Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

OvervalTV. Kutmarokkanen beroven gezin, met machinegeweer en voorhamer #minder

WTF-filmpje in AvroTros Opsporing Verzocht gisteravond. In het schitterende diverse tolerante ieder1 multiculti Amsterdam van Eberhard van der Laan (PvdA) krijgt een gezin middernachtelijk bezoek van een drietal gewelddadige Top600-klantjes. Omdat ze in het onpimfortuijnlijke gezin geregeld naar Zendtijd voor Politieke Partijen Opsporing Verzocht kijken, heeft de vader des huizes de compound maar volgehangen met CCTV. En nu zitten ze zelf in Opsporing Verzocht. Jeuj. Nu kunnen we zien hoe Mo, Mo & Mo met voorhamer én machinegeweer hun kleine jihad ten uitvoer brengen. Mams en dochters zitten op zolder, en paps wacht dapper de woningovervallers beneden op. Gevolg: klap op zijn harses met de voorhamer en verder gelukkig niks want Machinegeweer Mo snapte het machinegeweer niet. Woningoverval is van mei 2016, en de kit weet nog steeds geen shit, dus nu mag de crowdsearch het weer eens oplossen. Enfin. Zoek zoek habibi (dossier).
Moraal van dit verhaal: CCTV is goed, een Sig Sauer is beter. Bescherm uzelf. Het is oorlog.

Reaguursels

Inloggen

Afgelopen maandag is een prins van de koninklijke familie van Saoedi-Arabië ter dood gebracht wegens moord.
www.telegraaf.nl...
Ondanks zijn titel kreeg hij geen fopstrafje......
necrosis | 19-10-16 | 09:15

Ik denk dat hij iets gedaan had wat de familie niet beviel en dit was een nette manier om hem op te ruimen. S-A is niet opeens een onkreukbaar land geworden.

xspalm | 20-10-16 | 13:25

Het zijn niet kwik kwek en kwak
Maar
mo ham en med

mooen | 20-10-16 | 11:54

Wat heeft Nederland zich toch (op z´n Amsterdams gezegd) in zijn zak gescheten door deze mensen binnen te halen en vooral door ze te laten blijven.
Nu denk ik niet dat we ze ooit nog kwijt raken.

Tegenspreker | 20-10-16 | 11:23

Als je beseft dat voor dit soort "incidenten" slechts EEN polite task force actief is 's-nachts, die vanuit de andere kant van NL moet komen, dan kan je op je vingers natellen dat dit niet gaat werken. Die gasten zitten dan zelf thuis alweer aan hun jonko of uit het zakje te lurken. Om hun succes te vieren. We gaan dit soort geweld steeds vaker zien. Omdat het prima werkt op deze manier. Het gaat ze om het resultaat. De manier waarop boeit ze niet. Nog maar een keer, om te laten zien hoe ze denken en werken; www.youtube.com/watch?v=QxZvJMyjWxA

Betweetert | 20-10-16 | 09:21

@Promedio | 19-10-16 | 23:08
We hebben wetgeving die in voorkomende gevallen gebruikt kan worden. De rechtsgang er omheen is beroerd. De OvJ laat het afweten, het NFI ligt op apegapen, de politie is onderbezet, onderbetaald, kapot gereorganiseerd en onvoldoende opgeleid. De rechters stammen uit het knuffeltijdperk en doen geen recht. Als er dan tenminste één politie partij stelling neemt en daadwerkelijk wat wil doen aan één van de voornaamste oorzaken (ongebreidelde import van kanslozen) en de regentenbaantjesmachine aan wil pakken, dan mogen ze wat mij betreft. Vullis als in bovenstaand filmpje mag direct tegen de muur gezet worden en daarna afzinken in beton. De overheid doet het niet meer.

ViveLaRevolution | 20-10-16 | 00:44

Als je bescherming verwacht van onze roverheid.... hahaha.......
Die 'werknemers' zijn alleen goed in het plaatsen van flitscamera's en het houden van razzia's op hele grote parkeerplaatsen waar vervolgens je auto wordt uitgekamd en je laatste euro's uit je zak worden geklopt.
Ik vertrouw al jaren niet meer op de vrienden v/d politie, heb m'n eigen verdediging klaar staan. Knappe jongen die het redt!

slipsniffer | 19-10-16 | 23:16

-weggejorist-

Promedio | 19-10-16 | 23:08

Schei toch uit met die kansloze PVV! We hebben gvd een uitstekende wetgeving. En iedereen die roept om bewaking spoort al helemaal niet. De enige die daartoe de weg kennen of ook 'slim' genoeg zijn het te gebruiken zijn dezelfde die jullie, geachte reageerders, elke keer afmaken vanwege 'tokkie'.

Promedio | 19-10-16 | 23:08

drammerd | 19-10-16 | 20:10
Als het maar een elektrische kettingzaag is, want die benzine dampen zijn erg ongezond.

W_F | 19-10-16 | 21:31

Wácht maar, totdat de Oekraïners hier visumvrij mogen rondbanjeren.

bisbisbis | 19-10-16 | 21:23

Het is geen AK maar een Zastava, Zeikhoven.

Captain Pervert | 19-10-16 | 20:11

De commentator weet zelf niet hoe die AK-74 werkt. Bij eerste schietpoging weigert de AK en lijkt de safety er nog op te staan. Schutter probeert die met zijn duim af te halen. Vervolgens probeert hij het wapen door te laden. Afvuren lukt zichtbaar nog steeds niet, en schutter stapt even terug om het wapen wel schietklaar te maken. En vervolgens doet het het wel...

F. von Zeikhoven | 19-10-16 | 20:10

Mag ik in dit soort gevallen mijn Husqvarna Kettingzaag hanteren? Beetje zoals vroeger in het spelletje Doom ook wel gebruikelijk was.

drammerd | 19-10-16 | 20:10

daarom net als in usa , vrijheid om je eigen wapen te bezitten puur om je te kunnen verdedigen, criminelen komen toch wel aan hun schiet tuig.

bekijket | 19-10-16 | 19:54

en hier ook weer een zwevende kiezer minder. (minder. minder.)

W_F | 19-10-16 | 19:43

Op 1:53 zie je een spiegel en een deurkozijn wat in een stijl is wat niet echt past bij Jan Klaassen. Orientaals, maar op zijn minst kamperiaans.

Captain Pervert | 19-10-16 | 19:28

Goed, gepaste zelfverdediging in een land waar vuurwapens niet vrij verkrijgbaar zijn. Het _minimale_ gepaste geweld in dit geval is schiet-Mo met iets zwaars op z'n hasses te meppen zodat hij 100% gegarandeerd in één klap bewusteloos is voordat hij de trekker kan overhalen, maar net niet de rest van zijn treurig bestaan in coma ligt.
.
Mijn vraag aan de rechter: Wanneer gaat postbus51 melden wat in dit geval het benodigde gewicht van voorwerp en kracht moet zij? En hoeveel mag ik daarvan afwijken in mijn voordeel (en het nadeel van Mo)? Moet ik er rekening mee houden dat de hasses van Mo vrij leeg kan zijn, Is het een probleem als ik een veiligheidsfactor 2 hanteer, en de deuk een centimeter of 10 te diep is?

W_F | 19-10-16 | 19:22

Tutanchamon | 19-10-16 | 18:36

Dader: 97% Marokkaans (Noord-Afrikaans), Turks, Antilliaans, Surinaams, Oost-Europees of Arabisch.
Slachtoffer: blank, autochtoon.
Slogans: de wereld is van iedereen, Aluhah Akbar, Blacklivesmatters, Stop racisme!

Jack Jersey | 19-10-16 | 18:44

-weggejorist-

De_verwarrende_man | 19-10-16 | 18:38

Ik heb gisteren ook de hele uitzending gezien en 1 ding is er in tientallen jaren niet veranderd; 90% gekleurden die blanken bestelen/mishandelen/vermoorden. Over dat soort gewelddadige verwerpelijke slopende racisme hoor je Quincy, Denk & Silvana nu nooit !

Rest In Privacy | 19-10-16 | 18:36

Gelukkig hebben wij,in tegenstelling tot die vreselijke USA een heel goede wapenwet en is het hier niet mogelijk om aan een schietgeweer te komen ....

Loebas | 19-10-16 | 18:24

Ze kloppen wel eerst netjes aan, desondanks rijp voor een dodelijke injectie van de veearts.

Skorzeny2017 | 19-10-16 | 17:49

Geen dikke SO na deze matties.
Om te beginnen prive scooters verbieden en de mobiliteit hinderen.
De " jeugd" kan beter fietsen en geld voor een auto hebben ze eigenlijk niet.
De meeste overvallen worden met scooters gepleegd.Bij rellen verplaatsen de matties zich zo van A na B om met 99 neven te strijden en ze gebruiken ook nog false kenteken. In wezen zijn scooters intussen legale wapens geworden. Dus weg met de hap voor een tijd en kijken wat dat met de misdaadcijfers doet.

MistaRazista | 19-10-16 | 16:49

-weggejorist-

NederNederlander | 19-10-16 | 16:20

fikkieblijf! | 19-10-16 | 15:55
Is bekend. Roep "Ik ga nu iemand vermoorden" en je hebt alle politieaandacht.
Maar waar niet is verliest de keizer zijn recht is het spreekwoord niet voor niets.
Als eenmaal de schikbarende onderbezetting, en de patrouilledekking over welk gebied tijdens de nachtelijke uren weet, dan schieten de tranen je hol uit om maar een uitdrukking te gebruiken.

Roadblock | 19-10-16 | 16:02

Roadblock | 19-10-16 | 15:08
I'know, ik raadt daarom eenieder aan om bij dit soort onraad bij je hulpgeroep aan 112, meteen te gillen dat je zelf iemand aan het vermoorden bent of hebt vermoord.. moet je eens opletten! Binnen 5 minuten staat het blauw voor je deur.. dat je aangesproken wordt op je 'valse melding'is een zorg voor later. Uit eigen lijfbehoud moet je niet altijd 'eerlijk'en deugdelijk willen zijn..

fikkieblijf! | 19-10-16 | 15:55

watmagjenogwel | 19-10-16 | 15:16
Oh, het Oosteuropees spul.
Dat is met grote hoeveelheden verdwenen toen de Ruski's daar weggingen. Die verkochten letterlijk alles.
Vergeet ook Bosnie en aanverwanten niet met hun chinese spul.
Ik heb eens gezien wat er in een paar maanden tijd in nederland in beslag genomen was.
(Natuurlijk bij de kuch, kuch, doelgroepen niet bij jan met de pet)
Skorpions compleet met schouderholster en reserve magazijnen, draganovs met restlichtkijker, zelfs een RPG-7V.
Was allemaal in het oostblok aangeschaft.

Roadblock | 19-10-16 | 15:43

Peter Emile | 19-10-16 | 13:47
Heb een zwager gehad, helaas reeds overleden, was in dezelfde situatie, en had zo'n ding gewoon thuis liggen.
Frappant.
Nu hij overleden is, zullen ze het wapen tuig wel opgehaald hebben... zal het eens aan m'n schoonzus vragen.

watmagjenogwel | 19-10-16 | 15:22

Dit soort wapens zijn hier natuurlijk never aan te komen.
En de tijd dat mensen vanuit het militaire nog uzi's thuis hadden is ook al heel lang voorbij.
Roadblock | 19-10-16 | 11:56
.
Toch denk ik, als je er echt werk van wilt maken en een weekje op vakantie naar voormalig Jugo gaat, wel een grote kans maakt.

watmagjenogwel | 19-10-16 | 15:16

fikkieblijf! | 19-10-16 | 13:58
Ik wil u natuurlijk geen desillusie bezorgen, maar zoekt u eens uit hoeveel patrouillewagens er 's nachts in uw gebied actief zijn.
Ik heb dit ook gedaan en ben mij lamgeschrokken.
Maak een relletje of een brandje aan de andere zijde van het gebied, en je hoeft als overvalbende je het eerste half uur totaal niet druk te maken.

Roadblock | 19-10-16 | 15:08

Lupuslupus | 19-10-16 | 10:08
.
voel met u mee, maar heb het al eens eerder gezegd: wij zijn een uitstervend ras.

watmagjenogwel | 19-10-16 | 15:03

Right up | 19-10-16 | 09:29
.
Precies, en die 0,01% die wel rapper/succesvol ondernemer is: sorry dat jullie je geprofileerd voelen jongens. Maar zo uitgebreid vervolgens gaan lopen janken in de media is gewoon wel je lelijke gezicht laten zien: je wilt dus dat er minder boeven gepakt worden omdat jij niet aangehouden wilt worden. Zullen we dan ook gelijk maar stoppen met alle criminaliteit opsporen? Want dat willen jullie toch jongens... Mag blij zijn dat je geen knuppel in je nek krijgt hier in NL, brutaal gespuis.

liggend_streepje | 19-10-16 | 14:55

de Voorzittert | 19-10-16 | 09:51
.
Je krijgt steeds meer het vermoeden dat het opzet is, 5 mnd, en dan in een programaatje.
Of nog een stap verder: misschien gaat het alleen om entertainment.
En ook, het slachtoffer belt geen politie??

watmagjenogwel | 19-10-16 | 14:54

Ik heb drie x 60KG hond hier rondhuppelen. In de zomer staan hier gewoon de tuindeuren open. Er is geen Marokkaan die hier een stap binnen durft te zetten, en gelukkig woon ik in een klein dorp waar het aantal Belgen groter is dan het aantal Moslims, en dat willen we graag zou houden als het ff kan.

andrew1972 | 19-10-16 | 14:25

Reactie van de PVDA : er moeten meer mensen komen om deze ontspoorde kansarme jongeren op te vangen en goede begeleiding te geven , er wordt 20 miljoen voor uitgetrokken.

alshetware | 19-10-16 | 14:16

zagen we laatst hier ook al niet een filmpje met een paar gasten en een sloophamer?

Hè Bah | 19-10-16 | 14:14

Tjesus wat een geweld.. met een voorhamer een dikke voordeur bewerken. Daar worden bewoners hoe dan ook wakker van. Dit was dus heel bewust ingecalculeerd. Het intresseert dit tuig werkelijk geen ene moer of er doden of gewonden vallen. Ze zijn er zelfs op uit! Begrijp even niet waarom die scooter niet meteen is getraceerd. Daarbij na de 1e klap 112 gebeld.. waar blijft een politie eenheid. Terwijl dit tuig bezig was binnen hadden daar een paar busjes voor de deur moeten staan om ze meteen neer te knallen bij het wegwezen.. oh wacht.

fikkieblijf! | 19-10-16 | 13:58

Ik hoop dat deze Noord Afrikaanse smeerlappen gepakt worden. Enigste oplossing is levenslang opsluiten.
Dat betekent , sterven in de gevangenis.
Geen weekend naar huis of van die bullshit.
Elke dag , 7 dagen inde week , 365 dagen per jaar in een hok van 2 bij 2. En dit alles is nog te goed voor hen.

Ferry101 | 19-10-16 | 13:54

@Roadblock | 19-10-16 | 11:56

"Dit soort wapens zijn hier natuurlijk never aan te komen.
En de tijd dat mensen vanuit het militaire nog uzi's thuis hadden is ook al heel lang voorbij."

Ik herinner mij nog mijn rij-instructeur. Ergens midden jaren '70. De man (tegenwoordig zou ie een zzp'er genoemd worden) had een pest-hekel aan moslims. Toen al. Spoorde mij aan - bij wijze van sick joke - om extra gas te geven als vóór ons een Turk of Marokkaan overstak.
Ik voelde mij toen nog uitermate ongemakkelijk bij zo'n man, en ik wilde eigenlijk kappen met dat eenmans-rijschooltje. Wat ik uiteindelijk ook heb gedaan. Want ik was toen nog politiek correct.

De man zat bij de reservisten, en had zijn Uzi gewoon in de kofferbak liggen. Hij liet me dat ding op een verlaten dijkweggetje een keer zien. Mocht hem in mijn handen nemen. En ik moet zeggen: het voelde érrug degelijk en vertrouwenwekkend aan.

Peter Emile | 19-10-16 | 13:47

15 Mei?
Lekker vlot weer.
Hoeveel overvallen hebben deze agressievelingen inmiddels kunnen plegen?
Of zitten ze al lang en breed ergens in verweggistan bij een luxe zwembad?
Er moet een dagelijks programma komen, zodat de beelden de volgende dag al getoond kunnen worden.
Dit soort tuig verdient geen enkele vorm van privacy.

Schietmijmaarlek | 19-10-16 | 13:46

Bah, weer die vuurwapens, snel verbieden die zooi.

Oh wacht.

Turboweeb | 19-10-16 | 13:45

Heel erg niet fijn dit.
(Kan even geen kwinkslag bedenken)

hotmint | 19-10-16 | 13:31

De suggestie van GS is natuurlijk het enige juiste en werkende middel en had 1. dit resultaat voorkomen, en 2. dat 'minder' kunnen realiseren. Win-win situatie, maar teveel de waarheid die we natuurlijk niet moeten willen.

npo | 19-10-16 | 13:30

Gewoon wapens vrij geven. Iedere crimineel, idioot of terrorist heeft wapens, alleen de nette hardwerkende mensen nog niet.

beau van rtl | 19-10-16 | 13:27

LangeTijdGeleden | 19-10-16 | 11:10
Ik zal niet zeggen dat ik niet vind dat de wet aangepast moet worden. En strengere straffen voor dit soort bovenstaande figuren? Zonder discussie, levenslang de cel in opgelost.
Maar het is niet helemaal waar wat u zegt.
De overval op de juwelierszaak in Deurne: twee overvallers doodgeschoten, omdat het echtpaar een illegaal vuurwapen had aangeschaft na meerdere overvallen. Vrouw heeft een taakstraf gehad.

Draak uit Brabant | 19-10-16 | 13:25

Sluit mooi aan bij wat Piet Doedens heeft gezegd over jezelf bewapenen. En neem maar aan dat hij als strafrechtadvocaat wel ongeveer weet waar hij het over heeft.
Bigi Bana Boy | 19-10-16 | 13:00

Ik denk dat je Theo Hiddema bedoelt.

Arie Pastafari | 19-10-16 | 13:20

Sluit mooi aan bij wat Piet Doedens heeft gezegd over jezelf bewapenen. En neem maar aan dat hij als strafrechtadvocaat wel ongeveer weet waar hij het over heeft.

Bigi Bana Boy | 19-10-16 | 13:00

Die loden pijp naast de deur en spray doet wonderen wie hier ongevraagd binnen komt gaat met gestrekte dus voeten voor uit het huis uit ik kan geen genade en die loden pijp is ingewerkt even als de honden ketting!!!

witchmaster | 19-10-16 | 12:57

Wat een onzin om wapengebruik te stimuleren. En zoals we zien werken alleen maar camera`s ophangen niet. Een veel mooier systeem zou bv een verfkanon zijn dat je van binnen kunt richten op de zemmeltjes, of varkens-urine sproeiers die aangaan, of een enorme bak met stroop-achtige vloeistof (olie desnoods) boven de deur die geloosd kan worden als Mocro-besnedenen op je deur staan te timmeren. Het effect kan alleen maar vluchten zijn, als je volledig onder de verf of olie zit ben je nl makkelijk te vinden en gaat vluchten een stuk moeilijker. Werkt dat niet dan kun je binnen ook nog eens van die rookkanonnen installeren die af kunnen. Zet daarbij ook nog eens een oorverdovend hoog geluid aan waarbij de boefjes alleen nog maar kunnen grijpen naar hun oortjes. Zorg bovendien voor een zolder waar je veilig heen kunt en waar de boefjes niet bij kunnen, zo voorkom je in ieder geval gijzeling en marteling om aan de waardevolle spullen te komen. Oh oh ik zie het al helemaal voor mij, een soort Home Alone setting waarbij de boefjes vernederd worden!

Copycrauw | 19-10-16 | 12:56

Mijn bloed kookt echt als ik dit soort beelden zie. Nutteloze woestijnapen die zich vanalles met grof geweld toe-eigenen en dan gaan klagen over boze blanke mannen die ze discrimineren. To hell met dat gajes. In het geval van dubbele paspoorten: retour woestijn.

Akiron | 19-10-16 | 12:48

Wanneer zetten we dit soort tuig en familie nu eindelijk eens mijn Nederland uit? Deze mensen van het gendefecten collectief hebben zeker en vast al meerdere veroordelingen op naam. Het lijkt mij sterk dat dit hun eerste wapenfeit is. Kutvolk is het, en vroeger was alles WEL beter, want toen had je deze onzin niet!

Patrick-Haemers | 19-10-16 | 12:43

Ik wil geen wapen in mijn huis. Om mezelf en mijn geliefden te verdedigen zijn de keukenmessen en een oefenzwaard ofwel bokken voldoende. Geen echte katana of iaito in huis. Scherp en te gevaarlijk.

ristretto | 19-10-16 | 12:31

Als je dit wilt stoppen moet je PVV stemmen, anders moet je gewoon niet zeuren en het allemaal laten gebeuren. Maar iig niet je iedere keer verbazen dat het toch allemaal weer gebeurt en dat het toch weer Marokkanen zijn.

beau van rtl | 19-10-16 | 12:27

Ik stem dus PVV en nooit meer op landverraders!

Lexus01 | 19-10-16 | 12:22

Lexus01 | 19-10-16 | 12:19
Ja....., en toen?

Roadblock | 19-10-16 | 12:20

Het schorem kan rustig met AK 47's huishouden in Nederland! De overheid kan onze veiligheid niet meer garanderen!
Horden moslims stropen ons land af, ramkraken met Audi's in Nederland en in Duitsland ongestraft er vrolijk op los! In moskeeën wordt haat gezaaid! De Moskeeën worden betaald door Turkije en Saudi Arabië! De politiek (+ EU) faalt en willen durven niet in te grijpen en blijven vrolijk vriendjes met Turkije! Misdaden door moslims komen mondjesmaat in de media, of verdwijnen onder de mat! 800 meldingen Azc's! Geterroriseerde woonwijken, agenten die de "boks" doen met dat schorem! Opportunistische "Kwezels" als Asscher, (nog steeds niets geleerd) willen de boel bij elkaar houden! Duwen ons dus het mislukte multiculturele drama, net als de mislukte EU door de strot! Ik ben er klaar mee!

Lexus01 | 19-10-16 | 12:19

Het oplossingspercentage van de incapabele politie is in Nederland gemiddeld 14% en die Finnen weten natuurlijk ook wel dat de pakkans zeer laag is. En als je als deviante Fin daadwerkelijk de pech hebt om gepakt te worden, dan is er altijd wel een begrijpende politiek correcte D'66 rechter die meegaat in het zielige multiculti-verweer van de advocaat dat deze kansenparels nooit daadwerkelijk kansen hebben gehad en vermalen zijn in de kapitalistische klassenmaatschappij, wat dan natuurlijk weer de schuld is van de witmens met zijn racistische vooroordelen en aannames. Conclusie; misdaad loont dus helaas in Nederland.

Schweinchen Dick | 19-10-16 | 12:07

Maar een wat fout uitgevallen emailtje "Was niets, was een neger" komt uitgebreid, wekenlang in het nieuws want oh oh oh schande, schande schandeee! Van een half-terroristische roofoverval moet ik dus een half jaar later, in het riool van het nieuws (sorry GS, grapje!) kennis nemen.
Ik begin elke dag een grotere hekel aan die politieke correctheid te krijgen, voor zover die al niet astronomisch groot was!

Copycrauw | 19-10-16 | 12:04

Peter Emile | 19-10-16 | 11:38
Toe maar een Uzi. Waarom geen Gilboa Snake, dan heb je wat meer trefkans, en dat is wat meer up-to-date.
Dit soort wapens zijn hier natuurlijk never aan te komen.
En de tijd dat mensen vanuit het militaire nog uzi's thuis hadden is ook al heel lang voorbij.

Roadblock | 19-10-16 | 11:56

Ko Ranzig | 19-10-16 | 11:50

Mijn idee. Die gasten komen zonder problemen aan zware wapens en kunnen die ook nog is meenemen. Je moet jezelf wel bewapenen want zo is de strijd oneerlijk.

doskabouter | 19-10-16 | 11:56

Mensen, schaf een wapen aan, nu kan het nog.

Ko Ranzig | 19-10-16 | 11:50

Wapens vrijgeven heeft twee in het oog springende gevolgen:
1: Bange mensen lopen gewapend rond
2: De salarissen van UWV-medewerkers schieten omhoog

Petrus Poortwachter | 19-10-16 | 11:49

@duitse herder | 19-10-16 | 09:43

necrosis brengt argumenten over het leven(sgenoot) in scnadinavie en jij hebt het over koopkracht. Jouw argument lijkt heel op een EU-ambtenaar die alleen naar de economie kijkt. Maar leven is meer dan euro's.

Trouwens ben je wel op de hoogte dat 2016 2,7 mld (!) van de EU naar Nederland teruggaan. Dus het bbp is (relativ) vermindert maar het correctiesystem werkt in beide richtingen pas achteraf.

redanx | 19-10-16 | 11:47

@Lexus01 | 19-10-16 | 11:12

"Boycotten dat tuig! Ik doe ook geen zaken met dat schorem en laat b.v. mijn ramenlappen tegenwoordig door een Nederlands bedrijf!"

Nóg beter is het, je ramen zelf te lappen.
Zo beweeg je nog wat, en spaar je bovendien geld uit.

Peter Emile | 19-10-16 | 11:46

Meer, meer, meer, meer
Mag je dat wel roepen, ook als het sarcastisch bedoelt is.
Wat een helden

Strongbow | 19-10-16 | 11:44

Citaatje:

"CCTV is goed, een Sig Sauer is beter. Bescherm uzelf. Het is oorlog."

Ik meen me te herinneren dat ik ooit gejorist werd voor een vergelijkbare - zelfs minder expliciete - oproep tot zelfbescherming...

Neemt niet weg dat ik het eens ben met de strekking van bovenstaand filosofietje.

Want zoals de situatie heden te dage is, ligt het geweldsmonopolie al lang niet meer bij de overheid, maar bij het criminele ongedierte dat in de afgelopen decennia vanuit de meest obscure hoeken van de wereld in dit land is geïnfiltreerd.
En wordt de burger verondersteld zich willoos en weerloos te laten afslachten, in afwachting van de politie die sowieso te laat komt en die allang niet meer over de manschappen, de middelen en de financiën beschikt om haar werk naar behoren uit te kunnen voeren.

En wat die Sig Sauer betreft: een good old Uzi lijkt me minstens zo effectief. En bovendien Israëlisch. Dus extra zuigend voor de Mo's en de Rachids.

Peter Emile | 19-10-16 | 11:38

Nieuw Nederlands collecteren voor een nieuw buurthuis.

Roltong | 19-10-16 | 11:35

euroka | 19-10-16 | 11:28
Zou iemand met een AK-47 look alike dan niet een riedel richting die lampen geven?
Ik zou nog maar even wachten met dat patent aanvragen.

Roadblock | 19-10-16 | 11:34

Rustig blijven
Accepteren van de bevelen
Afgeven geld of goederen
Kijken

Zelfs al staan ze je voorpui met een zware hamer er uit te rammen, voortaan je kluis in de tuin zetten.

Nederland heeft een gewapende militie, inclusief Groen Linkse knipogen met een goud IS randje. Den Haag is HET toonvoorbeeld hoe je anderen moet beroven, dus krijgen criminelen niets anders dan een voorzetje van de Nederlandse staat.

Sweetlakecity | 19-10-16 | 11:34

Er bestaan zaklampen waarmee je door heel fel stroboscopisch licht je tegenstander kunt desorienteren. Waarom wordt dat effect niet gebruikt in alarmsystemen ? Als op veilige hoogte boven de voordeur een paar slagvaste stroboscooplampen beginnen te flitsen, is die mokerzwaaier gauw de kluts kwijt, lijkt me.

Hmm ... ik ga maar eens patent aanvragen op dit idee ...

euroka | 19-10-16 | 11:28

Piet Karbiet | 19-10-16 | 09:18
Dus voor een gebruikte AK47 moeten we daarheen.... of begrijp ik het verkeerd?

watmagjenogwel | 19-10-16 | 11:24

GerMonster | 19-10-16 | 10:01
Ik kan het allemaal volgen behalve dat "hendel overhalen" ????

Roadblock | 19-10-16 | 11:24

Zou toch leuk zijn als iemand eens een valluik achter de voordeur plaats met spiesen. Dit tuig had allang het land uit gezet moeten worden.

dalskog | 19-10-16 | 11:22

Iemand uit de familie is loslippig geweest want hoe weten die schoften anders dat er een kluis was.
Lupuslupus | 19-10-16 | 09:16
.
Dat is een mogelijkheid, maar ik denk ook aan nutsbedrijven, bijv. een slimme meter, een nieuwe router,
mogelijkheden genoeg zonder daarbij aan de family te denken.

watmagjenogwel | 19-10-16 | 11:19

Gezin liep kennelijk opzichtig te patsen met iPhone, sieraden, auto's etc. En dan een kluis in huis. Ik weet niet. Mijn geldjes liggen bij een bank. Niet in huis. Affijn de mindermindermindermo's zien hun kans schoon en doen hun ding. Da's muizen kwalijk nemen dat ze kaas komen pikken. Iets zit in het DNA. Helaas. Blijfmetjepoten van andermans spullen, altijd. Maar camera's op je huis hangen helpt niet echt. Dat is een uitdaging voor bepaalde groepen. Dan is er kennelijk wat te halen. Boos worden op die gasten is logisch en terecht maar Den Haag en daardoor helaas de politie is zelf verantwoordelijk voor deze gang van zaken.

Alfred1977 | 19-10-16 | 11:17

De boefjes,.laffe ratten,shishalounge,s misschien maar eens extra checken.( oh nee etnisch profileren enzo..)
Is er een landelijke buurtwacht waar ik me aan kan melden?
organiseer u zelf en doe wat overheid nalaat.Of is dat oproepen tot en als wittie mag je dat niet,.
Roep op via een minaret dan mag het wel.kut politiek.

medelmo | 19-10-16 | 11:17

Enige tijd geleden gelegenheid gehad een rondje in de VS te rijden. "No Trespassing. Armed Response". Zo laat je het wel uit je hoofd dat mooie huis wat nader te bewonderen.
Minder minder minder is te veel eer voor het tuig. Het moet zijn: geen geen geen.

jacobh | 19-10-16 | 11:16

Pritt- leuk en snel gezegd een Sig Sauer.
Uit het illegale circuit? Dan ben je al strafbaar door het te suggereren.
Via schietvereniging e.d.? ben je wel een paar jaar bezig, en als je ook maar iets van de regelgeving weet, dan is dat wapen niet zo snel voorhanden bij onraad.
Buiten dat, een Sig Sauer tegen een AK-47 look alike?
Lijkt me een weinig kans geval.
En als je de kans krijgt hem goed te gebruiken sta je jaren in het beklaagdenbankje en lopen de Mocro-belangengroepen en de nuttige ongelovigen te demonstreren voor je deur.
Het probleem is, dat het systeem door en door rot is.
De politie heeft geen ruggensteun, noch van de leiding, noch van de politiek, en ook niet de goede spullen, de burger mag helemaal niets, en als deze kansenpareltjes gepakt worden krijgen ze een aai over de bol.

Roadblock | 19-10-16 | 11:15

@Inferi0r | 19-10-16 | 11:07

En nóg stemmen dié mensen hardcore PvdA. Zelfs terwijl hun buren de loop in hun gezicht geschoven kregen blijven ze bij hun 50 jaar oude principes zitten om NIET op de PVV te stemmen want de NPO zegt dat zij "extreem rechts" dus "nazi" zijn.

LangeTijdGeleden | 19-10-16 | 11:12

@@Lupuslupus en @Waakvlam
Boycotten dat tuig! Ik doe ook geen zaken met dat schorem en laat b.v. mijn ramenlappen tegenwoordig door een Nederlands bedrijf!

Lexus01 | 19-10-16 | 11:12

@Draak uit Brabant | 19-10-16 | 10:51

Dat zeg ik toch niet?

Wanneer een criminaal (marokkaan in dit geval) uw huis met vuurwapen overvalt: "Slechte jeugd, geen kansen, milieu, foute vrienden. Maandje celstraf met aftrek voorarrest of paar dagen schoffelen."

Wanneer u een crimineel weert uit uw huis met vuurwapen: "U heeft geen strafblad, u heeft uw gezin beschermd maar u heeft een ander persoon verwond of gedood uit zelfverdediging wat u aan de politie had moeten overlaten. U mag hierbij 6 jaar de gevangenis in en uw gezin niet meer zien."

Wel extreem voorbeeld, maar de geschiedenis van de afgelopen 16 jaar leert dit erg dit bij de waarheid te zitten.

LangeTijdGeleden | 19-10-16 | 11:10

@Hetkanverkeren | 19-10-16 | 10:16
Ja, want een strafblad weegt echt op tegen de zeer minimale kans dat je zo overvallen wordt. De gemiddelde reaguurder heeft geen cent te makken en woont in een dorpje in Limburg waar nog nooit een Marrokaan gespot is. Die worden dus nooit van hun leven overvallen.

Gelukkig zijn er in en rond Amsterdam nog zat dikke villa's met oude mensjes erin die absoluut als eerste aan de beurt zijn.

Inferi0r | 19-10-16 | 11:07

@WC Experience | 19-10-16 | 09:37
Ja, want als elke gek met een vol automatisch wapen overstraat loopt, dat maakt het land voor jou en je kinderen echt een stuk veiliger.

Inferi0r | 19-10-16 | 11:04

@Teleo | 19-10-16 | 09:07

5 of 6 jaar , en dan hebben ze hun leven gebeterd... Als ze dus na 3 of 4 jaar vrij komen. Dubbel paspoort: eentje inleveren en je zoekt het maar uit in het andere land, persona non grata hier.

peterdh | 19-10-16 | 11:03

@Fuck-a-duck | 19-10-16 | 09:31
Maar dat is een emotioneel kudt land. Zo'n filmpje roept heftige 2e amendement emoties op. Ondertussen worden er wekelijks onschuldigen afgeknald door random mensem met vol automatische wapens. De schade is velen malen groter dan het voordeel.

Inferi0r | 19-10-16 | 11:02

@Lupuslupus en @Waakvlam
Het kleine verzet door individuen kan uitgroeien tot een groot effect. Als voorbeeld: ik verkoop nogal eens wat via Marktplaats als ik de zolder of zo opruim. Klein bedragje, iedereen blij. Maar als ik aan de telefoon al hoor wat voor volk het is (het grappige is dat dit volk zichzelf op die manier al verraadt) dan zijn mijn spullen ineens niet meer te koop. Ik flikker het nog liever in de vuilbak dan dat ik het moet verkopen aan zo'n faggot met handtasje die dan op de oprit nog eens gaat staan afdingen. Nee, aan die lui verkoop ik niks. Ik koop ook niks van ze, ik wil er niks mee te maken hebben.
Als iedereen zich nou zo zou opstellen, houdt het vanzelf op. Geweldloos verzet en langzaam het land uit klieren. Dat gaat sneller dan wachten op onze kut politici met boter op hun hoofd en een dubbele agenda.

Bakkeleures | 19-10-16 | 11:00

@ Piet Karbiet | 19-10-16 | 10:34
Het is om te janken. Zo'n man heeft zijn buurt de afgelopen decennia onherkenbaar zien veranderen en is langzaam maar zeker een vreemde geworden in zijn eigen omgeving.
Hetzelfde laken en pak in Oost, waar mijn vader nog altijd woont en waar ik nog regelmatig kom. Nou is die vader van mij zeer van de relativeringsbrigade, dus die heeft eigenlijk nergens last van. (Nou ja, zégt hij, ik kan natuurlijk niet diep in zijn hart kijken.)

Lewis | 19-10-16 | 10:56

Goatboy2014 | 19-10-16 | 09:22
Oh ja, my bad!

ikdenkwat | 19-10-16 | 10:54

LangeTijdGeleden | 19-10-16 | 10:23
Wat heeft dat met de D66 rechters te maken?
Het is bij wet verboden, en de wet wordt niet gemaakt door de rechters.

Draak uit Brabant | 19-10-16 | 10:51

Bakkeleures | 19-10-16 | 10:19

Heel verhaal waar ik het volledig mee eens ben. Ook ik negeer dit kudtvolk al langer, ook ik weiger nog zaken met hen te doen, ook ik moet niks van ze hebben en ook ik gun Greet mijn stem. Opdat het allemaal een beetje beter mag worden. Ergens moet je beginnen dus begin bij jezelf en verzet je tegen dit barbaarse volk en de linkse geitenneukers/goedpraters. Klagen alleen achter een toetsenbord helpt niet!

Waakvlam | 19-10-16 | 10:49

Ja, en de NL popo raadt aan om je vooral niet te verzetten... De enige juiste reactie is zelf bewapend zijn en ze alledrie omleggen.

TheBigKirth | 19-10-16 | 10:47

Wat ook zou kunnen helpen:

- een afgerichte Boerboel
- Walther P5
- Glock 17 of 19
- IWI Dessert Eagle

En als dat niet werkt hebben we nog wel een
- UZI
- Heckler & Koch MP5

Neehè | 19-10-16 | 10:47

member berries - mexicans - YouTube

LZVE en denk om uw OPSEC.

hallevvezool | 19-10-16 | 10:46

J.Morika | 19-10-16 | 10:38 Rodger!

sickworld | 19-10-16 | 10:46

Even een tip voor allen die zich willen verdedigen: koop een kruisboogpistool. Legaal en efficient. Een CO2 airsoft wapen met hoog FPS en metalen kogels is ook een optie.

SimplismeIsDodelijk | 19-10-16 | 10:43

Eigen schuld. Geef die jongens dan ook een buurthuis

Waakvlam | 19-10-16 | 10:42

@ Bakkeleures | 19-10-16 | 10:19 ... Ik ben klaar met dit tuigh. Ik word kwaad van dit soort berichten maar sta alleen machteloos. Misschien helpt mijn stem voor Geert in maart 2017. Heel misschien maar ik denk dat we wederom lang moeten wachten.

Weet: je staat hierin niet alleen. Ik moet van tijd tot tijd ook afstand nemen en doe dat door een soort van "preppen". Nee, geen kelders en 10 jaar proviand maar wel de bakens verzetten voor zover ik daar invloed op heb. De PVV krijgt ook mijn stem en dat slechts om één agendapunt. Liever zag ik een Baudet, Bosma, Omtzigt -achtige groep waarin de nu solitaire status van Wilders wordt terug gebracht, maar dat is wensdenken. En verder: Fortuyn, wat als... die ongelovelijke rat of het vermeende complot deze prachtige man niet hadden omgelegd? De geschiedenis zou beslist een andere wending hebben gekregen. Eén man die een compleet volk een beter toekomst ontneemt. En loopt alweer vrij rond. Maf he?

sickworld | 19-10-16 | 10:42

Waar koop je die sig saur dan? Blijkbaar zijn onze multiculti rif apen beter in het plegen van desk onderzoek en implementeren van dergelijk onderzoek van vertaling naar praktijk. Iemand.... stage plaats?

vokfeez | 19-10-16 | 10:40

@sickworld | 19-10-16 | 10:01

Dat was Plato niet maar ene Publius Flavius Vegetius Renatus, en wel in boek 3 van zijn "De Re Militari"

J.Morika | 19-10-16 | 10:38

De reden dat Geert wilders wordt vervolgt door het OM is dat hij vraagt aan het volk, of we minder minder minder Marokkanen willen, en dat Geert dat dan gaat regelen.
In plaats van zo n nepvertoning van het OM, doet het OM er beter aan deze kansparelende Marokkanen (steeds maar weer) op te sporen, vervolgen en te berechten in plaats van het vervolgen van Geert Wilders omdat hij net als het volk, deze wild west rituelen niet meer accepteren/tolereren.
De wereld op zn kop dus, Geert Wilders Wil minder en wordt vervolgt door het OM en de Marokkanen mogen los!

Briljante idioot | 19-10-16 | 10:36

Vuurwapen helpt, zelfs een alarm pistool.
Bij de eerste knallen zetten die naffers het op een rennen want ze komen natuurlijk niet voor een langdurig vuurwapen beleg voordat ze uw kluis kunnen openen .

Castor12 | 19-10-16 | 10:35

@Lewis | 19-10-16 | 09:46
Dus maak ik me zorgen om opa. Buro Meer en Vaart is een lachertje.

Piet Karbiet | 19-10-16 | 10:34

@sickworld | 19-10-16 | 10:20
Traantje wegpinkt.

McMarx | 19-10-16 | 10:34

Bakkeleures | 19-10-16 | 10:19
.
Wat een mooi uitgewerkt commentaar (+ heel veel daarvoor), precies zoals ik er over denk.

Lupuslupus | 19-10-16 | 10:30

sickworld | 19-10-16 | 10:20
Ik weet het. De welvaart wordt duur betaald.

Van Duyvenbode | 19-10-16 | 10:28

Ratten komen alleen als er iets te halen valt.

Mahatma | 19-10-16 | 10:25

necrosis | 19-10-16 | 10:05
Mooie platenhoes.

Piet Karbiet | 19-10-16 | 10:24

Waarom mogen wij geen wapens in huis hebben om ons te verdedigen tegen dit volk? Oh ja, D66 rechters...

Maar hoe maken we er anders een participatie maatschappij van als de Politie en grenscontroles dit soort tuig niet meer tegen houdt?

LangeTijdGeleden | 19-10-16 | 10:23

Gekke vraag: waarom duurde het zo lang dat de politie ter plekke was?. Want die gasten zijn , zo schat ik in, bijna 10 minuten aan het werk geweest. De buren moeten allemaal direct wakker zijn geweest en hebben de politie gealarmeerd.
Wat mij als Amsterdammer ook opvalt is dat die Marokkanen tegenwoordig zeer veel op motorscooters rijden (voorkeur voor MP3 300 Yourban, Piaggo Fuoca, Yamaha T-Max, en de Paggio Beverly).

ad melkert | 19-10-16 | 10:20

@ Van Duyvenbode | 19-10-16 | 10:06 ... Je wordt bespied door de criminelen van afstand met verrekijkers, en ze slaan toe wanneer het hun uitkomt.

In mijn rustige 070-Vinexwijk (ja, ik weet) rijden 's nachts toch echt en regelmatig auto's met gedoofd licht, stapvoets door de straten. Zitten in geparkeerde auto's mannen met laptop's te werken en rijden kostbare AMG's en de soort hun adresjes af. Dacht ik eerst nog spoken te zien, inmiddels weet ik van buurtbewoners dat ik niet de enige ben. De inbraakgolf lijkt nu weer een beetje over maar ook wij zijn aan de beurt geweest. Kortom: het wordt er allemaal niet leuker op.

Woonde vroeger in een rode wijk. Over de deur open of een touwtje uit de gleuf. De grootste "crimineel" was een autosloper (een reus van een vent) maar bleek gewoon een vriendelijke vader waar we ons waterijsje (die dubbele in een plastic zakje) voor 10 cent aan huis kochten. We liepen als kinderen bij elkaar via de achterdeur gewoon naar binnen, behalve dan bij Grietzen want zijn moeder had zwaar migraine en dus rust nodig. Vergelijk ik dat met de wijk waar ik nu woon (gemiddeld 2-3x modaal) dan is er veel bereikt maar ook veel verloren gegaan.

sickworld | 19-10-16 | 10:20

Leuk al die berichtjes, maar niemand doet er iets aan. We klagen ons helemaal suf, maar stemmen straks weer allemaal braaf op de gevestigde partijen? Die gaan niks doen hoor, maar je maar geen illusies. Die moeten allemaal samenwerken en zijn bang dat de coalitiepartners de hakken in het zand zetten, dus worden er alleen brave acties uitgezet. En Mo en zijn kornuiten lachen zich de ballen uit de broek.
Stemt allen PVV zou ik zeggen. De enige kans, werkelijk de enige, die we hebben op het uitzetten van dit volk. One strike and you're out. Definitief.
Maar nee, dat gaat men niet stemmen. Stel je voor, we zouden al dat volk het land uit zetten, dan rijden de treinen weer naar het oosten. Je weet wat er in 40-45 is gebeurd, dat moet zich niet herhalen.
Dikke lul!
Telkens wordt de holocaust erbij gehaald om te vergoeilijken dat bovengenoemd tuigh nog steeds in Nederland rond loopt, maar dat is kul. De joden werden gedeporteerd en vermoord omdat ze niet iets fout deden, maar omdat Hitler vond dat ze teveel hoge posities bekleedden. Dat kun je van Mo niet zeggen, die bekleedt alleen de onderlaag van de samenleving. En je hoeft ze ook niet te vermoorden, het land uit zetten en naar Marokko brengen (want face it: daar komen ze vandaan) is voldoende. En vervolgens allemaal tot ongewenst vreemdeling verklaren. Mochten ze ooit terug komen, dan kunnen ze legitiem in het gevang.
Dat het niet kan in verband met internationale verdragen dat zal best, maar als je nooit begint met je er eens hard voor te maken, dan verandert er nooit wat. Dit blijft voor altijd zoals het is als je niks doet. Maar stem je nu een keer een partij die er een begin aan kan maken, dan heb je het tenminste geprobeerd.
Ik ben inmiddels zo ver dat ik geen handel meer doe met dit volk, ze negeer en vermijd en vooral nooit serieus neem. Als ik bij de Media Markt dreig te worden "geholpen" door een Mo, dan bedank ik daar fijn voor en zoek ik iemand die duidelijk van een ander signatuur is. Begin daar eens mee, mede-reaguurders. Verzet je tegen dit volk en eet geen kebab meer, jaag ze weg van je deur en praat niet met ze. En als zo een je huis ongevraagd binnendringt, weet je wat je moet doen. Niet de kit bellen maar iemand die goed kan graven.
Ik ben klaar met dit tuigh. Ik word kwaad van dit soort berichten maar sta alleen machteloos. Misschien helpt mijn stem voor Geert in maart 2017. Heel misschien maar ik denk dat we wederom lang moeten wachten.

Bakkeleures | 19-10-16 | 10:19

-weggejorist-

Voor-de-5e-keer | 19-10-16 | 10:18

Zo'n Sig Sauer lijkt mij wel wat.

Voor-de-5e-keer | 19-10-16 | 10:18

Foei, uw oproep is niet legaal P. Stift. Dat zijn de volgende zelfvedigingssuggesties ook niet www.youtube.com/watch?v=XEabY57cZnY Pistoolschieten is moeilijk en met een lijf vol adrenaline is accuratesse een illusie.

Hetkanverkeren | 19-10-16 | 10:16

Concealed-carriers say:
The only remedy to a bad guy with a gun...

WC Experience | 19-10-16 | 10:14

Het is geen AK-47 en al helemaal geen machinegeweer.

Charles de Batz | 19-10-16 | 10:11

Kansenparels van de PvdA. En ongetwijfeld lieve jongens volgens hun moeders. Vrome moslims, vrijwel zeker; dus veel meer waard dan een ongelovige, wat ze ook uitvreten.
Maar dit NL, vervuld van dom policor goedmensenvolk weigert de waarheid te benoemen.

Fijnstoffer | 19-10-16 | 10:10

pa_niek | 19-10-16 | 10:07
Wat jij wil. Ik wil maar aangeven dat er best legale middelen zijn om jezelf te beschermen zonder vuurwapens of dat wel heel malle idee van benzine en lucifers. En, als zo'n poederblusser niet werkt, kun je er altijd nog iemand verrot mee slaan.

Petrus Poortwachter | 19-10-16 | 10:10

@Piet Karbiet | 19-10-16 | 09:57
Ik kijk ouderwets weg.
Geen uitzending meer voor mij. Ik word te depressief van het oplossingspercentage, de trage opsporing, de usual suspects en de zinloosheid van de daden.

de Voorzittert | 19-10-16 | 10:09

Nou de rechter gaat tegenwoordig uit van proportioneel geweld als je je zelf moet verdedigen.
Simon_GS | 19-10-16 | 09:58
Klopt, en vervolgens wordt je vuurwapen in beslag genomen en word je veroordeeld wegens illegaal wapenbezit. Wij wel.

jemagookniksmeer | 19-10-16 | 10:08

Iedereen die anders stemt dan PVV is net zo debiel als die MO, Mo En MO!
Lexus01 | 19-10-16 | 09:59
.
Mooi gesproken, zo is het precies. Maar de meesten die nu ach en wee roepen stemmen nog steeds niet op de ENIGE partij die dit soort tuig het land wil uitzetten.
.
Allemaal rotsmoezen want dit en dat en zus en zo om maar niet op de PVV te stemmen. First things first mensen!
.
Ga eens 10-20 jaar terug in de tijd
Sunburst | 19-10-16 | 09:52
.
Ik ga 50 jaar terug in de tijd. Mag dat ook? Toen waren achterdeuren *nooit* op slot, hingen touwtjes uit de brievenbus zodat de kinderen niet steeds hoefden te bellen als ze naar binnen wilden enz.
Conclusie: ons hele land is ZO grondig verpest,dat komt echt nooit.meer.goed.

Lupuslupus | 19-10-16 | 10:08

@Petrus Poortwachter | 19-10-16 | 10:01
Poederblussers blijken vaak niet te werken als je ze nodig hebt. Een koolzuurblusser door de brievenbus lijkt me effectiever.

pa_niek | 19-10-16 | 10:07

3 man, sloophamer. Precies hetzelfde als die video van dat tankstation in Tilburg van vorige week. Alsof ze hetzelfde handboek hebben.

Doe_eens_normaal_man | 19-10-16 | 10:06

Lewis | 19-10-16 | 09:57
Valt het mee? Kijk, als je in de bekende portiekwoning zit (geen begane grond!), dan valt het mee. Mits je in een straat woont met weinig allochtonen. Dan kun je in Slotervaart nog wel wonen, alleen moet je je boodschappen niet in de buurt doen, maar in een blanke randgemeente. Op straat lopen in Slotervaart, Osdorp, Slotermeer, etc., is overdag wel te doen, maar je loopt verhoogd risico beroofd te worden. 'S Avonds gewoon binnen blijven uiteraard.
Woon je in zo'n wijk, of vlakbij zo'n wijk in een vrijstaand huis, dan ben je gewoon een zittende eend.
Je wordt bespied door de criminelen van afstand met verrekijkers, en ze slaan toe wanneer het hun uitkomt.

Van Duyvenbode | 19-10-16 | 10:06

@Draak uit Brabant
Ah, jammer je hebt me ontmaskerd.
Ik moest overigens wel even googelen op CoD om te weten waar ik mijn kennis vandaan had.

kaplaarzenverkoper | 19-10-16 | 10:05

Na de Algerijnse Oorlog verlieten in 1962 een miljoen Franse kolonisten dat land. Het is maar een idee. Overigens niet te verwarren met de religieuze Algerijnse Burgeroorlog. nl.wikipedia.org/wiki/Algerijnse_Burg... Daar vielen maar 150.000 doden.

Piet Karbiet | 19-10-16 | 10:05

@Piet Karbiet | 19-10-16 | 09:43
Vuurwapens zijn trouwens hartstikke 'tof', vooral in de handen van mensen die manisch depressief zijn.
Hier de platenhoes van 'dawn of the blackhearts' van Mayhem (Noorwegen)
upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thu...
De zanger schoot zich door zijn hoofd met een jachtgeweer, liet een briefje achter met 'sorry voor de rotzooi' en de gitarist besloot foto's te maken en die als platenhoes te gebruiken voor die live-plaat die klinkt als een bak stront.
Overigens werd diezelfde gitarist later vermoord door Varg Vikerness van Burzum.
Ik zie even geen voordelen.......

necrosis | 19-10-16 | 10:05

In zulke situatie mag men zich toch verdedigen,een riot gun met zwijnen hagel doet wonderen.

rexm | 19-10-16 | 10:04

Simon_GS | 19-10-16 | 09:58
Dus niet, slechts als ze een goed pakken kan je jezelf beroepen op noodweer. Het huisrecht is niets waard.

keizeradmiraal4 | 19-10-16 | 10:04

En zo brachten de media dit nieuws naar buiten. Met dank aan de persvoorlichter !! WTF........."De man die hen heeft betrapt is geslagen en een van de daders heeft een vuurwapen getrokken en geschoten".

enkelereisretour | 19-10-16 | 10:03

The average police response time is 5 minutes, the average speed of a .357 bullet is 1650 feet per second. Do the math.

sickworld | 19-10-16 | 10:03

Je moet de reaguurders niet vragen de daders te helpen zoeken, want wie kent er nou persoonlijk hier een criminele Marokkaan? Enige doel van de oproep is dat we als reaguurders nog weer een beetje meer pissig worden op onze kansenvrienden uit de zandbak.

Deze beelden zouden verplicht in elke moskee na het vrijdagmiddaggebed moeten worden getoond, vlak voordat de bezoekers weer naar huis gaan. Zoiets als de collectebus die als laatste onderdeel van de kerkdienst bij de gristenen rondgaat.

Road to serfdom | 19-10-16 | 10:02

Koop, voor veel minder geld, een paar flinke poederblussers. Eén bij de voordeur en éém naast je bed. Eventueel nog een flinke sirene. Allemaal legaal en zeer effectief. (je huis wordt er nog veiliger van ook)

Petrus Poortwachter | 19-10-16 | 10:01

necrosis | 19-10-16 | 09:52

Vuurwapen : magazijn erin, hendel overhalen, veiligheidspal op vrij zetten, mikken, trekker drukken. Lastig he.

GerMonster | 19-10-16 | 10:01

Plato says: "If you want peace, prepare for war".

sickworld | 19-10-16 | 10:01

Ho eens even, we zijn toch niet etnisch aan het profileren met elkander hier? Dat is niet de bedoeling hoor, me moeten niet willen dat bepaalde groeperingen zich gekwetst voelen. Alle mensen zijn welkom in dit land, statistieken en feiten zijn echter niet.

Amherst | 19-10-16 | 10:01

Opnieuw bewijs dat heel Nederland op de PVV moet stemmen. Anders wordt het niet minder maar meer. U moet zelluf weten.

Normpje | 19-10-16 | 10:01

Willen we meer of minder kutmarokkanen. Afgezaagd ik geef het toe.

Rest In Privacy | 19-10-16 | 10:00

De politie zit met de handen in het haar, de politiek kijkt al jaren de andere kant op en Wilders wordt vervolgd voor het woordje "minder"!
Ik wil helemaal geen kut moslim meer in mijn land! Ze ontwrichten onze samenleving en moeten eruit! Allemaal!
Iedereen die anders stemt dan PVV is net zo debiel als die MO, Mo En MO!

Lexus01 | 19-10-16 | 09:59

OM met hun rechter hebben een andere mening!

Meer meer meer?

DDR-Nederland

Tegenwoordig wiens brood men eet wiens woord men spreekt

hunny | 19-10-16 | 09:59

Mika6101 | 19-10-16 | 09:24
Nou de rechter gaat tegenwoordig uit van proportioneel geweld als je je zelf moet verdedigen. En ik neem dus aan dat als iemand met een machinegeweer je huis in probeert te komen je op dezelfde wijze mag verdedigen. Ik zou zoiets nooit in huis halen maar een pistool wel als ik mij kwetsbaar voel en er iets te halen bij mij valt.

Simon_GS | 19-10-16 | 09:58

En het profiel is etnisch.

Hufter | 19-10-16 | 09:57

@ Van Duyvenbode | 19-10-16 | 09:49
Tja, dat ben ik natuurlijk met je eens. Heb mijn mening ook uitgesproken, maar ja, zij staan er totaal anders in.
Soms vraag ik me echt af of ik (of wij hier op GS) nou gek ben of al die naïeve anderen. Zie ik spoken, leeuwen en beren die er helemaal niet zijn? Valt het niet allemaal reuze mee? Maar nee, daarvoor gebeurt er gewoon veel te veel, zie dit topic en vele, vele anderen die er al zijn geweest en nog zullen volgen.

Lewis | 19-10-16 | 09:57

Confucius say: "Gun in hand better than cop on phone".

sickworld | 19-10-16 | 09:57

@de Voorzittert | 19-10-16 | 09:51
Vorige week schreef ik al dat veel uitzendingen van Opsporing Verzocht niet terug zijn te zien want dan zijn er 'aanhoudingen' verricht. Ja, en? Die andere 101 klootzakken lopen toch nog vrij rond?

Piet Karbiet | 19-10-16 | 09:57

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:14
Inderdaad. Een tijdje geleden was er een onderzoek op straat waarbij het overgrote deel van de mensen aangaf dat het weet hoe het aan een wapen moet komen. Dat denken ze, maar dat is niet. Ik geloof daar niets van. Wellicht als je je in dubieuze kringen begeeft of juist op het platteland woont en een opa hebt die nog WO2-prullaria op zolder heeft liggen. Maar ik denk dat de meeste mensen geen idee hebben hoe ze aan een wapen kunnen komen, en als ze het proberen op 'straat/controversieel café/sportclub' is er altijd wel iemand die lult en dan ben je het haasje.

kaplaarzenverkoper | 19-10-16 | 09:31
Uit uw reaguursel blijkt dat u alleen wapens uit CoD kent.

Ing. Van der Pik | 19-10-16 | 09:25
Wellicht in de overtuiging dat bellen naar 112 te lang duurt?
Ze nemen wel snel op maar het blijft telefoneren.

Draak uit Brabant | 19-10-16 | 09:55

Nederland moet zich organiseren om dit soort tuig voorgoed het land uit te wijzen. En de zachte heelmeesters gaan mee. Voorgoed.

Antitheïst | 19-10-16 | 09:55

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:47
Vond het ook vreemd. Mja misschien heeft ie lopen dreigen in de buurt of lopen zwaaien met dat ding.
Petrus Poortwachter | 19-10-16 | 09:50
.
Ja dat zou kunnen, daar had ik niet zo snel aan gedacht. Goed van u!

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:55

Nog even wachten tot de rente negatief staat en iedereen kan een bezoekje aan de deur verwachten van de vooruit geschoven verkenningstroepen van IS. Als een donderslag extra gooien naar een dubbelsteens muur van een moskee al als een terroristische actie gekwalificeerd word door de D66 rechter, dan ben ik benieuwd waar dit onverwachte bezoekje onder gerangschikt word ?

Texacoballletje | 19-10-16 | 09:55

Men heeft 5 maanden gewacht, voordat de beelden zijn vrijgegeven. En ook hier weer, de kluis in huis. Ik snap de logica van die mensen niet helemaal.
Breng je waardevolle spullen desnoods naar en kluis in de bank. Daar zijn deze toch voor.
Normaal gesproken wordt bij Opsporing verzocht ook altijd verteld om wat voor soort slachtoffers het gaat. De brave huisvader, de zwaar getraumatiseerde huismoeder die nog steeds niet op straat durft te komen. Bij deze zeer zware en uitzonderlijke overval werdt daar helemaal niets over verteld. Hoe gaat het nu met de kinderen enzo. enzo. Dat natuurlijk om medelijden bij mogelijke getuigen op te roepen zich toch te melden.

DeMof | 19-10-16 | 09:54

@Piet Karbiet | 19-10-16 | 09:43
Ik zie het voordeel van vuurwapens niet zo, zeker niet als je zelf niet getraind ben of het niet durft te gebruiken.

necrosis | 19-10-16 | 09:52

@Voorzittert

copy that

theplunger | 19-10-16 | 09:52

Ga eens 10-20 jaar terug in de tijd en bedenk dan dat als je toen dat filmpje had gezien.. dan was er vol ongeloof gereageerd dat het zo ver niet zou komen in dit land, nu beginnen mensen dit absurd hoge geweldspectrum als "normaal" crimineel gedrag te zien getuige het late vrijgeven van dit filmpje door onze slappe arm der wet.

"minder minder minder" zou de norm moeten zijn.

Sunburst | 19-10-16 | 09:52

Safe rooms gaan nog eens heel groot worden in dit land.

de Voorzittert | 19-10-16 | 09:51

15 mei, dat is ruim 5 maanden geleden. Waarom komen deze beelden niet op 16 mei vroeg in de ochtend? Zodat mogelijke getuigen, omstanders, mensen die hun hond uitlaatten nog iets over richting, details etc kunnen weten. Laat nu allahver maar zitten.

de Voorzittert | 19-10-16 | 09:51

De suggesties om wapens in te zetten lijkt me niet zo slim want krijg je maar last met justitie. Slimmer vind ik deze www.youtube.com/watch?v=0m7UoWFmoag actie. Dus een fles benzine en een boekje lucifers bezorgt zulke gasten "warme" billen.

pa_niek | 19-10-16 | 09:50

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:47
Vond het ook vreemd. Mja misschien heeft ie lopen dreigen in de buurt of lopen zwaaien met dat ding.

Petrus Poortwachter | 19-10-16 | 09:50

Lewis | 19-10-16 | 09:46
Ik zou die familie aanraden direct daar weg te gaan.
Slotervaart! Man, wat zoeken ze op. Dat is gewoon verloren gebied, anders niet. Tenzij die familie natuurlijk arm is, en geen andere keus heeft.
Maar als je een keuze hebt tussen, zeg Tholen of Slotervaart, dan is de keuze snel gemaakt.

Van Duyvenbode | 19-10-16 | 09:49

De enige echte oplossing blijft toch M³

Petrus Poortwachter | 19-10-16 | 09:47

Niet minder ,maar allemaal terug sturen .

fleurtje | 19-10-16 | 09:47

En dan heb je toch maar een wapen aangeschaft...
www.bd.nl...
Petrus Poortwachter | 19-10-16 | 09:36
.
Beetje vreemd verhaal toch? Iemand zorgt voor 'overlast' en de politie vindt een vuurwapen? Hadden ze een huiszoekingsbevel?

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:47

@ Piet Karbiet | 19-10-16 | 09:18
Familie van me is laatst verhuisd naar Slotervaart (ja, ik weet het).
Precies dezelfde verhalen, in een paar maanden tijd hebben ze al vele vormen van geweld en overlast meegemaakt.
Het is echt onvoorstelbaar wat er allemaal gebeurt.
En wat we allemaal pikken.

Lewis | 19-10-16 | 09:46

@wc experience
Heeft inderdaad een behoorlijke terugslag maar met een verlengde loop en stevige armen goed te doen.

kaplaarzenverkoper | 19-10-16 | 09:45

stevig deurtje

Bokito ergo sum | 19-10-16 | 09:44

Dit is waarom ik al jaren hier schrijf dat de wet aangepast zou moeten worden: eigen huis = eigen paleis, en dat moet je kunnen verdedigen no matter what. Vuurwapens zouden toegestaan moeten zijn binnenshuis om huis en haard te verdedigen. Van de man van het huis mag verwacht worden dat 'ie alles uit de kast trekt om z'n gezin te verdedigen.
Maar dat is nu onmogelijk.

Draak uit Brabant | 19-10-16 | 09:44

Met een busje pepperspray red je het niet meer dus word dan toch maar kijken of ik ergens een bunker kan kopen.

Barkruk2 | 19-10-16 | 09:44

Onze professionals in zelfverdediging hebben de oplossing: Joga lessen. Jezelf bewapenen tegen agressors is zooo verleden tijd

BASinnic | 19-10-16 | 09:44

@necrosis | 19-10-16 | 09:38
Aan de andere kant zie ik ook voordelen op dat lijstje.
Veel pillen, drank, vuurwapens...

Piet Karbiet | 19-10-16 | 09:43

misschien weet een 'vriendje' van een van de dochters meer...

guinnessdude | 19-10-16 | 09:43

Waar haal ik een AK47 om mijzelf te beschermen tegen dat riftuig met allemaal dezelfde naam en een IQ van een geestelijk gehandicapt varken ?
.
Het wordt tijd om Nederlanders te bewapenen, van de overheid hoeven we helaas niets te verwachten, valt nog mee dat er geen 3 hulpverleners bij de Mootjes staan om ze te begeleiden.

GerMonster | 19-10-16 | 09:42


Serieus, altijd weer die "kluis van het gezin". Ik ken echt niemand met en kluis (behalve mss vuurwapens. Is dit een crimineel iets???

b0bb1e | 19-10-16 | 09:41

Vuurwapens... waar koop ik die? Een twintig jaar geleden was ik in Tsjechië en kon dat daar nog. Maar wij zijn in NL compleet tandenloos gemaakt. Gewone burgers maken geen schijn van kans in dergelijke situaties. En de criminelen weten dat heel goed! Ben bang dat we het op meerdere fronten van dit barbaarse volk gaan verliezen.

sickworld | 19-10-16 | 09:40

We zullen het zelf moeten oplossen, want de hermandad gaat het in ieder geval niet voor ons doen.

Fridtjof | 19-10-16 | 09:40

@duitse herder | 19-10-16 | 09:30
En nu even wat feiten over jouw geliefde Denemarken:
newsmonkey.be/article/2700
*duwt zakdoekje naar voren*

necrosis | 19-10-16 | 09:38

Dit valt onder godsdienstvrijheid. De ongelovigen mogen beroofd worden.

maar toch | 19-10-16 | 09:38

En ook de "herstel" blijkt van weinig realiteitszin.
.50 is een krachtig maar onhandzaam handkaliber.
En niet op verlof verkrijgbaar in NL
Wat ik allemaal hierover zou willen zeggen... Maar begrijp me niet verkeerd: meer eens zou ik het met u niet kunnen zijn!

Ik laat het hierbij; iedere bestaande of nog op te richten partij die een '2nd amendment' in NL van de grond krijgt heeft mijn eeuwige stem.

WC Experience | 19-10-16 | 09:37

@schijthuis
Niet voor je beurt spoelen.

kaplaarzenverkoper | 19-10-16 | 09:35

Twee weken geleden was daar 's ochtend nog een schietpartij bij een schoolplein. Kinderen en ouders vluchtten in paniek de school in. www.at5.nl/artikelen/160947/schietpart...
Dit is niet normaal meer. Dat daar ook het Midden Oosten restaurant Syriana zit lijkt mij dan weer wel meer dan normaal. syriana.nl/

Piet Karbiet | 19-10-16 | 09:35

Van Duyvenbode | 19-10-16 | 09:29
De Bijlmer, Rotterdam-Zuid, en de Schilderswijk Den Haag, probeer ik dan ook te vermijden, bij m'n volgende verhuizing.

Ing. Van der Pik | 19-10-16 | 09:33

Was er kortgeleden niet een topic over een stel mafkezen die met een voorhamer de deur van de winkel van een benzinepomp te lijf gingen?
Die waren ook met z'n drieën.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/10/...
En hebben ze die auto nou al gevonden?

necrosis | 19-10-16 | 09:33

Een .45 Desert Eagle...
Ja u heeft er veel verstand van

WC Experience | 19-10-16 | 09:33

Herstel .50 natuurlijk!

kaplaarzenverkoper | 19-10-16 | 09:32

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:16
Misschien had de aannemer die de kluis heeft ingebouwd een aardige Marokkaanse stagiaire meegenomen?
Glasgow Argus | 19-10-16 | 09:24
.
Ja dat zou heel goed kunnen. Daarom altijd een puur Nederlands bedrijf uitzoeken waar géén allochtonen werken. Iedereen natuurlijk helemaal over de zeik want dat is 'diskriminazie' maar ik maak helemaal zelf uit waar ik koop of van welk bedrijf ik een dienst afneem.
.
We moeten die lui gewoon isoleren. Er helemaal niets meer mee te maken willen hebben. In geen enkel opzicht. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Het is inderdaad oorlog.

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:32

Bij dat nieuwe programma ''Hunted'' zijn ze stukken sneller met opsporen..

Kromme Banaan | 19-10-16 | 09:32

En dan blijft dit kabinet volhouden dat er minder gevangenissen nodig zijn.
De misdaad daalt nog steeds.
We worden voor de gek gehouden.
Pakkans is nihil.Niet opgepakt en veroordeeld?Dan telt het niet mee voor de statistiek.
En al die kleinere boefjes worden gewoon niet meer veroordeeld en opgesloten.

Lilia2 | 19-10-16 | 09:32

Ik roep het al jaren. Zorg zelf voor de broodnodige vuurkracht!!! Daar kreeg ik in het verleden weleens een Joris voor. Gelukkig is bij de redactie nu ook het licht aan gegaan. Al blijf ik persoonlijk toch de voorkeur geven aan een .45 desert eagle

kaplaarzenverkoper | 19-10-16 | 09:31

Yep Pritt, als ze dat bij huize Fuck-a-duck doen dan staat of moeder de vrouw of ik met een Sig 556 Xi russian te wachten. Goed spul. Maar dat Is dan ook in Murica, waar je jezelf mag verdedigen. Dit filmpje is echt te krankzinnig voor worden. Hoe wisten ze trouwens dat er een kluis in huis aanwezig was?

Fuck-a-duck | 19-10-16 | 09:31

Wat is er mis mee om je uitkering zo te verhogen? In Nederland dan.
Er zijn 8.900.000 FTen PT werkenden. 50% fulltime en 50% parttime. Er zijn inmiddels ook 3.200.000 uitkeringsgerechtigden.

duitse herder | 19-10-16 | 09:30

Moraal van het verhaal is ook dat je niet eens in de nabijheid van een grote kansenwijk moet wonen. De Sloterweg is veel te dicht bij Osdorp, enfin, te dicht bij A-dam Raqqa. Criminelen hebben de gewoonte hun verrijkende bijdrage aan de samenleving te leveren binnen een straal van 5 km.

Van Duyvenbode | 19-10-16 | 09:29

En etnisch profileren wordt dicriminatie genoemd, omdat een mocro ventje van 20 in een auto rijdt met een prijskaartje waar Jan Modaal maar nèt een hypotheek voor krijgt...... gewoon effe vragen hoe hij aan die te dure bak komt is geen discriminatie maar pure realiteitszin. Daarom moet iedereen volgend jaar PVV stemmen, dan is het gelijk afgelopen met dat wegkijken!

Right up | 19-10-16 | 09:29

Zo de tandjes.
Het word dus echt tijd voor het bewapenen als je in Amsterdam, Rotterdam en omgeving woont.
CCTV is leuk speeltje en tijdverdrijf voor de politie. Maar als je echt wat wil doen zul je gewoonweg moeten blijven schieten tot ze niet meer bewegen.
Zelfs als dit tuig gepakt word is elke straf die ze in Nederland krijgen een fopstraf. Voor die paar centen zo'n geweld gebruiken maakt dat je echt verloren hebt.
In dit geval lijkt het dan weer niet zo'n best plan om de confrontatie vanuit de woonkamer of de hal aan te gaan.

Helder Groentje | 19-10-16 | 09:29

@Dorst | 19-10-16 | 09:23
Je hebt helemaal gelijk! Who gives a fuck wanneer een crimineel de andere omlegt... ik niet! moeten ze vaker doen!

Kris | 19-10-16 | 09:27

Oi! De Nederlandse Trias politica, volledig in handen van VvD, pvdA, D66, CDA, is hier voldoende duidelijk over geweest. Mits tintje of islam, mag dit.
.
Dit vindt plaats omdat u mogelijk maakt. En nou ophouden met dat gepost en geklaag!

Parel van het Zuiden | 19-10-16 | 09:25

Als je klappen hoort bij je voordeur, bel je toch 112?

Ing. Van der Pik | 19-10-16 | 09:25

Het feit dat men 5 maanden wacht om met beelden van dit soort extreme overvallen naar buiten te komen, zegt weer genoeg. Nederlandse justitie wil de Nederlandse bevolking helemaal niet beschermen maar werkt puur voor de geïmporteerde bezettingsmacht.

Franker | 19-10-16 | 09:25

Wat mij ook verbaasde is dat die eigenaar van die woning, niet meteen 112 belde. Maar naar boven rende.

Ing. Van der Pik | 19-10-16 | 09:25

-weggejorist-

Mika6101 | 19-10-16 | 09:24

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:16
Misschien had de aannemer die de kluis heeft ingebouwd een aardige Marokkaanse stagiaire meegenomen?

Glasgow Argus | 19-10-16 | 09:24

Pas wanneer een flinke groep autochtonen tot actie overgaat, is dit afgelopen. Pas dan weet het tuig met aanhang en familie niet hoe snel ze hier weg moeten wezen. Hopelijk gaat dit nog een keer gebeuren.
Van Duyvenbode | 19-10-16 | 09:20
.
De meeste Nederlanders zijn gewoon scheitlijsters. En de paar dapperen hebben geen wapens. Pas als echt de pleuris is uitgebroken (burgeroorlog) gaat men over tot actie maar dan zijn we veel te laat!

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:24

En daarom is het ook geen wonder dat werkgevers never nooit een Marokkaan aannemen.

eerstneukendanpraten | 19-10-16 | 09:24

@ikdenkwat | 19-10-16 | 09:18
Beverwaard?
Geen Beverwijk?

necrosis | 19-10-16 | 09:24

Naast die Sig Sauer heb je ook nodig: schiettraining, en de overtuiging dat je het ding moet gebruiken indien nodig.

Want de kansenprinsjes zijn veelal zwakbegaafde narcistische psychopaten, die hebben er geen enkel moreel probleem mee om hun vuurwapens te gebruiken. Normale mensen aarzelen op het kritieke moment, en die aarzeling moet je echt afleren. Dodelijk gevaarlijke situatie = dodelijk geweld tegen bedreigers is toegestaan en zelfs raadzaam.

raskol | 19-10-16 | 09:23

Het blijft toch vreemd dat zo iets pas een half jaar later in Opsporing Verzocht zit en als die kutcriminelen elkaar omleggen hier de hoogste prioriteit aan wordt gegeven en bijna de delfde dag nog wordt behandeld (en het liefst ook elke week daarna). Toch jammer dat het OM de prioriteiten niet goed kan stellen.

Dorst | 19-10-16 | 09:23

Goatboy2014 | 19-10-16 | 09:21
Klopt, een normale deur heb je met 2, 3 klappen open.

Ing. Van der Pik | 19-10-16 | 09:23

ikdenkwat | 19-10-16 | 09:18
U bedoelt waarschijnlijk Beverwijk . Beverwaard is een niet zo beste wijk in Rotterdam

Goatboy2014 | 19-10-16 | 09:22

@Lupuslupus | 19-10-16 | 09:16
Dat is vaker het geval bij een 'willekeurige' inbraak.
De daders zijn schijnbaar op de hoogte van de aanwezigheid van geld, juwelen, een kluis, etc.
Ik lees vrij weinig berichten dat een heroïne junk overvallen wordt in zijn twee-kamer flatje die hij deelt met ratten en/ of kakkerlakken.

necrosis | 19-10-16 | 09:22

Er is eigenlijk maar een oplossing voor deze plaag, maar niemand die het hardop durft te zeggen. Laten we het maar samenvatten als: we hebben hard een batman nodig

arbanafal | 19-10-16 | 09:22

Het extreme geweld verbaast me. Dat ze maar snel gepakt mogen worden, dat klote-tuig.

Ing. Van der Pik | 19-10-16 | 09:22

Er zijn diverse mensen die precies weten welke gasten dit hebben gedaan. Maar ja, allemaal van dezelfde komaf of uit hetzelfde milieu. Die gaan dus niks zeggen. Want zo rolt deze gemeenschap. Die overigens genoeg leden kent met normale banen, lid van de voetbalclub, zitting in een bestuur etc.

Tom Hagen | 19-10-16 | 09:22

Nijntje en 'het groot wapen'. Zucht...

keestelpro | 19-10-16 | 09:21

Versterkte voordeur. Dus er was wat te halen en dat wisten die gasten .
Verder wat Vloberto 9.15 zegt

Goatboy2014 | 19-10-16 | 09:21

Dit zijn geen Mocro's maar Nederlanders, zoals u en ik !
Wij hadden deze "overval" ook kunnen plegen, ware het niet dat wij wél een kans kregen van deze samenleving. Deze hongerige drommels waren gewoon op zoek naar water en brood. (-_*)

Acidbrain | 19-10-16 | 09:20

Van de politiek en de rechterlijke macht hoeven we het niet te hebben, zoveel is wel duidelijk. Pas wanneer een flinke groep autochtonen tot actie overgaat, is dit afgelopen. Pas dan weet het tuig met aanhang en familie niet hoe snel ze hier weg moeten wezen. Hopelijk gaat dit nog een keer gebeuren.

Van Duyvenbode | 19-10-16 | 09:20

-weggejorist-

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:19

Ik heb gisteren ook gekeken, en zat zowat te schreeuwen voor de buis. Wat een debielen.
En wat een werk, aan die voordeur. Daar is vakkenvullen niks bij. En wat een zootje ellende. En voor wat. Voor wat nou helemaal.

LibertasSimplex | 19-10-16 | 09:18

Opa Karbiet woont in Osdorp, bij de Aker. Daar lijkt het wel iedere week raak. De bakker overvallen met een AK47, liquidaties, schietpartijen overdag, laffe roofovervallen, berovingen, verkrachting, plofkraken etc. www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=overval+o...
Het enige goede nieuws is dat hij doof wordt en de sirenes niet meer hoort. Daar is wel het oorlog.

Piet Karbiet | 19-10-16 | 09:18

Je zou toch een paar molotov cocktailtjes op zolder hebben liggen. Enkeltje beverwaard die gasten.

ikdenkwat | 19-10-16 | 09:18

@piekartz | 19-10-16 | 09:05
Noteer in de geschiedenisboeken:
2016 was het jaar waarin incidenteel Marokkanen betrokken raakte bij criminaliteit. Het is daarvoor of daarna niet meer voorgekomen.

keestelpro | 19-10-16 | 09:17

Had die man de jackpot in huis?
Simon_GS | 19-10-16 | 09:10
.
Gewoon een kluis met wat geld en sieraden. Iemand uit de familie is loslippig geweest want hoe weten die schoften anders dat er een kluis was.

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:16

Tegen een AK47 ga je niet point-blank staan met je handvuurwapen, in dit geval was afwachten, meewerken en in je broek plassen de enige juiste optie.

Vloberto | 19-10-16 | 09:15

In de marrokkaanse cultuur heet dit 'een beleefdheidsbezoekje brengen aan de nieuwe buren'.
De gastheer wordt dan getrakteerd op nieuw knutsemateriaal.

Notenkraker | 19-10-16 | 09:15

@Teleo | 19-10-16 | 09:07
Afgelopen maandag is een prins van de koninklijke familie van Saoedi-Arabië ter dood gebracht wegens moord.
www.telegraaf.nl/buitenland/26841468/_...
Ondanks zijn titel kreeg hij geen fopstrafje......

necrosis | 19-10-16 | 09:15

Jessus wat zullen ze doodsangsten hebben gehad! Niks zo gevaarlijk dan een ventje met een AK-47 wat stijf staat van de adrenaline en staat te stuiteren in en om je huis! Sterker nog: deze wapen ligt nog bij iemand thuis om nog meer rottigheid uit te halen... Sterkte voor de bewoners! Dat dit op tv komt zal weer veel emoties bij ze losmaken..

Kris | 19-10-16 | 09:14

Kan GS dan ook ff meteen een adresje geven waar ik een Sig Sauer kan aanschaffen. MP5 mag ook.
postmodernismisdead | 19-10-16 | 09:01
.
Precies. En a.u.b. crowdfunding voor hen die zoiets niet kunnen betalen.
Als je niet in criminele kringen verkeert is het onmogelijk om een wapen aan te schaffen.

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:14

Iedere dag. Iedere dag! Als je niet met je linnen tasje dagelijks naar een ministerie treint of alleen Benoordenhout-Binnenhof fietst, dan zie je het. Op de klompendansvereniging in Almelo zie je het niet. En ook op Lowlands, Park- of Pinkpop niet. Als je alleen Volkskrant leest of je slechts door Jeroen of Matthijs laat bijpraten krijg je de realiteit ook niet onder ogen. Alle overige Nederlanders zijn het zat. Spuugzat.
Iedere dag weer.

metzonderzijwieltjes | 19-10-16 | 09:12

Deze zou je niet eens meer een enkeltje Marokko willen geven, maar gewoon permanent in een donker hokje willen stoppen.

kanon0503 | 19-10-16 | 09:12

@Infidel66 | 19-10-16 | 09:10 omdat de spindokters van GroenLinks al bezet waren om de rest van de immigratie-ellende recht te lullen.

Handsomeboy | 19-10-16 | 09:11

-weggejorist-

rijk | 19-10-16 | 09:10

In dit geval kan je je alleen maar verdedigen met een vuurwapen constateer ik. Ik begrijp al die moeite ook niet. Had die man de jackpot in huis?

Simon_GS | 19-10-16 | 09:10

-weggejorist-

Infidel66 | 19-10-16 | 09:10

Alweer dat etnisch profileren; hier werd de buurt geteisterd door 3 roomblanke jongens die aan belletje trekken deden , hoor je niemand over .. puur rascisme

sparrow | 19-10-16 | 09:09

Jammer genoeg zijn dit soort incidenten meestal gepleegd door allochtonen,met name Marokkanen.Duitsland heeft er ook last van.Maar hier in Nederland gaat dit al decennia lang .Luister naar P Fortuyn, en wat denk je van G Wilders ? Hij wordt niet voor niks al 13 jaar strengst bewaakt.Het was en is geen verrijking voor ons tolerant en beschaafd land,nog maar men vraagt zich af voor hoelang nog.De mensen pikken het niet meer.En dan kunnen ze wel met het vingertje wijzen,en in de slachtofferrol kruipen,dit is iets dat ze aan zichzelf te danken hebben.Dat velen niet meer zo tolerant zijn,integendeel.En kansen genoeg gehad,alleen velen hebben er niks mee gedaan.Pech.

altijdfeest | 19-10-16 | 09:09

Het gaat maar door, het gaat maar door met die terugkeerfetisjisten

Handsomeboy | 19-10-16 | 09:09

@piekartz | 19-10-16 | 09:05
Een 50x50 Terrastegel?

Mark_D_NL | 19-10-16 | 09:09

Daar wordt op de deur geklopt, om al vast in sinterklaas stemming te komen.

broervandenhollander | 19-10-16 | 09:08

Yes, ze zijn nogal materialistisch. Feest in het buurthuis. Iedereen een petje, tasje en een zonnebril(emotie!).

RickTheDick | 19-10-16 | 09:08

Volgende week de Mocro Mafia die voor uw deur 3 leden van de Nazi Mafia uit Oekraïne afknallen met AK's en zwaarder geschut (Buk?).
--
Dan helpt die sighauer niet meer. Dan wordt het tijd voor een Houwitzer.

Mark_D_NL | 19-10-16 | 09:08

Ik zou het boordkanon van een A-10 achter de voordeur zetten:
static2.businessinsider.com/image/5697...
Ik denk dat die overvallers dan het wereldrecord hardlopen gaan verbeteren....

necrosis | 19-10-16 | 09:08

Eén incident en het is oorlog... zucht.. noobs
piekartz | 19-10-16 | 09:05

Jij woont onder een steen?

Vogelbeest | 19-10-16 | 09:08

Eén incident en het is oorlog... zucht.. noobs
piekartz | 19-10-16 | 09:05
.
Eén incident? Woont u onder een steen?

Lupuslupus | 19-10-16 | 09:07

Als je dit ziet zijn we op weg naar Zuid Afrika, waar iedereen met een beetje geld achter een muur met schrikdraad en een 'immediat armed response' bord leeft. Een terzijde: de voordeur lijkt me nogal gepantserd. Verwachtte de beste brave huisvader wellicht een bezoekje?

Fall | 19-10-16 | 09:07

keestelpro | 19-10-16 | 09:01

Nee. Dit soort schietjongens krijgen van iedere rechter een jaar of 5-6.
Het punt is dat je ze eerst moet pakken en bewijs hebben.

Teleo | 19-10-16 | 09:07

Gelukkig woon ik nu klein en valt er weinig te halen, maar bij mijn volgende huis toch maar een Ak onder het bed verstoppen als dit zo doorgaat..

tiku99 | 19-10-16 | 09:06

Met een 175 pond kruisboog kom je ook een heel eind. En het is nog legaal ook.

Mocht dat falen heb ik altijd nog een katana. Ik zeg Habib kom er maar in!

GhostwriterAvitas | 19-10-16 | 09:06

-weggejorist-

piekartz | 19-10-16 | 09:05

Ach joh, de popo moet toch exact weten welke mocroklantjes dit zijn geweest, ze kennen ze verdomme letterlijk ALLEMAAL.

Vraag het de wijkagenten maar eens, hoewel die verpest zijn door hun wens om diplomatiek tussen kutvolk en samenleving te gaan zitten modereren, moeten ze wanneer ze met hun neus op deze beelden geduwd worden die gastjes er zo uit kunnen pikken. Hoeft geen bewijslast te zijn, want als je weet wie het waren volg je ze een paar avonden en heb je een heterdaadje bij de volgende klus.

F#ckingAwesome | 19-10-16 | 09:05

Dit komt door een gebrek aan stageplekken!

JansJans | 19-10-16 | 09:05

Een Peshmerga voor de deur werkt beter dan een cctvv. Cctvv is alleen goed om de uitzending van opsporing verzocht te vullen.

Bennie Boos | 19-10-16 | 09:04

Er komt een tijd dat deuren en ramen voorzien worden van stalen luiken. Ieder huis een bunker.

McMarx | 19-10-16 | 09:04

MaroRakakaakaan

Tuborg øl | 19-10-16 | 09:03

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een Beretta 93r.

brughslurph | 19-10-16 | 09:02

Kan GS dan ook ff meteen een adresje geven waar ik een Sig Sauer kan aanschaffen. MP5 mag ook.

postmodernismisdead | 19-10-16 | 09:01

Haha LOL Pritt.
Je suggestie wordt gewaardeerd!

pennestront | 19-10-16 | 09:01

De vader komt goed weg dat hij de overvallers niet heeft verwond of gedood. Anders had hij nu een nog groter probleem gehad.
Zo rolt justitie in Nederland. Met dank aan 's crimineel's grote knuffelvrienden de D66 rechters. Mochten deze gastjes opgepakt worden kunnen ze na een aantal uren schoffelen aanschuiven bij DWDD onder een warm onthaal of hun verhaal kwijt bij College Tour.

keestelpro | 19-10-16 | 09:01

Wéér bijna een half jaar later dus.
Wil je dat soort lui een keer drie weken kunnen opsluiten dan moet toch voortvarender met dit soort beelden worden omgegaan.

Lewis | 19-10-16 | 09:00

Vraag het eens aan straatagenten in de grote steden. Bij bepaalde groeperingen hebben 70% van de jongeren een strafblad. Maar zeg er iets van en het is discriminatie.

Het is tijd dat feiten is gewoon benoemd gaan worden. Dan kunnen we aan oplossingen gaan werken. Een actief uitzetbeleid naar een islamitisch land of zo.
Het linkse wegkijken heeft lang genoeg geduurd.
Stempt allen FvD, VNL of PVV. Dan lossen we het op middels referenda, want op beroepspolitici hoeven we niet te rekenen, dat blijkt al 40 jaar.
#minder

Vogelbeest | 19-10-16 | 09:00

Als greet belooft het npo budget te verdubbelen staan zulk soort filmpje dezelfde dag op het 8 uur journaal.Plus de hele dag pro pvv nieuwsuur.

van stampij | 19-10-16 | 08:59

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken