Video. Duitse Postbus 51 retourneert migranten
Wie laufen Rückführungen in der Praxis ab? Unser Video zeigt es:
https://t.co/VUAQPwbEvx
— Steffen Seibert (@RegSprecher) 28 januari 2016
Met een troosteloosheid die alleen Duitsers in Duitsland in het Duits kunnen etaleren, wordt onomstotelijk bewezen dat Duitsland heus wel iets doet om Aanrandiërs het land uit te jorissen. Tuurlijk, ze zijn er dan misschien 623.351 kwijt, wordt er überhaupt maar 10% van Merkels genodigden geregistreerd, en dreigt Merkels zusterpartij de Kanzlerin aan te klagen voor hoogverraad. Dat betekent nog niet dat ze niet af en toe wat Duitse deportatie-ijver mogen showcasen. Hebben ze ook eens een verzetje.
Ondertussen, elders in de EU: In Dover is vanmiddag een veldslag uitgebroken tussen agressieve kaalkopjes en extreemlinkse opruiers vanwege sterke wederzijdse meningsverschillen over migratie en in Zweden vinden de neonazi's dat de retourneerplannen van de overheid te traag worden uitgevoerd, dus pakten ze hun bivakmutsen en sloegen ze vrijdagavond in downtown Stockholm zelf alvast maar op wat migranten in. Volgens Jean-Claude Juncker hebben deze uiterst verontrustende zaken allemaal niets met de migratiecrisis te maken.
Masked mob threatening migrants go on the rampage in Stockholm https://t.co/YHOQFXodAr #refugeecrisis #Sweden pic.twitter.com/rYfAR7evXc
— Yannis Koutsomitis (@YanniKouts) January 30, 2016
Reaguursels
InloggenTja.. kaalkopjes in Zweden vs migrantjes? Nee hoor. Het zijn boosmannetjes vs marokaanse kut koters die meiden lastig vallen daar in dat trein station, dus wel het hele verhaal vertellen heh?. De mensen zijn de politiek, en de zogenaamde migranten zat. Helaas voor jullie die nu in Europa vast zitten :) is er nog meer gaande dan de verovering door boosmoslims.(Geen grap, ;D) Google maar Agenda 21 van de United Nations. Maar dat zal ik waarschijnlijk toch nooit zien op Geenstijl. Maar toch toppie dat men de DICKtatorschap van de EU, de nederlandse leiderschap heeft getoond met de geenstijl referendum van Oekschijtistan.
Peter Emile | 30-01-16 | 19:26
De bezorgde burgers in Stockholm vergelijken met de SA, daar wil ik toch wel bezwaar tegen maken. U praat op die manier de Jopers naar de mond. De huidige SA, dat zijn de grondtroepen van de religie van vrede die hier massaal binnenstromen en de straten onveilig maken.
De aanloop naar de Eerste Europese Burgeroorlog is begonnen.
Gaat lekker zo, met die stijfkoppen in de politiek.
Benoemen is voor wijven, handelen is voor mannen.
CoJoNes | 30-01-16 | 20:34
Bravo!
necrosis | 30-01-16 | 20:01
uitgeprocedeerd betekent in Nederland dat je jaren en jaren op kosten van de belastingbetaler hebt kunnen proceduren en kunnen blijven op kosten van de Nl belastingbetalen en dat je uiteindelijk weer recht hebt op Bed, brood en bad regeling. Uitgeprocedeerd betekent niet meer en niet minder dat je van het ene mensenrechtenverdrag kunt hoppen naar het andere mensenrechtenverdrag. Diegene die dit allemaal dient op te hoesten daarvan staat niets vermeldt in dat zelfde verdrag.. die moeten blijven bukken daarvoor.
EU politiek is vooral bezig met traineren, traineren en vergaderen en crisis crisis overleg te voeren wat uiteindelijk alleen oplevert hoe het volk verder verantwoord te downplayen.Ondertussen zijn er groepen burgers (weggezet onder xenofoben, hooligans, extreem rechtse en tuig maar altijd nog burgers)die geen geduld meer hebben en zelf hun vrijheid en landen gaan verdedigen. Ik ben toch erg benieuwd wat op die Bilderbergconferentie vorig jaar is besproken met Timmermans, Bea, Dijsselbloem, Pechtold en onze eigen MP die nu voorzitter is van de EU over de onrust in Nederland die steeds meer in een complete chaos zal uitmonden.
Boek van Parijse RATP/ buschauffeuse: moslims weigeren niet alleen om hand te geven, maar willen ook het stuur niet aanraken als dat moeten overnemen van een vrouw.http://www.fdesouche.com/695973-une-machiniste-temoigne-sur-les-islamistes-la-ratp
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Het kóst wat - maar dan heb je ook een druppel op een gloeiende plaat.
Mijn Duits is een beetje roestig.
.
"Wie laufen Rückführungen in der Praxis ab?"
.
gaat over artikelen die je bij de Praxis hebt gekocht en dan wilt terugbrengen?
.
Wat heeft dat met dit topic te maken?
@dogbitedog | 30-01-16 | 19:13
Luister ook niet teveel naar deze muppet! Dringt zijn shit op en voelt zich de shit. Loopt wel op een NSB knopje te rammen als het even niet rijmt. Alles voor zichzelf. Moet iemand wezen hier. Ondertussen probeert hij een vrouwen magneet te zijn en zich onder actie uit te wurmen. Allemaal foei hoor! Joh trek je niet teveel aan van hem. Beetje een Juncker, stijgt hem naar zijn bolletje.
Toch maar besloten om die drie overgebleven chocoladekoejes ook op de eten. Nu het nog kan. Was erg lekker.
@ben kokhals | 30-01-16 | 21:18
Ik ben het grotendeels met je eens, maar overtuig daar de politiek correcte brainwash media en de politiek maar eens van. Hier in Duitsland gaan er inmiddels steeds meer stemmen op om AfD (Alternative für Deutschland) door de politie (Bundesamt für Verfassungsschutz te laten observeren, want AfD wordt voor het gemak op een grote hoop met de kaalkopjes van de NPD gegooid. www.google.de/?gfe_rd=cr&ei=cDOtV...
CoJoNes | 30-01-16 | 20:05
Patriotten zou de lading beter dekken dan kaalkopjes of neonazi's.
Maar dat woord is nogal in onbruik geraakt.
Kneem nog een Juckertje.
Prutt,
Wauw. Lees eens wat een mooie brief dit 13-jarige asielzoekertje uit Afghanistan (JULLIE SCHULD!) heeft geschreven! Hartbrekend. Vooral ook omdat hij op zijn 13de al zo goed Engels spreekt. Ondanks het feit dat zijn school was gebombardeerd (JULLIE SCHULD)!
www.independent.co.uk/voices/im-one-of...
De independent is veranderd van een kwaliteitskrant naar een propaganda instituut. Zet dat nu eens naast de relletjes die aan het ontstaan zijn. Zet daarnaast eens die overal in Duistland opkomende burgerwachten. Dan is te zien dat dit niet meer weg te poetsen is.
@RoBD=Skullfucker | 30-01-16 | 20:57
Die lamme heeft mooi pech, die mag blij zijn dat we hem helpen maar mag nooit de norm zijn voor wat een ander verdient.
En de Big lebowski kon ook gewoon werken ondanks dat een chinamen zijn benen had genomen.
@RoBD=Skullfucker | 30-01-16 | 21:58
Je moet leren lezen.
Zweden, Denemarken, Duitsland, Noorwegen, Oostenrijk, ze nemen allemaal maatregelen. Hoe effectief, dat moet nog blijken. Maar ze doen iets. Ik heb sterk het idee dat ij hier nog niets hebben besloten of veranderd. Ik vrees dan ook dat wij straks nog het enige beloofde land zijn voor die gasten en dat de instroom hier alleen nog maar gaat toenemen. Regering, doe eens iets!
@RoBD=Skullfucker | 30-01-16 | 20:39
Flikker op linkse troll.
@Mark_D 21.44
Ik heb het niet over faillissementsfraude. Ik heb het over gewone faillissementen waar de samenleving voor opdraait. BV failliet, fijn persoonlijk niet aansprakelijk zijn, en dan zelfs met de gezonde onderdelen van de bv een doorstart mogen maken terwijl de toeleveranciers, achter in de rij na de belastingen en het UWV het helemaal kunnen vergeten.
Fijn dat we het eens zijn over het ontbreken van de balans. Maar ik heb nog steeds geen antwoord op: waarom zou iemand meer dan 10x meer moeten verdienen dan iemand met schizofrenie?
@RoBD=Skullfucker | 30-01-16 | 20:57
Je haalt negatieve uitzonderingen aan. En die verkoop je als feiten. Faillissements fraude kom je niet eenvoudig mee weg. Tevens zijn de regels al enige tijd verscherpt. Waardoor bestuurders persoonlijk aansprakelijk kunnen worden gesteld.
--
Ik ben het met je eens dat wanneer je lid bent van een politieke partij dat je dan vaak een zachte landing maakt.
--
Je hebt balans nodig. Je hebt mensen met een kleiner salaris en mensen met veel salaris. Daar is in basis niets mis.De balans is inderdaad weg. Maar wederom zien we veel meer graaierij in de ambtenarij en de politiek. Ondernemeners die jatten en stelen worden vaak hard aangepakt. Of door justitie of door de klanten en schuldeisers.
Al een jaar geleden voorspelden de inlichtingendiensten deze migratiestromen, althans, het was al duidelijk dat ze zich in beweging hadden gezet richting Europa (is op zich in kleinere omvang niets nieuws), Merken heeft het proces enkel versneld.
.
Tevens werd er gewaarschuwd voor hevige sociale spanningen, waarbij het door diverse groepen tot geweld zou komen.
.
Ik kan dus over de bovengenoemde ontwikkeling niet verbaasd zijn, je ziet het gewoon aankomen en gebeuren. Alleen grote delen van het Europese volk is compleet naïef en lijkt dit niet te hebben (willen!) zien.
@Lupuslupus | 30-01-16 | 21:08 Precies. In het zo verkrampte Policor Zweden is het zelfs een misdaad om de islam te bekritiseren. Statistieken m.b.t. afkomst etc. zijn verboden en kunnen worden aangemerkt als "hate crime" onder die nieuwe wet. Alle MSM worden gecensureerd, dingen worden helemaal niet geplaatst of zwaar verpixelated zodat men niet kan zien dat het wel degelijk om kansenparels gaan.
Ik heb het hier al eens eerder gezegd en ga dat nog eens doen in de hoop dat mensen het gaan snappen. Vorig jaar was ik bij mijn oom Wendell op het Pine Ridge reservaat. De man is de great-great-great grandson van chief Red Cloud, één van de belangrijkste Lakota chiefs ooit. Ik skypte met hem een week na Parijs. Het 1e dat hij tegen me zei was dit: "Ik kan geen medelijden hebben met ze daar bij jou aan de overkant. We hebben ze jarenlang gewaarschuwd voor het gevaar van ongecontroleerd binnenlaten van een jou vijandig gezinde cultuur/religie. Maar men wilde niet luisteren. Nu zitten ze in hetzelfde schuitje als wij, alleen 150 jaar later. Zeg tegen de mensen dat ze moeten vechten voor hun vrouwen, cultuur en hun land!"
Ik vind het verschrikkelijk om te zien wat er nu allemaal gebeurt. Voel me machteloos en ziedend vanwege het pure landverraad dat er massaal gepleegd wordt. Over onze ruggen, maar nog erger; de ruggen van onze kinderen en kleinkinderen. Zij zijn de generations unborn die deze hele k**te bende erven, de rekening mogen betalen omdat hier nog steeds hele hordes "the Voices..." belangrijker vinden als wat er daadwerkelijk onder hun neus gebeurt. Ik weet niet wat ik kan doen om dit een halt toe te roepen. Behalve gaan stemmen, op de juiste mensen (dus i.i.g. niet op dat kleffe NEP kabinet dat er nu zit!) en hier te blijven herhalen wat Wendell me leerde toen ik er vorig jaar was...
@Lewis | 30-01-16 | 20:55 "Met één grote vijand, nou goed, twee: politieke correctheid en hypocritie."
.
Inderdaad, maar politiek correctheid is de kern. Hypocrisie en goedpraterij (van wat niet goed te praten is) komt daaruit voort.
-weggejorist-
@dogbitedog | 30-01-16 | 20:58
Verantwoordelijkheid? Man lacht het weg. Ga toch heen.
@CoJoNes | 30-01-16 | 20:34
Als de kudo knop nog werkte had ik deze terstond aan gruzelementen gemept.
Inderdaad, Quid zou de Afghaan die zijn vriendin kapotscheurt verfoeien en aangeven maar een pak rammel?? Neehhee zo doen we dat niet!
@Xirdalan | 30-01-16 | 21:02 "Het probleem is dat extreem links en extreem rechts elkaar voeden en versterken."
.
Volgens de AIVD doet bij uitstek extreemlinks aan het opkloppen van van het marginale "extreem rechts" om zich te voeden. Dat "extreem rechts" is overigens op de keper beschouwd helemaal niet "rechts", maar links. Hier komt bij dat "all the way" aan de rechter kant van het politieke spectrum, daar waar je bijvoorbeeld libertariërs treft, er helemaal geen staat is om mensen uit te buiten en te onderdrukken.
necrosis | 30-01-16 | 21:04
Ik begrijp je boodschap ;
En nu maar knus naar jullie warme nestjes, en denk erom: oogjes dicht en snaveltjes toe. Slaap lekker!
Zo'n messentrekker moet je gewoon jarenlang opsluiten voor moord en daarna als persona non grata het land uitsmijten.
Een andere taal verstaan ze namelijk niet.
necrosis | 30-01-16 | 20:33
.
Tja dat zou zo moeten maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat we er nooit meer iets over horen. En dat deze moordenaar dus gewoon in het land blijft.
@miko | 30-01-16 | 21:03
Hoe doen wasberen het op de BBQ?
Aanrader?
Of toch maar niet?
*Korenwolfjes bereiden doet naar recept van GU*
Zijn er blijkbaar toch nog Zweden die hun land willen redden van de ondergang.
Toen de mariniers de Dam schoonveegden werden zo ook niet in de rechts extremistische hoek gezet. Het gaat om je land, je cultuur en de moraal.
Die mag je gewoon verdedigen, het liefst goedschiks en als het niet anders kan maar met gepast geweld.
@dogbitedog | 30-01-16 | 20:47
Ik heb niet gekozen voor Rutte, en heel veel andere Nederlanders ook niet.
Ook heb ik niet strategisch gestemd op die vleespet.
Politiek is gewoon een smerig spelletje en het jaar wat begint met het Europese voorzitterschap lijkt me perfect om Rutte II naar huis te sturen.
En dan moet Trutte april nog afwachten....
Geloof me, ik slaap lekkerder dan Rutte en zijn rovers!
@swapper | 30-01-16 | 20:03
Wasberen!!!
pbs.twimg.com/profile_images/24959017...
Het probleem is dat extreem links en extreem rechts elkaar voeden en versterken.
Zo lang de politiek en media alles goedpraten wat links en extreem links doet (mede uit ideologische motieven, maar ook om hun eigen falen onder te tapijt te vegen), zal extreem rechts blijven groeien, wat wederom tot meer verkrampte politieke correctheid zal leiden en nog meer verboden op alle partijen die niet meedoen aan de linkse politiek correcte waanzin, waardoor extreem rechts zich genoodzaakt ziet om nog verder te radicaliseren en underground te gaan.
"Lather, rinse, repeat" en "Insanity: doing the same (politically correct) thing over and over again and expecting different results."
@necrosis uiteraard. pffff, goed bezig
Vageling | 30-01-16 | 20:53
Onzin.
Een politicus draagt ook verantwoordelijkheid voor zijn gevoerde beleid.
Over 20 jaar viert Hollandistan ook carnaval als de kraanwagens door de straten rijden.
@RoBD=Skullfucker | 30-01-16 | 20:30
Don't shoot me, I'm just the messenger
@Mark_D_NL | 30-01-16 | 20:46
Noem mij één reden waarom iemand in Nederland meer dan 10x meer zou mogen/moeten verdienen dan iemand die verlamd is.
En 2, ja, ik weet dat de gemiddelde ondernemer vaak 2+ keer failliet is gegaan voor er succes komt. En weet je wat dat inhoudt: dat 2x de verschuldigde belasting niet betaald hoeft te worden, dat 2x de nog verschuldigde premies voor werknemers, uitstaande schulden bij leveranciers niet betaald hoeven te worden. Dat mag de samenleving doen. En hup, de volgende bv wordt geopend. En ik heb nog nooit, nog nooit gehoord dat vanuit de 3e goedlopende bv alsnog die dingen nabetaald worden.
Ps, had ik je al gevraagd waarom iemand in Nederland meer dan 10x meer moet verdienen als iemand met het syndroom van Down?
@Dutch_Holland | 30-01-16 | 19:33
De geschiedenis leert dat utopias altijd ten onder gaan.
@ ben kokhals | 30-01-16 | 20:47
Met één grote vijand, nou goed, twee: politieke correctheid en hypocritie.
CoJoNes | 30-01-16 | 20:34
Hee jouw comment staat nog steeds, dus het zal wel meevallen. :)
Jij bewerkt de opinie niet, zoals andere reaguurders vanuit eigenbelang, dat kan ik wel in je waarderen.
@dogbitedog | 30-01-16 | 20:47
De ware schuldigen zitten achter het gordijn. Rutte is een sokpop. Wel opletten aub!
@miko | 30-01-16 | 20:38
Herinner jij je 'the real miko' nog?
*gnehehe*
@Arkan Sonney | 30-01-16 | 20:43
Laat ik vooropstellen dat ik geweld verafschuw maar er niet voor wegloop als het de enige overgebleven optie is. De democratische weg is mooi, maar die afslag hebben we een jaar of 5 geleden als gemist (als het niet langer geleden is).
Wat ik mis, is de verontwaardiging van Spartacus dat wij dit soort gefundenes-Fressen-acties hebben laten kapen door hooligans en kaalkopjes? Zijn wij dan zulke watjes dat we 'tuig' nodig hebben om onze problemen te lossen? Om ze vervolgens te veroordelen als neo-nazis en hooligans? Voel je waar het wringt?
@Peter Emile | 30-01-16 | 19:26
Ik wel. Het is al een tijdje vijf voor twaalf. Dit is pas het begin. Topje van de ijsberg. Uzelf tegenspreken doet u ook geen goed. Het wel begrijpen maar afkeuren. Betere opties? Ik heb wel een paar ideeën. Alleen val je nu mensen af die het juiste target kiezen. Nee AZC bestormen... Stomme muppet.
"Wer wie -alle- die meisten freiwillig ausreist..."
Maw, _iedereen_ die blijven wil mag blijven.
De duvel zit hem weer eens in de detail.
En, om het nog veeeeeeeel erger te maken,
TIP VOOR GS,
vanochtend een column van de hoofdredactie in Trouw. Waarin, echt waar, wordt gesteld dat er weliswaar meer dan 1000 aangiftes in Keulen zijn geweest, waarvan 500+ voor aanranding en erger, maar dat er nog bijna niemand is opgepakt. En dat dit toch wel vreemd is. Dus dat we misschien niet naar de aangiftes moeten kijken, maar dat eerst maar eens uitge3zocht moet worden wat er echt gebeurd is, oftewel de feiten.
Ergo, ongezien die tyfus met je aangiften, we geloven je niet, want er is nog niets bewezen.
Ik kon wel huilen. En stel je eens voor dat je in Nederland zou suggereren dat aangiftes van seksueel misbruik die niet bewezen kunnen worden wegzet als vals. De wereld zou, terecht, te klein zijn.
@RoBD=Skullfucker | 30-01-16 | 20:30
Uitgeprocedeerd betekent wel degelijk dat je moet oplazeren.
Om maar wat te noemen: mensen die hun identiteitspapieren door de plee van het vliegtuig spoelen of ze desnoods tijdens de vlucht proberen op te eten, zou je met diezelfde vlucht weer retour afzender moeten sturen.
Ik vind het slap gelul dat je mensen zonder papieren 'maar moet laten blijven omdat hun herkomst niet duidelijk is'.
Je zou een beter signaal moeten afgeven dat kansloze gelukszoekers gewoon dit land moeten verlaten omdat ze helemaal geen vluchteling zijn.
Dat COA en andere hulpverleners er daardoor brodeloos worden zal me jeuken.
We hebben al genoeg kansloze mensen in de onderklasse die teren op MIJN centen.
En mijn centen zijn niet eindeloos, hoeveel euro's Frankfurt er ook bijdrukt!
Vageling | 30-01-16 | 20:34
De ware schuldige zit in Den Hagistan en omgeving.
En hij heet Mark Rutte.
Gekozen door het domme Hollandse volk.
Het Hollandse volk dat kiest voor export van goederen ,tomaten en euro's naar inferieure gebieden .
En het een goede zaak vindt om tuig te importeren om de loonkosten in ons land laag te houden.
Sinds vandaag heten wij Iran welkom. Vergeten zijn wij dat daar mensen worden opgehangen aan kraanwagens en paraderen door de straten alsof het carnaval is.
KOTS
@Lewis | 30-01-16 | 20:41 "Daarom kan ik me voorstellen dat juist ook 'rechts' hier hard wordt aangepakt wanneer dat maar aan de orde is."
.
Precies, en krijgt links terecht lof toegezwaaid (SP bijvoorbeeld) als er iets verstandigs gedaan wordt. Misschien zijn de meesten hier vooral realisten, en niet zo ingesjord in dat dogmatische links-rechts denken.
@RoBD=Skullfucker | 30-01-16 | 20:39
In de markt kan je verdienen wat je wilt, lijkt mij. Wanneer je salaris betaald wordt door de belasting betaler dienen er wat regels in acht genomen te worden.
--
Ondernemers nemen risico, vaak grote. Je hoort de succesverhalen maar je hoort nooit van die 90% die falen, of die 10% die gigantisch hard falen. Laat iemand die slaagt dan ook lekker zoveel geld verdien als Mogelijk is.
CoJoNes | 30-01-16 | 20:34
Ik lees Trouw, voor ook een ander geluid, en het viel me op dat daarin rechts altijd als "demonstranten" en links als "activisten". Ik heb gevraagd waarom. In de afgelopen jaren zijn daar ruim 100 brieven,"denktanks" en brieven geplaatst. En eerlijk is eerlijk, ook behoorlijk rechtse. Maar op deze vraag heb ik nog geen antwoord gekregen
CoJoNes | 30-01-16 | 20:34
Quid wil vooral heel krampachtig blijven benadrukken dat GS geweld veroordeelt. Dus is iedereen die geweld pleegt een nazi etc.
Het siert GS dat er altijd in eerste instantie voor de democratische/gerechtelijke weg wordt gekozen. Zie daar Geenpeil. Maar Geenpeil gaat een fiasco worden. De bazen van Europa schijten op de inheemse bevolking, daar brengt Geenpeil geen verandering in. Dus zal blijken dat Geepeil voor niets was.
Pas dan zal blijken dat het enige laatste redmiddel dat er is, het fysieke verweer, effect heeft.
@ CoJoNes | 30-01-16 | 20:05
@ Lupuslupus | 30-01-16 | 20:17
Wat ik erg sterk vind van GeenStijl is dat *niets*, *niemand* hier heilig is en dat *alles* hier aan kritiek onderhevig kan zijn. Toch staat GeenStijl bij de buitenwacht vooral als behoorlijk rechts te boek, bij mensen die er écht niks van snappen zelfs als extreem-rechts. Daarom kan ik me voorstellen dat juist ook 'rechts' hier hard wordt aangepakt wanneer dat maar aan de orde is.
Dat neemt niet weg dat ik de tegel van CoJones goed kan begrijpen. Natuurlijk zal ook GS van de weeromstuit wel eens doorslaan (al weet ik niet of dat in dit specifieke geval ook zo is - geen idee of er kaalkopjes betrokken waren bij de gebeurtenissen in Stockholm).
@necrosis | 30-01-16 | 20:26
Nou zeg, hiero vrijwel hetzelfde, maar met aangetrouwde Duitse [Pruisische] deftigheid:) Kennelijk gaan typisch indische woorden niet overal generaties lang mee, en verschilt dat per familie.
@ProAsfalt | 30-01-16 | 20:02
Zolang de PVDA nog iets in de melk te brokkelen heeft zal de FNV elke vorm van een grote staking tegenwerken. Tot kabinet Wilders er is. Twee weken na de vorming staat het malieveld vol rooie rakkers.
En het zou zo simpel kunnen zijn:
Een burgemeester of kamerlid of welke andere bestuurder die wordt betaald uit gemeenschapsgeld mag niet meer verdienden dan 10X bijstandsniveau
.
Een minister niet meer dan 15X. Bankmedewerkers idem
.
Directies, CEO's en zo niet meer dan 20X
.
Bedrijven betalen belasting over wat ze in een land verdienen in dat land zelf.
.
Op fraude staat minimaal 2 jaar, maar belangrijker, kaalplukken, totaal, ook wat allicht niet via de fraude verkregen is.
.
Fraude door bedrijf: jaaromzet boete
.
En al die zakenlieden e.d. die zeggen dat ze dan zullen emigreren: fijn, tieft op!
CoJoNes | 30-01-16 | 20:34
Dan zal ik even heel snel moeten lezen.
@necrosis | 30-01-16 | 20:26
Las ik bijna nsb, bijna hé! ;)
Zonder EU hadden we dit niet gehad.
EU zou welvaart brengen maar brengt onrust en ellende. Dank zij de megalomane, ongekozen EU elite.
@CoJoNes | 30-01-16 | 20:34
eens.
@G,I. Jane | 30-01-16 | 19:23
Juncker heeft Korsakov en loopt met een cognitieve stoornis rond. Kop in het zand weet hij geeneens. Overtreffende trap noemen wij dat. Zonder secretaresse weet hij niet eens hoe hij geld moet pinnen.
@De Zwarte Baron | 30-01-16 | 20:23
Ook Geenstijl maakt zich schuldig aan het beschrijven en framen van de 'activisiten' in plaats van het omschrijven van de actie en de reden daarvoor. Geenstijl, net als de Volkskrant, legt in de berichtgeving de nadruk op het feit dat het hooligans, kaalkopjes of neo-nazi's zijn. Niet op wat eraan vooraf is gegaan om tot deze actie te komen.
Resultaat is dat rationele bezorgde burgers die het zat zijn, wel 10 keer zullen nadenken voordat ze actie ondernemen. Als zelfs GS je weg zal zetten als neo-nazi of hooligan dan ben je verloren in het compleet vertrutte Nederland.
"Geweld is het laatste toevluchtsoord van de incompetenten." De eerste regel uit het vorige topic van mevrouw Jannie Quid. Nee, godverdomme Quid. Geweld is in veel gevallen noodzakelijk als reactie en vaak zelfs pro-actief te verdedigen. (los van het topic waar deze quote onderstond.)
Quid is een voorbeeld van de dans- en toneelonderwijs generatie die nog net niet menstrueren door de overdaad aan oestrogeen die erin is gepompt in het onderwijssysteem. Ik verwacht dat Spartacus van dezelfde generatie is. Aardige jongens, net als van Leeuwen. Maar in tijd van oorlog zou ik mijn hamster nog niet bij die gasten op zolder laten onderduiken.
Misschien zijn het klootzakken, stuk voor stuk, die deze actie in Stockholm hebben uitgevoerd. Het interesseert me niet. Als je meer sympathie gaat voelen voor kaalkopjes en hooligans dan voor PvdA-stemmers, dan ligt daar dus een probleem. En Geenstijl helpt niet om dat probleem op te lossen. Geenstijl is regelmatig bezig om dat probleem in stand te houden. Benoemen is voor wijven, handelen is voor mannen.
En in het huidige klimaat zal deze comment wel gejorist worden. So be it. Ik hoop dat je hem nog hebt kunnen lezen.
@Lupuslupus | 30-01-16 | 20:26
Zo'n messentrekker moet je gewoon jarenlang opsluiten voor moord en daarna als persona non grata het land uitsmijten.
Een andere taal verstaan ze namelijk niet.
Extreemlinks en agressieve kaalkopjes. Zoek de verschillen.
Tot nu toe is links altijd in staat gebleken geweld te gebruiken en aanslagen te plegen. Dus voortaan spreken van terroristisch extreemlinks.
@necrosis | 30-01-16 | 19:32
www.hyperdrug.co.uk/images/lin_pig_oil...
Ondertussen net op Burgernet.. Woning insluiping, jonge man tussen de 20 en 25, slecht gebit en slechte verzorging.. dat zal Kees weer eens niet zijn!
@necrosis | 30-01-16 | 20:01
Jammer genoeg betekent uitgeprocedeerd niet dat je dan weg moet. Als je identiteit niet vaststaat kun je niet uitgezet worden, als het land van herkomst je weigert ook niet.
Daarnaast vindt zo ongeveer heel Europa dat je wel soms individuen maar zeker geen groepen onder dwang mag uitzetten. Heeft te maken met 38-45 en zo.
@necrosis | 30-01-16 | 20:19
High five!
@Maria.1 | 30-01-16 | 19:48
Bron? Leef jij onder een steen? Kan het beamen. Tuig dat slachtoffers zoek op stations. Groepjes in NL? Zover nog niet. Het is makkelijk te beoordelen. Wat moet je daar? Uren rondhangen? Ja ik weet het wel. Kijk jij lekker weg. Ga niet huilen als je daar een paar man meegerukt wordt. Vraag ik ook even om een bron. Nee? Succes ermee, voer haar maar af. Doe maar.
Ah, de intellectuele aanpak.
www.dailymail.co.uk/news/article-34242...
"Volgens een politiewoordvoerder had de menigte geen ander doel dan migrantenkinderen aan te vallen.
.
En één zo'n "migrantenkind" heeft die 22-jarige hulpverleenster aan zn mes geregen en vermoord! Hallo, vermoord!~!
@ben kokhals | 30-01-16 | 20:18
Mijn oma zaliger was geboren in Nederlands-Indië.
De bloedlijn van van familie is echter van Duitse adel.
En ik heb een Nederlands BSN, het kan verkeren....
CoJoNes | 30-01-16 | 20:05
Geenstijl en de volkskrant die tegen elkaar aan schruken? Ehm leg dat eens uit?
Nee, nee, nee! Er zijn verwarmde containers nodig, zakgeld, eten, verzorging, hoeren, korans, moskeeën. Meer, meer voor de kruisvaarders van de Islam.
Laat onze ouderen doodrotten. De held Hans Jansen schreef als eens een stuk over de geplande vervanging van de inheemse Europese samenleving.
We reproduceren niet snel genoeg en we leveren niet voldoende werkslaven om belasting te genereren, waarmee de onverzadigbare honger van de grootindustrieelen kan worden gevoed. De Islam produceert nog steeds ongebreideld veel haatdragende stukken vlees die ons moeten vervangen.
Dat een paar inheemse mannen hier een heel klein beetje verzet tegen levert, mag een heldendaad worden genoemd. De aanrandiërs zijn niet gedood, hen is hoogstens angst aangejaagd. En dat is helaas het enig effect dat hun vertrek zal bewerkstelligen. En waarmee de inheemse bevolking tot in het beschonken hoofd van Paus Junker en het met medicijnen volgestopte lichaam van Mutti Merkel kan doordringen.
@LaatmaarLu? | 30-01-16 | 20:06
Zolang politici wegkomen met diefstal of omkoping (biertje v/d Roest, Jos van Rey, etc), zal er in dit land niets veranderen.
Het wordt hoog tijd dat we 'het groene zoodje' weer in ere herstellen.
necrosis | 30-01-16 | 20:05 "Ik ben aardig op de hoogte, maar 'rampokken' moest ik echt even opzoeken op Google."
.
Wanneer je familie hebt met oude banden met de nederlands-indische gemeenschap, zijn dit soort woorden niet zo googlewaardig:)
CoJoNes | 30-01-16 | 20:05
.
Ben het zó eens met uw tegel! Ook ik begin dagelijks meer en meer te walgen van het "stickertjes plakken". Maakt niet uit wie het doet. Ik vind het NIET kloppen.
Asylanten Ferry
...
und zurück mit
...
Asylanten Airways
...
Lucratieve business...
www.youtube.com/watch?v=fwhn_h6doEY&a...
Maar ja, bazen en politici zijn slim, want zij hebben ervoor gezorgd dat men tot de nek toe in de schulden zit, de lasten en het brood niet meer om te betalen zijn, dus moet je je wel verder laten uitbuiten en dat wordt nog erger door de komst van de gratis arbeiders op verzoek van de bazen.
ProAsfalt | 30-01-16 | 20:02
-
En weet je wat zo grappig is, de bazen hoeven hun handen niet eens vuil te maken om de slaven er onder te houden. Die vechten elkaar de hut wel uit. En kom je te dichtbij dat ze hebben stormtroepen, door de bazen en een hoop zwakzinnigen " politie " genoemd. Waar je onvoorwaardelijk naar moet luisteren anders krijg je klappen. Dat wordt overigens op dit blog door het grootste gedeelte van de slaven ook heel normaal gevonden.
-weggejorist-
@ProAsfalt | 30-01-16 | 20:02 "Die kaalkopjes zitten de verkeerde mensen aan te vallen. (...) Zij kunnen beter een staking voor onbepaalde tijd organiseren"
.
Mee eens. Want hoewel het mij begrijpelijk lijkt waar ze optreden tegen overlastgevers, is dit een symptoom en verandert het inderdaad niks of weinig aan het "beleid". Zo'n staking ligt dan meer voor de hand.
@Maria.1 | 30-01-16 | 20:06
Als ik dictator was van Nederland, had ik de AN-225 gehuurd van Poetin om al die uitgeprocedeerde asieligzoekers in één keer van Nederlandse bodem te verwijderen.
Uitgeprocedeerd = Nee
Wat snappen die lieden daar precies niet aan?
@necrosis | 30-01-16 | 20:01
Je hebt het mis ;)
@necrosis | 30-01-16 | 20:01
Datzelfde probleem heb ik nou ook! Ieder keer weer als ik het woord "illegaal" lees denk ik, dat mag dan toch niet, illegaal is toch deruut durmee.....
@ben kokhals | 30-01-16 | 19:58
Ik ben aardig op de hoogte, maar 'rampokken' moest ik echt even opzoeken op Google.
Laat me raden, u bent geen 20 meer?
Als extreem-links iets doet, zijn het verontruste burgers. Als rechts iets doet zijn het kaalkopjes. Het zijn frames als deze, waar ook Geenstijl zich schuldig aan maakt, waardoor er nooit een initiatief van echt oprecht bezorgde burgers, zonder valse ideologie, zal ontstaan.
Als zelf rationeel rechts, als ik Geenstijl voor het gemak even zo mag noemen, meedoet aan het standaard framen van alles en iedereen die in opstand komt tegen de staat en EU, dan zullen we deze veenbrand nooit kunnen blussen.
Ik vind dat jammer en ook schadelijk. Geenstijl en de Volkskrant schurken ongemerkt steeds dichter tegen elkaar aan. Bewust, onbewust of uit naïviteit, dat boeit dan allemaal niet meer.
En het radionieuws heeft het over allochtone-jongeren in Zweden die aangevallen worden. Leuk neutraal, allochtone jongeren....[en natuurlijk allemaal lelieblank in hun onschuld, sure]
De shieet begint steeds meer de fannn te raken.
"masked neo nazi" zal wel een foutje zijn, "masked" is het handelsmerk van... en kan alleen maar extreem links zijn.
Die kaalkopjes zitten de verkeerde mensen aan te vallen.
Zij kunnen beter een staking voor onbepaalde tijd organiseren want het zijn de bazen dankzij hun succesvolle lobby dat de grenzen open blijven staan.
Als de zaak compleet lam wordt gelegd, niets meer kan worden geproduceerd omdat het klootjesvolk staakt dan moet je eens opletten hoe snel de grenzen voor de gratis arbeidskrachten sluiten.
Maar ja, bazen en politici zijn slim, want zij hebben ervoor gezorgd dat men tot de nek toe in de schulden zit, de lasten en het brood niet meer om te betalen zijn, dus moet je je wel verder laten uitbuiten en dat wordt nog erger door de komst van de gratis arbeiders op verzoek van de bazen.
Eens komt de stakingen ten tijde van de industriële revolutie terug.
CoJoNes | 30-01-16 | 19:55
Als natuurlijk tegengewicht tegen de arrogantie die gewone mensen minacht. En als ik dat pamflet lees zijn het geen kaalkopjes, maar mensen die het niet meer pikken.
Kan iemand mij de definitie van uitgeprocedeerde asielzoekers uitleggen?
www.telegraaf.nl/binnenland/25113488/_...
Volgens mij betekend 'uitgeprocedeerd' hetzelfde als 'nee, je mag hier niet blijven'.
Schijnbaar heb ik het mis....
Betalen ze het overgewicht aan bagage zelf, of mag de Duitse belasting betaler daar weer voor opdraaien?
Guusje | 30-01-16 | 19:12
-
Zo is het Guusje en niet omdat volgens Spartacus de deportaties te langzaam gaan. Goot verschil lijkt me.
@G,I. Jane | 30-01-16 | 19:57
Eens. Ik formuleerde het wat armoedig en gemakzuchtig.
De mensen van die "Masked mob" hebben zelfs foldertjes uitgedeeld waarin ze uitleggen wat ze doen, en waarom. Men kan dus niet zeggen dat ze zomaar wat rampokken www.reuters.com/article/us-sweden-crim...
Het begin van het einde is al lang begonnen, wanneer zal het tij keren? Valt het nog te redden?
-weggejorist-
"Volgens Jean-Claude Juncker hebben deze uiterst verontrustende zaken allemaal niets met de migratiecrisis te maken. "
Zoals mijn te werk stelling voor nop vanuit de bijstand bij een privaat bedrijf waarbij de bazen er met de poen vandoor gaan op kosten van de belastingbetaler niets maar dan ook helemaal niets met de werkloosheid te maken heeft vandaar dat de grenzen wagenwijd open blijven staan om de tekorten aan arbeidskrachten ongedaan te maken.
Nog geen jaar geleden zou ik me niet kunnen hebben voorstellen dat ik dit ooit nog eens zou zeggen:
We gaan die kaalkopjes zoals in Stockholm nog eens heel hard nodig hebben in Nederland. En zolang er geen beschaafder alternatief ontstaat is dit inderdaad het begin van het einde. Volledig begrijpelijk maar niet iets om blij van te worden.
@Vijfde Cologne | 30-01-16 | 19:48
"Het belagen van mensen om hun huidskleur zou nooit maar dan ook nooit mogen gebeuren."
Dat ben ik met je eens, maar wil eraan toevoegen dat het belagen van vrouwen en meisjes ook nooit mag gebeuren, omdat zij vrouw zijn.
@dogbitedog | 30-01-16 | 19:13
Volgens mij heeft het referendum van april geen zak te maken met de mensen die zich onterecht vluchteling noemen en een huis, gratis wifi, een uitkering en gezinshereniging eisen.
C'est la guerre!!!
-weggejorist-
@Guuske | 30-01-16 | 19:12
Heb je daar ook een bron van?
Je kon verwachten dat dit eens ging gebeuren. En inderdaad is dit volgens mij nog maar het begin. Gewoon op mensen inslaan is natuurlijk nooit goed te praten, maar mensen beginnen het echt spuugzat te worden en zien hun veilige land veranderen in een islamitische oorlogszone waar straks alleen de islam het voor het zeggen krijgt en vrouwen en andersdenkende vervolgd gaan worden. In de media worden juist dit soort dingen dan weer lekker uit verband gebracht en worden die mensen "hooligans" of "kaalkopjes" genoemd. Zijn het allemaal nazi's of KKK-leden? Is dat wel echt zo? Zijn het niet gewoon huismannen wiens vriendin, vrouw of dochter meerdere malen wordt lastiggevallen door islamitische testosteron-cultuurverrijkers?
Mensen die denken dat het zo'n vaart niet zal lopen hebben boter op het hoofd. Het is al begonnen, ze zijn al hier en met die wagenwijd openstaande grenzen dankzij Schengen worden het er in een heel eng tempo steeds meer. Tenzij men wakker wordt en de grenzen NU dichsmijt. Maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren, zeker niet in ons land.
Onze enige hoop ligt eigenlijk bij Engeland, wanneer die straks massaal tegen de EU stemmen en er uit stappen. Dan is er namelijk één schaap over de dam en kan het zomaar een kettingreactie veroorzaken. Misschien een geenpijl idee voor een referendum om uit de EU te stappen?
Maar als het straks echt te laat is, wat kun je dan anders doen dan voor eigen rechter te gaan spelen? Mensen gaan zich verdedigen. Want de politie komt niet meer op voor de eigen burger, maar weet ze wel te vinden als je te lang ergens parkeert of een paar kilometer te snel rijdt over een éénrichtings snelweg zonder kruisingen..
Wat er nu aan de gang is, is een recept voor een revolutie. Een burgerrevolutie (ook wel burgeroorlog genoemd) welteverstaan. Het is nog maar een kwestie van tijd. Uiteindelijk zal zelfs de meest linkse wegkijker er achter komen dat wij die dodelijke islamcultuur hier niet moeten willen. Alleen, hoe lang moet het nog duren? Er liggen overal opengereten kruitvaten in Europa genaamd AZC's. Eén vonkje hoeft maar genoeg te zijn.
@Cultuur.Barbaar | 30-01-16 | 19:41
Er wordt inderdaad niet geluistert
www.powned.tv/archives/images/berterni...
extreem rechts : met hun knar in beeld.
foutlinks: in maskers en volledig onherkenbaar gemaakt.
-
Naar wie gaat je minste sympathie uit?
Zolang de discussie niet eerlijk gevoerd wordt, voedt dit de elementen die op gewelddadige wijze verandering proberen te bewerkstellingen. Zoals Pat Condell zei: 'This is extremely worrying, and entirely predictable.'
-weggejorist en opgerot-
@(c)ZWITSUL | 30-01-16 | 19:34
Over Magda Berndsen vond ik nog een mooie opmerking van mede-guurder @rara:
"Als je een tientje uit de kassa jat dan ben je een dief. Als je een ton uit de staatskas jat, dan ben je een politicus."
rara | 12-04-11 | 14:02 |
Komt uit dit topic:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/04/...
werkt
De tijd van praten lijkt voorbij te zijn, maargoed niet verrassend als er niet wordt geluisterd. 2016 belooft een turbulent jaar te worden.
*popcorn en cola pakt*
necrosis | 30-01-16 | 19:32
Doe maar pepperspray, dat werk vele malen beter...
Die Thomas de Maizière (vanaf 0:25 in beeld) is net zo'n slappe zak als Angela Merkel, ook zo'n kontlikker die braafjes trouw blijft aan Angela's politiek correcte "wir schaffen das" dictaat, bang om zijn prestigieuze baan te verliezen.
hou dit lijstje in de gaten, er zullen er nog veel meer vertrekken voor 2017.
ik gok dat oa Samsom en Pechtold het voor gezien gaan houden.
VVD:
- Bart de Liefde kondigde eind januari 2016 aan dat hij vanaf februari gaat werken bij taxidienst Uber.
- René Leegte vertrok in maart 2015 omdat hij een betaalde nevenfunctie en de inkomsten daaruit had verzwegen.
- Ook Mark Verheijen kwam in opspraak vanwege een integriteitskwestie uit zijn tijd als gedeputeerde in Limburg. In februari 2015 besloot hij daarom zijn Kamerlidmaatschap neer te leggen.
- Cora van Nieuwenhuizen werd gekozen in het Europees Parlement en verliet daarom in juli 2014 de Tweede Kamer.
- Pieter Litjens werd in juni 2014 benoemd tot wethouder van Amsterdam en legde daarom zijn functie als Kamerlid neer.
- Matthijs Huizing stapte in december 2013 per direct op. Later bleek dat hij was aangehouden met te veel drank op achter het stuur.
- In juli 2013 vertrok Johan Houwers na druk van de VVD-top, nadat tegen aangifte was gedaan wegens valsheid in geschrifte, oplichting en witwassen.
PvdA:
- Myrthe Hilkens stapte in augustus 2013 uit de fractie, met de verklaring: "De manier waarop ik invulling wil geven aan mijn idealen strookt helaas niet met de wijze waarop ik politiek kan bedrijven."
- Half juni 2013 stapte Désirée Bonis al teleurgesteld op, het Kamerlidmaatschap had haar "niet gebracht wat ik ervan had verwacht".
- Oud-fractievoorzitter Mariëtte Hamer werd in september 2014 benoemd tot voorzitter van de Sociaal-Economische Raad (SER).
- Pierre Heijnen ging in september 2013 aan de slag als voorzitter van het college van bestuur van ROC Mondriaan in Den Haag.
SP:
- Jan de Wit vertrok in april 2014 uit de Kamer. Het toen 68-jarige Kamerlid vond het na zestien jaar tijd om het rustiger aan te doen.
- Manja Smit stopte in april 2014 als Kamerlid vanwege gezondheidsredenen.
CDA
- Peter Oskam is sinds eind november 2015 burgemeester van Capelle aan den IJssel.
- Sander de Rouwe verliet in mei 2015 de Kamer om als gedeputeerde van de provincie Friesland aan de slag te gaan.
- Ook Eddy van Hijum verruilde Den Haag voor de provincie. Sinds november 2014 is Van Hijum gedeputeerde van de provincie Overijssel.
D66:
- Gerard Schouw verliet in mei 2015 de fractie van D66 voor een functie in de farmaceutische industrie
- Magda Berndsen legde haar Kamerwerk in november 2015 neer, omdat het reizen van en naar haar woonplaats in Friesland haar te zwaar werd.
- Wassila Hachchi vertrok in januari 2016 van de ene op de andere dag om, naar eigen zeggen, te gaan werken voor de campagne van de Amerikaanse presidentskandidaat Hillary Clinton.
ChristenUnie:
- Fractievoorzitter Arie Slob koos er na veertien jaar voor de politiek te verlaten. Hij is nu directeur van het Historisch Centrum Overijssel.
GroenLinks
- Fractievoorzitter Bram van Ojik vertrok in mei 2015 om "plaats te maken voor een nieuwe generatie". Hij is nu migratiegezant bij het ministerie van Buitenlandse Zaken.
- Jolande Sap stapte vrijwel direct na de verkiezingsnederlaag in 2012, tegen haar zin in, op als partijleider en als Kamerlid. Zij genoot niet langer het vertrouwen van de partij. Is nu onder andere lid van de Raad van Commissarissen bij KPN en KPMG.
De elite is altijd goed in zaken bagatelliseren in hun eigen voordeel. De geschiedenis laat zien dat dit vaak tot grote problemen leidt
@Jan Gordelroos | 30-01-16 | 19:27
Ik ga spuitbusjes met de geur van hout verkopen, schijnen sommige mensen ook niet van te houden....
Ondertussen wil Turkije meer geld van de EU:
www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond...
Ik EISCH dat de Griekse vloot (de grootste ter wereld) 24/7 patrouilleert tussen hun land en Turkije en bootjes met gelukszoekers de doorvaart naar de EU verhindert.
Zo niet, dan stel ik voor om Griekenland uit 'Schengen' te gooien.
Het wordt tijd voor een strenge, strenge, heel strenge winter...
@gestampte pot | 30-01-16 | 19:16
Yup. "Kinderen van 15" met het uiterlijk van 30 en een strafblad met moord en verkrachting er op. Allemaal ziieeeeluuugg.
Ik ben klaar met Europese zogenaamde bestuurders die niet ,regeren is vooruitzien, toepassen maar lui en besluiteloos reageren als het volk dit keihard aangeeft.
Ik voelde al langer aankomen dat dit jaar, in heel Europa, de pleuris zou uitbreken. Wat ik al eerder plempte hier: een soort 'Return of Weimar'. Dat het in januari al zou gebeuren had ik niet verwacht.
Iedereen gaat met iedereen op de vuist. Links-extremisten tegen rechts- extremisten. Voorstanders van de Multikul tegen tegenstanders ervan. Immigranten tegen autochtonen. Autochtonen tegen immigranten. Overheden tegen hun burgers. Burgers tegen hun overheden.
Dit - die actie van de hedendaagse SA in Stockholm - is het begin.
Mensen pikken het allemaal niet meer. Wat ze vooral niet meer pikken is het laffe, probleem-ontkennende gedrag van hun regeringen, hun rechters, de politiek correcte elite. Ze zijn woedend over de machteloosheid van de vrijwel overal wegbezuinigde politie. Ze zijn het zat - terecht overigens - dat het westen zijn totale gebrek aan weerbaarheid zo schaamteloos etaleert.
Voor de goede orde: ik ga die gemaskerde Sturm Abteilung-types in de Stockholmse metro niet goedpraten. Maar ik geef slechts aan hoe het komt, dat we hier op hadden kunnen wachten en dat niemand hier verbaasd over hoeft te zijn. Tegen degenen die tóch verbaasd en ontzet zijn over deze actie zou ik willen zeggen: kom eens onder die roze, met warme zachte lammetjeswol beklede knuffelsteen vandaan.
Wij Schotten noemen dit Ordo ab Chao. En daar hebben wij best wel veel discussies over.
En Juncker steekt zijn kop nog steeds meters diep in de grond. Ben benieuwd hoe lang hij nog dit kan volhouden. Of denkt vol te kunnen houden.
Nigel Farage: de EU misbruikt the floegtelingen om Europe te federaliseren tot Verenigde Staten van Europa.
youtu.be/l6Tc6eCpA6o?t=8
gestampte pot | 30-01-16 | 19:16
Dat zijn 25 jaar oude mannen die hun paspoort overboord hebben gegooid en claimen 15 te zijn zodat ze niet kunnen worden uitgezet
Het filmpje gaat goddomme over mensen uit Albanie.... geen oorlog daar toen ik het voor het laatst controleerde.... hadden dus niet eens in een AZC terecht moeten komen.... wat een farce die uitzetting!
De Volkskrant spreekt van kinderen die in Stockholm zijn aangevallen. Yeah right...
Ik capituleer.
Jij capituleert.
Wij capituleren.
Mensen het is nog niet te laat . Stem 6 april NEE.
Dat in zweden waren volgens mij geen kaalkopjes. Op het station van Stockholm worden al maanden lang vrouwen lastig gevallen door uitheems gespuis. De politie doet er niks aan omdat ze geen papieren hebben. Nu was er een grote groep mannen, broers, vaders en vriendjes die zelf het recht in handen nam, omdat de politie faalde in het beschermen van zijn burgers
De pamfletten die ze de dag ervoor hebben uitgedeeld en wat erin stond lijken mij niet iets wat kaalkopjes doen , eerder bezorgde burgers.
*wilders modus off*
In zijn boek «Praktischer Idealismus», geeft Richard Coudenhove-Kalergi aan dat de bewoners van de toekomstige "Verenigde Staten van Europa" niet de mensen van het oude continent zullen zijn, maar een soort sub-mensen, producten van rassenvermenging.
Hij stelt duidelijk dat de volkeren van Europa zich moeten vermengen met Aziaten en gekleurde rassen, waardoor een multinationale kudde ontstaat (genoemd De Kinderen van Kalergi) zonder nationale gevoelens en daardoor gemakkelijk controleerbaar door de heersende elite.
youtu.be/wRZhD8S6o5s?t=235
Dit plan wordt door stupiditeit,onwetendheid en de domme weg-met-ons humaitaire stupiditeit (want sooo sielig) gepropageerd door de MSM.
@kapotte_stofzuiger | 30-01-16 | 19:05
Ik zou het anders willen stellen:
Vluchtelingen hebben recht op een menswaardige behandeling als ze zich gedragen als een mens.
Vluchtelingen die dat niet kunnen (of mogen, vanwege hun geloof) of helemaal geen vluchteling zijn, moet je gewoon binnen 24 uur weer over de grenzen trappen.
Daar zal niet iedereen het mee eens zijn, maar dat zal me jeuken.
Ikhebeenvraag | 30-01-16 | 19:06
De elite zorgt daarvoor, vanuit eigenbelang.
Politici verantwoording laten afleggen door ze aan te klagen wegens hoogverraad. Interessant....
Europa wordt wakker en weerbaar en is klaar met de parasitaire verkrachtende hordes.
Gelukkig is de EU er. Anders zouden we elkaar naar het leven staan en werd het oorlog.
"Vluchtelingen hebben recht op een menswaardige behandeling, maar dat betekent niet dat elke vluchteling mag blijven"
Keurig, daar kan iedereen het mee eens zijn.
REAGEER OOK