Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO - Burgemeester Jozias van Aartsen wil 'minder minder' bezorgde burgers op publieke tribune

bozenezen.jpgHommeles weer in DenHagistan, de stad van Vrede en Recht waar de salafisten mogen marcheren en de shariapolitie roeleert in de Schilderswijk. Tijdens een raadsvergadering gisteravond over de opvang van 1100 (!) asieleisers noemde Hasan Koekoek van de IslamDemocraten (lol - red.) een aantal insprekers en mensen op de Publieke Tribune "RASSIESTEN" (video). En dat was tegen het zere been van de Bezorgde Hageneze Burgers, die piswoest het Feest der Democratie verlieten. Vooral ook omdat BM Van Aartsen dreigde de zaal te laten ontruimen. Want mondige burgers dat moeten we niet willen in een democratie bestuurselitocratie. Raadslid De Winter (PVV) nam het nog moedig op voor de geschoffeerde publieke tribune in een terechte Punt van Orde (video onder). Maar oligarch Van Aartsen jijbakte weer eens alles en iedereen moreel de moeder. Wat een trieste bedoening...
Update: Compilatie Gedoe in Den Haag hierrr.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

The Art Of Flight | 05-03-16 | 16:44

Eerst vijandige ISIS vlaggen toelaten tijdens een demonstratie, nu dit. Het verbaasd me niets van die man. Of wordt hij soms bedreigd dat hij zo diep door de knieen gaat?

mooi geluld man | 04-03-16 | 19:19

Van Aartsen zou als ongekozen burgerdictator een onzichtbare rol moeten spelen. In plaats daarvan waant hij zich Mugabe en denkt dat zijn mening verheven is boven het volk. Ongekozen maar wordt wel betaald door het volk. Walgelijke man.

i-Wonder | 04-03-16 | 18:55

Eigenlijk heeft het wel wat om de democratie zo naar de kloten te zien gaan. Soms denk ik dat we het nog verdienen ook. Vandaag liep ik nog op het ereveld in Bloemendaal waar vele verzetsmensen begraven liggen. Die draaien zich collectief om in hun graven.

bft | 04-03-16 | 17:29

Volgens het 'nieuwe' racisme is je eigen cultuur boven die van een ander verheffen dus racisme. Als dat zo is, dan is iedere moslim dus per definitie een racist. En ik ook, want ik verwerp de ideologie van de islam compleet, en alsmede iedere idioot die aankomt met religieuze doctrines en bijbehorende sprookjesboekwetten. We zijn reeds allemaal racisten. Dan moet dat maar. Maar ik zal me altijd blijven verzetten tegen de denkbeelden van van islamisten. En fucking terecht ook. Vrouwenonderdrukking, homohaat, stigmatizatie, kinderverkrachting, kindhuwelijken, sytematische ongelijkheid, geinstitutionaliseerde verkrachting, rassenvervolging, het kan ALLEMAAL zolang we er maar een stickertje met 'religie' opplakken. Want dan is er een extra mega super bijzonder diertje in de zaal, hoor. Nee. Niet langer.

Adversary | 04-03-16 | 16:57

En zo word onze vrijheid ondergraven en uit gehold.

Neuswiel | 04-03-16 | 16:15

""Maar lieve reaguurders, laten we blij zijn met de ontwikkelingen, Nederlanders gaan eindelijk in verzet, ze laten zich zien en horen. Zij die de moeite nemen om daar heen te gaan en zich te verzetten tegen de roekeloze immigratie zijn wat mij betreft helden. Het volk roert zich steeds meer tegen de gevestigde pro-islam/pro-eu orde, en dat was 5 jaar geleden nog ondenkbaar. Althans, op deze schaal.""
@ Old_Spice | 04-03-16 | 09:28
+100

telelezer | 04-03-16 | 16:14

-weggejorist-

blauwe-ader-kaas | 04-03-16 | 15:23

xspalm | 04-03-16 | 13:51
Klopt, kinderen waarschuw je ook één keer en dan voer je uit wat je gezegd hebt. Daarom is het ook zo'n chaos in Den Haag... blijven waarschuwen en geen actie en aangezien deze man aan de verkeerde kant staat, gaan de drammers het winnen. En dan dat getrommel met zijn hand van die oeloeboeloe op de tafel... ongelofelijk.

mom van avezaath | 04-03-16 | 15:19

De gemeenteraad wil de PVV nu uit het presidium schoppen. Een voorstel daartoe werd met 23 tegen 22 stemmen aangenomen. Raadt u al welke partij de beslissende stem gaf? Jawel, de partij van de verdeeldheid van ex-PVV'er Arnoud van Doorn.
www.omroepwest.nl/nieuws/3080274/PVV-m...

Gazbrom | 04-03-16 | 14:30

Dat ga je krijgen als je alles en iedereen maar binnengehaald hebt in het verleden en ook nog stemrecht geeft, tsja dan kom je ze op een gegeven moment helaas tegen in de politiek. Bedankt VVD/PvdA uit de jaren 80!

mom van avezaath | 04-03-16 | 14:19

Waarschijnlijk is van Aartsen tegen z'n hoofd geraakt door dezelfde molenwiek als Dries van Agt, Greta Duisenberg en Peter R. de Vries.

Berthe | 04-03-16 | 14:11

Van Aartsen is de nieuwe Cohen.

Tijl U | 04-03-16 | 13:57

Sjeesjh, wat een zwak voorzitterschap van Van Aartsen. Heeft het duidelijk niet onder controle. Hij had meteen het punt van orde moeten opppakken, dan werd de tribune ook vanzelf stil. Een waarschuwing had volstaan. Desnoods 5 minuten schorsen om de partijen binnenskamers tot de orde te roepen.
Zucht.

xspalm | 04-03-16 | 13:51

Wat een taalfouten weer van die Pritt. Roeleert = rouleert, Hageneze = Hagenese, het is een terecht (zonder E) punt van orde.

whetherthouwouldbe | 04-03-16 | 13:46

Jozias is weliswaar een abjecte, hautaine, regenteske nietsnut, maar dit was terecht voorzitterlijk optreden.
-
Welke onfrisse classificatie meneer Kucuk het publiek ook toedenkt: hij moet het als raadslid vrij kunnen zeggen.

bisbisbis | 04-03-16 | 13:29

Racist wordt een geuzennaam. Van Aartsen zit er tot zijn schouders in.

Drs. Paco P. | 04-03-16 | 13:21

Van Aartsen is echt een vies vuil mannetje.

ET007 | 04-03-16 | 13:08

Aartsen, wat een smerige nageboorte is dat zeg.

Methylfenidaat | 04-03-16 | 12:54

Politieke correctheid is zo jaren 70. Jammer dat Van Aartsen c.s. en het merendeel van de media dat maar niet door hebben. Dames, heren, tegenwoordig noemen we de dingen bij hun naam. Blijf het maar lekker populisme en stigmatiserend noemen, weiger het debat met moderne politici aan te gaan, en zie toe hoe de maatschappij steeds verder verhardt. Maar geef daar straks Wilders (als hij vindt dat Den Haag wel wat minder criminele Marokanen kan gebruiken, dan mag dat), Koekoek (als hij vindt dat bewoners racisten zijn, who cares) en (internationaal) Trump niet de schuld van. Mijn advies: stimuleer het debat tussen mensen met duidelijke standpunten. Alleen zo breng je mensen echt bij elkaar!

Ton de Lange | 04-03-16 | 12:50

Van Aarsen gaat voorop in de linie als de pleures uitbreekt.

doskabouter | 04-03-16 | 12:46

Een echte fascist die van Aartzen.
Durf te wedden dat hij een vette bankrekening in Zwitserland heeft met als valuta de Oliedollar.

observer59 | 04-03-16 | 12:39

sallandstrots | 04-03-16 | 12:25
Een wijze kan niet worden beledigd. Als het waar is, kan het niet beledigend zijn. Als het onwaar is, maakt de spreker zich alleen maar belachelijk.

Bruine Beer | 04-03-16 | 12:36

-weggejorist-

PietervanderBeld | 04-03-16 | 12:35

tweetybird | 04-03-16 | 12:13
Het onderscheid tussen 'als individu' en 'in functie' is te vaag, te kunstmatig. Ik geef mijn mening hier onder een schuilnaam, dus duidelijk persoonlijk. Maar degenen die weten wie ik echt ben, zullen aan sommigen van die meningen veel meer gewicht toekennen dan aan andere.

Mag ik dan niet met mijn echte naam een scherpe mening geven over hoger onderwijs? Weet ik toevallig ( :-) ) wel wat vanaf.

Waarom zou een hoogleraar dan zijn mening niet mogen geven? Omdat hij er wat vanaf weet? Dan is het zot hem dat te verbieden. Of omdat hij onzin kletst? Val hem dan erop aan. Maar ontslag eisen omdat hij een duidelijke mening geeft, is idioot, ongeacht of hij daarbij ook nog hoogleraar is en daardoor meer gewicht krijgt.

Sterker nog, juist een hoogleraar hoort zich te uiten over zaken waar hij zich beroepsmatig mee bezig houdt. Net als ik in andere gremia mijn onderbouwde mening over technisch onderwijs geef. Dat dat bij het publiek minder gevoelig ligt, doet niet ter zake.

Bruine Beer | 04-03-16 | 12:34

Niet zo miepen dus. Net zoals die Afa gasten niet snapten dat Vrijheid twee kanten op werkt slaat GS de plank hier mis.
ristretto | 04-03-16 | 12:13

Ristretto, volgens mij heb jij naar het verkeerde filmpje gekeken.

sallandstrots | 04-03-16 | 12:34

Het is zelf strafbaar wat dit raadslid doet; nl het beledigen van de mensen op de publieke tribune. Als je dan als voorzitter niet ingrijpt ben je een slappe dweil!

sallandstrots | 04-03-16 | 12:25

Prima gedaan, Van Aartsen. Hoewel het geheugen van kiezers erg beperkt schijnt te zijn, zo las ik onlangs ergens, dragen dit soort optredens ertoe bij dat er iets gaat veranderen in de attitude van de gemiddelde kiezer. Het kantelpunt nadert hierdoor, langzaam maar zeker, op weg naar Realpolitik.
Dus, beste Van Aartsen: ga zo door en je mag maart 2017 je wentelen in de wetenschap dat het voor jou en je companen voltooid verleden tijd is.

Kievit | 04-03-16 | 12:25

@Muxje | 04-03-16 | 10:02
Het grote probleem is dat je met deze 'geuzennaam' wel richting een strafbaar feit wordt gedrukt, conform artikel 137 van het Wetboek van Strafrecht.
Ik word zelf niet graag voor crimineel uitgemaakt omdat ik mijn mening geef. Door de racistenkaart te spelen ontnemen ze ons de mogelijkheid om onze echte mening te ventileren. En dat is wel heel erg kwalijk.
Ik heb zelf diverse keren bij het Meldpunt Discriminatie Internet meldingen gedaan over échte racistische uitlatingen door onze nieuwe medelanders en werd vervolgens zelf als racist uitgemaakt, want ies koeltoer ofzo.

Natuurlijk is racisme verwerpelijk en er is geen enkel ras, dat boven een ander ras uitsteekt. Het zijn vooral de culturen, die botsen. en als nu blijkt dat onz cultuur en manier van leven in gevaar komt, door een grote toestroom van aanhangers van een botsende cultuur, dan dient in mijn ogen artikel 137 even in de ijskast gezet te worden. De overheid heeft maar 1 taak en dat is opkomen voor de belangen van hun bevolking. En dát is wat ze nu niet doen, met een verouderd wetboek in de hand.

En dáárom moeten wij in verzet komen.

Stop deze democratuur uit Den Haag en Brussel!

Niederländer | 04-03-16 | 12:20

Van Aartsen kiest zoals altijd de weg van de minste weerstand. Hij blijft niet altijd burgemeester en heeft vast iets mooiers op het oog, en dan zal hij de steun van de Turken nodig hebben aangezien de enkele Nederlanders die nog op die partij stemmen nu ras de 80 jaar halen.
En het is beleid. Autochtonen hebben nu eenmaal niet meer de voorkeur. Gidsland Obamerika noemt ook zijn witte burgers racisten die het 'in hun dna' hebben zitten.
Dit is de elite, inderdaad de Linkse kerk, die niets anders dan minachting kan opbrengen voor dat vuil op de vloer dat het niet eens is met hun nobele denkbeelden. Elitaire Übermenschen die het maar wat lol vinden om die pathetic burgers zoveel mogelijk te schofferen. Voelt u de minachting ook? Penetrant als de lucht van een open riool, het toekomstbeeld van Nederland is het bruin van de Socialisten.

DearMud | 04-03-16 | 12:17

Ik ben gepensioneerd en ze bestelen me al jaren die apen daar in den Haag. Blijkbaar redden die lui het nog steeds met achter uit hun strot lullen. Maar er komt een tijd dat we het helemaal zat worden en dan zijn de rapen gaar. Je moet eens zien hoe weinig ze eigenlijk voorstellen als er niemand meer om hun bekommert.

prutserstentop | 04-03-16 | 12:13

Bruine Beer | 04-03-16 | 12:04

Nee nou maakt u een fout . Deze man verkondigt dat als zijnde hoogleraar en doet het niet op persoonlijke titel. En uit hoofde van zijn beroepsgroep. Dat is toch echt wat anders. Maar dat ziet slinks dan weer niet. Nee dan had hij een vent moeten wezen en het op persoonlijke titel moeten doen en zich niet verschuilen achter een universiteit of zijn beroepsgroep.

tweetybird | 04-03-16 | 12:13

Ik verdedig het recht op vrijheid van meningsuiting van iedereen. Hoe abject ik zijn of haar mening ook vind. Van Aartsen had gelijk. Hasan had geen fatsoen en had kunnen wachten tot de voorzitter zijn punt had gemaakt. Mevr. De Winter deed het ook goed. Ze koos voor een punt van orde, had ook de discussie aan kunnen gaan.


Niet zo miepen dus. Net zoals die Afa gasten niet snapten dat Vrijheid twee kanten op werkt slaat GS de plank hier mis.

ristretto | 04-03-16 | 12:13

Wat een walgelijke man is die van Aertsen. Niks bijgeleerd, gewoon een domme man die alleen regeltjes opleest.

prutserstentop | 04-03-16 | 12:07

beetjemis | 04-03-16 | 11:26
Van mij mag ook Wilders zeggen wat hij wil. En ik mag dan zeggen dat ik hem een idioot vind. Lastig is wel dat hij dat van mij dus mag, maar als ik dat doe, schreeuwt meneer om een beroepsverbod (zie de reactie op de mening van die hoogleraar deze week.)

Wat betreft aangiften: raadsleden en kamerleden zijn onschendbaar voor wat ze tijdens de vergadering zeggen. De enige uitzondering is wanneer ze strafbare feiten plegen - oproepen tot geweld - en de meerderheid van de raad / kamer dan besluit de onschendbaarheid op te heffen. Is bij mijn weten alleen een keer gebeurd bij de NSB en een keer bij Janmaat.

Aangifte doen heeft dus helemaal geen zin. Aangifte tegen Wilders net zo min. De zaak nu gaat om wat er gebeurde na de verkiezingen, in een zaaltje. Niet in de TK.

En zolang Wilders er niet tegen kan dat hij hard wordt aangepakt - het komt regelmatig voor dat hij dan maatregelen eist - vervolgen ze hem maar lekker. Koekje van eigen deeg. Zodra hij VVMU ook op anderen toepast, kan er gepraat worden.

En zo te zien geldt dat laatste ook voor Hasan.

Bruine Beer | 04-03-16 | 12:04

polt | 04-03-16 | 11:18
Klopt, maar ja, Van Aartsen is dan ook een lul van een burgemeester. Alleen heeft mevrouw De Winter Hasan al verteld dat zijn persoonlijke aanvallen ongepast zijn, dus wat voegt het nog toe als de voorzitter dat herhaalt?

Bruine Beer | 04-03-16 | 11:58

Handsomeboy | 04-03-16 | 09:50

Hmmm ik hoop toch dat u niet alle surinamers gaat vergelijken met quincy. Vele surinamers moeten helemaal niks hebben van quincy en zijn achterlijke zaken. En willen zwarte piet ook gewoon houden omdat het een kinderfeest betreft en zij er ook mee zijn opgegroeid en het ook altijd tot hun cultuur heeft behoort en nog steeds . Die vinden die quinsy ook maar een lapzwans.

tweetybird | 04-03-16 | 11:54

Simon_GS | 04-03-16 | 09:21

Mischien omdat die slinksche mensen maar 1 argument hebben. Bij alles ben je een rascist. Meer hebben ze niet. En dat begint langzaam aan bij het volk de keel uit te hangen. Dat gezeik van altijd dat zelfde argument. Leuk ook die jongen van surinaamse afkomst die ook voor rascist wordt uitgemaakt. Want wie dacht dat het enkel blanke nederlanders zijn die gelukszoekers zat zijn heeft het mis. Ik merk hier zelfs in mijn wijk onder allochtoonse bevolking dat vele het wel gehad hebben met gelukszoekers trouwens. Omdat ook zij er hinder van ondervinden. Raar maar waar. Ook zij kunnen hier een huis vergeten of verhuizen naar een andere woning omdat ook zij op die lange wachtlijst staan en ingehaald worden door gelukszoekers. Ook zij beginnen langzaam de bui zien hangen. En beginnen zich ook af te vragen of er niet een einde aan de toestroom moet komen.

tweetybird | 04-03-16 | 11:48

De raadsvergadering in het Arabisch voeren, de "hagenezen kunnen het niet verstaan/begrijpen, probleem opgelost, de vergadering is een expliciet voorbeeld wat er mis is met het landelijk bestuur, de nekken zitten zo ver naar links gedraaid dat de halsslagaderen geen bloed naar de hersens doorvoeren, met tunnelvisie tot gevolg, sterkte Den Haag, succes Pays-Bah.

hovawart | 04-03-16 | 11:46

We leven in een tijd dat alles racisme heet, vooral als het om autochtone blanke Nederlanders gaat. Het is zo gemakkelijk die kaart telkens te trekken, en zeker met een dubbel paspoort. Gedraag je als allochtoon in Nederland, en heb respect voor onze cultuur en onze normen en waarde. Deze streep zijn zij allang over gegaan. Kan mij niet voorstellen dat een Nederlander zitting neemt in een Turks of Marokkaans kabinet in Marokko of Turkije. Hier in Nederland heeft die linkse kliek deze mensen een groter podia gegeven en ze willen meer, maar zeker geen democratische rechten. Alleen maar de witte man overal de schuld van geven en wegzetten als tokkie of dom.Zou je daar in hun land eens moeten proberen dan sluiten ze je op als je voor je rechten op komt.

Maco3key | 04-03-16 | 11:40

Met pek en veren op een paal van de passage naar de grote markt, daarna enkele reis via de luchtbrug van Diederikje naar Syrië.

hovawart | 04-03-16 | 11:34

-weggejorist-

beetjemis | 04-03-16 | 11:26

-weggejorist-

klimgek | 04-03-16 | 11:20

Ik moet HELAAS Van Aarsch-en gelijk geven in deze. Ook zo'n vertegenwoordiger van islam-democraten (contradictio in terminis alert 1000%) mag zeggen wat hij wil. Zelfs voor een volle publieke tribune. Sterker, het is goed dat dit koekoeksjong dit doet: laat het dedain tegen verontruste burgers maar zien!
Wilders mag óók tegen fatsoenlijke Marokkanen "minder x3" zeggen. Zij/wij zouden ook moeten weten dat hij het juist tegen relberbers heeft en niet tegen de Marokkaanse mensen die gewoon hun werk doen en gewoon zonder gedoe hun leven willen leiden. "Racisten", en alle policor varianten gebruiken in een discussie toont ook de onmacht en onkunde van degene die dit woord gebruikt.

klimgek | 04-03-16 | 11:19

Bruine Beer | 04-03-16 | 11:13
Eens. Toch had van Aartsen de leiding kunnen nemen in dit geval door Kucuk te wijzen dat persoonlijke aanvallen naar mensen op de tribune ongepast zijn. Het publiek uitte bezorgdheid. Dan ga je niet ad hominem er tegenin. Dat is domweg niet netjes en ondermijnt de argumenten van het publiek. Verder ben ik erg benieuwd wat er uit het publiek zoal gezegd werd voor Kucuk het woord nam.

polt | 04-03-16 | 11:18

Met pijn in het hart moet ik zeggen dat van Aartsen hier gewoon gelijk heeft. Wat voor klootzak ik hem ook vind, ook voor politici geldt de volledige vrijheid van meningsuiting, inclusief wat mij betreft het recht op beledigen. In plaats van een punt van orde te maken, had de dame van de PVV deze Islam-knakker eloquent de grond in moeten boren. Dat liet ze volledig na.

Boven alles staat dat iedereen ten alle tijde alles moet kunnen zeggen wat hij wil.

Heau even | 04-03-16 | 11:18

langzaam maar zeker begint het door te dringen tot de burger dat het fenomeen democratie niet is besteed aan het nederlandse. Zie ook de frustratie van het geenpijl referendum door minder stemhokjes. We moeten gewoon eens in de 4 jaar op de gevestigde orde stemmen en verder de mond houden. ook het debat tegen de AZC's laat zien dat de tegenstanders nog lang niet zo slim zijn als tegenstanders tegen wegen etc. die weten met indienen van bezwaren tot aan hoge raad etc. de boel danig te vertragen. een azc kan ook erg worden vertraagd als je een bestemmingsplan moet aanpassen weet je hoeveel bezwaar je daar tegen kunt maken en das niet de bedoeling het COA wil actie nu en direct vertraging laat ze elders hun heil zoeken.

Umberto die trotzoni | 04-03-16 | 11:17

Maar één antwoord mogelijk: Judas Van Aartsen.

Mo teddybeer | 04-03-16 | 11:14

Van Aartsen is dan een lul, maar wel een lul met het gelijk aan zijn zijde. Hasan mag zeggen wat hij wil, net als Wilders dat mag.

Het argument 'de burgers mogen niets terugzeggen' klopt op twee punten niet. Ten eerste hebben de burgers zelf een vertegenwoordiger in die raad die de discussie mag aangaan. Dat doet mevrouw De Winter dan ook. Ten tweede staat het die burgers vrij Hasan buiten de raad aan te spreken, de discussie met hem aan te gaan, en als hij dat weigert Facebook vol te plempen met hun mening.

Dus, niet van die lange tenen Pritt. VVM geldt ook, zelfs juist, voor meningen die je niet aanstaan.

Bruine Beer | 04-03-16 | 11:13

Het postmoderne fascisme in actie: een octopustentakel van de islam doet een een-tweetje met nuttige idioot Van Aartsen.

Thomas333 | 04-03-16 | 11:11

het wordt steeds gezelliger in den haag

franck7020 | 04-03-16 | 11:05

Een voorzitter hoort gesprekken te leiden, niet mensen de mond te snoeren als ze je niet aanstaan.

Zupschufter | 04-03-16 | 11:05

Wat werd er dan gezegd dat volgens Kucuk racistisch zou zijn?

polt | 04-03-16 | 11:05

Kan de VVD van Aartsen niet gewoon uit de partij gooien?? Als ze ballen hebben doen ze dat! Deze man is een smet op het liberale gedachtegoed!

Hobbykip | 04-03-16 | 11:04

Erdogan is een groot fan van Adolf Hitler en het Derde Rijk en heeft Mein Kampf waarschijnlijk op zijn nachtkastje liggen. En die meneer van de islamdemocraten is net als Peppie en Kokkie in de Tweede Kamer gewoon verlengstuk van Erdogan. Van Aartsen zit qua denken nog steeds in de multicultiwaan van de jaren ’90 vorige eeuw, de waan die dwingend voorschreef het knuffelen, subsidiëren en begripvol luisteren naar alles dat leek op allochtoon. Wat er dan toe geleid heeft dat bepaalde fascistoïde elementen daarin denken dat de westerse wereld een zacht eitje is dat makkelijk te veroveren is en uit te buiten. En die mensen dragen nette pakken en richten eens een partijtje op en kijken hoever ze kunnen komen. En slim kijkend naar wat de Linkse Kerk hen decennia heeft voorgeleefd, noemen ze iedere andersdenkende meteen ‘racist’. Werkt perfect.

notamused | 04-03-16 | 11:03

-weggejorist-

Jakob-Jan | 04-03-16 | 11:01

-weggejorist-

beetjemis | 04-03-16 | 10:56

Van Aartsen, die zo blij de koran in ontvangst nam van onze pedo drugsdealer, met zijn gecoiffeerde koppie, de onnoemelijke ijdeltuit is een walgelijke man. Ook zwaar onbetrouwbaar met zijn inschakeling van het OM om geenstijl te intimideren vanwege fotoshop. Dat gezegd hebbende is zijn argument dat raadsleden als volksvertegenwoordigers van alles mogen zeggen in de raadsvergadering, de rechten van het publiek zijn zeer beperkt. Hoewel als Wilders als volksvertegenwoordiger zelfs de uitdrukking nepparlement niet mag gebruiken daar het nodige op af te dingen is.

bijna_raak | 04-03-16 | 10:47

Ik neem aan dat in Denhagistan iedere autochtone burger zo langzamerhand wel weet welke partij ze voortaan moeten kiezen....

BlowingBubbles | 04-03-16 | 10:47

@ikdenkwat | 04-03-16 | 10:40
Je zou het haast zeggen hè. Ik kan me eigenlijk ook niet zo goed voorstellen dat iemand zo achterlijk is/doet. Tenzij degene niet achterlijk is en hierdoor wordt gedwongen door chantage. Of hij wordt niet gedwongen en is gewoon een kwaadaardig persoon die bewust groepen tegen elkaar op wil zetten om daar zelf uiteindelijk beter van te worden nadat Judas van Aartsen zijn handen in onschuld heeft gewassen?

Hobbykip | 04-03-16 | 10:46

Van Aartsen is allang gecapituleerd. Dat is in mijn ogen geen Nederlander meer maar een 'wereldburger'. Hij zal er zelf maar wat trots op zijn...

BlowingBubbles | 04-03-16 | 10:45

van Aartsen, de Dhimmi van de lage landen. Dat hij alles toestaat van moslims is bekend. Maar nu is hij de sjaak. Het narcistische mannetje moet weg. Begrijpt u, dat wij een gekozen burgemeester willen. Die kun je wegsturen. Maar deze benoemde figuren kunne gewoon hun gang gaan. Hoeven geen verantwoording af te leggen en hebben volledig schijt aan de burger. Die burger, die hem wel mag betalen. Nu las ik, dat bij de peilingen van Ipsos de VVD de grootste is. Is Ipsos een VVD club of zijn de Nederlanders blind. De Volkspartij voor Dhimmis. Waar ze dat volkspartij ooit hebben weggehaald is mij een vraag. Want het volk is voor de VVD gewoon stemvee.

wallenberg | 04-03-16 | 10:40

Ik weet niet waarmee of wat J.v.A. mee gechanteerd wordt. Anders is dit gedrag niet te verklaren.

ikdenkwat | 04-03-16 | 10:40

@Hypno2050 10:28: Het is een vergadering tussen raadsleden, het publiek neemt niet deel. Dus ja, als het publiek vervelend wordt dan worden ze gejorist. En dat raadslid mag inderdaad alles zeggen. Dat hij zo uitviel tegen het publiek is niet netjes maar dat punt van orde was een beetje flauwekul, behalve dan om e.e.a. in de notulen te krijgen.

De PVV op haar beurt mag alles en iedereen ook voor rotte vis uitmaken. Zo nu en dan doen ze dat ook. En ze mogen daar geregeld achteraf voor het hekje voor verschijnen. De bewoners zouden natuurlijk ook dit raadslid aan kunnen klagen, maar ik zou het persoonlijk niet aanraden. Ten eerste is het een kansloze zaak want de kleurtjes liggen verkeerd. Ten tweede is het nogal kinderachtig om je tegenstander voor elk onvertogen woord een rechtszaak aan de broek te hangen.

Muxje | 04-03-16 | 10:37

@Hypno2050 | 04-03-16 | 10:28
Het probleem is dat deze mensen op de tribune zich niet kunnen verdedigen omdat ze dan inderdaad inbreuk op de vergadering maken. Die zogenaamde Islam democraat is hier dus bezig met uitlokking.

Hobbykip | 04-03-16 | 10:34

Islam en democratie? De Democratie Index van The Economist zegt het volgende: Noorwegen staat op 1, Nederland op 10, Turkije (met al die journalisten in het gevang) staat op plaats 88, Pakistan (met al dat verminken van vrouwen met zoutzuur) 108, Saoedie-Arabië (met al die onthoofdingen van andersdenkenden) 163. Bron: nl.wikipedia.org/wiki/Democratie-inde...

notamused | 04-03-16 | 10:33

Mensen naar mijn hart. +10000

pluskukel | 04-03-16 | 10:32

Als ik luister naar Van Aartsen zegt hij dat alle raadsleden alles mogen zeggen wat ze maar willen. Als daar dan op gereageerd wordt door mensen op de publieke tribune is dat een inbreuk op de vergadering. Als een raadslid mensen op de tribune racisten noemt mag dat dus. Zoveel vrijheid zijn we blijkbaar niet meer gewend.

Het geldt dan ook andersom neem ik aan. De PVV mag dit raadslid dan ook allerlei kwalificaties meegeven.

Hypno2050 | 04-03-16 | 10:28

Tijd voor een flinke revolte.

Het loopt de bestuurlijke elite en islamduwerts dun door de broek, en terecht. Nederlanders pikken het niet langer en zullen dezelfde buitengerechtelijke stappen gaan nemen en lak hebben aan protocollen.

In zoverre heeft Jozias nog geluk dat deze mensen rustig het pand verlaten.

guurderdanguur | 04-03-16 | 10:26

-weggejorist-

sadeyes | 04-03-16 | 10:26

Judas van Aartsen laat maar weer eens zien dat hij voor de homo hatende, jodenhatende, vrouw onvriendelijke, antiwesterse moslim is die met IS vlaggen lopen te paraderen en niet voor de rest van de Haagse burgers. Judas van Aartsen verteld er snel niet bij dat in zijn blanke hufterwijk geen moslim, vluchteling of AZC welkom is maar wel bij anderen mensen in de tuin.

vinzDH | 04-03-16 | 10:24

Niks nieuws hoor, ook in het westland doet men hier aan mee door het inspreek recht voor de burgers in te perken als het de politiek even niet zo goed uitkomt.

www.hethelewestland.nl/nieuws/watering...

www.ad.nl/ad/nl/37561/Westland/article...

In dit dossier is de bewoners al tot 2 x toe de volledige inspreek tijd ontnomen en ingeperkt tot max 3 minuten.
Bij de laatste vergadering hebben de bewoners massaal verstek laten gaan hierom en geloven dan ook niet meer in de politiek.

Het lijkt er steeds meer op dat het een gewoonte begint te worden om burgers het recht te ontnemen om voor zichzelf op te kunnen komen en een kritisch woord te laten horen aan hen die ze vertegenwoordigen.

pickalilly | 04-03-16 | 10:22

@blauwe zander | 04-03-16 | 10:16
Zo'n nep liberaal .... met bord voor de kop. Die niet inziet dat ze dit land naar afgrond laten schuiven.

Hobbykip | 04-03-16 | 10:21

Deze bezorgde mensen trekken het niet meer straks! De boog staat al volledig gespannen. Deze boog is gespannen doordat deze mensen zich in het nauw gedreven voelen!! Ze zijn ten einde raad. Ziet dat dan in! Verdomme!

Er komt echt een moment dat een aantal van deze mensen het niet meer trekken, zich niet meer in kunnen houden. Ik geloof dat ieder mens zijn breek punt heeft. De één breek wat eerder en gooit een molotovcocktail naar de moskee dan de ander.... maar die ander kropt zijn frustratie misschien nog langer op.

Dit komt niet meer goed mensen. En wie krijgen er straks de schuld??
Hobbykip | 04-03-16 | 10:09
.
Bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen waren er 46.000 (!) stemmen voor de PVV. Dus ja, een groot aantal inwoners van Den Haag is het zat maar ze zijn vanwege de geïmporteerde islamieten - helaas - verre in de minderheid en dat zal nog wel erger worden.
.
Toch mijn petje af voor die 46.000 en ook voor de PVV-ers in de gemeenteraad. Je zult maar dag in dag uit met die ratten-"collega's" onder aanvoering van de opperrat te maken hebben.

Lupuslupus | 04-03-16 | 10:20

Ik stem voor Van Aartsen als kalief van Den Haag. Oh nee: stemmen is democratie en dat is zojuist afgeschaft in die stad.

Steinway | 04-03-16 | 10:19

Dat turkse raadslid moet eens goed onderzocht worden door de AIVD en onze veiligheidsdiensten. Hij lijkt zijn orders rechtstreeks van Ankara te krijgen. Lijkt me een veiligheidsrisico, dat moeten we niet willen..

denoorman | 04-03-16 | 10:18

Wat een land zeg, is die van Aartsen of beter BuitenAartsen nu helemaal van de pot gerukt!

BigShow | 04-03-16 | 10:16

Van Aartsen heeft geen gezag, de orde in zijn stad wordt gehandhaafd door Sharia politie en raadsleden met de turkse nationaliteit die onder commando van Erdogan staan maken de insprekers uit voor rascisten alleen maar omdat ze hun mening geven?? Van Aartsen kan beter eens een onderzoek doen naar die Turk en in hoeverre hij hier wordt ingezet door Ankara voor de turkse belangen?? Als nederlands raadslid moet hij toch de nederlandse belangen vertegenwoordigen. Oppakken, veroordelen en indien schuldig nederlanderschap afnemen en terugsturen naar Ankara. Laat Erdogan zelf maar voor zijn criminelen zorgen!!

denoorman | 04-03-16 | 10:16

Laten wij ook vooral niet vergeten dat Judas van Aartsen een V.V.D er is.

blauwe zander | 04-03-16 | 10:16

#jesuisraciste

knutsel | 04-03-16 | 10:15

Ga lekker thee drinken bij die haatbaarden in je gettowijk van aartsen, dat doe je beter als naar je eigen bevolking luisteren. Lekker pamperen en gewoon doorlopen.......

ikkwelhoor | 04-03-16 | 10:13

Ab Heute moeten autochtonen hun paspoort tonen wanneer ze het kalifaat Den Haag binnen willen. Want Kalief van Aartsen wil minder, minder, minder ongelovige kafirs in zijn stad. Oh ja, blanke hoeren moeten vanaf nu afdoende lichaamsbedekking dragen. En Rutte krijgt gehoorbescherming want er komen luidsprekers in zijn minaret. Voor het gebed, begrijpt u wel.

Nivelleermarionet | 04-03-16 | 10:12

De papagaaien die krijsen dat de PVV ondemocratisch is zijn er ook weer. Het is heel simpel, een democratisch gekozen partij is democratisch, maar kan wel anti-democratisch zijn. Dat is de PVV niet. Krijsers zijn in de war met partijdiscipline. Het verschil tussen mijn katten een spindokters, mijn katten spinnen als ze op hun gemak zijn.

Bokito ergo sum | 04-03-16 | 10:11

@Geenstilo | 04-03-16 | 09:46

Apart. Je hebt het wel over de mensen op de tribune. Maar niet over dat de mensen die bij de tafels zitten. Moeten die niet werken?

roze_bril | 04-03-16 | 10:10

Gadverdamme! Hier kan ik zo boos om worden!! Snapt die van Aarsen nou echt niet dat hij straks mede verantwoordelijk is voor de pleuris die op het punt staat uit te breken?

Deze bezorgde mensen trekken het niet meer straks! De boog staat al volledig gespannen. Deze boog is gespannen doordat deze mensen zich in het nauw gedreven voelen!! Ze zijn ten einde raad. Ziet dat dan in! Verdomme!

Er komt echt een moment dat een aantal van deze mensen het niet meer trekken, zich niet meer in kunnen houden. Ik geloof dat ieder mens zijn breek punt heeft. De één breek wat eerder en gooit een molotovcocktail naar de moskee dan de ander.... maar die ander kropt zijn frustratie misschien nog langer op.

Dit komt niet meer goed mensen. En wie krijgen er straks de schuld??

Hobbykip | 04-03-16 | 10:09

Muxje | 04-03-16 | 09:47
Goed verwoord!

kindapaas | 04-03-16 | 10:09

Ja, Josias vindt dat aangespoelde vluggelingen hier niet alleen in een gemeenteraad mogen gaan zitten, maar vanuit die positie ook het recht moeten hebben autochtone Nederlanders voor racist uit te maken.
Je moet tenslotte als Nederlander wel even weten waar je plaats is, nietwaar?
Vluggelingen eerst.
Dan een tijdje niks.
Dan lichtgetintiërs.
en dan pas. als laatsten, wij.
Gátver.

mallekater | 04-03-16 | 10:08

van Aarssen (geen spelfout) = Vroeg intredende dementie, Ziekte van Merkel, Stockholmsyndroom.
Kan dat mannetje niet voorzitter van de Kampeerraad worden ?

53 n.o. | 04-03-16 | 10:07

Als wij met z'n allen aangifte zouden doen omdat hier burgers (en hen die het met hen eens zijn)worden weggezet als racisten door een politicus,liggen de voorgedrukte aangiftes zeker ook al klaar?
Als we de vergelijking van v. Aartsen doortrekken zou dat ook moeten lijkt mij.

deraderendraaien | 04-03-16 | 10:07

@Geenstilo | 04-03-16 | 09:46
Jij reaguurt op je werk?

necrosis | 04-03-16 | 10:07

BananaMonarchy | 04-03-16 | 09:54
Klopt.
Maar wat waarschijnlijker is dat, en dat weten heel weinig mensen, dat is omdat Wilders ook graag Quizduel speelt op zijn I-pad.
Door van Aartsen en Dijkhoff, komen er méér, meer meer mensen met een I-phone die dat spelletje spelen, maar die zijn natuurlijk niet zo goed in Nederlandse geschiedenis, cultuur, sport, televisieprogramma's, noem maar op.
Waardoor hij, Wilders dus, een steeds hoger level krijgt en onder zijn alias 'Blonde Greet' al bijna in de top 50 van Nederland staat.
Dáár, meneertje Banana, daar is het hem werkelijk om te doen.
Dat hij al 10 jaar niet meer vrij over straat kan lopen en op het toilet niet te hard kan ruften omdat er twee man voor de deur op wacht staan, neem je dan natuurlijk gewoon voor lief.

Cuyahoga | 04-03-16 | 10:06

@roverheid | 04-03-16 | 10:02
Zo makkelijk heb ik nog nooit gezwaaid...

necrosis | 04-03-16 | 10:05

Ow die gekke, zieke islam toch ook. Bvb, in pakistan zou er een beschermingswet voor vrouwen komen zodat slaan verkrachten en psychoterreur door mannen verboden zou worden. Opvang zou er komen en een gratis hotline. NEEN schreeuwde de islamitische raad. Na een paar quotes uit de zieke koran had hij zijn punt gemaakt dat dat niet islamities is en kan niet. Ondertussen ook even het punt maken dat DNA niet gebruikt mag worden als bewijs want dna bestaat niet volgens de koran. Welkom mensen bij de islam. Wie vind het nog toegestaan? Wilders heeft gelijk. Islam moet kapot! mobile.reuters.com/article/idUSKCN0W51...

tattooboer | 04-03-16 | 10:04

Wie houdt die vent in het zadel? En vooral waarom?
jouwgedachte | 04-03-16 | 09:09
Joris Demmink wellicht?
Het zou maar kunnen, om maar eens een voorbeeld te noemen.
Die hele regenten kliek is op geen ene manier nog te vertrouwen.
Maar er zal niks gebeuren zolang wij als burgeres geen aktie ondernemen.

watmagjenogwel | 04-03-16 | 10:04

Oh, en hoog tijd dat wij ons niet meer zo laten opnaaien door het woord "racist". Die term word zo vaak gebruikt en misbruikt dat hij alle betekenis verloren heeft. Iemand voor racist uitmaken betekent inmiddels net zoveel als iemand een grapjas noemen. Waarom is het dan nog steeds zo'n beladen woord? Als je er vervolgens verbolgen op reageert of in de verdediging schiet, dan hebben ze al gewonnen.

De volgende keer dat iemand dat woord weer in de mond neemt en zegt "dat is racistisch", antwoord dan zonder schaamte, woede of verontwaardiging: "nou en?".

Muxje | 04-03-16 | 10:02

-weggejorist en opgerot-

roverheid | 04-03-16 | 10:02

@John nie | 04-03-16 | 09:30
Zoiets, maar dan de overtreffende trap

Mastermattie | 04-03-16 | 10:01

Democratie 2.0
Betekent: een gekozen burgemeester ipv een vrienden dienstje door de gevestigde elite. Wij zijn het enige land met Noord-Korea waar een burgemeester wordt benoemd, omdat het klapvee daar niet tussen mag zitten. Democratie 2.0 is ook bepalende referenda. En stemmen via je DIGID achter de computer (duurzaam, kostenbesparend, directe inzichten). Hoeveel mensen zijn er lid van politieke partijen ? Het zijn niet meer dan baantjesmachines. NL is zo bang dat het volk wat gaat zeggen. De staatsmedia bepalen wie de vijanden zijn: Wilders, Trump, Pim. Dag in dag uit moet ik dezelfde riedel aanhoren. Om het gepeupel maar een richting op te duwen. Helaas, het volk ziet en weet alles. Wen er maar aan.

Kamervraag | 04-03-16 | 10:01

‘Islamdemocraten’. Voor de islam is democratie alleen maar een middel om de democratie af te schaffen als de gelegenheid zich daartoe aandient. En Van Aartsen behoort tot het leger nuttige idioten dat de islam faciliteert zich overal te verbreiden en dat het demoniseren van islamcritici gedoogt of daar zelf aan mee doet.

notamused | 04-03-16 | 10:01

Wees_eens_creatief | 04-03-16 | 09:24

Heb je niet helemaal goed opgelet zeker. Op alle mogelijke manieren wordt Wilders het spreken moeilijk gemaakt, tot aan processen en beveiliging toe. Of moeten we Koekoek ook maar een proces aan doen en hem bedreigen zodat hij niet meer over straat kan? Je hebt er echt helemaal niks van begrepen.

roze_bril | 04-03-16 | 10:00

@BananaMonarchy | 04-03-16 | 09:54
,
Interessante invalshoek. U is gedronken?

Piet Karbiet | 04-03-16 | 09:58

Ik vind niet dat van Aartsen een punt heeft. Die minderminder-uitspraak was natuurlijk oliedom, maar daarbij werd in het midden gelaten van wélke Marokkanen Wilders precies af wilde, hij zei zelf dat het hem specifiek om de onaangepaste criminelen en overlastveroorzakers ging. Het raadslid in deze kwestie beledigt specifiek een groep mensen die lijfelijk aanwezig is, en wel op de publieke tribune: in een democratie zou dit een ereplaats moeten zijn, niet een plek waar volksvertegenwoordigers hun volkomen nonsensicale beledigingen naar toe kunnen slingeren...

Zenzeo | 04-03-16 | 09:58

Van Aartsen en vergelijkbare regenten zijn al een tijdje 'over de datum' - ze luisteren niet meer naar het volk - en moeten gewoon optyfen.

Aristotalloss | 04-03-16 | 09:57

Den Haag, het Marrakech van de Lage Landen.

1+1 | 04-03-16 | 09:55

Kom er maar in reaguurders. Ga maar los op iets onznnigs als "de linkse kerk" (Wat is de linkse kerk?) of geef maar af op de PvdA. Feit is echter dat jullie geminacht worden door de VVD met de Salafist van Aartsen als burgermeester en als dat niet genoeg is dan worden jullie afgezeken door Blonde Greet. Dit stuk vuil stelde zich in Den Haag verkiesbaar voor de Gemeenteraad en kwam daarna tot de conclusie dat hij geen zin, geen tijd en geen geld genoeg kon maken om op te komen dagen.
De 100,000 leden van de politieke partijen in Nederland plus de dictator Wilders zonder partij bepalen wat er gebeurd en geloof me, Wilders is dikke maatjes met van Aartsen. Van Aartsen en Dijkhof levert hem de kiezers die hij niet gaat vertegenwoordigen omdat hij liever oppositie voert, dat is makkelijker.

BananaMonarchy | 04-03-16 | 09:54

-weggejorist-

Kwikkie2426 | 04-03-16 | 09:52

van aertsen heeft gelijk
niet dat achterbakse verhullen in sluiers
gewoon vrijuit spreken in dit democratische land
weet iedereen waar hij of zij aan toe is
zo heurt het !

nemeton | 04-03-16 | 09:51

Een burgermeester die zijn vakantie niet afbreekt, als ze met ISIS vlaggetjes staan te wapperen in Den Haag, zou nu wel optreden als een Moslimdemocraat de mensen in de publieke tribune betitelt als racisten.

Het is slechts de bevestiging van wat we allemaal hier al lang weten. Van Aartsen is geen burgervader, maar een moslimvader.

roverheid | 04-03-16 | 09:51

-weggejorist-

januitrotterdam | 04-03-16 | 09:50

He, een bruine racist tussen die groep. Was dat Quincy? Of is de wereld nu compleet naar de klote want mixed race racisten zijn het toppunt van de omgekeerde discriminatie ijsberg

Handsomeboy | 04-03-16 | 09:50

van Aartsen in deze +miljoenmiljard

Wees_eens_creatief | 04-03-16 | 09:24

He Jozias, ook lekker aan het reaguren?
Moet je niet thee drinken met je salafisten vriendjes?

Nuchternederland | 04-03-16 | 09:49

Islam Democraten. Zwangere Maagden. Protestante Atheisten. Vegetarische Slagers. Blinde Oogartsen. Ervaren Embryos. Unz.

Piet Karbiet | 04-03-16 | 09:48

Islamdemocraten, géén contradictie. De Moslimbroederschap die in Egypte aan de macht kwamen, dat was ook een feest det democratie. Democratie betekent dat de meeste stemmen gelden. En als de moslims en christenen samen optrekken om een ban op alchohol, porno, blote enkels en plezier te regelen, dan komt die ban er gewoon als er een meerderheid voor is. Een eerdere minister van justitie zei dat al eerder, en dat dat zelfs voor de sharia geldt. Combineer dat met onze gemankeerde grondwet en het feit dat wetten er niet eens aan getoetst kunnen worden door de rechters, dan is de conclusie dat hier *alles* kan als je er een meederheid voor kan vinden. Inclusief afgehakte handen en treinen naar het oosten.

Democratie zegt *niets* over mensenrechten, vrijheid of onderdrukking. Democratie gaat alleen over de manier waarop besluiten tot stand komen, niet over die besluiten zelf. Vergeet dat nooit!

Muxje | 04-03-16 | 09:47

Stel ik zet op Geenstijl en andere sociaal media het volgende: 1. Vindt u het leuk dat Hasan Kuçuk bezorgde buurtbewoners uitmaakt voor racisten? Ja of nee? 2. Hasan Kuçuk noemde bezorgde buurtbewoners racisten. Dit laten we toch niet gebeuren? 3. Hasan Kuçuk maakt bezorgde buurtbewoners uit voor racisten. Wat een slecht plan. Krijg ik dan nu net als de heer M. Jongeneel uit Sliedrecht ook de politie aan de deur? Maar wat Hasan Kuçuk zegt mag allemaal wel... zelfs van de burgemeester. *langzaam koffers inpakt*

The_Observer | 04-03-16 | 09:46

Wat een tokkies die gasten op het tribune. Moeten die niet werken of zo.

Geenstilo | 04-03-16 | 09:46

@Piet Karbiet | 04-03-16 | 09:41
Nope, nog steeds geen geluid.
*help*

necrosis | 04-03-16 | 09:46

Dus Wilders heeft dit minder (3x) in de raad ook gezegd, aldus Van Aartsen, en hij heeft er toen niets aan gedaan. En dus mag kucuz vervolgens bezorgde burgers voor racisten uitmaken.
Want. Is dus toegestaan. Of zo.

Ik denk dat we weer naar het politiebureau mogen voor de voorbedrukte aangifteformulieren.

Wat zegt u? Die zijn er niet?

Nuchternederland | 04-03-16 | 09:46

"Gemeenteraadslid Hasan Kücük vindt islamitische regels zwaarder wegen dan democratisch gemaakte afspraken.

.. In een interview met de Volkskrant zegt de lijsttrekker van de Islam Democraten in Den Haag: “Ik kan natuurlijk nooit volledig achter een systeem kan staan waar de meerderheid kan stemmen voor een verbod op de bouw van nieuwe moskeeën. Democratie heeft grenzen. Mensen zijn vrij om wetten te maken, zolang die niet ingaan tegen de islam.”

SapperDeFlap2166 | 04-03-16 | 09:44

Minder criminele Marokkanen, minder islam willen is iets anders dan burgers uitmaken voor racist. Als Van Aartsen dat moedwillig op een hoop gooit, is hij kwaadaardig bezig. Iemand.racist noemen is nog altijd een beledigng. Minder islam willen, minder Marokkanen willen, is, hoe je het ook wendt of keert, dat niet.

Pieter Breydel | 04-03-16 | 09:41

"Vuilnisman,mag deze zak met van Aarsmade ook mee"?

wiedergutmachsnikkel | 04-03-16 | 09:41

@necrosis | 04-03-16 | 09:37
.
Doet je geluid het weer of kun je inmiddels liplezen?

Piet Karbiet | 04-03-16 | 09:41

@Uw Psychiater | 04-03-16 | 09:28
Nee, de VVD agenda is veranderd.
Zie ook: Rutte, Mark.

Mastermattie | 04-03-16 | 09:41

Ongelooflijk wat een amateurs. Aartsen mag van mij direct omvallen maar daarentegen, ik woon aan de andere kant van nederland dus ze zoeken het daar maar uit. Hier heb ik eigen energie, eigen eten en zelfs eigen riolering en water. Niemand doet me wat.

Mesmer | 04-03-16 | 09:40

ackZsel | 04-03-16 | 09:32

Als er al maanden niet naar jou als burger geluisterd wordt, dan moet je wel toch!? Dit land komt langzaamaan in verzet, en dat werd hoog tijd!

Jan6887 | 04-03-16 | 09:40

Nou, de beste man doet ook maar zijn best hoor. Ik hoop dat hij net als Tofuck Dibi en Femke Halsema na zijn loopbaan een mooi boek gaat schrijven. Zal even wachten worden op de Nederlandse vertaling, native arabisch kan je de best man ook niet aanrekenen. Oeps, schrijf ik arabisch nou weer met een kleine letter? Jeetje. Per ongeluk zullen we maar zeggen **knipoog** knipoog**

verbanden | 04-03-16 | 09:40

@necrosis | 04-03-16 | 09:37
Tja, linkse partijen, en daar rekenen we de VVD tegenwoordig ook bij, ontkennen liever problemen door op de man te spelen. Daarom zitten we al zo'n 40 jaar met een integratie probleem. Maar gelukkig begint het tij te keren.

Old_Spice | 04-03-16 | 09:40

Voorlopig zit die ouwe meuk nog stevig aan het roer. Om die weg te krijgen, en dat moet, is er meer voor nodig dan massaal weglopen.

Klompmans | 04-03-16 | 09:38

@Wees_eens_creatief | 04-03-16 | 09:24
Is dat alles wat je in huis hebt?
PVV stemmers wegzetten als 'dom' en 'tokkies'?
En van Aartsen mag van mij afgevoerd op een strontkar!

necrosis | 04-03-16 | 09:37

Prachtige disruptie! Hulde aan deze helden.

thomas.hobbes | 04-03-16 | 09:37

Babyboomers ten voeten uit.

Nonkel Frituur | 04-03-16 | 09:36

Met pek en veren de stad uit dragen.

tattooboer | 04-03-16 | 09:35

"Wie ben jij dan, blijf van me af!!" Vriendelijke man: "ik ben van de PVV" boze man " Oh dan luister ik naar je" lol.

Opco Engering. | 04-03-16 | 09:35

Binnen korte tijd staat er bij elke raadsvergadering een peloton ME.

kwark001 | 04-03-16 | 09:34

De ironie. Een islamitisch raadslid van een zuiver racistische partij die een burger voor rassiest uitmaakt.

Piet Karbiet | 04-03-16 | 09:34

Sorry hoor, maar als je je bek niet kan houden op de publieke tribune ben je wel een beetje een onopgevoede grotmongool.

ackZsel | 04-03-16 | 09:32

Van Aartsen zou een baard moeten laten groeien en een witte jurk aan, zijn integratie is voor honderd procent gelukt naar de moslims.
En dit is een Nederlandse bestuurder?

lanexx | 04-03-16 | 09:32

Ik krijg het bijna niet uit mijn strot maar v. Aartsen heeft hier wel een principieel punt t.a.v. vrijheid van meningsuiting. Verder ben ik nog steeds van mening dat v. Aartsen een pedante, arrogante appeaser is en daarmee een gevaar voor de Nederlandse democratie.

Peilstok | 04-03-16 | 09:32

Vooral de laatste zinnen in deel 2 zeggen mij heeel veel. Mag die man dood?

Mr_Pikibelly | 04-03-16 | 09:32

Dit land is aan het capituleren.

Antitheïst | 04-03-16 | 09:31

Ik denk dat ik maar eens een hooivorkenfabriekje ga beginnen zo langzamerhand. Het gaat niet lang meer duren voor de verkopen door het dak zullen gaan.

aero911 | 04-03-16 | 09:31

Van Aartsen is een elitaire klootzak, dat minder, minder, minder erbij halen slaat nergens op want daar is zelfs de rechter bijgesleept.
Maar acht, "racist" is de nieuwe geuzennaam.

Mastermattie | 04-03-16 | 09:31

Het politieke systeem in Nederland dat ooit democratisch was heeft zijn beste tijd gehad. Het is uitgewoond, uitgezogen door de parasitaire elite van Joziassen en het janhagel dat in hun kielzog meekomt.

Het zelfreinigend vermogen is verdwenen, zelfs het gratuite sorry hoor je niet meer. Verandering zal er pas komen als het gewone volk het heft in eigen handen neemt en orde op zaken stelt. Pas dan heeft Nederland weer een toekomst.

Jonkheer Wttewaall | 04-03-16 | 09:30

Stockholm syndroom.

John nie | 04-03-16 | 09:30

"Ja maar beide kanten"
"Ja maar, ze zijn allebei gek"
"Ja, ik sta natuurlijk niet achter hun standpunten maar......"
"Ik heb met allebei de partijen niet zo veel"
"Ja maar hullie"

Ik heb het onderhand wel gehad met die onzin.
Mensen worden weggezet als rascist, worden terecht boos en vervolgens zijn ze net zo gek als de volslagen idioten die een middeleeuwse doods- en verkrachtingscultus in dit land een goed idee vinden.

Gisteren Henk Westbroek gezien bij Studio Powned.
Een aanfluiting.
Deze dronkelap heeft bagatelliseren als lifestyle gemaakt, en dat is prima als je hem in een staatsvoorlichtingsprogramma zet, om wat tegenwicht aand de deugtuig-gestapo te geven, maar in een serieuze discussie is dat geblaat en schouder ophalen en 'beide partijen' en 'ja maar hullie zijn ook gek' niet meer om te verhapstukken.
Laat die man aub weg, want ik kijk niet meer als hij er zit, het is een belediging van de intelligentie van de kijker.

En even on topic:
Judas van Aartsen, smeriger volk kun je bijna niet vinden, als karma hem straks te pakken heeft, heeft ze daar nog een hele kluif aan.

Cuyahoga | 04-03-16 | 09:30

Vriend van Rutte. Say no more.
Iedere keer verbaas ik me dat de VVD deze malloot niet wiebert met z'n linkse preitpraat. Collateral damage.

Rico den Hollander | 04-03-16 | 09:29

Zouden er nog burgemeesters zijn die het wel opnemen voor de bevolking en niet alleen voor asielzoekers?

wooky | 04-03-16 | 09:29

Hoe wrang het ook is, Van Aartsen heeft een punt. Die mafkees van de islamdemocraten mag daar zeggen wat hij wil. Het is alleen jammer dat hij niet beide partijen probeert te sussen, en het dus voor beide partijen opneemt. En dat is wel zijn plicht als burgervader. Hij heeft in dit geval kant gekozen door alleen de meneer van islamdemocraten te verdedigen en niet de begrijpelijke kwade mensen op de tribune.
Maar lieve reaguurders, laten we blij zijn met de ontwikkelingen, Nederlanders gaan eindelijk in verzet, ze laten zich zien en horen. Zij die de moeite nemen om daar heen te gaan en zich te verzetten tegen de roekeloze immigratie zijn wat mij betreft helden. Het volk roert zich steeds meer tegen de gevestigde pro-islam/pro-eu orde, en dat was 5 jaar geleden nog ondenkbaar. Althans, op deze schaal.

Old_Spice | 04-03-16 | 09:28

Kutkut kan zeggen wat hij wil. Gelukkig heet hij geen G. Wilders, want dan hadden de aangiften al klaar gelegen.

Mokum Kosher | 04-03-16 | 09:28

Waarom is het lidmaatschap van van Aartsen niet ingetrokken? Hij verkondigt al jaren het PvdA/ GroenLinks en D66-agenda. Dit is kiezersbedrog!

Uw Psychiater | 04-03-16 | 09:28

islamdemocraten heeft nu één zetel in de Haagse gemeenteraad, net als PvdE.
Die willen die 1100 nieuwkomers/ asieleisers/ crimigranten/ rapefugees * graag huisvesten in Den Haag.
Die hopen natuurlijk dat ze in de toekomst meer zetels zullen krijgen.
Overigens vind ik op islam gefundeerde politieke partijen een gevaarlijke ontwikkeling.

(*) doorhalen wat niet van toepassing is

necrosis | 04-03-16 | 09:28

Waar doen we het nog voor?

trenthopper | 04-03-16 | 09:28

Tip aan mijnheer Koetjes: scheer die snor eens af.

McMarx | 04-03-16 | 09:27

Mannen te paard, we zijn verraden...

w.ravenstein | 04-03-16 | 09:25

De Burgermeester heeft toch gelijk? Wat een domme pvv muts allemachtig. Waarom mag de pvv wél haar Vvmu uitoefenen tov "burgers die zich niet kunnen verdedigen" maar mogen anderen dat niet? Ook de islam democraten mogen burgers schofferen. Zo werkt dat gelukkig in een democratie.
O wacht, een anti-democratische partij jankt over het beledigen van tokkies..... lachwekkend.
*
van Aartsen in deze +miljoenmiljard

Wees_eens_creatief | 04-03-16 | 09:24

rijtje Nederlandse woorden wat nieuwe Nederlanders als eerste leren; Rassiest, Diescriemanatie, hoerr en UeWeeVee

Meneert | 04-03-16 | 09:22

Je zou toch verwachten dat er in Nederland massaal burgerprotesten uitbreken tegen deze steeds maar aanhoudende schoffering van politici jegens het eigen volk. En een Islamitsche partij.. van de pot gerukt in dit land. Is dat in Turkije ook, Christelijke democraten, Koerdische democraten die dan het volk uitschelden voor terroristen.. oh wacht..

fikkieblijf! | 04-03-16 | 09:21

Ik ben bepaald geen van Aartsen fan maar ik dacht even dat hij hier gelijk heeft. Maar ik vind toch wel een verschil dat het minder-minder voorbeeld dat hij geeft geen gasten betreft die in de raadszaal zitten. Waarom die burgers vertrekken om zo'n uitspraak is mij echter niet duidelijk maar ik heb wel een vermoeden: een ontruiming zat er toch al aan te komen.

Simon_GS | 04-03-16 | 09:21

Hek om Den Haag en gewoon uit laten branden. Reddeloos verloren.

Reinaert | 04-03-16 | 09:21

Het volk besturen willen ze wel. Makkelijk geld verdienen. Maar luisteren en hun visie vertegenwoordigen?

Ikhebeenvraag | 04-03-16 | 09:20

@Ad Hominem Tu Quoque | 04-03-16 | 09:14
Dat heeft tegenwoordig een naam: misofonie.

McMarx | 04-03-16 | 09:18

We hebben heel veel regenteske slappe en luie burgermeesters in dit land, maar von Aartschen moet toch wel de slechtste zijn.

Bokito ergo sum | 04-03-16 | 09:18

Dé manier van de Gutmensch om anderen de bek te snoeren: noem ze racisten.
Kots!

JIP! | 04-03-16 | 09:17

Die Van Aartsen krijgt nog eens een lintje van Saoudi-Arabië, de Islamitische Staat. Wees er maar trots op als VVD'er.

Fijnstoffer | 04-03-16 | 09:17

Die mensen zijn vergeten dat hetzelfde volk dat zij uitschelden voor racist ook mensen zijn die voor hen hebben gestemd. Als er ooit weer eens raadverkiezingen zijn dan zitten ze te janken dat het aan iedereen ander ligt en niet henzelf. De mensen die tevens op dit volk hebben gestemd zouden zich net zo hard moeten schamen. Jullie hebben zelf dit tuig op het zadel gezet. Hoewel we er niet vanuit gingen dat een paar jaar erna dit zou gebeuren. Laat maar net zien dat je nooit dit volk met problemen kan vertrouwen.

Blauwe Wafel | 04-03-16 | 09:17

In NL zal maar iets van een Libanese Burgeroorlog gaande zijn en je woont Jozias. Brr..

Slogra | 04-03-16 | 09:14

Ik krijg altijd lichte regurgitatie-neigingen bij het horen van die naam... Van Aartsen... *braak*

Ad Hominem Tu Quoque | 04-03-16 | 09:14

Shariapolitie, nu!

eerstneukendanpraten | 04-03-16 | 09:13

Het zijn de laatste stuiptrekkingen mensen.

Geniet ervan.

Willianus Wortelus | 04-03-16 | 09:12

Van Aartsen VVD .. bah wat een viezerik

(c)ZWITSUL | 04-03-16 | 09:11

Ben er al lang klaar mee, tegen is altijd gelijk de rasismekaart trekken, democratie is dood.Op naar een referendum voor een nexit.. Hulde voor de bewoners van Ypenburg en de weerstand gaat nog groter worden.De mensen zijn het zat..

Maco3key | 04-03-16 | 09:11

Van Aartsen, ook van de Demminkpartij, ook in de broekzak van de salafisten.

bijna_raak | 04-03-16 | 09:11

Ongekozen antidemocratische burgemeester leest het volk de les...

number668 | 04-03-16 | 09:10

Van Aartsen, gehaat door zijn ambtenaren, uitgekotst door het volk, megalomaan, narcistisch en een regent puur sang. Dat was vroeger al zo en dat is nog steeds zo. Wie houdt die vent in het zadel? En vooral waarom?

jouwgedachte | 04-03-16 | 09:09

Raadslid de Winter is lievv!

DDSilver | 04-03-16 | 09:08

Islamdemocraten...men noemt dat ook wel een contradictio in terminis.

mallekater | 04-03-16 | 09:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken