Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bye Bye. Zwaai-Imam mag OPZOUTEN

dikkedoeiHallo! Daar zijn we weer. Imam Ahmed Salam is weer in het nieuws. U kent de eerbiedwaardige geestelijke natuurlijk nog wel. Meneer is de Nederlandse geschiedenis ingegaan als De HandenSchudWeigeraar. En dat was nog maar peanuts. Want de relibaard heeft nu een stevig CONFLICT met de burgemeester van Tilburg. Als het aan Ruud Vreeman ligt kan de imam z'n koffers pakken wegens aanzetten tot taxfraude en andere staatsondermijnende activiteiten. Volgens welingelichte bronnen van het Brabants Dagblad roept de imam zijn volgelingen toe: "breng de Nederlandse staat schade toe, betaal geen belasting' en 'wees bewust dat de ongelovigen de islam iets aan willen doen, handel daar naar". Enkele reis, aub. En dat mag deze keer best gesubsidieerd worden. DOEI!

Reaguursels

Inloggen

Belasting afschaffen voor deze groep......
Prima, maar dan ook uitkeringen afschaffen voor deze groep.

tripel | 26-03-07 | 14:47

Opdorren met die kans(loze) geyten lover. Extra graties speciaal vor jou kamraat slalam (roei)bootreijs naar geytenneukistan (hoef je ook niets te doen) onder begeleiding van Harer majesteits marine. Als het te langzaam gaat mag het ook op sleeptouw (touw om de neck en slepen maar)

Pointman | 26-03-07 | 13:26

Ophoerren met die kudT baard en mekkeriaans gel*l van een zwakzinnige pedeaux proleet.
.
Vorige week werd op TV een bezoekje gebracht aan een bejaardentehuis, de meeste oudjes konden amper de nationaliteiten benoemen.
.
Een man - die de eaurlog nog had meegemaakt en de wederopbouw - had het over maakrokanen, turruken en baaf, ehm baavianen (hij bedoelde finnen, turken en boulivianen).
.
GeefT ze allemaal een enkeltje vlindersvangen dan lost dat een heaup problemen op.

TyfusLeijer | 26-03-07 | 09:58

* Plaatst de niet aangepaste Haatzaaier ,in onbekende taal brabbelende, debiel achter een schaap in het vliegtuig* Zo ga jij maar fijn schapies neuken, als we met rechter vleugel boven je land vliegen maken wij een mooie draai naar rechts en openen wij het luik voor u zodat u naar beneden valt, met uw baardje die u als parachut eens kunt gaan testen. Have a nice flight

jij neukt schaap | 25-03-07 | 19:22

Jimmer 25-03-07 @ 10:19

Nederlander? Als hij Nederlander is dan ben ik een Saoedi(die van de plaatselijke bevolking RESPECT eist als ze mijn hamrokerij, tegenover het biercafé die naast de nudistenclub gelegen is, bij de slijter in de buurt, schuin tegenover de kathedraal, tussen de gallerie voor figuratieve kunst en de muziekinstrumentenhandelaar ingeklemd, in de stad Mekka betreden).

Ignatius van Loyola | 25-03-07 | 16:48

Eruit met die baard

campion | 25-03-07 | 16:43

-weggejorist-

rainmaster | 25-03-07 | 16:09

Deze primaat in een soepjurk heeft eerst een nederlandse indentiteit verkregen en nu is hij onaantasbaar. Eigen schuld dikke bult dom nederland om dit zo maar allemaal toe te staan. 10 jaar geleden zijn we begonnen aan het begin van het einde van nederland, over maximaal 10 jaar het het definitief afgelopen! En gan nu maar massaal ontkennen, ik heb toch altijd gelijk!

DutchWax | 25-03-07 | 13:23

Opgetieft met die baard. Klaar.

bello | 25-03-07 | 12:58

Beetje zielige imams uitzetten, we weten allemaal wat er met de jeauden gebeurt is.

Hmmmm, als ik het zeg is het effect toch minder, raar

Multikuli | 25-03-07 | 12:32

bijna geen enkel land waar ze zo iets klaar kunnen maken alleen in nederland met die klote linkse regering.het moet echt niet gekker worden.
hoeveel komen er nog

RORY | 25-03-07 | 12:15

Papoort afpakken en terugsturen naar Shoarmadanië!

Dr. Faustus | 25-03-07 | 11:46

Even voor iedereen die de imam het liefst ziet vertrekken:
Dat zal niet lukken, Salam is nederlander.

Tilburgs Dagblad: "Imam Salam behoort tot een groep van conservatieve, salafitische imams. Hij wordt al jaren in de gaten gehouden door de AIVD. In november 2004 trok hij de aandacht toen hij weigerde toenmalig minister Verdonk de hand te schudden.
Verdonk heeft al eens twee imams van de Eindhovense Al Fourquaan moskee het land uit laten zetten, maar de Haagse rechtbank oordeelde vervolgens voor een van de twee dat de juridische grond ontbrak. Het ministerie onderzoekt of de Haagse imam Fawaz, geestverwant en goede bekende van Salam, aangepakt kan worden. De Tilburgse imam zelf heeft de Nederlandse nationaliteit. "

Jimmer | 25-03-07 | 10:19

Wat las ik daar op NN? Was er een brandje gesticht in een moskee?

holtor | 25-03-07 | 03:59

Baron Jaeger 25-03-07 @ 01:00

meneer ruikt weer centjes...
totdat meneer zelf of iemand van zijn familie het slachtoffer wordt van een of andere dronkenlap die zonodig moest gaan rijden
zal meneer de advocaat dan ook gaan voor vrijspraak?

Baron Jaeger 25-01-07 @ 13:43

Dat is het gezin van mijn teef eauk overkomen. Werkstrafje veur meneer de zatladder twee maal deaur reaud en wéér een stap dichter bij de 10 miljoen... ahum... dus.... het gezin is onwricht tot op het bot, bijna zelfmoorden en alles. Namens mijn teef .

bottehond | 25-03-07 | 03:09

bottehond 24-03-07 @ 21:58

binnenkort in pocketuitgave verkrijgbaar?

Bert M. 24-03-07 @ 23:16

zolang er nog zulthoofden rondlopen die denken met een kopje thee, koekje en zalvende woorden alles denken te kunnen oplossen...

Baron Jaeger | 25-03-07 | 01:00

Bert M. 24-03-07 @ 23:16
Denk dat je gelijk hebt.

Moi2 | 25-03-07 | 00:26

Ach, een dialoogje, een koppie thee, een snoepreisje en alles blijft bij 't oude...

Bert M. | 24-03-07 | 23:16

Voor de liefhebber die wel van een goed geschreven stuk houden .Nahed Selim heeft weer een goed stuk geschreven. Te lezen op Hoeiboei. Ik zet de link neer maar ben bang dat die gejorist gaat worden........

hoeiboei.web-log.nl/

Wishbone | 24-03-07 | 22:54

bottehond 24-03-07 @ 22:48
Je geeft hier precies aan waar het bij de Heertjes om gaat, ik kan hier nu niets meer aan toevoegen...

metalgrandpa | 24-03-07 | 22:51

metalgrandpa 24-03-07 @ 22:41

Seriously. Die SP die overal buiten de deur gehouden wordt. Een cordon sanitair in my book. Arrogante zelfingenomen tyfusbestuurdertjes. Ik ken ze. Lekker belangerijk lopen doen en als sletten van hun eigen egomane narcisme volkomen oninteressante recepties aflopen, op zoek naar serviele menschjes die het weaurd van hun breaudheer spreken. Wat een perverse resultante van de strijd voor democratie.

bottehond | 24-03-07 | 22:48

bottehond 24-03-07 @ 22:40
VorstenBommetjes.

metalgrandpa | 24-03-07 | 22:41

metalgrandpa 24-03-07 @ 22:39
Wishbone 24-03-07 @ 22:38

En dan reageren sommigen in mijn omgeving nog geschokt als de legitimiteit van dit kabinet en in feite van tout 070 en de vorstendommetjes lager in de bestuurlijke hiërarchie ter discussie stel.

bottehond | 24-03-07 | 22:40

Wishbone 24-03-07 @ 22:38
Met het bestand aan politieke idioten van nu denk ik 98%!

metalgrandpa | 24-03-07 | 22:39

metalgrandpa 24-03-07 @ 22:33
Maar wat is de kans dat die deze onzin er doorheen drukt ?

Wishbone | 24-03-07 | 22:38

bottehond 24-03-07 @ 22:31
Koenders, is 'ie nou helemaaaal van het sanitair afgefapt?

metalgrandpa | 24-03-07 | 22:33

@ metalen opa

Dit is OT, maar zulke dikke pret. Je mot eauk de humor van het absurdistisch gedrag van die polikordictators inzien. Daar zijn spotprenten geheel ende al overbodig... hahahah... lol:

www.hetvrijevolk.com/?pagina=3087&...

bottehond | 24-03-07 | 22:31

bottehond 24-03-07 @ 22:09
En dan te bedenken dat een aantal van de gewraakte cartoons niet eens verschenen zijn maar deur de hitzers zelf zijn verzonnen..................

metalgrandpa | 24-03-07 | 22:28

bottehond 24-03-07 @ 22:09
En ik hoop ook nog steeds dat er een +31 krant het waagt om n's een paar spotprenten van de Profeet te publiceren........

metalgrandpa | 24-03-07 | 22:21

Doe ze de groeten.
En een kort leven toegewenst.

dhimmi | 24-03-07 | 22:18

bottehond 24-03-07 @ 22:09
Ik houd van cynische, liefst een beetje morbide opmerkingen. Vandaar dat ik VanGogh z'n columns nog steeds mis. Hij ging tot het botje met zijn 5e colonne van geytennnöquers.

metalgrandpa | 24-03-07 | 22:13

bottehond 24-03-07 @ 22:08
Bambificeren: mooi woord, het zijn ook zeker geen baby's waar we het over hebben......

metalgrandpa | 24-03-07 | 22:11

metalgrandpa 24-03-07 @ 22:04

Moeha! Halal bonengerecht... hoe verzin je het. Je bent al aardig cynisch aan het worden en gelukkig maar. hahahah... halal bonengerecht...

bottehond | 24-03-07 | 22:09

metalgrandpa 24-03-07 @ 22:04

Who really cares? Er blijven nog zát verworpenen der aarde over veur de gristenhunden en hun calvinistische broertjes zonder god om zich over te bekommeren. Je kunt deze thematiek m.i. alleen tot een goed einde brengen als je het lef hebt om je niet te laten verleiden tot het bambificeren (copyright opinio) van de dragers van de islam. Dan krijg je van die bizarre situaties als met die 26 k gezichten.

bottehond | 24-03-07 | 22:08

bottehond 24-03-07 @ 21:58
Mooi verwoord. Ik sluit me er bij aan....

Wishbone | 24-03-07 | 22:04

bottehond 24-03-07 @ 21:58
Waarschijnlijk heb je wel gelijk. Deze culturen zijn onverenigbaar (gebleken)! Van jouw voorstel, tis een heeele operatie, moet ik zeggen, worden zij ook alleen maar beter. Neem nou die Gumus, of humus of hoe heet dat halal bonengerecht ook weer? Hij roept wel dat 'ie terug naar +31 wil, maar is hij er nou echt zoveel op achteruitgegaan?

metalgrandpa | 24-03-07 | 22:04

metalgrandpa 24-03-07 @ 21:57
We hoeven het ook niet over alles eens te zijn..... toch ? Ons einddoel komt uiteindelijk op hetzelfde neer.

Wishbone | 24-03-07 | 21:59

Oeps... ik loop weer heeeeeel ver voor de troepen uit... hehehehhee... Scusi...

bottehond | 24-03-07 | 21:59

Als we iets geleerd zouden hebben in socio- biologisch opzicht is het dat groepen die elkaar niet pruimen niet in één kamertje motten willen wonen. dat eindigt in tranen. We dachten deur de massaslachting op de jeauden een seaurt Übermenschelijk Gheweten ontwikkeld te hebben, maar dat was makkelijk, want onze grootste vijand woonde 1000-en kms ver weg. En kennelijk hadden we toch niet zoveel geleerd dat we het nodig vonden in Indië vet huis te houden. Als we iets geleerd hadden hadden we die muzelmenschen helemaal niet geïmporteerd, hoewel ik begrijp dat dit een vooropgezet plan is geweest van de olieboeren icm de Gaulle om Eurabië mogelijk te maken, maar daar weet bv. v. Maerlant weer veel meer over (Boemedienne heeft in de jaren '70 wel gezegd dat de islam middels miljoenen jonge mannen Europa zou veroveren middels migratie en vervolgens de policy of the womb). Nu ze hier zijn, als kuikens in een quasi vreedzaam ei, vaak onwetend van de krachten en machinaties die op die arme drommels inspelen, maar heel vaak ook zeer bewust daarvan, cq handelend ernaar hebben we alsnog de mogelijkheid om te teaunen dat we wel degelijk iets geleerd hebben. Vreedzame repatriëring, inclusief een vette oprotpremie (copyright: SP) en de landen van herkomst de status van meest begunstigde handelspartner geven met tout de EU. Opgelost. Is even slikken, maar het alternatief van een Eurabië over 30, 40, 50 jaar is voor mij onbestaanbaar. Ergo: oplossen door te scheiden. Doet pijn, maar dáár kom je wel weer overheen en betreffende luiden ook wel weer. Desnoods bouwt de EU in de landen van herkomst complete steden. Kost een bom duiten, maar dan heb je ook wat. Ik weet dat het heel cru klinkt wat ik zeg, maar ik bekijk de zaak heel rationeel, omdat je anders struikelt en vertsrikt raakt in arbitraire ethische paradoxen. Bloed mot er niet vloeien en dat is ook helegaar niet nodig. En think! Wat is erger? Doorgaan met alle gevolgen van dien (eerst en vooral voor de te repatrieren Menschjes) of bij zinnen komen en het pijnlijke proces van scheiding inzetten. Zo liggen m.i. de kaarten. Met ielsam is GEEN co- existentie mogelijk. Jammer, maar helaas. En heel de westersche wereld kijkt naar 0031. Nederland gidsland en nu een keer op de goede manier.

bottehond | 24-03-07 | 21:58

Wishbone 24-03-07 @ 21:55
Ben ik niet voor. Ben er voor om de echt vervelende elementen aan te pakken.

metalgrandpa | 24-03-07 | 21:57

metalgrandpa 24-03-07 @ 21:50
Wat ik belangrijk vind is dat mensen kunnen kiezen. Ik kies er toch voor om geen mensen met dubbele nationaliteit in de regering te hebben. Als ze in de regering willen dan moet men ze kunnen dwingen de tweede nationaliteit op te geven.

Wishbone | 24-03-07 | 21:55

Wishbone 24-03-07 @ 21:46
Ik vind jou geen fascist, evenmin als Wilders. 0031 nationaliteit kwijtraken na veroordeling lijkt me ook niet gek. Men heeft dan altijd nog zijn reserve-marokkaanse nationaliteit. Reden om mensen niet te dwingen te kiezen voor slechts één nationaliteit. Je kunt ze er altijd nog eentje afpakken....

metalgrandpa | 24-03-07 | 21:50

metalgrandpa 24-03-07 @ 21:39
Nee dat gaat niet lukken. Ik denk dat je er allereerst voor moet zorgen dat mensen uit kunnen treden zonder gevaar voor eigen leven. Daarnaast moet men stoppen met madrassah's te prolengeren en een stop van mosketen. De Imams moeten in Nederland opgeleid worden en daar moet bij het preken op gecontroleerd worden. En de imigratie stop uit Ilsmalanden is toch wel een van mijn favorieten want anders blijf je dat orthodoxe volk binnen halen.
.
Het zijn allemaal ideen die bij Wilders ook leven maar dat word gezien als fascistisch. Laten ze mij dan maar een fascist noemen.
.
Oh en de drie keer is out regel is ook wel een van mijn liefhebbers. Dan kun je wel gaan overwegen tot uitzetting van de mensen die hier niet zijn geboren.......

Wishbone | 24-03-07 | 21:46

metalgrandpa 24-03-07 @ 21:37

Het gaat om de inhoud van het artikel; of 't in HVV staat of in... maakt geen donder uit.

'Kun je elke moslim....' enz. Daar gaat 't niet om; het gaat om het keihard aanpakken van de elementen die schijt aan ons hebben: het Riftuig, bepaalde imaams, bepaalde lieden die kicken op terreurzaaien, door Wahabs gefinancierde scholen die het jaar nul willen invoeren, enz.

wopper | 24-03-07 | 21:45

Wishbone 24-03-07 @ 21:37
Ik ben links, althans vind mezelf vrijdenkerT, maar dwingend optreden lijkt mij inmiddels zeer noodzakelijk. Vraag is alleen hoe? Kun je elke moslim bewegen het land te verlaten en dan vooral te zorgen dat 'ie zijn tandeloze oude opoetje ook meeneemt, of is dat te simpel?

metalgrandpa | 24-03-07 | 21:39

metalgrandpa 24-03-07 @ 21:29
Je ziet het overal gebeuren. Er is geen land wat geen overlast heeft van de moslimgemeenschap. Als je er wat van zegt dan ben je een fascist dus de meeste mensen spreken zich maar niet meer uit.
.
Eruit gooien weet ik niet. Er moet in elk geval dwingend opgetreden worden.

Wishbone | 24-03-07 | 21:37

wopper 24-03-07 @ 21:33
HVV, zogenaamd linkse krant toch?
Begint het ook hier langzamerhand door te dringen?
Overigens: USA, daar dringen ook de zgn newborn christians, zeg maar gerust: christian taliban zich op. Kan nog spannend worden....

metalgrandpa | 24-03-07 | 21:37

www.hetvrijevolk.com/?pagina=3098&...

Flinke lap tekst over lezing van de zoetgevooisde...

metalgrandpa 24-03-07 @ 21:29

Vergeet de USA, Australië en Canada niet. Drip by drip...

Wishbone 24-03-07 @ 21:18

Ahum, ook een van mijn favorieten, op Klein Verzet staat zijn hele oeuvre; hij post soms ook op LittleGreenFootballs en geeft daar aan sommige wat naiëve yanks college... maar ook daar is hij zeer geliefd.


wopper | 24-03-07 | 21:33

Wishbone 24-03-07 @ 21:26
Daarom: erg verontrustend.
Met de mantel der liefde bedekken zoals theevisitende Cohen is niet zinvol. Eruit gooien die hap? is dat een optie? Het geldt niet allen Nederland, maar blijkbaar heel Europa!

metalgrandpa | 24-03-07 | 21:29

metalgrandpa 24-03-07 @ 21:24
edoch zo weinig aan gelogen.........

Wishbone | 24-03-07 | 21:26

Wishbone 24-03-07 @ 21:18
Erg verontrustend...

metalgrandpa | 24-03-07 | 21:24

bottehond 24-03-07 @ 21:04
Zoals ik al eerder opmerkte hebben zo ongeveer alle moslims voorouders die met geweld bekeerd zijn (als ze zelf al niet met geweld bekeerd zijn). de vredelievende islam beslaat slechts 14 jaar nadat Mo dit in het leven heeft geroepen, nl. tot het moment dat hij zelf naar Medina is verdreven. Daarna is de verbreiding van de islam gekarakteriseerd door "jihad, jihad" en nog eens "jihad", oftewel driewerf: geweld. Iets soortgelijks geldt voor het christendom, momenteel in de VS de ernstigste bedreiging van het vrije woord!

metalgrandpa | 24-03-07 | 21:11

wat hier in eurabia gebeurt word geregiseert vanuit een reeks moskeeen vanuit een draaiboek dat is geschreven door de broederschap van de islam ergens begin jaren 60 in egypte en van uit dit zooitje is ook het denken van bin laden gevormd dus het is wel duidelyk waar dit zooitje op uit is hier in 0031 kyk maar eens om je heen waar je ook leeft in 0031 en onze politiek slaap zacht

broodje aap | 24-03-07 | 21:05

metalgrandpa 24-03-07 @ 20:42

Niets aan toe te voegen, dude. Heb je die update van de @ redactie gezien over het voorgenomen beleid dat deze week (in één week tijd) deaur de gristenfundamentalisten en de drees-hyjackerTs annex islam-is-vredesactivisten van de pvda? Ik heb nog een link voor je, gaat over "gematigd".... Op novopress wordt dit thema best diep uitgewerkt. Links/rechts/anarchisten/ VrijdenkerTs asorti motten zich heel rap te weer stellen tegen het masterplan van ab klink om 0031 weer op te delen in zuilen. Daartoe is moslimbroederT en taqiyya expert tariq ramadan verzocht om hoogleraar integratie en burgerschap te worden. Like I said... links/rechts... allemaal flauwekul in dit verband. Imho dan he. Leve het Vrije Weaurd!

www.trouw.nl/deverdieping/letter-geest...

bottehond | 24-03-07 | 21:04

metalgrandpa 24-03-07 @ 20:56
En erudiet dat ze zijn.........................................

metalgrandpa | 24-03-07 | 20:57

HP de Tijd lezer! 24-03-07 @ 20:51
Neem nou die zgn. meiden van halal, op zich lekkere fapbare toetjes achter een hoofddoekje. Deze meiden presteren het om zich heel geëmancipeerd en geïntegreerd voor te doen maar ondertussen vragen ze in een interview aan een heameau of 'ie niet vindt dat 'ie zijn moeder bedriegt.

metalgrandpa | 24-03-07 | 20:56

@ metalgrandpa 20:20 Daarna? Dat ligt aan het debat natuurlijk!

HP de Tijd lezer! | 24-03-07 | 20:51

Een ieder mag van mij in God of Afgod geloven. Zolang ze daar maar geen andere mensen mee lastig vallen. En de Islam valt andere mensen lastig!! En niet zo'n beetje ook!! Nogmaals; oprotten dus met die gasten!

Tarakan | 24-03-07 | 20:48

bottehond 24-03-07 @ 20:33
Gelezen: schokkend. Vooral schokkend dat dit meisje zelf nog aan de islam vasthoudt. Heb je het boek "God als misvatting" van Richard Dawkins al gelezen? Elke extreem gelovige opvatting wordt voorafgegaan door de gematigde gelovige opvatting. Kijk naar de VS waar nu de zgn. "Christen Taliban" oprukt, ook diep doorgedrongen in regeringskringen. Huiveringwekkend. Lees hier de lyrics van de song waarmee ik alles zou willen zeggen....
www.lyricsandsongs.com/song/488270.htm...

metalgrandpa | 24-03-07 | 20:42

ffberg 24-03-07 @ 20:10

Wie heeft het hier over wegglimlachen? Ik vind het een schande dat niemand anders dan Wilders zich nadrukkelijk uitspreekt tegen de gruwelijke smeerlapperij van exotisch fascisme. Feministen hebben in sommige gevallen het geloof dat de rechtspositie van vrouwen halveert, en slaan binnen het huwelijk legitiem vindt als vrouwen niet gehoorzamen aan de grillen van hun echtgenoot, zelfs omarmd. Anti-discriminatietypes zijn bezig om een geloof dat discriminatie en apartheid en slavernij propageert te beschermen. Links Nederland is moreel door en door failliet. En dat weten ze. Zelfs een gansje als Famke Halsema-gisteren nog Pauw en Witteman gezien?- wil Wilders niet fascistoide noemen. En terecht! Zij weet namelijk donders goed dat hij dat niet is. De angst regeert. Daarom had Komrij ook zoveel omhalen van woorden nodig om te verklaren dat we te maken hebben met een bloeddorstig geloof. Alleen mensen die in staat zijn goed tussen de regels door te lezen kunnen eruit opmaken wat lezers van het werk allang weten: hij heeft een even grote schijthekel aan de islam als Wilders. En zelfs Halsema ziet diep in haar hart de islam helemaal niet zitten. Je wordt in Nederland gewoon vermoord als je kritiek op de islam hebt. Zo zit dat. En omdat Wilders bewaakt wordt en toch al vogelvrij is is hij ook de enige die openlijk kritiek kan hebben op de islam zonder dat hij er per saldo op achteruit gaat. Als Wilders zou worden vermoord dan gaat de kritiek op de islam weer ondergronds. En dan is er nog meer lef voor nodig om kritiek te hebben op de islam. En onder lefgozers zitten nu eenmaal niet allemaal zulke beschaafde types als Wilders of Fortuyn als u begrijpt wat ik bedoel.

Ignatius van Loyola | 24-03-07 | 20:41

Tarakan 24-03-07 @ 20:31
Of wist je het: stelen (van anders moslims) ies verboten. van heidenen: maakt niet uit!

metalgrandpa | 24-03-07 | 20:32

@ ffberg.. ik heb ook nog nooit overtuigende afkeurende geluiden uit de Moskee gehoord over het uitermate criminele gedrag van hun (jonge) geloofsgenoten. Sterker nog; mij bekruipt het gevoel dat die jongens zelfs een beetje aangemoedigd worden door de haat-imams.

Tarakan | 24-03-07 | 20:31

CouscousHabibi 24-03-07 @ 20:28
Geen moslim origine dus??

metalgrandpa | 24-03-07 | 20:30

Meest onbesneden, maatje groter dan nodig, donkerpaars (ofzo, nooit int echies gezien wil ik ook niet) en lui.

CouscousHabibi | 24-03-07 | 20:28

Meisjes in zomeroutfit zijn de moderne troostmeisjes voor Berberjochies die voor hun trouwen geen meisjes uit de eigen cultuur kunnen krijgen. Het is trouwens volgens die imam helemaal niet bewezen dat ze tegen hun wil uit elkaar gescheurd worden in kelderboxen.

ffberg | 24-03-07 | 20:26

@defenz. 24-03-07 @ 20:20:
Is de "defenz mzzl" net zoiets als de "defenz=out"?
'Out' in de zin van: ik kom nog wel even 10 keer terug om te lezen en reaguren?

koerbagh | 24-03-07 | 20:26

CouscousHabibi 24-03-07 @ 20:20
Die besneden pipa zeker?

metalgrandpa | 24-03-07 | 20:21

Ik kan vanuit 010 melden dat het hier niet veel beter is; ofwel men roept "prostituee" of maakt van die smakkende "tsk, tsk" geluiden of, (op Zuid) "heej meiszje wil juh me pipa sien"

CouscousHabibi | 24-03-07 | 20:20

HP de Tijd lezer! 24-03-07 @ 20:19
En daaarna???

metalgrandpa | 24-03-07 | 20:20

@ffberg
'In dat licht begrijp ik alleen jouw vergelijking met 1933 niet.... Lijkt me toch enigzins zorgwekkend.'

Dat om aan te ga even hoe ik over de denkbeelden van Wilders denk, dat ik ervan uitga dat er nog genoeg mensen met gezond verstand rondlopen, die een clown als Wilders niet al te serieus nemen, maakt dat ik het echter niet zorgwekkend vind.

En nu... saturday night..
mzzl.

defenz. | 24-03-07 | 20:20

Woter Bos wilde toch het debat aangaan betreffende de islam?

HP de Tijd lezer! | 24-03-07 | 20:19

Tarakan 24-03-07 @ 20:15
Nog erger dan ik dacht, dus.

metalgrandpa | 24-03-07 | 20:16

@ metalgrandpa.. je loopt achter! Denk je nu werkelijk dat een Nederlands meisje in bepaalde 020 wijken momenteel risicoloos in een topje rond kan lopen?? Forget it!!

Tarakan | 24-03-07 | 20:15

Ignatius van Loyola 24-03-07 @ 20:02

Je hebt gelijk, toch vind ik het gevaarlijk om Wilders weg te glimlachen.

ffberg | 24-03-07 | 20:10

Tarakan 24-03-07 @ 20:05
Stel je voor: geen (5%)pilsje meer op een Amsterdams terras. In bepaalde wijken in 020 kan een (Nederlands) meisje met goed fatsoen niet meer met een topje lopen in de zomer omdat ze dan uitgescholden wordt voor "hoer".

metalgrandpa | 24-03-07 | 20:08

@defenz. 24-03-07 @ 19:56
Ik maak inhoudelijk geen verelijking met Fortuijn, ik geef alleen aan dat Wilders inmiddels al bijna even grote aanhang heeft. Dat een clown als Wilders met dat electoraat wegloopt baart mij zorgen, jou niet blijkbaar.

In dat licht begrijp ik alleen jouw vergelijking met 1933 niet.... Lijkt me toch enigzins zorgwekkend.

ffberg | 24-03-07 | 20:06

@ Defenz...
Doe niet zo kinderachtig! Mijn mening heeft helemaal niets met propaganda te maken! Het siert je dat jij persoonlijk nog een paar lichtpuntjes kunt ontdekken in de Islamitische duisternis die (planmatig?) ons land langzaam maar zeker aan het verstikken is. Een ieder die bewust zijn of haar ogen sluit voor de ellendige gevolgen van de immer voortschrijdende verneuqing van ons eens zo vrije nederland door de onverzoenlijke en intolerante Islam is m.i. regelrecht schuldig aan een misdrijf!! In wat voor een soort samenleving moeten mijn kinderen en kleinkinderen straks leven als de helft van de bevolking Moslim is?? Denkt U nou werkelijk dat de Islamieten plots het licht gaan zien?? No way, daar zorgen de alom aanwezige haat-imams wel voor. Met fulll support van de PvdA en andere immorele, blinde leeghoofden die ons land.. eh.. eh.. besturen??

Tarakan | 24-03-07 | 20:05

The eimer 24-03-07 @ 19:58
Wilders is in ieder geval goed om de meute wakker te schudden.
Ik vind ik het belangrijk om van zijn inzichten kennis te nemen. Ben het niet overal en altijd met hem eens, maar hij zet wel degelijk zaken op de kaart.

metalgrandpa | 24-03-07 | 20:02

"... maar Wilders is Fortuijn al bijna voorbij gestreefd in populariteit...."

ffberg 24-03-07 @ 19:50

Dat lijkt me niet te kloppen. Op de dag van de moord kwam er een onderzoek naar voren waarin gesteld werd dat heel veel mensen er niet voor durfden uitkomen dat zij voor Fortuyn zouden gaan stemmen en dat zij dat pas zouden doen in de anonimiteit van de stemkast. Er werd gesteld dat Fortuyn goed zou zijn voor 40 zetels. Uiteraard een levende Fortuyn. Het CDA heeft z'n uiteindelijke overwinning te danken aan mensen die in de eerste instantie van plan waren op Fortuyn te stemmen. Het CDA is dan ook één van de weinige partijen geweest die Fortuyn niet als een stuk vuil hebben behandeld.

Wilders is bij lange na niet zo populair als Fortuyn. Wilders heeft wel veel minder onbetrouwbaar schorem, autoverkoperstuig, dan Fortuyn aan zijn lijst verbonden.

Ignatius van Loyola | 24-03-07 | 20:02

@ Defenz:
Open deuren intrappen is niet zo moeilijk bij een islam.
Nogmaals, het moet het lef maar opbrengen om dat te doen.
Of dat eigenbelang van Wilders zelf is, is onzin.
De mening van zijn ( voorlopige ) 1 miljoen kiezers die er belang bij hebben dat dit land verder naar de klote wordt geholpen telt en niets anders.
Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar de realiteit is dat er nu een tegenstroom op gang is gekomen tegen de teloorgang van dit land.
Met 1933 schermen is niet meer toepasbaar en werkt contraproductief.

The eimer | 24-03-07 | 19:58

@wisbone
Ja kijk maar uit ik ben zeer gevaarlijk, ik zou me maar heel snel gaan demoniseren ;)
=out!

defenz. | 24-03-07 | 19:57

Wishbone 24-03-07 @ 19:20
Dank je Wish, ik heb het altijd als één van de grootste missers van "links" gezien dat ze zich zo conformeerden aan de islam. Alles wat er binnen links gezegd werd over het christendom (links eind jaren '60 begin '70) gold ineens niet meer voor de islam. Multiculti werd "sanctus". Zelfs de linkse vrouwenbeweging die haar mond vol had over onderdrukking van de vrouw hield met schaamrood haar kaken toen zelfs vrouwenbesnijdenis aan de orde kwam. Let op: Hedy d'Ancona, in het kabinet van Lubbers met de PvdA gooide uitgerekend zij zelfs een proefballonnetje op vóór het toelaten van een "beperkte" vorm van vrouwenbesnijdenis.

metalgrandpa | 24-03-07 | 19:57

@ffberg
Wilders vergelijken met Fortuyn zegt al genoeg, daar ga ik niet eens op in.
Wilders heeft niet in zijn hele wezen wat Fortuyn in zn dikke teen had. Dat hij populairder is dan Fortuyn zou ik dan ook niet te hard beweren. Vraag je liever af bij wie hij zo populair is. Dus ik maak me helemaal niet druk om Wilders, geheel ongelijk geef ik hem niet, maar serieus nemen wat hij preekt en zeker de doorzichtigheid van zijn preken is het voor mij niet meer dan een lachertje, een komiek, nou als jij je daar zo druk om wil maken en er zoveel waarde aan hecht, ga vooral je gang.

defenz. | 24-03-07 | 19:56

defenz. 24-03-07 @ 19:50
Je vergelijking van Amerikanen met fascisten en door islam niet als gevaar te onderkennen ben je minstens zo naief/gevaarlijk bezig als alle linkserts.

Wishbone | 24-03-07 | 19:54

@defenz
Lijkt wel of we weer in 1933 zijn beland(..).Dus ook Wilders is niet iets om je echt druk over te hoeven maken.
Hoe bedoel je dat?

Mischien is het aan je voorbij gegaan, maar Wilders is Fortuijn al bijna voorbij gestreefd in populariteit, en dan is hij nog niet eens dood!
De man vertegenwoordigt orust en onvrede in de samenleving, het zou niet gek zijn als gevestigde partijen daar eens serieus notie van namen. Wilders-stemmers zijn geen rechts extremisten, maar mensen die het gevoel hebben dat den Haag alleen met zichzelf bezig is. Ja Wilders gebruikt die onrust voor eigen gewin, en daar slaagt hij aardig in.
Het fenomeen Wilders is iets om je heeeeeel erg druk om te maken.

ffberg | 24-03-07 | 19:50

@tarrakan
Je moet die propagandaknop ook eens wat vaker uitzetten dan.
@wishbone
Jij haalt zaken aan die ik helemaal niet bedoel, ik heb het niet over pappen en nathouden, maar om nou gelijk alle moslims als terroristen tegen de muur aan te zetten, al is het maar spreekwoordelijk slaat voor mij ook nergens op.
Het grootste gevaar in deze wereld is niet een religie en ook niet de Islamreligie.
Het grotere gevaar schuilt in de invloed van de Fascisten uit Amerika, ik vraag me af wie hier nog een realiteitsbeeld heeft of wie alleen maar propaganda zit te suiven.

defenz. | 24-03-07 | 19:50

Koerbagh zegt dat iedereen die in een God gelooft niet spoort. Dit terwijl beste man ooit gezegd heeft dat de wetenschap over het bestaan van God geen uitsluitsel geeft. Lijkt me inconsequent!

Verder nog even meer serieus: Op zich wat vreemd dat er in de moskee opgeroepen wordt om geen belasting te betalen. Als alle NL-ers hier gehoor aan zouden geven, dan zouden ze een groot probleem hebben in de moskee.

Wat Koerbagh zegt over het NLs belastingstelsel klinkt herkenbaar. Mijn vader was ook kleine zelfstandige. Hij moest toen hij stopte nog even afrekenen met de belasting. Het was echt schandalig. Hij had altijd netjes aan de belasting betaald maar kreeg nog even een schop na.

Zelf ben ik een Christelijke reaguurder -dus spoor ik niet volgens sommigen hier- maar bij ons in de kerk wordt nooit opgeroepen geen belasting te betalen. Sterker, in de bijbel staat dat je netjes je belastingen moet betalen. Dus belastingontduiking is voor een Christen uit den boze.

Fred V | 24-03-07 | 19:44

defenz. 24-03-07 @ 19:30
Er is niks van de voorgangers van Wilders terecht gekomen omdat als ze zich kritisch uitlaten, verketterd of het land uitgejaagd worden, als dat onverhoopt niet gebeurt dan moeten ze wel onder dezelfde omstandigheden als Wilders door het leven willen gaan. Dat pappen nathouden en maar blijven roepen dat het allemaal zo erg niet is de werkelijke reden dat het in Nederland zo uit de klauw kan lopen. U draagt uw steentje aardig bij.......

Wishbone | 24-03-07 | 19:43

defenz 24-03-07 @ 19:02
Prachtig sprookje Defenz.. maar je verliest de realiteit uit het oog. Islam is niet een verzameling EO lookalikes die in vredige stilte hun Moskee bezoeken. Islam in Nederland staat ondertussen voor onderdrukking, geweld en terreur. Ze verneuqen nu dagelijks en steeds heftiger onze cultuur en onze vrijheden met hun intolerante middeleeuwse gedrag. Ik heb daar geen zin in. En ik heb er al helemaal geen zin in om daar mijn ogen voor te sluiten en mond voor dicht te houden. Oprotten met die terroristen!!

Tarakan | 24-03-07 | 19:39

@Wishbone 24-03-07 @ 18:05:
Dát mag hier wel ingevoerd worden, vind ik. Geloofsbelasting... en dan voor elk geloof, en flink hoog. Religie is minstens zo schadelijk als alcohol en tabak en daar zit ook meer dan 1000% accijns op.
Prima idee. Aangezien de burgelijke stand toch precies bijhoudt wie welke religie aanhangt is het een koud kunstje om op te leggen.

koerbagh | 24-03-07 | 19:36

Alsof baardmans' achterban deze aansporing nodig had tot het niet betalen van belasting of anderszins staatsondemijnend bezig zijn! Ze vreten al dertig jaar uit de grote ruif en als die leeg is dan schijten ze erin.

CouscousHabibi | 24-03-07 | 19:35

Brabant is toch het land van de varkensboeren? Handel daarna!

MadDieu | 24-03-07 | 19:32

@eimer
De enige die ervoor zorgt dat er figuren als Wilders opstaan zijn figuren als Wilders zelf. Voor wie het makkelijk scoren is om de Islam voor hun eigen belangen te gebruiken. Zijn dat de denkers van de nieuwe tijd? Lijkt wel of we weer in 1933 zijn beland. Van figuren zoals Wilders die denken te moeten opstaan is nog nooit iets fatsoenlijks terecht gekomen. En gelukkig dat ie met zn gezwets en zn domme pruik, door de meerderheid niet serieus wordt genomen. Dus ook Wilders is niet iets om je echt druk over te hoeven maken.

defenz. | 24-03-07 | 19:30

Even 2 comments voor het nageslacht bewaren:

Alsjeblieft, meteen uitzetten deze gek.
Dr.Remco Clavan - 24/03/07 - 11:24:41

---

Die reactie van Dr.Remco Clavan draagt niet veel bij aan de bevordering van de wereldvrede.Om zo sterk en zó uit de hoogte uit te halen,is geen bewijs van een vredelievend karakter.De houding van pastor Denis Hendrickx lijkt me een van zelfverzekerdheid,een kwaliteit,die bij die Remco Clavan niet te vinden is.Remco schijnt niet te weten,dat hard kunnen schreeuwen en met namen gooien een teken van hulpeloosheid en ongegeneerdheid is.Hij doet de dragers van de mensen met de titel 'Dr' oneer aan.Denkt hij,dat het roekeloos gebruik van die titel zijn woordenkeuze rechtvaardigt?Die moedige ontmoeting tussen de pastor en de imam zie ik als een grote stap vooruit,in het behalen van vrede tussen de twee groepen.Niemand hoeft te proberen de andere over te halen.Het gaat er zich meer om,elkaar te begrijpen en zodoende vrede te maken met de andersdenkenden.Die hebben net als iedereen het democratische mensenrecht op hun eigen mening.Alleen de armen van geest willen alles met dezelfde borstel verven.
A.Willems. - 24/03/07 - 14:22:15

---

Meneer Willems heeft zeker nooit naar Koot en Bie gekeken :-)

broomstick | 24-03-07 | 19:22

@wishbone
Dan streep ik ze allebei door.

defenz. | 24-03-07 | 19:22

@ Defenz:
Niet Wilders zorgt ervoor dat de islam meer sympathatisanten krijgt, maar de islam zorgt dat overal ter wereld figuren als Wilders opstaan. Dat is trouwens ook de bedoeling. Je moet alleen de persoonlijke lef opbrengen een Wilders te worden. Maar als die er ook is, dan is het beslist geen moeite om een grote politieke factor te worden. Natuurlijk spreekt Wilders in het belang van de burgers want de confessionele partijen wensen geen scheiding van kerk en staat . Die verkiezen een tactiek van pappen en nathouden waarbij de burgers het voor het nakijken hebben.

The eimer | 24-03-07 | 19:20

metalgrandpa 24-03-07 @ 19:13
Pak van mijn hart dat je die mening in elk geval met me deelt.

Wishbone | 24-03-07 | 19:20

Wishbone 24-03-07 @ 19:10
Ik dacht het niet: ondanks mijn linkse inzichten zie ik het met geen van beide clubs zitten. Ze verloochenen hun linkse inzichten met het omarmen van de islam.

metalgrandpa | 24-03-07 | 19:13

defenz. 24-03-07 @ 19:02
De juiste opstelling om lid te worden van de PVDA/GL (Doorstrepen wat je niet wenselijk acht)

Wishbone | 24-03-07 | 19:10

defenz. 24-03-07 @ 19:02
Het gaat mij niet zo zeer om de islam, maar om alle religie. Kijk wat er nu in de VS gebeurt: de opkomst van de newborn christians, ofwel de christen-taliban. Erg verontrustend vind ik.

metalgrandpa | 24-03-07 | 19:07

Dat hele islam gebeuren is een maar steeds slepend en zeurend probleem.
De enige die daar uberhaupt nog voordeel aan heeft is de Islam zelf. Die hele tweesplitsing in Nederland zorgt er alleen maar voor dat de moslims steeds meer uitbreiden. Als je namelijk 10 dingen doet waarvan je weet dat je problemen krijgt, heb je altijd kans dat er 2 of 3 wel worden getolereerd, die zijn dus pure winst. En hoe meer overdreven mensen zaken 'opblazen', hoe makkelijker het voor de Islam wordt om dingen die dan minder lijken toch doorgevoerd te krijgen. Dus al die radicalen en rechtse malloten zorgen juist ervoor dat binnen ons politiek stelsel, datgene sterker wordt dat zij denken te moeten bestrijden. Vandaar ik dat al te dom vind om daar ook maar enigerlei waarde aan te hechten. Je kunt in Nederland de islam niet wegdenken of uitroeien of verbieden, leg je daar maar bij neer. Daar zou een burgeroorlog voor moeten uitbreken en dan nog niet.
Ik zie ook liever geen religie invloed meer in Nederland omdat dit enorm tegen onze cultuur in druist. Het enige wat dient te worden gedaan is dat religie compleet buiten de wet en politiek valt. Voor de rest kun je best wel thee drinken met die lui enzo, echt waar. En over een aantal jaar dan loopt de islam net zo leeg hier als het christendom dom dom...
Geert Wilders bv die zorgt ervoor dat de Islam alleen maar steeds sterkere symphatisanten krijgt. Alsof Geert Wilders in het belang van de burger spreekt, pff allemaal eigen belangen. Niemand is bij deze hetse gebaat, behalve misschien de moslims zelf nog, want daar waar je energie in steekt groeit alleen maar. Hm.. toch?
En narcisten en opruiers zijn nodig, die houden ook wel de boel wakker, maar wie daar te veel waarde aan hecht die mist iets wezenlijks, in mijn ogen dan..
En die baardmans mag voor mij zeggen wat ie wil, wie daar waarde aan hecht, die is nog maffer.. laat ze zich leeg schreeuwen, zolang ze wettlijk geen invloed hebben is er niks aan de hand. Religie gaat het niet redden in de toekomst net zoals de olie ook een keer op raakt.
Moskee en staat gescheiden houden is het enige waar je energie in zou moeten steken. Niet aan uitspraken en gedragingen, dat moet iedereen zelf weten zeker zolang men er niemand anders fysiek of geestelijk schade mee berokkend.

defenz. | 24-03-07 | 19:02

Moi2 24-03-07 @ 18:36
Ik ben Links maar ik vind de Islam in Nederland helemaal geen fijne aanwinst.

metalgrandpa | 24-03-07 | 18:52

Rubberen regenburka 24-03-07 @ 18:40
Met de PVDA in de regering ? Wishful thinking at best.......

Wishbone | 24-03-07 | 18:50

@ Koerbagh:
Prima definitie van de situatie alhier.
Maar kan het zijn dat links zichzelf heeft veroordeeld de zg zelfgekozen achterstand positie van moslims te verbeteren? Heel de bevolking ziet het heilloze geschutter waarmee die club een bevolkingsgroep wil"' verheffen" die eigenlijk maling heeft aan onze maatschappelijke waarden en volharden in hun zelfgekozen isolement.
Is het dan onze taak de PvdA te behoeden voor zelfvernietiging?
Ditmaal zwaar onder curatele liggend wordt iedere multiculidioterie uitvergroot.
Ik ben benieuwd wanneer die druk zo groot wordt dat Wilders alleen maar hoeft toe te kijken hoe deze club implodeert.

The eimer | 24-03-07 | 18:50

Hopelijk begint het tij nu een beetje te keren

Rubberen regenburka | 24-03-07 | 18:40

En nog zal Links blijven roepen dat moslims zulke fijne aanwinsten zijn.
Bedenk dat deze man een leider en voorbeeld is voor de moslims hier.
-
Maar naïef en studentikoos Links blijft dit maar ignoreren.
Het is namelijk politiek correct om te blijven roepen dat er niets aan de hand is. Dus vooral niet verder nadenken en kop in het zand houden.

Moi2 | 24-03-07 | 18:36

Toedeledokie!

Digitaal[FM] | 24-03-07 | 18:25

De islam moet je alles aandoen wat maar mogelijk is. Het is een vorm van opperste geestverneuqing, evenals het christendom.

metalgrandpa | 24-03-07 | 18:21

rylands 24-03-07 @ 17:43

Van de belasting die niet-moslims betalen, logisch toch?

rosalie | 24-03-07 | 17:49

geen belasting betalen?
waar moeten dan de uitkeringen van de mensen die op partijen stemmen die deze mensen binnen willen houden dan van betaald worden...??

rylands | 24-03-07 | 17:43

ROFLOL@kudtkip 16.37.

'Zo blijf je je als vrouw maar verbaren...'

En ik blijf er bij, mooi staaltje intrigeren van deze baard.

Niet helemaal wat de policoristen bedoelen, het scheelt ook maar een paar letters.

vander F | 24-03-07 | 17:36

Je kan de nederlandse staat op 1000 manieren schade toebrengen.
Maar je belasting niet betalen lijkt mij een van de lastigste..

Fastlane | 24-03-07 | 17:33

koerbagh 24-03-07 @ 17:04..... Fuck je typefouten, ik snap het helemaal. Kan er niets aan toe voegen. Chapeau!!!

Werner Beinhart | 24-03-07 | 17:25

@koerbagh 24-03-07 @ 17:04:
Dat is waarom het salonsocialisme gewoon niet het beste met 0031 voorheeft. Ze heeft voornamelijk het beste met zichzelf voor. En als ze werkelijk zo democratisch zijn als ze altijd pretenderen, veranderen ze van koers onder dwang van de publieke opinie. Als ze dat niet doen, geven ze toe dat we in een dictatuur van de salon leven.

Lobo | 24-03-07 | 17:20

Houwdoei hoor

monaco | 24-03-07 | 17:19

koerbagh 24-03-07 @ 17:04
**Verder zegt 'ie handel in je leven met de wetenschap dat de ongelovige de islam iets aan wil doen.**
.
Je vergeet erbij te zetten "handel daar naar". Dat is wel degelijk aan zetten tot iets..........(Wat dat is kunnen we voorlopig alleen raden)
.
En maak je iet druk ik ben er ook van overtuigd dat hij het land pas uit wordt gezet, als hij meerdere/ergere dingen heeft gezegd.

Wishbone | 24-03-07 | 17:15

@mezelf @ 17:04:
met excuses voor de type-fouten.

koerbagh | 24-03-07 | 17:07

@Kudtkip 24-03-07 @ 16:30:
Jawel... Maar op basis van het artikel in het Brabants dagblad kan ik niet echt verontwaardigd worden. Kijk dat de islam een achterlijke religie is (zoals alle religies) dat is me bekend. Dat de Koran volstaat met letterlijke oproepen om ongelovigen af te slachten, dat is me bekend.
Kijk, moslims (en christenen en joden en iedereen die in een "god" of heilig boek gelooft) sporen niet, maar deze (vermeende) uitspraken van meneer vind ik nu niet het toppunt van haatzaai en hardop de rechtsorde aanvallen. Het toont hooguit aan voor de geytenwollesok islamkuffelaar wat de ware intentie van de Islam is, namelijk de ongelovige bekeren of doden. Maar dat wist ik allang. De letterlijke oproep toentertijd dat Van Gogh en Ayaan moeten worden vermoord in de Haagse haatzaai moskee vond ik een stuk kwalijker.
Deze imam zegt: Betaal je belastingen niet. Nou, poehpoeh. Dat kan de balastingdienst geen fuck schelen. Ik heb m'n belastingen ook wel eens niet betaald, ze kwamen het gewoon halen horen. De staatsroversbende heeft methodes genoeg: loonbeslag, executieverkoop van de inboedel... Maakt ze geen moer uit, zij krijgen de poen echt wel.
Verder zegt 'ie handel in je leven met de wetenschap dat de ongelovige de islam iets aan wil doen. Tsja, da's niks nieuws, zo leven moslims in dit land al tientallen jaren, ze keren zich doelbewust af van deze maatschappij, tenzij er iets te halen valt (uitkeringen en subsidies). de ironie is dat de geytenwollensok denkt dat dat geld de integratie bevordert (zo staat het immers in het beleidsplan van het ministerie? Het is geld voor integratiebevordering, dus dat is goed. De moslim pakt het geld en lacht zich het leplazarus. Integraasie... hahahahaha... Het is zelfs zover dat als de subsidiekraan dichtgaat ze spreken van dieskrieminaasie.
Maar dat mag je allemaal niet hardop zeggen, want dan ben je een bruinhemd en racist en heb je geen recht van spreken. Spreek je wel dan loop je het risico een kromzwaard in je buik te krijgen en zegt de socialistische medemens: "Eigen schuld dikke bult". Zo staat dit land ervoor.
Dat is lach- en zorgwekkend tegelijk. Deze imam is de zoveelste illustratie, maar om hier nu heel verontwardigd over te gaan doen... mwoah...
PvdA policor voorman Vreeman heeft thee gedronken met de imam en hem gezegd dat hij dat niet meer moet zeggen.
glas... plas... was....

koerbagh | 24-03-07 | 17:04

rosalie 24-03-07 @ 16:44

Yep.

bottehond | 24-03-07 | 16:55

Het woordenboek van GS, Wishbone (ook een correctie), is nog lang niet voltooid...

Kudtkip | 24-03-07 | 16:52

Kudtkip 24-03-07 @ 16:37
*LOL*
Ik was het al aan het opzoeken in de van Dale.....

Wishbone | 24-03-07 | 16:45

bottehond 24-03-07 @ 16:16

Ha,ha, ja natuurlijk, laat ze maar hun gal spuien, hoe meer hoe liever ...?
Des te eerder komt er vaart achter die tsunamie en kan het wettelijk verboten gaan worden... zoiets toch?

rosalie | 24-03-07 | 16:44

[verbaren = verbazen, maar mag ook verbaren blijven]

Kudtkip | 24-03-07 | 16:37

Ruud, trap em er uut!

gil y gil | 24-03-07 | 16:36

Draaitafel Demagoog 24-03-07 @ 14:52

Nee, maar het waren toch ook niet alle SS-ers die genocide pleegden op het joodse volk. Eis je dan ook nuance als iemand zegt dat de nationaal-socialisten de joden uitmoorden. Zul je dan zeggen "het was slechts een deel van de nazi's en een deel van de SS-ers die een deel van joden hebben vermoord". Op z'n zachtst verwoord zou je kunnen zeggen dat de islamitische theologie niet te verenigen is met de rechtstaten van de Westerse landen. Ik vind het gevaarklijk om er op te wachten dat ALLE aanhangers van een intolerant en bloeddorstig geloof zich gaan gedragen conform de leer van dat geloof en dan pas in actie te komen. Als we zo tegenover de nazi's zouden hebben gestaan dan was ik waarschijnlijk nooit geboren geweest en dan begroette u waarschijnlijk uw baas in de fabriek, of waar dan ook, met een ge-erecteerde arm.

Ignatius van Loyola | 24-03-07 | 16:33

(15:44) Koerbagh,

zo vaak verbaas ik me over jouw lakonieke houding, die ik tegelijk bewonder.

"Ach, die beste geytenneuqer mag best roepen dat je geen belasting moet betalen, daar wordt de belastingdienst echt niet warm of koud van."

Maar!
Er staat:
"breng de Nederlandse staat schade toe, betaal geen belasting' en 'wees bewust dat de ongelovigen de islam iets aan willen doen, handel daar naar".

Het gaat hier even niet om burgerlijke ongehoorzamheid, maar om iets wat andere burgers, de ongelovigen helemaal, aangaat.
Bréken, deze samenleving.

Dát is is in mijn ogen kwalijk aan deze voorganger van het Islaimitische woord.

Maar ik zie het denk ik al... Botte Hond en Whisbone verbaren zich evenzo...

Kudtkip | 24-03-07 | 16:30

koerbagh 24-03-07 @ 15:34
Je bent goed links bezig. Als er opgeroepen wordt om de staat schade aan te doen ben je toch wel radicaal bezig. Als 1 miljoen moslims plotseling belasting gaan ontduiken heb je toch wel een probleem. Ik weet het is overdreven maar je moet klein beginnen........
.
Daarnaast zaait die ook nog een angst door te stellen dat de ongelovigen de moslims wat aan willen doen. Fout bezig Koerbagh als je dit gedrag van een gezaghebbend persoon in die gemeenschap goed wil praten.

Wishbone | 24-03-07 | 16:22

MISLEIDEND stukje text, deze baardmans zal echt het land niet uitgeflikkerd worden. Zo werkt dat namlijk niet in Nederland, ik vermoed dat hij een soort van inburgeringssubsidie kwijgt en een snoep reisje naar Mocro ofzeau....

Poedeliwoepsi | 24-03-07 | 16:17

Belachelijk. Die baard heeft geweaun gelijk. En waarom mag hij dat niet zeggen? Hij is tenminste eerlijk over de islam. En dát is nou even niet de bedoeling van de pvda. Lekker stiekem verder islamiseren onder leiding van tariq ramadan en zijn holmaatjes abu en frans timmermanSS. Zo zijn we niet getrouwd! Doe er iets aan hakbaarden en plofkippen. Kom op veur jullie rechten!

bottehond | 24-03-07 | 16:16

Vreman geeft die lul weer een kans om te veranderen. Typisch weer dat softe gelul. Wanneer leren die klojo's nu eens: DIE GASTEN VERANDEREN NOOIT. Eruit met die lamstraal en die haatschuur platbuldozeren. En belastingdienst: stuur nog ff een naheffingsaanslag.

Old No.7 | 24-03-07 | 15:47

ben blij dat deze sinterklaas het land ut geschopt word! heb meneer aart al gebeld om bij de uit tocht te zijn!

Mzzzzl bokkenstamper!

rainmaster | 24-03-07 | 15:46

@Weisse rose 24-03-07 @ 14:01:
Dan beter nu dan over 10 jaar.
@Draaitafel Demagoog 24-03-07 @ 13:21:
Deze zaak is gewoon te belangrijk om zonder debat te worden weggewimpeld. Je zag bij Pim dat de salonsocialisten geen zin hadden in discussie of open kaart. Waarom zou je in discussie gaan met het onverlichte plebs, de onderklasse, die snapt toch niks, moet hun bek houden en meedraaien in het socialistische systeem. Waar deze mentale constructie faalt, is dat als je niet in discussie gaat, je ook niet moet pretenderen het beste voor te hebben met die mensen die je zegt te vertegenwoordigen. Je vertegenwoordigt dan enkel jezelf. En het plebs heeft dondersgoed door dat het socialistische systeem waar ze in meedraaien meer en meer kraakt. Als je dat aan den lijve ondervindt, dan wordt het steeds lastiger het te negeren en vooral lekker door te blijven gaan.

Lobo | 24-03-07 | 15:45

Ahmed Salam hoeft zich alleen maar een beetje 'aan te passen', hetgeen hem geen enkele moeite zal kosten; zijn ogen bekijkend heeft deze sluwe oude vos vaker met dit bijltje gehakt.

En Vreeman? Vreeman zal zich opnieuw laten overrulen of krijgt instructies van de pvda dat de wahabs niet zo blij zijn...

*vraagt zich af hoe het toch komt dat westerlingen nog steeds niet door hebben hoe ze zich laten bedotten door deze gladde alen... en dat al eeuwen lang*...

wopper | 24-03-07 | 15:44

Ach, die beste geytenneuqer mag best roepen dat je geen belasting moet betalen, daar wordt de belastingdienst echt niet warm of koud van. Ze leggen gewoon beslag op de satellietschotels en plasmaschermpjes als ze niet betalen. De staatsroversbende kent geen genade wat dat betreft, die krijgen hun poen heusch wel. Oproepen geen belasting te betalen is vrij loze kreet, en darvoor hoef je van mij het land niet uit. En die andere uitspraak: "wees bewust dat de ongelovigen de islam iets aan willen doen, handel daar naar" is gewoon stemmingmakerij. Het legt voor de linkse geytenwollensokken islamknuffelaars wel bloot wat de werkelijke aard van die religie is, maar is als uitspraak en oproep verder niet strafbaar ofzo.
Er worden in diverse Protestants-Gristelijke gebedshuizen heel wat ergere gepreekt. Maar ik vermoed dat de imam wel wat meer heeft gezegd, aangezien de exacte uitlatingen niet het verslag staat (dat zal wel verboten zijn door de AIVD). Als deze meneer inderdaad het land wordt uitgeschopt dan kun je er de donder opzeggen dat hij wel iets meer gezegd dan "betaal geen belasting" ... dan zal daar waarschijnlijk de aanvulling bij hebben gezeten: "maar maak die centen over op rekening XXXXXX van Al Quaida, Tora Bora, ovv Jihad, of stuur uw zonen naar trainingskamp Q te Irak..." (of zoiets...)

koerbagh | 24-03-07 | 15:34

We geven hem een schaap mee zodatie in z.n heimat z'n oude beroep kan oppakken

kees2 | 24-03-07 | 15:30

Ach, kijk es aan, de imaam heeft een vrind, een pastor:
www.brabantsdagblad.nl/brabant/article...

Pastor Denis Hendrickx, jawel... we moeten immers bruggen bouwen, al motten we erveur naar Istanboel! - vrij naar Geert Kak...

wopper | 24-03-07 | 15:28

@Draaitafel Demagoog 24-03-07 @ 13:21

U bedient de onderbuik. Ja, velen hebben geen hoge pet op van onze overheid, ik heb dan ook niet op 1 van de huidige coalitiepartijen gestemd. Wat mij betreft kan Grijs I dan ook niet snel genoeg omvallen.

Achtertuyn | 24-03-07 | 15:15

opzouten met die handel, en de groeten in de woestijn

stieffie | 24-03-07 | 15:11

Dom dom dom. Deze imam heeft de god van de westerse wereld beledigd. Alles mag hier, zolang je maar van het geld van de Nederlander afblijft.

Jeremia | 24-03-07 | 15:11

@Alex J 24-03-07 @ 11:37
Hm, de PvdA zit een keer in de regering, en ze vinden zichzelf al heel wat. Eerst Rita uitschelden en belachelijk maken, en dan vervolgens haar werk gewoon doorzetten. Stelletje egoisten zijn het.

Stijlloos Superieur | 24-03-07 | 15:04

ach gebeurd toch niet past niet in het plaatje van verbroedering (cda pvda)
er moet toch een keer komen dat politici er wat aan gaan doen
maar dat lijkt me ver weg..

freshstyle | 24-03-07 | 14:57

Klap van de molen nodig.

zeurdertje | 24-03-07 | 14:57

Laat die man toch, hij bedoelt het vast goed. Nee hoor, opzouten met zulkse types. Enkele reis geboorteland en daar een door Nederland geschoolde Imam neerzetten.

Boeddhi | 24-03-07 | 14:52

@Ignatius van Loyol .. doen die islamieten dat allemaal ? dan ben ik ook tegen islamieten ! maar serieus ik ben voor nuance .. en die is ver te zoeken bij de meeste reagluurders !

Draaitafel Demagoog | 24-03-07 | 14:52

Wie wind zaait zal storm oogsten en zo is het met die Islam straks ook.
Er is toch geen Nederlander die zal toelaten dat die rare baarden met hun maffe ideen en hun breingewassen imbeciele achterban hun cultuur in een paar jaar om zeep helpen.
Ik heb het gevoel dat de grens zo langzamerhand in zicht komt voor wat betreft de tolerantie van de Nederlander t.o.v. de radicale Moslims.
En das maar goed ook.

rode boseend | 24-03-07 | 14:40

zal wel snel downplayen worden...

Behangdelul | 24-03-07 | 14:30

Ik lees nu ff dat stukkie en hij wordt er helemaal niet uitgezet. Hij krijgt de tijd om zich te veranderen, dwz geen geluisapparatuur tijdens zijn haatpreken en onbekenden zijn dan ook niet welkom. Weltrusten burgemeester, slaap zacht.

schele henk | 24-03-07 | 14:29

Draaitafel Demagoog 24-03-07 @ 14:16

Zegt u mij eens....... vindt u het discrimineren van joden en christenen en het doden van hindoes, boeddhisten en atheisten, het stenigen van overspeligen, het doden van afvalligen, het doden van critici en satirici, het onthoofden en van de berg gooien van homo's, het legitiem slaan van vrouwen, een gehalveerde rechtspositie voor vrouwen, geen rechtspositie voor joden en christenen, bevolkingsexplosie als middel van politieke macht, leugens en misleiding als politieke tactiek, intimidatie en terreur als politiek middel, jihad en sjaria allemaal PROGRESSIEF? Zo ja, wie is hier dan een NAZI?

Ignatius van Loyola | 24-03-07 | 14:29

Ik ben het eens met die imam! Belasting is diefstal. Zegt er een uit talloos veel miljoenen eens een keer iets zinnigs wil die rooie burgervader hem het land uit schoppen.
*bedenkt zich dat Vreeman uit belastingen wordt betaald*

schele henk | 24-03-07 | 14:25

Die man kan zeggen wat ie wil.
Maar als hij zegt dat je geen belasting moet betalen, dan gaat dat echt te ver...

da wizard | 24-03-07 | 14:22

@FF BLUFF 24-03-07 @ 14:05 zie vander F 24-03-07 @ 13:55 ...

Draaitafel Demagoog | 24-03-07 | 14:19

Die foto dan met Vreeman en die grappenmaker...
Je hoeft geen psycholoog te zijn om uit zijn algehele gelaatsuitrukking te kunnen concluderen dat ie maar moet gaan.

Pluskat | 24-03-07 | 14:18

Enne Vreeman,ga je nou Wilders de wind een beetje uit de zeilen nemen?

de honden blaffen... | 24-03-07 | 14:16

@Lobo ... ik refereerde naar de link van aktivist .. staat er ook bij @aktivist ! en mij mag je zeker voor salonsocialist bestempelen .. is deels de waarheid .. wil namelijk ook best de problemen van het topic bespreken maar niet op het niveau baarden of islamieten allemaal het land uit en alle islamieten dit of dat etc etc .. dan haal ik de bekende SS 'messteken' erbij .. 2 can play that game !
@vander F .. maar overvallen die nachtwinkels en bakkers ?

Draaitafel Demagoog | 24-03-07 | 14:16

Er is slechts 1 oplossing mogelijk.
De Islam dient te worden aangemerkt als een criminele organisatie en dus verboden te worden in Nederland. De vele Moskeen sluiten en er gezellige disco's van maken. Is tikje radicaal maar wel duidelijk en het zal dan tevens snel over zijn met het broeierige gezeik.

Tarakan | 24-03-07 | 14:13

Ignatius van Loyola 24-03-07 @ 14:05
Zie je nou wel,als de integratie van twee kanten komt,komt alles best goed.

de honden blaffen... | 24-03-07 | 14:10

Draaitafel Demagoog 24-03-07 @ 13:49
Dat verklaart waarom ook stormfronters meestal lid van die befaamde "onderklasse" zijn, zij het dan vooral in mentaal opzicht.

Aktivist | 24-03-07 | 14:08

Verdonk for President.

FF BLUFF | 24-03-07 | 14:08

Draaitafel Demagoog 24-03-07 @ 13:34

Stormfronters? Dat is een heel ander slag mensen. Dat zijn bruine socialisten met kisten en een barre klets. Ik ben helemaal geen nazi, integendeel.

Ik vind die sjaria geweldig(links hè). Overspeligen en afvalligen moeten worden gestenigd(progressief hè). Christenen en joden moeten als derderangsburgers worden behandeld en atheisten, hindoes en boeddhisten moeten worden uitgeroeid(zie mij eens anti-racistisch, links, progressief en politiek correct wezen), goede zaak dat mannen hun vrouwen slaan(wauw, uit zulk een mening moet wel blijken dat ik geen xenofoob ben), geweldig dat er op klaarlichte dag een islam beledigende filmmaker wordt omgelegd(ik kan namelijk beter deze daad prijzen, want als ik kritiek zou hebben op deze moord dan zal ik vast voor xenofoob, rasjist, fasjist en een buitengewoon minderwaardig mens worden gezien), toen er in Iran slachtoffers van verkrachting werden opgehangen ben ik gaan juichen(iedereen die hier zijn of haar afschuw over uit is immers een xenofoob en een racist).

Helaas zou ik me niet vrij kunnen pleiten als dit mijn meningen zouden zijn geweest. Het moge u bekend zijn dat nationaal-socialisten moslims steunen in hun anti-zionisme(dat is antisemitisme met een bedekte term)en anti-amerikanisme, net als andere socialisten overigens.

Ignatius van Loyola | 24-03-07 | 14:05

Welke Fin betaald er nu belasting????? Ze profiteren er toch alleen maar van? Wat dat betreft een loze oproep die geen effect zal sorteren. Wat de oproep om te handelen betreft, daar zijn ze inderdaad goed in. D'r wordt hier in de buurt wat afgehandeld door die gasten. (Ook daar wordt geen belasting over betaald, daar worden hotels van gebouwd in Turkistan. Waar vervolgens SP-stemmers op vakantie gaan om aan de hangjongeren te ontvluchten.
Als we nu eerns een Nationale Baardafscheerdag organiseren?

FF BLUFF | 24-03-07 | 14:05

@ Erachterkijkerd;
Ik denk wel dat je gelijk hebt. Links zijn fascisten en de radicale Molsims moeten inderdaad deaud.

Tarakan | 24-03-07 | 14:03

Vieze haataap. Wou dat Verdonk hem een hoek had verkocht.

holtor | 24-03-07 | 14:03

@lobo,
De islam en het socilaisme hebben dezelfde doelen. Namelijk een egalitaire samenleving waarbij ieder individu zich onderwerpt aan de dwang opgelegd door het collectief. Deze elementaire denkfout herkennen de socialisten in de Islam en gaan daarin vrolijk mee omdat ze onterecht denken dat de islamitsiche ideologie hun eigen ideologie zal bevorderen. oook socialisten stereven net als de Islam naar het einde van de samenleving en de daarbij behorende cultuur.

Deze salonsocialisten geloven net zoals de hakbars in hun godsdienst. De waarden en normen uit de Koran zodenu bijvoorbeeld te incorporeren zijn in het waarden en normen stelsel van het westen.
Onmogelijk volgens mij het is een geloof. Volgens een moslim niet fout volgens mij wel en vice versa natuurlijk. Dit geschil kan alleen maar gewelddadig geslecht worden en niet door debat.

Weisse rose | 24-03-07 | 14:01

@Draaitafel Demagoog 24-03-07 @ 13:49,
beetje jammer dat de echte Islamist vaak een middenklasser is met een redelijk hoog opleidingsniveau.

vander F | 24-03-07 | 13:55

De reacties zijn allemaal eigenlijk wel gelijk: Of sarcasme jegens de Linkse Kerk, of oproepen tot het afslachten van die rifbaviaan. Dus om het maar even samen te vatten: Links zijn fascisten en redicale Moslims moeten deaud. Geen oproep, maar een samenvatting.

ErachterKijkerd | 24-03-07 | 13:55

@Draaitafel Demagoog 24-03-07 @ 13:49:
Kijk, daar komt de aap uit de mouw. Je kijkt neer op de 'onderklasse' . Die moet door jou en je salonsocialisten natuurlijk beschermd worden, want jij weet precies wat goed voor ze is.
.
De mensen die jij onderklasse noemt, waren enkele decennia geleden niet actief bezig een dictatoriale religieuze sekte te verspreiden, die alles waar 0031 voor staat en heeft gestaan willen zien wijken voor de Sharia.

Lobo | 24-03-07 | 13:54

Frotklob 24-03-07 @ 13:50
Vind het alleen wel ontzettend jammer dat die duizenden goeie Islamieten niet in Nederland zitten.. Vind dat echt jammer..

Tarakan | 24-03-07 | 13:54

Goeie vent toch, die Imam?
Hij is lekker aan het intrigeren...

vander F | 24-03-07 | 13:53

laat die man toch hij doet z,n werk maar.he peterjan

wieowie | 24-03-07 | 13:50

Dat is dan misschien één slechte, maar er zijn duizenden goeie Islamieten en ook slechte Nederlanders... Dus geen gegeneraliseer!

Frotklob | 24-03-07 | 13:50

@aktivist .. tis een onderklasse probleem .. Toen er nog geen allochtonen in nl waren had je last van hetzelfde gespuis .. de onderklasse ..

Draaitafel Demagoog | 24-03-07 | 13:49

Michiel de Ruyter, kom er eens in!! Het vaderland is in nood!!!

Tarakan | 24-03-07 | 13:49

Als wij Atheisten nu ook eens stoppen met belasting betalen zodat alle soepsidies voor soepjurken stilgezet moet worden. Burgerlijke ongehoorzaamheid begint met de dag interessanter te klinken.

Weisse rose | 24-03-07 | 13:47

Ruud, trap em er uut!!

gil y gil | 24-03-07 | 13:45

Kan Holbrand niet eens een keertje optreden in die Moskee?? Moet je dan eens opletten hoe snel ze oprotten uit ons land..

Tarakan | 24-03-07 | 13:44

neqschot

Jandewit | 24-03-07 | 13:39

@Aktivist 24-03-07 @ 13:36:
Doe es niet zo onaardig tegen draaitafel, hij zit zo lekker met zijn kop in 't zand.

Lobo | 24-03-07 | 13:39

link was overbodig zo te zien. Argumenteren tegen zinloos linkse flutdemagoogjes ook.

Aktivist | 24-03-07 | 13:37

Draaitafel Demagoog 24-03-07 @ 13:31
Te lang naar je kaduke draaitafel gestaard of gewoon te veel happy pilletjes genuttigd??
Bij gebrek aan argumenten is Goswin ook weer in de buurt merk ik.
www.hetvrijevolk.com/?pagina=3089&...

Aktivist | 24-03-07 | 13:36

Prima dat PvdA-burgemeester personen die aanzetten tot haat wil aanpakken.
Een aanpak op de daden die iemand op zijn kerfstok heeft, en niet op basis van iemands religie of afkomst zoals Wilders en zijn zeloten dat voor ogen hebben, waardoor ook vele gematigden getroffen zouden worden.

Zeurders | 24-03-07 | 13:35

www.hetvrijevolk.com/?pagina=3089&...

Dat eindeloze rondpompen van geld in een deel van die mensen helpt m.i. geen snars; er gaat zoveel geld in die bodemloze put, dat andere óók urgente zaken buiten de boot vallen.
Het kan ook een soort tactiek zijn: hou die stomme dhimmi's hier bezig met ons geïmporteerde volk, des te sneller zijn die maatschappijen ontwricht en kunnen we allah's rijk zonder veul tegenstand opleggen.
Met dank aan de Moslim Bruderschaft waarvan Ramadan als zoetgevooisde rattenvanger van Hamelen deel uitmaakt.

wopper | 24-03-07 | 13:35

@Haaimans .. hehehehe .. aan veel comment te lezen hier op GS zouden jullie ook volgens jou redenering kunnen oprotten .. want zo fijn vinden jullie stormfronters het hier blijkbaar ook niet. Kan ik ook eens aan het werk ipv een uur lang al die prietpraat van jullie onderuit te halen met steekhoudende argumenten ..

Draaitafel Demagoog | 24-03-07 | 13:34

'breng de Nederlandse staat schade toe, betaal geen belasting'

Dit is de eerste radicaal libertarische moslim die ik in Nederland heb opgemerkt. Maar nu even serieus.... u begrijpt natuurlijk wel dat ik geen kritiek op de uitspraken van die imam ga hebben, straks wordt ik nog voor racist en xenofoob uitgemaakt en dat wil ik natuurlijk niet.

Ignatius van Loyola | 24-03-07 | 13:32

@controle .. ik ben alleen anti-bos geworden .. maar dat komt omdat ie niet alle freelancers gelijk behandelt ..
@Aktivist .. peuterschool wel afgemaakt ? waar zie jij haat, moord, verkrachting en doodslag ? zoals ik al zei stormfronters uni-ted dan maar toch ?
@Don Fappo .. heeeeeeel veel ! hahahaha ..

Draaitafel Demagoog | 24-03-07 | 13:31

Als je het niet leuk vind in Nederland, dan zout je toch lekker een stukkie op?

Haaimans | 24-03-07 | 13:30

Don Fappo 24-03-07 @ 13:19
Ai,daar gaat mijn stelling.

de honden blaffen... | 24-03-07 | 13:28

Bedankt Meneer Vreeman.

Anaalfabeet | 24-03-07 | 13:28

Zet die zwaar behaarde pratende kut lekker op het vliegtuig naar de Sahara.

Gripzz | 24-03-07 | 13:27

@draaitafel
Ik dacht dat je trouwens wat bijgedraaid was. Of voel je dat toch iemand de linkse droom moet verdedigen?

controle | 24-03-07 | 13:24

Typisch nederland: Deze baardaap mag oproepen tot haat, moord, verkrachting en doodslag. Allemaal geen probleem. Moet het blanke gepeupel maar "toleranter" zijn (volgens zinloos links). Maar oproepen tot geen belasting betalen? Dat kan echt niet! Opzouten die staatsvijand!!!
So far de nederlandse overheid *neemt maar weer eens kotszakje*

Aktivist | 24-03-07 | 13:23

Draaitafel Demagoog 24-03-07 @ 12:49
Nee in de Bootleg daar komen veel Islamieten zeker.

Don Fappo | 24-03-07 | 13:23

@controle .. alsof baarddragers per defintie islamieten zijn .. lekker kort door de bocht kan ik ook
@Achtertuyn .. wat die belastingdienst betreft .. kijk eens naar de hoeveelheid sp stemmers .. die zijn ook niet VOOR dit kapitalistische landje hoor .. Daarnaast had ik het ook over anti overheid waar heeeeel GS mee vol staat .. hoeveel bewijs heb je nodig ? en statistieken bepalen tegenwoordig alles in de land .. op alles worden verdeelsleutels los gelaten
@wopper .. nee hoor .. doen het prima .. ze vangen nog steeds de frequenties op die niet per defintie zicht of hoorbaar zijn .. maar er wel degelijk zijn ..

Draaitafel Demagoog | 24-03-07 | 13:21

de honden blaffen... 24-03-07 @ 13:05
Zijn daar de bespaarde ziektekosten van die bejaarden die binnen de twee maanden na een gewelddadige beroving sterven al afgetrokken??

Don Fappo | 24-03-07 | 13:19

haatzaaien en niet-integreren is één ding, maar taxevasion.... Daahaag!

Tobus | 24-03-07 | 13:16

Als clusterbom droppen boven Verweggiestan.

hoogh | 24-03-07 | 13:14

monstrera!!! 24-03-07 @ 13:07
Brazillie
Landen als Litouwen e.d.

Don Fappo | 24-03-07 | 13:14

"wees bewust dat de ongelovigen de islam iets aan willen doen"
.
Ja, tuurlijk, krijgen hier alles, moskeeen, eigen scholen, wat je maar wilt. Maar wat krijgen andersgelovigen in moslimlanden? The finger.

controle | 24-03-07 | 13:11

@monstrera 13.07

Zuid-Amerika, pakweg Argentinie, die hoek zo'n beetje. Geeneens zo slecht toeven daar, mits je wat geld hebt...

brutus68 | 24-03-07 | 13:11

'wees bewust dat de ongelovigen de islam iets aan willen doen, handel daar naar' Omg, hoe weet die man dat :o

Follyboy | 24-03-07 | 13:09

bestaaat er nog een moslim vrij land?? zo ja kan iemand mij vertellen waar??

monstrera!!! | 24-03-07 | 13:07

Hebben jullie die 2500 euro nog? ;o)

Gripzz | 24-03-07 | 13:06

The eimer 24-03-07 @ 11:38
Zeer goed opgemerkt.
Als we islamitische gemeenschap in Nederland als een geheel beschouwen dan zal de bijdrage aan de Nederlandse schatkist waarschijnlijk ergens liggen rond de 10 miljard negatief(jaarlijks).

de honden blaffen... | 24-03-07 | 13:05

Kopje thee met een stroopwafel iemand?

ipje | 24-03-07 | 13:04

@Achtertuyn 24-03-07 @ 13:00:
Soms hebben mensen ff een steuntje in de rug nodig. En draaitafel: niemand hier heeft een hekel aan iemand vanwege huidskleur, tenminste ik moet de eerste welbespraakte reaguurder hier nog zien, die zo'n mening aanhangt. Daarentegen hebben velen wel wat tegen een ideologie, een sekte, die alles wat we in 0031 de afgelopen eeuwen hebben opgebouwd, dreigt op te slorpen. Dat gebeurt niet morgen, en ook niet volgende week, maar als je je ogen opent, zie je het om je heen gebeuren. Aan jou de keus om het te negeren, uiteraard.

Lobo | 24-03-07 | 13:04

Tegelijk met Hilbrand uitzetten graag.

Specht! | 24-03-07 | 13:02

Draaitafel Demagoog 24-03-07 @ 12:49

Uw naald is versleten!

wopper | 24-03-07 | 13:02

Tering he, Ruud, maak je je toch nog nuttig na al die tijd.

zooishettoch | 24-03-07 | 13:02

Leuke kop, maar wie het artikel daadwerlelijk even leest had al geweten dat het "grote theedrinken" alweer begonnen is. In plaats van deze Imam met zijn radicale ideeën daadkrachtig het land uit te zetten als ongewenste vreemdeling, heeft meneer alweer de tijd gekregen om zijn gedrag en uitspraken "aan te passen"

Waarmee er dus uiteindelijk niets bereikt wordt want deze meneer WIL helemaal zijn gedachten en mening veranderen en zal zijn anti-westerse denkbeelden en het uitbuiten daarvan blijven uitdragen.

Oh, en draaitafel demagoog, laat even de statistieken zien waar je uit afeleid hebt dat de meeste autochtonen de belastingdienst vervloeken. Dat heb ik namelijk nog nooit ergens gelezen. Niemand wordt blij van het betalen van belasting, maar, voor mij persoonlijk dan, zie ik echt wel in dat het een noodzaak heeft. Je opmerkingen daaromtrent raken kant noch wal.

Achtertuyn | 24-03-07 | 13:00

@draaitafel
Islam is geen ras mijn vriend.

controle | 24-03-07 | 12:59

Graag nog ff een nek schot en dan in een tapijtje terug naar "VERWEGISTAN" enne woningbouw op de plaats van die varkenstal.

Topper | 24-03-07 | 12:58

Gelijk eruit. En wanneer komt die Nederlands Imamopleiding er eens? Gewoon zelf regulieren en niet maar van die achterlijke baarden die niets met Nederland hebben invliegen.

Flodder | 24-03-07 | 12:54

Don Fappo 24-03-07 @ 12:48

ik reageerde op het woord rattenwerk
kwam een beetje negatief over, verder niets

Baron Jaeger | 24-03-07 | 12:53

@Baron Jaeger 24-03-07 @ 12:42

Die komen de laatste tijd ook opvallend veel langs de deur..

kwarko01 | 24-03-07 | 12:52

If you don't pay taxes you shouldn't vote
So get in line and get back on the boat

Patrick Zweedsey | 24-03-07 | 12:51

leuke is natuurlijk dat deze man dit allemaal mag roepen .. ies iets vrijheid en mening enzow .. waar de meeste geagluurders hier ook gebruik van maken .. Daarnaast vervloeken de meeste autochtonen de belastingdienst en de regering .. en nu opeens niet .. toeval ? ik denk dat er nu inmiddels genoeg rascisten om eens een racsisten partij op te richten .. doe dan ! hahahaha .. geen woorden maar daden zouk zeggen .. pas zag ik ook nog een hoop van jullie hier rennen in r'dam ! hahahaha ..

Draaitafel Demagoog | 24-03-07 | 12:49

had die baardaap geen grote familie die ook mee mag vertrekken?

Patrick Zweedsey | 24-03-07 | 12:49

Baron Jaeger 24-03-07 @ 12:24
Ik heb een cafebedrijf, hoezo?
Niemand in Ned werkt 50% voor de belasting.

Don Fappo | 24-03-07 | 12:48

ik denk met weemoed terug aan de tijd dat we alleen last hadden van de
johava getuigen....

zucht..........

Baron Jaeger | 24-03-07 | 12:42

Nu de rest van die baarden nog...

lasco | 24-03-07 | 12:39

Geen handenschudden, maar wel hersenschudden; is geen goede zaak, dunkt mij...

colonnecinco | 24-03-07 | 12:37

een weiland bij beverwijk, een hamer, en wat ontspoorde zielen kunnen ook wonderen doen voor deze baardaap...

Baron Jaeger | 24-03-07 | 12:35

Er is vast nog wel plaats voor hem in 020.Job zal hem wel een baan aanbieden.

kruisridder | 24-03-07 | 12:32

Nou, nou, nou... ik stel veur een fatwa voor Vreeman... deze pvda-dhimmi pist naast de theepot en wil zomaar een uiterst geliefd haatzaaiert verbannen... merkwaardig soort menschen die theeverschaffers...
Mag dit wel van Boskont??

wopper | 24-03-07 | 12:31

Het wordt goedverdoeme eens tijd om te kappen met woorden en dreigingen en al die haatzaaiende baarden het land uit te flikkeren. Opdonderen met de Ezel-cultuur.

stamppot | 24-03-07 | 12:29

@van de kraats 24-03-07 @ 12:24
Pure bangheid en politiek correctheid. Kop in 't zand en bidden dat het vanzelf goed komt.

Lobo | 24-03-07 | 12:29

een varkensbloed transfusie en vervolgens een nachtje opsluiten in een dark room, veel leuker.

W3a7herman | 24-03-07 | 12:28

Vreeman komt uit hetzelfde hol als Ella Vogelaar (de rode vakbond). Dus gaat ook hij na protesten 'nog eens goed kijken' of zijn beslissing wel juist was. Zodra de imam definitief en voorgoed in het Noordafrikaanse zand is neergepleurd is er reden tot juichen. Nu in ieder geval nog niet.

ventus_aqualis | 24-03-07 | 12:28

@Baron Jaeger 24-03-07 @ 12:22
ik verwijt niet een enkele partij de verantwoordelijkheid voor de rotzooi.
(vanaf de jaren 70 hebben er altijd 2 van de 3 -PVDA,CDA,VVD- een meerderheid gehad in de kamer. ze zijn dus alledrie verantwoordelijk)

ik verwijt wel het CDA en VVD dat ze in het vorige kabinet niet ingrepen toen ze de macht hadden.

Alex J | 24-03-07 | 12:27

Van den Kraats: "1 of andere guppenkop uit een ander land denkt hier de boel te verstieren trap hem eruit !elk land zou zo iemand een enkeltje thuisland geven!

Ho ho ho! We hebben het hier over een onderdeel van de veelgeprezen multicultuur. Weet je wel wat die gekost heeft?

Dr. Dr. Bartholdy | 24-03-07 | 12:27

Een neqschot is een stuk voordeliger dan een enkele reis.

..zapper | 24-03-07 | 12:25

Opzouten met die Islamkud.

Benman | 24-03-07 | 12:25

Don Fappo 24-03-07 @ 12:21

U bent zeker uitkeringstrekker?

(vooroordelen zijn snel gemaakt..)

Baron Jaeger | 24-03-07 | 12:24

kunnen ze nou eens een keer uitleggen waarom wij de boel moeten laten verzieken door lui van buitenaf?
ik snap er namelijk geen drol van!
1 of andere guppenkop uit een ander land denkt hier de boel te verstieren
trap hem eruit !elk land zou zo iemand een enkeltje thuisland geven!
waarom pikt men in dit land alles van mensen als ze maar zielig doen
ik begin echt te geloven dat men in dit land met een genetisch experiment bezig is onder het motto vroeger wou iemand supermensen wij vonden dat slecht dus om ons nu af te zetten tegen dat gedachtegoed zijn wij nu bzig met het kweeken van superkneuzen.
Heeft nietzsche verdome alweer gelijk ze hebben hier gewoon een slaven moraal !!!

van de kraats | 24-03-07 | 12:24

Alex J 24-03-07 @ 12:18

alles leuk en wel, de tijd van voor het cda en de vvd, welke partij had het toen voor het zeggen?
wel makkelijk om het cda en vvd te verwijten de rotzooi die de pvda en andere linkse rakkers ervan gemaakt hebben niet te hebben opgeruimd...

Baron Jaeger | 24-03-07 | 12:22

Klinkt leuk, maar zal wel weer door juridische onhaalbaarheid niet door gaan.

feuerfrei | 24-03-07 | 12:21

VMBO-Niveau 24-03-07 @ 12:04
8 uur van de 16 dat is zowiezo gelul.
Bovendien doe jij rattenwerk, dat schat ik ongezien.

Don Fappo | 24-03-07 | 12:21

"Het gesprek met Salam en diens zoon Suhayb heeft in december plaatsgehad. Vreeman wil zijn opstelling op dit moment niet nader toelichten. "Ik heb met Salam afgesproken dat hij tijd krijgt zijn gedrag aan te passen.""
.
Typisch pvda, ze leggen de lat voor naieviteit toch iedere keer wat hoger. Tuurlijk, hij gaat zijn gedrag aanpassen, alleen is er volgens mij een mogelijkheid (het is onwaarschijnlijk maar het kan) dat eventueel de Imam zich anders voor gaat doen om in Nederland te kunnen blijven. Ik weet het, het is een vergezochte gedachte, maar ik dacht dat ik toch even op die mogelijkheid moet wijzen. Maar laat ik benadrukken dat de kans op schijn uiterst klein is. Pvda-leiders zijn echter zo'n wijze mensen, dat ik denk dat kritiek hierop geminimaliseerd dient te worden. Laten wij fier achter onze kameraden staan! Lange leve de pvda, hoezee, hoezee, hoezee!

controle | 24-03-07 | 12:20

Waarom zijn de wapenvondsten altijd bij Extreem Rechts en komen de kogels altijd van Links?

ErachterKijkerd | 24-03-07 | 12:20

correctie@me

@HP de Tijd lezer! 24-03-07 @ 12:15
feit: VVD en CDA hebben jarenlang een meerderheid, en grijpen niet in.
feit: PVDA geeft hem te verstaan dat hij hier niet thuishoort.

Alex J | 24-03-07 | 12:19

@HP de Tijd lezer! 24-03-07 @ 12:15
feit: VVD en CDA hebben jarenlang een meerderheid, en grijpen niet in.
feit: PVCD geeft hem te verstaan dat hij hier niet thuishoort.

Alex J | 24-03-07 | 12:18

@ Bunt 12:10 De Linkse Kerk zal er alles aan doen om de islamitische heilstaat te laten doen slagen. Het ergste is dat wij hun er over pak hem beet 50 jaar niet meer op kunnen aanspreken. Wij zijn dan te oud! Hun kinderen kunnen het dan niet meer opknappen en zullen de rol van dhimmie moeten aanvaarden of.... moslim worden! Een beetje: na ons de zondvloed!

HP de Tijd lezer! | 24-03-07 | 12:15

JudgeJuly@11.49 U verdient een Pullitzer prijs voor dit wonderschoon epistel. Bunt@12.10 Waarheud als een koe.

links-op 1ste ry | 24-03-07 | 12:15

@VMBO-Niveau 24-03-07 @ 12:04
rechtse zakkenvullers zijn de directeuren van nederlandse bedrijven die in d jaren 60/70 kantoortjes opzette in marokko, turkije etc. om werknemers te ronselen.
liefst ongeletterde mannen in kleine achterlijke bergdorpjes want een werknemer die verstand had konden ze niet gebruiken.

btw: als jij 16 uur per dag weerkt, zit je echt niet hier uren op gs, anders heb je helemaal een treurig bestaan..
ik heb een keurige 40urige werkweek, ben gezond(en heb een dure zorgverzekering) een koophuis, geen kinderen en betaal graag belasting zolang het naar nuttige zaken gaat. (subsidie aan kerkelijke/moske instellingen horen daar niet bij)

Alex J | 24-03-07 | 12:12

Pfffff ik word zo ziek van die gasten he.

MDE | 24-03-07 | 12:10

Zelfs Imam Ahmed Salam bewijst het gelijk van Wilders.

Maar ja, daar zal de Linkse Kerk wel anders over denken.
Want:

Wat een socialist niet wil zien, is er niet;
Wat een socialist niet wil horen, is niet gezegd;
Wat een socialist niet wil lezen, is niet geschreven.

Bunt | 24-03-07 | 12:10

@Alex J 24-03-07 @ 11:49

was het niet onze joop den uyl onze pvd'er die het begin van het einde inluidde?

Baron Jaeger | 24-03-07 | 12:09

Oprotten hond ! en neem alsjeblieft je geloofsgenoten mee.

krommeteen | 24-03-07 | 12:08

Ongezien de tyfus voor deze baardmans. Ga je eigen land maar verpesten...
*zwaait en lacht baardmans vrolijk uit*

Harumpjuh | 24-03-07 | 12:08

Eigelijk ligt de fout al bij Rita,wanneer zij 100 euro vast had gehouden,had hij twee handen gelijk gegeven/gegrepen.Dus ze lokte het zelf uit !!!!!!

Bergen@@r | 24-03-07 | 12:07

@Alex J 24-03-07 @ 11:49

Rechtse zakkenvullers, daar bedoel je mensen zoals mij mee? Je weet wel van die mensen 16 uur per dag werken, waarvan ruim 8 uur voor de belastingdienst. Om o.a. jou huur, zorg en kinderopvang toeslag te betalen en de subsidie die het mogelijk maakt dat baardmans daar uberhaupt kan lopen preken.

VMBO-Niveau | 24-03-07 | 12:04

@Baron Jaeger 24-03-07 @ 11:57
dat zijn er niet veel, maar die zullen er ook niet blij mee zijn.
Het is jammer dat een PVDA-burgermeester ten tijde van Balk3 de imam moet vertellen dat hij hier niet thuishoort, terwijl de verantwoordelijken (VVD en CDA) hun bek niet opentrekken, bang als ze zijn om de vrijheid van godsdienst aan te tasten.

Alex J | 24-03-07 | 12:03

Dat hij oproept tot geen belasting te betalen, kan ik nog wel inkomen. Alleen hoe worden dan die "vlinderreisjes" betaalt? Hoe dan ook, het uitzetten van Imams daar wordt niemand slechter van, ik kan me wel vinden in de uitspraak van de Gravin "enkeltje zandbak"

Karel Kruizenruiker | 24-03-07 | 12:02

"Als het aan Ruud Vreeman ligt kan de imam z'n koffers pakken wegens aanzetten tot taxfraude en andere staatsondermijnende activiteiten."

Ik heb meer de indruk dat Ruud Vreeman dit - in een lange PvdA-traditie - onder de pet probeerde te houden.

Hier nog wat meer achtergrond.

www.brabantsdagblad.nl/brabant/article...

Moet mevrouw Albayrak (PvdA) nu gaan bepalen of deze mijnheer wel voldoende loyaal is aan Nederland?

Dr. Dr. Bartholdy | 24-03-07 | 12:01

Met zo'n instelling blijf je zwakzinning. Zulke ideeën horen in Arabië, niet hier.

Herr Erik | 24-03-07 | 12:01

@Baron Jaeger 24-03-07 @ 11:57:
Meer tijd, meer kadootjes.. en dan maar blijven hopen, bibberend in een hoekje, dat ze ooit lief tegen je doen. Totdat je je realiseert dat als je op deze voet doorgaat, je dochter over 10 jaar ineens verplicht hoofddoek draagt en je homofiele buurjongetje op straat wordt gestenigd.

Lobo | 24-03-07 | 11:59

Lijkt me typisch wat voor Nova maar wie ben ik.

Don Fappo | 24-03-07 | 11:59

Opzouten en neem je gevolg ook maar mee.

braadlap | 24-03-07 | 11:59

John McClane 24-03-07 @ 11:52
Talent heeft iedereen, zolang je maar dicht bij je eigen gevoel en mening blijft. En dat is eigenlijk nog het grootste probleem en gemis in dit land.

JudgeJuly | 24-03-07 | 11:58

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de linkse rakkers hier onder ons denken over dit staaltje integreren...

Baron Jaeger | 24-03-07 | 11:57

correctie: hoofdletters

Molly-Bolly | 24-03-07 | 11:56

Heerlijk trouwens, dat OPZOUTEN in hoodletters!

Molly-Bolly | 24-03-07 | 11:55


Gevraagd: "Imam met gevoel voor humor"
Vereisten: "Moet ritueel een schaap met 5 poten kunnen slachten"

Molly-Bolly | 24-03-07 | 11:53

die baardmans bij scheveningen de grens over zetten

Baron Jaeger | 24-03-07 | 11:53

Flikt die islamterklaas dat in elk ander land, dan had ie zonder pardon allang er uit gelegen maar in NL mag dat uiteraard weer niet. Hier mag je heel het land ophitsen zonder dat je maar ergens voor hoeft te vrezen. Wel prettig als radicalist lijkt me..

pik | 24-03-07 | 11:52

@JudgeJuly 24-03-07 @ 11:49. U hebt talent!

John McClane | 24-03-07 | 11:52

Zal niet gebeuren, dat uitzetten!
De Nederlanders mogen absoluut geen euforisch gevoel krijgen maar eerder moedeloos en murw gebeukt worden met dat eeuwige geislam van de laatste 5 jaar. De bedoeling is dat de islam islam islam islam etc. diep in onze onderbewustzijn zal dringen en er uiteindelijk voor zal zorgen dat 'wij' ons erbij zullen neerleggen ( lees angst ) en zullen onderwerpen als de dhimmie in optima forma!

HP de Tijd lezer! | 24-03-07 | 11:51

lol@MAXIMO 24-03-07 @ 11:47

@VMBO-Niveau 24-03-07 @ 11:45
al die buitenlandse werknemers zijn door rechtse zakkenvullers in de jaren 70 naar nederland gehaald

Alex J | 24-03-07 | 11:49

Tranen zonder de tomaten van de turk
Hopeloos zonder de wasserette van achmed
Leegte zonder het warme deeg van de islamiet
Maar wat zou de wereld er toch mooier uitzien
als iemand deze imam naar zijn rifgebergte terugschiet.

JudgeJuly | 24-03-07 | 11:49

VMBO-Niveau 24-03-07 @ 11:45
Nederland zal ongetwijfeld een of ander"mensenrechtenverdrag"getekend hebben dat zijn uitzetting verhinderd.

de honden blaffen... | 24-03-07 | 11:48

@Lobo 24-03-07 @ 11:39
ik was er ooit 1 van ;)

@brutus68 24-03-07 @ 11:40
hij hoeft zijn standpunten niet aan te passen, maar zijn gedrag (vrij land en zo).
ondertussen heeft vreeman die baardmans wel laten weten dat hij niet in neerland thuishoort

Alex J | 24-03-07 | 11:47

Oproepen doen om geen belasting te betalen?
Dat moet een VVD'er of een libertariër zijn...

MAXIMO | 24-03-07 | 11:47

Echt ik kan met geen pen beschrijven hoe blij ik zou zijn als deze meneer daadwerkelijk MIJN land zou verlaten. Helaas zal deze droom waarschijnlijk ruw verstoord worden door het linkse gajes. Het zal er uiteindelijk wel op draaien dat meneer in ruil voor het matigen van zijn uitspraken zijn familie hiernaar toe mag halen.

Echt waar, ik ben dit linkse klote land wel zo verschillelijk zat!!

VMBO-Niveau | 24-03-07 | 11:45

Gezien zijn weigering tot handenschudden zal hij ook wel geweigerd hebben onze taal de zijne te maken. Zijn preken zullen dan ook wel in zijn eigen taal gehouden zijn. Dan zou er hier sprake kunnen zijn van een slechte vertaling en dat wij Nederlanders het allemaal verkeer begrepen hebben. Zoals wij altijd alles verkeerd begrijpen. Wanneer je niet van plan bent je aan te passen aan de regels en gewoontes van het land waar je woont, dan heb je in dat land niets te zoeken. Opzouten dus met baardmans.

Presumptio Innocenti | 24-03-07 | 11:44

@schippertje 24-03-07 @ 10:15
Het is grotendeels, maar dat terzijde.
.
Deze Imam moet heel snel uitgezet worden. Enkeltje zandbak graag.

Gravin v Kippenbouth | 24-03-07 | 11:41

@Alex J 11.37

Daarom wordt eerst nog een kopje rooibos gedronken, in de waan dat de heer Salam zijn standpunten bijstelt...

brutus68 | 24-03-07 | 11:40

@Alex J 24-03-07 @ 11:37:
Geloof 't of niet, maar ook daar zijn er mensen die nadenken.

Lobo | 24-03-07 | 11:39

Ik ken trouwens zat lui die zich zwaar laten betalen voor hun advizen om te voorkomen dat je belasting betaalt

Telegraafhoerrr | 24-03-07 | 11:38

Vreemde uitspraak van die baardaap.
Geen belasting betalen om onze staat te schaden.
Zijn volgelingen betalen geen ene malle moer belasting, ze kosten zelfs een vermogen aan belasting!
En aanzetten tot moord is de gewoonste zaak bij dat tuig.
Weg met die asosiaal.

The eimer | 24-03-07 | 11:38

Allemaal de site van die lafaards in A'dam vol spammen met berichten over "onze fijne verrijkingen" uit de kranten, hebben ze ook wat te doen!
www.tegenhaatzaaien.nl

Lot | 24-03-07 | 11:37

Hee GS , jullie vergeten in jullie eenzijdigheid te melden dat Vreeman van het PVDA is.

Alex J | 24-03-07 | 11:37

Opgerot staat netjes....... Volgende

Trujillo | 24-03-07 | 11:37

Als ik bij de belasting zou werken zou ik z'n aangifte er eens goed op nakijken.

John McClane | 24-03-07 | 11:36

Wat mij betreft toedeledoki en een enkele reis terug naar Verwegistan met deze dude, maar ik moet het nog zien dat het gaat gebeuren..., hij krijgt nog de tijd om zijn "gedrag" aan te passen, yeah right...

brutus68 | 24-03-07 | 11:34

-weggejorist-

wattiserdan | 24-03-07 | 11:33

pas als de salonsocialisten in de portemonnee worden getroffen worden ze wakker. Het lijken verdomt wel kapitalisten, soms.

down-under | 24-03-07 | 11:33

En flikker die hond dan ook het land uit!!!

Kabouter Puntlul | 24-03-07 | 11:31

Mooi zo, oprotten met die rasmongool !! En ik heb nog wel 20.000 gegadigden...

KABAAL | 24-03-07 | 11:31

Eerst zien en dan geloof ik het pas.....

nummer niet te telle | 24-03-07 | 11:30

@ZwakZinnig 24-03-07 @ 11:25
Alsof de gemiddelde reaguurder geen boe-roeper is.
Zowel rechts als links, velen hier zijn gewoon "retarded".

Ridge Forrester | 24-03-07 | 11:30

doe je de groetjes?

preston spears | 24-03-07 | 11:30

Inderdaad. Opzouten met dat tuig. Beetje geen belasting betalen... zo kan ik het ook.

Horsedick | 24-03-07 | 11:29

trouwens van jeaule .. je zit me gisteren weer te quoten zonder dat te vermelden raT !

Draaitafel Demagoog | 24-03-07 | 11:27

Tschuss!
Enne Vreeman, doe eens wat aan je stad man. Sinds ik er kom (15 jaar) is het al een bouwput.

Ridge Forrester | 24-03-07 | 11:27

@ZwakZinnig 24-03-07 @ 11:25:
Goede poging :)

Lobo | 24-03-07 | 11:26

@Draaitafel Demagoog 24-03-07 @ 11:24

Deed ene Zalm dat ook niet een tijdje terug?

kwarko01 | 24-03-07 | 11:26

Ik zal voor de verandering eens als een linksert reageren:

"Wat een racisme en discriminatie! Alleen omdat die man een ander geloof heeft wordt het hem niet toegestaan onze rechtstaat te ondermijnen! Net zoals in de tweede wereldoorlog, want toen werden ook mensen uitgezet!"

ZwakZinnig | 24-03-07 | 11:25

@Zonnevlek 24-03-07 @ 11:23

Zou ik ook wel eens willen weten.

kwarko01 | 24-03-07 | 11:25

dat er een hetze tegen de islam gaande is heb ik die imam niet voor nodig ... en dat oproepen tot geen belasting betalen .. hahahaha

Draaitafel Demagoog | 24-03-07 | 11:24

Ligt het episch centrum van de tsunami der islamisering soms in Tilburg?

kloosterJunk | 24-03-07 | 11:24

Wilders hoeft niets te doen. Zetel na zetel komt erbij. Zelfs als die thuis blijft komen ze binnen waaien. (vol huis, dat dan weer wel)

kwarko01 | 24-03-07 | 11:23

*zwaait*

Tilbostan | 24-03-07 | 11:22

ik geef uit overtuiging ook geen hand, maar hij kan wel en schop onder z'n hol krijgen

drijflijk | 24-03-07 | 11:22

En dag hoor!

Simple | 24-03-07 | 11:21

Ooit zullen de lslamofielen toch moeten inzien dat de "islamofoben"wel degelijk een punt hebben.

de honden blaffen... | 24-03-07 | 11:20

Dank u, meneer Vreeman.

Lobo | 24-03-07 | 11:20

baai baai zwaai zwaai!

Alcoholic | 24-03-07 | 11:19

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland