Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Joop.nl roept op tot terreur tegen rijke kindertjes

joopcomment.jpgOndertussen. Op de met *kuch* VARA-ledengeld betaalde NPO - rioolwebsite Joop.nl. Een regelrechte oproep tot geweld en bedreiging en intimidatie tegen de kotertjes van mensen die bij succesvolle bedrijven werkzaam zijn. En iedereen die met een MacBook Air bij de Starbucks zit, moet "ge-Güleniseerd" (wtf?) worden. Let wel, de comments op Joop.nl worden vooraf gemodereerd. Dus dit soort reaguursels is met goedkeuring van Fascisco van Jolo en Shula Rijxman. Mag die stekker er nu eens uit, @SanderDekker? Update: De vooraf goedgekeurde comment blijkt achteraf toch niet zo verbindend en is foetsie. Gelukkig hebben we de screenshots nog.

Reaguursels

Inloggen

Nu komt de factor afgunst weer om de hoek kijken. Het was even weg bij de rooie rakkers, maar ze blijven conservatief op het orgel gaan. Maar gaan ze dan ook die partijboeven en zakkenvullers van de PvdA moet poep bekogelen. Dan moet je nog even schijten. Maar de verkiezingen hebben zich weer gemeld en de PvdA met zijn propaganda zender gaan weer echt terug naar de jaren tachtig. Weinig fantasie Hans Spektrui en consorten. A5je nodig?

Rest In Privacy | 01-09-16 | 16:32

Fatsoenlijk Nederlands schrijven, kan Joop ook al niet.

whetherthouwouldbe | 01-09-16 | 12:52

Kan er geen petitie gestart worden om JOOP weg te jorisen?

Uw Psychiater | 01-09-16 | 12:03

Moeten we nu boos worden om elke comment op Joop? Ik denk toch dat GeenStijl moet begrijpen hoe veel agressie er naar boven komt op dit soort sites.

Myrkie | 01-09-16 | 10:35

Apple-bezitters Güleniseren? O, dus al die paupers met hun crashende, trage WinTel craptop kopen van de liefdadige instellingen Microsoft en Intel? En die Android-sukkels worden geholpen door een lief, totaal niet winstmakend, Koreaans bedrijfje Samsung. Jaja... Ik begrijp het; Apple is het ultieme kwaad, want die maken WINST (bah, vies, bah!) * iPhone met hamer kapot slaat *
.
Nu snap ik ook waarom Bill Gates zo'n arme sloeber is.... Ow, wacht....

Brou Is Back | 01-09-16 | 10:22

Als het andersom was geweest, dan stond heel Nederland nu op zijn kop!

Ko Ranzig | 01-09-16 | 09:42

Overigens vermoed ik dat zowel bij de VARA als bij de redactie van Joop heel wat mensen voor deze "VIP-behandeling"in aanmerking komen.
Frajool, je moet beter opletten, hoor.

mallekater | 01-09-16 | 07:08

Welja, en dát kwam door de ballotagecommissie daaro?
Godallemachies, het blijkt toch waar te zijn, er zitten duidelijk heel wat ernstig gestoorden te posten op Joop, maar naar blijkt ook in de redactie/moderatie.
Kansloze prutsers die de frustratie omtrent eigen falen afreageren op de kinderen en het meestal met hard werken verdiende bezit van anderen.
Gottegot, zeg.

mallekater | 01-09-16 | 07:06

Linksom of rechtsom het is één grote pot nat.
Er si geen likns of rechts meer, er is alleen nog maar een elite.
Ze hebben elkaar gevonden en streven nagenoeg hetzelfde na.
Z zitten in de politiek, in het bedrijfsleven, bekleden tevens de hoogste publieke functies en beheersen de media.
Ze houden elkaaar de hand boven het hoofd en schuiven mekaar goedbetaalde baantjes toe.
Het is allemaal met elkaar verweven en probeer maar eens een scheur in het fabrikaat te krijgen.
Poep en plas gooien dom lullen en linksch stemmen is in ieder geval niet de manier dit cordon elitair te beslechten.

klinkklaar | 01-09-16 | 01:19

Typisch Joop. Goed onderbouwde reacties die het naïeve linkse wereldbeeld aan het wankelen kunnen brengen worden niet geplaatst, maar met haatzaai-reacties hebben ze daar geen problemen.

freelux | 01-09-16 | 00:42

JayJay | 31-08-16 | 21:43

nl.wikipedia.org/wiki/Burgerlijke_ong...

Leest u dit nog eens door. Als er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen, dan dient het volk in actie te komen. Volgens de regels mocht men in Oost-Berlijn niet in de buurt van de muur komen. U weet wel hoe het is afgelopen...

TegenBeterWetenIn | 31-08-16 | 23:59

Vergeleken met sommige linkse lui waren de nazies nog leiv

Duck Twacy | 31-08-16 | 22:58

-weggejorist-

easytiger | 31-08-16 | 22:07

Legaal rovende subsidislurpende linkse liefdadigheids-organisaties met hun witte boorden grootverdieners, Horen die ook bij de mensen die Joop.nl bedoelt?

protonplof | 31-08-16 | 22:00

Wat een stelletje azijnpissers zitten er hier tussen. Een hoop zinloos gezeur over misbruik van macht, stelende ondernemers en wat meer. Als we 1.000 mensen vragen wat ze moreel/maatschappelijk verantwoord vinden, krijgen we waarschijnlijk 1.000 verschillende antwoorden. Dat werkt dus niet. Daarom hebben we wetgeving uitgevonden. Ook daar is helaas niet alles zwart of wit en dat is maar goed ook anders moet elke mogelijke situatie tot in detail beschreven worden. We moeten roeien met de riemen die we hebben. Het is binnen de huidige wet (en dus akkoord!) of niet. Meer keuzes hebben we niet. Deal with it!

JayJay | 31-08-16 | 21:43

@Hollander01 | 31-08-16 | 15:29
Moeluk!!1

Driewerf Hoezee | 31-08-16 | 21:32

Tja, alle reaguursels op Joop worden *vooraf* gescreend.
.
Ik heb daar ervaing mee, want mijn 2 pogingen tot een netjes bewoorde, mild-kritische post werden kansloos door de censuur commissie weggezuiverd en dus niet geplaatst.
.
Dus deze idioot heeft op enig moment de instemming van een Joper gehad...

hotmint | 31-08-16 | 21:08

Jolo's Openlijke Opruiïngs Plek dus.

Ferdo76 | 31-08-16 | 20:40

De jaren '70 lijken weer helemaal terug. In die jaren werd je door die rooie hufters als fascist bestempeld als je bij een bedrijf met een winstoogmerk werkte!

bruin1 | 31-08-16 | 20:08

Afgunst en eigenhaat. De psyche van Stalin.
Doordat de westerse media dit vol hypocrisie verkondigen haten de 7 miljard niet westerse mensen de westerse "beschaving". Het zijn de links lullende rechts zakken vullende volvreters die allen die niet westers zijn van het westen doen kotsen.
Gore rijke volvreters die net doen als of alles de schuld is van de nog rijkere volvreters.
*****
Ik verwijs naar het boek Kristalpaleis van Peter Sloterdijk.

Orakel1958 | 31-08-16 | 19:54

Vervang "rijke mensen" door terroristische moslims en de wereld is te klein.

Steinway | 31-08-16 | 19:29

Van Jolo? Die pleitte vanmiddag op Radio 1 voor Maarten van Rossem als nieuwe leider van de PvdA. Dan heb je echt een klap van de molen gehad. En dat zeg ik als fan van Maarten van Rossem (niet dat ik het politiek gezien met hem eens ben).
PvdA, op naar de 0 zetels! Weg met heel de VVD/CDA/PvdA/D66 regentenkliek, allemaal één pot nat.
En de bezem halen door het omroepbestel, want de PvdA is daarin zwaar oververtegenwoordigd.

JackRyan | 31-08-16 | 18:58

Het grappige is altijd dat socialisten zich altijd verrijken door andermans ellende. Al meer dan 70 jaar hebben we die proleten dan wel, dan niet in de regering, en zie wat een succes het is geworden. Degenen met de grootste rooie muil hebben inmiddels het grootste landgoed, hun achterban ligt inmiddels in hun eigen pisluier te wachten op verzorging die wegbezuinigd is. En maar zeiken over het 'grootkapitaal', heel makkelijk en populistisch van een groepering die nog nooit met werken zijn brood heeft verdiend.
Ook in de VS heeft men ruim een halve eeuw mogen genieten van door henzelf verkozen linkse bureaucraten. In Detroit, Chicago, Flint, Ferguson en Baltimore, en maar wauwelen over ongelijkheid die door links in stand wordt gehouden.
Je ziet Joop, Bobbie en de Rest steeds extremer worden in hun intolerantie ten opzichte van andersgezindten. Nog even en de heropvoedingskampen komen weer tevoorschijn. Lekker op de Veluwe geïndoctrineerd worden door Ati Dijkmeester.

Rest In Privacy | 31-08-16 | 18:51

Gelukkig behoren Joop.nl aanhangers en active leden niet tot de populatie serieuze mensen.

Ronnie uit Helmond | 31-08-16 | 18:49

Witte boorden grootverdieners ? Joop bedoelt blijkbaar de EU en alle VARA/PVDA-prominenten. Precies van Jole, pak dat zelfverrijkende incompetente VARA/PVDA/EU-gajes maar eens keihard aan ja. Hier komen er een paar: Wim Kok, Paul de Leeuw, Wouter Bos, Jeroen Pauw, Jeroen Dijsselbloem, Hanneke Groenteman, Jan Mulder, Frans Timmermans, Marcel van Dam, Mathijs van Nieuwkerk en maak maar af die lijst met tuig. Boycotten die handel inderdaad. Maar op het eind is van Jole toch geheel de weg kwijt. Links stemmen ? Om deze walgelijke lui door te laten graaien ? Minder minder minder.

Rest In Privacy | 31-08-16 | 18:35

Inden beginne van Joop.nl gaf ik wat overtuigend weerwoord tegen de zure extreem linkse meningen die ongestoord zonder enige bedenkingen af werden geschoten op alles wat bewoog en niet links was.
Het duurde niet lang of ik kwam er niet meer door.
Dus wat boeit die incestueuze goedmens dus slechtmens club?
Links en de islam hebben elkaar gevonden.
Dat zegt toch alles.

dijkbewaker | 31-08-16 | 18:16
-weggejorist-
Sinister-President | 31-08-16 | 18:14

Kwaadaardige idioot. Links en de moslims zijn twee handen op een buik, passen dezelfde tactieken toe. Soumission achtige scenario's zijn veel dichterbij dan velen denken.

noerg | 31-08-16 | 18:06

@Pieter V | 31-08-16 | 15:56
Amen!!
Zo doen mensen met zelfrespect en fatsoen dat terwijl ze zich daarnaast de touwtyfus solliciteren en die mensen wens ik oprecht veel succes en snel betaald werk.
Parasieten echter jankeballen liever 24/7 op de Internetz dan zich nuttig te maken in de maatschappij.
Fijn dat Jetta die ruifvreters aan het werk zet!

Berbaar | 31-08-16 | 17:51

Joop valt zijn eigen doelgroep aan. Starbuckslurkers en Applediscipelen. Veel gekker moet het niet worden.

Nehemia | 31-08-16 | 17:42

Ik heb gisteren al een beste pens geld overgemaakt aan belasting.
Hiermee hou ik die socialisten aan het vreten.
Als ik één unit koop betaal ik de hoofdprijs koop ik er honderd dan krijg ik korting wil ik er duizend kopen bepaal ik de prijs en vraag wie er voor dat geld leveren kan.
En zo gaat het ook met grote bedrijven ben je te duur dan verkies ik een ander en heb je niets.
Wat dat betreft zie ik wel een markt voor het UK als ze onafhankelijk zijn, kom maar binnen voor 0,1% giga geld halen ze dan binnen.

botbot | 31-08-16 | 17:40

Is de toonzetting van dit artikel nu zoveel anders dan wat Geen Stijl bijvoorbeeld doet? Tendentieus is niet het alleenrecht van GS. Een gemiddeld VARA-lid zal heus wel in staat zijn hier door heen te prikken. Feit blijft natuurlijk wel dat grote bedrijven wel aangepakt mogen worden.

Mannes | 31-08-16 | 17:30

Raar artikel op Joop weer. Gaat het nou om de Kanniewaarzijn-graaiers die doelbewust dingen verkopen waar ze zelf beter van worden en de rotzooi is voor Henk en Ingrid, of zijn volgens Joop alle mensen met poen aso? Komkom, niet alle poenschoppers hebben een rechtse hobby.

kloopindeslootjijook | 31-08-16 | 17:26

"Goh", wat een "hoop" "aanhalingstekens" "weer". zijn dat "suggestieve" "woorden" met een "veronderstelde" "betekenis" zodat we "later" er een "draai" aan kunnen "geven".
Op Geen Stijl zie je dat veel minder. Gewoon zeggen wat je denkt dus.

kloopindeslootjijook | 31-08-16 | 17:23

kinderen kun je niet verantwoordelijk stellen voor de daden van ouders.

jezusisonzin | 31-08-16 | 17:20

-weggejorist-

Justin_Sider | 31-08-16 | 16:53

Natuurlijk is het driest om kinderen erbij te trekken, maar waarom zou je geen stront mogen gooien naar iemand die gezinnen naait met woekerpolissen en idiote facturen, onze middenstand weg concurreert door belasting te ontduiken, mensen ziek maakt door vervuiling? Wou je dat echt goed praten met 'hij creëert banen?' Gefeliciteerd met je eventuele McJob dan.

Als je rechts bent kom je op voor IEDERS vrijheid, niet alleen de vrijheid van wie macht en geld heeft om andermans vrijheid te hinderen.

Diotima | 31-08-16 | 16:50

Ik begrijp niet helemaal tegen wie dit persoon precies aan schopt.
Geldt dit ook voor (de kinderen van) Wim Kok, Wouter Bos, Paul Rosenmöller etc.?
Ook die harken heel wat miljoenen binnen. Geld dat dus niet naar sociale doelen gaat.
En ze hebben gretig mee gewerkt aan die belastingdeals.
En zover ik kan zien, zijn Apple-producten en Starbucks-koffie producten die vooral door links-mensen worden geconsumeerd. (die hebben namelijk haast onbeperkt belastinggeld te besteden)

Mr. Happy | 31-08-16 | 16:47

Socialisme is gewoon een enge sekte. Het heeft alle kenmerken, van het geloof dat de ideologie perfect is en de tegenstanders kwaadaardig, tot het oproepen tot geweld tegen die tegenstanders.

Piet van het Padje | 31-08-16 | 16:44

Tja, het GeenStijl van links. Jullie zijn de tegenhangers. Op beide websites worden stompzinnige uitspraken gedaan.

ikzalhandhaven | 31-08-16 | 16:39

Was het niet de linkse-kliek-zender VARA die topsalarissen voor socialistische propaganda betaalt???
Kom op, Kim Jong Joop, balk en splinter gevalletje toch??

langzullenweleven | 31-08-16 | 16:33

Nee, die worden niet bedoeld, maar die mensen die binnen de wet blijven en ondertussen werknemers uitknijpen, belasting ontduiken of het zorgsysteem uitmelken.

Diotima | 31-08-16 | 15:16

Je bedoelt dus dat zijn betoog 'laten we wantoestanden en corruptie aanpakken' had moeten luiden, in plaats van 'laten we mensen die veel verdienen treiteren'. Zijn we het toch eens! Maar het verlegt de focus dan natuurlijk wel weer naar politici.

Ardberg | 31-08-16 | 16:32

Zou er haast een Apple voor aanschaffen en bij Starbucks een bak pleur gaan zitten drinken.

Weeeeeeeeeeehhh ik ben het niet met iets eens dus mag ik geweld gebruiken.
Links kutvolk.

Ikdus | 31-08-16 | 16:30

Maar dan mag ik op een zaterdag nacht even bij ProAsfalt binnen kachelen om het kratje bier te ledigen en om hem te "vragen" even een kippetje te grillen. En als zijn wijf er een beetje uit ziet mag ik haar even aanduwen. Want uiteindelijk heb ik daar allemaal deels voor betaald.

Febofiel | 31-08-16 | 16:25

Ach ja, laat ze maar lullen joh, dat eeuwige gezeik van die domme communisten, ik heb schijt aan wat ze vinden/willen, ze zijn te dom om te peopen.

En nee, ik ben niet rijk, maar communisme/socialisme creëert juist nog meer armoe en ellende, dus opzouten ermee.

Kapitalisme heeft bewezen dat het beste systeem is, het is natuurlijk niet perfect (niks is perfect), maar het werkt wel en het creëert welvaart en dat is uiteindelijk goed voor iedereen, dus ook voor de arbeiders.

Wonderful-Life | 31-08-16 | 16:25

Waarom de pijlen niet gericht op zij die dit moeten voorkomen maar desondanks toch doodleuk faciliteren en legaliseren: politici en bestuurders?

theo1610 | 31-08-16 | 16:24

Sander Dekker? Is die van onderwijs, die best wel wereldveemd tegen alles aankijkt, wat verwachten we daar nou van.
Het NPO en Vara is gewoon de baas in Nederland!

lanexx | 31-08-16 | 16:24

Doe hier even de NAW van JoleJoop. Gaan we bij voor zijn voordeur poepen en steken er een vlaggetje in met de tekst :"wat jij niet wilt dat u geschied, doe....."

artie | 31-08-16 | 16:23

Ik reageer ook wel eens op Joop, just for shits and giggles, maar je moet heel erg op je woorden letten. Zij hebben het principe van moderatie vooraf, en als er ook maar iets in staat dat Jolo niet aanstaan wordt je tegel niet geplaatst.
Dus we mogen concluderen dat Jolo zich in het betoog van dubbeldenker wel kan vinden.

matatwork | 31-08-16 | 16:22

jawor36 | 31-08-16 | 15:45
Kom nou. Als je al vooraf modereert, en daar bovendien zo'n USP van maakt als JOOP doet, dan mag een dergelijke reactie er natuurlijk nooit doorheen komen!

Gen. Maximus | 31-08-16 | 16:19

peterdh | 31-08-16 | 15:54

Pff lijkt me aardig vergezocht. Als dit stelselmatig zou gebeuren heb je een case.

Hoe dan ook zie ik nog steeds niet waarom dit belangrijk is. Het is sowieso een matige blog met sporadisch acceptabele content. Daar komen uiteraard ook wacko's op af.

jawor36 | 31-08-16 | 16:17

Als ze in mijn zwembad duiken of in mijn tuin gaan kamperen beschouw ik dat als huisvredebreuk en sla ik ze heel hard met de zijkant van een platte plank mijn erf af.

Rest In Privacy | 31-08-16 | 16:16

Het oude spreekwoord 'De pot verwijt de ketel dat hij zwart (pardon, getint) ziet' doet weer eens opgang.
De moraalridders vergeten gemakshalve even dat zij slechts copieus mee-eten uit de staatsruif die door o.a. goed draaiende bedrijven wordt gevuld.

Nelis SplitBloes | 31-08-16 | 16:16

Bij de joop, net als bij GS een quotum verstandelijk uitgedaagden, gilles de la Tourette klanten, extremisten, etc.

TheseDays00 | 31-08-16 | 16:15

Linkse ophitsers zijn geen spat veranderd sinds hun agressie tegen joden tijdens de Kristalnacht. Het blijven haatzaaiers, geweldplegers en door jaloezie verstikte zure losers. Links, daar wil je als normaal mens niks mee te maken hebben!

lekker wijf | 31-08-16 | 16:14

Han van der Horst van Joop. Lees je even mee, beste man, ik weet dat je het doet, pathetisch deugmensch.

Zelden zo'n zielige onbenul gezien, man blijft maar neurotisch zeiken op PVV en GeenStijl. Werkelijk tenenkrommend te zien hoe deze HANsworst elke keer maar het weer een niet ter zake doende tirade tegen deze twee fenomen houdt. En als mensen daar dan op reaguren, komt hij als door een adder gebeten met zurige oneliners en dooddoeners.

Tel maar eens de termen neoliberaal, riooljournalistiek (Leuk dat jullie Joop ook zo noemen), dom / schuimbekkend rechts maar eens op die site.

Ik schijt er op, en op die Han het meeste, van die smerige spuitpoep na een avondje flink zuipen. Man, man, man, wat een kleuter is die vent.

De Ongematigde | 31-08-16 | 16:11

Iemand zin om een potje te taarten?

Rest In Privacy | 31-08-16 | 16:08

-weggejorist-

bijna_raak | 31-08-16 | 16:08

Ik zie steeds meer overeenkomsten tussen Joop-aanhangers en onze medelanders van zuid-/zuidoostelijke afkomst. Intimidatie, bedreiging, monddood maken, het hoort er kennelijk allemaal bij.
Afschuwelijk volk.

L.E. Raar | 31-08-16 | 16:08

Dubbeldenker is er nog steeds niet overheen dat Occupy, waar hij dapper aan meegedaan heeft, niet tot een revolutie heeft geleid en hij verder moet met zijn klote-leven, zijn klote-baantje, zijn chagrijn van een wijf dat méér van hem verwacht had, zijn ondankbare koters, zijn huisje, hypotheekje en roestig Opeltje voor de deur. En zijn herinneringen aan de tijd dat 'Marxistich' als 'Marxisties' op de stencils stond.
Tja, dan huil je uit bij Joop.

Schoorsteenveger | 31-08-16 | 16:07

Francisco zit tot aan z'n elleboog in de Apple iAnus. Zonder z'n Watch (ja met hoofdletter) weet die lul niet eens in welke tijdzone hij verkeert.
youtu.be/yhCADN6R7eY
vanaf 09:12

Tjemig | 31-08-16 | 16:06

En die linkse figuren uit de grachtengordel en die grootgrondbezitters blijven zeker buiten de acties? Soort van Orwell weer met sommige zijn meer gelijk dan anderen ?

P.redgleuf | 31-08-16 | 16:05

@Pieter V | 31-08-16 | 15:56
Ik heb het vermoeden dat u mij het liefst naar Proxima (Centauri) B wenst te sturen. Klopt dat?

ProAsfalt | 31-08-16 | 16:02

"in het internationale zakenleven"

Want graaiers in het (semi-)publieke circuit zijn, volgens de graaiers in het (semi-)publieke circuit middels de VARA/PVDA, onschendbaar en onfeilbaar.

dlseth_ | 31-08-16 | 16:02

Gekker moet het niet worden. Links roept weer eens op tot geweld. Daar hebben ze een lange traditie in hé. En het knapste is nog het reframen, dat geweld rechts is. Dat reframen hebben ze ondermeer met de term "Bruinhemden" gedaan. Die waren in de oorlog lid van een linkse partij, weet u nog? En nu doet links altijd communiceren dat rechtse partijen "bruinhemden" bevatten. Geschiedvervalsers zijn het.

P.redgleuf | 31-08-16 | 16:01

En een echte anarchist smijt ook niet met poep en pies. Dat doen apen.

PG4161 | 31-08-16 | 16:00

Wat is het probleem voor die anarchisten? Dat de belastingcenten voor hun uitkering nu in de spaarpotten verdwijnt van Fleur en Jan-Willem? En dan ga je kinderen bedreigen? Sorry, maar dan ben je geen echte anarchist.

PG4161 | 31-08-16 | 15:58

Niet geheel toevallig lijkt me,de oproep van die rat om met taarten,poep en pies te gaan smijten.
Was een taart van deze samenstelling ook niet gefabriceerd en gelanceerd door links Jolo-tuig en naar onze z.g.a. nieuwe Minister-President de heer Fortuyn gesmeten..?
Griezelig afgunstig stinkvolk:Na 15 maart a.s. mogen jullie je etterende wonden likken".

R.B.Scott | 31-08-16 | 15:58

-weggejorist-

Pierke Pierlala | 31-08-16 | 15:58

Je kunt beter naar Brussel lopen om te vragen waar onze pensioenpotten zijn gebleven. Maar daar is de FNV niet meer voor, geleuf ik.

Piet Karbiet | 31-08-16 | 15:56

@ProAsfalt | 31-08-16 | 15:40

Inderdaad, "wie niet werkt zal niet eten" is een oud Nederlands spreekwoord.
Niet genoeg banen? Dan doe je natuurlijk voor minstens 28 uur per week zinnig vrijwilligerswerk want dat is de tegenwaarde van een uitkering opgebracht door de netto belastingbetalers.

Helaas hebben we al te veel parasieten in dit land die dit soort logica niet wensen te begrijpen.

Pieter V | 31-08-16 | 15:56

Het grappige is dat je op deze zelfde site en permaban krijgt als je het hebt over een 'knuffelallochtoon' of 'kuffars'...

hoevenpe | 31-08-16 | 15:56

Goh. "Links" roept op tot geweld tegen andersdenkenden en/of succesvolle mensen. Wat een verrassing, normaliter plegen ze geweld in plaats van er alleen toe op te roepen.

Jan Slot | 31-08-16 | 15:56

@jawor36 | 31-08-16 | 15:38

Omdat de crux hem zit in het feit dat alle guursels die daar geplaatst worden van te voren worden doorgelezen en goedgekeurd voor plaatsing.

Probeer eens een tegeltje te tikken daar met iets in de trant van: "We moeten alle moslims bespugen" kijken of het erdoor komt... Ik hoop het niet, en weet wel zeker van niet, maar het is dus des te veelzeggender dat dit wel ok is. Dat is de nieuwswaarde. Het geeft een kijkje in de belevingswereld van de joop moderators die met zijn allen verantwoordelijk zijn voor hun gesubsidieerde bijdrage aan het nieuws voor de samenleving.

peterdh | 31-08-16 | 15:54

@Sunir | 31-08-16 | 15:46
Inderdaad, en meestal door reaguurders met een ui achter hun nick.
Gaat er al een belletje rinkelen?

necrosis | 31-08-16 | 15:52

Een fatwa voor de Starbucks en alle iCrap? Dat zal een schok zijn voor de Joop achterban.

alexbl | 31-08-16 | 15:52

Guleniseer. Manman, wordt dat het woord van Q4 2016?
Maar goed, als we op de geweldstoer gaan, kunnen we dan gelijk krakers preventief ruimen? En "praktijkgerichte sociale wetenschappers" (lees "professioneel demonstrant") ook van een badje rode verf voorzien? Dat ze voor heel Nederland als de clowns die ze zijn bekend staan. Nog net geen brandmerk, want dat is martelen en gaat weer net te ver.

Toch moet ik ook grinniken: Die klaplopers met Appeltjes in de hand en een scooter onder de reet zijn vaak ietwat licht getint. En in die Starschmucks vind je mensen die zich rijk willen voordoen, niet die het zijn. En wat verdwaalde wannabe hipsters...

Aetje | 31-08-16 | 15:52

Dit is letterlijk, in zekere zin, een oproep voor een vorm van terrorisme. Minstens intimidatie - en in het geval van spugen en gooien met uitwerpselen - eventueel een poging tot zware mishandeling.

decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvd...

Stay classy Joop.nl! Geenstijl mag dan stijlloos zijn, openbare geweldsverklaringen heb ik nog nooit gezien.

harry21 | 31-08-16 | 15:51

@InAnumPerRegimine | 31-08-16 | 15:36
Dat is een links wat vroeger van de arbeider was en tegenwoordig van de elite. De elite denkt het altijd beter te weten. Alle goede ideeën worden op een gegeven moment door de elite gebruikt om zichzelf beter af te laten zijn. Power corrupts, zullen we maar zeggen.

zwarte_weduwe | 31-08-16 | 15:51

Raar dat mensen die werken van het belastinggeld, verdiend in deze kapitalistische maatschappij, oproepen tot geweld tegen mensen die belasting betalen.

Jesaja | 31-08-16 | 15:51

Diotima | 31-08-16 | 15:16
Dat is nog steeds geen reden om iemand zijn kinderen erbij te gaan betrekken of hem thuis lastig te vallen.
Ik weet dat je vriendjes van AFA en Dierenbevrijdingsfront er anders over denken en daarom spuug ik ook op hen.

Roadblock | 31-08-16 | 15:51

@InAnumPerRegimine | 31-08-16 | 15:40
Je komt er werkelijk nooit is het wel? want vaak genoeg staan er zinnige meningen op die site. Niet veel, maar dat is hier niet anders.

miko | 31-08-16 | 15:49

@HA, BIER!1! | 31-08-16 | 15:36
Ja, inderdaad raar om te zien hoe het nu andersom is. Is mogelijk te vergelijken met de democraten en de republikeinen in Amerika. Het waren destijds de republikeinen die voor de afschaffing van de slavernij hebben gestreden.

zwarte_weduwe | 31-08-16 | 15:48

@Bolesmales | 31-08-16 | 15:22

Eindelijk iemand die mijn ervaring deelt.

Pieter V | 31-08-16 | 15:46

Ach hier op geenstijl zie je ook soms de meest absurde comments.

Sunir | 31-08-16 | 15:46

@EvertsNL | 31-08-16 | 15:31
*afslag neemt naar Wim Kok zijn huis*

miko | 31-08-16 | 15:46

InAnumPerRegimine | 31-08-16 | 15:40

Wat een ontzettend scheve redenatie. Lijkt me sterk dat alle reacties volledig doorgespit worden, maar zelfs als dat al gebeurt en de reactie wordt goedgekeurd, betekent dit nog niet dat die reactie strookt met de mening van de redactie van Joop.

jawor36 | 31-08-16 | 15:45

Sja, je weet het hè. Regressief Policor links pretendeert de énige absolute wijsheid voor deze wereldbeschaving in pacht te hebben, waarvan zíj denken de énige belichaming te zijn.

En als je die wijsheid niet deelt, en dus niet deugt, mag je met alle mogelijke beschikbare middelen bestreden worden, waarbij het laten varen van principes tot kunst verheven is.

Waarvan akte.

Weg met dé Joop!

HypoPseudo | 31-08-16 | 15:45

@necrosis | 31-08-16 | 15:42:

Ik voel met u mee. Zelfcensuur gaat nog eens héél groot worden!

Wat ik u brom!

Reinaert | 31-08-16 | 15:44

Trouwens over terreur gesproken, ik zou morgen maar eens naar Caracas kijken. Daar gaat het op zekers mis. Organisatoren verwachten 1.000.000 mensen op de been te kunnen krijgen. Maduro heeft al op elke straathoek een politie agent gezet en het leger klaar staan. Burgeroorlog in een van de grootste olieproducenten ter wereld.
*tank vol gooit*

miko | 31-08-16 | 15:44

Beroepswerklozen.

duitse herder | 31-08-16 | 15:43

Geenstijl en haar lezers, waaronder ik, willen volgens mij veelal hetzelfde. Al dan niet aan de andere kant van het huidige politieke spectrum?

vanderbilt | 31-08-16 | 15:42

@ProAsfalt | 31-08-16 | 15:40
Wel gegrild hoop ik.....

InAnumPerRegimine | 31-08-16 | 15:42

@Reinaert | 31-08-16 | 15:29
Ik wil graag een andere persverklaring geven, maar ik wil geen ruzie met GU.

necrosis | 31-08-16 | 15:42

krelus | 31-08-16 | 15:39
moet zijn: vervolgen dus

krelus | 31-08-16 | 15:42

Zonder die oproep tot geweld is het een prima betoog.

Borrelende Boris | 31-08-16 | 15:41

Wat dubbeldekker eigenlijk denkt is dat een ander al die acties moet uitvoeren naar goed links gebruik. Meneer dubbeldekker is namelijk een sneu figuur die de guts niet heeft om wat voor actie dan ook uit te voeren in het openbaar.

Pedronegro | 31-08-16 | 15:40

Kan mij wel deels vinden in dit artikel.

Alles is tegenwoordig voor de bazen. Werknemerszekerheid, socialezekerheid, werknemersbeschermingsrechten worden tot op het bot afgebroken.

Bijstandsgerechtigden worden bij private bedrijven voor nop tewerkgesteld zodat de bazen er met de poen vandoor kunnen gaan op kosten van de belastingbetaler onder de wetgevende macht van Jetta Klijnsma (PvdA) die dat mogelijk heeft gemaakt.

De succesvolle reaguurders vinden het geweldig. Allemaal. Want werken zult gij terwijl er niet eens voldoende betaalde banen beschikbaar zijn.

Verder menen heel veel mensen dat zij mee moeten doen aan het huizenkartel. De huizenprijzen exploderen weer. Allemaal zitten ze ver voorbij hen nek in de schulden. Zwaar afhankelijk van hun baas en hun bank immers de hypotheek plus de overige te hoge lasten moeten wel maandelijks worden opgebracht.

Worden zij uitgebuit ter zijner tijd door hun bazen, jammer dan, staken zit er niet in gelet op hun schulden. De bazen vinden het prima. Zie bij de KLM en de rechter geeft de KLM nog gelijk ook.

Alles voor de bazen, multinationals en de banken.

The Race To The Bottom.

Dan verder terugkomend op dit artikel. Je kunt niet echt spreken tot het oproepen van geweld. Op zijn hoogst tot lichte vorm van vandalisme en/of wildplassen/poepen hetgeen poepen en pissen in de niet daarvoor bestemde ruimtes onder zou kunnen vallen. Hoewel het ongevraagd bespugen tegenwoordig geloof ik wordt gezien als mishandeling. Maar ja, hoe groot is de kans dat je wordt opgepakt? Als je spontaan op straat een persoon op zijn bek stompt, trekt de politie haar schouders op omdat zij handen en voeten tekort komen om de overige (zware) criminaliteit te bestrijden.

Wel kan het zijn dat de overheid veel harder loopt voor de bazen van de multinationals. Dat zou kunnen. Immers de bobo's van de FIFA, KNVB, UEFA, Olympisch comité, NOC*NSF zijn onder en boven de wet. Hebben een monopoly waaraan zelfs de overheid niets meer kan doen en wil doen. Zie de zaak Yuri van Gelder.

De vraag rijst wat je ermee opschiet om de bazen (van de multinationals) te bespugen, in hun tuintje (beter gigantische tuin) te poepen en te pissen. Niets, sterker nog, ik vermoed dat de bazen denken: naast de gratis arbeiders nog gratis mest ook. Beter kan niet.

Nope, het enige dat helpt is staken. Alle werknemers staken. Het land voor onbepaalde tijd platleggen. Het klootjesvolk tegen de elite. Op een geweldloze manier. Door dus te staken. Dan moet het niet zo zijn dat de rechtelijke macht het staken gaat verbieden om drogredenen.

Doe aan lokale ruileconomie. Ga eens direct langs bij de boer en slacht daar een varken en eet deze vers op.

Zo maakt u zich minder afhankelijk van de bazen.

Is getekend,


ProAsfalt

ProAsfalt | 31-08-16 | 15:40

@jawor36 | 31-08-16 | 15:38
Omdat van Jole de reactie heeft gewogen, gekeurd en heeft goed bevonden is het ineens niet meer een random gek, maar een "Joop Mening".
Asl de mening niet door van Jole goedgekeurd was, was die mening niet op de blog verschenen..... Daarom....

InAnumPerRegimine | 31-08-16 | 15:40

Jeuj, kom je ff een paar weken minder vaak, hebben we opeens allerlei nieuwe(n) die een mening hebben.

MarcS | 31-08-16 | 15:40

Wat je er ook van mag vinden; wat die bedrijven doen is legaal. Wat ze doen valt binnen wettelijke kaders die door de regering worden vastgesteld. Deze flapdrol richt zijn woede op de verkeerde partij. Hij moet zijn kampeerpartijtje bij zijn linkse vriendje Dijsselbloem houden.
Die nare vent | 31-08-16 | 15:10
Natuurlijk is het 'legaal' binnen een systeem dat is opgezet door en voor boeven in pak, zo werkt deze stinkende wereld. Wat fout is het immorele handelen goedkeuren met de verdediging dat het 'legaal' is, omdat het nou eenmaal zo in de wet staat. Stinkend rijk en verscheurd arm wordt allemaal gefaciliteerd door hetzelfde onhoudbare primitieve systeem.

XaleX_2 | 31-08-16 | 15:39

Bedreiging,intimidatie, smaad, oproepen tot geweld en uitlokking van geweld ! Openbaar Ministerie hier moet u m.i. werk van maken omdat hier materieel strafrechtelijke normen worden overschreden ! Vervolgens dus ! Vara-Joop.nl (gelegenheid geven tot het plegen van een strafbaar feit) en de persoon in kwestie wegens bovengenoemde feiten.

krelus | 31-08-16 | 15:39

Ach. Dat lieve links. Het Vara babyboom-publiek is slechtziend, halfdoof, en moe van het geëngageerd en progressief zijn. De PvdA doet nog 9 zetels. Marcel van Dam slijt zijn dagen aan het infuus. Ze doen er niet meer toe. En dat is best lastig. En als je dan op je 55-ste wakker wordt in je kraakpand en je ziet je vroegere schoolkameraden wél gelukkig zijn, dan breekt er iets in je. En dan ga je naar de Joop. Daar zitten meer van dit soort zielepoten, die nog dapper 'revolucion' roepen, maar eigenlijk zien dat niemand nog ene ruk om hun sleetse opvattingen geeft. Voor dit soort mensen is de pil van Drion bedacht.

LanzVonLiebenfels | 31-08-16 | 15:38

Serieus? Is een reactie op Joop.nl een topic waard?

Oke dan; Ik denk niet dat de man letterlijk bedoelt dat je met poep en pies naar rijke lui moet gooien. En al bedoelt hij dat wel, waarom heeft een random gek met een idiote mening nieuwswaarde?

jawor36 | 31-08-16 | 15:38

Kliederen met poep en pies is gewoon ranzig, ieder die dat doet verdient het gewoon om als financieel paria door het leven te gaan!

Opportunist | 31-08-16 | 15:37

Beetje zuur om nu te gaan klikspanen over de scherp gezette toon van een medeweblog! Had van GS toch wat meer niveau verwacht. Bovendien hebben ze ook een punt! Ik room het doorgaans ook gaarne van de grootste hoop af! Levert het meeste op!

Stretched | 31-08-16 | 15:37

@zwarte_weduwe | 31-08-16 | 15:28
.... het linksch dat de deals heeft gesloten met die bedrijven.... het linksch uit de grachtengordels.. Het linksch welk de burger aanpraat energiezuinig te wonen en ondertussen zelf panden betrekt met klimaatlabel Z... het linksch dat de oudere burger uitgekotst heeft en in een luier in verzorgingshuizen propt.... om daar vervolgens de verzorging vanaf te bezuinigen omdat de linkschen zelf de directieposities met giganormische salarissen bekleden...

InAnumPerRegimine | 31-08-16 | 15:36

@zwarte_weduwe | 31-08-16
Op Joop! maken ze vaak de fout het progressieve aan links te koppele.
De termen progresief and conservatief zijn niet meer aan de klassieke linkse en rechtse posities te verbinden.
Wat links nu doet is angstvallig consevervatief vasthouden aan hun eigen gelijk en de ingeslagen richting terwijl rechts juist de verandering wil zien en een soort democratie 2.0 wil.
Heel bijzonder om die vastgeroeste(overigens welbespraakte en vaak intelligente) Joop!-ers hun eigen aangemeten progressieve rol elke keer weer tegen te spreken.

HA BIER!1! | 31-08-16 | 15:36

Interessant (nou ja, interessant) inzicht wel in de gedachtegang en het democratisch gehalte van een linksgekkie. Mond vol over het volk & beslissingsbevoegdheid, maar als dat dan niet gaat zoals het mannetje of vrouwtje wil, direct naar terrorisme. Als het nou een oproep om 'stemt allen links, dan gaan we parlementair het een en ander veranderen'.. soit. Maar nee, direct besmeuren, met poep gooien en kinderen intimideren. Ook wel leuk dat iets niet crimineel is omdat het niet mag, maar (half?)crimineel omdat meneer het niet leuk vindt, om daar dan vervolgens direct crimineel - inbreken, besmeuren en kinderen intimideren - tegenover te stellen.

Het idee van democratie, rechtstaat, samenleving - mensen mogen er anders over denken & anders doen - is echt nog niet ingedaald bij aksie-links. Engnekken.

Sjors W. | 31-08-16 | 15:34

EvertsNL | 31-08-16 | 15:31
Aha! Dan kunnen die gegüleniseerde paarse broeken mooi geïnterneerd worden in zijn tuin!

Ben-Kotsbeu | 31-08-16 | 15:33

@ Ik vind het een goed plan Pritt!
*op de fiets stapt en naar het huis van Marcel van Dam gaat*
miko | 31-08-16 |
.
Hij is verhuisd hoor ! Woont nu op een kasteel www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/03/...

EvertsNL | 31-08-16 | 15:31

Gaan we terug naar de na-oorlogse tijd waarin kinderen van "foute" nederlanders in een hel leefden?

Rest In Privacy | 31-08-16 | 15:31

@Driewerf Hoezee | 31-08-16 | 15:01
Wat u zegt, maar wat is in 'shemelsnaam "taart ze"?

Nieuw werkwoordje in de uitgebreide Linksche vocabulaire?

Of toch ouderwetsch 'taarten gooien'?

Ik neem maar even voor het gemak aan dat dit talentje 'tarten' bedoeld, maar welke bedoeling zit daar dan achter?
www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenbo...
Vragen, vragen...

Hollander01 | 31-08-16 | 15:29

@necrosis | 31-08-16 | 15:27:

Persverklaring van Biertje van der Roest terzake: *plop*!

Reinaert | 31-08-16 | 15:29

Die Joop-persoon weet zeker niet dat we al jaren en jaren worden geregeerd door links...

zwarte_weduwe | 31-08-16 | 15:28

Wedden dat de meeste Apple gelovigen en Starbucks fijnproevers in de linkse kerk zitten?

Ben-Kotsbeu | 31-08-16 | 15:28

Zou me niks verbazen als Van Jolo dit zelf heeft gereaguurd.

His Lordship | 31-08-16 | 15:27

@InAnumPerRegimine | 31-08-16 | 15:23
Over daklozen gesproken: heeft Biertje van der Roest dat gejatte geld al terugbetaald aan de Daklozenkrant?

necrosis | 31-08-16 | 15:27

Links was een goed idee, totdat ze de alleenmacht kregen. Nu doen ze zelf ook wat ze rechts verwijten, namelijk de ondergang van de maatschappij outsourcen aan burgers uit derdewereldlanden (alleen noemen zij ze 'vluchtelingen').

zwarte_weduwe | 31-08-16 | 15:25

@TegenBeterWetenIn | 31-08-16 | 15:03

Linux kan inderdaad alles wat jij wil, tenminste als jij de Mac als criterium neemt.

Kennelijk ben je alleen niet slim genoeg om Linux te vertellen wat je precies wilt.

Pieter V | 31-08-16 | 15:24

Dat Güleniseren van Apple gelovigen spreekt mij toch wel aan....

Ben-Kotsbeu | 31-08-16 | 15:23

@Diotima | 31-08-16 | 15:16
Met andere woorden alle door de overheid betaalde instanties en personen...... Ach nee, die hoeven niet binnen de wet te blijven....(Graaicultuur PvdA bijvoorbeeld, daklozen, instellingen zijn daar een geliefde prooi).
Aals iemand het zorgsysteem heeft uitgemolken is het de (linkse) regering wel. Uitkeringen, wachtgeld, zorginstellingen.... ik hou maar op

InAnumPerRegimine | 31-08-16 | 15:23

Hebben jullie die koffie van Starbucks wel eens geproefd??? man,man,man het is alleen maar duur en is niet binnen te houden, wat een troep is dat.

Bolesmales | 31-08-16 | 15:22

@ Diotima / 15:16
'mensen die binnen de wet blijven'
Daar vergaat zojuist je hele 'betoog' passagiersschip met man en muis
*blup*

Tobi | 31-08-16 | 15:22

Nee, die worden niet bedoeld, maar die mensen die binnen de wet blijven en ondertussen werknemers uitknijpen, belasting ontduiken of het zorgsysteem uitmelken.
Diotima | 31-08-16 | 15:16

Misschien is de wet aanpassen door het PVDA mannetje dan wat, of denk ik nu te simpel en is met poep besmeuren en kinderen lastig vallen echt onontkoombaar ?

Castor12 | 31-08-16 | 15:21

InAnumPerRegimine | 31-08-16 | 15:15
Ik had die van jou nog niet gelezen, maar wij dachten dus precies hetzelfde.
Carpoolen?

Cuyahoga | 31-08-16 | 15:19

Ja luister, je kan toch niet álles wat die puberale poep & pies roepende linksfascistjes uitbraken au sérieux nemen door er aandacht aan te besteden
ik bedoel, zo kom je dagelijks aan niets toe
de meesten van ons hebben namelijk itt deze non-valeurs wel een leven

Tobi | 31-08-16 | 15:19

Ondertussen hebben de meeste van dit soort idioten gewoon een/meerdere Apple product(en), lopen ze Starbucks te lurken en shoppen ze zich ziek bij de Zara, H&M, Primark, TK Maxx en al die andere winkels waarvan de kleding in lage-loonlanden gemaakt wordt.

Aanzetten tot geweld is strafbaar; hopelijk doet er iemand aangifte.

Ik moet zeggen dat ik ook kwaad ben naar aanleiding van het nieuws dat Apple (maar vele anderen) enorm veel belasting niet hoeven te betalen door belastingafspraken (die niet opgaan voor het gewone MKB en de gewone werknemer). Echter hebben 'we' schijnbaar gekozen voor politici die dit soort beleid voorstellen/ondersteunen… Ik ga het liefste niet naar Starbucks en koop geen nieuwe Apple producten voor mezelf. Ik koop graag kleding en andere spullen tweede hands, maar koop natuurlijk ook regelmatig wat nieuws. Ik ben niet tegen winst en het feit dat topondernemers rijk worden maar het moet wel eerlijk gebeuren.

Het liefste zou ik zien dat meer producten weer in het westen gemaakt worden. Je kan wel dingen kopen die in de regio gemaakt zijn, maar daar betaal je dan makkelijk 3-4 keer zoveel voor in vergelijking tot een gelijkend product van de H&M, bv. Echter zien veel mensen niet in dat ze het probleem zelf zijn, bv. toen Burberry het VK verliet, liepen de werknemers te piepen. Echter denk ik niet dat ook maar een van deze werknemers bewust kleding koopt die in west-Europe gemaakt is. Natuurlijk is het duurder, maar als je hier kijkt www.stillmadeinbritain.co.uk/clothing.... kan je veel bedrijven vinden die kleding in het VK maken. Je bent dan meer kwijt, maar de meeste mensen die werken kunnen best een dure trui betalen, maar ze willen voor dat geld liever drie goedkope truien. Tsja, dan moet je ook niet zeiken dat je werk hier ophoudt. Ik moet wel zeggen dat ik het absurd vind dat Burberry Britse werknemers schijnbaar te duur vindt gezien het prijskaartje van hun producten.

Arie_R | 31-08-16 | 15:18

Onzin Diotima. De regering, met de minister van financiën voorop, wíl die bedrijven hier.

Die nare vent | 31-08-16 | 15:18

Wat zou er gebeuren bij Joop als we met poep naar allochtonen zouden gooien?

Rheia | 31-08-16 | 15:18

Diotima | 31-08-16 | 15:12
Pleurt op.
Noch Wilders, noch GS zal ooit oproepen tot gooien met poep en pies, spugen of kinderen intimideren.
Echt, pleurt op, als je zo verwrongen in je kop bent dan is joop juist de site voor jou.

Cuyahoga | 31-08-16 | 15:18

Briljant idee, laten we de mensen die voor productie en werkgelegenheid en dus welvaart zorgen, wegtreiteren,
Ardberg | 31-08-16 | 15:02

Nee, die worden niet bedoeld, maar die mensen die binnen de wet blijven en ondertussen werknemers uitknijpen, belasting ontduiken of het zorgsysteem uitmelken.

Diotima | 31-08-16 | 15:16

Wat je ook met elkaar te stellen hebt, je laat elkaars kinderen en prive er buiten. Heel ziek dit.

R@yMan | 31-08-16 | 15:15

En daarom boycot ik al jaren alle producten die uit een islamitisch land komen, ik snap dat dus wel...

eerstneukendanpraten | 31-08-16 | 15:15

@Diotima | 31-08-16 | 15:12
Diotima (of is het idiotima?)
GS heeft nooit opgeroepen kinderen lastig te vallen. hiermee valt je gehele drogreden in duigen... pleurt op naar joop.nl

InAnumPerRegimine | 31-08-16 | 15:15

Wat je er ook van mag vinden; wat die bedrijven doen is legaal. Wat ze doen valt binnen wettelijke kaders die door de regering worden vastgesteld.
Dit is nu precies hoe die mannen in de City redeneerden om niet zelf ethisch te hoeven denken.

Diotima | 31-08-16 | 15:13

"gepost vanaf mijn iphone"
Wedden?

Rest In Privacy | 31-08-16 | 15:13

Stel je voor dat er geen belastingconcurentie tussen EU-lidstaten bestond. Dan zie je Noord-Korea.

tipo | 31-08-16 | 15:12

-weggejorist-

Sicman | 31-08-16 | 15:12

@Elmauro | 31-08-16 | 15:09
Joop.nl roept impliciet op omdat de reactie niet gejorist is, maar goedgekeurd. Alvorens reacties zichtbaar zijn worden ze langs "De van Jole" meetlat gelegd, gekeurd, gewogen en indien het OK keurmerk erop kan, dan pas worden ze zichtbaar voor het publiek.

InAnumPerRegimine | 31-08-16 | 15:12

"Parkeer je auto" hahaha links met principes!

Zuurteregelaar | 31-08-16 | 15:12

Jaja GS volk: stem links de volgende keer, dan komt het allemaal goed. Net als met Dubbeldenker.De openingsscene van Apocalypse now verschijnt opeens op mijn netvlies, echt heel vreemd.

Jesses Klaver | 31-08-16 | 15:12

Goh, en als Wilders oproept tot verzet vinden we het hier geweldig (en doen we niks). En GS oproept tot verzet tegen graaiers vinden we het geweldig (en doen we niks). Nu doet Joop hetzelfde en...
... GS schiet weer in de dom-rechtse reflex:
i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/...

Diotima | 31-08-16 | 15:12

Onze Jan Roos gaat gelukkig opkomen voor die rijke blanke kutdirecteuren!

Driewerf Hoezee | 31-08-16 | 15:11

@Mocro2897 | 31-08-16 | 15:04
Zeker nooit op andere websites gelezen wat voor vuiligheid de scribenten over de stukjestikkers van GeenStijl te melden hebben?
Ga lekker terug naar mocro.nl!

necrosis | 31-08-16 | 15:11

Wat je er ook van mag vinden; wat die bedrijven doen is legaal. Wat ze doen valt binnen wettelijke kaders die door de regering worden vastgesteld. Deze flapdrol richt zijn woede op de verkeerde partij. Hij moet zijn kampeerpartijtje bij zijn linkse vriendje Dijsselbloem houden.

Die nare vent | 31-08-16 | 15:10

ik heb een ipad. waar kan ik aangifte doen?

Mesmer | 31-08-16 | 15:10

'Joop.nl roept op' of 'een comment op Joop.nl roept op'?

Elmauro | 31-08-16 | 15:09

www.quotenet.nl...
Ik wil overigens niet tot terreur oproepen, laat dat maar over aan de VARA.
koosnaam | 31-08-16 | 15:05
.
Ach ik denk altijd maar zo: "een doodshemd heeft geen zakken". Ze kunnen hun miljoenen (gestolen of niet) toch niet meenemen.

Lupuslupus | 31-08-16 | 15:09

De hele oproep geldt ook voor de volledige redactie van de Joop, want die wordt betaald met door de overheid gestolen geld. Heeft Fransisco van Jole een zwembad?

tipo | 31-08-16 | 15:09

Het punt dat we in een immoreel stinkend systeem leven klopt... maar daarna begon het eng fascistisch links te worden zoals altijd bij die sekte.

XaleX_2 | 31-08-16 | 15:08

Enkeltje Noord Korea voor onze vriend(in) Dubbeldenker... Daar kan je genieten van gelijkheid van rijkdom/armoede etc. Maar niet buiten de pas lopen om een vroegtijdige onvrijwillige euthanasie te voorkomen. Succes.

Ruftende Buffel | 31-08-16 | 15:08

Wat te denken van een collectieve aangifte doen?
Scheelt wel een hoop topics op GS, dus we zullen goed moeten overwegen of het uitschakelen van Joop opweegt tegen het verminderen van leesvoer.

P.S. Met uitschakelen bedoelde ik niet Beschimpen, met taart poep of pies gooien, bespugen of hun kinderen verbaal intimideren. Eerder het onmogelijk maken om verdere linksche meuk te posten door middel van rechtsgang.

Heckantrieb | 31-08-16 | 15:07

Joop is altijd leuk , halen geregeld " de speld " aan als bron ,zelfs in dit draadje denkt er een dat er echt 200.000 mensen bij Apple alleen in Ierland werken.
Die spreken dan over dom rechts .....

Castor12 | 31-08-16 | 15:07

Ik werd door sommige reaguurders gewezen op bepaalde Joop-topics waarin de schrijver zowat gefileerd werd door de mensen die een reactie achterlieten.
Dat was dus puur genieten.
En inderdaad, die stekker mag er ondertussen wel uit, evenals de stekker uit het het blog van die schoolkrantredacteur met zijn bedelblog.

necrosis | 31-08-16 | 15:06

Strak plan,maar beginnen met die puinzooi in het gooi,dan hilversum, en de stekker uit de ondersteuning van al die subsidieclubjes, eigen bedrijf gestart ,dan mag je aĺles roepen wat je wilt,maar dan komen ze er plots achter ,dat ze de steun moeten hebben van de grote bedrijven, want de medelanders waar ze nu zo gek op zijn ,hebben geen zin en geld om dat te betalen , omdat die uit dezelfde ruif vreten als de omroepen zelf ,namelijk de staat .

fleurtje | 31-08-16 | 15:06

Waren de echte wereldproblemen op? Lijkt me wel leuk als Joop.nl nu een contra artikel maakt met een reactie van een van de reaguuders hier, hopelijk pakt DWDD het weer op en komt Silvana praten over de stigmatisatie die hier gaande is. Ik gebruik stigmatisatie waarschijnlijk verkeerd in dit voorbeeld, maar dat merkt Silvana toch niet.

Vloberto | 31-08-16 | 15:06

Tjonge.. Dat ik het niet met ze eens was, wist ik al langer. Maar expliciet kinderen gaan bedreigen, en dat dan ook nog door het moderatie tribunaal komt.
Dat is wel een nieuw dieptepunt. Een treurige mijlpaal.
Ik ben er stil van. "Joop" bekent kleur. Ik zie, ik zie, wat jij nu ook ziet, en de kleur is "asgrauw en bruin."

Lefgozer | 31-08-16 | 15:05

En ondertussen wil links TTIP er maar wat graag alsnog doorheen drammen.
Sneue hypocriet.

Maya de Blij | 31-08-16 | 15:05

Links gaat Windows boycotten, wij hun ramen boycotten Wilen ze dat?

InAnumPerRegimine | 31-08-16 | 15:05

Hoge GroenLinks mensen drinken ook gewoon koffie van de Starbucks met een MacBook op de tafel...

Speertjespunt | 31-08-16 | 15:04

-weggejorist-

Mocro2897 | 31-08-16 | 15:04

hehe Fasciso

Synthese | 31-08-16 | 15:04

Waar blijft het O.M. om die site op slot te gooien? Maar o wee als Wilders "minder minder" roept, dan liggen de formuliertjes al klaar.
Wat een smerige bende!
Kan GS wellicht ook formulieren klaarleggen of op de website zetten om een aanklacht in te dienen? Ik teken GRAAG!

Lupuslupus | 31-08-16 | 15:04

Ze hebben wel een punt. Maar houdt het wel bij ludieke acties. Ik vind dat kamperen in de tuin wel leuk. Maar laat hun kinderen met rust. En als Linux alles kan wat ik wil, dan ben ik bereid mijn Mac om te wisselen.

TegenBeterWetenIn | 31-08-16 | 15:03

Briljant idee, laten we de mensen die voor productie en werkgelegenheid en dus welvaart zorgen, wegtreiteren, en de mensen die middels uitkeringen op het geld van anderen leven aantrekken en stimuleren. Dan krijgen we vast een heel welvarend en gelukkig land!

Ardberg | 31-08-16 | 15:02

Ik denk dat de reactie heel binnenkort gemodereerd is...

Koning Willy | 31-08-16 | 15:02

JOOP is er juist toch voor rijke kinderen, verwarrend

Bokito ergo sum | 31-08-16 | 15:02

Dubbeldenker mag best in mijn zwembad, hou ik hem wel ff onder water.

Uw Verzekeringsadvis | 31-08-16 | 15:02

En 'witte boorden grootverdieners' schrijf je aan elkaar. Zo ook 'lage lonen landen' en 'arbeidsomstandigheden landen', maar ik weet niet zeker of dat laatste een geldig woord zou opleveren.

Tja. Of je moet op de inhoud gaan zitten.

Driewerf Hoezee | 31-08-16 | 15:01

Meneer/Mevrouw heeft een gepaste naam.

Battery!!! | 31-08-16 | 15:00

Ik vind het een goed plan Pritt!
*op de fiets stapt en naar het huis van Marcel van Dam gaat*

miko | 31-08-16 | 15:00

Had Joop zelf al een datum in gedachten waarop dit moet gaan plaatsvinden?
Uit historisch socialistisch perspectief zou de nacht van 9 op 10 november wel geschikt zijn.

Cuyahoga | 31-08-16 | 14:59

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl