Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Feestelijke aankondiging! Nigel Farage komt 4 april naar Nederland voor een pint met GeenPeil

Ladies and gentlemen. We've got him! GeenPeil en VNL halen Nigel Farage naar Nederland. How about that? De scherpsprekende Britse democraat heeft de referendumkoorts te pakken en komt met veel plezier een pintje pakken met GeenPeil & VNL om de campagne een echte kicker te geven. Op 4 april - twee dagen voor de stembusgang - organiseert VNL een spectaculair GeenPeil-evenement op een Oud-Hollandse toplocatie die we nog even lekker geheim houden, en daar zal Nigel Farage als spreker & hoofdact op het podium staan. Het feest van de democratie zal live via GS te volgen zijn, maar wat nog beter is: je kan er zelf bij zijn! Iedere vrijwilliger van GeenPeil en elk lid van VoorNederland kan zich binnenkort aanmelden om één van de 400 kaartjes te bemachtigen. Voor gratis, ook nog eens! Meer info daarover binnenkort. Maar nu eerst: "Hello, I'm Nigel Farage. And I wanna come and help!" Cheers mate, we'll have a pint ready!

Reaguursels

Inloggen

Ik ga er maar vanuit, dat VNL en GeenPeil voor een heel goede bewaking zullen zorgen..... Ga zeker kijken, vanuit NZ

Kievit | 27-02-16 | 01:24

En het allerfijnste is dat rutte nu waarschijnlijk ligt te huilen op schoot bij zijn mams omdat die nare Nigel zijn feestje komt verpesten!

pennestront | 26-02-16 | 23:02

Die man zit zo vol common sense. Een ware verademing afgezet tegen al die luchtfietsende politici. Daar moeten we zuinig op zijn. Stemmen jullie met Eberhard en Pieter Jaap Aalbersberg af dat die Afa figuren op afstand worden gehouden?

Paljas | 26-02-16 | 22:34

Kandie ook meteen even uitleggen wat dat "gienpiel" nou is :-P?

hotmint | 26-02-16 | 20:44

Nigel is Okee ole ole

badlegerig | 26-02-16 | 20:42

Heel mooi gedaan, GS!
Ik ga graag luisteren naar zijn beargumenteerde stemadvies.

hotmint | 26-02-16 | 20:41

Den Here zij geloofd, den Here zij geprezen, dat Nigel eindelijk hier mag wezen.

oliebolletje123 | 26-02-16 | 20:06

-weggejorist en opgerot-

Putin Huiylo | 26-02-16 | 19:56

Ginpeel joins forces with Farrage!
Heerlijk nieuws dit, cheers!

lekker wijf | 26-02-16 | 19:54

In Georgië waarmee de EU ( en wij dus ook) ook een 'handels'verdrag heeft gesloten, is de oppositieleider neergeschoten. www.telegraaf.nl/buitenland/25275724/_... "Aanvallen door met vuurwapens gewapende mannen komen in Georgië zelden voor. Oppositieleiders zijn al wel regelmatig in elkaar geslagen."

Ci Ty33 | 26-02-16 | 18:54

Waarom hebben we Voor Nederland een brit nodig?

JungleBunny | 26-02-16 | 17:53

Kan dat Apeldoornse dameskoortje nu ook "Welcome, Nigel" zingen?
Verder wel even Frank van der Linde en Volkert van de Graaff preventief opsluiten want gevaar voor de openbare orde, nietwaar van der Laan, Rutte of Aboutaleb?

Go Nigel, go!

knerf | 26-02-16 | 17:36

I stand corrected (oeps, alweer begonnen met "I".. haha)
telelezer | 26-02-16 | 16:35 .
.
:-)

Lupuslupus | 26-02-16 | 16:53

Farage beschuldigt zijn regering van het verdoezelen ("muddying") van de Europese(..!) immigratie cijfers
""If as they claim only 260,000 EU nationals arriving, then how is it possible that 650,000 National Insurance Numbers have been given to foreign nationals?(..)""
http://www.ukip.org/nigel_farage_has_accused_the_government_of_muddying_the_waters_over_the_sheer_scale_of_eu_immigration

telelezer | 26-02-16 | 16:45

@ pluk-87 | 26-02-16 | 15:49
+1
-
@ Crosskabouter | 26-02-16 | 15:52
will do
-
@ Lupuslupus | 26-02-16 | 16:24
je hebt gelijk:
I stand corrected (oeps, alweer begonnen met "I".. haha)

telelezer | 26-02-16 | 16:35

Geweldig! Democratie wordt weer een feest.

atheïstisch stemvee | 26-02-16 | 16:33

Ginpeel? xD

TOP!

Anoguurder | 26-02-16 | 16:26

telelezer | 26-02-16 | 15:44
.
Een brief mag nóóit beginnen met "ik".

Lupuslupus | 26-02-16 | 16:24

HÁ, Ik ben er zeker bij. Leuk dit!

van heinde en verre | 26-02-16 | 16:10

Prima, goeie vent en mooi initiatief. Hoe voorkomen dat het alleen preken voor eigen parochie wordt ?

A.S. Perien | 26-02-16 | 16:06

Is een transfer mogelijk van Farage, van UKIP naar VNL?

Desi Erasmus | 26-02-16 | 16:04

Nigel we love you and we need you !!!! The EU is the cancer in Europe. We have to kill this rotten system and failed project of egoists.

Rest In Privacy | 26-02-16 | 15:57

telelezer | 26-02-16 | 15:44

Post je het ook even als je antwoord hebt gekregen?

Crosskabouter | 26-02-16 | 15:52

@telelezer | 26-02-16 | 15:44
Hier mijn berichtje, in lichtelijk steenkolen/jip&janneke-Engels. Misschien leest alleen een stagiar het, hij zal wel meer mailtjes krijgen in deze tijd...

Dear Mister Farage,

We look forward to have you here in The Netherlands for a visit and your support for our referendum. The only critical note I have is on your treatment of Geert Wilders. He is not a racist at all, he just want the islamisation of the West to stop, and he could not have more reason to want so. You, as a liberal democrat won't like an evil political ideologie like Islam either I think.
Keep doing your good job in the UK and over here in April, and I wish you and UKIP all the best.

Kind regards

pluk-87 | 26-02-16 | 15:49

Hiero mijn emailtje aan Mr.Farage; hopelijk leest hij het
-
Dear Mr. Farage,
I (and many of our "GeenStijl.nl" readers and respondents are great fans of yours and we are really looking forward to welcoming you to The Netherlands.
Hopefully we will see your speech on TV; however, I doubt that, since our public TV are slaves of the government who
are in turn slaves of the Brussels occupiers; so they will try to silence democracy.
-
Please note:
Since there are many fanatic imbecile left-wing people who are against you for one reason or another, it really would be advised to bring some bodyguards because we want you to be safe in our sad country.
Remember, a politician the government did not like, has been murdered before in this country..
The good cause, to take sovereignty back from the megalomanic EU(SSR)-Politburo, desperately needs you..!
so:
"Lets Be Careful Out There"

Greetings and very best regards.
Wishing you every success!

Paul
(The Hague- Netherlands)

telelezer | 26-02-16 | 15:44

Nee nee het is toch echt 'Gainpeal'.

kenny harder | 26-02-16 | 15:41

Prima redenaar. Alleen ben ik het niet eens met zijn kijk op asielbeleid. Er hoeft dus geen potentiële genotseiser of Abubakker-bewonderaar meer bij. Wil men morgenrood in plaats van avondrood zien aan de overkant van Het Kanaal dan moet dat eenvoudigweg stoppen.

Slogra | 26-02-16 | 15:17

@tweetybird | 26-02-16 | 14:51
Wel even met een foto erboven alsof het Adolf Farage is en met slechte tanden in beeld. Maargoed, aandacht is aandacht ;)

pluk-87 | 26-02-16 | 15:13

Als er nu door dat optreden 1 persoon uit de politiek zou beïnvloed worden en denken: owja, geld is v ondergeschikt belang, ik heb een goede politieke doelstelling !

Mr.Nuance | 26-02-16 | 15:08

-weggejorist-

enkelereisretour | 26-02-16 | 15:06

Kom maar op met de locatie,heerlijk al dat bier..

Maco3key | 26-02-16 | 15:03

@wapster | 26-02-16 | 14:36
Inneming is heel wat anders, lutser. Wat een drol ben jij. Ga eens terug naar de MAVO.

Mark_D_NL | 26-02-16 | 15:01

@wapster | 26-02-16 | 14:55
Soros geeft geld om er uiteindelijk zelf beter van te worden. Dat dit continent er kapot aan gaat deert hem niet.
Farage had veel geld kunnen verdienen maar is de politiek in gegaan omdat hij dit van zichzelf moest uit ideologische overwegingen (een soeverein GB). Daarnaast geeft Farage het Nee-kamp geen geld, hij komt slechts zijn mening en support geven.

pluk-87 | 26-02-16 | 15:00

@luto | 26-02-16 | 13:19
Oh daar ben ik idd ook heel benieuwd naar. [Knip]
Een partij hier erbij die equivalent is aan UKIP, zou wel die samenwerking hier mogelijk maken.
animalia | 26-02-16 | 13:43
Ja, dat ís VNL dus:
politiek.eenvandaag.nl/tv-items/55294/...

Pierke Smulders | 26-02-16 | 14:59

Jongesjonges Hoe krijgt GS het toch weer voor elkaar. Zeer verrassend. Nigel Farage is inderdaad een top lulijzer. Vraag me af of z'n nieuwe mattie, Boris Johnsen ook nog ff langs komt zeilen voor een biertje. Is de buitenlandse pers en de nos al uitgenodigd?

caviaa | 26-02-16 | 14:56

Haha, en nou niet meer zeiken over buitenlandse inmenging. Hup Soros!1einz11.

wapster | 26-02-16 | 14:55

nos.nl/artikel/2089192-nigel-farage-na...


Kijk de NoS doet ook mee!! Geinig ,want dit is werkelijk zeer apart. Daar moet je een schermafdruk van maken. Want dit komt niet vaak voor!

tweetybird | 26-02-16 | 14:51

Farage over EU
https://www.youtube.com/watch?v=GbJp8zxduWk

telelezer | 26-02-16 | 14:51

topnieuws

Andre010 | 26-02-16 | 14:48

topnieuws

Andre010 | 26-02-16 | 14:48

Nou nou nog wachten tot het bij DWDD ook nieuws is en geenpeil zit gebakken . Zou die NPO het ook zat worden dat dit kabinet en de EU ons met alle macht probeert ons democratisch recht op een referendum tegen te werken. Je gaat het haast denken.

tweetybird | 26-02-16 | 14:48

We staan eindelijk in de krant..!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/25274998/__GeenPeil_haalt_Farage_naar_Nederland__.html

telelezer | 26-02-16 | 14:47

Nou ik kan zeggen. Goede move. Dit is werkelijk ingeslagen als een bom. Zelfs de NOS heeft het nieuws op hun site. Nou dan weet je het wel!!

tweetybird | 26-02-16 | 14:44

Haha, en nou niet meer zeiken over buitenlandse inmenging. Hup Soros!1einz11.

wapster | 26-02-16 | 14:36

Lupuslupus | 26-02-16 | 14:23

Hij trapt Wilders niet in een hoek. Vind dat hij wel een punt heeft. Ben zelf ook PVV stemmer, maar de tactiek van Farage bevalt me beter. Ik denk dat dit voor veel mensen meer tot verbeelding spreekt dan de zogenoemde spierballentaal van Wilders.

Neemt niet weg dat ik PVV blijf stemmen. VNL klinkt ook goed overigens, maar toch. Iets negeren omdat het weglopers van de PVV zijn noemt men weer tactisch kiezen. We weten allemaal wat daarvan gekomen is.

Crosskabouter | 26-02-16 | 14:32

@Lupuslupus | 26-02-16 | 13:50
Integendeel ik lees het partij programma en volg de de kamerdebatten.
Ik vind het zelf ook geen one-issue partij, maar het voert de boventoon.
Uitspraken waardoor veel mensen afhaken.
Voor de goede orde ik niet.
Maar je hebt een grote partij nodig die verschil kan maken.
Door de vluchtelingen crisis is de PVV gestegen tot ongekende hoogtes.
Dit zijn geen trouwe kiezers, maar kiezers die leven bij de waan van de dag.
Ik bedoel te zeggen dat Geert veel potentiële kiezers verliest door te boute uitspraken.
Mij niet, maar het gaat mij om de kiezers die verloren gaan daardoor.

animalia | 26-02-16 | 14:32

Heeft Umberto hem al uitgenodigd ?

mierus | 26-02-16 | 14:25

Een man waarvan we allemaal zouden willen dat Wilders zo zou zijn. Dan zou de PVV op zeker een meerderheid kunnen halen.
WatZalIkErvanZeggen | 26-02-16 | 14:18
.
Hou eens op met Wilders in een hoek te trappen.

Lupuslupus | 26-02-16 | 14:23

Prachtige move en perfecte timing.
De dag dat Rutte het lachen verging.

gentle giant | 26-02-16 | 14:20

Als jullie weten waar het zal zijn hoor ik het graag dan wil ik deze man graag een staande ovatie geven.
Pracht kerel. Eloquent en to-the-point. Een man waarvan we allemaal zouden willen dat Wilders zo zou zijn. Dan zou de PVV op zeker een meerderheid kunnen halen.

WatZalIkErvanZeggen | 26-02-16 | 14:18

F. von Zeikhoven | 26-02-16 | 14:04


Nou de ja stemmers moeten zich ook eens achter de oren krabben. Niet omdat ze ja stemmen maar om de manier waar op de EU en dit kabinet omgaat met het referendum. Waar e alles aangedaan wordt om het stemmen moeilijk te maken door te wein8g stemhokjes en meer van dat soort bagger. Ook de ja stemmers worden dus keihard in hun zwarte ster genomen door deze EU en dit kabinet omdat hun ook de mogelijkheid tot stemmen zoveel mogelijk wordt onthouden. En de EU en dit kabinet eigen wil dat er helemaal niet democratisch gestemt kan worden. Zij doen er dus voor dit kabinet en de EU ook helemaal niet toe. Want ook zij behoren tot het in de ogen van de EU en kabinet ,het gepeupel dat maar te doen heeft wat die EU en kabinet wil. Dus het wordt tijd dat zij ook eens gaan nadenken of deze EU wel echte democratie voor staat. Door zoveel mogelijk een referendum tegen proberen te gaan. En de stem van het volk uit te bannen. Want morgen kan er wel eens een onderwerp komen waar hun ja nu ,wel eens een nee kan zijn maar er ook niet geluisterd wordt naar hun. Want nu komt hun ja bij die EU goed uit maar het had net zo goed andersom kunnen zijn. En dan voelde zij zich ook genaait. Want nu is een niet stemmen zoiezo een ja. In weze. Want zo gaat het uitgelegd worden door die EU steelclub als er in hun ogen te weinig stemmers zijn.

tweetybird | 26-02-16 | 14:17

En Farage heeft ook NIET gezegd dat Wilders een racist is. Dat is alweer een kleine leugen die direct door de NOS is gecreëerd. Dat is het enige policor succesje van Twan tijdens dat interview.
--
Farage houdt zich, slim als hij is, even afzijdig van Wilders. En dat is de juiste keuze op dit moment. Binnen enkele weken trekken ze samen op.
Mark_D_NL | 26-02-16 | 14:02
.
Wanneer je je distantieert - zoals Farage deed - van andere partijen omdat JIJ niet racistisch bent, beweer je impliciet dat de andere partijen dat dus wel zijn.
.
Of ze binnen enkele weken samen optrekken, tja dat zou leuk zijn maar ik waag het te betwijfelen. Veel PVV-stemmers zijn óók fan van Farage maar ik denk dat de meeste UKIP-stemmers sowieso niet veel of helemaal niets met buitenlandse politieke partijen te maken willen hebben. Dat zit niet in de aard van de Engelsen. Wellicht is dat ook een van de redenen dat Farage geen alliantie aangaat met FN en/of PVV, hij moet rekening houden met zijn stemmers.
.
Het zou natuurlijk leuk zijn als Geert aanwezig wil zijn op 4 april en een biertje drinken met Nigel maar omdat de avond *mede* georganiseerd wordt door VNL - de weglopers bij de PVV - zie ik ook dat niet gebeuren. Als PVV-stemmer wil ik in ieder geval helemaal niets met die club te maken hebben.
.
Maar ik kan het mis hebben hoor, we zullen zien.

Lupuslupus | 26-02-16 | 14:16

tweetybird | 26-02-16 | 12:28
Hallo...... wakker worden, het is inmiddels middag.
'k weet het: de vader is de wens van de gedachte.

watmagjenogwel | 26-02-16 | 14:13

Van Baalen, Verhofstadt en dwergmof schijnen Rutte en Cameron te komen helpen, dus Brexit, Nexit of zoals Victoria Nuland zegt 'Fuck the EU'.

Watching the Wheels | 26-02-16 | 14:07

We hebben zowaar een backlinkje van de MSM. Hallo en welkom, Telegraaf-lezers!

Spittertje | 26-02-16 | 14:07

Fantastisch, van harte met jullie overwinning om Nigel naar Nederland te halen, het lijkt nu toch wel in een stroomversnelling te komen, volhouden GS!!

watmagjenogwel | 26-02-16 | 14:05

Nah, precies wat ik vanmorgen bij het andere Farage topic al zei, geweaun Farage even hierheen halen voor een gig, mateloos scoren... Alleen, 400 kaartjes en een besloten bijeenkomst? Eeehmmm, ik zou er een ruimere, open locatie voor kiezen. Sterker nog, zorg dat je het optreden live zichtbaar maakt voor vooral de twijfelaars en dan-nog-ja-stemmerts! Want Farage in een zaaltje stoppen met fans die toch al NEE stemmen, is een beeeeeeetje dom natuurlijk. Qua gemiste kans, dat is.
Misschien toch maar soepsidie regelen, mijn waarde GeenPeilVNL-campagniero's? En dit even laten doen door een echt reclamebureau...

F. von Zeikhoven | 26-02-16 | 14:04

@Lupuslupus | 26-02-16 | 13:56
Leek mij al logisch.
--
En Farage heeft ook NIET gezegd dat Wilders een racist is. Dat is alweer een kleine leugen die direct door de NOS is gecreëerd. Dat is het enige policor succesje van Twan tijdens dat interview.
--
Farage houdt zich, slim als hij is, even afzijdig van Wilders. En dat is de juiste keuze op dit moment. Binnen enkele weken trekken ze samen op.

Mark_D_NL | 26-02-16 | 14:02

Lupuslupus | 26-02-16 | 13:52


Maar ik mag aan nemen dat hij wel voor een referendum is. En dat is al genoeg. Of zijn stem nu ja of nee is. Want duidelijk is dat dit kudtkabinet en de EU juist tegen een referendum is. Die willen niet dat het volk zich uitspreekt. Want hun willen bepalen wat goed voor het volk is. Die willen namelijk helemaal geen echte democratie.

tweetybird | 26-02-16 | 14:00

Hear, Hear Nigel for president, prachtige spreker.

NB-Stb | 26-02-16 | 14:00

@Lupuslupus | 26-02-16 | 13:52
Nee. Maar wanneer je tegen de EU bent, ben je automatisch tegen uitbreiding lijkt mij. Ook al is die outbreidingsvraag niet van belang wanneer je bezig bent uit de EU te gaan.
--
Ik zie dit Referendum ook als opstapje naar een In/Uit de EU referendum in Nederland. Ik stem NEE, omdat ik NEE wil zeggen tegen dat hele faal EU project.
--
Het is dan ook belangrijk dat het uiteindelijke doel niet uit het oog wordt verloren. De NEXIT. Dit Oekraïne Referendum is pas het begin, de eerste 5%. Er is dus nog veel strijd en inzet nodig de komende jaren.

Mark_D_NL | 26-02-16 | 13:58

Ik heb Farage daar nog niet over gehoord. U wel?
Lupuslupus | 26-02-16 | 13:52
.
Mezelf: las zojuist dat hij inderdaad voor het nee-kamp is.

Lupuslupus | 26-02-16 | 13:56

Nog een oproep aan Geenpeil:

Geef de brave man dan aub geen kattenpis in een colaglaasje zoals ik altijd krijg van goedbedoelende Nederlanders die me op een 'pintje' willen trakteren.

Chroeten uit Pelchije.

Mo teddybeer | 26-02-16 | 13:55

@chicago river
Appeleren op iemands realisme en dan ongefundeerd in het NEE kamp zitten, dus gebaseerd op emotie. Dat is de zwakke plek in jouw poging tot strategische interactie. En die buit ik uit. Je hebt alles dus voor niets getiept.
Wel een goede poging hoor ;)

Ongeblustekalk | 26-02-16 | 13:53

-weggejorist-

joepiedepeopie | 26-02-16 | 13:52

Wat denk jij? Tegen natuurlijk. Lijkt mij evident.
Mark_D_NL | 26-02-16 | 13:45
.
Ik heb Farage daar nog niet over gehoord. U wel?

Lupuslupus | 26-02-16 | 13:52

@tweetybird | 26-02-16 | 13:36
Inderdaad, het feit dat Farage voor een liberale democratie is, maakt hem op basis van de logica net als Wilders een tegenstander van de islam.

pluk-87 | 26-02-16 | 13:50

De Nederlandse overheid ondermijnt de democratie door 6 april minder stembussen te plaatsen! een grof schandaal kan dat zomaar? Wat doen wij daar aan?
Farage vs Rutte
https://www.youtube.com/watch?v=7i00Fi0tzro&feature=youtu.be

Lexus01 | 26-02-16 | 13:50

maar als er een partij komt die wat breder inzet en niet alleen dat ene thema, wat weer veel stemmers tegen staat, zou dit wel zijn waar veel mensen op wachten.

animalia | 26-02-16 | 13:43
.
U beweert PVV-stemmer te zijn maar hebt blijkbaar nog nooit het verkiezingsprogramma van de PVV gelezen (en kamerdebatten gevolgd). Anders zou u zo'n domme opmerking niet plaatsen en - geheel in stijl met de msm - de PVV voor een one-issue partij uitmaken.

Lupuslupus | 26-02-16 | 13:50

Hulde! Kenpiel for the win!

Driewerf Hoezee | 26-02-16 | 13:49

@blanke pool | 26-02-16 | 13:44
NOS erbij? LOL. Dit was een grap toch? De NOS zal dit negeren. En zullen in de aanloop hiervan Farage gaan wegzetten als compleet fout, ze vinden wel iets om mee te slaan. De jaloezie en broodnijd van de NOS zal van het beeldscherm druipen.

Mark_D_NL | 26-02-16 | 13:48

Impressive GS. Well done quite frankly!

padbuffel | 26-02-16 | 13:47

@Lupuslupus | 26-02-16 | 13:43
Wat denk jij? Tegen natuurlijk. Lijkt mij evident.

Mark_D_NL | 26-02-16 | 13:45

Supermooi gedaan.
NOS erbij?

blanke pool | 26-02-16 | 13:44

@luto | 26-02-16 | 13:19
Oh daar ben ik idd ook heel benieuwd naar.
Als dat goed opgezet wordt is dat waar dit land op wacht.
Ik ben een trouwe Geert stemmer, zeker omdat hij nooit meer in vrijheid kan leven, maar als er een partij komt die wat breder inzet en niet alleen dat ene thema, wat weer veel stemmers tegen staat, zou dit wel zijn waar veel mensen op wachten.
Iemand vinden met het statuur van Nigel zal niet makkelijk zijn.
Jammer dat de cultuur in Engeland nog steeds niet toelaat de samenwerking van Geert met Nigel.
Een partij hier erbij die equivalent is aan UKIP, zou wel die samenwerking hier mogelijk maken.

animalia | 26-02-16 | 13:43

En niemand hier vraagt zich af of Farage voor of tegen het verdrag met Oekraïne is.

Lupuslupus | 26-02-16 | 13:43

Er word natuurlijk wel een live stream geregeld ga ik vanuit. En zorg dat Powned hier iets mee doet op de kuikbuis. Al denk ik dat Powned verloren is aan het zakkenvullende en graai er maar op los policor links tuig. Maar ok, je weet nooit wat Powned nog kan betekenen.

Mark_D_NL | 26-02-16 | 13:42

Ja!!! Yes!!! Fantastisch!!! Beste nieuws van de dag!
En Amsterdam? Vol met links-tuigh? Precies: in het hol van de leeuw! Opdat de AFA-kringspieren verkrampen alleen al door de gedachte dat deze eloquente politicus weleens héél veel mensen over de streep kan trekken door de zaken duidelijk te benoemen zónder geweldadig of racistisch te worden. Lezen jullie mee, AFA-tuigh?

Bertje Huppelkei | 26-02-16 | 13:38

pluk-87 | 26-02-16 | 13:20

Als wilders nou ook even uitgenodigd wordt op dat feest kunnen nigel en wilders even samen een biertje drinken en mischien dat de inzichten naar elkaar toe dan toch anders wordt. Soms iets uitleggen kan wonderen doen. Dan kan wilders uitleggen dat hij niks tegen een ras heeft maar puur iets heeft tegen een haat religie. Die onveranderbaar is en niet in overeenstemming met hoe het westen denkt over zaken. Zoals het denken over homo's ,andersgelovige,andersdenkende ,afvallige en de manier waarop dat geloof vrouwen ziet en behandelt. Dan zul je zien dat er mischien een nigel zijn gedachtes over de PVV toch veranderen. En hij inziet dat het niks met rassisme te maken heeft. Islam van de wrede is namelijk geen ras. Het is een ideologie die onverandbaar is en onwrikbaar vast blijft houden aan middeleeuwse praktijken!! Nou als wilders dat nu in een gesprek met nigel goed duidelijk kan maken komt het wel goed.

tweetybird | 26-02-16 | 13:36

GienPiel :)

suvois | 26-02-16 | 13:36

Mark_D_NL | 26-02-16 | 13:19

Reed jij op het Peerd van ome Loeks?

eerstneukendanpraten | 26-02-16 | 13:33

Ik wordt nú lid van VNL! Man wat wil ik die kerel graag eens in levende lijve zien spreken. En als zijn aanwezigheid de bekendheid van, en de bereidheid tot stemmen, van het referendum hier vergroot, dan kunnen we 'm eeuwig dankbaar zijn. Want dat zo een sneeuwbal aan het rollen brengen die z'n weerga niet kent.

kanon0503 | 26-02-16 | 13:31

tweetybird | 26-02-16 | 13:22
Kijk. Zo kennen we elkaar weer. Nivelleren is een ´feestje´ toch? *proest* (vraag maar aan Spekman en Samsom) /out

chicago river | 26-02-16 | 13:28


Godsammekraken | 26-02-16 | 12:04

Wel eerst even netjes scheren, ouwe corpsbal!

eerstneukendanpraten | 26-02-16 | 13:28

Joh, wat kan jou dat nou schelen dat de maatschappij eraan gaat.
Als je tampon maar goed zit!

Van Duyvenbode | 26-02-16 | 13:28

Biertjah

Tobi | 26-02-16 | 13:27

Deze man is echt geweldig

drunk | 26-02-16 | 13:27

Een mooi moment van Farage was toen hij Rutte in het EU Parlement volledig kleineerde. Toen zag je ook dat Rutte niets heeft te bieden. Hij is in NL naar voren geschoven als talking head door de Criminele Organisatie Minerva. En in de EU doet hij alles voor het baantje. Farage en velen anderen staan zo ver boven Rutte. Dat het aandoenlijk is om Rutte te zien acteren.
--
https://www.youtube.com/watch?v=7i00Fi0tzro

Mark_D_NL | 26-02-16 | 13:27

Hulde, fantastisch! Maar: oppassen voor Volkert dus.

ubiquity | 26-02-16 | 13:26

Engeland en Nederland kunnen het goede voorbeeld gaan geven. Want als 1 schaap over de dam is .............

Digitaal Smoelwerk | 26-02-16 | 13:24

ISM VNL????
Really?

Einde van de Domheid | 26-02-16 | 13:24

chicago river | 26-02-16 | 13:01


Nou aan die NEE stem houd ik u. Ik stem ook zeker Nee. Nou zie hebben we al twee nee stemmen. Dat er maar vele ons voorbeeld mogen volgen. Na griekenland is mijn geld wel op om nog meer kansloze landen te onderhouden. Als het dadelijk mooi weer wordt mag ik van de EU steelclub ook weer gelukszoekers gaan onderhouden. Als het zo doorgaat mogen we als land dadelijk zelf gaan bedelen. De EU steelclub houdt ook graag van niveleren. Zeg maar ieder land even arm!!! Opdat hun macht nog groter wordt en nog verder reikt. Om uiteindelijk het volk te kunnen onderdrukken en aan hun grillen te kunnen onderwerpen. Waarbij geen enkele tegenspraak meer wordt geduld. Ein reich!!!

tweetybird | 26-02-16 | 13:22

Toen ik Farage voor het eerst met een roze stropdas zag, toen hij Mark Rutte aansprak had ik al zo'n vermoeden dat GjinPiel hier mee bezig was. Hij was iedere x zo direct naar NL en over NL dat ik het vond opvallen.
Overigens wel heel positief. Ben heel benieuwd wat deze man voor positieve bijdrage aan het referendum kan leveren.
Ook al eerder gelezen hierboven: Ik vind het ook heel bijzonder dat dhr. Wilders nu niets doet. Of zit dat ook nog in de pijpleiding heren en dame van GS / GP ?

Maak me gek, kom maar op met die NEE campagnes. Dikke hulde voor jullie en de mensen die ervoor gezorgd hebben dat er een referendum komt. Waaronder ikzelf.

Crosskabouter | 26-02-16 | 13:22

Held. Ik ben er.
Het is tenslotte toch Vrijmibo.
Doe ik het toch gewoon een keertje daar dan in mijn stamkroeg.

Abu Shabu Shabu | 26-02-16 | 13:21

Goede makker in de strijd tegen de EU, maar iemand die uitspreekt pro immigratie te zijn en Wilders wegzet als racist, is niet mijn vriend, buddy.

pluk-87 | 26-02-16 | 13:20

tweetybird | 26-02-16 | 13:13
Gheheh. weet niet of het ligt aan het onheilspellende uurgang (13.13) maar we spreken langs elkaar heen, twietvogel.

Zoals eerder gezegd heb ik van jongsafaan een diep wantrouwen tegenover de EU en de Euro. Wantrouwen is anno 2016 gewoon haat geworden, naar Brussel en 070 toe. Wat ik bedoel is: zolang er niets is veranderd, en de gapende bevolking stemt op EU-lovertjes, tja, dan stel ik vast dat de mens n iet veel verder komt. Dat is niet leuk, maar wel realistisch. Komt er een ommekeer, dan juich ik met je mee en proosten we op een betere toekomst.

Heb er een hard hoofd in.

chicago river | 26-02-16 | 13:20

@Godsammekraken | 26-02-16 | 12:04
Ik ook weer, hoop ik!
--
http://i3.mirror.co.uk/incoming/article2961959.ece/ALTERNATES/s615/Nigel-Farage.jpg

Mark_D_NL | 26-02-16 | 13:19

Mooi man/vrouw!

Bepdehuisvrouw | 26-02-16 | 13:19

@ Animalia
Ik geloof dat Jan Roos bezig is met opzetten partij die equivalent is aan UKIP in Engeland. Ik ben benieuwd.

Farage heeft ook mijn steun.

luto | 26-02-16 | 13:19

Nigel is a freaking god!! Die man is legendarisch, vet dat ie hierheen komt.

mason1753 | 26-02-16 | 13:17

Het Paard van Troje heet 'meer democratie' maar is een feite een NL-exit?
Laf hoor, had dat dan meteen gezegd.

Einde van de Domheid | 26-02-16 | 13:16

Ik word blij van die man..

jowel | 26-02-16 | 13:15

Voor gienpiel!

MadR | 26-02-16 | 13:14

Ongeblustekalk | 26-02-16 | 13:10
Dank. Je breekt hier en nu m´n harteloze speltheorie. En dat is goed. HUP Farage!

chicago river | 26-02-16 | 13:14

chicago river | 26-02-16 | 12:48


Hoezo. Ik dacht dat de EU juist stond voor internationale samenwerking. En nou doen we dat en zegt u dat dat niet goed is. Rare vogels die EU lovers!! Ja het referendum gaat internationaal. Een referendum nu in nederland en morgen een referendum in elk europees land. Wikt u nog wel in die EU blijven. Je weet wel die club die geregeert wordt door steelboeven die u geld massaal over de balk smijten. Zoals het verhuis circus. En een bodemloze put griekenland. Een club die er ook nog eens een nieuwe bodemloze put wil bijhalen. De oekraine. Een failliet land. Een land half in burger oorlog. Een zeer corrupt land. Waar u wederom weer voor mag dokken met alle gevolgen van dien. Want dit verdrag heeft niks met handel te maken. Want die handel is er al. Het behelst veel meer. Alleen wil de EU graag dat u dom blijft en daar niet van op de hoogte raakt. En zoveel levert die handel met dat land niet eens op. Want het land is eigenlijk failliet. Het is leuk voor wat ondernemers die er geld aan verdienen. Helaas betaald u er enkel geld aan en levert het u enkel verlies op. Maar dat vertellen ze u helaas niet. 1 van de redenen is om met de oekraine in zee te gaan zodat de navo weer wat dichter aan de grens kan zitten met rusland. Want ook die expansie drift kent geen grenzen. Voor die EU steelclub zitten er zoals gewoonlijk veel voordelen aan. Maar voor het gewone volk enkel nadelen.

tweetybird | 26-02-16 | 13:13

@chicago River
Gun demense nou eens een strohalm, ze hebben al zo weinig.

Ongeblustekalk | 26-02-16 | 13:10

Nice, dat vind ik nu tof om te zien!

Mastermattie | 26-02-16 | 13:07

tweetybird | 26-02-16 | 12:54
Bird. Je zit fout. Wij zitten aan dezelfde kant van het speelveld om onze partij aan te moedigen. Ik wil alleen niet als een negatief persoon weggezet worden want ik ben gewoon realist. ALS Farage meer anti-EU bewustzijn brengt ben ik de 1e die staat te juichen ja.

Mijn punt is: ik moet het eerst nog zien. Ik heb teveel jaren aan linkse partijpropaganda voorbij zien komen. Jij noemt het negatief, ik vind het, de geschiedenis kennende, realistisch. Maar gooi mij niet in het JA-kamp please. Je suis NEE.

chicago river | 26-02-16 | 13:01

Kijk! nu maken we vorderingen.. graag hier veel posters van.. wat een lol. De Brit die uit de EU wil en nog eens dit goed kan beargumenteren komt 'helpen'om NL om te krijgen.. lol, lol.
Iets van legale Anarchie...

fikkieblijf! | 26-02-16 | 12:58

Iemand met helder verstand, kan het Nederlandse nepparlement inclusief beide kamers nog wat van leren. Farage is recht voor zijn raap geen smerige leugens, zoals Rutte en consorten op de Bühne staan te verkondigen. Farage maakt korte metten met Brussel, gewoonweg dat die niet in de rij staat voor een job binnen de EU, zoals Rutte en overige bewindslieden van zijn kabinet wel ambiëren! En hierdoor Nederland al compleet verraden en verkocht hebben.

Goedverdoemme | 26-02-16 | 12:57

Farage, English Gentleman.

Thomas333 | 26-02-16 | 12:56

@caralho | 26-02-16 | 12:50. Ik ben niet al te teergevoelig aangelegd, maar om de mensen van VNL weg te zetten als ‘ratjes’ is fout. Ze zijn de enige klassiek-liberale partij in de 2e kamer en pleiten over het algemeen met inhoudelijk goede verhalen. Verder is Joram van Klaveren (samen met Pieter Omtzigt van CDA) een kamervragenmachine die het niet nalaat om de controlerende macht van de Tweede Kamer uit te voeren.

ole guapa | 26-02-16 | 12:56

Niet eens Poetin? Nee geintje jongens, Nigel is een baas. Top actie!

Pierke Smulders | 26-02-16 | 12:55

chicago river | 26-02-16 | 12:48


Hmm ik zie het al. U bent zegt maar meer van de negatieve kant. Ja ik geloof dat u meneer nigel niet ziet zitten omdat dit media ophef geeft en er mischien toch wat meer stemmers komen naar het referendum wat u schijnbaar niks vind. U denkt dat het volk schijnbaar nog steeds dom is en geen stem. Nou dat kan nog eens lelijk tegenvallen. Al zetten ze maar 1 stemhokje per gemeente neer. De opkomst kan toch wel eens groter worden als gedacht.

tweetybird | 26-02-16 | 12:54

Is dat een Duitser met z'n "kienpiel"?

Hyppo Kriet | 26-02-16 | 12:54

"op een Oud-Hollandse toplocatie die we nog even lekker geheim houden"

Ik zou het organiseren op een plek waar Haagse journalisten makkelijk kunnen komen en er zoveel bezoekers uitnodigen dat media het niet kunnen negeren.

Dr. Dr. Bartholdy | 26-02-16 | 12:53

-weggejorist-

caralho | 26-02-16 | 12:50

Europese samenwerking kan dus ook heel goed zonder een extra, dure, zichzelf-steeds-meer-macht-toe-eigende Brusselse politieke elite.

Maak van die zaal van 400 maar een zaal van 1500. Een beetje schouwburgzaal trekt hij moeiteloos vol.

Dr. Dr. Bartholdy | 26-02-16 | 12:48

Tijd dat hij meer bekendheid krijgt in Nederland.
Ikhebeenvraag | 26-02-16 | 12:37
Bullhit. Het wordt niet opeens tijd dat er een Britse EU-critucus uit dat linkssturende eiland nu NL volk komt versterken. Voor een raadgevend referendum waar de politieke valse honden niks om geven.

Laat de Britten en de Nederlanders eerst uit zichzelf uit de boot stappen. Opnieuw leren touw knopen en ZELF de zwaarste ankers uitwerpen is belangrijker. Hoef ik geen Brit voor in een ´Oud-Hollandsche toplocatie´.

chicago river | 26-02-16 | 12:48

En als malle Verhofstadt dan hoofdspreker is op het PRO-evenemen dan is het natuurlijk kat in het bakkie...

Hufter | 26-02-16 | 12:47

Daar wil ik heel graag bij zijn. Verheug me er nu al op, hoewel ik Amsterdam ook geen fijne plek vind.

Von Mutzenbacher | 26-02-16 | 12:44

Nigel, welkom in mijn land.

Van Duyvenbode | 26-02-16 | 12:44

Toffe peer die Nigel! Zou leuk zijn om hem eens 'in het echt' te ontmoeten.

Xirdalan | 26-02-16 | 12:44

suvois | 26-02-16 | 12:21

Ja!! Hij zei het gisteren nog indirect.

caralho | 26-02-16 | 12:42

Pint? Zal hem tegenvallen, want in Nederland krijg je niet de pints, zoals we die hier kennen. Geef hem maar een beugel als alternatief.

psycho_3 | 26-02-16 | 12:42

chicago river | 26-02-16 | 12:34


Ach ik ben nou eenmaal zeer positief ingesteld. En als ik zo de paniek zie heeft in weze het referendum al heel wat losgemaakt. Ik hoop op een mooie zonnige dag en toch een aardige opkomst. Als het zo is als wat u stelt dan begrijp ik toch de paniek niet bij kabinet en EU. Ik denk dat het nog een hele verrassing kan worden. En mischien wel een echte nationale feestdag. En ik vermoed dat ook in andere landen referendums gaan komen!! En er een ommekeer komt omdat het volk het gedicteer van die EU zat is!!! Ja ik ben en blijf een positief vogeltje. Zo blijf ik ook hopen dat dit kudtkabinet oprot en ze van die pluche zetel worden gehaald met lijm oplosser!! Beter als negatief zijn en maar ja en amen roepen.

tweetybird | 26-02-16 | 12:42

Nou, die Britten uit de EU... nog een paar andere pauperlanden eruit en terug naar de landen van de E.G.

Ultimate Master G | 26-02-16 | 12:41

yes! we got him! :) :)

VonHabeNichts | 26-02-16 | 12:40

Kienpiel!

T0matenplukker | 26-02-16 | 12:40

En toch ben ik bang voor het Amsterdamse linkse geteisem en hun opdrachtgevers.
Hopelijk een enorme beveiliging.

lanexx | 26-02-16 | 12:38

Goed werk. Tijd dat hij meer bekendheid krijgt in Nederland.

Ikhebeenvraag | 26-02-16 | 12:37

Lieve boys; Kobus en ik staan al in de rij, wat een spreker en wat een visie; Hij is de man die Gr.Br. weer aan de eigen bevolking teruggeeft! Figuren als Juncker, Verhofstadt,van Rompuy en de EU voorzitter Donald Tusk (Engels slechter dan het niveau 1e kl.vmbo)werden /worden door hem regelmatig in het EP weggeblazen!
Nogmaals lieve boys van mij, een zaaltje 400 man, veuls te krap; reken gerust op meer dan 1000 geïnteresseerden. Weer gratis tip van.....

mevr.Kribo | 26-02-16 | 12:34

tweetybird | 26-02-16 | 12:28
Je ziet het nogal pis-positief in, vogeltje. Vergeef me. Ik geef je gewoon op een briefje: referendum wordt een halfslachtig ´NEE´ en er wordt door het kabinet geen kloodt mee gedaan. Nieuw kabinet zal bestaan uit middenpartijpolitiek losers as usual. En zo draaide de wereld doorrrrrrrrrrrrrr.

chicago river | 26-02-16 | 12:34

"And so VNL and Gayappeal invited me over."

LibertasSimplex | 26-02-16 | 12:31

Ik wil erbij zijn, Nigel = altijd + veel

swagmachine | 26-02-16 | 12:30

Ik ben voor VNL, steun Geenpeil en vindt Farage een top vent. Goed voor mij. Maar wekt Geenpeil nu niet de schijn verbonden te zijn met VNL? Geenpeil was toch voor de democratie en neutraal?

politiekincorrect | 26-02-16 | 12:30

Uiteraard van de partij, net zoals gisteren.

Mr_Pikibelly | 26-02-16 | 12:30

Nou gefeliciteerd. Ben daarna wel heel benieuwd of ook de NPO verslag doet van dat heugelijke feit op het journaal ,of zouden ze teruggefloten worden door het kabinet en de EU!! Want iets zegt mij dat ze dit niet leuk gaan vinden. Zou het referendum wel eens een nog grotere boost kunnen geven en zelfs oudjes die in hun scootmobiel die op naar het stemhokje gsan kilometers verder omdat er maar twee stemhokjes in hun gemeente staan. Nou ik msg hopen dat op die heugelijke dag de scootmobielen en rollators massaal ook klaar staan om de stem uit te brengen.

tweetybird | 26-02-16 | 12:28

Nou, wacht maar op de demonisering van hem door de gevestigde media en politiek. De leugens en halve waarheden zullen avondvullend op alle zenders te zien zijn en in de kranten komen.

sinar2 | 26-02-16 | 12:28

024 | 26-02-16 | 12:26
Puberleeftijd? Of sarcasme. Kan ook.

chicago river | 26-02-16 | 12:28

Als ik kan kom ik, mét mijn 'Kin Peel'spandoek..

Boentegroer | 26-02-16 | 12:27

-weggejorist-

024 | 26-02-16 | 12:26

Stormageddon | 26-02-16 | 12:18
Dacht hetzelfde. Ophemelen kreeg nooit zo´n nieuwe betekenis. Oud-Hollandsche toplocatie= laat me niet lachen. Grootste vraag is; waarom toch maar 400 kaartjes.

Zorg dan voor een nul of een nulletje extra erbij. Graties of niet. Ze zoeken het maar uit met het geheimzinnige gedrag. Een NEE staat hier toch zal op de agenda.

chicago river | 26-02-16 | 12:25

Yeahhh
Go Farage and GienPiel!

Schietmijmaarlek | 26-02-16 | 12:24

Chapeau, VNL en GS. Dit zal, zo kort voor de 6 april van het 'Nee', ook bij de vijand niet onopgemerkt blijven.

De Vrijlansier | 26-02-16 | 12:23

Die man moet echt audiobooks gaan inspreken.

VierkantBanaan | 26-02-16 | 12:22

De winst straalt niet van Nigel af, maar dit is zeker goed voor zijn zelf gecreëerde " personality cult".

Ongeblustekalk | 26-02-16 | 12:21

Vind Farage nog steeds dat Wilders een racist is?

suvois | 26-02-16 | 12:21

Doe 'm de groeten ;-)

Conan de Rabarber | 26-02-16 | 12:20

NIGEL!!!!

notreehugginghippies | 26-02-16 | 12:20

In Amsterdam?! Waar de D'66 en GL bakfietsbrigade en andere goedmensen wonen? Waar de krakers en het geteisem van de AFA en andere antifa's illegaal verblijven? Waar de doodsbedreiger Frank vd L. ergens schijnt te wonen? (Adres schijnt op zijn eigen website en twitteraccount te staan). Mensen die niet zoveel op hebben met het vrije woord in het algemeen en Farage, VNL in het bijzonder; en die vóór meer EU zijn? Mensen die bewezen gewelddadig kunnen worden als je hun safe space betreedt?
Dapper, dat wel. Maar of het handig is?

Stormageddon | 26-02-16 | 12:18

Helemaal mooi; wat een opsteker.
Hou hem wel een beetje weg van het mediapark in Hilversum. Die plek is slecht voor de gezondheid van democratie minnende politici.

jemagookniksmeer | 26-02-16 | 12:18

-weggejorist-

(c)ZWITSUL | 26-02-16 | 12:18

Awesome!

Masturwasbeert | 26-02-16 | 12:18

Wat een fijn begin van het weekend!! En de vrijmibo moet nog beginnen....

Dr.Rotten | 26-02-16 | 12:17

Hulde. Daar wil ik zeker bij zijn!

_Fly66_ | 26-02-16 | 12:15

@Brulboei_61SB | 26-02-16 | 12:10. Ik vind Trump een inhoudsloze windbuil. Boris Johnson is minstens zo welbespraakt als Nigel Farage. Klassiek opgeleid en zeer scherp van de tangriem.
Bovendien is het haar van Boris Johnson echt, dat van Trump schijnt een soort extreme comb-over te zijn die nodig is sinds zijn haar kapotgefohnt is.

ole guapa | 26-02-16 | 12:15

'Had mijn vrouw maar één zo'n goed kunnen lullen.'

LibertasSimplex | 26-02-16 | 12:15

Goed gedaan King Piel!

Captain Pervert | 26-02-16 | 12:15

Yay! Nigel schopt kont!

hakbarry | 26-02-16 | 12:15

Fantastisch!
Hadden wij hier maar een Nigel Farage.
4 april staat genoteerd, wil ik niet missen.

animalia | 26-02-16 | 12:13

Top!

centre pompidoe | 26-02-16 | 12:13

vind farage een hypocriet en zou me niet graag met hem inlaten.

- EDIT: Nou dan kom je toch lekker niet -

geenspam | 26-02-16 | 12:12

Bokito ergo sum | 26-02-16 | 12:08
Ach daar in UK zijn ze inmiddels aan van Gaal gewend.

speash | 26-02-16 | 12:11

@ole guapa | 26-02-16 | 12:04
Over Boris Johnson gesproken: Ook al opgevallen dat hij qua uiterlijk veel van Donald Trump heeft?

Brulboei_61SB | 26-02-16 | 12:10

speash | 26-02-16 | 12:03
Omdat er voor GB grote belangen op het spel staan

Dommelsch | 26-02-16 | 12:10

I'm feeling supersonic,
give me gin and tonic.

Piet Karbiet | 26-02-16 | 12:10

Uitkijken dat de Nouredines en Van der Lindens van deze wereld niet stiekem weer nepbompakketjes ergens achterop een brievenbus plakken in de straat en dan schijnheilig 112 bellen om zodoende de boel te verstoren. #LinksgekkieWatch op NF-Day level 4 turned on,

Handsomeboy | 26-02-16 | 12:09

My goodness

vanlinknaarrecht | 26-02-16 | 12:09

Hoop dat jullie Engels wat minder plaatsvervangende schaamte bij me veroorzaakt dan dat van die Twan

Bokito ergo sum | 26-02-16 | 12:08

Grappig, als je goed kijkt zie je achter hem het kamertje van Judith Sargentini.
Waar ze haar regenboogfort voor haar 'my little unicorns' heeft gebouwd en 's avonds blootvoets in haar heksenkring een vruchtbaarheidsdans uitvoert.
Mooi man.

Cuyahoga | 26-02-16 | 12:08

@Kaas de Vies | 26-02-16 | 12:06
,
Zeker. Doe je wel de juiste das om?

Piet Karbiet | 26-02-16 | 12:08

Brilliant!!

DatInternetDingetje | 26-02-16 | 12:07

Go GingPiel!

Fappelmoes | 26-02-16 | 12:07

Top !!! Daar hebben de eurofiele saboteurs niet van terug !

krelus | 26-02-16 | 12:07

See you there @ Farage, Cheers!

deraderendraaien | 26-02-16 | 12:07

Yes!

Fa. Sprenger&Kramer | 26-02-16 | 12:06

Briljard. Kienpiel!

Piet Karbiet | 26-02-16 | 12:06

Ik ben trouwens lid bij Minerva, mag ik nu ook komen?

Kaas de Vies | 26-02-16 | 12:06

He said gin-piel. Haha
Maar serieus, super tof. Super gast.
Chapeau Geenstijl.

je moehar | 26-02-16 | 12:05

Geweldig. Have a beer, mate. In de Arena van Amsterdam? Dat zal ze leren!

070 | 26-02-16 | 12:05

He said gin-piel. Haha
Maar serieus, super tof. Super gast.
Chapeau Geenstijl.

je moehar | 26-02-16 | 12:05

Goed gedaan van "Kienpeel"!

Taggart | 26-02-16 | 12:05

Kunnen we eindelijk gedronken worden.

Ik weet nog wel een leuk café in Rotterdam.

Kaas de Vies | 26-02-16 | 12:04

Gave actie. Goede timing ook. Wat Boris Johnson is voor Engeland is Farage voor Nederland, toonaangevend.

ole guapa | 26-02-16 | 12:04

Gave actie. Goede timing ook. Wat Boris Johnson is voor Engeland is Farage voor Nederland, toonaangevend.

ole guapa | 26-02-16 | 12:04

Ik vind het raar dat hij helemaal vanuit engeland méér doet voor Geenpeil als we van Greet hadden kunnen/mogen verwachten.

speash | 26-02-16 | 12:03

Had hij het nu over "kienpiel"??

TB2318 | 26-02-16 | 12:03

GiengPiel ..

NerdAlert | 26-02-16 | 12:03

Goe bezig!

WellusNietus | 26-02-16 | 12:03

Yeah !!!!!

JeWeetToch!? | 26-02-16 | 12:03

LOL! Meer staatsmanschap in zijn linkerpink dan dit hele flutkabinet bij elkaar. En dan mag je het nepparlement (exclusief Omtzigt en Bontes) daar bij optellen.

Hup Nigel!

vraagstaart | 26-02-16 | 12:02

ben er graag bij

verkopertje | 26-02-16 | 12:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken