Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Lange Arm van DENK wil GeenStijl censureren

"Geachte heer Stift, Zojuist is bij mij een klacht binnengekomen over het optreden van uw redacteur/verslaggever de heer Roos en zijn cameraman de heer Toet in de Tweede Kamer. Het betreft het met draaiende camera betreden van de zogenaamde “fractiegangen” en het ongevraagd en ongewenst filmen van kamerbewoners (op die plekken). Ik zal deze klacht onderzoeken en zal daarbij uiteraard hoor- en wederhoor toepassen. Ik wijs u er op dat een mogelijke sanctie voor optreden in strijd met de huisregels van de Tweede Kamer het (tijdelijk) niet meer verlenen of intrekken van uw accreditatie is. Met vriendelijke groet, Jan Willem Duijzer Directeur Bedrijfsvoering en Informatisering Tweede Kamer der Staten-Generaal" (Naschrift redactie: Filmpje straks later vanavond op GeenStijlTV.)

Reaguursels

Inloggen

Gewoon doorgaan Roos.

swassannuf | 25-05-16 | 12:52

Eerste gedachte: Geen briljante zet geweest van Jan Roos. Eerst filmen voor een fractiezaal en daarna ook nog eens filmen in de achterkamertjes waarbij het maar de vraag is of je toestemming hebt om te filmen.

Filmpje opnieuw bekeken met dit als bron www.tweedekamer.nl/over_de_tweede_kam... : Nu begin ik toch al te twijfelen. Want immers moet je door de gangen van andere partijen heen om in de eigen gang te komen, waardoor, als je dus het filmen wilt verbieden, opnieuw de definities moeten worden vastgesteld over van wie die gangen nou eigenlijk zijn, waardoor er of een algemeen filmverbod komt of gewoon een plek wordt waar gefilmd mag worden door iedereen. Immers, als je een politicus aan het ondervragen bent die aan de wandel is, dan moet je in theorie in ieder gang de partij die er zit vragen of je die politicus mag filmen of sowieso mag filmen. Stel je voor als Jan Roos Wilders ondervraagt naar een gedurfde uitspraak en andere partijen hebben er baat bij om dat interview uit te stellen of niet plaats te laten vinden of zelfs ongewenste journalisten weg laten jorissen, dan kunnen ze in hun gang een klacht indienen als de toestemming niet is verleend. Vergezocht, maar dit is dus mogelijk. Gelukkig was de SP Jan goedgezind, want anders was dus de accredatie ingetrokken met de huidige stand van zaken.

Alexander des Burgus | 25-05-16 | 04:49

Jan Willem Duijzer

Directeur Bedrijfsvoering en Informatisering
Tweede Kamer der Staten-Generaal"

Welverdraaidnogaantoezeg, wat een schitterende betiteling voor een staatsdiender, die uiteraard wordt voorzien van de bijbehorende copieuze emolumenten. Toch DENK ik, gestimuleerd door het onbedwingbare onderbuikgevoel, dat vele ECHTE economie-overeindhouders het met een aanzienlijk minder vermogen tot potverteren moeten doen.
Het kan dus best EERLIJKER en SOCIALER, tenminste als uw sociaal geheugen verder reikt dan uw EIGENBELANG.

Nelis SplitBloes | 25-05-16 | 00:28

Gebiedsverbod is voldoende, niet meer in het Erdogangetje mogen komen maar voor zover ik het begreep was het nog steeds SP gangetje. Het is wat Giel al zei in DWDD, ik voel geen verbinding. Ik ook niet maar ik begin wel steeds meer haat te voelen voor zulke lui.

Grrraaien | 24-05-16 | 23:40

Let maar eens op, GeenStijl mag straks niet meer in de Kamer komen want zielige turken en dat moet je niet willen. Het wordt tijd dat GeenStijl zelf een partij opricht en dan kunnen ze filmen wat ze willen. Het is van de zotte dat het mogelijk is dat dit soort volk het redt om in de Kamer te komen. Moet je in turkije eens proberen. Zelfs de kamervoorzitter is al geen Nederlander meer. Slappe hap Rutte en Steur laten dit allemaal gewoon gebeuren.
Dat hele Den Haag is één groot ettergezwel waar de bezem eens goed doorheen moet worden gehaald.

poisonivy | 24-05-16 | 23:14

Off topic:
Wat Sylvana moet doen: Meeliften met deze gekkentrein, en als zij haar doel (De Kamer) heeft bereikt, eruit stappen!
Naar voorbeeld van Broer Erdogan.
-
Hebben die twee gasten ook gedaan...

Ahasveros | 24-05-16 | 23:11

Jan Willem Duijzer @JWDuijzer retweet op 15 november 2015: "Nieuwsgierigheid en humor zijn goede middelen tegen agressie"...

F. von Zeikhoven | 24-05-16 | 22:59

@Tutanchamon | 24-05-16 | 21:46
1. Die mafklapperTs hebben een Nederlands paspoort en zijn verkozen tot volksvertegenwoordiger, vandaar dat ze dezelfde rechten hebben als ieder ander 2de kamerlid.
2. Waar ze aanhanger van zijn boeit niet. We hebben/hadden aanhangers van Mao/Stalin in de kamer en strekarmertjes mogen ook gewoon die bloksnor (althans zijn verdorven gedachtengoed) aanhangen tot op zekere (wettelijke) hoogte.
Daarom zeg ik leer toch eensch volwassen om te gaan met mensen met wie U het fundamenteel oneens bent.

Berbaar | 24-05-16 | 22:54

www.telegraaf.nl/binnenland/25433772/_...

In dit artikel lees ik dat Ozturk en Kuzu " weigeren de beknotting van de persvrijheid in Turkije te veroordelen. De net tot lijsttrekker benoemde Kuzu wil wel kwijt dat men vanuit Nederland niet ’zonder de context’ met de vinger kan wijzen richting Ankara."

Ik snap werkelijk niet waarom Sylvana Simons daar mee in zee gaat. Ik had haar hoger ingeschat.

Paljas | 24-05-16 | 22:39

Regels zijn er nu eenmaal en Jan Roos heeft zich daar ook aan te houden. Heeft niets met Denk te maken maar alles met de regels in de Tweede Kamer.
zeg maar jansen | 24-05-16 | 16:06
Dat zei Hitler ook toen de Joden met een ster moesten rondlopen..
WellusNietus | 24-05-16 | 16:08

Ik weet niet waarom er door wordt gereaguurd, maar volgens mij is volgens de internetregels de discussie na deze opmerking afgelopen. #Godwin

Oral Fistfucker | 24-05-16 | 22:01

@ Berbaar | 24-05-16 | 17:51
Greet heeft 1 paspoort en die Denkers hebben er twee. Daarbij zijn die 2 Turken aanhangers van Erdogan en een gevaarlijke sekte dus het is overduidelijk wie er dan hier niet thuishoren. Volksvertegenwoordigers die arrogant zijn en een grote groep pers niet te woord staan........ het kan en mag maar niet janken als je dan uitgekotst wordt. Maar met uitgekosts worden zijn ze al succesvol...... je kunt maar ergens goed in zijn. Ik heb niets met Geert maar nog minder met gevaarlijke enge sektes zoals Islam. En de groeten.

Rest In Privacy | 24-05-16 | 21:46

Eentje gaat links de anders gaat rechts zeer tactisch .. lol

Rene046 | 24-05-16 | 21:09

Bij ieder bericht tegen deze gasten springt de 2e kamer en de media er tegenin.
Zoals we wel gewend zijn tegenwoordig met bepaalde thema's

Rene046 | 24-05-16 | 21:02

@ Onderwegnaarzorgen | 24-05-16 | 20:29
l.o.l..!

telelezer | 24-05-16 | 20:55

Het "denk" (ze zijn geen hoofdletters waard) gepuis heeft pas 2 zeteltjes maar begint nu al (gesteund door hun grote Fueher Erdo) onze Nederlandse VvMU kapot te maken. Dat belooft wat als alle hakbars en onze eigen linkse loopse kippen op ze gaan stemmen en ze halen 5 or 10 zetels.
Dat terwijl VvMU de vader/moeder (the essence) is van de democratie
Zonder dat geen democratie.
www.news.cornell.edu/stories/2011/03/f...
Daaaag Nederland, het ga je goed hoor....

telelezer | 24-05-16 | 20:54

Directeur Bedrijfsvoering en Islamisering

bubbl | 24-05-16 | 20:30

"DENK", wat is de gedachte achter die naam?
El Rico Grande | 24-05-16 | 16:00
Iets met "Ditctatuur, Erdogan en Nederlandse Klikturken" vermoed ik...

Onderwegnaarzorgen | 24-05-16 | 20:29

Wacht maar tot Roos c.s. als kamerlid aantreden...!
*handenwrijvend wachten doet

Negatyfus | 24-05-16 | 20:04

Wat een praatjes weer van die twee handlangers van Erdogan, hun zelfvoldane smoelen en hun opgeblazen arrogante houding, plus nog die andere racistische groupie moeten echt een toontje lager zingen!

lanexx | 24-05-16 | 20:02

Roos is een geitenfokker

Dr.Dushkind | 24-05-16 | 19:28

Denk is een gevaar voor de Samenleving dit is een verlengstuk van Turkije

Uters | 24-05-16 | 19:27

Denk is een gevaar voor de Samenleving dit is een verlengstuk van Turkije

Uters | 24-05-16 | 19:27

Maar dat is toch niet nieuw? Het verbod om met draaiende camera een ruimte v/d 2e kamer te bestormen?

Hatertzzz | 24-05-16 | 18:54

-weggejorist-

Mannes | 24-05-16 | 18:52

@Sjors W. | 24-05-16 | 17:19
Je verdient geen vrijheid als je schijt hekel heeft aan vrijheid, zo simpel is dat en zo hoort dat, wij laten onze vrijheid niet door vrijheidshaters misbruiken, de vrijheid moet weerbaar zijn. Voor de rest mag je met alle vrijheid lekker je meningsuiting, zolang jij ook je medemens de vrijheid gunt om zijn/haar mening te uiten.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 18:47

Ik dacht dat ze door ons betaald werden. De baas mag zijn personeel altijd vragen stellen. Tsk, wat zijn zij denkende?!

Maria.1 | 24-05-16 | 18:43

@Berbaar | 24-05-16 | 17:42
Als er een tokkie is, dan ben je dat zelf wel.
Lees goed wat ik heb geschreven, zo moeilijk was het ook niet, of is je IQ lager dan 50?! Dan heb ik wel medelijden met je hoor.

Wel. Als je schijt heeft aan vrijheid, schijt heeft aan vrijheid van meningsuiting en schijt heeft aan democratie, dan verdien je die vrijheden en democratie ook niet. Punt.

Want wij hebben helemaal niks aan schijnheilige tijdelijke vrijheid en democratie, die tijdelijk door vrijheidshaters en democratiehaters wordt misbruikt om vervolgens de vrijheid en democratie om zeep te helpen.

Vrijheid en democratie zijn niet vanzelfsprekend, er werd keihard voor gevochten en wij moeten ze keihard verdedigen, zodat ook onze kinderen en kleinkinderen van de vrijheid en democratie kunnen genieten. Het moet weerbaar zijn.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 18:41

'kamerbewoners' schreef ie dat nu echt? Om je dood te lachen, stel overbetaalde clowns.

noerg | 24-05-16 | 18:30

Ach guttegut, wat een ophef... ongevraagd betreden nogal ! Als het nu ongewenst urineren betrof, dan hadden ze een punt...

Doe mij maar twee ! | 24-05-16 | 18:27

Pauperpraat uit de afvoerput van werkend Nederland. Niet serieus nemen aub.

Ronnie uit Helmond | 24-05-16 | 18:27

@Berbaar | 24-05-16 | 18:16
Het gaat er niet om wat hij zegt, maar wat hij niet zegt. Geef mij wat dat betreft die engerd Benedictus maar. Hij is niet voor niets afgeserveerd.

VerenigingVanDieven | 24-05-16 | 18:23

Berbaar | 24-05-16 | 18:16
Je moet mij dan ook op mijn woord geloven. Ik vertel geen onzin als ik serieus ben. Nooit.
En nog wat, voor de derde en laatste keer het woord negerin.
Ik waarschuw niet nog eens;)

Gerard Leeflang | 24-05-16 | 18:22

@HMCuiteraard | 24-05-16 | 18:02
Waarom zou de media in een gelijke hysterie als U schieten, simpel omdat een journalistje zich niet aan de afgesproken/opgelegde regels houdt?
Stel U eensch niet zo aan!!

Berbaar | 24-05-16 | 18:18

@VerenigingVanDieven | 24-05-16 | 17:58
Prima stuk dank!!
Zit deels ware woorden in en geen onderbouwing van de conclusies die Gerard met de Alu-hoed trekt.

Berbaar | 24-05-16 | 18:16

Denk dat er iemand enige volksvertegenwoordigers op het hart moet drukken dat ze door het volk worden gekozen en dat die baan op een paar punten na in relatieve openbaarheid moet plaats vinden, wil je hier niet aan voldoen wordt het tijd dat je het vak van volksvertegenwoordiger aan de wilgen hangt.

Umberto die trotzoni | 24-05-16 | 18:10

Dat ze dit soort mensen serieus nemen.

Robert-Schuman | 24-05-16 | 18:10

Mag ik vragen wat die meneer Duijzer precies doet?
"Informatisering" staat niet bij mij in de Dikke.
Informatica, informatie, informeel, informeren, etc. allemaal wel, maar informatisering dus niet.

Mubbenschonster | 24-05-16 | 18:08

@Chow | 24-05-16 | 16:33
Leg maar eens uit dan. Wat ik zeg, dat staat er gewoon. Journalisten met accreditatie mogen overal in het gebouw komen en filmen. Uitzonderingen: de wandelgang achter de plenaire zaal, de ledenruimte en de kamer van het kabinet. Andere uitzondering: fractiekamers en de ingangen daarvan, tenzij toestemming van de fractievoorzitter. Dat staat er.
Citeer maar waar ik ongelijk heb. Niet jouw interpretatie: nee, wat er letterlijk staat..
Je kunt wel blijven lullen dat ik ongelijk heb, maar echt bewijzen doe je het nief. Citeer maar dan.

Stormageddon | 24-05-16 | 18:07

Shit is on! Ze gaan voor de censuur van onafhankelijke media. Als hier morgen geen verontwaardiging over is in de MSM, dan zijn "we" (dus inclu GS) verloren.

HMCuiteraard | 24-05-16 | 18:02

Dat heeft Henk Kamp ook al eens gezegd tegen Rutger. De officiële regel is inderdaad dat je niet met draaiende camera binnen mag. Maar typisch Nederlands wordt dat weer 'gedoogd'. Wordt leuk als er een verbod komt. Meteen RTL en de NOS er ook bijlappen.

PopperFlopper | 24-05-16 | 17:58

@Gerard Leeflang | 24-05-16 | 17:51
Volgens mij zit Uw alu-hoedje te strak.
Proest...............!!

Berbaar | 24-05-16 | 17:54

Journaille mag best veel bij ons. Beetje respect voor elkaars grenzen is helemaal niet verkeerd. Geldt ook voor Roos en kornuiten. Popiejopies en dan janken als je karretje in de poep wordt gereden.

Quivive | 24-05-16 | 17:53

@De Vrijlansier | 24-05-16 | 17:43
Dat mag U zelf proberen te doen bij de volgende verkiezingen.
Zo rollen we hier en dat is eigenlijk wel zo fijn.

Berbaar | 24-05-16 | 17:52

DENK gaat door met waar Erdogan gebleven was.

roze_bril | 24-05-16 | 17:52

@Tutanchamon | 24-05-16 | 17:33
Tsja dat zeggen andere mensen eauk over gekke Greet, moet die ook maar opdonderen dan?
Wordt nu toch eensch volwassen en leer gewoon omgaan met mensen die er een andere mening op nahouden.
Zo werken die dingetjes.

Berbaar | 24-05-16 | 17:51

De Paus heeft via zijn uitgebreide organen de opdracht gegeven een coalitie aan te gaan met de islam. Christelijke partijen met als basis het katholicisme zullen de moslims geen strobreed in de weg leggen om hun geloof te verspreiden. Dat is een erg groot probleem omdat onze basis waarden zullen worden vernietigd door de grondleggers daarvan.
Dus de vijand is ons grondgebied binnen getrokken en wordt geholpen door de kerk.
Wat zal dit een zwaar gevecht worden, ik word al al moe als ik eraan denk. Maar veel vijanden is beter dan een paar, anders is er niets aan ;)
Te wapen!!1!

Gerard Leeflang | 24-05-16 | 17:51

Je vraagt je af wat waren die butt-pluggen van Erdogan aan het doen waren wat ze niet gefilmd wilden hebben?

smdyasc | 24-05-16 | 17:50

Ik zal ook eens een klacht indienen. Tegen Denk:
Het betreft het betreden van de zogenaamde “fractiegangen” en het ongevraagd en ongewenst mengen in de binnenlandse politiek.
Ziezo!

nemoj me jebat | 24-05-16 | 17:48

Hoe meer zetels deze partij gaat krijgen hoe beter.
Worden ze hier misschien een keer wakker.

Lokalesheriff | 24-05-16 | 17:45

... ongewenst filmen van kamerbewoners ...

Geen enkele vertegenwoordiger daar een bewoner ... ze wonen daar verdomme niet. Het parlement is niet om te wonen en een regeringsuitkering te trekken ... alhoewel dat trekken er soms wellicht op lijkt ...

Laat maar voor de rechter komen... kijken of deze klucht stand houdt.

NakedJehuty | 24-05-16 | 17:45

Verwijder DENK uit de politieke arena voordat de zwarte komedie in een tragedie omslaat.

De Vrijlansier | 24-05-16 | 17:43

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 17:05
Gel*l van een dronken aardbei maar dat was te verwachten.
Mensen die er een andere mening op nahouden dan U of ik, hebben net zoveel rechten en plichten als ieder ander.
Nu weet ik dat het onder tokkies populair is andere meningen (of culturen) maar even uit te sluiten en er andere regels op na te willen houden maar zo rollen we (gelukkig) niet in Nederlandje.
Wen er maar aan!!

Berbaar | 24-05-16 | 17:42

De heer Pritt en de heer Toet konden helaas niet gedagvaard worden. Want alle GeenStijl-leden beschuldigen elkaar ervan om Pritt of Toet te zijn.

Nivelleermarionet | 24-05-16 | 17:40

De stellingen worden ingenomen, de messen geslepen.

D. G. Narrator | 24-05-16 | 17:39

Dan gaan we toch gewoon weer een rondje rechtsgang.

Yzord | 24-05-16 | 17:39

En ik weet zeker dat deze enge club nagenoeg het hele allochtine electoraat van PvdA gaat afsnoepen. Ik bereid me voor op een fractie van DENK die groter wordt dan die van de PvdAcht....

BlowingBubbles | 24-05-16 | 17:38

Kunnen die vervelende Turken niet gewoon opdonderen ? Ik moet ze niet. Met hun dubbele agenda's en misselijkmakende geloof graaien en de boel frustreren. Minder minder minder alsjeblieft.

Rest In Privacy | 24-05-16 | 17:33

Grappig op de fb pagina te lezen van DENK reacties als witmannen. Eigenlijk is het gewoon populistisch gedrag. Alle witte mensen zijn fout dat is de strekking het eeuwige verwijt dat men de geschiedenis niet kent. Vermoeiend zou los je dingen niet op. Neem een voorbeeld aan tony's chocolonely die al sinds 2005 bezig zijn om kind slaaf vrije chocolade te produceren. Vorige jaar een enorm succes door 1200 Cacao boeren extra erbij gekregen voor eerlijke producten. Zo doe je dat. Echt iets doen aan discriminatie ipv alleen maar boe roepen dat NL zon slecht land is.
Dus journalisten wees kritisch naar elke politieke partij.

franck7020 | 24-05-16 | 17:29

Tja.. stom foutje van Denk en Pownews had het aan zien komen. Als je DENK te kakken zet dan is voor hun simpelste gedachte om Pownews op deze manier terug te pakken.
Jammer dat ze dan gaan janken hier, maar doe gewoon je ding en pak ze met goede journalistiek terug.

Denk dat ze dan spijt krijgen door op deze kinderachtige manier te reageren tegen de media.

nobodyknows | 24-05-16 | 17:28

De "Directeur" neemt niet eens de moeite om na te gaan wat er nou achter die Pritt Stift zit. Niet te geloven. DENKt niet na.

Zwizalletju | 24-05-16 | 17:21

@ Wonderful-Life | 24-05-16 | 17:05

Wat een onzin. 'Om onze vrijheid (van meningsuiting) te verdedigen moeten we alle onwelgevallige meningen opsporen en door mannen met klakkende laarzen laten verwijderen'.. Vrijheid is vrijheid, om meningen te uiten en te stemmen op wie dan ook, zolang aan de voorschriften is voldaan.

Sjors W. | 24-05-16 | 17:19

Da's toch nie normaal meer, je mag niets meer tegenwoordig.
stuitend.

Blafhoed_piklik | 24-05-16 | 15:56
.
Tja, dat is mijn motto al enige tijd.....

watmagjenogwel | 24-05-16 | 17:17

Ik dacht dat denk zo transparant mogelijk wilde werken, vandaar ook hun open kantoor. Dat hebben ze zelf gezegd en is uitgezonden!!

boerk | 24-05-16 | 17:17

DENK? Mocht Ak-partij.nl niet?

Bimos | 24-05-16 | 17:14

@ Lupuslupus | 24-05-16 | 16:50

Aangezien Jan zelf zegt dat het om 'vragen stellen' gaat betwijfel ik dat de Denk-mannetjes alleen in beeld liepen eerlijk gezegd. En de uitnodiging van Peggold om hem op zijn kamer te filmen (zou Alex een Riefenstahltje eisen? Zie ik hem best voor aan) zegt natuurlijk niks over het benaderen van Greet, Halbe of DENK (voornamen ga ik niet leren en van die tweede weet ik de achternaam niet eens). Wat betreft filmen op de gang weet ik niet wat de regels zijn, maar dat hoort Roos te weten.

Geloof ook niet dat zo'n grijze kamerambtenaar brieven gaat versturen als Roos er op uitnodiging was, zo assertief zijn ze volgens mij niet.

Sjors W. | 24-05-16 | 17:14

@Gerard Leeflang | 24-05-16 | 17:06
Volgens mij heb jij het topic niet begrepen. Lees de tweet nog eens en de tekst van het briefje en let daarbij ook op de datering van de tweet en de datum van dit topic.
Ik heb vandaag en gisteren geen topic gezien van Jan Roos met Kuzu in de gangen van de Tweede Kamer in het voorportaal van de hel, eh... Het voorportaal van de fractiekamer van Kuzu en die andere Turk. Doe eens een linkje, anders?

Stormageddon | 24-05-16 | 17:12

De rattenvanger van Hamelen jongens. Je weet hoe ze zijn! Ben benieuwd naar het verhaal.

Mr_Pikibelly | 24-05-16 | 17:11

Piet Karbiet | 24-05-16 | 16:59
Ja,uit: 'Wie is de kunstenaar' Afl.6

Gerard Leeflang | 24-05-16 | 17:10

@Chow | 24-05-16 | 16:33
Wat is niet zo? Pers mag in principe overal in het gebouw komen en ook overal filmen, alleen niet in fractiekamers in en de gangen voor de ingangen van de fractiekamers. Ik weet niet of je de Tweede Kamer kent, maar de fractiekamers zijn door de verschillende gebouwen heen, op diverse plekken. Er is niet 1 gang waar alle fractiekamers netjes naast elkaar zitten. Er zijn tientallen gangen met allerlei kamers. De gangen er naar toe zijn voor de pers gewoon toegankelijk en de pers mag overal draaien, op een paar plekjes na. En de fractiekamers inclusief ingang alleen na toestemming van de fractievoorzitter. Dat staat er. Er staat nergens dat je niet met draaiende camera in de gangen mag komen. Dat mag namelijk wel. Alleen bij de ingangen van de fractiekamers niet zo der toestemming.

Stormageddon | 24-05-16 | 17:07

Stormageddon | 24-05-16 | 16:58
Volgens mij heb jij in het verleden een paar filmpjes van onze vriend Jan gemist.

Gerard Leeflang | 24-05-16 | 17:06

@Berbaar | 24-05-16 | 16:43
Als iemand een dictator als Erdogan verdedigt, schijt heeft aan democratie en vrijheid, zo'n persoon heeft sowieso helemaal niks in een democratisch en vrij land te zoeken. Dus opzouten samen met de naïeve "weldenkende" tokkie's, die door hun onbegrensde naïviteit het graf van onze vrijheid en democratie aan het graven zijn.

Wij hebben helemaal niks aan een schijnheilige korte termijn democratie, vrijheid en tolerantie.

Wij hebben een weerbaar democratie, vrijheid en tolerantie nodig, een duurzaam systeem dat zich niet laat misbruiken, daarom het volgende moet in de grondwet komen:

Wie Anti-Democratie is, verdient geen democratie.
Wie Anti-Vrijheid is, verdienen geen vrijheid.
Wie intolerant is, verdient niet om getolereerd te worden.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 17:05

Die turken proberen overal de boel te censureren.

Brainder | 24-05-16 | 17:01

Kamerbewoners? In welke studentenflat liepen ze nou weer te filmen?

Bert711 | 24-05-16 | 17:01

@Gerard Leeflang | 24-05-16 | 16:46
Weet je welke kunstenaar ook een schurfthekel had aan sommige kunstenaars?

Piet Karbiet | 24-05-16 | 16:59

Nou, dat lijkt me een inkoppertje.

Er lijkt mij in die camera geen enkel draaient onderdeel te zijn.

De aantijging is ajbect en infaam. En zou direct geseponeerd moeten worden. Derhalve is verdere vervolging ook niet meer mogelijk, want gaat over zelfde feit.

deniea | 24-05-16 | 16:58

@Gerard Leeflang | 24-05-16 | 16:30
De reactie van chef communicatie op de ingediende klacht staat nu als topic online. Dat is de bovenstaande tekst beginnend met "Geachte heer Stift".
Er is nog geen seconde beeld of geluid van Jan Roos in de wandelgangen met Kuzu die andere Erdogankloon online verschenen. Dus de conclusie is: vooraf is al een klacht ingediend. Anders kon er ook geen reactie zijn van de chef communicatie.
Moeilijk hè, nadenken?

Stormageddon | 24-05-16 | 16:58

-weggejorist-

HotPotato | 24-05-16 | 16:55

Nee hij heeft alle genen van een onderdrukker/bezetter in zich.
ad melkert | 24-05-16 | 16:53
.
Zoals elke moslim dus het cirkeltje is weer rond.

Lupuslupus | 24-05-16 | 16:54

Kuzu is nog te klein om burgemeester van Texel te kunnen spelen. Typisch het gedrag van een hautaine allochtoonpoliticus die zijn eigen tekortkomingen moet camoufleren en daarbij snel naar repressie grijpt. Want begrippena als transparantie/openheid/toegankelijkheid en dialoog zitten niet in zijn begrippenkader. Nee hij heeft alle genen van een onderdrukker/bezetter in zich.

ad melkert | 24-05-16 | 16:53

@gentle giant | 24-05-16 | 16:29
Dat gaat me weer een beetje ver maar tussen dropl*l (wat Kuzu is) en excellentie zit nog een wereld van aanspreektitels toch?

Berbaar | 24-05-16 | 16:52

En dan te DENKEN dat wij hun salaris betalen.

HotPotato | 24-05-16 | 16:52

ook plaatsen waar ze - en pers - vaker komen, alleen dan op uitnodiging. Daar dan gaan lopen filmen vind ik voor droeftoeters.
Sjors W. | 24-05-16 | 16:43
.
Het kan best zo zijn dat Jan Roos van andere fractievoorzitters WEL toestemming had om daar te filmen want dat vertelt het verhaaltje niet hè?
Als dat zo is hebben die turken geen poot om op te staan, behalve dan dat ze in de weg liepen toen Jan Roos filmde. Hadden ze maar in hun hok moeten blijven.

Lupuslupus | 24-05-16 | 16:50

Als je niet mag filmen op die fractiegangen, en je gaat vervolgens lopen filmen op die fractiegangen, dan is dat tegen de regels ja. Wat is nou precies het probleem?

Nietvoordekat | 24-05-16 | 16:50

Regelneukers... laten ze zich idd druk maken over wat er in Turkije gebeurt. verder sluit ik me aan bij Thomas333

beerboeloe | 24-05-16 | 16:50

@Junkycat | 24-05-16 | 16:28
Zeker en vast want ik heb een andere mening dan U en slaag er meestal in die eloquent te verwoorden, dat zal best pijn doen.
Maar kom eensch op knul, probeer te verwoorden wat er niet klopt aan mijn plempsel? Wat stoorde U, wat is er mis, wat noopte U (behalve een intelligentie deficit) zich direct te verlagen tot een ad-hominem?

Berbaar | 24-05-16 | 16:49

Ik DENK dat ze gewoon op moeten tiefen naar turky

Binsberge | 24-05-16 | 16:49

DENK is viesssssssssssssss

lefbak | 24-05-16 | 16:49

Mijn eisen zijn iets minder bescheiden, maar zeer gerechtvaardigd.
Om te beginnen:

Alle journalisten uit de Turkse gevangenissen;
Excuses voor de Armeense Genocide + Wiedergutmachung;
Excuses voor de Pontische Genocide + Wiedergutmachung;
Excuses voor de Assyrische Genocide + Wiedergutmachung;
Excuses voor de eeuwenlange kinderroof Devşirme (παιδομάζωμα) + Wiedergutmachung;
Erkenning van de Republiek Cyprus (Κυπριακή Δημοκρατία)
Oprichting van een onafhankelijke Koerdische staat (Kurdistan);
Turkije uit de NAVO;
Erdogan voor Internationaal Strafhof (International Criminal Court).

Thomas333 | 24-05-16 | 16:47

Aij, kritieke en moeilijke vragen stellen moet uiteraard onder censuur worden verdrongen.

We willen een eerlijke en open journalistiek natuurlijk niet hebben in dit land.

LangeTijdGeleden | 24-05-16 | 16:47

Nederland gedoogland. Nederland polderland. Nederland wegkijkland.Nederland lak aan regeltjesland.
Ik kan er dus niet meer van maken dan dat Kuzu en Ozturk niet geïntegreerd zijn in Nederland. Wat een sneuneuzen zijn het toch ook.

Graaf van Egmont | 24-05-16 | 16:46

Ik heb een schurfthekel aan kunstenaars, psychologen, maar vooral aan journalisten.
Maar Jan blijft onze Jan, een onverschrokken journalist, en die halve nichten van DENK moeten eens leren hun grote muil dicht te houden in onze tweede kamer, dat stelletje infiltranten.

Gerard Leeflang | 24-05-16 | 16:46

Geen vraag van of, maar wanneer. En die is beantwoord. DENK bedient nou eenmaal geen achterban die prioriteit geeft aan uitingsvrijheid of transparantie. En hun achterban zal het alleen maar prima vinden als GeenStijl, Powned en aanverwanten op deze manier wordt behandeld. Daarnaast meer publiciteit, meer stemmen.

Hoen | 24-05-16 | 16:45

ach gut de aspirant geitenneukertjes zijn op hun pikje getrapt

protonplof | 24-05-16 | 16:45

We krijgen dus binnen twee decennia een mega-partij, als al die debiele, voortijdige schoolverlaters met een uitkering gaan stemmen op DENK, ik lach me rot, de democratie van de onderontwikkelde debiel met een grote bek , lange tenen , een mega-ego, en een sturende religie, precies wat Nederland, nee, heel Europa zelfs, verdient.

Crufty | 24-05-16 | 16:45

@ Lupuslupus | 24-05-16 | 16:28

Daarom vind ik het zo onstellend sneu. Als Jan die camera nou in zijn hol had gestopt om iets te bewijzen, soit. Maar met je persaccreditatie door de voordeur lopen, richting the publieke ruimten waar gefilmd mag worden, en dan nog een keer met je persaccreditatie en een smoesje de deuren naar de fractiekamers doorlopen om dan de camera te laten rollen, ik vind dat sneu en onnodig.

Je verwijt mij niet te weten hoe groot een camera is, maar ben je zelf wel eens in de Kamer geweest? Als ik het verhaal goed begrijp is Roos gewoon gecontroleerd bij binnenkomst (Lange Poten of Plein ingang), maar vanwege zijn persaccreditatie is die camera geen probleem. Vervolgens zijn ze via de openbare ruimte de tweede rij poortjes naar de fractiekamers doorgelopen, ook plaatsen waar ze - en pers - vaker komen, alleen dan op uitnodiging. Daar dan gaan lopen filmen vind ik voor droeftoeters.

Sjors W. | 24-05-16 | 16:43

@Wonderful-Life | 24-05-16 | 16:24
Tsjaa een stelletje minkukels zijn het zeker maar ze hebben nu eenmaal actief- en passief kiesrecht dus hebben ze net zoveel recht om te klagen wanneer iemand de regeltjes overtreedt als ieder ander kamerlid.
Nu weet ik dat het onder tokkies populair is om mensen te verzoeken "op te zouten" indien ze er een andere mening op nahouden maar gelukkig rollen de weldenkende en beschaafde mensen niet zo.

Berbaar | 24-05-16 | 16:43

Briljante taktiek. Geenstijl gaat hier nog groot mee worden. Zelf regels overtreden en dan de slachtoffer gaan spelen. Ze kunnen zo aansluiten bij een andere groep.

Grote Smurf | 24-05-16 | 16:43

Kuzu wordt binnenkort vervolgd omdat ook hij zijn mond in Roermond politiek voorbijgepraat heeft. Kan ie gaan piepen , de "heeft nog nooit gewerkt voor zijn centjes -Turk"
lieve oom Erdogan, ze doen het weer......

gringo-brd | 24-05-16 | 16:41

Jammer, zou graag willen zien wat er binnen deze groep beroepsgediscrimineerden gebeurt als ze slechts 1 of 2 zetels halen. Voor wie zijn die zetels dan?

spanarchist | 24-05-16 | 16:40

Slechte 'verbinding' in de gangen daar bij denk

ArieC | 24-05-16 | 16:40

In ONS huis gelden ONZE regels, DENK daar maar eens over na!
Malloten!
tegekvoorwoorden | 24-05-16 | 16:08
"Het verblijven en/ of het maken van opnamen in de voorruimten bij de ingangen van de fractiekamers is zonder uitdrukkelijke
toestemming van de fractievoorlichters niet toegestaan."
Hier heb je de regel. Die geldt dus.

mr. coffee | 24-05-16 | 16:40

Lupuslupus | 24-05-16 | 16:18
Eerder 'Holbewoners'
miff | 24-05-16 | 16:31
.
:-)

Lupuslupus | 24-05-16 | 16:35

Lange arm? Gewoon oer Hollands regels zijn regels mentaliteit volgens mij. De lange arm is aan het werk als je meneer Roos uit de gracht vist met een gaatje in zijn achterhoofd, of als zijn koffie op eens naar polonium smaakt. Een mailtje van de TK dat je je aan de huisregels moet houden is hooguit een dikke vinger.

TheOracle | 24-05-16 | 16:33

@tegekvoorwoorden | 24-05-16 | 16:08
LOL weer eentje die niet goed opgelet heeft op sgool.
U mag 1 keer in de 4 jaar Uw volksvertegenwoordigers in die kamer kiezen dat is zowat alles wat U te vertellen heeft en dat is maar goed eauk.
De kamer (en presidium) maakt zelf haar huisregels en kiest zelf haar voorzitterT en daar hebben de (boos)burgertjes geen reedt over te vertellen.

Berbaar | 24-05-16 | 16:33

Stormageddon | 24-05-16 | 16:26

Dat is dus niet zo. Lees nog maar eens goed dat document onder jouw linkje door.

Chow | 24-05-16 | 16:33

Ja, aan geenstijl hebben ze de grootste hekel, dus die gaat getreiterd en genegeerd worden tot de laatste snik van deze wachtgeldsollicitanten.

TheseDays00 | 24-05-16 | 16:32

Lupuslupus | 24-05-16 | 16:18
Eerder 'Holbewoners'

miff | 24-05-16 | 16:31

Jan Roos en zijn cameraman moeten keihard beboet worden voor het zich schuldig maken aan het aan de laars lappen van de regels.
Zo! En dan we gaan we evenzo meteen over naar het veroordelen van alle moslims voor het schenden van de protocollen die bij de rechtsstaat hoort die Nederland heet. In het gevang met dat zooitje.

McMarx | 24-05-16 | 16:31

De wandelgangen en de achterkamertjes zijn niet openbaar, dat kon je van tevoren ook wel inschatten, heer Jan. Anders zijn het geen wandelgangen en achterkamertjes meer.

Nuchternederland | 24-05-16 | 16:31

Is het nou nog geen oorlog? Mijn handen jeuken om bij het verzet te gaan.

Stijlicoon | 24-05-16 | 16:31

Stormageddon | 24-05-16 | 16:26
Ehm, waar staat dat de klacht vooraf is ingediend?

Gerard Leeflang | 24-05-16 | 16:30

@Berbaar | 24-05-16 | 16:24 En aanspreken met 'excellentie', maar dat is logisch.

gentle giant | 24-05-16 | 16:29

DENK ; Dom EN Kansloos

miff | 24-05-16 | 16:29

@zeg maar jansen | 24-05-16 | 16:06
Haha precies maar dit levert meer clicks op bij sommige pavlov-reaguurdertjes.

Berbaar | 24-05-16 | 16:29

Als de cameraman nou Arie Prins had geheten was het Bob Evers gehalte nog hoger geweest. "Kabaal in de Kamergangen" of "Dreiging uit Denkistan"

Dr. Ka wo lo | 24-05-16 | 16:28

Kamerbewoners..
Wonen ze nu ook al in die kamers?

Crufty | 24-05-16 | 16:28

De camera wegstoppen om door de poortjes heen te komen en dan tevoorschijn trekken, tsjonge jonge.

Sjors W. | 24-05-16 | 16:22
.
Weet u wel hoe groot zo'n camera is? Nou die stop je niet even weg hoor. En als het wel gebeurd is heeft de beveiliging niet staan opletten. Voor hetzelfde geld was het iemand met een pistool gelukt om er door te komen om Wilders te vermoorden.
Hoop in ieder geval dat dit voor de beveiliging nog een flink staartje krijgt.
.
Verder word ik kotsmisselijk van dat "befehl ist befehl" hier in de panelen.
.
De kwezels van Denk kunnen Jan Roos gewoon niet uitstaan omdat hij ze keer op keer laat zien wat een idioten het zijn en ja, dat zet kwaad bloed dus nu gaan ze huiliehuilie doen. Mafklappers.

Lupuslupus | 24-05-16 | 16:28

@ Berbaar naar mannetje ben jij

Junkycat | 24-05-16 | 16:28

Zucht, altijd maar weer in de slachtofferrol kruipen, stelletje zeurpieten.

neemjemoederindemali | 24-05-16 | 15:59

Is dit je geniale plempsel??
Of heb je het over OF Denk OF GS?...

Hemmenaar7 | 24-05-16 | 16:27

De gebouwen van de Staten Generaal zijn het bezit van de Nederlandse bevolking. Dat niet iedere boerenlul zomaar binnen mag wandelen is uit oogpunt van veiligheid nog wel te tolereren, maar daarvoor is er geaccrediteerde pers die namens ons kijkt wat daar allemaal gebeurt en daar ongehinderd verslag van kan doen. Het gebouw is niet van DENK, niet van een partij of een toevallige occupant die daar kantoor houdt omdat ze tijdelijk verkozen zijn. Dat zij in beslotenheid en privacy kunnen vergaderen is prima, maar zij bepalen niet of pers in de wandelgangen mogen en welke pers wel of niet. Alle gangen zijn vrij toegankelijk en de pers mag daar met een draaiende camera doorheen.
Kuzu jankt, klaagt en zeurt voor zijn beurt. Ongewenst opnamen maken mag inderdaad niet zonder toestemming van de fractievoorzitter, maar dat los je op door Jan Roos te zeggen dat hij niet wil dat die beelden/opnamen worden gemaakt en als dat al is gebeurd dant ze dan niet mogen worden geopenbaard. Gebeurt dat toch, DAN dien je een klacht in. Niet al vooraf. Dat is nu juist het hele punt.
www.tweedekamer.nl/over_de_tweede_kam...

Stormageddon | 24-05-16 | 16:26

@Jozef C. de Groot | 24-05-16 | 16:01
Kuzu is een l*l met vingers maar verder gewoon een 2de kamerlid en als die last hebben van iemand die zich niet aan de huisregels houdt dan volgt een klacht.
Da's logisch.

Berbaar | 24-05-16 | 16:26

Mwa... laten we wel eerlijk blijven. Jan Roos is ook een zacht ei, een ingestudeerde grote bek heeft ie wel maar enig vorm van kritiek eindigt snel in een block op twitter. Zus Roos doet het erg leuk maar is ook een meer dan overgevoelig trutje... niet erg hoor... maar wel waar. Kus!!! hahahaha

VakerWelOfNiet | 24-05-16 | 16:26

@Lupuslupus | 24-05-16 | 16:18
Ik dacht hetzelfde. Dafuq?

Botte Hork | 24-05-16 | 16:26

Uit de Persinformatie toegankelijke ruimten:"Het verblijven en/ of het maken van opnamen in de voorruimten bij de ingangen van de fractiekamers is zonder uitdrukkelijke
toestemming van de fractievoorlichters niet toegestaan."

Dus als Jan toestemming heeft gehad is er niets aan de hand, anders wel. Zo simpel is het.

Knal er maar een update in met het antwoord.

Gerard Leeflang | 24-05-16 | 16:25

Prima! Ziet iedereen wat voor partij het is.

Sayer | 24-05-16 | 16:25

Tja... ze hebben duidelijk iets te verbergen bij de overheid. En dan alles wat je verklaart op film vastgelegd... daar zit geen een beroepsleugenaar op te wachten!

ikke M. | 24-05-16 | 16:25

@kanon0503 | 24-05-16 | 16:00
Die huisregels zijn al 2 jaar geleden aangescherpt dus Jan c.s. wisten ervan.
En als U het nu toch over fatsoen hebt dan is bijv. de regel niet met draaiende camera op iemand af te stappen maar eerst even vragen of het schikt een interniew te geven helegaar zo gek nog niet.
Haast normaal fatsoenlijk toch.

Berbaar | 24-05-16 | 16:24

Met dank aan Sharia Simons

Sardinos | 24-05-16 | 16:24

De vraag is, wat hebben Erdogaanse Turken in de Tweede Kamer te zoeken?! Helemaal niks, dus opzouten naar Toerkaja.

Wonderful-Life | 24-05-16 | 16:24

Roos wordt sowieso niet uitgeleverd aan Kuzu.

Simon_GS | 24-05-16 | 16:23

Allemachtig wat een gezeur. Dezelfde zender die regeltjes misbruikte om een taxpoet te mogen verstoken op de publieke gaat nu huilie huilie doen nadat ze vermoedelijk bewust regeltjes hebben overtreden. De camera wegstoppen om door de poortjes heen te komen en dan tevoorschijn trekken, tsjonge jonge.

Ik zou ook niet willen dat er onaangekondigd in de gang van mijn kantoor gefilmd wordt. Ik werk wel gewoon bij een bedrijf, maar vind de 'ze verdienen taxpoet dus dan hebben ze het maar te pikken' niet echt opgaan. Ze hebben getekend om volksvertegenwoordiger te spelen, voor real-life soaps moet Powned maar uitwijken naar de Barbie's van deze wereld.

Sjors W. | 24-05-16 | 16:22

De pers was toch al gejorist door het Presidium?
Persvrijheid, dat moeten we niet hebben in de Tweede Kamer.

Piet Karbiet | 24-05-16 | 16:22

DenK.... staat voor Dom en Kansloos.... straks mag je ook voor het TK-gebouw ook niet meer interviewen..

marsreep | 24-05-16 | 16:21

(huis)regels zijn (huis)regels... of geldt hier het credo "jullie regels, niet de onze"? gs is stiekem een krakersgekkie?

Satria | 24-05-16 | 16:21

Denk: Dictator Erdogan's Nederlands Kluppie..

Echter filmen op gangen is niet toegestaan, tenzij uitdrukkelijk toestemming is verkregen. Dat is niet alleen zo in Nederland, maar ook bijvoorbeeld bij het Amerikaanse Congress. Aangezien Congress als collectief verantwoordelijk is voor DC (DC is geen staat en heeft dus geen senators en/of afgevaardigden om de belangen van inwoners van DC te behartigen en zijn dus allen tezamen verantwoordelijk voor DC) en ik ben daar dus ook een keer geweest vanwege een issue waarmee de neighborhood council met de gemeente (welke onder toezicht van Congress staat) overhoop lag. Wij mochten wel filmen in de zalen en bij de ingang, maar niet op de gangen naar de vergaderzaal. Dat gold niet alleen voor ons, maar ook voor de aanwezige pers. In de VS is dit een privacy maatregel welke personeel welke voor een afgevaardigde of senator werken te beschermen..

TuurlijkNiet | 24-05-16 | 16:19

Als je Toet heet dan stam je af van Scheveningse vissers. Geen jongens om grapjes mee te maken.

Koning Willy | 24-05-16 | 16:00

Als in Toet Toet Boing Boing Peppie en Kokkie?

Carlitros | 24-05-16 | 16:19

"Kamer-bewoners"?????

Lupuslupus | 24-05-16 | 16:18

Het recht om te klagen is diepgeworteld in dit land. Dat moeten we respecteren. Er wordt keurig hoor en wederhoor toegepast zo te lezen dus of de klacht wordt gehonoreerd? We wachten in spanning af. DENK wel.

Drpepper | 24-05-16 | 16:18

Flink hard aanpakken die Roos, wat een kwal is het toch ook.

bovenkoker | 24-05-16 | 16:18

Openheid en moderne 'democratie' zijn onverenigbare begrippen.

van heinde en verre | 24-05-16 | 16:17

Dus we krijgen straks een flimpje te zien waarin de "DENK boys" de markt penetratie strategie van de partij aan die Simons aan het demonstreren zijn ....

BieVerschoftstad | 24-05-16 | 16:17

Zielig klotevolk.

F1802 | 24-05-16 | 16:17

De dikke lul van Erdogan reikt tot in het hart van onze nepdemocratie. Er heeft nog nooit een hond op DENK gestemd, maar kijk ze eens de agenda bepalen. Zum Kotzen.

très cool | 24-05-16 | 16:16

Beetje amateuristisch om daar met draaiende camera te gaan staan als je geen sanctie aan je broek wil hebben. Jan Roos is echt niet heel erg goed opgeleid of wel?

BlitzFlicker | 24-05-16 | 16:15

DENK wil alleen maar extreme reacties ontlokken, om in soennietische landen deze te laten zien (onder het mom van zie je wel ze haten ons en zo praten ze over ons). DENK is gemaakt om een slachtofferrol te spelen en sentimenten bij minderheden op te wekken. En laat het nu even gelukkig crisis zijn waardoor dit effect ook haalbaar is.

N.b. Wilders en de PVV zijn ook heel erg bekend in soennietische landen (bekend ten negatieve of course).

bhaal | 24-05-16 | 16:14

Denk neemt een voorbeeld aan Putin en Erdoğan.

i-Wonder | 24-05-16 | 16:13

want regeltjes zijn regeltjes... en als je in een land een wet overtreedt, weet je dat je daarvoor gestraft kunt worden... Nu de microscoop erbij en alles wat stinkt aan DENK door-nationaal-socialistisch-bewegen richting iets of iemand die graag potloden slijpt.

Handsomeboy | 24-05-16 | 16:12

Als het ongevraagd filmen in fractiegangen niet mag dan moet je dat dus ook niet doen lijkt me.

Chow | 24-05-16 | 16:12

Kunnen deze mannen niet lekker in Turkije gaan zitten en wachtgeld trekken? Zijn ze eigenlijk wel verplicht aan hun achterban..

Simon Takker | 24-05-16 | 16:11

Joh, dat hebben ze afgekeken van Erdogan... je weet wel die Turkse dictator. Zo is Erdogeit ook begonnen. Het zijn de kleine dingen die het doen. En dan ga je dat langzaam uitbreiden, totdat je de totale macht hebt. Mark my words. Mark? Zei ik Mark??? Wat een gekkie ben ik toch...

Herr Zimmermann | 24-05-16 | 16:10

You know when you've been Ebru'd

GraafTel | 24-05-16 | 16:10

En zo begint de Turkse censuur hier ook vormen aan te nemen, dankzij een stelletje Turkse-Nazies.

BigShow | 24-05-16 | 16:08

Regels zijn er nu eenmaal en Jan Roos heeft zich daar ook aan te houden. Heeft niets met Denk te maken maar alles met de regels in de Tweede Kamer.
zeg maar jansen | 24-05-16 | 16:06
Dat zei Hitler ook toen de Joden met een ster moesten rondlopen..

WellusNietus | 24-05-16 | 16:08

Huisregels... Dat huis is van ons, de belastingbetaler! En dat geldt dus ook voor de "fractiegangen"...
In ONS huis gelden ONZE regels, DENK daar maar eens over na!
Malloten!

tegekvoorwoorden | 24-05-16 | 16:08

Regels zijn er nu eenmaal en Jan Roos heeft zich daar ook aan te houden. Heeft niets met Denk te maken maar alles met de regels in de Tweede Kamer.


Maar die Turken erbij slepen genereert wel meer kliks, dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 24-05-16 | 16:06

Denk ... denkt dat we in Turkije zijn...

Is dit nog nieuws? | 24-05-16 | 16:06

Geacht heer Stift :-)

Stocktrader | 24-05-16 | 16:06

Gewoon NEGERen die gasten van DENK, is volgens mij veel effectiever

Snap je!? | 24-05-16 | 16:06

Die Sylvana Simons is het hier ook roerend mee eens , journalisten op alle mogelijke manieren kort houden . Simons he.. die janktroela van TV .

destructief | 24-05-16 | 16:05

Welkom in Klimafaat & Kalifaat der Nederlanden daar waar de Groen- en Moslim-dictators geen verantwoording meer hoeven af te leggen.

ProAsfalt | 24-05-16 | 16:04

sta er niet verbaasd van , die lui verraden hun eigen moeder nog als het kan en praten immer met 2 monden. Menschen ,besef even goed wat hier gebeurd en wie dit in gang heeft gezet.

destructief | 24-05-16 | 16:03

Heeft er iemand bij DENK misschien 'PANIEK PANIEK PANIEK' geroepen...?

Muskatnuss!!! | 24-05-16 | 16:02

Ja wetten van het land moeten gerespecteerd worden. Geldt ook voor denk. Waarom hoor ik iedereen klik-turk reopen?

TheseDays00 | 24-05-16 | 16:02

Ik wordt ook ongewenst en ongevraagd door die kamerbewoners vertegenwoordigd... laat me dan ook elk moment zien waar ze mee bezig zijn. Webcam op het hoofd allemaal.

Bass Trouble | 24-05-16 | 16:02

Democratie is iets waar je mee opgevoed moet zijn, anders leer je het nooit. Verbieden en verbannen passen niet in dit systeem.

salsaparilla | 24-05-16 | 16:02

Ik DENK er het mijne van,pfff

|confused| | 24-05-16 | 16:01

Kuzu moet nou niet gaan denken dat hij iemand is.

Jozef C. de Groot | 24-05-16 | 16:01

Hoe beter de idioterie van DENK zichtbaar is hoe beter. Ik hoop dat ze nog een paar prominente borderliners weten te strikken.

Harry Turtle | 24-05-16 | 16:01

Aanval is de beste verdediging

Dat is de vaste tactiek van islamisten en door hen geïnspireerde moslims

Islamofiel | 24-05-16 | 16:00

NL gaat gegijzeld worden door die klup. Iedereen schiet in zn politiek correct/anti-kwets modus reflex.

Yohean | 24-05-16 | 16:00

Dit komt bij alle partijen voor. Inderdaad lekker tendentieus dus :)

ouwenegert | 24-05-16 | 16:00

"DENK", wat is de gedachte achter die naam?

El Rico Grande | 24-05-16 | 16:00

Huisregels? Je bent een VOLKSvertegenwoordiger op een PUBLIEKE plek, die een rol heeft om vragen van journalisten óp deze plek dient te beantwoorden. Zowel uit goed fatsoen als vanwege de functie die je bekleed.

Dus DENK daar maar eerst eens over na, stelletje kopvod-dictatortjes.

kanon0503 | 24-05-16 | 16:00

@Balzakius | 24-05-16 | 15:57 : Als je Toet heet dan stam je af van Scheveningse vissers. Geen jongens om grapjes mee te maken.

Koning Willy | 24-05-16 | 16:00

Openheid, dat moeten we niet willen met zijn allen...

Andiamo | 24-05-16 | 15:59

Viezeriken

24^7 | 24-05-16 | 15:59

Sylghana is al meteen goed bezig!

Got | 24-05-16 | 15:59

Waarom zou je transparant zijn als volksvertegenwoordiging?
Waarom ...

gentle giant | 24-05-16 | 15:59

-weggejorist-

Tha Man | 24-05-16 | 15:59

Zucht, altijd maar weer in de slachtofferrol kruipen, stelletje zeurpieten.

neemjemoederindemali | 24-05-16 | 15:59

Volksvertegenwoordigers staan daar voor en door ons; in mijn ogen betekent dat volledige transparantie. Censuur is slecht, maar nota bene in het parlement al helemaal. Wie niet inziet dat onze vrijheid allang verloren is gegaan leeft onder een steen.

Fatsoenskloof | 24-05-16 | 15:59

Ach welnee, dat zijn gewoon de huisregels van de TK. Lange arm, my ass. Daar heeft DENK andere methoden voor.

Boer in 020 | 24-05-16 | 15:58

Haha! Toet!

Balzakius | 24-05-16 | 15:57

Ze zijn wel bang voor geenstijl lijkt het...

Dennis6642 | 24-05-16 | 15:57

Deze partij kon nog wel eens de doorslag gaan geven in het herstel van een reële blik van het oer-Nederlandse volk. Ga zo door jongens, we komen eraan.

netniet | 24-05-16 | 15:57

And so it begins...

Karper_Diem | 24-05-16 | 15:56

-weggejorist-

Blafhoed_piklik | 24-05-16 | 15:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken