Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Marokkanen over de Nederlandse @Politie

13151909_1703273699921879_4506049741312441457_n.jpgHoe Marokkanen Online de politie zien. Of is dit een subtiel pleidooi voor strenger straffen? Hoe dan ook. Kudo's voor bijzonder treffend smiley-gebruik, boys.

Reaguursels

Inloggen

hahaha

Koeky | 15-05-16 | 13:43

De politie werkt met assistent agenten die daar zo'n 6.80 per uur voor krijgen denk daar maar eens goed over na.
En dan onze kasteelheer maar roepen dat het allemaal best in orde is gaat U maar rustig verder slapen.

Toontje-lager | 14-05-16 | 19:16

Met zulke glazen mag je wel oppassen in Ede voor je het weet liggen je kijk raampjes er uit

Poldergek | 14-05-16 | 16:37

Hahahah heerlijk dit

TECHNO AFILIATED | 14-05-16 | 16:17

Hij is denk ik wel erg goed in het schrijven van bekeuringen.

protonplof | 14-05-16 | 13:03

Daarom meer kopjes thee.

meneer Q | 14-05-16 | 11:40

Kijk! Het gezeik m.b.t. het niet respecteren van mensen is door onszelf in het leven geroepen. Noemden wij nog een leraar meester, mochten de jongeren de Juf en meester al bij hun voornaam noemen! Toen ik nog een jonge jongen was hoorde ik vaker de verhalen over ene Dempsey (politieman in Maastricht vernoemd naar Jack Dempsey, boxer) Of er nu een knokpartij in een kroeg was ontstaan tussen Woonwagen bewoners en Maastrichtenaren, Demspey kwam binnen draaide een paar maal om zijn as en de zaak was opgelost. In de tijd dat ik naar de kroegen ging was er een andere motoragent genaamd de Bef, alleen al zijn Kin was te groot om even neer te slaan, over zijn kolenschoppen van handen al niet te spreken. Beiden heren kregen respect (verdienden het ook) en waren dus ook geliefd. Niet meteen een bonnetje maar een ietwat harde Pedagogische les in de plaats. Meesters en Juffen mochten geen tikken meer uitdelen maar er moest geluld worden. Het leger in mijn dienst- plichttijd bestond toen uit langharig tuig. Nederlanders zijn in het algemeen Lafaards geworden. Durfde je vroeger niet door enkele wijken te lopen omdat deze problemen hadden met andere wijken, durven onze vrouwen niet meer door Berber of Erdogan wijken te lopen! Hadden wij 10 boksscholen in Maastricht zijn er nu nog maar 1 of 2 van over. Waren we vroeger altijd buiten zitten de meeste ligt nu iedereen op de bank met zijn mobieltje te spelen. Nederland heeft ooit bestaan, dat is het huidig en toekomstbeeld!

Hermes Trismegistus | 14-05-16 | 11:32

De mond staat nog naar de speen van de zuigfles, ongetwijfeld grootgebracht met Olvarit babyvoeding, hierna met volle paplepels havermout opgegroeid.
Draagt ook een Hans Anders bril van de vorige eeuw. Kortom straalt geen autoriteit en gezag uit, misschien een bromsnor laten staan ter compensatie voor de kale kanis. Maar blijft toch een lulletje rozenwater.

Goedverdoemme | 14-05-16 | 11:22

Onder een filmpje op dumpert (kan het filmpje niet vinden, maar een buitenlander werd aangehouden voor een waarschuwing omdat hij te hard reed en had toen een grote mond) werd pas nog iets gezegd “waarom hebben bepaalde groepen nou toch zo'n probleem met autoriteit.” waarmee men de buitenlandse types bedoelen. Daarbij gaf ik al aan dat dat niet klopte. Zo ben niet niet pro Erdogan als je antiautoritair bent. Nee, die figuren zijn juist heel erg voor autoritair. Ze hebben alleen totaal geen respect voor onze maatschappij. Daarom reageren ze zo, heeft niets met antiautoritair te maken.

Sterker nog, juist hier met zijn allen in een vrij en democratisch land zou je een antiautoritaire mentaliteit moeten aanhouden. Al zie ik helaas onder veel reacties met politiegeweld dat nogal al wat reaguurders het helemaal geweldig vinden. Terwijl ze bij een artikel over Erdogan ook weer te keer gaan. In feite spreken ze zich daarmee dus tegen.

Nee, in een vrij en democratisch land zijn wij namelijk de autoriteit niet de overheid of verlengstukken daarvan. De overheid zouden wij moeten zijn, de politie is staat in dienst van ons en zou ons dienstbaar moeten zijn. Daarbij moet de politie zich boven gemiddeld netjes gedragen. Zo hoort dat in een vrij en democratisch land.

In een minder vrij land of halve dictatuur daar verwacht je een strenge, machte (vaak halve corrupte want dat gaat nou eenmaal hand in hand samen) politie. Willen wij omdat we problemen hebben met die buitenlanders, van ons land ook zo'n land maken? Nou ik niet. Ik hoef die Marokkaanse politie niet. Goed beleid werkt beter... heb je een buitenlandse achtergrond (ook al ben je hier geboren) en misdraag je je, dan gooien we je het land uit. Dat werkt effectief en dan hoeven we onze vrijheid niet weg te gooien.

Ik weiger een vrij land weg te flikkeren om zulke problemen aan te pakken. Doe mij dus maar die Pim in plaats van wat corrupte lutsers met te veel macht.

DerUnterMensch | 14-05-16 | 11:22

Ik denk dat we blij mogen zijn pinda, pinda te kunnen roepen. Mogen is wat anders want inneens had ik ruzie met zo'n west-indisch dove poep chinees. ;)

Neut | 14-05-16 | 10:59

het is maar goed dat de Nederlandse politie niet is als de politie in woestijn thuisland, want met dergelijke zware bewapening zou het goed mogelijk zijn dat er een heus vervoersbedrijf kan ontstaan die ontzielde "rifbewoners" huiswaarts laat keren om weer 2 vierkante meter heilige thuisland voor eeuwig op te eisen.
Maar werkelijke verschil is dus als je afgaat op foto dat het wel erg gevaarlijk moet zijn daar voor de politie en burger, en das dan waarschijnlijk ook de reden dat ze allemaal hier naar toe moeten omdat het geld hier nu eenmaal eenvoudiger en meer voor handen is, en ze vergeten dat die geldbron opdroogt als ze het hier een kopie maken van thuis.

Umberto die trotzoni | 14-05-16 | 09:54

Probleem is en blijft dat iedereen gelijk is volgens de rechter. Hier zijn ook onze straffen op gebaseerd. Jammer genoeg is bij de een een straf een echte straf terwijl diezelfde straf voor de ander aanzien geeft. Deze gedachte volgend zou je Marokkanen harder en wellicht anders moeten straffen dan Jan Dirk uit Appelscha. Ik weet niet of we dit zouden moeten veranderen.

Weerduivel | 14-05-16 | 09:38

Zwaar bewapende. Autocorectie...

Rest In Privacy | 14-05-16 | 08:54

Goh hier zijn we gewend dat we normaal met elkaar omgaan, vandaa dat we niet zwaarbewaakte politienodig hebben.

Rest In Privacy | 14-05-16 | 08:54

Nederlandse politie te soft, vinden jullie? Dan huren we toch een contingent Marokkaanse popo's in, met wapenstok en al? Eerste inzet:gemeente Ede. Bij gebleken succes doorreizen naar de andere bekende probleemsteden.

ljcoster | 14-05-16 | 08:13

Dan doen we het toch voortaan zoals ze het graag hebben willen?
Precies zo gezellig als de plietsies in Marokko of Turkije, meteen de lat erover......maar wel alleen tegen lichgetintiers.

mallekater | 14-05-16 | 07:07

In Marokko zijn ze naast corrupt ook nog is analfabeet en hebben ze hepatitis, rabiës, zijn ze zero-positief, (want kontneuken van je mannelijke collega is geen homofilie daar aldus hunnie zelf) en ze neuken je allemaal de moeder.

dooiestruik | 14-05-16 | 06:25

links he. politie moet gelijk staan. dit = gelijk aan geen respect.

Bill Cosby | 14-05-16 | 02:41

-weggejorist-

BartV87 | 14-05-16 | 01:48

Hij is dus een woordvoerder. Maar toch een politie man. Toch?

edelweiss | 14-05-16 | 01:47

Als ik deze NL agent zie, dan is mijn vertrouwen in bescherming echt weg.

Nee, dan maar een agent in NY, DAT zijn tenminste mannen waar je U tegen zegt.

edelweiss | 14-05-16 | 01:40

-weggejorist-

Liber Abaci | 14-05-16 | 00:00

-weggejorist-

Liber Abaci | 13-05-16 | 23:59

Het valt me op dat er bij de Nederlandse politie steeds meer geile wijven werken. Je zou er bijna expres crimineel voor worden... puur om opgepakt te worden door die lekkere hapjes.

koter | 13-05-16 | 22:08

In dit Mocro onderwerp hier ook nog gauw even een boodschap voor hun moslim collega's (de Turken)
https://www.youtube.com/watch?v=nrmPqTGWNnk&feature=youtu.be

telelezer | 13-05-16 | 21:33

-weggejorist-

John.Peterson | 13-05-16 | 21:19

Hoort de politie ook tot de organisaties die arbeidsgehandicapten in dienst moet nemen?

BlowingBubbles | 13-05-16 | 21:16

De Nederlander kijkt wel slimmer dan die Mocro's.

potloodvent | 13-05-16 | 21:14

Die marokkaanse politie ken ik. Als je in Marrakech met 120 door rood rijdt en en passant over een kinderwagen met een tweeling, dan ben je met 100 Euro van het gezeik af. Als je er nog 20 bijdoet, komt ie je s'avonds z'n dochter van 11 langsbrengen.
Onzin natuurlijk, maar wel zo corrupt als een pot pindakaas.

arc-en-ciel | 13-05-16 | 20:58

Gerard Leeflang | 13-05-16 | 19:45
Ha, ja zoiets. Maar ik bedoelde eigenlijk meer dat die agent an sich best een aardige afspiegeling is van onze maatschappij als geheel. Overigens is het sedert lange tijd mijn vrouw...

Lood om oud ijzer | 13-05-16 | 20:52

@Joris Driepitter | 13-05-16 | 20:09,
zoals volgens mij de meesten van ons dus,
we zien het, we vreten het weg en zwijgen behalve wat makkelijk gekanker op de soosjaal mediaas.
Daar luchten we ons hart tot grote opluchting van de elite want in cyberspace en niet op straat, dus niet echt relevant.
Damn, de Sstaat subsidieert desnoods bozige platforms om ze tevreden te houden, afhankelijk te maken van dat geld waardoor de uiteindelijk deel worden van het establishment en slechts wat sputteren door hun tandeloze lipjes.

In gelul kun je niet wonen zei een prominent PVDA politicus ooit,
die woorden zijn actueler dan ooit, die suggereren namelijk actie, opstand, verzet tegen het bureaucratisch gereutel van de technocraten.

vander F | 13-05-16 | 20:46

We zijn eigenlijk een veels te volgzaam volk,
luisteren braaf naar onze 'leiers' en stoppen onze professionele wrok en ergernis dan maar diep weg terwijl wij, en ieder ander, gotverr duidelijk ziet en ervaren waar het mis gaat.
Aangifte doen?
doe dat thuis maar online, terwijl je, getraumatiseerd en pissed off als je bent gotver je ergernis aan een echt mens, een diender, wil kenbaar maken, je verhaal vertellen, je hart luchten bij een luisterend oor.
Wegbezuinigd.
We moeten EISEN dat we een politiemacht hebben die groot genoeg is om aangiftes te kunnen opnemen, die weer op straat is, in de buurt met agenten die je kunt aanspreken, de buurt kennen met al z'n ups en downs en niet eeuwig doorroulerend de bloody gaten in het rooster moeten opvullen en gedwongen her en der onvoorbereid worden ingezet, alsof persoonlijk contact en diepe kennis van een scene en een buurt er niet toe zou doen,
terwijl die kennis van de situatie ter plaatse echt alles is, dan pas kunnen ze echt effectief zijn, weer steun en toeverlaat voor ddie eenzame tante Mien driehoog achter waar ze af een toe een praatje mee maken.
Die Mohammed en Achmed kennen, en WETEN dat die gasten uit een ontwricht gezin komen met een gefrustreerde Pa en onderdrukte zwakbegaafde moeder en daar met ze over kunnen praten als ze weer eens rotzooi uithalen.
En als het moet die dronken tokkies en losgelagen immigranten kids terug in hun hokje rammen met een stevig corrigerende tik.
Maar daarna ook hulpverlening inschakelen omdat juist zij de vinger aan de kloppende maatschappelijke pols hebben, weten waar de shit happens en desnoods met wat drang en dwang de boel gezamenlijk in het gareel houden.

ok, nou kan ie wel weer maar ik wordt soms strontziek van het soms obligate kortzichtige commentaar van Pritt en de redactie hier op GS.
De landmacht, die betaald vast lekker, kan wel op hun sympathie rekenen (terecht) maar houeensop met de politie af te branden, steun die jongens tegen de policor van hun leiding, de top, de politici.
Ook al levert justitie niet direct geld in jullie laatje, dat betekent niet dat we die policor niet moeten bestrijden, en begin nu eens onderop.
Het is jammer dat agenten niet mogen praten en echt mogen staken,
maar doe eens een paar pliesies vinden die incognito hun verhaal willen doen.
Er zijn er vele die hun hart willen luchten maar gewoonweg niet mogen op straffe van ontslag etc.

vander F | 13-05-16 | 20:32

vander F | 13-05-16 | 20:05
Nee hoor, gewoon een oplettende burger die toekijkt hoe ons ooit mooie land dieper afzakt met dank aan...

Joris Driepitter | 13-05-16 | 20:09

@Joris Driepitter | 13-05-16 | 20:03,
U is zelf diender dan wel persoonlijk bekent met dat metier?

vander F | 13-05-16 | 20:05

vander F | 13-05-16 | 20:01
grin, had het niet beter kunnen verwoorden, dank U.

Joris Driepitter | 13-05-16 | 20:03

@Mark_D_NL | 13-05-16 | 19:03,
Onzin,ze weten wat de consequenties zijn, van hogerhand, justitie zelf.
Daar zijn ze bang voor, niet voor een paar opgeschoten pubers met een grote bek.

ik kom vanwege m'n werk nog wel eens op het politie bureau en werk veel samen met die gasten.
Het gros zijn forse tough mothermokkers die maar wat graag een stevig op de vuist gaan maar ook hun hart kunnen laten spreken in echt trieste situaties waar ze echt hun best doen om samen met hulpverlening tot een menselijke oplossing te komen.

Dat het beleid van hogerhand hun volledige potentieel niet laat benutten is NIET de schuld van onze dienders, die willen echt wel.
Dacht je nou echt dat ze bang zijn voor die ettertjes in Ede?
Hun klauwen jeuken hoor, geloof me maar, een paar dagen vrije hand en al dat gajes is ineens poeslief dan wel achter tralies.
Waarna verontwaardigde Gutburgers, politici en advocaten een fieldday hebben om diezelfde dienders na het rigoureus en effectief opruimen vingerwapperend wel even gaan vertellen dat dat zoooo toch echt niet kan.(thee, veel thee)
De politiek is bang voor kritiek, gezichtsverlies, voor krachtdadig ingrijpen,
want dat gaat nu eenmaal klappen en gewonden opleveren.
Nooit moeite mee gehad, ben zelf ooit eens door de ME na een bezetting van het pand van stufi in Groningen uitgeramd en dat ging niet bepaald zachtzinnig, en dat terwijl we notabene geweldloos verzet pleegden,
laat staan als we hadden teruggevochten (nog bedankt Deetman, leugenachtig smerig stuk vreten)

vander F | 13-05-16 | 20:01

Je mag ook niks,zelfs je huis en haard verdedigen omdat politie en politiek het laten afweten,puur alleen omdat het Marokanen betreft durven ze niks te doen.Wat is het volgende,je vrouw laten verkrachten of je dochter.

janmetdepet | 13-05-16 | 19:48

@'d 8hocker of zo, De politie is een afspiegeling van onze slappe regering.

jatheïst | 13-05-16 | 19:46

Lood om oud ijzer | 13-05-16 | 19:31
En dan zeg je tegen je lelijke vriendinnetje, moet je dat zien! Hier staan wij boven, schat. Nog een kopje thee? Of een moeilijk gesprek anders ga ik even reaguren tegen het plebs.
Tokkie!

Gerard Leeflang | 13-05-16 | 19:45

In Marokko heeft de politie ontzettend veel gezag. Dat komt, omdat ze daar ver van de burger af staan. Ze komen, doen hun werk en vertrekken weer. Ze leggen niets uit, hebben geen woordvoerders en er wordt niets gepubliceerd over wat de politie doet. Hierdoor kunnen misstanden natuurlijk ook verborgen blijven. Hoe ze werken en wat er gebeurt, dat blijft voor de burger verborgen. Vast staat wel, dat je geen grappen met ze maakt.

Trekhaas | 13-05-16 | 19:43

Gerard Leeflang | 13-05-16 | 19:27
Ha een stukje verdeling tussen de provincien. En ik maar denken dat het juist die provincialen waren die niet schromen voor de eindeloos stijlvolle en vooral stoere combinatie van sokken en sandalen.

Lood om oud ijzer | 13-05-16 | 19:31

Hier in de provincie zijn de agenten bazen die marokkanen neerknuppelen als ze te ver gaan. Dit is weer eens bezien met een randstad brilletje op.

Gerard Leeflang | 13-05-16 | 19:27

Turken worden verzocht niet te reflecteren in deze comments

Tabernakel | 13-05-16 | 19:27

En waarom de politie kansloos is weten we.
Met dank aan de correcte politici en justitie.
De straatagent kan er niks mee.

Joris Driepitter | 13-05-16 | 19:16

Neemt natuurlijk niet weg dat wij ons in Nederland op zijn zachtst gezegd niet onderscheiden, waar het een stukje uitstraling betreft. Van de Kamer tot aan het Koningshuis (Max uitgezonderd dan he) lijkt het natuurlijk vaak wel of we ons willen profileren als het debiele broertje.

Lood om oud ijzer | 13-05-16 | 19:14

Volgens mij onderscheiden die twee Marokkaanse agenten zich niet erg veel van de Nederlandse qua nerd-gehalte, maar goed. De postert wil natuurlijk eens te meer bevestigd zien hoe minderwaardig dat Nederlandse volkje toch is he. Was alleen zelf vergeten zijn gewone brilletje in te ruilen voor zijn computerbrilletje voor het bekijken van de foto's.

Lood om oud ijzer | 13-05-16 | 19:11

Politie mag je het in Nederland eigenlijk niet meer noemen. Ze rijden weg wanneer er stenen worden gegooid naar Vrouwen. Ze durven wel bij een facebook hatert langs te gaan maar niet bij zijn buurman; de zware Mocro Crimineel met een vet strafblad.

Mark_D_NL | 13-05-16 | 19:03

Elk volk krijgt de politie die het verdient.

Rest In Privacy | 13-05-16 | 18:50

@Linksmiddenrechts | 13-05-16 | 18:39
Maar wel flats toch?

Implants | 13-05-16 | 18:50

Politieagent (m/v): VMBO-geschoolde die net slim genoeg is om te doen wat er gevraagd wordt maar veruit te dom om te begrijpen waar die nu eigenlijk mee bezig is.

netniet | 13-05-16 | 18:49

Lachen man, mensen "en publique" kapot maken om bijvoorbeeld de bril die ze dragen. Deden we vroeger op de lagere school ook al. Ja toch???

sickworld | 13-05-16 | 18:43

Tijd dat de mariniers weer eens in actie komen, ook toen was de politie al kansloos.

Joris Driepitter | 13-05-16 | 18:42

@miko | 13-05-16 | 18:27

Gelukkig heb ik mezelf weten te beheersen

dubbelq | 13-05-16 | 18:40

Oudje maar terecht gepost hier! Zo is het maar net en precies goed omschreven zonder woorden! Vertrouw nooit een bromsnor of bromsnorrin. Het zijn net mensen. Je hebt er geen fuck aan en hangen zichzelf op aan door anderen gestelde regels. Er MOET eerst je iets overkomen, dus gebeuren, willen ze hun pootjes strekken. Dus, in alle gevallen mag je het eerst zelf oplossen en aan het einde van de rit mag je van hun diensten gebruik maken!

Mr_Pikibelly | 13-05-16 | 18:40

maagpilleke | 13-05-16 | 18:34

Toen waren er nog geen auto's.

Linksmiddenrechts | 13-05-16 | 18:39

Overigens durf ik wel te beweren dat de gemiddelde Marokkaanse politieagent geen grotere bastard is dan de gemiddelde Nederlandse politieagent. Het enige verschil is dat de Nederlandse agenten collega's iets correcter zijn in het navolgen van de regels dan hun Marokkaanse collega's. Omdat er hier meer controle is.

VanBukkem | 13-05-16 | 18:38

Graaf van Egmont | 13-05-16 | 18:28

Deze week niets anders gezien.

Linksmiddenrechts | 13-05-16 | 18:36

-weggejorist-

maagpilleke | 13-05-16 | 18:34

-weggejorist-

maagpilleke | 13-05-16 | 18:34

020-zuigt | 13-05-16 | 18:27

Het is zo vakantie?

Linksmiddenrechts | 13-05-16 | 18:31

De criminelen zien er in beide landen wel hetzelfde uit.

Consultatiefles | 13-05-16 | 18:31

Linksmiddenrechts | 13-05-16 | 18:11
Ik weet wel zeker van niet. In mijn geval dan hè?

Graaf van Egmont | 13-05-16 | 18:28

Wat doet de Marokkaanse politie nog met wapens? alle criminelen wonen ondertussen in Nederland.

020-zuigt | 13-05-16 | 18:27

@dubbelq | 13-05-16 | 18:10
Had ik afgelopen dagen ook last van.
Nu moet ik weer twee nieuwe honden kopen en een andere vrouw zoeken .

miko | 13-05-16 | 18:27

Als je een politieuniform ziet met het politielogo op de epauletten, dan heb je altijd met een burger medewerker te doen. In dit geval dus een politievoorlieger (waarschijnlijk stagiair)
En dat komt omdat de politie van zichzelf vindt dat ze meer zichtbaar moeten zijn, dus trekken ze elke aap een pakkie aan. Dit om de indruk te wekken dat er nog best veel politie rond loopt.

Graaf van Egmont | 13-05-16 | 18:27

miko | 13-05-16 | 18:07
Dat is wat ik al zei, maar dank voor de bevestiging :p

Hem | 13-05-16 | 18:26

@crunchytail | 13-05-16 | 17:57
Inderdaad en de milfdef is minister geen opperbevelhebber.
Ga weg, die woordvoerder van Amsterdam straalt meer mannelijkheid uit.
Je zou zeggen dat ze voor heel de gelederen op uitstraling zouden selecteren

miko | 13-05-16 | 18:26

the Jackdawn | 13-05-16 | 18:22

Als mensen 3,5 zinnen niet normaal kunnen uitlezen voordat er gereageerd wordt, zegt dat meer over het niveau van diegene zelf.

Linksmiddenrechts | 13-05-16 | 18:25

Een moskee, een burka op de fiets
het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets,
maar 't is waar ik toe gedwongen ben.
Dit dorp, ik weet nog hoe het was,
Het marokkaanse tuig in de klas,
Etc.

Patje2011 | 13-05-16 | 18:25

@Dommelsch | 13-05-16 | 17:49
Waarom moeten ze dan altijd tig clips leegstrooien voor ze wat raken??
Zet een 'wijk' agent met een enkel schots lange afstandsgeweer in de kerktoren en huppakkeeeejjj rellen in ede zijn over!

miko | 13-05-16 | 18:23

Geluksvogel | 13-05-16 | 18:07
"Dit is trouwens een woordvoerder, geen agent. 'Kneusje'"

Het gaat erom hoe Nederlandse Marokkanen tegen de politie aankijken niet of het werkelijk agenten zijn.

the Jackdawn | 13-05-16 | 18:22

-weggejorist-

maagpilleke | 13-05-16 | 18:20

De politie hier staat onder Ede.

ja,diedus! | 13-05-16 | 18:19

Ben er wel voor om die Marokkaanse dienders hier in zekere wijken te laten dienen. Geen 'racisme' gezeik meer en de lange lat erover. De discussiebereidheid schijnt daar wat minder te zijn.

Claude_Vieaul | 13-05-16 | 18:18

maagpilleke | 13-05-16 | 18:06
"Als waarschuwing trekt agent pistool en zegt.. pinda pinda"

Dat roepen ze bij defensie maar als je agenten betaald met pinda's.........

the Jackdawn | 13-05-16 | 18:16

De Koreaanse Slet | 13-05-16 | 17:43

Bekijk de 2e foto even beter, holpiet geniet van de voet fetish van polpiet.

Linksmiddenrechts | 13-05-16 | 18:16

Wat Geluksvogel | 13-05-16 | 17:39 zegt:
Ze zijn dus nog te dom om onderscheid te maken tussen een agent en een woordvoerder.

WernerT | 13-05-16 | 18:16

De Koreaanse Slet | 13-05-16 | 17:43

Waarom nu een agent die een zwarte Piet schopt.

the Jackdawn | 13-05-16 | 18:12

Wat een haat allemaal, misschien heeft/hebben die man(nen) meer nuttige dingen gedaan op hun werk dan een algemeen reguurder's hele leven.

Ik begrijp wel waarom allochtonen deze kant opkomen, beter weer hier zo te zien op de foto's.

Linksmiddenrechts | 13-05-16 | 18:11

Trek die Nederlandse agent een lange zwarte regenjas aan, plus bijpassende zwarte gleufhoed, en het plaatje ziet er ineens heel anders uit. Nee, je mag nooit op uiterlijk afgaan.

VanBukkem | 13-05-16 | 18:11

-weggejorist-

maagpilleke | 13-05-16 | 18:10

Misschien kan de Marokkaanse consul die bovenste groep eens sturen naar de wijk Veldhuizen in Ede ipv thee gaan drinken met Vd Knaap en de relschoppers.

*doet een vreugde sprongetje, kan weer reaguren. Op één of andere manier accepteerde Joris het niet als ik wat wilde posten vanuit Frankrijk*

dubbelq | 13-05-16 | 18:10

pontius | 13-05-16 | 17:55
Elke keer dat er vacatures open gesteld worden, krijgen ze duizenden sollicitaties binnen. Dit is trouwens een woordvoerder, geen agent. 'Kneusje'

Geluksvogel | 13-05-16 | 18:07

-weggejorist-

maagpilleke | 13-05-16 | 18:06

@Tel Aziaat | 13-05-16 | 17:38
Zonder kogels?
Ennuh, met de schietkunde van de gemiddelde agent zou ik niet zo zeker van zijn of het een verbetering is van de veiligheid voor de burgers.

miko | 13-05-16 | 18:03

De Nederlandse man is een woordvoerder en geen agent. Onterechte vergelijking.

crunchytail | 13-05-16 | 17:57

Krijg je ervan als de groep waaruit de Nederlandse politie nieuwe medewerkers moet selecteren zo klein is wegens gebrek aan respect ,een goed salaris en toekomstperspectief ... dan krijg je de kneusjes.
Defensie heeft hier ook last van.

pontius | 13-05-16 | 17:55

Die middelste twee wijken nogal af van de buitenste twee.. wat is nu de 'standaard' agent?

noerg | 13-05-16 | 17:51

automobilaterealist | 13-05-16 | 17:44
Ik denk dat bij ons de gemiddelde Marokkaan meer 'vuurwapentraining' heeft gehad dan een wijkagent

Dommelsch | 13-05-16 | 17:49

https://static.afbeeldinguploaden.nl/1605/168122/fQwb7a3L.jpg dat facebook is gewoon ronduit een kudt-site, snap nu weer waarom ik vrijwel never nooit niet op linkjes klik naar fb (en die trackingspywaretroep van facebook standaard blok).

Boris die Sauertopf | 13-05-16 | 17:49

Zo op het oog schiet deze meneer jullie allemaal helemaal kapot,huilend naar jullie moeder..... met Call of Duty.

Boris Badass | 13-05-16 | 17:48

Wat een moederskindje.

Ongeblustekalk | 13-05-16 | 17:47

Wat mij vooral opvalt is het totale gebrek aan vuurwapendiscipline, die 2 Marokkanen zijn waarschijnlijk gevaarlijker voor de collega's, dan voor wat anders.

automobilaterealist | 13-05-16 | 17:44

Pang pang! Zegt Pechtold.

postmodernismisdead | 13-05-16 | 17:44

@Wijze uit het Oosten | 13-05-16 | 17:36

Och...

http://images0.tcdn.nl/binnenland/article22608746.ece/BINARY/u/marechaussee+anko+stoffels.JPG

Maar er mag wel meer van dit: http://i.cdn.turner.com/cnn/2011/WORLD/africa/05/30/morocco.protests.violence/t1larg.rabat.protest.gi.jpg komen bij onze Berber straatschoffies.

De Koreaanse Slet | 13-05-16 | 17:43

Met alle respect maar deze agent oogt ok banger voor de burger dan de burger voor hem. Ik zeg bewust 'oogt', want hij zal wel getraind zijn en skills hebben... Toch??

Hem | 13-05-16 | 17:43

Na het zien van de foto's is mijn vooroordeel helaas bevestigd. Des te meer marokkanen in een land, des te zwaarder de politie bewapend moet zijn...

number668 | 13-05-16 | 17:42

Hallo ik ben Pim 8 jaar en ik doe Woody Woodpecker na.

roze_bril | 13-05-16 | 17:40

Ze zijn dus nog te dom om onderscheid te maken tussen een agent en een woordvoerder.

Geluksvogel | 13-05-16 | 17:39

Van die uilenbril schiet je toch ook spontaan in de lach.

Bari Oomsma | 13-05-16 | 17:38

@Wijze uit het Oosten | 13-05-16 | 17:36
Dat veranderd wel als hij met een M16 of een AK47 rond loopt.

Ik ben voor! Rust ze daar standaard maar mee uit als dienstwapen!

Rest In Privacy | 13-05-16 | 17:38

@Wijze uit het Oosten | 13-05-16 | 17:36
Waar is die snor dan?

Mastermattie | 13-05-16 | 17:38

inderdaad, de politie is geen afspiegeling van de samenleving

d' 8hØker | 13-05-16 | 17:38

Kijk,
Zie die Nederlandse bromsnor eens gezag uitstralen dan !
*Proest...*

Wijze uit het Oosten | 13-05-16 | 17:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken