Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Video. Vriendjes van Poetin frauderen massaal

Kijk, Robbie de Wijk en Livestropop. Je hebt mensen die jullie vriendjes van Poetin noemt en die houden heel erg van democratie. Dat zijn wij. Eerlijk spelen, eerlijk stemmen. Dan heb je de echte vriendjes van Poetin: zijn partijgenoten en functionarissen. Die houden niet van eerlijk spelen. Die houden niet van eerlijk stemmen. Die raggen gewoon allemaal extra stembiljetten de bus in, alsof het een shredder voor de bonnetjes van Teeven is. Ook rijden ze rond met bussen stemmers, zodat meerdere Russen bij meerdere bureaux een formuliertje in kunnen vullen. Dit soort taferelen doken allemaal weer op bij de verkiezingen voor de Doema, het Russische Parlement (filmpje met leukere muziek alsdan de liftmuziek van het origineel hierboven). De uitslag? Poetins partij pakte een meerderheidje. Bij een minimale opkomst. Zo rollen de Russen, 27 jaar na de Val van de Muur.

Reaguursels

Inloggen

Bij ons zitten de stemlokalen ook vol Linksche Gudtmenschen, je begrijpt dan waarom de PVV altijd te weinig stemmen krijgt na de "tellingen door Linksch". Digid online stemmen komt er nooit door zolang Linksche Gudtmenschen het kunnen blokkeren.

Theo-Pim-Riv | 27-09-16 | 09:06

Nee, wij leven in een democratie zeker, laat me niet lachen. Politiek is een smerig spel over de ruggen van de braaf belasting betalende burgers.

Vout | 27-09-16 | 07:09

Tja, oostblokpolitiek is altijd al zo geweest en aan de buitenkant lijkt er "iets" veranderd, maar binnenin is het nog steeds hetzelfde. Het is een triest land met een nóg triestere bevolking (ongemanierd, grof&lomp).
Je zou er niet dood gevonden willen worden.

Anjin Mohammed | 27-09-16 | 05:43

Poetin is ook gewoon een klootzak.

Stijl-vol | 27-09-16 | 01:55

Dit was ook op RT maar kan niet echt zien voor wie er gestemd is op die biljetten, gebeurt hier in nederland trouwens ook.

Sjonie01 | 26-09-16 | 19:41

Eerlijke Russische verkiezingen? Zelfs niet als Putin Trump of Clinton had geheten. Na de mislukte aanslagen door het IMF,de Wereldbank en de NAVO (Washington) als reactie op het vredesgebaar van Michael Gorbatjev is de niet zo fijne huidige tsaar helaas wel het nodige antwoord voor het overleven van moedertje Rusland. Met al haar onmetelijke bodemschatten. EN aL die LeBENSRAUM. HELAAS, OVER EN UIT.

Hetkanverkeren | 26-09-16 | 18:50

ben kokhals | 26-09-16 | 17:43
Ik vrees dat ik te weinig aluminiumfolie in huis heb om je te kunnen begrijpen. Sorry.

Gualtiero | 26-09-16 | 18:04

@@superjan | 26-09-16 | 16:49
Had je nick niet supermachtruslandjan moeten zijn?

Lewis Lewinsky | 26-09-16 | 17:48

Gualtiero 1728
Dar shia-soenni gedoe speelt ook zeker mee. Dan te bedenken dat Syrië in het verleden een land was waar verschillende groepen in betrekkelijke vrede naast elkaar konden leven, net als in Irak en Libië. Nu verneem ik al geruchten dat ome Erdo ook zijn oog op Irak heeft laten vallen - zogenaamd om de stabiliteit te borgen. Lijkt een beetje op dat Sudetenland verhaal. Iedereen kijkt opzij.

Nehemia | 26-09-16 | 17:47

@superjan | 26-09-16 | 16:49
Warrig plempsel. Je verlaat GS vanwege een filmpje over stembusfraude in Rusland? Want stembusfraude vind jij prima?

Lewis Lewinsky | 26-09-16 | 17:47

@Gualtiero | 26-09-16 | 17:28 "Bovendien ondermijnen dit soort theorietjes de werkelijke hoofdoorzaak die aan de conflicten in het Midden-Oosten ten grondslag ligt: religie en onderlinge haat."
.
Gelukkig niet "Yinon", "Clean Break" en de PNAC www.youtube.com/watch?v=nUCwCgthp_E Dat scheelt.

ben kokhals | 26-09-16 | 17:43

Het spijt me, maar niets van wat er in de Volkskrant c.s. verschijnt geloof ik nog en ZEKER niet als het over Rusland gaat.

D. G. Narrator | 26-09-16 | 17:38

Well well: "The NED [Soros yournewswire.com/george-soros-plans-ne... ] is ... financing key parts of the Russian “independent” polling and election monitoring, a crucial part of being able to claim election fraud." En daarvoor, "to claim election fraud", hebben ze kennelijk ene Navalny: "Khodorkovsky’s and Soros’s designated Moscow rabble-rouser is Aleksandr Navalny, who, like the Ukrainian putschists during Euromaidan, has unashamedly appeared at protest rallies alongside neo-Nazis and racist skinheads" www.intrepidreport.com/archives/14854

ben kokhals | 26-09-16 | 17:35

Nehemia | 26-09-16 | 16:53
Ja, ik ken de complottheorie. En het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk vanwege de gespannen relatie tussen Qatar en SA - zo'n pijpleiding komt er niet, ook niet als Assad weg zou zijn. Bovendien ondermijnen dit soort theorietjes de werkelijke hoofdoorzaak die aan de conflicten in het Midden-Oosten ten grondslag ligt: religie en onderlinge haat.

Gualtiero | 26-09-16 | 17:28

@Beetje raar topic weer. Wat beoogt Zentgraaff hiermee?
Graaf van Egmont | 26-09-16 | 14:17
Wellicht gewoon aantonen dat hun eigen webcams tegen ze werken? Misschien moet je anders naar de pravda voor echte diepgang.

Voor een deel hier zou het leuk zijn om een naar Rusland te gaan en daar kritiek te spuien op het regime zoals ze dat hier doen. Wellicht dat ze dan het verschil inzien.

Blootkapje | 26-09-16 | 17:24

"Aleksej Navalny … en andere critici wijzen op vier tekenen van reusachtig bedrog…"
.
Zozo. "Reusachtig". Volgens ene Aleksej Navalny katehon.com/news/alexey-navalny-mi6-ci... Well well: "The charismatic Navalny ... is also or has been on the payroll of Washington’s regime-destabilizing National Endowment for Democracy (NED)" www.warandpeace.ru/en/exclusive/view/6... Daar is 'ie weer, de Russenhater Soros... Ook dat nog. En dan dit: www.youtube.com/watch?v=DOx78CBq0Ck

ben kokhals | 26-09-16 | 17:18

Ironisch dat Putin zijn positie veroverd heeft door eerlijk te zijn om daarna eev van de grootste boeven ooit te worden.

Trouwens een beetje onnozel om op een topic over stemfraude in Rusland te gaan mekkeren dat in de USA ook stemfraude gepleegd wordt. De situatie in Rusland is niet echt te vergelijken. Daarnaast draai het eens om; een artikel over stemfraude in de VS waar massaal reacties onder geplaatst worden die wijzen naar stemfraude in Rusland.

Blootkapje | 26-09-16 | 17:15

Ja, uh huh, in de EU en VS is persvrijheid. Ley Mordeza in Spanje wel eens meegekregen ? Gag orders in de vs ?

Natuurlijk is er in Nederland wel persvrijheid. Vrijheid om precies over te schrijven wat er uit de AP/Reuters fax komt gerold. Want anders kost het adverteerders.

eeeeeehm | 26-09-16 | 17:05

Superjan
De TPO en Elsevier zijn nog vaste waarden.

Nehemia | 26-09-16 | 17:04

"Ook rijden ze rond met bussen stemmers, zodat meerdere Russen bij meerdere bureaux een formuliertje in kunnen vullen."
.
Goh, lijkt op de VS: "Double-voting – even triple-voting – found in US elections" www.foxnews.com/politics/2016/09/12/do...

ben kokhals | 26-09-16 | 17:00

jup telegraaf is aan de macht bij Geenstijl. Geeft niks jongens, jullie hebben het nog lang volgehouden. Maar na 14 jaar trouwe dienst zijn jullie mij kwijt. Ik hou t op TPO verder. Succes met onafhankelijkje spelen verder... oh ja meer tieten!

superjan | 26-09-16 | 16:49

@GateKeeperNL | 26-09-16 | 16:19
Jij schrijft 'prins', niet ik.
Don't shoot the messenger.

necrosis | 26-09-16 | 16:39

necrosis | 26-09-16 | 16:18
Mag beatrix nu naar een transgender toilet?

A.I. van Dee | 26-09-16 | 16:33

necrosis | 26-09-16 | 16:18
Ik had u hoger ingeschat.

GateKeeperNL | 26-09-16 | 16:19

@GateKeeperNL | 26-09-16 | 16:03
Prins Beatrix?
Vertel eens, wat heb ik gemist?

necrosis | 26-09-16 | 16:18

@plaszak | 26-09-16 | 15:31
Dus volgens u bestaat er geen propaganda vanuit de VS/EU?
Een beetje jammer, zo'n ongefundeerde reactie. Maar dat vertelt meer over u, dan over degene waar u het over heeft...

saintinel | 26-09-16 | 16:08

Wat heb je een een democratie en stemmen als er niks te stemmen valt? Greet mag niet eens minder minder minder Marokanen noemen. Marokaan is geen ras, religie of huidskleur. De rechtszaak wordt vertraagd tot de volgende verkiezingen. En de minister van justitie mag opdracht geven tot vervolging. Dit laatste staat bekend als een bananenrepubliek praktijk.

Raider Twix | 26-09-16 | 16:03

necrosis | 26-09-16 | 14:57
Hah het typische "als je niet met ons bent, ben je tegen ons denken".
Wie zegt dat ik daar wel mee eens ben?
Ik scheld putin uit voor leugenaar net zo hard dat Prins Beatrix de Waxy gooiert probeert binnen te houden.
.
Maar hier wordt ik niet doodgeschoten over mijn mening, hoogstens geframed in een beeld dat een gek me doodschiet, mits ik een belangrijk figuur ben.
(zie pim fortuijn)

GateKeeperNL | 26-09-16 | 16:03

Enter Yeti | 26-09-16 | 15:52

Ik denk zelf ook niet dat putin in staat is om ons te redden.
En hoop dat geenstijl niet een gecontroleerde mediagroep is. Maar zelfs ongewild kunnen diverse media gebruikt worden als sleepnet.

In die zin zijn die "protocollen van sion" alias "Dialoog in de hel tussen Montesquieu, Napoleon III en Machiavelli." toch een soort "1984" van george orwell.
Misschien fictie misschien waarheden bevattend.
Ik vond het in ieder geval zeer interessant om te lezen.

A.I. van Dee | 26-09-16 | 16:00

@Gazbrom | 26-09-16 | 15:42
Ik heb op GeenStijl wat comments gelezen over tegenstanders van Killary die op 'onverklaarbare wijze' de dood vonden.
Maar steek rustig je kop in het zand.

necrosis | 26-09-16 | 15:55

@ A.I. van Dee | 26-09-16 | 15:37

Oh jawel hoor. Ik geloof wel degelijk dat er groeperingen zijn die politiek invloed willen krijgen. En ik geloof ook dat ze er wat minder frisse methodes op na houden.

Echter,

Ik geloof niet dat GeenStijl er is om lieden met een, voor machthebbers onwelgevallige mening, te filteren. Ik geloof niet dat Poetin de redder van de Westerse beschaving gaat zijn. En ik geloof niet in de Protocollen van de Wijzen van Sion.

Enter Yeti | 26-09-16 | 15:52

@necrosis
Populaire jongetjes zijn altijd pestkoppen.

flame_me | 26-09-16 | 15:50

Ja 'tis erg hoor, maar de Russen zijn overigens zeer tevreden met hun Putin, een zeer harde werker, die in zo'n twintig jaar zijn land heeft gestuwd naar een waar consumenten paradijs.( Iedereen rijdt Mercedes Audi BMW of VW)
Misschien een beetje gerommel maar de Russen kunnen in ieder geval nog op hun leiders stemmen.
Wij moeten het doen met een (net gek genoeg) ongekozen halve gare en dronkenlap.
EU= armoe en ellende en totaal afwezigheid van democratie!

mevr.Kribo | 26-09-16 | 15:49

""En jij bent een religieuze, communistische mongool, die voor geen meter spoort. Volkomen van het padje af.
Ga koken of zo..."
@ plaszak | 26-09-16 | 15:31
.
kunt u dat onderbouwen..?

telelezer | 26-09-16 | 15:46

@flame_me | 26-09-16 | 15:38
Vergis je niet in de populariteit van Poetin.

necrosis | 26-09-16 | 15:43

necrosis | 26-09-16 | 14:57

Vastzitten voor het gooien van een theelichthouder is natuurlijk wel te vergelijken met een land waar nul komma nul persvrijheid is, waar kritische journalisten dodelijke 'ongelukken' krijgen en 'zelfmoord' plegen. Doe niet zo schijnheilig. In de gehele EU en de VS is men in alle opzichten vrijer dan in Rusland. Nog wel. Onder leiding van de EU gaat het nog eens fout. Voor mij is dat geen reden om een nog foutere regering te steunen.

De pro-Poetinlogica is echt absurd. Alsof je een duik in zwembad met geconcentreerd natronloog (Rusland) verkiest boven een zwembad waar langzamerhand steeds meer zoutzuur aan toegevoegd wordt (de EU).

----------------------------
eeeeeehm | 26-09-16 | 15:31

Er zit geen enkele oppositie meer in de Doema. Alle partijen die er nu nog inzitten zijn neppositie, ze stemmen altijd met Poetins partij mee.

Gazbrom | 26-09-16 | 15:42

@necrosis
Natuurlijk. Maar enorme verkiezingsfraude is er niet 1 van.

flame_me | 26-09-16 | 15:38

Enter Yeti | 26-09-16 | 15:15

Zit je nou 2 zinnen uit mn reaguursel door elkaar te husselen? Nou ja je doet maar.

Ik neem aan dat je van hele george soroz verhaal ook niets gelooft?
Dat er absoluut geen entiteiten in deze wereld zijn die de politiek in verschillende landen naar hun hand wil zetten?

En als je daar iets tegen zou willen doen. Je wel bijna een soort dictator moet zijn om die mensen/lobby's uit de politiek te weren.

A.I. van Dee | 26-09-16 | 15:37

You tube staat vol filmpjes met toespraken van Poetin. Een paar klikken en je bent er. Maar ja dat geldt natuurlijk alleen als je niet totaal gehersenspoeld bent door de haatcampagnes van VS en EU richting Rusland.
.
Een paar maanden geleden heeft GS trouwens wel de parade in Moskou uitgezonden. Waarvoor nogmaals dank want het was prachtig.
Lupuslupus | 26-09-16 | 14:34

En jij bent een religieuze, communistische mongool, die voor geen meter spoort.
Volkomen van het padje af.
Ga koken of zo...

plaszak | 26-09-16 | 15:31

Er wordt wel *HEEL* makkelijk er vanuit gegaan dat dit allemaal pro putin stemmen zijn ? Is er bewijs ?

eeeeeehm | 26-09-16 | 15:31

Hier anders dan met die voorgedrukte aangiftes

Bokito ergo sum | 26-09-16 | 15:27

Vodka en balalaika zijn niet toegelicht.
Niet geslaagd dus...

wezen | 26-09-16 | 15:26

De gelukszoeker | 26-09-16 |

Spielerei.
Putin heeft volgens de CIA licht Asperger en is dus moeilijk tot geweld te dwingen door de massamoordende
psychopaten uit de USA.
Maar ik twijfel niet dat ook Putin in de houding springt wanneer de Yanks met Nucleaire bommen dreigen. De man is te vredelievend.
Liever zou ik een sterker persoon zien in Rusland die pro-actief handelt en niet alleen maar voorzichtig reageert op de Amerikanen.
Och, een mens kan dromen.

Teleo | 26-09-16 | 15:23

Poetin is in ieder geval meer te vertrouwen dan Hillary de Heks

Tipped Relic | 26-09-16 | 15:22

Nehemia | 26-09-16 | 14:57
De Qatar-pijpleidingtheorie is onzin want:
1. Zou moeten lopen via Saudi-Arabië. Gaat niet gebeuren, want Qatar en SA haten elkaar.
2. Zou aansluiten op de Nabacco-pijpleiding. Dat plan is al afgezegd. Dus de Qatar-route is totaal irrelevant. Olie/gas-samenzweringstheoriën zijn zo 2002.

Gualtiero | 26-09-16 | 15:21

Hebben kiezers in Rusland geen stempassen? Of desnoods moeilijk af te wassen inkt, zoals in donker Afrika en Azië gebruikt wordt om meermaals stemmen tegen te gaan?

Guido | 26-09-16 | 15:19

@ Gazbrom | 26-09-16 | 15:08

Exact wat je zegt. Met A.I. van Dee | 26-09-16 | 14:37 wel als hoogtepuntje. Want als Poetin wegvalt, dan krijgen de megacorporaties de macht! Lees het in de Protocollen van de Wijzen van Sion.

Man, man, man...

Enter Yeti | 26-09-16 | 15:15

Gelukkig gebeurt verkiezingsfraude alleen maar in dat verschrikkelijke Rusland dat maar niet naar de pijpen van Uncle Sam wil dansen.

De gelukszoeker | 26-09-16 | 15:13

@flame_me | 26-09-16 | 15:07
Er zijn nog veel meer zaken in Nederland die het daglicht niet kunnen verdragen.
Maar dan wordt het een enorme lap tekst en dan leest niemand het.

necrosis | 26-09-16 | 15:09

Als ik de Reaguursels lees zijn alle pro putin trolletjes weer met volle toeren bezig.

GateKeeperNL | 26-09-16 | 14:50


Inderdaad, hoe voorspelbaar. Zoals @Gualtiero zegt, bij hen geldt het simplistische "de vijand van mijn vijand is mijn vriend". Uit Obama- en EU-haat springt men kritiekloos bij Putin in bed. Ik kijk wel uit, ik wil géén Obama, géén pro-EU D66 & Verhofstadt en ook géén Putin. Nee, die combinatie is niet tegenstrijdig.
Wees eerlijk, Putin is een despoot die op geen enkele wijze beter is dan Obama, Juncker, Verhofstadt of Rutte.
'Hij is een sterke leider' 'Hij beschermt zijn land tegen de islam'
Ammehoela! Een sterke leider zijn is een eigenschap die an sich geen enkele waarde heeft. In de geschiedenis zijn er talloze slechte 'sterke leiders' geweest, in het bijzonder in Rusland...
En zijn land tegen de islam beschermen? Oh, dus daarom opende hij in Moskou met twee andere malafide leiders, Erdogan en Abbas, de grootste moskee van Europa? www.ad.nl/buitenland/moskou-opent-groo...

Gazbrom | 26-09-16 | 15:08

IPNP | 26-09-16 | 14:27
Ik snap echt niet welk punt je wilt maken. De hele wereld is verrot, dus waarom Rusland niet?

De echte Stolwijker | 26-09-16 | 14:34
Lees hier boven. En waarom zou ik in dat kader extra boos moeten zijn op Rusland? Het feit dat ik alles wel best zou vinden, laat ik gerust voor eigen rekening.

Graaf van Egmont | 26-09-16 | 15:08

@necrosis
Je haalt 1 zaak aan wat in Nederland inderdaad klote is maar vind je het niet overdreven om dat te vergelijken met verkiezingsfraude?

flame_me | 26-09-16 | 15:07

Wat!! GS durft te berichten over misstanden tijdens de Russische verkiezingen??
Een *grof schandaal* hoe durven ze, die kapitalistische zwijnen!!!

zwellevertje | 26-09-16 | 15:07

@ Nehemia | 26-09-16 | 14:57
Dat de VS een gaspijpleiding vanuit Qatar niet zo zien zitten dat kan ik me best voorstellen. Immers die Russische gaspijplijn door de Oekraïne wordt ook met regelmaat als chantagemiddel gebruikt.

normanius | 26-09-16 | 15:05

necrosis | 26-09-16 | 14:57

Het mooiste beeld heb ik nog op het netvlies:
De Olympische spelen in Sochi.
De Koning der Nederlanden met bier in handen en Poetin die keek wat hij in godsnaam tegen het zware lichtgewicht moest zeggen. Hilarisch.

Teleo | 26-09-16 | 15:05

Hier wordt gestemd en de uitslag gaat zo in de prullenbak ,zie geen verschil eerlijk gezegd .

fleurtje | 26-09-16 | 15:04

Ach.. hier in Nederland willen ze weer digitaal stemmen.. is het frauderen wat minder opzichtig...

WellusNietus | 26-09-16 | 15:03

@A.I. van Dee | 26-09-16 | 14:40
Dat deed de baas van oliebedrijf Youkoz ook, vond Putin niet zo'n goed plan.....

necrosis | 26-09-16 | 15:02

Enter Yeti | 26-09-16 | 14:50

Afrikaanse toestanden.

Stuur meer geld naar Rusland.

Teleo | 26-09-16 | 14:58

@GateKeeperNL | 26-09-16 | 14:50
Herinner jij je die vent nog die een waxinelichthouder naar de gouden koets gooide?
Hoe lang heeft die zonder proces vastgezeten?
Dus ga nou niet lopen miepen over Poetin.

necrosis | 26-09-16 | 14:57

En dan in de media iedereen weer vol op het orgel omdat Assad en Poetin Aleppo willen zuiveren van al die terroristen. De valse krokodillentranen van Uncle Sam terwijl zij degene zijn die die hele shit daar orchestreren omdat ze Assad willen wippen omdat hij die gaspijpleiding uit Qatar niet zo een tof idee vindt. Je moet natuurlijk niet willen dat Aleppo net zoals Palmyra door de Russen wordt bevrijdt. Dat vindt de VS helegaar geen goed idee.

Nehemia | 26-09-16 | 14:57

Rusland is ook geen echte democratie, inzien dat Putin een naar mannetje is hoef je niet gelijk te stellen met "ophitserij" voor een nieuwe koude oorlog.

HaatAth3ist | 26-09-16 | 14:56

Ingewikkeld, je kunt de uitslag van een Referendum ook gewoon negeren.

Watching the Wheels | 26-09-16 | 14:55

Nog even en we smeken Putin misschien wel om hulp, dus ga vooral door met die anti Rusland Politiek.

FreeVogelaar | 26-09-16 | 14:53

Ook in Oostenrijk doen ze aan stemfraude.
In nl & USA ook. Ik denk dat het overal gebeurt maar staat dan niet op film.

2_amazing | 26-09-16 | 14:50

@ Teleo | 26-09-16 | 14:48

Welke tegenstanders? De hele Doema zit weer vol met zijn vriendjes...

Enter Yeti | 26-09-16 | 14:50

Als ik de Reaguursels lees zijn alle pro putin trolletjes weer met volle toeren bezig.

GateKeeperNL | 26-09-16 | 14:50

Slechts winnen met 54% van de stemmen.
Een beetje dictator haalt minimaal 110%!!

Wordt de stembus afgetopt door voor- of tegenstanders van Poetin?

Teleo | 26-09-16 | 14:48

In Nederland ronselt men vooraf stemmen vooral voor de PvdA, in Rusland worden achteraf de juiste stempapiertjes er in geronseld vooral voor de partij van Putin. Veel moreel verschil is er niet.

Zoetwaterpanharing | 26-09-16 | 14:46

De koude oorlog is weer in volle gang.

Afgeschminkte Bassie | 26-09-16 | 14:45

die altijd heel boos worden als de Russen ook eens kritiek krijgen.
De echte Stolwijker | 26-09-16 | 14:34
.
'Ook eens'? Dat is nu al het understatement van de eeuw.
En hoezo 'boos worden'? Dit is gewoon het zoveelste artikeltje 'Rusland bashen'.
Of zouden we ook webcamfilmpjes krijgen van de stemmingen in de VS in november? Dacht het niet hè? Dat is daar gewoon niet nodig want in de VS wordt nooit(!) gefraudeerd. *kuch* Daar worden presidenten (Kennedy, Reagan) gewoon neergeschoten... En als Donald Trump niet heel erg oppast wacht hem hetzelfde lot. Net zoals de andere tegenstanders van Clinton die aan de lopende band dodelijke 'ongelukjes' krijgen op weg naar de verkiezingen.

Lupuslupus | 26-09-16 | 14:44

Vladimir blij, Russen blij, Volkskrant huilt.
Geen nieuws hier, alleen propaganda.

bambi1970 | 26-09-16 | 14:41

telelezer | 26-09-16 | 14:40
The whataboutism is strong with this one.

Gualtiero | 26-09-16 | 14:41

De echte Stolwijker | 26-09-16 | 14:34
Blijkbaar geldt bij veel het adagium "de vijand van mijn vijand is mijn vriend", en wordt diegene ontzien.

Gualtiero | 26-09-16 | 14:41

Maar zijn die EU-ers dan zo neutraal...??
Dat doen niet alleen maar de vriendjes van Poetin hoor
Ik citeer
"José Manuel Barroso onderhield al toen hij voorzitter van de Europese Commissie was warme, geheime contacten met zakenbank Goldman Sachs. Dat blijkt uit correspondentie tussen Barroso en Goldmanbaas Lloyd Blankfein die de Portugese krant Publico heeft bemachtigd."
www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/266811...
ach jeetje, wie had dat nou toch kunnen denken,
.
En Draghi (ECB) heeft immers ook dikke banden
"Draghi previously worked at Goldman Sachs from 2002 until 2005"
en.wikipedia.org/wiki/Mario_Draghi
en
Trichet
In 1987 Trichet became a member of Washington-based financial advisory body, the Group of Thirty.
en.wikipedia.org/wiki/Jean-Claude_Tri...

telelezer | 26-09-16 | 14:40

En dat Bernie Sanders bij de Democraten als de door het volk gekozen totempaal van de ezelpartij had moeten zitten in plaats van Killary door gesjoemel van bovenaf horen we natuurlijk niks in de reguliere media. De modus operandi blijft hetzelfde. Rusland bashen tot den laatsten snik. Mooi dat Vladimir die Soros met zijn Open Society het land uit heeft getrapt. Op zich is de demonisatie wel te verklaren. Rusland wil niet meelopen in de processie van de NWO en dient dus in hun optiek verwijderd te worden.

Nehemia | 26-09-16 | 14:40

En wie zegt dat die muts die de stembus vult niet tegen putin aan stemmen is?

A.I. van Dee | 26-09-16 | 14:40

Hier wordt een oude (niet exclusief) Russische traditie voortgezet: " Zij die stemmen bepalen niets. Zij die de stemmen tellen, bepalen alles." (J. Stalin).

NoblesseOblige | 26-09-16 | 14:39

Sketcher | 26-09-16 | 14:19
Dan schudt ome Putin, de oud KGB-er, een Russische beer uit z'n mouw.

Gualtiero | 26-09-16 | 14:39

Graaf van Egmont | 26-09-16 | 14:18
Pritt is weg. Misschien zijn ze een beetje zoekende?

nemoj me jebat | 26-09-16 | 14:37

@sketcher. Als Putin wegvalt krijgen de megacorporaties weer voet aan de grond worden er er weer bedrijven gesloten etc.
Ik krijg steeds meer het idee dat geenstijl een sleepnet is om alle lieden met een verkeerde mening er uit te vissen.

Zie de Protocollen van de wijzen van Sion. Protocol XII: Controle over de pers.

A.I. van Dee | 26-09-16 | 14:37

Graaf van Egmont | 26-09-16 | 14:18
Ik denk dat ze in Noord gewoon een broertje dood hebben aan frauderende figuren, zeker als het bij verkiezingen in een supermacht gebeurt. In tegenstelling tot sommige reaguurders, die altijd heel boos worden als de Russen ook eens kritiek krijgen. Maar blijkbaar vind jij het allemaal prima, al dat gefraudeer. Democratie, maal alleen zolang het jou uitkomt.

De echte Stolwijker | 26-09-16 | 14:34

Terwijl als Putin een betoog voor de westerse wereld houdt, we dit nergens vernemen.

Het stinkt dus wel... ergens.
saintinel | 26-09-16 | 14:22
.
You tube staat vol filmpjes met toespraken van Poetin. Een paar klikken en je bent er. Maar ja dat geldt natuurlijk alleen als je niet totaal gehersenspoeld bent door de haatcampagnes van VS en EU richting Rusland.
.
Een paar maanden geleden heeft GS trouwens wel de parade in Moskou uitgezonden. Waarvoor nogmaals dank want het was prachtig.

Lupuslupus | 26-09-16 | 14:34

Zie ze daar liggen op 2:03... De radarbeelden van MH17!

StinkendeRoede | 26-09-16 | 14:33

In Nederland mag je ook gewoon meerde stembiljetten door de kliko gooien, mits je machtigingen hebt. Maar ja Volkskrant... trap er niet in.

XaleX_2 | 26-09-16 | 14:32

De youtube video van de Volkskrant.
"Likes are disabled".
"Comments are disabled on this video".

GateKeeperNL | 26-09-16 | 14:30

een filmpje van 2 stemlokalen moet de toon zetten, ik mag aannemen gezien de grootte van het land dat er meer stemlokalen waren.. ik mis cijfers en context.. dit riekt naar stemmingmakerij(!!)

Intelroy | 26-09-16 | 14:30

een filmpje van 2 stemlokalen moet de toon zetten, ik mag aannemen gezien de grootte van het land dat er meer stemlokalen waren.. ik mis cijfers en context.. dit riekt naar stemmingmakerij(!!)

Intelroy | 26-09-16 | 14:30

Graaf van Egmont | 26-09-16 | 14:17
Lees verdomme eens:
Je hebt mensen die jullie vriendjes van Poetin noemt en die houden heel erg van democratie. Dat zijn wij. Eerlijk spelen, eerlijk stemmen. Dan heb je de echte vriendjes van Poetin:

IPNP | 26-09-16 | 14:27

Vergeten zijn de oproepen van GS om zoveel mogelijk toezicht te houden op het stemmen tellen van het Oekraïne referendum.
Dat was dan zeker niet om "vergissingen" te voorkomen?

Kromme Tenen | 26-09-16 | 14:27

Ja maar Poetin hoort toch ook bij ieder1?

komtdatschot | 26-09-16 | 14:26

Ik mag wel aannemen dat Poetin op zichzelf gestemd heeft, anders zou hij immers schuldig zijn aan landverraad. De rest is gewoon slordigheid van lokale stembureaus waar de regering ondanks stringente controles niets aan kon doen. Spasibo voor de wodka.

Nivelleermarionet | 26-09-16 | 14:26

Nou en. Dit is een anecdotisch voorbeeld en daarmee niet relevant. En dan nog: het is Rusland. Zal mij m'n reet roesten. Als ik me daar ook al druk over moet maken...

Alexis de T. | 26-09-16 | 14:26

Graaf van Egmont | 26-09-16 | 14:17
Targets moeten gehaald denk ik.

Kat van T | 26-09-16 | 14:23

En dit wordt uiteraard wel breed uitgemeten in de (westerse) media. Terwijl als Putin een betoog voor de westerse wereld houdt, we dit nergens vernemen.
 
Het stinkt dus wel... ergens.

saintinel | 26-09-16 | 14:22

Jongens neem de rest van de dag gewoon lekker vrij, en probeer het morgen nog een keer. Abominabel niveau vandaag.

Harry Turtle | 26-09-16 | 14:21

Niet lang geleden was ik in Rusland, ik kom er regelmatig. En waar er voorheen toch een hoop steun was onder de 'elite' was het opvallend hoeveel daar van is verdwenen. Onder het simpele volk, zeker verder van Moscou vandaan schijnt die er nog wel te zijn.
Putin genoot altijd een hoop steun en heeft dus betrekkelijk met zachte hand kunnen regeren. Het wordt interessant hoe dat zich gaat ontwikkelen nu zijn steun wegvalt.

Sketcher | 26-09-16 | 14:19

Wanneer komen de webcams in de Nederlandse kies-lokalen?

Lupuslupus | 26-09-16 | 14:19

Ik vraag me zo wie zo af, wat er de laatste tijd mis is met GS. Kan de vinger er nog niet echt op leggen, maar ik vrees dat ze in Noord de controle zijn kwijtgeraakt.

Graaf van Egmont | 26-09-16 | 14:18

Beetje raar topic weer. Wat beoogt Zentgraaff hiermee?

Graaf van Egmont | 26-09-16 | 14:17

-weggejorist-

boudemaniak | 26-09-16 | 14:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken