

necrosis | 09-11-16 | 16:18

La Bailaora | 09-11-16 | 16:05

Als je dat niet snapt dan ben je al te ver heen. Als je niet ziet dat alle grenzen van fatsoen zover overschreden zijn door Trump op alle fronten dat het allemaal walgelijk is dan snap je niets meer van de echte wereld.

Veel plezier in je waanwereld vol met complottheorieën en waanbeelden.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:17

@ solcama | 09-11-16 | 15:41
Alhoewel, onder het stuk van jole staan gewoon mensen met benen op de grond. Wat een dag... snif.

TheseDays00 | 09-11-16 | 16:16

Gelukkig heb jij zelden of nooit gelijk dus we kunnen weer rustig slapen zonder beren aan de deur .

Castor12 | 09-11-16 | 16:14

the Jackdawn | 09-11-16 | 16:06

De hele wereld hoopt op verstandige republikeinen. Behoorlijk klote voor al die Amerikanen die terug in de tijd moeten gaan maar dat zijn 'slechts' hun mensenrechten.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:14

Deze bloemenkinderen beseffen niet hoe bevoorrecht ze zijn. Stel je dit eens voor in Turkije, of Rusland... Honderden mensen, zomaar op straat, scanderend dat Erdogan of Poetin niet hun president is.

Rhenium | 09-11-16 | 16:13

sickworld | 09-11-16 | 16:07

De NAVO is onze veiligheidsgarantie tegen elk gevaar in de wereld. Jij luistert teveel naar Russische agitprop.

Laten we hopen dat ik nooit gelijk krijgen en de pleuris niet uitbreekt hier in Europa. We zullen het zien de komende vier jaar.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:11

Zure druiven iemand?

Jackanders | 09-11-16 | 16:10

Wat een nacht. Zometeenstraks Om half 5 de speech van Hillary Clinton, kort daarop gevolgd door een verklaring van Obama zegt Twitter.

Driewerf Hoezee | 09-11-16 | 16:10

solcama | 09-11-16 | 15:41
Ik heb hem net ook gelezen, hier: www.joop.nl/opinies/en-wat-nu Het venijn zit in de staart, of ik moet er onterecht een Godwin in zien.
vJole: "We hebben dit eerder gemaakt en als we iets geleerd hebben in de afgelopen 24 uur met de verkiezing van een sterke man, dan is het dat de geschiedenis zichzelf graag herhaalt."

Doper | 09-11-16 | 16:10

@ solcama | 09-11-16 | 15:41
Volgens mij gaan alle joop-reaguurders incl Hasna El Maroudi, Stefan Popa, Freek de Jonoge, Rob Kamphues, Han van der Horst, etc, collectief zelfmoord plegen vanavond. Ik heb liever dat ze van internet af vallen, maar toch zal het rustig op straat worden.

TheseDays00 | 09-11-16 | 16:09

Ja, trump heeft ook een hele grote prullenbak nodig om al die verkiezing beloftes in te dumpen.

Yummy | 09-11-16 | 16:09

De spelregels waren van tevoren bekend. Achteraf niet piepen en mauwen.......
Neem er wel een extra borrel op!
Proost!
Nu al zin in de verkiezingen in maart!

Zuidlaren | 09-11-16 | 16:08

Zelf geweldloze machtsoverdracht willen in geval dat Hillary had gewonnen, maar nu Trump heeft gewonnen gaan die principes heel makkelijk overboord.

"Links" is ook overal hetzelfde he :)

tommievanieniemienie | 09-11-16 | 16:08

Nuchternederland | 09-11-16 | 16:02

Ja dat alles is en was agitprop. Hillary heeft een redelijk nette campagne gevoerd. Naar Amerikaanse maatstaven. Niemand was tegen Trump opgewassen. Die ging zover onder de gordel met behulp van aluhoedjes en alt-rechts. Goebbels zou er trots op zijn.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:07

@ De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:59 ... Oh ja, en de NAVO uit elkaar trekken...

Alsof de NAVO/NATO zuivere koffie is. In beginsel okay maar in praktijk toch vooral een "verdeel en heers" -tool waar veel bedenkelijke missies zijn geïnitieerd.

sickworld | 09-11-16 | 16:07

Castor12 | 09-11-16 | 16:01

Zo werkt het niet in Nederland, tenzij Geert 51% van de stemmen haalt. Cursus staatsrecht misschien een ideetje?
De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:04

-------------------------
Ja Dopey dat snap ik en andersom werkt het in US zo met kiesmannen .

Castor12 | 09-11-16 | 16:07

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:59
..... en niet te vergeten vrouwen die abortus plegen opsluiten.
De grootste reden dat ik tegen Trump was kwam door het feit dat hij de GOP aan het slopen was. Nu de republikeinse kiezer toch voor de republikeinse kandidaat hebben gekozen geeft dat alleen aan dat er vertrouwen is in de partij want laten we eerlijk zijn, de partij bepaald wat er gebeurd niet Trump. In Nederland zouden ze hier een voorbeeld aan moeten nemen door gewoon op de VVD te stemmen ondanks Rutte.
De Republikeinen hebben gewonnen en dat is belangrijk en nu maar hopen dat Trump de partij niet tot schande maakt.

the Jackdawn | 09-11-16 | 16:06

Koos Knak | 09-11-16 | 15:56
'Ik denk dat Trump nog niet de helft doet van wat hij heeft gezegd.'
Jij denkt dat op basis van wat? Jarenlange ervaring met Democratische veranderingen die Obama heeft ingevoerd en die zo goed zijn geweest dat het Amerikaanse volk dat beloont door de Democraten aan de macht te houden?

Armin Langbaard | 09-11-16 | 16:05

Hij heeft gewonnen. Ja. Maar op de smerigste manier ooit in de smerigste campagne ooit.
De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:50
Huh? Hillary had de gehele TV aan haar kant: NBC, CNN, ABC, CBS, enz... En nóg weet ze niet te winnen.

La Bailaora | 09-11-16 | 16:05

Castor12 | 09-11-16 | 16:01

Zo werkt het niet in Nederland, tenzij Geert 51% van de stemmen haalt. Cursus staatsrecht misschien een ideetje?

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:04

Waar blijft Clinton's verbindende verliezerstoespraak? Iemand een link?

Doper | 09-11-16 | 16:03

Hij heeft gewonnen. Ja. Maar op de smerigste manier ooit in de smerigste campagne ooit.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:50
ach, als Hillary had gewonnen, had zij op een nog smerigere manier gewonnen...
hillary had de MSM mee qua propaganda, en had teams en vrijwillogers in dienst die alles uitspitten op zoek naar munitie om Trump te beschadigen.
Hoe denk je anders dat het pussygrab filmpje boven water is gekomen...
Wikileaks heeft zich nooit uitgesproken voor Trump, maar wel tegen de corrupte elite.
Die publicaties kun je Trump niet aanrekenen.
Dus, wat heeft hij dan voor smerige campagne gevoerd?
Wijzen op de wankele gezondheid van Hillary? Wijzen op het overtreden van wetten mbt staatsgeheimen?
dat zijn feiten, en geen smerige campagne.
Het is maar net wat je wilt zien als linkse VVDKoreaan in Tjechië. Of zo iets.

Nuchternederland | 09-11-16 | 16:02

necrosis | 09-11-16 | 15:59

Eens. Rutte is een slapjanus die gewoon in landsbelang moet handelen en niet treuzelen.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:02

Castor12 | 09-11-16 | 15:41

Clinton heeft de meeste stemmen behaald. Wat vind je daarvan?
De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:44

-------------------
Dat is tussen haar en de kiesmannen .
Ga je straks ook zo huilen als gekke Greet de meeste stemmen krijgt maar door de de zogenaamde verbindende, democratische partijen word buiten gesloten.

Castor12 | 09-11-16 | 16:01

Om een ww3 te voorkomen wil ik best wel wat homootjes offeren. :P

Yummy | 09-11-16 | 16:01

watergeus | 09-11-16 | 15:58

Die heeft Clinton. Maar zo werkt het niet in de Verenigde Staten.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 16:00

Ik zag gisteren een Amerikaan die zei hij niet voor Trump stemt maar tegen Hillary. Dus kiezen uit 2 kwaden. Hetzelfde wat hier volgend jaar gaat gebeuren. Men is niet 100% voor Wilders maar wel 1000% tegen Rutte en zijn meewaaiers. Mark my words.

Alfred1977 | 09-11-16 | 15:59

15 maart 2017 here we come.
"Fuck you Rutte,wél netjes je pet ophouden wanneer je Minister President Wilders van A naar B moet rijden".

R.B.Scott | 09-11-16 | 15:59

the Jackdawn | 09-11-16 | 15:50

Oh ja, en de NAVO uit elkaar trekken, bondgenoten afpersen of alle militairen terugtrekken, een handelsoorlog met China beginnen, een muur bouwen en Mexico laten betalen.

En vooral het land weer tot elkaar te laten komen.

Ik ben benieuwd. Ik heb er geen vertrouwen in. Ik denk dat men zich niet beseft wat hier aan de hand is. Zowel pro- en anti-Trump mensen.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:59

@De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:52
Overigens is Rutte een slapjanus die niet durft te kiezen tussen het Nederlandse volk en de bazen in Brussel.
Tijd voor een andere MinPres, en dan bedoel ik NIET dat Miezerige Mannetje.

necrosis | 09-11-16 | 15:59

Democratie is alleen maar leuk als je de meeste stemmen hebt.

watergeus | 09-11-16 | 15:58

Gewelddadig links probeert de Bierkellerputsch weer eens dunnetjes over te doen. Helaas, we hebben geleerd van de geschiedenis, voor dit agressief soort mensen zou een leer- en werkkamp een meer dan uitstekende oplossing zijn.

Jonkheer Wttewaall | 09-11-16 | 15:57

@De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:52
Niet van onderwerp veranderen, we hadden het over Trump.
Nog even los van het feit dat ruim 60% van de NL stemmers een dikke NEE hebben laten horen over dat corrupte kutland Oekraïne.
En kom niet opnieuw aan met de mensen die niet hebben gestemd, niet stemmen = bek houden!

necrosis | 09-11-16 | 15:57

Leftist Democrats are sour losers. Policor krijgt een tik op hun pinokkio neuzen.

wallenberg | 09-11-16 | 15:56

Als Trump gaat doen wat hij heeft gezegd tijdens de verkiezingscampagne, is de binnenlandse herrie in de VS de komende jaren oorverdovend. Ik denk dat Trump nog niet de helft doet van wat hij heeft gezegd.
Wat hij wel zal gaan doen is vriendjespolitiek introduceren op een veel groter schaal dan de VS tot nu toe heeft gekend.

Koos Knak | 09-11-16 | 15:56

En dat noemt zich ironisch genoeg democraat.

koter | 09-11-16 | 15:55

Heeft Pechtold al afstand genomen van dit geweld?

tipo | 09-11-16 | 15:54

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:50
Een koreaanse huilebalk ben je, niets meer. Als ik jou was zou ik snel een safespace opzoeken waar je samen met je LGBT-vrienden de maakbaarheid van de wereld kan bespreken.

Admiraal Balthasar | 09-11-16 | 15:54

Die gutmenschdemocraten kunnen dus niet tegen hun verlies, en bewijzen dat graag met geweld, opsluiten die terroristen.

FreeVogelaar | 09-11-16 | 15:53

Zo gaan onze verkiezingen ook lopen. Krijg je van jarenlang wegkijken.

ET007 | 09-11-16 | 15:53

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:50
"De hele wereld is in choque"
Nee hoor.
*plop*

Jackanders | 09-11-16 | 15:53

necrosis | 09-11-16 | 15:49

Dat zijn de regels. Dus ik accepteer dat. Accepteer jij dat het een raadgevend referendum was en dat Rutte nee kan zeggen?

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:52

Links doet huillie en begint ook weer direct met de voetjes te stampen. Jammer dat de kinderen gek gemaakt worden.

ET007 | 09-11-16 | 15:52

Riotts want verloren bij verkiezingen .
Denken we wel aan de toon ?

phman68 | 09-11-16 | 15:51

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:44
"Clinton heeft de meeste stemmen behaald. Wat vind je daarvan?"

Niet zeuren DKS dadelijk kom je nog met het filmpje van Snowden hoe er stemfraude gepleegd kan worden.
Trump heeft gewonnen dus laat hem maar bewijzen dat
- Alle immigranten het land uit worden gezet
- Hillary achter tralies komt
- Er een muur gebouwd wordt
- En dat bewezen wordt dat er gefraudeerd is met het stemmen.

Geef hem tijd om zijn werk te doen.

the Jackdawn | 09-11-16 | 15:50

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:43
De enigen die verantwoordelijk zijn voor de rellen aldaar is niet Trump maar zijn de relschoppers, de gekwetste special snowflakes, de Heks-adepten. Voor klachten over het verschil tussen de popular vote en het aantal kiesmannen, gelieve u te wenden tot de staatsrechtgeleerden aan de overkant van de plas. Korter gezegd: deal with it.

FustViking | 09-11-16 | 15:50

Nuchternederland | 09-11-16 | 15:45

Hij heeft met zijn retoriek de gehele bevolking tot op het bot uit elkaar getrokken. En ja, als hij dat niet had gedaan dan waren er geen rellen geweest.

De hele wereld is in choque. De Amerikanen tot het bot verdeeld.

Hij heeft gewonnen. Ja. Maar op de smerigste manier ooit in de smerigste campagne ooit.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:50

@De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:44
Trump heeft de meeste kiesmannen behaald, wat vind JIJ daarvan.
Overigens had Rita Verdonk meer voorkeurstemmen dan ruggegraatloze slak Rutte, maar daar hoor ik je niet over.
Zo te lezen kan je niet tegen je verlies.

necrosis | 09-11-16 | 15:49

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:43
Ik heb met je te doen.

nemoj me jebat | 09-11-16 | 15:49

Dit heeft niets met links of rechts te maken maar alles met Trump en Trump alleen.
De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:43

Dus Trump is verantwoordelijk voor de rellen, begrijp ik uit je woorden.
Hij had zich niet kandidaat moeten stellen, dan waren de gutmenschdemocraten niet gaan rellen.
Duidelijk.

Nuchternederland | 09-11-16 | 15:45

necrosis | 09-11-16 | 15:40
"Trump is 70.
Ik zou je bronnen even checken voordat je weer wat post."

Als hij 70 is dan gaat hij voor 4 jaar dus 74 jaar zou de pensioenleeftijd makkelijk kunnen worden. Niet iedereen heeft zo'n zware baan als Trump. Maar ik ben het met je eens dat 70 jaar als pensioenleeftijd ook genoeg is voor die luie vijftigers in Nederland.

the Jackdawn | 09-11-16 | 15:45

Verbaal geweld, we zijn dat al heel lang van links gewend. Je kon geen radio aanzetten, of semi-grappige millennial dj's schoffeerden Trump continue.
Nu komt het fysieke geweld.

Hartgrond | 09-11-16 | 15:44

Castor12 | 09-11-16 | 15:41

Clinton heeft de meeste stemmen behaald. Wat vind je daarvan?

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:44

van heinde en verre | 09-11-16 | 15:21

Och als het elke andere republikeinse kandidaat was geweest dan waren er geen rellen geweest hoor.

Trump heeft het land uit elkaar getrokken op de meest afschuwelijke wijze. Er waren geen rellen geweest met een Cruz, Rubio, Bush, Kasich. Echt niet.

Dit heeft niets met links of rechts te maken maar alles met Trump en Trump alleen.

Ik ben benieuwd of hij de puinhopen kan opruimen.

Overigens heeft Clinton de 'populair vote' gewonnen en dus de meeste stemmen gehaald en er komen nog zo'n 3 miljoen uit Californie waarvan de meesten naar Clinton gaan.

Maar zo werkt het nu eenmaal niet in de USA.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:43

@joehoe! | 09-11-16 | 15:35
Over posten gesproken; één keer is genoeg.

necrosis | 09-11-16 | 15:42

Democraten en echte democratie, het blijft moeilijk !

Castor12 | 09-11-16 | 15:41

Fiasco van Jole heeft zeer verrassend een relativerend (in grote lijnen, uiteraard een paar stuiptrekkingen) stukje op deJoop gepost.

solcama | 09-11-16 | 15:41

Beste redactie, ook jullie zijn het schuld dat mensen compleet geflipt reageren. Remember dit topic? www.geenstijl.nl...

Volgende keer aub jullie huiswerk beter doen voordat je wat post.
joehoe! | 09-11-16 | 15:35

Joehoe, gaat eens goed lezen. Dat artikel gaat over hoe de media in de US te keer gaan. Domweg berichtgeving. Dat u hier opruiïng in wilt zien maakt u de waard(-in) die zijn gasten vertrouwt zoals hij/zijzelf is.

Sans Comique | 09-11-16 | 15:41

Typisch progressief. Alleen voor democratie zijn als het in hun straatje is. Alle andere uitkomsten zijn niet acceptabel, en zullen uiteindelijk omgebogen worden totdat deze wel weer in hun straatje passen.
De kans is groot dat Trump vermoord wordt.

@the Jackdawn | 09-11-16 | 15:35
Trump is geen 74, maar 70.

Lafayette | 09-11-16 | 15:41

Zijn dit nu die deplorables waar Clinton het over had? O wacht...

knutsel | 09-11-16 | 15:40

Is allemaal de schuld van GS. Dat weblogje gaat nog eens heel groot worden.

Fadz | 09-11-16 | 15:40

@the Jackdawn | 09-11-16 | 15:35
Trump is 70.
Ik zou je bronnen even checken voordat je weer wat post.

necrosis | 09-11-16 | 15:40

Wie het laatst lacht, lacht het best.

ijskogel | 09-11-16 | 15:39

De elitaire wereld is geschokt. Niet dat ik een Trump aanhanger ben(ook geen hillery), misschien wordt het de ommezwaai naar de werkelijkheid!

Radijsje | 09-11-16 | 15:39

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:28

Dus Poetin is zo briljant dat hij controle heeft over de Amerikaanse regering maar niet over jou?

Teleo | 09-11-16 | 15:39

Typisch dat dit soort gebeurtenissen nauwelijks worden belicht in de Nederlandse MSM.

Skorzeny2017 | 09-11-16 | 15:38

En ik maar denken dat pleitbezorgers voor transgendertoiletten juist van de dialoog waren i.p.v. geweld, of is dat alleen als de niet-politiek correcte relschoppers overgaan tot geweld?

Skorzeny2017 | 09-11-16 | 15:37

Typisch links, democratisch als het ze goed uitkomt. Anders niet.

RoetveegPiet | 09-11-16 | 15:37

@De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:28
Was je alweer vergeten dat je 3-0 achterstond?
Bremain werd Brexit.
OekraiNEE werd daadwerkelijk nee.
En nu wordt Trump POTUS, ipv die instabiele Clinton.
The truth hurts, doesn't it?
En bereid je vast voor op Wilders I

necrosis | 09-11-16 | 15:35

Maar maar maar maar bij de NOS en VARA speculeerden ze dat Trumpaanhangers zouden gaan rellen bij een verlies.
Toch zeker niet die lieve Hillary aanhangers ? Dat was uitgesloten !

Barbarous_Relic | 09-11-16 | 15:35

-weggejorist-

joehoe! | 09-11-16 | 15:35

Dat Trump met 74 jaar een nieuwe baan aan gaat geeft toch aan dat de mensen in Nederland veel te vroeg met pensioen gestuurd worden. Laten we Trump volgen en de pensioenleeftijd optrekken naar 74 jaar en Nederland weer groot maken.

the Jackdawn | 09-11-16 | 15:35

-weggejorist-

joehoe! | 09-11-16 | 15:35

Gaan lopen rellen en slopen, omdat je je zin niet krijgt?
Agressief worden door een democratische verkiezing?
Ik zal het nooit begrijpen.
Meeste stemmen gelden toch?
Nou ja.... volgens Asscher niet natuurlijk.
En Mark zal vast zeggen... Nee tegen Hillary? Dus ze wordt president? Ik ga even overleggen met de Trump-stemmers, want die weten niet waarom ze op Trump gestemd hebben.
Succes Mark.

Schietmijmaarlek | 09-11-16 | 15:34

@ Memek | 09-11-16 | 15:30 ... Overigens weet iemand wat vacuümpompen zijn?

Mijn minnares vroeg om een vacuümbom bij Christine, maar die hadden ze daar nog niet. Wat jij zoekt ken ik overigens niet...

sickworld | 09-11-16 | 15:33

Wat is democratie nu eigenlijk volgens de hierboven genoemde "Democraten" en "Democraten"-66 Alexander ("Voel me echt beroerd door zege Trump") Pechtold?
Voor de duidelijkheid: da's niet de democratie waar ik straks voor ga flyeren, hoor!

nemoj me jebat | 09-11-16 | 15:33

"Democratie is leuk. Behalve als het ons niet uitkomt" -links

Tha Man | 09-11-16 | 15:30

Welnu Obama, nog zittende president van de U Naait Nog Steeds, wat ga je er aan doen? En Hillary heb je je achterban al toegesproken?
.
Overigens weet iemand wat vacuümpompen zijn?

Memek | 09-11-16 | 15:30

Ha Grünberg is ook wakker.

medelmo | 09-11-16 | 15:30

Even ter verduidelijking: protesteren is niet hetzelfde als rellen. Rellen is de boel slopen en mensen molesteren. Dat zie ik gelukkig (nog) niet.
En om een Amerikaanse democraat nou extreem links te noemen?
De VVD is nog links in vergelijking tot de "Democrats".

klimgek | 09-11-16 | 15:29

Geweld komt altijd van links en hun trawanten, geen haar beter dan de islam. Ik verwacht elk moment de eerste zelfdmoordterrorist van D66.

GerMonster | 09-11-16 | 15:28

Geweldig. Poetin grijnst en zag dat het goed was. Het plan is gelukt. Het machtigste land ter wereld in totale chaos en nu is het natuurlijk wachten op tegendemonstraties van de hardcore Trump-jihadisten. Nationale garde op de straten. Noodtoestand uitgeroepen. Militairen die de kant van anti-Trump kiezen, miltairen die de kant van pro-Trump kiezen.

Chaos. Burgeroorlog.

En Poetin zag dat het goed was. Wat er ook zou gebeuren dit zou sowieso het resultaat zijn. Meesterzet van grootmeester Poetin.

Dit worden spannende tijden.

De Koreaanse Slet | 09-11-16 | 15:28

De Dominee van Nederland geeft ook een verklaring af:
youtu.be/f8iyZAsuiv4

steekmug | 09-11-16 | 15:27

sickworld | 09-11-16 | 15:20
Precies, ongeschikt voor een baan die meer verlangt van een persoon dan het niveau van een kassameisje.

Jackanders | 09-11-16 | 15:27

Imprimatur | 09-11-16 | 15:16

Nee, vanuit Den Haag krijgt de kapitein de opdracht een beetje te spelevaren met een boot van een miljard. Duh..!

Teleo | 09-11-16 | 15:26

@ mezelf en voor wat het waard is, deze eigenschap (vluchten) heb ik bij alle vrouwelijke leidinggevenden gezien waarvoor/waarmee ik gewerkt heb. Kort: niet de consequenties van je keuze of handelen ten volle accepteren. 'T is een wellicht een genderdingetje (disclaimer: nee, ik ben niet tegen vrouwen).

sickworld | 09-11-16 | 15:26

Fasisco van Jole gaat de komende jaren behoorlijk last krijgen van `onderbuikgevoelens`...... denk ik zo maar....

FasiscovanJole | 09-11-16 | 15:25

@Jesses Klaver | 09-11-16 | 15:13
Er zijn inmiddels zat Amerikanen die naar Canada willen.
Waarom weet ik niet, nogmaals, Trump is nog geen POTUS.
Dus waar die opstanden vandaan komen, begrijp ik niet.

necrosis | 09-11-16 | 15:25

The Donald heeft een lekkere milf-dochter [Ivanka]
wat die Huillery adepten er verder van vinden boeit niemand
#firstthingsfirst

Tobi | 09-11-16 | 15:25

ben kokhals | 09-11-16 | 15:16
.
Soros wilde ook Poetin's bewind onderuit halen en is Rusland uitgetrapt. (Beter hadden ze hem daar kunnen houden en een paar jaar in de Black Dolphin gevangenis laten logeren).
.
http://www.guys.nl/black-dolphin-gevangenis-rusland/#
.
Dus uw links verbazen mij in het geheel niet.
Die Soros is met afstand de grootste duivel die er op deze aarde rondloopt.

Lupuslupus | 09-11-16 | 15:24

Het feest der democratie! Rellen als je voorkeur heeft verloren.

Toetsiemonster | 09-11-16 | 15:24

Ach, het is slechts de studentencommunity die in opstand komt. Dat komt op mij toch minder dreigend over als wanneer laten we zeggen de islamitische of zwarte of latijnse community als één man in opstand zou komen.
Die studenten worden nu geconfronteerd met enorme hiaten en foute kruisverbindingen in hun idee van hoe de wereld in elkaar steekt en werkt. De goede studenten komen na een beetje soul searching tot andere ideeën en groeien verder. De slechte studenten zetten hun mentale hakken in het zand, ontkennen alles wat onwelvallig is en geven de rest van de maatschappij en de wereld de schuld van hun misère. Zij blijven niet aflatend in het bestoken van de media met hun gedachtegoed. In Nederland zouden die bij de NOS of één of andere antieke krant eindigen, of gesubsideerd cabaret of blog.
Of een faculteit Antropologie, Politicologie, Sociologie, Economie, you name it.

Sans Comique | 09-11-16 | 15:24

Waar is de Democratische Nuance? De onderbuik was toch gereserveerd voor populisten?

van heinde en verre | 09-11-16 | 15:21

Brexit,Oekraïne referendum,Trump,Wilders, het zal een hete lente worden. Links kan nu eenmaal slecht tegen zijn verlies.

Bennie Boos | 09-11-16 | 15:21

Het zijn net kleine kinderen die hun zin niet krijgen. Dan gaan ze rellen.
Waarom kunnen linkse mensen toch zo slecht tegen verliezen?

odulat | 09-11-16 | 15:21

@ Jackanders | 09-11-16 | 14:33 ... Mede mogelijk gemaakt door het nog niet op de zender verschijnen van de verliezend finalist.

Waarmee ze zich [a] medeverantwoordelijk maakt en [b] zich dus blijkbaar niet bewust is van hetgeen ze mee bezig is. Zo blij dat zij niet de man met het koffertje naast zich heeft staan.

sickworld | 09-11-16 | 15:20

Jarenlang heeft progressief links een grote mond gehad, en wisten ze rechts wel even te vertellen hoe het zat, en war rechts fout deed! Nu zitten ze aan de andere kant, en ze laten zich kennen. Waar ze voorheen rechts van beschuldigden, daar maken ze zich nu in nog veel ergere gradaties schuldig aan!

FasiscovanJole | 09-11-16 | 15:20

gatito | 09-11-16 | 15:00
Ik denk dat ze helemaal geen speech klaar had staan voor een eventueel verlies, wegens arrogant.
Nu moet er ook nog een nieuwe pruik aangemeten worden wegens het uittrekken van het eigen hoofdhaar.
Dat kost wat tijd natuurlijk.

Jackanders | 09-11-16 | 15:20

We kunnen live aanschouwen dat het establishment nog maar even heeft om ww3 te ontketenen, blijven opletten allemaal , vooral die van Baalen goed in de gaten houden,straks staat hij weer ergens op een plein een ander vliegtuig naar beneden te halen,;-) via een omweg welliswaar maar toch.
Oh nee oorlogsretoriek was zijn hobby ,een hobbithobby voor Poroshenko de choclade koning en soros de trekpopbestuurder,.nog ff en hij financieerd hier de rellen in de straat via die lieve linkse clubjes .
Dit is waar amerika gister afscheid van wilde nemen,.maar dumb en dumber staan weer eens in de weg , slapend en gehersenspoeld door MSM

medelmo | 09-11-16 | 15:19

"UCLA riots against Donald Trump victory"
.
Is dat dezelfde racistische teletubbie-universiteit als deze?: "UCLA Republican Students Attacked for Being White" www.truthrevolt.org/news/ucla-republic...

ben kokhals | 09-11-16 | 15:19

Er zijn best vaak rellen in Los Angeles, maar dat zal ongetwijveld aan blanken liggen.

Onderbuik2 | 09-11-16 | 15:19

Overigens opvallend: Trump is nog geen POTUS, hij moet wachten tot januari totdat Barry zijn spullen heeft gepakt en het witte huis heeft verlaten.
Enne... wanneer gaat Hillary die $3.000.000 terugstorten in de Clinton Foundation die ze gebruikte om de bruiloft van haar dochter te bekostigen?

necrosis | 09-11-16 | 15:19

Een uitvergrote media coverage door verkrampte en verongelijkte mediabonzen die hun verlies met Huilly niet kunnen aanvaarden.

hovawart | 09-11-16 | 15:19

Tja, toch vervelend een democratie. Wel altijd hard roepen dat de democratie zo belangrijk is en vervolgens gaan demonstreren als je het er niet mee eens ben

bobby33 | 09-11-16 | 15:18

Gualtiero | 09-11-16 | 15:02

Jaaaa DWDD straks kijken, bier en chips erbij. Eens horen hoe die dit duiden.

enra | 09-11-16 | 15:18

Stem m'n hele leven al stijf links. Vind het prima dat Trump heeft gewonnen. Dit lijkt me een mooie kans om te zien of de huidige populistische stroming ergens toe kan leiden. Trump heeft mee dat hij een meerderheid heeft in het Congres en de Senaat, dus daar kan het niet aan liggen.

Borrelende Boris | 09-11-16 | 15:17

@gatito | 09-11-16 | 15:14 "Russen hebben een Nederlandse onderzeeboot verjaagd, net op rtlz."
.
Goed zo.

ben kokhals | 09-11-16 | 15:16

-weggejorist-

Imprimatur | 09-11-16 | 15:16

@Russen hebben een Nederlandse onderzeeboot verjaagd, net op rtlz.
gatito | 09-11-16 | 15:14
Inderdaad bizar, wisten we wel dat een van onze subs daar lag?
www.nu.nl/buitenland/4348424/rusland-v...

Imprimatur | 09-11-16 | 15:16

Russen hebben een Nederlandse onderzeeboot verjaagd, net op rtlz.
gatito | 09-11-16 | 15:14
.
Yep. Zie de link hierboven op 15:06

Lupuslupus | 09-11-16 | 15:16

Clintons deplorables...

JIP! | 09-11-16 | 15:14

Russen hebben een Nederlandse onderzeeboot verjaagd, net op rtlz.

gatito | 09-11-16 | 15:14

Dus niet om links of rechts.

Onderbuik2 | 09-11-16 | 15:14

Ik zou zeggen - met onze burger / buurtvader uit Rotjeknor - als het je niet aanstaat, dan rot toch een eind op naar, bijvoorbeeld, Canada. Daar is kennelijk iedereen 'welkom welkom welkom in mijn land'.Dikke doei.

Jesses Klaver | 09-11-16 | 15:13

@Rommelende Onderbuik | 09-11-16 | 15:10
De VVD is ook allang niet rechts meer.
En wat belangrijker is: het gaat om de gevestigde elite vs. de (niet gehoorde) burger.

Onderbuik2 | 09-11-16 | 15:13

Wat is eigenlijk de straf op het verbranden van de Amerikaanse vlag op Amerikaanse bodem?
Ik denk niet dat je wegkomt met een taakstrafje.

necrosis | 09-11-16 | 15:13

Rellen: wéér zo'n aspect dat de politiek correcte elite alleen voor mogelijk heeft gehouden voor de 'domme' Trump-aanhangers. En dus opnieuw een poot onder de stoel van de politiek correcte elite vandaan gezaagd. Heerlijk. Rot op met je vermeende intellectuele superioriteit.

jekalemoeder.nl | 09-11-16 | 15:13

Ja dat krijg je als je moet kiezen tussen 2 idioten, je krijgt dan een idioot als President. Gevolg daarvan is dat meerdere idioten zich ook idioot gaan opstellen en gedragen!

Hermes Trismegistus | 09-11-16 | 15:12

Leuk volk die eh, democraten ...?

nemoj me jebat | 09-11-16 | 15:12

Jostivolk in een jostiland

Arknow | 09-11-16 | 15:12

*grinnik*
Democratie en referenda zijn allemaal leuk en aardig, zolang de uitslag maar gewenst is en deugt. Anders gaan we rell0n...

Graaisnaaiert | 09-11-16 | 15:11

En nu gaat Trump alle immigranten buiten gooien en een muur bouwen, we gaan het zien.

the Jackdawn | 09-11-16 | 15:10

Ach, ja, voor de mensen die denken dat de aanhangers van Hillary links zijn... Democraten in de VS? Soort VVD.
Republikeinen eerder vergelijkbaar met de SGP.

Rommelende Onderbuik | 09-11-16 | 15:10

Ja, protesten en rellen, dat krijg je altijd als links radicalen hun zin niet krijgen.
Vaak anti Nederlanders en uitkeringstrekkers die daarvoor de tijd hebben en krijgen.

Hier zal dat b.v. ook kunnen gebeuren bij de intocht van sinterklaas in Maassluis.
Ook daar weer die herstelbetalingsactivisten, die desnoods op de vuist gaan bij een kinderfeestje.

En onze overheid doet niks, durft niks ( lafaard Asscher b.v.) en luister niet naar de mening van de Nederlander.

Maar pas op, de rekening komt in maart 2017 en zullen we het hele zooitje dan maar wegsturen?

De meeste Amerikanen waren die links elitaire geldsmijters en overheersers die nooit luisterden naar het volk ook zat en hebben ze er ook uitgegooid.
Nu wij hier nog ook die kliek wegmaaien.

joost2 | 09-11-16 | 15:09

Typisch dit...
Ik kan me niet herinneren dat rechts massaal de straat opging om te rellen, toen Obama had gewonnen.

Peter Emile | 09-11-16 | 15:09

Heerlijk die reacties van de Clinton fans, het lijken wel PVDA/D66 en GL leden.
Gaan we hier ook krijgen vanaf maart 17, als Wilders voor een landslide gaat zorgen en de eerste MP van de PVV is geworden.

Keyboardspeler | 09-11-16 | 15:09

Trump is volgens Killary aanhangers slecht voor het land. Diezelfde Hillary aanhangers slopen nu het land voordat Trump ook maar iets heeft gedaan. Bizar.

doskabouter | 09-11-16 | 15:08

Heeft oberbefehlshaber Pechtold zijn stoottroepen gestuurd?

Memek | 09-11-16 | 15:08

Bedenk opeens dat de eu de enige is die die europeese rekening kan lappen... hmmm..

Alquest | 09-11-16 | 15:08

@Mannes | 09-11-16 | 14:46
Noemt het links of niet; dit zijn Democrats die democratie niet snappen. Sommige rellen, anderen zijn beter met woorden:
https://accredited-times.com/2016/11/09/the-alt-rights-pyrrhic-victory/comment-page-1/#comment-7302

bambi1970 | 09-11-16 | 15:08

Trump heeft meer dan 60 miljoen stemmen gekregen, exact evenveel als Clinton. Obama heeft indertijd ook gewonnen met 50% van de popular vote, maar bij mijn weten zijn er toen geen rellen uitgebroken. De verongelijkte rubber tegel generatie krijgt weer eens zijn zin niet. Dan hadden ze maar meer likes moeten verzamelen of hashtags trending gemaakt.

pandalicious | 09-11-16 | 15:07

Man ik hoorde ze hier tijdens de lunchpauze ook al, Trump neerschieten, wat mankeert dat volk...

brammetaalman | 09-11-16 | 15:07

Weten die mensen wel wat vacuumbommen zijn?

HetPhantom | 09-11-16 | 15:07

Heeft iemand Rutte al gevraagd hoe hij de defensieuitgaven tbv navo een 10 -15 % gaat verhogen? Of gaat ie wachten tot januari?

Alquest | 09-11-16 | 15:06

Jongeren hebben in veel mindere mate op Trump gestemd dus niet zo verbazingwekkend.

Simon_GS | 09-11-16 | 15:06

Voor Trump begint zal Nederland nog even gauw oorlog met Russen uitlokken.

tass.com/defense/911282

Flatuleerder | 09-11-16 | 15:06

Vooral grappig dat dit dan net de personen zijn die een probleem hebben met Trump vanwege zijn TAALGEBRUIK....
Nee, dat van jullie is stukken beter...

happen naar de baas | 09-11-16 | 15:05

Weet je wat die jankhuilies eens zouden moeten bedenken? Bill Clinton en Jack Kennedy riepen ook om de heverklap 'grab m by the pussy' en voegden ook nog eens de daad bij het woord.

Net zoals Ruud Lubbers, Prins Bernhard en Harry van Bommel in Nederland.

Ik zou niet zo zeuren. Ieder land krijgt de leider die het verdient.

RenHoek | 09-11-16 | 15:04

So far enkel wat schreeuwende protesten gehoord.
Prima, van mij mogen ze. Freedom of speech enzo.. Teleurstelling, woede, mag je allemaal uiten zolang je maar met je handen van andere mensen en andermans spullen afblijft.
En ja, in een democratie kan je ook verliezen hoeveel "gelijk" je ook denkt te hebben. Part of the game.
Of ik blij ben met The big Peroxidehead? Hm... het was kiezen uit twee kwaden: een lompe boer of een glibberige feeks.
We zullen zien. Zelfs Reagan heeft nog wat goeds gedaan.

klimgek | 09-11-16 | 15:04

Zo rolt links. Anderen betichten van alles dat rot is, maar zodra het nieuws tegenvalt zelf het meeste geweld gebruiken. Naar hypocriet volk.

Mr. Neon | 09-11-16 | 15:04

Marxisten kunnen slecht tegen hun verlies. Dan gaan ze stampvoeten, anderen zwart maken, rellen, kraken en vaak pakken ze dan ook de wapens op als ze machteloos zijn. Dat hebben wij bij Fortuyn wel gezien, daar hadden de Pvda, groenlinks en D66 een groot aandeel in.

Admiraal Balthasar | 09-11-16 | 15:03

Een hele generatie verpest door genderneutraliteit, safe-spaces en race-hustling. Ik heb met ze te doen want ze zijn daar op aandringen van hun linkse kut-professoren. En dat moet straks leiding geven? Ik zie het somber in voor onze toekomst. Maar gelukkig gaat the Donald het proberen dus willen die kutkinderen even hun muil houden. God wat heb ik een kater maar wel een leuke.

PrinsesStoepje | 09-11-16 | 15:03

Links is voor de softies en verwende nesten die altijd alles hebben gekregen en hier geen moeite voor hoefden te doen.
Verwende nesten worden altijd kwaad of gaan huilen als ze hun zin niet krijgen. Links is in het algemeen lui (met uitzondering indien het hun eigen hachje betreft) en prefereert een uitkering boven werken.
Ook zijn linkse mensen nagenoeg altijd meelopers maar menen toch altijd zelf de wijsheid in pacht te hebben. In het algemeen komen linkse mensen uit de kast als zijnde zeer slechte verliezers.
Vaak worden allochtonen en migranten voor hun karretje gespannen om zo een nog grotere groep te kunnen creëren.

F1802 | 09-11-16 | 15:02

Ik dacht dat de Hillary stemmers zo verheven en intelligent zijn... is dit wat intelligente en verheven mensen doen wanneer ze niet hun zin krijgen?

WellusNietus | 09-11-16 | 15:02

Tja, jongens, dat heet nu democratie. Hier kan ik ook wel gaan rellen omdat er zat achterlijke landgenoten zijn die uit eigen financieel belang op de Partij voor de Anderen, of de Verlakpartij Vervreemding Democratie stemmen, maar dat schiet niet op.

Belachelijk ook dat zoveel mensen geschokt zijn. Feliciteer je tegenstander. Wees bij dat het Hillary niet geworden is; bepaald geen frisse oma. En die Trump, die bind wel in. Slim genoeg om een aantal goede mensen rond hem te verzamelen die het echte werk voor hem gaan doen.

Weet je nog? Ronald Reagan, de seniele B-acteur, die voor zijn dementie al het IQ van een mossel met een hersenbeschadiging had? Uiteindelijk een van de beste presidenten geweest van de VS ooit.
En Italië heeft Berlusconi ook overleefd... De louche clown heeft het land niet veel meer naar de klote geholpen dan het al was.

Natuurlijk wil je liever een erudiete, intelligente, zwarte ouderwetse D'66-achtige, lesbische vrouw als president van de VS. Maar de keuze was nu eenmaal tussen zuur & muf en ranzig & vet. En nu het hele congres toch al republikeins is, waren het voor Hillary sowieso moeilijke en improductieve jaren geworden.

Rommelende Onderbuik | 09-11-16 | 15:02

Het was een bizarre nacht. Om een uur of 3/4, toen Trump uit begon te lopen in een aantal Swing States, zag ik de bui hangen en ben gaan slapen. Slechts een paar uur geslapen voordat de wekker ging. Ik was absoluut niet voor Hillary, maar ik was nog minder voor Trump. En toch werd ik niet wakker met een naar gevoel toen ik zag dat Trump de winst binnen had gehaald. Waarom? Ik veracht Trump; veracht zijn leugens en holle, domme retoriek. Bang dat dit teveel vrij spel betekent voor Rusland in Oost-Europa, dat de economie van het Westen achteruit zal gaan. Maar waar is dan de teleurstelling? Die is er eigenlijk niet. Het voelt zo ontzettend goed dat die vervelende SJWs op hun plek zijn gezet en dat de Clintons verslagen zijn, dat de teleurstelling bij mij uitblijft. Ben ik blij met Trump? Nee. Is dit het waard om dat linkse geneuzel eindelijk eens de kop in te drukken? We zullen het zien. De zure gezichten vanavond bij DWDD zijn in ieder geval voldoende om mijn humeur de komende paar dagen goed te doen.

Gualtiero | 09-11-16 | 15:02

In Amerikaanse Universiteiten zijn de studenten jarenlang besmet geraakt met Cultureel-Marxisme. Zie hier het resultaat: Haat en geweld tegen democratie. Stalin zou trots op ze zijn.

tipo | 09-11-16 | 15:01

Oh oh, urban young hipsters die democratie niet begrijpen. Waar hebben we dat meer gezien?

Fuck-a-duck | 09-11-16 | 15:01

No petrol bombs no balaclavas, that's a rave not a riot.

brughslurph | 09-11-16 | 15:01

Die zijn natuurlijk helemaal gehersenspoeld door Clinton News Network, die al heel lang zegt dat Hillary goed is en Trump fout.
En dat Hillary dus president moest en zou worden.

Geweld is dus mede mogelijk gemaakt door de Amerikaanse NPO.

Onderbuik2 | 09-11-16 | 15:01

necrosis | 09-11-16 | 14:54

nee, misschien komt het wel vanuit Quatar, ze heeft er 1.8 billion dollar naartoe gesluisd.

gatito | 09-11-16 | 15:00

Links en verliezen........Wederom schiet mij het smoelwerk van een Melkert en zijn trawanten in mijn hoofd (no pun int.) na de grote Fortuyn zege.
Volkert al een uitreisverbod opgelegd? enkelbandje?

hovawart | 09-11-16 | 15:00

Ik dacht dat het verbranden van Amerikaanse vlaggen voorbehouden was aan geitenneukers en zandhappers. De 'democraten' kunnen er blijkbaar ook wat van. Stemrecht per direct ontnemen en voor onbepaalde tijd opsluiten. In guantanamo bay is vast nog wel plek.

Vout | 09-11-16 | 14:59

Ik zie op de filmpjes vooral pubers die eens lekker een avondje recalcitrant de boel op stelten zetten. Een stukje eenheid zoeken in hun sterk individualistische instagram bestaan.

Pauper CC | 09-11-16 | 14:58

Waarom kan links nooit een nederlaag accepteren?

chrisjuh | 09-11-16 | 14:58

En als klap op de vuurpijl vond zelfs ons "wonderkind" in Brussel - Hans van Baalen - , Who for the fuck is Hans van Baalen, dat Trump ongeschikt is als president van de VS. Trump heeft wel laten zien tegen de gevestigde orde van zijn eigen partij in en die van de Clinton Clan toch miljoenen amerikanen achter zich te krijgen. Maar de heer Van Baalen acht Trump "ongeschikt". Nou is het niet de eerste keer dat Van Baalen iets vindt wat achteraf anders uitpakte. Van Baalen lijkt ons Liber-Alen daarom bijzonder geschikt voor de Efteling als Holle Bolle "Hans". "Papier hier. Papier hier..... Dank u wel". Dag Hans, ga je schamen!

Een vrije paling | 09-11-16 | 14:58

Gelukkig zijn Hillary kiezers niet of minder goed bewapend als trump aanhangers.
Slechte verliezers maar inderdaad het had Hillary gesierd als ze nog op tv was verschenen enook verzoennde woorden had gesproken

Goatboy2014 | 09-11-16 | 14:58

Clinton changed time to 10.30 Est.
Dus een uurtje later half vijf.

gatito | 09-11-16 | 14:58

-weggejorist-

oostvooruit | 09-11-16 | 14:57

Losers

Lebowski72 | 09-11-16 | 14:56

En Hilary ligt te slapen...

Normpje | 09-11-16 | 14:56

Ah, Generation Snowflake is wakker

panacee | 09-11-16 | 14:54

@gatito | 09-11-16 | 14:49
Hebben ze de datum er ook bij gezegd?

necrosis | 09-11-16 | 14:54

Gelukkig waren eral FEMA kampen gebouwd, welliswaar met een ander doel ,maar nu kunnen de wegkijkers en MSM aanhangers er lekker in gaan zitten.. Euhh opgebost worden.
Het internet en Wikileaks hebben gewonnen ,chew on it .
Zoals al hiervoor vermeld door vele anderen ,links moet en zal z'n mening er in slaan.
Je mag niet afwijken van een vredelievende reltuigschopper diens partijtje verloren heeft.
De burgeroorlog is begonnen, zoals al was verwacht, globalisten/soros trekpoppen en de rest van het establishmint sturen deze rellen .

medelmo | 09-11-16 | 14:53

@ Dostranamus | 09-11-16 | 14:47
Eentje is er al aangereden door een auto las ik in het artikel.
Ook niet echt het meest handige, om een snelweg te proberen te blokkeren.

Maya de Blij | 09-11-16 | 14:53

@panadol_plus | 09-11-16 | 14:46
Hillary heeft de meeste stemmen, Trump heeft de meeste kiesmannen.
Zo werkt het nu eenmaal in de VS.
Misschien hebben die opstandelingen een telefoontje van Rutte gekregen over een 'meerderheid' die echter geen recht doet aan de mensen die niet zijn komen stemmen.
Ik zie die lachende slak zonder ruggegraat er echt voor aan.
Al dan niet met behulp van Miezerig Mannetje.

necrosis | 09-11-16 | 14:53

Als je wenswereldje ineenstort ..

ChatBot | 09-11-16 | 14:52

*-vergelijken. moest nog achter aan de eerste zin.

DerFoehrer | 09-11-16 | 14:52

Leuk dat mensen hier ons concept van Links en Rechts met respectievelijk Republikeinen en Democraten. En dat terwijl de Democraten in Amerika toch echt een stuk rechtser zijn dan de weekdieren die zich hier rechts noemen.

DerFoehrer | 09-11-16 | 14:51

am*dam | 09-11-16 | 13:23
yeah right! dan moet het toch wel heel erg de spuitgaten gaan uitlopen daar tussen nu en januari, en dat zie ik echt niet gaan gebeuren.
starbuck280 | 09-11-16 | 13:27 www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/11...

spui & gaten laten zich zien.

am*dam | 09-11-16 | 14:51

-weggejorist-

oliebolletje123 | 09-11-16 | 14:50

Honderden? Honderden linkse relstudenten? Gaap.

Pedronegro | 09-11-16 | 14:50

Clinton komt om half vier met toespraak, werd net gezegd, in Amerika.

gatito | 09-11-16 | 14:49

-weggejorist-

oliebolletje123 | 09-11-16 | 14:49

-weggejorist-

oliebolletje123 | 09-11-16 | 14:49

-weggejorist-

oliebolletje123 | 09-11-16 | 14:49

-weggejorist-

oliebolletje123 | 09-11-16 | 14:48

Voorproefje wat ons komende verkiezingen in maart te wachten staat van die AFA jugend als Wilders wint.

lulkoekhapper | 09-11-16 | 14:48

Zo kennen we het linkse tuig weer, democratie is alleen interessant als het paupervolk stemt wat zij willen. Agressie en terrorisme is in 90% van de gevallen afkomstig van links. De reden dat dat niet wordt aangepakt is omdat we in de wurggreep zitten van media (links) politiek (links dan wel heulend met links) en de rechterlijke macht (links) hoezo vrije westen ?

Professor Bacterie | 09-11-16 | 14:48

Had je iets anders verwacht dan rellen? Ongeacht wie er zou winnen?

koeberg | 09-11-16 | 14:47

Geregisseerd.
Zodat de marshall law afgekondigd kan worden zodat meneer Obama voor onbepaalde tijd POTUS kan blijven.
Was te voorzien dat dit zou gebeuren.
Al had ik eerder een conflict in Syrië, Oekraïne,Noord-Korea,Chinese zee met China of Baltische staten verwacht om deze marshall law uit te roepen.
De globalisten zullen ons hoe dan ook naar een depopulatie brengen.
En deze sukkels hopen er dan heelhuids vanaf te komen.

Dostranamus | 09-11-16 | 14:47

@Robin Hood | 09-11-16 | 14:42
Miezerig Mannetje is altijd zuur.
Je hoef maar 'Wilders' te roepen en dat kereltje begint te schuimbekken....

necrosis | 09-11-16 | 14:47

Kunnen jullie je nog herinneren hoe erg er gereld werd na de verkiezing van Obama?
.
Ik ook niet.

quantumcollider | 09-11-16 | 14:47

Pritt Stift | 09-11-16 | 14:27
Amerikaanse vlaggen in de hens, ruiten ingegooid
.
Nu is het aan Trump om te reageren: "Thanks for proving my point!"

Vlaan | 09-11-16 | 14:47

Duiding van Timmerfrans, dat is waar ik op wacht!

DEreaguurder | 09-11-16 | 14:46

Valt me op dat al die gutmenschen lekker huilie gaan doen na een eerlijk verlopen verkiezing.
- brexit
- oekraïners en het kabinet bij het "handelsverdrag"
- T vs H 2016

meer huilen! :) Hopelijk ook wanneer Wilders onze MP wordt!

luccmeister | 09-11-16 | 14:46

Natuurlijk ligt het bij een aantal reaguurders weer aan links. Zijn de Democraten in de VS dan een linkse partij?
Heeft Trump dan zelf het geweld niet aangewakkerd met zijn felle toespraken?
Dan krijg je polarisatie. Hebben we in dit land bijna elke week rondom voetbalwedstrijden. Maar dat zijn dan natuurlijk ook allemaal linkse supporters.
Verder wordt het tijd dat de Amerikanen hun systeem veranderen, zodat de kandidaat met de meeste stemmen ook wint.

Mannes | 09-11-16 | 14:46

Zelfs die C-artiesten uit Nederland zoals Tijl Rukkant en die Narsin Dchar (of hoe die idioot met zijn neptraantjes mag heten), lopen te miepen.

Ja, democratie is niet voor de helft zo leuk als je je perfide zin niet krijgt he?

RenHoek | 09-11-16 | 14:46

-weggejorist-

panadol_plus | 09-11-16 | 14:46

Iedereen die Stefan Molyneux kent weet dat de ideeen van de regressive left altijd twee fases kennen:

1. De "Narrative", waarin op alle mogelijke manieren wordt geprobeerd om een "verhaal" te contrueren, en iedereen die dat verhaal niet blindelings wenst te overtuigen ervan langs krijgt. Dit mislukt uiteindelijk altijd.

2. Geweld. Eerst via HR/PZ, dan fysiek.

En zie hier.

Balsaq | 09-11-16 | 14:45

James Lastig | 09-11-16 | 14:44
Zo niet dan zijn geweld, inperken van vrijheid van meningsuiting en soms zelfs moord prima

James Lastig | 09-11-16 | 14:45

Is sint Nicolaas aangekomen? ik zag een medewerker met een toeter.

Therapietje | 09-11-16 | 14:44

Tja, links is altijd pro-democratie als het hen uitkomt.
Zo niet dan zijn geweld, vrijheid van meningsuiting en soms zelfs moord prima.

James Lastig | 09-11-16 | 14:44

Trump rules!!

ginosino | 09-11-16 | 14:44

Tja slechte verliezers in het huillary kamp of denken die lui dat het terug gedraaid gaat worden????

tijgertje60 | 09-11-16 | 14:44

Heeft iemand Wasila Hatsjie al gespot? En hebben we die zure bek van Peggold al ergens op camera?

Robin Hood | 09-11-16 | 14:42

Hilldog! Kom naar buiten en zeg wat.

Hoen | 09-11-16 | 14:41

Veel saamhorigheid.

Teleo | 09-11-16 | 14:41

Ik ga ook tegen de pvda en gl demonsteren als ze in Maart zouden winnen! Haha, nee, ik ga tegen de pvv demonstreren als ze winnen. Democratie, blijft democratie: wie meedoet en redelijk is wint.

TheseDays00 | 09-11-16 | 14:41

De kogel kwam van links.
*loopt zovast op de zaken vooruit*

komtdatschot | 09-11-16 | 14:40

Links en feiten. Altijd moeilijk.

Vogelbeest | 09-11-16 | 14:40

De democraten zijn niet heel erg democratisch.

alshetware | 09-11-16 | 14:39

Geweld gebruiken, Links mag dat.
Smerige facisten.

Labanda | 09-11-16 | 14:39

Loopt Soros er ook tussen? Of gaat hij nu gammele bootjes naar de kusten van de USA halen?

Vogelbeest | 09-11-16 | 14:39

Aguttegut, links heeft problemen om feiten te accepteren?
Gebeurt normaal nooit...

WatZalIkErvanZeggen | 09-11-16 | 14:39

Wacht op radarbeelden MH17.

rechtsdwalendeautist | 09-11-16 | 14:39

Dat Trumps overwinning mede mogelijk gemaakt werd door het (vooral door links omarmde) Wikileaks, vergeten ze er gemakshalve bij.

Imprimatur | 09-11-16 | 14:38

Dat Trumps overwinning mede mogelijk gemaakt werd door het (vooral door links omarmde) Wikileaks, vergeten ze er gemakshalve bij.

Imprimatur | 09-11-16 | 14:37

Weer het typische linkse fascisme.

Provocative | 09-11-16 | 14:37

@ikdenkwat | 09-11-16 | 14:32
Ook fan van Rubberen Robbie?
*geniaal nummer*

necrosis | 09-11-16 | 14:37

Lijkt wel een beetje op Facebook in het groot.
Huilende en boze gutmenschen die oh zo vol met haat blijken te zitten nu de uitkomst hen niet bevalt.
Als je huilt om politiek, dan ben je nog niet helemaal volwassen.
Dan ben je net een zeurend kind die zijn zin niet krijgt.
En dat mijn waarde reaguurders, is puur amusement.

Maya de Blij | 09-11-16 | 14:37

Fokke tromp,klinkt nederlands.
Is dat een broer van onze zeeheld?

skippa | 09-11-16 | 14:37

Right, maar de Trump supporters zijn de rabiate gekken. Ofzoiets.

Aap Noot Miesje | 09-11-16 | 14:36

Weet iemand toevallig of dit dezelfde mensen zijn die na een van de laatste debatten HE-LE-MAAL door het lint gingen toen Trump niet vooraf wilde toegeven zich bij de uitslag neer te leggen?
*2 maten meten haten doet*

RogiervB | 09-11-16 | 14:36

Rellen? Ik zie geen rellen. Wel een boel fascisten die niet tegen hun verlies kunnen.

StijlvolRechts | 09-11-16 | 14:35

Laat me raden, dat zijn mensen die niet naar de stembus zijn geweest.

necrosis | 09-11-16 | 14:35

Hebben zij ook niet gestemd?

rifraf | 09-11-16 | 14:35

@ polletjepiekhaar | 09-11-16 | 14:32

Tsja, tsja, tsja... Meerderheid. Het schijnt dat Hillary toch net iets meer stemmen binnengehaald heeft in totaal. Maar ja, zo werkt het systeem niet... :-P

Enter Yeti | 09-11-16 | 14:35

Zelfde als hier in NL. Als je al die linkse shit niet over je heen laat komen dan ben je 'niet democratisch' bezig, maar andersom gebruikt links maar wat graag geweld om haar idealen te bereiken.

Er is nog geen fluit gebeurd, het is fout om vooroordelen te hebben (behalve bij Trump), maar toch al rellen. Kijk het nu eerst eens een jaartje aan, Killary die oorlog wil met Rusland en China is ook niet alles...

Zou ook een beetje bizar zijn als 2 families (bush/clinton) samen 16 jaar zouden regeren, iedereen snapt dat dat ook wel highly unlikely is als er geen corruptie zou zijn.

mrXL | 09-11-16 | 14:34

Zeer voorspelbaar. Ik hoop dat er in de komende maanden geen "Pimmetje" wordt gedaan op The Donald.

HMCuiteraard | 09-11-16 | 14:34

De speciale sneeuwvlokjes smelten massaal.

_Fly66_ | 09-11-16 | 14:33

Mede mogelijk gemaakt door het nog niet op de zender verschijnen van de verliezend finalist.
Slechte verliezers, die zogenaamde 'democraten'.

Jackanders | 09-11-16 | 14:33

Mogen die kleuters in de video's die daar hun relmomentje hebben dan al stemmen?

DerFoehrer | 09-11-16 | 14:33

Je hebt gracieuze verliezers, je hebt slechte verliezers en je hebt links.

Kapitein Stijlvol | 09-11-16 | 14:33

Tering fascisten! Ware aard komt bovendrijven: democratische uitslag past niet in het straatje: GEWELD
Walgelijk. Meteen rubberen kogels er op. Laf fascistisch tuig!

Ketchupbadger | 09-11-16 | 14:33

Had je toch nooit verwacht. Dat de Hillary aanhang zuks zou doen.

Infidel66 | 09-11-16 | 14:33

Je eigen vlag verbranden... dan zou je niet eens mogen stemmen.

de_paling | 09-11-16 | 14:32

Slechte verliezers dat is nu een democratie dat je luistert naar de meerderheid

polletjepiekhaar | 09-11-16 | 14:32

Democrocy sucks when the other camp wins.

marcoplarco | 09-11-16 | 14:32

Al hebben wij verloren we kennen geen pardon dan slopen we heel netjes het hele pentagon. Olé Olé wat hou ik van mn club!

ikdenkwat | 09-11-16 | 14:32

Raar eigenlijk, dat ze bij links zulke slechte verliezers zijn.
Vooral omdat ze er toch best veel ervaring mee hebben.

Cuyahoga | 09-11-16 | 14:32

Jeuj! Gaan ze zichzelf ook nog even lekker diskwalificeren...

Ad Hominem Tu Quoque | 09-11-16 | 14:32

Heeft joop al afstand genomen?

zeefert | 09-11-16 | 14:32

Geweld komt, zoals gewoonlijk, altijd van links.

Parsons | 09-11-16 | 14:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken