
Het debat over de onderwijskloof begint niet bij de PvdA en ook niet op voorpagina van de Volkskrant. Die begint in de rubriek Post van de Dag in het Algemeen Dagblad. Of liever: in de zandbak van de lokale speeltuin. De PvdA kan honderd onderwijsvoorstellen indienen bij
de regering de redactie van de Volkskrant om
de tweedeling in het onderwijs te bestrijden zichzelf in de electorale kijker te spelen. Het echte probleem staat niet in de geschriften van het beleid gegoten. Het echte probleem staat in de geschriften van de Koran en de tweedeling die daardoor ontstaat, wordt bestreden met de verkeerde middelen: door ons aan te passen aan de meest minderwaardige culturele keuze. Een ons bekende Vlaamse twitteraar zou zeggen: "Maar wat is dat dan, die #islamisering?" Wel,
dit.
Reaguursels
InloggenBesef wel dat de islam tegen dierenleed is. Dit is onderandere hier terug te lezen: koran.nl/soera-25-al-furqan-het-redden...
Dit berust op een misverstand je mag geen afbeelding maken van de profeet aangezien die er ook wel pap van luste zal ze het konijntje wel aanhebben gezien voor hun pedofilie profeet
Dit berust op een misverstand je mag geen afbeelding maken van de profeet aangezien die er ook wel pap van luste zal ze het konijntje wel aanhebben gezien voor hun pedofilie profeet
Ik ga denk ik op zoek naar een zandvormpje van Argus en doe het het mijn dochter cadeau.
Stilstaande of zelfs bewegende beelden met of zonder ogen op tv, tablet, smart- en andere phones daarentegen lijken dan weer geen discussies op te leveren bij onze irrationalistische cultuurverrijkers.
.
Waar dit alles op wijst is dat een éénduidige basisvorming in het Islam onderricht lijkt te ontbreken. Mijn gevoel zegt me dat er gewerkt wordt aan het "beter uitleggen" van de Islam vooral aan Euromoslims zelf door een daartoe in te stellen Pan-Europeesche Religionskammer. Dat die niet al bestaat heeft alles te maken met de onderlinge verdeeldheid binnen de Islam naar etnische identiteit. Zelfs de U durft daar zijn vingers nog niet aan te branden.
@Lilia2 | 20-04-16 | 22:00
Wat een triest verhaal eigenlijk, klassieke voorbeelden van vervanging door demografische factoren. Telkens verhuizen, en verder inschikken, het is bijna verstikkend.
.
"If You Tolerate This Your Children Will Be Next.."
Een nummer wat gaat over fascisten die kinderen vermoorden, de ironie..
Beetje laat, maar dank voor alweer een duidelijk voobeeld van de Islamisering van het Avondland.
Rotterdam west ben ik achttien jaar geleden al ontvlucht.
Mijn oudste was toen drie jaar en ik kreeg te horen op de peuterspeelzaal dat kerst en Sinterklaas niet meer werden gevierd omdat andere culturen daar aanstoot aannamen.
Wel werdt Suikerfeest en andere Hindoestaanse feestdagen gevierd.
Kon ze meteen aan de multicultiwennen.
Geen buurt om een kind op te voeden.
Werdt er op vrijdag ook gek van het gejengel van de moskee.
Nederlandse zaken verdwenen en bij de islamitische bakker/slager keken ze me vrouw alleen ,de winkel uit en hielpen iedereen in hun eigen taal.
Toen al niet meer te uittehouden.
Als ze verstandig zijn gaan ze gauw verhuizen.
Geen flauw idee waarheen.
Wij hebben ons eens zo rustige buitenwijk in Rotterdam ook sinds een paar weken verlaten.
Werdt ook onleefbaar en de eens zo mooie groene wijk vervuilt en verpaupert.
Wonen nu overigens naast een gezin uit Irak die wel volledig geintregeerd zijn.
Wat een verademing met Rotterdam.
@hurenisvoorpaupers | 20-04-16 | 10:18
@Nuchternederland | 20-04-16 | 10:19
@LinkseWreker | 20-04-16 | 10:26
@Bytemaster | 20-04-16 | 10:57
@meneer Q | 20-04-16 | 12:35
Oeh spannend, zelf een keer ophef veroorzaken. Excuus. Misschien tevergeefs teveel beroep gedaan op al uwer sarcasme, want signalen van islamisering hoor je gewoon te benoemen. Ook dit was er weer eentje, en het doorlopen was dan ook een geintje. Toch even reageren voor iedereen die dit nog leest (zonder tooltje denk ik niemand, daarom kom ik ook pas nu, maar goed). Het ding is: het verbaast me te weinig. Ik verwacht gewoon niet meer zoveel goede dingen van bepaalde opvoedingsculturen, wat niets te maken heeft met minderwaardigheid of discriminatie, maar pure feiten. De kleinste dingen die gebeuren zijn steeds vaker indicatie voor veel meer. Ach, u weet het wel.
@Bolder | 20-04-16 | 16:23
'T is al goed. Die PJW-gozert is heerlijk om aan te horen. Hij radicaliseert trouwens wel lichtelijk, dat moeten we 'm nageven.
@MarcS | 20-04-16 | 11:54
Jij krijgt de punten! Ik zit al langere tijd bij de ziende club (daarom snap jij het). Het is helaas ook de club van iedere keer dezelfde verontwaardiging uiten en daar onderhand pestmoe van worden. Volgende week samen naar het Blank Zwemmen?
(ook sarcasme he ja)
Sommigen kunnen blijkbaar niet wachten tot ze langs democratische weg de baas zijn geworden vanwege een overtal aan moslims. Ach ja, da's waar ook, democratie en de islamitische doctrine......
Wij autochtone europeanen zijn de nieuwe joden. Dit gaat nog leuk worden. We worden nu al beperkt in heel veel dingen want ja molims kunnen er aanstoot aan geven. Geloof me over 5 tot 10 jaar worden wij ook geweigerd in zwembaden en dergelijke. Fur autochtonen verboten.
@Kolbjorn Varmann | 20-04-16 | 19:46
Zo zou het moeten zijn, maar ik zie nog veel te veel wegkijkers.
Waar is dierenpoes als je haar nodig hebt?
Uiteindelijk streven we keihard af op een West-Europa zonder islam. En dat is goed nieuws! De islam graaft haar eigen graf; figuurlijk gesproken dan uiteraard.
Moesliems he? En nog steeds komen er dagelijks honderden binnen. Alles voor de economie v/d VVD.
Dat moeten wij hier helemaal niet willen. Kunnen die intolerante mensen naar onze cultuur, niet gewoon lekker verhuizen naar een warm land? Iedereen blij!
Wij speelden vroeger Cowboy en Indiaan. Tegenwoordig spelen ze IS en hond. Times, they are changing.
Mei komt er gelukkig weer aan. Mijn jaarlijkse moslimvrije maand in Kroatië. Maar wat gaat die maand helaas snel voorbij.
Ze hebben in land van herkomst toch een hele grote zandbak waar ze hun eigen wetten erop na kunnen houden.
Diepe zucht... ik neem er eentje op de man die ooit op deze dag zijn verjaardag vierde.
Dr. Vigilante | 20-04-16 | 15:04
Welk gebod, versje of welke haiku uit de islam vermeldt dat je geen konijntjes mag kleien, tekenen of bakken, weet ik niet. Je komt er met een beetje zoeken achter dat er een paar redenen worden genoemd waarom het niet mag: er kunnen geen engelen bij komen en/of je mag niets afbeelden wat een ziel heeft omdat je juist die ziel niet kunt weergeven en/of je mag niets afbeelden in verband met afgoderij.
Varkensvormpjes zelf meesmokkelen. En een ploertendoder om je te verdedigen bij een "incident".
Heftige titel. Gewoon een slecht opgevoed kind. Ik loop alvast door!
Driewerf Hoezee | 20-04-16 | 10:16
Goed plan joh !
Uh, kijk dan eerst even hiernaar:
youtu.be/UoVXp3nqNfo
Dan zie je waardoor het komt en snap je het 😢
Mijn advies aan J. Visser uit Spijkenisse, de schrijver van de brief: laat alle hoop varen.
gaffelbaard | 20-04-16 | 11:38
Tipje van de ijsberg mijn beste, inmiddels mag bij misdrijven de etnische achtergrond niet meer worden geregistreerd, met dank aan de knuffelaars in de Haag
De nieuwste golf van verschrikking is het aanranden van kleine meisjes in de openbare zwembaden, kinderen van 7 tot 13 jaar worden betast en aangevallen door veelal oudere moslims. Het land van herkomst is niet belangrijk zo stelt de politie vast en vindt dat de jongen mannen vaak niet gewend zijn aan onze open samenleving en radd GVD onze kinderen aan zich bedekkender te kleden !!!
Er komen er nog veeeel meer aan..!
www.telegraaf.nl/buitenland/25638132/_...
Rutte in zijn persbericht, voetbalclubs moeten tuig Marokkaanse jongetjes accepteren, wat de een fout doet kan je en mag je de andere niet aanrekenen. Ook dierenmishandeling zoals ritueel slachten en konijnen de ogen uitsteken is volgens de Islam geen misdrijf, in geval gewoon even links wegkijken. Zulks behoord nu eenmaal bij de cultuurhistorische waarde van het Berbervolk. En wij Hollanders moeten dit maar accepteren. Enne...... als men er een mening over heeft zoals Derksen moet men in Nederland bij de rechter hieromtrent verantwoording komen afleggen.
Met dank aan de EU-zonnekoningen in Brussel die hun Haagse vazallen dwingen om onze grenzen verplicht open te houden voor alle gespuis van de hele wereld, dat we daarbovenop ook nog eens levenslang moeten onderhouden.
.
Maar op andere partijen stemmen..? owee nee hoor dat durven we niet; daar zijn wij laf schapenvolkje veel te dociel voor; want dan gaat het licht immers uit. Juncker en Rutte zeggen het zelf, dus dan moet het wel waar zijn.
Ik ben Nederlander, ik ben gek..!
Konijntje trappen? iesse koeltoerrrr; jij magge niks zegge anders jij raaasssiest!
Ik lees net nog wat reacties hier en het valt me op hoeveel mensen, bijvoorbeeld Artwido | 20-04-16 | 15:09 en hoffrevisited | 20-04-16 | 10:35 en Haatgenerator | 20-04-16 | 10:39, niet willen geloven dat omgekeerde discriminatie, of 'black racism' zoals dat soms ook genoemd word, echt voorkomt! Ze hebben niet eens door hoe discriminerend hun tegels eigenlijk zijn!
Ze hebben voor hun ongeloof ook nog een excuus verzonnen! Ja ja. Het woord tolereren kan volgens hen niet door een 9-jarige moslima gebruikt worden, omdat ze een moslims is !?!?! ... En dat moeten 'we' dan maar geloven?!? Ik zou zeggen.. praat eens met een stuk of wat 9-jarigen. Het zal je verbazen hoe welbespraakt kinderen, ook moslimkinderen, op die leeftijd kunnen zijn. En of het dan wel of geen moslimkind is, maakt niet uit. Dat tolereren niet een woord is dat door de gemiddelde 9-jarige gebruikt is, geloof ik wel, maar het bewijst niet dat deze 9-jarige het niet gebruikt kan hebben of dat deze 9-jarige die woorden niet heeft geleerd van haar ouders. Ik gok het laatste.
Wake up! Het komt voor! Omgekeerde discriminatie komt voor. Veel moslims zijn racistisch en discriminerend naar niet-moslims en met de ideologie die ze hebben voeden ze ook hun kinderen op. Dat is de realiteit.
Ontkennen dat het gebeurt, ontkennen dat omgekeerde discriminatie of 'black racism' gebeurt of niet geloven dat het gebeurt, is een gevaarlijke naïviteit.
Vroeger zou je zo'n 9-jarig meisje dat een baksel van een ander kind kapotmaakt gewoon een pets voor d'r kanis gegeven hebben. Leert ze 't echt wel af hoor!
@Schietmijmaarlek | 20-04-16 | 13:12
De sneeuwpoppen hier in de buurt zijn allemaal binnen een paar uur vernield door moslims.
Maar het meest ergerlijke aan dit bericht is dat de Nederlander zich weer heeft laten overrompelen en nog erger, door een wicht van negen jaar jong. Kom op! Treed nu eens een keer hard op als dit JOU overkomt, in plaats van weg te kijken en vervolgens een stukje voor de krant te schrijven.
Artwido | 20-04-16 | 15:09
Weg kijken is ook een optie.
Er zijn meerdere ervaringen die het bevestigen oa hier in de reacties.
Gewoon keihard doorgaan te roepen dat het verzonnen is, dan ga je er in geloven.
Maar het neemt de waarheid niet weg helaas.
@Escovanity | 20-04-16 | 11:42
Maar wat vind jij dan zo geweldig aan de islam, Muhammad?
@Artwido kijkt weg | 20-04-16 | 15:09
De bron staat er wel bij: *de rubriek Post van de Dag in het Algemeen Dagblad*.
@Escovanity | 20-04-16 | 11:42
"door ons aan te passen aan de meest minderwaardige culturele keuze."
Untermenchen is het woord dat je zoekt. En dat nog net voor 4 mei. Knap hoor.
Escovanity | 20-04-16 | 11:42 |
Van Rossem heeft het over een 'culturele keuze'. Over cultuur dus. Niet over mensen. En al helemaal niet over 'Untermenschen'. De nazi-kaart trekken tegen islam-critici is zo langzamerhand toch wel érg belegen en bovendien een erkend zwaktebod.
En dat de islamitische cultuur minderwaardig is aan de onze, ben ik volledig met hem eens. Met onze cultuur zijn wij eenvoudigweg beter af. Véél beter.
Lijkt meer een 'De Speld' bericht.
Er staat geen bron bij en er is niets over terug te vinden met Google.
Dit lijkt mij dus een typisch Geenstijl bericht, ongefundeerd en gewoon verzonnen.
Ik heb geloof ik iets gemist: op grond van welk Islamitisch gebod zijn afbeeldingen van andere dieren dan honden en varkens niet toegestaan?
Als dit echt waar is, het klinkt namelijk een beetje fanta, is dit opnieuw een bevestiging dat we de oorlog met de achterlijkheid aan het verliezen zijn. En die achterlijkheid zit overigens niet alleen bij Moslims, maar ook bij een groot deel van de boven ons gestelden... (zie ook de wijze waarop wordt omgegaan met het GeenPeil Referendum).
@TangLi | 20-04-16 | 11:02
"Ze hoeven niet direct allemaal 'terug'".
Nee. niet direct. Maar wel op kortere termijn. Daarom: westerse landen moeten het voor moslims zo onaantrekkelijk mogelijk maken om hier te leven. Zodat ze uit eigen beweging hun koffers pakken om te gaan leven in landen waar de islam domineert, zodat ze daar verder kunnen met het beleven en verspreiden van hun morele rotting.
Dus: de islam verbieden als zijnde een totalitaire, gewelddadige ideologie die niet alleen haaks staat óp, maar vierkant vijandig is naar vrijheid en democratie. Fascisten en nazi's tolereren we ook niet in onze samenleving. Die worden ook - terecht - uitgekotst. En dat werkt al zeventig jaar prima.
En al die 'Ortskommandature' van deze nog veel gevaarlijker variant van het fascisme - de moskeeën - dienen gesloten te worden. Maak er meubelhallen, disco's, bibliotheken, bioscopen of wijkcentra van.
En verder: alle vormen van uitkeringen, subsidies en toeslagen voor islamitische immigranten en hier al wonende moslims, aan véél strengere regels binden of gewoon opheffen. Bijvoorbeeld: éérst hier minimaal tien jaar (aantoonbaar) hard werken en belasting betalen, pas daarna recht op uitkering.
Als er niks meer te halen en te profiteren valt, en als er geen haat-geloof meer te belijden valt, gaan ze vanzelf wel hun koffers pakken. Doen al die islamitische zogenaamde vluchtelingen uit Irak, Syrië, Pakistan, Bangladesh en Afghanistan in Turkije ook; daar valt ook niets te halen en te profiteren. Dus pakken ze hun koffers, kopen een zwemvest, boeken een rubberboot en gaan er vandoor.
Aanpassen of wegwezen. Simpel. En soms zijn simpele oplossingen de beste (en goedkoopste).
Tja, als ze al zo met dieren omgaan......
Verdraagzaamheid is de bijl aan de wortel van onze democratie. De islam heeft die bijl nu in handen en laat 'm nooit meer los.
Ik irriteer me mateloos aan Moslims die niet willen aanpassen. Die Nederlanders die hun ogen hiervoor sluiten vind ik het toppunt.
Volgende keer een varkentje meenemen naar de zandbak... schrikt die woestijnratten wel af.
De islam in je land is een neerwaartse spiraal en een race to the bottom.
DubbelDibbel | 20-04-16 | 10:58
Wij Europeanen zijn voor de Islam gezwicht.
Wij, WIJ?? waarom wordt er altijd in deze context over WIJ gesproken?
Het is niet wij, het is de kliek regenten die het voor ons, NEEderlanders beslist.
EN NEEN, wij hebben die kliek niet gekozen, onder valse voorwendsel hebben ze het mandaad bemachtigd.
Dat is heel wat anders dan WIJ!!
Ieder keer kom ik het tegen dat er over "wij" wordt gesproken, zonder dat wij er ook maar enige invloed over mogen uitvoeren.
Kinderen zijn kinderen die kun je het nauwelijks kwalijk nemen. Wie dit kwalijk moet worden genomen zijn de opleiders die deze kinderen nu onder de hoede hebben. Die moeten zweepslagen krijgen als ze dit er binnen 2 jaar niet uitkrijgen.
huh, ian? | 20-04-16 | 13:27
Zo gek is dat niet. Alle knuffels en poppen met ogen en lippen zijn haram. Moslims mogen daarom ook geen dieren en mensen tekenen. Of van zand bakken, dus.
Het is heel simpel allemaal: sieraden, muziek, huisdieren, kunst en merkkleding zijn allemaal haram. Meestal als iets van allah afleidt en/of wanneer er 'geen engelen bij' kunnen komen is het een dikke nono.
Gisteren ging er een moslima op een bankje in de tram zitten waarop een minuut eerder nog een man had gezeten. Is dat dan niet hartstikke haram, vroeg ik me af. Moeten we dan niet eigenlijk bijna alles even haram labelen?, dacht ik toen.
Ik schrik de laatste tijd wel vaker van mijn rare gedachten.
Geenstijl kijk aub uit met commerciele hoererij... Dat dealdumpert en die andere reclame onzin is tot daar aan toe, maar die misleidende titels in het kader van clickbaiting wordt irritant
Geenstijl kijk aub uit met commerciele hoererij... Dat dealdumpert en die andere reclame onzin is tot daar aan toe, maar die misleidende titels in het kader van clickbaiting wordt irritant
Dus een negenjarig!! meisje zei "dat tolereren we hier niet"?? eerlijk gezegd geloof ik dat niet.. negenjarige autochtone meisje niet en allochtone al helemaal niet..
hoffrevisited | 20-04-16 | 10:35
Ik geloof het onmiddellijk. Je moet niet vergeten dat 9 jaar al de leeftijd s waarop ze uitgehuwelijkt kunnen worden aan pseudo-profeten.
Straks verbieden de moslimknuffelaars ook alle knuffels... twitter.com/appletreeadam/status/7225...
Als iemand met een hakenkruis op zijn kleding rond loopt: Arresteren! Zeddegeizot | 20-04-16 | 10:21
Max kon echter gewoon doorlopen...
Nuchternederland | 20-04-16 | 10:24
Ja logisch, dat was het land van herkomst.
Slap van het speeltuinbestuur. Tijd voor kamervragen (Partij van de Dieren?). De hele politiek zegt immers dat in ons land onze waarden en normen gelden. Ook de ouders van het kind behoren dit te weten, ten minste als ze een inburgeringscursus gedaan hebben. Overigens had de kop boven het artikel wel iets subtieler gekund.
De apartheid komt terug. Maar nu speciale voorzieningen voor booslims. Wij haram mensen moeten maar poepen in een gat in de grond, die van de booslims zijn gouden tronen met jodenhaar om de reet af te vegen. Allemaal dankzij linksch en Jesse Klavertjes-achtige jongetjes.
Islam is net als levertraan, niemand vindt het fijn maar het wordt ons allemaal door de strot geduwd.
eerstneukendanpraten | 20-04-16 | 10:17
Is dat zo?
Het grote verschil was dat het ons allemaal ten goede kwam.
Kan je over de IS-LAM niet zeggen.
Richting Mekka (dat weten ze wel) is een hele grote zandbak voor die larven.
Voor mevrouw of meneer J. Visser te Spijkenisse. (En voor mevrouw A. Merkel te Berlijn):
www.youtube.com/watch?v=Y7GXUTlfwqQ
Als je een kikker in kokend water gooit springt hij eruit, maar als je temperatuur geleidelijk aan verhoogt...
Heb lange tijd volgehouden alleen nog terug te komen naar NEEderland tussen 6 plankjes, maar zelfs daar ga ik aan twijfelen.
Geen afbeeldingen met ogen dus?
Kan lachen worden als we weer es een lekker pak sneeuw krijgen en er in iedere tuin een sneeuwpop staat. Krijgen we sneeuwpoprazzia's.
Gaan ze dit dan ook verbieden?
www.google.nl/search?q=zandsculpturen...
Is het nou es afgelopen met dat buigen voor de islam?
Zandvormpjes van dieren weghalen is gewoon ziek, danwel achterlijk!
Is er nog iemand van autochtone afkomst in dat land die nog enig vertrouwen heeft in de haagse kliek, en opnieuw na keihard genaaid te zijn in alle ingangen door Rutter en co.
Opnieuw moet ik constateren dat mijn vertrek zo'n 18 jaar geleden de enige juiste beslissing was aangaande NEEderland.
Heb intens medelijden met de bevolking in NEEderland die niet de mogelijkheid hebben om te vertrekken.
Werkelijk, huilen met de pet op, en het kan nog steeds erger.Bereid je er maar op voor.
De PvdD66 wilde multicultuur. Ook dit is multicultuur.
Wat er ingestopt is komt er nu eenmaal uit. Wereldwijd zijn er ergere vruchten van de doodscultus en plichtenleer rondom Mohammed bekend. Alleen daarom al wordt het tijd voor daadwerkelijk sociaalwetenschappelijk onderzoek naar de mindset die door islam gestimuleerd wordt en haar verhouding met praktisering van mensenrechten en individuele ontplooiing.
uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=49&...
Niks aan de hand, gewoon doorlopen.
Het referendum is nu echt voorbij, het gaat eindelijk weer over moslims, gelukkig is alles weer bij het oude.
TheStef | 20-04-16 | 11:36
@TheStef. Ik kan niet wachten op het moment dat deze cultuurvijandige tsunami zich aanpast.
Maar het staat u vrij binnen onze rubber-tegel-samenleving de andere kant op te kijken. Tot het niet meer kan. We spreken elkaar nader.
ik at dieren levend op in de zandbak, en nu ?
@technov1king | 20-04-16 | 11:14
Ja, raar. Zeker als je ziet dat die ogen vaak ook nog eens geilhoerig zijn opgemaakt. Rare jongens die islamieten.
Dit is gewoon gedrag wat van een 'goede' moslim verwacht wordt in de Dar al Gharb, het huis van oorlog. Net zolang totdat het Dar al Islam is. Het erge is dat we inmiddels zover zijn dat ze zich al zodanig thuisvoelen dat ze gebied aan het toeeigenen zijn. Van de zandbak in dit voorbeeld tot gebedsruimtes in onderwijsinstellingen tot aan 'Muslim area's' in diverse Engelse steden. En..... wij laten het allemaal gebeuren. Zach laatst ook een link hier naar Telegraaf Vrouw waarin een moeder schrijft over haar zoontje van 9 die geen varkensvlees meer eet, aan Ramadan meedoet en naar mekka wil leren bidden. Dan gaan de rillingen over mijn lijf. Waarom accepteert iemand dat? We zijn te soft, te beschaafd om hetpure kwaad dat Islam vertegenwoordigd te willen erkennen vrees ik. Mar wat denkt u dat er gebuert als een moslimkind thuiskomt met de mededeling dat ie voortaan op zondag naar de kerk wil?
Sluipend, maar onherroepelijk en onomkeerbaar, als we niet goed oppassen. Wij zijn als kikkers in de pan, of konijnen kijkend in de koplampen van het naderend onheil. De islam blijft een ideologie met een ongekende veroveringsdrang, waar geen plaats is voor iets anders.
Hoop dat al die voetbal suporters die altijd voor hun clubje vechten nog keer samen voor nederland gaan vechten anders is er dadelijk niks meer om voor te vechten.
Misschien had de vraag "waarom niet" vervangen moeten worden met de mededeling "dat bepaal jij niet, snotneus".
Heftige titel. Gewoon een slecht opgevoed kind. Ik loop alvast door!
Driewerf Hoezee | 20-04-16 | 10:16
=
Pijn in de nek van het steeds maar weer WEGKIJKEN???
@chicago river | 20-04-16 | 10:35
Dát snap ik al helemaal niet. Niet alleen is het een gruwel om naar te luisteren. Ze laten ook nog eens zien dat ze nog dommer zijn dan ze al klinken. Geen werkgever zit daar op te wachten. En dan janken dat ze niet aan een stageplek komen.
Ik ga de wijze woorden van mijn oom Wendell (volbloed Oglala Lakota, dus die weet wel het één en ander van te tolerant zijn naar "nieuwkomers") nóg maar een keer herhalen, net zolang totdat mensen het eens gaan snappen: "Als ze daar bij jou in Nederland niet heel snel gaan opstaan en vechten voor hun land, tradities, cultuur en vrouwen dan worden de Nederlanders straks de Indianen van Europa. Dan zijn ze hun taal, cultuur en tradities kwijt en hebben ze op hun eigen grondgebied niks meer te zeggen." En een ieder die me daar om uitlacht moet nog maar eens goed om zich kijken en dingen eens vergelijken met zeg, de jaren 80 bv.
En de familie in kwestie? Per direct op het 1e de beste vliegtuig naar zandbak (pun intended) van keuze. Als het je hier dan allemaal zo niet bevalt ben je daar vast véél gelukkiger. Kun je de hele dag lekker Shariah doen enzo.
Autochtone Nederlandse kinderen moeten Nederlandse scholen hebben. Moslim kinderen moslim scholen. Ben je van een hoop gezeik af. Welke generatie moslim kinderen je ook hebt, nooit en te nimmer zullen ze integreren alle mooie sprookjes verhalen ten spijt. Moslims willen niet integreren dus waarom zou je je daar dan druk over maken. Dat is enige manier om nog iets van de oorspronkelijke Nederlandse cultuur voor het nageslacht overeind te houden.
Untermenchen is het woord dat je zoekt. En dat nog net voor 4 mei. Knap hoor.
Escovanity | 20-04-16 | 11:42
.
Dat hele 4 mei gebeuren is gewoon een gotspe geworden. Staan ze daar op de Dam tranentrekkende verhalen te houden terwijl ze *opzettelijk* ons land overleveren aan de barbaren van de islam, die nog een haartje erger zijn dan de Nazi's. Daarom gingen die 2 in WO II ook zo goed samen. Neem alleen maar de Handschar divisies op de Balkan, hoe die als duivels tekeer zijn gegaan.
.
Mijn vlag ging al sinds jaren niet meer uit op 5 mei maar nu ook niet meer halfstok op 4 mei. In plaats daarvan breng ik - zoals ik elk jaar toch al deed - een bezoek aan de Canadese begraafplaats in Holten.
@Ohja | 20-04-16 | 10:33
Het mocro straatschorem riep 20 jaar geleden al: "Wacht maar tot we hier de baas zijn".
Gastjes van pakweg 12 jaar. Waar zouden ze dat ingeprent hebben gekregen?
Mocro2897 | 20-04-16 | 11:56 Ik ken geen enkele serieuze islamcriticus die het heeft over moslims. De kritiek gaat uit naar de islamitische doctrine, die is opgeschreven in bepaalde islamitische boeken, en die met forse indoctrinatie al 14 eeuwen wordt ingeplant in mensenhersenen, wat tot dusver heeft geleid tot de moord op 270 miljoen andersdenkenden en de vernietiging van diverse culturen. De islam is daarmee net zo crimineel en anti-mens als bijvoorbeeld nazisme en communisme. Zou de islam per direct worden afgeschaft, dan zou dat een belangrijke stap voorwaarts betekenen voor de mensheid. En dit niet in de laatste plaats voor de moslims, die dan eindelijk ontwaken uit een reeds 14 eeuwen durende nachtmerrie.
Ik geef het nog maximaal 10 jaar voordat de bom barst en we zullen moeten vechten om onze cultuur te redden. Letterlijk. En Koning Willem snel de boot naar Engeland heeft genomen.
Er komt een dag dat Nederlandse ouders naar het huis van die moslimsouders trekken en daar een bloedbad aanrichten. Want er zijn grenzen aan die geloofshoerige treiterijen.
Ook een beetje een lul deze opa. Ik had dat woestijnbruidje een zandtaartje laten opvreten en dan met maatje 48 de zandbak uitgeschopt.
ik zucht en neem nog een kop koffie. gelukkig woon ik op een plek waar dit soort onzin niet bestaat.
Mesmer | 20-04-16 | 10:14
=
Deze multiculti-waanzin is dichter bij dan u denkt.
@TheseDays00 | 20-04-16 | 10:25
Hm, en dan op de basisschool laten zien. Reken maar dat jij snel een meeting hebt daaro :-)
larie | 20-04-16 | 10:14
Bent u ooit in Zwitserland geweest? Probeert u Geneve eens en vertelt u mij nog eens dat Zwitserland 't anders doet.
@LinkseWreker | 20-04-16 | 10:40
Ik ben van nature ook links, als in zorgen voor de zwakkeren en progressief belasten van inkomen. Maar als ik dit kenbaar maak door te zeggen dat ik meer in de PVV zie dan in de PVDA doelen (meer import) blijk ik opeens rechts. Als ik dan ook nog aangeef dat ik vind dat mensen uit veilige landen gewoon op het 1e vliegtuig retour afzender moeten ben ik opeens guur rechts. Zie ik, feitelijk contstaterend, dat de invloed van de Islam wel een enorme vlucht doormaakt terwijl wij de invloed van de RKerk net een beetje beteugeld hebben blijk ik islamofoob en sta ik eigenlijk gelijk met Hitler.
Het kan verkeren.
Links en rechts is al tijden dood. Links zegt progressief te zijn en noemen rechts behoudend ........ ze zijn dom.
@Hier: rotterdam.feiten.info... Have fun.
wapster | 20-04-16 | 10:46
Mooi overzicht, als het % NL ers laag is is 1 op 1 het gem. inkomen ook laag zal wel door de bijstands uitkeringen komen.
Ja moslims zijn niet menselijk. Dus die hoef je ook niet als mensen te behandelen. Is dit wat de media wil bereiken
?
Tsja.. In de randstad zijn ze al in de meerderheid. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de radicaliserende Quincy's en aanhang van deze wereld. Onderbouwing? Check eens hoeveel pigmentair gehandicapten in de randstad boeken lezen over de slavenhandel. Shocking..
Wil toch één kanttekening plaatsen bij veelvuldig gebruik van het woord "zandbak"; we moeten er ons wel van bewust zijn dat alles wat hier functuoneert draait op wat net iets onder die zandbak ligt. Die zandbak is dus zo beroerd nog niet. Wat er overeen sloft is uiteraard weer een heel ander hoofdstuk.
@Driewerf Hoezee | 20-04-16 | 10:16
Blijkbaar verwacht jij niet anders qua opvoeding van onze cultuur verrijkers? Welkom bij de ziende club.
Deftige taal voor een 9 jarig meisje,
.
"wij tolereren geen afbeeldungen van dieren met ogen"
.
kortom ik geloof er geen zak van
In het Oude Westen hebben ze wel de tijd om lekker in de zandbak te zitten. Gewoon DE HELFT !!! leeft van een uitkering.
Hier: rotterdam.feiten.info... Have fun.
wapster | 20-04-16 | 10:46
Zo, die tabel viel niet mee. Wel handig als je een huis zoekt in Rotterdam, dan weet je meteen in welke buurten je niet moet zijn.
Ik kon mijn ontbijt maar net binnenhouden. Kan iemand uitzoeken wie dat 9-jarige wicht heeft volgegoten met islam-vergif? En kunnen de schuldigen wegens kindermishandeling en haat-indoctrinatie voor 100 jaar opgesloten worden in een ondergrondse put of zo? Wat een gruwelijke t*fus ideologie is islam toch!
Dat is de ontdekkingsfase waar die kids zich in bevinden. Die worden later keurig halal dierenarts of oogarts net als Assad. En die van minder hoog opgeleide ouders halal slager. En konijnen, zien die er niet een beetje joods uit met hun flaporen? Kijk maar naar Jaques Wallage.
"door ons aan te passen aan de meest minderwaardige culturele keuze."
Untermenchen is het woord dat je zoekt. En dat nog net voor 4 mei. Knap hoor.
Liep afgelopen zomer langs een groepje meisjes met hoofddoekjes en lange jurken. Er liepen ook een paar Nederlandse meisjes met kortere jurkjes. Beiden prima - leven en laten leven, zeg ik. Maar dan zegt zo'n hoofddoekmeisje over de Nederlandse: moet je kijken, wat een hoerenbenen. Dan denk ik: er gaat hier iets gigantisch mis. De minachting en het racisme zit diep bij die mensen en er is niemand die dat ook maar durft te benoemen.
Dat is de ontdekkingsfase waar die kids zich in bevinden. Die worden later keurig halal dierenarts of oogarts net als Assad. En die van minder hoog opgeleide ouders halal slager.
Overheid en politie noemen het altijd geweld of mishandeling of overlast en nooit racisme, maar omgekeerd racisme of anti-white racism komt al jarenlang voor.
Omgekeerd racisme is ook in Rotterdam overal aanwezig. Op scholen. De werkplek. Sportverenigingen. De eigen wijk. In het openbaar.
Niet-Nederlanders doen het. Nederlanders, de zogenaamde linkse gutmenschen, werken er vaak aan mee of kijken weg.
Dat het voorkomt word door de Gemeente ontkend, er is geen beleid tegen en er word niet tegen op getreden.
In de andere grote steden is het niet anders.
m.telegraaf.nl/article/24954539/blanke...
www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/d...
www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article...
www.dumpert.nl/mediabase/6635082/771a2...
opsporingverzocht.avrotros.nl/zaken/za...
www.dichtbij.nl/rotterdam-centrum-noor...
www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article...
www.telegraaf.nl/binnenland/24942331/_...
opsporingverzocht.avrotros.nl/zaken/za... (1 allochtone racist word nog gezocht)
Het referendum is nu echt voorbij, het gaat eindelijk weer over moslims, gelukkig is alles weer bij het oude.
Respecteer onze en waarde onze normen, dan respecteren we uiteraard ook jou. Ander wegwezen.
DubbelDibbel | 20-04-16 | 10:58 Waar blijft het verzet tegen deze waanzin? Wat kunnen we doen? Bijvoorbeeld: PVV stemmen, islam terugdringen, stop op moskeebouw. Europa afsluiten om de stroom aan islamitische vluchtelingen drastisch in te krimpen. Demografische groei stimuleren van de oorspronkelijke autochtone bevolking. Arbeidskrachten halen uit bijvoorbeeld Taiwan, Polen en Argentinië. Het debat openbreken over de islam, zodat ook islamcritici aan het woord komen in de grote media. Meer referenda, de EU democratiseren, meer het internet betrekken in het besluitvormingsproces. Werken aan economische en culturele verbetering in Noord-Afrika en het Midden-Oosten door bevordering van meer vrijheid, meer gelijkwaardigheid van man en vrouw, meer rationaliteit en openheid voor wetenschap, meer openheid in de informatievoorziening, enzovoort. Er is geen eenvoudige oplossing. Maar zoals het nu gaat, koersen we regelrecht af op ernstige polarisatie, burgeroorlog en politiestaat.
Ik durf het niet te vragen, eigenlijk, maar mag ik moslimkindertjes ook de oogjes uitsteken in de zandbak?
Iets met oog om oog, tand om tand, ik bedoel dus moslimwetgeving?
-weggejorist-
Ik moest ineens denken aan dat topic (met filmpje) waarin een ezeltje door jonge woestijnbewoners in een ravijn getrapt werd.
En dan word ik weer boos...
Vraagje aan de reaguurders hier. Wordt het niet eens tijd om met z'n allen eens na te denken over de oprichting van een "STOP DE ISLAM" partij? Voor weldenkende mensen die weten dat dit anders gaat gebeuren op afzienbare tijd en willen voorkomen dat binnenkort verplicht naar Mekka gebeden wordt. Dat zandvormpjes met dierenfiguren geen oogjes mogen hebben. Dit laatste getuigt van een al reeds sluimerende islamerisering.
Partij. Niet dat slappe gedoe van GW, veel gepraat, weinig echte daden.
Wil daar graag met jullie in discussie over gaan.
Het verhaal van Visser is om te huilen. De mogelijke reactie van politici, op dit ogenschijnlijk incidentje, zal nog meer zijn om te huilen en zal een mantra zijn van "nog meer aandacht voor ... bla bla.."...".."meer inzetten op .." .. Kortom : Zum Kotzen!
Immigratie heeft hier door de eeuwen heen plaatsgevonden! Juist.
Maar wie wil es hardop zeggen dat dat een heel andersoortige immigratie was dan de huidige EN onder geheel andere omstandigheden?
Wanneer gaan mensen nou eens inzien dat die koran een soort handleiding van de duivel is? Allah is niet 'God' , maar de duivel en mohammed is z'n addergebroed.
Onbegrensde tolerantie als zand-in-de-ogen voor de gezonde rede.
Er wordt door een groot deel van de massaal binnenkomende moslims helemaal niet geïntegreerd. Het zijn de Nederlanders die zich onder de dwang om anders uitgemaakt te worden voor racist, fascist, islamfoob verplicht aan het integreren zijn in de islam. Vrijheden worden stap voor stap aangepast aan de islam. Zo'n vaart zal het niet lopen? Kijk maar eens naar foto's uit de jaren zestig uit bijvoorbeeld Irak en Iran. Vrouwen liepen gewoon in korte rok, iets wat daar nu onmogelijk is. Onze kledingregels beginnen nu ook onder druk te staan, zogenaamd om geen aanstoot te geven. Wij zijn ons aan het aanpassen en gaan snel terug in tijd en vrijheden. Bedankt EU en regering!
Dat jong is al lekker op weg om een goedgelovig mens te worden. Hij volgt gewoon het tweede gebod op en heeft waarschijnlijk het leven gered van dat domme Nederlandse kindje.
Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, van hetgeen boven in den hemel is, noch van hetgeen onder op de aarde is, noch van hetgeen in de wateren onder de
aarde is. Gij zult u voor die niet buigen, noch hen
dienen; want Ik, de HEERE uw God, ben een ijverig God, Die de misdaad der vaderen bezoek aan de kinderen, aan het derde, en aan het vierde lid dergenen, die Mij haten; En doe barmhartigheid aan duizenden dergenen, die Mij liefhebben, en Mijn geboden onderhouden.
@vinc81 | 20-04-16 | 11:06
Ongeveer 30% van de scholen is openbaar (en daar bidden ze vaak ook), bijna alle anderen zijn verbonden aan een geloof. Dat is toch ziek! Als je geen zin hebt om elke ochtend dse halve stad door te moeten om je kinderen naar school te brengen dan is de kans dat ze op een katholieke school zitten best groot.
Net zoals islamitische scholen zouden katholieke scholen ook niet mogen bestaan. Waarom zou je kinderen zo jong al moetne indoctrineren met een geloof? Geef ze elke dag twee minuten eigen stilte tijd om te bidden naar welke god ze willen, en anders gaan ze maar tekenen. Iedereen blij.
Ik denk dat bij het vernietigen van een waardevol kunstwerk van mijn kleinkind door een 9 jarige pre-puber ongeacht allochtoon of autochtoon met die verantwoording voor vernieling zij van mij een flinke draai om d'r oren had gekregen, onder de mythische woorden.. zo doen wij dat hier met snotapen die menen andermans normen en waarden te vernietigen... mocht er gebler zijn gekomen had ze nog een draai gekregen, onder de mythische woorden, keer de andere wang toe.. er geldt nog steeds een norm en gezegde 'it takes a whole village to rise a child'.. bij deze..
OK, ik snap dit gelukkig niet, maar als afbeeldingen met ogen NIET mogen van mr Islam, waarom hebben de moslimvrouwtjes dan een brievenbus zodat alleen hun ogen zichtbaar zijn?
@larie 10:14: Meer, meer meer van dit soort berichten! Dit is een prima aanpak; het succes van je integratie blijkt uit je gedrag op straat, niet uit het halen van een inburgeringsexamen Als blijkt dat je je hier niet voldoende aan kan passen, dan vind ik het volkomen terecht dat je geen permanente status hier krijgt.
Ook het geval van de speeltuin zou voor mij aanleiding zijn om eens ernstig met die ouders te gaan praten. Er gaat daar duidelijk iets mis met de opvoeding, en het is al veel vaker gezegd dat het probleem van de mislukte integratie voor een flink deel door de vrijblijvendheid en onze veel te tolerante houding komt.
Wij burgers KUNNEN hier een eind aan maken ,maar dan wel MASSAAL naar de stembus , en haalt uit naar de gevestigde orde door allemaal een protest stem uit te brengen........ dit is de enige weg die men kan gaan er is niets anders.
het is leuk om een tegel neer te zetten met hooivorken ect ect maar hier lacht men echt om
Wat vreselijk. Ik begrijp het ook nog steeds niet. Wat is nou het verschil tussen hun cultuur en de onze, dat zij overal waar ze komen alles iedereen agressief door hun strot drukken, en er nog mee wegkomen ook, en dat wij onze eigen cultuur gewillig en gedwee voor de trein gooien als ze nota bene in ons land komen? Ik snap het echt niet. Zijn zij nou zulke culturele eikels, of wij zulke culturele sulletjes? Of allebei?
Als ik die vrouw was zou ik trouwens wel als de bliksem naar de Action of de Xenos, om konijntjesvormpjes. Wat zeg ik, varkensvormpjes.
Islamisering is ook dat een islamitisch leider kan bepalen wat iemand in een ander land wel of niet mag zeggen. Of dat diezelfde leider blijkbaar aan onafhankelijke bedrijven (facebook, twitter) kan opleggen wat wel of niet mag.
Islamisering is ook dat alle frikandellen bij de oerhollandse snackbar zijn vervangen door halal frikandellen.
Islamisering is ook dat de minister-president van mijn land wel iedereen een gelukkig suikerfeest toewenst, maar met kerst of pasen geen enkele wens wordt uitgebracht.
Islamisering is ook... ach ik denk dat u het wel snapt.
@Abject | 20-04-16 | 11:04 "Inclusief het voor onbepaalde tijd opsluiten van vele duizenden EU-ingezetenen met radicale ideeën."
.
Doe dat nou niet, want de eerste die ze dan opsluiten zijn de islamcritici, de eurocritici, de niet politiek correcte burgers, enzovoorts.
Richt daarom die energie op de uitzetstraf. Syrieganger? Eruit. Reserve-thuisland-boefje voor de rechter? Eruit. Twee of meer boefjes in een reserve-thuisland gezin? Het hele gezin eruit.
Ik dacht even dat dit een alternatieve manier van halal slachten was
Hoofddoek eruit
Blinddoek erin
Nu:
- bezwaar tegen gemengd zwemmen
- bezwaar tegen afbeeldingen met ogen
- bezwaar tegen bidden
- bezwaar tegen gemixt spelen van kinderen
- bezwaar tegen honden
- bezwaar tegen varkensvlees in kantine
Over paar jaar bij meerderheid:
- verbod op gemengd zwemmen
- verbod op afbeeldingen met ogen
- verbod op bidden
- verbod op gemixt spelen van kinderen
- verbod op honden
- verbod op varkensvlees in kantine
Ik hoop dat er over een paar jaar voor ons nog opvang in de regio is. Of moet ik al een asielprocedure beginnen in Zwitserland of Polen?
Hebben de kamelen in die grote zandbak van ze soms blinddoeken om?
@Haatgenerator | 20-04-16 | 11:04
Het is een Katholieke school. Als je niet wenst dat je kinderen bidden, stuur je ze naar een openbare school bv. Echter wat hier gebeurt: bewust kinderen naar een Katholieke school sturen ipv Islamitische school, want: beter onderwijs. Maar beetje bij beetje moet die school ook Islamitisch worden.
Beetje op marco niveau wat er met Nederland gebeurt.
Nou loop ik al bewust een paar keer extra door het park bij ons als het vol zit met die bbq penguins Echt leuk om als je ze hebt zien opspringen voor dat vieze beest, te wachten tot ze weer zitten en dan er weer langs te gaan. (nb: dat is dus een officieel honden losloop gebied) maar nu ga ik dus ook maar aan kunst beginnen, met extra accent op de ogen ...
@vinc81 | 20-04-16 | 10:59
Nu is dat bidden mij ook een doorn in het oog. Waarom moeten kinderen bidden? Moeten ze persé geloven?
Geef mij maar een neutrale school, die niet bid tot welke god ook, en niet buigt voor religies.
Maar die zijn er niet veel.
zeeman73 | 20-04-16 | 10:49
Er is nog genoeg ruimte voor een kleine varkensboer in ons land, het platteland stroomt toch al leeg dus wie zijn slag wil slaan begint nu !!
We moeten maar eens haast maken met verregaande terrorisme-wetgeving. Inclusief het voor onbepaalde tijd opsluiten van vele duizenden EU-ingezetenen met radicale ideeën.
(Bij voorkeur op een ver afgelegen eiland)
Deze zak stront bijvoorbeeld:
""MMA-vechter droeg zege op aan Merah en Abdeslam"
Zwitserse Montreux. Daar waren volgens het Zwitserse '20minutes.ch' meer dan 1.000 toeschouwers getuige van hoe ene Magomed Guekhaiev na zijn gewonnen wedstrijd prompt de micro overnam en vervolgens iedereen met verstomming sloeg.
Het gevecht van Guekhaiev, een Fransman, stond op die 'Fight Night' als derde (van de negen) geprogrammeerd. Nadat hij had afgerekend met Michel Achille, een 32-jarige Zwitser, en de presentator de avond verder aan elkaar wilde praten, greep Guekhaiev prompt de micro om vervolgens herhaaldelijke keren "Allahu akbar" door de zaal te roepen - waarop de toeschouwers hem naar verluidt trakteerden op heel wat boegeroep. "Dat betekent: God is de grootste", trachtte Jean-François Collet, de organisator van het evenement, achteraf nog wat duiding te geven. "Voetballers dragen of maken toch ook vaak een kruis?", was hij zich blijkbaar van geen kwaad bewust. Andere getuigen hadden de daden van Guekhaiev dan weer helemaal anders opgevat...
Mohamed en Salah
"Nadat hij zijn trainer bedankte, droeg die kerel zijn zege op aan zijn broeders in Toulouse en in de wereld, en aan Mohamed en Salah", zo vertelt Julien, die aanwezig was in het publiek. "Ik ben ervan overtuigd dat het duidelijk een verwijzing was naar terroristen Mohamed Merah en Salah Abdeslam", klonk het verder in die getuigenis. Mohamed Merah was de man die in maart 2012 op drie verschillende plaatsen een bloedbad aanrichtte in Toulouse, Salah Abdeslam was samen met zijn broer Brahim betrokken bij de aanslagen in Parijs van november 2015.
"Oproep tot jihad"
"Nadien sprak hij de aanwezigen toe in het Arabisch", gaat Halbat, een andere getuige, verder tegenover het Zwitserse medium. "Een Marokkaanse vriendin heeft heel zijn discours kunnen begrijpen. Ze kon niet vatten dat hij zomaar mocht propaganderen. Het is shockerend." David, nog een andere getuige, windt er eveneens geen doekjes om. "Dit is gewoon een oproep tot jihad. Het is ontoelaatbaar, zeker in Zwitserland, in een sportief kader", klonk het bij hem. Guekhaiev zelf was tot dusver níet bereikbaar om zijn versie van de feiten te geven."
www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sport/artic...
Generatie op generatie word de goedkeuring van zo'n gedrag doorgegeven, wij en zij, zichzelf in een hokje plaatsen, integratie welke zelfs na een 4 of wel 5tal generaties uit onwil niet lukt, islam gaat niet samen......... zelfs niet met zichzelf, ik ben voor een moslim vrije wereld!
Vrij leren denken is nog niet voor eenieder weggelegd.
Het kromme is dat het zandkonijntje vernield wordt, wat vernielzuchtige kinderen weleens meer doen, omdat het in dit geval vanuit de islam gezien een afbeelding met oogjes is en dus verboden, om daarna de ene selfie na de ander van elkaar te maken met hun smartphone. Dat is heee....... ll anders natuurlijk, dat zijn hele andere afbeeldingen met oogjes. Petje Pitamientje (www.youtube.com) zei het al: dom hè? Hoeveel eeuwen heeft het geduurd tot wij ons hier de vrijheid namen zelfstandig en vrij te leren denken? Zoveel eeuwen lopen deze mensen nog achter in hun bovenkamertje.
@Adversary | 20-04-16 | 10:54 "Het gaat zo door totdat er daadwerkelijk verkeersborden met 'moslimzone, hier een hoofddoek' verschijnen."
.
Om dat voor te zijn zouden dorpen en wijken waar de inheemse bevolking nog intact is, of een ruime meerderheid vormt, alvast dit bord kunnen plaatsen bij de toegangswegen www.geenstijl.nl/archives/images/CTXUe... :)
@vinc81 | 20-04-16 | 10:59:
Als er vervolgens te veel moslimkinderen in zo'n klas komen dan loopt de grootte van die klas ook terug: 'blanke' 'racistische' ouders halen hun kinderen dan namelijk van school. En terecht naar mijn mening.
www.youtube.com/watch?v=GvvvomANbRo
Ze zijn te dom om te snappen waar ze terecht zijn gekomen.
We moeten dit stoppen, en de bevolking weet dat allang.
Daarom moeten we naar referenda.
Er is geen andere mogelijkheid.
Ze hoeven niet direct allemaal 'terug'.
Maar ze moeten wel opgevoed worden en een examen doen.
Net als een rijvaardigheidsbewijs voor het verkeer, moet je een cultuur vaardigheidsbewijs hebben voor je hier kan leven als je uit een islamitisch land komt.
Want vergis je niet, ze denken echt dat ze superieur zijn.
nog een: www.youtube.com/watch?v=YzRN1krq848
Een vrijdag preek in Quatar, luister en huiver.
Vroeger nooit gedacht ,ben geen racist ,maar ik kots van dat volk . En daar komt nog bij ,dat een stelletje van die kut Hollanders betweters die lui nog vol in de watten legt .
Correctie: op *enkele* 'Katholieke' basisscholen in Rotterdam, wellicht ook daar buiten, wordt niet meer gebeden, omdat dit gebruik de islamitische kinderen/gezinnen niet bevalt.
De schoolleidingen van deze locaties durven hun poot hier niet stijf te houden, omdat de grootte van de klassen anders zodanig terug zou lopen, dat zij geen bestaansrecht meer hebben.
De dag zal komen dat het Rijksmuseum zal leeg gehaald worden en er onze Rembrandt schilderijen op de Dam verbrand worden.
Wat is er sinds 9-11 veranderd? sinds London, Madrid, Parijs, Brussel etc? Niks. Wij Europeanen zijn voor de Islam gezwicht. Binnenkort zal de 'critical mass' die nodig is voor de complete islamisering behaald zijn, en dan is geen weg meer terug naar de beschaving die wij hier met pijn en moeite opgebouwd hebben.
Waar blijft het verzet tegen deze waanzin? Wat kunnen we doen?
Uit betrouwbare bron: op veel 'Katholieke' basisscholen in Rotterdam, wellicht ook daar buiten, wordt niet meer gebeden, omdat dit gebruik de Islamitische kinderen/gezinnen niet bevalt.
Een bepaalde cultuur kan het daglicht niet verdragen. Daarom zijn ogen taboe.
@Driewerf Hoezee | 20-04-16 | 10:16
.
Probleem dat een heel groot deel van de kinderen van islamitische immigranten slecht opgevoed is en dat zorgt nu al voor problemen zorgen en dat gaat in de toekomst nog veel meer hele grote problemen zorgen.
@zeeman73 | 20-04-16 | 10:49 "om te vertrekken en op een plek te gaan wonen waar de hollandse cultuur zich nog staande weet te houden."
.
Dan die plek ook schuilhouden, met zero-tolerance naar het bestuur toe, want Dijkhoff is zowat ieder dorp aan het multiculturaliseren met die nep-vluchtelingen van hem.
Wat we moeten doen, en wel massaal, is dat soort islamitische regeltjes zoveel mogelijk belachelijk maken en uitlachen voor de onzin die het is. Als zo'n meisje dat zegt? Dan ga ik onder haar ogen een heel nest konijnen uit zand maken, nooit zullen die achterlijke regels voor mij gelden. Nooit. Maar voorts is het wel een signal voor een veel, veeel groter problem - moslims segregeren zichzelf massaal. Hun regels, het enige wat telt. Dat gaat niet samen met een vrije samenleving zoals de onze. Dat is olie met water Mengen en denken dat het wel goed zal gaan als je maar hard genoeg blijft schudden. Je kunt NIET een theocratische dictatuur introduceren in een vrij land en dan vervolgens verwachten dat die theocratische dictatuur de vrije normen en waarden aanneemt. Een religie - elke religie - zal zodra er een meerderheid is ALTIJD de religieuze wetten gaan invoeren en dat zien we nu al gebeuren. Halal vlees, kuisheid, kledingvoorschiften, afbeeldingen met ogen. Het gaat zo door totdat er daadwerkelijk verkeersborden met 'moslimzone, hier een hoofddoek' verschijnen.
www.dewestkrant.nl/index.php/scene-in-...
@Osdorpertje | 20-04-16 | 10:50:
Soms, héél soms, draait 'ie er wel eens eentje waar je een oog in zou kunnen zien. Een boos, stinkend oog, dat dan weer wel.
@ben kokhals | 20-04-16 | 10:46
Inderdaad. Want dom volk verdient ook niet beter! :)
Hoe komt zo een kind daarbij? Ik heb nog nooit een kind zo horen praten.
Ohja | 20-04-16 | 10:33
één woord voldoet: OPVOEDING !!
Dat een 9 jarig kind deze woorden niet zou kunnen gebruiken is wegkijken waar het op neer komt.
Kinderen gebruiken de taal en de gebruiken die hen worden aangeleerd door hun omgeving, zo zijn er zélfs 6 jarigen die spreken als Brugman en al op jonge leeftijd naar Mensa scholen gaan.
Leeftijd zegt niets over taalgebruik, wél over de opvoeding die ze krijgt.
@Haatgenerator | 20-04-16 | 10:39
En hier ben ik best pissig om want het is MIJN taak om haat te genereren!
Maar gelukkig mogen die oogjes bij Hamas nog wel, kijk maar: www.youtube.com/watch?v=0ORAM-usqhQ.
Maar dat zijn dan ook gematigde moslims.
In het oude testament van de Bijbel staat ook dat afbeeldingen van dieren helemaal verboden zijn en dat daar de doodstraf op staat. Tuurlijk beetje bijgesteld in nieuwe testament, maar dat het ergens staat is niet per se het probleem, het gaat erom hoe letterlijk een ideologie vandaag nog wel of niet beleeft wordt door volgelingen.
De doelgroep hoog opgeleide mensen is thans de kopgroep van de mensen die Nederland verlaten. Motief vooral: onleefbaar en geen werk kunnen vinden.
@lijn5 | 20-04-16 | 10:40 "De geachte briefschrijfster zal toch een keer moeten accepteren dat bepaalde wijken in Rotterdam bezet gebied zijn."
.
Dit is de goede omschrijving van die wijken: bezet gebied. Bezet en gekoloniseerd.
@Reinaert | 20-04-16 | 10:25
Zolang ze geen ogen hebben mogen ze in de moslim zandbak.
Ik adviseer alle Hollanders met een gezond verstand, die wonen in een islamtische enclave in Nederland, en die niet zijn geinfecteerd met het gutmenschvirus, om te vertrekken en op een plek te gaan wonen waar de hollandse cultuur zich nog staande weet te houden. Laat die lui het zelf maar uitzoeken met hun eigen vrolijke en vreedzame cultuurtje en bescherm de hollandse normen en waarden waar dat nog zin heeft.
-weggejorist-
@Abject | 20-04-16 | 10:21
De enige andere bron die ik heb kunnen vinden is een foto op twitter:
pbs.twimg.com/media/CgdzReOWsAA2MKQ.j...
Snap sowieso niet dat wittemansen persé lol in het leven willen. Het begint dus al in de zandbak.leve het lijden, leve alle veroveringsgodsdiensten.
Nog enkele generaties verder met ditzelfde politiek correcte cultuurrelativistische weg-met-ons-beleid, en er zijn sharia-milities die de musea afgaan om daar alle kunst te vernietigen. En Pechtold staat erbij en ziet dat het goed is. En hij kijkt nog eens liefdevol in de Mohammed-glossy die hem in 2016 overhandigd is.
In het Oude Westen hebben ze wel de tijd om lekker in de zandbak te zitten. Gewoon DE HELFT !!! leeft van een uitkering.
Hier: rotterdam.feiten.info/ Have fun.
Je moet alle zandvormpjes kunnen maken maar je moet niet alle vormpjes willen maken.
-weggejorist-
Ga je het zo geliefde moederland verlaten omdat het zo'n kutzooi is, geen geld, geen toekomst perspectief etc.
Kom je hier wil ja dat alles precies gaat als het land waar je vandaan komt want anders worden je boos. Is het straks hier de zelfde hypocriete geloofsovertuiging en sociaal en financiële armoedige teringzooi als je land van herkomst. Waarom hebben wij hier het zo veel beter als daar?
Omdat we het "geloof" op de 2e plek hebben gezet, omdat het vooruitgang tegenhield.
Terwijl de eerste moderne beschavinging toch echt als eerste in het middenoosten hebben plaats gevonden. Ergens zijn ze de weg kwijtgeraakt. Omdat ze in de achterlanden van Afrika al honderden jaren stil staan. Iedere vorm van sociale en technische vooruitgang wordt geblokkeerd door "het geloof". De moslims die wel liberaler denken en het voor mekaar hebben willen helemaal niet hierheen. Wij krijgen alleen maar de meest achterlijke sloebers hier. Zeg maar de moslim tokkies. Daar kun je niet veel meer van verwachten. Dat in acht genoemen doen de meesten het best goed hier.
quantumcollider | 20-04-16 | 10:42
Precies.
Daarom: radicalisering is een fabeltje van sociaalwerkers om aan he werk te blijven. 80% van de Nederlandse Marokkanen en Turken zijn al radicaal zodra ze kunnen praten; die nemen namelijk direct het vijandige wereldbeeld van hun ouders over.
@deraderendraaien | 20-04-16 | 10:35
Wat een kudt link grr.
Vroeger was de minderheid van nu de meerderheid van morgen. En zie alhier... Die tolerantie intenties worden toch niet gelijkwaardig praktisch vorm geven, maar wel evenwaardig geveinsd door betrokkenen.
Lijkt de 2e kamer wel. Stuur ze naar de zandbak@
Toepasselijk ook "konijnen" en "opvoeding".
Religie -1, islam - miljoenmiljard.
De Islam moet Nederland uit. Brengt alleen maar haat en idiote gedragsregels waar ik me niet aan wil houden. Ik kan geen hoofddoek meer zien.
De Islamisering bevind zich in een vreselijke versnelling. En het besef van de gemiddelde Nederlander sukkelt daar op half 7 een beetje achteraan.
Men moet net zo snel wakker worden als dat de Islamisering spreid. En dat zie ik sober in.
@LinkseWreker | 20-04-16 | 10:40
prima verwoord, zo is het inderdaad.
Ze hebben in hun eigen land een mega grote zandbak voor de deur. En de mensen die daar wonen geloven evengoed in de wanstaltige treurnis waar ze zelf in geloven. Ergo: Verhuis lekker daar heen. Doei.
Het is de regie achter islamisering. Indoctrinatie en terreur. Vandaag in het nieuws vijf (!) autobranden in Culemborg. Wie zouden daar nou achter zitten?
Oordeel zelf en stigmatiseer.
www.gelderlander.nl/regio/rivierenland...
Minder, minder, minder graag.
...(verhaal)...
Sindsdien nooit geen last meer gehad.
Enige wat helpt is ingrijpen.
beware_reageert | 20-04-16 | 10:29
.
Dit! Precies dit!
.
Islamisering is alleen mogelijk als men dat toestaat. De islamisten (jong en oud) krijgen alleen maar iets gedaan als men gedwee toegeeft aan hun bedreigingen en geweld. Zodra ze weestand krijgen stellen ze opeens niets meer voor.
Volgens mij is het voor de briefschrijver gewoon tijd om te verhuizen. Als je in he Oude Westen woont, heb je toch niet serieus nog het idee dat je in Nederland bent??? 27% van de mensen daar is Nederlands en ook daarvan is het grootste deel "Nederlands".
Kind naar witte speeltuin dan maar. Tja. Wat moet je anders.
Altijd weer die moslimachtige moslims met hun sterk verontreinigde moslimachtige moslim-ideologie.
Iedereen gelezen dat het om een kleinzoon ging? Dus de aangesproken J. Visser is op zijn minst een veertiger? In zo'n situatie zou ik aan die moslim vragen of ze al gewisseld heeft, en zo ja, dat het nog een keer gaat gebeuren als ze niet binnen 10 seconden opgebokt is.
Met recht de boosmaker van de week. Het moet gvd niet gekker worden of wat.
De geachte briefschrijfster zal toch een keer moeten accepteren dat bepaalde wijken in Rotterdam bezet gebied zijn. Gewoon verhuizen, niets aan te doen. De bovenonsgestelden wilden het zo. Waarom weet ik nog steeds niet.
Ik heb het idee dat niet binnen alle stromingen afbeeldingen met ogen verboden zijn. Klopt dit?
Desalniettemin totaal van de pot gerukt.
wooky | 20-04-16 | 10:23
Niet om u te schofferen, maar ik ken méér linkse rakkers die dit tuig hier niet hebben wil dan u waarschijnlijk rechtsen kent.
Daarvoor is een reden mijn waarde, de meeste linksen zijn van het kaliber arbeidersvolk, en dát... wonde nou juist in die fijne buurten en wijken die inmiddels volledig zijn overgenomen door de moslims en waar nu de islamieten de baas zijn en waar de sharia law heerst.
Die "linkse troetelaars" die u bedoelt zitten in den Haag voor de bühne hun kunstje te vertonen om zo de gunst van de steeds groter groeiende groep moslims te verkrijgen.
Nu echter de islamitische bevolking in ons land een eigen partij heeft (Ozturk en klotzan) zal "links" er snel achter komen dat ze op het verkeerde paard heeft gewed (hopelijk)
Kijk naar Londen en oordeel, kijk naar Zweden en oordeel, de "linksen" worden massaal verdreven en van hun betaalbare gezellige volksbuurten beroofd.
Stop met LINKS en RECHTS denken, dit is een probleem van ons allemaal, STOP DE ISLAM !!!
Dit wordt een burgeroorlog, de vlam kan morgen in de pan slaan, het kan een jaar opf langer duren maar op een moment zullen verschillende bevolkingsgroepen in dit land tegenover elkaar komen staan en dodelijk geweld niet schuwen.
beware_reageert | 20-04-16 | 10:36
Ze leren dat ze superieur zijn en hier zijn om de ongelovige te overwinnen. Dan kunnen ze verkrachten en moorden en als ze in de strijd vallen is de beloning groot. Hier is niet tegen te vechten. We zijn eraan! Een grootse natie is in 50 jaar ten onder gegaan. Het is eerder gebeurd.
"wij tolereren dat niet hier" is nog nooit gezegd door een 9-jarig marokkaans meisje, die kennen niet eens de betekenis.
Al had er gestaan "rot op kk-hoer" dan had ik het geloofd, maar nu dit er staat geloof ik helemaal niets meer van dit artikel.
Wen er maar aan, want dankzij de (cultureel)marxisten en socio-christenen is de inheemse Rotterdammer inmiddels zwaar in de minderheid aan het raken. De op christelijke leest geschoeide samenleving van ondernemers en harde werkers die dit landje groot heeft gemaakt, wordt verdrongen en uitgezogen tot de grote steden op de steden in Noord Afrika lijken. Je zou je bijna gaan afvragen waarom we eigenlijk nog dijkonderhoud doen.
@kanon0503 | 20-04-16 | 10:22
Op zich ben ik het roerend met je eens, maar kan je die koe dan niet vervangen voor een varken?
am*dam | 20-04-16 | 10:35
In ieder geval dat de speeltuin voor iedereen is.
Op nogal, duidelijke en harde manier.
Laat ik zo zeggen.
-weggejorist-
Hahaha. Als dit vanwege islamitische normen en waarden te doen is, dan is het wel erg slecht gesteld met de integratie in Rotterdam.
Toch mooi die cultuur. Wat een verrijking...
Ook zelf wel regelmatig gezien hier in de buurt, kleine dubbelpaspoortiërs die psycho gaan op katten, honden, zwanen eenden...
Ohja | 20-04-16 | 10:33
Opvoeding he.
Die kinderen leren dat heel jong al.
Vanaf een jaar of 4 a 5 kun je die uitspraken verwachten.
Gewoon te ziek voor woorden.
Vrede ! (zucht!)
edelweiss | 20-04-16 | 10:31
Dat is nog maar de vraag. Die kinders kunnen als het moet prima Nederlands. Maar het gedachtegoed, als dat naar boven komt, daar ligt het probleem.
Kan ook geen blank kind meer horen of zien met dat mocro-toontje. Hell.
beware_reageert | 20-04-16 | 10:29
Onmiddelijk ingrijpen is idd het beste, welke waarheid?
Dus een negenjarig!! meisje zei "dat tolereren we hier niet"?? eerlijk gezegd geloof ik dat niet.. negenjarige autochtone meisje niet en allochtone al helemaal niet..
Moest gelijk hier aan denken.. toen konijntjes nog gelieft waren. www.youtube.com/watch?v=cGyQmH9NZcw
eigen schuld, dikke bult
Je zou ze de ogen willen uitsteken.
Hoe komt zo een kind daarbij? Ik heb nog nooit een kind zo horen praten.
In zwitserland gaat dat heel anders:
www.theguardian.com...
larie | 20-04-16 | 10:14
Alle policor beleidsmakers direct op studiereis naar Zwitserland sturen.
Oh nee, dat kan niet. Daar wonen alleen maar Vaderlands liefhebbende nazi's die zielige moslims onderdrukken. /nrc-hoofdredacteur mode off
In zwitserland gaat dat heel anders:
www.theguardian.com...
larie | 20-04-16 | 10:14
Alle policor beleidsmakers direct op studiereis naar Zwitserland sturen.
Oh nee, dat kan niet. Daar wonen alleen maar Vaderlands liefhebbende nazi's die zielige moslims onderdrukken. /nrc-hoofdredacteur mode off
LinkseWreker | 20-04-16 | 10:30
Dat krijg je ervan als je niet wilt vechten voor je vrijheid.
We gaan naar fase 2, van wij zijn slachtoffer van discriminatie en de nieuwe joden, naar dat toleren we niet (en al helemaal geen joden). En na fase 2 volgt nog fase 3.
@kanon0503 | 20-04-16 | 10:22
Kan je beter een varken maken, blijven ze tenminste van af.
Oplossing: allemaal in je eigen regio gaan wonen en als goede buren met elkaar omgaan. Next.
'Tolereren " heeft zij zeker niet gezegd . Dat moet een ander woord geweest zijn.
Links is stekelblind en blijft dat, voor de de Marokkanen tereur in NL
Geloof zit in je hart niet in een boek. Mensen die dit soort dingen doen hebben dus geen hart.
Abject | 20-04-16 | 10:13
Als u nog één generatie wilt wachten mist u de boot, ik kan u zeggen dat binnen 5 jaar hier de ellende volop loos gaat en WIJ ons moeten aanpassen aan HEN !!!
het ging al fout toen ze het afdeed als een incident....
Zo werd onze dochter eens weggestuurd uit de open speeltuin hier achter. Stond ze, amper 7 jaar, huilend aan de deur.
Stoom kwam uit mijn oren, ik erheen.
Op mijn vraag waarom mijn dochter er niet mocht spelen kreeg ik te horen dat ze geen moslim was.
Ik ontplofte.
Heb die kinderen eens goed de waarheid gezegd.
En toen kreeg ik de halve buurt over me heen.(allemaal gewone nederlanders)
Heb ik het maar even uitgelegd wat er gebeurd was.
Toen reageerde ze ineens heel anders.
Sindsdien nooit geen last meer gehad.
Enige wat helpt is ingrijpen.
Peter_K | 20-04-16 | 10:18
U legt de vinger op de zere plek, vrijwel alléén met Moslims ontstaan de meeste problemen inzake integratie en aanpassing en waar andere volkeren zich schikken naar 's lands wetten en gebruiken weigeren moslims dit pertinent en hardnekkig !!
Stadler and Walldorf | 20-04-16 | 10:20
Wat jij zegt. Had je plemp niet gelezen maar is bijna copy/paste.
Christenen met hoofden, kan eigenlijk ook niet.
-weggejorist-
Wanneer je dit als voorbeeld gebruikt tegenover links als voorbeeld over de islamisering, dan wordt je uitgelachen. Overigens ik dacht dat alleen afbeeldingen van profeet mohammed niet mogen, is het nu opeens alles met ogen!???
Feynman | 20-04-16 | 10:16
Er zou een debat moeten worden gevoerd over tolerantie, over de multiculturele samenleving. Over hoe tolerant moet je zijn wanneer het gaat om het tolereren van denkbeelden/gedachtegoed die dezelfde tolerantie zal/wil vernietigen. Neem bv het gedachtegoed van NoordKorea... helaas kan de islam schuilen onder het mom van vrijheid van godsdienst... dezelfde islam die vrijheid van godsdienst niet toelaat of te veranderen, maar alleen wanneer het ten voordele van zichzelf is.
Meisje (9): ´Wij tolereren dat niet hier´.
WTF. Wie zijn die wij, meisje? M´n tenen staan zo krom alsof ze zijn afgebonden in oud-chinese stijl voor een schoonheidsideaal voor de chinese vrouwen. Dat was in een ver, ver verleden. Maar het verleden omringt ons met deze 1400 jarige zandbakideologie per dag meer en meer. In verdomme Rotterdam Oude Westen.
Schrijver komt uit Spijkenisse. Ook geen walhalla met dank aan hele hopen import. Walhalla nooit geweest trouwens. Kan een ontvoerde en vermoorde Farida, en Nanda, over meepraten. Oh nee. Niet meer.
1 blik op het smoelwerk van dat uitschot en ik weet weer genoeg. Gek genoeg heet hij Patrick. In die zandbak word de haat gewoon voor je neus door 9-jarige meisjes getoond.
www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article...
Tja ... twee keer lezen en ik kan het amper geloven. Stuur daar eens een TV ploeg op af ... ja niet op die kinderen natuurlijk maar op de leiding van die speeltuin. Het zou natuurlijk ook kunnen dat orthodoxe moslims de speeltjes diep begraven hebben zonder de leiding er in te kennen?
-weggejorist-
Heftige titel. Gewoon een slecht opgevoed kind. Ik loop alvast door!
Driewerf Hoezee | 20-04-16 | 10:16
Jammer, je zou je ogen eens moeten openen om de werkelijkheid te willen zien, zó worden deze kinderen dus opgevoed thuis !!!
GoedenMorgenDezeMorg | 20-04-16 | 10:13
Dit is geen trollen , maar heersen.
Ik ga mijn kinderen leren om alles met een hoofd/kop alvast zonder af te tekenen, of los ernaast...
Mijn hond is ook goed met 'vormpjes' en zou wel raad weten met zo'n islamistische zandbak. Dat zal ze leren!
ik zucht en neem nog een kop koffie. gelukkig woon ik op een plek waar dit soort onzin niet bestaat.
Mesmer | 20-04-16 | 10:14
Daar denk je mórgen wel anders over, they are coming to take over !!
Als iemand met een hakenkruis op zijn kleding rond loopt: Arresteren! Zeddegeizot | 20-04-16 | 10:21
Max kon echter gewoon doorlopen...
Die haatideologie is echt de doos van Pandora.
Iedere dag komt er weer een nog afschrikwekkender monster uit.
Hopeloos.
@Zeddegeizot | 20-04-16 | 10:21
Ja. Vooral veel van dat inderdaad. Het enige grenzeloze wat ze er van mij in mogen houden is de grenzeloze bescherming van je eigen cultuur en land tegen dit soort tuig. Het lijkt tegenwoordig alsof het "met huis en haard" veranderd in "met baard en burka".
Als dit verhaal waar is zal er op zéér korte termijn een kamerdebat moeten volgen over de vergaande islamisering van Nederland....
Maar wacht... die hufters hebben ze juist hierheen gehaald, ooops...
Moraal van dit verhaal ? Nederland is dood, Nederland is heel erg DEAUD, welkom Sharia ..
Viva la IsLAM, oh nee, euh, Allaaaargh Gehakbarrrrhgh
Dit alles wordt gefaciliteerd door het links, politiek correct en kwaadaardig gezwel. Als jullie jezelf willen vernietigen ga dan vooral je gang, maar laat ons met rust.
koran bevat ongeveer 450 haatteksten tegen ongehersenspoelde die er vaak niet om liegen. Daarmee is koran een fascistisch boekje. Het meest bizarre is dat de als barmhartige omschreven allah als een ware duivel in zijn hel martelt tot in eeuwigheid, ja allah heeft daar zin in. Moslims zijn dus echt stom om daarin te geloven.
Zo begint het, langzaam maar zeker glijden we af naar toestand e waarin sektarisch geweld de norm wordt. Ik begin steeds beter te begrijpen hoe het op die Balkan zo uit de hand heeft kunnen lopen.
Levensgrote koe in die zandbak maken met alle nodige details. En elke keer als ze 'm slopen er weer terug in zetten. Wat een vieze ziekte is de Islam toch ook we zijn in Nederland, dus we maken elk dier na wat we na willen maken.
Echt, hoe meer van dit soort onzin, hoe rechtser mensen gaan kiezen. En gelukkig maar
Als iemand met een hakenkruis op zijn kleding rond loopt: Arresteren! Als iemand met een haatbaard loopt naast een vrouw in burqa en daarmee steun betuigt aan een religie in wiens naam er een deken van terreur over Europa wordt gelegd: Vrijheid van religie!
... Moet de onbegrensde vrijheid van religie niet eens ter discussie worden gesteld?
Hoe durft de 9-jarige hoer een jongetje aan te spreken met wie zij nieteens is getrouwd.
Er zijn er voor minder gestenigd.
"allerlei culturen" jajajaja.
@van Rossem: Zou je er misschien een bronvermelding bij kunnen geven? Of beter nog, een link? Ik had gaarne de reacties op marokko.nl gezien, maar geenstijl wordt daar niet als bron geaccepteerd. (men radicaliseert daar ook stevig door, Israël wordt door de redactie standaard als 'Zionstan' en 'illegale entiteit' aangeduid.
Nogmaals: islam is als een voortwoekerend carcinoom dat pas stopt als alles wat rein en mooi is compleet kapot is gemaakt.
"Wij tolereren dat hier niet".
Klinkt niet echt als een 9 jarige.
Maar goed, vroeger hadden we een afghaantje in de buurt en die beweerde op zijn 9e dat zijn (en ons) vriendinnetje zijn bezit was en wij daarom niet meer met haar mochten spelen.
Die diepe haat en afkeer wordt helaas bij sommige kinderen inderdaad al vroeg ingebracht.
Gisteren twee kinderen van Marokkaanse afkomst lief aan het stoepranden. Op het moment dat ik langs kom fietsen stopt het jongste kind vaneen jaar of 7 met gooien. Zijn oudere broer (?) van een jaar of 9 begon te schreeuwen tegen hem, met een paar ogen naar mij gericht, "gooien, gooien".
De bedoeling was duidelijk. Het kleintje had moeten gooien, om mij te provoceren in een reactie. Ik fietste door... achter me hoorde ik dat de oudste van het tweetal de kleinste op zijn donder gaf. Hij had het moment voorbij laten gaan. Echter gelukkig, er kwamen nog mensen op de fiets langs (van het werk). "Kijk! Gooi, gooi!"
De minachting begint gewoon heel vroeg. Het begint met kleine dingen.
Heftige titel. Gewoon een slecht opgevoed kind. Ik loop alvast door!
Driewerf Hoezee | 20-04-16 | 10:16
Ik denk dat de ouders helaas wel trots zijn.
En dat alle vormpjes verwijderd zijn door de leiding, is het ergste van het verhaal, wederom toegegeven aan een achterlijke middeleeuwse sekte.
Omdat er hier, als er al wat mee gedaan wordt, alleen aan symptoombestrijding wordt gedaan, de oorzaak durft men niet aan te pakken.
Helaas wordt een groot deel van de Nedermoslims gevormd door afstammelingen van heimwee etnische nationalisten met een Berber achtergrond, die zelfs in het herkomstland als achtergebleven worden beschouwd.
Tja, die moslims bidden zeventien keer per dag: "Leid ons op de juiste weg, De weg van degenen aan wie Gij Uw genade geschonken hebt, niet die van degenen op wie toorn rust en niet die der dwalenden."
nl.wikipedia.org/wiki/Soera_De_Openin...
En die laatste categorie "op wie toorn rust" en "dwalenden" dat zijn wij dus, met die konijnenvormpjes.
Kunnen wij wel proberen te integreren met die lui, maar de tweedeling komt toch van hen.
Vandaar dat de problemen ook altijd met moslims zijn, en niet met Chinezen of Vietnamezen ofzo.
Heftige titel. Gewoon een slecht opgevoed kind. Ik loop alvast door!
Driewerf Hoezee | 20-04-16 | 10:16
Wat is nou precies wegkijken? Wel, dit.
Waarom mogen moslimkinderen eigenlijk in een zandbak spelen waar ook Nederlandse kinderen spelen? Is dat niet haram?
Islam is net als levertraan, niemand vindt het fijn maar het wordt ons allemaal door de strot geduwd.
Heftige titel. Gewoon een slecht opgevoed kind. Ik loop alvast door!
Als we tolerant blijven voor deze ideologie, laten we onze tolerantie voor iedere andere los.
je suis konijntje www.youtube.com/watch?v=ve6tRgnETE8
Van de kop schrok ik even, dacht dat het om een echt konijn op een kinderboerderij ging, daarna dacht ik dat het wel meeviel. En toen bij het niet tolereren en het verwijderen van de vormpjes verhaal, vond ik het toch weer best wel erg.
ik zucht en neem nog een kop koffie. gelukkig woon ik op een plek waar dit soort onzin niet bestaat.
Marianne doe er iets aan!
In zwitserland gaat dat heel anders:
www.theguardian.com/world/2016/apr/19/...
Je kan de immigrant wel uit de zandbak halen, maar de zandbak niet uit de immigrant. Je kunt, daarentegen, de immigrant wel enkele reis terugbezorgen naar zijn eigen zandbak.
Je suis een konijntje met oogjes?
Tja, geef het nog een generatie en we zitten wederom met een beeldenstorm. En een burgeroorlog.
Wonderbaarlijk hoe de notoire linkschmensch zich krampachtig blijft vastklampen aan het idee dat islam vrede is, terwijl het voor hun ogen alles wat progressief is dreigt te vernietigen.
Trollende kinderen in een zandbak kan gebeuren inderdaad, maar dat ge-buig van de leiding... dat breekt ons nog eens op.
we glijden harder af dan we ons ooit hadden kunnen voorstellen
Zandbak... Doet ze te veel aan de slechte omstandigheden thuis denken.
Het houdt niet op, niet vanzelf!
Ja, maar zonder ogen kunnen wij niet wegkijken...
Terug naar zandbak van herkomst!
REAGEER OOK