Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GeenStijlTV presenteert: Nazomergasten!

We beginnen iets nieuws. Met een nieuw bedacht gejat programma. Maar wel goed gejat. Vanaf aanstaande zondag 23 oktober. Zes weken lang. Of langer. GeenStijlTV Nazomergasten! Elke zondagavond. Om acht uur. Of ongeveer rond die tijd, want lineaire horizontale programmering is iets van vroeger en het internet is van elastiek. Live. Met fragmenten. En gasten die daar dan over praten. Maar zonder Femke Halsema. Of Maarten van Rossem. En ook niet met Sylvana Simons. Die mochten niet komen. Theodor Holman wel. Want die praat alles aan elkaar. Met de allerleukste mensen. Om te interviewen.

Reaguursels

Inloggen

G*dT Theodor Holman is toch een Reve kenner! Elke uitzending beginnen met een gedicht van ome Gerard. Dat wordt smakelijk grimlachen "Voor Eigen Erf";-)
*CcMed*

kapitein oosterlng | 20-10-16 | 11:14

Goed plan. Ik ga zeker kijken. Succes!

double punch | 20-10-16 | 09:48

Voor Jolande Withuis ga ik zeker kijken.

Katrijn | 20-10-16 | 09:11

Mochten jullie nog een huisband nodig hebben?
Ik speel in 'Vrede Geluiden', maar ook in 'Eende Geluiden'.
Maar goed, ik verwacht van Holman een uitstekende muziekkeuze.

Hartgrond | 20-10-16 | 08:46

-weggejorist-

Roofhop | 20-10-16 | 08:12

Hartstikke goed idee! Elke maandagochtend echt nieuws voor de "trap er niet in" media.

Baardvansinterklaas | 20-10-16 | 07:36

miko | 20-10-16 | 07:03
"En als hij van Hillary verliest helemaal niet! Wat een slechte kandidaat is dat!"

Je zou bijna denken dat Trump voor de Clinton's werkt.

the Jackdawn | 20-10-16 | 07:25

Zag een leuk filmpje op twitter waarin Putin zegt, Thank you Hillary, 4 minuten om een nuke naar ons te sturen is lang zat.
Dat was een foutje van Hillary, had ze nooit mogen zeggen.

gatito | 20-10-16 | 07:10

@miko | 20-10-16 | 07:03
De enige die verliest, zijn de kiezers.

necrosis | 20-10-16 | 07:06

@the Jackdawn | 20-10-16 | 06:46
En als hij van Hillary verliest helemaal niet! Wat een slechte kandidaat is dat!

miko | 20-10-16 | 07:03

miko | 20-10-16 | 05:03
"Omdat Trump won in jouw ogen? Ik vond het erg lam."

Trump laat zien dat hij zelf ook niet meer in een overwinning geloofd door de uitslag niet te accepteren. Verstandiger was geweest als hij geroepen had "Natuurlijk accepteer ik de uitslag want ik ga winnen".
Helaas is Donald geen winnaar.

the Jackdawn | 20-10-16 | 06:46

Niks gezien, was op de bank in slaap gevallen en werd om vier uur wakker met barstende koppijn en was het debat net afgelopen.
Even teruggelezen op Amerikaanse fora en ze waren eigenlijk beetje teleurgesteld over Trumps optreden.
Zie het straks wel verder, ga even verder slapen.

gatito | 20-10-16 | 06:36

@doedeljantje | 19-10-16 | 21:39
Wat schuift dat, ik kan wel een paar centen gebruiken.
Bovendien ben ik een BR.

necrosis | 20-10-16 | 06:11

Omdat Trump won in jouw ogen? Ik vond het erg lam.
@miko | 20-10-16 | 05:03
Is die moderator niet toevallig beschikbaar om president te worden? (Chris Wallace) - die deed het op zich wel goed.
bedank en 'ruste ook allemaal!

nickolaas | 20-10-16 | 05:24

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:53
Ik weet het niet en eigenlijk ben ik daarvoor geen waarschijnlijke klant. Ik ben in september 70 geworden, verkeer weliswaar nog in prima conditie, maar heb het eigenlijk ook wel gezien met die paar jaren die me nog resten.
Tja, in 1968 was dat nog anders toen ik hun Ford Mustang nog als bijzonder effectief versierattribuut gebruikte. Schaam! ;-)

WirMachenMusik | 20-10-16 | 05:06

@Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:40
Omdat Trump won in jouw ogen? Ik vond het erg lam.

miko | 20-10-16 | 05:03

@Stormageddon | 20-10-16 | 04:59
Ze zijn blij dat Obama opkrast. Beste wat hij gedaan heeft. Dus ja, dan gaat de waardering omhoog.
- out -

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 05:01

Dank, medereaguurders.
- out -

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:59

@Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:50
En Obama's approval rating is omhoog geschoten sinds Donald de GOP kandidaat is, van lage 40% naar bijna 60%. Dus liever nog 4 jaar Obama dan 4 jaar Trump.
election.princeton.edu/obama-job-appro...
Dus dat was nu juist niet zo handig om te zeggen.

Stormageddon | 20-10-16 | 04:59

@WirMachenMusik | 20-10-16 | 04:51
LOL. Nee, ze zijn beter in diagnoses en behandelingen. Ze kunnen meer.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:53

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:46
Ik dat die indruk eerder een direct gevolg is van hun investeringen in onderzoek op het gebied van beïnvloedingspsychologie.

WirMachenMusik | 20-10-16 | 04:51

Wat gebeurt in Vegas blijft in Vegas. net zoals dit lamme debat. werkelijk, war heb ik naar gekeken?? iemand die het een andere waarde geeft???
miko | 20-10-16 | 04:40
Nou ja, Vegas wat letterlijk niets (er was niks behalve woestijn) toen de grote depressie huishield.. het is ontstaan toen ze als een project voor economische stimulatie (banen!) de Hooverdam gingen bouwen.
En het zijn juist die jonge mensen die energie, de meest creatieve periode in hun leven hebben, die men het minste bediend (ik heb die onderwijs vragen gemist of ze waren er gewoon niet..). Als ze het over talenten en skills hebben (Clinton) - dan kan die groep het makkelijkste economische impact hebben.. moet je wel mensen hebben met de ballen voor zo'n hooverdam en alle spin offs daarvan af te willen trappen (en hooverdam is maar een van de vele projecten uit die tijd.. ).

nickolaas | 20-10-16 | 04:50

@Stormageddon | 20-10-16 | 04:47
Nonsens. Als je op Clinton stemt, krijg je nog vier jaar hetzelfde als onder Obama. Dat was zijn uitsmijter. IJzersterk.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:50

@Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:39
Heeft 'ie niet. Wat na anderhalf uur blijft hangen is namelijk dit:
"Nobody has more respect for women than me" ... en dan: "Such a nasty woman".
En het feit dat hij niet zegt of hij dr uitslag gaat respecteren. Beide dingen gqan hem in de komende dagen achtervolgen en de das om doen, voorzover hin nog dieper in het moeras kon zakken.

Stormageddon | 20-10-16 | 04:47

@Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:46
Ja, en daarom gaan amerikanen naar zuid-Amerika voor medische behandeling. Beter,goedkoper.

miko | 20-10-16 | 04:47

@miko | 20-10-16 | 04:38
Amerika ligt decennia voor op Europa qua geneeskunst.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:46

miko | 20-10-16 | 04:38
En zelfs hun porno is zo gekunsteld dat ik zelfs daar geen euro aan zou willen bestenden.

WirMachenMusik | 20-10-16 | 04:43

Clinton liegt echt te vaak. Zoals in de leugen dat ze Bin Laden voor het gerecht hebben gebracht. Onderzeese rechtbank?

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:42

Het was een goed debat. Trump was onverwacht sterk.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:40

@nickolaas | 20-10-16 | 04:30
Wat gebeurt in Vegas blijft in Vegas. net zoals dit lamme debat. werkelijk, war heb ik naar gekeken?? iemand die het een andere waarde geeft???

miko | 20-10-16 | 04:40

Kan iemand Stormageddon wakker maken? Want het debat is afgelopen. Trump heeft gewonnen.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:39

@WirMachenMusik | 20-10-16 | 04:35
Buiten goede porno produceert Amerika niks meer wat ze ergens anders ook kunnen.

miko | 20-10-16 | 04:38

Wat een sof. ik ga die link van storm weer eens kijken. die was leuker.

miko | 20-10-16 | 04:37

Hoe dan Amerika is in economisch verval en dat zal na de verkiezingen, wie ook wint, onophoudelijk versterkt worden door sociale conflicten.
Maar dit m.i. onvermijdelijk intern verval zullen ze niet laten gebeuren zonder nog een nieuwe wereldoorlog als laatste strohalm aan te grijpen.

WirMachenMusik | 20-10-16 | 04:35

Dit is toch een beetje tam
@miko | 20-10-16 | 04:22
Het publiek is trouwens ook voorbeeldig, of ze hebben net 90 minutenlang hun roes uitgeslapen.. (Vegas baby!.)

nickolaas | 20-10-16 | 04:30

Sylvana Simons zou wel tof geweest zijn, maar die had zich er inderdaad nooit aan gewaagd. Als je zelfs bij DWDD al door de mand valt...

Linkse Rat | 20-10-16 | 04:29

-weggejorist-

miko | 20-10-16 | 04:26

touchdown Trump.

miko | 20-10-16 | 04:24

Dit is toch een beetje tam

miko | 20-10-16 | 04:22

Zei Hillary nou dat ze Bin Laden voor het gerecht heeft gebracht?

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:19

Dit is toch een beetje tam

miko | 20-10-16 | 04:17

@miko | 20-10-16 | 03:56
Boring. Ze doen beiden niet wat ze moeten doen. Zelfs het moddergooien is saai. Weten we allemaal nu wel.

Stormageddon | 20-10-16 | 04:12

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:49
De invloed van de Israel lobby op het buitenlandbeleid van de VS is een belangrijk element in het verlies van geloofwaardigheid van de VS. En dit niet slechts in het Midden-Oosten.
Clinton zal dit 'Tail wiggles the dog' beleid waarschijnlijk nog versterken. Door de chaotisering van het MO en de provocaties richting Rusland nog enkele versnellingen hoger te schakelen.
Volgens mij tevens een van de belangrijkste redenen waarom Clinton, zo nooit eerder gezien, gesteund wordt door de mainstreammedia en zelfs neocon-prominenten.

WirMachenMusik | 20-10-16 | 04:09

Soros, wie is dat??

miko | 20-10-16 | 04:07

Hedy. Hedy? Haïti.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:05

Niet trickle down, niet het verhogen van minimum loon gaat dat verbeteren.
miko | 20-10-16 | 03:55
Er zouden nog wat vragen over onderwijs komen - daar liggen denk ik de belangrijkste mogelijkheden voor structurele oplossingen. De groep die in omvang de doorslag kan geven in deze verkiezing, maar nog nauwelijks 'bediend' of zelfs benaders is, zijn millenials. Dit zou beslissend kunnen zijn in theorie - behalve dat de ideologie van de Republikeinen nu eenmaal in de kern behoudend is en ook Clinton eigenlijk al plannen die Bernie Sanders bijvoorbeeld geopperd had en die aanspraken (charter school initiatieven oa), al heeft weggewuifd voor steun van de machtige 'teachers unions' in de VS.
Maar als millenials wegblijven of op derde partijen stemmen, raakt dat vooral Clinton..

nickolaas | 20-10-16 | 04:04

@Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:57
Ja dat weet ik, maar dat wilde ze zelf. Rusland/Warschau pact was in hun ogen ook een bedreiging voor Amerika.

miko | 20-10-16 | 04:03

Niet trickle down, niet het verhogen van minimum loon gaat dat verbeteren.
miko | 20-10-16 | 03:55
Er zouden nog wat vragen over onderwijs komen - daar liggen denk ik de belangrijkste mogelijkheden voor structurele oplossingen. De groep die in omvang de doorslag kan geven in deze verkiezing, maar nog nauwelijks 'bediend' of zelfs benaders is, zijn millenials. Dit zou beslissend kunnen zijn in theorie - behalve dat de ideologie van de Republikeinen nu eenmaal in de kern behoudend is en ook Clinton eigenlijk al plannen die Bernie Sanders bijvoorbeeld geopperd had en die aanspraken (charter school initiatieven oa), al heeft weggewuifd voor steun van de machtige 'teachers unions' in de VS.
Maar als millenials wegblijven of op derde partijen stemmen, raakt dat vooral Clinton..

nickolaas | 20-10-16 | 04:03

@Stormageddon | 20-10-16 | 03:52
Het is binnen twaalf uur afgelopen.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:02

Ze kijken allebei alsof ze op een begrafenis aanwezig zijn.

Jan Dribbel | 20-10-16 | 04:02

Trump noemt opnieuw ISIS. +1

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 04:01

Ze kijken allebei alsof ze op een begrafenis aanwezig zijn.

Jan Dribbel | 20-10-16 | 04:01

@miko | 20-10-16 | 03:54
Sinds 1945. De USA hebben een groot verdedigingsnetwerk in Duitsland gelegd. Met bases, kernbommen, luchtpatrouilles en nog veel meer. Hoezo weet jij dat niet?

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:57

@Stormageddon | 20-10-16 | 03:26
Hehehe, wat vind je er tot nu toe van??

miko | 20-10-16 | 03:56

@Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:52
Niet trickle down, niet het verhogen van minimum loon gaat dat verbeteren.

miko | 20-10-16 | 03:55

@Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:42
Wanneer heeft Amerika Duitsland moeten helpen? Bij hun oorlogen de afgelopen tijd komen ze toch vaak bij hun bondgenoten uit.
De steun van NAVO geld pas als een lid aangevallen word. dat is niet gebeurt, dus hoezo, hebben ze moeten helpen?

miko | 20-10-16 | 03:54

@miko | 20-10-16 | 03:51
Yep :)

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:53

Duurt het nog lang? Ik ben al een half uurtje aan het gapen. En ik was klaarwakker om 3 uur.

Stormageddon | 20-10-16 | 03:52

@miko | 20-10-16 | 03:48
De belofte van banen is waar veel stemmers naar uitkijken. Wat voor banen? Betaalde banen.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:52

@Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:45
KIjk,NU zegt hij het goede. Waarom heeft die muts nooit wat gedaan?? Ze was in het centrum. Hij was op dat moment een opportunistische zakenman,nog steeds maar goed.

miko | 20-10-16 | 03:51

@nickolaas | 20-10-16 | 03:48
De steun aan Israël vind ik prima.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:49

@Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:45
Ik geef hem tot nu toe pluspunten maar ik heb niet de indruk dat hij er op en over gaat.
Het is een beetje Nederlands voetbal, balbezit. Maar dat geld niet, scoren moet je.
Dat verhaal van banen terugbrengen,.... kom op. Wat voor banen?
hightech komt van andere landen. China is een prima alternatief en ook veel andere landen.
Amerika kan die verdragen niet opzeggen,gaan ze er meteen aan.

miko | 20-10-16 | 03:48

USA beschermt ook Zuid-Korea, Japan en Duitsland. Trump heeft gelijk.
Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:42
Voor de hand liggende gewetensvraag - Israel ? (overigens is er net een programma voor 10 jaar en 30mrd dollar aangenomen, wat de komende presidentsperiode overspant.. ) - maar ik ben gewoon benieuwd naar je antwoord.

nickolaas | 20-10-16 | 03:48

@miko | 20-10-16 | 03:42
Hum?

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:45

@Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:38
Bij wat??

miko | 20-10-16 | 03:42

@miko | 20-10-16 | 03:39
USA beschermt ook Zuid-Korea, Japan en Duitsland. Trump heeft gelijk.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:42

Voor de record: Trump heeft inmiddels HC een leugenaar genoemd, omdat zij beweerde dat Trump erg makkelijk dacht over het gooien van kernbommen.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:40

Dat NAVO geleuter. Alsof America heeft betaald voor andere landen dan alleen voor Koeweit en S-A

miko | 20-10-16 | 03:39

@miko | 20-10-16 | 03:36
Dat denk ik niet. Trump is in feite erg sterk in dit debat.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:38

@Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:34
Dat bedoel ik.
Als een van deze kandidaten in de afgelopen 50 jaar de strijd aan moeten gaan met de andere kandidaten waren ze af gegaan.

miko | 20-10-16 | 03:36

En zelfs de fox-presentator kiest de kant van Hillary.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:35

@miko | 20-10-16 | 03:31
HC zegt dat ze voor de muur is én voor open grenzen. Zelfs Wouter Bos begrijpt dat dat een onhoudbaar standpunt is.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:34

Trump wijst erop dat zij islamterroristen zal binnenlaten. +1

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:32

@Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:26
Alsof een muur import tegen houd. Havens zijn de lekken in elk land. Maar goed Hilly is ook te dom om te peopen en countert het niet.
tot nu toe behoorlijke armoede. je zou bijna verlangen naar -bush- bos versus Balkende

miko | 20-10-16 | 03:31

Hillary komt met komplottheorieën over wikileaks. Zit Poetin achter.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:31

Bigly! 2x

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:29

Ik hoop dat wikileaks nog even lekt wat Clinton vanavond geslikt heeft - dit loopt beter dan de vorige debatten geloof ik..

nickolaas | 20-10-16 | 03:28

Wapenbezit ook gehad, trouwens. Trump voor, Hillz tegen.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:28

Overigens moest ik wel lachen dat de man die vrouwen bij de kut grijpt, zegt dat je er dan geen baby uit mag trekken.
Vond ik wel humor.

Stormageddon | 20-10-16 | 03:28

Hooggerechtshof gehad, abortus gehad, nu de muur met Mexico, immigratie. Trump kan scoren.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:26

@miko | 20-10-16 | 03:22
Daar kunnen zelfs die 2 Amerikaanse bejaarden in Las Vegas niet tegenop.

Stormageddon | 20-10-16 | 03:26

@Stormageddon | 20-10-16 | 00:48
Heb je linkje nog bekeken laats.
Gijp zou zeggen;beter dan jiskefet.
Die ruzie in de kerk bedoel ik.

miko | 20-10-16 | 03:22

-weggejorist-

rmstock | 20-10-16 | 03:22

@nickolaas | 20-10-16 | 03:14
Nee. Was geheel gewijd aan slaapverwekkend geblabla van Hillary.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 03:15

OT Hillary gearriveerd bij debatplek. Ze loopt zonder hulp!
Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 02:53
Ik was in slaap gedommeld en werd wakker in de laatste zinnen van Clinton's antwoord.. geen idee wat daarvoor zat- maar het klonk beter dan het vorige.. komt Trump - praat ie over een rechter die hem beledigd had en daarvoor excuses aangeboden.. in de twee minuten die ik gezien heb is er niets veranderd - heb ik iets gemist in de eerste 8 min?

nickolaas | 20-10-16 | 03:14

Nou, we zullen eens naar die apenshow in de joe-es-eej. gaan kijken.

miko | 20-10-16 | 03:05

OT Hillary gearriveerd bij debatplek. Ze loopt zonder hulp!

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 02:53

Top idee! Maar waarom alleen mensen met een mening die ons welgevallig is? Juist ook mensen met een afwijkende mening, zoals linkse types. Anders kun je bijvoorbeeld de NPO geen eenzijdige berichtgeving verwijten. Zolang de vragen maar kritisch zijn en de gesprekken vermakelijk. Op die manier maak je al snel onderscheid met het onsamenhangende en bevooroordeelde gewauwel op de televee.

maxi1000 | 20-10-16 | 01:46

Lubach mag ook best weer keer komen. Ook al heeft die al met Quid gepraat.

Stijl-vol | 20-10-16 | 01:36

Lelijk decor en slechte belichting. Lekker rauw. *plop * Op een stijlloos eerste seizoen.

Botte Hork | 20-10-16 | 01:17

@mezelf 1:12
Oh uitzending van 'The Five' staat al online (38 minuten, VS-commercials zijn er al uitgeknipt.. ) youtu.be/GWoY3ub3zF0 Is dus pre-debate discussie..

nickolaas | 20-10-16 | 01:17

SyntaxError | 20-10-16 | 00:44
Ik ben bang dat we weer een draadje moeten gaan kapen idd. Nou bij deze dan. Je weet nooit of 8 november spannender en (nog) later gaat worden - maar dit is ook wel een goede avond (en in ieder geval zeker nog spannend).
Voor de mensen niet op 'infowars' binnen nu en een paar minuten komt de uitzending van Fox News 'The Five' online, een discussieprogramma misschien een beetje gewenning vraagt om te kijken - maar het zijn aardige discussies dus vanuit verschillende invalshoeken (5 vaste presentatoren, met dus allemaal een beetje een eigen rol).
Laatste weken is Megyn Kelly ook wel goed bezig (meer journalistiek dan Fox News nogtoe was en volgens de kinderen van Murdoch zou dit de meer de toekomstige koers van FoxNews moeten gaan worden - en de leiding van FoxNews is ook belangrijk veranderd sinds Roger Ailes moest opstappen vanwege een seksschandaal.. nu is ie trouwens adviseur van Trump). Maar ik denk dus dat Megyn Kelly de analyse na het debat op FoxNews gaat doen en die krijgt veel mensen te spreken en dat was bij de vorige debatten ook wel een van de betere post-debate uitzendingen. Allemaal vanuit Vegas (en Fox levert dit keer trouwens ook de moderator - dus ze zitten er wel goed in ook dit keer naast dat ze van de grote media dus het dichtst bij de Trumpcampagne staan - democraten komt minder nieuws uit ;) maar dit zijn dan ook de verkiezingen met 2 relatief inpopulaire kandidaten en degene die het minste aandacht krijgt heeft misschien ook de meeste kans om te winnen.. alhoewel Hillary in de aanloop naar de primaries zich ook maanden stil hield qua persconferenties etc.. dat was toen al anders dan voorgaande campagnes.. :/).

nickolaas | 20-10-16 | 01:12

En strik Roderick Veelo voor de meer economische zaken
of gewoon mede-presentator

Tobi | 20-10-16 | 01:06

En denk bijvoorbeeld ook eens over de grens
desnoods met een soepel Engelse sprekende gastpresentator
Gasten kunnen zijn, Ome Pat, Paul Joseph Watson of Daniel Hannan
of alledrie tegelijk in een marathoninterview
Milo Yiannopoulos zou eigenlijk ook niet mogen ontbreken

Tobi | 20-10-16 | 01:02

Ja! Gesouffleerd met een ubergeil dom blontje als tatjana! Tietuuuuuun

vinzepinz | 20-10-16 | 01:02

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 00:54
Ja, lekker!

Ongeblustekalk | 20-10-16 | 01:01

Einde van de Domheid | 20-10-16 | 00:48
Ideaal? Maken vrouwen in de politiek wel iets klaar, behalve Paul tang?

Gerard Leeflang | 20-10-16 | 00:58

@Ongeblustekalk | 20-10-16 | 00:32
Laten we dat hopen :)

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 00:54

Theodor is natuurlijk best wel een boomert, strik Bas Haring eens (ofzo)....

Einde van de Domheid | 20-10-16 | 00:51

Genoeg namen van potentiele gasten zijn hierboven al voorbij gekomen..... nu tijd om wat fragmenten voor te dragen waar ze hun mening over mogen geven....

Zoals wat bijvoorbeeld old school migranten in Duitsland vinden van de nieuwe lichting migranten....

www.dailymail.co.uk/news/article-38525...

Carlitros | 20-10-16 | 00:51

Sharon Gesthuizen, de ideale lijsttrekker voor de SP, echter niet de voorkeur van de partijregisseur.

Einde van de Domheid | 20-10-16 | 00:48

@SyntaxError | 19-10-16 | 21:49
Nee. Tenzij... eh...
Nee.

Stormageddon | 20-10-16 | 00:48

miko | 20-10-16 | 00:36
Sylvie is niet camp genoeg voor me. je kent me toch?

Gerard Leeflang | 20-10-16 | 00:46

Wat een origineel concept. Tafel, interviewer, fragmenten... zouden ze in Hilversum nooit kunnen bedenken. Is misschien wel iets voor de NPO, dit format.
Moet er nog wel iets bij... een keuzefilm of zo. En een documentaire die een dag later is te bekijken. Om het helemaal af te maken.

Stormageddon | 20-10-16 | 00:45

@miko | 20-10-16 | 00:35
Kan natuurlijk, trekt mischien wel meer kijkers zelfs.
Doe anders een boerka aan :)

SyntaxError | 20-10-16 | 00:45

"The Final Showdown"
Americaanser kan het haast niet.
Alex Jones gaat door "the last presidential debate between Donald Trump and Hillary Clinton" heen praten.
Nu al live "Countdown to the Final Debate":
www.infowars.com/watch-alex-jones-show...
Veel lezier, ik ga pitten.

SyntaxError | 20-10-16 | 00:44

kan niet anders zeggen dan: heeeeel goed bezig!

Kenneth Nietvatten | 20-10-16 | 00:42

@Mark_D_NL | 20-10-16 | 00:03
Gooi er dan Nina Hartley in voor necro.

miko | 20-10-16 | 00:40

@Gerard Leeflang | 19-10-16 | 23:06
OK,....
*Sylvie Meis op lijstje zet*

miko | 20-10-16 | 00:36

@SyntaxError | 19-10-16 | 21:49
Dan wel met een stemvervormer en een balkje voor ons smoel.
We moeten wel anoniem blijven.

miko | 20-10-16 | 00:35

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 00:11
Heeft Charlotte een tweelingzus?

Ongeblustekalk | 20-10-16 | 00:32

SyntaxError | 20-10-16 | 00:05
Precies wat ik zeg.

Gerard Leeflang | 20-10-16 | 00:16

Nazomergasten: goed idee, nu de uitvoering nog. Theodor Holman vind ik een leuke frisse jongeman, maar ik ben 103. Waarom niet Charlotte Pieters? En Eddy Terstall: gaap. Waarom niet Charlotte Pieters? Sharon Gersthuizen: kotz. Waarom niet, zie hiervoor.

Lewis Lewinsky | 20-10-16 | 00:11

Leuk idee!
Ik ga zeker kijken.
Haal morgen vast wat bier en nootjes in huis.

nemoj me jebat | 20-10-16 | 00:11

@Zenzeo | 20-10-16 | 00:06
Ze moeten iets nu Jan Roos geen "Gesprek op niveau" meer aanlevert. :)

SyntaxError | 20-10-16 | 00:11

Nodig de rechter maar uit die Mohammed Bouyeri heeft veroordeeld en waarom deze zijn actief en passief kiesrecht mocht houden zodat die terrorist eigenlijk midden in de samenleving mag staan ook al heeft hij levenslang.

Gerard Leeflang | 20-10-16 | 00:10

Theodor Holman, dat is toch een beetje Paul de Leeuw met háár: jezelf voortdurend proberen te overstemmen, en daar dan weer heel hard om lachen.

Zenzeo | 20-10-16 | 00:06

@Gerard Leeflang | 19-10-16 | 23:06
"bekende mensen" .. dat is nogal een persoonlijke dingetje niet?
Grote kans dat bij jouw bekende mensen anderen zijn dan bij mij bekende mensen ...
Als er alleen "bekende mensen" (die bekend zijn van TV) mogen komen zou ik het waarschijnlijk niet kijken.

SyntaxError | 20-10-16 | 00:05

Jenna Jameson
Tera Patrick
Jesse Jane
Bree Olson
Jenna Haze
Sasha Grey
Nikki Benz

Mark_D_NL | 20-10-16 | 00:03

Tja, naturlijk Femke Halsema, onder voorwaarde dat ze een bunkerhard vragenspervuur kan verwachten. Als ze een beetje wijf met ballen is dan doet ze dat, althans behoort ze te doen.

Zelfde geldt ook voor Alexander Pechtold.

Asha ten Broeke? Prima!

Loopt natuurlijk wel de kans dat ze beweren geen tijd te hebben voor deze flauwekul, maar dan weten we weer wat voor handsopkinderetjes het zijn.
Komt dat schot! Evocatus

Evocatus | 20-10-16 | 00:00

Kijkes, laat de linkse kant maar eens merken dat er ook een rechts geluid bestaat dat is meer is dan een rechtse hobby.

kloopindeslootjijook | 19-10-16 | 23:59

Machteld Zee
Jochem Meyer
Joris Luyendijk
Silvan Schoonhoven
Marjolein van der Kolk
Zwarte piet

Zo, diversiteit, daar hou ik van!

Jan, Leiden | 19-10-16 | 23:55

@Graaf van Egmont | 19-10-16 | 23:45
Het is te laat inderdaad. Moet morgenochtend vroeg werken, dus kan het ook niet doen. Het wordt wel aangekondigd als spektakel, weet eigenlijk niet waarom ik er naar zou willen kijken. Misschien om te begrijpen waarom deze mensen uit al die kandidaten boven zijn komen drijven en je hoopt altijd dat het toch nog meevalt en dat ze een paar zinnige dingen zeggen. Onrustige tijd.

Watching the Wheels | 19-10-16 | 23:55

Ik had liever Ron Meyer in plaats van Sharon Gesthuizen gezien.

lingo star | 19-10-16 | 23:55

Maarten v Rossem is natuurlijk een ongelofelijke linkse lul (PVDA lijstduwer meen ik), maar mag graag naar zijn programma kijken over cultuur met broer en zus. Blijft lachen met dat stel.
Dus ik zou toch een poging wagen!

Keyboardspeler | 19-10-16 | 23:50

Oscar Wilde maar die is helaas deaud.

Bokito ergo sum | 19-10-16 | 23:47

Jammer dat gesprek op niveau er niet meer is, daar zaten wel zinnige afleveringen tussen. Dat format van die Zomergasten is te lang voor internet.

Watching the Wheels | 19-10-16 | 23:46

Watching the Wheels | 19-10-16 | 23:31
Ik kan er niet meer voor opblijven. En ik ga er zeker mijn wekker niet voor zetten.

Graaf van Egmont | 19-10-16 | 23:45

Ok, en wanneer Hans?

Bram van Ojik | 19-10-16 | 23:38

Gerard Leeflang | 19-10-16 | 23:30
-de treinkapers
-het 6e leger van Paulus

Wat een goed idee!

Ongeblustekalk | 19-10-16 | 23:33

Off-topic: Vannacht Trump Clinton weer?

Watching the Wheels | 19-10-16 | 23:31

Je kan ook Ogilvie en Char inhuren om te channelen en dan worden de gasten nog interessanter.
Theo
Pim
Hans
Elvis
Samsom
Denk eens out of the boks mensen.

Gerard Leeflang | 19-10-16 | 23:30

Mark Oster bedoelde ik.

Watching the Wheels | 19-10-16 | 23:29

Teruglezend .. de EU maakt meer kapot dan je lief is, je geestelijke gezondheid bijvoorbeeld. "De EU maakt meer kapot dan je lief is Show" dat kan natuurlijk ook, met van die hokjes en dat je moet raden wat de EU nou weer naar de knoppen geholpen heeft. Of iets met cavia's die in de 1000 euro of 0 euro kunnen lopen met Fred Rutte.

Watching the Wheels | 19-10-16 | 23:28

"De EU Hanz von Baalen und Guy Verhofstadtgroep show" met een omgekeerd duo-interview dorTheo, maar dan mogen wij de Oekraïnse fragmenten kiezen (afgehakte ledematen en zo) en dat Hanz en Guy de fragmenten dan bemoedigend toespreken "never ever give up"! Dat wordt wel wat!

Watching the Wheels | 19-10-16 | 23:22

23-10 - Bert & Erni
30-10 - Tommy
06-11 - MegaMindy of dat lekkere ding van Rox
13-11 - Shaun het Schaap
20-11 - SuperGrover
27-11 - Brigadier Dog

Lafayette | 19-10-16 | 23:21

Mastermattie | 19-10-16 | 21:56
.
23-10 - G.Wilders
30-10 - G.Wilders
06-11 - G.Wilders
13-11 - G.Wilders
20-11 - G.Wilders
27-11 - G.Wilders
Dat zou ideaal zijn reaguurders willen niets anders horen.

botbot | 19-10-16 | 23:17

Alexander Pechtold
Mohammed Bouyeri
Jasper S.
Dick Jaspers
Badr Hari
Asha Tuinbroeke
Die kale beroepskraker, Frank xxx (achternaam kwijt)
Fred Oster

kadoendra | 19-10-16 | 23:17

Top, dit lijkt me wel wat. Het kan er hier toch niet slechter op worden.

Lafayette | 19-10-16 | 23:17

Taggart | 19-10-16 | 22:51
Nee, google meneer Holman maar eens.

Ongeblustekalk | 19-10-16 | 23:15

Wutbürger_ | 19-10-16 | 23:11
Noem er eens een dan? wie had je hier graag willen zien?

Gerard Leeflang | 19-10-16 | 23:14

WernerT | 19-10-16 | 23:02
Heb jij een imac? Kudthippie!
Of je moet graficus zijn, dan heb je een goede reden.

Ongeblustekalk | 19-10-16 | 23:12

Simon_GS | 19-10-16 | 22:56
die is al vaak genoeg geïnterviewd door de NPO.
liever wat originelere personen

Wutbürger_ | 19-10-16 | 23:11

Pat C. mag er ook wel bij. We gaan het nooit redden met 6 uitzendingen.

padbuffel | 19-10-16 | 23:08

Piet Karbiet | 19-10-16 | 22:50
Lelijke schaamlippen, verder na een antibiotica kuurtje goed te doen.

Gerard Leeflang | 19-10-16 | 23:07

SyntaxError | 19-10-16 | 21:52
Ik luister liever naar bekende mensen, als een onbekende wat probeert te communiceren zeg ik soms: en wie ben jij dan?
En er dan naar luisteren? Nope.

Gerard Leeflang | 19-10-16 | 23:06

#durftevragen: Loopt de audio niet in sync of moet ik mijn mac wegflikkeren?

WernerT | 19-10-16 | 23:02

Ik zou graag Machteld Zee en Ebru Umar in de aanbieding willen zien. Oh ja.... en Adelheid Rosen, om helemaal tot op de grond af te fakkelen.

Graaf van Egmont | 19-10-16 | 22:59

Peter R de Vries mag niet ontbreken.

Jan Dribbel | 19-10-16 | 22:59

Powned bleek 'n grote scam, dus nu doen we het zelluf?

WernerT | 19-10-16 | 22:58

Voor 2500 Euro excl parkeer en reiskosten bied ik mij aan als klapvee..

Wasbakplasser | 19-10-16 | 22:56

Zeg je Theodor zeg je Hirschi Ali zeg je Leon de Winter maar die zijn allemaal al geweest. Mij lijkt wel leuk een beetje normale mensen zoals Geert Jan Jansen (meestervervalser).

Simon_GS | 19-10-16 | 22:56

Is dat niet die vriend van Theo van Gogh die alleen bekend stond als de "vriend van Theo van Gogh"?

Taggart | 19-10-16 | 22:51

Die van Maarten van Rossem imitatie is wel spot-on.

Harry Turtle | 19-10-16 | 22:50

Wanneer komt Machteld Zee?

De Laatste Atlantiër | 19-10-16 | 22:48

met zonder Maxim?
:(

Wutbürger_ | 19-10-16 | 22:47

Zeg, Theodor & GS,
Peter Omzigt uitnodigen en Nausicaa Marbe
en doe eens gek en zet Lutz Jacobi ook op de lijst

Tobi | 19-10-16 | 22:45

Hopelijk is Peter R. onbetaalbaar. Persoonlijke voorkeur heb ik voor Nigel Farage.

padbuffel | 19-10-16 | 22:36

-weggejorist-

Nanker Phelge | 19-10-16 | 22:35

Die tuigvlogger lijkt me wel wat. Wederwoord enzo :P

Raad_maar_raak! | 19-10-16 | 22:32

Het feit dat die man zich gewoon wil associëren met GS zegt alles over hem. Geweldig. Schijt aan hokjes.

Lewis | 19-10-16 | 22:29

Als jullie nog gasten zoeken, ik houd me aanbevolen.

Bensel | 19-10-16 | 22:29

@ Driewerf Hoezee / 22:20
Die stoelen heeft Jan R mee naar Den Haag genomen
met het plan om ze in de 2e Kamer te introduceren
Hij gokt dus op twee zetels

Tobi | 19-10-16 | 22:23

@ jitro / 22:15
Aardig idee maar het is afwachten of zoiets gaat werken
velen zijn spits en allert achter hun toetsenbord, maar beduidend minder in het eggie

Tobi | 19-10-16 | 22:21

In de aanloop van de verkiezingen graag wat meer serieuze politici,zoals hierboven genoemd is wilders een goede gast. Persoonlijk zit ik niet te wachten op intellectueel gedram, doe maar gasten die hun woorden willen omzetten in daden. Sharon en Ancilla vind ik te klein bier.

Gerard Leeflang | 19-10-16 | 22:20

Ja. Leuk. Ben erbij. Gaan ze op die tennisstoelen zitten?

Driewerf Hoezee | 19-10-16 | 22:20

@ Mastermattie / 21:56
Ancilla is niet bepaald 'ex-pornoster' maar een ex/voormalig fetishmodel
of ik heb duidelijk iets over het hoofd gezien

Tobi | 19-10-16 | 22:19

Waarom niet. Internet TV, dan kunnen we de staatsomroep binnenkort wel afschaffen!

Mr_Pikibelly | 19-10-16 | 22:18

[email protected] goed idee om reaguurders te interviewen. Er zijn reaguurders die zich prima weten te verwoorden hier op GS en op Daskapital. Ik lees hun reaguursels graag.

jitro | 19-10-16 | 22:15

@ peterdh / 22:08
Eensch, gelijk een morsige brombeer in de voorraadkast

Tobi | 19-10-16 | 22:12

@doedeljantje | 19-10-16 | 21:56
Vooral dat idd.
Met integraal helm en stemvervorming is het ook prima, maar dan moeten ze wel een goed verhaal hebben.
Ik kom niet zomaar mijn nest uit.

SyntaxError | 19-10-16 | 22:12

Terstall, interessant
en later Ancilla met kleren aan
dat kan nog wat worden, zal het ook vast
En hoe zit het met de afsluitende favo film van de studiogast ;)

Tobi | 19-10-16 | 22:10

Zijn Maarten van Rossum imitatie was trouwens spot-on

peterdh | 19-10-16 | 22:08

@peterdh | 19-10-16 | 22:02

Teruglezend stond het er negatief: "Goed zo! lijkt me leuk programma, gejat is niet erg! Maak het beter in uitvoering..."

peterdh | 19-10-16 | 22:04

Of komt Rutte in nazomergasten vertellen wat hij na de zomer met de uitslag van het 6 april referendum gaat doen?

FCDenBosch | 19-10-16 | 22:04

Goed gejat werk, maak het aub beter in uitvoering, in geenstijl-stijl... En strik wilders ofzo... Als compensatie voor de "onbekende gasten"... Gewoon omdat jullie dat kunnen, die TV weigeraar....

peterdh | 19-10-16 | 22:02

Het is toch herfst?

FCDenBosch | 19-10-16 | 22:02

Probeer adam curry te strikken. Doet bijzondere dingen met de actualiteit met 100.000den luisteraars wereldwijd. Maar voldoet niet aan de wensen van de publieke omroep.

Pimp my Voortuin | 19-10-16 | 21:59

Misschien nog wat studio-vulling in de vorm van 100 klapvee-GS-guurders...!!!

TonyD | 19-10-16 | 21:59

Wat een aangename verrassing dit! Ik kijk er naar uit.

appelvink | 19-10-16 | 21:58

@Mastermattie | 19-10-16 | 21:56
Even de komma achter de linkjes weghalen, ging niet helemaal goed.

Mastermattie | 19-10-16 | 21:57

Mastermattie | 19-10-16 | 21:49
Verdomd, te snel weg geklikt, sorry

Gerard Leeflang | 19-10-16 | 21:57

Puik plan, heb 'r zin an.

Van Zessen Klaar. | 19-10-16 | 21:57

@SyntaxError; hooguit met een integraalhelm op en met zonnebril, à la RIVD-informanten. Tot tien jaar aan commentaren die mensen aan niet langer anonieme reaguurders kunnen koppelen, da's geen garantie voor succes nee.

doedeljantje | 19-10-16 | 21:56

@Gerard Leeflang | 19-10-16 | 21:46
23-10 - Eddie Terstall (nl.wikipedia.org/wiki/Eddy_Terstall, Filmregisseur)
30-10 - Sharon Gesthuizen (nl.wikipedia.org/wiki/Sharon_Gesthuiz..., SP)
06-11 - Bertine Moenaff (The Post Online) & Victor Vlam ("Amerikakenner")
13-11 - Diederik Smit (nl.wikipedia.org/wiki/Diederik_Smit, Cabaratier, Columnist)
20-11 - Sietske Bergsma (The Post Online, Jalta)
27-11 - Ancilla van de Leest (nl.wikipedia.org/wiki/Ancilla_van_de_..., Piratenpartij, Ex-pornoster)

Mastermattie | 19-10-16 | 21:56

Kaas de Vies lijkt mij wel wat. Als ie zolang zonder dwangbuis mag.
Wat ik de aflopen tien jaar al voor onzin afgewisseld met briljante observaties van die man heb gelezen...
Kom op GS, het wordt gewoon tijd. Tijd voor Kaas.

Petrus Poortwachter | 19-10-16 | 21:55

@Gerard Leeflang | 19-10-16 | 21:46
Ik ken zoveel mensen niet, maar dat wil niet zeggen dat ze dan geen serieuse/interessante gasten zijn toch?

SyntaxError | 19-10-16 | 21:52

@Gerard Leeflang | 19-10-16 | 21:46
Dit zijn de namen die in het filmpje voorbij komen. Don't blame me!

Mastermattie | 19-10-16 | 21:49

@doedeljantje | 19-10-16 | 21:39
Laats zat ik wel te denken aan "reaguurders aan het woord".
Zij die met hun bek en verhaal voor de camera willen kunnen zich aanmelden.
Lijkt me best leuk om te proberen toch? Ik regel de techniek en evtw. interviewer wel.
Maar zijn er überhaupt reaguurders die dat willen?

SyntaxError | 19-10-16 | 21:49

Flauw. Niet leuk. Ga voor dit soort meuk wel naar de NPO. En daar kwam ik sowieso al nooit. Dit is internet. Ik wil dashcams. En tetten. En reposts. En tetten. Ben ik nog iets vergeten? Vraag anders meteen Marcel van Dam als producer ofzo.

His Lordship | 19-10-16 | 21:49

Lief van jullie om Volkert van der Graaf, Tanja Nijmeier en Mohammed Bouyeri beschikbaar te houden voor het origineel. Dat zal voor de VPRO nog maar een minieme stap zijn, na Abu Jah Jah.

Ferdo76 | 19-10-16 | 21:48

wierd duk lijkt me wel wat

Dollemans | 19-10-16 | 21:47

Mastermattie | 19-10-16 | 21:42
Ik ken alleen Ancilla, graag serieuze namen svp anders kijkt er geen hond.

Gerard Leeflang | 19-10-16 | 21:46

Wel leuk dit. Theodor Holman doet dit al een jaar of veertig op OBA Live: www.oba.nl/nieuws/oba-live-is-terug.ht...
En daarvoor op krakerszender Salto TV. Keek vrijwel niemand naar. Hulde.

Piet Karbiet | 19-10-16 | 21:45

Doe als gast eerst maar Prem, dat zorgde de vorige keer ook voor spektakel. Wel eerst het decor verzekeren.

Gerard Leeflang | 19-10-16 | 21:45

@BCage | 19-10-16 | 21:36
Youtube is leuk voor erbij .. gelukkig hebben ze de heilige Joris die waakt over de dumpertserver.

SyntaxError | 19-10-16 | 21:43

23-10 - Eddie Terstall
30-10 - Sharon Gesthuizen
06-11 - Bertine Moenaff & Victor Vlam
13-11 - Diederik Smit
20-11 - Sietske Bergsma
27-11 - Ancilla van de Leest

Mastermattie | 19-10-16 | 21:42

Tegengas geven, tegenwicht bieden.

waskuip-admiraal | 19-10-16 | 21:41

Hier heb ik wel zin in.
Goed net niet goed decor ook!

speash | 19-10-16 | 21:40

Wat leuk! Geven jullie Theodor wel de instructie om pas gezellige lachsalvo's te doen nadat er minstens een twintig minuten serieus gesproken is? En laten jullie hem af en toe ook gewoon even tegenwicht geven? Doel: uitgesproken gasten uit het goeie kamp hun verhaal optimaal te articuleren door ze welwillend kritisch te ontvangen. En laten jullie die schaamteloze voorzeg-interviews van Roos zien om te laten zien hoe het niet moet?

waskuip-admiraal | 19-10-16 | 21:40

In 1 woord AWESOME

snakeplisskin | 19-10-16 | 21:40

Geert? Moet.

Normpje | 19-10-16 | 21:40

Kaas de Vies en necrosis al aangemeld als gasten?

doedeljantje | 19-10-16 | 21:39

Doe Hans maar wel. Die flikt t toch wel om wat zinnigs te zeggen.

crankshaft | 19-10-16 | 21:39

Op 32 fubricender kan ik niet.

Piet Karbiet | 19-10-16 | 21:39

Wat een aardige sympathieke kerel die Holman. Ik ben er elke zondagavond bij als ik tijd heb. Mag ik hier tips geven wie te interviewen?

Gerard Leeflang | 19-10-16 | 21:38

Leuk, Ton Elias.

RickTheDick | 19-10-16 | 21:38

Oh, oh... aan de lijst toch wel wat gasten weten te strikken.

Mastermattie | 19-10-16 | 21:37

Juist! We hebben helemaal geen televisie nodig, dat is binnenkort net zo dood als het NRC. Gewoon kwaliteit uitzenden via YouTube, jullie hebben het begrepen.

BCage | 19-10-16 | 21:36

Jottem!
Klinkt leuk.
"Live. Met fragmenten. En gasten die daar dan over praten."
Een soort ouwe lullen versie van dumpert reeten begrijp ik?

SyntaxError | 19-10-16 | 21:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken