Zwaarbewapende 'vluchteling' duikt op in 020
Legitimate Refugee ?
Economic Refugee ?
War Criminal ?
E.U citizens have the right to decide ! pic.twitter.com/XwOK30m0Ic
— EU Militia Watch (@EU_MilitiaWatch) January 11, 2016
Gesellig! Even lekker op het Damrak poseren voor het pand van The Grasshopper, en natuurlijk even de groeten doen aan Tofik, Leo, Jolo, Dick Schoof én het thuisfront. Zo makkelijk is het boys. We banjeren door Europa, en geen hond die ook maar iets controleert. Zie ook: Onderstaand Lijstje van de Parijse Ploflim, die met tig identiteiten en poespassen op TienerToer door de EU ging. Grenzen dicht NU.
Der Asyl-Marathon des Terroristen:
► 31. Januar 2011, Rumänien
► 8. April 2011, Österreich
► 14. Oktober 2011, Italien
► 8. Januar 2013, Schweiz
► 7. Januar 2014, Deutschland
► 21. Februar 2014: Rückübernahmeersuchen Deutschland an Rumänien
► 17. März 2015, Schweden
► Im August dann der Antrag in Recklinghausen.
► 7. Januar 2016: Paris, Frankreich TOTKAPUTT ERSCHOSSEN auf der Stupf von das Polizei Büro.
Reaguursels
InloggenAfgelopen week stonden er nog foto's bij deze post. Ik had zelf het idee dat de met wapens behangen militair in de ene foto, en de in Amsterdam gefotografeerde vluchteling in de foto daarnaast niet dezelfde waren, ook al werd die suggestie wel gewekt. Nu zijn de foto's weg, en de linkjes werken ook niet meer. Wat is er aan de hand?
Niks geen Amsterdam, deze man woont gewoon op Urk, en is regelmatig te vinden in de lokale stamkroeg..
McMarx | 11-01-16 | 18:46
Lupuslupus | 11-01-16 | 18:57
youtube.com/watch?v=1o9RGnujlkI
WELKOM in #Zwolle #vluchtelingenzwolle Mr Zafir.
*StaatSSprojectielen en hun drijflading eisen doet*
Meer! Meer! Meer! kisten & kisten vol.
Kijk er niet eens van op, ik bedoel we zijn het onderhand wel gewend toch?
Herinner me van kort geleden een advertentie van het Korps Mariniers hier op GeenStijl. Volgens mij het enige onderdeel van de overheid waar je als sukkel geen voorang krijgt boven anderen meer-geschikten. Maar wist niet dat die advertentie zo aanzuigend zou gaan werken. Gefeliciteerd reclamebureau!! Een 10 met een gniffel...
Niks aan de hand gewoon op een armlengte afstand houden.
@telelezer | 11-01-16 | 20:53
Paar groepen zijn niet meer actief. Zelfs AQ centraal niet meer. Abu Sayyaf en MILF is hetzelfde. Andere groepen als Boko Haram zoeken verbindingen met AAS in Libie (logistiek, dus teken van zwakheid) ..... het gaat dus de goede kant op als je bedenkt dat dit lijstje qua namen een stuk ingekort kan worden.
Het grote probleem is echter voor ons als het Midden-Oosten over een jaar of 5 weer overal lekker met de harde vuist wordt geregeerd en het tuigh in Europa gaat huishouden. Ze kunnen oneindig experimenteren in wetteloze gebieden in Syrie en Libie .... en dan komen ze naar de "Dar al Harb" oftewel het huis van de oorlog (wat nog veroverd moet worden). Het is een beetje scheef om nu te stellen dat Syrie, Irak onder Dar al Salaam, "het huis van de vrede zijn" vallen... maar dat zegt iets over contrasten en verwachtingen.
Vraag is of Europa dan wel een Europees leger en veiligheidsapparaat heeft gerealiseerd of dat ze hoge bonzen daar in 2018..2019 pas over gaan nadenken als Al Nusra gekkies hier huishouden (want die doen het iets anders dan ISIS gekkies.... minder kogels en meer plofbusjes).
@baskb | 11-01-16 | 19:54
word je ook wakker? Is al een aantal jaren gaande.
Karelklep | 11-01-16 | 21:57
lol !
Ik wil graag even een kanttekening plaatsen bij deze EU Militiawatch.
Deze knakker richt zich alleen op Shia milities die in Syrie en Iraq tegen de haatbaarden hebben gevochten. Kijk maar op zijn account, makkelijk te verifieren.
Er zijn een aantal tweets van hem waar hij Shia onmensen, honden, varkens en dat soort haatbaard geneuzel noemt.
Ergo: EU Militiawatch is waarschijnlijk zelf een haatbaard (hekel aan Shia) en laat het tuig waar we echt zorgen om moeten maken (Al Nusra, ISIS en FSA idioten) buietn ogenschouw.
De J | 11-01-16 | 19:55
Klopt helemaal, ik vond en vind het ook erg typisch dat er alleen Shia milities in beeld komen en niet bv. de soenitische haatbaarden. Want die zijn in de meerderheid onder de vluchtelingen. Ook de naam EU(!)militia watch is opvallend. Of het nu zoals eerder is geopperd om haat te zaaien of wraak te nemen onder sjiieten of het een desinfo instrument is weet ik niet. Neemt niet weg dat er ook hier ongure en misdadige lieden tussen kunnen zitten.
Tegenwoordig zwaai ik als ik een bus vol Chinezen, Koreanen of Japanners zie die een rondreis door Europa maken. Beter dan de rondreis van deze waardeloze gast...
Jij bent welkoooomm, weeelkom!
-weggejorist-
-weggejorist-
@GeinPonempie | 11-01-16 | 21:00
Het is duidelijk aan welke kant we EU Militia Watch moeten zetten, wie er dan ook achter zitten: het Soennitische-IS-Al-Nusra-Saoudi-Turkse-NATO-EU regering verbond, en dat is niet aan welke kant ik sta, wanneer ik moet kiezen.
Overigens, de relatie tussen Egypte (Sisi) en EU-VS is zeer wel bekoeld, ook al zijn het Soennieten: ze zijn nogal kwaad door de EU-VS steun aan de Moslim broederschap.
www.al-monitor.com/pulse/originals/201...
hebbuh | 11-01-16 | 21:11 | | Reageer+ | 0
telelezer @$
Thnx voor die link gister,jfk to 911, wel lang maar mooie doc.
@mijzelf
'krijgt daarnaast elk JAAR miljoenen...'
@La Bailaora | 11-01-16 | 20:45
'EU militia watch' hoeft helemaal niet eens door Sunni's opgezet en gerund te worden, maar verbazend is het niet dat de focus ligt op Sjiieten. Immers Amerika en haar bondgenoten c.q. satellietstaten dan wel 'de Westerse invloedssfeer' heeft zich 'gelieerd' aan de Soennitische Mohammedaanse wereld, zoals: Egypte (krijgt daarnaast elk miljoenen dollars van de VS) en Saoedi Arabië die ze tot hun bondgenoten / zakenpartners hebben gemaakt (tot de olie en andere grondstoffen op zijn, of ze niet langer van Geo-strategisch belang meer zijn, en er geen wapens meer aan deze landen verkocht kunnen worden).
Terwijl Iran en Assad's regime in Syrië 'gelieerd' zijn aan Rusland waarbij het ook om voorgenoemde zaken gaat net zoals bij de andere invloedssfeer.
De EU loopt niet volgens plan en de kanslozenmensengolf is wat de elite nu op ons loslaten,ff volhouden mensen eerders klapt de EU ook ,en dan wordt het tijd dat we naar Brussel opstomen naar die volgevreten tyfuslijertjes.
En ik blijf het herhalen voor de free masons bilderbergertjes en het andere schuim van deze aardbol,lach maar, eens sta ik naast je en ga je aan me denken als je de volgende dag je eigen oogies uitpoept.
voor de old skool guurders:https://www.youtube.com/watch?v=BrZ5U6jg8xs
dus verzet is nu legitiem !
Hier nog een paar ploflim organisaties:
Al Qaida, wereldwijd
ISIS, ISIL, IS (Islamitische Staat in Irak en de Levant), Syrië, Irak
Groupe Salafiste pour la Prédication et le Combat, Algerije
Groupe Islamique Armé (GIA), Algerije
Groupe Islamique Combattant Marocain (GICM), België, Nederland en Spanje
Islamitische Beweging van Centraal-Azië, Centraal-Azië
Egyptische Islamitische Jihad (EIJ), Egypte
Gama'a al-Islamiyya, Egypte
Takfir wal Hijra, Egypte, Europa, Midden-Oosten
Abu Sayyaf, Filipijnen
Moro Islamic Liberation Front, Filipijnen
Jemaah Islamiyah (JI), Indonesië (en omstreken)
Ansar al-Islam (AAI), Irak
Asbat al-Ansar, Libanon
Hezbollah, Libanon (door onder ander Israël, de VS, Canada en de EU als terroristisch beschouwd)
Libische Islamitische Gevechtsgroep of Al-Jama'a al-Islamiyyah al-Muqatilah bi-Libya, Libië
Ansar Dine, Mali
Al Qaida in de Islamitische Maghreb (AQIM), Mali
Boko Haram, Nigeria
Ansaru, Nigeria
Islamitische Beweging van Oezbekistan, Oezbekistan
Hamas, Palestijns
Islamitische Jihad (PIJ), Palestijns
Harakat ul-Mujahidin (HUM), Pakistan
Al-Shabaab, Somalië
Gerakan Mujahideeën Islam Pattani (GIMP), Thailand
Revolutionair Nationaal Front of Barisan Revelusi Nasional (BRN), Thailand
Great Eastern Islamic Raiders' Front (IBDA-C), Turkije
Hoe komen die 72 maagden eigenlijk in de hemel? Moet je dan een basisschool overhoop knallen, een kinderopvang, een kinderziekenhuis, een gemiddelde speeltuin, een dierentuin op zaterdagmiddag en een zwemles? Dan heb je misschien net genoeg maagden voor 4 van die haatsnorren.
""How about een referendumpje grenzen dicht?""
@ AmmePic | 11-01-16 | 20:39
dat mag alleen maar over nieuwe wetten die pas zijn aangenomen maar nog niet in werking zijn. Jaja, de regenten dekken zich aardig in!
@La Bailaora | 11-01-16 | 20:22
Juist. EU Militia Watch is super onbetrouwbaar en disinfo
Een handvat van de vijand om chaos te scheppen in de Eurozone
@GeinPonempie | 11-01-16 | 20:40
Eens hoor, maar het is wat De J | 11-01-16 | 19:55 al schrijft. Het is anti-Assad propaganda, heel eenzijdig, en IS blijft bij deze club buiten schot. En IS en Al Nusra (=Al Qaeda) zijn toch echt de overtreffende trap van fout.
En er komen er steeds "meer, meer, meer" ; Januari slaat alle records lees ik
www.telegraaf.nl/buitenland/24983021/_...
@La Bailaora | 11-01-16 | 20:22
Ik denk dat Assad in Syrië het best aan de macht kan blijven, dat betekend niet dat ik sympathie voor hem en zijn regime koester, slechts dat ik denk dat zijn regime 'the lesser of two or several evils' is.
Jij schrijft: "EU Militia Watch staat niet aan de goede kant" waarmee jij lijkt te suggereren dat er een goede kant zou bestaan in dit conflict.
Ze zijn allemaal even verzot op elkaar de keel door te snijden etc. dat ik er eigenlijk geen één hier in Europa wil hebben of ze nu Shi'a of Sunni, Alawiet (Shi'a light versie; maar nog steeds de hele eerwraak cultuur en al de andere islamitische ongein) of IS'er (Sunni Salafist) zijn.
-weggejorist-
How about een referendumpje grenzen dicht?
...*iets* minder liev...
De J | 11-01-16 | 19:55
Dank, vnl. door uw tegel ben ik eens gaan 'bronnen' (normaal sla ik "bronnen" op social media over) en inderdaad, dit is maar één helft van het almachtige criminele oorlogstuig. Dan nog zou ik niet willen stellen dat deze mensen minder liev zijn dan die andere haatbaarden...
Lijkt me Karpatenkop uit Oekraïne geen ploflim
@SaintNick | 11-01-16 | 19:51
Gast,
je toetsenbord is kapodtstuk !
@De J | 11-01-16 | 19:55
Inderdaad, goed gezien.
Pas op met EU Militia Watch! Dat is een groep die niets meldt over IS leden of andere terroristen, alleen over mensen die aan de kant van Assad strijden. Daar zijn ook terroristen onder, zeker, maar EU Militia Watch staat niet aan de goede kant.
@MilitiaAss | 11-01-16 | 19:12
Rustig, rustig !!!
Zo snel kan ik niet smeren !
IS zal je erkentelijk zijn, Pritt. Soms is het verstandig om je even te verdiepen in de achtergrond van de twitter accounts.
Soldaten die vochten voor Assad en gevlucht zijn... ik denk dat er lieden tussen de vluchtelingen zitten die hier minder te zoeken hebben dan zij.
Dit is toch allemaal oud nieuws ?
De hersenloze | 11-01-16 | 18:23
Nee precies, ik snap al die verontwaardiging ook niet. Alsof je van jezelf kunt zeggen dat je een goede vent bent, als je vrouw, kinderen, huis en haard achter laat?
Opdobberen!
@geld of je leven | 11-01-16 | 19:01
Bammetje nodig ?
;-)
De J | 11-01-16 | 19:55 | | Reageer+ | 0
1 van de weinigen die het doorheeft,hulde voor uw inzicht.
Er is niets aan de hand. Gewoon doorslapen graag
Ben met johnnyjewelice | 11-01-16 | 19:03 eens. Waar zijn de echte terroristen?
Staan alleen maar shiieten en alawieten op.
Denk dat we meer te vrezen hebben van de organisatie die er achter zit. Is toch raar om vluchtelingen uit een land waar de dienstplicht nog geldt zo te kijk te zetten? Stinkt naar sektarische haat.
EU Militia Watch kan alleen maar samenwerken met verklikkers tussen de vluchtelingen voor die info. Benadrukt mijnsinziens alleen het ongewenste neveneffect van het toelaten van al die vluchtelingen: nl. de import van sektarische haat.
En het moge duidelijk zijn dat we wat betreft radicale islam de zaken nog niet helemaal op orde hebben in NL. Salafisme wel of niet verbieden, niet-westerse imams wel of niet in moskeeën toelaten etc etc.
Het is in dat licht dan ook uiterst onverstandig om in zo een korte tijd zo veel mensen met een islamitische achtergrond in ons land te verwelkomen. Als we het voor onze eigen moslims al niet helemaal op een rij hebben, hoe zit het dan met het screenen van zo een grote toestroom voornamelijk uit landen waar het momenteel barst van de fascistische extremisten die overlopen met sektarische haat.
Bedankt he meh... mehhhkel ook namens me kleinkinderen .
De aluhoedjes krijgen gewoon gelijk er is gewoon geen goede reden te vinden om zoveel kanslozen te importeren.
Dit is gewoon aansturen op een 3e wereldoorlog en mogen jullie raden wie daar dik aan gaat verdienen.
Heeft kereltje Pechstrond al gelachen?
@wiedergutmachsnikkel | 11-01-16 | 19:29
Was u nog niet op de hoogte ,die is op reis naar Mars🌟🚀die rakker,hij mompelde iets over een azc ofzo?
Militie watch richt zich niet op Is strijders,Al nusra en al die andere extremistische groeperingen.
Alleen Assad strijders en Sijieten.
Van mij mogen de Assad strijders hier heen komen.
Zijn Alawieten een stroming in de islam waar je geen last van hebt.
Ook zullen ze geen Joden aanvallen en geen aanslagen plegen.
Geen vrouwen aanranden want bij de Alawiet hebben de vrouwen rechten.
Wel wordt het voor die vluchteling gevaarlijk in het azc als de extremistische soennieten hem herkennen.
Is dat de bedoeling van degene die achter militiewatch zit?
@De J | 11-01-16 | 19:55
Wat dus betekend dat er nog veel meer tuig hier in Europa rond loopt. Het betekend niet perse dat al die Shia strijders niet eveneens net zulk goor misdadig tuig is.
Sunni of Shi'a het is allemaal islam en beide stromingen zijn even extreem en even verrot en compleet barbaars!
Op advies van Tofik steek ik de hand in eigen boxershort!
Dit loopt nog eens fout af ......... !
Ik wil graag even een kanttekening plaatsen bij deze EU Militiawatch.
Deze knakker richt zich alleen op Shia milities die in Syrie en Iraq tegen de haatbaarden hebben gevochten. Kijk maar op zijn account, makkelijk te verifieren.
Er zijn een aantal tweets van hem waar hij Shia onmensen, honden, varkens en dat soort haatbaard geneuzel noemt.
Ergo: EU Militiawatch is waarschijnlijk zelf een haatbaard (hekel aan Shia) en laat het tuig waar we echt zorgen om moeten maken (Al Nusra, ISIS en FSA idioten) buietn ogenschouw.
Holy fuck. Ik denk dat het tijd wordt om wapens te kopen, puur ter zelfverdediging. Wat the fuck moet al dat tuig hier?!!?
Jammer. Hij kon wel in 8 talen goedemorgen zeggen, naar ik hoop. Spreek er zelf maar 5 maar verdien er netjes de kost mee. Hij kreeg er er 13 per dag voor zonder iets te doen.
Ik dacht eerst dat het eigenlijk niet uitmaakt of het allemaal gecoördineerd was, en misschien zelfs wel erger als het niet gecoördineerd was.
Maar nu denk ik, als "ze" in staat zijn om dit te coördineren, tot welke andere gecoördineerde acties zijn ze in staat?
Het gaat lekker... Gelukkig hebben we zeer competente leiders die alles in goede banen leiden. Oh wacht... Niemand weet waarom de illegale wapenhandel in Nederland zo fors is toegenomen. Aldus MSM. Nou, hier in de Provincie voelen we de bui al wel hangen! Ja. Zelfs hier.
@Mark_D_NL | 11-01-16 | 18:26
"Wie kan mij vertellen waarom de Politie meewerkt aan de grote immigratie faal doofpot. Hebben politie mensen geen wroeging. Ze houden verkrachtingen onder de pet. Dat moet toch iets met mensen den. Of ben ik naïef en is de Politie al geheel om en klaar voor een strijd tegen hun de NL burgers."
Pas op hier komt de 'Godwin';
ik kan er niets anders van maken maar de geschiedenis herhaalt zich. Tijdens de tweede wereld oorlog gedurende de bezetting in NL collaboreerde de Nederlandse politie op grote schaal met de Nazi's en assisteerde de bezetters tijdens razzia's, als ook met het jagen op verzetsmensen.
De meeste smerissen hebben een kadaver discipline, weinig echt rechtvaardigheidsgevoel en zijn slecht in staat om onderscheid te maken tussen dat wat de wet stipuleert (zelfs wanneer dat volksverraad inhoud en tiranniek is) en wat moreel juist is. Veel smerissen zijn bruikbare idioten waar je er goed aan doet om een gezond wantrouwen tegen te koesteren.
Daarnaast willen de Eurofielen en EU-elite graag de boel hier destabiliseren en dat mensen uit angst roepen om meer politie en strengere wetgeving. En dat die politie, als ook geheime diensten, en justitie, ook meer bevoegdheden krijgen voor toezicht en privacy-schendingen zodat Europa gestaag in een politiestaat verandert kan worden om uiteindelijk de burgers makkelijker te kunnen controleren, onderwerpen, onderdrukken en uit te knijpen. Oftewel een totale Orwelliaanse nachtmerrie!
Ondertussen barst het in Europa van de criminelen, jihadisten, deserteurs en andere verslagen strijders en oorlogsmisdadigers uit het midden oosten.
En de cynische vazallen en lakeien van de EU-elite en de Bilderbergers etc. zagen dat het goed was. Deze hele immigranten crisis is vooropgezet om de 'ever closer union' te bespoedigen middels verdeel en heers tactieken.
Gelukkig zijn niet alle politie-agenten hersenloze 'befehl ist befehl' kakkerlakken. Er bevinden zich ook wel mensen tussen aan wiens geweten het gaat knagen wanneer ze door het policor syndicaat opgedragen worden om dingen te verzwijgen, zoals (wellicht) die politiechef Wolfgang Albers die hiermee zijn eigen carrière beëindigd heeft (al mag hij met vervroegd pensioen wat toch ook weer vraagtekens oproept), omdat hij zich uiteindelijk wel uitsprak. Hij krijgt de zak en de schuld en zodoende kunnen incompetente bestuurders en politici blijven zitten zoals de burgemeester van Keulen, als mede crimineel en volksverrader Merkel.
Als EU Militia Watch met alle moderne middelen die er voor handen zijn dit tuig kan identificeren zouden politie en opsporingsdiensten zonder verdere uitbreiding van bevoegdheden dit ook kunnen doen en deze gasten oppakken, opsluiten dan wel het continent aftrappen. Maar het gebeurt niet omdat de politieke wil bij bestuurders niet bestaat en er ook geen geld en middelen voor vrij gemaakt worden die nu anders ingezet worden.
Hoe dan ook, de grenzen moeten dicht van NL. Het Schengen verdrag moet worden opgeschort of door NL eenzijdig ongeldig verklaart. Douane moet alle grenzen controleren 24/7. NL dient gedeïslamiseerd te worden en al het criminele onaangepaste mohammedaanse tuig, de kolonisten met twee paspoorten moet worden gedeporteerd (al zijn het vierde generatie telgen). Nederland moet zijn autonomie weer terug winnen!
Piet Karbiet | 11-01-16 | 19:36 | | Reageer+ | 0
Ik leg het je uit,maskertje op=IS
geen maskertje = FSA.
Zelfde schijt ander geurtje.
Heeft de asielmaffia al afstand genomen?
@nemoj me jebat | 11-01-16 | 19:00
Mijn pijlen hebben nooit gefloten. Ze zoefde wel maar de oorsprong van dat zoeven is moeilijk te bepalen voor de omstanders/subject. Het is een prachtig instrument om vanuit een verdekte opstelling te gebruiken en uitermate precies als je getraind bent.
Holbewonerland vakantieland..
Piet Karbiet | 11-01-16 | 19:36
Net als een vuurtje bij 't gat van de melkbus wisten de gsaten beter weg te wezen
Ik zou me heel erg druk kunnen maken hierom en richting Rutte iets roepen, maar Nederland heeft een 'rijke' historie als het gaat om het herbergen van terroristen en oorlogsmisdadigers. De IRA had hier vrij spel - men liet de aanslag in Roermond lekker op zijn beloop, José Maria Sison, die communistische meneer die aanslagen op de Filippijnen pleegde, leeft hier vrij en blij in Nederland en mag regelmatig GroenLinks bijeenkomstjes opfleuren, Somalische en Joegoslavische oorlogsmisdadigers trekken hier lekker een uitkering, RaRa kon ook lekker 'verdwijnen', Pim Fortuyn werd afgeknald, en dan hebben we het nog niet over Pieter Menten en Willem Aantjes.
Dus vergeef me als mijn ogen niet gaan knipperen als weer de zoveelste lichting slachters hier van mijn belastingcenten mag leven. Nederland heeft geen principes en geen ruggegraat, en dat weet men dondersgoed.
Ziet eruit als een SAA soldaat die dus hielp zijn land te verdedigen,valt op dat militia watch veel Sjiieten en SAA kan vinden geeft verder niks maar valt wel op.
Grappig....., de Telegraaf maakt er 'Vechters Assad zijn hier' van......
'Militieleden nu vluchtelingen'
www.telegraaf.nl/binnenland/24983574/_...
Euh, maar wij hebben toch al 500 bommen op ISIL gegooid. En de Amerikanen, Fransen, Russen, Jordaniers etc. nog veel meer? Waren die allemaal mis dan? Snap er niks van.
@Feynman | 11-01-16 | 18:02
Uit recente berichtgeving heb ik begrepen dat hij zijn hand liever in iets anders steekt.
Heeft kereltje Pechstrond al gelachen?
Volgens mij mag je vijandelijke strijders in burgerkleding gewoon ter plekke standrechtelijk executeren. Maar helemaal zeker weet ik dat niet.
Ik zou in ieder geval niet te veel risico nemen als ik de politie was.
Better safe than sorry.
@McMarx | 11-01-16 | 18:46
Ik heb een David Bowie.
@mijn-idee | 11-01-16 | 18:34
Euh, daar gaat dit topic over, knul.
Lupuslupus | 11-01-16 | 19:07
Goed zo, je hoorde 'm niet aankomen
Dr. Blechtrummel | 11-01-16 | 19:15
,
Klopt :-)
Want jij bent welkom, welkom in mijn land! .....
-weggejorist-
Ja die gast heeft wel een bekende kop ja.. Maar ach boeiend
Lupuslupus | 11-01-16 | 19:07
Goed zo, je hoorde 'm niet aankomen
Mark_D_NL | 11-01-16 | 19:11
Beetje nutteloze zeikopmerking maat.
-weggejorist en opgerot-
@nemoj me jebat | 11-01-16 | 18:59
Beetje domme opmerking vriend. Waar kom JIJ vandaan?
-weggejorist-
Beste mensen, ik word er zo moedeloos van.....
ik heb de whiskey op armlente
Ik heb mezelf maar eens in de spiegel bekeken en heb geconcludeerd dat het volledig mijn schuld is dat er nu psychopatische Islamitische slagers vrijelijk en vrolijk rondlopen in het mooie Holland.
.
Daar bied ik u allen bij deze mijn verontschuldigingen voor aan. I did it... Sorry!
.
*middelvingers nogmaals opsteekt naar Dibi*
Peil of pijl? Dat laatste suist een beetje...
Dr. Blechtrummel | 11-01-16 | 19:04
/
sorry.
Demp je de put voor of nadat het kalf verdronken is. Ik denk dat zo Hitler (ja ik weet het) aan de macht is gekomen. Veel mensen konden toen waarschijnlijk ook niet overzien (of konden het niet geloven) wat er te gebeuren stond.
met airsoftgun van zijn broertje en de houten donderbuks van opa, wat is het probleem?
Lupuslupus | 11-01-16 | 18:57
Peil of pijl? Dat laatste suist een beetje...
Donkey Bong | 11-01-16 | 18:40
Ik vind u vervelend.
nemoj me jebat | 11-01-16 | 18:47
Rot voor je
Die "EU Militia Watch" maalt zich ook alleen maar om Syrische soldaten en totaal niet om de veel meer problematische voormalig IS/FSA/Al-Qaida jihadisten.
Oldschool spul. De echte dreiging komt van drones straks. Dus dat wordt kleiduifschieten oefenen.
@geld of je leven | 11-01-16 | 19:01
Ja, de microfoon staat aan. Zeg het eens...
Allemaal hysterie, vraag het maar aan die heks van GroenLinks.
nicktest
En die Fred Teeven is zo goed in Memory zag ik gisteren www.npo.nl/24-uur-met/10-01-2016/VPWON...
Lupuslupus | 11-01-16 | 18:57
Een peil is geruisloos. Een pijl fluit.
Mooi man. Zou ik zomaar tegen het lijf kunnen lopen. Alhoewel de kans klein is met meer dan 800K inwoners.
Mark_D_NL | 11-01-16 | 18:55
Beetje domme opmerking vriend.
Van alle reaguurders die in dienst hebben gezeten bestaat zo'n foto.
Inclusief ondergetekende.
Jesse Klaver; de wereld is van iedereen! en Merkel heeft hem nodig als oplossing voor de vergrijzing en het bevolkingsprobleem in 2050 Duss..
Wat is er toch aan de hand dat niet een enkel land ingrijpt en hun bevolking beschermt. Enigste wat ik lees is dat als landen dit soort walgelijk volk niet binnen laat er een berg kritiek over deze landen word gekotst.
Wat zit er toch erachter.
Wat ik de laatste tijden lees over de misstanden en een overheid die er geen fuck geeft. Doet me toch vermoeden dat er iets meer achter zit dan we denken.
Ik hoop dat het nog even uitblijft, maar áls er aanslagen in Nederland plaatsvinden, dan zou het ironisch zijn als juiste de 'kom maar binnen' parade getroffen zou worden. Het wegkijken, ontkennen en demoniseren moet nu afgelopen zijn. De grenzen moeten dicht, en iedere migrant van wie niet 100% zeker is wie hij/zij is en wat hij/zij uitgevroten heeft, opduvelen. Voordeel van de twijfel is over en uit.
Toch vind ik een handboog (zo eentje van tropisch hout) spannender.
McMarx | 11-01-16 | 18:46
.
Maar het steeds.maar.weer.inleggen van een peil gaat toch iets langzamer dan een vol magazijn..... Een peil is wel geruisloos, dat wel.
Mark_D_NL | 11-01-16 | 18:26
Ik denk dat ze dat van hogerhand opgelegd krijgen.
@Panos88 | 11-01-16 | 18:27
Beetje domme opmerking vriend. Ik wil geen vecht machines in Nederland. En daar draait het om. het heeft niets te maken met wat jij of ik doe in een identieke situatie. Het gaat om wat deze figuren kunnen aanrichten. En we zien nu weer in o.a. Duitsland dat er toch een probleem is met veel van deze gasten. Dus goed dat deze lui in beeld komen en herkend kunnen worden. En dus voorkomen we grote problemen en redden we mensenlevens.
Degenen achter het accountje, zijn bang dat de kalifaatstrijders, de jihadisten die hierheen gereisd zijn, herkend worden, dan geven ze ze liever aan en laten ze ze opsluiten, wel zo veilig voor hen zelf.
Pechtold zegt dat het wel goed zit.
Mark_D_NL | 11-01-16 | 18:26
Precies wat ik dacht. Misschien wordt het tijd dat er een soort popoleaks komt waar de echte eerlijke politieagent anoniem en geverifieerd zijn verhaal kan doen... iets voor geenstijl?
Tokoloshe | 11-01-16 | 18:43
Er zijn best Nederlanders die als een Rembo net zo zouden willen rondlopen om kwade dingen te bestrijden. Zijn die Nederlanders dan ook opeens terrorist?
Heeft Greintje Sargentini al gereageerd? En Tineke haar 'diepgevoelde solidariteit' met deze mannen uitgesproken?
Vandaag weer: Joodse leraar met een machete aangevallen in Marseille. Door een stuk stront van vijftien.
Wat mij betreft mag die kruik van ergernis en woede eindelijk barsten. Met veel geraas. We pikken dit gesodemieter al veel te lang, hier in West-Europa.
Is er trouwens verdomme niemand, bij welke overheid dan ook, die iets dóet met die foto's van Militia Watch?
Ik krijg zo langzamerhand de neiging om het voltallige kabinet voor het gerecht te slepen vanwege grove nalatigheid en het moedwillig in gevaar brengen van zijn eigen burgers.
Laat het verdomme maar gebeuren: Wilders aan de macht in Nederland, en desnoods Trump in Amerika. Wat moet je met een president van het "machtigste land op aarde" die een potje staat te grienen voor de camera's??
Het wordt tijd dat die islam-fascisten die overal in het westen maar hun gang kunnen gaan, eens geconfronteerd worden met écht verzet. Met woedende burgers die het niet meer pikken. Met regeringen die keiharde repressie toepassen. Klaar met die tolerantie. Het moet ze dun door de broek gaan lopen. In elk westers land waar ze willen rotzooien. Desnoods dwingen tot remigratie als ze zich niet 100 procent aanpassen en zich gedragen als nette, beschaafde, democratische en tolerante burgers.
Tijd voor een grote schoonmaak.
In heel West-Europa.
Voordat alles wat we hebben opgebouwd, en alles waar we voor staan, naar de kloten gaat.
men moet zich ook afvragen waarom het eurodac vingerafdrukkensysteem na meer dan 10 jaar gewoon niet lijkt te werken. iets met overheid en it?
Donkey Bong | 11-01-16 | 18:40
Ik vind u vervelend.
Tienertoer met Nick en Simon ...
Wat mij betreft NEE tegen alle moslim-achtige asielzoekers. Lullig voor degenen die echt vluchteling zijn en het beste bedoelen, maar hun regiogenoten hebben wat mij betreft alle goodwill voor dat hele volk verpest, en dat gaat in mijn leven ook niet meer veranderen denk ik.
Politie te druk met Bowie.
upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/2...
Hopelijk weet ik me straks het voornaamste van de schietles die ik ooit gehad heb te herinneren: het ontgrendelen. Die kogel krijgen waar ie moest was geen probleem.
Toch vind ik een handboog (zo eentje van tropisch hout) spannender.
mijn-idee | 11-01-16 | 18:34
Uiy het artikel:
''Maar vaststaat volgens de NCTV dat de berichtgeving de spanning in Europa verder vergroot''
Dan zal dat twitter account wel snel gejorrist worden (?)
Dit soort berichten van oorlogsmisdadigers die hier rondlopen, maar ook verkrachtingen, alles wordt geprobeerd onder de pet te houden om Wilders maar niet in de kaart te spelen.
@Donkey Bong | 11-01-16 | 18:40
Hé van mij mogen de grenzen ook dicht hoor, betekent nog niet dat het kwaad kan om kritisch te zijn over berichtgeving.
De linkse kerk stelt haar eigen reputatie nog altijd boven het welbevinden van slachtoffers, terwijl de katholieke kerk de eerste tekenen van erkenning al heeft vertoond.
Marc Rutte beschermt ons. Dus ik maak me geen zorgen!
Donkey Bong | 11-01-16 | 18:30
Dood moe wordt ik van simpele zielen als jij.
@Glasgow Argus | 11-01-16 | 18:31
Lol. Kneus
@kloopindeslootjijook | 11-01-16 | 18:41 Waarschijnlijk is dat is het ook, dit lijstje foto's is gewoon een handige link voor de kalifaatfans in de AZC's, dat ze weten wie ze bij de regeringen aan moeten geven als oorlogsmisdadigers.
En GS werkt er lekker aan mee.
Mea Maxima Culpa
En als het iemand is die tegen IS heeft gevochten? Dan is het opeens een rambo en geen terrorist? Zo'n plaatje zegt niet veel.
Het gevoel zeggen ze *kots*
Dit draagt bij aan onveiligheid ja, dus ook het gevoel ervan..sukkels.
Kom op. Laat "het" gebeuren. Alsjeblieft. Dan kunnen we gelegitimeerd die teringlijers in Den Haag en Brussel aanpakken.
Donkey Bong | 11-01-16 | 18:30
Ik vind dat geen goedpraterij hoor. Heel terechte vragen om tot een goede conclusie te komen.
Allerlei dingen klakkeloos aannemen is zo makkelijk.
Ben zelf jaren bestookt met propaganda: dan leer je je wel beter informeren.
nemoj me jebat | 11-01-16 | 18:36
Nee laten we vooral vragen blijven stellen, eindeloos debatteren terwijl het zo klaar als een klontje is. Lekker met je kop in het zand leven
@Panos88
"het feit dat je in een land als Syrië zwaar bewapend rond loopt zegt niet zo veel. Had ik ook gedaan in zijn situatie".
Goed punt!
mijn-idee | 11-01-16 | 18:34
Lees het net inderdaad, vooral de afsluiting is weer tekenend, de honden.
-
"Ondanks dat het initiatief van @EU_MilitiaWatch tot op heden weinig aandacht heeft gekregen, kunnen deze fotos wel bijdragen aan het algehele gevoel van onveiligheid en ongemakkelijkheid van burgers over binnenkomende vluchtelingen."
Wie zegt dat dit een man uit Syrië is? Amerikaan? Braziliaan? Tig landen waar wapens niet zo moeilijk te verkrijgen zijn. Veel toeristen die in A'dam rondlopen hebben ook zon plaatje in hun plakboek van thuis....
Maar: statement blijft overeind.
Donkey Bong | 11-01-16 | 18:30
Dood moe wordt ik van simpele zielen als jij. Ik zeg niet dat ik vind dat die man Asiel moet krijgen, ik zeg niet dat het een fantastische kerel vindt, ik zeg niet dat hij geen IS terrorist is; ik vraag me af wat we uit deze foto's kunnen opmaken.
@Glasgow Argus | 11-01-16 | 18:31
Je bedoelt dat die foto rechtsboven in de Savanne van Artis is geschoten?
CoJoNes | 11-01-16 | 18:35
dat mag best van de linkschmens, wanneer het over blanke mannen gaat.
@mijn-idee | 11-01-16 | 18:34
ik heb minder moeite met Assad getrouwen dan met kalifaatfanaten, eerlijk gezegd, mag vast niet, maar toch.
Liever zie ik een lijst van kalifaatstrijders die hier terugkeren, die zijn voor ons een groter gevaar.
Donkey Bong | 11-01-16 | 18:30
Ik vind dat geen goedpraterij hoor. Heel terechte vragen om tot een goede conclusie te komen.
Allerlei dingen klakkeloos aannemen is zo makkelijk.
Ben zelf jaren bestookt met propaganda: dan leer je je wel beter informeren.
"Ze lijken allemaal op elkaar", mag je niet zeggen van de linkschmens.
www.telegraaf.nl/binnenland/24983574/_...
Iemand deze al gelezen?
En iemand verbaasd?
Was daar al niet voor gewaarschuwd?
Is dit niet het resultaat van en belachelijke "kom maar binnen" beleid ?
Het gastvrij binnenlaten zonder enige screening?
De overheden zijn achterlijk en blind gebleken, terwijl het boerennuchter verstand van de "wetende "Nederlander" is genegeerd.
Met dank, nu zitten we met de gebakken peren.
Feynman | 11-01-16 | 18:02
Niet de hand - de vinger!
die open grenzen zijn ideaal voor die terroristen... maar goed volgens Rutte en Pechtold is het goed voor de handel...
Voor de veiligheid iets minder... tsja.. Reagan zei het al. Een land wat zijn grenzen niet bewaakt is geen land. Zie daar de agenda van Rutte en Pechtold -> het afschaffen van nederland. Als Rutte het komende maanden goed doet, dan krijgt hij een mooie baan in Brussel. Nederland is dan wel kapot en we hebben tientallen miljarden overgemaakt maar wat zal het Rutte verrotten??
Ze bedoelden toch wat anders met hoogopgeleide loodgieters?
Mark_D_NL | 11-01-16 | 18:26
De politie is en was altijd een instrument van de elite.
De EU moet een consumentenmarkt worden met staatloze burgers die geregeerd worden door multinationals. Om de cultuur te verdelen zijn sinds 1975 ontelbare mensen van andere culturen binnengehaald en het liefst moslims omdat die onverdraagzaam zijn naar andere culturen zodat het proces versneld wordt.
Bouwend NL vind het goed want meer woningen
Woningcorporaties vinden het goed want meer huurwoningen
Onderwijs en jeugdzorg vinden het goed want meer werk
banken vinden het goed want staten nemen meer krediet op om de arme immigranten te kunnen onderhouden.
Win win voor de elite. De politie moet doen wat ze wordt opgedragen. Deden ze ook in WOII toen ze de bezetter hielpen om joden op te pakken. NL had het beste registratiesysteem v heel Europa en nu worden hier per hoofd bevolking de meeste taps gedaan.
Panos88 | 11-01-16 | 18:27
maar wat loop je dan oorlog te vieren in amsterdam?
En toch is het een schat van een gozer. Wil hem graag wat geld geven Mensen die tegen zijn aanwezigheid zijn zijn geen individuen,rechts,slecht,en verkrachten mensen met woorden,wat dan weer erger is dan allerlei vingers in je reet.
Maar voor wie heeft hij nou gevochten? Niet dat ik jullie angst niet deel; maar het feit dat je in een land als Syrië zwaar bewapend rond loopt zegt niet zo veel. Had ik ook gedaan in zijn situatie.
Panos88 | 11-01-16 | 18:27
Doodmoe word ik van goed praters zoals jij.
@027 | 11-01-16 | 18:13
en dat festival duurde dus 6 dagen he, gewoon 6 dagen lang kinderen,graties!, tussen 12-18 blootstellen aan die smeerlappen, want 'vast door extreem rechts bedachte aantijgingen'.
Mark_D_NL | 11-01-16 | 18:26
van de politie in nederland hoef je niks te verwachten. ze hebben al eerder bewezen alleen maar de heersende macht te dienen. kijk maar naar Joop van Riessen, kijk naar de opstelling van de nederlandse politie in de tweede wereldoorlog. de duitsers hebben nergens in europa zo' n hartelijke medewerking gehad als hier in nederland. en dat gaat ook zo wanneer brussel zijn klauwen uitstrekt.
027 | 11-01-16 | 18:13 Vrouwen? kinderen van 11 en 12.
Maar voor wie heeft hij nou gevochten? Niet dat ik jullie angst niet deel; maar het feit dat je in een land als Syrië zwaar bewapend rond loopt zegt niet zo veel. Had ik ook gedaan in zijn situatie.
Mr. Squits | 11-01-16 | 18:23
de politiecommissarissen zijn zelf ook politici. dat moeten ze wel om hun carrière te doorlopen. de rollen van politiechefs in Dirty Harry, in Sjowall & Wahloo, in Flodder, in Baantjer, en in real life met mensen als Joop van Riessen (die Wilders wilde poppen en PVV' ers deporteren), die rollen komen ergens vandaan.
Wie kan mij vertellen waarom de Politie meewerkt aan de grote immigratie faal doofpot. Hebben politie mensen geen wroeging. Ze houden verkrachtingen onder de pet. Dat moet toch iets met mensen den. Of ben ik naïef en is de Politie al geheel om en klaar voor een strijd tegen hun de NL burgers.
Misschien, misschien hè, wordt het eens heel erg de hoogste tijd dat we al die salafistfukcers eens gewoon zonder pardon de EU uit schoppen. Hoppa, de groeten thuis en tot nooit weerziens.
Wat hebben die Haagse Hippies er toch werkelijk een Tyfuszooi geimporteerd en binnen gehaald hier . Werkelijk wat hebben die Clubs er een teringtroep van gemaakt en nog zteeds . En wat Ze nog meer verzwijgen voor het Plebs . En ze dumpen die rotzooi maar bij iedereen neer en zoek het maar uit met de tyfuszooi want Ze ontkennen gewoon alles .Zie Zweden maar . De stront van Den Haag is niet genoeg voor alle gierputten die er in dit Land zijn .
Vast op weg naar Tofik om samen gezellig te babbelen over hoe fout die Nederlanders wel niet zijn.
Echt heel slecht... Dit moet toch voorkomen kunnen worden, lieve veiligheidsdiensten?
Ik miste alleen nog Tofik.
Tijdens een festival in de Zweedse hoofdstad Stockholm in augustus zijn jonge vrouwen massaal aangerand door groepen jonge mannen. De Zweedse politie zou deze informatie doelbewust achter hebben gehouden.
www.elsevier.nl...
027 | 11-01-16 | 18:13
Ook gelezen vandaag. Wat ik mij dan afvraag, waarom maakt een politiechef zich druk over eventuele politieke gevolgen van misdaden? Enige verklaring: zijn zwijgen is hem opgelegd door de linkse politieke elite en om zijn carriere te beschermen kan hij dat nog steeds niet benoemen.
Dit is toch allemaal oud nieuws ?
Zwarte Gaten in het firmament van de EU.
En Bilderberg of soortegelijken zagen dat het goed was en blokten alles af opdat wij niets zouden weten.
Lijkt me eerder dat dit gewoon een Amerikaanse toerist is.
Zie de vlag op de achtergrond, en ook het voertuig/omgeving op de 2e foto. Niet dat ik daar aan kan zien dat het hier 100% zeker om een Amerikaan gaat, maar het lijkt me een stuk logischer dan dat dit een vluchteling is.
@ja,diedus! | 11-01-16 | 18:16
Ja ik had hem al gelezen. En het worden er nog veel meer. En deze vind ik ook leuk @policorleaks . . . ;-)
Mensen. Als wij oud en incontinent zijn, zullen we maar wat blij zijn dat hij onze billen komt afvegen. Beetje positief blijven hoor!
En morgen verkoopt de vvd het volk weer dat de man sorry heeft gezegd. Met de kennis van nu had hij het heel anders aangepakt
Mark_D_NL | 11-01-16 | 18:14
joostniemoller.nl/2016/01/verkrachting...
Zo te zien draagt meneer zelfs een bomgordeltje onder zijn rode bloes... Dit krankzinnige immigratiebeleid (uh, beleid?) gaat tot heule grote ellende leiden... mark my words...
Het gaat lekker. de naakte waarheid komt naar boven. De waarheid die minderwaardige mensen zoals Merkel en Rutte liever niet zien. Het ondermijn hun, beperkte, macht en verdere mogelijkheden en dat is goed.
Arabieren nemen ze niet op en daar komen ze het land ook niet in ,sturen ze lekker door naar Europa, lekker volk ,en wie hier tegen is , wordt door dat crapuul wat in de politiek zit weggezet als extreem rechts .
Tijdens een festival in de Zweedse hoofdstad Stockholm in augustus zijn jonge vrouwen massaal aangerand door groepen jonge mannen. De Zweedse politie zou deze informatie doelbewust achter hebben gehouden.
www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond...
CS steek eens de hand in eigen boezem, en stop eens met deze downplayimg van lieve oorlog's vluchtelingen.
Spin spin de bocht gaat in. Es ff zien... Ehmmm...
O ja, komt ie: "Dit is gewoon iemand die als 2 druppels water lijkt op iemand anders. Ook al is het niet zo, toch is het wel zo. Anders past het niet in ons plaatje."
Geert! Veeg dit even van mijn stupfe! Minder minder minder! Doe maar een lege verzameling!
Die in Parijs was meer een gepoptlim dan een ploflim.
geen zorgen hoor en als je die wel hebt slaan we dat met de ME er dan wel uit.
is die foto rechtsboven in het Vondelpark of in het Amsterdamse bos?
hij is hier heen gekomen om voor onze pensioenen te werken
snappen jullie dat nou niet?
jullie moeten de hand in eigen boezem steken domme hollanders
Staan er nog drie die in Holland zitten op die kwetteraar.
Gelukkig wist onze wijze MP dit niet te vermelden in Buitenhof ,zondag, omdat ze heel goed screenen en zo en de vluchtelingen die voor bommen en granaten vluchten ,rennend , klauwend , jankend , eisend om halal voedsel door maar liefst heel europa heen een onderdak kunnen bieden. en de rotte appels dmv een vragenlijstje eruit zeven. en uiteraard .. geen garantie maar geen zorgen lieve mensen.
Weer zon leger chirurg.
"stupf" moet zijn "ingangsniveau" dat is Duits für eingangsstufe (of gewoon zijstraat)
En nog zijn er mensen die praten over 'niet alle vluchtelingen' en 'incidenten'. Ongenuanceerd...
God heer, hoeveel meer ellende moet er komen voordat die debielen in Den Haag doorhebben dat de grenzen dicht moeten.
Het zijn natuurlijk foto's van een gezellig dagje paintballen met de jongen van de brei club.
Zo krijgt raketgeleerde toch een iets andere betekenis...
NIet zo vervelend doen, he! Die meneer is uitgenodigd door mevrouw Merkel.
Dit is allemaal al heel lang bekend in de riolen van het internet. Maar dat moet geheim blijven om Geert Wilders niet in de kaart te spelen.
Volgens Tofik Bibi moet ik de hand in eigen boezem steken.
REAGEER OOK