Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Moskee zeurt over structureel geweld terwijl Sylvie Meis een nieuwe man heeft

kusjevansylvie.jpgHeftig nieuws! Sylvie Meis, een vrijgezelle vrouw, was in gezelschap van een MYSTERIEUZE MAN! Zomaar zonder onze toestemming te vragen. Bij de Volkskrant lezen we intussen dat brandstichting, kogelinslagen, bekladding met nazi-symbolen, stenen door de ruiten tijdens het gebed, varkenskoppen op de stoep schering en inslag (haha) zijn bij moskeeën, maar dat dit grotendeels genegeerd wordt door de grote media. Maar goed, we hebben dus tegelijkertijd een volwassen vrouw zonder relatie die zomaar zelf bepaalt wat ze doet met wie. Ophef! Er is dus een trend dat het 'daar moet een piemel in'-tuig zich wendt tot terrorisme tegen moskeeën, omdat ze geweld door moslims vrezen en dus maar geweld gebruiken. Maar een knappe en succesvolle vrouw die zomaar ongevraagd zelf bepaalt wat ze doet met haar lichaam, hoe kunnen we het daar nu niet over hebben? Was ze lelijk en een nobody, dan interesseert het niemand door wie ze haar gezicht laat stuken. Maar ze is lekker! En succesvol! Kijk, moslimorganisaties die puur en alleen gericht zijn op het opkomen voor belangen van moslims gebruiken nu superpopulistisch al het geweld tegen moskeeën om te pleiten een hardere aanpak van geweldsdelicten tegen hun religie. Ha, belachelijk! Zomaar huis en have willen beschermen, wat een rare jongens. Echter, de mysterieuze man is vaker met Sylvie Meis gespot, dus we kunnen niet ontkennen dat we op iets wezenlijks zijn gestuit op dat vlak. Overigens, het wettelijk maken van de strafbaarheid van islamofobie is niet nodig. Het smijten van molotovcocktails is al strafbaar, net als discriminatie. Dat moet alleen wel snoeihard uitgevoerd worden om al die terroristische idioten die moskeeën belagen achter slot en grendel te krijgen. Bovendien, een 'fobie' moet je genezen, niet afstraffen, vraag maar aan een willekeurige psychiatrische psycholoog. Strafbaarheid van islamofobie klinkt meer alsof al dan niet abjecte en kritische meningen over de islam voortaan ook voor een rechter gesleept kunnen worden, en dat moeten we niet willen met zijn allen. Net als zomaar Sylvie Meis haar eigen gang laten gaan wat betreft liefde en seks zonder roddels over haar tot nieuwsberichten om te pompen. We kunnen in ieder geval constateren dat als Sylvie Meis en terroristische aanslagen op moskeeën ongeveer evenveel aandacht krijgen in de landelijke media, de verhouding aardig scheef zijn in dit land. Dan beseft u namelijk niet hoe relevant en actueel Sylvie Meis is.

Reaguursels

Inloggen

Vedor + KlunsJohannus Wanneer komt de eerste pogrom tegen moslims?

Pace | 12-03-16 | 03:48

Islamofobie is bij uitstek een gemunte term om gerechtvaardigde kritiek op islam weg te zetten of via de achterdeur van justitie verboden te krijgen. Islam gaat om schending van mensenrechten, ongelijke behandeling van vrouwen, onnodig dierenleed, bevordering van achtergeblevenheid en geweld omdat het geen kritiek veelt. In de wereld van islam bloeien de vruchten ervan op. Een blik op islamitische heilstaten als Pakistan, Afghanistan, Saoedi Arabie, Irak en Iran geeft het verschil aan met de wereld waarin maar ruimte voor praktisering van mensenrechten en vrijheid van meningsuiting is. Vertel het op de scholen, beschrijf het in de kranten en laat het zien op TV en internet opdat ons hier niet eenzelfde terugval hoeft te overkomen als Libanon, Egypte, Iran, Irak en Syrie. Laat niemand nog kunnen blijven beweren van niets geweten te hebben.

Takki Yah | 11-03-16 | 22:11

Zeg Kwit, zijn er wat dampen van die laatste dumpertreeten blijven hangen? Plus, waar is de link naar PowNed?

automobilaterealist | 11-03-16 | 22:05

Er zijn Nederlanders die terug slaan? Is dat er op de lagere school niet uitgecastreerd.

3Xniks | 11-03-16 | 19:39

Hij geeft het zelf toe in de Volkskrant: 'Het is wachten op de eerste dode'. Dan mag je niet klagen vind ik. Konden wij dat maar zeggen.

Drs. Paco P. | 11-03-16 | 18:24

Wat? Is Sylvie Meis moslima geworden?

Rest In Privacy | 11-03-16 | 18:00

laat mij raden: het is een man met een enorme bank rekening? maar het lijkt me toch prettiger om bij sylvie naar binnen te gaan als in een haathok wat moskee heet

bekijket | 11-03-16 | 17:49

@Mastermattie .... het waren toch 88 maagden die bij nader onderzoek allemaal hun maagdelijkheid al lang geleden zijn kwijtgeraakt.

sportingact | 11-03-16 | 16:31

Sylvie vind ik veel leuker om te lezen dan het gezeik van een moskee. Die mogen ze van mij allemaal afbreken met zwaar geschut.

sportingact | 11-03-16 | 16:28

lol, een van de betere, stilistisch.

Zyprexa20mg | 11-03-16 | 14:56

Geef een verwarde man een toetsenbord.... zoiets?

Opinion1970 | 11-03-16 | 14:35

Sylvie Meis en moskeeën.
Ik mot ze allemaal niet.
En toch krijg ik ze dagelijks in mijn smoel gewreven.

Peter Emile | 11-03-16 | 14:21

Leuk geschreven, Quid! En grappig hoe domrechts alle vooroordelen waarmaakt door er de ballen van te begrijpen.

Maaiveld | 11-03-16 | 14:15

Sylvie is dus rectueel. Samen met de waarneming "hoer van Amsterdam" kan derhalve toch worden gesteld: "daar moet een piemel in!" Bah!

Petskast | 11-03-16 | 14:15

Zo moeilijk vond ik de gelegde parallel niet. Waarom het merendeel hier boven wel?

Noltie | 11-03-16 | 14:10

-weggejorist-

Dev.Jam | 11-03-16 | 14:04

Mooi kaartje bij het Volkskrant artikeltje. Kop = Geweldsincidenten vanaf 2010. En dan klik je op Eindhoven en dan zie je als datum van het incident 17 juni 2003...

Toewan | 11-03-16 | 14:02

""En geen woord van onze 'dappere' politici over het feit dat Joden niet meer naar de synagoge kunnen lopen zonder bedreigd te worden.""
@ gescheurdrubber | 11-03-16 | 13:58
Ach ja, dat komt immers omdat iedereen gelijk is in Nederland (kuch)
www.geennieuws.com/2016/03/art-1-voor-...

telelezer | 11-03-16 | 14:02

En geen woord van onze 'dappere' politici over het feit dat Joden niet meer naar de synagoge kunnen lopen zonder bedreigd te worden.

gescheurdrubber | 11-03-16 | 13:58

Drie maal Meis is onzin. één keer is genoeg.

gratias | 11-03-16 | 13:50

-weggejorist-

gratias | 11-03-16 | 13:47

Ik denk wel dat slettenbak Sylvie Meis, zich door een vent met geld graag 'genaaid' voelt. (Graag wat foto's erbij natuurlijk).

gratias | 11-03-16 | 13:47

-weggejorist-

gratias | 11-03-16 | 13:47

Al in de jaren 1930 wilde de toenmalige regering de grenzen sluiten voor floegteliengen (ja, toen kon dat nog want onze machtshebbers zaten toen nog niet in Brussel)
Ik citeer:
""Nu na zoveel jaren aan de toevloeiing van vluchtelingen geen einde te zien is, zelfs een vergroting van toestroming te verwachten is, is de regering van oordeel, dat de tot nu toe gevolgde gedragslijn beëindigd moet worden en dat binnenkomst hier te lande van verdere vluchtelingen, onverschillig van welke nationaliteit, niet meer kan worden toegestaan. Verschillende belangen van ons land en onze bevolking – ik herinner slechts aan economische belangen en de nog steeds aanzienlijke werkeloosheid hier te lande – maken het noodzakelijk de verdere toelating van ………vluchtelingen hier te lande tegen te gaan en te verhinderen. Een vluchteling zal voortaan als een ongewenst element voor de Nederlandse maatschappij en derhalve als een ongewenste vreemdeling te beschouwen zijn, die derhalve aan de grens geweerd en, binnenslands aangetroffen, over de grens gebracht zal moeten worden.
-De aanschrijving wordt in het Algemeen Politieblad geplaatst.
-De Minister van Justitie, C. Goseling""
www.geennieuws.com/2011/10/schuldgevoe...

telelezer | 11-03-16 | 13:46

Hemmenaar7 | 11-03-16 | 13:23

Wij laten als het aan ons ligt haar wel met rust. Helaas is dat andersom met madame meis niet het geval. Die heeft namelijk de ziekte van aandachtshoer!!

tweetybird | 11-03-16 | 13:25

laat SMeisje toch

Hemmenaar7 | 11-03-16 | 13:23

Maar ja wanneer komt het woord westersfobie. Die moskees wel zeuren maar echt promoten van intergratie doen ze niet. Maar dan wel zeiken dat de afstand tussen moslims en niet moslims groter wordt. Tsja vind je het gek als ze zwemavondjes voor moslima's organiseren waar niet moslims niet welkom zijn. Waar er gordijne worden opgehangen in een zwembad. Nee ze staan toch echt zelf de intergratie in de weg met hun afzonderen. Zelf houden ze discriminatie zwaar in stand met hun discriminerende religie regels en dan wel gaan roepen dat wij islamfobie hebben. Ja vindt je het gek als hun religie alkes uitsluit wat niet in hun straatje past. Ik zeg het zijn en blijven zielige sukkels die geloven in een sprookjesgod met regels uit de middeleeuwen. Als je het hier zo slecht hebt pleur lekker op naar de zandbak. Als je de westerse waardes weigert te omarmen wat doe je hier dan nog. Niet wij maar jullie zijn in weze te gast. Als we in die zandbaklanden komen hebben wij ons ook aan te passen naar de geldende waardes.Dus lijkt mij andersom datzelfde ook logisch. Wij hebben de waarde dat we tolerant zijn naar homo's. Ook naar vrouwen en alles wat jullie godsdienst jullie laat haten. Passen jullie je maar aan. Niet wij want dat is de omgekeerde wereld. Wij zijn hier niet te gast. Jullie in weze wel. En anders staat het je vrij terug te gaan naar die zandbak. Want daar heb je het toch beter dan!!

tweetybird | 11-03-16 | 13:19

De Volkskrant maakt zich belachelijk door nog steeds over "islamofobie" te spreken wanneer men gewoon tegen verdere islamisering is. Het is een moeilijk woord maar de betekenis van dat woord moet toch voor die Volkskrantjournalisten op te zoeken zijn.

J.Slavink | 11-03-16 | 13:01

Kan wel zijn, maar de rechterhelft van die kop trok ik al niet of nauwelijks.

Slogra | 11-03-16 | 12:58

Op heel wat plaatsen worden burgerwachten en alarmeringsapps ontwikkeld als bescherming tegen islamitische tuig.
Moskeeën móeten niet zeuren en zelf zoiets ontwikkelen.

Islamofiel | 11-03-16 | 12:39

Die volkskrant. Wat een tumor is dat zeg. Oorzaak en gevolg omdraaien (alsmede de waarheid) is een 2e huid voor dat landverradersblaadje. Laat ze zich eens verbazen over de 80% criminaliteit onder mocro-idioten.

ReligionSucks | 11-03-16 | 12:36

Het is gewoon de poldervariant van Kim Kardashians ass.

postmodernismisdead | 11-03-16 | 12:35

Watching the Wheels | 11-03-16 | 11:55

Huh u kent sylvie Meis niet hoor ik al. Man ze nodigt ze zelf uit. Ja zo erg. JA

tweetybird | 11-03-16 | 12:28

Toch zou ik liever iedere dag sylvie meis in de krant en op de tv zien en dan verschoond blijven van ook maar iets wat te maken heeft met de islam.
Zou alleen al vanuit een esthetisch oogpunt een sterke vooruitgang zijn.
.
La Meis hoeft dan wellicht niet des werelds grootste denker te zijn, maar zo ongeveer alles wat uit haar mond komt (en ik ben bereid daaronder ook te begrijpen datgene wat buiten het verbale ligt) heeft een grotere waarde dan wat dan ook uit de mond van een islamiet komt (en om deze groep tegen zichzelf te beschermen beperk ik het dan nog tot datgene wat zij in oprechtheid in woorden gieten).

Glasgow Argus | 11-03-16 | 12:27

Elke dag worden er 100 Nederlanders beroofd, verkracht en geintimideerd door moslimjongeren, en dan gaan ouwehoeren over 1 varkenskop of 1 bami kruis op zo,n moskee?

John nie | 11-03-16 | 12:27

necrosis | 11-03-16 | 11:34

Inderdaad dat zou ik zelfs zielig voor die ander vinden. Dat wens je zelf je ergste vijand niet toe. Tijd dat ze in Den Haag dat waarheidsgetrouwe liedje weer eens op de tribune zingen!! Die supporters hadden echt jaren terug al een voorruitziende blik!!! JA in den haag wisten ze dat al toen ze nog vele malen jonger was. Hele elftallen. Na de wedstrijd!!!

tweetybird | 11-03-16 | 12:26

Islamofobie bestaat niet, het is namelijk niet irrationeel om bang te zijn voor de Islam.

xlanoxe | 11-03-16 | 12:23

très cool | 11-03-16 | 11:22

Nee hoor is niet waar. Het is effe puzzelen maar de overeenkomsten zijn er echt. Dus toch in het geheel niet zo'n dom stukje. Maar je moet er effe voor nadenken.

tweetybird | 11-03-16 | 12:22

De Grote Vraag blijft natuurlijk: waar is de Vrijmimbo?

meneer Q | 11-03-16 | 12:20

Ten eerste sylvie meis moet lekker zelf weten de hoeveelste piemel ze naar binnenschuift. Wat mij wel aan die trut erg steekt dat ze dat iedere keer met de hele wereld moet delen voor aandacht. Dat maakt haar dus een irritante (aandachts)hoer. Niks meer niks minder. Ben die sylvie meis figuren ondertussen wel een beetje zat. En nee ik zou haar niet doen. Ze is mij een beetje te veel voorgegleden. En moskees doen altijd de zielige uithangen. He dus toch wat overeenkomsten met sylvie meis. Het zijn beide aandachtshoeren.

tweetybird | 11-03-16 | 12:20

Inslag, hahaha.
Briljant.

ADHDtje | 11-03-16 | 12:19

Met zoveel tegenwerking vertrouw ik alleen de uitslag als die NEE is. Maar dan wordt de opkomst vast wel gemanipuleerd naar <30% helaas. Actie voor analisten: kijk goed naar de uitslag in de gemeenten met veel minder stemlokalen dan gebruikelijk. Resultaten zullen vasr 'verrassend' zijn. Lang leve de democratie.!?

Kweetnietkweetwel | 11-03-16 | 12:19

Niks meer gehoord over dat mooie pamfletje wat de meneer achter de link vasthoud? Toch uit eigen kring?
.
Voor de rest begrijp ik het begrip discriminatie niet meer.
Als je mensen op basis van een of ander geloof, ethische achtergrond oid achterstelt dan mag dat niet, ow, ok denk ik.
Als dat zo is dan mag je nazi's ook niet achterstellen door hen uit te sluiten want achterstellen mag dan niet.
ok, zullen velen dan zeggen, maar nazi's zijn stom.
Ow, dus selectieve discriminatie mag wel.
De nazi's hadden er een handje van mensen te bedreigen en bedreigen tot uitvoer te brengen. logisch dat je dat niet wilt want stom.
Maar nu hebben we dus een bepaalde bevolkingsgroep die dreigt en bedreigingen uitvoert om de daad bij het woord te voegen. En deze groep mag niet gediscrimineerd worden want ze zijn niet allemaal zo.
Ow, maar lang niet alle Nazi's waren zo, er waren ook gematigde Nazi's.
Kan iemand mij uitleggen waarom je de ene groep wel mag discrimineren en de andere groep niet?

General McAuliffe | 11-03-16 | 12:19

zucht iphone...
ik bedoel geweld-> geen azc

ZwarteDag | 11-03-16 | 12:15

zucht iphone...
ik bedoel geweld-> geen azc

ZwarteDag | 11-03-16 | 12:15

@jan-lul-de-behanger | 11-03-16 | 11:53
Is gewoon een of andere AFA geweest van een clubje zoals bijvoorbeeld Doorbraak of LZNL

Mastermattie | 11-03-16 | 12:14

@Einde van de Domheid | 11-03-16 | 12:03
.
Een pipo uit Koeweit had laatst ook zo'n verklaring; de levensstandaard was daar veel te hoog voor de sloebers uit Syrie, dus niet welkom.
.
De Koeweitie waren nog niet zo lang geleden zelf massaal op de vlucht voor ene Sadam. Kan de VN ze daar niet even aan herinneren?

Piet Karbiet | 11-03-16 | 12:14

Johnny begint op Rutte en zijn struisvogelpolitiek te lijken.
Geen geweld->azc
Geweld->azc
Ga me nou niet zeggen dat het je niet was opgevallen, Johnny Policor...

ZwarteDag | 11-03-16 | 12:12

Er was een tijd dat de Moefti van Jeruzalem graag Duitse post kreeg, volgens Netayahu. Maar dat klopte niet volgens Angela.

Piet Karbiet | 11-03-16 | 12:09

Marc uit vorige topic heeft een ernstige vorm van islamoJoop.

koosnaam | 11-03-16 | 12:08

Stiekem hoop ik dat de moslims zich zo ongemakkelijk gaan voelen in Nederland dat ze vanzelf vertrekken naar een zandbak naar keuze. Een man mag dromen toch?

Elmer Fudd | 11-03-16 | 12:07


Piet Karbiet | 11-03-16 | 11:48
Saoedie Arabie is de wieg van het militaristische wahabisme (IS) ze zeggen dat ze niet goed op de arbeidsmarkt passen daar maar ze bedoelen; 'VS en wij hebben een ander plan'.

Einde van de Domheid | 11-03-16 | 12:03

Quid ga met pensioen. NU !!!!

Lichtstadfan | 11-03-16 | 12:03

Wat een vergelijk, net alsof we het niet over sportuitzendingen mogen hebben, omdat moslims bedreigd worden. Kwit ik hoor je ook niet mekkeren over Joodse scholen die dagelijks beveiligd moéten worden. Oh ja voor wie dienen ze beschermd te worden? Ik durf t bijna niet te zeggen. Maar t is niet Sylvie Meis.

Die brief met hakenkruis en adelaar is volgens mij meer bedoeld als vergelijk met het moslimgeloof dan als zijnde afzender. Natuurlijk nog steeds niet netjes!

Archon | 11-03-16 | 12:03

En ik heb een enorme islam-aversie.

Piet Karbiet | 11-03-16 | 12:03

Het volgende stuk over Islamofoob en het uitsterven van de
witte Neushoorn?
Kortom al voor de vrijdagmiddag stoned?

daytripper | 11-03-16 | 12:02

Ik ben islamofoob en er trots op!!

zeefert | 11-03-16 | 11:56

Je zou toch altijd die zeikjournalisten achter je aan hebben als je met iemand afspreekt.

Watching the Wheels | 11-03-16 | 11:55

Ik miste in de krant van slapend Nederland toch wel een update over hoe Kim Kardashian vanmorgen over de omvang van haar jopen dacht.

Guy Veropzoudten | 11-03-16 | 11:54

Hoe moet het dan als we Sylvie bekladden, bespugen of in de fik steken? Zijn de D16 rechters daarop voorbereid?

fingers | 11-03-16 | 11:53

ik weet niet wie Silvie Meis is (nooit van gehoord) maar ik vind haar wel belangwekkender om over te lezen dan over het gedram en ge-eis van een middeleeuws woestijngeloof. Trouwens, ik geloof bij die brief nog steeds in een valse vlag. Want het woord "gebedshuis in nota bene een dreigbrief krijgt geen enkele Hollander uit de strot. Dat moet gewoon van een moslim komen. Maar, een politicus denkt zover niet door.

jan-lul-de-behanger | 11-03-16 | 11:53

In het bovenstaande artikel staat onder andere: "Overigens, het wettelijk maken van de strafbaarheid van islamofobie is niet nodig". Ik heb moeite met het woord "Islamofobie", immers een fobie is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een overmatige angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat en de lijder is zich hiervan goed bewust. Dus: Angst voor de Islam lijkt mij geen psychische aandoening en is in tegenstelling tot een fobie geen irreëele angst maar een reëele angst. Nee, ik vrees niet elke moslim maar ik vrees wel de islam. Laten we dus eens kappen met het woord "Islamofobie". Het woord Islamofobie is een contradictio in terminis.

The_Observer | 11-03-16 | 11:49

Islamofobie in het wetboek (en op aangifteformulieren) proberen te krijgen is alleen bedoeld om gelovigen boven ongelovigen en anders denkenden te kunnen verheffen (met een wettelijke basis) en in strijd met het zo geliefde artikel 1.

TheseDays00 | 11-03-16 | 11:48

@Einde van de Domheid | 11-03-16 | 11:45
.
Doe ze allemaal maar naar Saoudie-Arabie.

Piet Karbiet | 11-03-16 | 11:48

Nog voor twaalf uur en nu al een stuk in je kraag Sjonnie?

hero_of_heaven | 11-03-16 | 11:47

-weggejorist-

blauwe zander | 11-03-16 | 11:47

Uiteraard is dergelijke berichtgeving bij de Azaanbode nimmer zonder reden. Er zijn weer belangengroepjes bezig, ditmaal met doel het specifiek in de wet doen belanden van het begrip islamofobie. En dan is menigeen de lul, geenstijl incluis.

" In samenwerking met de politie, anti-discriminatiebureaus en het College voor de Rechten van de Mens, heeft de organisatie daarom een bewustwordingscampagne gelanceerd met als kerndoel de erkenning van islamofobie als aparte discriminatiegrond."
www.joop.nl/nieuws/meer-moslimhaat-en-...

Abject | 11-03-16 | 11:46

Tja, er zijn zo veel zaken rond de islam die meer aandacht verdienen. Wat bijvoorbeeld te denken van de enorme vloed aan schaapdiefstallen voorafgaand aan het islamitische offerfeest.
En dat terwijl schaapdiefstal voor de intrede van de islam een niet of nauwelijks bestaand delict was.

Peter_K | 11-03-16 | 11:45

Syl, achter het Dubai Creek Hilton is een gloednieuwe moskee gebouwd en dat ding gaat iedere ochtend rond half 6 keihard en indringend af. Neem een kamer aan de andere kant of beter nog in het Sofitel op de Palm. Prima hotel.

van Oeffelen | 11-03-16 | 11:45


Piet Karbiet | 11-03-16 | 11:42
Trump weet hardstikke goed dat de VS verantwoordelijk is voor de vluchtelingenstroom (Inval, Irak, oprichting en financiering IS) Vandaar dat hij zo hoog van de toren blaast. Maar wie kaatst kan de vluctelingenstroom verwachten.
Daarom, asielkantoren in de regio en EU/US 50/50!

Einde van de Domheid | 11-03-16 | 11:45

très cool | 11-03-16 | 11:22
.
Nog geen stukkies van Mutsaerts gelezen? Moet toegeven dat ze kwa niveau elkaar de loef afsteken.
.
Sylvie en moslims, aandachtshoeren pus sang en niet uit het nieuws te slaan.

Veni_Vidi_Vici | 11-03-16 | 11:43

Gaan we ons nu richten op de wanhopige huisvrouwtjes, die smullen van dit nieuws ? Of neemt Kwit de stijl van Greet over, om het volk te laten bewegen ?

Kamervraag | 11-03-16 | 11:43

-weggejorist en opgerot-

Mr. Oranda | 11-03-16 | 11:42

Ik heb een beter idee: VN-Vluchtelingenverdag opzeggen:
http://politiek.tpo.nl/2016/03/10/vn-vluchtelingenverdrag-is-onhoudbaar-en-moet-worden-opgezegd/

Want onhoudbaar en onbetaalbaar en teveel moslims.
Roep ik hier al een jaar.

Piet Karbiet | 11-03-16 | 11:42

-weggejorist-

Mr. Oranda | 11-03-16 | 11:41

Is er al een BNblock plus beschikbaar?

koosnaam | 11-03-16 | 11:39

@KlareWijn | 11-03-16 | 11:26
Sylvie doet geen zwitsals....

necrosis | 11-03-16 | 11:38

Sylvie Meis?
Die zou ik nog niet doen met de lul van een ander!

necrosis | 11-03-16 | 11:34

Best een goed topic.. Vooral de citaat: "Gesneden baguette en tapenade gewisseld met hummus."

Een waarheid als een koe..

Maar ehh ik denk dat die geheimzinnige vent van Sylvie best eens een Rus kan zijn.. Zulke aardige mensen die Russen.

Dr. Frambozenjam | 11-03-16 | 11:34

Als ik het goed begrijp begint Quid een begin te maken met zelfkritiek. Kijk, we kunnen nog jaren doorgaan met kritiek op vrouwenzwemmen, straatgeweld, en de ondemocratische sharia die democratisch kan worden ingevoerd, maar wat doen we zelf eigenlijk?
Paul de Leeuw op een lulstoel in ieder programma op de TV bekijken, Matthijs van Nieuwkerk zien ginnegappen omdat een boekenweekgeschenschrijfster haar naam op een auto krijgt? Pegida en PVV het copyright hebben op islamiseringsoppositie (en dit uiterst ineffectief doen)?
Jan loopt rond. Smits, Nick en Simon in iedere reclamecampaggne. We moeten iets meer van onzelf wensen, dat is de beste manier om overheersing van een vreemde cultuur tegen te gaan!

Einde van de Domheid | 11-03-16 | 11:30

-weggejorist-

Willianus Wortelus | 11-03-16 | 11:28

tsja... de ene fobie is kennelijk het andere niet. Alsof het hebben van een fobie tegenwoordig strafbaar is... en toch niet.

Extra.Paracetamol | 11-03-16 | 11:28

Ik zou Sylvie ongenadig doen (of zij mij) en daarna weer verder gaan alsof er niets gebeurd is.

KlareWijn | 11-03-16 | 11:26

Quit is echt de minst getalenteerde van alle GS-ers en daarmee ook bepaald niet in staat om dit soort ridicule analogieën over het voetlicht te brengen. Stukje slaat dan ook als een tang op een varken.

très cool | 11-03-16 | 11:22

MRF2739 | 11-03-16 | 11:16

Hahaha. Nice.

Ikhebeenvraag | 11-03-16 | 11:21

Geweld trekt geweld aan. Moskeeën zijn vaak vergelijkbaar met de honken van motorbendes, er komen onevenredig veel criminelen. Dat wil niet zeggen dat er geen bezoekers komen die het geweld tegen ongelovigen slechts gedogen, en niet zelf plegen. En schijnt zelfs zelfs een groep moskeebezoekers te zijn die geweld helemaal afkeuren, helaas nog niet openlijk.
Maar ik bedoel maar, als moslims eerst zelf eens beginnen met wat minder agressief te doen tegen de buitenwereld, misschien dat dan de buitenwereld ook weer aardig doet tegen moslims.

Asimov6 | 11-03-16 | 11:20

Kaartje met meldingen is nogal lachwekkend. Incidenten zijn vanaf 2001 en deels gemeld door moskee zelf waarbij de daders ook nog eens uit eigen kring kunnen komen.

Roel8478 | 11-03-16 | 11:20

Ik denk dat het gewoon false flags zijn.

QuantumHolo | 11-03-16 | 11:20

Onbegrijpelijk stuk.... waar wilt u precies heen??

ginosino | 11-03-16 | 11:20

Het gerucht gaat dat Sylvie moslima is.

impy | 11-03-16 | 11:19

De reet van Sylvie meis is Gods geschenk aan de mensheid

who_cares | 11-03-16 | 11:19

Je citeert een artikel uit het Telegraafkatern "Privé", ik dacht dat GeenStijl toch vooral pretendeerde zich bezig te houden met 'nieuws'.

Bisschop Berenbaffer | 11-03-16 | 11:19

Sylvie Meis op zoek naar 72 maagden, zoiets?

Mastermattie | 11-03-16 | 11:18

Ondertussen in Parijs een grote politieactie.... man heeft zich verschanst in een huis bij een school.
.
Bron, HLN.be

Fatwabuster | 11-03-16 | 11:17

islamofobie is een term bedacht door de moslimbroederschap om sharia-wetgeving (godslastering) te introduceren in niet-islamitische landen. Iedereen die deze term gebruikt is een jihad-collaborateur.

Chicagoo | 11-03-16 | 11:16

-weggejorist-

rifraf | 11-03-16 | 11:16

Sylvie Meis en moskeeen zijn allemaal aandachtshoeren!

MRF2739 | 11-03-16 | 11:16

Weet u ook waar er structureel geweld is?
Juist, bij het zandbaktuig van IS!
Daar hoor ik ze toch ook niet over huilen?

Mastermattie | 11-03-16 | 11:15

Al naw bekend van molotovgooier in Enschede?

number668 | 11-03-16 | 11:15

Ik denk dat Quid probeert te vragen "Waarom clicken jullie zo weinig op topics die over islam gaan, maar wel op topics die over lekkere wijven gaan?"

Prof. D.A.H. Vintik | 11-03-16 | 11:14

Onnavolgbare Westlandse logica die ik niet eens wil begrijpen...

Peyronie | 11-03-16 | 11:13

moraal van het verhaal, ik mot ze alletwee niet

d' 8hØker | 11-03-16 | 11:13

Er is nauwelijks aandacht van racistisch geweld van moslimtuig richting andere groepen, terwijl dit aan de orde van de dag is, sinds de jaren '90. Eén nep-pamflet met hakenkruis en Duitsche adelaar is voldoende om de voorpagina van de krant te halen. Moslims moeten begrijpen dat actie uiteindelijk een keer leidt tot reactie, al zijn de daders domme tokkies.

KlunsJohannus | 11-03-16 | 11:13

Goed stuk! Tis vrijdag wil ik niet te veel nadenken bij het lezen van het nieuws.

DwaazzZZzz | 11-03-16 | 11:12

Johnny, ik vind een beetje tegengas best leuk.
Ik keur geweld af, MAAR wat resten de tegenstanders van verdere Islamisering dan?? Social media>> mag niet meer.
Demonstreren>> mag niet meer. Als jij het weet, mag je het zeggen.

-edit: dat mag dus wel, slimmerd. Tenzij je (oproepen tot) geweld bedoelt, dat heeft nooit gemogen.-

Vedor | 11-03-16 | 11:12

Complimenten, Sjonnie, voor het in één blogpost combineren van het oncombineerbare.

De Vrijlansier | 11-03-16 | 11:11

Hebben ze die AFA-aanhanger al gepakt die de keurig geschreven dreigbrieven met "gebedshuizen" erin verstuurde?

eerstneukendanpraten | 11-03-16 | 11:11

Nee, nog steeds niet. En leave Sylvie alone.

Alexis de T. | 11-03-16 | 11:10

Stop met die stomme stukjes Kwit - het is hopeloos

Obstiné | 11-03-16 | 11:10

Wie is dat die Sylvie?

gestopt | 11-03-16 | 11:10

Medicijnen vergeten te nemen Quid

Bokito ergo sum | 11-03-16 | 11:09

Wat een verhaal!

Botte Hork | 11-03-16 | 11:09

Ik snap m niet....

Pat1982 | 11-03-16 | 11:09

Ik ontken natuurlijk alles mbt mijn Sylvie.

Nuchternederland | 11-03-16 | 11:08

Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet lezen... Nog maar een keer proberen. En nog een keer.

Alexis de T. | 11-03-16 | 11:08

Neem nog een bak paddenstoelen, Kwit.

Zo is het maar net! | 11-03-16 | 11:07

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl