achtergrond

Geenstijl

CapGemini begrijpt kwaliteiten van vrouwen!

De mevrouw van CapGemini snapt precies wat de vrouwtjes nou zo'n aanwinst voor het bedrijf maakt. Wie een beetje leuk kan make-uppen en stijlen stylen, kan ook heersende websites ontwerpen. Dit klopt. De meeste websites zien er inderdaad uit alsof ze door zo'n huis-aan-huis make-updoos ontworpen zijn. En het is ook exact de reden dat de meeste vrouwen naar een webdesigner gaan om te vragen welk setje van H&M het beste bij hun natuurlijke kleuren past. Dacht CapGemini dat ze een leuk PR 1-2'tje met de NOS kon doen, verkrachten ze met één ietwat domme quote de safe space van alle gendersensitieve social justice cowpersons. Wij lachen. Nu is het een cliché om een vrouw op haar uiterlijk te aan te spreken zodra ze een mening op TV heeft, maar als vrouwen die goed zijn in make-up en fashion ook goed zijn in het maken van webdesigns, dan vermoeden wij dat bovenstaande CapGemini-mevrouw niet heel goed is in het maken van webdesigns. Afijn. CapGemini, voor al uw glazen plafond doorbrekende loopbaanfilosofieën.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.