Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Lol. Nieuwsuur verslikt zich in complottheorie

We dachten dat Nieuwsuur ook op zomerstop was, maar kennelijk zenden ze gewoon uit want vandaag is er wat #ophef over hun uitzending van gisteren. Daarin verscheen openbare onderduiker Julian Assange. Zijn Wikileaks is namelijk op de buzzdrums aan het slaan met beweringen dat ze nog meer / nieuwe informatie hebben over de financiering van de Clinton-campagne en over het gerucht dat Hillary als MinBuZa wapens geleverd zou hebben aan ISIS. Maar dat levert nogal een rare uitzending op, want Assange vertelt niets concreets maar komt wel met een boel suggesties over lekkende mailservers en moordcomplotten. Was dit een poging van Nieuwsuur om eindelijk eens Clinton-kritisch uit de hoek te komen? Zo ja, dan had Eppo Bosch van Ros beter naast Jeroen & Jinek op het strand van Zomerstoppië kunnen gaan liggen. Want nu ging hij ineens in full interrogation modus tegen iemand met een rammelend verhaal, zonder ook maar één kritische noot over Hillary the Hawk te hoeven kraken. ONDERTUSSEN, IN CAMP BLOWHARD: Ook de Amerikaanse media zijn weer in Staat van Ophef, want The Donald heeft wel/niet gesuggereerd dat voorstanders van de Second Amendment misschien maar gewoon een keertje moeten schieten op Hillary (die de wapenvrijheid in wil perken): "Hillary wants to abolish -- essentially abolish the Second Amendment. By the way, if she gets to pick, if she gets to pick her judges, nothing you can do, folks. Although the Second Amendment people, maybe there is, I don't know." Geen zorgen, de Secret Service weet er van...
UPDATE: Lolwut? Strateeg uit Kamp Clinton wil Assange laten liquideren.

Reaguursels

Inloggen

Assange is toch Australier?
Wat bemoeit hij zich dan middels deze informatie die selectief is en bol staat van het eigenbelang met verkiezingen in deUsA?A

mallekater | 11-08-16 | 09:39

Jitro.
Alleen dubbeldoorgedraaide Trumpfreaks willen niet weten dan alle oorlogen in het MO zijn begonnen door liegende, draaiende en op grove winst beluste Republikeinen, inclusief Trump, dus.

mallekater | 11-08-16 | 09:33

Verbaasd me niets. Bush senior zijn natte droom was om 4 of 5 moslimlanden te torpederen wat aardig gelukt was irak iran libie tunesie egypte etc. En wapenhandel leverd miljarden op en zo trek je makkelijk je land uit de crisis. Plus je kan ook ff je nieuwe wapens uitproberen.

jitro | 11-08-16 | 09:03

Ik begrijp dat hier heel wat Trumpfans aan het reageren zijn.
Wat bijzonder.
80 Jaar geleden deden veel van onze buren dat ook, weglopen met een uiterst bedenkelijk figuur.
Ik ben beslist geen Clintonfan, maar het alternatief is vele malen erger, IK laat mijn mening niet beïnvloeden door de haatcampagne van de Republikeinen.
Wanneer de democraten met hetzelfde kaliber zouden schieten zou er heel wat rommel boven komen.......hebben we al inzicht in de duistere zaakjes van Trump???Of wil hij nog steeds geen openheid van zaken geven?
Gewoon kiezen tussen twee kwaden en dan het minst kwade kiezen.

mallekater | 11-08-16 | 08:26

Enfin, wanneer Clinton wordt vermoord weten we in elk geval wie de moordenaar daartoe heeft geinspireerd.

mallekater | 11-08-16 | 07:24

Er is zoveel video materiaal over Trump en Hillary dat ik vermoed dat de helft van de tijd, meer dan de helft van de discussie partners over verschillende Videootjes zitten te discussiëren. Ik geloof dat dit www.youtube.com/watch?v=hf2STe6Cb-g het fragment is waar Trump Hillary bestookt met `The Second Amendment', wat als volgt luidt : "Article the fourth ..... A well regulated militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear arms, shall not be infringed." Nu schijnt Trump impliciet mensen , die het tweede amendement ondersteunen, hebben aangespoord om het vooral toe te passen wanneer het zaken zijn die CLinton betreffen. De Gemene MSMedia doet het nu opspelen alsof Trump een open contract op het hoofd van Clinton heeft gezet, wat volgens de Youtube volstrekt niet waar is. Maar dan nog ... De NewYork Times, CNN , Ted Cruz www.youtube.com/watch?v=99y4ElEYjuA , Glenn Beck www.youtube.com/watch?v=iXsMjxcIR34 en anderen in de MSMedia hebben allen WEL een duidelijke DEATH Wish naar Trump gestuurd, en verhip die komen er wel mee weg.

rmstock | 11-08-16 | 06:40

ben kokhals | 10-08-16 | 22:40
Wat is daar vreemd aan? Als dezelfde complotgekkies continue mij bestoken met dezelfde debiele theorieën, die ik nu al een aantal keer hierboven gedebunked heb, wat moet ik dan nog meer?
Ik kan niet meer doen dan uitleggen dat ze gestoorde gekken zijn die elk vage gerucht dat ze horen maar voor waar aannemen. Ik zie niet precies waarom jij denkt dat er een contradictie is in die 2 statements die jij quote.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 23:06

Vredige libertariër 17:56 {snoevend} "Ik ben meer van het achterover leunen en het belachelijk maken."
.
LOL :) Halfuurtje later:
.
Vredige libertariër 18:24 {paniek} "Laat me met rust. Alsjeblieft. Ok?" (@LibertasSimplex 18:15)
Vredige libertariër 18:26 {meer paniek}"Laat me met rust, ajb." (@OudeNederlander 18:15)

ben kokhals | 10-08-16 | 22:40

De tyfus allemaal, ik verhuis naar Mars.

Pot Vol Koffie | 10-08-16 | 22:26

Die video met de uitspraak van Bob Beckel over Assange is overigens al uit 2010.

FashionablyLame | 10-08-16 | 21:53

Er is -weer- een dode gevallen in het Clinton kamp.
Veel info op Reddit https://m.reddit.com/r/The_Donald/comments/4uua1j/dnc_data_director_seth_rich_was_likely/ en natuurlijk de -non trending- #SethRich https://twitter.com/hashtag/SethRich?src=hash

bambi1970 | 10-08-16 | 21:52

Die hournalist was eng.

Piet Karbiet | 10-08-16 | 21:35

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 10-08-16 | 21:21

Och in het grotere plaatje is er iets veel gevaarlijker aan de hand. De 30%. Soms en eigenlijk meestal is het beter om dit soort volk niet op te jutten. Maar dat is te laat. Dus let goed op het nieuws. Dit gaat fout.

De Koreaanse Slet | 10-08-16 | 21:18

Die betreffende mail is inderdaad vanuit een eerdere publicatie. Het kwam voor in een artikel die ook over de nieuwe batch met e-mails gaat, waarschijnlijk als referentie. Hier is info over de nieuwe batch met e-mails, artikel van gisteren.

www.judicialwatch.org/press-room/press...

mysteryposter | 10-08-16 | 19:31

Het blijkt maar weer dat veel mensen waaronder de Vredige Libertariër de US politiek volstrekt niet volgen en zich via de NL en US Lame Stream Media van Nieuws voorzien.
Huma is nog steeds in dienst van de Clintons / DNC als vice chairwoman voor de run.
Ze is getrouwd met Anthony Weiner, voormalig Congresslid en de man die een paar jaar geleden zijn wiener aan het Internet toevertrouwde toen hij voor NY Mayor in de race was.
Wat de relatie tussen Hillary en Huma betreft: zoek dat zelf maar op.

Zwizalletju | 10-08-16 | 19:20

Naar het schijnt zijn sommige reaguurders op zoek naar ruzie met een autist:https://www.youtube.com/watch?v=R8OWNspU_yE

Hetkanverkeren | 10-08-16 | 18:59

WTF. Lolwut je bent een echte Amerikaanse idioot. Als iemand zich niet aan de regels houdt, dan sturen we toch gewoon de special forces om diegene om te leggen. Dan ben je toch niet helemaal 100 punten toch?

JohnX1980 | 10-08-16 | 18:55

crankshaft | 10-08-16 | 18:05
Laat de zogenaamde libetarier het maar niet horen, want voor je het weet heb je weer een ad-hominem of erger aan je broek.
Bewijzen wil ie, keiharde bewijzen... dus of je ff jezelf wil aanmelden als bodyguard, dan weten we het zeker;)

OudeNederlander | 10-08-16 | 18:41

Vandaag is bekend geworden dat Huma toegang had op de Clinton server met staatsgeheimen.
mysteryposter | 10-08-16 | 18:21
Is het vandaag 1 oktober 2015? Dan is dat niet vandaag bekend geworden.
Zie je nou wat er gebeurd, als je blind achter rechtse media aanhobbeld?
edition.cnn.com/2015/09/30/politics/hi...

Vredige libertariër | 10-08-16 | 18:31

Vredige libertariër | 10-08-16 | 18:24
"Jij. Jij bent de autist!"
Riep de heksenjager. "Laat me met rust. Alsjeblieft. Ok."

De tiefus voor je. De rust.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 18:28

Complotverhalen en -filpjes tieren hier welig. Veel plezier ermee maar ik blijf Trump een gevaar vinden. Zelf Russische politici zeggen dat ze hem onvoorspelbaar, gevaarlijk en onbetrouwbaar vinden. De idioten hier die hem zo geweldig vinden moeten maar eens goed te rade gaan bij zichzelf. Biij zijn eigen, rechtse partij nemen ze steeds merr afstand van hem.

Ruud5 | 10-08-16 | 18:27

Spionage is die spullen aan een derde overhandigen, en daar was ze nooit van verdacht.
Vredige libertariër | 10-08-16 | 18:24

hey its huma

LibertasSimplex | 10-08-16 | 18:26

Zie je het maakt voor jou niet uit of iemand met feiten komt of niet. Je gooit er gewoon weer een scheldwoord tegenaan en klaar is kees.
Wat schuift dat nou, trollen op het internet?
OudeNederlander | 10-08-16 | 18:15
"Met feiten komt", en "jij bent een betaalde trol", typische onliners van de schapenbrigade.
Jij bent nergens 'met feiten' gekomen. Jij bent mij aan het lastigvallen met je debiele aluhoedjetheorieen, en gaat dan janken als je niet serieus genomen wordt. Laat me met rust, ajb.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 18:26

Wie is hier nou de autist?
LibertasSimplex | 10-08-16 | 18:15
Jij, jij bent de autist. Gaat nog steeds niet over waar ik het over had (demonisering van Clinton). En classified material op een server zetten is niet spionage. Spionage is die spullen aan een derde overhandigen, en daar was ze nooit van verdacht.
Dit is letterlijk de 3e keer dat ik dit zeg, en jij gaat er gewoonweg niet op in. Echt zulk kleinzielig gedrag. Ik wil haar niet eens verdedigen, ik viel simpelweg de mensen aan die zieke complotten verzinnen, en vervolgens val jij me uit het niets aan over een ander (niet door mij genoemd) onderwerp.
Laat me met rust. Alsjeblieft. Ok?

Vredige libertariër | 10-08-16 | 18:24

Nou, veel plezier tot in november. Lol je kunt niet eens op een namiddag discussiëren zonder dat er een lijk uit Clinton's kast rolt. Maar zij wordt gedemoniseerd. Natuurlijk.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 18:18

Succes met hoedjes vouwen, laf schaap.
Vredige libertariër | 10-08-16 | 18:11
Zie je het maakt voor jou niet uit of iemand met feiten komt of niet. Je gooit er gewoon weer een scheldwoord tegenaan en klaar is kees.
Wat schuift dat nou, trollen op het internet?

OudeNederlander | 10-08-16 | 18:15

Vredige libertariër | 10-08-16 | 18:08
Hey, Pietje hier

Wie is hier nou de autist? Klik op de link van WikiLeaks, of mag je dat niet om één of andere reden?
Iemand anders dan Clinton zelf, zat gewoon in haar server vol classifieds haar email te beantwoorden!

Ik heb gezegd, dat de schijn van spionage bewezen is en voor iedereen te zien. Dat is, natuurlijk, iets anders dan zeggen dat spionage is bewezen.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 18:15

Ze is wel degelijk verdachte geweest. Comey heeft zelfs togegeven dat ze hardstikke fout was met die server.
OudeNederlander | 10-08-16 | 18:07
Niet van spionage, slechts van het verkeerd opslaan van die gegevens. Ze is nooit verdacht geweest van spionage, zei ik, en zeg ik nogmaals. Gewoon leugens dus.
Ook voor jou echter geldt, ik ga er niet meer op in, als ik hier de hele dag op wil reageren kan ik beter infowars gaan trollen.
Succes met hoedjes vouwen, laf schaap.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 18:11

LibertasSimplex | 10-08-16 | 18:04
You lost me. Waar de neuk heb je het over?
Echt hey, dat jij je verbaasde dat iemand je autist noemde. Wat is 'hey it's huma'? Waarom heb je het nog steeds niet over de demonisering van Clinton? Waarom heb je het steeds over 'het is bewezen' zonder bewijs te geven?
Ik ben er wel klaar mee. Ik reageer niet meer op deze ongefundeerde nonsense.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 18:08

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:59
Ze is wel degelijk verdachte geweest. Comey heeft zelfs togegeven dat ze hardstikke fout was met die server.
Maar in zijn "wijsheid" heeft hij besloten dat het niet met opzet was, en haar daarom niet vervolgd.
Dat is heel iets anders dan dat ze onschuldig zou zijn.
Daarnaast heeft Comey ook nog eens de wet aan zijn laars gelapt want zelfs als je door nalatigheid geclassificeerde info te grabbel gooit, ben je al schuldig. Dat zegt de betreffende wet namelijk :
.
Those emails and many like them were most recently found to contain "presumed classified" materials about US communications with foreign governments. That was a violation of Executive Orders, and possibly the 1917 Espionage Act that criminalizes private retention or mishandling of classified materials.

Intent to injure the U.S. or aid a foreign power is not required under Sec 793 (e) and (f). The mere fact of unauthorized removal or destruction of materials the official should have known were classified are all that is required for conviction under these parts of the Espionage Act.

OudeNederlander | 10-08-16 | 18:07

@Ruud5 | 10-08-16 | 17:54
Songbird McCain is idd geen held, of nu iig held af. Overal waar hij langs komt ontstaat er oorlog en ellende (Libië, Syrië, Oekraïne). dimitrxe.pp.fi/pub/Boras/home%20page/p...

Oeleflaffel | 10-08-16 | 18:06

Dat werken met de Clintons letterlijk levensgevaarlijk is, kan bepaald geen nieuws meer genoemd worden. Meerdere tientallen personen die direct met Clinton te maken hebben eindigen nogal dood-achtig:
www.freewebs.com/jeffhead/liberty/libe...
Met name bodyguards - altijd in de directe omgeving - schijnen meer dan eens niet erg oud te worden.
www.clintonmemoriallibrary.com/body-co...

crankshaft | 10-08-16 | 18:05

Er staat ons nog een hoop lol te wachten.
Of shit, als je het zo wilt noemen.

Maar wanneer je je bedenkt dat het hier gaat om de man/vrouw die de wereldvrede beheerst slaat je het angstzweet om te oren.

mallekater | 10-08-16 | 18:05

Er staat ons nog een hoop lol te wachten.
Of shit, als je het zo wilt noemen.

Maar wanneer je je bedenkt dat het hier gaat om de man/vrouw die de wereldvrede beheerst slaat je het angstzweet om te oren.

mallekater | 10-08-16 | 18:05

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:59
"Hey its huma"
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/29372#efmAFYAGZAHlAIhAJrALn

Over schijn van geweest gesproken

Het wat jij hoofdonderwerp noemt, demonisering van Hillary "hey its huma" Clinton. Heb ik allang eerder geadresseerd he. Kijk maar eens naar het nieuws, blinde vink. Dan zie je, dat het alleen maar over Trump gaat. Vol verzinsels. "hey its huma"

LibertasSimplex | 10-08-16 | 18:04

@Conan de Rabarber | 10-08-16 | 17:16

Met het analytisch vermogen van een fruitvlieg is het soms best lastig voor je in de grote boze wereld.

Geeft niets hoor knul.

litebyte | 10-08-16 | 18:04

Zet al je classified emailverkeer op een eigen slecht beveiligde server en geheid dat een ander met je info wegloopt.
Dus, de schijn is er. Bewezen en wel. Ouwe scheldtroll.
LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:55
Ja, dat is dus geen spionage, nooit zelfs verdacht geweest, niet eens schijn van geweest. Hoe je iemand uitscheld voor trol, en nota bene in hetzelfde woord beticht van schelden, is wel een nieuw hoogtepuntje wat hypocrisie betreft. Good gedaan joch. Overigens, weer herinner ik je eraan, dat je nog steeds langs het hoofdonderwerp (demonisering van Hillary) heen aan het lullen bent.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:59

DeKoreaanseSlet

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:58

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:51
Verder ben ik duidelijk geweest dat ik Trump niet moet. Dus, de aantijging, na die van autisme, dat ik van de een of andere Trump-cult zou zijn is me er weer eentje van hebikjoudaar. Als jij een libertariër bent, is Hillary integer.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:57

OudeNederlander | 10-08-16 | 17:52
Ik ben geen pot hoor, ik heb nergens complottheorieën geplaatst, laat staan zonder enige vorm van bewijs. Verder noem ik mensen bruinhemden omdat ze deel uitmaken van een rechtse cult, dat is niet eens een godwin, dat is feitelijk wat het betekent om een bruinhemd te zijn.
Jij noemt mij gewoon bruinhemd omdat je te dom bent om te begrijpen wat ik met dat woord bedoelde. Ik ben inderdaad zelf niet zo van het gebruiken van bronnen, nogmaals, omdat ik geen lasterlijke uitspraken doe over iemand, dat laat ik liever aan jou over. Ik ben meer van het achterover leunen en het belachelijk maken.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:56

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:51
Zet al je classified emailverkeer op een eigen slecht beveiligde server en geheid dat een ander met je info wegloopt.
Dus, de schijn is er. Bewezen en wel. Ouwe scheldtroll.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:55

We vergeten hier kennelijk wie Trump allemaal uitgemaakt niet voor ik weet niet wat. Wat te denken van senator McCain, die krijgsgevangen werd gemaakt en gemarteld werd. Trump verweet hem dat hij zich als echte kerel niet krijgsgevangen had moeten laten maken. Trump kon zelf onder de dienst uitkomen ivm. diverse studies. Lul.

Ruud5 | 10-08-16 | 17:54

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:48
Ik hoef niet te helpen, je begint zelf over bruinhemden dus de pot verwijt de ketel.
En bronnen heb je zelf niet gebruikt, je roeptoetert alleen maar wat over complotten en demoniseren.
Lekker achterover leunen en idereen die wel een bron noemt belachelijk maken - daar hebben we er hier de laatste tijd wel meer vsn.

OudeNederlander | 10-08-16 | 17:52

Spionage. Het verkopen of weggeven van informatie die 'classified' is.
LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:50
Off topic, iets dat niet direct met het onderwerp van de discussie te maken heeft. Kun je niet lezen ofzo? En waar is je bewijs, op infowars.com?

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:51

@ReligionSucks | 10-08-16 | 17:31
Idioot dat je er bent. Die gast was paranoïde en schizofreen verklaard in 2 onafhankelijke onderzoeken en werd geïnspireerd door de anarchistische "sovereign citizen movement", was anti-religie en in generlei wijze tot de moord aangezet door Sarah Palin, zoals die zelfde misselijkmakende lasteraars, die nu met Trump bezig zijn, destijds beweerde.
en.wikipedia.org/wiki/Jared_Lee_Lough...

Oeleflaffel | 10-08-16 | 17:50

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:45
Spionage. Het verkopen of weggeven van informatie die 'classified' is.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:50

Zal niet meevallen in jouw wereld, om vaststaande feiten keer op keer maar weer af te moeten doen als demoniseren. Tot op het volstrekt ongeloofwaardige af.
Hint - gebruik google eens, kom je ook bronnen tegen die niets te maken hebben met Breitbart.
OudeNederlander | 10-08-16 | 17:46
Persoonlijke aanvallen, makkelijker dan daadwerkelijk je stelling met bewijzen verdedigen of niet?
Goed bezig hoor, nogmaals bedankt, je had me niet beter kunnen helpen het probleem te illustreren.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:48

Het probleem is dat de zogenaamde Nederlandse kwaliteits media nog nauwelijks geld heeft om goede onderzoeks journalistiek uit te voeren. Alles valt of staat nog met een paar grote int. kranten zoals Guardian of de NYT

Er wordt lustig gecopieerd en verwezen. De MSM is al lange tijd kwalitatief failliet, zeker de papieren. Alles moet snel snel via internet, en het liefst als eerste. Dat kunnen veel meer media bedrijven dan die paar die zich onder de noemer kwaliteit verschuilen.

DE NPO ging hier even lekker Infowars.com

litebyte | 10-08-16 | 17:46

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:43
Zal niet meevallen in jouw wereld, om vaststaande feiten keer op keer maar weer af te moeten doen als demoniseren. Tot op het volstrekt ongeloofwaardige af.
Hint - gebruik google eens, kom je ook bronnen tegen die niets te maken hebben met Breitbart.

OudeNederlander | 10-08-16 | 17:46

Veel plezier!
LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:44
Was nog steeds niet het onderwerp van de discussie. Laf schaap!

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:45

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:35
Duizenden en duizenden emails zijn weg. Nou ja, weg. Ook die komen natuurlijk ergens voor november weer boven!
Veel plezier!

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:44

-weggejorist-

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:43

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:27
*50+ mensen dood, allemaal onder zéér verdachte omstandigheden, allemaal nadat ze op het punt stonden om de Clintons onderuit te halen - check
*Benghazi - check
*Chinagate - check
*emailserver - check
*whitewater scandal - check
*spullen uit het witte huis meenemen - check
*Een verkrachtingsverdachte vrijpleitten en erom lachen - check
*vrouwen die Bill verkracht heeft demoniseren - check
*zichzelf oneindig tegenspreken en flipfloppen op standpunten - check

Succes met jouw droomkandidaat! Dat bruine hemd staat je vast ook enig.

OudeNederlander | 10-08-16 | 17:38

Er komt gewoon steeds meer naar boven over jouw paardje. Sellery.
Ene keer een gerucht. Dan weer een gek feit. Voorts staat ze te liegen over verduisterde emails. En zo voort et cetera.
LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:34
Ga nou eens in op wat ik zeg, laf schaap. Het is niet mijn paardje, maar inderdaad, het is de geruchtenmachine, geen aantoonbare feiten.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:37

dat jouw Hilly waarschijnlijk spionage heeft bedreven als Secretary of State. Spionage. Da's erg hoor. Moet jij toch weten.
LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:32
Ten eerste:
Niet mijn Hilly. Omdat jullie allemaal in een cult zitten, betekent dat nog niet dat dat voor iedereen geldt.
Ten tweede: Nee, dat is niet het verhaal waar ik het over had, je zit dus wéér het onderwerp te veranderen. Nogmaals, ik noemde, "seriemoordenaar zou zijn, een hersentumor zou hebben die haar aanvallen geeft, of dat ze met een pedofiele verkrachter zou zijn getrouwd."
Verder is wat je zegt aantoonbaar onjuist, ze is niet eens verdacht geweest van spionage. De enigen die dat gezien hebben, zijn de lutsers die klakkeloos geloven wat er op breitbart of wnd staat.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:35

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:31
Er komt gewoon steeds meer naar boven over jouw paardje. Sellery.
Ene keer een gerucht. Dan weer een gek feit. Voorts staat ze te liegen over verduisterde emails. En zo voort et cetera.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:34

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:27
Dat moslimvrouwtje was de hoofdmoot van alles, afgelopen weken. Geen detail.
Verder heeft de hele wereld gezien dat jouw Hilly waarschijnlijk spionage heeft bedreven als Secretary of State. Spionage. Da's erg hoor. Moet jij toch weten.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:32

Een paar jaar geleden is een democratische politica door haar kop geschoten op aangeven van een republikein. Snap de ophef wel ook zonder alu-hoedje.
Hillary is trouble en een bitch maar Trump is totaal geschift.

ReligionSucks | 10-08-16 | 17:31

Ik snap niet dat ze daar eens om te beginnen de clintons eerst eens even buiten het presidentschap houden tot alles uitgezocht is, lijkt me geen goed plan als straks blijkt dat ze inderdaad achter een hoop criminele zaken zitten en dan als President gekozen worden.

Rene046 | 10-08-16 | 17:31

Welja, noem me autistisch. Dat principe bedoel ik dus.
LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:29
Ja, en jij hebt nog steeds niet toegegeven dat die 'demonisering' van beide kandidaten van een andere orde was. Dát bedoelde ík dus toen ik je autistisch noemde.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:31

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:20
Welja, noem me autistisch. Dat principe bedoel ik dus.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:29

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:25
Typisch weer, hele verhaal wordt onderuit gehaald, en je pikt er een detail uit om op in te gaan. Je bent politiek correct, wen er maar aan.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:27

Er komt nog veel meer bagger naar boven van uit de Democraten en de VS:

"Former CIA Director (Morell) And Hillary Supporter: 'We Should Kill Russians And Iranians Covertly'":
www.zerohedge.com/news/2016-08-09/form...

Morell: We need to make the Iranians pay the price in Syria; we need to make the Russians pay the price.
Rose: We make them pay the price by killing Russians and killing Iranians?
Morell: Yes. Covertly. You don't tell the world about it.

Levensgevaarlijke psychopaten die Democraten en Hillary. Maar je borst maar nat wanneer die president wordt.

La Bailaora | 10-08-16 | 17:27

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:20
Schei uit over dat moslimvrouwtje. Haar man zit vuistdiep in de Clinton Foundation en stond op de Democratic Convention Trump frontaal op de persoon aan te vallen.
Ja en dan hebben ze een zoon verloren, en dan mag je niks terugzeggen natuurlijk. Want dat is "disgusting".
Het is wel stom. Van Trump. Dat -ie z'n grote stomme kop niet kan houden.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:25

Ze is alleen nog niet veroordeeld, omdat "justice" "Just us" is tegenwoordig.
OudeNederlander | 10-08-16 | 17:19
Dat is justice altijd overal geweest. Het blijft het beste wat je hebt. Jij bent dus tegen de rechtstaat? Ben je kleur aan het bekennen (en de kleur is bruin)?
Je bent ook weer lekker vaag, 'die dingen' zijn in het nieuws geweest (dus zijn ze waar?), je hebt het neem ik aan over geen van de door mij daadwerkelijk genoemde complottheorieën?

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:23

First Contact | 10-08-16 | 17:11
Hillary is voor ons een levensgroot probleem. Daar ben ik van overtuigd. De agenda van de neocons staat, toevallig, lijnrecht tegenover onze belangen als gewone mensen hier.
Regime change in Rusland, Europa gefederaliseerd onder controle krijgen, die dingen. En oorlog, ach, er zit voor hen een oceaan tussen.
Hillary staat daar pal voor, die agenda. Daarom houden de grote jongens van de neoconservatieve beweging fundraisers voor haar, en steunen, "endorsen" ze haar openlijk. Hier vertellen ze het zelf: https://theintercept.com/2016/07/25/robert-kagan-and-other-neocons-back-hillary-clinton/

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:20

Alleen al dat laatste. Daar is wat geks aan, vind je niet.
LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:13
De nieuwskanalen die ik kijk/luister, hebben daarover bericht dat het onzinnig is. Ik ben me niet bewust van media die zouden hebben bericht over dat hij 'baby's zou haten'.
Overigens, ik zeg het nog maar eens, want blijkbaar ben jij te autistisch om dat uit jezelf te snappen:
Dit is van een andere orde dan iemand ervan betichten dat ze seriemoordenaar zou zijn, een hersentumor zou hebben die haar aanvallen geeft, of dat ze met een pedofiele verkrachter zou zijn getrouwd.
Het is overdreven media-aandacht voor onzin in het geval van Trump, vs. volslagen gestoorde complotgekkies die lasterlijke uitspraken doen over iemand. Het is nog steeds geen vergelijk.
De uitspraken die Trump deed wat betreft dat moslimvrouwtje, die zijn overigens inderdaad 'disgusting'. Daar is niets opgeblazen aan om dat uitgebreid te behandelen. Dat zijn bizarre, ziekelijke uitspraken van iemand die volslagen ongeschikt is voor het ambt.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:20

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:09
Ben je weer aan het zeuren over complottheorien. Al die zaken die Hillary heeft uitgevreten zijn uitgebreid in het nieuws geweest. Ze is alleen nog niet veroordeeld, omdat "justice" "Just us" is tegenwoordig.
Hoe groot is die woestijn eigenlijk waar jij je nek insteekt?

OudeNederlander | 10-08-16 | 17:19

Assange is eigenlijk ook maar een ordinaire NSBer. En een aanrander ook nog, de gluipert.

Conan de Rabarber | 10-08-16 | 17:16

Kaas de Vies | 10-08-16 | 16:39

"@frotteurist frenkie | 24-01-14 | 09:03
De Nationale Politie verdraait cijfers en liegt er op los met allerlei politieke bedoelingen. Dat is veel schokkender dan het geweld, wat mij betreft. De politie doet aan politiek.

Tijd voor een rant over de Trias Parasitica, maar dat laat ik graag aan Kaas over. Hij kan dat, ik niet.
rara | 24-01-14 | 09:23 "

Gelet op de datum is het een stokpaardje van al even geleden. Wellicht is het je daarom ontschoten.
Maar aangezien google alles onthoudt is dat niet zo erg ;)

Cobalt bomb | 10-08-16 | 17:14

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:09
Serieus gast? Allemaal uitsluitend feitelijke waarheden?

Ik ga geen voorbeelden noemen ook, zoals het Purple Heart-verhaal, of dat -ie babies zou haten. Het nieuws barst en barst van de verzinsels, en het gaat allemaal over Trump. Alleen al dat laatste. Daar is wat geks aan, vind je niet.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:13

@LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:01
Bij Trump heb ik 20% hoop dat hij geen onderdeel is van de heersende elite, tenslotte macht en geld heeft hij genoeg. En hij heeft verschillende uitspraken gedaan dat hij juist de machtige lobbyisten wil aanpakken en relaties met Rusland wil verbeteren, het stoppen van buitenlandse financiering radicaal islamitische rebellen etc.
Met Hillary geloof ik 100% dat de huidige lijn van buitenlandse bemoeienis en steun moslim extremisme wordt doorgezet.

First Contact | 10-08-16 | 17:11

Trump loses Republican support
Trump disgusting remarks
Trump unfit
Trum losing in polls
Republican neoconservatives endorse Hillary
LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:01
Waarom zou dit demoniseren zijn? Dit zijn gewoon feitelijk waarheden. Zijn opmerken zijn 'disgusting', hij is republikeinse steun aan het kwijt raken, hij is aan het verliezen in de polls.
Denk jij dat het nieuws verslaan demoniseren is? Dit is dus van de man die 'politiek correctheid' zat is. Die kan het dus niet hebben als men dit soort (feitelijk 100% correcte) zaken publiceert.
Ik had het over complottheorieën, van een heel andere orde dan de zaken die jij noemt.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 17:09

Vredige libertariër | 10-08-16 | 16:47
Doe eens voor de gein hoor, "google nieuws", dan "US edition", dan, "elections".
Trump wicked
Trump psycho
Trump loses Republican support
Trump disgusting remarks
Trump unfit
Trum losing in polls
Trump's wife illegal immigrant
Trump demented
Republican neoconservatives endorse Hillary
enz enz enz enz enz enz

Nou vind ik die Trumpfiguur zelf uiterst onsympathiek, en denk ik dat -ie niet goed is. Maar toch.
Op de Wall Street Journal, deels, en de Washington Times na is er geen krant of nieuwszender die niet in volle overdrijf enkel maar Trump basht. Ten faveure van Crooked Clinton.
Die, behalve dat ze stinkend rijk ex-minister van Buitenlandse Zaken is, elk ritje-met-chauffeur dat ze maakt, een verse dooie voorbijrijdt.
Pardon hoor.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 17:01

@Vredige libertariër | 10-08-16 | 16:47
Eens, het komt van twee kanten. Ik geef gewoon duidelijk aan wie mijn voorkeur heeft. Maar de opkomst en populariteit van Trump is het gevolg van 8 jaar liberaal democratisch beleid. Van de eerste democratisch gekozen 'zwarte' president naar Donald Trump. tja...

First Contact | 10-08-16 | 16:59

Maak je geen zorgen Donald (eendesnavel op zijn hoofd) Gooseface. Je aanstaande minions (als in kassie wijlen), de secret service, is aware. Zo'n Long Duk Dong als je bent: bedankt voor de moeite. Mijn held zul je altijd zijn: democratie als de laagste gemene deler. Je moet er maar op komen.

Hetkanverkeren | 10-08-16 | 16:56

Ik stel voor dat we een coalitie starten om deze te herstellen.
Kaas de Vies | 10-08-16 | 16:06
Succes met de invasie van de nummer 1 militaire macht van de wereld, gesteund door 20 miljoen gasten met een pickup truck met een gunrack achterin!

Moonwarrior | 10-08-16 | 16:52

Wat is er nieuw? In tijden van verkiezingen het demoniseren van 'tegenstanders' zoals bijv. Donald Trump of Geert Wilders. Tja, je moet wat bij gebrek aan succesvol beleid. Net zoals D'66 die wil dat Geert Wilders zich moet verantwoorden na uitspraken mbt een democratisch tot stand gekomen Brexit...
First Contact | 10-08-16 | 16:44
Ja, Trump of Geert. Niet Hillary, dagelijks, hier precies in de panelen, met de meest zieke verdachtmakingen. Zomaar een greep: Ze zou kanker hebben, ze zou een bodytrail hebben van tientallen, ze zou met een pedo zijn getrouwd, ze zou met een verkrachter zijn getrouwd, ze zou psychisch gestoord zijn.
Goed dat jij het opneemt voor die arme Trump die zelf nota bene de achterlijkste uitspraken doet.

Vredige libertariër | 10-08-16 | 16:47

Wat is er nieuw? In tijden van verkiezingen het demoniseren van 'tegenstanders' zoals bijv. Donald Trump of Geert Wilders. Tja, je moet wat bij gebrek aan succesvol beleid. Net zoals D'66 die wil dat Geert Wilders zich moet verantwoorden na uitspraken mbt een democratisch tot stand gekomen Brexit...

First Contact | 10-08-16 | 16:44

@Cobalt bomb | 10-08-16 | 16:29
Kan er niets over terugvinden.
Waar heb je het over?

Kaas de Vies | 10-08-16 | 16:39

miko | 10-08-16 | 16:11
-
Wat wil je nu zeggen dan? Waarom kom je met Nazi Duitsland aanzetten, Noord Korea. Je bent precies hetzelfde aan het doen met je retoriek, er is maar 1 kandidaat die ook daadwerkelijk oorlog gevoerd heeft en dat is Clinton, en dat is geen verdediging, dat is gewoon een feit, je weet wel, die dingen waar jij allergisch voor bent zodra iemand deze aanhaalt.
.
Natuurlijk zegt hij niet dat men Clinton moet vermoorden, dat is politieke zelfmoord. En als er 1 kandidaat is die tegen het doodschieten van een kandidaat moet zijn dan is het Trump wel want hij heeft al meerdere aanslagen achter de rug. En daar gaan we weer: woorden vs daden. De man heeft nog geen vlieg kwaad gedaan maar toch zoekt men achter elke zin een holocaust. Ik ben daar wel een keer klaar mee, dat is dicatuur van ideeen namelijk, een discussie doodmaken door chantage op gevoelens.

Lyin Ted | 10-08-16 | 16:39

Einde van de Domheid | 10-08-16 | 16:17
dus het hadden 2 mannen moeten zijn en dan had ie wel je sympathie gewonnen?

Cobalt bomb | 10-08-16 | 16:33

Kaas de Vies | 10-08-16 | 16:06
Vertel nog eens over de trias parasitica dan?
Dan weten ze waar het fout kan gaan.

Cobalt bomb | 10-08-16 | 16:29

Ach ja, het miljarden kostende schouwspel, waar men doet wie het best kan liegen en wie de beste kan downplayen en dingen kan verbergen. En daar mag de kiezer dan op stemmen om zo te bepalen door welk gezicht ze 4 jaar voor worden gelogen. Maar achter de schermen, waar de ware macht zich afspeelt, a la BilderbergGroup en de diverse maffia's die bepalen echt wat er met u en uw wereld gaat gebeuren. En als zij besluiten dat er volgende week WOIII moet beginnen, dan gebeurd dat. Het draait nooit om u, al wordt het wel altijd wel zo verpakt/gebracht, het draait altijd om macht. Onthoud dat goed. Het leven van een burger is voor hen niks waard. Dat is hoe ik er over denk. Maar nu ben ik dan ook vreselijk paranoia. En die nieuwe goedkope medicijnen slaan nog niet goed aan bij me.

kweethetooknietbeter | 10-08-16 | 16:29

1. Assange stelde terecht dat het tegenwoordige klimaat in de US (alles is de schuld van de Russen) sterk lijkt op het McCarthyisme van de jaren '50. Toen men meende dat binnenlandse problemen het beste opgelost/weggemoffeld konden worden door een buitenlandse mogendheid als boeman te gebruiken.
De onbeschofte NPO ondervrager van dienst suggereerde vervolgens (toen hij spaak ving met zijn Rusland-verdachtmakingen) dat Assange wellicht een persoonlijke vendetta met Clinton te verrekenen had. Walgelijke kerel, walgelijke omroep.

2. Ik hoop dat Trump goede beveiliging heeft. Met de Clinton Body Count in overdrive:
www.youtube.com/watch?v=xb_N02-vh8M
en een geheime dienst die zich loyaal verklaart aan de kandidaat van het establishment:
www.rt.com/usa/355291-morrell-kill-ru...
zou ik als ik hem was niet rustig meer kunnen slapen.
Zijn supporters vangen inmiddels de klappen op:
cnsnews.com/news/article/police-man-be...

Leipniz | 10-08-16 | 16:27

Wat een gezeik allemaal. Je zou eigenlijk ergens dit jaar alle amerikanen een briefje moeten laten invullen met de keuze Hillary of Trump. Wie de meeste stemmen heeft wint dan. Who looks stupid now huh?

Pedronegro | 10-08-16 | 16:25

Assange loopt al 2, wat, 3 weken te zwaaien met informatie die hij niet heeft.
Assange is van rape veschuldigd, maar hij is 'alleen maar' met 2 vrouwen naar bed geweest. In mijn boek ben je dan al een ongelooflijke lul.

Einde van de Domheid | 10-08-16 | 16:17

@Osdorpertje | 10-08-16 | 16:12
Nog even en hij kan er GS ook bij zetten.

miko | 10-08-16 | 16:17

@ miko | 10-08-16 | 16:11
Een kut en een lul, ja, daar heb je het best goed mee samengevat.

Lewis | 10-08-16 | 16:16

Verkiezingen worden niet drie maanden, maar vanaf drie weken voor het moment van verkiezing gewonnen.
En elke week die verstrijkt, komt er een nieuw lijk van Clinton uit de kast.

LibertasSimplex | 10-08-16 | 16:14

Nou, ik weet het niet met al die samenzweringen.
Gelukkig plaats mijn neef altijd hele goede links op zijn facebook naar Niburu, Alex Jones en David Icke.

Osdorpertje | 10-08-16 | 16:12

@Lyin Ted | 10-08-16 | 15:45
Kul argument. Zij doen het, dus wij ook.
leuk ,ga je straks de vergelijking doortrekken met Noord Korea? Nee hé?? of erger, wil je dat wij ons aanpassen en hetzelfde doen als Duitsland?? Wij schaften dat ook of zo iets?
Trump trekt zijn scheur open en dan gaan al zijn slippendragers en kontlikkkers hier weer uit leggen dat hij het niet zo bedoeld heeft. Die vent is een kwal met een egoprobleem en vrij weinig kennis. Hilary is kudt,op twee manieren, maar Trump is een grote lul met kleine handjes.

miko | 10-08-16 | 16:11

https://twitter.com/Hannesz1956/status/763138136536936448
.
Scroll maar even naar beneden bij Socrates 14.00 u. En zie de foto.

Lupuslupus | 10-08-16 | 16:08

Kom maar op me die onthullingen. Chips en bier staat klaar.

Astroturfer | 10-08-16 | 16:08

wat Afshin Ellian zegt, maar het begint al veel eerder: met het fucking emo-onderwijs (in het westen)

(Behind)Doors | 10-08-16 | 16:07

De democratie in USA is kapot.

Ik stel voor dat we een coalitie starten om deze te herstellen.

Kaas de Vies | 10-08-16 | 16:06

Waar moet ik Theo HB4b Schoenmakert overigens van kennen,
van de jaarlijkse buurt bbq soms

Tobi | 10-08-16 | 16:06

Wasilla Foetsie was een soort gift van de D66 aan Clinton. Wat zou dat Alexandertje daarvoor terug willen?

ijsaartindeoven | 10-08-16 | 16:01

Trump roept de actieve second amendment aanhangers op om in actie te komen. Nu lijkt het net alsof iemand die het 2nd amendment aanhangt een moordernaar is.
i-Wonder | 10-08-16 | 15:46
.
Zo heb ik Trump's woorden ook opgevat. En het zullen echt niet allemaal Republikeinen zijn die het 2e amendment aanhangen.
.
Wat Assange betreft: die heeft gewoon gelijk. Een dezer dagen waren hier toch links te lezen naar allerlei anti-Clinton personen die vermoord - of onder zeer verdachte omstandigheden *plotseling* zijn overleden?
Als je een mol bent tegen het establishment ben je je leven niet zeker. Ze maken je letterlijk of figuurlijk kapot maar kapot ga je.
.
Hebben wij hier toch ook? Een klokkenluider met een goede baan die eindigde in een caravannetje?
.
Niets is zo smerig als politiek en het wordt alleen maar erger.
.

Lupuslupus | 10-08-16 | 16:01

Dat gedoe met die opgestapte voorzitter van de democraten geeft wel te denken over crooked Hillary, wat dat betreft is Bernie een heer.

lingo star | 10-08-16 | 16:00

@mysteryposter | 10-08-16 | 15:55
Jeetje de Postcodeloterij, wat een schandaal zeg!!!
Nou dan kan Hill wel inpakken, de f*cking Postcodeloterij daar gaan de mensuh vast wakker van liggen LOL.
Verder sterkte Amerikaanse vrinden, kiezen tussen een volidioot als Drumpf en heks Hillary manmanman!!

Berbaar | 10-08-16 | 15:59

www.elsevier.nl/buitenland/blog/2016/0...
Afshin Ellian in Elsevier schiet weer met scherp. "Journalism is to print what someone else doen not want printed, all the rest is public relations", en zo is het ook.
.
De jongens en meisjes van de NOS eten het brood van de heersende macht. En die heersende macht is big government, met een sterke alliantie met large corporate.
Hilliary is de kandidaat van big government en dus zal de tegenkandidaat onder vuur komen. Wat de media niet onderkennen is dat hun overkill juist tot het tegendeel gaat leiden van wat ze willen aantonen.
.
Zoals de oorlogsreferenties in de aanloop naar het brexitreferendum juist mensen gemotiveerd naar de stembus deed gaan om "Leave" te gaan stemmen, zal het dagelijkse bombardement op trump ook zijn gevolgen hebben.
.
Ik lees trouwens ook niets in de media over de prominente aanwezigheid van de vader van de Florida nachtclubmoordenaar bij een bijeenkomst van Hillary. Nooit afstand nemen van de misdaad van zijn voorbeeldige zoon en toch met een bord op schoot gaan zitten voor gun control. En allemaal prominent achter Killary.

Glasgow Argus | 10-08-16 | 15:58

Wat is cnn een eng doorgestudeerd psychofabriekje geworden zeg. Zit daar iemand nog zonder script.

tattooboer | 10-08-16 | 15:57

Nieuwe Stefan Molyneux analyse over de Clinton Foundation. Ja mensen, het "goede doel" wat gesteund wordt door de postcode loterij.

www.youtube.com/watch?v=ZFcEnRu-hY8

mysteryposter | 10-08-16 | 15:55

Morgenavond een verjaardag.

Heb weer een hoop uit te leggen aan mijn linkse Clintonkontlikfamilie.

Willianus Wortelus | 10-08-16 | 15:55

Maar laten we het vooral niet over de inhoud van de DNCleaks hebben, waaruit duidelijk naar voren komt dat er bij de voorverkiezingen is gesjoemeld en dat Clinton te koop is, en dat een gulle contributie aan de Clinton Foundation genoeg is om haar beleid in uw voordeel te wijzigen.

Adversary | 10-08-16 | 15:53

Een bewering zonder bronvermeldingen slaat nergens op. En als ze is opgetekend al helemaal niet.
Als journalist kom je met de verkeerde partijkaart sommige persagentschappen of kranten niet in.

Notenkraker | 10-08-16 | 15:51

Trump roept de actieve second amendment aanhangers op om in actie te komen. Nu lijkt het net alsof iemand die het 2nd amendment aanhangt een moordernaar is.

i-Wonder | 10-08-16 | 15:46

Trump doelde op de groep mensen die voor de Second Amendment waren, dat die in verzet zouden moeten komen. En zoals ALTIJD is het de linkse media die ZELF het meest gitzwarte scenario invult. Net zoals dat zij zelf altijd het racisme zien in dingen die dit niet zijn. En die leugens worden in de Nederlandse MSM als zoete koek overgenomen.
.
Woorden doen geen pijn, maar daden. Leer dat nou eens. Trump is niet anti-moslim door te zeggen dat men voorzichtig moet zijn om iedereen uit deze regio binnen te halen want landen zoals Saudi Arabie denken hetzelfde! Maar Clinton is weldegelijk anti-moslim door daadwerkelijk duizenden over de kling te halen in het MO. HAAR beleid.
.
Mensen in Europa zijn zo hypocriet, ze lullen altijd over dat Amerika zich met zijn eigen zaken moeten bemoeien, komt er een kandidaat die hier gehoor aangeeft, is het ineens de toon die niet bevalt.

Lyin Ted | 10-08-16 | 15:45

Twitter doet #SethRich niet trending maken. Terwijl iedereen het er over heeft vanwege nieuwsuur

gestopt | 10-08-16 | 15:45

@ pjotr nicknaamtov | 10-08-16 | 15:38
Dat die man dat durft te vragen. Het is natuurlijk precies andersom: zou er ook een kritisch interview zijn geweest als Trump onder vuur had gelegen? Ach, natuurlijk is dat geen vraag, we weten allemaal dat het antwoord 'nee' is.
Ik vind het ontzettend voor Assange pleiten. Toen Wikileaks een paar jaar geleden voor het eerst met bevindingen naar buiten kwam was ik erg sceptisch omdat ik vond dat ze de standaard mensen/groepen aanpakten. Nu ze de Democraten onder vuur durven te nemen, en ook nog een paar maanden voor cruciale verkiezingen, geef ik ze alle credits. Feiten voor alles.
Daar kan bijvoorbeeld een Nieuwsuur een hele dikke punt aan zuigen.

Lewis | 10-08-16 | 15:44

Wie beweert dat Trump suggereert dat iemand Clinton moet afknallen, moet dringend de volgende drie dingen doen:
1. Zijn/haar aluhoedje afzetten
2. Een flinke strandwandeling maken om wat zuurstof bij de hersenen te krijgen en
3. Psychiatrische hulp inroepen.

De Droit | 10-08-16 | 15:44

Zwak verhaal van die Assange, nog nooit zo'n kritische NPO'er gezien trouwens. En Trump bewees weer dat hij totaal ongeschikt is voor het presidentschap, wat een gek zeg.

Ruud5 | 10-08-16 | 15:42

Algemene ophef weer in de Europese media, die VS-berichtgeving is gewoon een uit de hand gelopen hobby van pretentieuze journalisten. Net of wij er invloed op hebben. Of misschien is het de bedoeling om via Trump/Clinton hier ook bepaalde meningen zwart te maken?

Vreetkonijn | 10-08-16 | 15:42

Eppo: "You would publish it about the Trump campaign aswell?".
Assange: "What are you suggesting?".
Het enige wat duidelijk is geworden met dat interview is wie het beleg op de boterhammetjes van Eppo betaalt.

pjotr nicknaamtov | 10-08-16 | 15:38

Het meten met twee maten, dát is de hele kwestie.
Wees kritisch over wie je maar wil of niet, pak alles en iedereen aan, maar doe het evenwichtig.
Negentig procent van de westerse pers lijkt zo gekleurd als een regenboog.

Lewis | 10-08-16 | 15:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken