Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

TK-leden doodsbang voor terreurdreiging Gaypride

Ja zeg hee, we laten ons toch zeker niet intimideren na die 49 dooie homo's in Orlando en die jihadistische bedreigingen aan het adres van alle wereldwijde Gay Prides? Gewoon allemaal op het feestje komen hoor! Als de dreiging echt zo hoog was, zouden we het evenement bovendien helemaal niet door laten gaan. Nu juist samen laten zien dat we sterk en strijdbaar zijn. We hebben niet voor niets de afgelopen maanden allemaal dapper #jesuisenterrasse lopen twitteren. Behalve als je TK-lid bent natuurlijk, dan krijg je voor de zekerheid twee bodyguards mee zonder dat we dat aan de andere opvarenden van de boot gaan vertellen. Nou, #jesuisengaypride dan maar.
(Brisante tweets. Mirror na de breek.) charlotte.png

Reaguursels

Inloggen

Toch wel iets om over na te denken de politici mogen het niet aan de grote klok hangen dat ze elk 2 beveiligers meekrijgen, dus zal de meerderheid van de Nederlandse bevolking denken dat deze mannen en vrouwen uit de kast zijn gestapt, ook leuk voor vrienden op komende feetjes en jij maar uitleggen dat je nooit in de kast hebt gezeten maar het leed is geschied.

Umberto die trotzoni | 22-07-16 | 16:56

Als er een aanslag komt zal iedereen een dag boos zijn. Mooi stil tochtje, bloemetje, kransjes, kaarsjes en misschien wel een emotioneel liedje van een BN-er. En de volgende dag... hup weer aan het werk met zijn allen. Er zal verder niets gebeuren. Het enige wat je kunt hopen is dat je het niet overkomt en het bij een ander gebeurd. Verder zal er niets veranderen.

hadiknietaangedacht | 22-07-16 | 12:02

wat zijn ze bang voor hun baantje

hunny | 22-07-16 | 11:58

Dat homo's steeds vaker last hebben van islamitische potenrammers is tot daar aan toe. Dat ze uit buurten met grote islamitische minderheden worden verjaagd is ook vervelend. Elke pesterij, elke persoonlijke aanslag, de politiek beschouwd ze als incidenten en ziet geen ontwikkeling. Natuurlijk keurt de politiek het af dat homo's in hun eigen privéleven steeds minder homo kunnen zijn, maar het hoort kennelijk bij onze multiculturele samenleving. En daarom maken lieden als Pechtold zich liever zorgen over hoe islamitische aanslagen afstralen op de moslims en in plaats van heldere politieke daden volgen er doorgaans eindeloze discussies en praatsessies in de media over verbinden enzo. Maar het moment dat woorden niet meer helpen en er daden worden verwacht zijn we al ruimschoots gepasseerd.

Als er dus een aanslag plaatsvindt, dan helpen de krokodillentranen van politici. Ze hebben het lont niet aangestoken, maar ze hebben het wel laten gebeuren. Met Judit Sargentini en Pechtold voorop. Er waren en zijn voldoende aanwijzingen in de geschiedenis dat een grotere moslim-minderheid leidt tot meer islamitisch geweld in onze samenleving. De prijs voor deze politieke onverschilligheid wordt betaald door de slachtoffers van de eerste grote aanslag, die misschien niet nu, maar zeker gaat komen.

jochum1980 | 22-07-16 | 09:37

-weggejorist-

Henk1955 | 22-07-16 | 09:28

TK leden op 1 boot. En dan een netje met Tomaten kopen bij de Ah. de shame boat.

peanutpower | 22-07-16 | 09:13

Ik heb in aardig wat donderpreken, gereformeerde dominee's te keer horen gaan met uitspraken als "door de Amsterdamse grachten zo te vervuilen tarten ze de Heere" of "met die schandalige Gaypride slaan ze God in het aangezicht." Ik weet zeker dat in die kringen een eventuele aanslag heimelijk, als een teken van boven, met instemming, zal worden ontvangen.

Sendis | 22-07-16 | 09:10

Marx Rutte en Krol gaan vast hun medeleven twitteren, maar ik Denk-is, dat er gelukkig niets gaat gebeuren.
Wij zijn met meer volgens Marx en krijgen ook nog E1000 en een kwartje van Kok, dat wordt Gay, Marx.

Rivpim | 22-07-16 | 08:58

Bedenk me net; een aanslag op de GP zorgt er wel voor dat de aandacht weer eens afgeleid word van het associatie verdrag.

Betweetert | 22-07-16 | 08:56

Met blote handen lijdzaam toezien hoe geimporteerde booslims, die de weg naar wapens wel gewoon weten te vinden (deze hebben en deze ook gewoon zullen gebruiken voor hun bekrompen denkbeelden), straks een oneerlijke strijd leveren naar ongewapende burgers. Met een genocide als gevolg. Het zal afhangen van de slagkracht van de grote groep, die het slachtoffer gaat zijn, of die durven te reageren,met gevaar voor eigen leven. Bij aanslagen heerst paniek, de politiek blijft apathisch toekijken zoals de kapitein van de Titanic. We moeten maar zien hoe we ons redden.

Betweetert | 22-07-16 | 08:52

Tja en als er wat gebeurd met deze wetenschap? Dan vinden we dat allemaal vreselijk, met dank aan Cruela.

Mayer001 | 22-07-16 | 08:48

Henk1955 | 22-07-16 | 08:26

En waarom dan wel Henk?

Leprecunt | 22-07-16 | 08:47

-weggejorist-

Henk1955 | 22-07-16 | 08:26

Hebben die beveiligers wel kogels dan?
RoBD=Skullfucker | 21-07-16 | 19:55
Nee die hebben alleen de beveiligers van de marokaanse koning.

Sjonie01 | 22-07-16 | 08:01

@Jezusismijnheer
Trollolololol.

kenny harder | 22-07-16 | 07:43

Piet van het Padje | 21-07-16 | 20:40 +100
juistum!!
vandaar misschien als bescherming voor de bevolking alle EU politici verplicht die parade laten bekijken op iedere hoek van de straat, gracht 1. wat mij betreft mogen ze dan wat bewakers om zich heen hebben om ze tegen het EU volk te beschermen. Hedentendage, dit is idd de beste beveiliging van het NL volk.
Politici verplicht aanwezig op evenementen.
Want, zoals onze MP sprak... wij zijn met meer!

fikkieblijf! | 22-07-16 | 07:42

[email protected] Wat is dat nou voor opmerking?
Zelf heb ik mijn hele leven in de hoofdstad gewoond en ik ben geen fan van een gaypride.... oplossing dan ga ik toch niet de stad in!!
Er zijn nou eenmaal mensen die lekker willen losgaan op dat feest en wie zijn wij om daar over te oordelen of te klagen?
Ik hou van Pearl jam en Smashing pumpkins, maar kan me zo voorstellen dat dit voor andere een teringherrie is, oplossing ga je toch niet naar een concert of koop je toch geen cd!!
Juist het niet accepteren van elkaars vrijheid is een onderdeel van wat er mis is.

mmamax | 22-07-16 | 07:37

nu zou ik als kamerlid ook persoonlijk ervoor kiezen om net tijdens deze parade ver weg van Amsterdam te zijn, op vakantie bijvoorbeeld. Ze zullen zich misschien gaan bewegen in de parade om aan te tonen dat 'je gewoon door moet leven en gewoon je ding moet doen', ondanks alle waarschuwingen die er zijn dat dit soort evenementen een grote kans hebben als doelwit te dienen voor diverse Amokmakers, lone wolfs en terror zoals we die kennen van de Bataclan en zien in Irak.
Medelij met die bewaking die verplicht is zich te bevinden op een plaats waar je een aanslag kunt verwachten. 2 bewakers kunnen een ploflim niet tegen houden. Ze gaan dan net als meerdere op 'de verkeerde plek op het verkeerde moment' boem de lucht mee in! Gaan er een paar los met een machine geweer dan houden zij die echt niet tegen met een pistooltje.. of pepperspray.

fikkieblijf! | 22-07-16 | 07:36

De Gaypride is de reden waarom mensen een hekel aan homo's en travo's krijgen. Dat hele smerige, oversekste aandachtsgedoe bah ! Vele homo's walgen er ook van, die willen helemaal niet met die aidsverspreiders geassocieerd worden. Blote konten, achterlijk gedoe, irritante travo's, overdreven gedans en alleen maar seks, seks en nog eens seks. Bweh !!

Nederlander65 | 22-07-16 | 07:14

hoe zit het eigenlijk met de slogan : de vervuiler betaalt

Lijkt er op dat links ons land vervuilt maar iedereen kan mee dokken

erik6293 | 22-07-16 | 06:08

Maak je geen zorgen Charlotte. Ik zal het niet door vertellen.

SaintNick | 22-07-16 | 02:09

Ik heb vernomen van een man in een regenjas met een rokers kuchje dat Rutte gaat in een opblaasboot .

Jetstream | 22-07-16 | 01:47

@mezelf: oh nee da's lullig voor de beveiligers... nou ja selectief cluster-bommetje dan?

MacMiep.nl | 22-07-16 | 01:08

@McMarx | 22-07-16 | 00:58
Nee, vast niet. Dus alle kamerleden met beveiligers op 1 boot en haatbaard op die boot dan boem doen s.v.p.

MacMiep.nl | 22-07-16 | 01:07

Ik zit me af te vragen of je met beveiligers bombestendig bent.

McMarx | 22-07-16 | 00:58

De hypocriete aap uit de mouw. Gewone volk mag doodvallen/doodgereden/doodgestoken/opgeblazen, maar de zgn. "volksvertegenwoordigers" zorgen voor eigen hachje.
Dat je daar als diender nog een kogel voor vangen wil... kan er met mijn kop niet bij!

MacMiep.nl | 22-07-16 | 00:49

Je bent welkom, welkom in mijn land.

Bigi Bana Boy | 22-07-16 | 00:44

Niks schokkends aan. Iedereen die het kan (laten) betalen laat zich beveiligen. Het zijn helaas meestal niet de fijnste mensen.
Loopt er al een weddenschappool in de 2e kamer of er wel of geen aanslag gepleegd zal worden?

McMarx | 22-07-16 | 00:25

Domme doos....

BlowingBubbles | 22-07-16 | 00:24

Ik denk dat ik gewoon maar ff wegblijf van massale dingetjes de komende jaren tot we geëmigreerd zijn naar Australië.

Dirk III | 22-07-16 | 00:14

Je beveiligen tegen waar je zo voor bent is zo gay.

jitro | 22-07-16 | 00:09

Het is kennelijk nodig om jezelf te bewapenen voor een dagje watercarnaval zodat je ingeval van islamiserende calamiteiten het aantal slachtoffers kunt beperken.

Takki Yah | 21-07-16 | 23:57

-weggejorist-

F. von Zeikhoven | 21-07-16 | 23:52

Bovenstaand reaguursel was @ Chinook Elsevier | 21-07-16 | 20:16

Bijtendehond | 21-07-16 | 23:40

Nee, hoor

Grootste nettobetaler, die willen ze niet kwijt.

Bijtendehond | 21-07-16 | 23:39

Is het waar dat rutte 5 beveiligers krijgt' undercover' verkleed als militair, cowboy, bouwvakkert, politie, en indiaan ??? Is wel dolletjes, met z'n alle ymca.........!

NB-Stb | 21-07-16 | 23:36

Goh , kunnen ze eindelijk eens kennis maken met de zegeningen van hun jarenlange beleid , krijg je dit weer.
Wat mij betreft - alle beleidsmakers sinds 1980 - verplicht mee doen , in roze reetveter en mee hossen op een dekschuit.

enorme sukkelzak | 21-07-16 | 23:30

Hobbykip | 21-07-16 | 20:40
Ben benieuwd of politici die altijd pleiten voor allochtonenquota, ook allochtoonse beveiligers wensen, c.q. of ze gaan selecteren op grond van geloof. Immers b.v. de Egyptische president Anwar as-Sadat werd vermoord door moslimbroeder-militairen.

Ci Ty33 | 21-07-16 | 23:26

Ik zou er geen problemen mee hebben als ze het van hun eigen inkomsten betalen, maar ben bang dat wij voor die beveiliging moeten betalen, terwijl ze zelf het probleem hebben toegelaten, en er heel hard voor werken om het nog erger te maken zie erdogan

Rene046 | 21-07-16 | 23:11

Voor mij hoeft die optocht van dronken (half) naakte homo's niet zo hoor.

drs. P | 21-07-16 | 22:58

@ ZoltarTheMagnificent | 21-07-16 | 22:22
HEt ging er toch om dat homo's zich vrij moeten kunnen voelen hoe ze hun geaardheid uiten, op welke manier dan ook dus? En vandaar bewust dat extravagante, over the top. Ik ben er persoonlijk geen liefhebber van maar ik heb het wel altijd zo begrepen en het principe begrijp ik heel goed en spreekt me ook wel aan.

Lewis | 21-07-16 | 22:54

Zijn ze bang voor refo's uit Staphorst ofzo? Kan niet dat ze bang zijn voor moslims, want de islam is toch vrede en uiterst tolerant?

nStilgar | 21-07-16 | 22:51

TK-leden doodsbang voor Fashion-terreurdreiging Gaypride

hovawart | 21-07-16 | 22:37

Wijven, als ik vuiligheid in mijn bed wil hebben schijt ik er zelf wel in.

roze_bril | 21-07-16 | 22:31

twee beveiligers per kamerlid......... dat zijn er veel te weinig
Ik weet bijna zeker dat een peloton beveiligers niet genoeg zal blijken, het is namelijk niet de terroristische dreiging waar men voor moet vrezen, maar de ongezouten kritieken en commentaren van de gayscene, over de kleding en het uiterlijk van de kamerleden,............ de jongens en meisjes op de Gaypride maaien iemand sneller neer dan een ABU met een geweertje.
sunshine and fun in Amsterdam.

hovawart | 21-07-16 | 22:28

Als de beste homo's wat meer geaccepteerd zouden willen worden zouden ze zich er goed aan doen om zich niet zo openlijk te hoereren. En nee, ik heb niets tegen homo's. Ik ben er zelf eentje denk ik en soms schaam ik me kapot.

ZoltarTheMagnificent | 21-07-16 | 22:22

Die Charlotte Meindersma is overigens ook of oliedom of gruwelijk naief. Komt nooit op straat en beseft niet dat daar gevaar dreigt?

Synecdoche | 21-07-16 | 22:19

Slogra | 21-07-16 | 21:55
Nee, die maffia instelling heb ik al van mezelf ;)

Gerard Leeflang | 21-07-16 | 22:12

-weggejorist-

Hemeltergend | 21-07-16 | 22:10

Goh... Sociale media was kennelijk nog niet doorgedrongen tot TK? Zitten ze gewoon de hele tijd te snaken op hun smartphone...

Les: weet WAAR je bralt...

Hemeltergend | 21-07-16 | 22:10

Twee beveiligers per kamerlid op de Gay Pride...
Twee beveiligers per persoon voor de dames en heren die de regelrechte oorzaak zijn van het feit dat dit land is vergeven van islamitische haatbaarden. Van het feit dat de barbarij en de gewelddadigheid hier vrijelijk zijn binnengestroomd met de onwelriekende modderstroom die 'islam' heet en die zo langzamerhand tegen de gevels van de huizen in onze steden opklotst.

En als er voor de zoveelste keer een homo-stel hun huis uit wordt geterroriseerd door straatvuil van de zelfde persuasie als de terroristen, dan is de politiek niet thuis. De politiek niet, de overheid niet, de woningbouwvereniging niet én de politie niet; die adviseert alleen maar om vooral géén aangifte te doen. Aangiftes zijn namelijk lastig; want dan wordt de politie verondersteld iets te ondernemen dat tegen de politieke correctheid ingaat.
De enige aangifte waarin de overheid is geïnteresseerd, is de belasting-aangifte.

Er komt een moment dat de heren en dames politici beveiliging nodig zullen hebben niet zozeer tegen moslimse terroristen, maar tegen de woede van hun eigen autochtone, tot op het bot gefrustreerde en hooghartig genegeerde burgerbevolking.

Peter Emile | 21-07-16 | 22:08

Zie je wel, "de angst regeert" in de EU.
Iedere burger 2 bodyguards 24/7 om enigszins in het vrede en veiligheid van de Brusselse Welstaat te mogen leven.
Waar blijven de gevleugelde oneliners en de bevlogen ontkenningen van de MinPres, oja hij heeft reces(sie).
Fijne vakantie Mark en de rest van de regering, niet in de Pays-Bah blijven want daar heeft Koenders een negatief thuisblijfadvies voor doen uitgaan.

hovawart | 21-07-16 | 22:01

arme charlotte zal dadelijk wel uit moeten leggen aan de wijkagent waarom ze de nationale veiligheid in het geding brengt en tevens een gebiedsverbod krijgt voor de aankomende 10 jaar als d'r ergens wat te doen is. Of misschien draaf ik wel een beetje door, hoop ik. Ik mag d'r in ieder geval wel haha. En als ze serieus zijn met die opmerking over veiligheid is het nog erger met ze gesteld dan ik dacht, ergens hoop ik dat het opzettelijk is gebeurd.

sufkut | 21-07-16 | 21:55

@Gerard Leeflang | 21-07-16 | 21:06
Nog een Godfather/Sopranos-kijker?

Slogra | 21-07-16 | 21:55

@ Lewis | 21-07-16 | 20:52 Trefzeker!

sickworld | 21-07-16 | 21:53

@PietGeniet | 21-07-16 | 19:31
En vervolgens zeuren als iemand het gehoord heeft.

Guido | 21-07-16 | 21:53

@Lagonda | 21-07-16 | 20:43
Zo'n gezellig mollig dingetje :).

Watching the Wheels | 21-07-16 | 21:52

2 beveiligers per kamerlid? Want het is namelijk erger als er een tweedekamerlid wordt opgeblazen dan een andere homo??
Lekker dan

de_landloper | 21-07-16 | 21:48

Eén vraag. Die beveiligers zijn dat allemaal kickbox-mocros?

Bert-Bus | 21-07-16 | 21:47

Als dit land naar de klote gaat zijn de VVD'ers gevlogen met Marie Hemelrijk in hun kielzog.

Twee beveiligers per lid van de tweede kamer valt natuurlijk voor de andere opvarenden niet op. Of zijn het in leer en opengewerkte broeken gestoken beveiligers?

BeunDeHaas | 21-07-16 | 21:44

@Joffri
Ik schoot in de lach.
Hoe treurig het ook is.

Lewis | 21-07-16 | 21:35

Let op amokmakers!!

franck7020 | 21-07-16 | 21:29

Een bijl in je nek is blijkbaar voor paupers.

Joffri | 21-07-16 | 21:26

Mark Verheijen | 21-07-16 | 20:16

Maar dat durft deze pantoffel niet. Ik denk dat hij stiekem homo heeft .

edelweiss | 21-07-16 | 21:25

Bedankt Joris :)

SyntaxError | 21-07-16 | 21:24

Markie zou aan een pakje extra sterke durex ook genoeg bescherming moeten hebben. Of is hij stiekem meer van het barebacken.

GOEM | 21-07-16 | 21:24

@Medianix | 21-07-16 | 20:58

"Persoonlijke spannende beschrijving"?

Ik vind 'je zus is mijn heer' eerder een verwarrende persoonlijke omschrijving.

Peter Emile | 21-07-16 | 21:23

Ik dacht al : waar is toch jezusismijheer !

Wat een treurig persoon is dit.

Zodra het om Homo medemensen gaat is hij er .Nou mijnheer, uw soort , die zijn het ergste . Ik ken ook zo een mijnheer die in Jezus is, de grootste stiekeme man die in het geheim( geniep ) een vriendin heeft ( al 5 jaar ! ), buiten zijn vrouw om natuurlijk. 4 kinderen, alle heel vroom. Moesten ze eens weten.

Maar u wilt hier de mensen bekeren , maar dat zal niet lukken. Ik ga nog liever naar de hel , samen met vele hier mede reaguurders. Gezellig. In ieder geval beter als bij u in de zogenaamde hemel. Kots.

edelweiss | 21-07-16 | 21:19

@Jezusismijnheer | 21-07-16 | 19:40

Halleluja.

Aan uw nick te zien bent u in elk geval ook "in de heere".

Overigens: Het is "niks anders DAN", in plaats van "niks anders ALS".
"Niks anders als" is een germanisme.
En ik heb sowieso überhaupt een hekel aan germanismen.

Peter Emile | 21-07-16 | 21:16

Bokito ergo sum | 21-07-16 | 19:39

Helaas moet ik toestemmen. Dat is al erg genoeg.

edelweiss | 21-07-16 | 21:13

Waarom zijn zij zo bang ?
Er is toch niets aan de hand ?
Vraag maar @Judith .

edelweiss | 21-07-16 | 21:09

En terecht dat ze bang zijn. Ze krijgen die terroristen toch wel achter ze aan en anders komt er in Nederland ook nog wel eens een "bijltjesdag" en al ben je 20 jaar uit de politiek verdwenen... Opdat wij niet vergeten!

PieterC | 21-07-16 | 21:06

Wanneer je te weten komt wie zich heeft afgemeld voor deze boottocht, kan je een goede inschatting kan maken voor het dreigings- niveau.
Als iedereen komt opdagen zal het wel meevallen.

Gerard Leeflang | 21-07-16 | 21:06

Mark_D_NL | 21-07-16 | 20:22
Ghaha, op welke boot zitten jullie dit jaar en is de oppas al geregeld? ;)

Gerard Leeflang | 21-07-16 | 20:58

Jezusismijnheer | 21-07-16 | 19:40

Volgens mij kan je niet wachten om daar naar aan mee te doen gezien je persoonlijke spannende beschrijving.

Medianix | 21-07-16 | 20:58

De Commissie Stiekem krijgt zo wel een heel aparte betekenis.

Piet Karbiet | 21-07-16 | 20:57

Pompenkoning | 21-07-16 | 20:54

Ik heb ook haumeaux, ik moet niets hebben dan die pride omdat ik het nou niet iets vind om trots op te zijn. Dat gezegd hebbende vind ik het onbestaanbaar dat mensen iets niet mogen omdat anderen daar problemen mee hebben. Get a life ga Pokemon vangen en je bent je helemaal niet meer bewust van de wereld om je heen.

Leprecunt | 21-07-16 | 20:57

Kijk, dat Charlotte Meindersma het over brallerTs heeft
pleit sowieso voor haar
mogelijk een (ex)reaguurster van hier - hoewel mijn ouders van 84 het tegenwoordig ook al over negerTs hebben

Tobi | 21-07-16 | 20:56

Als die terroristen slim zijn laten ze dit homo feestje met rust. Het romeinse rijk ging ook stuk aan decadentie en een gebrek aan waarden en normen. De westerse wereld is bezig zichzelf van binnenuit aan het opvreten.
Maar slim zijn ze niet, dit kan maar zo een ongekend bloedbad worden. Het enige voordeel is dat je geen straten hoeft schoon te spuiten.

Gerard Leeflang | 21-07-16 | 20:55

Cor Zakov | 21-07-16 | 20:34

Om te shockeren? Zakov klinkt niet bijster Nederlands, maar om uitsluitend je nick aan te pakken is wat flauwtjes van me. Nee, niet om te shockeren, Vrijheid van seksuele voorkeur heet dit. In dit land kan dat zonder "noemenswaardige" problemen, op wat "islamietjes" incidenten na dan! Dus vind je het vervelend allemaal, gewoon wegblijven en wat je niet ziet, daar heb je ook geen last van.

Mr_Pikibelly | 21-07-16 | 20:55

Ach zullen ze denken, wij willen zelf ook wel eens net zoals Geert Wilders ervaren hoe hoe het voelt om beveiligd te worden. Het mag dan natuurlijk wel een bak gemeenschapsgeld kosten want die aangepaste "werkkleding" van het beveiligingsbedrijf voor deze ene keer gaat natuurlijk wel wat kosten. Alvast maar een WOB verzoekje voorbereiden.

pa_niek | 21-07-16 | 20:54

Homo's mogen dan ook best een beetje minder trots zijn soms. Het is ook smerig wat er op die boten gebeurd die mee varen. Dat moeten we niet normaal gaan vinden met zijn allen.

Daarnaast straalt dit evenement een Europese waarde uit. Daar ben ik uit principe tegen.

Pompenkoning | 21-07-16 | 20:54

@Lewis | 21-07-16 | 20:52
Precies.

Maria.1 | 21-07-16 | 20:54

Musset | 21-07-16 | 20:48

Inclusief visiteren? Van te voren goed duidelijk maken. Wie dan toch komt is duidelijk geen terrorist maar ridder (rug that is).

Leprecunt | 21-07-16 | 20:53

Ik begrijp prima dat Kamerleden zich zorgen maken.
Het wordt echter hypocriet als die zorgen het gevolg zijn van hun eigen daden en als precies dezelfde zorgen bij 'gewone mensen' worden genegeerd of weggewuifd.

Lewis | 21-07-16 | 20:52

Wij zijn met meer! Toch?

rhov-ion | 21-07-16 | 20:49

@Piet van het padje 20:40
Staatsknokploegen idd, speciale import uit inteeltgebied, hoogste kwaliteit en onbeperkt leverbaar.

compitaal | 21-07-16 | 20:48

Als een, beetje gebruinde, roomblanke vrouw, prachtig blond haar, strakke broek, heerlijk topje... zomaar een baardmannnen moskee op vrijdag na de uithuwelijksdienst binnen loopt, maakt ze geen schijn van kans daar 1 minuut te zijn (waarom zou ze ook). Datzelfde kan bij de Gay Pride worden gedaan: Iedere makkelijk herkenbare getinte Marok, Turk, Arabier op z'n minst heel streng controleren/fouilleren of een gebiedsverbod instellen. Scheelt 80% direct gevaar, 20 eigen risico.

Musset | 21-07-16 | 20:48

Het moet hen in Den Haag toch een lichtje op gaan ,waarom elk kamer lid 2 beveiligers mee moet krijgen om te bewaken ? In ons mooie tolerante Nederland ,waar dit nooit een probleem is geweest ?

altijdfeest | 21-07-16 | 20:48

Ik twitter niet. Wat betekent #pt?

mrfreeze | 21-07-16 | 20:46

@Graaf van Egmont | 21-07-16 | 20:41
Op dit soort evenementen komen de meer fundamentalistische homo's samen, de extravagante relnichten zeg maar. De gematigde homo blijft lekker thuis

Hobbykip | 21-07-16 | 20:46

Misschien maar gaan varen met een nucleaire sub?

Leprecunt | 21-07-16 | 20:44

Ik ben bang voor onze eigen overheid en onze banken en andere manipulators. Iemand de nieuwe reclame voor een hypotheek van de Rabo nog gezien? Zelfs daar ontkomen we er niet aan.

Maria.1 | 21-07-16 | 20:44

Loose lips sink ships

Rambo John J | 21-07-16 | 20:44

@Watching the Wheels | 21-07-16 | 19:42
Die dikke?

Lagonda | 21-07-16 | 20:43

Nu hebben GroenLinks, PvdA en D66 toch niks met homo`s. Voor de bühne een ongeloofwaardig toneelstukje opvoeren, maar de weldenkende burger prikt er harder doorheen dan door het maagdenvlies van mevrouw Dijksma.

Uw Psychiater | 21-07-16 | 20:43

Op welke boot vaart Sylvana mee uit solidariteit voor haar medeonderdrukten?
.
Of heeft de Ak-partij, eh DENK, een eigen boot?

Parel van het Zuiden | 21-07-16 | 20:42

Als er niet honderden ploflims op een dergelijk pervers feest afkomen en zich spontaan tot ontbranding brengen dan weet ik het ook niet meer.
Dan heb je zowat héél homo Nederland op een vierkante kilometer en als je dan niet toeslaat, ben je zelf een mietje en mag je het nooit meer over homo's hebben. Met je wapperende vingertje.

Graaf van Egmont | 21-07-16 | 20:41

Eigenlijk best wel een "leuke" uitdaging voor onze beste regering ooit.
Een realitycheck live:
Even kijken of ze allemaal zo dankbaar voor onze vrijheden zijn.
Amsterdam 5 augustus( of zal ik dit liever niet getypt hebben).

Als iemand zijn verdiende loon krijgt is het treurig en vooral kut voor de mensen die er niets aan kunnen doen.

Hun land wordt afgebroken door mensen die daar wel wat aan hadden kunnen doen.
Want zij hadden gelijk: Er is niets om je druk over te maken, twee bodyguards meer of minder,49(0000) dansende (homo)sapiën
Kanalen vol met religieuze finnen die onze vrijheden met ons komen vieren.
We zijn denk ik gewoon aan de beurt, onze F16's hebben toch ook?

rattenvanger XL | 21-07-16 | 20:41

@Ommezwaai | 21-07-16 | 20:21

Ik vermoed dat je met een hooivork op de Gaypride ietwat opvalt....

Parel van het Zuiden | 21-07-16 | 20:40

Ik hoor sommige mensen nog klagen over de beveiliging van Wilders en wat dat allemaal niet kost LOL

Het gaat nog vele malen meer kosten om politici te beveiligen de komende jaren! En dat komt door nog mede door hun eigen naïeve beleid ook!!

Hobbykip | 21-07-16 | 20:40

Ja, de haatbaarden zitten vooral achter de politici aan. Dat zien we aan die gek in Nice, die zijn vrachtwagen het gemeentehuis in reed. Of aan die aanslagen in Parijs, waarbij overheidsgebouwen overhoop geschoten werden. Of in Brussel, waarbij een klein vliegveld dat door de overheden wordt gebruikt werd aangevallen.

Oh nee, wacht. In het echt vallen terroristen helemaal niet hun leenheren aan. Ze zijn wel gek. Elke keer als ze iets opblazen, verdedigen deze lui ze.

Piet van het Padje | 21-07-16 | 20:40

Mijn ouwe neef heeft homo en was een hoge pief bij de Marine. Die heeft genoeg boten van binnen gezien en doet hier niet aan mee.

Piet Karbiet | 21-07-16 | 20:40

Geen haar op mijn hoofd tussen feestende nichten mee te joelen. Komt bij, met die haatbaarden binnen de grenzen... Gewoon je verstand gebruiken. Wel respect voor de mannen en vrouwen die met gevaar voor eigen leven dit perverse feest weer in goede banen mogen leiden. Zonder middelen en bevoegdheden schat ik zo in.

sickworld | 21-07-16 | 20:36

@Basil Fawlty | 21-07-16 | 19:58
Van Merkel en de haren straalt een niet mis te verstane arrogantie af.
Die denkt waarschijnlijk dat het hier zo fantastisch is dat elk achterlijk mosseltje spontaan seculier wordt; zó fantastisch, dat wanneer je hier weer weggaat als succesvol ondernemer (wanneer, eigenlijk?) je voor de ganzen mag preken wat voor een dijk van een continent we hier wel niet hebben. Aldus zwetste ze.

Slogra | 21-07-16 | 20:35

Hypocriete politici , zowel in Den Haag als in Brussel.
Zijn eindverantwoordelijk voor de massa import van Jihadistisch vluchtvolk, en roepen tegelijkertijd dat het wel meevalt met het gevaar van de aanwezige islam in Europa .
Maar oh wee als de heren politici zich onder het plebs moet begeven, en uit de ivoren torens moet, dan kan er niet genoeg beveiliging zijn.
Één man met een dikke jas met draadjes en heel Brussel op slot .

phman68 | 21-07-16 | 20:35

Wat mij betreft mag die hele gay-pride getorpedeerd worden. Overdreven gedoe. Is alleen maar bedoeld om te shockeren. En nee. Ik heb niks tegen homo's.

Cor Zakov | 21-07-16 | 20:34

Wat mij betreft mag die hele gay-pride getorpedeerd worden. Overdreven gedoe. Is alleen maar bedoeld om te shockeren. En nee. Ik heb niks tegen homo's.

Cor Zakov | 21-07-16 | 20:34

@Piet Karbiet | 21-07-16 | 20:30
gna

SyntaxError | 21-07-16 | 20:32

Kanonnenvoer... Homos zijn dit weekend modern Kannonevoer. De Politici weten dat er nog wel en aanslag of wat komt. En toch sturen ze de burger het veld in. en zorgen ze voor zichelf voor goede beveiliging. Dan ben je dus echt fout bezig. Wat een verdorven geesten zitten er tch in die NEP 2e kamer.

Mark_D_NL | 21-07-16 | 20:27

Dus als Markie Mark straks in zijn blote billen broek op een boot staat en achter hem staan 2 gorilla's in pak met oortjes in dan zijn dat beveiligers? Daar zou ik zonder deze info nooit achter zijn gekomen.

Osdorpertje | 21-07-16 | 20:26

Basil Fawlty | 21-07-16 | 19:58
Nounou, je moet de verwelkomers toch niet onderschatten hoor! Ze denken heus niet dat wanneer islamitische 'vluchtelingen' binnenkomen dat die gelijk de westerse waarden zullen overnemen.
Nee........ dat gaat namelijk gebeuren wanneer we met ze 'praten', 'inburgeringscursus', nadat we heel lief tegen ze doen en hen alles geven wat hun hartje begeert op financieel vlak,onderdak,zorg,vrijheid...
Dan zullen ze toch wel inzien dat wij betere samenlevingen tot stand brengen en het hier toch wel fijner,veiliger en vrijer vertoeven is dan in hun thuislanden....
TOCHH??TOCH????? #fingerscrossed #lol

Julia | 21-07-16 | 20:24

@eerstneukendanpraten | 21-07-16 | 19:56
Van B. mag eerder op verlof, zien ik.

Piet Karbiet | 21-07-16 | 20:23

Hé, is dat niet het meisje van de Plus reclame?

Ikbenknap | 21-07-16 | 20:22

@Chinook Elsevier | 21-07-16 | 20:16

Nee, het knikkert je uit de NAVO, niet de EU.

TempusEdaxRerum | 21-07-16 | 20:22

Wat the fuck hypocriet, Dan gaan ze gewoon godverdomme NIET. en gebruik je die beveiligers om de mensen te bechermen waar het om draait deze dag. De HOMO. Het is namelijk een Gay ding, om gay's "te helpen".
--
Ned. Politici laten Homo's dus in de kou staan. En vinden zichzelf die dag belangrijker dan die net uit de kast homo die dag van zijn leven wil hebben. Wat een treurnis in dit land, wat een slechte mensen die politici in NL.
--
Slaap zacht meneer en mevrouw 2e kamer lid(jes) en andere politieke treurneuzen.

Mark_D_NL | 21-07-16 | 20:22

2 kamerleden die het bij de gay pride van angst in hun broek doen. Als dat maar geen lokstofje wordt voor de andere opvarenden.

Graaf van Egmont | 21-07-16 | 20:22

Parel van het Zuiden | 21-07-16 | 20:20
Hooivorken?

Ommezwaai | 21-07-16 | 20:21

Dit illustreert weer eens perfect dat de politieke elite niet met de fall-out van Merkel's "wir schaffen das" hoeven te leven.

De politieke elite zit, net als de politbureauleden tijdens de Sovjet Unie, lekker veilig in hun dure huizen in hun blanke wijken, met bodyguards, met een auto met chauffeur, met een riant (EUSSR) staatspensioen en leuke baantjes voor hun kroost en 'vrinden.'

Xirdalan | 21-07-16 | 20:21

@Ommezwaai | 21-07-16 | 20:16

Ze zijn niet bang voor mosselterreur. Die hebben het namelijk niet op politici voorzien. Gek genoeg, maar dat is een ander topic. Ze zijn bang voor de eigen bevolking. Terecht natuurlijk. Met marginaliseren van je eigen mensen kom je maar een beperkte tijd weg. Die tijd lijkt ver op.

Parel van het Zuiden | 21-07-16 | 20:20

@tipo | 21-07-16 | 20:10
Oh .. Laatste update: 28 augustus 2014 17:13
Je hebt gelijk ...
Sorry guys.

SyntaxError | 21-07-16 | 20:18

Even fatalistisch, maar hoe stop je iemand met een bomgordel, vrachtwagen of AK-47?
.
Met twee beveiligers per persoon?

Ommezwaai | 21-07-16 | 20:16

Het echte gevaar zijn niet de aanslagen, hoe erg ook, er worden ieder weekend meer mensen gedood door dronken rijders.

 

Het echte gevaar zit in het inleveren van vrijheden en de creeping sharia die ons land binnensluipt. Er is een gigantisch verschil in vrijheid tussen nu en pak 'em beet 20 jaar geleden. Toen kon je bijvoorbeeld nog gewoon de 2e kamer binnenwandelen als je dat wou.

 

Over nog eens 20 jaar staat er misschien op elk treinstation politie naar je persoonsbewijs te vragen.

 

Ausweis bitte.

 

hallootje kadootje | 21-07-16 | 20:16

Kunnen we de doodstraf niet instellen voor deze hypocriete bestuurders , die lui van ikke ikke en de rest zal mij een worst zijn.

Het heeft twee voordelen:

1) We zijn van deze regenten verlost.

2) En het grootste voordeel is, we worden zonder veel moeite uit de EU geknikkerd.

Chinook Elsevier | 21-07-16 | 20:16

Gezien het aantal kamerleden dat daar rondloopt heb je toch al snel 100 extra beveiligers aanwezig tijdens de gay pride. Dat kan vast geen kwaad.

noerg | 21-07-16 | 20:16

Jezusismijnheer | 21-07-16 | 20:05
Graag zou ik Uw reaguursels ook veelvuldig onder de topics zien die met religie hebben te maken.

Mark Verheijen | 21-07-16 | 20:16

Naar aanlijding van:
@Madrox | 21-07-16 | 20:04
"Opvallend dat een homo afgebeeld mag worden als een geoliede man in roze speedo, met andere geoliede mannen,
droogneukend op een boot, op de NOS.
Maar haast iedere typering (discriminatie, onderscheid maken) van neger, moslim etc. als "beledigend" kan/mag worden gezien ... "
Is dat ook een soort Olifant in de kamer?

SyntaxError | 21-07-16 | 20:12

@Admiraal Balthasar | 21-07-16 | 20:09 "We zijn onverschillig. Dat lijkt erop, maar is toch echt wat anders."
.
Daar heb je gelijk in.

ben kokhals | 21-07-16 | 20:11

Dit is zo'n bericht waarvan alles kudt is. Faalhazen om zo'n telefoongesprek in het openbaar te houden. Een toehoorder zou hen erop aan moeten spreken, en niet moeten twitteren. Sukkol.

Driewerf Hoezee | 21-07-16 | 20:11

@SyntaxError 20:03
Kijk even naar de datum van dat bericht. Frans Timmermans is tegenwoordig de ober van Juncker.

tipo | 21-07-16 | 20:10

ben kokhals | 21-07-16 | 19:50
Nederlanders zijn niet tolerant, nooit geweest ook. We zijn onverschillig. Dat lijkt erop, maar is toch echt wat anders.

Admiraal Balthasar | 21-07-16 | 20:09

@Brulboei_61SB | 21-07-16 | 19:35
OM niet op lange tenen te trappen, zal de gaypride verboten worden.

Ing. eslapen | 21-07-16 | 20:07

@catomar | 21-07-16 |

Dat is bijna hetzelfde.

ska ska ska | 21-07-16 | 20:07

SyntaxError | 21-07-16 | 20:03

Het is 2016 heerschap.

Madrox | 21-07-16 | 20:06

Nuchternederland | 21-07-16 | 19:46 Het is zonden tegenover God en dat niet alleen maar ook tegen je eigen lichaam wat je ermee kapot maakt, zonden is wat mensen vernietigd. Alleen geloof in Jezus kan mensen herstellen en redden van de hel.

Jezusismijnheer | 21-07-16 | 20:05

Echte homo's gaan niet naar de gaypride.

Madrox | 21-07-16 | 20:04

Jezusismijnheer | 21-07-16 | 19:40

niet zo gepikeerd doen, want ik durf te wedden dat je zelf ook vaak zat op je knietjes voor de bisschop hebt gezeten en dan dacht "o mijn god wat is die groot".

Beeld fapper | 21-07-16 | 20:04

-weggejorist-

SyntaxError | 21-07-16 | 20:03

Diep bukken voor de geliefde islam is het helemaal voor onze tweede kamerleden, alleen tijdens een gaypride even niet natuurlijk.
Komkom, leden van de linkse partijen, jullie gaan toch wel zonder beveiliging, want islam is vrede en beveiliging tegen Allah is stigmatiserend.

ZSU-23-4 | 21-07-16 | 20:02

Ach de heren zijn niet zo veilig , maar ze zijn alleen verantwoordelijk voor hun eigen veiligheid, anders zit je natuurlijk niet in de TK.

bijna_raak | 21-07-16 | 20:00

Gaan ze zamen in een rubberbootje? Maar goed dat de Provo's volgevreten aan het staatspensioen zitten, anders was er vast een 'actie tomaat' op touw gezet:)

ben kokhals | 21-07-16 | 19:58

2 beveiligers voor elk kamerlid? En de gays die kunnen doodvallen.

Dutch_Holland | 21-07-16 | 19:58

Wij zijn met minder, minder, minder.

Harihakbar | 21-07-16 | 19:58

Julia | 21-07-16 | 19:51

Ja maar Julia die wereldvreemde mafkezen denken serieus dat die islamtische "vluchtelingen" allemaal heel erg pro homo en lesbisch zijn a la minute dat ze voet op Nederlandse bodem zetten. Die politici leven in hun eigen waanwereld, een wereld vol ontkenning met alles wat niet in hun straat past en dus niet beseffend dat islam, homo en lesbisch niet samengaan.
Hele dikke plank en hoofd.

Basil Fawlty | 21-07-16 | 19:58

Zelf beveiliging regelen en de massa immigratie laten doorgaan. Daar zit het probleem hypocrieter kan niet. Dus wij mogen helemaal kapot gemaakt worden door hun drang naar meer vluchtelingen en ze wonen al ver weg van de vluchtelingen dat is voir het klootjesvolk en nu dus ook zichzelf beveiligen.

HdJ& | 21-07-16 | 19:57

Trouwens, blijf van onze homo's af. Haal het niet in je botte hoofd. Als iemand het flikt, word ik link.

TheseDays00 | 21-07-16 | 19:57

VanBukkem | 21-07-16 | 19:33

Is het weer zo laat? Schaf alvast een mooie fles single malt aan om Joris mild mee te stemmen...

eerstneukendanpraten | 21-07-16 | 19:56

Als je solidair met homo's wilt zijn, dan ga je zonder bewaking. Die hebben homo's ook niet. Of je gaat niet.

tipo | 21-07-16 | 19:56

Tijdje geleden waren anusbommen toch in bij de zelfmoordhakbars. Ideetje?

TheseDays00 | 21-07-16 | 19:56

"Over beveiliging tweede kamerleden tijdens gay pride. Elk kamerlid krijgt twee beveiligers mee."
.
Dat zou ik niet doen zonder directe op een persoon gerichte dreiging, want de mensen in de wijken hebben ook niet twee beveiligers de man www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/... Laat ze maar beleven wat de 'gewone mensen' beleven.

ben kokhals | 21-07-16 | 19:56

En homobootje wordt waarschijnlijk één van de laatst operationele amfibie voortuigen van Defensie, waar dan als grapje amfi-homofi-lesbi-bi-trans op staat geschilderd. Hoop uit de grond van mijn hard die boot niet/wel kapzijst. (Btw doet onze koning ook mee met zijn Rose Draak?).

Bert-Bus | 21-07-16 | 19:55

Hebben die beveiligers wel kogels dan?

RoBD=Skullfucker | 21-07-16 | 19:55

Waarom zetten ze niet gewoon een toren hoge boete op terreurmisdrijven?

Seksdocent | 21-07-16 | 19:55

Ik begrijp helemaal niet waarom ze beveiliging nodig hebben? Wij wonen immers in een veilig land en er zijn dames en heren, waakzaam en dienstbaar en vergeet vooral niet: alle ellende die we gezien hebben is altijd ver weg geweest!

Mr_Pikibelly | 21-07-16 | 19:54

mad love is coming | 21-07-16 | 19:51

Het antwoord zit volgens mij al opgesloten in je vraag.

eerstneukendanpraten | 21-07-16 | 19:54

Kamerleden zijn edel gay, en die verdienen dus extra bescherming. Ik ben gewoon gay, maar ben nog nooit naar een gaypride geweest. Absoluut geen reden tot klagen dus.

Sinister-President | 21-07-16 | 19:52

catomar | 21-07-16 | 19:48

Hahaha, dat heb ik gelukkig gemist en wil ik zo houden.

Basil Fawlty | 21-07-16 | 19:52

Lekker pro-homo doen op een bootje... maar ondertussen wel een beleid steunen dat duizenden islamitische 'vluchtelingen' binnenlaat, waarbij ze hun eigen middeleeuwse gedragingen ook laten zien in de azc's zodat homo's hun leven niet veilig zijn. Hoe hypocriet is dat!?

Julia | 21-07-16 | 19:51

Maar bij welke "club" gaat rubberen Rutte meevaren?

mad love is coming | 21-07-16 | 19:51

They take care of their own.

theteach | 21-07-16 | 19:51

Waarom zijn ze doodsbang? Nederlanders zijn tolerant, en de import-islam is peace. Van een verwarde man die een beetje amok maakt ligt zelfs de Volkskrant niet wakker, dus dat kan het ook al niet zijn.

ben kokhals | 21-07-16 | 19:50

@jezusismijnheer, ja, en de wereld is nog maar 6000 jaar oud. En met moord verkrachting, kinderkanker en pedofilie Heeft jouw fantasievriend geen probleem.

Sgt. Overdoos | 21-07-16 | 19:50

Kan ook gewoon een prank zijn. Ik kan op een vol terras ook een lulverhaal ophangen via de telefoon.

Oeloeboeloe | 21-07-16 | 19:49

Basil Fawlty | 21-07-16 | 19:41
"Niks triester dan de VVD, PVDA, D66 en GL boten voorbij te zien komen. "
-
Rutte tijdens de Toppers was ook wel een soort van heel triest.

catomar | 21-07-16 | 19:48

Klinkt een beetje als premier Valls in Frankrijk na de aanslag in Nice; we moeten maar leren leven met aanslagen. Om vervolgens zwaar beveiligd een kijkje te nemen in Nice.

Duifmans | 21-07-16 | 19:47

Hypocriet volk. Wel zichzelf beschermen maar ondertussen de grenzen wagen wijd open houden voor datgene waar ze zelf zo bang voor zijn. Het is hoogverraad dat ze plegen aan het Nederlandse volk. Zolang alles bij woorden blijft en geen daden om onze veiligheid nou eindelijk eens werkelijk te gaan behartigen, horen ze voor een tribunaal die laffe politici.

Rheia | 21-07-16 | 19:47

Ze kunnen van mij niet paranoia genoeg zijn.

Koonkluk Huis | 21-07-16 | 19:46

De gaypride is niks anders als een demonisch event waar de zonden worden gevierd. Het woord pride zegt eigenlijk genoeg (hoogmoed) mensen die trots zijn op hun zonden en dat vieren.
Jezusismijnheer | 21-07-16 | 19:40
Pride betekent "trots".
U zegt het zelf al.
Heaumeau's die trots op hun geaardheid zeggen te zijn.
Maar waarom dat zo in your face moet, is mij niet bekend.
Een zonde is het overigens alleen bij religieuze fanatici.

Nuchternederland | 21-07-16 | 19:46

Dacht even dat het die aardige dame van de Plus was.

Watching the Wheels | 21-07-16 | 19:42

Even afgezien van terreur. Welk zichzelf respecterend politici wil gezien worden op dat extravagante anusridder-feestje.

Admiraal Balthasar | 21-07-16 | 19:42

Wat hebben kamerleden te zoeken op een gaypride? Is één kamerlid niet voldoende? En wie betaalt die flauwe kul allemaal? Stuur anders gewoon die knul van Klaver naar die leernichten, komt ie meteen eens op de harde weg.

Gravin v Kippenbouth | 21-07-16 | 19:41

Ieder jaar zie ik ze tijdens de gaypride parade voorbij varen. De politieke charletans op hun boten. Niks triester dan de VVD, PVDA, D66 en GL boten voorbij te zien komen. Jaar na jaar weer een genante vertoning: "Kijk ons eens happy pro-homo zijn." Plaatsvervangende schaamte heb ik dan. Net zoiets als je bejaarde dronken oom die danst op je huwelijk op moderne muziek.

Basil Fawlty | 21-07-16 | 19:41

Gebiedsverbod voor haatbaarden tijdens Gay Pride, is dat niet wat effectiever?
Brulboei_61SB | 21-07-16 | 19:35
De daders van de laatste aanslagen hadden geen baarden, en zagen er uit zoals een doorsnee moslim.
En waren het wellicht ook wel.

Nuchternederland | 21-07-16 | 19:41

De gaypride is niks anders als een demonisch event waar de zonden worden gevierd. Het woord pride zegt eigenlijk genoeg (hoogmoed) mensen die trots zijn op hun zonden en dat vieren.

Jezusismijnheer | 21-07-16 | 19:40

Ik zou nu als organisatie wel eisen dat deze aanslagmagneten wegblijven.

très cool | 21-07-16 | 19:40

@compitaal, als ik eerlijk ben, ja

Bokito ergo sum | 21-07-16 | 19:39

Die beveiligers zullen wel balen: verplicht incognito gehuld in een strakke leren broek met de billen uitgesneden gna gna.

Road to serfdom | 21-07-16 | 19:39

Jaja, ze laten het islamitisch terroristen-tuig ongehinderd binnen en gaan dan van onze centen zichzelf lopen beveiligen. Dat is het kaliber C-talentjes dat de crimineel Rutte in het zadel houdt. Namen en rugnummers?

très cool | 21-07-16 | 19:38

Ik hoop trouwens op géén aanslag voor de duideljkheid.

Drenthie | 21-07-16 | 19:37

Lees ik nu dat kamerleden het publiek en homo's als menselijk schild willen gebruiken?

*Geneefse conventie er nog eens op na lezen gaat*

Wutbürger_ | 21-07-16 | 19:37

Een beetje geheim hou je stil zeg ik altijd maar.
-
Overigens, ik zou de homo's twee beveiligers geven. De leden van de kamer mogen een keer het real-life leven ervaren.

Marcello Christiani | 21-07-16 | 19:37

@ v Bukkem
Wonderlijke logica, we hebben een aanslag nodig om ons te waarschuwen tegen aanslagen?

compitaal | 21-07-16 | 19:36

-weggejorist-

Drenthie | 21-07-16 | 19:36

"Sharona, heb je mijn werkkleren niet klaargelegd?
Godverdoemme, ik had het nog gevraagd, teringwijf"
"Flikker op klootzak, je pak hangt klaar, stropdas erbij, blouse gestreken en je V-speldje zit er al op, wat mot je nou eikel?"
"Oh domme doos, ik moet vandaag toch met de VVD op pad.
Leren tangaslip, leren pet, laarzen en tepelklemmen, is dat nou zo moeilijk?"

Cuyahoga | 21-07-16 | 19:36

Geen geld voor onze veiligheid, maar ze zorgen wel goed voor zichzelf.
Van onze belastingcenten... dat dan weer wel.

Schietmijmaarlek | 21-07-16 | 19:35

VanBukkem | 21-07-16 | 19:33

Ben jij niet helemaal goed ofzo?

1+1 | 21-07-16 | 19:35

Het is wel markant dat juist degenen die roepen dat er geen dreiging is, zich wel als eerste laten beveiligen.

taxhond | 21-07-16 | 19:35

Gebiedsverbod voor haatbaarden tijdens Gay Pride, is dat niet wat effectiever?

Brulboei_61SB | 21-07-16 | 19:35

@ Mastermattie | 21-07-16 | 19:28

Spijker / Kop !!

Het is gewoon afwachten op de eerste aanslag in NL.

Cintiq | 21-07-16 | 19:34

Opvallend genoeg hebben die lone wolves de laatste tijd na later blijkt zelf ook last van kasthomo.

Piet Karbiet | 21-07-16 | 19:34

Welke gaypride? Er is er één in Amersfoort vandaag.

1+1 | 21-07-16 | 19:34

-weggejorist en opgerot-

VanBukkem | 21-07-16 | 19:33

Ik vind hypocriet

WC Experience | 21-07-16 | 19:33

Prutsers. Je gaat dit soort telefoongesprekken toch niet op een openbaar terras zitten voeren?

PietGeniet | 21-07-16 | 19:31

Maar wij zijn met meer toch...?!

Carib | 21-07-16 | 19:30

Politici zouden eens moeten gaan nadenken. Het feit dat er kennelijk beveiliging voor henzelf nodig is, hebben ze aan hun eigen jarenlange faalbeleid te danken.

Mastermattie | 21-07-16 | 19:28

-weggejorist-

Berkemef | 21-07-16 | 19:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken