Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nee he. D66-millennials op de bres voor Killary

topicroute66.pngOh. Fucking. Hell. Het kadettencorps van de Pechtoldoïde praatjeugd, Route66, is in de Verenigde Staten om campagne te voeren voor Hillary Clinton. "Thirty politically passionate millennials from the Netherlands" gaan dus flyeren voor zo ongeveer de minst democratische democraat van de wereld. Typisch D66, natuurlijk, om een democratiehatende democraat een electoraal opkontje te geven. Want ja, een mevrouw die een bedrijfje runt dat, onder de vlag van liefdadigheid, invloed verkoopt aan het grootkapitaal en de islamofascisten uit het Midden-Oosten is natuurlijk een perfecte match voor de bloemenkinderen van Van Mierlo, die dromen van een rechtvaardige samenleving waar het volk in een open democratische dialoog het land vorm kan geven. Voorts mag men zich afvragen waar het bakfietstuigh zich mee bemoeit en of het niet wat kras is om een vanity trip naar New York als politieke inzet te bestempelen, maar dat zijn slechts bijzaken: een democraat die voor Hillary is, is als een varken dat flyert voor de rookworstenfabriek. De enthousiaste inzet van de Peggoldjugend voor Hillary is in ieder geval wel het zoveelste bewijs voor de stelling dat iedereen die voor D66 stemt maar géén consultant, manager of andere economische parasiet is, zich compleet in het pak laat naaien.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist en opgerot-

Beste_Landgenoten | 07-11-16 | 12:01

-weggejorist-

Beste_Landgenoten | 07-11-16 | 11:57

Ik vraag me af of als Hillary wint iedereen spijt heeft wanneer ze oorlog gaat voeren met Rusland, of dat ze dan nogsteeds vinden dat Trump slechter was geweest...
In dat geval is het linkse stemvee namelijk oorlogszuchtig, wat best een eng idee is.

Hakoen | 07-11-16 | 11:44

Deze link hier ook maar even plempen voor het geval het gemist wordt op ander topic: www.tomheneghanbriefings.com/
The dirt is echt verschrikkelijk. Zag gisteren die simpele journalist die al jaren in Amerika is gestationeerd. Ik weet zelfs zijn naam niet. Wat een naïviteit zeg. Zit die man daar onder een steen of wat? En natuurlijk tegen Trump!! Vraag me af waarom er van die paar honderd miljoen Amerikanen Clinton en Trump de enige (aangewezen) kandidaten zijn. Omdat ze allebei puppets zijn, zoals Obama. Ik ga zeker fox news volgen want die zijn anti Clinton.

MareJane | 07-11-16 | 09:29

Een zwarte dag voor veel reaguuders.
De FBI waarvan de directeur een republikein is heeft verklaart dat Hil geen strafbare feiten heeft begaan.

botbot | 07-11-16 | 08:55

Maar waarom. De Amerikaanse politiek is veel te ingewikkeld voor ze, zijn ze ooit eerder in de US geweest. D66-jügend, je mag het best zeggen. Horen graag dat ze beter zijn want ze zijn, eeeeeeh, wel beter

Bokito ergo sum | 07-11-16 | 08:53

D66 en veel partijen in de NL zijn bestuurd door dwazen en dommen

pedro300 | 07-11-16 | 08:14

Tenenkrommend. Ik hoop dat ze de trip zelf hebben betaald. En waarom spaanstalige flyers?

batvoca2 | 07-11-16 | 07:23

De lange arm van erD66gan?

opruimen | 07-11-16 | 07:20

Alles, maar dan ook alles, maar werkelijk ook ALLES, doen die viespeuken van D66 knap Vout. Te doorzichtig aan het worden, het is zelfs een beetje glibberig aan het worden zo erg dat de lokale paling vol afgunst toekijkt hoe slijmerig dit clubje imbecielen (yup) gaan voor hun idealen. Hey lafbekjes van D99, Doe dat ook eens in een moslimlandje! De waanzin te top om je zieke gedachte en energie gaat steken in iets wat je totaal geen fuck aangaat. De politieke bemoeienis van jullie eindigd ergens langs wat stippellijntjes tussen Duitsland/België en een beetje uit de kust, ik noem die voor het gemak, de Noordzee. Tot daar, en niet verder. Dat je jullie EU sentiment tot grote hoogte hebben verheven, dat kan ik nog enigszins best wel begrijpen. Maar, toch zijn er grenzen. In dit specifieke geval heb ik het maar even over "continenten" Volgens mij hebben jullie daar geen ruk te zoeken. De PVV stuurt toch ook geen mensen naar Dhr. D. Trump? . Stelletje trippende hippies!

Mr_Pikibelly | 06-11-16 | 23:34

De Trump machine heeft zelfs Geenstijl in de tang. Over corruptie gesproken..

wowee001 | 06-11-16 | 23:16

Graaf van Egmont | 06-11-16 | 18:54
Dat zou ik ook doen als ik u was.

botbot | 06-11-16 | 22:53

@Lewis Lewinsky | 06-11-16 | 18:17
Het was de bedoeling dat de overbodige stadsdeelraden werden opgeheven, maar in plaats daar van werden ze omgedoopt tot bestuurscommissies. Zij liegt niet maar is flexibel met de waarheid, overbodig, en nu op vakantie in Amerika op kosten van de belastingbetaler om de verkiezingen bij te wonen. Raadslid of lid van een bestuurscommissie, ze blijft een raamambtenaar.

Osdorpertje | 06-11-16 | 22:42

Hier maar mekkeren over de lokale invloed van een niet nader te noemen geitenminnend staatshoofd buiten onze grenzen....

N¡ck | 06-11-16 | 22:13

Zegt meer dan genoeg waar D66 voor staat... meer pedofielen, meer migranten, meer geld van de bevolking stelen, meer geld voor elite, meer geld voor grote bedrijven, Meer CETA, meer TTIP, meer Arabië, MEER het volk voor de gek houden, past perfect in de EU.

Rene046 | 06-11-16 | 21:37

De demonen van D666 gaan terug naar het nest en steunen Killary in haar laatste dagen. En blijf weg!

ViveLaRevolution | 06-11-16 | 21:07

"Hij zag hoe partijleider Alexander Pechtold 'vooral bezig was zich te positioneren ten opzichte van Wilders in plaats van met principes'."
Precies dat. Een natte ruggegraatloze tosti, een carrière politicus pur sang.
D66 leeft nog bij de gratie van mensen die denken dat een D66 stemfie op Face book je boven het plebs plaatst. Millenials die te lui zijn om het laagje chroom van het pakketje D66 schroot te krabben.

Harry Turtle | 06-11-16 | 21:06

@Mark_D_NL | 06-11-16 | 19:49
Ik ben benieuwd dat als dit onderzocht gaat worden of dat dit hetzelfde pedofielen netwerk is waar ook Demmink lid van is.

Energya | 06-11-16 | 21:01

Van Mierlo was een stinkende alcoholist.

knier | 06-11-16 | 20:48

De kwartiermaker van Dom66 was ze een aantal maanden geleden, op onze kosten, al voor uit gegaan.

Kwatz | 06-11-16 | 20:44

@miko | 06-11-16 | 20:05
Ik wel. Althans voor een deel van de Trumpista's. Voor een deel van de juichaapjes voor de analfabete Donald is hij een vertegenwoordiger van het anti-establishment, iemand die tegen het systeem is. Een vertegenwoordiger van dezelfde stroming als Farage, Wilders, Le Pen en gooi ze allemaal maar één hoop.
Zij menen en denken dat met het kiezen voor zo'n sterke leider er dan een bres geslagen wordt in het systeem, het establishment wordt opgeblazen en iedereen gelukkig wordt of zo. Nu deugt er ook heel veel niet (meer) aan het politieke systeem, maar de GOP en haar kandidaat maken daar ook gewoon deel van uit en gaan er niks aan veranderen. Ik heb niks van de huisjesmelker gehoord dat hij dat wil hervormen. Niemand van de genoemde heren overigens. En de vraag is ook maar of de gewone man, de kiezer, met een verandering wel gediend zou zijn.

Maar het verschijnsel is prima te duiden als een groeiend wantrouwen tegen de elites, tegen de beroepsklasse der politici, tegen de bestaande instituties, om wat voor reden dan ook. De belangrijkste bijdrage daaraan komt niet van Trumpjes of ander schuim wat komt bovendrijven; het is social media, maar dan vooral in combinatie met nieuwe media die niet op abonnees drijven maar op clicks en traffic. Dat verdienmodel is begin deze eeuw een beetje bedacht en door viral marketing op social media groot wordt.
Het verschijnsel is niet zo ingewikkeld, het wantrouwen en haperende systeem ook niet, het is wel verbazingwekkend dat de skepsis maar één kant op werkt. Het is een beetje als hoogopgeleide christenen die hele ingewikkelde biochemische argumenten bedenken om dat ze de evolutietheorie niet willen aanvaarden maar diezelfde skepsis niet opbrengen voor hun geloof in "god did it". Dat is inderdaad wel merkwaardig. Fascinerend.

Stormageddon | 06-11-16 | 20:27

@miko | 06-11-16 | 20:05
Trump is een prima kandidaat. Hij hoeft geen globalisten te dienen met oorlogen bv en zal policor tegengaan.

pluk-87 | 06-11-16 | 20:14

-weggejorist-

Dostranamus | 06-11-16 | 20:12

@Mark_D_NL | 06-11-16 | 19:49
@La Bailaora | 06-11-16 | 19:08
Mijn punt is, dat hoe eng dat mens ook is, en dat is ze dat maakt Trump GEEN goede kandidaat.
Ik snap het gedweep met Trump hier niet, dat is mijn punt.

miko | 06-11-16 | 20:05

Het was toch al bekend dat NSB'66 flyerde voor Liary? Was Hashishi voor een andere reden dan in in Amerika?

Uw Psychiater | 06-11-16 | 19:54

D66, Slippendragers van de gevestigde macht.
Precies wat Van Mierlo 50 jaar geleden voor ogen had, toch?
Bert Konterman | 06-11-16 | 18:46

Spijker Kop! Deze slippendragers getuigen van een stuitende domheid. Ze hebben geen idee van het oorspronkelijke gedachtengoed, waarom van Mierlo deze partij 50 jaar geleden oprichtte.
Hun gebrek aan historische kennis is tenenkrommend. Zelfverklaarde intellectuelen en "gestudeerde" wonderkinderen blijken het begrip "democratie" niet eens te kennen.

De hooggeplaatsten in het huidige D66 zijn oplichters, stiekemerds en ordinaire windbuilen zonder inhoud. Vlees noch vis, kraak noch smaak, maar wel behept met een grote hekel aan Nederland, z'n oorspronkelijke inwoners en in het bijzonder aan de ouderen.
Dat is modern anno 2016.

appelvink | 06-11-16 | 19:50

miko | 06-11-16 | 19:01
Kan me nog herinneren hoe jij tekeer over het kindbruidjes ding van Dijkhof. Maar nu er er een Presidents kandidaat is die door de FBI wordt onderzocht op banden met Kinderporno networks ben je muisstil. En of het nu waar is of niet waar.. Ze wordt onderzocht en dat moet al genoeg reden zijn voor velen om haar bij het oud huisvuil te zetten.

Mark_D_NL | 06-11-16 | 19:49

Clintons en d66, puur kwaad. Haters van blanke volkeren.

pluk-87 | 06-11-16 | 19:45

RepubliekHolland1234 | 06-11-16 | 19:02
Hmm, Maidan. Lijkt me geen goed voorbeeld in dit kritische GS-gezelschap. Willen we een associatieverdrag sluiten met ons welgezinde landen buiten de EU, bijvoorbeeld Noorwegen, Zwitserland, IJsland, GB. Gaan die IJslanders dat in een referendum afschieten omdat die het Nederland van Rutte te corrupt vinden en geen zin hebben in ruzie met de EU. Zijn we overgeleverd aan de grillen van de EUSSR.

De echte Stolwijker | 06-11-16 | 19:29

Als D66 net zoveel inzet toont als tijdens het Oekraïne referendum zou ik me niet zo druk maken.

WellusNietus | 06-11-16 | 19:26

Als je geen Trump fan bent, kan je beter Jill Stein stemmen, ook links, maar lang niet zo corrupt als corrupte Hillary.

Jill Stein stelt tenminste de juiste vragen:

"If Saudi Arabia funded 9/11 and ISIS too, why does Obama protect them, Clinton arm them, & Podesta lobby for them?":
twitter.com/DrJillStein/status/795068...

La Bailaora | 06-11-16 | 19:23

Trump live:

https://www.youtube.com/watch?v=wFf1awmOgOE

XaleX_2 | 06-11-16 | 19:22

@La Bailaora | 06-11-16 | 19:10
Zekers. En een Dick Cheney is ook puur kwaad.
Maar dat is niet het punt. Deze lui geloven dat er niets fout kan zijn aan hun keuze.

Lafayette | 06-11-16 | 19:21

d66: usefull idiots. Waarschijnlijk bedoelen ze het goed, maar ze zijn gewoon een beetje naief. Toch wil ik ze niet op de zelfde lijn zetten als de VVD, die echt alleen maar de multinationals vertegenwoordigen in plaats van het volk dat hen gekozen heeft. Voor de D66-naievelingen heb ik nog wel hoop dat ze ooit nog eens volwassen worden, en dan met schaamte terugkijken op hun jeugdzonden. Hoe hadden ze ooit beter kunnen weten? Hen is nooit verteld de msm met een korreltje zout te nemen en zelf denken is hen ook vreemd.

accijnstoerist | 06-11-16 | 19:20

@Lafayette | 06-11-16 | 19:07
Republikeinen hebben ook zo hun criminelen hoor, zie McCain bv. Brr, die is net zo erg als Hillary.

La Bailaora | 06-11-16 | 19:10

@miko | 06-11-16 | 19:01
Dat gaat over health-care reform, en ja Obamacare is een disaster, dus heeft ie een punt.

Als je een punt wil maken dat Trump 'erger' is dan Hillary zal je met heel veel meer moeten komen en ergere zaken moeten komen dan wat wikileaks over Hillary heeft aangetoond. Dat is zo erg dat Hillary in de bak thuishoort, sterker nog, levenslang. Of weet je niet van de lolita express, isis connectie, spirit cooking, pay for play, enz? Niet voor niets staat ze nu weer onder FBI onderzoek. Ik snap echt niet wat mensen moeten met het steunen van een crimineel.

La Bailaora | 06-11-16 | 19:08

Dezelfde idealisten die dadelijk het hardst roepen dat de wereld in brand staat, maar dat dat natuurlijk nooit en natuurlijk nooit een democraat als Clinton heeft veroorzaakt.
Brrr... deze mensen zijn een self-fulfilling prophecy.
Net zoals deze naivelingen geloven in de mythe dat alle oorlogen waar de USA in betrokken was onder Republikeins bewind plaats vonden.... terwijl dit vrijwel andersom is.
Republikeinen verneuken meestal Amerikanen en hun eigen land.
Democraten verneuken meestal de rest van de wereld.

Lafayette | 06-11-16 | 19:07

Het is dan wel weer mooi dat mensen op Hillary's eigen bijeenkomst applaudiseren voor iemand die Hillary bekritiseert op het feit dat ze in de zak zit van Goldman Sachs en de military complex:
www.express.co.uk/news/world/729319/Sp...

La Bailaora | 06-11-16 | 19:04

Als D66 zich na alle WikiLeaks en FBI Vault scandalen nog inlaat met Hilary Clinton, dan mogen wel eens gaan onderzoeken wat Pechtold zijn echte intenties zijn. Of houdt de heer Pechtold misschien ook van pizzatjes en hotdogs (kleine jongetjes/meisjes)???

Blackspyder | 06-11-16 | 19:03

Waar van Rossem en Feynman mee bezig zijn weet ik niet.

Zentgraaff en Spartacus zijn op de goede weg in elk geval!

Honorificabilitas | 06-11-16 | 19:03

Wie zou ons willen sponsoren voor een eigen Maidan in Nederland?

Ik heb geen zin om kanonnenvoer voor de clintontjes te worden omdat hun bazen,bankiers en hedgefund vriendjes dat zeggen.

wat de media en overheid niet wilt dat jullie zien:
youtu.be/zu1KLdq1vvc
en de dag van vandaag
youtu.be/sEeXd9b01uY
Bedankt Soros,Junker,Merkel en clintons

In Maart begint onze Maidan!
D66,Pvda,VVd jullie zijn gewaarschuwd!

RepubliekHolland1234 | 06-11-16 | 19:02

@La Bailaora | 06-11-16 | 18:50
Trump doet het toch echt zelf. Ik hoef geen MSM te kijken om mijn conclusie te trekken over zijn beperkte intellectuele vermogens.
wat je uitspreekt is gewoon een onderdeel van je manier van denken. Dom gewauwel representeert domme gedachtes.
www.wsj.com/video/trump-get-rid-of-the...
Clinton is verschrikkelijk, Trump is erger.

miko | 06-11-16 | 19:01

Ik ga voor Poetin flyeren. Wel afgesproken met Vlad dat ik op het strand van het mooie Russische schiereiland de Krim ga flyeren.

Mark_D_NL | 06-11-16 | 19:00

"Hulde voor de D'66. Nederland mag zich wat mij betreft prima laten horen.
DeZitzak | 06-11-16 | 18:23 "

Nederland?? Sinds wanneer spreekt D66 voor heel 'Nederland'? Spreek niet namens mij, ik moet niets hebben van die nepdemocraten66, en al helemaal niets van een clubje kinderlijk onnozele nepdemocraten, net droog achter de oren, en blijkbaar zonder enig benul waar die feeks Clinton voor staat en wat die al op haar kerfstok heeft.

appelvink | 06-11-16 | 18:56

Ah mooi, het volgende VS verkiezings topic.
Dat die D66 millenial kneuzen daar naartoe gaan moet eigenlijk niemand verbazen. Dat is hetzelfde soort dom, gewillig gutmensch klapvee dat 4 en 8 jaar geleden ook voor Obama van de stoel gleed. Is natuurlijk van den zotte dat Nederlanders daar gaan aanrommelen voor een kandidaat, maakt niet uit welke kant. Als het de Putin jeugd zou zijn die daar voor Trump zou gaan flyeren dan zou de wereld te klein zijn voor de msm. Zie de koppen al voor me: "Putin beinvloedt VS verkiezingen!" oh wacht...

Basil Fawlty | 06-11-16 | 18:56

Amsterdam. Maart 2017. - Dertig Amerikaanse studenten zijn vanuit Washington op bezoek in Amsterdam om de Pvda bij te staan bij de verkiezingen. Ze delen rozen uit op de Dam en bellen bij de mensen aan om het "eerlijke verhaal" te verkondigen. "The heaviest load on the strongest shoulder" zegt een Amerikaanse student. 'Even when you have to pay 80% taxes', voegt hij daar aan toe. De studenten zullen na de winst van de verkiezingen door de PVV terug naar huis gaan.

Admiraal Balthasar | 06-11-16 | 18:55

La Bailaora | 06-11-16 | 18:50
"Grootste probleem is inderdaad dat de MSM geheel aan de kant van Hillary staat en het simpelweg niet meldt."

Dus jij vind het wel iets dat Trump waarschuwt voor de Joden met lijnen uit de Protocols of the Elders of Zion
www.theguardian.com/us-news/2016/nov/...

the Jackdawn | 06-11-16 | 18:54

botbot | 06-11-16 | 18:50
Je opmerking was een platte vooronderstelling en generalisatie. Met mijn reactie daarop zul je het moeten doen. Ik ga niet, ik herhaal niet, met je in discussie.

Graaf van Egmont | 06-11-16 | 18:54

Dat mensen een kots hekel hebben aan Clinton gaat er prima in,maar dat hij een goed leider zou zijn??

miko | 06-11-16 | 18:53

-weggejorist-

Mark_D_NL | 06-11-16 | 18:53

F snotapen, laten ze zich eerst maar is inzetten voor een democratisch Nederland ipv dat ze een frauduleuze corrupte helleveeg waarschijnlijk op kosten van ons belastingbetalers naar de bek likken.

Squeezemylizard | 06-11-16 | 18:53

Duitsland wordt door USA nog steeds gezien als Amerikaans grondgebied. USA dirigeert heel veel trekpoppen.
En het bedrijfsleven doet het via Bilderberg.
De macht van USA over Europa is nog steeds ongekend groot.
Als Clinton wint wordt het zeker oorlog met de Russen.
Doodeng.

rechtsdwalendeautist | 06-11-16 | 18:53

La Bailaora | 06-11-16 | 18:50
Niks aan toe te voegen.

Joris Driepitter | 06-11-16 | 18:52

Graaf van Egmont | 06-11-16 | 18:40
Maar u voelt zich wel aangesproken door mij.
Verder hebben vele aan der lijve ondervonden wat het is om met Poetin kennis gemaakt te hebben maar dat zal u wel ontgaan zijn.

botbot | 06-11-16 | 18:50

@Xirdalan | 06-11-16 | 18:44
Er zijn genoeg megaklappers geweest:

- Lolita Express
- ISIS connectie
- Spirit Cooking
- Haiti disaster
- Pay for play

etc, etc...

Grootste probleem is inderdaad dat de MSM geheel aan de kant van Hillary staat en het simpelweg niet meldt. En velen kijken hooguit dumpert, maar velen dat niet eens, kijken meer afstompprogramma's op TV, of voetbal.

La Bailaora | 06-11-16 | 18:50

@recbtdwalendeautist, neuh ga ik niet doen. Zou kunnen dat hij iets zinnigs heeft te melden maar dan hebben 99% van de autonatische tokkie-krijsers het verpest voor hem c'est ca

Bokito ergo sum | 06-11-16 | 18:48

@Mark_D_NL | 06-11-16 | 18:37
De verkiezingen in Amerika is het centrum van hun macht, geenpeil is daarbij niets in vergelijking. De verkiezing hier kunnen ze alsnog met een beetje manipuleren naar hun hand zetten, Juncker heeft immers heel wat meer macht dan Nederland. Zelfde geldt eigenlijk voor Brexit, daar gaat business as usual gewoon verder. De NWO'ers hebben ook daar nog steeds, via LibLabCon, een flinke vinger in de pap..

La Bailaora | 06-11-16 | 18:46

D66, Slippendragers van de gevestigde macht.
Precies wat Van Mierlo 50 jaar geleden voor ogen had, toch?

Bert Konterman | 06-11-16 | 18:46

Mooi, laat ze er blijven.

bakoenin | 06-11-16 | 18:45

Verwacht van Wikileaks nog een megaklapper voor de verkiezingen, even afwachten.
Joris Driepitter | 06-11-16 | 18:42
.
Ook die megaklapper(s) zullen door de mainstream media volledig genegeerd worden.

Xirdalan | 06-11-16 | 18:44

lanexx | 06-11-16 | 18:39
Dus als hij wint accepteert hij de uitslag wel.
Ik wist helemaal niet dat hij zo slim was.

botbot | 06-11-16 | 18:44

Lees die comments, en kots: www.dumpert.nl...
Xirdalan | 06-11-16 | 18:36

Ongelooflijk.

mr Fawlty | 06-11-16 | 18:44

@ca12nag3 | 06-11-16 | 18:36
idd. Dat is ook de reden dat Wallstreet vooral de democraten heeft geinfiltreerd. Die zijn zo gemakkelijk te manipuleren namelijk. Nemen alles aan. Zelfde geldt hier een beetje voor partijen als D666.

La Bailaora | 06-11-16 | 18:44

Ik hoop dat Trump wint, is in ieder geval een opsteker voor het policor denken niet. Kunnen we sylvana bij de pussy grabben en toch policor zijn. Kan nie wachten

Agent 43 | 06-11-16 | 18:43

Xirdalan | 06-11-16 | 18:36
Je hebt je punt nu al voor de derde keer gemaakt. Lees ook eens de reacties van de anderen.

Graaf van Egmont | 06-11-16 | 18:42

Verwacht van Wikileaks nog een megaklapper voor de verkiezingen, even afwachten.

Joris Driepitter | 06-11-16 | 18:42

botbot | 06-11-16 | 18:38
Wij dwepen niet met Putin. We zien hem niet als een bedreiging. Verder is er van alles op hem aan te merken.

Graaf van Egmont | 06-11-16 | 18:40

Lewis Lewinsky | 06-11-16 | 18:17
Die mag me wel een keer bellen voor een afspraak om de boel schoon te maken hier.

Oprisp | 06-11-16 | 18:39

botbot | 06-11-16 | 17:59
Niet helemaal beste Bot.
Hij zou het niet accepteren als hij zou verliezen, een goed standpunt toch?

lanexx | 06-11-16 | 18:39

XaleX_2 | 06-11-16 | 18:29
Als hij in de eerste vier jaar een paar successen boekt, dan kan hij nog vier jaar door. Dat moet genoeg zijn dacht ik. Ik zou ook niet weten wat andere presidenten en/of presidentskandidaten wel beter zouden kunnen dan Trump. Er bestaat geen opleiding tot president en geen van allen heeft een diploma.

Graaf van Egmont | 06-11-16 | 18:39

Xirdalan | 06-11-16 | 18:17
Ik verbaas me gedurig over sommige reaguurders.
Hillary is corrupt en daarom zijn ze tegen haar, maar er wordt wel gedweept met Poetin.

botbot | 06-11-16 | 18:38

La Bailaora | 06-11-16 | 18:28
Ben ook optimistisch. Ook over geenpeil, wederom. Gaat ook een groot succes worden. Ik ruik de Revolutie!

Mark_D_NL | 06-11-16 | 18:37

@DeZitzak | 06-11-16 | 18:23
Een Nederlandse politieke partij zou zich niet moeten bemoeien met de binnenlandse verkiezingen van een ander land, Zak.

En wat bedoel je hiermee: *Een fascist op de belangrijkste positie van macht moet koste wat kost voorkomen worden*?

Koste wat kost, hm? Laat me raden, je echte naam is Volkert van der Graaf?

Lewis Lewinsky | 06-11-16 | 18:37

@Mark_D_NL | 06-11-16 | 18:32
.
Ok, maar verklaar dan eens waarom ze zo dom zijn en met Obama weglopen? Zijn mensen echt zo kortzichtig?
.
Ik snap dat D66-ers en PvdA-ers met hem weglopen, maar waarom reaguurders op Geenstijl?
.
Ik dacht vroegah altijd dat iet net ietsje slimmer, consequenter en minder manipuleerbaar waren dan de rest, maar blijkbaar zit ik ernaast.
.
Lees die comments, en kots: www.dumpert.nl/mediabase/6931315/75f89...

Xirdalan | 06-11-16 | 18:36

@oostermoer | 06-11-16 | 18:26
al zou ze Eva Braun heten en dr man Adolf Hitler, dan nog steunen die Dummies66 haar omdat ze van de democrats is. En democrats is goed, republicans is slecht.... lijkt wel voetbal. Maar zo dom is het dus. Omdat ze bij hun teampju hoort.

ca12nag3 | 06-11-16 | 18:36

Xirdalan | 06-11-16 | 18:25
Ja grote kans dat de goegemeente weer 1000 euri geboden krijgt en achter Rutte aanloopt. Dat is het probleem van Nederland, 60% is een overheidsslaaf dmv uitkering, subsidie of overheids (eu) baantje. Te weinig vrije geesten, helaas, helaas.

Mark_D_NL | 06-11-16 | 18:32

@Xirdalan, je zegt domme tokkies dus bent al af, de rest ga ik niet lezen. Je zal vast een interessant persoon zijn verder.
Bokito ergo sum | 06-11-16 | 18:20
.
Haha, je voelt je duidelijk aangesproken.
.
Anyway, veel plezier met fanboy spelen van "Obaaaaamaa" en Killary! Maar dan ook niet meer zeuren over Pechtold, de EU, of Rutte!

Xirdalan | 06-11-16 | 18:30

Het valt me op dat Trump de laatste weken rust uitstraalt. Hij zet gewoon zijn plannen uiteen.
Graaf van Egmont | 06-11-16 | 18:25
Trump hoor ik vooral loze beloftes roeptoeteren waarvan (als hij de President wordt) weinig tot niets van gaat waar maken. Al is het alleen maar, omdat de veranderingen waar hij het over heeft niet binnen 4 jaar kunnen worden verwezenlijkt. Desalniettemin, liever Narcist Trump dan de Clinton NWO boevenbende.

XaleX_2 | 06-11-16 | 18:29

@Mark_D_NL | 06-11-16 | 18:25
Ik ben blij dat je zo optimistisch bent, en in een normale wereld zou Trump winnen, dat is zeker, maar we leven niet in een normale wereld.

Over 3 dagen weten we het.

La Bailaora | 06-11-16 | 18:28

Bokito ergo sum | 06-11-16 | 18:20
Hij vroeg het zich af of reaguurders echt domme tokkies zijn.
Ik zou de rest dan ook lezen, want de opmerking beklijft.

rechtsdwalendeautist | 06-11-16 | 18:27

"Politically passionate." Zo heet dat dus als je uit fobie voor een andersdenkende inmenging zoekt in andermans politiek. Maar dan aan de fatsoenlijke kant.

His Lordship | 06-11-16 | 18:27

@Xirdalan | 06-11-16 | 18:17
PVV-ers staan, over het algemeen, niet achter Obama, maar PVV-ers zijn nog steeds een minderheid. 80% stemt nog steeds op bestaande partijen als VVD-D666-PvdA-CDA-GL etc. Velen worden door de MSM gehersenspoeld. Dus zijn die kudo's wel degelijk mogelijk, hoewel manipulatie ook niet uit te sluiten is. Bij bv. DM in Engeland is kudo manipulatie meerdere malen aangetoond. Het kan dus wel, maar ik sluit niet uit dat dit gewoon echt is. Ik heb wel meer gezien dat bij dumpert het kennisniveau over politiek zeer laag is. Dus eigenlijk denk ik niet dat dit het gevolg is van manipulatie.

La Bailaora | 06-11-16 | 18:26

Als ze weer terug zijn in Nederland zijn ze allemaal voor Trump. Wie, na alles wat nu bekend is, nog in Clinton geloofd spoort volgens mij niet.

oostermoer | 06-11-16 | 18:26

Het valt me op dat Trump de laatste weken rust uitstraalt. Hij zet gewoon zijn plannen uiteen. Nee geen doorontwikkelde en door de rekenkamer gecontroleerde plannen. Hillary daarentegen begint steeds harder te schreeuwen. Als een viswijf soms. Zou ze doorhebben dat e aan het verliezen is, dankzij Wikileaks en Podesta?

Graaf van Egmont | 06-11-16 | 18:25

La Bailaora | 06-11-16 | 18:17
Er gaan ogen open en mensen kiezen eieren voor hun geld. Clinton staat steeds meer alleen. En dat zag je aan haar speech van woensdag (of donderdag dat weet ik even niet meer). Ze ging helemaal emotionel los. Had geen remmen, stond te krijsen...ze is verloren. Het gaat een tragisch einde worden voor de Clintons, een echt konings drama.

Mark_D_NL | 06-11-16 | 18:25

@Xirdalan | 06-11-16 | 18:17
.
Antwoord op mezelf: ja ik denk echt dat de meeste reaguurders domme tokkies zijn.
.
Daarom wordt het ook nooit niks met 'rechts' in Nederland en blijven diezelfde sukkels iedere 4 jaar (of eerder) opnieuw braafjes en kortzichtig op de VVD stemmen, om vervolgens na de verkiezingen weer te gaan zeuren en klagen en te roepen dat ze volgende keer, echt heus, op de PVV zullen gaan stemmen.
.
Geen wonder dat het zo'n puinhoop is in Nederland.

Xirdalan | 06-11-16 | 18:25

"... een democraat die voor Hillary is, is als een varken dat flyert voor de rookworstenfabriek."
Heerlijk, in meerdere opzichten. +1

Dr. Snoepjes | 06-11-16 | 18:24

Jongeren zijn de meest naïeve groep die er bestaat, die laten zich over het algemeen compleet inpakken door newspeak en propoganda. Dat zie je ook terug bij Brexit, de EU in het algemeen, Putin, Erdogan etc.

Het zijn steevast jongeren die er in tuinen en voor tirannie stemmen.

a1a2a3 | 06-11-16 | 18:24

Ik zag dat de NPO ook ineens de laatste film/standup act van Micheal Moore pitched.
Nou heb ik met veel plezier gekeken naar eerdere docu's van deze man.
Maar waar Moore en ook mijn generatie millennials compleet aan voorbij gaan is hoe Da F#ck het toch kan dat er in de USA +-380 miljoen inwoners er dan deze twee kandidaten naar voren geschoven worden?.. Dat zelfde geld ook zeker hier met de meute in Denhaag over het hele politieke spectrum.
Dat moet eens de hoofdvraag worden!
Ben benieuwd of geenpeil de goede koers behoud.

JustaFreak | 06-11-16 | 18:23

En terecht. Een fascist op de belangrijkste positie van macht moet koste wat kost voorkomen worden. Hulde voor de D'66. Nederland mag zich wat mij betreft prima laten horen.

DeZitzak | 06-11-16 | 18:23

@Xirdalan, je zegt domme tokkies dus bent al af, de rest ga ik niet lezen. Je zal vast een interessant persoon zijn verder.

Bokito ergo sum | 06-11-16 | 18:20

Xirdalan | 06-11-16 | 18:17
En dat heet Bilderbergen.

rechtsdwalendeautist | 06-11-16 | 18:20

Ja, het is om te huilen. De indoctrinatie heeft heel goed gewerkt. En Obama heeft over zoveel gelogen, bv. dat ie niets wist van de privé server van Hillary.
La Bailaora | 06-11-16 | 18:00
.
Ik vraag me echt af (*aluhoedje opzet*) of er hier (kudo)manipulatie in het spel is.
.
Of zijn de meeste reaguurders echt van die domme tokkies die, als het om Nederland gaat, blind achter Wilders aanlopen en schreeuwen en schuimbekken over "finnen," "terug naar de Gulden," "tegen de EU" en "GeenPeil." tegelijkertijd weglopen met die heilige neger Obama, de Amerikaanse versie van Pechtold/Joop den Uyl/Rutte en een groot voorvechter van de New World Order, volledig in de pocket zit van Wall Street en de grote farmaceutische bedrijven (ObamaCare), oorlogen in Syrië en Libië, dronemoorden zonder vorm van proces, vervolgen van klokkenluiders (Assange, Snowden), wapenleveringen aan moorddadige regimes over de hele wereld, de NSA, TTIP, CETA, de EU.

Xirdalan | 06-11-16 | 18:17

@Mark_D_NL | 06-11-16 | 18:11
Ik kan niet geloven dat wall street op de 7e verdieping, terwijl ze de hele MSM uit de kast hebben getrokken, zelfs in Europa, zich gewonnen gaat geven. Er staat zoveel voor ze op het spel.

La Bailaora | 06-11-16 | 18:17

Ze zijn toch wel onder de 15 jaar?

rechtsdwalendeautist | 06-11-16 | 18:16

Ongeblustekalk | 06-11-16 | 18:12
Geenpeil is inderdaad nog maar het begin... jij snapt het. Want het zogenaamde pluche gaat niet zonder slag of stoot hun luxe positie opgeven. Er komen nog wel een paar rondes.

Mark_D_NL | 06-11-16 | 18:15

Xirdalan | 06-11-16 | 17:58
Jij verwijst naar reacties van door ons niet erkende reaguurders. Ik kijk naar de namen en ken er niet één van. Zelfs de topreaguurder zie ik hier nooit. Het is dus een hoax.

Graaf van Egmont | 06-11-16 | 18:15

De verkiezingen zijn een groot circus met een beide kanten campagneteams die heel goed in smerige truukjes om de tegenstander zwart te maken. Die gaan echt geen bevlogen millennials in de keuken toelaten. Die worden hooguit toegelaten waar een blind paard nog geen schade aan kan richten. Bij vrijwilligers die met vlaggetjes langs de weg staan. De democraten hebben de millennials van D66 helemaal niet nodig, die lopen alleen maar in de weg dus sturen zij ze op een beleefde manier met een kluitje het riet in.

Osdorpertje | 06-11-16 | 18:15

Laatst nog op uw beeldbuis bij de DWDD. Twan Huys. Welke mensen halen het toch in hun hoofd om op Trump te stemmen. Die vrouwonvriendelijke meneer. Maar liefst 90% van de NL's zou op Hillary stemmen. Zouden er dan zelfs Trump supporters in het publiek zitten, steek je hand... Bah bah, misselijkmakende vooringenomen televisie.

De Slimmerick | 06-11-16 | 18:14

Mark_D_NL | 06-11-16 | 17:56
Het zou mooi zijn als Trump wint. Geenpijl heeft mijn hulp niet nodig er zijn genoeg dappere vrijwilligers. Ik ben veel te kritisch en veeleisend. Er zijn momenten die belangrijker worden dan geenpijl, wat een heel mooi initiatief is en ik ben benieuwd naar de strategy zodat ik hopelijk dit gevoel kan bestendigen.

Ongeblustekalk | 06-11-16 | 18:12

Als je een dynamo aansluiten op van Mierlo zijn windmolens overbodig. Heel fout clubje met hele goede pr, mensen willen nu eenmaal horen dat ze tot de intelligentia behoren en D66 speelt daar handig op in. Dat Peggold 12 jaar over zijn studie kunstgeschiedenis (geen pretstudie is pittig je moet idioot veel lezen) maakt niet uit, zolang ze er maar bijhoren.

Bokito ergo sum | 06-11-16 | 18:11

www.ad.nl/nieuws/jongeren-geen-idee-wa...
.
AD- inderdaad apart stukje waar het huidige systeem bekritiseerd wordt... Tja, moet nog wel gezegd worden dat op PVV stemmen niet kan... Maar wat dan??
.
Een ander geeft toe dat wel te doen maar niet in de groep gooit zoals wel vaker het geval zal zijn in dit kippenhok land. Tegen iedereen zeggen dat je links bent en stemt, maar eigenlijk de PVV wel moet stemmen om nog iets van deze wereld te maken.

dijkbewaker | 06-11-16 | 18:11

La Bailaora | 06-11-16 | 17:58
Dat dacht ik eerst ook. Maar nu Trump Florida in de zak heeft en in Ohio gelijk staat kan er nog maar weinig mis gaan. Clinton moet nu wel heel groots gaan frauderen wil ze nog een kans maken.

Mark_D_NL | 06-11-16 | 18:11

Lijkt me prima, 30 politiek geïnteresseerde jonge mensen die eens gaan kijken hoe het er aan de overkant van de plas aan toe gaat.
Of ze dan voor Hilly of Drumpf flyeren boeit me vrij weinig, het is alle 2 niks.
Wat een armoede!

Berbaar | 06-11-16 | 18:10

bv. dat ie niets wist van de privé server van Hillary.
La Bailaora | 06-11-16 | 18:00

en hij wil als moslim ook niet toegeven dat hij gay is en omgekeerd wil hij niet toegeven dat hij moslim is omdat hij gay is...... tuut tuut, boing boing...

mr Fawlty | 06-11-16 | 18:09

Aha. D66 probeert de macht te grijpen in Amerika.

Domkoppen66.

Lewis Lewinsky | 06-11-16 | 18:08

excusi joris

chicago river | 06-11-16 | 18:07

Hoop dat Trump na dinsdag dit smerige D66 nazituig laat oppakken voor staatsondermijnende activiteiten.

smdyasc | 06-11-16 | 18:06

-weggejorist-

PureYak | 06-11-16 | 18:06

Hillary kan iedere hulp gebruiken. De D66 jugend moet zich echter wel afvragen waarom ze niet met een ruime meerderheid van een domme oranje geschminkte terrorclown als Trump kan winnen. Ze heeft notabene alleen al aan Radio en TV commercials 117 miljoen dollar meer uitgegeven dan Trump. Is ze misschien omdat ze een oude corrupte corporate heks is, waarvan de hele wereld de buik vol heeft? Het zou slimmer zijn als D66 zich niet zou associëren met corrupt politiek tuig, maar hee... Hang lekker de juichaap uit, Ik zie ze wel in maart.

PureYak | 06-11-16 | 18:06

-weggejorist-

chicago river | 06-11-16 | 18:05

30 jonge wijnneusjes in dat grote Amerika. En welke staten zullen ze aandoen? Die de mooiste plaatjes oplevert. Voor als ze weer met rode konen in NL arriveren. Als ze het avontuur al overleven.

Geheel doet me denken aan figuren die denken dat landje Nederland iets aan een zgn opwarming van de hele aarde kan doen. Zoals een dieselvrije Utrechtse binnenstad.

chicago river | 06-11-16 | 18:05

Te zot voor woorden dat een politiek partijtje aan de andere kant van de oceaan zich met de landelijke verkiezingen aldaar gaat bemoeien. Ze hebben zeker ook geld gegeven aan de Killary Foundation. Net zo kwalijk als een Soros die in ons land zich met de binnenlandse democratie gaat bemoeien. Nep-democratie!

XaleX_2 | 06-11-16 | 18:05

Ik ga er van uit dat de 'millenials' dit snoepreisje zelf gefinancierd hebben?

Toos Bevergeil | 06-11-16 | 18:04

nl.wikipedia.org/wiki/Wassila_Hachchi... Een allesbehalve zionistisch complot!!!!! Het zou verboden moeten worden. Clinton en Wall Street, wie het weet mag het zeggen.

Hetkanverkeren | 06-11-16 | 18:03

Leuke tekst Zendgraaf!
Leuke klabatski wanneer de blonde Trump tower het licht van de overwinning doet schijnen.
De zure koppen zullen onvergetelijk zijn.

dijkbewaker | 06-11-16 | 18:01

@Xirdalan | 06-11-16 | 17:58
Ja, het is om te huilen. De indoctrinatie heeft heel goed gewerkt. En Obama heeft over zoveel gelogen, bv. dat ie niets wist van de privé server van Hillary.

La Bailaora | 06-11-16 | 18:00

DearMud | 06-11-16 | 17:55

Juist, macht corrumpeert uiteindelijk altijd.
Wist je dat in Duitsland cdu/spd al sinds 1956 onafgebroken aan de 'macht' is ?

mr Fawlty | 06-11-16 | 18:00

lanexx | 06-11-16 | 17:46
Het is nog maar de vraag of Trump president wordt.
Hij heeft duidelijk gesteld dat hij de einduitslag vrijwel zeker niet zal accepteren.

botbot | 06-11-16 | 17:59

@Mark_D_NL | 06-11-16 | 17:56
Volgens mij gaan ze niet toestaan dat Hillary verliest. Er staat teveel op het spel.

La Bailaora | 06-11-16 | 17:58

Ach, de meeste Nederlanders en reaguurders vinden het allemaal prachtig als Killary wint. Dan staan ze pal achter Hillary, net zoals ze nu achter Obama staan.
.
Obama is, net als Hillary, van de D66/PvdA van de VS, heeft onmetelijk menselijk leed veroorzaakt (met behulp van Hillary) in Syrië, Libië, de Oekraïne, probeert TTIP door onze strot te persen, probeert een associatieverdrag met de Oekraïne erdoor te drukken, maar reaguurders "gaan hem missen." Lees de reaguursels maar, en huiver: www.dumpert.nl/mediabase/6931315/75f89...
.
Over 4 of 8 jaar, mocht Hillary 2x winnen, dan staat de wereld weer iets meer in brand maar dan staan diezelfde reaguurders weer een traantje weg te pinken met: "ik ga haar missen."

Xirdalan | 06-11-16 | 17:58

Ongeblustekalk | 06-11-16 | 17:44
Winst Trump is bijna binnen. Het is zo goed als over voor Clinton. De ABC poll vandaag waar ze nog wat punten voorliep is waarschijnlijk alleen maar gemaakt om tegenwicht te bieden aan de 100-en andere polls die Trump aangeven als winnaar.
--
Amerikanen zijn net op tijd wakker. Nu hopen dat Nederlanders ook wakker worden en Rutte en Roversbende helemaal de moeder gaan stemmen. Dus help mee met geenpeil!

Mark_D_NL | 06-11-16 | 17:56

Niet zo verrassend, met Hillary gaat het Westen onverminderd door richting the New World Order. Ik geloofde daar nooit zoveel in, maar wat ik de laatste tijd uit Wikileaks zie komen, tot en met satanische rituelen, gaan nog aantonen dat aluhoedje Alex Jones gelijk heeft.
D66 is nu niet echt het toonbeeld van 'macht aan het volk', integendeel, hoe eerder wij allen in de zoutmijnen zwoegen, des te beter voor hen.
Er is zat te lezen over die criminele bende, maar dan moet je wel willen lezen, en anders is er b.v. dit, een docu van een half uur over meneer Podesta, dan krijg je een mooi beeld van waar D66 voor staat:
https://youtu.be/9fat63bqvG8

DearMud | 06-11-16 | 17:55

in de link:
Politicoloog Maat (24) en historicus Walling (30) dacht ik eerst: 'hmm".
Maar ze weten dus wel heel goed waar ze over praten, dat geeft hoop.

mr Fawlty | 06-11-16 | 17:54

Leuk gratis? reisje voor de miezerige oelewappers en wat narcistisch persberichtje van de partij. En het maakt verder geen ene kondt uit voor wat betreft de uitslag. Volstrekt marginaal en nutteloze geldverspilling dus.

de Voorzittert | 06-11-16 | 17:53

-weggejorist-

exaster | 06-11-16 | 17:52

Ja jieej wee we zijn in Amerika whooe sneeuvlokjes voor iedereen ik heb een vwo dipleauma dus ik ben veel slimmer wiee hoe beh behe beh beh beh

Bram van Ojik | 06-11-16 | 17:48

Veel plezier daar, dit zegt alles over D66 en hun achterban; onnozele betweters.

metagod | 06-11-16 | 17:48

Dit komt uit de kleine brein van Pechtold en Co. Wat een ongelofelijke infantiele actie dit, de "millenials", om je rot te lachen. Wat hoop ik op een overwinning voor Trump, kunnen deze imbecielen terug in het deughok!

lanexx | 06-11-16 | 17:46

Ach ja, ze zal het wel nodig hebben. Maar de D66 jugend moet zichwel

PureYak | 06-11-16 | 17:46

Uiteindelijk is het gewoon een door de belastingbetaler betaalde vakantie in de Verenigde Staten om de verkiezingen van dichtbij mee te maken.

Osdorpertje | 06-11-16 | 17:44

Ik denk dat Clinton gaat winnen en dan zijn de rapen gaar, dat gestoorde wijf gaat een bloedbad aanrichten. Het artikel van Feynman sprak boekdelen.

Ongeblustekalk | 06-11-16 | 17:44

"Thirty politically passionate millennials from the Netherlands" gaan dus flyeren voor een vrouw die officieel wordt verdacht van het deelnemen aan een kinderporno kring. Tsja, dan moet je je toch doodschamen.

Mark_D_NL | 06-11-16 | 17:43

ISIS en Hitlery worden uit dezelfde bron gefinancierd.
Nuf' said.

postmodernismisdead | 06-11-16 | 17:42

Hé - Wassila, jij óók hier? Is dát even een verrassing!

bisbisbis | 06-11-16 | 17:42

WIKILEAKS PODESTA EMAIL CODE WORDS:
"hotdog" = boy"
"pizza" = girl
"cheese" = little girl
"ice cream" = male prostitute
"walnuts" or "nuts" = person of color
"map" = semen
"sauce" = orgy
"dominoes" = domination / BDSM

enkele voorbeelden van de Podesta wikileaks:
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/50332
of deze:
&gt;> On Jan 6, 2014, at 10:12 PM, Tony Podesta &lt;[email protected]<mailto:[email protected]>> wrote:

>> Mary not free
>> Would love to get a pizza for an hour? Or come over
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/52778

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/50332

kapitein_iglo | 06-11-16 | 17:41

Wat is er met het AD aan de hand, begint de redactie eindelijk het licht te zien? Hebben ze soms spijt dat ze het land in de uitverkoop hebben gedaan en hun kinderen opzadelen met een ruïne?
Ik denk dat zelfs de goedmensen beginnen in te zien dat het zo niet langer kan, en de jeugd moet pvv stemmen, dat is de enige partij die het verrotte fundament kan vervangen door een degelijke basis voor de samenleving.

Ongeblustekalk | 06-11-16 | 17:40

Die ligt op bed met hooikoorts.

artie | 06-11-16 | 17:38

De naïviteit van de bakfiets dames/heren van D666 kent (letterlijk) dus geen grenzen.

kunnenzedanniks | 06-11-16 | 17:38

De vraag, die je als Nederlander (al dan niet met een immigratie-achtergrond) moet stellen: waar schiet ik als Nederlander het meest mee op?
a) een politicus die in haar carriere zich pro-oorlog heeft bewezen en daarnaast als president zich nog meer met de rest van de wereld wil bemoeien; goedschiks via ACTA, TTIP en soortgelijke verdragen of kwaadschiks.
b) een toekomstig politicus die populistische opmerkingen plaatst, maar zijn eigen zaak en in het verlengde daarvan de VS als belangrijkste ziet. Om die belangen te beschermen mogen er muren gebouwd worden en bemoeit de VS zich minder met het buitenland.

kapotte_stofzuiger | 06-11-16 | 17:37

Maar ik zie Wassila Hatsjie er niet tussen staan. Ze word ook niet genoemd. Waar is die gebleven ?

hotnot | 06-11-16 | 17:37

Pechtold heeft heimelijk afspraakjes gemaakt in de Oekraïne ,en moet er niet aan denken dat het feest afgeblazen wordt .

fleurtje | 06-11-16 | 17:37

Wereldvreemde gekkies. Het is al te laat, mensen worden net op tijd wakker en zien met wat voor smerige zaakjes de Clinton's zich bezig houden. Trump gaat winnen. #spiritcooking

De Slimmerick | 06-11-16 | 17:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken