Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Eagles of Death Metal: 'It’s okay to be discerning when it comes to Muslims in this day and age'

Op internet is een interview opgedoken met Jesse Hughes, de zanger van Eagles of Death Metal, op het paleoconservatieve (ja geen idee verder) Taki's Magazine. De frontman van de band die op het podium van de Parijse popzaal Bataclan stond op vrijdag de 13e november, praat graag, vaak & (relatief) makkelijk over de islamitische aanslagen van die avond. Tegenover Taki's Mag leidt dat tot een no holds barred interview, waarbij aan het videofragment hierboven te zien de waterlanders niet worden tegengehouden. Maar ook keiharde kritiek op het zachte ei dat Europa is wordt niet geschuwd. Q: Islam is crying wolf about Islamophobia in order to anesthetize us and make us easier prey. A: They know there’s a whole group of white kids out there who are stupid and blind. You have these affluent white kids who have grown up in a liberal curriculum from the time they were in kindergarten, inundated with these lofty notions that are just hot air. Look at where it’s getting them. Lees dat interview. Hughes spreekt over details van Die Noodlottige Avond in Parijs die je in de EU MSM niet zult lezen.

Reaguursels

Inloggen

Als er niets gedaan wordt aan de woekerende religieuze haat wordt de eerstkomende (burger-) oorlog in Europa er eentje tegen de islam.
De haatdruppel die de emmer doet overlopen is al in zicht, we kunnen maar zoveel welvaart en vrijheid inleveren aan nietsontziende haatideologieën.

Antitheïst | 17-05-16 | 13:12

Wij hebben geradicaliseerde moslims die een politieke partij op mogen richten. Waarom zou je zo naïef zijn om niet te geloven dat de beveiliging daar uit een groot deel geradicaliseerde moslims bestond?
Het paard van Troje is allang binnen.We mogen er alleen niets over zeggen want dan ben je een rascist of erger.
Waren er maar meer sterke stemmen die zich durven te uiten over deze woekerende kanker die Islam heet.

Badnews | 17-05-16 | 00:04

ben kokhals | 16-05-16 | 16:23
Klopt, USA controleert een boel achter de schermen en op het open toneel. Nogmaals mogen ze al die ISIS lui van mij neermaaien maar er is een duidelijk oorzaak-gevolg wat betreft die instabiliteit daar. Israel is ook een marionet van USA (of andersom).

Dennis6642 | 16-05-16 | 19:24

@Lupuslupus | 15-05-16 | 19:25
Klopt, daar heb ik ooit een stuk over gelezen (Parijs, Londen en elders). Doorgaans worden dergelijke ontdekkingen stil gehouden, want 'dat speelt de islamcritici maar in de kaart' en men wil geen gedonder met de moslimse gemeenschap.

ben kokhals | 16-05-16 | 17:04

@ennis6642 | 16-05-16 | 14:44 "Amerika heeft niks te maken met die instabiliteit daar?"
.
Precies. Want Washington heeft alles te maken met de instabliteit daar (en elders, denk aan Balkan, Baltische staten en Oekraine en Oost-Azie), al van voor het "omverwerpen" van de seculiere president Mossadeq. Ook de jihad-terreur die er uit is voortgekomen (Alkaida, ISIS) kan op het conto van Washington bijgeschreven worden.

ben kokhals | 16-05-16 | 16:23

Die mijnheer van Eagles of Death Metal heeft gewoon gelijk in dit interview. Wie dit niet inziet is "beyond repair", een cognitieve total loss.

ben kokhals | 16-05-16 | 16:12

Dandruff | 16-05-16 | 10:46
Zo is het...

Dennis6642 | 16-05-16 | 14:46

mental K | 16-05-16 | 10:32
Beetje kort door de bocht. Tuurlijk verdienen terroristen het licht in de ogen niet maar Amerika heeft niks te maken met die instabiliteit daar? De meest recente is de Irak Iran oorlog. Ik meen dat er daarna 2 oorlogen tegen Irak zijn gevoerd, door Murica (o.a.). Dat hadden we nooit moeten doen...

Dennis6642 | 16-05-16 | 14:44

3*links=rechts | 16-05-16 | 10:21
Ah gezellig, doodsverwensingen zijn altijd cool idd...

Dennis6642 | 16-05-16 | 14:42

3*links=rechts | 16-05-16 | 10:21,

Ik ben het wel met je eens dat jij niet weet wat er in het Midden Oosten aan de hand is. Daar heb je een goed punt.

Ik ben het echter niet met je eens dat het aan jou is om anderen ter dood te veroordelen. Natuurlijk heb jij gelijk dat je geen Engels begrijpt, en dus niet de inhoud van bovenstaand interview snapt. Maar jouw argument dat alles dat jij niet begrijpt dood moet, snijdt geen hout. Het is vrij zinloos om alles behalve jouw Play-Doh speeltjes af te schieten, uitsluitend omdat jij anders helemaal niks begrijpt.

Dandruff | 16-05-16 | 10:46

3*links=rechts | 16-05-16 | 10:21Amerikanen?? Hahahahahah! Al jaren, wat, al eeuwen is het een tyfuszooi in het midden oosten, wat hebben de Amerikanen daarmee te maken? Meest recent de hele Irak Iran oorlog, die diepe wonden heeft achter gelaten, daar had Amerika geen reet mee te maken. Dat ze daarna foutief hebben ingegrepen, kut ja. Maar als ze Saddam niet van zijn troon hadden gestoten was het ook niet goed geweest. Precies zoals je nu hoort over Assad ; 'omdat het Westen niets doet is het de schuld van het Westen!'. Ja ja dus als 'het Westen' iets doet is het fout, en als het westen niets doet is het ook hun fout. ME HOELA. Het is altijd een grote pestbende daar geweest, in dat midden oosten, dus we kunnen het beter laten rotten. De meeste moslims worden zowiezo afgeslacht door moslims.

mental K | 16-05-16 | 10:32

Amerikanen hebben de zaak in het midden-oosten zo op het spits gedreven, en nu gaat deze blèrboei MURRICA promoten over de rug van Franse onschuldige slachtoffers.
Ze hadden niet de bassist moeten afschieten, maar de zanger.

3*links=rechts | 16-05-16 | 10:21

Zzzzooooffff | 16-05-16 | 09:41,

Het treurige is, tegen dat gewapende moslims een volle zaal binnen rennen kun je geen kant meer op. Je enige redding is dan dat je eerder bij de uitgang bent dan de mensen om je heen, zodat die de kogels opvangen. Kortom het recht van de sterkste.
Dat meisje dat smeekte om haar leven had geen andere keus meer dan te smeken; ze was te laat.
Niet naïef, gewoon pech.

Dandruff | 16-05-16 | 10:20

Niemand heeft altijd gelijk, dus ook Jesse Hughes niet.
Bovendien kan het niet anders of je loopt een trauma op van zo'n gebeurtenis.

Dat gezegd hebbend heeft Hughes een paar hele goede punten, dus ik snap niet waarom sommigen hier hem zo aanvallen over zijn woordkeus. Waarbij hij ook nog eens verkeerd geciteerd wordt; hij noemde de slachtoffers niet persoonlijk laf, hij benoemt enkele problemen in onze laffe samenleving. Politieke correctheid bijvoorbeeld, waardoor we islamitisch geweld geen "islamitisch geweld" mogen noemen. We mogen ook niet weten dat er naast die al flinke groep terroristen een veel grotere groep ondersteunende moslims is; en bovendien ook een hele grote groep feestvierende moslims. En of het dan om 10% of 25% of 80% gaat is uiteindelijk klein bier; kern van de zaak is dat terroristen zich maandenlang schuil kunnen houden in moslimwijken, en makkelijk aan zware wapens komen.

Hughes noemde de beveiliging in de Bataclan verdacht maar moest dat later terugnemen, waarom?
Pakweg 20 jaar geleden zou ik gezegd hebben "misschien had Hughes zich vergist".
Inmiddels weet ik dat bekendheden regelmatig hun woorden terug moeten nemen ook al hebben ze gelijk, zoals Guido van Woerkom. Anders komen ze namelijk voor de rechter zoals Pim Fortuyn, Hirsi Ali en Geert Wilders. Zie ook het gezeik rond Johan Derksen, die feitelijk gelijk heeft maar van de KNVB te horen krijgt dat "mensen die ziende blind zijn, zich niet in de problemen herkennen". Misschien moet de KNVB dan maar geen ziende blinden meer op topposities zetten.

Maar goed, ik geloof de goedpraters dus niet meer. Dus als Hughes zegt dat er die avond opvallend slecht gecontroleerd werd geloof ik hem. Ik bezoek regelmatig concerten maar heb maar zelden meegemaakt dat er kalasjnikovs mee naar binnen konden.

Onze samenleving is suïcidaal geworden, en niet alleen door politieke correctheid. We denken in Sesamstraat te leven, waar iedereen altijd goed doet en goed ontmoet; maar zo is het niet. Er zijn mensen die ons en onze kinderen ongezien intens haten; naar ons glimlachen terwijl ze ons geld aannemen, maar als we ons omdraaien een mes in onze rug steken. En ons is aangeleerd "geen eigen rechter te spelen", sterker nog dat wordt vaak zwaarder bestraft dan "gewoon" geweld. Wij behoren alle agressie problemen aan de politie over te laten; maar met de toenemende islamisering staat die machteloos. Nog los van dat die politie voortdurend op de huid wordt gezeten door fascistische "mensenrechtenorganisaties" die openlijk streven naar de legalisatie van gewelddadige criminaliteit om te voorkomen dat de politie daders zou kunnen pakken, "want dat is racisme".

Onze samenlevingen gaan met instemming van de politiek kapot.
Onze kinderen liggen straks in massagraven als we daar zelf niks tegen ondernemen.
Best wel stof tot nadenken.

Dandruff | 16-05-16 | 10:11

Hij heeft zo gelijk. Veel mensen zullen zijn verhaal niet geloven. Vooral omdat ze geloven dat er slechts enkele slechte moslims zijn, en dat de meerderheid 'gematigd' is. Maar toen ik in de Vodafone callcenter gewone marokkaanse geintegreerde dames zag dansen en juichen op het nieuws van WTC 9/11 wist ik dat we de vijand in ons midden hadden.

Mika6101 | 16-05-16 | 10:01

Zo'n enorme slachtpartij is redelijk 'uniek' in het zo veilig gewaande West Europa (maar genoeg incidenten ook tijdens de jaren 80). Maar na dit en na Breikvik kunnen we niet meer zeggen "we zagen het niet aankomen". Als je iemand met wapens naar binnen ziet stormen dan kun je er van uit gaan dat ze die gaan gebruiken. Je hebt dan maar weinig tijd om een besluit te nemen dat je leven kan redden. Maar mensen denken altijd dat zoiets hen niet kan overkomen en dat daders clementie met hen zal hebben. En dat is naief.

Zzzzooooffff | 16-05-16 | 09:41

Ze moeten gewoon de elementen aanpakken die fout zijn ,en discriminatie daarbij buiten beschouwing laten.

pedro300 | 16-05-16 | 08:26

Het verwijfde Europa is een makkelijk slachtoffer.

pedro300 | 16-05-16 | 08:25

Dat volk bij de VVD weet niet eens wat het verschil is met christenen ,joden en moslims.

pedro300 | 16-05-16 | 08:22

Hughes heeft interessante op opvattingen: "Barack Obama is “non-fucking American-born.” George W. Bush is a hero, because “a dude who does blow and likes ZZ Top is my kind of motherfucker.” The theory of evolution is for fools who believe in “magical talking monkeys.” Rehab is bullshit — he’s been there twice, though he acknowledges that “no one can do drugs like me.”"

Maaiveld | 16-05-16 | 08:15

@F#ckingAwesome | 15-05-16 | 17:25

"In plaats van het te voorkomen faciliteren we deze ontwikkeling met ons "Nie wieder"


Bingo.

omanders | 16-05-16 | 08:01

Uitroeien met wortel en tak, het carcinoom dat islam heet.

eerstneukendanpraten | 16-05-16 | 06:49

Islam is crying wolf about Islamophobia in order to anesthetize us and make us easier prey.

Daarom, trak er niet in.

jouwgedachte | 16-05-16 | 05:44

Dhr. Hughes heeft meer recht van spreken dan menig reaguurder op dit paneel: hij was erbij en heeft het overleefd. Dat menig Hollander nu beledigd reageert omdat Hughes feilloos aangeeft waar hier onze zwakheden liggen, versterkt alleen maar zijn argumentatie. Europeanen, en vooral Nederlanders rollen liever met elkaar vechtend over straat over semantiek dan dat er daadwerkelijk een keer daadkracht wordt getoond.
En nee, Trump zat niet achter de aanslagen, o naïeve Wim10, ze riepen 'allah ahkbar', zoals gewoonlijk, maar duik gerust onder je veilige conspiracy dekbek en geef gewoon de zionisten de schuld. Ondertussen brandt Ede langzaam af onder uw wegkijkend oog, 'het is de schuld van Trump!' Slaap vooral verder.

DearMud | 16-05-16 | 03:52

Zoals altijd, als ik een door mensen georganiseerde ramp zie, stel ik mezelf eerst de vraag: wie wordt hier beter van, wie kan er baat bij hebben dat dit gebeurt? En het antwoord wijst daarmee ook vaak de hand aan die achter de daders zit. Wie heeft die terro's gestuurd, zo gek gemaakt om op dat uur op die plaats toe te slaan? Jesse Redneck Pro-Gun Pro-Trump etc. geeft een duidelijke hint. En nee, het zijn niet de haarbaarden die hij aanwijst, de betere lezer ziet iets veel beangstigenders....

wim10 | 16-05-16 | 01:55

@handsome
Precies.

compitaal | 16-05-16 | 01:11

-weggejorist-

Hemmenaar7 | 16-05-16 | 01:06

Vrij vertaald: De linkse kerk moet dood.

Handsomeboy | 15-05-16 | 23:52

Afgezien van het katholieke karakter (had voor mij niet gehoeven) heeft ie een behoorlijk punt. We zijn te beschermd opgevoed; gaan er niet vanuit dat er mensen rondlopen die kwaad in de zin hebben. Tegenwoordig nog veel meer dan vroeger.In de huidige
'multiculti' maatschappij worden wij geacht iedereen met respect voor zijn/haar achtergrond te bejegenen. Ik snap het wel dat er mensen als konijntjes met de handen omhoog hebben gestaan, zo van: dit kan niet... dit overkomt mij niet. Onschuld.. Inmiddels ben ik klaarwakker maar in mijn (linkse) omgeving blijft die kop maar in het zand steken. Ik weet niet wat er moet gebeuren om mensen wakker te krijgen. Maar een ding is zeker: als ik ooit bij een concert ( en ik ga nogal vaak) moslima's zie ben ik weg.

Von Mutzenbacher | 15-05-16 | 23:19

-weggejorist-

hautmont | 15-05-16 | 23:15

-weggejorist-

hautmont | 15-05-16 | 23:15

-weggejorist-

hautmont | 15-05-16 | 23:15

IK zie vooral veel onverwerkte emoties ... het moet een vreselijk gevoel zijn al die mensen die voor jouw optreden gekomen zijn en dan voor je ogen worden neergeknald. Dat verwerkt je echt niet zo maar even ..

Simon_GS | 15-05-16 | 22:39

Dennis6642
Staat allemaal in het interview. Ik neem aan dat Jesse Hughes vanaf het podium redelijk zicht had op de zaal en bovendien kon hij backstage komen. Zodoende een belangrijke getuige, daarom is hij ook vier dagen ondervraagd door de politie.

Auweyida | 15-05-16 | 22:10

Ik geloof dat je in Nederland niet mag oproepen tot het starten van een oorlog, maar als het mocht, zou ik het doen. En dan niet zo'n oorlogje waar we voorzichtig dit en dat eens een "beetje" bombarderen, maar 1 waar we doorgaan tot het probleem volledig is opgelost en iedereen weer woont waar ze thuishoren.
.
Wij hier, hun in die zandbak, hek eromheen en over 300 jaar komen we eens kijken of ze ondertussen wakker geworden zijn.

GerMonster | 15-05-16 | 21:55

Tsja, wat moet je hiermee; 'Ouders van Nu' aansprakelijk stellen voor die halfzachte manier van opvoeden? Vraag het maar aan de jihadisten, want die weten precies hoe Europa ervoor staat, en maken daar gretig gebruik van; zelf kunnen we het niet eens meer duiden met onze roze bril op, en degenen die het wagen te duiden worden verketterd als xenofoob, islamofoob en wat dies meer zij. Lekker blijven binnenzingen die handel en dus op naar de collectieve zelfmoord ondanks het loze geblaat over 'onze manier van leven' die we verdedigen, dus inclusief de toenemende slapte en zwakte.

Nelis SplitBloes | 15-05-16 | 21:39

Wordt stil hiervan en buitengewoon boos.

Datkanjenietmenen | 15-05-16 | 21:32

Auweyida | 15-05-16 | 20:59
Interessant allemaal, links?

Dennis6642 | 15-05-16 | 21:30

Ik was nog vergeten toe te voegen dat er daarom geen pedofiele moslims bestaan.

Mike Gaatjeniksaan | 15-05-16 | 21:04

-weggejorist-

Mike Gaatjeniksaan | 15-05-16 | 21:03

Iedereen lult weer over elkaar heen, maar wat het interview met name duidelijk maakt is de wijze waarop de terroristen daar te werk gingen. En dat heeft meneer Hughes verdomd goed door.

1. De terroristen waren onder invloed van cocaïne (om zichzelf op te fokken) en Xanax (een middel ter onderdrukking van paniek- en angstgevoelens).

2. Er waren twee vrouwen in moslimgewaden binnen, die er met redelijke zekerheid vanuit konden gaan dat ze niet gefouilleerd zouden worden. Mogelijk smokkelden die dus materiaal naar binnen. Die waren voordat er geschoten werd verdwenen en zijn een paar dagen later opgepakt. (Interessant dat hij dit detail zich wist te herinneren, achteraf bezien zijn vrouwen in islamitische kledij behoorlijk 'out-of-context' bij zo'n optreden.)

3. De terroristen waren al enige tijd binnen op het moment dat het schieten begon en konden ook makkelijk weer ontkomen. Hij weet redelijk overtuigend te brengen dat er hulp van binnenuit was, dat er portiers betrokken waren. Daarvoor geeft hij een aantal erg scherpe aanwijzingen, zoals dat de achteruitgang gestut was, terwijl die normaal streng gecontroleerd wordt dicht te zijn vanwege mogelijk geluidsoverlast.

En ja, absurd dat deze info via een website waar vrijwel nog nooit iemand van gehoord heeft, pas zo'n tijd later naar buiten komt.

Auweyida | 15-05-16 | 20:59

Ik ben wat dat betreft een pessimist.
TeeJee | 15-05-16 | 20:33
.
Ik ook. Dit komt niet meer goed.

Lupuslupus | 15-05-16 | 20:48

Overal eisen ze respect maar nergens tonen ze respect.
Mike Gaatjeniksaan | 15-05-16 | 20:24
.
Eisten ze maar alleen respect maar het gaat veel verder dan dat, ze domineren elk land waar ze neerstrijken met hun eisen! Ze eisen moskeeën, halal voer, bidplekken in bedrijven, universiteiten, scholen en instellingen, ze eisen dat wij tegen hun woestijnkledij aankijken, op straat, in overheidsinstellingen zoals het gemeenteloket enz. enz. Ze zijn doorgedrongen in het leger, bij de politie, in de gemeentebesturen, in ons parlement enz. enz. Kan beter benoemen waar ze niet zijn, dan ben ik sneller klaar.
.
Het zijn behalve de overheid ook en vooral de multinationals die aan de moslim bezetting meewerken. Heeft er ooit één Nederlander gevraagd om "halal kaas"? Dus kaas gemaakt met stremsel van doodgemartelde kalveren? Nee toch? En zo zijn er vele voorbeelden te noemen die ons - onwetend - door de strot geduwd worden.
.
Er leven al meer dan 50 miljoen moslims in W-Europa. Dit continent is verloren.

Lupuslupus | 15-05-16 | 20:46

@Lupuslupus | 15-05-16 | 20:09
Nee. Dat zijn "we" dus niet.
U en ik denken wellicht zo, maar wij zijn een minderheid. De rest is policor en/of idealistisch, deze mensen zien het gevaar niet en denken dat we er met een kopje thee en een goed gesprek uit gaan komen.

Ik ben wat dat betreft een pessimist.

TeeJee | 15-05-16 | 20:33

-weggejorist en opgerot-

mr sinister | 15-05-16 | 20:32

Moslims zijn facisten met hun geïnstitutionaliseerde discriminatie van vrouwen en andere religies als er ergens mot is waar moslims bij zijn betrokken. Betreft het ruzie tussen verschillende moslim groepen. Alle problemen proberen ze met geweld op te lossen

protonplof | 15-05-16 | 20:32

De naakte feiten liegen er niet om. Honderd jaar geleden woonden moslims slechts in het Midden-Oosten, Noord-Afrika en in Zuidoost-Azië. Nu wonen ze overal en overal is er gedonder. Overal eisen ze respect maar nergens tonen ze respect.

Mike Gaatjeniksaan | 15-05-16 | 20:24

Het is inderdaad puur verraad, zo niet hoogverraad.Maarrr, Wij laten deze soort toch hun gang gaan?Door elke keer weer in hun kutpraatjes te trappen als het "electoraat" weer aan zet is?

Ben5570 | 15-05-16 | 20:23

Niemand hoeft het met mij eens te zijn, ik geef gewoon weer hoe ik erover denk.Maar luisteren, dat kan ik wel goed.
Al stemt er geen vernederlander, of 100%, dan gaat het nog zoals de europese machthebbers (??) het willen.

Ben5570 | 15-05-16 | 20:11

TeeJee | 15-05-16 | 20:04
"Verwijfd" wordt meestal uitgelegd als zijnde een mannendingetje, het feminiene wordt gebruikt om een noord europese samenleving te duiden. Dus mannen én vrouwen. :P

Gerard Leeflang | 15-05-16 | 20:09

Van het soort dat een groot deel van mijn generatie en de generatie na mij niet meer heeft meegekregen omdat we het zo ontzettend goed hebben.

En onze verwijfde policor samenleving, met dito ruggegraatloze politici, kan de strijd met een veroveraar gewoon niet aan.
TeeJee | 15-05-16 | 19:55
.
Dat "we" het zo "ontzettend goed? " hebben kan en mag nooit een reden zijn om schapengedrag te vertonen. Ken uw geschiedenis, KEN de geschiedenis van de islam die al 1400 jaar(!) dus niet van vandaag of gisteren bezig is aan de opmars om de wereld te domineren.
.
Het is lafhartigheid, onwil en pure kwaadaardigheid van de meeste politici dat zij ons overleveren aan de alles vernietigende islam. Het is OPZET dat Europa overstroomd wordt met lieden die ons haten.
Het is niets anders dan verraad aan onze bevrijders van 1945 en allen die zo vreselijk geleden hebben onder het nazisme.
.
De deuren worden wijd open gezet voor een ideologie die nog veel erger is dan het nazisme. Met tienduizenden tegelijk komen ze Europa binnen als zogenaamde vluchteling.
Zijn we helemaal krankzinnig geworden om dit te laten gebeuren? Wij zijn toch (nog) met meer??!!

Lupuslupus | 15-05-16 | 20:09

@Gerard Leeflang | 15-05-16 | 20:03
Ik zeg toch ook "verwijfd"?

Synoniemen en zo :P

TeeJee | 15-05-16 | 20:04

@Lupuslupus | 15-05-16 | 19:57
HAHAHAHAHA.

De bevolking staat achter Brussel? Zeg mijn beste, de bevolking heeft helemaal geen keuze hoor. In heel veel landen is er helemaal geen mogelijkheid om anti-EU te stemmen, of zelfs maar een referendum te starten.

Eigenlijk zegt u het zelf al, als men anti-EU wil stemmen moet men op Wilders stemmen. Alleen dat geeft al aan hoeveel opties we hier hebben

Hier, in 2003 al:
www.volkskrant.nl/buitenland/steun-bev...

En het is er niet beter op geworden
www.spectator.co.uk/2015/10/euroscepti...


het is moeilijk tegen te stemmen als al je politici de gouden bergen aan het binnen harken zijn en je dus geen keus hebt.

TeeJee | 15-05-16 | 20:04

TeeJee | 15-05-16 | 19:55
Je vergat kapotgefeminiseerd. Vrouwen zouden zich wat meer de toestand van de samenleving mogen aantrekken en kappen met links stemmen en alles maar goed willen praten. Ik vind vrouwen, en vooral in noord europa, hoofdschuldig aan de door hem geschetste problemen. En ze zijn zelf het vaakst slachtoffer. In zichzelf gekeerde kippen zijn het.

Gerard Leeflang | 15-05-16 | 20:03

andersgelovig of niet gelovig,anders wordt ik door kommaneukers overvallen..

Ben5570 | 15-05-16 | 20:00

Lupuslupus,

Hoe durf je, een doorgaans vredelievende realistische(r) bevolkingsgroep zo de grond in te trappen.Iemand moet de schuld hebben of krijgen?
Of leer je dit ook zondags?
Vele gristenen kijken je met de nek aan als je andersgelofig of niet gelofig bent, je hoort er gewoon niet bij dan, je bent minderwaardig in hun ogen.
Ik geloof niet in een god of een allah, maar ik geloof wel maar da's kennelijk niet goedgenoeg...

Ben5570 | 15-05-16 | 19:58

Kijk wat de politiek, ja inclusief wilders of roemer, voor het nederlandse volk gedaan hebben de laatste 8 jaar.Alleen bezig voor zichzelf, dus europa waar geen europese bevolking achterstaat.

Ben5570 | 15-05-16 | 19:45
.
Dat ben ik niet met u eens. Wilders en Roemer hebben niets te vertellen in de regering en daarbij komt nog dat de voorstellen van de PVV categorisch weggestemd worden.
Het volk heeft massaal vóór Brussel gestemd, zelfs nog maar 2 jaar geleden toen het de kans had om anders - dus PVV - te stemmen. De Europese bevolking staat in MEERDERHEID nog steeds achter Brussel.
.
Zelfs de voormalige Oostbloklanden zijn deel van het probleem omdat ze hun zakken vanuit Brussel gevuld krijgen. Pas als het water hen tot de lippen dreigt te komen - zoals met de asieleisers - gaan ze een klein beetje tegensputteren (zoals president Orban van Hongarije met zijn hek).

Lupuslupus | 15-05-16 | 19:57

@Dennis6642 | 15-05-16 | 17:40
Hij heeft het over weerbaarheid en realiteitszin.
Van het soort dat een groot deel van mijn generatie en de generatie na mij niet meer heeft meegekregen omdat we het zo ontzettend goed hebben.

En onze verwijfde policor samenleving, met dito ruggegraatloze politici, kan de strijd met een veroveraar gewoon niet aan.


Dat is wat hij beschrijft.

TeeJee | 15-05-16 | 19:55

That wasn't on Taki's magazine. The interview was indeed done by Gavin McInnes, who indeed writes for Taki's magazine (which is more of an HBD site than a paleoconservative site), but this was on the site The Rebel, which is kind of like the Canadian GeenStijl. Gavin McInnes was the co-founder of VICE before it became unreadable SJW porn. VICE kicked him out for being too edgy and harsh, which is what VICE was initially supposed to be, but now it just pretends to be edgy, which is good enough for its SWPL readership, and has also allowed it to grow into a billion dollar CNN for the young people.

MP1000 | 15-05-16 | 19:47

Politiek is niet blind, doof en naïef.
Politiek, eigenlijk politici, weten heel goed wat er gaande is omdat politici (hun opdrachtgevers?) dit zelf regiseren.Politiek doet gewoon zoals altijd, namelijk verdelen en heersen, en over lijken gaan.Het boeit geen politicus hoeveel slachtoffers er nog vallen.Een flauw praatje en doen alsof ze echt geraakt zijn en gaan over tot de orde van de dag.

Kijk wat de politiek, ja inclusief wilders of roemer, voor het nederlandse volk gedaan hebben de laatste 8 jaar.Alleen bezig voor zichzelf, dus europa waar geen europese bevolking achterstaat.

Ben5570 | 15-05-16 | 19:45

VelParpone | 15-05-16 | 18:32
Het is momenteel veel gevaarlijker geen fan van Trump maar van Clinton te zijn. Het feit dat er nog steeds mensen zijn die dat niet begrijpen, geeft aan dat we inderdaad aan het eind van onze beschaving zijn.

BlowingBubbles | 15-05-16 | 19:44

@velen, er zijn nooit 450 mosques shutdown geweest. Frankrijk was en is een rechtsstaat van het hoogste niveau. Van de VS kunnen we dat wel betwijfelen.

DreHa | 15-05-16 | 19:38

Schmutz Geilmacher | 15-05-16 | 17:12
Dat gezeik hebben we al! Het is niet de toekomst, het is NU!!!!!

BlowingBubbles | 15-05-16 | 19:36

Gerard Leeflang | 15-05-16 | 19:33 en 19:29
.
Kan kort zijn: ben het helemaal met u eens.

Lupuslupus | 15-05-16 | 19:36

De Islam is van huis uit een totalitaire ideologie. Zo simpel is het.

Tijl U | 15-05-16 | 19:35

Lupuslupus | 15-05-16 | 19:25
Nogal een boude uitspraak, maar het enige voordeel is, hoe erg het ook is dat ik het zeg, dat aanslagen in de buurten zullen worden gepleegd waar het stemvolk woont dat hun eigen ondergang heeft mogelijk gemaakt. Maar net als deze aanslag, zal hun dat de ogen niet openen. Die mensen kan je afschrijven en verdienen geen plek in de samenleving 2.0 wanneer de rommel is opgeruimd.

Gerard Leeflang | 15-05-16 | 19:33

Al gelezen hoeveel geradicaliseerde moslims er in de beveiliging en het leger in Belgie zitten? Kan allemaal.

Tijl U | 15-05-16 | 19:32

En een Formule 1 Grand Prix winnen kan die pannenkoek ook al niet.

Montgomery Burns | 15-05-16 | 19:30

Lupuslupus | 15-05-16 | 19:18
Atheïsten geloven nergens in behalve hunzelf als je ze goed beschouwd. Europeanen zijn geen eenheid meer, geen samenleving en het enige dat ons nog kan redden is een oorlog om de neuzen één kant op te krijgen.
Gelukkig maar dat er nog grote groepen bestaan die wel tradities in ere houden, niet zijn geïnfecteerd met links liberaal hippie gezwets en het dreigend gevaar wél een handje willen helpen om te verdwijnen. En de pang, pang klootzakken mogen dan mee.

Gerard Leeflang | 15-05-16 | 19:29

Europese politici: angsthazen. Naief van boven tot beneden en weer terug. En veel burgers: mentale weerbaarheid nul komma nul. Weten we nog, die poging tot aanslag in een trein een tijdje terug. Het moesten twee AMERIKANEN zijn die ingrepen. Van Europeanen hoef je niets te verwachten. Verweekt door decennia lang 'mededogen' en 'goedmensschap.' Maar in ruwe tijden heb je er geen ZAK aan.

Tijl U | 15-05-16 | 19:28

Ik vraag me dan meteen af hoe dat met Nldse moskeeen zit, iemand een idee wat dit betreft, linkjes?
cocktailsmaak | 15-05-16 | 18:51
.
Linkjes kan ik u niet bieden maar ik zou de uitspraken van Erdogan héél erg serieus en LETTERLIJK nemen: "de moskeeën zijn onze kazernes".
.
In ELKE moskee in Nederland maar ook in alle andere landen ter wereld liggen wapens in de moskeeën opgeslagen.
.
Zodra de opstand van de islam - en dat is op de tijd dat zij denken in de meerderheid te zijn of althans denken een goede kans op de overwinning te hebben - begint, zult u daar getuige van zijn.
.
Helaas zijn onze overheden stom, blind en doof.

Lupuslupus | 15-05-16 | 19:25

Als je leest wat die vent zegt over hoe er tijdens en vooral na de aanslag werd gereageerd door de policor media, denk je maar 1 ding: godver de godver de godver.

Tijl U | 15-05-16 | 19:25

De islam is de vijand die zich laat zien en zelf het onderscheid tussen moslim en niet moslim propagandeert. De linkse universiteiten brainwashen de mensen die ons moeten helpen te behoeden voor totalitaire ideologieën als de islam. Zij, de universiteiten verkopen mensenrechten als reden om oorlogen te starten en te rechtvaardigen ook nog. Het feit dat islamitische landen unis sponseren zegt al genoeg. De islam en de linkse mensenrechten propoganda wordt op een sublieme manier door de strootjes gegooid en anderen worden geframed als extreem rechts. Prachtige wereld toch Hmmz...

bhaal | 15-05-16 | 19:25

Mooie woorden, maar wat voor actie zet hij er zelf tegenover? Niets. Zijn dode hipster publiek door het slijk halen waar hij nu nog steeds voor optreedt is het enige. Die kinderen hadden geen schijn van kans.
Respectloze lul!

Gerard Leeflang | 15-05-16 | 19:23

"In a 2007 interview, bandmate Josh Homme stated 'Jesse Hughes and I have a theory; we’re socially liberal but government conservative guys'. Hughes has also said 'I wanted to be a Republican politician, for God sakes. I’m a conservative, dude'." Nooit eerder een muzikant horen zeggen dat hij liever politicus had willen worden. en.wikipedia.org/wiki/Jesse_Hughes_%2...

Watching the Wheels | 15-05-16 | 19:22

De omvang van de vijand in ons midden is niet te overzien

SilenceOuttaSpace | 15-05-16 | 19:18

Met een standvastig, christelijk Europa zou de islam nooit deze voet aan de grond hebben gekregen. Maar het christendom is verzwakt, niet in de 1e plaats van binnen uit en natuurlijk ook vanwege de niet-aflatende hetze vanuit het atheïsme dat al sinds de jaren '70 aan de gang is. Niets werd geschuwd om het christendom, God en Christus belachelijk te maken en te beledigen. Integendeel, het werd van harte toegejuicht want christen zijn was belachelijk, ouderwets, stonk naar spruitjes en nog zoveel meer.
En nu jammeren over de satanische islam? Het is TE LAAT.
.
Het Christendom moest verdwijnen maar een *wetmatigheid* is dat waar het ene verdwijnt, er iets anders, en in dit geval de bloeddorstige, alles vernietigende islam, de religie van Satan, voor in de plaats is gekomen.
.
Ooit heb ik gehoopt dat christenen èn atheïsten samen zouden optrekken tegen de islam. Maar helaas.
Dat mijn christenhoofd als eerste onder het kromzwaard belandt is niets nieuws. Want zoals Christus al zei: "ze hebben Mij vervolgd, ze zullen ook u vervolgen, de dienstknecht is niet meer dan zijn Meester".
.
Maar ook de atheïsten zullen niet aan het kromzwaard - dat ze zelf alle ruimte hebben gegeven - ontsnappen.
.
Toen Nederland nog een Christelijk land was, ging het haar goed. De geschiedenis is daarvan getuige. Maar eveneens is het een waarheid dat "wie God verlaat, smart op smart heeft te vrezen".
Op een minderheid na is Nederland een atheïstisch land geworden; "geen God, geen meester". En is daardoor op een doodlopende weg beland.
.
Onze enige (menselijke) hoop kan komen van de voormalige Oostbloklanden en Rusland met haar Christelijke president.
Van de regeringen van West-Europa is niets meer te verwachten om de alles vernietigende islam te stoppen.

Lupuslupus | 15-05-16 | 19:18

Onheilspellende wijze woorden. Ze zullen echter geen invloed hebben op de naïviteit van de zelfvoldane pseudo-intellectuele hipster.

Jack Jersey | 15-05-16 | 19:15

Het zielige is dat dit soort domme hilbilly fascisten de situatie waar we nu zijn voor een belangrijk deel hebben veroorzaakt.

Sarcasper | 15-05-16 | 19:13

Die vent lulkt maar wat, als je ziet hoe de kinderen reageerde in de Colombine shootings verschilt het niet veel van Parijs.
Wat denk je te doen als er in het pikdonkere geschoten word? wat denk je dat mensen doen in een machteloze situatie? Dan geven ze zich over.
In WOII gaven 250.000 gewapende Duitsers zich over aan een leger dat ze intens haatte en ze waarschijnlijk ging vermoorden.
Wat een knuppel zeg.
Hij sprong ook niet van het podium af en ging als een waardige kruisvaarder te keer.
Vuile paap dat het is.

miko | 15-05-16 | 19:10

@ blendedperfection | 15-05-16 | 17:57

Vandaar dat er oa in Aurora destijds geen enkel slachtoffer is gevallen.

Jessy, aardige kerel maar nu toch echt tijd je een jaartje of wat te laten behandelen door experts.

Binnenbaan | 15-05-16 | 18:57

Islam=fascisme.

jaap932057795966 | 15-05-16 | 18:53

Uit interview "When the cops went in after the attack, they shut down, what, 450 mosques? They found recruitment material in every single one of them. What the fuck is wrong with us that we don’t know about that?"
Ik vraag me dan meteen af hoe dat met Nldse moskeeen zit, iemand een idee wat dit betreft, linkjes?

cocktailsmaak | 15-05-16 | 18:51

-weggejorist-

Hatertzzz | 15-05-16 | 18:48

-weggejorist-

watergeus | 15-05-16 | 18:44

Exact. En wat dus niet ok is, is wegkijken, vergoeilijken, en meeheulen al dan niet via terminologie als islamofobie. Wie dat nu nog doet is medeplichting, een collaborateur, een facilitator, feitelijk gewoon zelf een terrorist.
.
En het wordt hoog tijd dat meer mensen collaborators benoemen en aanspreken op dat wangedrag. Paria's van zulke figuren maken.
.
Wilt u graag meer of minder politiekcorrecte collaborateurs?
.
Minder, minder, minder!!!

Parel van het Zuiden | 15-05-16 | 18:38

"When the cops went in after the attack, they shut down, what, 450 mosques? They found recruitment material in every single one of them. What the fuck is wrong with us that we don’t know about that?" WTF. Als dit écht gebeurt is in Frankrijk, dan hebben we nog veel grotere problemen met de moslimbevolking dan dat we durven in te zien. Verhelderend, steengoed interview. Jammer van dat stukje bijbelgezwets, maar consider the source.

Adversary | 15-05-16 | 18:37

Ik dacht eerst, dat 't woord 'discerning' iets heel anders betekende. Ik werd al helemaal blij.

Der Paulie | 15-05-16 | 18:36

@blendedperfection | 15-05-16 | 18:02
Kijk hem zelf rennen op die link hierboven (begrijpelijk hoor).

Watching the Wheels | 15-05-16 | 18:35

De islam is een religieus-politieke beweging die al 14 eeuwen laat zien zeer succesvol te zijn in het uitroeien van de vrijheid, het denken, de creativiteit en de humaniteit, overal daar waar zij aan de macht komt. Deze waarheid, die eenvoudig te controleren is door kritische studie van de islamitische doctrine, de islamitische geschiedenis en de huidige islam-aangedreven terreur, is evenwel nog altijd dermate politiek correct taboe dat het practisch niet mogelijk is het bespreekbaar te krijgen in wat men noemt de ‘mainstreammedia’. Wat dan betekent dat we toekomstige generaties opzadelen met een cultuur die moet proberen de islam te overleven.
Hamed Abdel-Samad: www.youtube.com/watch?v=hLtgkBfwJeE
Paul Cliteur: www.youtube.com/watch?v=g0v-3QqZ3p4
Roger Scruton: www.youtube.com/watch?v=_9DuNlJpWxg
Gad Saad, Bill Warner: www.youtube.com/watch?v=EDmfUdQL8ho

notamused | 15-05-16 | 18:34

Waarom zijn er zoveel comments onder dat filmpje, waarin beweerd wordt dat alle aanslagen in Parijs een hoax zijn? Dat zeiden ze ook van 9-11.
Zijn alle gruwelijke beelden die we voorbij hebben zien komen dan nep?
Kan het me niet voorstellen.

Schietmijmaarlek | 15-05-16 | 18:33

Hij is ook een Trump-supporter, van Rossem. Dat is toch een gevaarlijke gek?

VelParpone | 15-05-16 | 18:32

-weggejorist-

Energya | 15-05-16 | 18:31

Het lange interview geeft enkele nieuwe en onheilspellende inzichten (o.a. de desinformatie tijdens en na 'Bataclan'). Hughes' analyse van de bij islamterreurdreiging volstrekt verlamde blanke progressievenkindertjes van alle leeftijden is helaas heel treffend. Ken er vele. Konijntjes in het koplampenschijnsel gevangen - en bam, dood.
De katholieke connotaties bij het interview hadden voor mij niet gehoeven, maar het geheel is zeer de moeite waard. Spijtig dat vrijwel niemand dit zal interesseren totdat de volgende islamofascistische slachtpartij op Europese grond plaatsvindt. Het is anno 2016 aan de weldenkende burger om zich te bewapenen en te verdedigen - overheid/politie/justitie doen het immers al lang niet meer.

De Vrijlansier | 15-05-16 | 18:30

@blendedperfection | 15-05-16 | 17:50
Oordeel zelf of je verwacht dat die man achter iemand weg duikt of werkelijk zo stoer reageert in zo'n stresssituatie als hij zegt gereageerd te hebben. Zou me verbazen als hij in zo'n situatie 10% van de held was die hij zegt te zijn geweest (of hij moet geweten hebben dat ze toch nooit op hem zouden schieten dat kan natuurlijk ook ;) ). Ik vertrouw het niet, sorry youtu.be/wdosEFucxcY?t=518

Watching the Wheels | 15-05-16 | 18:21

Tja, sleeper-cells en totale onwil dat in te zien. Ik mag die gast wel, we weten het allemaal wel.

Bokito ergo sum | 15-05-16 | 18:20

We kunnen er lekker over blijven ouwehoeren maar dat lost het probleem niet op. We zouden er goed aan doen ons voor te bereiden op de komende strijd. Die komt eerder dan het gros verwacht. De westerse overheden hebben al een kant gekozen... Hé rutte, timmerfranz en de rest van het zooitje landverraders?!

kaplaarzenverkoper | 15-05-16 | 18:12

@blendedperfection | 15-05-16 | 17:50
Ik heb het niet volledig bekeken, misschien is m'n oordeel niet juist, maar ik vertrouw die kerel niet.

Watching the Wheels | 15-05-16 | 18:11

@omanders | 15-05-16 | 18:06
De omslag moet nog veel groter worden, want zelfs de peilingen zijn niet hoopgevend.

La Bailaora | 15-05-16 | 18:09

"Arab money is a pollutant."


Raak.

omanders | 15-05-16 | 18:09

@Leipniz | 15-05-16 | 17:49
Inderdaad geen lafheid, maar "deer in headlights" syndroom.

bambi1970 | 15-05-16 | 18:08

@Leipniz | 15-05-16 | 17:37
Stel je er niet teveel van voor ... youtu.be/wdosEFucxcY?t=93

Watching the Wheels | 15-05-16 | 18:08

@Brainder | 15-05-16 | 17:23


Nee zo ligt het niet. Europa is een product van de politiek correcten. Als Europa geleid werd door mensen met een hart voor de Europese volkeren en tradities zou het helemaal anders kunnen zijn gelopen.


Dit is het gevolg van het feit dat wij de Europese verkiezingen en zo aan D'66 overlaten. Volgende Europese verkiezingen moeten de cijfers die je in de peilingen ziet ook materialiseren in dat parlement.

omanders | 15-05-16 | 18:06

VanWoerden | 15-05-16 | 18:03
Wat me een verschrikkelijk paranoia samenleving lijkt, hoop dat we het hier anders kunnen oplossen. Zulke zware beveiliging overal lijkt me echt naar. Maar daar hebben ze door alle dreiging weinig keus.

Dennis6642 | 15-05-16 | 18:06

Ik vind de muziek van EODM fantastisch, maar laten we eerlijk zijn; Jesse Hughes is geen helder licht, eerder een dwaallicht. Hij maakt een paar puntjes, maar het is vooral emotioneel gebrabbel van een doorgesnoven/gezopen rocker.

PureYak | 15-05-16 | 18:05

blendedperfection | 15-05-16 | 18:02
Agreed, sommige opmerkingen vond ik ongenuanceerd van hem maar ik snap dat grote plaatje ook.

Dennis6642 | 15-05-16 | 18:04

Meneer schijnt heel goed te weten hoe Europeanen denken, maar weet hij wel dat de VS vergeven is van politieke correctheid ?

lingo star | 15-05-16 | 18:04

Ah man ga toch liedjes zingen.

ikdenkwat | 15-05-16 | 18:04

Die eerste vraag 'Takimag: It’s hard to talk about the attack without sounding like you’re blaming the victims, but it’s impossible to deny fear of Islamophobia and fear of guns led to a lot of deaths that night.'
.
Dit kan ook uit een linkse mond komen.

Bram van Ojik | 15-05-16 | 18:04

Wat was de opinie van Jesse voorafgaand aan de Bataclan gebeurtenissen?

DreHa | 15-05-16 | 18:03

@Dennis6642 Maar niet in Israël, waar men alert is en mensen voorbereid zijn op terroristische aanslagen. No way dat die terroristen daar een half uur lang hadden kunnen vuren, die waren na hun eerste salvo uitgeschakeld geweest.

VanWoerden | 15-05-16 | 18:03

Dennis6642
Natuurlijk. Ik zou ook niet weten wat ik in zo'n situatie zou doen. Maar toch snap ik wel wat hij ermee bedoelt. Denk dat hij het ook breder trekt; vooral Europese jongeren zijn hopeloze watjes geworden.

blendedperfection | 15-05-16 | 18:02

F#ckingAwesome | 15-05-16 | 17:25
Goed gezegd. Het is uiteindelijk de angst voor een 3e wereldoorlog na de 2e wereldoorlog met al zijn gruwelheden die de 3e wereldoorlog zal inluiden. Zonder 2e wereldoorlog was het nooit zo ver gekomen.

DonBasco | 15-05-16 | 18:02

Hij heeft een punt. Hij is generatie zelf problemen op te lossen, zelf gevaren herkennen. En wat hij ziet bij de europese jeugd of mensen, is dat dit totaal ontbreekt, en met name de islam hier gretig gebruik van maakt.

Klopt ook wel. Ieder die voor de jaren 80 geboren is weet wat ik bedoel en dat de wereld de laatste 30 jaar niet stilgestaan heeft, en dat iedere generatie op generatie eigenlijk voor het span van de EU gezet wordt. Hoeveel scholen geven nu les met de stelling dat de EU voor vrede zorgt? Het is een flater te denken als dat wel zo is, het zijn de verschillende landjes in europa en die eigen controle over hun grenzen met name hadden en zo nauwelijks meer tot oorlog kwamen.

De mensen achter de EU, zijn een enorme berg gemene mensen, die het niet zo nauw hebben met democratie, privacy en terwijl er al jaren wordt gezegd sluit die grenzen, men blijft kiezen voor de pamper-aanpak. Er vloeien hier dagelijks tientallen immigranten binnen en over 30 jaar herken je je eigen thuisland niet eens meer.

We vechten niet, we staan niet op, we demonstreren nauwelijks, ze weten het. Geef mensen spelen en brood, en de rest houdt zich wel koest.

Anoguurder | 15-05-16 | 18:00

blendedperfection | 15-05-16 | 17:57
'Op dit soort geweld', hoe moet je reageren als 7 mannen met zware automatische wapens om zich heen gaan schieten in een relatief kleine volle ruimte? Dat is toch op dat moment dan gewoon een kansloze situatie helaas...

Dennis6642 | 15-05-16 | 18:00

Het zijn Nederlandse en Europese politieke leiders die voorop lopen om ons uit te maken voor islamofoob. Besef dat en onthoudt dat.

Rheia | 15-05-16 | 17:59

We kunnen er lang of kort over praten de conclusie blijft hetzeflde : islam is niet welkom in Europa klaar, punt.
.
Gelukkig zijn er in elk land steeds meer mensen die dit zien en zeggen, zelfs hier en daar een politicus. Wie weet kunnen we ze nog een keertje uit Europa schoppen zoals we dat al eerder gedaan hebben. Dan graag in de komende 30 jaar, heb ik er ook nog wat aan.

GerMonster | 15-05-16 | 17:58

Dennis6642
Waar hij op doelt, is dat de Europese jeugd geen flauw idee meer heeft hoe ze moeten reageren op dit soort geweld. Ze zijn in zo'n feministische veilige bubbel opgevoed dat ze letterlijk geen flauw benul meer hebben hoe ze zichzelf uit die situatie moeten redden.

blendedperfection | 15-05-16 | 17:57

Lees Taki's mag.

omanders | 15-05-16 | 17:56

Ik hoef niet meer overtuigd te worden. Misschien handig dat dit een item wordt bij radio 1, Pauw en de Volkskrant. Tot die tijd heb ik geen illusies.

roze_bril | 15-05-16 | 17:55

Ieder zijn geloof ieder zijn ding ieder zijn politiek. Maar het moet niet zo zijn dat we ons moeten verstoppen voor nieuwkomers en voor een religie die alles waar wij voorstaan omverwerpen met of zonder geweld omdat we een vrije mening en een vrijheid vergaart hebben waar een ieder zich lekker in zou moeten voelen en recht op heeft. Wat europa binnen haalt is fascistisch discriminerend islamitisch terreur. We zijn politiek gezien te correct. Geef ze een vinger en ze pakken een heel land. Islam staat buiten ons westerse denkwijzen leefwijzen en leven in een totaal andere cultuur een cultuur die zich op de winnende hand voelt gaan. Het is als een olievlek op het water wat zich razend snel verspeid. Politiek is te blind doof en naief. Er is geen en er bestaat geen wij samen maatschappij hoe graag sommige het ook willen. Het is islam vs geen islam. Kijk in nederland en de landen om ons heen wat en welke problemen er zijn en de machteloosheid van de overheid dan heb ik het nog niet over de bakken vol geld die het de werkende kost. De politiek laat zich gewillig uitbuiten de politiek laat het zover gaan dat onze vrijheid beetje bij beetje word ingeperkt om de islam zich goed te laten voelen en gedijen als bacterien op een openwond.

jitro | 15-05-16 | 17:55

Leipniz | 15-05-16 | 17:49
Hij zegt het niet letterlijk maar iets van ze vielen op de grond net zoals je dat voor een god doet. Vreemd om te zeggen naar mijn smaak. Ik snap wat je zegt wat betreft een maatschappij met slachtoffers maar wat heeft dat te maken met een massa executie? Dit was in Amerika toch ook gelukt op een concert als ze binnen waren gekomen met dat materiaal? Ik stoor me aan het idee dat dit op een of andere manier voorkomen had kunnen worden toen het al te laat was.

Dennis6642 | 15-05-16 | 17:54

Het wordt hoog tijd om die hele islam uit ons openbare leven te verwijderen.Ik wil nergens, maar dan ook echt nergens met deze inferieure cultuur worden geconfronteerd in mijn leefomgeving. Op onze politici hoeven wij niet te rekenen. Wat mij betreft mag de eindstrijd beginnen, nu ik nog of fighting age ben. Het enige wat mij tot die tijd rest, is zorgen dat ik zo min mogelijk met deze kanker voor de samenleving te maken heb. Sorry, geen stageplek voor jullie bij mij. Probeer het maar bij onze dhimmi-overheid.

accijnstoerist | 15-05-16 | 17:51

Watching the Wheels.

Hou toch eens op man. Hij durft hier erg openhartig over te praten. Jij zou niet boos worden als je voor je ogen ziet hoe een meisje door haar hoofd wordt geknald en ze later tand- en hersensplinters uit jouw voorhoofd halen? Jij bent volgens mij precies het type persoon waar hij het over heeft. Een politiek correcte loser, zo'n weg met ons mentaliteiter, een cultuurrelativist. Zo'n gozer die wanneer ergens de waarheid wordt gezegd eerst gaat zitten janken dat de toon misschien wel te hard wordt.

blendedperfection | 15-05-16 | 17:50

Paleo = oud, het tegenovergestelde van de Neo Conservatives, de zogenaamde "nationbuilders" en "democracy" brengers. Oftewel, de Paleo's zijn conservatief en isolationistisch.
.
Voor meer info bekijk dit filmpje maar;
www.youtube.com/watch?v=Rb5McKGNp8w

heldheino | 15-05-16 | 17:49

@Dennis6642 | 15-05-16 | 17:40

Hij zegt niet dat die jongeren laf zijn. Wel dat ze verkeerd geïnformeerd en opgeleid zijn en hun leven wellicht hadden kunnen redden als ze wisten hoe met dit soort extreme situaties om te gaan.
Dat is uiteraard nog steeds pijnlijk om te horen, maar het legt de schuld niet bij de slachtoffers, zoals aan het begin van het interview al gesteld wordt. De schuld ligt bij een maatschappij die welbewust slachtoffers kweekt in plaats van helden.

Leipniz | 15-05-16 | 17:49

Check die reacties op dat filmpje!

Schmutz Geilmacher | 15-05-16 | 17:49

We kunnen het niet vaak genoeg citeren: “Islamophobia: a word created by fascists, and used by cowards, to manipulate morons.” (Andrew Cummins)

Roderick Random | 15-05-16 | 17:45

Interview geeft weinig hoop voor de toekomst. Als deze man gelijk heeft dan zijn er maar twee scenario's mogelijk. Beide zeer onaantrekkelijk.

atheïstisch stemvee | 15-05-16 | 17:45

'PANG-PANG' ..!

haha die zag je niet aan kommen he?

*wachten totdat 'PEW-PEW'op de markt komen doeT*

Centauri3 | 15-05-16 | 17:44

Een tijdje na de aanslagen stond hij nog zijn zakken te vullen met Bono en U2 bij dat concert voor de lieve vrede. Respectloos en hypocriet.

T. Dibi | 15-05-16 | 17:42

Elvis droeg voor dit soort situaties altijd een vuurwapen bij zich als ie op het podium stond. "Je weet immers maar nooit wat voor gekken er tussen publiek zitten" was zijn credo.

VanBukkem | 15-05-16 | 17:42

Hoewel de discussie hier over het moslimterreur gaat vind ik Jesse Hughes een vervelende kerel worden. Hij heeft recht op zijn mening maar hij blijft maar stampen op het feit dat alles aan onze wapenwetten zou liggen. Murica staat alleen bovenaan als het om wapengeweld staat. In dit filmpje zegt hij ongeveer dat de Franse jongeren in de Batlacan die avond laf waren omdat ze nog nooit een wapen hadden gehoord. Hoeveel levens had dat dan gescheeld volgens hem? Meneer rende zelf (volkomen terecht en begrijpelijk) als 1 van de eerste weg omdat hij die mogelijkheid had. Geen goed woord over moslimterreur maar ik erger me gewoon aan deze boerenpummel die overigens erg leuke muziek maakt.

Dennis6642 | 15-05-16 | 17:40

tis zo kuDt dat nederland maar 7 miljoen huizen heeft staan... dat maakt de boel wel iets duidelijker hiero. Maar niet persee transparanter.

Centauri3 | 15-05-16 | 17:38

@Watching the Wheels | 15-05-16 | 17:27

Zijn muziek zal me aan m'n reedt roesten.
Waar het om gaat is dat hij het hart op de goede plaats heeft. Deze kerel is de real deal, van het zeldzame soort dat we in de toekomst heel hard nodig gaan hebben.

Leipniz | 15-05-16 | 17:37

Daar zit geen woord Frans bij. Beetje jammer dat het geframed wordt als een "christen (katholiek)" vs. "Islam" dingetje en dat ongelovigen worden ingedeeld als de veroorzakers van de islamtische invasie.
Het is juist de wettelijke bescherming van christelijke religies waar de islamitische malloten ook gebruik van maken om vrijwel onschendbaar te zijn. Zonder die speciale religieuze bescherming was het zootje wat makkelijker aan te pakken. Maar goed, dat krijg je er bij religieuzen nooit in.

Stormageddon | 15-05-16 | 17:36

Blijven rammen, blijven duwen. Op een dag scheurt het policor gordijn, vallen de zuilen om en zal de tempel van het cultureel marxisme met veel geweld ineenstorten. Champagne in de koelkast houden voor dat heuglijke moment.

thomas.hobbes | 15-05-16 | 17:33

@ v Duyvenbode 17:25
En zo is het; weg met ons, leve de vijand.

compitaal | 15-05-16 | 17:32

Geen woord Spaans.

compitaal | 15-05-16 | 17:29

Ik vind het een l*l zoals hij over het neervallen van zijn publiek praat met dat stoere verhaal dat hij zogenaamd 'furieus' werd. En hij maakt bijzonder beroerde muziek.

Watching the Wheels | 15-05-16 | 17:27

Die informatie over het onderzoek is best schokkend eerlijk gezegd. Wervingsfolders in alle onderzochte moskeëen? Beveiliging betrokken?

Wat me ook wel raakt is zijn onbedoelde typering van ons gedrag als aartnaief, waar hij verteld over de agent die (te laat) einderlijk begrijpt dat het geen hostage situation is, of van het meisje dat haar handen omhoog houdt. Wij gaan er altijd van uit dat het is zoals we het op TV zien, en zoals het ons geleerd is: aanvallers gedragen zich rationeel, mensen zijn inherent goed, geef je over en vecht niet terug, dan kom je er het beste van af.

Bijzonder om in deze tijd te leven, waar we ons langzaam realiseren dat het enorme trauma van een wereldoorlog die zijn weerga in brutaliteit niet kende, nu het volgende conflict mogelijk maakt waarin het niveau van respectloosheid jegens menselijk net zo groot of nog groter blijkt.

In plaats van het te voorkomen faciliteren we deze ontwikkeling met ons "Nie wieder"

F#ckingAwesome | 15-05-16 | 17:25

Volgens filosoof Wouter Oudemans komt Europa met zijn idealen van vrijheid, gelijkheid en broederschap in een wereld van schaarste en overbevolking en tegenover een agressieve en expansieve islam, in aanmerking voor een Darwin-award. Europa schaft zich Darwinistisch af.

Van Duyvenbode | 15-05-16 | 17:25

Europa is de oorzaak van al deze ellende.

Ze durven niks tegen moslims. Zijn zo bang als wat voor het woordje racisme. En importeert met grote getallen terroristen naar Europa. Met Sjeik Merkelistan als voorman (een vrouw kan het niet zijn)

Brainder | 15-05-16 | 17:23

Schmutz Geilmacher | 15-05-16 | 17:12
In de toekomst???

Prof. Pim Pam Pet | 15-05-16 | 17:23


sennholz | 15-05-16 | 17:18

Dalrymple, is dat geen goed merk single malt?

eerstneukendanpraten | 15-05-16 | 17:22

En Erdogan zit met twee zetels in ons eigen parlement, je verwacht het wel!

eerstneukendanpraten | 15-05-16 | 17:21

"The fear of offending Muslims is a terrorist’s greatest weapon."

Vandaar dat Parijs dit: twitter.com/search?f=tweets&verti... nauwelijks een half jaar (!) later alweer toestaat.

Prof. D.A.H. Vintik | 15-05-16 | 17:19

theodore dalrymple schrijft soms ook een stukje voor die site.

sennholz | 15-05-16 | 17:18

Daarbij, wanneer je een keer in de buurt van een schietpartij ben geweest wil dit nog niet zeggen dat je expert ben op oorzaak-analyse.

DreHa | 15-05-16 | 17:16

Jaja, "blame the white kids with an education or liberal parents" terwijl de dwalers toch vooral de simpele zielen uit families van vele kleuren zijn waar de opvoeders vooral uitblinken in inactiviteit.

DreHa | 15-05-16 | 17:15

Het feit dat bijna alle islamitische allochtonen zich op de eerste plaats Moslim voelen in plaats van Nederlander is iets wat heel erg eng is.
Daar gaan wij in de toekomst nog veel gezeik mee krijgen..

Schmutz Geilmacher | 15-05-16 | 17:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken