Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Lentekriebels! 200.000 viriele asieleisers per love boat naar Europa

theloveboatasiel.jpgIn 1944 werd D-day een dagje uitgesteld omdat het weer niet mee zat. En zo wacht de grootste amfibische invasiemacht van deze eeuw - 200.000 asieleisers gestationeerd in Libië - ook rustig af tot de lente z'n intrede doet. Want, natuurlijk komen ze deze kant op, geef ze eens ongelijk. Europa is even zwak als rijk. Europese mannen zijn even feminien als apathisch. En de Europese obsessie met het exotische is even pathologisch als de afkeer van het eigene. Dan moet je natuurlijk niet staan janken als Atilla de Hun / Genghis Khan / Khal Drogo zich ineens door je dorpen heen Rape and Pillage-en. Zo werkt de natuur immers. De Europese binnengrenzen dicht is natuurlijk de meest logische verdediging, maar volgens de "studiedienst van de Europese Unie" kost dit 100.000 miljardtriljard, zal de zwarte builepestAIDS uitbreken en bovendien zal het Nederlandse acteursgilde in open rebellion treden omdat het gevoelsmensen zijn - met alle ontwrichtende gevolgen van dien. Europeanen zijn een volk dat het belangrijker vindt om zonder max. 3 kwartier te wachten de grens over te kunnen, om vervolgens op de campingwinkel in de Dordogne de stokbroden en toiletpapier met dezelfde valuta af te kunnen rekenen, dan dat een overheid die dicht bij de bevolking staat en verantwoordelijke keuzes maakt op dossiers die van existentieel belang zijn. In de woorden van Louis CK: [voeg hoogst ernstige en zielige situatie in], but maybe, we deserve to die.

Reaguursels

Inloggen

Die Pinoccio lachebek in het torentje staat erbij en kijk erna iemand die de kleuterschool gevolgd heeft kan nog betere beslissingen nemen dan deze leugen uilskuiken. www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/...

speculoos | 23-02-16 | 03:02

trouwens hoe komt het dat in die arabische landen altijd zo'n rotzooi op de straten ligt> Is het u nooit opgevallen? Het zit zo. Arabieren houden hun eigen huis proper. Zodra ze buiten hun terrein komen gooien ze rotzooi van zich af. In openbare toiletten is het altijd een vuile vieze boel. IN dat soort landen komt er nooit iets op gang. Alles is altijd kapot of defect of vies. maar ja vijf keer per dan bezig zijn met bidden en een maand lang te slap om te kunnen werken vanwege de ramadan brent de boel never op gang.

Maar goed een foldertje of een gesprekje volgens de minister en ze zijn volledig geintergreert. Volgens de politiek dan he? Raar geloof als je denkt dater 72 maagden op je wachten in het paradijs. Ik denk dan komen er dan zoveel van zulke idioten hierheen.

Yvonne54 | 23-02-16 | 00:33

Sorry Joris - het hapert

Aardbewoner | 22-02-16 | 23:59

Poezelien | 22-02-16 | 20:00

De geest van wat jij -accuraat- beschrijft, vind je al terug in het boek van Michel Houellebecq 'De wereld als markt en strijd', waarin hij beschrijft hoe wij langzaamaan de armoe inglijden richting derdewereldlandstatus.

Aardbewoner | 22-02-16 | 23:58

Poezelien | 22-02-16 | 20:00

De geest van wat jij -accuraat- beschrijft, vind je al terug in het boek van Michel Houellebecq 'De wereld als markt en strijd', waarin hij beschrijft hoe wij langzaamaan de armoe inglijden richting derdewereldlandstatus.

Aardbewoner | 22-02-16 | 23:58

Poezelien | 22-02-16 | 20:00

De geest van wat jij -accuraat- beschrijft, vind je al terug in het boek van Michel Houellebecq 'De wereld als markt en strijd', waarin hij beschrijft hoe wij langzaamaan de armoe inglijden richting derdewereldlandstatus.

Aardbewoner | 22-02-16 | 23:58

Poezelien | 22-02-16 | 20:00

De geest van wat jij -accuraat- beschrijft, vind je al terug in het boek van Michel Houellebecq 'De wereld als markt en strijd', waarin hij beschrijft hoe wij langzaamaan de armoe inglijden richting derdewereldlandstatus.

Aardbewoner | 22-02-16 | 23:58

*s hierboven wegstuft*

prakkie | 22-02-16 | 23:09

@Van Duyvenbode | 22-02-16 | 16:52 :

"Verder komt het erop aan afstand te nemen van politiek en media, daar valt verder niets meer van te verwachten. Hooguit kun je je locaal en regionaal organiseren, en verder zo goed mogelijk je eigen leven lijden.
Dat is eigenlijk waar alles op aankomt: leef je eigen leven zo goed mogelijk, ongeacht of de maatschappij waarin je leeft islamiseert. Neem afstand van media en estbalishment, wees niet bang voor de eenzaamheid, en ook niet voor de dood."
-
Goed advies en eigenlijk doe ik dit al een aantal jaren, maar helaas laat ik mij soms verleiden, door het vrouwtjes o.a, om het journaal mee te kijken. En manmanman wat is dat een droevige links-indoctrinerende meuk geworden, zeg!
Ik ben dan meteen ook weer voor maaaanden genezen en kijk dan nadrukkelijk geen TV meer, maar enkel geenstijl (hoi) en plemp soms ook wat op fok, ook wel leuk.
Ook het linkse nu.nl kun je beter mijden, net als al die andere oude-media-sites, inclusief televaag.nl. Je hebt er gewoon niets aan, het staat allemaal bol van de volks-bangmakerij, waar ik he-le-maal klaar mee ben. Ik beperk me dus lekker tot hier F5-en en een beetje soundcloud luisteren en voor mijn gezinnetje zorgen en de kost verdienen en de rest zal me een biet wezen. in 2017 krijgt Geert mijn stem, dat weet ik wel. Die gevestigde kliek kan van mij de boom in, zij hebben hun kans gehad en grondig verprutst.

prakkie | 22-02-16 | 23:08

@ben kokhals | 22-02-16 | 17:02 :
Spijker. Kop. Raak.

prakkie | 22-02-16 | 22:56

-weggejorist-

prakkie | 22-02-16 | 22:33

Eh.. "Europeanen zijn een volk dat het belangrijker vindt om zonder max. 3 kwartier te wachten de grens over te kunnen, om vervolgens op de campingwinkel in de Dordogne de stokbroden en toiletpapier met dezelfde valuta af te kunnen rekenen, dan dat een overheid die dicht bij de bevolking staat en verantwoordelijke keuzes maakt op dossiers die van existentieel belang zijn."
Ik mag hopen dat dit cynisch bedoeld is, want dit is pertinent niet waar.
REGERINGEN willen dit.
Het volk ab-so-luut NIET!

prakkie | 22-02-16 | 22:24

@RonnieL5042

Wat jou overkomt vind ik verschrikkelijk. Daaruit blijkt maar weer dat het belangrijk is dat wat jou overkomt ook naar buiten wordt gebracht. Hopelijk komt er een oplossing voor je. En ik weet het, je bent nu al niet de enige.

Ik raad je aan het volgende artikel te lezen:
jalta.nl/column/de-perverse-omkering/...

De huidige problemen met bepaalde groepen allochtonen groeien ons nu al boven het hoofd. Ik vrees ook dat door de manier waarop er door de huidige machthebbers met deze problemen om wordt gegaan, deze ellende alleen maar groter wordt.

In mijn vorige post heb ik geprobeerd een toekomstbeeld te schetsen van wat er zou kunnen gebeuren als we dit alles maar gelaten over ons heen blijven laten gaan.Ik hoop oprecht dat het voor ons land niet zover zal komen, al vrees ik het ergste.

Een ander scenario zou kunnen zijn dat mensen uit woede en machteloosheid geweld gaan gebruiken. Ik wil dat absoluut niet, begrijp me goed. Toch denk ik, dat als de politici in dezelfde tredmolen blijven lopen waarin ze nu lopen en niet (willen) luisteren naar de burgers, het zover kan komen. De huidige kliek heeft het contact met de burgers verloren lijkt het. Ze kunnen niet realistisch denken en laten zich vooral door emoties leiden. Het is bijna sektarisch te noemen. Ook is het linkse electoraat oververtegenwoordigd in de ambtenarij, het onderwijs en op de universiteiten. En kom daar dan maar weer eens vanaf.

Hopelijk worden steeds meer mensen zich hiervan bewust en gaan de tijden veranderen. Maar, er is nog een lange weg te gaan, vooral in het verdeelde Europa. En helaas, die weg is er niet. Het kalf is aan het verdrinken, maar men doet niets om het te redden. Pas als het verdronken is dan, misschien, dempt men de put. Too little too late...

Poezelien | 22-02-16 | 21:52

Immigratie van 200.000 Arabische Analfabete Gelukszoekers kost minimaal 100 miljard.

Vraagje. Wie worden hun partners? Onze dochters of geimmigreerde kindbruidjes. Kies maar.

van heinde en verre | 22-02-16 | 21:36

@liggend_streepje,
Als het Benelux word en de rest van die EU grabbelaars blijft aan, levert dat kantoorpand in Brussel grof geld op.
Doen ze dat niet heeft Brussel een hoop m2 kantoorruimte te huur. Die Benelux leverde ons een hoop geld op. En als Benelux hebben we niet zo een kantoorpand nodig en Brussel kan lekker naar zijn eigen gezeik blijven luisteren bij manneke pis!

Ronnie L5042 | 22-02-16 | 20:57

@poezelien,
Je heb helemaal gelijk, maar deze " ellende" hebben we allemaal te danken aan het al jaren voortdurende linkse knuffelbeleid van de Partij voor de Allochtonen en overige linkse pappen en nathouden partijen.
Kijk wat het PvdA beleid van van Agt met " neem een gast aan tafel" ons heeft opgeleverd.
De eerste gastarbeiders kwamen hier om te werken, maar dankzij zijn beleid met familiehereniging, bouwen van moskeeën en constant naar hun pijpen dansen, hebben we nu de cellen vol met criminele marokkaantjes die alleen maar verder ontsporen en zelfs in hun eigen land niet welkom zijn.
Dat is een voorbeeld van slechts 1 bevolkingsgroep dat zich heeft gemanifesteerd in ons land.
Wat er al rondloopt in ons " multiculti " samenleving en waar we de handen al aan vol hebben en niet wil aanpassen aan onze normen en waarden is al teveel en dan komen er nog tigduizenden bij met voorrangposities op woonruimte enz. enz.
Dit kan niet goed gaan. Ik ben zelf gedeeltelijk invalide geraakt door een verkeersongeval en ben financieel behoorlijk gekort vanaf mijn laatste salaris en wat UWV betaald. Daarnaast heb ik mijn etagewoning in Amsterdam op moeten zeggen omdat traplopen geen optie is. Ik heb medische indicatie voor een benedenwoning aangevraagd terwijl ik bij een (ex)vriendin revalideerde en werd afgewezen omdat ik al bij haar onderdak had. Bij woningnet was ik mijn woonjaren ook kwijt omdat ik vrijwillig mijn woning had opgegeven en sta nu achterin de rij voor een benedenwoning, want geluks/asielzoekers gaan voor.
Ik woon nu in een oude caravan op verschillende campings in Nederland.
Het is dat ik afhankelijk ben van UWV, welke mij vanaf 1 december ook 100% gekort hadden omdat mijn moeder overleed en ik ff geen inschrijfadres had, maar dat is gelukkig opgelost na 3 maanden zonder inkomen.
Maar als Nederlandse burger die altijd heeft gewerkt en belasting heeft betaald voel je je wel genaaid door je eigen land.
Ik heb overdacht om een Syrisch paspoort te kopen of naar Syrië te vluchten.

Ronnie L5042 | 22-02-16 | 20:49

@Ronnie L5042 | 22-02-16 | 19:27
BeNeLux? Nee dank je. Krijgen we nog met dat akelige Brussel te maken. Bom erop.. of ouderwets een oorlog uitvechten, dat is waar België goed voor is

liggend_streepje | 22-02-16 | 20:14

Als de enorme asielstroom niet stopt en alsmaar door blijft gaan in de aantallen die op dit moment maar blijven komen, dan voorspel ik het volgende voor de komende jaren: De belastingen zullen gigantisch gaan stijgen om dit alles te kunnen blijven bekostigen. De bedragen voor de ziektekostenverzekering zullen ook steeds meer omhoog gaan, alsmede het eigen risico. Zorg en hulp voor ouderen zal verdwijnen. Het onderwijs komt onder druk te staan door de grote aantallen kinderen die bij voorbaat al een achterstand hebben. Het beroep op onze medische voorzieningen zal ongeëvenaard stijgen. De druk op de sociale woningmarkt neemt alsmaar toe. De meeste asielzoekers die hier naartoe komen zullen waarschijnlijk nooit aan het werk komen. Het percentage statushouders dat nu in de bijstand zit is al ongeveer 70%.
Afgezien van het feit dat door hun achtergrond en cultuur, de meesten nooit in onze westerse samenleving zullen integreren.
Wat er op ons afkomt, zal vele malen erger zijn dan de economische crisis die in 2008 is begonnen. Een crisis waar we zelfs op dit moment ook nog niet uit zijn. We zullen uiteindelijk afglijden naar een maatschappij waarin veel armoede zal zijn. In welvaart zullen we enorme stappen terug doen. Het is gewoonweg onmogelijk om hetgeen we hebben opgebouwd met zijn allen, onze verzorgingsmaatschappij en onze relatieve welvaart van vandaag, te handhaven bij een instroom van zoveel kanslozen. Dat is gewone logica hoor.
Wat ik maar niet begrijp is, dat de politici van vandaag, in Nederland en in Europa dit zelf niet kunnen bedenken, dit gewoonweg niet (willen) zien.
Door onze welvaart van de afgelopen decennia zijn we slap en zwak geworden, alsmede onze politici. En dat weten die migranten donders goed...

Poezelien | 22-02-16 | 20:00

Als vervolg op mijn eerdere post;
Na onderzoek over eersteklas zakkenvullerij binnen het hele EU genootschap zal er een hoop kantoorruimte te huur zijn in Brussel en word het tijd om weer terug te gaan naar de oude trouwe Benelux. Dat heeft altijd gewerkt en kostte geen miljarden aan weggegooid ( of gesluisd) geld.
En binnen de Benelux meteen een wet invoeren dat elke importgast die onze wetten overtreed een enkeltje land van herkomst laten betalen en bijbehorende familie ook meteen mee laten vertrekken onder het humanitaire besluit van familiehereniging.
Dan is zelfs de PvdA tevredengesteld!

Ronnie L5042 | 22-02-16 | 19:27

De EU zakkenvullersbrigade moet nu maar eens de hand in eigen boezem steken en al die miljarden niet in eigen zak stoppen of misbruiken voor extravagante uitjes in eigen belang, maar geld investeren in extra grenscontroles aan de buitengrenzen en net voor de grens met de EU daar al die vluchtelingen / gelukszoekers opvangen en screenen. Echte noodlijdende individuen kunnen dan eventueel in het dichtstbijzijnde land opgevangen worden.
En de bootvluchtelingen/ gelukszoekers kunnen op voorhand bij land van vertrek onderschept worden door gezamenlijke inzet van de marine uit alle daarover beschikkende EU landen. Die gasten niet aan boord nemen maar terugduwen/slepen naar strand van herkomst. Daarna de bootjes lekschieten/vernietigen.
Wedden dat het dan binnen no-time over is met die toestromen van asielzoekers en wij als EU opeens miljarden overhouden, welke we kunnen investeren om de huidige EU zakkenvullers eens onder de loep te nemen!

Ronnie L5042 | 22-02-16 | 19:09

Over het algemeen weten wij geen positieve pientere dingen over de islamieten te vertellen, maar dit getuigt van grote klasse hier zou zelf Napoleon en die met dat snorretje een natte droom van krijgen, heel West Europa veroveren met alleen wat opgeofferde drenkelingen als oorlogsverliezen ,de minsten doden aan hun kant sinds alle oorlogen in de geschiedenis daarnaast nog met zangkoortjes en vlaggetjes welkom geheten door hun vijand,

blauwe zander | 22-02-16 | 18:08

*snel punaises in zee gooit*

noerg | 22-02-16 | 17:52

Waarom schieten we die astronauten niet allemaal met een hele grote raket naar Mars. Daar is het vast beter dan waar ze vandaan kwamen en is evenveel zand zodat ze zich thuis voelen. Daarna een livecam leedvermaak verbinding en zo kunnen we zien hoelang de booslims het met alleen elkander uithouden. Ik gok dat we binnen een week weer een nieuwe lading kunnen sturen.

Dirk III | 22-02-16 | 17:49

@Gerard1945 | 22-02-16 | 16:51 "Zie ook mijn artikel: Indische Nederlanders en asielzoekers."
.
Nou ja zeg, dat is toeval. Dat "13 mei 1945" heb ik uit dit boeiende artikel van hetzelfde (onvolprezen) blog gerard1945.wordpress.com/2015/10/17/d...

ben kokhals | 22-02-16 | 17:43

@Van Duyvenbode | 22-02-16 | 16:52 "Hooguit kun je je locaal en regionaal organiseren..."
.
Even nog terugkomen op dit citaat. Je ziet ook met die schandelijke AZC-dictaten dat het hervinden van samenhang begint in de gemeenten. Niet voor niets wordt er zoveel moeite gedaan om de mensen die hun mouwen opstropen te ridiculiseren en te ontmoedigen. De mensen die in die gemeenten in verweer komen zijn denk ik de laatste hoop op een kentering in de afdaling naar een volkomen onleefbaar landje.

ben kokhals | 22-02-16 | 17:35

Fantastisch, het einde van de verzorgingsstaat komt in zicht. Nul uitkeringen = -2 miljoen allochtonen.

heldheino | 22-02-16 | 17:34

"Te wapen" zou nog wel eens de beste remedie kunnen blijken. Tenzij natuurlijk niemand bezwaar maakt tegen het verder uitkleden van pensioenen, thuiszorg, huisvesting, onderwijs en onderhoud aan de infrastructuur terwijl heffingen en premies blijven stijgen om de maatschappelijke meerkosten van "al te goed" te kunnen blijven opbrengen.

Takki Yah | 22-02-16 | 17:20

@pluk-87 | 22-02-16 | 17:06
Dat is het. Dat naïeve, blinde vertrouwen in een overheid waar ze al decennialang door belazerd en uitgezogen zijn. Om moedeloos van te worden.

ben kokhals | 22-02-16 | 17:17

@Van Duyvenbode | 22-02-16 | 16:52 "Het NL volk was in feite al weggeblazen in de mei-dagen van 1940; geen verweer."
.
Goed punt, mee eens. Vergeet niet dat de zelfverhevenen al in het najaar van 1939 de overtocht naar Engeland hadden voorbereid. Toen ze eenmaal weg waren, hebben sommige mariniers pisboos hun wapen in het IJ gesmeten. Maak er daarom 13 mei 1940 van.

ben kokhals | 22-02-16 | 17:12

@ben kokhals | 22-02-16 | 17:02
Vergeet niet dat hele autochtone volksstammen het allemaal wel best vinden. Ze horen Humberto Tan zeggen dat het goed is om vluchtelingen op te nemen dus dan zal het wel zo zijn.
Ze denken vervolgens niet na over dat ons volk op termijn vervangen zal worden, in plaats daar van pakken ze nog een zak chips en kijken naar 'mag ik dan bij jou' (Jeroen vd Boom's uitvoering) en stemmen in 2017 op een PvdA bv.

pluk-87 | 22-02-16 | 17:06

@Wonderful-Life | 22-02-16 | 16:14 "Het probleem is niet emigrant en vluchteling. Het probleem is de islam..."
.
Dat is zeker op de schaal en de manier waarop het ons is opgedrongen, een onoverzienbaar probleem geworden, maar tevens een symptoom. Het zijn immers de oude politieke partijen, die het moedwillig zover hebben laten komen. En uiteraard hun electoraat, dat zich decennialang bij de neus heeft laten nemen en op die Haagsche charlatans is blijven stemmen. Watzeggik, ze morren wat, maar stemmen er nog steeds op. Vandaar de chronische schaterlach van "onze" chef. Straks de teevee er weer even tegenaan, dan de kilostemmen van de onnozelen pakken en gewoon weer verder met de afbraak.

ben kokhals | 22-02-16 | 17:02

@necrosis | 22-02-16 | 15:13
Die jonge testosteronbommetjes zijn vaak niet zo jong als ze zich voordoen, om gebruikt te kunnen maken van de regelingen voor minderjarigen.
fenixx.org/2016/02/19/vluchtelingkind-...

Peter_K | 22-02-16 | 16:57

Eurofielen: "Jullie moeten je totaal onderwerpen, anders gaan we nog meer zuipen."

LibertasSimplex | 22-02-16 | 16:57

Als het zo door gaat, wonen de blanken in reservaten. Net als de indianen in murica... (karma??)

R2Dbag | 22-02-16 | 16:55

Na alle apothekers en astronauten nu ook al bijna een overschot aan 16-jarige zweminstructeurs.

ja,diedus! | 22-02-16 | 16:55

ben kokhals | 22-02-16 | 16:36

Als het gaat over het Nederlandse volk en zijn rol in de geschiedenis, dan is die al veel langer voorbij. Het einde van het NL volk begint niet vandaag de dag met de slecht geïnformeerdheid en goedgelovigheid van de Nederlanders. Het NL volk was in feite al weggeblazen in de mei-dagen van 1940; geen verweer. En daarna was het NL volk voor de tweede keer weggevaagd in 1945, toen het werd bevrijd door de Canadezen, de Engelsen en de Amerikanen. Het NL volk kon zichzelf niet bevrijden, het was machteloos. Sindsdien is NL een vazalstaat geweest van de USA, tot op de dag van vandaag. Dus als het gaat over de rol van het Nederlandse volk in de geschiedenis, dan is die rol eigenlijk al eeuwenlang uitgespeeld.

telelezer | 22-02-16 | 16:24

Wanneer een grote meerderheid van electoraat en politiek de islam binnenhalen op een rode loper, kun je hier en daar wat protesteren, maar is de zaak eigenlijk al verloren. Je gaat gewoon permanente spanningen krijgen met de islam hier in W-Europa, deze spanningen zorgen voor diepe verdeeldheid onder de Europeanen zelf, en dus kom je er zo nooit meer van af.
Een oplossing is er niet. Soms is het leven tragisch, en dat is zeker het geval bij zelf-islamisering. Verder komt het erop aan afstand te nemen van politiek en media, daar valt verder niets meer van te verwachten. Hooguit kun je je locaal en regionaal organiseren, en verder zo goed mogelijk je eigen leven lijden.
Dat is eigenlijk waar alles op aankomt: leef je eigen leven zo goed mogelijk, ongeacht of de maatschappij waarin je leeft islamiseert. Neem afstand van media en estbalishment, wees niet bang voor de eenzaamheid, en ook niet voor de dood.

Rest In Privacy | 22-02-16 | 16:52

-weggejorist-

Gerard1945 | 22-02-16 | 16:51

De horror van wat er staat te gebeuren daalt nog niet helemaal neer geloof ik!

lanexx | 22-02-16 | 16:51

Ik vond het echt een vakantiegevoel anders.. die anders dan de onze munten.. en met de intrede van een plastic bankpasje geen enkel, als die er al was, probleem. Verheug mij altijd enorm op dat wisselen van vreemde valuta in het verre oosten. waan mij immens rijk dat een euro daar nog echt een daalder waard blijkt te zijn..

fikkieblijf! | 22-02-16 | 16:50

Drinkwater in Nederland zit vol met vrouwelijke hormonen door de pil. Vandaar dat wij zulke jankwijven zijn geworden als man.

Bigi Bana Boy | 22-02-16 | 16:47

We gaan totaal kapot. Faillissementen van grote ketens, aanrandingen door mekka's. Hoeveel kunnen wij nog aan?

Bill Cosby | 22-02-16 | 16:44

RichardBandler | 22-02-16 | 16:13
Ik ben het eens met je strekking maar we missen de macht - en de wil - om dergelijke dingen nog te implementeren. Denk dat het nu echt wel naar de knoppen is. Zie ook het interview met Caldwell (linkje telelezer 16:24).

Aardbewoner | 22-02-16 | 16:39

Hoe zei Paul Craig Roberts dat ook weer treffend... Althans, vertaald naar de Nederlandse goedmensen en de zapperts die denken dat het hun tijd wel zal duren... Zoiets dus: "People as uninformed and as gullible as the Dutch have no future. The Dutch are a dead people that history is about to run over".

ben kokhals | 22-02-16 | 16:36

@Dirk III | 22-02-16 | 16:06
Die politici zullen wel als eerste gaan vluchten hoor, ze hebben hun zakken goed gevuld. Die arme jan met de pet moet hun puinzooi weer gaan opruimen. Maar. of hem dat gaat lukken is maar zeer de vraag, de islam is veel erger dan nazi, want de islam wordt als "godsdienst" beschouwd en heeft wereldwijd vele achterlijke agressieve aanhangers, dus ik ben benieuwd naar de toekomst van Europa.

Als ik naar de landen kijk, de landen die ooit door de islam zijn bezet, tot de dag van vandaag, dan voorspel ik voor Europa inktzwarte toekomst, helaas. Want kijk bijvoorbeeld naar het Midden-Oosten, het is eeuwige islamitische ellende, dood en verderf.

Wonderful-Life | 22-02-16 | 16:31

Ik citeer Christopher Caldwell:
"Als het aantal nieuwkomers - vluchtelingen, asielzoekers of andere migranten - stijgt, dan neemt hun macht ook toe. Dat is de paradox van immigratie. We nemen allemaal aan dat hoe meer migranten in een land aankomen, hoe minder ruimte er voor ze komt. Maar het tegendeel is het geval: migratie zorgt voor een momentum voor méér migratie, de enige rem die daar op zit is verzet van niet-migranten."
www.trouw.nl/tr/nl/36361/Vluchtelingen...

telelezer | 22-02-16 | 16:24

@Elessir | 22-02-16 | 15:37
Heel veel zogenaamde "Autochtonen" hebben ook "Allochtone" wortels, wellicht waren je voorouders ook "Allochtoon". Dus wat je aangeeft is pure onzin.

Het probleem is niet emigrant en vluchteling. Het probleem is de islam, het is een vijandelijk ideologie, als je mensen toelaat die deze vijandelijke ideologie aanhangen, dan is dat op de lange termijn vragen om ellende, want wie met de vijand knuffelt, graaft vroeg of laat eigen graf.

Allochtonen die de westerse normen en waarden hoog in het vaandel hebben, kunnen zeker van toegevoegde waarde zijn en ze zijn wat mij betreft van harte welkom. De achterlijke, agressieve variant die een gewelddadig middeleeuws ideologie aanhangt, heeft hier in het vrij en democratische westen helemaal niets te zoeken.

Wonderful-Life | 22-02-16 | 16:14

"Waar blijft nondeju dat cordon sanitaire van oorlogsbodems?"
@ De Vrijlansier | 22-02-16 | 15:05
Je bedoelt: ferry boten

telelezer | 22-02-16 | 16:13

@Aardbewoner
Daarom moeten we hier de kinderbijslag ook afschaffen boven de twee kinderen. Geen speciale privileges meer. En qua ontwikkelingshulp zouden we iets met verplicht steriliseren ofzo kunnen invoeren. En dat men dan desnoods levenslang van ons bv. nog wat te vreten krijgt ofzo. Dat is goedkoper dan de explosie zoals 'ie nu plaatsvindt...

RichardBandler | 22-02-16 | 16:13

we as in the people of the eu do not deserve to die.
Our leaders do!

voedselbankier | 22-02-16 | 16:12

Deze man: www.webcafe.bg/id_898921444 organiseert 'illegalen'-safari's. Geen gein, hij jaagt op illegalen, en mept ze eerst buiten westen voor hij ze bij de autoriteiten aflevert. En dan hebben ze nog mazzel, want in Bulgarije worden de illegalen als ze in handen van de zigeuners vallen TOTAAL gestript van wat ze bij zich hebben, als ze al niet per ongeluk tegen een grenswachtkogel aanlopen.

Maarten VB | 22-02-16 | 16:11

Kunnen we niet gewoon een pontonbrug bouwen van Libië naar Lampedusa? Deden ze in de tweede wereldoorlog ook, pontonbruggen bouwen.

VanBukkem | 22-02-16 | 16:11

@(c)ZWITSUL | 22-02-16 | 15:58
Die Joost is Programma Vullink.

Mark_D_NL | 22-02-16 | 16:11

""(..)Eind goed. Europa goed!""
@ verbanden | 22-02-16 | 15:45
haha, en "na het zuur komt het zoet".., waar heb ik dat ook alweer eerder gehoord..? Oh ja Balkenende (CDA..!)

telelezer | 22-02-16 | 16:09

"laat die haat-sekte gewoon maar op natuurlijke wijze verdwijnen" RichardBandler | 22-02-16 | 16:03
.
Helaas: het is een gigantisch grote vermenigvuldingsmachine. Ze groeien als kool. Er is, eh, geen kruid tegen gewassen.

Aardbewoner | 22-02-16 | 16:07

Natuurlijk komen zij deze kant uit. Na westerse interferentie is het ook daar niet beter geworden net als in Irak en net als het in Syrië niet beter wordt na Assad. Dat IS al lange tijd in Libië zit, hoor je hier nauwelijks in de media laat staan bij de NOS. Dat de huidige regering nog steeds onder hetzelfde Embargo valt als Khadaffi hoor je hier ook niet en hoe aantrekkelijk moet je land dan nog zijn als je overheid toestemming moet vragen aan de VN om wapens te importeren om terroristen te bestrijden ? De ontwrichting loopt prima daar, ontwrichting komt u maar deze kant op.

netniet | 22-02-16 | 16:06

Laat ze maar komen en alles en iedereen kapot maken. Het is al kapot en stuk door Merkel, niets meer aan te doen. De rijke en slimme mensen zullen tussen nu en 5 jaar vertrekken en de EU als verloren continent achter laten. Met dank aan onze politieke verheven leiders.
Maar als ik er dan één van die verheven politieke Speknekken (hé Timmermans & Spekman) in het buitenland zie vertoeven nadat we gevlucht zijn zal ik hem/haar met de haren lopend terug slepen. Ga maar dood in je eigen geschapen Europese booslim utoptia.

Dirk III | 22-02-16 | 16:06

wiedergutmachsnikkel | 22-02-16 | 15:59
Ja, dat dus. Maar dan komt er zeer spoedig weer een artikel waar pap de hoofdrol speelt.

Jackanders | 22-02-16 | 16:06

Zo lang als we de poorten hier wagenwijd open laten staan, blijft men in Zandbakkistan ongeremd explosief voortplanten en hun kinderen op de pof op de boot zetten om hier gezinshereniging te komen eisen. Als men daar niet verder wil komen qua onderzoek en vooruitgang en alleen maar in dat ene haatboek blijft "studeren" moet men daar zelf maar gewoon blijven ondervinden wat voor ellende dat blijft opleveren. Misschien dat over 600 jaar dan alsnog bij een deel het kwartje valt, als er niks meer te parasiteren en uitroven over is. Stoppen met fokken en laat die haat-sekte gewoon maar op natuurlijke wijze verdwijnen.

RichardBandler | 22-02-16 | 16:03

Ach, ieder rijk moet eens ten onder gaan, zo ook de EU. Wel fascinerend om te zien hoe we dat actief zo veel mogelijk verspoedigen.

panadol | 22-02-16 | 16:01

@ Jackanders | 22-02-16 | 15:42http://www.telegraaf.nl/binnenland/25245388/___Aanranding_door_vluchteling___.html

Rest In Privacy | 22-02-16 | 15:59

gisteren die Joost Vullink (NOS) nog gezien in het halfuurtje Geert Wilders afzeiken bij Jinek ?
(c)ZWITSUL | 22-02-16 | 15:58
.
Neen. Kijk al jaren geen t.v. meer.

Lupuslupus | 22-02-16 | 15:59

gisteren die Joost Vullink (NOS) nog gezien in het halfuurtje Geert Wilders afzeiken bij Jinek ?

(c)ZWITSUL | 22-02-16 | 15:58

@ProAsfalt | 22-02-16 | 15:46
Ik zal het maar niet over Jetta Kleinsma hebben.
Ik heb geen zin in ruzie met Joris....

necrosis | 22-02-16 | 15:52

Voorlopig gaan we op Amerikaanse wijze de Lybische Noordkust preventief bombarderen.

Brulboei_61SB | 22-02-16 | 15:51

Je zou willen dat de overheid nadenkt alvorens grote groepen mensen uit een andere cultuur het land in te laten. Iets met historisch besef en een pinda.

Generaal Pardon | 22-02-16 | 15:50

Hoog tijd dat al die "hoogopgeleide" en "universitair" geschoolden eens leren wat er ècht onder vluchtelingen verstaan wordt.
Want ze hebben er de ballen verstand van.
nl.wikipedia.org/wiki/Vluchteling

Dostranamus | 22-02-16 | 15:50

De oplossing is inderdaad 'MEER EUROPA ". Turkije en Oekraïne erbij halen natuurlijk. Zat groene hoogvlaktes en vruchtbare korenvelden om deze harde werkers van een 'betere toekomst' te voorzien. Dat schaffen we gewoon! ohjoy!

GormSuil | 22-02-16 | 15:50

@verbanden | 22-02-16 | 15:45
Mark 'Rug recht'?
Ik vraag me af wanneer zijn balletjes indalen...

necrosis | 22-02-16 | 15:49

@necrosis | 22-02-16 | 15:13
Af en toe gaat er wat verkeerd maar geen nood. Jetta Klijnsma (PvdA) zal met haar zweep de helpende hand bieden. Pats, pats, pats! Of geldt dit alleen voor de autochtone te werk gestelde bijstandsgerechtigden?

ProAsfalt | 22-02-16 | 15:46

Luciano Amaral is een Portugese prof die tijdens de cartooncrisis van 2007 raak uit de hoek kwam en in dit draadje geciteerd hoort te worden:
.
'The hatred that certain Western intellectuals harbour towards their own culture is one of the most fascinating phenomena of the contemporary world. If a civilisation is no longer even capable of arousing the instincts necessary for its own survival, perhaps it no longer deserves to live.'

Aardbewoner | 22-02-16 | 15:46

@Castor12 | 22-02-16 | 15:23
Nederland had ook steenrijk geweest als ze die aaseters van de EU buiten de deur gehouden hadden....

necrosis | 22-02-16 | 15:46

Jongens, even doorbijten. Het wordt een paar jaar sappelen, niet voor de welkom dames natuurlijk, wie wil er niet gepaald worden door een lekkere libiër he Tofik? Nee, lekker thuis blijven wonen, huurwoningen voor iedereen behalve ons, sociaal systeem lukt even net niet meer en zelfs je vader laat zijn haatbaard al staan. Maar dan! Timmerfrans staat op. Juncker met helm. Muti in haar Panzer. Ze vinden het genoeg en laten ons kennis maken met hun Europa. Een sterk Europa. Kafferen alle woninggratiescheismigranten alle 36 miljoen zo bij Erdogan in zn mik. Multikul 1.0 gaat met 6.564 touringcars via solidair Spanje terug naar Marokko. En mooie van alles? Gekke xenofobe Geert staat met open bek te kijken. Mond vol tanden. And then? We build a wall. Sluiten de grenzen en dansen met de Oekraine de Sirtaki. En arm Griekenland? 531 miljard voor de banken en haar eigen linie Guns of Navarone. Engeland wilde status aparte binnen onze eensgezindheid; prima; alles wat ons niet uitkomt: bootje, varen en dumpen aldaar. Massaal zullen we weer op Mark Rug Recht Rutte gaam stemmen. Lachend horen we het gerammel aan de poorten aan. Ein Reich is er dan toch gekomen.
Eind goed. Europa goed!

verbanden | 22-02-16 | 15:45

200.000 , die zijn door Samsom zelf uitgenodigd dus niet moeilijk doen .

Castor12 | 22-02-16 | 15:42

De dag dat mijn kind aangevallen wordt, is de dag dat ik in de krant kom.
Daar laat ik het maar bij.

Jackanders | 22-02-16 | 15:42

Generaal Pardon | 22-02-16 | 15:41
Dan is het maar goed dat er bijna geen treinen meer rijden.

Glasgow Argus | 22-02-16 | 15:42

Denk U dat de Europese politieke elite in actie gaat komen om er voor te zorgen dat de mensen daar worden opgevangen en niet in een rubber bootje stappen? Nee natuurlijk niet, het interesseert ze helemaal geen fuck; het enige wat Timmermans en Juncker boeit is om dadelijk weer hun eigen ego te kunnen strelen in een emotioneel persmoment op een Grieks eiland.

Panos88 | 22-02-16 | 15:42

Gaan we natuurlijk als verenigd Europa met zn allen (lees U en ik) prima schaffen! Angela kraait al van plezier en voelt voor het eerst in jaren weer een klein beetje nattigheid (van pure opwinding) de huisvrouwen alle EU landen componeren liedjes en breien sokjes voor de allerkleinste asielzoekertjes, en de asielhulpreisjes gaan als warme broodjes. Wij willen dit met zn allen volgens de EU politici HEEL ERG graag.

Dutchbeaurouge | 22-02-16 | 15:41

Wist je dat er in 1950 slechts 12.500 Molukkers naar NL zijn gekomen, en hoe moeilijk die integreerden? Da's niks vergeleken bij wat er nu instroomt, maar ze zijn wel deel van de geschiedenis van ons land.

Generaal Pardon | 22-02-16 | 15:41

@Berthe | 22-02-16 | 15:12

Nee hoor, dat heet consequenties gepresenteerd krijgen voor je meninkjes. Zo lang u, en de uwen, links blijven stemmen is het open grenzen beleid gegarandeerd.
.
Nou begrijp ik best dat linkse mensen graag dingen vinden en de consequenties en lasten bij anderen neerleggen en dat ook gewoon zijn om te doen. Verwacht echter geen coulance.
.
Oh, en in een teloorgang van een vredige samenleving is de consequenties van meninkjes nemen NOOIT het ergste. Zo'n zinsnede geeft blijk van een verschrikkelijke vorm van egocentrisme.
.
Fuck off!

Parel van het Zuiden | 22-02-16 | 15:39

Ik zeg het al jaren. Allochtonen hebben hier niets te zoeken. Ze voegen niets toe aan wat we zelf hebben en kunnen, ze zijn geen verrijking en voorzien niet in behoeften, qua werk, die we niet zelf kunnen vervullen. Met het geld dat we uitsparen als ze hier niet (meer) zijn kunnen we voor echte vluchtelingen in de eigen regio een comfortabel verblijf realiseren met bed, bad en brood in overvloed.

Elessir | 22-02-16 | 15:37

Road to serfdom | 22-02-16 | 15:32
Op de D66 zender BNR waren ze vanmorgen lovend over het feit dat Portugal zo graag tienduizend vluchtelingen wilde overnemen van Griekenland en Italië. Maar dat ze geen antwoord op hun brieven kregen, in Lissabon.
En dat Portugal toch vooral veel nieuwe mensen nodig heeft, want weinig voortplanting.
En, oh voor ik het vergeet, waarop volgde dat interessante nieuws? Daaraan vooraf ging een item over..... brrrrrrrr... brrrrrr..... drumroll....... de PVV.
Struisvogels schoppen zo nu en dan tenminste nog. BNR steekt alleen maar zijn kop verder in het zand.

Glasgow Argus | 22-02-16 | 15:37

Als we nu eens dat miljardtriljard besparen op de eu en hun zonnekoningen, dan hebben we geld genoeg voor de beveiliging van grenzen. Dan is er nog een miljardtriljard te besparen door versnelde remigratie, want 10 jaar in een asielprocedure met euro's verslindende advocaten, dat is ook afgelopen. Nog een miljardtriljard ligt er binnen handbereik door niet in elk dorp theehuizen en moskeeten te blijven subsidiëren. Nog een miljardtriljard door alleenstaande jongens terug naar mamma te sturen en aan het 1e loket landen veilig te vinden. In Afghanistan kun je 10 dagen rondwandelen zonder een mens tegen te komen maar men zoekt veiligheid in NL?!? Yeah, right! Wat nog een nieuw miljardtriljard doet vinden: Gooi de PvdA en VVD, GL, CDA, D66 en andere eu en islam knuffelaars eruit bij gelegenheid.

belo | 22-02-16 | 15:34

Berthe | 22-02-16 | 15:12

Het jij bent welkom beleid is de basis van links socialisme. Iedereen de moeder gelijk en alles delen incluis je moeder zusje en dochter.
Dat jij hier de verdediging oppikt zonder te beseffen dat links, links (de arbeider) niet meer is, zou in het mooiste geval moeten lijden tot beraadslaging bij jezelf.
Al dan niet gevolgd door persoonlijke erkenning dat je de verkeerde flank verdedigt en daarmee deel bent van wat er nu gebeurt.
Stop met zingen!

Tuborg øl | 22-02-16 | 15:34

@GeenStijl, "Herinvoering grenscontroles kost miljarden". Doe eens (laten) uitrekenen hoeveel miljarden NIET herinvoeren grenscontroles kost (zowel in termen van welvaart (euro's) als welzijn (veiligheid, sociale cohesie, etc.))? Pas als je enig beeld hebt van (verwachte) kosten én baten van (bijvoorbeeld) herinvoering grenscontroles, kan je er wat zinnigs over zeggen.

henkvaningrid | 22-02-16 | 15:34

"Europese mannen zijn even feminien als apathisch."
Ik ben banger voor de gevolgen voor mijzelf door onze staat, dan wanneer ik het moet opnemen tegen een asieleiser.

Cintiq | 22-02-16 | 15:33

Duidelijk. Hopen dat de Oostenrijkers snel hun grens met Italie dichtmetselen. En de Fransen die met de Spaanse grens. De stroom migranten droogt vanzelf op als ze doorhebben niet verder te komen dan de PIGS-landen. O wacht, die landen mogen vast niet meer zo genoemd worden, ies discriminerend voor moslims.

Road to serfdom | 22-02-16 | 15:32

"we deserve to die"
Niets aan toe te voegen.

Rest In Privacy | 22-02-16 | 15:32

Spartacus, goed verwoord, vooral dat de opvattingen van bepaalde lieden pathologisch van aard zijn. Dat is objectief vast te stellen.

pluk-87 | 22-02-16 | 15:30

Zo ongelofelijk kunnen politieke houdingen (ik vermoed op bevel van Bruissel) veranderen :
Begin jaren ’80 had de SP het niet zo op moslims. Dat blijkt onder meer uit de door het landelijk bestuur van de SP gepubliceerde brochure ‘Gastarbeid en Kapitaal’, waarin op pagina 17 staat te lezen:

“Men moet zich eens indenken, welke ghetto’s er zullen ontstaan van verouderde, en voor ons gevaarlijke, immigranten, als we niet alleen hun gruwelijke slachtgewoonten aanvaarden, maar ook hun discriminatie van vrouwen, hun patriarchaal-autoritaire aanmatiging, hun onderwerping van kinderen, hun stamveten. Waarom van nieuwkomers aanvaarden, wat we zelf in gewoonten en wetten hebben opgeruimd?”
gerard1945.wordpress.com/2016/02/11/d...

telelezer | 22-02-16 | 15:30

Ik kan gewoon niet wachten om weer klaar te staan met een welkombordje langs de weg

Mark van Leeuwen | 22-02-16 | 15:25

@Cuyahoga | 22-02-16 | 15:08
.
Ik noem het dan ook geen fobie meer maar terechte islam-aversie.

Piet Karbiet | 22-02-16 | 15:24

@ProAsfalt | 22-02-16 | 15:10
Ik ben ooit (korte tijd) een soort van slaaf geweest aangezien ik een contract had met Fourstar.
Ik was toen koerier met het minimumloon.
Ik kreeg op een bepaalde dag een rit in mijn mik geschoven van 10,5 uur en was niet van plan om die 10,5 uur te gaan sturen voor een vergoeding van maximaal 8 uur tegen minimumloon (overuren werden gewoon niet uitbetaald)
Een week later werd ik ontslagen.
Ik heb nog geprotesteerd dat ik daarmee onder het minimumloon eindigde, Fourstar (bekend van Ella Vogelaar) had daar echter maling aan.
Gelukkig heb ik nu werk waar je inzet beloont wordt, Fourstar kan ongezien de typhus krijgen!

necrosis | 22-02-16 | 15:24

Alle landen buiten de EU waren dus eigenlijk steenrijk geweest als ze hun grenzen niet zouden beschermen .

Castor12 | 22-02-16 | 15:23

Dit soort verkrachtingen door op scherp staande spermakanonnen gaat dit jaar exponentieel stijgen: www.powned.tv/nieuws/binnenland/2016/0...

Omdat we geen landsgrenzen meer hebben worden we onder de voet gelopen door primaten zonder morele grenzen.
Voor het gemak spreken de Linkse "wie-niet-wegkijkt-is-gezien" lafaards dan van vluchtelingen of asielzoekers maar iedereen weet ondertussen al wel beter, de bulk bestaat uit roofzuchtige aanranders en freeloaders, die ook nog klagen als ze geen eigen tv, gratis wifi of haute cuisine ter beschikking krijgen. Nu staan ze nog te protesteren met hun malle protestdoekjes maar wat als ze over hun tijd met hun geladen spermakanon in de aanslag al plunderend door onze winkelcentra trekken?

Conan de Rabarber | 22-02-16 | 15:22

200.000? Tussen 2014 en 2015 hebben asieleisers in Duitsland volgens een uitgelekt politiebericht 200.000 delicten gepleegd.
He, dat is bijna net zo veel!
(#Jacobse en Van Es modus off).

Piet Karbiet | 22-02-16 | 15:21

necrosis
Europa is godsallerjezus rijk. Alleen zijn we het ook weer niet. De hele discussie over of geld wel echt geld is en geen opgeklopte zeepbel laat ik even voor wat het is. Qua geld is Europa tyvus rijk. Haal hier echter al het geld dat naar de zorg gaat, al het geld dat naar sociale voorzieningen, onderwijs, uitkeringen etc, geld voor ontwikkelingshulp, bailouts, gefaalde ICT projecten ,immigranten/noodopvang, geld voor allerlei instanties, politie, schulden, ambtenaren salarissen, 100 miljoen miljard subsidie clubjes allemaal vanaf. Als je dat er allemaal vanaf hebt getrokken; zal je zien dat er niet heel erg veel over blijft, sterker nog er blijft niks over er moet worden bijgeleend. Nu zitten er een hele hoop nuttige dingen tussen het hierboven opgenoemde, zoals: goed onderwijs, politie etc. Maar als ik stel dat een substantieel deel van onze welvaart elke dag door de plee wordt gespoeld; overdrijf ik ben ik bang niet.

blendedperfection | 22-02-16 | 15:21

Europa vernietigt zichzelf door nog meer islam te importeren. De linkse waanzin maakt Europa kapot.

Dit gaat echt vroeg of laat flink fout. Wij staan allemaal te kijken, hoe Europa langzaam maar zeker in de islamitische ellende zinkt. Te triest voor woorden.

Wonderful-Life | 22-02-16 | 15:21

Ik zal me niet zonder slag of stoot overgeven aan die hordes aanrandiërs. En de verkoopcijfers van wapenhandelaren in bijvoorbeeld Duitsland laten zien dat er veel meer zijn die er zo over denken.

sinar2 | 22-02-16 | 15:20

@Berthe | 22-02-16 | 15:12

Inderdaad.

ska ska ska | 22-02-16 | 15:18

Niks aan de hand. Ik pak gewoon de eerste de beste persoon waarvan ik weet dat politiekcorrect denkt en stemt en zal die gebruiken als menselijk schild voor mijn gezin. Als die op is, weer een nieuwe.
.
Rinse and repeat.

Parel van het Zuiden | 22-02-16 | 15:18

necrosis | 22-02-16 | 15:08
Europa hanteer daarom ook geen balansfinanciering maar een kasstelsel. Als gevolg daarvan is het bruto nationaal product belangrijk voor de leencapaciteit en wordt er niet gekeken naar de asset base.
Op basis van de Maastricht criteria mogen landen 70% van hun bruto nationaal product aks schuld aanhouden, met als gevolg dat voor iedere procent economische groei weer 0,7% extra schuld gemaakt kan worden.
De definitie van het bruto nationaal product is pas nog aangepast, prostitutie en criminaliteit vallen er sindskort ook onder de nationale productie. Dus uw bezoek aan de Jane Fonda look-alike is goed voor de nationale productie.
Om het BNP verder te helpen worden nu de vluchtelingen als turbo ingezet. Andere suggesties voor een hogere groei zijn bijvoorbeeld ontgane verkeersboetes en verlegen kortingen.

Glasgow Argus | 22-02-16 | 15:15

De helden van D-Day zouden zich nu wel 2 keer bedenken voordat ze weer hun leven zouden wagen voor dit Eurabia.

Tikkie Terug | 22-02-16 | 15:14

Als de grenzen dicht gaan sterft een derde van de kittens.

SamKoeman | 22-02-16 | 15:13

Alles en nog wat heeft grenzen behalve de EU. Zonder grenzen besta je niet. Zelfs een zeepbel heeft een grens. En ja zeikers, ook de VVM heeft een grens.
Muren zijn er om een samenleving te beschermen, al vanaf de eerste omheinde steentijd nederzetting tot aan de forten in Noord-Amerika. Binnen de grenzen bescherm je wat je dierbaar is.
Toen de binnengrenzen opgeheven werden hadden al die materialen, manschappen en inspanningen naar de buitengrenzen opgeschoven moeten worden. Maar nee, nee hoor, dat was gratis geld dat ineens beschikbaar was om uit te geven aan prutsprojectjes of bevriende clubjes. Laat die landen aan de buitengrens de poorten en de kantelen maar bewaken.
Sukkels, de zeepbel is uit elkaar gespat.

Conan de Rabarber | 22-02-16 | 15:13

Het ergste is nog dat men "links" als schuldig wegzet voor het k*ntkussen van dobberaars, alsof je als linkse burger / arbeider niet evenzeer een p*sthekel kunt hebben aan parasitaire asieleisers.

Berthe | 22-02-16 | 15:12

@necrosis | 22-02-16 | 15:08
De gratis arbeiders als zijnde slaven dat is wel bezit.

ProAsfalt | 22-02-16 | 15:10

Er is maar een oplossing: Meer Europa. Dat Europa de problemen zo slecht weet op te lossen, komt omdat er te weinig bevoegdheden naar Europa zijn gegaan. Europa kan daarom niet slagvaardig optreden. Daarom moeten we er voor kiezen meer Europa te hebben. Nietwaar, Rutte cs?

El Rico Grande | 22-02-16 | 15:09

Hoezo is Europa rijk?
Wat staat er aan bezittingen op de balans wat de enorme staatsschulden weer neutraliseert?

necrosis | 22-02-16 | 15:08

De holebigemeenschap heeft er in ieder geval zin an (in dit geval UK):

pbs.twimg.com/media/CbzsPYyWAAAT7EN.j...

Dit had Kafka niet kunnen verzinnen.
Alsof de joden in 1939 met spandoeken rondlopen met 'say no to nazifobia'.
Als het niet zo in-en intriest was, zou je kunnen zeggen dat ze er zelf wel een beetje om vragen.
Islamofobie bestaat niet.
De angst voor islam is namelijk niet ongegegrond omdat het een achterlijke, verachterlijke en verkrachterlijke ideologie is.

Cuyahoga | 22-02-16 | 15:08

Fortress Europe naar Australisch model per direct activeren aub.
We investeren al 70 jaar miljarden in onze Marine. LAat die mensen eens doen waar ze voor getrained hebben? Ons beschermen!

Vogelbeest | 22-02-16 | 15:07

Best wel goed nieuws dit voor de heren/dames werkgevers/bazen.

Nog meer gratis arbeiders.

ProAsfalt | 22-02-16 | 15:06

De EU zuigt big time, maar dat wisten we natuurlijk al.

Stijlicoon | 22-02-16 | 15:06

Waar blijft nondeju dat cordon sanitaire van oorlogsbodems?

De Vrijlansier | 22-02-16 | 15:05

Quote:"De Europese binnengrenzen dicht is natuurlijk de meest logische verdediging, maar volgens de "studiedienst van de Europese Unie" kost dit 100.000 miljardtriljard..."

Die grenzen hadden nooit open moeten gaan, in the first place!

Muskatnuss!!! | 22-02-16 | 15:05

Komt ie weer met zijn rechtse praatjes, maar ik heb de oplossing: Meer acteurs en actrices aan tafel bij Jinek!

Panos88 | 22-02-16 | 15:05

Misschien maar beter. Zo zie je maar dat achterlijkheid altijd langer zal overleven.

knier | 22-02-16 | 15:03

Particulieren die kant op en terugslepen of -worst case- afzinken.
Trouwens, GS, hoe zit het met die stijlloze boot?

Mastermattie | 22-02-16 | 15:03

Grenzen lekker open laten! Deze 200.000 kansarmen zijn goed voor de economie aldus de naïeve goedpraters. Anders kost het ons 100 miljard, duimzuiggetal of meer aldus Rutte.

eelko1976 | 22-02-16 | 15:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl