Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Streepjes-Nederlandse politieagent lekt aan Erdogan

Heeft Wilfred al kamervragen gesteld aan Sylvana over deze huisturk van Erdogan? En heeft u, de lezer, eigenlijk al afstand genomen van [vul willekeurig euvel in]. Nee maar even voor het eggie nu, kan die bi-culturele ontwrichting van 's lands toch al ontbindende rechtsstaatje even stoppen? We vinden het niet grappig meer. Eerst van die naffers bij de popo die info doorspelen aan hun Gangsterislammende neefjes, en nu weer een Ottomaanse spionfiltrant die de Dutch Purge een duwtje in de rug geeft. Een Turks-Nederlandse vrouw werd in de nasleep van de coup via Facebook bedreigd met verkrachting. Zij deed hiervan aangifte, waarna plotseling haar ex-man (die buiten het hele verhaal stond) door een Turks-Nederlandse politieagent werd gebeld om hem te vertellen over deze aangifte. "De agent is werkzaam in een andere stad dan de stad waar de vrouw aangifte deed. De vrouw is geschrokken van het feit dat de agent toegang heeft tot haar gegevens. ''Hij zoekt blijkbaar gericht binnen het systeem naar aangiften tegen Erdoğan-aanhangers. Wie kan mij garanderen dat een agent mijn adres niet doorgeeft aan een Erdoğan-aanhanger met slechte bedoelingen? Of aan de Turkse staat? Ik vrees voor mijn leven.'' Enfin, meer geopolitiek transcultureel Avondlandleed, na die Zaman-link.

Reaguursels

Inloggen

En weer!! een reden om in het vervolg geen dubbel-paspoorters meer aan te nemen bij de politie. Of het leger. Of de overheid.

En ook weer een reden om wat er al zit aan dubbel-paspoorters te ontslaan.

Want, wat is nu belangrijker? Dat dat soort mensen agentje kunnen spellen, zodat PvdA en GL stemmers een goed gevoel ervan krijgen en hun multi-culti verlangen tevreden word gestemd?
Of dat we de algemene veiligheid bewaken en waarborgen door informatiedieven als deze geen kans meer te geven en ze te weren uit dit soort functies?

Ik zeg: de veiligheid is belangrijker.

gaffelbaard | 01-09-16 | 16:03

We kunnen maar beter investeren in ons leger. Turkije heeft er al eentje... wij hebben amper een handjevol slecht getrainde brillennerds.

Myrkie | 01-09-16 | 15:03

Ik ben natuurlijk geschokt en verbijsterd. Als we niet met meer waren, was ik zelfs een beetje boos. Ik stel voor om onmiddellijk een vergadering te laten plannen die een onderzoekscommissie samenstelt. Zodat die een rapport kan gaan maken waarover we een debat moeten gaan voeren. Dit alles voor de zomer van 2020. Daarna moeten we zorgvuldig de conclusies afwegen. Ja mensen, tijd en middelen worden niet geschuwd.

Doper | 01-09-16 | 10:28

Huh, werken er buitenlanders bij de politie?! Ik dacht dat dat niet kon, omdat ze gediscrimineerd worden.

Overalleseenmening | 01-09-16 | 09:49

@bil cosby,

Mensen van marokaanse en Turkse komaf worden door politieke partijen gebruikt ivm hun achterban en de stemmen die dat oplevert. Dat er dan een keer zo iemand uit de band springt, wordt door deze partijen op de koop toegenomen.

Misschien moet je je meer zorgen gaan maken over je eigen denkbeelden. Die komen namelijk totaal niet overeen met de werkelijkheid. De blanke Nederlander is overal de baas en de kruimels zijn voor de overige groepen.

Denk is zo'n kruimel. Laten de Turken en marokanen maar gaan stemmen op deze partij. Dan wordt hun mening ook gehoord. En daarna drinken we een glas, doen een plas en het bleef zoals het was.

jezusisonzin | 01-09-16 | 09:39

Zo zie je maar weer dat voor een moslim, de wet van zijn gastland ondergeschikt is aan zijn geloof. Ze weten elke illegale actie te rechtvaardigen met het dienen van allah. Zo gek zou het niet zijn om die lui te weren bij dit soort functies.

Akiron | 01-09-16 | 08:48

-weggejorist-

Theo-Pim-Riv | 01-09-16 | 08:40

@Der Paulie | 31-08-16 | 20:18
Gülen lijkt ook niet erg zuivere koek http://www.spiegel.de/international/germany/guelen-movement-accused-of-being-a-sect-a-848763.html Of uit de NRC deze bron https://www.nrc.nl/nieuws/2016/08/09/gulen-is-een-groter-gevaar-dan-erdogan-3596525-a1515299 , alhoewel de neutraliteit van auteur Ahmet Erdogen natuurlijk valt te betwisten. https://www.nrc.nl/nieuws/2016/08/15/dat-complotdenken-is-bepaald-niet-nieuw-in-turkije-3769849-a1516395 Ik weet eigenlijk gewoon niet meer wat waar is uit de Turkse hoek. De kemalisten, de Turkse PvdA'ers http://essay.utwente.nl/62924/ , zijn weliswaar seculier en hebben een soort voorloper van een lokaal EU-leger tot hun beschikking, maar het is Joop-democratisch dus EU-democratisch en EU-corruptievrij en dus niet erg democratisch https://www.bostonglobe.com/ideas/2016/08/04/thanassi-turkey/gjkXW1XOagD5jJ776M8t6H/story.html . Erdoğan's AKP is democratisch verkozen, maar niemand in de EU wil iets te schaften hebben met die islamistsche "nazi-democraten". Verder heb je nog de Koerdische Socialisten in de HDP en verder nog de Turkse Nazipartij de Grijze Wolven (MHP). Geen enkele politieke partij in Turkije is dus integer of garandeert de Europese normen en waarden. En nu met de grote hoeveelheid Turken in Nederland moeten we daarmee rekening houden. Dus inderdaad leren we er wat van. Ergo geen Turk op belangrijke posities in Nederland zolang die zooi in hun thuisland Turkije nog niet is opgelost. Daarna kijken We wel weer verder.

Jostifiel | 01-09-16 | 06:34

Een '' Nederlandse politieagent '' , stelt totaal helemaal niets meer voor , een hondenpoep opzuiger heeft meer status.

alshetware | 01-09-16 | 04:29

Zodra dit 100% bewezen is netjes z'n NL paspoort invorderen en een enkeltje naar Turkije voor de agent en familie in kwestie. Dat enkeltje mag 'ie dan beschouwen als 'ontslagvergoeding'... dan hebben we het netjes opgelost lijkt me.

oh no | 01-09-16 | 00:52

Ik neem afstand van de politie in het algemeen. Wel zo veilig voor mij en mijn kinderen.

ren-forrest-ren-e | 01-09-16 | 00:31

ik zeg onthoofden! En ik zal Allah in de bek schijten!

kot | 31-08-16 | 23:26

Bekijk de wereldkaart en besef hoe veel vijanden en hoe weinig vrienden de westerse beschaving nog heeft. En de hekel die al die miljarden mensen aan het westen hebben wordt veroorzaakt door hypocriete westerse eigenhaat predikers.
Orakel1958 | 31-08-16 | 18:07

'Het westen' heeft grofweg een miljard inwoners. En wel de rijkste miljard van deze aardbol. Dan hebben we nog Latijns-Amerika, ongeveer 500 miljoen, waar we normale betrekkingen mee hebben. En China en India, samen 2,5 miljard, zeer grote landen die alleen al vanwege hun grootte mondiale politiek bedrijven. En waar we gewone betrekkingen mee onderhouden.

Ik kan me van al deze gebieden geen grote afkeer van 'het westen' herinneren. Aanslagen, diplomatieke problemen, protesten? Nope. Ik tel op en kom op 1 miljard in het westen, 3 miljard waar we gewoon mee omgaan. De overige drie miljard wonen grotendeels in Afrika en het Midden-Oosten.

Zelfs als die allemaal een hekel aan ons hebben, is dat toch echt niet 'veel vijanden en weinig vrienden.' Hoogstens een grote groep slecht opgeleide mensen die amper weet wat we hier echt zijn, maar wel horen dat we slecht zijn.

Bent u zelf wellicht een beetje eigenhaat aan het prediken?

Bruine Beer | 31-08-16 | 22:35

Als ik op mijn werk in patienten dossier zit te zoeken terwijl ik daar beroepshalve niets met patient van doen heb wordt ik ontslagen. Dus neem ik aan dat betreffende agent morgen op straat staat!

jaap932057795966 | 31-08-16 | 22:02

Dit bewijst maar weer eens dat het "meedoen is ook meedenken, meepraten en meebeslissen" van Sylvana toch echt niet zonder gevaar is. Dat meedenken, meepraten en meebeslissen van bijvoorbeeld Nederturken via PvdA raadslidmaatschappen heeft nogal wat narigheid in diverse (deel)gemeenten veroorzaakt. De dubbele loyaliteit die met een dubbelpaspoort en moslimschap gepaard gaat is gewoonweg bedreigend voor onze manier van leven. Voor onze vrijheid, veiligheid en democratie. Voor de bescherming van de normen en waarden die horen bij de universele rechten van de mens.
Het blijkt gewoon dat we geen dubbele loyaliteits meneren en mevrouwen in overheidsdienst kunnen toelaten. In ieder geval niet bij justitie, politie en defensie. En ook niet in de landelijke en lokale politiek wat mij betreft. Het risico is te groot. Zie ook onze zuiderburen die een groot aantal 'Belgische' soldaten onder de wapenen hebben die een risico vormen vanwege extreme islamitische sympathien.

BlowingBubbles | 31-08-16 | 21:41

Dit is wel heftig eigenlijk als je er bij stil staat. Het wil zeggen dat Erdolaafjes bij de politie gedienstig zijn aan Erdo en niet aan de Nederlandse staat. Na wat deze meneer gedaan heeft hoort hij in de gevangenis.

Dirk III | 31-08-16 | 21:24

Lekker bezig politie. Jullie moeten nog meer allochtonen voorrang geven op een baan......

chrisjuh | 31-08-16 | 20:32

@govert.s | 31-08-16 | 19:34,

Tijd om de landelijke polletiek in te schakelen. Bij deze gedaan.

basweetutwel | 31-08-16 | 20:28

Ok deze crises over de onderlinge strijd tussen Erdogan-Turken en Gülen-Turken, en 'andere' buitenstaander Turken maakt weer duidelijk, dat deze mensen wel of niet de lange arm van Ankera uitvoeren of voelen.
En dat er 'dus' een loyaliteitsconflict is (werd altijd ontkend; al die buitenlanders/allochtonen zouden allemaal wetsgetrouwe Nederlanders zijn, en helemaal géén dubbele agenda voeren *proest*)
Maar nu is er niet alleen strijd tussen de Koerden en de Turken, maar ook tussen de Turken onderling.
(en niemand, maar dan ook letterlijk niemand kan uitleggen, 'wat' er zo vreselijk zou zijn aan die 'Gülen' beweging, of wat er terroristisch aan zou zijn; echt waar; 't lijkt wel op zo'n theologische principe-strijd tussen vrijzinnig vrijgemaakten, en gebonden vrijgemaakten van één of ander obscuur refi/protestantse zwartekousenkerk, waardoor er tijdens de tweede wereldoorlog 'n schisma en heuse scheuring ontstond in die gemeenschap over de vraag, 'of de duivel in 't paradijs in de gedaante van de slang had gesproken')
Maar die mono-theïstische gelijkhebbers-logica is dus ook zwart-wit aanwezig bij alle dictators; in dit geval bij de handlangers van Erdogan.
En nee, ik ben niet geïnteresseerd in de theologische varianten van Soefi's of Alawieten, anders dan de Salafisten, Wahabisten, Sjiieten of Soennieten. Ik weet alleen maar dat er veel engerdjes rondlopen in 'n geestelijk-aangeslagen hyperdrive, los zwevend binnen de thermiek van hun heilige missie, schijnbaar onafhankelijk van de normaal geestelijke zwaartekracht.
Maar onomstotelijk wordt 'nu' ook in de pers en bekende media aangetoond, dat die Turkse-Nederlanders 'n dubbele loyaliteits-agenda hebben en 'dus' onbetrouwbaarder zijn, dan gewone Nederlanders met slechts één gezag om aan te gehoorzamen.
De volgende vraag wordt door deze crises actueel: 'moeten in Nederland op vertrouwelijke beroepsposities geen extra waarborgen worden ingebouwd, om Nederlanders van buitenlands afkomst te screenen en blijven controleren om bestand te blijven tegen de druk vanuit 'n dubbele loyaliteit, om niet twee 'Heeren' dienend; er dus niet 'n dubbele agenda op na te houden. Er komt 'n moment dat in Nederland begrepen wordt, dat de idealen over eerlijk beschaafde mensen van buitenlandse komaf, regelmatig door de harde realiteit van cliëntelesisme (het eigen volk éérst; 't eigen vriendjes-éérst corrupte denken)toch echt bestaat.
De ruime meerderheid van Erdogan-aanhangers in Nederland vormen zo'n gevaar; die jongens en meisjes zwaaien met hun rode vlaggen op illegale demonstraties, en daar zal 't dus heus niet bij blijven. Erdogan-aanhangers vormen 'n kliksysteem tegen vermeende terroristen (Koerden & Gülen), en vormen daarmee zélf al 'n intimiderende tweedeling in binnen Nederland. Hoeveel procent van de Turken (?); nou, zo'n 70% - 80% vertellen ze zelf; lees, 'n ruime meerderheid; zie je 'n Turk, dan wéét je dus, voor 70% - 80% is je verwachting kloppend, dat die 'n aanhanger is van de intimiderende Erdogan.
Zie je vijf Turken bij elkaar, dan wéét ja, dat slechts één van hen niét verklikkend op die manier gevaarlijk is.
Dat weten wij, dankzij deze crises. Wij leren hoe 't zit.

Der Paulie | 31-08-16 | 20:18

Ja de politie is je grootste vriend, zelfs als je een boete krijgt voor etnisch profileren en vertrouwelijke informatie misbruikt voor derden. De zonen en dochters van Turkije. The revolution will be live!

rattenvanger XL | 31-08-16 | 20:16

@govert.s | 31-08-16 | 19:34,

Ok daar ook al, dacht aan Den Haag of Rotterdam.

basweetutwel | 31-08-16 | 20:15

De agent volgt de tribale codes. Die zijn altijd sterker dan de regels waaraan hij beroepshalve gebonden is.

Islamofiel | 31-08-16 | 19:56

Nice

AfwasSysteem | 31-08-16 | 19:53

Volgens mij werkt Ergodan samen met de dierenwelzijns industrie.

Pompenkoning | 31-08-16 | 19:51

@Bill Cosby | 31-08-16 | 19:39
Voorgetrokken voor de gemeenteraad?
Hoe werkt dat, tellen de stemmen op hen dubbel ofzo?

Berbaar | 31-08-16 | 19:45

-weggejorist-

Berbaar | 31-08-16 | 19:42

Middels positieve discriminatie worden de naffers ipv de kufars op allerlei sleutelposities in de samenleving gezet om ze toch zoveel mogelijk mee te kunnen laten doen. Omdat deze geloofsfanatici niets zelf kunnen bereiken en zullen bereiken behalve een bak ellende. En dan maken ze ook nog een hoop ellende terwijl ze voorgetrokken worden. In de gemeenteraad, de overheid, de politie etc
Ze weten de domme Nederlander steeds beter te bespelen en kennen de mazen van de wet. Pakken maximaal subsidies en plukken het land leeg. Welke aap stopt deze waanzin?! Het verloren land lijkt de bittere waarheid te worden..

Bill Cosby | 31-08-16 | 19:39

Een neef van een (coke) dealende zit bij de popo en deze neef gebruikt privacygegevens van burgers / speelt privacygegevens van burgers door? Ja, tijd om te stoppen. Trouwens... achtergrondcontrole is ook racistisch geworden ofzo?

NLvoorwat | 31-08-16 | 19:38

Ze hebben gewoon de pech om op de verkeerde dictator te hebben gegokt, Gülen ipv Erdogan.
Toch kan de situatie ook zo weer andersom zijn.
Best moeilijk zo’n keus te moeten maken, en dom, dat natuurlijk ook.

Gags Beasley | 31-08-16 | 19:38

@basweetutwel | 31-08-16 | 19:15
Tilburg.

govert.s | 31-08-16 | 19:34

Heel europA is het eens met de manier waarop erdogaN de problemen aanpakt. Voor ons wellicht een mooi Voorbeeld om onze Problemen op te lossen. Alle turken achter slot en grendel zetten, zodat alle uitwassen tussen de turksE clubS in de kiem worden gesmoord. Rust in Nederland, das lang geleden.....

CleaudeSacke | 31-08-16 | 19:30

Misschien kan mark even bellen?

Gags Beasley | 31-08-16 | 19:27

@logicavanhetgevoel | 31-08-16 | 19:05
Tuurlijk zo werken die dingetjes in de echte wereld.
Kennis is macht.
Hopeloos naïef die verbaasde typetjes hier.

Berbaar | 31-08-16 | 19:27

En de AIVD, samen met de rest van het kapot gemaakte veiligheidsapparaat, zag dat het goed was.
 
Verraders links & rechts, pionnen van Ankara die naar lieve lust bewogen worden. Laat die Turken de tering krijgen en kap gewoon met het dubbele paspoorten gedoe. Het werkt niet met niet-westerlingen, iedereen met een beetje boerenverstand ziet dat het niet werkt.

HaatAth3ist | 31-08-16 | 19:22

Vooral meer, meer, meer diversiteit binnen de politie. Je weet precies wie je kunt vertrouwen als je iemand met een turks of marokkaans paspoort binnenhaalt.
Barry Hay | 31-08-16 | 19:00

idd. Ze zijn niet te vertrouwen de moslims, keer op keer komt de moslim uit de mouw waar ze ook zitten bij ministeries, politieke partijen enz enz.

vinzDH | 31-08-16 | 19:20

Onze narcostatelijke vaderlandse Hermandad is al jarenlang zo 'plat' als een IKEA kast in de verpakking.

bisbisbis | 31-08-16 | 19:16

@govert.s | 31-08-16 | 18:47,

In welke gemeente was dit?

basweetutwel | 31-08-16 | 19:15

Heu, de VVD crimefighters zijn geinfiltreerd. Verrassend? Nee.

van Griendsven454572 | 31-08-16 | 19:13


@Barbaar

Sorry hoor maar voor jouw reacties hier heb ik geen woorden.

Rene046 | 31-08-16 | 19:13

Moslims en de dubbele-paspoorthouders daarvan in het bijzonder zouden helemaal niet in dienst van overheidsinstanties als politie, leger en Tweede Kamer moeten zijn. Ze zijn bijna 100% zeker niet loyaal aan de Nederlandse staat en samenleving, omdat ze in de eerste plaats moslim zijn, in de tweede plaats Turk of Marokkaan en dergelijke en dan misschien op de derde plaats een inwoner van Nederland, maar meer ook niet.
Ze vormen een enorm risico wanneer het erop aan komt, want ze zijn veel meer loyaal aan hun al dan niet criminele soortgenoten dan aan de Nederlandse wet. Die toestand met Erdogan en Gülen legt dat nu alleen maar extra bloot, maar wat denk je wat er gebeurt als er een gecoördineerde gewapende aanval komt vanuit islamitische hoek op onze samenleving? Aan wiens kant denk je dat ze staan?
Je gaat dat soort lui toch niet wegwijs maken in onze politie-organisatie of ons leger? En er zullen best goedwillende individuen tussen zitten, maar we kunnen het risico gewoon niet nemen.

Dr. Snoepjes | 31-08-16 | 19:10

Ja, en? Je weet toch dat dat gaat gebueren als je zo iemand binnen haalt? Vooral weer PvdA stemmen, straks. Of DENK.

Steinway | 31-08-16 | 19:09

Niks nieuws. Ieder zichzelf respecterende organisatie heeft (misschien wel) mollen bij de politie. Baptisten, gereformeerden weet ik uit eigen ervaring, wellicht ook criminelen en Gumuz aanhangers. De drempels voor het ambt zijn immers vrij laag.

logicavanhetgevoel | 31-08-16 | 19:05

Vooral meer, meer, meer diversiteit binnen de politie. Je weet precies wie je kunt vertrouwen als je iemand met een turks of marokkaans paspoort binnenhaalt.

Barry Hay | 31-08-16 | 19:00

@Rene046 | 31-08-16 | 18:41
Welnee stel U toch niet zo aan.
Lekkende en/of kennismisbruikende politiemeneren zijn van alle tijden en alle afkomsten.
Check even Mark Milczarek bijvoorbeeld.
Maar ontslagen moet die knakker natuurlijk wel worden.

Berbaar | 31-08-16 | 18:54

@Ofzo2 | 31-08-16 | 18:31
Niemand wenst de man een promotie toe mijn waarde vuilbekkertje.
Het is echter hopeloos naïef dat mensen zich er over verbazen dat andere landen, waaronder Turkije, hier spioneren.
Is nu eenmaal zo, was altijd zo en zal altijd zo blijven.
Net zoals er altijd lekken bij de popo zullen blijven.
Mooi dat ze hem ontmaskerd hebben, dat dan weer wel.

Berbaar | 31-08-16 | 18:50

Een paar weken geleden loopt mijn moeder met een buurvrouw met de fiets aan de hand langs winkels met een parkeerplaats ervoor.
Een grote vrij nieuwe mercedes met een bellende allochtoon achter het stuur rijd achteruit over buurvrouws fiets, buurvrouw kon nog net de auto ontwijken.
Mijn moeder belt de politie en twee Turkse agenten
komen aanrijden en begroeten vriendelijk met een hand de Turkse bestuurder.
De twee oude dames worden genegeerd en er wordt alleen nog maar Turks gesproken en gelachen.
Toen mijn moeder er wat van zei, en dat ze getuige was van de aanrijding moest ze afstand houden en werd niet gehoord.
Gegevens werden opgenomen en de kromme fiets werd tegen een paaltje gezet zodat buurman die later op kon halen.
Maar later was dus de fiets weg en de verzekering
van de Turk betaalde niet uit want er was geen schade te constateren want er was geen fiets.
Later vertelde de winkelier er tegenover dat de fiets door de agenten in de mercedes is geladen.
Kortom zet nooit geen agenten van de zelfde afkomst op één auto want als Nederlander trek je dan altijd aan het kortste eind want agenten zijn beëdigd, dus altijd betrouwbaar.

govert.s | 31-08-16 | 18:47

De Politie is en blijft onbetrouwbaar!

Mr_Pikibelly | 31-08-16 | 18:43

zoals ik gisteren al zei .. nazi praktijken, voor zulke dingen stond vroeger de dood straf. landverrader.
Hopelijk wordt deze gat op staande voet ontslagen en zowie zo z'n Nederlands paspoort afgenomen.. dit is het ergste van het ergste,....

Rene046 | 31-08-16 | 18:41

Volgens de gutmensch zijn dit geen Turken maar echte Nederlanders. Hier geboren, hier getogen, zoveelste generatie; echt volwaardige vertrouwde Nederlandse burgers volgens de wegkijkers.

Rest In Privacy | 31-08-16 | 18:39

Gelukkig heeft onze MP een pittig gesprek met Erdo gehad. Het komt allemaal goed.
...
Waaahaaahaaaa

Schietmijmaarlek | 31-08-16 | 18:32

@berbaar,
Oh, dan is het goed. Geef die man gelijk ook even een promotie. Wat een doorzichtige loser ben je toch.

Ofzo2 | 31-08-16 | 18:31

Goh, welk kansenpareltje van welk 'diversiteit' projectje zal hier achter zitten?

dlseth_ | 31-08-16 | 18:31

-weggejorist-

Mesmer | 31-08-16 | 18:29

Nazi-Turkije-razzia's, dóór de verlengstukken van de lange arm van ErdoHitler IN Nederland!

Een beetje zoals moslim-terroristen zich inmiddels als onderdeel van een emulsie onder de 'vluchtelingen' en dus onder de Europese bevolking bevinden, zijn náást de TK (DENK) óók talloze overheidsinstanties en staatsapparaten [in dit geval de sterke arm] doorspekt met Erdofans en infiltranten.

HypoPseudo | 31-08-16 | 18:21

Een land in verval. Overgeleverd aan gedegenereerde berbers en ottomanen.

Cor Zakov | 31-08-16 | 18:20

Jeetje Turkije spioneert in ons landje, wie had dat gedacht.
Gelukkig doen de USA, Rusland en Noord-Korea dat niet toch?
Oh wacht.....!

Berbaar | 31-08-16 | 18:19

En nu afwachten wat er met die agent gaat gebeuren.
Ontslaan en vervolgen is de enige acceptabele reactie. Als de politie namelijk niet in staat blijkt te zijn om te achterhalen wie hun eigen systeem misbruikt en wie dat telefoontje gepleegt heeft kunnen ze beter het licht uit doen en de deur achter zich dichttrekken.
De agent in kwestie kent de politie van binnenuit en denkt er blijkbaar mee weg te kunnen komen, durf niet uit te sluiten dat ie daar gelijk in gaat krijgen.

noerg | 31-08-16 | 18:19

Voorstel: elke NederTurk die niet op de Gulen-lijst staat een enkeltje Istanbul. En die agent mag na ontslag op staande voet als eerste op het vliegtuig.

The Great White Hoax | 31-08-16 | 18:19

@Koos8173 | 31-08-16 | 18:10
Ik heb de zelfde ervaring hoor, zolang je niet als blanke met je hoofd onder je arm het Politiebureau binnen komt doen ze niets.

FreeVogelaar | 31-08-16 | 18:16

'Sollicitanten met een etnische achtergrond, of vrouwen genieten de voorkeur', nou, ziehier het resultaat.
.
Ben benieuwd hoelang het duurt vooordat 'Zaman Vandaag' moet stoppen met haar online activiteiten van de Türksü regering en verder moet gaan als ondergrondse verzetskrant op een donker zolderkamertje met een typemachine...

Gezwelgje | 31-08-16 | 18:12

Graaisnaaiert | 31-08-16 | 17:42
Als één op de vijfduizend dubbele paspoorters dat flikt is dat geen reden om alle agenten met een dubbele ontslaan.
Maar nu komt het, onze veiligheid staat op het spel en de politie moet neutraal zijn.
Ik kan het niet velen dat een allochtone agent wel begrip heeft voor een allochtoon die een overtreding begaat omdat het in zijn cultuur past,een agent moet nogmaals neutraal zijn en handelen naar de Nederlandse wetgeving wat voor hem een onmogelijke taak is.
Nu komt het in het openbaar dat een agent zich uit voor de Turkse wetgeving, wie weet hoeveel vaker dit gebeurt is.
Dus ik geef u gelijk de staatsveiligheid staat op het spel,dus moeten al die dubbele uit de gezaghebbend overheids taken verwijdert worden ondanks hun goede bedoelingen en voorbeeldig gedrag.
De realiteit gebied niet anders.

botbot | 31-08-16 | 18:11

Nederland is hard op weg naar een bananenrepubliek.
En ondertussen worden we uitgelachen en beledigd (Koenders) door de turken op hun televisie. We pikken het allemaal en spreken vrolijk met deze despoten verder omdat we onze eigen vluchtelingen zaakjes (ondanks de geweldige EU) niet zelf kunnen oplossen. De rekening komt later.
Dat de politie amper actie onderneemt tegen bedreigingen is mij al jaren duidelijk, helaas uit eigen ervaring. Bedreigingen hebben nul komma nul prioriteit - zoals de meeste zaken van burgers (denk ook aan diefstal etc.). Des te idioter was het toen de politie publiekelijk achter Sylvana aanging toen zij stelde bedreigd te zijn.
Er begint zich een steeds vervelender patroon af te tekenen in Nederland.

Koos8173 | 31-08-16 | 18:10

Beroepsverbod voor moslims is zo gek nog niet. Vergeet niet dat moslims per definitie chanteerbaar zijn: de islamwetten gaan VOOR westerse 'wereldse' wetten, en Salafisten zijn een soort ubermoslims die steeds luider en met steeds meer geweld zich laten gelden als de ENIGE goede moslimgroep en dat verspreidt zich als een olievlek door de hele moslimgemeenschap nu. Want wie zich daar tegen uitspreekt, verzet, of niet meewerkt is 'geen goed moslim' en kan rekenen op represailles, uitsluiting, verkettering en eerwraak. Hoe valt zo'n gedachtegoed te rijmen met het bekleden van maatschappelijke posities binnen onze samenleving?

Adversary | 31-08-16 | 18:07

We leven in een linksstaat. Niet in een rechtstaat. En Turkije is een rechtsstaat.
*****
Ondertussen moet toch zelfs de meest fanatieke linkse klojo beseffen dat we de grens van totale vernietiging bereikt hebben? Bekijk de wereldkaart en besef hoe veel vijanden en hoe weinig vrienden de westerse beschaving nog heeft. En de hekel die al die miljarden mensen aan het westen hebben wordt veroorzaakt door hypocriete westerse eigenhaat predikers.
*****
Om van een ander te kunnen houden moet je eerst van je zelf houden.
Om een goede relatie met een ander volk te hebben zullen we eerst een goede relatie met ons eigen volk moeten hebben.
*****
Eigenhaat maakt meer kapot dan je lief is.

Orakel1958 | 31-08-16 | 18:07

Leg de Turkjes gewoon 1 eenvoudige vraag voor.

Achter welke regering staat U, Nederlandse Staat of Turkije?

Verkeerd antwoord?, lever Uw ander paspoort maar in.
=/- 40% kan nl. geen/zeer slecht Nederlands spreken of schrijven. 30% levert het verkeerde paspoort in en de rest mag blijven. Problem Solved!

Hermes Trismegistus | 31-08-16 | 18:06

@fleurtje | 31-08-16 | 17:57
De zogenaamde democratische wereldorde is alles aan het islamiseren & alles aan het aanpassen om het Erdoðan-aanhanger (moslims) naar de zin te maken, dat is wel heel duidelijk, maar de protesten van de zombieachtige massa blijft ook uit, heel raar allemaal, ongelooflijk toch!

FreeVogelaar | 31-08-16 | 18:06

fleurtje | 31-08-16 | 17:57
Nee, dat is niet waar.
Er zit er één die dat niet is.
De vrouw met de hamer, dat is een trekpop van de koning van Marokko.

Jackanders | 31-08-16 | 18:05

Politieagent waterboarden totdat hij toegeeft wie zijn opdrachtgever is. Dan de banden met Turkije verbreken. Het toont wel weer aan hoe verrot de politie is.

i-Wonder | 31-08-16 | 18:04

Dus de enkele turk die het instituut Nederland dacht te kunnen vertrouwen is nu haar leven niet meer zeker. Integratie zit er al lang niet meer in en zelfs enig vertrouwen dat een burger gewoon aangifte kan doen zonder dat haar info op straat ligt om op geraapt te worden door Erdogan-rapists is er niet meer. Dus advies, ben je een turk met kritiek op Erdogan, hou t lekker voor jezelf, word je bedreigd, duik onder. De Nederlandse overheid en het justitiële apparaat zal je niet helpen. Nu nog plek zoeken voor Gullen turken in het achterhuis. Wat zal Anne toch trots zijn op Na-oorlogs Nederland.

ca12nag3 | 31-08-16 | 18:03

Dat hele zooitje in Den Haag is marionet van Erdogan .

fleurtje | 31-08-16 | 17:57

KlikTurk.

Nehemia | 31-08-16 | 17:55

echt, al die tweepasportiers subiet opsodemieteren uit dit soort gevoelige functies. Fuck discriminatie, dit is gewoon kut.

Floris Stempel | 31-08-16 | 17:53

Is politieagent al op non-actief gesteld of moet er eerst 'n paar maanden onderzoek gedaan worden?
TRUMP | 31-08-16 | 17:05
Non actief? Ik mag hopen op staande voet ontslagen en vastgezet in afwachting van het strafrechtelijk onderzoek.
Oh wacht... Dit is Nederland, de betrokken vrouw zal wel zijn uitgezet naar Turkije en de agent weggepromoveerd.

Rest In Privacy | 31-08-16 | 17:52

Deze Erdofiel direkt NLs paspoort afpakken en retourneren richting het prachtige Istanboel, voor altijd wegblijven uit Klazinaveen.

Faragefan | 31-08-16 | 17:48

@hangtiet met knoop | 31-08-16 | 17:40
Die Policy management systemen die draaien bij de Politie zijn enorm verouderd. Je kan onmogelijk de policies adequaat regelen op dit moment. Dus iedere gek heeft toegang tot teveel info.

Mark_D_NL | 31-08-16 | 17:48

Ben benieuwd wanneer "Het Teken" komt van IS en Erdogan. De legers staan al klaar in Nederland, de wapens zijn er al lang, alleen het moment moet nog gekozen worden. Minimaal 1 Miljoen soldaten van Allah, dus in dienst van IS en Erdogan, staan in Nederland klaar. En die komen niet een gezellig kopje thee met u drinken.
--
De echte les van dit bericht is dat die legers van IS en Erdogan alle vitale info over Nederland al lang hebben. Dus we worden overlopen en afgeslacht wanneer het moment dar is.
--
Ik wens u allen veel succes... u staat er helemaal alleen voor.

Mark_D_NL | 31-08-16 | 17:45

Ze hoeven niet eens onderzoek te doen, het verandert niet, de allochtoon móet bij de politie en ambtenarij, en het liefst in overhand, dan pas is de linkse politiek tevreden, en we hebben geen andere politiek dus we leven er maar mee!

lanexx | 31-08-16 | 17:45

Daarom geen migranten op publieke bestuursfuncties ( of dat nou gemeentes, Kamerleden, of waterschappen is ) en veiligheidsfuncties ( politie en leger ). Kan niet meer, of het nou een Somalier, een Turk, een Amerikaan of een Duitser is. En in het geval van Hiergeborenen geen dubbele paspoorters meer en een uitgebreide screening.
Jammer voor de vele welwillenden, maar dit is de enige manier om een 5e kolonne buiten de deur te houden en goedwillende migranten tegen vooroordelen te beschermen.

Graaisnaaiert | 31-08-16 | 17:42

in het licht van wat erDOGan zelf zei, hun die 40 jaar lang geinfiltreerd hebben gaan we met harde hand zuiveren uit ons overheids apparaat, (iets met de waard vertrouwd zijn gasten zoals hij zelf is)

001001001 | 31-08-16 | 17:41

Voor politie en strijdkrachten zou moeten gelden "Türken raus". Of hun loyaliteit nu bij Erdogan of Gülen ligt maakt niet uit: die loyaliteit ligt in elk geval niet bij de Nederlandse samenleving. Slechts toelaten als ze in het bezit zijn van één paspoort: het Nederlandse. En ook dan nog zorgvuldig screenen uiteraard (maar dat moet bij iedere sollicitant gebeuren, ook bij de sollicitant met blond haar en blauwe ogen).

Reinaert | 31-08-16 | 17:40

@Sjors W. | 31-08-16 | 17:12

Normaal gesproken is bij ieder dossier alleen maar een groep die aan de zaak werkt bevoegd.

De niet-geautoriseerde aanvragen worden geprotocolleerd - ongeacht of dit een een-streeper of de hoofdcommissaris van de politie is.

hangtiet met knoop | 31-08-16 | 17:40

Dat grenst aan infiltratie. Of eh, gaat het daar overheen?

kloopindeslootjijook | 31-08-16 | 17:39

oplossing ligt helaas in het etnisch profileren, geen 1 turkse agent toegang geven tot gegevens van Nederlanders.

001001001 | 31-08-16 | 17:37

Huisturk of veldturk?
Vragen, vragen.

postmodernismisdead | 31-08-16 | 17:36

Betreffende agent per direct uit functie, voor landsverraad veroordelen en in een diep donker hol wegstoppen. Of gewoon alle bezittingen en paspoort afnemen en in turkije uit een vliegtuig duwen. Hij houd toch zo van dat land? Laat em dan daar maar lekker naartoe oprotten.

Gregovic | 31-08-16 | 17:35

Volgens Pechtold heeft Turkije gaan lange arm in Nederland en volgens de bazen al helemaal niet.

Niets aan de hand en werk hard verder. Net zo hard als de gratis Turken ook doen.

ProAsfalt | 31-08-16 | 17:34

Ik mag toch hopen dat dit voldoende aanleiding is voor ontslag op staande voet. En wat mij betreft ook inname Nederlands paspoort.

Tapu | 31-08-16 | 17:33

-weggejorist-

Justin_Sider | 31-08-16 | 17:32

Er staat een gigantisch Trojaans paard in de gang.

gentle giant | 31-08-16 | 17:31

Misschien moet Koenders dan maar weer afreizen naar de Sultan en zijn minions. De boodschap is zeker niet goed overgekomen.
Maar graag wel een klik stoerder dan de vorige keer Bert.... neem een kettingzaag mee.
*godfather deel 12 nog eens opzet*

Pedronegro | 31-08-16 | 17:30

Als dit juist van deze foute oom agent, is dat echt heel erg slecht, bijzonder slecht!!!!

vanrechteren | 31-08-16 | 17:28

Ik snap niet dat Wilders van de dubbele paspoorten geen verkiezingspunt maakt, dat is naar mijn idee het voornaamste probleem hier in NL.

oranjerood | 31-08-16 | 17:28

hoeveel Erdogan aanhangers zouden er bij de overheid werken?
politie,leger,justitie?
en belangrijker is ,of dat ook ontslag of onderzoek kan opleveren.
justitie is nogal verward.

pejoar | 31-08-16 | 17:27

" De politieleiding moet waakzaam zijn voor dit soort gebeurtenissen'', zegt het Kamerlid Ahmed Marcouch (PvdA)."

Goh, kijk eens naar die quota die stelt dat er in het politieteam meer niet-nederlandse in dienst moeten komen. Daar heb je het antwoord tot het probleem.

Anoguurder | 31-08-16 | 17:26

" De politieleiding moet waakzaam zijn voor dit soort gebeurtenissen'', zegt het Kamerlid Ahmed Marcouch (PvdA)."

Goh, kijk eens naar die quota die stelt dat er in het politieteam meer niet-nederlandse in dienst moeten komen. Daar heb je het antwoord tot het probleem.

Anoguurder | 31-08-16 | 17:26

Conclusie had al jaren geleden getrokken kunnen worden, maar dit levert weer een goede gelegenheid op: integriteit speelt in niet westerse kringen GEEN ENKELE ROL als het gaat om tribale/subculturele belangen. Fennema schreef onlangs bij TPO dat Wilders de rechtstaat ten onder liet gaan als islamieten niet in het NL leger mochten. Klinkt redelijk op 10,000 voet hoogte, maar ik denk dat het andersom is: zolang wij net doen of islamieten of andere niet westerse groepen gewoon gevoelige functies bij de politie, de rechtbank (lekkende griffier vergeten?), beveiligingsbedrijven (school hier vlakbij barst van de Marokkanen met overmatige interesse in veiligheidssystemen) en andere integriteit vereisende instellingen kunnen vervullen, gaat de NL rechtstaat gegarandeerd down the drain. De tribale/subculturele belangen gaan altijd voor!!

Homo homini lupus | 31-08-16 | 17:25

"Zulke agenten horen niet thuis bij de politie." Zegt Markouch. Neen. Aan het thuisland trouwe Turken horen niet thuis in Nederland. Dat is 't 'm.

Claude_Vieaul | 31-08-16 | 17:25

@Ben-Kotsbeu | 31-08-16 | 17:22
Ik las 'rotmodel':)

Huupke | 31-08-16 | 17:24

-weggejorist-

Justin_Sider | 31-08-16 | 17:24

Een boemerang komt altijd weer terug.

Rest In Privacy | 31-08-16 | 17:22

Leg nu niet alles op het bordje van Sylvana. Maak je eerder druk om de regering die bijvoorbeeld de "Gulen-lijst" van gisteren gewoon naast zich neerlegt, omdat deze geen nieuwe informatie zou verschaffen. In dit geval lijkt een integriteitsonderzoek op zijn plaats.

Mannes | 31-08-16 | 17:22

Huupke | 31-08-16 | 17:17
Het meest opmerkelijke: die agent belt haar niet maar een man. Lekker geemancipeerd en vrij denkend. Een echt rolmodel voor de turkse jeugd.

Ben-Kotsbeu | 31-08-16 | 17:22

En welke streepje-agent heeft die christus strip verboden?

boerk | 31-08-16 | 17:20

Overigens, nogmaals: lees het boek van Tania Kambouri, "Vrouw in het Blauw" - zij legt haarfijn uit hoe er onder allochtonen sowieso een 'schaduw-rechtssysteem' bestaat, waardoor je onmiddellijk de conclusie kunt trekken dat de voornaamste loyaliteit van allochtoniërs bepaald niét bij het Nederlandse justitiële systeem ligt. Het getuigt van naïviteit om te denken dat dat bij allochtone agenten anders zou zijn.

Uitgezonderd dappere eenlingen als mevrouw Kambouri zelve, uiteraard.

EefjeWentelteefje | 31-08-16 | 17:20

Dus nogmaals. Met terugwerkende kracht dubbele nationaliteiten afschaffen. Je kiest maar met alle rechten en plichten die erbij horen. Ruimt minstens voor 90 % op.

Ofzo2 | 31-08-16 | 17:18

Het opmerkelijkste aan dit hele geval vind ik nog dat die agent het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vindt om haar ex-man te bellen. Niet bang zijn baan te verliezen, niet bang om ontmaskerd te worden. Deze agent is ofwel ongelooflijk stupide, ofwel heeft hij een correcte inschatting gemaakt en kan hij zijn baantje houden. Ik durf er wel een wedje aan te wagen.

Huupke | 31-08-16 | 17:17

En dat is dus het probleem met de multiculti maatschappij. Het is allemaal leuk en aardig wanneer het om moskeetjes en kebabjes draait, maar Nederlandse agenten die loyaal zijn aan een buitenlandse dictator, dat is een heel ander verhaal.

Piet van het Padje | 31-08-16 | 17:17

Ons kabinet vindt dit een prima ontwikkeling.

panadol | 31-08-16 | 17:16

compitaal | 31-08-16 | 17:14
Ze is goed voor heel veel LOL. Meer Trans Sylvana!

Ben-Kotsbeu | 31-08-16 | 17:16

Voor Nederlandse veiligheid werp alle Turken uit de ambtenarij! Het is niet anders onze vrijstaat staat op het spel.

ikdenkwat | 31-08-16 | 17:15

Ondeste steen. Boven, nu.

Worajai | 31-08-16 | 17:15

Sylvana is een soort mascotte hier, geef maar toe.

compitaal | 31-08-16 | 17:14

He spartacus, schrijf eens een leesbaar stuk en probeer niet zo alle zinnen te verknallen. Lees eens wat stukken van Van Rossum en neem er een voorbeeld aan.

oranjerood | 31-08-16 | 17:14

Ben-Kotsbeu | 31-08-16 | 17:11
O nee natuurlijk niet. Het komt van Zaman en dat zijn terroristen terroristen en slechte journalisten.

Ben-Kotsbeu | 31-08-16 | 17:13

Tja ... het is natuurlijk net een elektronisch patiëntendossier ...

Watching the Wheels | 31-08-16 | 17:13

"Ik vrees voor mijn leven." Huh, maar daar is toch de politie voor om jou te beschermen?
Oh wacht, iets met VVD, PvdA, D66 en CDA die dit verprutst hebben..

Boris die Sauertopf | 31-08-16 | 17:12

@ hangtiet met knoop | 31-08-16 | 17:08

Van het terugkijken wie het dossier geopend heeft ging ik inderdaad wel uit. Zitten er ook autorisatie-niveaus in het systeem? Kan deze infiltrant in kwestie 'gewoon' een relatief ongevaarlijke platte pet zijn, of moet het een hoger geplaatst figuur zijn?

Sjors W. | 31-08-16 | 17:12

Je verwacht het niet, hè...

Maar dat er nauwelijks allochtonen bij de pliesie werken is dus puur een kwestie van !!1discriminasie!!11!! en niet omdat velen van dit volk (NB: niet allemaal) doodgewoon onbetrouwbaar zijn en de noodzakelijke integriteit niet kunnen opbrengen... jaja.

EefjeWentelteefje | 31-08-16 | 17:11

Heeft graaf Dracula van Denk al afstand genomen? Of is dit juist wat ze bedoelen met die warme band?

Ben-Kotsbeu | 31-08-16 | 17:11

Ik neem afstand tot Sylvana... een armlengte ongeveer.

alexbl | 31-08-16 | 17:10

Jezus allemachtig... inderdaad is het systeem wat de politie gebruikt door alle agenten in te zien... onze informatie wordt gewoon naar Turkije doorgesluisd. Net als toen met de Joden de slachtoffer werd van ons uitmuntende administratie systeem, krijg je niet hetzelfde verhaal.... Hoop dat hier snel een antwoord op komt !!!!

Extra.Paracetamol | 31-08-16 | 17:09

Kreeg hij vast 3 euro 50 voor..

Boris die Sauertopf | 31-08-16 | 17:09

Ja je kan de Turk uit Turkije halen maar niet Turkije uit de Turk. Rare jongens die Turken.

De Koreaanse Slet | 31-08-16 | 17:09

Niks aan de hand mensen. Gewoon achter Sylvana aanhobbelen!

overVecht | 31-08-16 | 17:09

Een turk/schaap over de dam dan volgen er meeeeer zeker na het visumvrij reizen straks
Maar onze regering zal zeggen niks aan het handje

bruinerat | 31-08-16 | 17:08

Overtuigend argument om digitale informatievergaring aan banden te leggen & het aan elkaar knopen van systemen onder de loep te nemen. Wat barrieres voor verschillende functies - de platte pet hoeft niet overal bij te kunnen - zou ook niet slecht zijn. Een inbraak lossen ze er nooit mee op, maar je er bij naaien bij een buitenlandse overheid kunnen ze wel, dus pak ze de computer maar af en laat ze buiten rondlopen.

Sjors W. | 31-08-16 | 17:08

Gelukkig zijn de politie dossiers beveiligd, zodat achteraf duidelijk wordt wie geprobeerd heeft om het dossier op te vragen. Heb toen een beetje aan dit systeem meegewerkt.

Grappig welke "rechercheurs en dienders" het dossier von Robbin van Perversie en de dame van lichte zeden hebben opgevraagd. Kregen allemaal een uitnodiging voor een gesprek.

Dus als de popo hier niets mee doet kan GS even een WOB achteraan gooien om te vragen waarom deze gegevens niet zijn opgevraagd.

hangtiet met knoop | 31-08-16 | 17:08

Wow. Discriminatie (nee, geen racisme) en sexisme in 1. Wat Denk jij, Trans Sylvania? Aangifte doen? O nee, misschien toch niet. Erdofans bij de politie.

Ben-Kotsbeu | 31-08-16 | 17:08

'Erdoðan-aanhanger met slechte bedoelingen'
Das een pleünüsmü.

Cuyahoga | 31-08-16 | 17:07

Turkije uit de NAVO en steun voor de Koerden. Verder compleet boycotten dat land. Ze zoeken het maar uit bij de Russen.

Meeroever | 31-08-16 | 17:06

"Wie kan mij garanderen dat een agent mijn adres niet doorgeeft aan een Erdoğan-aanhanger met slechte bedoelingen? "
Das moeilijk maar
Wie kan mij garanderen dat een Turkse agent mijn adres doorgeeft aan een Erdoğan-aanhanger met slechte bedoelingen?
Dat is makkelijk. IK!

miko | 31-08-16 | 17:06

Is politieagent al op non-actief gesteld of moet er eerst 'n paar maanden onderzoek gedaan worden?

TRUMP | 31-08-16 | 17:05

Vijfde colonne?? In Nederland?? WELNEEEEE!!!!

miko | 31-08-16 | 17:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken