
GeenPeil-genootschap overzee! Polderdemocraten
in exile! Hollandse emigranten in Eldersstan & Uitwijkië! Vandaag, 24 februari, is de aller aller aller laatste dag dat Nederlanders die in het buitenland wonen zich kunnen registreren als kiezer voor het aankomende GeenPeil-referendum van 6 april! Dat kan online. Kopie van paspoort en scan van ondertekend registratiebewijs als attachment zijn voldoende. Informatie
hierrr. Aanmelden
DAARRR. Doe mee. Red de democratie. En maak het verschil op 6 april.
Reaguursels
InloggenOok hier ontvangen, NEE ingevuld en opgestuurd.
Ook hier ontvangen, NEE ingevuld en opgestuurd.
Mijn nee-stem is ook al verstuurd. Was inderdaad niet moeilijk om te regelen.
Ontvangen, ingevuld en opgestuurd.
Met een nadrukkelijke NEE. Dat dus ook nog eens.
Stembiljet al ontvangen. Was niet moeilijk om te regelen.
___
The ones that got away.
Lucky basterds!
Cuyahoga | 24-02-16 | 13:20
____
"The ones that got away" geldt niet bepaald als je in Duitsland woont...
Nog op het nippertje ingevuld, gescand en verstuurd pff
-weggejorist-
brabantman | 24-02-16 | 17:49
Het duurt een dag of twee voordat er per email een bevestiging komt.
pff, net op tijd hoop ik... of moest het uiterlijk op 24 Feb tijdens kantooruren (dus voor 12 uur 's middags) binnen zijn??
-weggejorist-
M3-tje opgestuurd.
-weggejorist-
Er is iets vreemd aan de hand. Gisteren (tijdig) dus mijn registratie vanuit het buitenland aangevraagd. Formulier uitgeprint, getekend en gescand, samen met mijn paspoort.
Ondertekend en opgestuurd naar het opgegeven email adres.
Echter, vervolgens je krijgt geen automatische bevestiging van ontvangst. Mocht ik niets meer horen dan kan ik nooit bewijzen dat ik de aanvraag netjes en op tijd opgestuurd heb.
Is dit opzet of geloof ik in alu-hoedjes?
Gemakkelijk per brief nee gestemd.
Nou, 16 februari (en ik loop hier nog 7 uur op jullie voor ook) netjes online zogenaamd M 3 formulier met krabbel opgestuurd - dito datum (gewoon voor de zekerheid) ook nog even webformulier omtrent zelfde topic ingevuld. Ik moet zeggen: het is stil aan de overkant, zeker in ogenschouw nemende dat de deadline voor overzeeërs vrijdag is. Misschien is Zuidoost Azië te ver weg? Geenstijl, doe eens effe ongefundeerd research naar wegkijkpraktijken gemeente Waalwijk, ah, toe?
Fuck-a-duck | 24-02-16 | 16:23
Nee, ze doen hun werk daar naar behoren. Heb zelf even moeten bellen omdat de Gravin wel een registratieformulier kreeg en ik niet. Maar dat was zo gepiept. Als er al een referendum geblokkeerd moet worden, dan in ieder geval niet bij de gemeente Den Haag.
Het ging allemaal vrij soepel hoor. Brief invullen, scannen samen met het paspoort en emailen. Twee dagen later een mailtje van het Haagse dat alles goed was en stembiljet is onderweg. Kein Problem.
ProAsfalt | 24-02-16 | 13:27
Dat was Francisco van Jole. Nou dan weet je het wel. Die man spuugt mosterdgas en chloorgas als hij het over Wilders heeft. Is niet te beroerd om zijn eigen collega's aan te vallen. En niemand die zei: "Als jij Wilders beter kunt interviewen, waarom doe het niet zelf dan." Eng mannetje.
De stembiljetten zijn al binnen hoor. Geen paniek GS!
Hé, inval bij GS?
@Klossie | 24-02-16 | 14:12
Nederland in het gezicht te poepen? Een NEE kan er op termijn mogelijk voor zorgden dat Nederland weer een soeverein land wordt!
Je geeft te kennen een heel bijzondere vorm van causaliteit te zien in de wereld.
Sorry maar nee. Te veel gedoe. Ik had vorige week al een paar keer geprobeerd om de juiste formulieren neer te laden maar de digitale loketten waren potdicht.
Waarschijnlijk werkte het alleen van negen tot half een, net als dat schijtloket op het ministerie van BuZa.
Dus helaas, twee nee stemmen minder. Maar ik zal shisha rokend toekijken vanuit mijn sharia-staat hoe Europa live naar de tering gaat.
Stembrief reeds ontvangen EN al teruggestuurd.
Met het vakje ingekleurd voor samenwerking, uiteraard ;)
Dat maakt het voor zover ik weet 1-0 voor het JA-kamp. Lang leve de democratie! ;)
WTF Mensen, onze vrienden van GS worden gearresteerd
DOE WAT..!!
twitter.com/Pritt/status/702495723703...
@whatshowever
Ik begrijp even niet wat je wilt zeggen ? Ik was laatst nog in IJsland waar ze het nog niet zo slecht hebben in vergelijk met Nederland.
Onlangs was ik weer eens een maand in Nederland, jullie hebben het zo slecht nog niet daar, vergeleken met Oekraine :-)
Bedankt voor de herinnering Geenstijl, zojuist mijn formulier verstuurd.
@Klossie, zuurpruim. Het standpunt van Geenstijl inzake Geenpeil is duidelijk en wordt in andere topics meer dan uitvoerig beargumenteerd. Ik heb ook de argumenten van het "voor" kamp gelezen en overwogen.
Je argumentatie dat iedereen hier maar slaafs Geenstijl's opinie's klakkeloos overneemt, of van Rossem volgt, zegt meer over jezelf dan over de (volgens jou domme) lezers hier.
Aan ALLE pensionado's in het buitenland:
Ga stemmen,nu is het de kans revanche te nemen voor de smerige regering in 2006,met de gedwongen nering voor veel te dure ziektekosten in Neteland.
Neem wraak voor het onrecht dat ze ons hebben aangedaan,GA STEMMEN !!!!
Woon zelf niet in den vreemde, maar als men in de vreemde woont en wat Googled op associatieverdrag Oekraïne dan krijg je me daar toch een partij eenzijdige info voor de kiezen. Dat wil zeggen 'goed-mens'info tot regelrechte propaganda en misleiding. Er zit nogal wat geld achter...
Zoals altijd, op de valreep maar weer.
@cuya. Tweede 'vertaald' met een t op het eind ipv een d
Ik heb mijn stembiljet vorige week al op de bus gedaan.
Ben geen Nederlander meer.
.
You are on your own.
Je kunt ook iemand in NL machtigen om op 6 april namens jou te stemmen...
Mr.Nuance | 24-02-16 | 13:56
Ja... dat kan. Maar ik vertrouw niemand mijn stem toe.
Dat ik GS nogal frequent lees is omdat ik in veel GS kritiek op de politieke correctheid kan delen. Ik sta simpelweg conservatief in het leven en moet niet te veel hebben van eerst weggeven en dan zien hoe de solidariteit in NL gezicht uiteen spat. Maar de slaafse, zwak beargumenteerde 'we volgen blind van Rossem-houding' want we zijn blij om Nederland, bekeken door iedereen in haar gezicht te poepen, nee, daar heb ik niets mee....
Klossie | 24-02-16 | 13:53
Ik moet eerlijk zeggen: voor een reaguursel dat door een vertaalrobot uit het Oekra:iens is vertaald is het niet slecht, maar het leest natuurlijk niet lekker als je woordelijk alles vertaald.
In het Nederlands komt na een dubbel punt bijvoorbeeld een uitleg van iets wat voor die dubbele punt staat.
Maar toch kan je dit soort onzin beter niet doen, het Ja-kamp slaat al flater op flater en met sukkeltjes als Pechtold als boegbeeld wordt het algehele beeld van een stelletje LutserTs er niet beter op.
Maar bedankt voor het lachen, vooruit 1 reedt.
Ik hoor net op het nieuws dat de dader van MH17 bekend is: Putin.
Echt waar, het was op alle netten.
@Klossie | 24-02-16 | 13:53
We kunnen niets anders. Dan maar geestelijk arm.
Klossie | 24-02-16 | 13:53
Als er echt iets armoedig is, is het wel je plempsel. Er zijn legio redenen om NEE te stemmen, maar gezien je gekrabbel ga ik er niet eens moeite voor doen. Je bent al lang en breed verloren. Als GS je niet bevalt of boven je niveau is, wat doe je hier dan?
@ProAsfalt | 24-02-16 | 13:27
"Als ik informatie wil dan ga ik wel naar Geenstijl!"
Sniff... zo waar
ik woon in het buitenland en ik had deze info al meerdere keren via FB ontvangen van een of ander ministerie.
Tyfus-files in Jakarta. Ik leef echt helemaal mee met GeenPeil, en lees er alles over, ook van de door Soros gesteunde ja-kneuters, maar een hele dag vrijnemen om naar de ambassade te kunnen gaan? Nee sorry. Uiteraars had ik NEE gestemd, want geinformeerd. Mijn hart en ziel hebben jullie wel.
HMCuiteraard | 24-02-16 | 13:49
Je kunt ook iemand in NL machtigen om op 6 april namens jou te stemmen...
Er zijn in Nederland een kleine 13 miljoen stemgerechtigden. Als alle ja stemmers wegblijven, dienen er een kleine 4 miljoen mensen nee te stemmen om de opkomstdrempel van 30% te halen. Wir schaffen das doch selbstverständlich.
Met het gemiddelde argumentatie van GS en ook deze Reaguurders, ga je echt twijfelen aan stemrecht voor iedereen. Nee stemmen als anti-EU statement is de echte (geestelijke)armoede: het bestaat in ruime mate en is, in ons land van rijke mogelijkheden, veelal verwijtbaar aan de armoelijders zelf. Niet jezelf verdiepen, niet inspannen, geen moeite doen maar iedereen voor rotte vis uitmaken die wel genuanceerd probeert te denken: nee, dat brengt ons verder, en jaaaah, dat brengt ons vertrouwen in een betere toekomst! Volksmenner van Rossem voorop: GS's (en we vermijden nu bewust de voor de hand liggende Godwin) haar eigen Tedje van Es . Altijd tegen is ook een identiteit....
Probeer er door te komen, maar blijkbaar kan denhaag.nl t ff niet aan...
Al jaren niet meer gestemd (in NL)... Maar dit is toch de moeite...
ik lees net dat de "briefstembescheiden verzonden aan de kiezers die voor 9 februari 2016 "
Ik heb nog niks ontvangen. SABOTAGE door de gemeente!
Tyfus-files in Jakarta. Ik leef echt helemaal mee met GeenPeil, en lees er alles over, ook van de door Soros gesteunde ja-kneuters, maar een hele dag vrijnemen om naar de ambassade te kunnen gaan? Nee sorry. Uiteraars had ik NEE gestemd, want geinformeerd. Mijn hart en ziel hebben jullie wel.
wat een rare tekst in dat blauwe vakje.... eigenlijk zeggen ze daarmee, het houden van een referendum is belangrijker dan het onderwerp waarover?!?!?! volgens mij is het referendum een middel waarmee naar een mening wordt gezocht... en die mening is toch het belangrijkste! dus de uitslag~!?
@proasfalt, door omstandigheden moet ik regelmatig poephoofd op radio 1 aanhoren. Na een uur ben ik vaak Gewoon misselijk van de stuitende naiviteit en de grenzenloze wil om tegen elke realiteit goed te doen. Onpasselijk word ik er van.
Job done en graag gedaan. Ook al zit ik hier dankzij (of ondanks?) vrij verkeer van personen en goederen, mijn NEE kunnen ze krijgen.
Het gras is groener... emigreren is het dubbel en dwars waard. Oke, ligt eraan waarheen natuurlijk! :D
De truc van de Ja stemmers (Wegblijven zodat opkomst < 30%) gaat niet werken omdat ome Roon opgeroepen heeft om toch naar het stembureau te gaan en Ja te stemmen.
ajs stemmen iets uitmaakte, zouden ze het verbieden.
Zojuist werd wilders gebasht op Radio1.
Want een paar van die gasten vonden dat de interviewer kritische vragen aan Widers moest stellen en nu vonden zij dat het Noord-Koreaanse toestanden waren. Een suf interview.
Dit is de pot verwijt de ketel. Wie loopt er nu als een stelletje hondsdolle honden achter de EUSSR aan? Wie lopen er nu telkens de klimafaat propaganda de ether in te slingeren?
Juist de extreem linkse correcte Nederlandse Propaganda Omroep.
Nederlandse Propaganda Omroep die geen knip voor de neus waard is.
Terecht dat Wilders daar niet komt, althans zo weinig mogelijk.
De gast kennelijk de producer van Pauw of zo, heeft wilders (alweer) uitgenodigd.
En Wilders is gek zeker om je de les door zo'n linkse correcte EUSSR klimafaat journalist de les te laten lezen.
Opzouten met die handel.
Als ik informatie wil dan ga ik wel naar Geenstijl!
Als Geenstijl zich al niet voor een NEE in zet, hoe denken mensen in hemelsnaam dat een NEE gaat winnen? Hebben jullie de activiteiten van het JA-kamp misschien gemist?
Wakey wakey mensen, het spel is veranderd, anticipeer en ga niet apathisch door op dezelfde voet want dan missen we deze geweldige kans om de volksverlakkeraars een trap onder hun hol te geven. Een Nee kan het begin zijn van een mooie reeks die voortgezet kan worden door een Brexit, onze tweede kamerverkiezingen in 2017 en de verkiezingen in Frankrijk (o.a.).
Ik kreeg net nog een vraag door van een Nederlander die liever anoniem wil blijven vanuit de Challapalca-gevangenis in Peru:
"Is het goed als je die formulieren invult met je eigen bloed en poep als je toevallig geen pen bij de hand hebt?"
@ Uitwijkiërs, blijf weg, ik herhaal blijf weg. Nederland is kapotstuk. Maar stem wel!!
The ones that got away.
Lucky basterds!
REAGEER OOK