Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Klaas Dijkhoff blijft kindbruidjes importeren

Wat is de overeenkomst tussen een kindbruidje en de Nederlandse burger? Ze worden allebei lachend uitgewoond door de VVD. Van bovenaf breekt Mark Rutte de rechtsstaat en de democratie af, langs de zijdeuren van de samenleving laat Ard van der Steur islamitisch terreurgif het land binnenwandelen en van onderaf holt en Klaas Dijkhoff de samenleving moreel uit. Er zijn in de afgelopen maanden namelijk wéér zestig Kindbruidjes van Klaas ons ooit zo onschuldige landje binnen gekomen. Hee maar DAT is gek. Had Klaas Dijkhoff niet een of andere anti-kindbruidjeswet geregeld? Nee, dat was een wassen neus waarbij de VVD te weinig, te laat deed om de islamitische import van pedofiel misbruikte seksslaafjes te stuiten, en het zojuist op de telex opgedoken bericht Afgelopen maanden 60 kindbruiden Nederland binnengekomen onderstreept dat maar weer eens. Dagenlang debat over de vraag of je een stomme moslimdespoot een geitenneuker mag noemen ja of te nee, maar ondertussen importeren die kamelenjockey's allemaal hun eigen minderjarige JOVD-meisjes in spé. Ze krijgen alleen een heel ander soort parelketting omgehangen dan de gemiddelde VVD Oililysjaal uit het corpsballencircuit. En Klaassecretaris Dijkhoff zag wederom dat het wel goed was: "Momenteel is nog geen sprake van een actieve strafrechtelijke aanpak van huwelijken waartoe kinderen worden aangezet." Bedankt, VVD. Geitenneukers.

Reaguursels

Inloggen

Onze (nou ja) pedofielen worden tot in Thsiland opgespoord en vervolgd. Deze pedo's wonen hier gewoon, met een uitkering, huis, opleiding etc. Waar is de rechtsgelijkheid? Integratie houdt ook in, dat dit soort misstanden wordt aangepakt en niet wordt gedoogd of bevorderd.

Thor92 | 15-04-16 | 18:51

En in Nederland blijft het stil.

DearMud | 15-04-16 | 14:04

Maria.1 | 15-04-16 | 08:24
Ah oke Maria nou, afwachtend op een reactie haha.

GameOverBro | 15-04-16 | 11:26

Legale pedofilie niks meer of niks minder en steek die maar in je zak.

Umberto die trotzoni | 15-04-16 | 11:04

mallekater | 15-04-16 | 09:03

Dat gegeven speelt al jaren, speelt zich ook af in de rechterlijke macht.
Opvallend blijf ik vinden dat de 2de kamer zo stil blijft wat het onderwerp : import kindbruiden betreft.

etaleur | 15-04-16 | 10:10

Dedeurs:
Ik las ergens anders dat er een heel speciale connectie bestaat tussen het Ministerie van Justitie en pedofilie.
Maar dat heb je niet van mij, hoor.
Maar Demmink bv. zat daar ook nogal hoog in de boom en wordt - nog steeds - aan alle kanten gedekt door de top van dat ministerie......

mallekater | 15-04-16 | 09:03

@GameOverBro | 15-04-16 | 00:32
Dat heb ik uiteraard allang gedaan.

Maria.1 | 15-04-16 | 08:24

De islam is totaal genocidaal gestoord, maar de politieke correctheid is niet minder waanzinnig, en daarom zou het een goed ding zijn om de politieke correctheid uit de politiek te verwijderen en de islam uit Europa. Het probleem is daarbij niet de mensen, de mannetjes en vrouwtjes. Het probleem steekt in ideeën die mensen gek maken en genocidaal en suïcidaal.

notamused | 15-04-16 | 01:11

hashtag: jesuisaiha.
iemand al t-shirts gezien?

minimá-armezusvan.. | 15-04-16 | 01:10

Over n paar jaar,in onze Politiek Correcte Wereld,gaat Klaas Dijkhoff de back in ,voor het Faciliteren van MensenHandel,en Vrouwen Misbruik.
That s how we Roll.....
En dat hele Misbaksel van een door en door Corrupt OM wordt schoon geveegd,oprotten met die verborgen Agenda uit een MISLUKT Beatrix tijdperk.

Torquemada | 15-04-16 | 00:53

Maar als jij hun toch een mailtje gaat sturen, kun je dan gelijk vragen of ze de geplande migratiestroom wellicht kunnen stoppen en een einde kunnen maken aan de verplichte islamisatie en opgedrongen multiculti van Nederland, zodat de stille meerderheid zich ook weer Nederlander kan voelen. De meeste mensen zwijgen, een enkeling stelt een daad.

GameOverBro | 15-04-16 | 00:32

@GameOverBro | 15-04-16 | 00:21
Tuurlijk doe ik dat wel (nogmaals). Het is toch van de zotte hoe er hier naast de wetten geleefd kan worden. Dan mag men mij eens uitleggen waarom de wetten voor ons wel gelden en voor nieuwkomers niet. Met de mededeling dat hun antwoord gepubliceerd wordt en ook als men geen antwoord geeft. Ik ben het zat!

Maria.1 | 15-04-16 | 00:28

Maria.1 | 15-04-16 | 00:14

Zou ik niet doen, maare, ik vindt het natuurlijk wel zielig voor die kindjes, maar ik vind die imams nog zieliger die dit soort ongein prediken, die zijn namelijk zwaar gestoord in de bovenkamer.

GameOverBro | 15-04-16 | 00:21

@GameOverBro | 15-04-16 | 00:11
Ik kan me hier zo ontzettend kwaad over maken grrr. Morgen zal ik er nog eens een mailtje over naar de fractievoorzitters van de T.K. aan wagen.

Maria.1 | 15-04-16 | 00:14

Fijn hé, nog meer buitenlanders met hun eigen "cultuur". Weet wat je in huis haalt mensen. Die hele "religie der liefde en onschuld" valt vies tegen als u zich er eens ECHT goed in verdiept.

GameOverBro | 15-04-16 | 00:11

@AbsurdistanNederland | 14-04-16 | 23:12
Ik vind dit niet lollig. Alle afspraken die gemaakt zijn voor een leefbare samenleving en bij wet zijn vastgelegd worden nu overboord gegooid ten behoeve van de nieuwkomers die zich aan hun eigen cultuur willen vasthouden. Iedereen dient met zijn gore poten van kinderen af te blijven! Ook de Mohammedanen!

Maria.1 | 15-04-16 | 00:09

-weggejorist-

AbsurdistanNederland | 14-04-16 | 23:12

Poesmobiel | 14-04-16 | 20:42
O_o .. ik ben sprakeloos.

teevee | 14-04-16 | 22:13

Wanneer wordt die achterlijke doctrine eindelijk eens een halt toegeroepen? Of zijn we misschien bang voor zelfmoordaanslagen die ze door kinderen laten uitvoeren? Of gaan we gewoon wachten tot dat achterlijke zooitje hier echt de baas wordt?

Nelis SplitBloes | 14-04-16 | 21:33

@Poldergek | 14-04-16
"Dat worden mooie tijden voor Martijn die gasten willen er vast wel een paar als buur hebben ".
.
Zijn ze opeens geen pedofiel meer maar swingers. Dat klinkt een stuk beter.

Johanvb | 14-04-16 | 21:04

Als het aan VVD ligt, kan het basisonderwijs gaan fuseren met huwelijksbureaus.

Sweetlakecity | 14-04-16 | 20:58

B.Lazerd | 14-04-16 | 15:06

Onze grondwet op de schop ??

Als je die nog kan terugvinden heet dat, die ligt immers al jaren op de vuilstort te rotten naast het lijk dat EU heet

LinkseWreker | 14-04-16 | 20:57

Koning Willem-Alexander,

Het lijkt me het juiste moment voor een echt (moreel!) leider om nu luid en duidelijk uw volledig ontspoorde NEPkabinet tot de orde te roepen.

-verkiezingsangst heeft zich sluipend ontfermd over Hr. Rutte en zijn vrinden,
-de democratie is letterlijk opgeofferd aan prive- en partijbelangen,
-en nu wordt blijkbaar ook nog onze Nationale moraal geslachtofferd.

Dat diverse bestuurlijke processen stagneren of fout lopen door infantiel geklungel is 'the risk of the game'. De kiezer zal dat periodiek laten blijken bij de verkiezingen.

Maar dat NL met ons belastinggeld religieuze pedofilie faciliteert, dat gaat te ver.
Dit vraagt om actie.

Als ik nu koning was zou ik een verschrikkelijk grote bek opzetten of ff langsgaan in Benoordenhout.

Uw

P.

DIT GAAT VEEL TE VER!

pennestront | 14-04-16 | 20:44

Hoe veel kindbruidjes hebben er al bij je in je penthouse gelogeerd, Klaas? Want ik krijg toch sterk de indruk dat je die tienjarige meisjes best geil vindt.

dedeurs | 14-04-16 | 20:42

teevee | 14-04-16 | 19:07

Uit Trouw, september 2015:

"Mag een man in Nederland seks hebben met zijn minderjarige bruid?

Ja, dat mag. Op grond van artikel 245 Sr mag een volwassen man seks hebben met een kind vanaf twaalf jaar, mits ze getrouwd zijn, zo meldt het CKM in een artikel over kindhuwelijken. Als ze niet getrouwd zijn, staat hier een gevangenisstraf op van acht jaar. Bij de Nederlandse erkenning van een huwelijk met een kind onder de zestien jaar, is dus ook de seks met het kind gelegaliseerd."

Poesmobiel | 14-04-16 | 20:42

Maria.1 | 14-04-16 | 20:01

Beetje warrig, feiten spiegelen. Ondanks dit verhaal heeft artikel 245 een clausule dat meisjes die uitgehuwelijkt zijn seks mogen beleven op hun 12e jaar. Maar dan moeten ze wel eerst getrouwd zijn. Dat gebeurt niet in Nederland, dat dan zou strafbaar zijn.

www.mensenhandelweb.nl/system/files/do...

Sweetlakecity | 14-04-16 | 20:17

Kennelijk heb je hier veel voorrechten als je uit naam van een geloof handelt. Zelfs als het om de wet gaat. Ik ben nu overtuigend Pastafari. Eens kijken wat ik allemaal voor elkaar ga krijgen uit naam van het geloof van het Vliegend Spaghettimonster.

Maria.1 | 14-04-16 | 20:10

-weggejorist-

Moerashi | 14-04-16 | 20:09

@Sweetlakecity | 14-04-16 | 20:00
Zo te zien is NonkelBE verre van een oom uit België...

Maria.1 | 14-04-16 | 20:01

Hier kun je "pas" trouwen met toestemming van de ouders als je 16 bent. En dan nog ligt dit anders. De meisjes, want daar hebben we het over, worden niet uitgehuwelijkt aan een ouwe vent.

Maria.1 | 14-04-16 | 20:00

NonkelBE | 14-04-16 | 19:51

Een grote dikke duim, min leeftijd in Nederland is 18.

Zodra een uitgehuwelijkte Nederland arriveert, krijgt de volwassen persoon een voogdijstatus over z'n eigen vrouw/meisje.

Sweetlakecity | 14-04-16 | 20:00

@NonkelBE | 14-04-16 | 19:36
PAS vanaf hun 13e?! Pas?! En dan een ander verbaal aanvallen?! Mafklapper!

Maria.1 | 14-04-16 | 19:56

De loophole voor een beetje pedo, ga trouwen met een kind naar keuze in een of andere zandbak en neem je pas getrouwde aanwinst de grens over. Één dingetje: je moet je wel moslim worden. Volgens mij niet zo'n heel groot probleem als pedo zijnde, die denkt toch alleen maar met z'n zak.

Ridocar | 14-04-16 | 19:51

-weggejorist en opgerot-

NonkelBE | 14-04-16 | 19:51

Geef het 20-30 jaar, dan wordt het democratisch bepaald dat het gewoon mag. (ik stem dan tegen in een referendum, maar dat is maar een raadgeving, waarvoor ik daarna waarschijnlijk een hakzwaard in m'n nek krijg)

Hadena | 14-04-16 | 19:46

Dus zo voelt het dus, als je van de paddo's aan het hallucineren bent...

Sarcastisch varken | 14-04-16 | 19:43

@NonkelBE | 14-04-16 | 19:36 welkom op de lijst, staatsmongool

LetTheSunshine | 14-04-16 | 19:37

Beeld je in; dat zo’n ouwe lul een kind compleet staat te verraggen in een COA, met *uw* MP mark er schaterlachend naast terwijl hij het belastinggeld laat regenen. Dat dus.

LetTheSunshine | 14-04-16 | 19:36

-weggejorist-

NonkelBE | 14-04-16 | 19:36

dus je kan gewoon een paspoort aan schaffen is z.n land , en via de turk weer hier binnen komen , en je schaf je gewoon als vieze gore kinder verkrachter legaal een klein kind aan?????
de nederlandse wet staat dat dus toe ,waar zijn de hooivorken teer en fakkels

witchmaster | 14-04-16 | 19:35

Heeft de VVD ook al 8 zetels in de peilingen? Wordt hoog tijd, namelijk hoe minder geitenneukers, hoe beter.

drammerd | 14-04-16 | 19:27

Waarom moet ik de helft van mijn inkomsten afdragen?
Waarom moet ik belasting betalen over mijn spaargeld?
Waarom moet ik doorwerken tot mijn 67e?
Waarom moet ik rekenen op geen pensioen?
Waarom moet ik mij netjes gedragen?
Waarom moet ik tollerant zijn?
Waarom moet ik de leugens van de politiek maar slikken?

Voor de bebaarde niet Nederlands pratende handophouders in een gratis huis met gratis inkomen en hun *^%&$ kindbruidjes?

EatSleepSlaveRepeat | 14-04-16 | 19:23

Dat worden mooie tijden voor Martijn die gasten willen er vast wel een paar als buur hebben

Poldergek | 14-04-16 | 19:18

Crufty | 14-04-16 | 19:06
Misschien wilde hij in eerste instantie richting Engeland? :)
Er zitten sinds anderhalve maand 250 hoogopgeleiden in een voormalig bejaardencentrum een paar honderd meter verderop, maar daar zal de politie de dader wel niet zoeken.

Koffieleut | 14-04-16 | 19:15

Te triest voor woorden als ze daar nog geeneens wat aan kunnen doen. We lijken wel een bananenland

Menno76 | 14-04-16 | 19:10

Zelfs al is het huwelijk juridisch niet strafbaar, dan is -neem ik aan- seks toch wel strafbaar?

teevee | 14-04-16 | 19:07

@Koffieleut | 14-04-16 | 18:49
Walgelijk.
Hij is in ieder geval aardig verwesterd (op zijn antieks), met zijn.. bolhoed..??

Crufty | 14-04-16 | 19:06

'Wat is de overeenkomst tussen een kindbruidje en de Nederlandse burger?', idd Nederlandse burger met een ?, want Nederlandse burgers bestaan niet: wij zijn allen die zich hier bevinden
Artikel 1 van de grondwet betreft een voor Nederland fundamenteel beginsel, het luidt:

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld.

-Wij zijn hier op doorreis? en worden behandeld?-

lid nav progazadem | 14-04-16 | 18:56

Vieze gore laffe liegende zakkenvullers, onze politici. Het is een grote diep triest perverse poppenkast geworden. Het volk dat dit maar slikt, is dit land niet meer waard. Punt. De grens is gepasseerd. De mensen die dit mogelijk maken / verzoeken, zijn geen mensen. Het zijn beesten. En ze claimen ons te vertegenwoordigen. Waar blijft die hogere oproep als ....

NLvoorwat | 14-04-16 | 18:53

Gestoord, geestesziek, geschift, getikt, krankjorum, krankzinnig, lijp, maf, mesjokke. F de eerste kamer. F de tweede kamer. En ik kan het mijn strot nog net niet uitkrijgen, maar, mijn koning, waar zijn wij nu helemaal mee bezig? Wat is dit? Hoe moeten ik, mijn vrouw, mijn kinderen ons nog vinden in uw onherkenbaar gemanipuleerde Nederlandse democratie? Het is echt heel erg. Ik zou die lach

NLvoorwat | 14-04-16 | 18:44

Iedereen kan zich toch wel voorstellen hoe verschrikkelijk het voor deze meisjes moet zijn? Hoe is het mogelijk dat de 2e Kamer niet unaniem vóór nietig verklaren van de huwelijken met kinderen onder de 18 heeft gestemd?

Een huwelijk met een kind is van zichzelf al afgrijselijk genoeg. Maar hier nog wat extra feiten:
- meisjes die zo jong trouwen gaan meestal niet naar school. Ze kunnen zich verder niet ontwikkelen en zullen daardoor bijna nooit een baan vinden. Ze raken geïsoleerd en bereiden meestal hun eigen dochters ook weer op een kindhuwelijk voor.
- ze zijn vaker slachtoffer van huiselijk geweld, intimidatie, bedreiging, seksueel misbruik, vernedering en verwaarlozing.
- meisjes onder de 15 hebben 5 keer meer kans op het overlijden tijdens bevallingen dan vrouwen boven de 20. Bovendien ontstaat er tijdens bevallingen op jonge leeftijd vaker blijvende schade.
- kindbruiden worden vaak HIV besmet omdat hun oudere echtgenoot meer seksuele relaties heeft (gehad).

Ik ben verbijsterd dat er nog steeds geen maatregelen zijn genomen om kindhuwelijken niet langer te faciliteren en de bestaande huwelijken met kinderen te ontbinden en ik schaam me dat ik in een land woon waar een huwelijk met een kind mogelijk is.
Het ondersteunen en erkennen van kindhuwelijken vind ik bijna net zo barbaars als de huwelijken zelf. De Nederlandse regering is schuldig.

Poesmobiel | 14-04-16 | 18:24

Maar ja nadat samson heeft laten zien geen bezwaar te hebben tegen kinderarbeid heb ik nog wel wat schoonzonen van 90 in de aanbieding voor hem. Een grote bruidschat zal zijn deel zijn toch. Kan die eindelijk die geitenfarm beginnen. Dat moet hem aanspreken als oude greenpeace fanaat.Ben echt benieuwd hoe hij het vind. Zijn dochtertje met zo'n oude stinkopa die zijn dochtertje aan stukken scheurt!! Maar ja hij heeft wel zijn geiten farm toch!!! Ja samson alles voor het politiek gewin toch!!! Fijne vent!!! Ik zeg boerenlul laat je eindelijk eens horen en stop dit!! Doe je eindelijk eens iets goeds voor dit land.

tweetybird | 14-04-16 | 18:19

het tuig dat momenteel in de regering zit ,zou fysieke straffen moeten krijgen voor hun onnozelheid en hun wegkijken.
als er bij de volgende verkiezingen weer op dat tuig gestemd wordt ,zou dat dat ook voor de kiezers moeten gelden.

pejoar | 14-04-16 | 18:03

Die klootzak van een h.oxma heeft me geblockt op twitter, alleen maar omdat ik over Demmink begon.

Prof. Hoxha | 14-04-16 | 18:03

Ik vraag me af hoeveel van die mannelijke vluchtelingen onderweg voor t gemak even 'getrouwd' zijn met zo'n minderjarig meisje.
Er bestaat toch geen enkele manier om dit te controleren, ze grijpen een minderjarige (die mag blijven) bij de hand net voor de grens en mogen dan als 'echtgenoot' ook Nederland in?
En daarna zeker haar ouders plus de rest van het ouderlijk gezin, in het kader van de gezinshereniging?
Of hoe werkt dit spelletje?

Crufty | 14-04-16 | 17:54

Kinder neuken en de VVD gaan nu eenmaal al jaren hand in hand .

Castor12 | 14-04-16 | 17:29

@Aldus Du Flaperon | 14-04-16 | 17:18
1 maar. Dat is toch niet zo moeilijk: .... eh.... eh.... eh....

Maria.1 | 14-04-16 | 17:26

Geef me één reden waarom ik nog een keer op deze club zou stemmen. Eén.

Aldus Du Flaperon | 14-04-16 | 17:18

""Het meurt en ruft geweldig in die COA. Uitmesten die handel""
@ van Oeffelen | 14-04-16 | 14:08
.
Hakbars weigeren hun eigen toiletten en douches schoon te maken dus onze militairen moeten nu “hakbar-strondt” schrapen uit asieleisers toiletten.
worldunity.me/de-waarheid-verteld-door...

telelezer | 14-04-16 | 17:11

Wat faalt de VVD toch keihard.

Maar wij als land falen totaal als we dit maar blijven toestaan.

Justin-Kees | 14-04-16 | 17:04

Het overgrote deel van de bevolking heeft de HRA voor de te duur gekochte woning gewoon te hard nodig. Het zal deze massa verder ( net als Rutte en aanhang) een worst zijn dat kleine kinderen worden misbruikt enz. Ja, ze zullen er voor een camera schande van spreken maar daar gaat het dan wel bij blijven......

Ide | 14-04-16 | 17:02

Volgens mij eet Klaas goed van de asielcrisis. Zou het een emotionele eter zijn?

Patje2011 | 14-04-16 | 16:54

Weglachen, maar dan zonder lachen, want dat is alleen voorbehouden aan de Opperste Clown, Mark R. Het beleid van dit kabinet: ontkennen, negeren en verder gaan met klungelen en niets doen. De wal zal het schip keren, de officieren hebben hun reddingshelikopter al geboekt.

Guido | 14-04-16 | 16:49

Kalm, Kalm, DENK heeft toch al een voorstel geopperd om pedofielen chemisch te castreren?
Waar maken we ons zorgen over?
.
- Ah meneer Erdogan, u komt uw minderjarige bruidje ophalen van het vliegveld?
- U kunt in deze kamer even op haar wachten. Kopje thee?
- Nee, dat spuitje is voor vaccinatie, u weet natuurlijk niet wat zij allemaal heeft uitgespookt toen u hierheen was gevlucht omdat het daar te gevaarlijk voor u werd, en we willen natuurlijk niet dat u ziek wordt.
.
En huppekee die kindbruidjesfetish wordt genetisch de nek omgedraaid.
Het enige dat we dan wel moeten doen is even stemmen op DENK of dhr. Wilders de voordelen van hun plan in laten zien.

Johanvb | 14-04-16 | 16:46

vinzDH | 14-04-16 | 16:38

Ja ongeloofelijk. Je zou ze beter smnistes kunnen noemen. Bij de sharia liggen zij als eerste in de rij op het hakblok met hun hoofd. Ik lig er ook maar dan toch net iets achter hun!!! Maar ja ik roep in tegenstelling tot hun geen welkom!!! Ben niet zo massochisties aangelegd. Tsja ik vond ze altijd al een beetje massochisties. Een geloof massaal binnenhalen dat zich werkelijk keert tegen alles van hun. Dan ben je of massochist of rijp voor een gesloten inrichting.Ik kan niet kiezen dus ik denk beide!!!

tweetybird | 14-04-16 | 16:44

Het zou misschien een nuttig onderzoekje zijn eens te kijken wie van ons overwegend laffe parlement en van ons ernstig verwarde kabinet huwbare dochters heeft in de pedo-leeftijd. En dan deze vaders en moeders eens wat gerichte vragen stellen over het wegkijkbeleid van deze opperpedopooier.
Kindjes opofferen voor politiek gewin!
G A T V E R D A M M E ! ! ! !

pennestront | 14-04-16 | 16:42

De VVD zakt steeds verder weg in het Europese moeras. Zonde als je ziet hoe Nederland wordt meegesleurd.
Ooit een land dat de strijd tegen het water won en nu weer dreigt te overspoelen door kwalijke invloeden van buitenaf. Van de PvdA hoef je niets te verwachten, die zijn al door en door verrot , blijkbaar is de VVD geen cent beter.

dogbitedog | 14-04-16 | 16:41

Feministes wordt wakker!!!!!!!!
miss error | 14-04-16 | 16:02

Die zijn alleen tegen Wilders, wat de islam met vrouwen doet interesseert de nep feminist van tegenwoordig geen reet.

vinzDH | 14-04-16 | 16:38

Veelzeggend dat de zogenaamd christelijke partijen wel vooraan staan om gloeilampjes en sigaartjes te verbieden, maar nooit de handen ineenslaan om de islamisering en massaimmigratie tegen te houden, en om op de bres te staan voor de aloude Nederlands-christelijke beschaving. Nog weer een aanwijzing waarom de representatieve democratie en "top-down" bestuur al lang niet meer werkt.

ben kokhals | 14-04-16 | 16:37

Voor Nederlanders is dit verboden en terecht. Opzouten met die walgelijke culturen!

Maria.1 | 14-04-16 | 16:37

Marie Curieux | 14-04-16 | 16:31

Ik begreep hem wel hoor. En ook wat u bedoelde. En u heeft gelijk dat politiek zelfs al zo ver gaat dat ze zelfs over kinderen heen walsen als ze er politiek gewin mee kunnen behalen. Wat dat betreft is het een stinkzooi geworden. Ik hoor die balkenellende toendertijd nog roepen we moeten terug naar normen en waarde. Nou vraag ik mij toch af of hij dit bedoelde!!

tweetybird | 14-04-16 | 16:36

Als er kindbruidjes overlijden aan inwendige bloedingen, ben jij verantwoordelijk Klaas!

VerenigingVanDieven | 14-04-16 | 16:32

tweetybird | 14-04-16 | 15:17
Niet zo hoog van de toren blazen, tweety. Ik reageerde op het topic, m.n. op de kop: 'Klaas Dijkhoff kan kindbruidjes blijven importeren' Dat kan hij dankzij de partijen die tegen de motie van Oskam van het CDA hebben gestemd.
Voorts ben ik goed op de hoogte van dat zooitje dat ons regeert en wil u er even op wijzen dat GroenLinks geen afsplitsing is van de VVD of PvdA en ook tegen de motie van Oskam heeft gestemd.
En ja, ook ik vind het CDA (op Pieter Omzigt na) een palingen in een emmer snot partij, maar dat neemt niet weg dat zij wel die motie tot ontbinding van kindhuwelijken hebben ingediend. Waarvoor hulde.
W.b. Omzigt: die man steekt met kop en schouders boven de CDA-fractieleden uit. Eigenlijk boven bijna alle fractieleden in de Tweede Kamer. Die zie ik zo snel niet naar een andere partij vertrekken en zeker niet naar de PVV (te controversieel) en ook niet naar de PvdD. (te idealistisch)

Tot slot ter uwer informatie: ik stem zelf al jaren PVV. ;)


Marie Curieux | 14-04-16 | 16:31

@Ik begrijp uit de reacties dat we tegenwoordig tegen pedo's zijn?

Teen | 14-04-16 | 14:48
Ja, en de Koningin mag je ook niet n**ken.

Uw Verzekeringsadvis | 14-04-16 | 16:21

Maar ja nu na twee jaar hebben de pvda en de VVD eindelijk iets gevonden waar ze mee overeenstemmen. Van samson wisten we al dat hij kinderarbeid en kindslaafjes hoog in het vaandel had. Hij heeft twee jaar terug zelfs de pvda campagne door zijn kinderen laten doen. En nu weten we dat de VVD ook iets heeft met kindslaafjes en het laten uitwonen van kinderen door islam opa's. Het heeft lang moeten duren maar ze hebben eindelijk iets gezamelijks.En waar ze schijnbaar allebei achter staan anders hadden ze wel keihard ingegrepen en gezegd voor de wet is het hier strafbaar . Fuck op met je stomme geloof die dat wel accepteerd. En je bent hier dus niet welkom. Het kind mag komen want die loopt gevaar en ik hoop dat de eerste volgende bom jouw kop raakt. Afzender . Dit kabinet en de nederlandse bevolking!! Zo had het gehoord. Dus kabinet ga eindelijk eens echt aan het werk. Zet die pedo opa's uit en zorg dat die kinderen hier een veilig leven krijgen zonder dat ze bang hoeven te zijn. Ben zelf niet zo voor opvang van gelukszoekers. Maar zo'n kind valt bij mij wel onder echte vluchteling. Die hoort zonder meer welkom te zijn.

tweetybird | 14-04-16 | 16:21

Dit zijn géén vluchtelingen maar kindermisbruikers. En die worden van ons belastinggeld opgevangen?! Er is geen enkele reden om dit soort barbaren niet direct uit te zetten, als je als land tenminste nog enige beschaving hebt.

miss error | 14-04-16 | 16:20

Dat er nog steeds mensen zijn die stemmen op lieden die pedofilie faciliteren. Deze (achterlijke) mensen zijn gewoon medeplichtig.

Vout | 14-04-16 | 16:15

uiteraard bij pauw vanavond, toch?

pietpaardenlul | 14-04-16 | 16:06

Feministes wordt wakker!!!!!!!!

miss error | 14-04-16 | 16:02

Is er nou werkelijk niemand die het snapt? Het is zo simpel. Baardmannen neuken kindertjes. En Klaasje is zelf ook een baardman. 1+1=2. Dan gaan we daar natuurlijk niet moeilijk over doen.

Leptob | 14-04-16 | 15:58

Er is een herrenvolk in ons land, en dat betreft niet de productieve ingezeten wiens voorouders ooit een herrenvolk het land hebben zien uitmarcheren.

ben kokhals | 14-04-16 | 15:53

Wat nou kindbruidjes godverdomme! Het is regelrechte pedofilie wat in dit land voor blanken een zwaar gestraft midrijf is. We splijten steeds verder in dit land. Maar ik wil daar helemaal ook niet bij horen. Funzige pedobaarden.

doskabouter | 14-04-16 | 15:52

Het is een grote schande.

Dirk III | 14-04-16 | 15:50

Foto's maken van hockeyende prinsesjes, dat is pas erg. Dan draait het justitie apparaat wel.

nietvaneergister | 14-04-16 | 15:46

BlowingBubbles | 14-04-16 | 15:13

Heel goed! ;)

Marie Curieux | 14-04-16 | 15:45

mr.money | 14-04-16 | 15:35

Ik ben nog niet klaar. Maar ik mag hopen u wel met u geweldige bijdrage. Nou ga nu maar weer ons geld tellen. Ik zal u bijdrage inlijsten. Vreemd dat u hier bent. Ik had gedacht dat u bij het getuigenverhoor u vriend demminck zou steunen. Nou toedeledokie. Terug in je VVD kast. Trekpop!!!

tweetybird | 14-04-16 | 15:43

Best heel vies. Je zou er maar aan meewerken of zelfs actief aan bijdragen. Arme kinderen.

harry21 | 14-04-16 | 15:43

geen probleem voor de linkse wegkijkers, dit is cultuur. Geen probleem joh!

pietpaardenlul | 14-04-16 | 15:40

Kunnen we hier geen referendum over aanvragen of valt dit buiten de criteria die de ratten hebben opgesteld!

Mathma | 14-04-16 | 15:40

Nou wat is hier nou moeilijk aan,nederland op zijn smalst.
Waar houden ze zich mee bezig ?Of zou referendum van Rutte hier de schuld van krijgen.
Gewoon niet toelaten,dit zouden ze trouwens 2 maand geleden ook al aanpakken.!

Mathma | 14-04-16 | 15:38

mr.money | 14-04-16 | 15:35

Geen dank. Je nick doet trouwens vermoeden ,aanhanger van pedo partij de VVD.

tweetybird | 14-04-16 | 15:37

@ Bolder,
Die houden zich stil omdat zij ook fervent aanhangers zijn van kindermisbruik en incest.

diddley2 | 14-04-16 | 15:37

Bolder | 14-04-16 | 15:31

Hmmm volgens mij vraagt u het precies aan de verkeerde partijen. Raag maar aan xe paus die nu nog bezig is met herstel betalingen aan slachtoffers van pedo heiligen. Iets wat ze liever stil hielde en dat ook jarenlang gelukt is. Tot het niet meer vol te houden viel. En zelfs nu worden de engels der here nog de hand boven het hoofd gehouden. Religie is een pest. Een woekerend virus waar ze maar geen goed middel tegen vinden!!!

tweetybird | 14-04-16 | 15:35

@ lucky girl
Was het wel lekker?

diddley2 | 14-04-16 | 15:35

tweetybird | 14-04-16 | 15:17

Thanks voor de onsamenhangende woordenbrij die je elke tien minuten plempt. Ben je nu klaar? Hij is braaf.

mr.money | 14-04-16 | 15:35

Seks met kinderen was heel normaal destijds in de wereld van woestijnrovers, de wereld dus waarin de islam is bedacht, en die door diezelfde islam is heilig verklaard. Hier is historicus en politicoloog Hamed Abdel-Samad die in duidelijke bewoordingen uitlegt wat voor een catastrofe islam is. Trefwoorden: Roof, Moord, Slavernij, Maffia, Totalitarisme. www.memritv.org/clip/en/5356.htm Veel hiervan was reeds eerder bekend (zie o.a. Voltaire, Schopenhauer, Churchill), maar ergens 40 jaar terug werd besloten dat het geen kwaad kon de islam te importeren in de vorm van vele duizenden islamitische gastarbeiders. Zoals dit maakt dat we inmiddels aankijken tegen een groeiende islamitische subcultuur, die, zo blijkt steeds weer in onderzoek, overtuigd is van de absolute superioriteit van een ideologie die te typeren is met de woorden: Roof, Moord, Slavernij, Maffia en Totalitarisme.

notamused | 14-04-16 | 15:33

Hallo gristelijke moraalridders van het CDA, CU en SGP !
Waar blijven jullie nou met je kamervragen?
Wie maakt er een eind aan deze walgelijke pedo praktijken ?

Bolder | 14-04-16 | 15:31

Wie stemt, stemt toe. óók gij blanco/ongeldige.
Je kan alleen maar toestemmen met een voorgeselecteerde en dus "besmette" persoon of partij.

Heel polentiek denhaag/Brussel is een salafistisch bolwerk, de mediaas verkondigen de NieuweProfetischeOrders.
Op een tafeltje in de voormalige zetel van de voormalige regering, het monument van de vervlogen illusie van democratie, ligt in digitale vorm het teken van de overwinning op de onreine varkens.

*stierenbeugels en spijkerbanden aan nachtrijderteambus mcguyveren doet*

Geleidehond op de bijrijdersstoel en dan fijn een stukje rijden.
GodtverdeGodtver.

hallevvezool | 14-04-16 | 15:29

LuckyGirl | 14-04-16 | 15:18

In een tijd toen het nog beter ging met nederland was het zelfs not done als je met een nicht trouwde. Nu het de islam betreft is zelfs een groot familie feest geoorloofd. Je moet je nu echt afvragen als je een allochtoon meisje op straat ziet spelen is het een kleinkind van opa of is het de vrouw van opa. Tsja nederland volgens mij kan bet niet gekker meer worden. Onze opa's en oma's zitten een week in een natte luier en de geimporteerde opa's zitten met hun lul in een kind van acht. We keken er naar en dat was het dan!!! Met dank aan de PVVDA!!!!Ons geweldigste kabinet na WWII.Wat wij in 70 jaar hebben opgebouwd hebben hun in twee jaar en een paar maandjes afgebroken. Zij noemen dat de participatie samenleving. Ik noem het de crepeer samenleving. Op zich wel een prestatie. Om iets waar we 70 jaar aan hebben gebouwd in tijd van twee jaar finaal af te breken!!!

tweetybird | 14-04-16 | 15:28

Gotsallejeesiskriestis, hoe diep wil onze minister bukken om weerzinwekkende pedoos goed te vinden en gotbetert nog van uitkerigen, zorg, woonruimte, en onderhoud te voorzien met hun kindbruidjes

mallekater | 14-04-16 | 15:27

nope | 14-04-16 | 15:07
Als het referendum nog bestaat, ja. Daar zeg je wat.

watmagjenogwel | 14-04-16 | 15:25

-weggejorist-

LuckyGirl | 14-04-16 | 15:18

Marie Curieux | 14-04-16 | 15:04

Dat doen we toch ook. O u wist niet wat pvvda is. Nou dat is nu het kabinet. Iedereen die u opnoemt behalve die sukkel van de CDA behoorde tot die partijen. Die twee kuzu ozturk(pvda) zijn een eigen extremistengroep begonnen en die houwers was een VVD lul. Letterlijk.Die van het cda is ook een misgeboorte die het cda allang hadden moeten jorrisen. Maar ja het cda en aktie past nu eenmaal niet bijelkaar op 1 na. Maar juist die ene is het cda liever kwijt. Ik dacht dat hij omzigt heette. De man die echt bij de verkeerde partij zit. Maar mijn hoop is dat hij daar ooit zelf achter komt. Hij hoeft van mij niet gelijk bij de pvv. Maar ik denk dat hij veel beter zit bij de dierenpartij. Bij mevrouw thieme. Zijn best een beetje uit het zelfde hout gesneden.En durven beide een eventuele actie wel aan!!En van mevrouw thieme zou hij wel alle steun krijgen waar dat bij buma en het CDA niet is. Want hij zit er eigenlijk als lone wolf.Als een soort eenmans fractie!!!

tweetybird | 14-04-16 | 15:17

Ongelooflijk weer zeg...

Die wet die dat verbiedt zou volgens Dijkhoff per februari 2016 ingaan, dus ik neem aan (of eigenlijk van niet) dat dat ook zo is er er sindsdien geen meer bij zijn gekomen?

Bieronimus Josch | 14-04-16 | 15:16

Zijn die viespeuken van Groenlinks nu ook ineens van de pedopartij?

Solar666 | 14-04-16 | 15:15

tweetybird | 14-04-16 | 14:41
"Je zou bijna zeggen die pvvda dat moeten toch partijen zijn die puur uit islamisten bestaan. Want alles wat de pedoprofeet zegt is in hun ogen oke."
-
Dat heet een open deur intrappen, er is toch inmiddels niet een autochtoon meer die PVDA stemt.

watmagjenogwel | 14-04-16 | 15:15

Het is niet alleen op het conto van Klaas Dijkhoff, dus de VVD, te schrijven dat kindhuwelijken niet ontbonden kunnen worden. Niet van de al in Nederland aanwezigen en niet van die nog zullen komen.

Kamerlid Oskam (CDA) heeft op 7 oktober 2015 een motie ingediend om kindhuwelijken nietig te verklaren. De VVD, PvdA, GroenLinks, Groep Kuzu/Öztürk (GrKÖ) en Houwers (1 zetel) hebben tegen deze motie gestemd. Zie: www.tweedekamer.nl...

Derhalve ook graag deze partijen aan de schandpaal nagelen.

Marie Curieux | 14-04-16 | 15:04

*nagelen doet*

BlowingBubbles | 14-04-16 | 15:13

Het zal Klaas an z'n reedt roesten dat die meisjes dagelijks uit elkaar gerukt worden door geile islamitische testosteronbommen.
Want moslims zijn tof!
Toch?
Ze bezorgen de asielindustrie een hoop werk en dat levert weer bergen centjes op.
Dus Klaas wil hun dat pleziertje niet afnemen.
Tis wel tegen de wet, maar ach... een kniesoor die daar op let.
Nederland anno 2016.
Zucht.

Schietmijmaarlek | 14-04-16 | 15:11

nietvaneergister | 14-04-16 | 15:03 Er zal zo'n gezin naast je komen wonen. Je hoort de vrouw des huizes ( 7 ) schreeuwen en huilen. Wat ga je doen ? Op de politie hoef je niet te rekenen , want toegestaan. Dat gaat nog wat worden. Dit moeten wij met z'n allen beslist niet willen. Misschien heeft Peter.R de Vries er nog een mening over.

ja,diedus! | 14-04-16 | 15:10

TheseDays00 | 14-04-16 | 15:01
En daarom moeten om te beginnen bij de eerstvolgende Tweede kamer verkiezingen CDA, CU en SGP weggevaagd worden!! CDA was verdomme al bijna dood en begraven maar krabbelt toch weer op.

BlowingBubbles | 14-04-16 | 15:10

Kijk aan, de persoonlijke verwijten en beschadiging wordt weer van stal gehaald.

DreHa | 14-04-16 | 15:09

Indertijd was er iemand die riep "eigen volk eerst". Dat is nu geworden "eigen volk laatst" enne kop dicht !

B.Lazerd | 14-04-16 | 15:09

@watmagjenogwel | 14-04-16 | 14:56
Als die meerderheid het zegt wel ja, maar als de meerderheid nope bij een referenda zegt dan...... nah, je weet wel. Maar broodje Donner heeft eingelijk wel gelijk. Hoorde die Donner ook niet bij de Firma Pedodemmink?

nope | 14-04-16 | 15:07

En dan te bedenken dat ik vanmorgen in een radio uitzending horde klagen over de tegenwerking van verzorgingstehuizen inzake seks voor volwassen NL-ers met volwassen NL-ers..... Zou die Demmink iets met COA van doen hebben?

BlowingBubbles | 14-04-16 | 15:07

Waar houd dit op. Straks gaat onze grondwet ook nog op de schop !

B.Lazerd | 14-04-16 | 15:06

Op je 18e oma worden , ja dat jongt dan lekker door.

ja,diedus! | 14-04-16 | 15:05

Het is niet alleen op het conto van Klaas Dijkhoff, dus de VVD, te schrijven dat kindhuwelijken niet ontbonden kunnen worden. Niet van de al in Nederland aanwezigen en niet van die nog zullen komen.

Kamerlid Oskam (CDA) heeft op 7 oktober 2015 een motie ingediend om kindhuwelijken nietig te verklaren. De VVD, PvdA, GroenLinks, Groep Kuzu/Öztürk (GrKÖ) en Houwers (1 zetel) hebben tegen deze motie gestemd. Zie: www.tweedekamer.nl/kamerstukken/detai...

Derhalve ook graag deze partijen aan de schandpaal nagelen.

Marie Curieux | 14-04-16 | 15:04

Hier worden dus dagelijks honderden kinderen verkracht. En we weten waar, en we weten door wie. Laat dat eens op je inwerken. En we doen niets. Ik ben in totale verwarring want door de absolute apathie van mijn volksvertegenwoordiging maken die minkukels mij ook nog eens moreel medeverantwoordelijk voor deze schending van de mensenrechten.

nietvaneergister | 14-04-16 | 15:03

Ik dacht dat "Vereniging MARTIJN" verboden was, maar ze zijn opgegaan in de VVD lees ik nu.

Het COA faciliteert kinderporno bij U in de wijk in de AZC.

vinzDH | 14-04-16 | 15:03

Als je hier hondjes fokt dan weten ze je wel te vinden !

B.Lazerd | 14-04-16 | 15:02

Maar ja we hadden een kinderombudsman die zich dat soort zaken zeer aantrok en er wel mee aan de gang ging. Maar ja die is door de ombudsman van VVD huize op VVD wijze gejorrist. Zelfs een kinderombudsman is niet veilig voor pedo partij de VVD!!!Tsja de man was de VVD niet welgezind omdat deze man wel wat voor kinderen deed. En dat moet je als VVD niet willen. En de man had nog een nadeel. Hij was niet corrupt. Een nadeel bij de VVD.Want om toegelaten te worden bij die partij moet je in elk geval een goed verleden hebben van corruptie!!! Anders ben je niet welkom.

tweetybird | 14-04-16 | 15:02

@ sprx | 14-04-16 | 14:55
Vrijheid van Godsdienst is middle tegen alle kwalen in deze. Godsdiensten kunnen (en stellen) zich op deze manier zo ver boven de wet, en ongelovigen, dat ze de wet niet eens meer zien. Echt iedere keer valt mijn bek weer een stukje verder open als je in een sprookje gelooft waar je dan mee wegkomt. daar zijn de Panama papers het topje van de ijsberg bij.

TheseDays00 | 14-04-16 | 15:01

Mogen Nederlanders nog tegen kinderbruidslaven zijn van Erdogan?
simpelman | 14-04-16 | 15:00
Ach, wie tegen is zal waarschijnlijk heropgevoed moeten worden.

MyCatIsDoingThis | 14-04-16 | 15:01

Walgelijk. En wat zit er in de ogen van de COA-'medewerkers', varkensstront??? Dat MELD JE TOCH als je dat tegenkomt???

EefjeWentelteefje | 14-04-16 | 15:00

Mogen Nederlanders nog tegen kinderbruidslaven zijn van Erdogan?

simpelman | 14-04-16 | 15:00

@Niederländer | 14-04-16 | 14:18
Pats boem raakkkkkk.........

nope | 14-04-16 | 14:59

Er was eens een land daar groeiden de bomen tot in de hemel.......

B.Lazerd | 14-04-16 | 14:58

Op je 30e je 25-jarige zilveren huwelijk vieren , zou zo maar kunnen.

ja,diedus! | 14-04-16 | 14:57

tweetybird | 14-04-16 | 14:16
Ook dat is inmiddels niet meer ondenkbaar, als ik me ene Donner herinner, die meende te moeten zeggen, "als de meerderheid de sharia wil dan komt die er".

watmagjenogwel | 14-04-16 | 14:56

Wellicht kan Demmink nog wat adviezen geven aan zijn VVD vrinden hoe recht te lullen wat krom is..... Blij dat PVV stem elke keer.....

chefke2005 | 14-04-16 | 14:55

Je kunt met deze feiten en gegevens, geen NL pedofiel nog vervolgen of in het gevang houden, artikel 1 van de grondwet weet u wel.
Hier past een ahardgrondige vloek!!!!

sprx | 14-04-16 | 14:55

Ik vraag mij wel af wanneer die gutmenschen nu in t-shirt verschijnen. Nou ik heb de hoop al opgegeven toen je ze ook niet hoorde terwijl vluchtelingen die homo zijn werden bedreigt of werden weggepest. Nee die hadden het te druk met duiden van het keulen incident. En het bagataliseten er van omdat dat ze niet zo goed uit kwam. Ja we moeten massaal gelukszoekers binnenhalen van de gutmensch want zielig maar dat homo's in ons vrije land nu gevaar lopen door die cultuurparels hoor je ze niet over en over de gelovige pedo opa's zal je ze ook wel niet horen. Dat vrouwen niet veilig meer over straat kunnen hoor je z3 ook niet over. En ja zeg eens eerlijk. De aanrandier die hier in nederland een 3 jarig meisje heeft aangerand heeft 40 uur taakstraf gekregen. En dat terwijl ze zijn ballen hadden moeten afhakken hem naar de zandbak terug hadden moeten sturen en zijn ballen in een envelop er achteraan met post nl. Maar ja wij hebben pedo partij de pvvda. En dan krijg je dat soort dingen. Want die kijken weg. Net als die gutmensch!!!

tweetybird | 14-04-16 | 14:55

De nieuwe Kinderombudsman is het 55-jarige kruidenvrouwtje Margrite Kalverboer. Ze is bijzonder hoogleraar Kind, Pedagogiek en Vreemdelingenrecht aan de Rijksuniversiteit Groningen. Dat komt vast goed met die kindbruidjes. In de soep.

Piet Karbiet | 14-04-16 | 14:54

Binnenkort , islamitische kleuterschool omgedoopt tot moedermavo ?

ja,diedus! | 14-04-16 | 14:53

En de EU zag dat het goed was.

B.Lazerd | 14-04-16 | 14:52

Terecht dat er wat tegen kinderarbeid gedaan wordt , hier in Nederland de morele-vinger wereldwijd opsteken. Maar via de eigen achterdeur deze achterlijkheid toestaan.

ja,diedus! | 14-04-16 | 14:51

Misschien doet die COA er niets aan omdat ze dat spel wel leuk vinden en er heimelijk aan mee doen, of zeg ik nu iets verkeerd?
Niets is onmogelijk in NEEderland, is inmiddels gebleken.

watmagjenogwel | 14-04-16 | 14:51

Eens te meer het bewijs. Die lui doen gewoon wat ze zelf willen. Aanpassen ? Dacht het niet ! Zeg er wat van en je discrimineert.

B.Lazerd | 14-04-16 | 14:51

@ Teen / 14:48
Waren 'we' dat eerst dan niet?

Tobi | 14-04-16 | 14:50

Gelukkig krijgen we een nieuwe vrouwelijk Kinderombudsman.
Dat zal ze leren.

Piet Karbiet | 14-04-16 | 14:50

"Sex met een minderjarige is nu eenmaal verboden."
Blijkbaar niet als je van islamclub bent.

McMarx | 14-04-16 | 14:49

Ik begrijp uit de reacties dat we tegenwoordig tegen pedo's zijn?

Teen | 14-04-16 | 14:48

Nog even zo doorgaan en kindervriend Sinterklaas komt zonder werk te zitten.

ja,diedus! | 14-04-16 | 14:48

Waanzin waanzin. dijkhof zet aan tot misbruik en schending van de rechten van het kind.

jitro | 14-04-16 | 14:47

@Adversary
@ Tweetybird
Goed zo!!

diddley2 | 14-04-16 | 14:46

Ik ben een leek in recht.
Maar mijn boerenverstand vertelt mij dat hier illegale praktijken plaatsvinden. Sex met een minderjarige is nu eenmaal verboden. Waarom is er geen organisatie/advocaat/politieke partij die een rechtzaak begint? Al die asiel advocaten met hun grote hart die zo erg hun best doen om al die zielige immigranten door de mazen van de wet te loodsen, is er niet misschien 1 die het lef heeft om de staat aan te pakken en in het beklaagdenbankje te zetten? Of misschien Geenstijl zelf? Wie gaat dit nu eindelijk eens aanpakken want dit druist tegen alles wat goed en recht is in.

nietvaneergister | 14-04-16 | 14:45

Dit kabinet faciliteert pedofilie
eigenlijk best wel raar, als je er goed over nadenkt

Tobi | 14-04-16 | 14:43

Waar blijven de voorgedrukte aangifteformulieren???

meneer Q | 14-04-16 | 14:43

tweetybird | 14-04-16 | 14:32

Maar ja helaas is het voor het meisje hier natuurlijk ook niet veilig zolang pedo partij de pvvda hier aan de macht is. Wel vreemd als je bedenkt dat bij die partij vrouwen en homo's ook al niet veilig zijn in asielzoekercentra's. Je zou bijna zeggen die pvvda dat moeten toch partijen zijn die puur uit islamisten bestaan. Want alles wat de pedoprofeet zegt is in hun ogen oke. Je kan het constant met eigen ogen aanschouwen. Kindbruidjes die met pedo opa welkom zijn. Homo's die getreiterd worden bij de opvang worden apart gezet en noem maar op van die rare fratsen. Je zou toch denken dat als ze onze waardes niet accepteren en ze zich misdragen dat niet de vrouw of homo die het overkomt apart word gezet maar de gene die zich niet kan verenigen met onze waardes gelijk terug mag naar de zandbak. Maar ja ook hier geldt slachtoffer wordt dader en dader wordt betuttelt.Tsja het wordt hier steeds maffer.

tweetybird | 14-04-16 | 14:41

Dijkhoff is een kinderbeul, Dijkhoff is een kinderbeul, Dijkhoff is een kinderbeul Tatatatatataa...

Sabotage | 14-04-16 | 14:40

De Ramadan valt hoog zomer dit jaar. Mag lijen dat het 30+ graden wordt in Ter Apel en dat opa tijdens de daad aan een gruwelijke hartaanval sterft. 's Nachts, in zijn eigen kots.

Piet Karbiet | 14-04-16 | 14:40

Pedovereniging terecht verboden...
voor islam gaan alle deuren open...
Daarom zei Rutte ook: 
“Graag wens ik de miljoen moslims in Nederland een fijne ramadan toe. Ramadan kareem."
Hij weet in ieder geval zeker dat hij geen problemen hoef te verwachten zoals de heer Wilders.
Zum Kotzen.

meneer Q | 14-04-16 | 14:38

Kindbruidjes zullen later wel de ideale gratis arbeiders worden en zo niet dan staat Jetta Klijnsma (PvdA = Partij van dwangArbeid) wel klaar met haar zweepje. PATS!

ProAsfalt | 14-04-16 | 14:37

Dus als NPO of RTL vluchteling meisjes in beeld brengen aan het handje (ook al is 99,9999% jonge mannen blijft de suggestie van veel zielige kindertjes erg handig als verdoezelaar) dan vragen we ons continu af: Waarschijnlijk een kindbruidje met medewerking van onze regering hier naartoe gehaald om misbruikt te worden door baardmans. Laat ik nou denken dat deze gang van zaken nooit en te nimmer bij een PVV kabinet zouden plaatsvinden. Bij de VVD of PVDA geen probleem. Wie hoort hier in dit land dan eigenlijk voor de rechtbank te staan vraag ik retorisch?

dijkbewaker | 14-04-16 | 14:36

@Teen | 14-04-16 | 14:30
Loop eens een moskee binnen, wij weten dit niet, neem ik aan.

Uw Verzekeringsadvis | 14-04-16 | 14:35

Tijd voor een referendum over de associatie tussen smerige pedofielen en kindbruidjes
en het Haagss vullis dat ze hierbij faciliteert
Berthe | 14-04-16 | 14:30
.
Een referendum hierover houden kan niet. Er is in Nederland namelijk géén wet die dit soort praktijken *toestaat*. Integendeel. Deze praktijken zijn bij wet verboden!

Lupuslupus | 14-04-16 | 14:34

Vandaar dat die lui zo op zoek zijn naar maagden.

roze_bril | 14-04-16 | 14:34

Pedoclubje , het begon bij een minister hoofd justitie ,en dat houd de boel graag in stand .
Schaam je om Nederlander te zijn Dijkhoff .

fleurtje | 14-04-16 | 14:33

Klaas wordt retegeil van die kleine meisjes. Dat zie je gewoon aan dat vadsige hoofd.

très cool | 14-04-16 | 14:33

@Adversary | 14-04-16 | 14:27
.
Exact. Een bokje slachten op je balkon is cultuur maar voor een wollen varkensmutsje word je in dit land gearresteerd. Totale idioterie.

Piet Karbiet | 14-04-16 | 14:32

nietvaneergister | 14-04-16 | 14:02
Destijds had ik dit niet zien aankomen, maar dat overkomt mij nooit weer.

Bertie Wooster | 14-04-16 | 14:32

Duifmans | 14-04-16 | 14:26

U bedoelt naar die ouders die vaak hun kind hebben verkocht voor een grove bruidschat. Nou denk ik dat we dat maar niet moeten doen. Wat vind je van mijn voorstel. Het kind asiel geven en die vieze opa lekker terug naar die zandbak. Zo'n kind heeft het hier nog beter in een weeshuis.Die heeft nu wel recht om hier te mogen zijn. Dat is namelijk in weze een echte vluchteling!Die te vrezen heeft van ouders en zo'n vieze ouwe opa!! De islam pedo opa! Onder het mom van het geloof mag het dus doe ik het!!tsja geloof het blijft een pest. Pedofilie en geloof is ook zo'n echte combinatie. Ze lusten er pap van zo blijkt. De hoge heren van het geloof.

tweetybird | 14-04-16 | 14:32

maar Rutte kan wel heel mooi kruipen voor onze jet-set keuning #geenknipvoordeneuswaard en de aanhangende brusselse elite.

rechtsdwalendeautist | 14-04-16 | 14:32

.
Tijd voor een referendum over de associatie tussen smerige pedofielen en kindbruidjes
en het Haagss vullis dat ze hierbij faciliteert

Berthe | 14-04-16 | 14:30

Waar kun je zo'n kindbruidje trouwens bestellen?

Ik vraag dit natuurlijk niet voor mijzelf.

Teen | 14-04-16 | 14:30

Geen probleem, als mensen dit soort dingen maar onthouden bij de volgende verkiezingen. Ik zal wie het maar horen wil er in ieder geval nog eens even aan herinneren.
Wat een kansloze stakkers bij de VVD. Dit is gewoon op alle fronten illegaal maar de VVD durft de paar stemmen die ze nog hebben niet te verspelen blijkbaar. Ijdele hoop en al helemaal omdat je daarvoor dus op pedosexuele moslims moet rekenen als partij. Smerige laffe leugenaars in de politiek.

WatZalIkErvanZeggen | 14-04-16 | 14:30

VVD nog minder waard dan PvdA wat mij betreft.

Bram van Ojik | 14-04-16 | 14:29

@Duifmans | 14-04-16 | 14:26
Die ouders hebben juist die arme meisjes verkocht aan die beesten. Opvangen en in vrijheid opvoeden hier.

nietvaneergister | 14-04-16 | 14:29

Dat kan toch niet waar zijn? Er werken toch niet alleen maar linkse wegkijkers bij het COA, hoop ik? Steekproefsgewijs gaan controleren en de COA zich laten verantwoorden. En heeft de IND hier ook een rol in?

Joris Draaksteker | 14-04-16 | 14:28

Doet me heel erg denken aan dat artikel op TPo van laatst. Nederlandse officials in Afghanistan. Zowat onder de ogen van ze worden daar door de locale moslims massaal minderjarige jongetjes geneukt. Wat doen we? Geen flicker, no pun intended. Want dat ligt gevoelig. Dat is de locale cultuur, dat wordt gezien als een statussymbool. De hypocrisie druipt er letterlijk van af. En DAT komt me pas echt de strot uit in het hele 'integratiedebat': Dat je als autochtoon, blank person gewoon MERKT dat een andere groep met dingen weg komt waar je als 'normaal' burger keihard op wordt afgerekend. Blanke kindbruidjes? Het land zou te klein zijn. Jongetjes neuken als statussymbool? Aan de hoogste boom. Aanranding, massaverkrachting, homohaat, vrouwenonderdrukking, antisemitisch gedachtegoed? Wees welkom, hier is de subsidie. SUBSIDIE!! Een pedopartij wordt met de grond gelijk gemaakt. Een Neonazi vereniging wordt terstond verboden. Maar salafisten wordt geen strobreed in de weg gelegd. Segregatie, seksisme? Begrip voor! Terwijl een soortgelijk vergrijp van een autochtoon burger kan rekenen op resolute vervolging. En dan Appa. Wat die chimpanzee WEL mag zeggen terwijl veel mildere uitspraken op twitter van blanken kunnen rekenen op huisbezoek van de politie. En bij doorvragen weet natuurlijk niemand wie dat bevel nou heeft gegeven. Tuurlijk niet. De tweedeling in Europa - in heel het Westen!- is al lang een feit, en het komt in dit geval NIET door de welwillende blanke burger dat de onderbuik steeds harder begint te rommelen. Het zijn dit sort walgelijke feiten. Praktijkvoorbeeld? Schetst u zich eens de volgende situatie. In een park in Nederland komt een man aangelopen met een krat onder z'n arm. Hij gaat op de krat staan, en roept luid tegen het aanwezige publiek: "Ik ben trots op mijn ras. Ik ben TROTS op mijn ras!!" Indien de man zwart is, wordt instemmend geknikt, klinkt hier en daar applaus en wordt zijn statement toegejuichd als voorbeeld voor anderen. Maar als de man BLANK is... wordt afkeurend gegromd, wordt de man uitgescholden voor fascist of erger, en wordt door iemand zelfs de politie gebeld. De man kan waarschijnlijk op klappen rekenen voordat hij door de toegesnelde ordehandhavers wordt afgevoerd. ZO ver zijn we inmiddels.

Adversary | 14-04-16 | 14:27

Iedereen in dit land moet zich aan de Grondwet houden. Er zijn géén uitzonderingen i.v.m. religie. Dus ook moslims moeten zich aan de Wet houden.!
.
En die wet zegt dat iemand beneden de 18 jaar géén volwassene is en niet kan trouwen òf hij/zij moet daar speciale toestemming voor hebben gevraagd en gekregen.
.
Dat de overheid nota bene wéét over die kinderen en zelfs hoeveel het er zijn maar er niet tegen optreedt is een schande van jewelste.
.
Maar ik begrijp het wel hoor, men wil geen ruzie met de moslims in Nederland en/of met de arabieren. Vandaar dat buigen en door de knieën gaan tot aan het absurde toe. Wij in Nederland hebben NIETS te maken met die zandbakgebruiken. Zij zijn hier gekomen en MOETEN zich aan ONZE wetten houden. Maar waarom zouden ze wanneer het zelfs de overheid niet interesseert?
.
Hetzelfde met de dieren marteling door moslims. Er is een wet die zegt dat het martelen van dieren verboden is. Maar als het moslims betreft geldt die wet plotseling niet.
.
Het is om gillend gek van te worden en iedereen die nu nog niet ziet dat we al zijn overgenomen door de islam zit onder een steen.
Zelfs de bescherming van kleine kinderen (en dieren), de zwaksten in onze samenleving, is niet meer aan de orde.

Lupuslupus | 14-04-16 | 14:27

De kerels veroordelen, vastzetten en uitzetten. En de bruidjes naar goede opvang en terugsturen naar de ouders.

Duifmans | 14-04-16 | 14:26

-weggejorist-

Piet Karbiet | 14-04-16 | 14:25

Maar ja geloof mij maar als Rutte hier opa met zijn kindbruid naast mij laat wonen. Dat gaat niet lang duren. Dat geef ik je op een briefje. Ben namelijk meer een man van snelle oplossingen. Sneller als dat hij naast mij woont is hij vertrokken. Is het niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Daar heb ik nou wel een tijdje zitten voor over. En dat de dokters dan maar uren mogen bezig zijn om mijn schoen uit zijn reed te halen die er in zijn geheel in zit. Met veters en al!! En dan roep ik nog even tegen die dokters ,doe het wel halal. Dus zonder verdoving. Tsja je zou de man maar krenken als je het niet halal doet. Toch!!!

tweetybird | 14-04-16 | 14:25

Toch wel een bijzonder geloof, alles mag alles kan, en niemand doet er wat aan.

Uw Verzekeringsadvis | 14-04-16 | 14:25

Zou Amnesty hier ook wat van durven zeggen? Of is dit volgens hen een cultuurdingetje waar wij ons niet mee moeten bemoeien?

Asimov6 | 14-04-16 | 14:24

Kindbruidjes stemmen niet.

Huupke | 14-04-16 | 14:23

Het woord Ghruwelijk krijgt opeens een heel andere betekenis.

Piet Karbiet | 14-04-16 | 14:23

@(c)ZWITSUL | 14-04-16 | 14:13,


Samsom is gewoon een Bilderberger, dus die heeft hele andere belangen dan het nederlandse volk of zelfs zijn kiezers.

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/05/...

rode peper | 14-04-16 | 14:18

@Brits Folkestein | 14-04-16 | 14:04
Dat hoeven ze niet uit te leggen, want niemand stelt nog kritische vragen. We zijn een lamgeslagen en apatisch volk geworden.

Niederländer | 14-04-16 | 14:18

Is er niet een manier om Dijkhoff, en eerlijk gezegd de hele hypocriete Haagse kliek op te laten plegen wegens faciliteren van pedofilie, mensenhandel, slavernij en misdaden tegen de mensheid?

marcoplarco | 14-04-16 | 14:17

Lekker, in september 'kon het echt niet' en we leven inmiddels in april, en er is nog steeds niks gebeurd... Kan er geen werkgroep opgezet worden die de mogelijkheden onderzoekt om deze mensen een cursus te geven?

Fall | 14-04-16 | 14:16

Tsja VVD en pedo. Dat is toch wel best een begrijpelijke combinatie. Zeg maar gerust ik sta er niet eens van te kijken. Iets met Demmick en vrindjes bijvoorbeeld.Sterker nog iets waar wij bevolking nog voor bloeden. Waar de vvd niks zegt over dat de turken syrische vluchtelingen gewoon terug oorlogsgebied instuurt. Ja die willen ze niet voor het hoofd stoten . Die turken toch! Ja er waren al woorden gevallen in die tweede kamer van chantage. Nou duidelijk is dus dat de pedo volgens de VVD maar islam moet gaan aanhangen want dan is pedofilie ineens legaal!!! En ben je niet meer strafbaar. Denk dat demmick nu iedere vrijdagmiddag in de moskee zit!!! De vereniging martijn zal opnieuw opstarten onder de naam al barouck martijn. En zie legaal.Met dank aan de pvvda. Kijk mensen zelfs als u kleine zoon of dochter slachtoffer is geworden van een pedofiel. De pvvda lacht u werkelijk vol in de bek uit. Houd daar maar rekening mee als u op die partijen stemt. Stemt u er op dan ook niet meer zeiken want dan is het namelijk legaal. En mag u kleine dochter legaal uitgewoont worden volgens die partijen. Sterker nog ze gaan een stap verder. Ze mogen dan ook met u dochter van 8 trouwen. En dat geheel legaal.

tweetybird | 14-04-16 | 14:16

Hoe ver kan een regering zakken.Nou elke keer dieper dus.

van stampij | 14-04-16 | 14:14

Goed gedaan, Mark Rutte! Mijn vertrouwen heb je allang niet meer (lees goed: 'oww, wat heb een spijt dat ik indertijd op je gestemd hebt'). Rot maar op uit ons land en ga maar snel naar je EU-vrindjes, die straks net als jij, geen EU meer hebben.

Heer Hugo de Waard | 14-04-16 | 14:14

Dus dat zijn de kinderen die prominent bij npo in beeld worden gebracht. Weten we dat ook weer.

TheseDays00 | 14-04-16 | 14:13

met name de grote debat afwezige gisteren, Diederik Samsom, moet zich helemaal kapot schamen, zoetgehouden door het grootkaptaal die af en toe een kluifje op de kleine fractietafel werpt.

(c)ZWITSUL | 14-04-16 | 14:13

Laat ik er nooit een tegen komen!

Mr_Pikibelly | 14-04-16 | 14:11

Iets met de hypotheekrenteaftrek, die niet naar Griekenland zou gaan om de onderste steen van 1000 Euro zo spoedig mogelijk niet te bemoeilijken - ha,ha, ha.
-

bisbisbis | 14-04-16 | 14:11

@ Van Rossem
Psst, ik ben ook woedend als ik dit lees maar doe holt en en even omdraaien aub.

Maya de Blij | 14-04-16 | 14:11

Het meurt en ruft geweldig in die COA. Uitmesten die handel !

van Oeffelen | 14-04-16 | 14:08

Pedofilie mogelijk gemaakt door "Onze"Nederlandse regering.
Dit gaat interessante jurisprudentie opleveren met betrekking tot onze autochtone pedofiel.

Onvoorstelbaar dat wij dit laten gebeuren, en onvoorstelbaar hoe groot mijn haat wordt.

diddley2 | 14-04-16 | 14:07

VVD brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe.

Botte Hork | 14-04-16 | 14:07

Leuk om te weten dat in het opvangcentrum op 100 meter van je huis dagelijks kinderen van 10 jaar worden uitgewoond door hun "echtgenoot" van ver in de 60. En dat het de overheid, justitie en COA-medewerkers niets kan schelen.

sinar2 | 14-04-16 | 14:06

Rutte breekt ook de verzorgingsstaat af. Hij importeert terroristen en vindt open grenzen belangrijker dan onze veiligheid en welvaart. Wij betalen zijn queeste naar persoonlijk gewin met onze levens, onze vrijheid, onze welvaart en onze veiligheid. Waarom accepteren wij dit bedrog en dit verraad? Hoe lang nog!?

Rheia | 14-04-16 | 14:05

Gadver de gadverdamme, wat halen we toch allemaal binnen. Dan die regulatie ook: "Momenteel is nog geen sprake van een actieve strafrechtelijke aanpak van huwelijken waartoe kinderen worden aangezet." Ik schaam me dat ik een Nederlander ben als ik dit zo lees.

gewirwar | 14-04-16 | 14:05

Maak je geen zorgen! Mark Rutte heeft aangegeven 'zo spoedig mogelijk' op te zullen treden tegen kindbruidjes.

JaNeeTochNietDan? | 14-04-16 | 14:04

800 miljoen euro om deze onzin te importeren. Leg dat maar eens uit bij de volgende tweede kamer verkiezingen.

Brits Folkestein | 14-04-16 | 14:04

Wie VVD stemt, is medeplichtig.

nietvaneergister | 14-04-16 | 14:02

Intens triest dat dit nog steeds kan.

Pink Floyd | 14-04-16 | 14:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken