#BOOS! Tim zet politici voor lul over acceptatiewet
Tim Hofman laat even zien hoe je leuke Binnenhoffilmpjes maakt door politici te ondervragen over de Acceptatiewet. Waarom? Omdat Floor graag verpleegkunde wil studeren op de school met de beste verpleegkundige-opleiding, maar daar niet toegelaten wordt vanwege discriminisme. Die school is namelijk het zwaar gereformeerde Hoornbeeck-college en die vinden iedereen die niet strikt volgens hun zwaar aangedikte en behoorlijk anachronistische wetten leeft een duivelskind. In 2008 stonden ze ook al op GeenStijl omdat ze een leerling weigerde vanwege het feit DAT HIJ THUIS TV KEEK. Het Hoornbeeck-college stuurde in 2016 nog een brief naar de ouders met de waarschuwing dat ze een neger in dienst hadden genomen. Zo'n school dus. Floor is bereid zich in alles aan te passen, maar het Hoornbeeckcollege zegt op Oudtestamentische wijze 'fuck you'. Gelukkig ligt er nu een wet klaar om dit soort belachelijke situaties te voorkomen. De acceptatiewet. Die uiteraard door de SGP en de CU wordt gedwarsboomd, want die partijen bestaan ook uit mensen die daadwerkelijk geloven dat er ooit een man was die Jezus heette en die letterlijk over water heeft gewandeld. De PvdA, die notabene de wet indiende, ligt aan de leiband van deze partijen. Jup. Een paar orthodox reli-extremisten maakt de dienst uit op het Binnenhof. En hoe idioot die hele situatie is, weet Tim Hofman op zeer vermakelijke wijze in een kleine zes minuten uit te leggen. KIJK DAN!
Reaguursels
InloggenEr zal toch een reden zijn dat deze school de beste verpleegkundigenopleiding herbergt. Het zou maar zo iets met de bekritiseerde voorzorgsmaatregelen van doen kunnen hebben. Of mag die suggestie niet worden geopperd?
Doper | 07-10-16 | 10:34
Nu ik er nog eens dieper over nadenk, ik heb Tim in een aflevering van Dumpertreeten ooit horen zeggen dat Quid zijn oud leerkracht is... *mompelt iets over vriendjespolitiek, oldboysnetwork, ons kent ons... afin*
Niet om door te komen zo'n filmpje dat nergens over gaat.
kees1386 | 07-10-16 | 02:58
Goed punt. Hoeft niks te betekenen, maar zou kunnen idd. Inderdaad stof tot nadenken. Café Weltschmerz vaak +1, mag gezegd worden.
hebbeh,
Je hebt gelijk, ww3 is waar we ons nu druk om moeten maken.
Juist nu.
Hans Gruber | 07-10-16 | 08:09
In een echt vrije markt mag je als burger onderwijs overal kopen. En als je je verder redelijk keurig gedraagt, mag ook niemand je er vanaf schoppen.
Zou Tim ook genoeg verdienen als de NPO niet bestond (en we dus minder belasting betaalden, waardoor iedereen meer geld overhoudt om uit te geven aan dit soort kanalen én er geen overheidsconcurrentie is voor dat soort kanalen)? Denk het wel. Bewijzen genoeg.
batvoca2 | 06-10-16 | 23:50
niet moslims zullen nooit naar een islamitische school gaan, dat weten PvdA, SP, VVD, GL en D66 ook wel, daarom konden ze met gerust hart deze wet verzinnen.
Maar wel vermakelijk om te zien dat voor de PvdA het pluche altijd belangrijker blijft dan principes.
@Quid
.
Quid, maak nu eindelijk je middelbare school eens af en haal dat staatsexamen Nederlandsche Taal gewoon eens met een voldoende:
.
"... wil studeren op de school met de beste verpleegkundigeN-opleiding..."
.
"In 2008 stonden ze ook al op GeenStijl omdat ze een leerling weigerdeN vanwege..."
.
Heusch, zo moeilijk is het niet!
Niet dat ik dat zou willen, maar volgens deze logica mag ik dus een school oprichten met een bordje "verboden voor negers" op de gevel?
Conclusie? Het is nu een wetsvoorstel dat vooral op integratie doelt, om segregatie weg te krijgen van scholen. Ofwel: nivelleren. Laat alle minder presterende kinderen a.u.b. toe op de topscholen en stuur ook eens wat topleerlingen naar de mindere scholen. Want Nederland-kennisland klinkt wel goed maar in de praktijk willen we hier zo min mogelijk aan doen.
Verder snap ik ook niet zo goed waarom het geen enkele niet-christelijke school lukt om dan ook maar in de buurt van het niveau van het Hoornbeeck college te komen. Of kunnen die niet-christenen dan echt helemaal niks degelijks voor elkaar krijgen?
Wat een dom filmpje en een dom topic. Je weet dat het een christelijke school is, doe niet moeilijk.
Het sterft vanzelf wel uit.
Jezus, ik lees nu pas hoeveel gristengekkies er in de panelen huizen.
Als die Egbert Dijkgraaf dit filmpje nu eens zou bekijken en zijn eigen lichaamstaal zou willen analyseren. Dan weet ie ook dat hij op moet houden met deze mentale spagaat. Hij weet ook dondersgoed dat waar hij mee bezig is, niet goed is.
-weggejorist-
Wetsvoorstel:
Fundamentalisten die een zandbakverhalenboekje hanteren als handleiding om te leven mogen alleen in huiselijke kring poppenkastje spelen.
Floor wilde dus "studeren" op de school met de beste verpleegkundige opleiding. Dat is toch een mooi compliment voor die school en impliciet een beetje voor het goede bijzonder onderwijs zoals wij dat van oudsher kennen in ons vaderland en waarvoor de vigerende wetgeving ook is bedoeld.
Respect en terecht dat SGP, CU en CDA(?) de rug recht houden in een klimaat waarin de nog steeds door de schoolstrijd van weleer getraumatiseerde hardcore PvdA socialisten en ander links, weer een kruistocht zijn gaan voeren voor seculair onderwijs. Elke vorm van religie de scholen uit!
De (s)linkse smerigheid zit hem hierin dat met name de PvdA daarvoor de door hen zo gehate wetgeving waarin de rechten van het bijzonder onderwijs zijn vastgelegd, wel omarmt om het islamitisch/salafistische onderwijs, haat fabrieken tegen de westerse samenleving, te faciliteren en te subsidiëren met NL belastinggeld. Diffuse geldstromen uit woestijnië en het satanaat turkië, gedogen zij. Als de poen wordt doorgesluisd door moskeeën deugt het kennelijk, als christelijke instituties dat doen, stinkt het, terwijl pecunia non olet -publiek geld in dit geval- toch het manna voor socialisten is.
Alle religie de scholen uit geldt kennelijk niet voor het islamitisch/salafistische onderwijs. Pure linkse, "weg met ons", links cultuur verraad, zoals wij die helaas al te goed kennen.
De kennelijk door zijn gereformeerde achtergrond hevig getraumatiseerde Johnny Qui(d)sling, leent zich graag voor dat boosaardige streven. Johnny boy, ik deel jouw achtergrond niet, noch jouw frustraties, maar heb wel een bloedhekel aan "weg met ons" schreeuwers.
Wacht, ik deed een TL;DR bij dit onderwerp.
Dus misschien is het al gezegd. Maar valt het ons als reaguurders niet op dat Tim, van #boos best wel vaak genoemd wordt op gs. Met een eigen topic en dus gratis reclame. Je zou haast denken dat GS en Bnn in de achterkamertjes een reclamecampagne hebben afgesloten.
Zelfde geldt overigens ook voor zondag met Lubach. Elke maandag staat er wel een recap van zondag hier. Je zou haast denken dat het reclame is..
Om even de boel te nuanceren. Bij café werldschmets (spelfouten voorbehouden) worden ook dingen aan de kaak gesteld die wij als burgers niet zien. Echter daar wordt door GS amper gehoor aan gegeven.
Zit ik er dan zo naast? *stof tot nadenken doet *
appelvink | 06-10-16 | 23:14
Ik ben inderdaad voor islamitische scholen die vanuit fundamentalistische staten worden gefinancierd alleen niet in Nederland maar in de landen waarvanuit ze gefinancierd worden. Het islamitisch onderwijs gaat tegen alle regels van de (onze) beschaving in, dat kun je van het christelijk onderwijs niet zeggen. De christelijke scholen hebben een goede reputatie en dus zeker bestaansrecht, de islamitische scholen hebben een slechte reputatie en zouden snel verdwijnen als de schoolverlaters niet gewoon een uitkering konden aanvragen en het niet vinden van werk niet op rascisme konden gooien. Bovendien zouden we mensen die behoefte aan islamitisch onderwijs hebben niet eens in Nederland hebben als er niet een onnatuurlijke situatie was gecreëerd door idiote politici die ze als nieuw stemvee allerlei cadeaus hadden aangeboden zoals bijstand, kinderbijslag, subsidies, een vergevend rechtssysteem en een beschermde status. Maar goed, het belangrijkste punt is dat er ook overheden zijn met gevaarlijk gedachtengoed en dat, wanneer dat uit de hand loopt, ik de mogelijkheid wil hebben om mijn kinderen daar aan te onttrekken.
toetssteen | 07-10-16 | 00:01
"Best amusant voor mensen die niets met religie hebben, maar meer met het ontstaan van de mens en waarom het geen aap is."
In China worden kinderen geleerd dat ze niet afstammen van de apen zoals de negers en blanken maar van de javamens.
Stormageddon | 06-10-16 | 23:54
"Weg. Er. Mee."
Ik denk dat er niets mis is met religie zolang hij voortkomt uit de streek. Ik heb er geen moeite mee dat men hier de leer van de woestijn predikt, vrijheid van geloof is een recht, probleem is dat de woestijngeloven, jood/christen/moslim moralistisch zijn en andere mensen wil opdragen hoe te gedragen. Wat dat betreft zouden Abrahamitische geloven verboden kunnen worden omdat de leer in gaat tegen de vrijheid van geloof. Zie de paradox.
Allemaal leuk en aardig. Maar die cursus vingeren, is dat met Marije?
Het zoveelste onzin-topic van Johnny-ik-worstel-nogal-met-mijn-verleden-en-uit-dat-door-alles-wat-naar-christen-ruikt-kut-te-vinden-Quid, over een onzinverhaal van ene Tim, die het verder geen reet boeit, maar gewoon ziet dat hier elke keer een topic over getypt wordt op GS (dus kijkcijfers) en dat uit gaat melken, zoals zijn goed recht is.
Maar het blijft gelul. Floortje of hoe ze ook heet kan terecht op allerlei scholen in Amersfoort (ROC's) die exact hetzelfde onderwijsniveau bieden. Dus het heeft niks te maken met bijvoorbeeld dat Floortje nu geen onderwijs kan krijgen. Er is echter deze school, die bijzonder onderwijs biedt, waarbij het bijzonder vooral bestaat uit de achtergrond van leerlingen en hun ouders. Die school krijgt exact dezelfde financiering voor het opleiden van leerlingen als een openbare school. Die leerlingen moeten of ze op een openbare school zitten of op een bijzondere school toch opgeleid worden, dus het kost ook nog eens exact hetzelfde. Dat is helemaal het issue niet.
Het issue is, dat Floortje heeft gezien dat deze school met hun achtergrond en hun bijzonder onderwijs tot de beste van NL behoren. Zal wel een reden hebben, niet? Floortje discrimineert dus zelf ook, door niet alle scholen gelijke kansen te geven, maar specifiek te gaan drammen om tot deze school toegelaten te worden. Jammer Floortje!!
Zij moet gewoon naar een openbare school gaan, en daar zo goed haar best doen dat de ratings van die school misschien ook omhoog gaan. Dan steekt ze haar nek uit en doet echt wat. Maar dat lafjes willen meeliften op een ander die wel z'n nek uitsteekt en "die moeten mij ook accepteren, ook al kots ik verder op hun denkbeelden"-mentaliteit. Zum kotzen. Dat is het hier net zo goed als bij een islamitische terrorist die kotst op ons westerse rechtssysteem, maar er wel gebruik van maakt om zijn antisemitische uitspraken te scharen onder vrijheid van meningsuiting. En dan zijn de reaguursels hier altijd vrij duidelijk.
Dus Floortje, ga lekker naar een andere school en doe je best. En mensen hier, kap eens met hypocriet zijn en meet niet met twee maten.
Stormageddon | 06-10-16 | 23:54
Kunt u ze in het vervolg ze gewoon kousen noemen.
Het woord zwart is zo beladen.
the Jackdawn | 06-10-16 | 23:25
Volgens christenwappies is het 6000 jaar. Echter is het wel zo dat de mens en de dino samen hebben geleefd; voetafdrukken gevonden.
Ach, het blijft amusant als u weet wat MYH16 is. Best amusant voor mensen die niets het religie hebben, maar meer met het ontstaan van de mens en waarom het geen aap is.
hebbuh | 06-10-16 | 23:49
Het is best wel triest dat u weer naar scheldwoorden moet grijpen om uw vermeend gelijk te halen.
Ik kan best uw onmacht begrijpen maar ik wil u er nogmaals op wijzen dat zoiets niet zo verstandig is.
@the Jackdawn | 06-10-16 | 23:31
En al die feesten zijn dus te vuur en te zwaard bestreden door de christenen en de moslims, en door onderwijs (indoctrinatie) voor de volgende generaties taboe verklaard, of als dat niet lukte, ingepikt en omgevormd met een judeo-christelijk sausje. Pasen, kerst, of met een heiligendag verbonden zoals Sint Maarten.
Maar volgens de preciezen, de zwarte kousen grefo's is het allemaal hekserij en afgoderij van een valse dwaalleer en moeten de kindertjes daartegen beschermd worden. Dus culturele (zelf)moord. En dan hebben we alleen nog maar over het ranzige christelijke onderwijs. Islamitisch onderwijs is minimaal even erg, zo niet erger. En dat dan allemaal in een land gefinancierd door de overheid. Dat is het willens en wetens creëren van Libanese toestanden. Alle voorwaarden voor een burgeroorlog a la Libanon worden in de kiem gelegd door religieus onderwijs en de financiering er an door de staat.
Weg. Er. Mee.
Nee, ik kijk niet. Geldt die wet straks ook voor islamitische of antroposofische scholen? Fat change
botbot | 06-10-16 | 23:16 | | Reageer+ | 0
Nee.
Can youre pussy do the dog?
Je ben een poppetje sletje zonder dat je het doorhebt,Einstein.
Vrijheid van vereniging heeft nog steeds geen wetgevende macht. Als een vereniging of stichting handelt in strijd met de wet, of dat strijdig handelen blijft doen, kan er bij de kantonrechter om ontbinding van die club gevraagd worden.
Stormageddon | 06-10-16 | 23:24
"Religieus onderwijs is culturele zelfmoord."
Tenzij het de religie van de streek is.
Neem het Lentefeest, midzomernacht, oogstfeest of het Europese nieuwjaar ook bekent als Halloween allemaal zaken die cultuur bepalend zijn.
Das jammer voor de Vrijheid van Vereniging,... zo worden langzaam onze grondrechten opgepeuzeld.
down | 06-10-16 | 23:05
"In Nederland gaat niet de staat over het onderwijs maar de ouders en dat moeten we zo houden."
De Staat faciliteert onderwijs en dat moet zo blijven. Zelfs privé onderwijs wordt door de Staat gecontroleerd of het aan de wet voldoet. Persoonlijk denk ik dat je het zo moet houden want voor je het weet heb je een joodse of christelijke school die de kinderen leert dat de aarde 5000 jaar oud is en dat dinosaurussen samen met mensen geleefd hebben.
-weggejorist-
Religieus onderwijs is culturele zelfmoord.
www.youtube.com/watch?v=tt-rF_-DRYY
hebbuh | 06-10-16 | 23:09
Dus u dicteert wat ik inkijken of lezen moet?
Gaat dat niet een beetje te ver?
down | 06-10-16 | 23:05
Vraagje: bent u voor islamitische scholen in Nederland, gefinancieerd door fundamentalistische (salafistische) buitenlandse regimes/organisaties?
hebbuh | 06-10-16 | 22:53
Zal ik u ook eens wat verklappen ik heb menig maal mijn mening over de EU gegeven wat niet bepaalt mals was.
Maar beste hebbuh u vergist zich in uw mening (voor zover aanwezig).
Ik ben sterk tegen uitreding omdat het ons bankroet zou maken 200 miljard is niet op te hoesten en dan krijgen we ook nog met sancties te maken.
De EU is prima maar dan in afgeslankte vorm en niet in deze geldverslindende bureaucratische vorm.
Zoals ik pas nog eens schreef in één van mijn tegels.
Ik heb schijt aan de EU die zo meteen de kleur van mijn toiletpapier bepaalt.
Ik denk dat je deze twee dingen door elkaar haalt.
Ik ben geen EU trol zoals u beweert maar realist.
Wat een moeilijk gedoe om niks. Gewoon liegen. Bent u christen? Ja! Klaar
botbot | 06-10-16 | 22:51 | | Reageer+ | 0
Ik ben nooit bang want Hagenees,verder reageerde u op mijn reactie zonder het linkje te gluren ach ach ach dus.
U bent af.
Stel je voor dat straks het GeenStijl College verplicht wordt om de kinderen van Jesse Klaver als leerling te accepteren.
Als iemand discriminatie schreeuwt dan gaat het gewoonlijk om iemand die argumenten te kort komt. De acceptatie wet is het afnemen van vrijheid en soevereiniteit. Dat valt nooit toe te juichen. In Nederland gaat niet de staat over het onderwijs maar de ouders en dat moeten we zo houden. Inmenging van de staat is ongewenst. Bovendien bestaat de staat in de praktijk uit politici en ambtenaren, in beiden heb ik geen enkel vertrouwen. Ze zullen altijd proberen om hun macht te misbruiken, zeker als het gaat om iets dat zo makkelijk te manipuleren is als kinderen en jongeren. Ze proberen nu al om de scherpe kantjes er van af te halen. Daarom is het goed dat er in Nederland vrijheid van onderwijs is. Dijkgraaf heeft gelijk dat ze dan zelf maar een school moeten oprichten. Natuurlijk zou het zo moeten zijn dat het bijzonder onderwijs door de ouders zelf betaald zou moeten worden ware het niet dat de overheid dat geld middels de belastingen al heeft afgepakt. Daarom moeten de overheid het ook financieren.
Bovendien is het een non argument dat je door de acceptatie wet meer integratie krijgt, en minder tweedeling in de samenleving. Ook in landen met staats onderwijs heb je grote tegenstellingen, de éne groep kinderen verwordt daar tot een militant soort Goedmensen en de ander keert zich daar weer volledig van af.
@Wutbürger_ | 06-10-16 | 21:33
Ja. Makkelijk scoren is het. Hoe goed het ook is.
Ook verwardtdtdtdt uhm kan mij het verrotten of het met d of t of dt of k is. Als je het niet begrijpt is wat anders.
jitro | 06-10-16 | 22:49
Zal ik u eens wat verklappen? de kousen lopen ook zowaar over het ijs.
botbot | 06-10-16 | 22:47 | | Reageer+ | 0
Je geloofde er niks van ZONDER het linkje gezien te hebben zo kunnen we de echte EU trollen weer uw spawn zal trots op u zijn.
botbot =homo en EU trol die alleen maar bij Rusland schrijfsels is te zien.
hebbuh | 06-10-16 | 22:41
Nog een vraagje wat heeft deze topic met Rusland te maken of bent u bang dat ik verdwaalt ben?
Jezus liep niet alleen over het water maar verstoorde ook nog eens de elfstedentochtrijders door op het ijs in de weg te lopen. Politie had de verwarde man van het ijs afgehaald een kop erwtensoep en een unoxmuts gegeven. Later hadden ze hem naar een tehuis voor daklozen en drugsverslaafde gebracht.
Vreemd dat nederland religieus onderwijs toestaat. Door er een religieus geloof aan een school of openbare instelling te geven werk je juist verdeling in de maatschappij in de hand. En dus discriminatie. Religie is een persoonlijk iets wat ook persoonlijk moet blijven en er een ander niet tot last mee moet zijn. Kerken en moskeeën moeten gebeds en meditatie ruimtes worden waar men even tot zichzelf kan komen. Dan verdwijnen heel wat maatschappelijke problemen.
hebbuh | 06-10-16 | 22:41
Gaan we schelden? kunt u niet tegen mijn argumenten op?
Inhoudelijk reaguuren en de discussie aangaan is dat te moeilijk voor u?
Ik vraag het maar dan kan ik er in het vervolg een beetje rekening mee houden, zo ben ik dan ook wel weer.
botbot | 06-10-16 | 22:33 | | Reageer+ | 0
botbot =homo en EU trol die alleen maar bij Rusland schrijfsels is te zien.
Ach jij kijkt zelf in de spiegel elke dag.
Succes daarmee.
TV is dood. Duidelijk.
appelvink | 06-10-16 | 22:28
Hed iz u mischien wel duideleik dat iek nooid op un kouzen sgool geseten hep.
hebbuh | 06-10-16 | 22:21
Ten eerste weet ik welzeker dat u geeneens weet wat botbot betekent.
Een linkje betekent dat uzelf niet motiveren kunt en een ander dat voor u moet doen.
Een linkje naar de Telegraaf de Volkskrant of RT alsof die de waarheid spreken en zodoende een zwak plemsel nog enig waarheidsgehalte te geven van zie zij schrijven het ook.
Kousenscholen scoren ver boven het gemiddelde wat is daar mis mee?
botbot | 06-10-16 | 21:25
Met die goede score is niets mis, integendeel zelfs. Dat ze leerlingen weigeren die niet streng in de leer zijn, deugt niet.
.
Uzelf heeft niet zo goed opgelet tijdens de lessen NL taal? Ooit gehoord van stam +T in de tegenwoordige tijd? Zie @botbot | 06-10-16 | 21:46 --- Betaal T !!
Ook in andere comments op GS begaat u telkens deze blunder, zo vaak dat het opvalt.
botbot | 06-10-16 | 22:15 | | Reageer+ | 0
Omdat u weet dat u wederom "bot"vangt natuurlijk.
Graaf van Egmont | 06-10-16 | 22:1
Ik heb het geeneens aangeklikt.
botbot | 06-10-16 | 22:01 | | Reageer+ | 0
Wat een zere neuze reactie van een EU-bot.
botbot | 06-10-16 | 22:01
Zal wel een trailer zijn van een nieuwe Hollywood productie. Spreekt trouwens goed Russisch die acteur.
@Infidel66 | 06-10-16 | 21:17
Wat maakt het uit? Misschien is de volgende school verderop elke dag 20 km fietsen met zonder goede ov-verbinding...
Piet Karbiet | 06-10-16
.
Als je zelf uit je nek lult, de grammar-nazi gaan spelen...
.
#sneuneus #faalhaas #droeftoeter
Piet Karbiet | 06-10-16 | 22:02
U kund geen inhoudekijke reaktie weergefen alz iek u goet begreip.
Segregatie/ intergratie / apartheid gegoogeld: www.republiekallochtonie.nl/de-feiten-...
@botbot | 06-10-16 | 21:46
...voor openbaar onderwijs betaalD u net zoveel.
.
en dan moet ik terug naar school? Mkay.
hebbuh | 06-10-16 | 21:53
Ah een linkje, kunt u zelf het woord niet doen?
Ik GELOOF er geen barst van.
@Commando Z | 06-10-16 | 20:56
Acceptatieplicht is inderdaad een zeer apart, zeer Nederlands woord. Verplicht worden om iets te accepteren... met of zonder vaseline?
Dus alles waar dat 'religek' gedrag tot leidt blijkt de beste verpleegkundige opleiding te zijn in Nederland? Ze houden het lekker binnenshuis. Niemand heeft er last van. We hebben er zelfs wat aan. Alles wat je mag dromen over die andere religie. Tsja... en bij al het goeds dat van de Heer komt - dan wel of niet terecht door algemeen geaccepteerde waanbeelden - moet je niet opeens verwachten door de GroenLinks paradox toe te passen op je eigen mensen I.p.v. die ander dat je een punt kunt maken dat hout snijdt.
Graaf van Egmont | 06-10-16 | 21:49
Al stuur je een kous naar een openbare school het is en blijft een kous dus wat dat betreft bereik je niets.
Ook belangrijk natuurlijk,dit speelt ook nu minstens zo belangrijk!!
WW3 is in de maak.
www.liveleak.com/view?i=d8b_1475773161...
Maar ach wie geeft erom.
Wat is er mis met goed studerende meisjes, die dat doen om dat Gods Wrake in hun lijf geranseld is.
Cijfers en resultaten tellen.
Piet Karbiet | 06-10-16 | 21:38
Ga eens even terug naar school, voor openbaar onderwijs betaald u net zoveel.
Dan betaald u net zoveel belasting voor een minderwaardig product.
Slim ,heel slim van u.
Ja ja, een Jager mag je weigeren bij de Dierenpartij maar een Neger zeker niet.
@botbot | 06-10-16 | 21:25
Ik betaal voor dat religeneuzel, doen ze zelf maar. Of hun god.
@brutus68 | 06-10-16 | 21:25
We worden oud. Dat is het. Het is namelijk helemaal 3.0 ezno.
Let u op Tom Staal, Jan Roos, etc? ... als je wat voor elkaar wilt krijgen in DenHaag is dit dus de methode, en niet dat zure gejank.
@Hetkanverkeren | 06-10-16 | 21:14
Tim is een held kluisterbuis.
Kansloze actie. Lutsers snappen niet dat er wel eens een verband kon zijn tussen kwaliteit van onderwijs (beste MBO school van het land) en levensovertuiging... verder wat Infidel66 zegt.
Op zich leuke filmpjes, maar al die debiele geluidjes zijn meer dan storend. Komt zo infantiel over.
Kousenscholen scoren ver boven het gemiddelde wat is daar mis mee?
Ik kan het filmpje niet uitkijken want ik zet het gelijk op pauze als Marije in beeld is. Wat een prachtige vrouw!
Artikel 23 afschaffen. Stoppen met het financieren van het bijzonder onderwijs. Die scholen omvormen tot openbaar, willen ze dat niet, dan betaalt de overheid niet meer mee. Dat Floor geen toegang heeft, terwijl die school wordt gefinancierd met belastinggeld is een schande.
@erkomenanderetijden | 06-10-16 | 21:14
Door deze wet kunnen ze lekker door selecteren en alles wat ze niet zint in de openbare bak gooien.
Verder staan de meeste bijzondere scholen op het platteland en kleinere steden, Daar is men sowieso wat beter ontwikkeld dus zal men beter scoren. Heeft niks met geloof te maken, men is er gewoon wat beschaafder.
@Nuchternederland | 06-10-16 | 20:59
Ja, dit topic is laatst al geweest. GS heeft een hick up.
van stampij | 06-10-16 | 21:10
U heeft wat tegen de zwarte kousen? hebben ze u wat aangedaan?
Of wilt u generaliseren?
Misschien kort door de bocht maar waarom zou je juist DAAR die opleiding willen volgen? (los van de kwaliteit van het onderwijs dat ze bieden).
Filmpje half uitgekeken. 1 reet.
Yeah: we gaan alles omtoveren tot middelmatige grijze muizen op exact het maaiveldniveau omdat we bang zijn dat groepen (lees Finnen) misbruik maken van de ruime maar o zo succesvolle wet nu. Dom plan dus: nu leveren de bijzondere scholen gemiddeld genomen betere resultaten op dan openbare.
Ga je 60% van de scholen opheffen, dan komen die leerlingen in het openbaar onderwijs terecht en zijn de kosten dus verschoven, of je moet meteen de leerplicht afschaffen. Laat ze lekker, alle scholen die met overheidsgeld gefinancierd worden staan gewoon onder toezicht van de onderwijsinspectie en doen mee met centraal erkende examens.
Alsof GS nog niet erg genoeg is: wie is Tim Hoffman? Voor u onderbrak ik Designated Survivor, maar het lijkt niet de moeite waard! wtf?
Religie in het onderwijs moet worden afgeschaft.Dat hoort niet samen de gaan.
Ik ben erg nieuwsgierig naar het topfilmpje in wording op de achtergrond op 4:47
Bollux | 06-10-16 | 20:54
Is al geweest.. (check 2:13 voor kutmarije)
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/10/...
Sorry, zwarte zwartekousenSCHOOL.
Neen Quid, omdat SGP en CU geloven in de reformatie. Je zaait de zelfde 'alle religies zijn het zelfde' verwarring als islamapologeten als je zegt 'want Jezus'.
Als dat betekent dat de basisschool waar mijn kinderen zitten verplicht moslims aan moeten nemen vind ik het een slecht idee en ben ik tegen. Nu is het 1 maximaal 1 moslim per klas en dat geeft al veel gezeik. Dat is beleid en dat zeggen ze natuurlijk niet maar zo gaat het wel. Niet teveel achterlijkheid op onze school. Beter alle achterlijkheid op een andere school dan kunnen ze samen lekker achterlijk en middeleeuws doen.
Ze kan natuurlijk ook een advocatenkantoor een brief laten sturen, er is al meer narigheid geweest met Hoornbeeck.
Even terloops verwijzen naar die zaak uit 2006
www.google.nl/?gfe_rd=cr&ei=qCoMV...
Tis al weer 10 jaar geleden, misschien spelen er nu heel andere dingen.
Ken ik dit verhaal niet ergens van?
Laat me weten als de eerste IEDs gevonden worden. Tot die tijd: lekker boeien
Binnenkort een zwarte zwartekousenkerk?
Die Segers verkoopt de Blijde Boodschap ook niet echt lekker zag ik gister, op de vraag van hoendervogel hoe het christendom verschilt van de religie van de vrede.
Acceptatiewet, acceptatieplicht, dat klinkt goed. Gedwongen worden om iets te accepteren, dat zijn we wel gewend ondertussen.
"omdat ze een leerling weigerde"
Zucht... De school is een vrouw? Of bedoel je misschien "omdat ze een leerling weigerdeN¨
Leer toch eens Nederlands, Quid.
Giel zegt dat internet-videocontent heel groot gaat worden. Dat maakt elke bestaande internet-videocontent instant KUT.
Werd er iemand's hoofd afgehakt? Anders kijk ik niet hoor.
Dus je richt een school op voor mensen die altijd pannenkoeken eten en dan word jouw school de beste school ter wereld want van pannenkoeken word je blijkbaar slim en dan dwingt de overheid dat er ook kinderen op je school mogen die geen pannenkoeken eten, zolang ze het eten van pannenkoeken maar respecteren. Wat een rotstreek. Zo word je school natuurlijk weer zo een middelmatige fabriek. Dijkgraaf heeft gelijk.
Ik ben erg nieuwsgierig naar het topfilmpje in wording op de achtergrond op 4:47
Tim heeft geluk dat het vlak voor de verkiezingen is want nu kan het niemand een fuck meer schelen wie bij wie aan de leiband ligt en gaat het alleen nog maar om electoraal gewin.
Is nederland toch weer en stukje minder IS-land geworden.
Want christenfundamentalisten zijn ook gekken die een sprookje belangrijker vinden dan gelijke rechten voor iedereen.
Ik vind die ADHD-titel in hoofdletters filmpjes niet om aan te zien.
Ik weet het niet hoor. Die Tim lijkt me echt zo'n gozer die voor hetzelfde geld ook opkomt voor het "recht" op het dragen van een burka. Ik vertrouw hem niet.
Makkelijk zat. Je wil zo een sgooltje? Ies goed, zelf betalen.
Ach religekkies gonna religekkie. Whats new?
REAGEER OOK