Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Cagefight! Marloes Coenen v.s. Cherry Baudet

Meisjes plagen, rammen op je muil vragen. Powermevrouw Marloes Coenen heeft ook een mening over het geparfumeerde machogedrag van salonjonker Thierry Baudet en werpt hem de handschoen toe. Het zou de man met de hang naar de 19e eeuw sieren als hij het als een ouderwetse edelman op zou lossen in een eerlijk gevecht van man tot vrouw. Heeft er iemand een kooi over? Wij regelen de camera's. (Kwoot komt trouwens uit een nogal sneu hit piece van NSB Confetti.)

Reaguursels

Inloggen

Nou Loesje, ik zet wel koffie.

Rien7847 | 30-09-16 | 16:35

@MarloesCoenen: Simpel. Goedkoop. Iemand op de vorm aanvallen en niet op de inhoud. Als iemand je niet bevalt en je hebt niet de bagage om zijn standpunten aan te vallen dan begin je maar met een slap "maar je mag helemaal niet zeggen 'vrouwelijke waarde'".

Je legt met één zinnetje allebei de problemen van de hedendaagse politiek bloot: alles wat je zegt is discriminerend en je wordt aangevallen op de vorm.

Barry Hay | 30-09-16 | 12:51

Vinden jullie dit zelf niet een beetje een nonsensverhaal, mensen?

mallekater | 30-09-16 | 08:46

@EefjeWentelteefje | 29-09-16 | 13:13
:-)
Helaas, ik ben hier het 'lijdend onderwerp' van een stoere mooie meid die soms, voor haar doen best lief kan zijn.

Lafayette | 30-09-16 | 00:31

-weggejorist-

kaasfondue | 30-09-16 | 00:02

Schoorsteenveger | 19:12
Maar zou dat niet komen omdat het overgrote deel van de top nog steeds uit mannen bestaat, en dat vrouwen misschien, en wellicht terecht, het gevoel hebben dat zij zich harder en zakelijker op moeten stellen om het te redden in zo'n mannenwereld.
Stel dat het grotendeels een vrouwenwereld zou zijn, en dat bestuursfuncties met name door vrouwen vervuld worden, denk je dan niet dat er, uiteindelijk, ook 'old girls networks' zouden ontstaan.
Of zou dat dan écht puur een mannending zijn?

Siegmar | 29-09-16 | 23:10

Voor een chick kan ze leuk vechten, maar een beetje mannelijke amateurvechter laat haar alle hoeken van de ring zien. Eigenlijk zou Baudet dan ook gewoon de uitdaging moeten accepteren, even een maandje moeten gaan trainen, om vervolgens dat wijf op haar plek te zetten. Maar goed, kan me voorstellen dat hij momenteel belangrijkere zaken te doen heeft. Zoals knokken voor onze democratie.

Soturi | 29-09-16 | 23:08

Wat een volstrekt ongeloofwaardige quote van relnicht Thierry. Z'n billemaatje Jort
(Kelder) zal het vast met hem eens zijn. Ik stel voor om er een referendum over uit te schrijven. Echte kerels gaan niet in de politiek.

Fisccon | 29-09-16 | 21:37

Het doet mij deugd om de comments hier zo te lezen. Beste Geenstijl, de geest is uit de fles. Mannen voelen al langer dat er iets niet klop en men kan het langzaam maar zeker beter in woorden uitdrukken. Gaan jullie nou echt eerst een aantal jaar wachten voordat dit soort denken sociaal acceptabel is (waarschijnlijk wel)?
.
Waarom niet mee voorop in de strijd? Islamisering en andere globalistische doelen zijn symptomen van ondere andere de teloorgang van mannelijkheid wat al enkele decennia in de maak is. Zeker in west Europa. Kijk naar Zweden.
.
Geenpeil was een wonderbaarlijk initiatief. Zet de ego nou eens even opzij en help ons geen Zweden te worden. We zijn weer in een tijd van ideeën aanbeland. Een land dat als eerste schoon schip kan maken zal op lange termijn de vruchten plukken een vooruitlopen op andere landen.

Randfigurandt | 29-09-16 | 20:52

-weggejorist en opgerot-

Slograra | 29-09-16 | 19:14

Siegmar | 29-09-16 | 13:09
Geloof ik niet. Vrouwen zijn nu al veel zakelijker dan mannen. Mannen zullen, bij nieuwe zakelijke stappen, de neiging hebben om oude contacten af te gaan, elkaar de bal toe te spelen. Vrouwen hebben die neiging niet, die zijn veel harder en minder geneigd om te gunnen.

Schoorsteenveger | 29-09-16 | 19:12

@KlunsJohannus | 29-09-16 | 15:35
Met Jan Roos gaat VNL ten onder. Niet serieus te nemen die clown.

Rest In Privacy | 29-09-16 | 17:55

*stukje over 13 meer feminiene landen klopt niet, verkeerde kolom gekeken. Excuus.

noerg | 29-09-16 | 17:48

En dr punt is.. wat?
-Ze is het niet eens met Thierry dus moet er geweld gebruikt worden?
-Er is geen verschil meer tussen feminien en masculien, al die meuk van Hofstede kan de prullenbak in?
-...??

Sorry hoor maar Baudet heeft gewoon gelijk, heeft niets met mannen vs vrouwen of 'het zwakke geslacht' en dat soort geneuzel te maken. Zie bijvoorbeeld deze pagina voor wat toelichting en ranglijstjes www.groepsdynamiek.nl/masculiniteit.ht... Er zijn 200+ landen in de wereld en slechts 13 daarvan hebben een meer feminiene cultuur dan Nederland (o.a. denemarken en zweden, wat voor niemand een verrassing zal zijn).
Dit gaat over gedrag, niet over wat iemand in zn broekje heeft.. maar pel dat zo'n vechtsporttokkie maar eens aan dr verstand.

noerg | 29-09-16 | 17:45

Baudet heeft een punt. Iedere vorm van 'man-zijn' en van 'mannelijke deugden' wordt uit de Noordwesteuropese cultuur gebannen. Immers: eng, griezelig, kaalkopjes, nationalistisch. Jongetjes moeten 'conflictmijdend' zijn en hun 'vrouwelijke kanten leren kennen' en half Nederland staat op social media te jammeren als er een You Tube filmpje opduikt waarin een Texaanse vader zijn zoontje leert omgaan met een vuurwapen of het 'bush skills' bijbrengt (en als wij zo'n filmpje uit Rusland zien, dan halen wij meelijdend onze schouders op - en als wij zo'n filmpje uit IS gebied zien, waarin veertig van die jongetjes tegelijk tot medogenloze moordenaars worden gemaakt, dan houden wij zorgvuldig onze anders zo grote bek).
-
Waarom hebben die Turken zo'n grote bek in Nederland en niet in andere landen? (behalve dat er hier toevallig wat veel zijn...) Omdat wij een stel mopperende lafbekken zijn. Hiér komen ze er mee weg. Binnen een cultuur die nog een paar eigen waarden over heeft, niet.
-
En jawel: ook dát heeft te maken met 'mannelijkheid'. Die hebben wij er alláng uitgemanaged op scholen, in de nadagen van onze decadente, véél te softe en véél te lieve 'beschaving'.

bisbisbis | 29-09-16 | 17:25

-weggejorist-

quazi | 29-09-16 | 17:23

Iemand in een rolstoel mag mij best aansporen tot hardlopen.
Een blinde mag best zeggen, dat ik iets verkeerd zie.
Baudet mag best over mannendingen praten.
Zelf vind ik twitteren een vrouwending. Typisch Coenen.

Hartgrond | 29-09-16 | 17:21

We moeten met zijn allen op cursus bij Marloes om een vent te worden

Rest In Privacy | 29-09-16 | 16:33

En het zaad van jonge mannen is ook al niet meer wat het geweest is. Kan geen toeval zijn, woehahaha.

Tijl U | 29-09-16 | 16:13

Alles is tegenwoodig 10 keer zo erg als vroeger. Vervrouwelijking. Journaal, Pauw, enz enz... maar EEN criterium of je genoemd wordt: het 'O, wat erg principe.'

Tijl U | 29-09-16 | 16:11

-weggejorist-

Tijl U | 29-09-16 | 16:09

Nou ja. De vervrouwlijking heeft toch vooral toegeslagen onder jonge mannen. Hoe je eruit ziet, je uiterlijk belangrijk vinden, hoe je over komt, dat is toch eeuwenlang vooral een vrouwending geweest. Intussen zijn we zover dat jonge mannen vooral ook 110% aandacht aan hun uiterlijk besteden. Hebben zich in laten pakken door hun moeders en de verkoopgrage commercie. Slappe hap. 'Zit mijn haar wel leuk?' Woehahaha.

Tijl U | 29-09-16 | 16:05

Dus basically is dit wat er gezegd wordt:
"Westerse/blanke mannen mogen geen kritiek uiten want dan zijn ze meteen vrouwonvriendelijke xenofobe racisten."
Waarop een vrouw antwoord "Wat zeg je nu? Ik zal je eens op je vrouwonvriendelijke xenofobe racistische bek komen slaan".

DaJonkel | 29-09-16 | 16:05

Dat partijtje van Baudet is op dit moment het enige intelligente rechtse geluid dat in staat is om bruggen te bouwen en stemmen af te snoepen vanuit de linker hoek. Die jongen heeft ook nog de kennis, debattechniek en uitstraling om het ver te schoppen als politicus. Alle respect voor VNL, maar die zijn me toch te veel de PVV aan het nadoen: te veel simplistisch geroeptoeter. Als Baudet er in slaagt om een serieus, vernieuwend democratisch partijtje van de grond te tillen zonder al te veel intern gedonder, dan krijgt FvD mijn stem.

KlunsJohannus | 29-09-16 | 15:35

Ze vindt hem leuk dus, anders reageer je niet zo.

corbiere | 29-09-16 | 15:34

Zij verstond natuurlijk 'Coen'n z'n zus'. Dat zou ik ook als beledigend ervaren.

Hartgrond | 29-09-16 | 15:21

Baudet heeft gelijk, mannen laten zich teveel beïnvloeden door vrouwen tegenwoordig. We zijn allemaal halve wijven aan het worden.
Voorbeeld is alle smeerseltjes die je als man tegenwoordig schijnt te moeten gebruiken. Zie de TV-reclame van die "stoere" mannen met kettingzagen waarvan de ene zich insmeert met een of andere Nivea-creme. Sneu.
En wat MMArloes Coenen betreft: wel stoer hoor maar ik zie liever de rondingen van een vrouw dan de hoeken van MMArloes.

Ongeruste vader | 29-09-16 | 15:21

Mijn stem gaat naar Geert. Die is ook mannelijk genoeg.
Iedere andere stem op rechts (VNL, FVD), komt uiteindelijk bij de restzetels.

Vedor | 29-09-16 | 15:19

Dialoog beantwoorden met agressieve praat. Wat een naar wicht die Marloes. Familie van Bader Hari?

Rest In Privacy | 29-09-16 | 15:15

Toch weer duideljik: How meer spieren hoe minder hersenen.

Baudet had het niet over alle vrouwelijke waarden maar over consensus - een vrouwlijke waarde.

Als mevourw wil vechten (wat als mannelijke waarde word gezien) maakt zij met deze tweet duidiljk dat zij 100% eens is met Baudet: Meer mennelijke waarden graag (en weg met bijv consensus).

Maar dat snapt die trut natuurlijk niet.

redanx | 29-09-16 | 15:12

Ik wacht nog steeds op een jijbuis-filmpje waarin zo'n dame los gaat op een kansenpareltje.

Rest In Privacy | 29-09-16 | 14:56

Guttegut GS, heeft Baudet in jullie cornflakes gepist of zo? Ik ben iig wel blij met een weldenkend nieuw alternatief op rechts. Van Jantje Roos moeten we het niet hebben....

Gen. Maximus | 29-09-16 | 14:50

Doorzichtig GS, dat Baudet bashen.
Hij heeft immers wel degelijk een punt, en Marloes Coenen (lekker) bevestigt wat hij zegt (door zelf mannelijker te zijn).
Lafayette | 29-09-16 | 12:16

+1.
Dat Baudet afzeiken hangt me inmiddels mijlenver de strot uit. PVV te tokkie, Baudet/FvD te elitair, wat wil je nou eigenlijk, Van Rossem?

De Vrijlansier | 29-09-16 | 14:49

Marloes kent het verschil tussen vrouw en manwijf niet *hihihi*

Kapitein Stijlvol | 29-09-16 | 14:46

ik zou haar voorzichtig doen

Openbaar Mysterie | 29-09-16 | 14:43

Thierry Baudet raakt een gevoelige snaar bij de NRC, bij de Geenstijl en bij de kooivechtende vrouwen. Dan ben je een grote in het debat.

tipo | 29-09-16 | 14:42

Oh ja, en plotseling is de mening belangrijk van iemand die meppen prefereert boven democratie. Flikker toch een eind op met je tot pulp geslagen brein.

knutsel | 29-09-16 | 14:39

Goh die Baudet heeft de redactie van GS écht genaaid met GeenPeil, gezien de kinderachtige fittie hier.
Palmares0 | 29-09-16 | 12:38
.
Precies!

Xirdalan | 29-09-16 | 14:37

Dat mens moet zich weer aangesproken voelen hoor... Thierry heeft gewoon gelijk.

Bram van Ojik | 29-09-16 | 14:30

Ik ben het 100% met de geciteerde stelling van Baudet eens, aangezien het hier bijna feitelijk waarheden betreft.
Maar zijn woordkeuze is gewoon niet zo slim. Had het gewoon gelaten bij het eerste gedeelte, zonder consensus te kwalificeren als "vrouwelijk". Sommige mensen zouden uit lijfsbehoud alles wat ze schrijven eerst ff door iemand moeten laten controleren.
Verheug me trouwens enorm op een kooigevecht tussen deze twee.

houdoe en bedankt! | 29-09-16 | 14:24

@ ardeverb | 29-09-16 | 14:12
Sceptic | 29-09-16 | 14:13

Exact.

mr. exp. | 29-09-16 | 14:22

Haar reactie is wel mannelijk namelijk snel op haar pik getrapt.

Dinand | 29-09-16 | 14:18

Die Marloes moet ook haar bek houden, feminist die denkt dat ze de discussie moet aangaan met vuisten is enkel een teken van gebrek aan een intelligent vermogen een discussie op niveau te kunnen voeren...

Sceptic | 29-09-16 | 14:13

-weggejorist en opgerot-

ardeverb | 29-09-16 | 14:12

Geert Wilders wordt hier voor gek uitgemaakt
Jan Roos wordt een trap nagegeven
Thierry Baudet wordt afgezeken

Wie doet het wel goed?
Bovenstaand zijn de mensen die niet alleen maar woorden uiten, maar ook tot daden overgaan. Lovenswaardig, alle 3.
Maar ik vergis me blijkbaar.

Nuchternederland | 29-09-16 | 14:09

Kan Maloes de vechtpoes niet in een kooi samen met die beroepsdroeftoeter Frank van der Linde? Lijk mij leuk hoe Frank helemaal de tiefuzzz wordt getrapt.

Uw Psychiater | 29-09-16 | 13:47

Marloes mag me helemaal bont en blauw beuken. Wel onder voorwaarde dat ik haar daarna mag n.....

Nivelleermarionet | 29-09-16 | 13:46

Coenen is wat opgefokt door al die steroïden natuurlijk. Ff doorlopen meid en niet zo zeuren. Baudet is helaas één van de weinig die nog voor dit land opkomt.

F1802 | 29-09-16 | 13:39

Hij heeft gewoon gelijk.
Nederlandse mannen zijn wijven en de Nederlandse maatschappij is een wijvenmaatschappij.
Geen wonder dat Nederlandse vrouwen geen Nederlandse mannen moeten; die willen gewoon een echte kerel.

jemagookniksmeer | 29-09-16 | 13:39

Wat een tienermeisjes kift weer naar Baudet. Begint ondertussen een beetje genant te worden, jongens.

Harry Turtle | 29-09-16 | 13:38

@normanius

Wil je even normaal doen er is niemand zo erg als Rutte.

Pedro el Negro | 29-09-16 | 13:37

Ik kan die Thierry Bidet niet echt betrappen op domme uitspraken. Een tweet van een meisje dat kan slaan en trappen moeten gebruiken om een soort van tegen argument te creeeren komt wat vaag over.

vanhetvarken | 29-09-16 | 13:29

Ad Hominem | 29-09-16 | 13:10
Eens!
.
Daarnaast als je in de media gaat roeptoeteren dat je een vrijdenker bent en daarom nooit de politiek in zult gaan en vervolgens 180 graden draait en de politiek in gaat, ben je wat mij betreft net zo achterbaks, ongeloofwaardig en onbetrouwbaar als Rutte.
.
Geldt ook voor opportunist Jan Roos trouwens.

normanius | 29-09-16 | 13:26

@ Siegmar | 29-09-16 | 13:09
Niet alles is nurture en niet alles kan verklaard worden uit de maatschappij van 2 eeuwen geleden. Testosteron heeft bijvoorbeeld eem sterke invloed op sociaal gedrag. Tel voor de grap eens het aantal lange vriendschappen om je heen en vergelijk dat eens tussen mannen en vrouwen.

Dan maar zo! | 29-09-16 | 13:21

"Het zou de man met de hang naar de 19e eeuw sieren als hij het als een ouderwetse edelman op zou lossen in een eerlijk gevecht van man tot vrouw..."

Wat een onzin. Er werd vrijwel nooit iets opgelost met een normaal gevecht maar bijna altijd met een vuurwapen of sabel. Misschien ook een optie voor haar?

Flatulent | 29-09-16 | 13:20

Coenen begrijpt het niet en neemt het persoonlijk op (grow up!).
Het probleem is dat mannen niet meer mannelijk mogen zijn. Vrouwen hebben dat probleem niet. Die mogen zowel vrouwelijk als mannelijk zijn. Zie daar de complete feminisering van de samenleving.

Eppo_Gummibal | 29-09-16 | 13:19

Zentgraaff slaat hier totaal de plank mis! Baudet gaat nog es groot worden.Dat heb ik lang geleden al voorspeld.
Als ze geen grote bokken gaan schieten heeft hij mijn stem.

daytripper | 29-09-16 | 13:19

Waar Baudien wel gelijk heeft is dat we ons staa(t)s(ie) bestel naar frans model moeten inrichten. Een zelfgekozen ambtenaar kun je niet afvallen, goed voor de identiflatsie

Pedro el Negro | 29-09-16 | 13:14

Helaas, weer een hoop seksisme onder de reaguurselen... niet iedere vrouw is een 'softie', en niet iedere STOERE vrouw is een 'manwijf'. Verdomd lastig om te begrijpen dat er ook nog een tussenweg bestaat?

@Lafayette | 29-09-16 | 12:38
U bent een vent naar mijn hart. Bent u niet per ongeluk mijn vriendje? :-)

EefjeWentelteefje | 29-09-16 | 13:13

Wat een wereldvreemd wijf, met haar vechtkooi. Filosofie bestrijden met de vuist. Dat is een probleem met die sporters: ze richten zich volledig op het lichaam, terwijl dat het zwakste onderdeel is van de mens. De mens is overheersend geworden met denken, met de geest - en dit wordt verwaarloosd. Tot slot van rekening is dit ook nog eens een vechter, waardoor zij dermate veel klappen opvangt dat het hersentrauma haar laatste denken in de weg staat. En GeenStijl geeft haar een podium. Dit is nog erger dan Boef op de voorpagina Volkskrant.

mr. exp. | 29-09-16 | 13:13

typische tokkiereactie Coenen!

-Wil- | 29-09-16 | 13:11

@nemoj me jebat | 29-09-16 | 12:58
Hulk Hogan? Loopt hij daar ook al tegen op te rijen? Nee, ik bedoelde die 'los-vaste verzameling antidemocraten, antisemieten, neonazi's, racisten, white-power-adepten en feministenhaters' die hij blijkbaar als geestverwanten ziet. Ik ben geen groot voorstander van de progressieve elite, maar ik hoef ook niet in bed te kruipen met een soort salonfähige Constant Kusters.

Ad Hominem | 29-09-16 | 13:10

Schoorsteenveger | 12:50
"Er zijn veel minder 'old girls networks' dan 'old boys networks'.

Het feminisme is ook pas in de loop van de vorige eeuw ontstaan, geef de vrouw nog een eeuw en ze bedrijven de politiek niet anders dan mannen dat al die tijd gedaan hebben.
"Vrouwelijke waarden" komen voort uit haar historische plek in de maatschappij (de keuken enzo) hetzelfde geldt voor mannen.
Wanneer het net zo normaal is voor vrouwen om aan de macht te zijn, gaan ze dezelfde trekjes vertonen (zie de -sterke- Marloes).
Geldt dus omgekeerd ook voor mannen (zie de gemiddelde metro-hipster-man)

Siegmar | 29-09-16 | 13:09

GS had hier een tijdje geleden een topic over een knul die lekker bezig was met een proefschrift en boek over de feminisering van Europa. Interview dacht ik. Heel boeiend.

Piet Karbiet | 29-09-16 | 13:09

Lafayette | 29-09-16 | 12:38
Eindelijk iemand die het zegt. Mijn eerste crush heette Suzi Quatro.

Notenkraker | 29-09-16 | 13:06

Pittig meisje, daar wil ik ook wel een keer mee in de ring.

necrosis | 29-09-16 | 13:06

Laat Marloes Coenen eerst maar eens winnen van een mannelijke vrouw, voordat ze met een vrouwelijke man de kooi instapt.

/groetjes Cris Cyborg

Eppo_Gummibal | 29-09-16 | 13:06

Eerst zeer voorzichtig benaderen maar daarna zou ik haar doen, keihard .

Was getekend,
Spinnen man

Castor12 | 29-09-16 | 13:04

Ja ze heeft wel een punt, net als de macho Roy Donders.

Tjemig | 29-09-16 | 13:03

Übertokkie.

pluk-87 | 29-09-16 | 12:59

Ad Hominem | 29-09-16 | 12:45
Hulk Hogan for president!
...
Ehm, dat bedoel je toch?

nemoj me jebat | 29-09-16 | 12:58

Baudet en mannelijkheid. Als je het vaak genoeg roept gaan mensen het vanzelf een keer geloven. Net als dat hij het over het volk en de burger heeft maar er in real life met een grote boog omheen loopt. Als hij ze al tegenkomt daar binnen de grachtengordel. Het blijft tenslotte een omhooggevallen elitair koorknaapje... met wijventrekjes.

Ardbeg | 29-09-16 | 12:56

Sjonie01 | 29-09-16 | 12:53
Precies. De meeste vrouwen zijn zeurpieten, dramaqueens, Libelle/Margriet-lezeressen en dol op winkelen en kletsen.
En vinden heel veel dingen "zielug".
Is nou eenmaal zo.
En ik kan het weten.

nemoj me jebat | 29-09-16 | 12:55

Er is altijd de uitzondering op de regel. Maar in de regel heeft thierry Baudet gewoon gelijk.

Ben persoonlijk aan het overwegen om op de heer Baudet te gaan stemmen aangezien Wilders, Roos toch nooit de ruimte gaan krijgen om te regeren.

Oogst voor u zaait | 29-09-16 | 12:54

Ja ben wel eens met Thierry want power vrouwen als Marloes zie je ook niet dagelijks.

Sjonie01 | 29-09-16 | 12:53

Ben een beetje verliefd, nooit van gehoord die meis

Bokito ergo sum | 29-09-16 | 12:52

Een duel!
Dit SJW tokkiewijf kopt geen kogels weg.

Desmoulins | 29-09-16 | 12:51

Mannelijke waarde, vrouwelijke waarden, ik weet niet wat ik me daarbij voor moet stellen.En valt een mannelijke waarde dan samen met mannelijkheid, en vrouwelijke waarde met vrouwelijkheid? En dat consensus dan een vrouwelijke waarde zou moeten zijn, en je mond open doen een mannelijke, ik kan het niet plaatsen, Thierry. Voorts snap ik niet waarom niets meer durven zeggen zou samenvallen met het streven naar consensus.
Laat ik eens een stelling opwerpen. Vrouwen zijn minder geneigd om tot consensus te komen dan mannen, en vrouwen zijn meer bereid om hun mond open te doen. En er zijn veel minder 'old girls networks' dan 'old boys networks'.

Schoorsteenveger | 29-09-16 | 12:50

De marokkanen in dit land willen alles ook waarden aan mensen bijdragen en oplossen via geweld via hun gratis kickbox lessen.

Lost dat wat op Marloes? Wil je een buurthuis princesje?

LangeTijdGeleden | 29-09-16 | 12:49

Ze bevestigt een vooroordeel.

doskabouter | 29-09-16 | 12:49

Ik (vrouw en jiujitsuka) ben het in deze (de quote hierboven) helemaal eens met Thierry.

nemoj me jebat | 29-09-16 | 12:49

@ Pikkebaas | 29-09-16 | 12:41
Zo apriori zeker en dan is dit nog eens een bantamgewicht. Maar het kunnen vechten, gewoon puur de mindset hebben om kalm iemand aan te vallen maakt nog een groter verschil.

Dan maar zo! | 29-09-16 | 12:47

Niveautje Trump

Tijl U | 29-09-16 | 12:45

Marloes is een stoer wijf dat de meesten van jullie de moeder trapt. En die Baudet is een krullerige engnek die veel te dicht tegen allerlei kaalkopjes aanschuurt.

Ad Hominem | 29-09-16 | 12:45

-n

Watching the Wheels | 29-09-16 | 12:45

Zou zo'n boerka ook tegen lossen handjes bedoeld zijn? Die moslims zagen natuurlijk elke dag alle hoeken van de kamer en hebben daar een oplossing voor bedacht?

Watching the Wheels | 29-09-16 | 12:45

Kijk het punt is een beetje dat door een meer gefeminiseerde samenleving er meer tolerantie is ontstaan tussen verschillende groepen en de vrouw als gelijkwaardig wordt gezien. Dit is allemaal top. Punt is alleen wel een beetje dat dit je wel minder weerbaar maakt vooral tegen bedreigingen van buitenaf en binnenuit. Overigens is dit ook niet zwart/wit, want met een vrouw als Thatcher viel niet te spotten, terwijl een man als Chamberlain met zijn appeasement politiek Hitler in de kaart speelde.

Het is niet erg om een meer gefeminiseerde samenleving te hebben en het komt de groei van een land alleen maar ten goede. Alleen; je moet er wel voor zorgen dat je slagkrachtig bent, over een leger bezit om van je af te kunnen bijten; politiemensen veel meer bevoegdheden krijgen etc. Kortom; de mensen die het land en de mensen moeten beschermen, moeten los staan van die feminisering. Dat geldt ook voor de politiek. En dit is nou juist het punt; we hebben geen leger meer en de mensen die ons land en de mensen moeten beschermen worden geregeerd door jongetjes en meisjes die welkom in dit land roepen, cultuur relativisten en wegmetonsers.

Dit zouden ze eens aan moeten pakken. Een duidelijke doctrine, vaderlandsliefde, zero tolerance en bescherming van de kernwaarde en grondslag van Nederland. islam weren en een agressievere geopolitiek beleid voeren met machtige bondgenoten. Daar schort het met name aan.

blendedperfection | 29-09-16 | 12:45

-weggejorist-

quazi | 29-09-16 | 12:45

Wat is dit voor achterlijke reactie op Mevr. Therry Baudet, Vrouwelijke waarden bijbrengen die zij in een kooi heeft geleerd. Dat hoort bij de afdeling straattuig met een te grote bek en te weinig woorden, staan ook direct met de vuisten klaar!

Kan verder weinig mannelijks ontdekken aan Baudet, hij is nou precies het procuct wat voortkomt uit die drammerige feministische prietpraat.

Sexpresso | 29-09-16 | 12:44

Ach. Weer zo'n trien met een laag IQ, een nog lager zelfbeeld en een hoog minderwaardigheidscomplex. Even iets kritisch en ze gaan meteen los. Dat heb je met minderwaardigheidscomplexjes. Die kunnen daar niet tegen.

Tijl U | 29-09-16 | 12:44

'lol ik ga juh slaan want ik ben het niet met je eens!111'1!'

Hans Gruber | 29-09-16 | 12:42

Pittig dingetje ...

Watching the Wheels | 29-09-16 | 12:41

Er is een aanzienlijk verschil in fysieke racht tussen de gemiddelde vrouw en de gemiddelde man. Dat onderschatten we wel eens.
Nu is dit geen gemiddelde vrouw maar als fysiek gezonde sportende man moet je dit katje wel aankunnen.

Pikkebaas | 29-09-16 | 12:41

Baudet heeft gelijk.

Zentgraaff weet dat ook donders goed. Nederlandse mannen zijn totaal kapot gefeminiseerd. Het begint al in het onderwijs.

Enkel nog zijdezachte juffies.

Honorificabilitas | 29-09-16 | 12:40

@Jonkheer Wttewaall | 29-09-16 | 12:30
Yup!
Ik ben er vroeger al na een tijdje 'links' te zijn geweest op tijd achter gekomen hoe het politieke klimaat is in Nederland:
Progressief staat voor offensief.
Conservatief staat voor defensief.
Links is leugenachtig en gewelddadig.
Rechts is eerlijk en vredelievend.

En links heeft alle touwtjes stevig in handen in Nederland.
De slogan van de socialisten is: je bent links of anders zwaait er wat!

keestelpro | 29-09-16 | 12:39

Uiteindelijk blijken de mensen met het hoogste IQ toch het sterkst te zijn Marloes.
(* Refereert onder meer aan Manhattan Project, atoombom, H-bom, etc.* Bijna allemaal mannen btw. :P )

Aristotalloss | 29-09-16 | 12:39

Marloes vergeet dat mannelijke waarden niet uitgedrukt worden in iemands capaciteit in vechten maar in de manier waarop we met vrouwen omgaan.

IJzervreter | 29-09-16 | 12:39

@dlseth_ | 29-09-16 | 12:29
Lol. Veel mannen vinden een vrouw die mannelijk kunnen zijn aantrekkelijk. Vaak kunnen die heel goed met mannen overweg. Dat wil niet zeggen dat het dan een manwijf of een pot betreft. Noem het stoer. Ikzelf heb niets met super vrouwelijke vrouwtjes.

Lafayette | 29-09-16 | 12:38

Goh die Baudet heeft de redactie van GS écht genaaid met GeenPeil, gezien de kinderachtige fittie hier.

Palmares0 | 29-09-16 | 12:38

Nou, nou, sterk commentaar hoor en zo gelijkwaardig ook. Als Badr zou zeggen dat Marianne Thieme eens kennis zou moeten maken met de achterkant van z'n hand is het internet te klein. Bovendien spreekt ze hier over haar geleerde lessen in de ring, ironisch genoeg is dat nou net een gesegregeerde subcompetitie omdat vrouwen niet kunnen meedraaien met de mannen. Dat is nou net ongeveer het omgekeerde van wat ze zeggen wil.

Dan maar zo! | 29-09-16 | 12:38

Ik zie liever een kooigevecht tussen die Marloes en Pechtold or Rutte.
.
Helaas laten GS en Marloes zich een beetje kennen door Thierry aan te vallen over een tweet,maar tegelijkertijd de softies zoals D66, PvdA, GroenLinks en VVD te negeren.

Xirdalan | 29-09-16 | 12:37

Moeders zeggen altijd dat je niet mag vechten. En zo zijn de huidige mannen geen echte mannen meer die van zich af kunnen slaan. Dat zie je ook tussen allochtone en autochtone kinderen. De autochtone delven voor bijna 100% het onderspit, ze leren niet zichzelf te verdedigen, vind moeders niet goed.

Futurum | 29-09-16 | 12:37

Van mij mogen nu alle vrouwen, containers schoonmaken, dakdekken, straten asfalteren, kabels door kabelgoten heen trekken, vrachtwagens lossen en booreilanden schrobben. Succes Dames!

InfidelRevolution | 29-09-16 | 12:36

Wat veel mensen niet weten is dat Thierry sinds een paar jaar vader is van een tweeling.
Ah, hier heb je een foto van Toets en Thierry Junior:
cdn.trendhunterstatic.com/thumbs/child...
Het is geen eeneiige zo te zien.

Cuyahoga | 29-09-16 | 12:34

@JTKDM | 29-09-16 | 12:28
Hij durft het inderdaad te zeggen. Dat is al meer dan menig ander knulletje.

TeeJee | 29-09-16 | 12:33

Dat domme wijf snapt dus niet wat hij bedoelt. Baudet bedoelt dat de samenleving is gefeminiseerd. Dat typisch vrouwelijke waarden tot deugden zijn verworden en typisch mannelijke waarden in het beste geval niet meer worden geaccepteerd. In het onderwijs is dit een groot probleem. Daar presteren jongens steeds minder goed omdat het onderwijs steeds verder feminiseert. De manier waarop de EU te werk gaat is ook typisch vrouwelijk: praten, overleggen, problemen emotioneel benaderen ipv rationeel, conflicten mijden en niet hard durven of kunnen ingrijpen waar nodig. De "vluchtelingen"crisis is nog zo'n voorbeeld van doorgeschoten vrouwelijk emo-denken en -handelen. Kortom: Baudet heeft gelijk en dat manwijf kan beter terug achter het aanrecht want die heeft er overduidelijk niets van begrepen.

KlunsJohannus | 29-09-16 | 12:33

Ik vind mensen die graag hun eigen hersens en die van anderen tot moes laten slaan maar een beetje vreemd. Doet er mij niet toe of ze nou vrouw of man zijn.

Kets22 | 29-09-16 | 12:31

Weer iemand die met geweld een andersdenkende van mening wil doen veranderen, het is wel duidelijk aan welke kant van het politiek spectrum deze hedendaagse Irma Grese zich bevindt.

Jonkheer Wttewaall | 29-09-16 | 12:30

Dit zegt alles over de staat van Nederland anno 2016.
Waar het vanzelfsprekend is dat een echte man geen vrouw slaat en zich niet schaamt om achter een kinderwagen te lopen of het huishouden te doen zijn de vrouwtjes er lustig op los blijven rammen en komen ze altijd als winnaar uit de strijd, zeker juridisch gezien. Echt die mannelijkheid waar Thierry Baudet het over heeft daar snapt Marloes Coenen geen zak van hoe hard ze ook om haarzelf heen mept.

keestelpro | 29-09-16 | 12:29

@Lafayette | 29-09-16 | 12:16
'mannelijker'

Mwoah, ik ben nogal gehecht aan mijn tanden en het feit dat mijn kaakbeen uit een aangesloten stuk bestaat. Dus ik kijk wel uit met dat soort opmerkingen.

Voor je het weet word je in elkaar geMarloes'd.

dlseth_ | 29-09-16 | 12:29

Bovendien is "we durven niets te zeggen" wel een erg opzichtige poging om jezelf als held neer te zetten. Wat is ie mannelijk hè, die Baudet? En wat durft ie veel! Zo dapper!

JTKDM | 29-09-16 | 12:28

-weggejorist-

Hettiet | 29-09-16 | 12:28

Bah, vrouwen die te mannelijk zijn dienen verplicht op kookcursus te gaan.

Meneert | 29-09-16 | 12:27

Consensus hoeft niet negatief te zijn, ook niet als het een voornamelijk typisch vrouwelijke karaktertrek is. Maar deze halve vent Marloes Coenen (meer vent dan menig politicus in ieder geval) pikt het net zo goed op als een moslim: roep "de Islam past niet in een Westerse samenleving", wat een waarheid als een koe is, en de hele Islamitische gemeenschap pleurt over elkaar heen.

kanon0503 | 29-09-16 | 12:25

Vrouwen die kerels proberen te zijn altijd min veel

Gags Beasley | 29-09-16 | 12:25

Marloes is cool! Getalenteerd, slim, een bikkel en daarnaast een toffe meid. Jammer dat ze met haar tweet de plank mis slaat en ironisch genoeg met haar tweet haar gepoogde rebuttal ondergraaft. Immers, in een land waar mannen nog mannen zouden zijn, zou een meid een man niet zoveel kunnen maken. En dat weet zij ook.

ZegMaar | 29-09-16 | 12:25

-weggejorist-

tanz_der_mussolini | 29-09-16 | 12:24

Stel dan een wedstrijdje lezen voor, ja boeken ja, in de bieb. Of dag mij uit. Hey Marloes, debiel, kom dan!

RickTheDick | 29-09-16 | 12:23

Vrouwelijke waardes =/= wat alle vrouwen overal ever en altijd belangrijk vinden

Waarom is dat zo moeilijk te snappen voor sommige mensen

niemand specifiek | 29-09-16 | 12:23

Of je gaat op gelijk niveau met elkaar discussiëren ipv meteen stoer te doen met je spiertjes. Aso gedrag, noemen we dat.

GS410 | 29-09-16 | 12:22

Marloes Coenen heeft geen flauw idee wat voorn types haar rekeningen betalen zo te zien.

Rest In Privacy | 29-09-16 | 12:22

Goed, die ene (zeldzame) vrouw die we hier hebben die wél iemand compleet tot pudding kan slaan reageert… nu de rest van Nederland nog.

kanon0503 | 29-09-16 | 12:22

Als je geen argumenten hebt ga je maar rammen?

Marloesje gaat voor het zwaktebod.

TeeJee | 29-09-16 | 12:22

totaal geen manwijf, ik vind dit stiekem iets woest aantrekkelijks hebben. Heerlijk.

eightfour | 29-09-16 | 12:21

Thierry heeft een punt maar ik weet niet of hij de aangewezen persoon is om dat ook uit te dragen.

Deze chick moet aan de andere kant even chillen met haar feministische stoerdoenerij.

OpperGek | 29-09-16 | 12:21

Die griet zit binnenkort bij die 5 ton pakkende slijmbal in DWDD, wedden?

Tipped Relic | 29-09-16 | 12:20

Heel erg doorzichtig dit, GS. jammer.
En die kooi die ik zag in het filmpje is nog zieliger. Nergens voor nodig, aanstellerij.

medmed | 29-09-16 | 12:20

-weggejorist-

JTKDM | 29-09-16 | 12:19

Altijd makkelijk bij problemen zo'n typetje als Marloes; Guess what toke to the wife!!

william7055 | 29-09-16 | 12:19

wat n manwijf

DinkyToy | 29-09-16 | 12:17

Moet Marloes niet gewoon de keuken in en lekker koken voor haar partner ?

Stratum | 29-09-16 | 12:17

Doorzichtig GS, dat Baudet bashen.
Hij heeft immers wel degelijk een punt, en Marloes Coenen (lekker) bevestigt wat hij zegt (door zelf mannelijker te zijn).

Lafayette | 29-09-16 | 12:16

Gewoon via referendum. Ja of nee.

Normpje | 29-09-16 | 12:14

Wat een stoere meid zeg.

lanexx | 29-09-16 | 12:14

Doe die mevrouw maar als volgende MP. Geen idee wat haar standpunten zijn, maar ze heeft volgens mij meer ballen dan de hele eerste- en tweede kamer + de kliek in Europa + Roos en Baudet bij elkaar.

Bertie Wooster | 29-09-16 | 12:14

Ik vind Thierry anders behoorlijk vrouwelijk overkomen.

Gualtiero | 29-09-16 | 12:14

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino