Kijk. Daar gaat de Europeanen Ophaal Dienst
Starting at 5AM, the crew assembles on deck to start their watch for the day #RescueHumanity pic.twitter.com/gPLLCkKOGS
— MOAS (@moas_eu) September 3, 2016
Trap er niet in, aflevering zoveel. Bovenste tweet is de romantiek. Tweet daaronder de realiteit. De koene redders van de humanity zijn niets meer dan suffe pont-baasjes die in opdracht van Timmerfrans Ferries te Brussel zoveel mogelijk EU-burgers mogen ophalen. Kun je nog zo heroïsch met je verrekijker naar de horizon turen, we weten allemaal hoe het zit. De rubberbootjes worden bij kalme zee met een halve liter peut in de aftandse 10PK Yamaha BB in Libië van de kade geduwd, waarna mijnheer de smokkelaar de bevriende Frontex-kapitein telefoneert met de mededeling dat er weer een bootlading electoraat cq goedkope arbeidskracht onderweg is. Mediterraan Toneelstukje eerder deze week al uitgelegd door Harald Doornbos, en het wordt alleen maar erger, want as we speak leest de mensensmokkelaar op zijn smartphone dat AZC Calais binnenkort gesloopt wordt.Reddingsactie. Je ziet de kustlijn. Zo dicht bij de kust halen NGO's etc. migranten dus op. pic.twitter.com/AdvbXnr7uW
— Mirjam (@Mirjam152) September 1, 2016



Reaguursels
InloggenUitleggen van vooraf aangekondigde mijnenvelden verdient alras de kosten terug op de besparing van cumulerende maatschappelijke meerkosten doorberekend aan Europese betalers van heffingen en premies en doorgeschoven naar bewoners van niet de best gesitueerde wijken.
.
Beter zou het zijn Noordkusten van Afrika waaronder die van Libië te confisqueren en daar opvangsfaciliteiten en scholingsmogelijkheden te bieden waarmee wie zich daadwerkelijk zelf verbeteren wil goed toegerust in eigen land met samenlevingsopbouw en voedselproductie aan de slag kan.
Kunnen die lui niet zelf een halal-uitkeringssysteem maken. Iedereen betaald een beetje om voor zielige geloofs en landgenoten te zorgen. Klink als een systeem dat bijdraagt aan een positief imago voor de religie van de wrede.
NGO's sponsored by Soros
Jan Gordelroos
Als laatste. Wat is nou een complottheorie? Het valt me op dat vooral de linkerflank dit toverwoord gebruikt om een discussie dood te slaan. Niet dat ik u als dusdanig beschouw.
.
Een complottheorie is feitelijk niks meer dan een onderlinge afspraak waarvan meerdere mensen, bedrijven, diensten en of overheden etc etc het wijselijk achten dat het grote publiek daarvan niet op de hoogte is. Dat gebeurt dagelijks op elk niveau - in elke geleding of op ieder terrein. Denk aan de bancaire sector met de Liborrente. Denk aan prijskartel, de bouwfraude. Denk aan de farmacie die natuurlijke geneesmiddelen tegenhouden omdat dat hun verdienmodel schaadt. Denk aan het Griekenland verhaal en de leugens die bewust aan ons verkondigd worden. Denk aan de serie van aanslagen waar de islam waar kan buiten het persplaatje gehouden wordt. De MH17. Ik kan wel duizend voorbeelden bedenken. Complottheorieën zijn gewoon onderlinge afspraken die niet op de radar van het grote publiek mogen komen. Schering en inslag.
m.telegraaf.nl/article/26535397/toeris...
Eindelijk eens opvarenden aan de juiste kant van de middellandse zee afgezet. Het kan dus wel, met toeristen that is...
Mijn vaste bijdrage aan AZG heb ik gestopt.
Alles en overal waar je Europees voor zet mislukt. Je kunt die lui gewoon naar de kust terugsturen. In plaats daarvan kiezen ze ervoor de mensenhandel een handje te helpen.
Jan Gordelroos
De mammon is een afgod. Als men elke maand tienduizend euro of meer krijgt met goudgerande regelingen kijken de meesten wel opzij. Daarnaast zullen er ook zijn die oprecht geloven dat die influx juist goed is - temeer omdat ze allemaal de leugens en opgebekte spreadsheets maar al te graag willen geloven.
Jan Gordelroos 1446
De jaarlijkse Bilderbergconferentie is een gesloten fort waarbij de pers niet welkom is. Hier worden de agenda's besproken. De hoge priesters van de geopolitiek vaardigen hier hun staforders uit naar de lagere kastes.
Wat is hier de WARE logica achter? Kan een Timmerfrans of minion daarvan eens een keer niet liegen & toneelspelen en hier de hoogst waarschijnlijk ongemakkelijke WAARHEID achter toelichten. Voor de verandering dan? Dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn maar dit is niet te BEGRIJPEN!
Flappie2006 1526
De oplossingen voor de influx zijn heel simpel. Australische aanpak. Geen uitkeringen en huizen meer. Dat weten ze in Brussel natuurlijk ook. Deze modellen werken, maar ze hebben hele andere plannen met Europa. Het Verdrag van Straatsburg. Het Coudenhove Kalergi plan. Het is natuurlijk te zot voor woorden. Je staat nog niet met je kuiten in het water of er doemt al een Frontex schip voor je op.
Gelukkig houdt Frontex op last van de EU wel rekening met de mensensmokkelaars aanmeren zou namelijk het hele verdienmodel om zeep helpen. En nog dichter bij de kust is gevaarlijk op stahoogte loopt je 'marine'bootje immers vast.
Daarnaast komen er dan nog enkel opblaasbootjes en luchtbedden. Tjaa, dat zou oneerlijke concurrentie zijn en ook niet eerijk tegenover de miljoenenhandel vierhonderd meter verderop. . . .
-
Waarom niet naar Australisch model naar één eiland en door naar de oliestaten (of terug, vrije keuze), die hebben ruimte zat en de Islam houdt van delen en volgens Ali B zijn wij gierig en daar is het hosanna. Dus iedereen blij!
Alleen nog even regelen wie dit nu weer betaald, welke sociale islamitische dictator staat op?
Er is in Europa al meer dan 70 jaar geen oorlog meer geweest , dat je dat maar even weet . Voor ( sommigen ) hoog tijd om nog eens in het potje te roeren .
@Nehemia | 03-09-16 | 13:13
Denk aan de hypotheek. Die kasten van huizen zijn van de bank en je kunt ze makkelijk de rug toe keren. Canada here i come.
Maar kom, we gaan Europa toch niet verlaten omdat een stelletje toekomstige ghetto nomaden ons fort enteren.
Zij zullen nooit meer dan de kruimels van onze rijkdom te pakken kunnen krijgen. Lastige vliegen die op de honing afkomen, meer niet. Vliegen worden nooit bijen.
Maar goed, naar Australisch voorbeeld allemaal terug naar Afrika. Grens van Europa moet potdicht.
Dus Frontex moet afleveren op Afrikaans eiland met opvangkamp. Daar krijgen ze de keuze; terugkeren naar huis of legale procedure starten die jaren duurt.
@Nehemia | 03-09-16 | 10:28
In opdracht van wie? Illuminati? Bilderberg?
Heb veel alu-hoedjes verklaringen gelezen, maar kan nog steeds niet geloven dat wij zelf politici hebben gekozen die dit toestaan. Ik denk wel intussen dat Geert Wilders het meer bij het rechte eind heeft dan menig halfzacht figuur in de Tweede Kamer die langzamerhand het gedachtengoed van Wilders meer en meer durven uitdragen omdat zij ook merken dat hun kiezers, dus een groot deel van de Nederlanders het beu worden.
Als die Frontex kapiteins echt bevriend zijn met de smokkelaars, lijkt het me duidelijk dat die lui gewoon voor mensensmokkel de cel in mogen verdwijnen. En natuurlijk volgt er een automatische afwijzing -mét toetreden tot de Zwarte Lijst van immigranten die nooit een Europees paspoort mogen krijgen- van alle migranten die onder zijn hoede de EU ingesmokkeld zijn. Zielig, maar moet je niet de wet breken. Doei!
@Sjefke7807 | 03-09-16 | 14:02
Yep. De gemiddelde Nederlander heeft het te druk met pokemons vangen zo heb ik begrepen...
De oude Romeinen wisten het al: "brood & spelen".
Met dat 'spelen' zit het wel goed, zie pokemon, NL-voetbalploeg-wanprestaties en het gemiddelde aanbod op de televee (= bedoeld voor IQ-schoenmaat).
Wat dat 'brood' betreft: nú al zoeken ongeveer EEN MILJOEN Nederlanders (meer) werk. Waaronder wel degelijk ook goed opgeleide, zeer werkwillende en vakbekwame mensen. Maar niks te krijgen ondanks honderden sollicitaties, en met de influx van totaal kansloze analfabeten (oeps sorry, raketgeleerden en apothekers...) wordt het beroep op de staatsruif alleen maar groter en groter. Het kàn niet anders of uiteindelijk wordt de sociale zekerheid nòg verder afgebroken. Maar speelt/slaapt u rustig verder, Nederland...
@Risingson | 03-09-16 | 09:39
NAVO-fregatten? Laat me niet lachen. De NAVO is nagenoeg ongewapend.
Niet omdat ze geen geavanceerde wapens heeft, maar omdat ze er niets mee kan doen zonder politiek incorrect te worden. Niets dus.
@sinar2 | 03-09-16 | 09:51
U snapt het. Dit heeft niets meer met het redden van "arme vluchtelingen" te maken. Dit is je reinste volksverraad naar de inheemse EU bevolkingen toe.
@Hemmenaar7 | 03-09-16 | 10:25
Met andere woorden; de Australische Methode dus. Daar waren ze zo klaar met deze flauwekul. En daar verzuipt er dus geen één meer.
@Nehemia | 03-09-16 | 10:28
Orwell had dit in zijn stoutste dromen niet durven verzinnen. Hij schreef zijn boek "1984" als een Roman, niet als verdomde handleiding!
@Parel van het Zuiden | 03-09-16 | 10:51
Dat is wat hier node gemist wordt. In Nederlander kan niemand zich nog vermoeien met ergens verantwoordelijk voor gehouden worden. Of de consequenties van je daden. Ik heb die kwaliteiten nog wel. Je zou mensen hun gezicht eens moeten zien. Ze weten zich werkelijk geen raad met je als je deze dingen nastreeft. Je móet wel liegen want dat kan toch zeker niet echt zijn?!?
@EefjeWentelteefje | 03-09-16 | 12:07
Ik sluit me geheel bij u aan. Dit alles is de gekte zo ver voorbij, niet normaal meer. En het NL schapenvolk interesseert zich meer voor "Boer zoekt baarmoeder" of de één of andere amusement show. En gaat volgend jaar weer gewoon op dezelfde volksverlakkers stemmen want "we moeten die Wilders toch geen podium geven"! Ik sta hier met regelmaat met het hoofd tegen de muur te bonken van woede en onmacht.
Als Timmermans een echte vent was dan zou hij de dingen benoemen zoals ze zijn. Frontex is er niet om grenzen te bewaken maar een veerdienst voor Afrikanen om Europa te bereiken.
Beter zou het vervolgens zijn die veerdienst van haven naar haven te laten plaatsvinden, zodat het voor iedereen in Europa duidelijk wordt dat deze volksverhuizing vanuit Afrika door het Europees Parlement gewenst is.
Dag blanke Europese mensen met je mooie cultuur, normen en waarden en goed IQ. Dit is een misdaad tegen onze samenleving, en er dient meedogenloos gestraft te worden.
EefjeWentelteefje 1214
Het zal me inderdaad niks verbazen dat velen de Wilhemina gaan doen, alhoewel je je af kunt vragen of ze hun kasten van huizen zonder slag of stoot achterlaten. Dit zijn de mensen die mede verantwoordelijk zijn voor de tijding die komende is. Moge ze allen in een zoutpilaar veranderen.
De "grap" is dat het niet eens uitmaakt hoeveel je er binnenlaat, ze fokken het er daar intussen dubel en dwars weer bij. De "voorraad" is dus in principe oneindig.
druipsmurf | 03-09-16 | 12:12
Dat is grappig. Ik werd laatst nog door een jongedame van die Save the Children organisatie aangesproken met een hele originele openingszin. Bleek om vluchtelingen te gaan en niet om keiharde neuksex. Jongedame was het helemaal met mij eens dat ze het beste daar en niet hier opgevangen konden worden. Daarna door nog drie andere jongedames met dezelfde originele openingszin aangesproken nadat ik mijn weg vervolgd had (overigens zonder de gewenste automatische incasso afgegeven te hebben).
Ik gooi even een t naar boven.
druipsmurf | 03-09-16 | 12:12
Dat is grappig. Ik werd laatst nog door een jongedame van die Save the Children organisatie aangesproken met een hele originele openingszin. Bleek om vluchtelingen te gaan en niet om keiharde neuksex. Jongedame was het helemaal met mij eens dat ze het beste daar en niet hier opgevangen konden worden. Daarna door nog drie andere jongedames met dezelfde originele openingszin aangesproken nadat ik mijn weg vervolgd had (overigens zonder de gewenste automatische incasso afgegeven te hebben).
Ze leveren voor bepaalde bedrijven bakken met geld op, daarom worden ze met duizenden per week opgehaald.
Tenten, cabins, vastgoed, toiletten, douches, Mieles, bedden, kasten, iPhones, beveiliging, eten, drinken, schoonmaak, vervoer, ziekenhuis, tandarts, zakgeld en gratis uitstapjes..
Alles is beschikbaar.
Deze gelukszoekers hoeven niets bij te dragen.
Ze hoeven er alleen maar te zijn.
En wij maar premies, belastingen, huren en stroom/elektra/waterrekeningen betalen.
Oja... en subsidies betalen voor alle betrokken liefdadigheidsclubjes.
Nu is voor de gelukszoekers alles gratis en straks worden ze te werk gesteld.
Tegen kost en inwoning en een paar euro per uur, lekker goedkoop dus.
En dat gaan ze niet pikken, want ze zijn uitgenodigd.
Daar kom dan ook nog bij dat ze ons en onze gewoontes haten tot op het bot.
Want wij zijn niet islamitisch en eten varkensvlees.
Ook brengen ze hun stammenoorlogen met zich mee.
En we weten hoe ze op andere continenten omgaan met ongelovige honden en andersdenkenden.
Zo gaat ons mooie land in hoog tempo naar de kloten. Mark my words.
Gelukkig heb ik geen opa's en oma's of kinderen aan wie ik dit uit moet leggen.
@Ir. Wilhelmus | 03-09-16 | 10:34
Misschien is het handiger dat op dit moment al te doen.
www.rt.com/business/341892-far-east-l...
Want als over dertig jaar de vraag gigantisch is toegenomen zou dat free weleens kunnen zijn omgeslagen in very expensive :-D
Waarom stoppen ze niet met ophalen en in plaats daarvan gewoon daar op de kust zwemlessen geven. Verzuipen ze ook niet maar Italie redden ze niet.
Mensen die denken dat ze veilig zijn in hun villawijken misrekenen zich. Ook daar zal de ellende komen in het verschiet.
@Nehemia | 03-09-16 | 10:44
Ik betwijfel het. Als de pleuris ècht uitbreekt zijn dat de ratten die het schip nog net op tijd kunnen verlaten. Richting USA en Zuid-Amerika vermoed ik. Net zoals een jaartje of 70 geleden...
Jarenlang heb ik automatisch een maandelijkse bijdrage gestort op de rekening van "Save the Children", een organisatie die naar mijn mening zijn geld goed besteedt en goed werk verricht.
Totdat... ik onlangs las dat ze ook een boot gingen inzetten om 'vluchtelingen' uit de middellandse zee op te pikken. Omdat daar ook kindertjes op zaten en ze dan beter hulp konden bieden. Dat men deze toestand op deze wijze juist in stand houdt, werd simpelweg aan voorbij gegaan.
Ik heb -direct- mijn donateurschap opgezegd. Voor mij werd er echt een grens overschreden. Wees dus kritisch wie je steunt!
*zucht* *schudt hoofd*
Alles is hier al over gezegd. Het enige wat ik er nog aan toe kan/wil voegen, is dat ik IEDEREEN die ook maar íets te maken heeft met het COA, de zieligheidsindustrie, de wegkijkerij, de ontkennerij, stevige langdurige werkloosheid toewens, en kansloosheid voor welke baan dan ook in de toekomst. Dan krijgen ze hun verdiende loon (grappig wel, deze uitdrukking in dit verband) en maken ze eindelijk eens mee wat nu al al die (autochtone) slachtoffers van werkloosheid nú meemaken - kansloos vanwege de import van spotgoedkope nietskunners.
En Sterre van de volkskrant zag dat het goed was. Merkel ook helemaal niet in de problemen. Sure. Wir schaffen das!
Dus bij lage golven blijft frontex verder uit de kust? Of is dat te simplistisch
-weggejorist-
Kappen met die hap, bootjes enteren en terugslepen naar Afrikaanse kust. Of een brug bouwen, niet dat schijnheilige 'redden' van migranten.
Europa wordt de goot van de wereld. Het enige wat onze nakomelingen hier rest is gedeelde armoe.
In de wereld is er een grote omslag bezig. Een bewustzijns omslag. Mensen worden bewuster van zichzelf en van wat er op de wereld gebeurt en dat we wereldwijd voor de gek gehouden worden. Het is omontkeerbaar. De elite weet dit ook en doen er alles aan om de bevolking te onderdrukken. Wat is er dan niet mooier om religieus domvolk binnen te halen en het westen in een rustig tempo te verislamitiseren stapje voor stapje zodat we weer religieus onderdrukt worden. Zie david icke zijn lezing.
Renzi en de overige EU vazallen hebben de Italiaanse poort open gezet
Door de buitenland politiek van de VS moesten de leiders daar vervangen worden. Nou we weten de gevolgen; anarchie en jihad en de EU mag alles opvangen of neemt amerika ook duizenden gelukzoekers op?
Nu ook duidelijk waarom Berlusconi zo nodig het veld moest ruimen...
Het is gewoon een complot met die bootje gewoon een complot .Ze weten dat het werkt en dat ze opgewacht worden.Kijk naar Calais dat wordt nu definitief ontruimd bijna 9000 mensen .Het is een schande wat die daar tekeer gaan .Het zijn gewoon barbaarse criminelen.De vrachtwagen chauffeurs pikken het niet meer.Nu moeten ze weg daar,ze krijgen waarschijnlijk een woning .Dus bij slecht gedrag en en misdaad en tekeer gaan als een tokkie en crimineel als de pest wordt beloond .Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Mensen gewoon de goede partij kiezen in 2017 .Maar dan ook echt goed kiezen en niet alleen bla bla bla .Ook Wilders zal geen MP worden, maar wel de meeste zetels hebben.Ze zullen toch met hem moeten onderhandelen dan toch.
@Feynman | 03-09-16 | 11:01
Allemaal waar. Op zichzelf is het fenomeen NGO natuurlijk al gevaarlijk. Non-governmental... vrij van democratische controle en rekenschap. De geschiedenis heeft wel uitgewezen hoe eea loopt als enkelen gaan besluiten voor velen.
.
Hoe lang kan onze levenswijze nog stand houden onder voortdurende aanvallen van nationale politieke kartels, een boven wet en democratische controle verheven internationale machtsconstructen, en met kwaadaardige intenties gedreven ideologische organisaties?
.
Niet lang, verklap ik u. Ergens komt een keerpunt en dan zakt het als een kaartenhuis in elkaar....
Kan niet iemand die app SeaConditions eens hacken zodat ie aangeeft dat de zee rimpelloos is terwijl er metershoge golven staan.
Er zijn vissers die zich dagelijks voor de kust van Libië zwaar moeten verzetten om niet opgepakt te worden door Frontex om als migrant naar Europa te worden gebracht...
@kweethetooknietbeter | 03-09-16 | 10:50
Nee hoor .
Als zo`n NGO mensen van het strand in Libië of binnen 3 of 12 mijl uit de kust mensen oppikt en dan naar de EU brengt, zijn ze dan niet gewoon een onbezoldigde mensensmokkelaar? Die dus gewoon vervolgd moeten worden.
Is terugbrengen naar de Libische kust niet veiliger omdat je dan sneller opnieuw inzetbaar bent voor andere drenkelingen? Nu ben je uren aan het varen terwijl andere vluchtelingen ook een poging doen en verdrinken. Willen NGO`s dat wel op hun geweten hebben?
NGO`s zijn verblind door hun eigen ideologie gewetenloos en crimineel bezig.
@fikkieblijf! | 03-09-16 | 10:50
Inderdaad. En die moeten ook allemaal gehuisvest worden. De bouw(maffia) wrijft inmiddels ook in haar handen. Want, er moet massaal gebouwd gaan worden voor de nieuwe Nederlanders en die paar oude Nederlanders.
"Tot 2040 heeft Nederland een miljoen nieuwe woningen nodig. De vorige keer dat er woningnood was, werd dat opgelost door de Vierde Nota Ruimtelijke Ordening Extra oftewel, de bouw van Vinex-wijken. Maar een dergelijk project is nu niet de oplossing, aldus experts."
bron: www.welingelichtekringen.nl/samenlevin...
Waarschijnlijk mogen de dan oude Nederlanders verkassen naar de onbetaalbare, veel te kleine en veel te dure flatwoninkjes en krijgen de nieuwe Nederlanders de riante Vinex/doorzonwoningen.
Maar misschien spreekt hier mijn paranoia en zie ik het allemaal veel te somber in.
Al die Afrikanen op die bootjes zijn hard nodig op hun eigen continent, voor het opbouwen van een welvarende democratische rechtstaat.
De EU heeft zelf niet door hoe ze hiermee juist de problemen in zowel Afrika als Europa in stand houden en juist nog veel erger maken dan ze al waren. Als deze veerdienst in dit tempo zo doorgaat, dan zal dat zeer destructief uitpakken voor Europa. De verzorgingsstaat zal opgeblazen worden. Hoe kunnen de Europese "leiders" dat niet inzien? De EU zend een volstrekt verkeerd signaal uit.
Terwijl de oplossing zo ontzettend simpel en duidelijk is. Z.s.m. Australisch model invoeren en Afrika zelf hun continent op laten bouwen. Geheel op eigen kracht, net zoals dat in Europa, de VS, Australië, China, Japan, etc. ook is gebeurd. Honderden jaren lang keihard werken als volk, dat is de enige (!) manier waarop dat geleerd kan worden. Door keihard werken en tegenslagen te overwinnen. Door je mentaliteit, instelling en cultuur aan te passen. Echt, een andere manier om Afrika welvarend en leefbaar te maken is er gewoonweg niet. Het komt niet uit de lucht vallen en de kaboutertjes gaan het ook niet regelen voor ze. Net zo min dat hier de kaboutertjes de uitkeringen voor al die miljoenen import-Afrikanen gaan ophoesten.
Ja, ik ken mijn klassiekers.
Maar begrijpen doe ik het niet.
Ars Vivendi | 03-09-16 | 10:18
.
Hier idem. Tenslotte zal alles wel duidelijk worden maar dat hoop ik niet meer mee te maken.
Jullie hebben het allemaal mis. Dit is een groots opgezet plan van Merkel. Al die azc's zijn slechts lokkertjes voor de argeloze inboorling van donker Afrika. In werkelijkheid worden de statushouders 's nachts massaal afgevoerd naar de nog functionerende kampen in Dachau etc. Hier worden de juichende afrikaantjes ontscheept en gedoucht. Het masterplan is om het hele Afrikaanse te ontvolken en zo diens nog ongerepte rijkdommen aan te boren. Frontex bespoedigd de zaken alleen maar door de kuddes binnenkort al in de Libische havens te gaan ophalen. Ondanks de hoon van de onwetende boeroepers zoals jullie speuren zij dag en nacht vanuit hun eenzame kraaiennesten naar afgedwaalde drenkelingen. Over een paar jaar, als alles achter de rug is zullen we weten of haar poging om de psychologische grens van zes miljoen te doorbreken is gelukt en haar naam in het grote Guinnes Book of Records boven die van haar grote voorbeeld mag prijken. Tot dan laat ze zich met grote gelatenheid beschimpen en bespotten. Arm mens.
Faciliteren van mensensmokkel.
Ik dacht altijd dat dat strafbaar was.
En wat betreft die bootjes, de oplossing is heel simpel.
Laat ze op eigen kracht de overkant bereiken, de 30% die de overkant bereikt subiet terugsturen binnen 24 uur.
Doe dat 1 maand, en er zal geen vluchteling de overtocht ooit nog wagen.
We moeten ons echt gaan richten op de leden van organisaties of verbanden.
.
Een te groot deel van onze bevolking lijkt het idee te hebben dat je lid of onderdeel kunt zijn van organisaties en verbanden met verwerpelijke doelstellingen en handelingen en dat dit geen consequenties heeft voor je persoontje.
.
Zo werkt dat natuurlijk niet. Een moordadige religie aanhangen, je bent medeverantwoordelijk. Een ontwrichtende NGO steunen, je bent medeverantwoordelijk. Destructieve politiek partijen voor Nederland stemmen, je bent medeverantwoordelijk. Dus wanneer je stemt op een partij die landverraad pleegt, ben je zelf ook een landverrader.
.
Daar moeten we naar terug. Consequenties aan keuzes, mening, en handeling. Want zonder steun kunnen die organisaties niet bestaan, hun verwerpelijke effecten niet realiseren.
.
@iopeth | 03-09-16 | 10:47
Daar komt u alleen maar mee weg boven een bepaalde pigmentatiegrens.
En dan alle bombarie in de politiek wanneer men er hier achter komt dat iemand vaak een scholier ,die hier al langer als 10 jaar is ,Nederlands spreekt moet worden uitgezet ,terwijl dit een bewuste invoer van illegalen is die wordt gepromoot door een lijp wijf uit het Oostblok ,en goedgekeurd door die meelopers uit Den Haag .
kweethetooknietbeter | 03-09-16 | 10:36
Die luchtbrug komt er zeer snel. Nu het aantal asielaanvragers is verminderd (volgens de beleidsmakers) is fase 2 aan de beurt. de gezinshereniging.. of dacht je dat de vrouwen en kinderen ook via de bootroute gaan richting oetkering en ingericht huis met miele? Komt verdacht goed uit overigens dit bericht van stagnatie aanvoer nieuw volk. Zal de luchtbrug met kids and woman ook niet zoveel protest op gaan leveren.
@kweethetooknietbeter | 03-09-16 | 10:30
"dan komen ze uw ruil(handels)waar in beslag nemen"
Dan verander ik in een verwarde man met een over mijn lijk mentaliteit .
Mensen die denken dat ze veilig zijn in hun villawijken misrekenen zich. Ook daar zal de ellende komen in het verschiet.
Echt bizar.
Feitelijk haalt het niet zoveel uit of je nou op de VVD, PvdA, D666. SP etc stemt. Het zijn immers allemaal partijen die als het erop aankomt de dictaten uit Brussel slaafs zullen volgen. Ze tekenen allemaal bij het kruisje van Juncker en zijn vazal Soros. Wil je van Brussel af. Wil je een Nexit dan zul je toch op de PVV of VNL moeten stemmen. Doet men dit niet, dan tekent men voor zijn eigen ondergang of dat van hun kinderen. Als je wil dat het Avondland naar de kleauten gaat, dan moet men absoluut op een Brusselse partij stemmen.
Frontex-coordinated Operation Triton:
www.youtube.com/watch?v=YOF_rh7ZIhI
Op dat kaartje zie ik één schip met de naam.... Europa! Hoe toepasselijk. Zal we een Frontex schip zijn.
Bigi Bana Boy | 03-09-16 | 10:21
Ik was kortstondig in de veronderstelling dat je was gestopt met reaguren op GS wegens gekozen koers - sudden change of heart?
De laatste dagen is dan ook wel flink rondgetoeterd dat de aantallen asielzoekers schrikbarend dalen en dat de tekorten schrijnend zijn bij de instellingen die zich laven aan deze asieleisers.
"3% verzuipt en hoezeer je ze ook op gaat halen, er zullen altijd verzuipen:"
@Hemmenaar7 | 03-09-16 | 10:25
Niet als je een permanente luchtbrug aanlegt. Dat dat nog altijd niet van de grond is gekomen... En ik maar denken dat er bij de EU/Brussel beschaafde mensen rondliepen. En ja, ook een vliegtuig kan neerstorten. Maar hoe vaak gebeurd dat nu? En dan hebben we het slechts over een paar honderd mensen. Terwijl er dan al een paar miljoen veilig zijn opgehaald.
Ik wil namelijk graag zelf bepalen hoeveel tijd en geld ik doneer aan een St. AAP. Daarom heet het toch ook een donatie? Ik vind een half miljoen beetje overdreven als ik zelf zo ongeveer 6000 per maand in gedachten had in de vorm van uitgespaarde FTE in het schoonmaakwerk. Vond ik wel deugdzaam... maar getraumatiseerde AAPjes hadden meer nodig.
Hoeveel % van de Autochtone Europese bevolking wil dit eigelijk?
we gaan echt he-le-maal naar de tering hier. over 30 jaar maar naar rusland verhuizen
Miele, Apple en TomTom zullen dit jaar ook weer in de groene cijfers belanden....
Niks nieuws, alles zal en moet naar de kloten
Meer dan 90% wordt hier het land uitgezet... op weg naar Nederland dan maar. De uitkeringen zijn ook tweemaal zo hoog. In Nederland dan.
www.telegraaf.nl/dft/geld/werk-inkomen...
@Hemmenaar7 | 03-09-16 | 10:25
Maar als er geen asieleiser meer komt dan gaat het verdienmodel van de NGO's onderuit. Die halen hun omzet en winst uit het binnenharken van zoveel mogelijk migranten.
@iopeth | 03-09-16 | 10:18
Tot de staat vindt dat dat niet meer mag en ze ruilhandel via een noodwet gaan verbieden. Want ja, gezondheid van de burger/veiligheid van de burger/hygiëne van de burger is dan plots heel erg belangrijk en moet kost wat kost beschermd worden. Dan trekken ze ineens een paar blikken NVWA-ambtenaren open. En dan komen ze uw ruil(handels)waar in beslag nemen. Maar misschien ben ik nu wel heel erg paranoia.
Die dobbernegers zijn inderdaad geen vluchtelingen maar bijstand zoekers; moeten gewoon in een internerings kamp worden opgevangen, geen verblijfsvergunningen en dergelijke, gratis terug reis aanbieden en indien ze daar niet aan willen dan blijven ze maar daaro totdat het doordringt dat ze geen ene reet opschieten.
Waarom moet de omvolking van Europa alleen door donker en zandachtige zaad in witte vrouwen?
Wanneer komen de boten met 900 vrouwen(porno-leeftijd), 4 kinderen en 12 besneden mannen in boerkini?
Jan Gordelroos 1014
De gedachtegang erachter is en EU Timmermans zei het onlangs ook in een toespraak. De monoculturen in Europa dienen te verdwijnen en plaats maken voor een multi-etnische. Lees volksvervanging - voornamelijk moslims. Gevolg is dat je daarmee nationale sentimenten ondergraaft. Je wordt door die influx in eigen aantal snel kleiner. Het wordt steeds lastiger om dan een vuist te maken. Burgeroorlogen zijn aanstaande. Chaos en anarchie. Juist deze componenten zal de gevestigde orde misbruiken om van Europa een totalitaire politiestaat te maken. Elke scheet die je laat wordt geregistreerd. Elk woord dat je intikt gewogen. Kritiek of vrijdenkerij maakt je een staatsvijand. Al deze dingen - al deze pionnen die verschoven worden zijn de opmaat naar een continent waar totale controle het gewenste einddoel is. George Orwell was zijn tijd ver vooruit.
roze_bril | 03-09-16 | 09:59
Wat hier aankomt, hebben wij hier helemaal niet nodig... en als men goedkope arbeidskrachten wil hebben, OostEuropa heeft ook nog arbeidskrachten!
Wist je dat Duitse bedrijven Merkel hebben gevraagd om de regels omtrent arbeid soepeler te maken? Voor de paar gevallen 'vluchtelingen'die zij willen aannemen, maar met natuurlijk ook gevolgen voor de autochtoon.
Uiteindelijk zijn de werkgevers, politici en de EU kwaadaardig bezig om ons continent naar de kloten te helpen,waarvan het klootjesvolk de gevolgen mag gaan ondervinden.
Het zijn viespeuken daar in Brussel, zij verlangen naar een nieuw Europa, macht(geld) over de ruggen van de oorspronkelijke bevolking, zie zgn. uitsterven zou zonder aanvulling van een gespierde neger of liefdevolle Mohammedaan.
Ze houden dan ook dat stervende Europa, ze bezoeken tegenwoordig dat bordeel voor necrofielen, het is daar vol dag in dag uit.
Het Europese Brussel is dood, de maden doen de rest.
Over NGO's en Europese subsidies gesproken.
Het Nederlands Jeugdinstituut heeft vlak na de toekenning van het honorarium van de Europese vrijwilliger projecten met de nummer(s); NL-21-3-2012-R1, NL-21-17-2012-R1, NL-21-37-2012-R2, NL-21-3-2012-R1, NL-21-4-2012-R1 deze weer ingevorderd.
Dit is rechtmatig. Alhoewel wel vervelend. Hoe kan het dan zo zijn dat ik alle unieke en specifieke aspecten van deze projecten terug zag bij de voormalige partners?
Iemand? Iemand beetje graven? Same NGO shit - Different country.
3% verzuipt en hoezeer je ze ook op gaat halen, er zullen altijd verzuipen: dus dat voorkomen doe je alleen door te zorgen dat er minder uitvaren,
en dat bereik je alleen door consequent terugduwen het strand op. Paar weken consequent terugduwen, en er vaart geen bootje meer uit, en er verzuipt dus ook niemand meer.
3% verzuipt en hoezeer je ze ook op gaat halen, er zullen altijd verzuipen: dus dat voorkomen doe je alleen door te zorgen dat er minder uitvaren,
en dat bereik je alleen door consequent terugduwen het strand op. Paar weken consequent terugduwen, en er vaart geen bootje meer uit, en er verzuipt dus ook niemand meer.
Lupuslupus | 03-09-16 | 09:58
:)
Wie zich niet wijst of gewezen wordt op zijn eigen tekortkomingen kan zichzelf onmogelijk verbeteren...
"bij kalme zee"
Ik ben eruit, we maken een enorm golfslagbad van de gehele Middellandse zee.
Iedere dag zie ik hier weer een reden om zo snel mogelijk Nexit te gaan. Wanneer wordt men eens wakker?
Brigitte Gabriel weet het goed te verklaren.
www.youtube.com/watch?v=6Jdv8kdhy4I
De terreur komt niet van de paar baardmansen.
-
De ware terreur, vele malen wreder nog dan een bomgordelaar op een drukke markt, is de sluipende terreur van de goedmans.
-
En wij hebben hem zélf bekostigd.
Ik ben op zich best pro-Europa en Schengen, maar dit ...... Dit is waarom ik dichte grenzen zou steunen want met die Europese buitengrenzen wordt het toch nooit wat. Een invasie staat ons te wachten. Zie geen andere oplossing meer dan het leger langs onze grenzen.
-weggejorist-
Het 'niet meer kunnen kopen of verkopen als je het teken van het Beest niet draagt'
@Lupuslupus | 03-09-16 | 09:51
Hier is de wijsheid: die het verstand heeft, rekene het getal van het beest; want het is een getal eens mensen, en zijn getal is zeshonderd zes en zestig.
Ja, ik ken mijn klassiekers.
Maar begrijpen doe ik het niet.
@kweethetooknietbeter | 03-09-16 | 10:14
Daar heb ik over nagedacht ,ik vraag helemaal geen uitkering aan .
Hoe ik dan aan mijn vreten kom zie ik dan wel ,misschien doe ik wel aan ruilhandel .
@Conan de Rabarber | 03-09-16 | 10:04
Inderdaad. Merkel is onderdeel van het probleem. Kijk maar eens hoe ze haar handen vouwt (als een driekhoek), het symbool van Bilderberggroep. Dus, mensen, wees gewaarschuwd.
Die NGO's en leden daarvan moeten strafrechtelijk vervolgd worden. Criminele organisatie die mensensmokkel faciliteren.
.
Maar laten we morgen vast starten met het intrekken van subsidies en vergunning. Ik zal een collectant het ook even flink inpeperen.
.
Maar wat kan je zelf doen?
MSF is dus betrokken, niet doneren.
.
Waar denkt dat tuigh het mandaat vandaan te hebben om onze samenleving zo te ontwrichten?
.
Scheer ze, scheer ze, scheer ze!
oostermoer | 03-09-16 | 10:11
Ma? Ben jij het?
@iopeth | 03-09-16 | 10:08
Daar is al over na gedacht; u vraagt dan een uitkering aan. Die krijgt u dan; en dan wordt u verplicht te werk gesteld en dan 'mag' u werken voor uw uitkering. En dan mag u voor veel geld uw zelfgemaakte product kopen met straks 25% BTW en dan komt er toch geld in de staatskas.
Zal wel een domme vraag zijn hoor, maar 1 ding begrijp ik niet. Als er nu weer zo'n bootlading verzorgingsstaat-migranten "gered" wordt, waarom helpen die "redders" ze dan dat laatste naar Europees vasteland en varen ze die gelukszoekers niet gewoon in opdracht van de EU terug naar de kust in de richting van waar ze vandaan kwamen, ipv tóch naar hun reisdoel: Europa? Wij 4 miljard betalen aan een Hitler-Erdogan om iets te doen aan de vluchtelingenstroom en een paar honderd kilometer verder worden gewoon vluchtelingen met behulp van half-zachte Europeanen richting Europa "gered"? Schiet mij maar lek, maar ik begrijp er geen flikker meer van.
De EU verstrekt gratis OV kaarten? Plus huis en uitkering.
"Gelukkig hebben we Merkel nog om ons te redden".
Conan de Rabarber | 03-09-16 | 10:04
Weer erg moeten lachen om uw kostelijke humor.
Het tweede rake humoristische commentaar van u van vanmorgen.
Vond die Winnetou opmerking ook geweldig!
Wat trouwens Merkel betreft; Morgen deelstaat verkiezingen in Mecklenburg -Vorpommeren.
Ik ga het volgen!
-weggejorist-
Maar goed, Gadaffi lacht postuum het laatst. Ik hoop dat hij iedere nacht komt spoken bij Merkel.
@Banana008 | 03-09-16 | 09:34
Precies!
Waarom zou ik tot mijn dood moeten werken als hunnie alles gratis krijgen .
Wat zou er gebeuren als we nu stoppen met werken ,dan komt er geen belastinggeld meer binnen om die gelukszoekers te kunnen faciliteren .
Dus de oplossing is eigenlijk vrij simpel .
Misschien dat het met zware artillerie beschieten van de Libische kust een wenselijker resultaat oplevert.
Nou, als dit niet het faillissement van Brussel betekent, dan weten Kobus en ik het niet meer!
"Maak je niet dik, dun is de mode" zegt de Somaliër.
En die toestroom is nog niet op sterkte.
Straks gooit Recep EUrdogan zijn sluizen ook nog open voor de kaalgrazers. Dan gaat het pas echt los. Gelukkig hebben we Merkel nog om ons te redden.
Enfin; de oplossing; Alle oorlogsvluchtelingen sluit je op in een gesloten kamp waar ze gratis en voor niets doch in eenvoud en soberheid en relatieve vrijheid mogen blijven zolang als wij hun thuissituatie in eigen land gevaarlijk vinden of zoveel eerder als ze daar zelf zin an hebben. Alle economische vluchtelingen geef je de keuze rechtsomkeert, of opgesloten in een gevangenis waar ze gratis en voor niets mogen blijven tot ze zelf ook wel doorhebben dat het voor hen thuis beter is dan hier.
Het is een complete veerdienst industrie:
EUNAVFOR = EU Naval Force onder Operation Sophia
MOAS (Ontving overigens dit jaar Geuzenpenning voor dit werk uit handen van Frans Weisglas)
MSF = Artsen Zonder Grenzen
Sea-Eye = Duitse organisatie
Seawatch = Duitse organisatie
Proactiva Open Arms = Spaanse NGO
etc.
Docu over de Jungle "CALAIS CHAOS":
www.youtube.com/watch?v=gaiJawAUyJ0
@wybe wabes abbema, dat hele goedkope arbeidskrachten verhaal is een fabel. In Duitsland gaat maar een Klein percentage werken voor grote bedrijven. De mensen die aankomen zijn totaal overbodig. Op elk vlak. Hooguit om meer economische groei uit te lokken. Maar dat is van ons geld. De facto worden we daarvoor minder welvarend. Overigens zijn er in de nabije toekomst heel veel banen overbodig. Dat komt er nog bij.
Lupuslupus 951
Juist. Vingerafdruk - Iriscopie en vervolgens de onderhuidse biochip.
Alleen het verzet van het volk kan het tij nog keren. Deze gewetenloze lieden moeten verwijderd worden. Als ik die kop van Judas Timmerfrans alleen al zie, gaat mijn bloed bijna koken.
Desmoulins | 03-09-16 | 09:39
saVe, that is.
Lul.
Desmoulins | 03-09-16 | 09:53
.
Niet zo streng zijn voor uzelf hoor :-)
Alleen als Trump gekozen gaat worden is er kans op verandering. Althans als hij meent wat hij zegt.
Ik geef hem het voordeel van het vertrouwen.
Als Clinton het wordt.. zijn we binnen 10 jaar volledig overgenomen.
Of ziet iemand anders een beter realistisch alternatief?
oostermoer | 03-09-16 | 09:46
.
Ook ik hoop er op dat Trump president wordt, om nog te redden wat er te redden valt.
Met die krankzinnige heks in het Witte Huis hebben we binnen een jaar een kernoorlog met Rusland EN China. Gelukkig houdt president Poetin zich nog in maar hoe lang nog voordat hij het enorme gesar en getreiter van de VS en hun EU-slaafje helemaal zat is?
Vroeger kreeg je als ongewenste insluiper een emmer kokende teer in je nek, een steen voor je bek of een speer door je spek. Waar is het mis gegaan?
NGO's...
Zijn dus gewoon onderdeel van de mensensmokkel business. Worden betaald door EU als opvang bij de asielzoekers, verzakkelijkt door te wennen aan de inkomsten. Breiden de activiteiten uit en gaan zelf asielzoekers ophalen. Asielzoekers zijn immers het financieel kapitaal geworden en onderdeel van het bestaansrecht van deze NGO's.
Bestuurt door voormalig vluchtelingen (toen die crisis nog in het prille begin stond) al zullen die formeel niet in het bestuur zitten...
Zooitje is kapot stuk. That's it.
Geeft jan Roos al kamervragen gesteld? Ook ik wil dat deze NGO mensensmokkelaars worden opgepakt.
Desmoulins | 03-09-16 | 09:39
saVe, that is.
Lul.
Toch goed dat het Westen die verderfelijke Khadaffi hebben weggejorist. Die hield zomaar al die kansenparels en mensensmokkelaars bij de Libische kust tegen.
En over 50 jaar worden we allemaal aangeklaagd omdat het eigenlijk gewoon slavenhandel is. Veel negroïde mensen samengepakt op een bootje om vervolgens als goedkope arbeidskracht in te zetten. In vroegere tijden gebeurde praktisch hetzelfde, omstandigheden zijn nu wat moderner, maar ik zie overeenkomsten. En wie doet er iets aan? Het lijkt een soort gedogen. Europa is te lief.
oostermoer | 03-09-16 | 09:46
Volgens sommige rabiate 'anti-Trumpers' kun je beter je 'geweten' volgen en hopen op die libertarische clown die de facto hetzelfde wil als de corrupte en doodzieke Hillary maar 0% kans heeft te winnen.
Ik deel overigens uw mening.
@Fijnstoffer | 03-09-16 | 09:31
Soros uiteraard.
Stem niet op een Brusselse partij. Brussel is een maffia-instituut dat de verkrachtings en criminaliteitsexplosie bewust faciliteren. Dit zijn pure misdadigers die het Avondland voorgoed willen verduisteren.
Nehemia | 03-09-16 | 09:38
.
U hebt helemaal gelijk maar bijna niemand luistert. Het Christendom is de grond in getrapt en men heeft daarna de satanische, bloeddorstige, alles vernietigende islam met open armen ontvangen. Men zal daarmee doorgaan tot heel Europa geïslamiseerd is.
.
Hier wordt al 40 jaar aan gewerkt en het gaat nu in een stroomversnelling. Men krijgt wat men uit alle macht heeft gewild: dood en verderf. Maar ach, het maakt mij niets meer uit en mijn kinderen weten op Wie ze vertrouwen.
.
Het 'niet meer kunnen kopen of verkopen als je het teken van het Beest niet draagt' komt met grote sprongen dichterbij.
@oostermoer | 03-09-16 | 09:46
Trump heeft dezelfde heldere kijk op het wereldgebeuren als Poetin. Dit in tegenstelling tot Obama, Clinton en alle EU-leiders. En daarom worden beide in de westerse media geheel ten onrechte weggezet als idioten.
Maar de idioten zijn wij die het allemaal pikken dat we onder de voet gelopen worden door de afrikaanse sprinkhanen.
Frontex is dus niets minder dan onze vijand.
Wij zijn de slaven. Elke dag het schompes werken voor een piepklein huis, je kinderen niet op bed kunnen leggen, stress. En degene die ons haten krijgen het zomaar omdat ze hun eigen land al verneukt hebben.
Alle lijnen beginnen samen te vallen. We stevenen af op een grote eindfinale.
Ghadaffi heeft ons gewaarschuwd! Onze "democratisch gekozen leiders" onder leiding van Clinton wisten het echter beter!
Daarom ben ik voor Trump. Die precies hetzelfde zei. Dwz. Wat hem betreft had de USA zich zelfs niet met Saddam moeten bemoeien.
Alleen als Trump gekozen gaat worden is er kans op verandering. Althans als hij meent wat hij zegt.
Ik geef hem het voordeel van het vertrouwen.
Als Clinton het wordt.. zijn we binnen 10 jaar volledig overgenomen.
Of ziet iemand anders een beter realistisch alternatief?
(6500+1100)/2 = 3.800 gemiddeld per dag. Maal 365 = 1.387.000 per jaar. * 25.000 kosten voor bijstand + uitkeringen of verblijf in een asielzoekerscentrum (allebei ongeveer even duur) = 34.675.000.000 per jaar. Ruim 34 miljard euro per jaar... ieder jaar opnieuw, voor zolang als die gasten er niet uit worden geschopt. Hallo EU, waar de fuck zijn jullie mee bezig??
En het mooist van alles is dat ze na aankomst vanzelangzalzeleven niet gaan werken voor de kost. Zijn ze ook helemaal niet van plan.
Het wordt hoog tijd dat medewerkers van deze zogenaamde NGO's aangeklaagd worden wegens mensensmokkel en hun schepen in beslag worden genomen.
Je kan die mensen die op de foto's staan toch gewoon vervolgen voor mensensmokkel? Want van redden is geen sprake zo dicht voor de libische kust.
Die Franse Revolutie was zo gek nog niet.
-10 tweets that will make you say; "fuck borders and shit!"
Waarom meert Frontex niet aan in Libië? Dan kunnen ze het bedrag opstrijken dat nu naar mensensmokkelaars gaat. Frontex is de grootste mensensmokkelaar.
en eenmaal gedropt in Italie begint dat land richting de EU te wijzen om geld en geld en geld en geld voor deze 'goedkope'arbeidskrachten en eenmaal na tig onnoemelijk dure EU vergaderingen met topbestuurders worden er wat verdeeld en gaat het 'investeren in duurzame goedkope arbeidskracht'in de landen verder. Per saldo betaald uiteindelijk de Nl huidige arbeidskracht de volle rekening van deze zeer 'dure aanschaf van werkvee'. Uiteindelijk zal over een halve eeuw blijken dat de netto opbrengst vooral bij de Bilderberg groep is gestegen en de rest van het EU klootjesvolk in diepe armoede uiteindelijk voor een genivelleerd Afrikaans loon als slaaf het werk uitvoert..
Ja natuurlijk, NGO's die als 'reddingsdienst' optreden...
Ze redden vooral zichzelf als geldverslindende, moreel verheven anti-Westerse clubjes... Safe the people of Europe first maybe after that humanity.
Ruud5 | 03-09-16 | 09:36
maak daar maar 100miljoen van..
en ik maar hopen op een paar fregatten van de NAVO die daar gaan liggen en die smokkelaars even 'navy-sealen' ....
Stem niet op een Brusselse partij. Brussel is een maffia-instituut dat de verkrachtings en criminaliteitsexplosie bewust faciliteren. Dit zijn pure misdadigers die het Avondland voorgoed willen verduisteren.
Iedereen ziet het, en alle deugmensen vinden het geweldig. Er staan er nog 10 miljoen in Afrika klaar. Lekker die EU.
Mijn vader zou zeggen: zijn jullie nou helemaal van de ratten besnuffeld!
Waarvoor betaal ik eigenlijk nog belasting?
Wat zijn wij toch ongelooflijk goed. Ja, ik durf wel te beweren dat wij Europeanen enorm deugen. *snif*
Met weemoed denken we terug aan die gekke Ghadaffi, zijn tent, zijn vrouwelijke bodyguards, gratis onderwijs en gezondheidszorg en 10.000 euro voor een bruiloft.
Thanks Hillary...
Als mensen nu nog niet inzien dat de rode loper politiek ten aanzien van gelukzoekers waarvan de meesten analfabeet allemaal doelbewust gebeurt door Brussel, Soros en Merkel hebben ze er niks van begrepen.
Wie betaalt de veerman? Het Europese volk dat vervangen wordt.
Heel Afrika wil hier wel een uitkering en huis.
Zeg dat het niet waar is! Please! (Want we willen het gewoon niet weten, toch?).
#RescueHumanity tuurlijk....
#LetsFuckUpEuropeABbitMore
Zo ... fixed de hashtag
REAGEER OOK