achtergrond

Geenstijl

Zeik mee. Over de nieuwe GeenStijl lay (2)

niemandhoudtvanverandering.gif Tijd voor opruiming en schoonmaak. Het is weer najaar en het is alweer zes jaar gelee, dat we wat deden met de lay. De huidige stijlloze skin, die de omineuze titel Awkward Thunder Dirtsnap Bonanza draagt en in februari 2011 de vervanger werd van voorganger Dark Grunge ChewingBall Porn (2008-2011), is aan een likje frisse pixelpaint en een fontverheroverweging toe, alsook een herverrrangschikking van functionaliteit, opties & after market customer care. Momenteel lopen hier achter de schermen allemaal front- en backend developers, paarse broeken, channel managers, social goeroes en digidokters elkaar enorm voor de voeten te brainstormen om buiten de box met een speelse-maar-functionele nieuwe lay-out voor dit ouwe roze logbeest te komen, inclusief bonus features en hervernieuwingsknopjes. Projecttitel dezes: HyperText MarCom Langspeelplaat Mashup Mixtape Premium. (Vooral dat Premium gaat nog gedonder geven.) Maar wie heeft die paarse vergadertijgers nodig als je een enorme achterban hebt. Ook voor de vorige lay vroegen we om input van de roze reaguurders en daar hebben we onder andere de Groene Pixel aan te danken (©), die wellicht en zeker niet ondenkbaar met bijna 13 miljoen hits de Meest Geklikte Dode Pixel op het Hele Online Internet is. Kortom. Jullie input is onmisbaar. We kunnen het niet alleen. BASIC is al lang vervangen door HTML5, of 6, of 18 (weten wij veel wij kunnen alleen dit soort flauwe ongein), alle scrollbalken lagen op een kwaaie morgen ineens bij het schroot en werden vervangen door baaninpikkers die naar de functie 'responsive' luisteren, en een rustig potje redactiepoker met onze Klout-score en Alexis-index wordt al jaren overschreeuwd door paarse broeken die "Social, mobile, mobile, social!" gillen vanaf een cloud ergens ver boven onze hoofden. Daarom wenden we ons wederom tot jelui. 'Wisdom of the crowds', noemen die MarCom salesbingoboys dat. Wij noemen het: onmisbare bemoeizucht van onverbeterlijke hyperbetweters die niet van verandering houden. Dus kom maar. Wat moet er bij, wat moet er af, wie moet er in, wie moet er uit, wat moet er anders en wat moet er beter? Kortom: hoe moet het volgens jullie. Help ons met beelddenken & functievorm. Niemand denkt zo goed in nullen en enen als jullie. Roept, en wij zullen gehoorzamen.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.